Društvo| Zabava

Prestolonaslednik za premijera, a vlada koncentraciona

Milan Karagaća RSS / 26.06.2012. u 14:07

Bugari su već imali prestolonaslednika za premijera pa se nešto nije proslavio ali mi nismo Bugari, možda kod nas bude uspešno.

images?q=tbn:ANd9GcSkbySLK47EfWzBHOg-2VDBf3N_CyXwbv-9_etTFbthkVdB9PWuwgEvo prođe i 50 dana od izbora a vlada se i ne nazire. Ko god poveruje u žvake tipa da se ozbiljno razgovara o programima, da su u pitanju vrlo studiozni i pricipijelni strategijski pristupi kako bi građanima u narednih pedeset godina bilo bolje taj je naivan. Samo onaj ko kratko pamti ne seća se da su nam od početka raspada Jugoslavije nudili šečerleme, te kad pobedimo biće svima konačno bolje, svoji na svome, pa onda kada oteramo Miloševića cvetaće slobode, blagostanje i demokratija, a zapravo narodu i Srbiji je bivalo sve gore i gore dok samo nekima sve bolje i bolje do bezobrazno dobro.

Neka vas niko ne zavarava i laže, natezanje oko vlade je zapravo međusobno natezanje stranačkih vrhuški ko će koga više da nategne a da onaj ne oseti. Svi bi da ostanu na ministarskim funkcijama, njihovi doglavnici i stranački jurišnici na direktorskim, savetničkim, pomoćničkim, državno-sekretarskim i drugim privilegovanim mestima, a naročito da ih niko ne dira za mnoge mutne radnje kroz koje su se obogatili i dalje bi da se bogate.

Nikoga ne interesuje što se Srbija , ako se izuzme Đoković koji , ruku na srce igra pre svega za sebe ali mu hvala što to radi pod zastavom Srbije, po najvažnijim pokazateljima normalnog stanja i pristojnosti nalazi na začelju u svetu, pogotovo Evropi, a  tužno i u regionu.Po onim ružnim stvarima smo među prvima, a to nam ne treba nikakva statistika –vidimo svakodnevno šta se događa.

I u takvoj situaciji, naši odgovorni političari, kojima su puna usta srpstva, pravoslavlja, slavne istorije, demokratije, patriotizma, lagodno rastežu i zajebavaju se oko formiranja vlade.

Ona šugava Francuska formira vladu nekoliko dana posle izbora, propala Grčka samo dva dana posle ponovljenih izbora, oni konjušari Slovenci za manje od 20 dana, pa i Hrvati to uradiše brzo, samo Srbija ima vremena na pretek, a posle će joj opet biti kriva svetska zavera ako narod izgubi strpljenje pa ne bude imao obzira ni prema velelepnim vilama i palatama koje su izgrađene tako što se opljačkalo sve što se opljačkati moglo.

Srbija je čudo, mi smo najbolji narod, najplemeniti, sa najsvetlijom istorijom i najvećom kulturom koja seže od pre ameba, sa sjanjnim demokratskim tradicijama na kojima se i sam Perikle nadahnjivao, mi nismo ni mrava zgazili a nas su gazila sva moguća gamad. I tako za sve imamo opravdanje samo nemamo za stvarnost, neodgovornost, nerad i gramzivost, za mentalitet koji počiva na načelu da su svi krivi počev od oca, majke, braće komšija pa do Amera, Kineza, Čerkeza, Šiptara, Hrvata, Roma, profesora, radnika, vozača, policajaca, vaspitača, nevlčadinih organizacija, kulturno-umetničkih društava- samo mi ni kolektivo ni lično&personalno nismo.

Samo u Srbiji je moguće da je nemoguće da ministar podnese ostavku ako mu izginu piloti, kadeti, eksplodiraju pogoni , a u onoj primitivnoj Nemačkoj predsednik države podnese ostavku zbog nesmotrene ili dvosmisleno protumačene izjave, odnosno utaje kojih stotinjak hiljada evra, ili ako se posumnja pa još i dokaže da je prepisao deo doktorske disertacije. Kod njih je tako jer su to iznimke a kod nas je kupovina diloma i školovanje na raznim privatnim trendovima sasvim normalno.Uostalom, ko te pita za diplomu, važnija je stranačka knjižica i rodbinske veze sa stranačkim glavešinama.

U kojoj to državi, osim primitivnih afrički zdravstveni sistem može biti pred kolapsom a ministar ne podnosi ostavku već ostaje u ministarskoj fotelji 8 godina a ni naslednik se ništa odgovornije ne ponaša.Pa da se u onoj truloj SFRJ desilo da neka klinika nema lekove već da traži da ih bolesnici sami nabave to bi bila afera do neba tj.CK a direktor i još mnogi smenjeni.

U demokratskim državama šefovi stranaka podnose ostavke posle neuspeha na izborima a kod nas se to ne dešava, naši svi misle da su Tito iako kad im pomeneš Tita odmah opale po diktaturi sve se pozivajući na Peru Simića i držanu nakladnu tvrtku „Službeni glasnik“ koji se specijalizovao za  izdavanje kapitalnih dela istoriskih falsifikata.

Imajući u vidu aktulenu situaciju, svetske zavere i međunarodne prevare, naš mentalitet i identitet, te slušajući dijasporu i bliže okruženje, a predani našoj istoriskoj tradiciji krune i pravoslavlja, možda bi bilo najbolje rešenje da vladu formiraju sve stranke a da premijer bude predstolonaslednik Aleksandar Karađorđević. Prednosti ovog mudrog predloga su:

-  to još nismo probali pa da vidimo

- zna čovek protokol ima puno iskustva sa prijema koje je sam organizovao u Belom dvoru a skoro da nema manifestacije bilo državne, crkvene, vojne , diplomatske, kulturne, uključujući i dvorske zabave u inostranstvu gde nije bio, znači  poznata ličnost sa domaćim i međunarodnim rejtingom

-  na NJKV su se svi već navikli jer je odavno u javnom živoru i mnogim zvaničnim i ceremonijalnim manifestacija. Znaju ga svi domaći a i stranci. Poznaje sve dosadašnje ministe a i oni njega pa ih verovatno ne bi dirao a neke bi i uzeo u kabinet

-        -  tekst himne bi bio približno usklađen sa realnošću

-       -   princ bi se tako pripremio da konačno preuzme presto i Srbij apostane monarhija

-         - sama titula NJKV podrazumeva autoritet tako da bi ga ministry morali slušati, a Karađorđevići su inače poznati da ne trpe neposlušne

-        -  sve stranke bi imale po jedno ministarsko mesto pa maker ih bilo i 47 a onda neka se dogovore ako neko želi da se koaliciono spoji

-        -  smanjili bi se troškovi jer princ ionako živi o državnom tršku u Belom dvoru, ima kabinet, savet , savetnike, batlere, baštovane I ne bi trebala posebna rezidencija za premijera

-         - premijer bi odmah mogao da počne da radi punim kapacitetom i da koristi svoje mnogobrojne veze i poznanstva po rođačkim dvorovima pa eto investitora

-         - bio bi to kontinuitet po svim pitanjima jer je u Srbiji skoro sve, od državnih praznika, vojske, policije, tradicija vraćeno u XIX vek;

-         - završio je vojnu akademiju pa mi mogao da u stručnom pogledu nadgleda i školovanje i  obuku vojske

-         - što se izvoza tiče i tu bi mogli nastaviti tradiciju iz doba Miloša jer su svi industrijski kapaciteti devastirani pa nam ostaje poljoprivreda i  izvoz svinja i ostale stoke ako je i toga preteklo;

-          - što se školovanja tiče i tu smo tamo gde smo bili onda, tako da ko ima može da se školuje a sirotinja može da pravi decu i razvija poljoprivredu i stočarstvo, a oni će kada se vrate školovani nastaviti biznis;

-         - što se demokratije tiče tu ima najviše prostora za napredak jer je sada svedena na partokratiju iz perioda poznatog narodnog odisaja sa kraja XIX veka;- u skladu sa tradicijom i uvežbanom praksom kod nas sinove bi mogao rasporediti na važna mesta u vojsci, ministarstvima, diplomatiji

Uostalom i šta će nam demokratija i izbori kad vidimo da birao ne birao oni ti opet izaberu kako hoće i šta hoće.

Gluho bilo da su u pravu oni koji kažu da nije nepoznato da države imaju svoje mafije, a da kod nas na Balkanu, dakle i u Srbiji mafija ima svoju državu.

Princu se može svašta zamerati, mogu ga neki voleti ili ne ali još nigde, barem ja nisam pročitao ni čuo, da ga povezuju sa bilo kakvim mafijama, mutnim radnjama, privatizacijama, sportskim organizacija i sl.

E sada jedno je kad čovek nije na vlasti a druge kad je se domiča pa je pitanje i kako bi on podelio  resore sinovima jer rođacima ne verujem da bi dao da mu se približe kako ga ne bi ugrozili ili ispoljili aspiracije.

Eto to je samo jedna od mnogobrojnih varijanti, a ako se i ne formira vlada nije velika šteta jer ionako postoje neki koji vladaju kako im volja, a vlada im služi kao pokriće.



Komentari (319)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:11 27.06.2012

Re: Prestolopremijer

što postavi bez tona, a baš se videlo koliko je energičan pa kada bi zagalamio na ministre i još naučio da psuje po naški , ima svi da rade svoj posao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:34 26.06.2012

82



žurio sam da ostavim komentar (sad čitanje)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 26.06.2012

Ne šali se...

Eh, Milane..Ne vuci đavola za rep. Ovo dezorjentisano društvo bi već danas zaista moglo da pomisli kako bi monarh mogao biti rešenje. A sutra, zaključujući da je skup, krenuti da ga silom uklanja.
I kao ozbiljan čovek, čudi me da bez navodnika koristiš reč "prestolonaslednik".
Pa kakvi god da smo, izborili smo se pre 70 godina za republiku, prijatelju. Ja se ne bih zajebavao sa civilizacijskim tekovinama...
freehand freehand 22:16 26.06.2012

Re: Ne šali se...

Ja se ne bih zajebavao sa civilizacijskim tekovinama...

I pre 60 godina sa golootočkom epopejom.
Pa nam eto druga Kape nazad. Vaskrslog, među revolucionarnom ravnogorskom liberalnom omladinom!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:37 26.06.2012

Re: Ne šali se...

Pa kakvi god da smo, izborili smo se pre 70 godina za republiku, prijatelju. Ja se ne bih zajebavao sa civilizacijskim tekovinama...

Ova država čak ni zvanično ne priznaje tu borbu ni borce te borbe već slavi one koji su se borili za očuvanje monarhije.Rehabilituju se navodno nevino osuđeni a lešinarenje istorije je nova diciplina kojom se bave instant isttoričari,. naknadno pameti dozvani novinari i bivši rukovodioci SKOJ-a, feljtonistika u tiražnim novinama a državni zavod u zvanju Službenog glasnika samo štancuje dokazujući svoju antikomunističku angažovanost od vjek vjekova.
Prema tome prijatelju, republiku su stvorili oni koje sada hoće da osude pa i njihovo delo, a kao što ti je poznato monarh ceremonijalno i protokolarno uživa sve počasti kao i predsednik. Znači može i monarhijija i republika, demokratija bato pa šta se kome sviđa.Dok našeg monarha prati svita kraljica Danske vozi biciklo ulicom kao i svaki građanin i ne pada joj kruna sa glave.
freehand freehand 23:40 26.06.2012

Re: Ne šali se...

Dok našeg monarha prati svita kraljica Danske vozi biciklo ulicom kao i svaki građanin i ne pada joj kruna sa glave.

A jel neko video Tita na biciklu?

Čaušeskua? Honekera? Enver Hodžu?
jkt2010 jkt2010 06:21 27.06.2012

Re: Ne šali se...

republiku su stvorili oni koje sada hoće da osude

Ti su bili stvorili narodnu republiku ; ta sa republikom ima veze koliko i narodna demokratija sa demokratijom.
sevarlica sevarlica 08:23 27.06.2012

Re: Ne šali se...

Milan Karagaća
Pa kakvi god da smo, izborili smo se pre 70 godina za republiku, prijatelju. Ja se ne bih zajebavao sa civilizacijskim tekovinama...

Ova država čak ni zvanično ne priznaje tu borbu ni borce te borbe već slavi one koji su se borili za očuvanje monarhije.Rehabilituju se navodno nevino osuđeni a lešinarenje istorije je nova diciplina kojom se bave instant isttoričari,. naknadno pameti dozvani novinari i bivši rukovodioci SKOJ-a, feljtonistika u tiražnim novinama a državni zavod u zvanju Službenog glasnika samo štancuje dokazujući svoju antikomunističku angažovanost od vjek vjekova.
Prema tome prijatelju, republiku su stvorili oni koje sada hoće da osude pa i njihovo delo, a kao što ti je poznato monarh ceremonijalno i protokolarno uživa sve počasti kao i predsednik. Znači može i monarhijija i republika, demokratija bato pa šta se kome sviđa.Dok našeg monarha prati svita kraljica Danske vozi biciklo ulicom kao i svaki građanin i ne pada joj kruna sa glave.




p.s. Čime se vozio tvoj omiljeni ćopavko :)
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:59 27.06.2012

Re: Ne šali se...

p.s. Čime se vozio tvoj omiljeni ćopavko

jesi li sada ispao glavni džek među tvojim fanovima??
Mašala ali si na nivou.Pametan čovek nikada ne poteže ovakve "argumente".
sevarlica sevarlica 09:13 27.06.2012

Re: Ne šali se...

Milan Karagaća
p.s. Čime se vozio tvoj omiljeni ćopavko

jesi li sada ispao glavni džek među tvojim fanovima??
Mašala ali si na nivou.Pametan čovek nikada ne poteže ovakve "argumente".


Samo sam pitao.
Nisam napisao ništa neistinito.
Da ti je bio omiljen , jeste.
Da je bio ćopavko, i to jeste.

Ne vidiš problem,kada ti potežeš prevozno sredstvo Danske kraljice i upoređuješ sa svitom NJKV Aleksandra, ali vidiš kada neko dirne u svetao lik onog "ime da mu ne spomenem".

P.S. Bezobrazluke na relaciji partizani-JVuO, koje provlačiš u svojim komentarima nemam više snage ni da komentarišem. Trebao bi da se stidiš nad hiljadama nevinih koje je likvidirala vojska kojoj se klanjaš i da konačno u svojoj glavi napraviš razliku između onih koji su se borili za slobodu(na obe strane) i onih koji su činili zločine (na obe strane). Mada mislim da nemaš dovoljan empatijski kapacitet za tako nešto, ali ko zna, znao sam da se prevarim i ranije.
dragan7557 dragan7557 10:22 27.06.2012

Re: Ne šali se...

Milan Karagaća 00:37 27.06.2012
Re: Ne šali se...

Pa kakvi god da smo, izborili smo se pre 70 godina za republiku, prijatelju. Ja se ne bih zajebavao sa civilizacijskim tekovinama...


Ova država čak ni zvanično ne priznaje tu borbu ni borce te borbe

Pa Milane te borbe su bile u inostranstvu, preko Drine sa Turcima u Turskoj, mislim u BiH, tamo gde su te borbe bile sada, i uvek je bilo inostranstvo, a bogme i tih boraca malo beše iz Srbije, pa zato nije ni čudno da Srbija više ne svojata ni borce ni borbe iz inostranstva.

Eto recimo u prošlom Ratu u BiH Srbija kao što dobro znamo nije ni učestvovala, baš kao ni u onom Oslobodilačkom.
već slavi one koji su se borili, na svojoj Svetoj zemlji Srbiji za očuvanje monarhije.


Pa jebiga ko je kriv Ostalim što nisu imali Svetu zemlju i Monarhiju?

E sad, što neki neprijateljski elementi 'oće da Srbe i Srbiju optuže za učešće u Ratovima, to je bre sramota.

Pa bre bilo je Srba i u Španskom ratu pa, ništa!



cerski
sevarlica sevarlica 11:39 27.06.2012

Re: Ne šali se...


Pa Milane te borbe su bile u inostranstvu, preko Drine sa Turcima u Turskoj, mislim u BiH, tamo gde su te borbe bile sada, i uvek je bilo inostranstvo, a bogme i tih boraca malo beše iz Srbije, pa zato nije ni čudno da Srbija više ne svojata ni borce ni borbe iz inostranstva.


Koliko god da si sarkastičan Cerski, ovo što si napisao je u stvari istina.

Ovi poslednji ratovi su najbolji dokaz da ne treba da se vodi "oslobodilački" rat u tuđoj zemlji. Šta imaju Srbi iz Hrvatske od toga što ih je jedan "srbijanski" kreten(Sloba) digao na oružje? Kakva im je vojna "pomoć" došla? Od onog Arkana i njegove bande su prema stanovništvu bile gore samo ustaše.

Isto tako mi nismo tražili od naše "braće" od preko Drine da nas oslobađaju od okupatora tako što će zbog 10 mrtvih Nemaca da strada 1000 Šumadinaca. Mi smo hteli kralja, hteli da jedan rat i prećutimo, i to je trebao da bude naš izbor.
dragan7557 dragan7557 21:26 27.06.2012

Re: Ne šali se...

Trebao bi da se stidiš nad hiljadama nevinih koje je likvidirala vojska kojoj se klanjaš

A ovi kojim se danas klanjaju? Nisu ni marava zgazili?

cerski
dragan7557 dragan7557 22:06 27.06.2012

Re: Ne šali se...

sevarlica:
Koliko god da si sarkastičan Cerski, ovo što si napisao je u stvari istina.

Ko te ubedi da sam sarkastičan?

cerski
blogov_kolac blogov_kolac 22:10 26.06.2012

čisto da se zna

Bugari su već imali prestolonaslednika za premijera pa se nešto nije proslavio ali mi nismo Bugari, možda kod nas bude uspešno.
Ono sto se moze jasno procitati izmedju redova ove uvodne konstatacije u blogu je zapravo grub istorijski falsifikat! Iako je u istorijskim razmerama proslo zanemarljivo malo vremena, bez neke dodatne istorijske distance vec danas se moze konstatovati da ce doticni po posledicama svoje vladavine biti upamcen kao jedan od najuspesnijih premijera u istoriji Bugarske. Taj Simeon se u izvesnom smislu moze uslovno porediti sa poljskim slucajem Leha Valense koji je takodje prilicno nekvalifikovan za vrsenje vlasti dosao na nju sa podrskom plebiscitarne vecine, koja je zbog ogromnih ocekivanja bila kasnije prepolovljena, a kasnije cak i svedena na nivo statisticke greske kada su Poljacima zatrebali isprofilisani politicari i stranke, a ne narodni vodja i siroki pokret. I Leh Valensa i ovaj batko (aka CAR) su uz sve svoje mane odradili sa odlican-5 svoju osnovnu istorijsku misiju da trajno i bez mogucnosti povratka usmere drzavni brod svoje zemlje ka pravoj luci, pa ce im istorija svakako oprostiti brojne greske koje su mahom cinjene iz neznanja, a nikako zlih namera.

Kada je postao bugarski premijer 2001 oni su tada bili negde na nivou SRJ, a gledali su u ledja Hrvatskoj i Rumuniji (koja je uz to imala snazan "romanski" lobi uza sebe po pitanju prikljucenja EU). Na kraju njegovog mandata 2005 Bugari su bili za tri koplja ispred Srbije gde je u medjuvremenu streljan premijer, a za novog instaliran onaj za koga se kasnije ispostavilo da je zapravo svo vreme najiskrenije bio protiv bilo kakvih evroatlanskih integracija Srbije, i prestigli su Hrvatsku, iako su ostali ekonomski dosta siromasniji od nje i sa vecim stepenom korupcije i kriminala - Evropa je dala prednost onima koji su od spiska mera neophodnih za prikljucenje EU napravili Sveto pismo u odnosu na one kojima je u to vreme Ante Gotovina bio najpopularnija licnost onaj Tompson najpopularniji pevac i slicno. Uglavnom, da skratim, za samo cetri godine i taj jedini mandat koji je imao, po dotad nevidjenim precicama uclani taj Simeon svoje Bugare u NATO i ubaci ih u samo predvorje Evropske Unije (Bugarska usla u EU 2 ipo godine posle njegovog premijerisanja, a tu sledecu vladu je njegov pokret bio napravio sa bugarskim socijalistima).

Dakle, sa kojim pravom mi sa visine gledamo na novije bugarske izbore vodecih ljudi, a pogotovo ovog "cara" - mi koji smo koliko jos proslog meseca za predsednika izabrali coveka koji je 15 godina bio zamenik Vojislava Seselja, a po svemu sudeci za premijera cemo imati coveka koji je 10 godina bio Milosevicev portparol???


Kada je o ostatku bloga rec, samo da markiram osnovnu zabludu i nesto sto sam vec istakao na jednom drugom blogu ovde a to je da Srbija samo fiktivno ima problem da formira vladu posle ovih izbora. Stvar je u tome da su zapravo paralelno vec izabrane dve vlade, ali cinilac koji je deo obe (Dacic/SPS) nikako da prelomi koju da ozvanici.
savamala savamala 22:43 26.06.2012

Re: čisto da se zna

i prestigli su Hrvatsku, iako su ostali ekonomski dosta siromasniji od nje i sa vecim stepenom korupcije i kriminala


Evo, ovo je klasican primer budalstine, ma, idiotluka, koji prosipaju evrofanatici. Prestigli Hrvatsku iako su siromasniji i sa vecom korupcijom i kriminalom!! Po kojim su to kriterijumima onda to prestigli Hrvatsku? Pobogu, imas li ti sposobnost razcionalnog misljenja? Da ih nisu mozda "Briselci" vise puta pomazili po kosi nego sto su Hrvate? Ustinuli za guzu i lepo im se nasmejali, a, zatim, dodelili diplomu da su prestigli Hrvatsku? Priznajem, i ti si jak kandidat za zutu majicu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:26 26.06.2012

Re: čisto da se zna

po dotad nevidjenim precicama uclani taj Simeon svoje Bugare u NATO i ubaci ih u samo predvorje Evropske Unije (Bugarska usla u EU 2 ipo godine posle njegovog premijerisanja, a tu sledecu vladu je njegov pokret bio napravio sa bugarskim socijalistima).

Da se Srbija nalazila geografski gde i Bugarska isto bi tako ušla i u NATO i EU.
Dakle, Bugarska je primljena u NATO ne zato što je izlobirala već zato što je to hteo NATO, odnosno u EU zato što je to htela EU.
Inače, ni sada ne ispunjava ni trećinu uslova za ulazak ni u jednu organizaciju.
blogov_kolac blogov_kolac 23:38 26.06.2012

Re: čisto da se zna

savamala
Evo, ovo je klasican primer budalstine, ma, idiotluka

Aj' sto sam ja budala i idiot, al' ispade da su to i ovovekovna Nemacka, Britanija, Francuska, zemlje Beneluksa i razni Skandinavci... itd... koji ubacise Bugare u svoje drustvo 6 ipo godina pre Hrvatske, a samo Bog zna koliko pre nas!

Evropska Unija je pre svega jedan sistem vrednosti, pa sve ostalo, a to sto mi vecinski ne verujemo u tu "otrcanu frazu", nas je problem.

Zapadnoevropska zemlja koja je u zadnjih 100-njak leta pojam i apsolutni sampion kada je u pitanju visok stepen kriminala i korupcije tamo je svakako Italija. Medjutim, od svih njenih istorijskih faza, po sistemu vrednosti danasnje EU van svake konkurencije ubedljivo najneprihvatljivija i najnepozeljnija je bila ona kada je mafija jedino bila potpuno saterana u misju rupu, a stepen korupcije bio kod njih na svome istorijskom minimumu - za vreme vladavine Benita Musolinija! Ali sta Evropa dozivljava kao vece zlo, i koliko su za nju neprihvatljivi zagovornici raznih teorija krvi i tla besmisleno je braniti i objasnjavati u zemlji gde jedan Tomislav Nikolic dobija direktne predsednicke izbore.

Cinjenica je da je Bugarska krajem te 2001 bila negde u rangu sa nama, a iza Hrvatske, ali je pravila neke ubrzane krupne korake u pravom smeru, za razliku od Hrvatske koja je trebalo neke stvari i zablude prvo da rascisti sama sa sobom i evo, tek sledeceg leta konacno hvata zadnji voz, i za razliku od nas koji smo napred isli kilavo, a unazad jurisali junacki, pa se bas negde od 2005 mi zapravo udaljujemo svake godine od cilja strategijom korak napred, dva koraka nazad.
savamala savamala 23:44 26.06.2012

Re: čisto da se zna

Evropska Unija je pre svega jedan sistem vrednosti, pa sve ostalo, a to sto mi vecinski ne verujemo u tu "otrcanu frazu", nas je problem.


Mislim da bi ti bilo bolje da citas Pepeljugu, Crvenkapu, Macka u cizmama.... i Andersen je napisao nekoliko dobrih stvari koje bi ti odgovarale.
freehand freehand 23:46 26.06.2012

Re: čisto da se zna

savamala
Evropska Unija je pre svega jedan sistem vrednosti, pa sve ostalo, a to sto mi vecinski ne verujemo u tu "otrcanu frazu", nas je problem.


Mislim da bi ti bilo bolje da citas Pepeljugu, Crvenkapu, Macka u cizmama.... i Andersen je napisao nekoliko dobrih stvari koje bi ti odgovarale.

A pa nemoj tako; i Predsednik Nikolić malo-malo pa nešto na tu temu, a i drugarica Jorgovanka se još '93 učlanila samo zbog anticipacije evropskih vrednosti!
savamala savamala 23:50 26.06.2012

Re: čisto da se zna

A pa nemoj tako; i Predsednik Nikolić malo-malo pa nešto na tu temu, a i drugarica Jorgovanka se još '93 učlanila samo zbog anticipacije evropskih vrednosti!


Da, i sta sa tim? To samo pokazuje da ti, predsednik Nikolic i Jorogovanka imate dosta bliskosti. Sta da vam radim kada ste takvi.
zemljanin zemljanin 00:06 27.06.2012

Re: čisto da se zna

blogov_kolac
.

biti mlad + živeti u Srbiji - logična i normalna posledica je, veličanje evropskih vrednosti ... i nema ništa lošeg u tome jer svako želi dobar život i milion drugih sitnica koje život znače ... međutim ako malo prođeš tamo-vamo pa vidiš i neke druge stvari i uređenja + godine, čini mi se normalno da se zapitaš šta zapravo znači ta parola o evropskim vrednostima ...

Svako može da je doživljava za sebe ... pa je za mene to sistem uređenog mirnog poslovnog okruženja za koropracijski biznis koji kao posledicu ima i veće plate zaposlenih u takvom okruženju i propisane odnose ... vrednosti su tu meni vrlo diskutabilan pojam osim ako ne govorimo o oplođavanju kapitala ... te tako izvikane vrednosti postoje u barem 10-ak država koje nisu ni blizu EU, SAD i sl. i tamo su normalan sistem funkcionisanja. Međutim u EU one moraju da se propišu pa eto teme za razmišljanje.

Svaki srpski seljak je držao živinu u dvorištu a danas nam je potreban projekat organske hrane kako bi tu istu živinu držao i dalje u svom dvorištu, naravno uz svo stručno osposobljavanje i sertifikate ...

Sve u svemu, svakome ko hoće da normalno živi pre bih preporučio bilo koje pacifičko ostrvo nego bilo koju "zapadnu tvorevinu" ... oni nemaju izvikane parole o vrednostima ali tako žive ... nema zaključavanja kola, kuća i sl. ... pa ne možeš da postigneš da se svima osmehneš i kažeš "dobar dan" i tako ... (recimo)
blogov_kolac blogov_kolac 00:11 27.06.2012

Re: čisto da se zna

Milan Karagaća
po dotad nevidjenim precicama uclani taj Simeon svoje Bugare u NATO i ubaci ih u samo predvorje Evropske Unije (Bugarska usla u EU 2 ipo godine posle njegovog premijerisanja, a tu sledecu vladu je njegov pokret bio napravio sa bugarskim socijalistima).

Da se Srbija nalazila geografski gde i Bugarska isto bi tako ušla i u NATO i EU.
Dakle, Bugarska je primljena u NATO ne zato što je izlobirala već zato što je to hteo NATO, odnosno u EU zato što je to htela EU.
Inače, ni sada ne ispunjava ni trećinu uslova za ulazak ni u jednu organizaciju.
Pa Srbija se geografski i nalazi gde i Bugarska! Mogletajte mapu, ako meni ne verujete. A Bugari nisu lobirali kako je trebalo, nego su uradili nesto sto su morali.

A u NATO niko nikada nije usao protiv svoje volje, jer bi to u suprotnom bila okupacija, a ne clanstvo, pa ako se zna da je u Srbiji procenat pristalica ulaska u NATO konstantno oko 10%-15% u ovom veku, jasno je koliko ste u pravu po ovome pitanju. Nema nista po pitanju naseg polozaja sto bi ih odbijalo od nas, naprotiv, a uskoro ce iz naseg regiona i Crna Gora i Makedonija pristupiti tom vojnom savezu gde su vec Hrvatska, Slovenija, Madjarska, Rumunija, Bugarska, Grcka i Albanija. Primer Rumunije i Moldavije je jako dobar. Takoreci isti narod, na takoreci istoj lokaciji, ali iskljucivo zbog politickog ustrojstva Rumunija je clanica NATO i EU, a Moldavija, gde otprilike ista vlast vlada u kontiunitetu od 1917 je svetlosnim godinama daleko od njih. Nemojte me jos ubedjivati da Kuba nije americki saveznik jer nema dovoljno atraktivnu lokaciju, a da bi S.Koreja danas bila kao J.Koreja da se geografski nalazi gde i ona (a nego gde se nalazi?).
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:12 27.06.2012

Re: čisto da se zna

Pa Srbija se geografski i nalazi gde i Bugarska! Mogletajte mapu, ako meni ne verujete. A Bugari nisu lobirali kako je trebalo, nego su uradili nesto sto su morali.

Pa nije baš tako. Bugarska je bila članica VU i deo je projekta NATO za proširenje na sve članice bivšeg VU. Drugo, ulaskom Bugarske u NATO zapadna alijansa je izbila na Crno more.
Bugarska još nije ispunila sve uslove koje postavlja EU npr. Srbiji ali su joj tolerisali upravo iz istog razloga kao što su bili zainteresovani da je uključe u NATO. Zar mislite da je u Bugarskoj stopa kriminala manja nego u Srbiji ili C.Gori ili da su Bugari reformisali pravosuđe u meri kako se od novih kandidata traži.Slično je i sa bugarskom vojskom koja po svemu zaostaje iza naše ali su oni kao u NATO.
Da li mislite da je Grčka svojevremeno ispunila i jedan od savremenih uslova za ulazak u EU?
sevarlica sevarlica 08:56 27.06.2012

Re: čisto da se zna

Cinjenica je da je Bugarska krajem te 2001 bila negde u rangu sa nama, a iza Hrvatske, ali je pravila neke ubrzane krupne korake u pravom smeru,


Slažem se da je Bugarska(dal radom ili geografijom) dosta napredovala, ali nije bila u rangu sa nama, jer nije ni danas. O svetlosnim godinama koliko im treba da dostignu Hrvatsku da i ne govorim. Najbolji podatak u vezi tog rangiranja su desetine hiljada Bugara koji i dan danas dolaze da rade u Srbiju. Tamo ne mogu da zarade 15-20Evra dnevno ovde mogu.
Naravno, slažem se da su napredovali a da mi nazadujemo, samo je pitanje startnih pozicija. Mi i Hrvati smo imali industriju, infrastrukturu i donekle razrađene institucije, Bugarska nije, ali radi na tome. Verujem da neće mnogo proći da će nas Bugarska prešišati.
dragan7557 dragan7557 10:45 27.06.2012

Re: čisto da se zna

Svaki srpski seljak je držao živinu u dvorištu a danas nam je potreban projekat

Eto moj prijatelj je neki dan platio Projekat i namete € 300 da bi ogradio dvorište. Tri stotine evra za ukupno 20 dužnih metara ograde, ili € 15 po dužnom metru da ogradi svoje dvorište na svojoj zemlji.

Tehnički nacrt, pa onda Projekat, pa onda .............. naravno tek je završio administrativni deo usvojenih Evropskih Vrednosti od € 300!

Za tarabu nema para, al' važno je da je EU vrednost naplaćena!

Ja mu rekoh: "ma jebeš tarabu, važno je da si dobio dozvolu, a kad Srbija uđe u EU taraba ti neće biti ni potrebna! Bićemo opet svi svoji, neće biti ograda."

On me gleda popreko, ne znam šta mu bi?

cerski
alselone alselone 11:14 27.06.2012

Re: čisto da se zna

On me gleda popreko, ne znam šta mu bi?


Da nije, ne daj boze, pomislio da si puk'o?
dragan7557 dragan7557 13:10 27.06.2012

Re: čisto da se zna

blogov hm.... kolac:
Leha Valense koji je takodje prilicno nekvalifikovan za vrsenje vlasti dosao na nju sa podrskom plebiscitarne vecine,

Osim što je napisano neistina, može se staviti na račun ovog majstora i EU još jedna primedba:

Od 2007 na ovama je isti Lech Walęsa uvaženi član:


"Savet Mudraca za Budućnost Evrope"


"Rat der Weisen zur Zukunft Europas"


Predsedavajući ovih EUro Mudraca je Felipe Gozález!?!

Naravno i Ekselencija Mario Monti, je član ovih Mudraca.

Ne bih sada o Sedam Grčkih Mudraca od kojih su svih sedam bili vrhunski filosofi, pravnici i reformatori svih vremena, kao Solon ili Bias od Priene, jer bih poređenjem vređao zdav razum.

Naravno pošto ti i nemaš ni najmanjeg pojma, ni o Helenskim Mudracima, ni o EUro mudracima, onda si u stanju da pišeš ovolike nebuloze.

Ako je rečeni Lech Walęsa oglašen mudracom a jeste, onda se pitam po kom osnovu ti tvrdiš da je nekvalifikovan?

Da Helenskih Sedam Mudraca spominje i Biblija, znam da ti nije poznato, al da ti i istomišljenici nemate pojma ko upravlja sa vašom budućnosi ipak je pouzdan znak neznanja i još koječega.

Na tvom mestu ja EUro Mudrace ne bih nazivao nekvalifikovanim, lične sigurnosti radi.

I da zaključim citatom Prvog među Helenskim Mudraca, Bias od Priene, poznatom po umnostima:

"Do not spek fast, for that shows folly."

"Do not praise an undeserving man because of his riches."

Ako se mudri Bias od Priene stavi u moderni kontekst posle oko 2600 godina onda stav izgleda ovako:

"Do not praise an undeserving EU because of it's riches."

Jedna od najcenjenijih Mudrosti Biasa od Priene je:

"The naive men are easily fooled."

Sigurno znam da nema mnogo ljudi koji ovo razumeju.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:29 27.06.2012

Re: čisto da se zna

međutim ako malo prođeš tamo-vamo pa vidiš i neke druge stvari i uređenja + godine, čini mi se normalno da se zapitaš šta zapravo znači ta parola o evropskim vrednostima ...

Prazna Floskuletina za naivne.

cerski
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:43 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.
Ali, valjda tako mora biti. Što bi rekli moji Bukovčani - Nikad neće nestati bure i bena..
Nego, sasvim lično pitanje u javnom prostoru...Šta misliš koliko je ovoj rehabilitaciji kvinslinga što plavi Srbiju, doprineo tvoj lični politički favorit - Boris Tadić..
freehand freehand 14:52 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Drago Kovacevic
Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.
Ali, valjda tako mora biti. Što bi rekli moji Bukovčani - Nikad neće nestati bure i bena..
Nego, sasvim lično pitanje u javnom prostoru...Šta misliš koliko je ovoj rehabilitaciji kvinslinga što plavi Srbiju, doprineo tvoj lični politički favorit - Boris Tadić..

ANeki i po dvaput.
Zato su tu ljudi koji vide budućnost, al ni reči o svom rezultatu da progovore. Ni u prognozi ni na izborima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:19 28.06.2012

Re: čisto da se zna


Drago Kovacevic
Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.
Ali, valjda tako mora biti. Što bi rekli moji Bukovčani - Nikad neće nestati bure i bena..
Nego, sasvim lično pitanje u javnom prostoru...Šta misliš koliko je ovoj rehabilitaciji kvinslinga što plavi Srbiju, doprineo tvoj lični politički favorit - Boris Tadić..

mnoogoo, nikada se javno nije ogradio, a njegovi mladoturci bili glavni yagovornici na čelu sa onim Batakovićem.
Nego, kad već pitaš jel se sećaš da sam pre nekih pet godina napisao da će se Tadić zeznuti jer ne može se takmičiti da je veći vernik od Koštunici ni da je veći nacionalista od SRS, SNS i ostalih i dok su neki evoluirali DS je devoluirao. I kao što davno rekoh, sam pao sam se ubio.
Takođe, kao što rekoh davno, imala je DS šansu da bude načelu onih koji vode zemlju iz krize ako se okrene načelima savremene socijaldemokratije a ona se okretala više demohrišćanskom, nije bila energična u borbi protiv tajkuna, bila neodlučna i postupala po onome dobar dan na sve četiri strane, I bi kao što bi. Eto, nije DS strano ni cepanje pa ne treba ni to isključiti.Kakva su kadrovska rešenja forsirali takve su rezultate dobili.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:52 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Milan Karagaća

Drago Kovacevic
Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.
Ali, valjda tako mora biti. Što bi rekli moji Bukovčani - Nikad neće nestati bure i bena..
Nego, sasvim lično pitanje u javnom prostoru...Šta misliš koliko je ovoj rehabilitaciji kvinslinga što plavi Srbiju, doprineo tvoj lični politički favorit - Boris Tadić..

mnoogoo, nikada se javno nije ogradio, a njegovi mladoturci bili glavni yagovornici na čelu sa onim Batakovićem.
Nego, kad već pitaš jel se sećaš da sam pre nekih pet godina napisao da će se Tadić zeznuti jer ne može se takmičiti da je veći vernik od Koštunici ni da je veći nacionalista od SRS, SNS i ostalih i dok su neki evoluirali DS je devoluirao. I kao što davno rekoh, sam pao sam se ubio.
Takođe, kao što rekoh davno, imala je DS šansu da bude načelu onih koji vode zemlju iz krize ako se okrene načelima savremene socijaldemokratije a ona se okretala više demohrišćanskom, nije bila energična u borbi protiv tajkuna, bila neodlučna i postupala po onome dobar dan na sve četiri strane, I bi kao što bi. Eto, nije DS strano ni cepanje pa ne treba ni to isključiti.Kakva su kadrovska rešenja forsirali takve su rezultate dobili.

Nikad neće nestati bure ni bena...Evo ovaj ti je DS aktivista, što ima brkove na avataru živ dokaz..
No, hajde, za Tadića si bio, bez obzira na tvrdnju da se ne može takmičiti sa prononsiranim nacionalistima i švercerima nacionalizmom.
Moram ti reći da on nije "glumio" nacionalizam, nego da je to u njegovoj prirodi, samo ti nisi verovao u tako nešto. I nije njega angažovao Bataković ni ekipa iz DS-a koja rehabilituje DRažu, nego on njih. A i u Đinđićevo vreme, ta ekipa je imala iste ideje samo nije smela da ih promoviše. Znam, jer sam bio tamo, tada.
Tadić - u Đinđićevo vreme, zvan Botičeli - ostao je lep i beskoristan, ali je naneo veliku, veliku, štetu demokratiji u Srbiji.
blogovatelj blogovatelj 16:12 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.


Dočim je na tvojim blogovima sasvim obrnuto.
freehand freehand 16:39 28.06.2012

Re: čisto da se zna

.Evo ovaj ti je DS aktivista, što ima brkove na avataru živ dokaz

Isti brkovi ko u predsednika Mile Martića?
A zajebo si se, nije aktivista, Dragec.
Niti harangira, ko ti. Sa punim ustima demokratije banujući svakog neistomišljenika.
E zato su ti sad blogovi čitani ko sabrana dela Mire Marković.
Koji i dalje ni mukajet ni o svojim progozama ni o svom rezultatu.
Šta kažu tvoji Bukovčani o takvima? Da ti ja kažem?

P.S. A biće, valjda, i za tebe bar neka zahvalnica od ovih tvojih za pregnuće u predizbornoj kampanji.

P.P.S. - nemoj da ideš na svoj blog. Bolje uzmi malo prase pa priezi u neku hladovinu i pravi se da si gljiva...
predatortz predatortz 18:12 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Moralna Gromada
.Evo ovaj ti je DS aktivista, što ima brkove na avataru živ dokaz..



Ne znam ja ko je ministrovao u Krajini kad se pevalo Dođi kući Momčilo...
Ovaj što ima brkove na avataru ,ili ti?
Ne znam kako tvoji Bukovčani kažu za takve kao što si ti, što zabrane ljudima da iznose svoje mišljenje u njihovoj, ali pljuckaju po njima u tuđoj kući. Znam šta za takve kaže u mom kraju...
No, neću da zloupotrebljavam domaćina i njegov blog. Vidiš, on i ja se retko složimo, ali mu jedno priznajem :

Ume i sa istomišljenicima i sa neistomišljenicima.
freehand freehand 18:43 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Ne znam kako tvoji Bukovčani kažu za takve kao što si ti, što zabrane ljudima da iznose svoje mišljenje u njihovoj, ali pljuckaju po njima u tuđoj kući


A, ne. Drug Drago to još demokratskije i liberalnije: banuje a onda napravi blog u kome te razvuče ko slinu. Sa argumentacijom na koju nema odgovora.

Što se tiče Karagaće - on je gospodin drug.
Moj drug a (najčešće) gospodin u komunikaciji.
Omakne mu se počesto da mlatne po monarhiji i buržoaziji, al jebi ga, živa duša...
milisav68 milisav68 19:55 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Drago Kovacevic
Vala Milane, za malo koga se više lijepe budalasti komentari na sasvim racionalan tekst.
Ali, valjda tako mora biti. Što bi rekli moji Bukovčani - Nikad neće nestati bure i bena..

Pa uvek su koze imale problem da se snadju na pločicama.
predatortz predatortz 20:03 28.06.2012

Re: čisto da se zna

Što se tiče Karagaće - on je gospodin drug.
Moj drug a (najčešće) gospodin u komunikaciji.
Omakne mu se počesto da mlatne po monarhiji i buržoaziji, al jebi ga, živa duša...



Ja mu to opraštam, kao što i on meni oprosti kada preteram sa bacanjem drvlja i kamenja po oficirima. A nije da ne umem da preteram...
milisav68 milisav68 20:20 28.06.2012

Re: čisto da se zna

freehand

Što se tiče Karagaće - on je gospodin drug.
Moj drug a (najčešće) gospodin u komunikaciji.


Omakne mu se počesto da mlatne po monarhiji i buržoaziji,

Da, ali bira način i rečnik...pa ima moje poštovanje.
draft.dodger draft.dodger 00:37 27.06.2012

Vi nemate poštovanje!

Prestolonaslednik je odavno kraljina...
krofnac krofnac 02:27 27.06.2012

Преломио Палму

49 41 49 41 04:12 27.06.2012

Glasam za, "punim srcem"

Ako moze restitucija i lustracija za Njegovo Velicanstvo; nadam se da ce ONDAK moci i za moju malenkost.

Tako i treba.

Kuca u centru Leskovca sa velikom okucnicom.
Zemlja na kojoj je nekad bila kuca u kojoj sam se rodio.

Moze ono decije obdaniste u Leskovcu. Moze ona opstinska zgrada u drugom gradu.

Najradje u zlatnim polugama; da se raskusuramo.

Svak, nek se uhvati za svoju dedovinu.

Nek' bude, i po Babu i po Srticicima.

alselone alselone 07:43 27.06.2012

Mislim da to nije dobra ideja

Mislim da bi vlada bila kao prethodna, sa jako slabim premijerom i oholim ministrima. MIslim da nama teba neki prosveceni apsolutista za premijera, tipa Djindjica, koji ce cvrsto drzati uzde prema pravom kursu, izabrati nestranacke licnosti za ministre (Djindjic se tu nije bas proslavio ali nije da nije imao kvalitetan pokusaj) i zadrzavati hordu stranackih lopova iz svih stranaka u vladi.

U ovom momentu nemam ideju ko bi to mogao da bude.
mikimedic mikimedic 11:51 27.06.2012

moguca vlada

dacic - premijer i mup.
vucic - zamenik i evropske integracije.
jorgovanka - finansije
dinkic - ekonomija
slavica - zdravlje
velja - poljoprivreda i prostorno planiranje
mrka - infrastruktura
obradovic - obrazovanje
grubjesic - spoljni poslovi
cvijan - pravda
pelevic - odbrana
maksa83 maksa83 11:54 27.06.2012

Re: moguca vlada

vucic - zamenik i evropske integracije.

Mega fora.
alselone alselone 12:01 27.06.2012

Re: moguca vlada

dacic - premijer i mup.
vucic - zamenik i evropske integracije.
Jorgovanka - finansije
dinkic - ekonomija
slavica - zdravlje
velja - poljoprivreda i prostorno planiranje
mrka - infrastruktura
obradovic - obrazovanje
grubjesic - spoljni poslovi
cvijan - pravda
pelevic - odbrana


Bajatovic nista?
predatortz predatortz 12:02 27.06.2012

Re: moguca vlada

Bajatovic nista?


Nije lud da ide s konja na magarca.
sevarlica sevarlica 12:04 27.06.2012

Re: moguca vlada

cvijan - pravda


Od svega ovoga, najgotivniji mi je Cvijan. Slušao sam njegova rešenja za ubrzavanje procesa i reforme pravosuđa, i imao je stav tipa "dobro organizovane zemlje su već sve smislile, naše je da to iskoristimo i da zakone redovno osvežavamo"

Sa druge strane, Obradović kao ministar mi se najmanje sviđa a najviše gadi.
mikimedic mikimedic 12:05 27.06.2012

Re: moguca vlada

Bajatovic nista?


nista, lepo kaze predator


freehand freehand 12:09 27.06.2012

Re: moguca vlada

mikimedic
dacic - premijer i mup.
vucic - zamenik i evropske integracije.
Jorgovanka - finansije
dinkic - ekonomija
slavica - zdravlje
velja - poljoprivreda i prostorno planiranje
mrka - infrastruktura
obradovic - obrazovanje
grubjesic - spoljni poslovi
cvijan - pravda
pelevic - odbrana

A mninistar sporta, omladine i soft rock-a Aleksandar Vulin?
Ministar vera i pravoverja Radoš Ljušić?
Ministar telekomunikacija iz Karić femili serkla?
I mesto za kolegu eksperta, ali o-ba-ve-zno!
savamala savamala 12:13 27.06.2012

Re: moguca vlada

A mninistar sporta, omladine i soft rock-a Aleksandar Vulin?


Mozda bi trebalo razmisliti da Sneki Malovic ostane gospodja mninistarka pravde. Takav kvalitet bi trebalo zadrzati sada kada je najteze.
alselone alselone 12:14 27.06.2012

Re: moguca vlada

mikimedic


nista, lepo kaze predator



Vrlo moguce da ste u pravu, ali ne bih zanemario njegovu ljubav ka "slikanju". Ne bi me cudilo da uzme energetiku.
mikimedic mikimedic 12:15 27.06.2012

Re: moguca vlada

Vrlo moguce da ste u pravu, ali ne bih zanemario njegovu ljubav ka "slikanju". Ne bi me cudilo da uzme energetiku.


za energetiku uopste nisam upucen, da li ce ostati kao resor.
predatortz predatortz 12:17 27.06.2012

Re: moguca vlada


Vrlo moguce da ste u pravu, ali ne bih zanemario njegovu ljubav ka "slikanju"


Mislim da je on od onih koji imaju nešto malo mozga. Slikanje je lepo, ali rad iz senke je mudriji. Ko se danas seća Radomana Božovića?
maksa83 maksa83 12:23 27.06.2012

Re: moguca vlada

za energetiku uopste nisam upucen, da li ce ostati kao resor.

Gurnuće je pod sport i omladinu, tj. kod Krkobabića?
mikimedic mikimedic 12:23 27.06.2012

Re: moguca vlada

Ko se danas seća Radomana Božovića?


balasevic, valjda


freehand freehand 12:24 27.06.2012

Re: moguca vlada

savamala
A mninistar sporta, omladine i soft rock-a Aleksandar Vulin?


Mozda bi trebalo razmisliti da Sneki Malovic ostane gospodja mninistarka pravde. Takav kvalitet bi trebalo zadrzati sada kada je najteze.

I tebi pod odmah Agencija za opismenjavanje i humor da se osnuje, da ceo narod ima polzu, ne samo mi ovde.

P.S. - i Marka Jankovića za Ministra informisanja, sa Filipom kao desnicom rukom i direktorom Javnog servisa.
Hladan me znoj oblio kad sam video da sam to propustio!

alselone alselone 12:26 27.06.2012

Re: moguca vlada

za energetiku uopste nisam upucen, da li ce ostati kao resor.


Verovatno da ce ostati. Tu se sprema ogromna lova. Prodaja distribucija, dozvole za vetro i solarne farme, male hidro jedinice.... i-haj!
sevarlica sevarlica 14:03 27.06.2012

Re: moguca vlada

Ko se danas seća Radomana Božovića?


Kako ko se seća?
Nemoj tako, pa čovek vedri i oblači u srpskom sportu otkad se "manuo" politike.
Obično se zavuče u neki sport gde smo onako polu-uspešni(shebao ga Djoković, pa je morao iz teniskog saveza), kao kriket ili polo. U međuvremenu je profesor u Novom Sadu
draft.dodger draft.dodger 18:41 27.06.2012

Re: moguca vlada

alselone

Bajatovic nista?


On ima odlično prezime za Robne rezerve...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:06 27.06.2012

Re: moguca vlada

alselone
za energetiku uopste nisam upucen, da li ce ostati kao resor.


Verovatno da ce ostati. Tu se sprema ogromna lova. Prodaja distribucija, dozvole za vetro i solarne farme, male hidro jedinice.... i-haj!


Alse, prošli bre izbori, kakva crna ogromna lova, jel to onih 100 milijardi što je pominjao Toma?

Mada, i ja bih voleo da vidim te male elektranice (pod uslovom da im plastične flaše i drugo djubre ne zapuše turbine). Mojne samo nuklearke da zidaju, svi će, bre, diziginete. Taman će da stasaju ove generacije što "polažu" mature na kupljenim ispitima, pa kad se pozapošljavaju po rodjačko partijskim linijama, biće Černobila.
alselone alselone 20:41 27.06.2012

Re: moguca vlada

Alse, prošli bre izbori, kakva crna ogromna lova, jel to onih 100 milijardi što je pominjao Toma?

Mada, i ja bih voleo da vidim te male elektranice (pod uslovom da im plastične flaše i drugo djubre ne zapuše turbine). Mojne samo nuklearke da zidaju, svi će, bre, diziginete. Taman će da stasaju ove generacije što "polažu" mature na kupljenim ispitima, pa kad se pozapošljavaju po rodjačko partijskim linijama, biće Černobila.


Pajicu ne pratis dobro. Prva ogromna lova je na prodaji distribucija. Spominje se prodaja cele elektroprivrede mada mislim da to novinari nemaju pojma.

Po sadasnjim stimulacijama savrseno je isplativo praviti solare i windove. Mislim da je samo u protekle cetiri godine dato saglasnosti za par stotina megavata. To je naravno dobila ekipa i sluzi za preprodaju pravim investitorima.

Imas moj duboki naklon za trud da u svakom komentaru gde mene spomenes nadjes verbalni put do neke lose vesti iz Srbije! Pravi si!
savamala savamala 20:50 27.06.2012

Re: moguca vlada

Po sadasnjim stimulacijama savrseno je isplativo praviti solare i windove. Mislim da je samo u protekle cetiri godine dato saglasnosti za par stotina megavata. To je naravno dobila ekipa i sluzi za preprodaju pravim investitorima.


Izgleda da jeste isplativo. Medjutim, postavlja se pitanje da li je to isplativo gradjanima i drzavi. Naime, razliku u ceni elektricne energije dobijene iz obnovljivih izvora mora neko da plati. U ovom trenutku, na vidiku nema nikoga drugog osim siromasnih gradjana Srbije. Malo mi je kilava ova prica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 27.06.2012

Re: moguca vlada

alselone
Alse, prošli bre izbori, kakva crna ogromna lova, jel to onih 100 milijardi što je pominjao Toma?

Mada, i ja bih voleo da vidim te male elektranice (pod uslovom da im plastične flaše i drugo djubre ne zapuše turbine). Mojne samo nuklearke da zidaju, svi će, bre, diziginete. Taman će da stasaju ove generacije što "polažu" mature na kupljenim ispitima, pa kad se pozapošljavaju po rodjačko partijskim linijama, biće Černobila.


Pajicu ne pratis dobro. Prva ogromna lova je na prodaji distribucija. Spominje se prodaja cele elektroprivrede mada mislim da to novinari nemaju pojma.

Po sadasnjim stimulacijama savrseno je isplativo praviti solare i windove. Mislim da je samo u protekle cetiri godine dato saglasnosti za par stotina megavata. To je naravno dobila ekipa i sluzi za preprodaju pravim investitorima.

Imas moj duboki naklon za trud da u svakom komentaru gde mene spomenes nadjes verbalni put do neke lose vesti iz Srbije! Pravi si!


Pa kad lose vesti, po obicaju, preprodajes kao dobre, valjda da bi se utesio ili zadovoljio neki drugi nagon.

Prvo, ajde i da neko hoce da kupi elektroenergetski sistem, sta mislis, gde ce ta lova da zavrsi? Odma da ti kazem, milostinja koju vam saljemo iz inostranstva nije dovoljna da se ne raspadnete. Treba od neceg platiti penzije, plate drzavnik cinovnika, kupiti naftu da ne biste isli pesice na posao, a i za zimu, a o vracanju nagomilanih dugova da i ne govorimo.

Drugo, odakle dolaze te "stimulacije" koje cine isplativim pravljenje ovih alternativnih izvora energije? Sigurno ne padaju s Marsa, a ne bih se zacudio da je i to, posredno, na grbaci nas emigranata.

Ovaj deo sa "ekipom" nisam razumeo, ali zvuci kao da aludiras na neku muljavinu. E pa izvini, ja stvarno ne mogu nista dobro da kazem ni o tome.

I zaobidji me sa tim besmislenim patriotskim podbadanjem, ti ipak nisi tupson ko ovaj Frihend, ja pljujem uglavnom tacno po svemu po cemu i ti pljujes, i potpuno iste stvari kao i ti bih voleo da vidim ispravljene.
alselone alselone 21:14 27.06.2012

Re: moguca vlada

Odma da ti kazem, milostinja koju vam saljemo iz inostranstva nije dovoljna da se ne raspadnete.


Kuco, pa ti to kucas za vreme radnog vremena?
Nije ni cudo da ste u krizi. Cudi me da ti neko uopste i daje posao.

Mislim, ti jesi rekao pravac doznaka ali ne i smer. Nije valjda da ti keva salje da imas da pricas kako zivis u USA. Mislim, u vukojebini je jeftin zivot, moz se nagrbavi od penzije, a?
alselone alselone 21:17 27.06.2012

Re: moguca vlada

Ovaj deo sa "ekipom" nisam razumeo, ali zvuci kao da aludiras na neku muljavinu. E pa izvini, ja stvarno ne mogu nista dobro da kazem ni o tome.

I zaobidji me sa tim besmislenim patriotskim podbadanjem, ti ipak nisi tupson ko ovaj Frihend, ja pljujem uglavnom tacno po svemu po cemu i ti pljujes, i potpuno iste stvari kao i ti bih voleo da vidim ispravljene.


Aludiram na mutljavinu. Toliko ih je bilo u energetici a to je samo zacetak (ovde ubrajam i Kolubaru). To je nova oblast, samo dok se nauce malo.

Jeste, i ja pljujem po istom, al' brate tebi je drago sto je tako - patite se crvi koji ste ostali, vid'te meni kako je lepo, cuje se samo tihi zamor.
dragan7557 dragan7557 21:39 27.06.2012

Re: moguca vlada

Srđan Pajić:
Pa kad lose vesti, po obicaju, preprodajes kao dobre,


Alo bre, ti zaboravio onu narodnu: "S'kim si, onaki si."


I zaobidji me sa tim besmislenim patriotskim podbadanjem, ti ipak nisi tupson ko ovaj Frihend,

Vidi gore!
ja pljujem uglavnom tacno po svemu

E vi'š za to su posle Drgog Sveckog rata po svim kafančurama bile Pljuvaonice!

Jebiga, moraće izgleda jopet da i' uvedu.

cerski
freehand freehand 21:44 27.06.2012

Re: moguca vlada

Alo bre, ti zaboravio onu narodnu: "S'kim si, onaki si."


I zaobidji me sa tim besmislenim patriotskim podbadanjem, ti ipak nisi tupson ko ovaj Frihend,

Vidi gore!

Stanlio&Olio - together again!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 27.06.2012

Re: moguca vlada

alselone
Odma da ti kazem, milostinja koju vam saljemo iz inostranstva nije dovoljna da se ne raspadnete.


Kuco, pa ti to kucas za vreme radnog vremena?
Nije ni cudo da ste u krizi. Cudi me da ti neko uopste i daje posao.

Mislim, ti jesi rekao pravac doznaka ali ne i smer. Nije valjda da ti keva salje da imas da pricas kako zivis u USA. Mislim, u vukojebini je jeftin zivot, moz se nagrbavi od penzije, a?


Mici, pa ja nemam radno vreme, kao ti, zaboravio si
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:58 27.06.2012

Re: moguca vlada

alselone


Aludiram na mutljavinu. Toliko ih je bilo u energetici a to je samo zacetak (ovde ubrajam i Kolubaru). To je nova oblast, samo dok se nauce malo.
Jeste, i ja pljujem po istom,


Pa sta se onda bunis?

al' brate tebi je drago sto je tako - patite se crvi koji ste ostali, vid'te meni kako je lepo, cuje se samo tihi zamor


I haluciniras.
blogovatelj blogovatelj 23:31 27.06.2012

Re: moguca vlada

Kuco, pa ti to kucas za vreme radnog vremena?


Mici, pa ja nemam radno vreme, kao ti, zaboravio si


How sweet.
maksa83 maksa83 00:02 28.06.2012

Re: moguca vlada

How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...
freehand freehand 00:12 28.06.2012

Re: moguca vlada

maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 28.06.2012

Re: moguca vlada

freehand
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!


Pa meni cini da je Cerski bacio svoje razvratno oko na tebe, Friki. Strpljivo ceka da se vines do njegovih mentalnih visina i duhovnih sirina, pa da razmenite Duboke Misli i druge fluide. Ajd, pozuri, vidis da ti i ovaj propali savetnik seretski namiguje, bice tu neki dvoboj, izgleda
freehand freehand 00:49 28.06.2012

Re: moguca vlada

srdjan.pajic
freehand
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!


Pa meni cini da je Cerski bacio svoje razvratno oko na tebe, Friki. Strpljivo ceka da se vines do njegovih mentalnih visina i duhovnih sirina, pa da razmenite Duboke Misli i druge fluide. Ajd, pozuri, vidis da ti i ovaj propali savetnik seretski namiguje, bice tu neki dvoboj, izgleda

Samo bez panike. Aikido, sauna, 30km triatlona, i - eto ga.
Ti u međuvremenu možeš da maziš pumu i malkice razmišljaš o doznakama i ljubavi i poštovanju koje otadžbina prema tebi gaji što je lebom raniš, a sve u smislu afrodizijaka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:50 28.06.2012

Re: moguca vlada

freehand
srdjan.pajic
freehand
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!


Pa meni cini da je Cerski bacio svoje razvratno oko na tebe, Friki. Strpljivo ceka da se vines do njegovih mentalnih visina i duhovnih sirina, pa da razmenite Duboke Misli i druge fluide. Ajd, pozuri, vidis da ti i ovaj propali savetnik seretski namiguje, bice tu neki dvoboj, izgleda

Samo bez panike. Aikido, sauna, 30km triatlona, i - eto ga.
Ti u međuvremenu možeš da maziš pumu i malkice razmišljaš o doznakama i ljubavi i poštovanju koje otadžbina prema tebi gaji što je lebom raniš, a sve u smislu afrodizijaka.


Ne bih ulazio u ove tvoje slatke fantazije, vidi ti to tamo sa Cerskim, sam pazte da vas ne uvate žene. Ja mogu, eventualno da doznačim neki dildo, plastičnu pumu ili slično pomagalo, da ojača snagu tvojih argumenata pred znojavim i razgoropadjenim njim.
alselone alselone 07:06 28.06.2012

Re: moguca vlada

Medjutim, postavlja se pitanje da li je to isplativo gradjanima i drzavi. Naime, razliku u ceni elektricne energije dobijene iz obnovljivih izvora mora neko da plati. U ovom trenutku, na vidiku nema nikoga drugog osim siromasnih gradjana Srbije. Malo mi je kilava ova prica.


Ne citas. To sam i ja rekao. Stimulansi su preveliki, mi placamo razliku. Vise puta sam po blogu rekao da Srbija treba da uvede moratorijum na dotirane obnovljive izvore energije, osim par naucnih instalacija.
alselone alselone 07:09 28.06.2012

Re: moguca vlada

maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...


Samo ako me bude zvao daddy, kao Ex.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:26 28.06.2012

Re: moguca vlada

alselone
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...


Samo ako me bude zvao daddy, kao Ex.


U takvoj konstelaciji snaga ti moš samo da se zoveš - Gimp

Daddy.
alselone alselone 07:56 28.06.2012

Re: moguca vlada

Daddy.


Te brestorane vam stvarno priznajem.
Ali, primetio sam da mi tolika kolicina sisica otezava varenje.
dragan7557 dragan7557 08:29 28.06.2012

Re: moguca vlada

srdjan.pajic
freehand
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!


Pa meni cini da je Cerski bacio svoje razvratno oko na tebe, Friki. Strpljivo ceka da se vines do njegovih mentalnih visina i duhovnih sirina, pa da razmenite Duboke Misli i druge fluide. Ajd, pozuri, vidis da ti i ovaj propali savetnik seretski namiguje, bice tu neki dvoboj, izgleda

Jebote Šabo brate, šta ti bi, brate bre?

cerski
freehand freehand 10:02 28.06.2012

Re: moguca vlada

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
freehand
maksa83
How sweet.

Uzeće se na kraju, pajštatikažem...

A šta će Cerski?!


Pa meni cini da je Cerski bacio svoje razvratno oko na tebe, Friki. Strpljivo ceka da se vines do njegovih mentalnih visina i duhovnih sirina, pa da razmenite Duboke Misli i druge fluide. Ajd, pozuri, vidis da ti i ovaj propali savetnik seretski namiguje, bice tu neki dvoboj, izgleda

Samo bez panike. Aikido, sauna, 30km triatlona, i - eto ga.
Ti u međuvremenu možeš da maziš pumu i malkice razmišljaš o doznakama i ljubavi i poštovanju koje otadžbina prema tebi gaji što je lebom raniš, a sve u smislu afrodizijaka.


Ne bih ulazio u ove tvoje slatke fantazije, vidi ti to tamo sa Cerskim, sam pazte da vas ne uvate žene. Ja mogu, eventualno da doznačim neki dildo, plastičnu pumu ili slično pomagalo, da ojača snagu tvojih argumenata pred znojavim i razgoropadjenim njim.


Jebote Šabo brate, šta ti bi, brate bre?

cerski

Hansel Hansel 14:09 28.06.2012

Re: moguca vlada

srdjan.pajic
Odma da ti kazem, milostinja koju vam saljemo iz inostranstva nije dovoljna da se ne raspadnete. Treba od neceg platiti penzije, plate drzavnik cinovnika, kupiti naftu da ne biste isli pesice na posao, a i za zimu, a o vracanju nagomilanih dugova da i ne govorimo.

Moram ovde da pitam (izvinjavam se zbog trola unutar ove vesele diskusije ), zbog milostinje - a kome vi to šaljete? Meni svakako ne. Šaljete svojim bližnjima, njima direktno podižete standard. U budžet od tog novca ode najviše 15%, je l' tako (PDV je 18%). Ostatak ode onima čiju oni robu kupuju. OK, time se donekle pospešuje privreda. (A, opet, ne znamo koliko oni kupuju domaće, a koliko uvozno.) Nafta se valjda kupuje od novca onih koji kupuju njene derivate? OK, on se konvertuje u devize koje su delom i vaše konvertovane doznake. Moram da potražim nekoga ko time stvarno dobro barata pa da mi objasni koji procenat mog "standarda" dugujem doznakama koje gastarbajteri šalju - svojima. Pa bih da taj procenat radije vratim nego da mi ga nabijaju na nos (kao milostinju). (Inače, ništa lično prema tebi, mislim da je to jasno.)

EDIT
Nastavak računice, pojednostavljeno, jer bi trebalo računati doprinose i poreze:
Od 85% plaćene cene, nešto ode trgovcima, ali hajde da računamo da proizvođaču ode najviše 60% krajnje cene koja je pokrivena doznakom. Da pretpostavimo da od tih 60%, u proseku, sirovine same iznose 20% (možda sam potcenio udeo), ostaje 40% cene koja, sve i da cela ode na isplatu zarada, na poreze i doprinose odlazi 2/5, pa dolazimo do cca. 16%, uz onih početnih 15%, to je 31% doznaka u budžetu i (optimistički), oko 24% u džepovima radnika koji proizvode ono što primaoci doznaka kupuju (pod pretpostavkom da kupuju samo domaće proizvode). Pa opet deo toga preko PDV-a i doprinosima drugih radnika ode u budžet...
Ispravljajte gde sam pogrešio , pa da ubacimo iznos godišnjih doznaka, pa da vidimo koliko dugujem(o).

mikimedic mikimedic 15:07 28.06.2012

Re: moguca vlada

Moram da potražim nekoga ko time stvarno dobro barata pa da mi objasni koji procenat mog "standarda" dugujem doznakama koje gastarbajteri šalju - svojima.



Milan Karagaća Milan Karagaća 15:22 28.06.2012

Re: moguca vlada

freehand
savamala
A mninistar sporta, omladine i soft rock-a Aleksandar Vulin?


Mozda bi trebalo razmisliti da Sneki Malovic ostane gospodja mninistarka pravde. Takav kvalitet bi trebalo zadrzati sada kada je najteze.

I tebi pod odmah Agencija za opismenjavanje i humor da se osnuje, da ceo narod ima polzu, ne samo mi ovde.

P.S. - i Marka Jankovića za Ministra informisanja, sa Filipom kao desnicom rukom i direktorom Javnog servisa.
Hladan me znoj oblio kad sam video da sam to propustio!


A radio Fokus da postane javni servis. Aferim.
Hansel Hansel 15:32 28.06.2012

Re: moguca vlada

mikimedic

Evo, malo sam ugrubo računao u dodatku, ali sam još daleko od "svog" procenta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 28.06.2012

Re: moguca vlada

alselone
Daddy.


Te brestorane vam stvarno priznajem.
Ali, primetio sam da mi tolika kolicina sisica otezava varenje.


Ccccc, ubiće te žena! Nas vodilo u Teksasu, nakon zavrsenog posla, i ja sam imao problema da pogodim kašikom usta. A cuo sam da nije toliko neuobicajeno da se po neki nesretni posetilac kafane strmekne niz stepenište, zagledan u prizore. Ne preporucujem onima s slabim srcem i zivcima.
sevarlica sevarlica 16:51 28.06.2012

Re: moguca vlada

Milan Karagaća
freehand
savamala
A mninistar sporta, omladine i soft rock-a Aleksandar Vulin?


Mozda bi trebalo razmisliti da Sneki Malovic ostane gospodja mninistarka pravde. Takav kvalitet bi trebalo zadrzati sada kada je najteze.

I tebi pod odmah Agencija za opismenjavanje i humor da se osnuje, da ceo narod ima polzu, ne samo mi ovde.

P.S. - i Marka Jankovića za Ministra informisanja, sa Filipom kao desnicom rukom i direktorom Javnog servisa.
Hladan me znoj oblio kad sam video da sam to propustio!


A radio Fokus da postane javni servis. Aferim.


A razlika između Fokusa i npr. Studia B i B92, je???
freehand freehand 16:57 28.06.2012

Re: moguca vlada

A razlika između Fokusa i npr. Studia B i B92, je???

Ne znam. Ne blogujem na Fokusu.
sevarlica sevarlica 22:52 28.06.2012

Re: moguca vlada

freehand
A razlika između Fokusa i npr. Studia B i B92, je???

Ne znam. Ne blogujem na Fokusu.


Postoji blog Studia B????

freehand freehand 23:44 28.06.2012

Re: moguca vlada

sevarlica
freehand
A razlika između Fokusa i npr. Studia B i B92, je???

Ne znam. Ne blogujem na Fokusu.


Postoji blog Studia B????


I ja sam pametan da se sa Loloekom i Bolekom zajebavam...
sevarlica sevarlica 23:51 28.06.2012

Re: moguca vlada

freehand
sevarlica
freehand
A razlika između Fokusa i npr. Studia B i B92, je???

Ne znam. Ne blogujem na Fokusu.


Postoji blog Studia B????


I ja sam pametan da se sa Loloekom i Bolekom zajebavam...


g.radicevic g.radicevic 12:46 27.06.2012

stizze, stuzze, stizze vlada

koncentrovana,
il razblazzena

al stizze
veri sun



iz izvora bliskih vrhovima

Milan Karagaća Milan Karagaća 19:52 27.06.2012

A sada ozbiljno

predatortz predatortz 20:05 27.06.2012

Re: A sada ozbiljno

Milan Karagaća
Nikolić Dačiću predaje mandat?


Ok, okuplja se stara ekipa...
Nije da sam srećan zbog toga. Ali, jbga imaju većinu ako hoće da je imaju...
dragan7557 dragan7557 21:41 27.06.2012

Re: A sada ozbiljno

Milan Karagaća
Nikolić Dačiću predaje mandat?

Jupiiiii! Ostaje sve po starom!

cerski
maksa83 maksa83 00:15 28.06.2012

Re: A sada ozbiljno

Milan Karagaća
Nikolić Dačiću predaje mandat?

Meni je dirljvio da posle ovoga Toma i Dinkić završe u zagrljaju. Budi nadu, nadahnjuje pokazujući koliko su ljudi (ok, ne baš ljudi, političari) spremni da zaborave i oproste i kažu 'nema veze'. Evo suza mi iz oka kanu sad.

Edit. Sad sam ogledao ceo taj klip. Nije mi jasno ko njih sve zajedno može da kapira ozbiljno i učestvuje u bilo čemu što ima veze sa njima, osim ako nije neka teška zajebancija.
blogovatelj blogovatelj 02:05 28.06.2012

Re: A sada ozbiljno

Edit. Sad sam ogledao ceo taj klip. Nije mi jasno ko njih sve zajedno može da kapira ozbiljno i učestvuje u bilo čemu što ima veze sa njima, osim ako nije neka teška zajebancija.


To sam bas pokusao da priupitam frija na ovom blogu, ali nisam uspeo da se tako fino izrazim.
dragan7557 dragan7557 08:31 28.06.2012

Re: A sada ozbiljno

Edit. Sad sam ogledao ceo taj klip. Nije mi jasno ko njih sve zajedno može da kapira ozbiljno i učestvuje u bilo čemu što ima veze sa njima, osim ako nije neka teška zajebancija.

Narod bre makso!

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana