Filozofija

Američka lepota

omega68 RSS / 19.12.2011. u 23:57

 

demo(n)kratije

link 

Koliko je je ljudskih života ovaj  američki patriota sačuvao?

Kolikoko je Nobelovih nagrada za mir  zazlužio?

Koliko je pravih američkih duša spasio?

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 09:17 21.12.2011

Re: slušaj be omega

Ali je opet cudno da su to americki sluzbenici na aerodromu u Rimu.


al - jel su panduri/carinici ili osoblje kompanije?
alselone alselone 09:29 21.12.2011

Re: slušaj be omega

mikimedic


al - jel su panduri/carinici ili osoblje kompanije?


Ja mislim da su carinici/panduri, ali ne mogu da garantujem. Ceo jedan terminal sa par gejtova je za USA letove i kad sam ulazio Ameri su mi pregledali torbu i dokumenta. Kasnije sam jos jednom pokazivao kartu i pasos, tako da kapiram da su ono prvo bili carinici/sluzbenici/panduracija a ovo drugo sluzbenici kompanije.
dragoljub92 dragoljub92 09:57 21.12.2011

Re: slušaj be omega

jel su ti objasnili sta taj pecat uopste znaci

znač i da sam od sad sumnjivo lice i ta moram kod sebe da imamod 500-100 evra uvek,zavisi od raspoloženja pandura i da ima da mi trkeljaju stvari pri izlasku/ulasku i da daje osnovu svakom ulaznom cariniku da me vrati.znači male su šanse da uniđem u biloo koju zemlju sa ovim pečatima.
tužno je da dok sam čekao da se otvori terminal za moj let na predhodni let je prošla cela bulumenta onih pripadnika određene populacije ,o kojima se priča da traže azil i sa čijim predstavnicima je dačić imao razgovor skorao,i da su svi ladno prošli pored tog istog pandura ,ali ja sam lik koji izaziva podozrenje.smetalo mu je čak što su mi se u pasošu našle priznanice da sam uplatio kartu,kupio sam je preko imarneta i tamo na aerodromu uzeo sa njima bording kartu i normalno da predaješ pasoš i to zajedno i da ti posle celonoćnog puta do bg iz niš ne rdaai mozak baš najbolje,zaboravi sam da to izvadim,znaš kad birokrata uzme ddokument sdva prsta i ispadnu neki papiri i napravi onu fcau šta je ovo,odma sam ukapirao da je stavka pišipropalo.
9kila boje pet šest platna pedesetak četkica i ostalog materijala i upripremljeni razgovori sa tri potencijalna galrista i reaalni kupac sve je to otišlo niz vodu kao što gobna i završavaju eto to je rezultat nekoga ko je posatvljen da odlučuje o tuđoj sudbini a da iza seb ima 5minuta životnog iskustva,ovo kažem zbog toga što na predhodnom izlsku je iskusan pandur ukapirao da sam slikar i da idem tamo da zaradim neku kintu jer ovde znamo svi kako je i samo mije kroz par natuknica reko da okej,razumem.ali to je čovek s iskustvom.uglavnom 50ak potencijalnih azilanata je ladno prošlo granicu a dragoljub koji je imao nameru da se vrati za tri meseca nije mogo da pređe a po svemu sudeći neće više nikad ni da je pređe jer da ovde može da proda slike za 1000 evra da bi plati put i imao za carinu ne bi mu ni bilo potrbno da putuje.
dragoljub92 dragoljub92 10:24 21.12.2011

Re: slušaj be omega

uostalom proletos sam po povratku iz holandije uradio ovu sliku sa na zivom moj poslenji pogled na delft i kao da sam predvideo da je će to stvarno biti poslednji mij pogled na delft
maksa83 maksa83 10:25 21.12.2011

Re: slušaj be omega

dragoljub92
uostalom proletos sam po povratku iz holandije uradio ovu sliku sa na zivom moj poslenji pogled na delft i kao da sam predvideo da je će to stvarno biti poslednji mij pogled na delft

Mnogo, mnogo dobra slika.
dragoljub92 dragoljub92 10:36 21.12.2011

Re: slušaj be omega

nažalost predosećaj se i obistinio
mikimedic mikimedic 11:14 21.12.2011

Re: slušaj be omega

znač i da sam od sad sumnjivo lice i ta moram kod sebe da imamod 500-100 evra uvek,zavisi od raspoloženja pandura i da ima da mi trkeljaju stvari pri izlasku/ulasku i da daje osnovu svakom ulaznom cariniku da me vrati.znači male su šanse da uniđem u biloo koju zemlju sa ovim pečatima.


cek bre dragoljube - ne nasedaj tako lako. ovo sto su ti uradili je za neverovati. bilo bi dobro da nam ex ili neko ko poznaje materiju (ili bar pandursku logiku javi protumaci sta se ovde desilo i kakav je to pecat koji ponistava izlazni pecat - po kom osnovu, i koje su konsekvence?

ko sme da ti trazi 100-200 evra i zasto? i sto bi pandure na bilo kom aerodromu gde sletis trebalo da zanima sto ti imas ponisten izlazni pecat iz srbije?

tužno je da dok sam čekao da se otvori terminal za moj let na predhodni let je prošla cela bulumenta onih pripadnika određene populacije ,o kojima se priča da traže azil i sa čijim predstavnicima je dačić imao razgovor skorao,i da su svi ladno prošli pored tog istog pandura ,ali ja sam lik koji izaziva podozrenje.


i ti i ta bulumenta imate pravo da izadjete iz zemlje, osim ako ne postoje odredjeni zakonski osnovi da se to pravo uskrati (tipa vojna obaveza, krivicni postupak ili slicno). pandur je morao kako tebe tako i njih da propusti.

uzeo sa njima bording kartu i normalno da predaješ pasoš i to zajedno i da ti posle celonoćnog puta do bg iz niš ne rdaai mozak baš najbolje,zaboravi sam da to izvadim,znaš kad birokrata uzme ddokument sdva prsta i ispadnu neki papiri i napravi onu fcau šta je ovo,odma sam ukapirao da je stavka pišipropalo.


ne kapiram bas sta je ispalo iz pasosa, ali u svakom slucaju nije razlog da ti zabrane izlazak tek tako.

to je rezultat nekoga ko je posatvljen da odlučuje o tuđoj sudbini a da iza seb ima 5minuta životnog iskustva,ovo kažem zbog toga što na predhodnom izlsku je iskusan pandur ukapirao da sam slikar i da idem tamo da zaradim neku kintu jer ovde znamo svi kako je i samo mije kroz par natuknica reko da okej,razumem.ali to je čovek s iskustvom.


ma nema pandur tu sta da se pita o bilo cijoj sudbini niti ti treba da razmisljas da li taj ima 5 minuta ili 20 godina.

i taj sto je 'iskusan' nema on tebe sta da pita da li ces da slikas i sta ces da radis u inostranstvu, to je non of his business. i nema tu on sta da razume ili ne razume - ako nema zakonskog osnova da ti uskrati izlazak mora da ti lupi pecat da izlazis i to je to.

meni ne pada na pamet kad izlazim iz zemlje da osim pasosa i bording karte pokazujem bilo sta, niti bi im ikad rekao gde idem i zasto idem i koliko love nosim. to moze da me pita holandski pandur na ulazu, ali srpski pri izlazu na surcinu jok.
dragoljub92 dragoljub92 11:33 21.12.2011

Re: slušaj be omega

pandur na ulazu, ali srpski pri izlazu na surcinu jok.

pa više nije tako ,pratim šta se ovde pojavljuje i priča po medijima i poruka je da moraš da imaš 50 evra za svaki dan koji misliš da provedeš u EU i tolko a panduriu je na volju dal će da ti to traži ili neće.
ja sam trebao da mu kažem : idem tetki da odnesem lek i odma se vraćam,a to što me tih 5 minuta košta 200 evra nema veze,mislim ko normalan ide na dva dana iz srbije beli svet .ma nije važno više ne mož tatku da se žališ što ti jebe majku,ne vredi.
ivana23 ivana23 11:35 21.12.2011

Re: slušaj be omega

dragoljub92
nažalost predosećaj se i obistinio


A da izvadis nov pasos? Jeste gnjavaza, al' to ti je izgleda jedina mogucnost.
milisav68 milisav68 11:43 21.12.2011

Re: slušaj be omega

mikimedic

ma nema pandur tu sta da se pita

Ko zna kako je shvatio naredjenje.

Ovo ima i nema veze sa temom, ali samo da ti dam konačnu informaciju, u vezi rasprave o emigrantima.

Za razliku od prošle godine, kada je na teritoriji Srbije registrovano 2.500 ilegalnih emigranata, broj onih koji su na nezakonit način ušli u našu zemlju ove godine je skoro četiri puta veći i premašio je 9.500 - obelodanio je u ponedeljak u Subotici Milorad Veljović, direktor policije.

Novosti

mikimedic mikimedic 11:45 21.12.2011

Re: slušaj be omega

Ovo ima i nema veze sa temom, ali samo da ti dam konačnu informaciju, u vezi rasprave sa emigrantima.


hvala milisave
mikimedic mikimedic 11:48 21.12.2011

Re: slušaj be omega

pa više nije tako ,pratim šta se ovde pojavljuje i priča po medijima i poruka je da moraš da imaš 50 evra za svaki dan koji misliš da provedeš u EU i tolko a panduriu je na volju dal će da ti to traži ili neće.


'poruka' mozda, ali ne i zakon. a mi smo budale sto na to pristajemo.

jel su to ponovo uveli milkin depozit, ili slobine takse?

neka proba da mi trazi, ja mu nikad necu pokazati ni evra.

a on nek dokaze da li idem u frankfurt ili kinsasu.
dragoljub92 dragoljub92 12:59 21.12.2011

Re: slušaj be omega

ivana23
dragoljub92
nažalost predosećaj se i obistinio


A da izvadis nov pasos? Jeste gnjavaza, al' to ti je izgleda jedina mogucnost.

znaš ako nekad u onoj komunističkoj jugoslaviji šverceri su to rešavali tako što iscepaju pasoš jer imaju mnogo pečata i ne daju im novi pasoš,pa lepo prijave da ima je ukraden i dobiju novi ali sad sa kompjukterima i čipovima ta fora ne bi prošla jer ovi sigurno već imaju obaveštenje da sam vraćen sa carine a i ovako se teško vadi pasoš zbog haosa koji tamo vlada.sve u svemu kad bih to pokušao ko zna kakva idiotarija bi mi se nakačila na glavu i mogo bi da izgubim doživotno pravo na pasoš.tako da bolje da ne čačkam mečku.u mom sličaju važi ono
sam pao sam se ubio
ivana23 ivana23 14:33 21.12.2011

Re: slušaj be omega

dragoljub92


Nisam ni mislila da ga cepas, pofajtaj kafu preko njega, odnesi im na uvid i pravi se lud. Kazi da te nisu pustili jer je bio umrljan.
blogovatelj blogovatelj 16:29 21.12.2011

Re: slušaj be omega

(Naravno, ovaj primer nema nikakve veze s Dragoljubovim iskustvom. Ovde te niko i ne gleda kad izlaziš, ako ne računamo službenike avio kompanija koji te čekiraju. Ne znam ni da li postoje izlazni pečati, ja nemam nijedan.)


Na kopnenim kanadsko-americkim granicnim prelazima postoji samo carinska kontrola drzave u koju ulazis.
Naci, ides iz Kanade u SAD i tu te ceka samo americki carinik.
Pri povratku isto tako, samo je kanadski carinik u akciji, americkog nema. Tako je bilo na tri prelaza na kojima sam prelazio (Kingston, Bafalo i Detroit) pa pretpostavljam da je i na drugima tako.
Ali zato na aerodromima samo sto te ne klistiraju pre nego udjes u avion.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 21.12.2011

Re: slušaj be omega

marco_de.manccini
tek za info - na aerodromu u kinsasi francuska policija (!!!) stoji ispred ulaza u avion i proverava ko sme da se ukrca na let za pariz.

tek za info - na aerodromu u Torontu američki službenici (!!!) imaju šaltere i proveravaju ko sme da se ukrca na let za Nju Jork.


Nije bre, Marko, ne proveravaju ko sme a ko ne sme da leti u Njujork, nego Ameri imaju svoj port of entry u Torontu, valjda imaju neki ujedinjeni security/immigrationi sistem sa Kanadjanima. Tako da u Toronu, ako presedaš za USA prolaziš kroz imigracionu službu kao u bilo kom gradu u USA, i posle te više ne diraju, dakle kao da si na lokalnom letu.

Mislim, tek da ovi kanadjani znaju who's their daddy

Što je mene zbunilo, kad sam tako ušao u USA, niko mi nije udario nikakav pečat u sošku. Malo sam bio nervozan, pa sam zvao aerodrom, to jest imigraciono da pitam, ali su mi tamo rekli da to pečatiranje nema veze, to je bre 19 vek.

marco_de.manccini marco_de.manccini 23:06 21.12.2011

Re: slušaj be omega

Нисам ни тврдио ништа супротно од тога што кажеш. Само ме мрзело да се удубим у објашњавање детаља.

EDIT. а чини ми се и да си написао своју реплику пре него што си стигао до
a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:22 21.12.2011

Re: slušaj be omega

marco_de.manccini
Нисам ни тврдио ништа супротно од тога што кажеш. Само ме мрзело да се удубим у објашњавање детаља.

EDIT. а чини ми се и да си написао своју реплику пре него што си стигао до
a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.


Sorry, jeste, u pravu si, nisam video ovaj tvoj drugi komentar. A i težište mog komentara nije na tim dosadnim detaljima, nego na "who's your daddy". A, al sam im rek'o

A šta misliš, jel' ima obrnuto, kanadski port of entry negde u USA?
freehand freehand 23:26 21.12.2011

Re: slušaj be omega

srdjan.pajic
marco_de.manccini
Нисам ни тврдио ништа супротно од тога што кажеш. Само ме мрзело да се удубим у објашњавање детаља.

EDIT. а чини ми се и да си написао своју реплику пре него што си стигао до
a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.


Sorry, jeste, u pravu si, nisam video ovaj tvoj drugi komentar. A i težište mog komentara nije na tim dosadnim detaljima, nego na "who's your daddy". A, al sam im rek'o

A šta misliš, jel' ima obrnuto, kanadski port of entry negde u USA?

Aesu imali oni piloti pečate?
Il je bila "who's yur daddy fora"?
blogovatelj blogovatelj 03:59 22.12.2011

Re: slušaj be omega

A i težište mog komentara nije na tim dosadnim detaljima, nego na "who's your daddy". A, al sam im rek'o


Jos nisi shvatio prijatelju ko je tata u svetu, samo ne zeli da se eksponira.
Pa da ti kazem, tata je u stvari...
Mama.



I da ti jos ovo kazem. Firme koje prodaju stanove u Kragujevcu vise ne daju cene u evrima i US dolarima, nego u kanadskim dolarima i u svajvarcima.
Jedine visokorazvijene zemlje gde su cene nekretnina rasle od 2008. su Kanada i Singapur.
Dolazices ti u pecalbu amo, vidim ja...

blogovatelj blogovatelj 04:25 22.12.2011

Re: slušaj be omega

Mislim, tek da ovi kanadjani znaju who's their daddy


Mala poduka iz istorije neukim Amerima. Ovo se kod vas ne uci u skoli.

Sta ce biti s kucom? Zapalicu je!


dragoljub92 dragoljub92 10:12 22.12.2011

Re: slušaj be omega

čuo ja ovo preneko jutro na radiju

otišo haso da živi u americi i posle nekog vremena pozove muju da dođe u posetu.dođe muja ,hase se rastrči pokaže mu ovoono i posle pardana jutrem uz kaficu pita muju kako mi se ćini u ameriki.mujo kaže"e bolan pa oni kasne 20 godina za nama" kako ,bolan kasne?"pa bre njima je još dobro"............
omega68 omega68 18:07 22.12.2011

Re: slušaj be omega

Mama.

i njen Veliki Vezir
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 20.12.2011

serbian freedomfighters

demo(n)kratije


mislim da za srbiju, dugoročno, nije najpametniji ovaj negativni sentiment prema americi. oko demona (i andjela), kada bismo čeprkali malo ozbiljnije, sigurno bi mogli da pomislimo da nikakav prospekt slobode pojedinca ni ne postoji, zapravo. da parafraziram svog dedu, "zbog čega je takvo saznanje dobro za nas"? odnosno, koji je moj lični profit od toga što američku demokratiju vode demoni, moroni, mormoni, ili sam satana lično?

za vojnika, i ti i ja, Omegamene, da smo face, bi uhapsili vojnika koji odaje vojne tajne. zamisli, recimo, u xxii veku, u sred stogodišnjih ratova srba i albanaca, da neki naš vojnik objavi vojne i državne tajne strategije, a ti i ja ministri? ne bi ga hapsio? ja lično ne znam šta mi je manje ili upitnije moralno, američki pristup demokratiji, ili međunarodno levičarsko akcionašenje i opiranje američkim mišićavim heraldima demokratije? ali, što je govorio počivši Đinđin, "oćete moral? palite onda u crkvu, ekipo"...
tasadebeli tasadebeli 10:08 20.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Srđan Fuchs
ja lično ne znam šta mi je manje ili upitnije moralno, američki pristup demokratiji, ili međunarodno levičarsko akcionašenje i opiranje američkim mišićavim heraldima demokratije? ali, što je govorio počivši Đinđin, "oćete moral? palite onda u crkvu, ekipo"...



Добар неки лик био тај Ђинђић! И шта онда? Онда ћемо те цркве лепо да дигнемо у ваздух, па више нико неће да нам звоца о моралу. А и елиминисаћемо трећу опцију у избору. Ово је, Срђане, најбољи и најпрецизнији опис времена у којем живимо, а који сам ја до сада видео. Сјајно!
omega68 omega68 16:39 20.12.2011

Re: serbian freedomfighters

međunarodno levičarsko akcionašenje i opiranje američkim mišićavim heraldima demokratije?

Ja levičar i akcionaš?
Ako je borba za slobodu, borba za pravo na mišljenje, borba da srpski manastiri budu srpski a ne međunarodni - '' Šta se brinete sad je to zajedničko i svi ćemo da ih čuvamo'', i dr., levičarenje, onda sam ja boljševik.
ali, što je govorio počivši Đinđin, "oćete moral? palite onda u crkvu, ekipo"...

Nisi morao baš to da pominješ jer bi neko ciničan mogao da kaže: ''Kako je radio i pričao, tako je prošao.Ubio ga nemoral''.
Ja tebe i Pajića razumem.Vama iz nekuh razloga odgovara da pobedi jedna svetska vlada ( eno ga glogov kolac već instalirao svetsku diplomatiju ), jedna svetska religija, i da se ustoliči jedan svetski vladar, a zna se i gde
Meni ne odgovara NWO, jer ako gledamo unazad dobijamo OWN.
Nečije jeste, moje nije
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:40 21.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Ja tebe i Pajića razumem.Vama iz nekuh razloga odgovara da pobedi jedna svetska vlada ( eno ga glogov kolac već instalirao svetsku diplomatiju ), jedna svetska religija, i da se ustoliči jedan svetski vladar, a zna se i gde


Tebe još drži slavski mamurluk ?
omega68 omega68 15:54 21.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Ne, nego si ti bahat i bezosećajan kao i ''tvoja nova zemlja''.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:04 21.12.2011

Re:Dubioza kolektiv



I am from Bosnia,take me to America


I really want to see Statue of Liberty
I can no longer wait,take me to Unites States
Take me to Golden Gate, I will assimilate

The grass is always greener in neighbour’s court-yard
I wish to leave this nightmare,go to a promised land
Please, take me to your leader
I want my green card
I want to fly over like a rocket from the Balkans
I want to start all over and turn a new page
Forget this dreadful story,escape the stone age
I’m waiting for a chance to get out of the cage
I feel like a slave on a minimal wage

I am from Bosnia,take me to America
I really want to see Statue of Liberty
I can no longer wait,take me to Unites States
Take me to Golden Gate, I will assimilate

One day when you reach the end
One day you will understand
One day back to roots my friend
No place like a motherland

I hoped i’ll find what I need,I’ll be free like a bird
Now we’re pushed in a ghetto like the sheep in a herd
All the promises I heard became empty words
Completely disconnected from the rest of the world
The grass is never greener in neighbour’s court-yard
I want to start all over return to no man’s land
Send greetings to your leader,don’t want your green card
I want to fly back like a rocket to the Balkans
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:03 21.12.2011

Re: serbian freedomfighters

omega68

Ja levičar i akcionaš?
Ako je borba za slobodu, borba za pravo na mišljenje, borba da srpski manastiri budu srpski a ne međunarodni - '' Šta se brinete sad je to zajedničko i svi ćemo da ih čuvamo'', i dr., levičarenje, onda sam ja boljševik.

Nisi morao baš to da pominješ jer bi neko ciničan mogao da kaže: ''Kako je radio i pričao, tako je prošao. Ubio ga nemoral''.

Ja tebe i Pajića razumem. Vama iz nekuh razloga odgovara da pobedi jedna svetska vlada ( eno ga glogov kolac već instalirao svetsku diplomatiju ), jedna svetska religija, i da se ustoliči jedan svetski vladar, a zna se i gde
Meni ne odgovara NWO, jer ako gledamo unazad dobijamo OWN.
Nečije jeste, moje nije...


brate... duboka emocija, baš duboka netrpelj. današnja levica je čudna, može da bude u savezu i sa crnim đavolom fašizma, ako joj odgovara. nisam rekao da si levičar, već da u ovoj problematici zvučiš kao oni.

naravno da su srpski manastiri u srpskim rukama legitiman politički cilj, tu nije ništa sporno, ali je sporna metodika kako da se ovo ostvari. slažem se da ima tragova boljševizma, odnosno življenja i kulturnih tragova boljševičkog društvenog sistema u tvom antiameričkom sentimentu, ali i to je normalno, jeb'ga, iz srbije smo, sloveni smo, pa nam je uvek bio bliskiji i ruski a ne zapadni civilizacijski okvir.

za đinđina, jeste se igrao sa vatrom, međutim, mislim da ga je ubila oholost a ne nemoral, odnosno propust da proceni koliko je ljudska obest spremna da ode daleko u svojoj gluposti. potcenio je moć i apetit glupaka ka destrukciji.

ovo što pričaš za Paju i mene je iracionalni nonsens, ali nema šanse da osvestiš ako ne izađeš izvan srbije da živiš, jer je ovo dominatni, da kažem čak neopravoslavno-socijalistički sistem ideja, dominantan u rusiji i očigledno preovlađujući u srbiji. ali evo, ako je još ostala trunka racionalnog kod tebe i ne sumnjaš u mene da sam antihrist, mogu da ti kažem da može i kroz američke vode da se pliva i bude ništa manje pravoslavan i odan srbiji, ali moraš još da nadmisliš taj sistem lokalnih okvira u kojem smo odgajani poslednjih 7 i kusur decenija.
omega68 omega68 21:53 21.12.2011

Re: serbian freedomfighters

mogu da ti kažem da može i kroz američke vode da se pliva i bude ništa manje pravoslavan i odan srbiji, ali moraš još da nadmisliš taj sistem lokalnih okvira u kojem smo odgajani poslednjih 7 i kusur decenija.

Srle, brale, želim da verujem u to i nije ništa lično veruj mi...
Tačno je da nisam živeo nigde osim u Srbiji.
Malo mi je ipak čudno da nismo samo mi tvorci svih ovih filmova o tome ko i kako vlada ovim svetom, ni svih vesti o upadanju ove planete u najgori nemoral i blud koji je veći i od Kaligulinog.
Videćeš kako će sve da se ruši kao kula od karata samo da dođe do još veće finansijske krize ili do rata protiv Irana.
Ne priželjkujem , samo konstatujem.
Previše je loše energije.Istorija nam govori kako se to završava.
Drugarski pozdrav
crossover crossover 01:50 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Srđan Fuchs
mogu da ti kažem da može i kroz američke vode da se pliva i bude ništa manje pravoslavan i odan srbiji, ali moraš još da nadmisliš taj sistem lokalnih okvira u kojem smo odgajani poslednjih 7 i kusur decenija.


Амин.


dragoljub92 dragoljub92 10:42 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Malo mi je ipak čudno da nismo samo mi tvorci svih ovih filmova o tome ko i kako vlada ovim svetom, ni svih vesti o upadanju ove planete u najgori nemoral i blud koji je veći i od Kaligulinog

to je batevrlo lako za objasniti.kad neki narod ume da napravi državu i ima svest da je to njegova država i želi da tadržava bude dostojna i poštena onda uvek ima dobar broj ljudi koji su spremni da ,čak i po cenu ličnog stradanja,pokrenu sebe i druge u cilju raskrinkravanja nepravde koj čini njihova administracija.rat u vijetnamu nisu zaustavili ni rusi ni UN ni vijetnamci nego baš taj narod koji ti tako uporno nazivaš zločinačkim.
andersen ima bajku o žabama koje žive na dnu bunara i iz te perspektive tumače parče neba koje vide.upravo to radi i većina srba u ovoj zemlji.
ps
rusi su nešto skoro objavili da ih neke zemlje špijuniraju i kradu tajne.odakle oni to znaju šta se desilo sa ljudima koji su odavali tajne.nismo čuli ni da je neko uapšen.a po sili logike morali su da uhvate nekog ko je odavao tajne da bi saznali ko me ih daje.
koliko ljudi umre u srbiji zbog lošeg lečenja i nemara-nijedan,niko ne vodi statistiku a i što se zna krije se.
pitaj amere ,odma će da ti iznesu i brojeve i šta se desilo sa počiniocma.
el ti to nešto govori?
da još nešto šta beše kad je kandićka objavila one snimke ubistva onih muslimana,šta misliš ima li negde snimci okoji pokazuju kako su iginuli oni ljudi u hladnjačama kje je izbacio dunav i ko zna šta se sve snimalo os strane "heroja"koji su u moje ime.bez mog odobrenja divljali po raznim kosovima bosnava rvatskima,snimao je to neko al nema niko muda ovde ta to objavi da nam pokaže naše pravo lice u tim događajima.
i dnim kretenoidima koji će da kažu da su i hrvaćani,šiptari i balije radili isto i nama odma da kažem to e opravdava moje zločince.to što je neko ubio peru nije opravdanje da ja ubijem žiku koji ne poznaje ni peru ni nekog.
Goran Vučković Goran Vučković 11:00 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Hajd i ja da se "zapljunem":
mogu da ti kažem da može i kroz američke vode da se pliva i bude ništa manje pravoslavan i odan srbiji, ali moraš još da nadmisliš taj sistem lokalnih okvira u kojem smo odgajani poslednjih 7 i kusur decenija.

Mi, prva generacija iseljenika, da tako kažem, još nešto verovatno i razmišljamo o Srbiji i racionalizujemo taj odnos "tamo" i "ovde" kroz neki osećaj zajedništva sa ljudima koji žive u zemlji u kojoj smo odrasli (da ne pominjem transfere para i slične trivijalije). Naša deca, rođena van Srbije - pa i ne baš, ako ne karikiramo kao Domanović na početku Stradije. Oni jednostavno imaju svoj život i svoje okruženje, svoje TV programe kojih će se sećati kad omatore, kao mi onih na freehandovom blogu - i slično.

Ovaj tribalni nacionalizam i etnocentrizam koji Omega ovde prosipa, uz uvrede levo i desno onima za koje smatra da se nedovoljno duboko klanjaju plemenskom totemu, možda nekoga ispunjava, kao kafanska zabava u "užoj Srbiji" za uspostavljanje hijerarhije između zaludnih posetilaca kafana i slava. Van toga, izgledala bi smešno da ne izgleda... tužno - gledati kako ljudi ispunjavaju svoju emotivnu prazninu grupnim samoljubljem, samozavaravanjem i zamenom stvarne društvene akcije Orvelovim "nedeljama mržnje".

Iskreno, ako bih birao da li Srki Pajić ili Omega više vole Srbiju i više čine za nju, Omega bi gore prošao, koliko god se ne slagao sa nekim instant-rešenjima za velike političke probleme Srbije koji možda Srkiju izgledaju logični.

Ako me pitate zašto, odogovor je prost. Pogledajte ovo, a onda posle toga ovo. Onda zamislite idealnu Srbiju i birajte kojim od ova dva karaktera biste je pre popunili.
Goran Vučković Goran Vučković 13:45 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

rat u vijetnamu nisu zaustavili ni rusi ni UN ni vijetnamci nego baš taj narod koji ti tako uporno nazivaš zločinačkim

Ako se malo raspitaš, videćeš da su rat u Vijetnamu zaustavili baš Vijetnamci, uzgredbudirečeno. Ali uz nekoliko miliona mrtvih i potpuno razvaljenu i uništenu zemlju i nekoliko okolnih zemalja. Pentagonski papiri su svakako bili značajni za razumevanje rata od strane običnih Amerikanaca - ali rat je prestao kada su Amerikanci shvatili da ga ne mogu dobiti.

To je žalosna istina o kojoj se manje priča nego o "herojskom otporu Amerikanaca svojoj državi". Možeš da pročitaš o tome u knjigama Nouma Čomskog, pokojnog Zina i drugih koji su se protiv tog rata borili i pre Tet ofanzive, kada je vrhu američke armije i države postalo jasno da vode izgubljen rat, pa je onda krenulo propagandno-medijsko "vađenje".
dragoljub92 dragoljub92 14:39 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

To je žalosna istina o kojoj se manje priča nego o "herojskom otporu Amerikanaca svojoj državi".

ne mislim ja ovde na bilo kakav herojski otpor i ostale gluposti ,važno je da tamo vlada kakva takva demokratija,nijedna nije idealna,čak ni ona starogrčka jer je i ona osudila čoveka zbog verbalnog delikta,a i žene i robovi nisu imali pravo glasa,pa se to ipak smatra majkom svih demokratija.
radi se o tome da zemlje koje su počinile najvećezločine prema čovečanstvu su istovremeno i zemlje koje su dale najveći doprinos civilizaciji,90% koristi koje imamo u životu su stvorile baš te zemlje svojim ulaganjem u nauku,amerika,engleska,rusija,nemačka,japan,kina imaju dva lica kao i Janus.tesla je morao da ode u tu jebenu ameriku da bi postao Tela,ovde bi bio samo telegrafski službenik.pupin je u ameriki postao Pupin,ne u srbiji,kolko znam ti radiš u škotskoj srbija ti ne priža najbolje okruženje za rad.
ja ne kažem da se ne treba boriti protiv nepravde ali ovako kako mi to radimo ovde ne da ne daje rezultate nego je pogubno po nas same.
veliki su veliki i u dobru i u zlu a mali su mali uvek.
još jedna lekcija iz istorije kako male i pametne zemlje rade,holanđani se nisu oslobodili od španije ratom jer nisu imale ni vojski ni volju da ratuju nego su platili englezima da to urade za njih,pa kad su im englezi postali preskupi ,ali su im završili poso sa špancima,otkazali su im poslušnost i plaćanje poreza.
rat iz 99 nas nije naučio činjenici koju su nam dokazali a to je da mogu sve da nas pobiju a da nijedan njihov vojnik ne kroči nogom na našu teritoriju i da rusi to ima ladno da posmatraju i samo reda radi daju izjave koje niko ne sluša i ne obraća pažnju na njih.
Goran Vučković Goran Vučković 15:02 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

kolko znam ti radiš u škotskoj srbija ti ne priža najbolje okruženje za rad.

Jer nije pružila mojoj ženi - ja sam radio i tu i ovde i u Engleskoj i u Danskoj itd.
važno je da tamo vlada kakva takva demokratija,nijedna nije idealna,čak ni ona starogrčka jer je i ona osudila čovjavascript:;eka zbog verbalnog delikta,a i žene i robovi nisu imali pravo glasa,pa se to ipak smatra majkom svih demokratija.

Za svakoga se nađe ponešto - i da obožava i da mrzi.

Ali ja ne pričam o tome, ni šta je bolje ili gore za "nas" i US, nego prosto ti kažem ono što sam pročitao u onim izvorima gore - da je otpor u US bio mali, mediji zatvoreni i cenzurisani a izgrednici batinani, zatvarani i rasterivani (uključujući pomenute autore), dok US vojni i politički vrh nije shvatio da ne mogu da pobede. Evo ovde malo razgovora sa Čomskim o Vijetnamu i njegovoj "ostavštini".

Voleti i mrzeti svet svakako možeš sa manje ili više informacija - ali vrednost informacija postoji i van njihove upotrebe za popunjavanje emotivnog (i kafanskog) života.
dragoljub92 dragoljub92 15:50 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Jer nije pružila mojoj ženi - j

nije šija ne go vrat.
Evo ovde malo razgovora sa Čomskim o Vijetnamu i njegovoj "ostavštini".

el tu negde piše i da su i đejn fondi plaćali da preko severnovijetnamskog radija poziva američke vojnike na dezerterstvo.el to znači da je i milošević kad je svatio da ne može više da vlada organizovao 2000 opziciju i poveo je u beograd da ga sruši.
Voleti i mrzeti svet svakako možeš sa manje ili više informacija

nit vilim nit mrzim,nekad sam voleo američku subkulturu,rock,hipipokret,popart,foknera čak i kad nisam bio sposoban da razumem njegov tok misli,pročitao sam njegove snobove sa 16 godina i dan danas ne znam šta je to ostavilo tolikog traga u svesti jednog 16ogodišnjaka,a ponovo sam ga otkrio ,ovog puta i razumeo 5-6 godina kasnije.
j samo kažem da mi ni svoju državu ne umemo da vodimo a oćemo da vodimo svetsku politiku.naše najveće državno dostignuće je da svako ko ima imalo pamet gleda da pobegne od ove države glavom bez obzira.
jutros sam na stranom radiju beogrrad 1 čuo da je dekan niškog med.fakulteta zaposlio 11 članova svoje porodice a na pitanje što to lakonski odgovorio -pa šta da neću da raspišem konkurs pa da mi se prijavi po 500 ljudi za svako to mesto.zaboravljaš i ti polako od čega si se ratosiljao.
crossover crossover 17:30 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Goran Vučković
Iskreno, ako bih birao da li Srki Pajić ili Omega više vole Srbiju i više čine za nju, Omega bi gore prošao, koliko god se ne slagao sa nekim instant-rešenjima za velike političke probleme Srbije koji možda Srkiju izgledaju logični.

Ako me pitate zašto, odogovor je prost. Pogledajte ovo, a onda posle toga ovo. Onda zamislite idealnu Srbiju i birajte kojim od ova dva karaktera biste je pre popunili.


Искрено, кад би моје мишљење било нешто битно ја не бих био баш толико искључив, оставио бих и понеког Омегу. Јбш земљу у којој живе само роботи.
freehand freehand 17:35 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

crossover
Goran Vučković
Iskreno, ako bih birao da li Srki Pajić ili Omega više vole Srbiju i više čine za nju, Omega bi gore prošao, koliko god se ne slagao sa nekim instant-rešenjima za velike političke probleme Srbije koji možda Srkiju izgledaju logični.

Ako me pitate zašto, odogovor je prost. Pogledajte ovo, a onda posle toga ovo. Onda zamislite idealnu Srbiju i birajte kojim od ova dva karaktera biste je pre popunili.


Искрено, кад би моје мишљење било нешто битно ја не бих био баш толико искључив, оставио бих и понеког Омегу. Јбш земљу у којој живе само роботи.

Ne žive.
Situaciju prate dronovima.
crossover crossover 17:49 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Situaciju prate dronovima.


Сад ће да прати ситуацију на куково лето кад му је Ушке појео UAV-а.
Ушке, Србине!
Goran Vučković Goran Vučković 18:04 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

nit vilim nit mrzim,nekad sam voleo američku subkulturu,rock,hipipokret,popart,foknera čak i kad nisam bio sposoban da razumem njegov tok misli,pročitao sam njegove snobove sa 16 godina i dan danas ne znam šta je to ostavilo tolikog traga u svesti jednog 16ogodišnjaka,a ponovo sam ga otkrio ,ovog puta i razumeo 5-6 godina kasnije.

Ne kažem da je zabranjeno voleti i mrzeti i nemam ništa protiv da ti se sviđaju Foknerove knjige

j samo kažem da mi ni svoju državu ne umemo da vodimo a oćemo da vodimo svetsku politiku.naše najveće državno dostignuće je da svako ko ima imalo pamet gleda da pobegne od ove države glavom bez obzira.

Ljudi odlaze i sa drugih mesta (i dolaze takođe - idu gde ima posla, sreće, šta već). Odavde u Ameriku, Australiju. Ako pogledaš jedan od mojih prvih blogova i posetu Obanu, to mi je ostalo živo u sećanju, kad mi vozač turističkog brodića, posle tužne priče o tome kako je bio ribar dok nisu uništili riblji fond, kaže: "najbolji izvozni proizvod ovih krajeva su mladi".

jutros sam na stranom radiju beogrrad 1 čuo da je dekan niškog med.fakulteta zaposlio 11 članova svoje porodice a na pitanje što to lakonski odgovorio -pa šta da neću da raspišem konkurs pa da mi se prijavi po 500 ljudi za svako to mesto.zaboravljaš i ti polako od čega si se ratosiljao.

Pročitam i ja ponešto od tih vesti - ali čujem poneku vest i ovde u lokalu, znaš. Korupcije i javašluka ima gde hoćeš. Ali svako valjda gleda "svoju" i zamišlja kako bi bilo bez nje, ili šta već.

Goran Vučković Goran Vučković 18:10 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters


Искрено, кад би моје мишљење било нешто битно ја не бих био баш толико искључив, оставио бих и понеког Омегу.

Predlog se prihvata
omega68 omega68 18:28 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

oš jedna lekcija iz istorije kako male i pametne zemlje rade,holanđani se nisu oslobodili od španije ratom jer nisu imale ni vojski ni volju da ratuju nego su platili englezima da to urade za njih,pa kad su im englezi postali preskupi ,ali su im završili poso sa špancima,otkazali su im poslušnost i plaćanje poreza.

Drakče, numem da se svađam s tobom pa to ti je.I ne želim
Nisu to ti primeri, mislim jesu... ali nisu.
I ja sam mislio da je to tako jednostavno, kunem se.Ali nije to baš tek tako.Nismo mi anglo-saksonci kao holandezi i bratski im Englezi.
Nije porodica Bauer ( sada Rotšild ) ovde pravila banke nego po toj ''staroj Evropi''
Šta misliš da li možemo ikad, pod bilo kakvim uslovima, da budemo njihovo društvance?
Nekoliko godina sam išao, u mom gradu, na bazen koji je bio privatno vlasništvo, nije bilo gužve, sve čisto i savršeno.Jednog dana ispred mene na biletarnici jedan moj komšija , Ciga( Rom ), pita da kupi kartu, onaj što radi ga pita da li ima propusnicu.Kaže Ciga da nema i ovaj mu odgovori da mu je žao i da ne može na bazen bez propusnice.
Ja priđem i već rešen da se vratim jer nemam ni ja propusnicu, pitam kako to nije trebalo juče a danas...
-Ma ne treba , bre, to je onako...za njih.Ne kažem da je to ispravno, nije ispravno ali to se nama dešava kad hoćemo u društvo sa tim narodima.
O tome nisam razmišljao godinama.Sve do pre nekoliko meseci kad je počelo da se odmotava ovo naše sa prijemom u status kandidata za EU.
Šta god da uradimo, možemo da imamo i pare da platimo ulaznicu... nemamo propusnicu.
Što pre to shvatimo biće nam lakše.
omega68 omega68 18:45 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Ovaj tribalni nacionalizam i etnocentrizam koji Omega ovde prosipa, uz uvrede levo i desno onima za koje smatra da se nedovoljno duboko klanjaju plemenskom totemu, možda nekoga ispunjava, kao kafanska zabava u "užoj Srbiji" za uspostavljanje hijerarhije između zaludnih posetilaca kafana i slava. Van toga, izgledala bi smešno da ne izgleda... tužno - gledati kako ljudi ispunjavaju svoju emotivnu prazninu grupnim samoljubljem, samozavaravanjem i zamenom stvarne društvene akcije Orvelovim "nedeljama mržnje".

Vučko, nisi upravu, ali ako si mi rekao
Glupo mi je bilo da pišem ceo blog, ali me danima opseda misao o tome kako mnogim mojim drugarima ( u realnom životu ) pristaje izraz '' korisni idiot''.
Sve su to natprosečno obrazovani likovi ( neki školovani u inostranstvu ), načitani, elokventni i zavodljivi u svom poznavanju svega i svačega.Uz korišćenje mnogih stranih reči i izraza koji treba da pojačaju njihovu nadmoć, oni se gnušaju puka koji ''glasa Tomu'' ili neguje teorije zavere.
Gutaju sve žive informacije ali čitaju samo ono što im odgovara.Bez ikakvog upita da li je baš sve sa zapada dobro, bez i malo kriticizma prema propadajućoj liberalnoj ekonomiji, sa verom u MMF i Svetsku Banku.
Kada im kažeš da se ne jede sve što leti, izlažeš se opasnosti da te proglase baš ovakvim kakvim si ti mene.
Pominješ Čomskog, pominješ da nije baš tako prekinut rat u Vijenamu kako glasi zvanična verzija.
Za tebe ima nade.

P.S.Već sam dosadan sa ovim Ring of power koji tako ambiciozno postavljam više puta.
Ako imaš vremena pogledaj malo, ali nemoj da se zadržiš samo na prvom delu.To je tek uvod.
( Ako ti je uopšte dostupan u kolevci demokratije )
dragoljub92 dragoljub92 20:12 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Drakče, numem da se svađam s tobom pa to ti je.I ne želim

prvo ovo ne shvatam kao svađu,ovo je samo razmena pogleda n stvar.to kao što nisam besan i ne psujem policiju zbog onog idiota koji me vrati a carine.
stvar je u tome da mi nikako da pristanemo da razumemo kako svet funkcioniše i dase uklopimo i to da bi bilo bolje.
Šta god da uradimo, možemo da imamo i pare da platimo ulaznicu... nemamo propusnicu.

ovo je baš ta demagogija koju nam naši demagozi serviraju,jer ne žele da ukinu korupciju koja vlada ovom zemljom jer bi onda morali daplaćaju porez i da se odreknu toga da pare iz državne kase prelivaju u svoj džep.700 000 ljudi u ovoj zemlji su doveli do prosjačkog štapa ali im ne daju status prosjaka nego su klošarenje,ono preturanje po kontejnerima za smeće,proglasili za poso i svakom ko nema nikakva primanja kažu da preturanjem po smeću i skupljanjem sekundarnih sirovina na taj način može da zaradi za život.
nijedan holanđanin komesamprodao sliku se nije zainteresovao za mene lični,dalsam srbin,lep,ružan,pismen nepismen,malo ,ali malo im je smetalo što neznam jezik a li ni to nije bilo od značaja.jedino što ih je interesovalo su moje slike .a li te slike zadovoljavaju njihove estetske norme ili ne .i zadovoljavaju jer sam uvek prodao sve što sam naslikao.ovde moram da zadovoljim sve moguće dupelizačke norme a same slike su potpuno nevažne i nisu predmet rasprave dok se nerasprave druge bitnije stvari za umetnost,tipa dal sam lep,ružan,narkoman,alkoholičar,prijatan-neprijatan,dal imamo iste poglede na politiku,da li sam ubedljiv u objašnjavanju štato slika znači,pošto su totalno neobrazovani po pitanju esetike i pošto misle da slikari služe da slikaju svet koji oni,kupci,vide a ne onaj koji slikari vide.ali da ne prosipam svoju žuč ovde ,to je ipak moj problem.
dragoljub92 dragoljub92 20:33 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

Korupcije i javašluka ima gde hoćeš. Ali svako valjda gleda "svoju" i zamišlja kako bi bilo bez nje, ili šta već

da te ne citiram celog,sve što si u ovom postu napisao ke ono što i ja pokušavam da kažem,

ovo što se kod nas radi po pitanju zapada u kompletu je veće rađeno u istoriji i eno ga nalazi se u bibliji pod imenoom OTKROVENJE,onima koji neznaju ili nisu čitali samo ukratko da kažem da čuvene tri šestice i ostali simboli se odnose na rim i rimsku oimperiju..za dalje čitajte i prattite šta ljudi koji tu teme poznajui koja je predmet njihovih disertacija,ne moj samom da ulazite un raspravu jer ja to nisam ni pronašo ni zaključio samo sam preneo stav poznavalaca problematike koju viče ta knjiga.
uostalom jutros je išo naslov da je srbija na prvom mestu u namačkoj po broju ljudi koji su tražili azil ove godine 3200 ljudi,a avganistan i još neko su iza nas.znači 3200 ljudi sa namerom da traže azil je ladno prošlo granicu a dragoljub koji je ladno krenuo na 3 meseca u holandiju da napravi i proda 10-ak slik i vrati se da bi živeo u srbiji sledećih 6 meseci dok stekne pravo da ponovo ode,on je vraćen .pa sad nek mi neko kaže da nisu u pitanju sposobnosti onoh koji treba da procene ko i zašto izlazi iz zemlje.
omega68 omega68 20:44 22.12.2011

Re: serbian freedomfighters

ovo je baš ta demagogija koju nam naši demagozi serviraju,jer ne žele da ukinu korupciju koja vlada ovom zemljom jer bi onda morali daplaćaju porez i da se odreknu toga da pare iz državne kase prelivaju u svoj džep.700 000 ljudi u ovoj zemlji su doveli do prosjačkog štapa ali im ne daju status prosjaka nego su klošarenje,ono preturanje po kontejnerima za smeće,proglasili za poso i svakom ko nema nikakva primanja kažu da preturanjem po smeću i skupljanjem sekundarnih sirovina na taj način može da zaradi za život.

Ovo je tačno, jeste demagogija.Ali to nema veze sa prodavanjem cigle ili propusnicama koje se traže od nas ko god bio na vlasti.
Kad smo imali komuniste, '' menjajte komuniste bićete naši drugari''
Kad smo imali socijaliste,''menjajte te nacional-socijaliste i bićete naši drugari''
Kad imamo tvrdolinijaše demokrate, ''menjajte te tvrdolinijaške tzv. demokrate i ( predpostavljaš ) bićete naši kompanjoni''.
Kad imamo socialdemokrate, '' menjajte te socijaldemokrate što se nisu još preokrenuli i ( pogađaš ) bićete beogradski pašaluk.
Onda možete , kao i 1830.god , da budete naši partneri, samo budite daleko od Turaka i Rusa.

Estebanu Alvaradu , golmanu FK ''AZ'' iz Alkmara je sudija ( Holandez ) dao crveni karton jer se branio, jer ga je divljački napao navijač koji je preskočio ogradu i pokušao da udari golmana, a stranca.Toga nema ni u demagoškoj Srbiji.Toga nema ni kod genocidnog srpskog naroda koji je uplašio naoružani holandski bataljon u Srebrenici, toga nema ni u Srbiji koja ne zaslužuje status kandidata.Nema crvenog kartona za stranca koji se branio.
Sudija ( Holanđanin ) je strancu golmanu a Estebanu Alveradu tao taj jebeni crveni jer je
''napadač već bio na zemlji, pa više nije postojala opasnost da nekoga ugrozi''

E jebala ih finoća i poznavanje slikarstva, da izvineš

Goran Vučković Goran Vučković 02:21 23.12.2011

Re: serbian freedomfighters

( Ako ti je uopšte dostupan u kolevci demokratije )

Ovde ima uglavnom svega, samo što se ne reklamira baš sve

Evo ti mali bonus: The best democracy money can buy - otkačen novinar potpuno, Amer, živi i objavljuje u Britaniji. Ja imam papirnu verziju, britansko izdanje - ovo je američko.

Pozdravi svoje korisne drugare libertarijance, ili šta su već. Ima to prednosti kad si koristan - ostane neka kinta i tebi, obično.

I još jedan poklončić:



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 23.12.2011

Re: serbian freedomfighters

crossover
Goran Vučković
Iskreno, ako bih birao da li Srki Pajić ili Omega više vole Srbiju i više čine za nju, Omega bi gore prošao, koliko god se ne slagao sa nekim instant-rešenjima za velike političke probleme Srbije koji možda Srkiju izgledaju logični.

Ako me pitate zašto, odogovor je prost. Pogledajte ovo, a onda posle toga ovo. Onda zamislite idealnu Srbiju i birajte kojim od ova dva karaktera biste je pre popunili.


Искрено, кад би моје мишљење било нешто битно ја не бих био баш толико искључив, оставио бих и понеког Омегу. Јбш земљу у којој живе само роботи.


Skroz se slažem


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 23.12.2011

Re: serbian freedomfighters

crossover
Situaciju prate dronovima.


Сад ће да прати ситуацију на куково лето кад му је Ушке појео UAV-а.
Ушке, Србине!


Izgleda da mi se infiltrirala Persijska mačka umesto Abisinjske.
freehand freehand 20:10 23.12.2011

Re: serbian freedomfighters

srdjan.pajic
crossover
Situaciju prate dronovima.


Сад ће да прати ситуацију на куково лето кад му је Ушке појео UAV-а.
Ушке, Србине!


Izgleda da mi se infiltrirala Persijska mačka umesto Abisinjske.

Ako ga ufatiš da sluša Indiru - mož da budeš siguran 101% da radi za našu stvar!
Proglasiće ga Sinod za prvog mačijeg sveca: Sv. Uškentije Dronojebac!
omega68 omega68 19:36 21.12.2011

hm


I hoped i’ll find what I need,I’ll be free like a bird


49 41 49 41 01:15 22.12.2011

Nema problema

Kad sam pretposlednji (poslednji ?!?) put putovao za Evropu; posle dugog cekanja pre ulaska u avion - pojavilo se 10-tak uniformisanih.
Valjda i naoruzanih?!?
Diskretno su izdvojili nas 15-tak; drzeci nase pasose u ruci. Bio sam, malo iznenadjen.
Valjda su nas izdvojili po facama, imenima, krajnjoj destinaciji?

Mene je moj, "intervjuista" tiho i diskretno pitao: "Koliko para nosim u cashu i imam li vise od $10-'iljade u dzepu?
-Bilo bi, ako mi ih ti sada tutnes u ruke ili u dzep!- iz topa sam mu odgovorio.
Tutnuo mi je pasos u ruke, uz smeh i pozeleo srecan put.
Dok sam, koracao kroz tunel i osvrnuo se diskretno; mahnuo mi je opet rukom i smejao se.

P.S.
Kasnije sam saznao, max limit-iznosenja $ 10 -hilj. i vise; placa - drzavi porez.




omega68 omega68 15:41 23.12.2011

Re: Nema problema


odlično
omega68 omega68 00:29 24.12.2011

omega68

se izvinio Pajiću.Da se zna.
Na pp, da se ne lože drugari

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana