Društvo| Ekologija| Mediji| Politika| Reč i slika

Grupno Đilasilovanje!

Filip Mladenović RSS / 24.09.2013. u 01:14

SIMBOL EPOHE
SIMBOL EPOHE
Da li ste videli ostrašćenu facu Ivice Dačiča dok govori o smenjivanju aktuelnog gradonačelnika Beograda? Kao da svršava! Ili onu grupu SNS-DSS puzavaca dok se primiču gradskoj većnici sa papirom - predlogom za smenu Đilasa? Kakav grupni polit-sex!?

I Đilas i ostrašćeni lovci na fotelje, sinekure, službene limuzine, nove sekretarice i dnevnice, pripadaju polusvetu, bolje reći četvrt-svetu, maestralno opisanom u komedijama Branislava Nušića.

Šta smo mi Bogu zgrešili da imamo ovakve paćenike, kojima je briga za muke građanki i građana Srbije samo demagoški paravan za isijavanje patoloških lovačkih strasti!?

I kakvi smo to mi i kao građanstvo i kao ljudi kada tolerišemo ovo grupno Đilasilovanje? Kada trpimo da nam se politikantski skotovi rugaju međusobnim obračunima, dok se iz dana u dan nižu bizarne, apsurdne, tragične priče tzv. običnih ljudi!?

Ove nedelje će nas zamajavati pričom o smeni Đilasa i (ne)održavanju Parade ponosa, iduće nedelje lagarijama o novim hapšenjima, one tamo o novim investicijama, dok će oni zbijati šale uz kavijar i skupocena vina o vozu koji je putovao 32 sata od Beograda do Bara ili o samo dva ministra koje je Vučićev savetnik zatekao u 8 ujutro na poslu u zgradi Vlade.

Aktuelnim Đilasilovanjem naša "vrla" politička klasa još jednom je svima nama pokazala srednji prst, rugajući se našem kukavičluku, pritvornosti, oportunosti, apatičnosti...

A dirigovani mediji da su  samo izlog politikantskog burdelja, u kome  perverzne  frakcije nomenklature orgijaju na naš račun.

DOKLE i ZAŠTO?

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 01:40 24.09.2013

1.



PS.

Šta smo mi Bogu zgrešili da imamo ovakve paćenike, kojima je briga za muke građanki i građana Srbije samo demagoški paravan za isijavanje patoloških lovačkih strasti!?


Građani i građanke nemaju razloga za brigu... Ako ga smene, biće novi izbori i biće izabran onaj za koga većina glasa...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:53 24.09.2013

Re: 1.

Da, na tim nazovi izborima izlaznost će biti kao nedavno u Moskvi, gde su takodje birali gradonačelnika: oko 33%!!!!!
blogovatelj blogovatelj 02:06 24.09.2013

Re: 1.

Da, na tim nazovi izborima izlaznost će biti kao nedavno u Moskvi, gde su takodje birali gradonačelnika: oko 33%!!!!!


Dobro. I?

PS.

Filipe, mislim da sam stvarno budala kad ti uspeš da me iznerviraš...
Prvo da pitam, zašto primer Moskve? Tako te naučilo na kursu u NUNS-u? Ili još u tebi tinja antikomunistički duh? Ili šta?

Sledi primer Toronta...

Poslednji izbori za gradonačelnika bili su 2010. Izborni sistem je većinski, baš kao i u Beogradu. Da te podsetim, to je isti izborni sistem za koji se i ti zalažeš.
Tri kandidata sa najviše glasova zajedno su imala 768.815 glasova. Ili nešto blizu 95% onih koji su izašli na izbore.
Tačnije, 94.45% od ukupnog broja glasača koji su na izbore izašli.
Za gradonačelnika je glasalo 47.11% onih koji su izašli, tj 383.501.
Ukupan broj izašlih na izbore je bio 813.984.
Broj stanovnika Toronta je nešto preko 2.600.000 ljudi.
To znači da je na izbore izašlo oko 31% populacije Toronta.
To takođe znači da je za gradonačelnika glasalo ispod 15% populacije.
Gradonačelnik je lik koji je za tri godine uspeo da uradi sledeće...
- Da se potuče sa novinarima. Potukao se kada mu je novinar došao iza kuće da fotografiše park čiji je deo gradonačelnik planirao da kupi i tako proširi svoje dvorište.
- Čim je došao na vlast naložio da se asfaltira ulica u kojoj mu se nalazi firma. U Torontu žitelji ulica mogu da traže da im grad sredi asfalt, pa ako grad to odobri, čeka se oko pola godine. Ulicu gde mu je firma sredili su za tri nedelje po njegovom dolasku na vlast.
- Da mu mediji iskopaju video snimak na kojem puši krek
- Da mu mediji takođe nađu fotografiju gde se slikao sa tri individue, od kojih su dve poginule kao žrtve obračuna bandi koje diluju drogu. Tj oni su bili dileri droge. Treća individua je trenutno u zatvoru i čeka suđenje za dilovanje droge. Samo da ti kažem još da u Torontu ne hapse kad imaš džoint u džepu, nego kad prodaješ drogu u nenormalnim količinama.
Upoznaj gradonačelnika Toronta, gospodina Rob Forda!



Jel vidiš ti moj Fićo Filipe u kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...
Prošla me nervoza, opet sam veseo i srećan jer si objavio blog...

freehand freehand 07:28 24.09.2013

Re: 1.

Tako te naučilo na kursu u NUNS-u?

A šta znaš ti o NUNS-u kad ga već koristiš na ovaj način?
iqiqiq iqiqiq 08:54 24.09.2013

Re: 1.

kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...

haha, a koliki je procenat naših tamo, izgleda da smo preneli model odavde da bi se osećali "kao kod kuće", uništili smo demokratije širom sveta, naša misija je uspela
kukusigameni kukusigameni 11:42 24.09.2013

Re: 1.

blogovatelj

Jel vidiš ti moj Fićo Filipe u kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...

Dođi ovde da u Bgd-u marljivo radiš i zarađuješ.
Ili još bolje, pošalji nekog odatle da se naseli ovde i u prvoj generaciji dobije bilo kakav posao, pa da marljivo radi i zarađuje.
iqiqiq iqiqiq 11:49 24.09.2013

Re: 1.

kukusigameni
blogovatelj

Jel vidiš ti moj Fićo Filipe u kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...

Dođi ovde da u Bgd-u marljivo radiš i zarađuješ.
Ili još bolje, pošalji nekog odatle da se naseli ovde i u prvoj generaciji dobije bilo kakav posao, pa da marljivo radi i zarađuje.

da je sreće da se vrati svih 500.000 obrazovanih ljudi, sigurno bi imali potpuno drugačiju sliku i priliku ovde

citiram Tirke
А кад ми неко од тих емиграната који су отишли каже да није видео никакву перспективу у Србији, ја му одговорим: Вас је отишло 500.000. Толико броји најјача партија у Србији. Могли сте да промените власт кад сте хтели. .
rade.radumilo rade.radumilo 13:11 24.09.2013

Re: 1.

marljivo radim i zarađujem


Tu je sva razlika. U Srbiji od toga ne možeš da živiš. Žive samo oni koji se bave tim istim glupostima kao i tvoj gradonačelnik. Ostali preživljavaju kako znaju i umeju.
Da te pitam: da li bi mogao u Torontu da preživiš sa porodicom sa 800 dolara mesečno? Pretpostavimo da ti treba 250 dolara za plaćanje stana i 100 dolara za komunalije, kako bi sveli na približno iste uslove što se tiče režijskih troškova. Imaš dvoje dece, koje tokom godine treba da obučeš, opremiš torbama i knjigama za školu i naravno platiš poneku ekskurziju ili rekrativnu nastavu, kako ne bi odrasli potpuno traumatizovani.
Pretpostavićemo takođe da su cene prehrambenih proizvoda iste, čisto da ne komplikujemo priču. Evo uzmi digitron, pa mi izračunaj na šta si potrošio tih 450 dolara mesečno...
Boleo bi nas Q čime se političari bave, boleo bi nas Q i kada kradu, kada ne bi pri tome i uništavali. Ovde je problem što permanentno uništavaju, pa 10% ukradu a 90% unište i upropaste, jer jedino tako znaju da kradu. Ne možeš im dokazati da u pametnom svetu prvo naprave i izgrade, a onda skinu kajmak. Jok, ovde tupoglava stoka razbija i rastura, ne bi li nešto ukrala.
49 41 49 41 13:44 24.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Da, na tim nazovi izborima izlaznost će biti kao nedavno u Moskvi, gde su takodje birali gradonačelnika: oko 33%!!!!!


Dobro. I?

PS.

Filipe, mislim da sam stvarno budala kad ti uspeš da me iznerviraš...
Prvo da pitam, zašto primer Moskve? Tako te naučilo na kursu u NUNS-u? Ili još u tebi tinja antikomunistički duh? Ili šta?

Sledi primer Toronta...

Poslednji izbori za gradonačelnika bili su 2010. Izborni sistem je većinski, baš kao i u Beogradu. Da te podsetim, to je isti izborni sistem za koji se i ti zalažeš.
Tri kandidata sa najviše glasova zajedno su imala 768.815 glasova. Ili nešto blizu 95% onih koji su izašli na izbore.
Tačnije, 94.45% od ukupnog broja glasača koji su na izbore izašli.
Za gradonačelnika je glasalo 47.11% onih koji su izašli, tj 383.501.
Ukupan broj izašlih na izbore je bio 813.984.
Broj stanovnika Toronta je nešto preko 2.600.000 ljudi.
To znači da je na izbore izašlo oko 31% populacije Toronta.
To takođe znači da je za gradonačelnika glasalo ispod 15% populacije.
Gradonačelnik je lik koji je za tri godine uspeo da uradi sledeće...
- Da se potuče sa novinarima. Potukao se kada mu je novinar došao iza kuće da fotografiše park čiji je deo gradonačelnik planirao da kupi i tako proširi svoje dvorište.
- Čim je došao na vlast naložio da se asfaltira ulica u kojoj mu se nalazi firma. U Torontu žitelji ulica mogu da traže da im grad sredi asfalt, pa ako grad to odobri, čeka se oko pola godine. Ulicu gde mu je firma sredili su za tri nedelje po njegovom dolasku na vlast.
- Da mu mediji iskopaju video snimak na kojem puši krek
- Da mu mediji takođe nađu fotografiju gde se slikao sa tri individue, od kojih su dve poginule kao žrtve obračuna bandi koje diluju drogu. Tj oni su bili dileri droge. Treća individua je trenutno u zatvoru i čeka suđenje za dilovanje droge. Samo da ti kažem još da u Torontu ne hapse kad imaš džoint u džepu, nego kad prodaješ drogu u nenormalnim količinama.
Upoznaj gradonačelnika Toronta, gospodina Rob Forda!



Jel vidiš ti moj Fićo Filipe u kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...
Prošla me nervoza, opet sam veseo i srećan jer si objavio blog...


Nisam razumeo, ovo je bilo o Vancuveru, Detroitu, Mayamuju ili ... Beogradu i Pristini - recimo?!?
buba_truba buba_truba 15:31 24.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Jel vidiš ti moj Fićo Filipe u kakvom ja javašluku živim. I ne bunim se i ne demonstriram, nego marljivo radim i zarađujem...
Prošla me nervoza, opet sam veseo i srećan jer si objavio blog...

E moj Blogi, da prostiš, pa koj' si moj uopšte odlazio? Tako si mog'o i ovde...
A što se veselja i sreće tiče, blagorodan si neki tip - malo ti treba.
angie01 angie01 16:00 24.09.2013

Re: 1.

u Torontu, stan za cetvoroclanu porodicu, prosecno kosta, 1300, 1500 $.

+ struja, voda, telefoni, provajder za tv, internet, hrana, prevoz, obica, odeca.
blogovatelj blogovatelj 17:24 24.09.2013

Re: 1.

A šta znaš ti o NUNS-u kad ga već koristiš na ovaj način?


Ne znam ništa. Što si nervozan?
blogovatelj blogovatelj 17:32 24.09.2013

Re: 1.

Da te pitam: da li bi mogao u Torontu da preživiš sa porodicom sa 800 dolara mesečno?


U Torontu ne možeš da preživiš ni sa $3000 mesečno. Mislim na četvoročlanu porodicu, pošto je moja baš tolika.
Samo stan košta $1200 za mesec dana. Minimum toliko. Hrana oko hiljadu.
Mesečne karte za gradski prevoz $150, za učenike su oko $100 sa popustom.
Ove tri stavke su $2700.
Dođi i probaj, da vidiš kako mašina melje.
A ova tri moraš da imaš, jer u protivnom ili ćeš umreti od gladi, ili od hladnoće... I moraš da ih stvoriš svakog meseca, opet i opet.
blogovatelj blogovatelj 17:33 24.09.2013

Re: 1.

u Torontu, stan za cetvoroclanu porodicu, prosecno kosta, 1300, 1500 $.

+ struja, voda, telefoni, provajder za tv, internet, hrana, prevoz, obica, odeca.


Eto vidiš. Dam ja tebi i preporuka, samo ti to ne napominjem...
Objasni im...
437012 437012 19:34 24.09.2013

Re: 1.

Nisam razumeo, ovo je bilo o Vancuveru, Detroitu, Mayamuju ili ... Beogradu i Pristini - recimo?!?


o Moskvi.
freehand freehand 19:56 24.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
A šta znaš ti o NUNS-u kad ga već koristiš na ovaj način?


Ne znam ništa. Što si nervozan?

Nisam nervozan. A i nije novost da reagujem na baratanje predrasudama.
blogovatelj blogovatelj 20:44 24.09.2013

Re: 1.

Nisam nervozan. A i nije novost da reagujem na baratanje predrasudama.


Kursu - NUNS-u... Rimovalo se, stvarno ništa protiv NUNS-a nemam.
A predrasude nisu kad Filip napiše da je u Moskvi izašla trećina biračkog tela na birališta, jerbo šta god se dešava u Moskvi, nikako ne valja. Dočim, ako se isto dešava u Toronu, to je normalno.
To nisi primetio kao predrasudu? Ili možda samo nisi stigao da napišeš komentar, ali ćeš to naknadno učiniti?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 24.09.2013

Re: 1.

zar neki gradonačelnik može da se meri sa Jon Gnarr-om?


ah,taj Rejkjavik ,idealno mesto:)
blogovatelj blogovatelj 23:41 24.09.2013

Re: 1.

zar neki gradonačelnik može da se meri sa Jon Gnarr-om?


Sem Salivan, bivši gradonačelnik Vankuvera. Ovo je snimak mnogo pre nego je postao gradonačelnik.

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:50 24.09.2013

Re: 1.

Ovo je snimak mnogo pre nego je postao gradonačelnik.

pihhh
pa Jon se oblači u džedaja i ćerka mu je opaka cica
(sa akcentom na opako)

12 je broj koji najviše volim
mlekac mlekac 04:33 25.09.2013

Re: 1.

stefan.hauzer
Ovo je snimak mnogo pre nego je postao gradonačelnik.

pihhh
pa Jon se oblači u džedaja i ćerka mu je opaka cica
(sa akcentom na opako)

12 je broj koji najviše volim

Dobio si me na broju 2.
He overcame dyslexia, learning disabilities and ADHD
blogovatelj blogovatelj 05:42 25.09.2013

Re: 1.

citiram Tirke
А кад ми неко од тих емиграната који су отишли каже да није видео никакву перспективу у Србији, ја му одговорим: Вас је отишло 500.000. Толико броји најјача партија у Србији. Могли сте да промените власт кад сте хтели. .


Lepo zvuči. Šteta samo što nije istina.
U Kanadi živi 73000 onih koji se izjašnjavaju kao Srbi i 65000 kao Jugosloveni.
Ti što se izjašnjavaju kao Jugosloveni su mahom mešani brakovi iz Bosne, pa shodno tome nemaju pravo glasa na izborima u Srbiji.
Sav taj svet, pa i preci mnogih od njih decenijama već dolaze u Kanadu.
Takođe, koliko mi je poznato, Kanada je primila najveći broj imigranata iz SFRJ tokom poslednjih ratova. Čisto sumnjam da je ukupan broj onih koji su otišli trostruko veći od cifara iznetih ovde.
Dalje... Veruj mi da popriličan procenat ove populacije i danas veliča Miloševića i Mladića, što će reći, ne bi glasali protiv njih.
Dakle... Lepo zvuči, samo nije istina, u tome je problem.
iqiqiq iqiqiq 08:53 25.09.2013

Re: 1.

Dalje... Veruj mi da popriličan procenat ove populacije i danas veliča Miloševića

onda molim te gledaj da ih zadržiš tamo

Dakle... Lepo zvuči, samo nije istina, u tome je problem.

veruj mi da imamo sve pametne glave koji su videli sveta, oprobali se negde drugde i stekli kontakte i znanje, sigurno bi pomoglo da se vrate ovde kratkoročno i dugoročno, bar bi se nivo svesti promenio i imali bi neku raznovrstnost mišljenja, sada smo došli na jednoumlje, mnooogo je dosadno
rade.radumilo rade.radumilo 09:36 25.09.2013

Re: 1.

U Torontu ne možeš da preživiš ni sa $3000 mesečno. Mislim na četvoročlanu porodicu, pošto je moja baš tolika.
Samo stan košta $1200 za mesec dana. Minimum toliko. Hrana oko hiljadu.
Mesečne karte za gradski prevoz $150, za učenike su oko $100 sa popustom.
Ove tri stavke su $2700.
Dođi i probaj, da vidiš kako mašina melje.
A ova tri moraš da imaš, jer u protivnom ili ćeš umreti od gladi, ili od hladnoće... I moraš da ih stvoriš svakog meseca, opet i opet.


Moja ideja je bila da režije skaliramo, pa da vidimo kako je sa ostatkom. Što se BG tiče:
- Cena praveoza za četvoročlanu porodicu u kojoj su dvoje učenici iznosi 90€ iliti 120$.
Dakle od 800$ smo odbili na stan i komunalije 350$ i na prevoz (da bi stigli do tih istih nesretnih poslova i škole) još 120$.
Ostaje ti 320$ da jedeš i da se obučeš. Cene hrane i odeće u Srbiji su više nego u Evropi (molim upoređivače da vode računa da kada upoređuju cene upoređuju cene namirnica u istom rangu kvliteta), šta više namirnice proizvedene u Srbiji su skuplje u Srbiji nego u inostranstvu.
E sada ide bitna kvaka:
Većina zaposlenih u privredi svoju crkavicu ne prima na vreme. Zaposleni u Srbiji su u prosečnom zaostatku od tri plate!

Ne tvrdim da je na Zapadu zemlja Dembelija, ali nemojte mi prodavati priču kako eto u Srbiji i nije tako strašno u odnosu na zapad.
437012 437012 12:11 25.09.2013

Re: 1.

onda molim te gledaj da ih zadržiš tamo


Kakve veze blogovatelj ima sa zadrzavanjem bilo koga bilo gde?
iqiqiq iqiqiq 13:56 25.09.2013

Re: 1.

437012
onda molim te gledaj da ih zadržiš tamo


Kakve veze blogovatelj ima sa zadrzavanjem bilo koga bilo gde?

ma to je šala, očigledno neuspela
blogovatelj blogovatelj 08:01 26.09.2013

Re: 1.

Većina zaposlenih u privredi svoju crkavicu ne prima na vreme. Zaposleni u Srbiji su u prosečnom zaostatku od tri plate!


Prijatelju, radio sam ja i u Srbiji i znam vrlo dobro šta je Srbija. Onog momenta kad mi je plata kasnila dva meseca davao sam otkaz. Ako neko voli da radi a da mu ne plate, meni je sasvim svejedno. Ja u takvim slučajevima za poslodavca mislim da je lopuža, a šta mislim o onome ko radi godinama tako, bolje i da ne pišem.
Prodavao sam spanać na pijaci svojevremeno u Srbiji, ali nisam radio za džabe. I može se... Godinu 2000. proveo sam radeći četiri posla, u doba najvećeg Slobinog ludila. Bio sam programer, nastavnik informatike, prodavac parfema i pomoćnik majstoru koji je ugrađivao rashladne i termičke uređaje. Imao sam po 80 radnih sati nedellno. ima posla kad ga tražiš, uvek i svuda.
A to što vi mislite da ste bogomdani za samo jedan posao, to je vaš problem.
Znam da ti ne znaš kako mašina melje tamo gde je kapitalizam uhodan vekovima... Odosmo u trol...
Pisao sam na drugim blogovima o ovome, nemam snage više... Dođi i probaj, šta da ti kažem...
Razmisli samo o ceni automeaničara od $90 na sat... I osiguranju od $200 mesečno... I tako... Nisu ovde trošak banane i žileti, ovde te izuvaju tamo gde ne sanjaš... To u Srbiji ne postoji, ali postojaće, ne boj se... Budi spreman...

Ne tvrdim da je na Zapadu zemlja Dembelija, ali nemojte mi prodavati priču kako eto u Srbiji i nije tako strašno u odnosu na zapad.

Kad sam ja to rekao?
Meni samo na živce ide vaša celodnevna i višegodišnja kuknjava na sve, a da pri tom niste spremni da se mrvu jednu promenite.
Pogledaj samo koliko blogova koji kukaju na ono što se dešava deci, nemoćnima, ovima, onima... Svi kukaju na državu, svi čekaju da im ministar sve na gotovo spremi i sredi. Stvari se tako ne rešavaju, veruj mi. Lajkovi i blogovi ne menjaju svet, sami sebe menjamo.
iqiqiq iqiqiq 08:10 26.09.2013

Re: 1.

Onog momenta kad mi je plata kasnila dva meseca davao sam otkaz.

tako i ja druže, pa sad imam problem na razgovorima za posao, jer ispada da sam neozbiljna i da vatam džadu pred prvim problemom, a ja samo nisam htela da budem još jedna mazga u krdu...
kukusigameni kukusigameni 08:32 26.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Meni samo na živce ide vaša celodnevna i višegodišnja kuknjava na sve, a da pri tom niste spremni da se mrvu jednu promenite.

Veliko je sranje Blogi. Ve-li-ko.
iqiqiq iqiqiq 08:43 26.09.2013

Re: 1.

Meni samo na živce ide vaša celodnevna i višegodišnja kuknjava na sve, a da pri tom niste spremni da se mrvu jednu promenite.

prosvetli nas oooo veliki naš Učitelju, šta raditi...uvek pružala otpor, učila i doškolovavala se, radila u inostranstvu, nikada prazan hod, sve gore i gore šanse, neće da ti daju vazduh, što više znaš veća si pretnja, najbolje je da si u nekoj tamnici
prodavaću ja "spanać", i jesam i opet ću, ali šta ću sa svetom oko sebe, neću da živim u anarhiji, a ne mogu ja rešavati to dok po ceo dan prodajem spanać
blogovatelj blogovatelj 08:45 26.09.2013

Re: 1.

Veliko je sranje Blogi. Ve-li-ko.


OK, kapiram ja to. I kad god dođem u Srbiju, to i vidim.
I šta ćete sad?
Blogovima da rešite stvar?
Ko god ovde bloguje, taj ima višak vremena.
To vreme može da se veoma lepo utroši na traženje posla. Ili na prekovremeni rad, za one koji imaju već posao. Ili na dobrotvorni rad. Ode se u neko sirotište, ponudi se pomoć, ne verujem da bi takva osoba bila odbijena.
I posao nije samo firma, nego može na 50 km od Beograda za bagatelu da se iznajmi njivica, pa se posadi nešto sitno, bude se na vazduhu, a ono što njivica donese čist je dobitak.
Magija prirode.
blogovatelj blogovatelj 08:49 26.09.2013

Re: 1.

prodavaću ja "spanać", i jesam i opet ću, ali šta ću sa svetom oko sebe, neću da živim u anarhiji, a ne mogu ja rešavati to dok po ceo dan prodajem spanać


Ko hoće nađe način, ko neće nađe opravdanje.
Ja kad nisam mogao da živim više u Srbiji, otišao sam iz nje.
Probaj to recimo.

radila u inostranstvu


I vratila se?
Pa sad, ne valja ti ovde, ne valja ti tamo, moraš sama sebi da objasniš šta želiš. Posle toga da dugo razmišljaš kako da želju ostvariš.
iqiqiq iqiqiq 08:57 26.09.2013

Re: 1.

dobri su ti saveti, razmisliću o njima...
ovako, ima cela grupa povratnika, veliki broj ljudi sa znanjem i strukom, idealni da budu lideri u međunarodnoj saradnji, u privlačenju investitora, ne znam čitaš li o tome, ali svuda im je lupana banana do toga da ne mogu da nostrifikuju diplome, da im nude najniže poslove, kao idi po burek, i mi smo pa moraš i ti

ok je da sadimo spanać, ali da li je to korisno upotrebljen potencijal

i ponavljam sadeći spanać ne vidim da će se problemi rešiti
jer oni koji najbolje možda i znaju da sade spanać hoće da upravljaju državom a taj posao ne znaju pa ga čak neće ni da uče

i ok je što si otišao i živiš negde drugde, ali hajde iskreno, zašto si onda i ti redovan na ovim blogovima...ali iskreno...
rade.radumilo rade.radumilo 09:00 26.09.2013

Re: 1.

A to što vi mislite da ste bogomdani za samo jedan posao, to je vaš problem.


Koji bre jedan posao? Preko milion ljudi (u zemlji od sedam miliona duša) ne može ni taj jedan da nađe. Pri tome još oko pola miliona radi "volonterski" ne bi li imali nekakvo iskustvo da upišu u CV.

Prodavao sam spanać na pijaci svojevremeno u Srbiji, ali nisam radio za džabe. I može se... Godinu 2000. proveo sam radeći četiri posla, u doba najvećeg Slobinog ludila. Bio sam programer, nastavnik informatike, prodavac parfema i pomoćnik majstoru koji je ugrađivao rashladne i termičke uređaje. Imao sam po 80 radnih sati nedellno. ima posla kad ga tražiš, uvek i svuda.


Naravno, nisam bežao ni od lopate ni od motike, a kamoli olovke i tastature. Uspeo sam sebi da obezbedim sasvim lepu egzistenciju u ovoj raspaloj Srbiji: stan, kola, letovanje, supruga ne mora da radi i posvetila se detetu. Jedan od mojih kumova se sa diplomom mašinskog fakulteta zaposlio kao običan majstor u Mercedesu, morao je da ubeđuje Švabe da nije pomerio pameću. Sada je glavni inspektor za sva njihova prodajna mesta i servise na Balkanu.
Naravno da uvek može, ali ne mogu svi. To je problem, većina ljudi su ipak samo prosečni ljudi, sa prosečnim mogućnostima. Kao što sam ja uvek imao dve leve noge za fudbal, recimo, tako neko nije sposoban da se "snađe" da se "promuva" i "progura".


Znam da ti ne znaš kako mašina melje tamo gde je kapitalizam uhodan vekovima... Odosmo u trol...


Zašto misliš da ne znam? Zašto misliš da nisam bio i nisam probao? Druga je stvar što ja uspevam i u Srbiji da obezbedim pristojnu egzistenciju, pa supruga i ja ne moramo da ostavimo roditelje same.

Nisu ovde trošak banane i žileti, ovde te izuvaju tamo gde ne sanjaš... To u Srbiji ne postoji, ali postojaće, ne boj se... Budi spreman...


Ovde jesu trošak i banane i žileti i hleb, meso i povrće i voće i sve manje ljudi je u stanju sebi da ih priušti. Na mehaničare u Srbiji se ne troši toliko, jer sve manje ljudi uopšte može sebi da priušti motorno vozilo. Ali zato za osiguranje zdravstveno i penziono se svima skine skine skoro pola bruto zarade, svakog meseca, a onda kada dođeš kod lekara:
- Moraš da kupiš lekove i potrošni materijal, jer nema.
- Zakazuju ti hitne intervencije za sledeću godinu!
- Moraš da platiš participaciju za razne vrste pregleda i intervencija!

Kad sam ja to rekao?
Meni samo na živce ide vaša celodnevna i višegodišnja kuknjava na sve, a da pri tom niste spremni da se mrvu jednu promenite.


Pa ti si udario repliku na konstataciju da će na izborima u BG izlaznost biti slaba. Propovedaš kroz ceo ovaj set komentara i odgovora kako to treba da nam bude nebitno, jer bože moj i tamo u Torontu je mala izlaznost i eto imate gradonačelnika kriminalca.
Ja samo na to kažem da vi sebi još i možete priuštiti takvu bizarnost ukoliko je izuzetak od pravila, ali da mi ovde već predugo živimo u takvoj bizarnosti i da više to sebi ne bi smeli sebi da je priuštimo.

Pogledaj samo koliko blogova koji kukaju na ono što se dešava deci, nemoćnima, ovima, onima... Svi kukaju na državu, svi čekaju da im ministar sve na gotovo spremi i sredi. Stvari se tako ne rešavaju, veruj mi. Lajkovi i blogovi ne menjaju svet, sami sebe menjamo.


Jakako, samo što večito od vas iz dijaspore dobijamo poruku:
- Braćo Srbi, nemojte da se menjate inačećet postati ovakvi kao ovi ovde i biće vam ovako kao ovde, a to nije sjajno... itd. itbl.
iqiqiq iqiqiq 09:11 26.09.2013

Re: 1.

bila i ja i sa jedne i sa druge strane, izgubi se osećaj za ovo ovde, ali ostane tuga, nostalgija ubija, a onda se rađa bes, jer realno mi idemo zbog ekonomije, i ako ostajemo, ostajemo zbog ekonomije i struke u inostranstvu

Uvek kada se vratim vidim kako stagniram i onda opet moram da odem da ne bih izgubila dodir sa strukom, jer ovde ne prave "satelite" tako da ne mogu to da radim. Onda sadim "spanać" pa mi dosadi i odem opet, a onda me ubija nostalgija pomešana sa besom

Nijanse su u tome koliko imaš na tanjiru, ali su "Kanade" velika tržišta koja te ne sputavaju nego ti daju šansu da radiš i kao pizza majstor i da sadiš spanać i šta god ti volja, takva svest, takva privreda, takav sav svet oko tebe

Moram da dodam i ovo: vratila se ja iz privatnih razloga i poželela da upostavim kontakte kada već znam i ove i one, sa obe strane. Normalan svet koji sam upoznala tamo neće ni u goste da dođe, ozbiljni investitori neće da se zamajavaju sa Srbijom ,šta misliš zašto, jel zbog naše ozbiljne države i naše sređene političke situacije

htela da povežem neke učene ljude sa ovim našim, a ovi naši krenuli odmah da pričaju koliko će da ih očerupaju, onda se ja povukla, neću to da podržavam, eto ne snalazim se, verovatno i treba do penzije da sadim spanać
kukusigameni kukusigameni 09:30 26.09.2013

Re: 1.

Ma pustite Blogija, dobar je on tip. Čuje on nas odavde i siguran sam da razume. Nego, mora da proba malo da nas trgne. Neka, nije to loše.
iqiqiq iqiqiq 09:33 26.09.2013

Re: 1.

kukusigameni
Ma pustite Blogija, dobar je on tip. Čuje on nas odavde i siguran sam da razume. Nego, mora da proba malo da nas trgne. Neka, nije to loše.

provalila ja odavno da je on dobar tip, ali nema šta on da me trgne, ja sam odavde odlazila samo zbog korupcije a kada se vratim vidim da je još gore, ne možeš nogom da kročiš a da ti neko ne lupa reket, svi bi leba bez motike

Ej pa i stranci kada dođu, traže da imaš "ulaz" da bi te angažovali, to znači da znam koga i gde treba da potplatim

I znam ja, ali neću da mi država tako funkcioniše

I da, kada smo već kod "spanaća", ima drugarica njivu na obronku Beograda, posadili voćke, ali to neko obere tokom noći, a ne mogu ja da spavam na njivi sa puškom...
kukusigameni kukusigameni 09:46 26.09.2013

Re: 1.

iqiqiq
samo da podvučem koliko je sati
Šta da radi mali čovek već da klekne, puzi ili seče sebi prste kad ne može na regularan način da dođe do prava i pravde?



Šta govore metafore?
iqiqiq iqiqiq 09:53 26.09.2013

Re: 1.

sve je jasno, tako da nam ostaje da sadimo "spanać" i branimo ga puškom

EDit da dodam kukanje povratnika: prva godina je najteža, nismo mogli da krijemo da su nam deca bila u inostranstvu, uh kako su dočekani na nož, a bilo je i nastavnika koji su očigledno očekivali da mi sa džakom evra stignemo u školu, e to je bila borba, pomoći deci da savladaju gradivo koje se sto postotno razlikuje od onoga što su učili napolju, a pri tom izbeći te ucene za ocene, ha to je bila borba nerava, a deca su se čeličila najbolje moguće

onda odsustvo košta, promenila se ekipa na svim nivoima i ne puštaju ni blizu, sve institucije kao sekta, ne vredi nikakav pristup, gubiš bitku odmah

i bar da se urazumim, pa da se pustim niz struju, nego meni muka od te korupcije, pa sve gore, kukusigameni, ima li leka protiv moje bolesti
kukusigameni kukusigameni 10:02 26.09.2013

Re: 1.

iqiqiq
sve je jasno, tako da nam ostaje da sadimo "spanać" i branimo ga puškom

Naprotiv. Ništa nije jasno. Nije jasno da li je ovaj čovek gore na slici, koji je imao ogromnu podršku u narodu (i međ' emigracijom), zločinac ili nije. I da li je to možda čovek (koga je podržavala velika većina, Srbi sa Kosova ohoho) zbog koga je većina mojih prijatelja rastočena po kugli zemaljskoj? I ok, neko je pogrešio i sada zbog te greške plaćamo cenu i, kao što Blogi kaže, plačemo i kukamo. A urlala je ekipa: Slobo slobodo! I opet se danas bavimo nekim drugim ljudima (uključujući i Đilasa) zaboravljajući da nemamo konsenzus: Šta govore metafore? I kao oni najgori mufljuzi hoćemo napred, preko reda, da preskačemo stepenike. Nej da može.

mariopan mariopan 10:06 26.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Onog momenta kad mi je plata kasnila dva meseca davao sam otkaz. Ako neko voli da radi a da mu ne plate, meni je sasvim svejedno. Ja u takvim slučajevima za poslodavca mislim da je lopuža, a šta mislim o onome ko radi godinama tako, bolje i da ne pišem.

Možeš da daš otkaz ako imaš izgleda da se se negde ponovo zaposliš.

Ovde ni mladi ne mogu da nađu posao a kamoli stariji od 40 godina, a takvih je najviše koji godinama ćute i rade bez plate.
Mladima pukne film pa odu i onda žive od dedine penzije kao poslednji klošari ili rade po kafićima gde kafa košta 50 dinara. Ili u privatnim prodavnicama gde je radno vreme rastegljiv pojam a plata - crkavica.
Nema se gde pobeći od ovakve bede kakva je u Srbiji.
Samo van zemlje.
iqiqiq iqiqiq 10:06 26.09.2013

Re: 1.

A urlala je ekipa: Slobo slobodo! I opet se danas bavimo nekim drugim ljudima (uključujući i Đilasa) zaboravljajući

da, ali koliko nas nije u toj priči, ali je kolateralna šteta
kukusigameni kukusigameni 10:07 26.09.2013

Re: 1.

iqiqiq
A urlala je ekipa: Slobo slobodo! I opet se danas bavimo nekim drugim ljudima (uključujući i Đilasa) zaboravljajući

da, ali koliko nas nije u toj priči, ali je kolateralna šteta

Malo.
iqiqiq iqiqiq 10:08 26.09.2013

Re: 1.

mariopan
blogovatelj
Onog momenta kad mi je plata kasnila dva meseca davao sam otkaz. Ako neko voli da radi a da mu ne plate, meni je sasvim svejedno. Ja u takvim slučajevima za poslodavca mislim da je lopuža, a šta mislim o onome ko radi godinama tako, bolje i da ne pišem.

Možeš da daš otkaz ako imaš izgleda da se se negde ponovo zaposliš.

Ovde ni mladi ne mogu da nađu posao a kamoli stariji od 40 godina, a takvih je najviše koji godinama ćute i rade bez plate.
Mladima pukne film pa odu i onda žive od dedine penzije kao poslednji klošari ili rade po kafićima gde kafa košta 50 dinara. Ili u privatnim prodavnicama gde je radno vreme rastegljiv pojam a plata - crkavica.
Nema se gde pobeći od ovakve bede kakva je u Srbiji.
Samo van zemlje.

pri tome je to fin svet, koji ne krene motkom na gazdu, nego pokušava sudskim putem, po zakonu i pravu da ostvari svoja prava

a država te tera da sve rešavaš "zasučem rukave pa jedan na jedan"
Hansel Hansel 15:06 26.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Ko god ovde bloguje, taj ima višak vremena.

Дакле, и ти имаш вишак времена, а "машина меље"? Јесам ли добро разумео?

Svi kukaju na državu, svi čekaju da im ministar sve na gotovo spremi i sredi.

Баш и не "све", али... шта ти мислиш, у чему је улога државе и министара? Чему би требало да служе? Да ли се бирају тек да постоје, да се играју и троше?

Lajkovi i blogovi ne menjaju svet, sami sebe menjamo.

Дискусије могу нешто да промене, тј. да помогну промену свести. Али, да нису довољне, нису. Чак помишљам да оно о чему Мариопан, на пример (она је то написала), чезне (она некадашња енергија) значајним делом не постоји јер је незадовољство амортизовано, управо и интернетом који је постао виртуелна супституција за много шта у реалности.
iqiqiq iqiqiq 15:26 26.09.2013

Re: 1.

Дакле, и ти имаш вишак времена, а "машина меље"? Јесам ли добро разумео?

ma zeza se on, to je kao ono "video sam te na mestu na koje nikad ne zalazim"
blogovatelj blogovatelj 22:47 26.09.2013

Re: 1.

Дакле, и ти имаш вишак времена, а "машина меље"? Јесам ли добро разумео?


Jesi.
Trenutno sam bez posla, planiram odlazak u Srbiju uskoro, pa i ne tražim posao. I nisam jedini u mojoj porodici koji radi, pa je finansijska konstrukcija zatvorena.
Po povratku iz Srbije traži se šljaka...
Kad mi se komentari smanje na desetinu broja onih koje stavljam ovih dana, znaćeš da sam je našao.
Kad ne vidim cerskog dugo, znam da nije na drugom kraju univerzuma, nego ga mašina melje. Njega holandska, mene kanadska, isto ti je to...
Isto važi i za Gazdu, za Spiru, Pajića, za svakoga ko radi zapadno od Srbije...
Samo u Srbiji ima vremena na pretek.
blogovatelj blogovatelj 22:54 26.09.2013

Re: 1.

Ovde ni mladi ne mogu da nađu posao a kamoli stariji od 40 godina, a takvih je najviše koji godinama ćute i rade bez plate.


Izvini, a jel neki problem da se uzajmi par stotina jura, da se zađe po selima, pokupuje od seljaka jabuka, šljiva, tako nečeg, da se ode na pijac i da se to proda i zaradi deset evra dnevno?
Znam da to nije to nikakva para, ali se više stvori novca tako nego da se sedi kući i bloguje.
Moj kum drži parfimeriju u Novom Sadu i kad sam bio nezaposlen uzimao sam od njega na recku, prodavao šta sam mogao, njemu plaćao, sebi uzimao procenat.
To može da radi i osoba od šezdeset godina ako je dobrog zdravlja.
Rekoh, ko hoće posao nađe ga. Ko neće, nađe opravdanje.

PS.
Jel misliš da je 2000. bila bolja stopa zaposlenosti kad sam uspevao da radim 80 sati nedeljno?
iqiqiq iqiqiq 08:24 27.09.2013

Re: 1.

Kad mi se komentari smanje na desetinu broja onih koje stavljam ovih dana, znaćeš da sam je našao.

držim ti palčeve da nađeš posao, ali nemoj da nas ostavljaš, uvek možeš da pronađeš pola sata nedeljno da podeliš sa nama svoje stavove...pretpostavljala sam i da tebe nešto žulja, a verujem da si ogorčen na Srbiju, jer bolje je imati i opciju raditi i ovde i napolju. Jedino kod nas nema i i nego samo ili ili

Kada sam se vratila svi su me gledali kao da nisam normalna, jer kad jednom odeš iz Srbije onda se pretpostavlja da se ne vraćaš, možda jedino kad stekneš neku penziju i tako to...Najlepše je imati sve opcije da živiš tamo gde ti najviše odgovara danas, a sutra da promeniš

Držim ti palčeve, a drži i ti meni! Neka nam je sa srećom
iqiqiq iqiqiq 08:43 27.09.2013

Re: 1.

To može da radi i osoba od šezdeset godina ako je dobrog zdravlja.
Rekoh, ko hoće posao nađe ga. Ko neće, nađe opravdanje.

e u tom grmu leži zec, neko sa 60 godina i dobrog zdravlja, to svećom da tražiš, dobre godine, dobre decenije samlele su zdravstveno i mnogo mlađe
ne znam kada si tačno otišao, ali svaka godina napolju ti je bonus, ušteda nerava i zdravlja, govorim iz svog iskustva, jer lakše je živeti u uređenim sistemima

nismo svi dobri trgovci i nemamo smisao za zemljoradnju, a ono što možemo najbolje da radimo ne možemo, jer oni koji treba da nam omoguće zakonodavne okvire nemaju pameti ni sluha, čak i ako im objasniš kako to može

Moj stric je držao firmu sa 40 zaposlenih, vredan i častan čovek, cela porodica radila, zavrnuli ga sa plaćanjem, on svima plaćao, njemu niko, krenuo na sud, pukao naravno zbog korupcije

Moj prvi komšija takođe porodična firma, razvio je dobro, pukao, čupa kose, kaže sada je gore za poslovanje nego pre 2000. ne može da naplati, uveli neke propise kao da budemo EU, a to samo samelje mala preduzeća.

I govore im i veliki i mali, menjajte uslove poslovanja, jer ne možemo ni sebe ni druge da izdržavamo ovako. Ma jok, sada sve neke svetske belosvetske megalomanske korporacije dolaze, a mi se lepo bližimo zemljama trećeg sveta, pa nisu ni u Sudanu ni u Bangladešu valjda svi lenji, ali kada dođeš do toga da nemaš stvarno da jedeš, onda ti ponestanu preduzetničke ideje, pa te još pritisne neka bolest, ne daj Bože nikome, a kod nas je to skoro svakome ko neće da se "snalazi" i mafijaši
kukusigameni kukusigameni 08:53 27.09.2013

Re: 1.

blogovatelj
Isto važi i za Gazdu, za Spiru, Pajića, za svakoga ko radi zapadno od Srbije...
Samo u Srbiji ima vremena na pretek.

Pa da svi odemo na taj zapad majku mu?
iqiqiq iqiqiq 09:02 27.09.2013

Re: 1.

kukusigameni
blogovatelj
Isto važi i za Gazdu, za Spiru, Pajića, za svakoga ko radi zapadno od Srbije...
Samo u Srbiji ima vremena na pretek.

Pa da svi odemo na taj zapad majku mu?

Marks i Engels su rekli da će zapad da propadne, pa ja ne bih
kukusigameni kukusigameni 09:03 27.09.2013

Re: 1.

iqiqiq

I kao što vidiš draga iqiqiq, čim postaviš Miloševića i neke dileme koje ne trebalo da budu dileme, nešto oko čega ne bi trebalo da bude spora, a ima ga, svi se ućute.
Uključujući i domaćina bloga, koji inače stalno viče.
iqiqiq iqiqiq 09:07 27.09.2013

Re: 1.

kukusigameni
iqiqiq

I kao što vidiš draga iqiqiq, čim postaviš Miloševića i neke dileme koje ne trebalo da budu dileme, nešto oko čega ne bi trebalo da bude spora, a ima ga, svi se ućute.
Uključujući i domaćina bloga, koji inače stalno viče.

ma najlepše je imati dežurnog krivca koji nam je za sve kriv, ali treba i sve da reši
sada nam je domaćin bloga kriv za sve
kukusigameni kukusigameni 09:13 27.09.2013

Re: 1.

iqiqiq
kukusigameni
iqiqiq

I kao što vidiš draga iqiqiq, čim postaviš Miloševića i neke dileme koje ne trebalo da budu dileme, nešto oko čega ne bi trebalo da bude spora, a ima ga, svi se ućute.
Uključujući i domaćina bloga, koji inače stalno viče.

ma najlepše je imati dežurnog krivca koji nam je za sve kriv, ali treba i sve da reši
sada nam je domaćin bloga kriv za sve

Nije kriv domaćin, daleko bilo.
Ne možeš dalje krenuti dok ne raščistiš neke greške već napravljene. Nije Milošević dežurni krivac. On čak nije ni krivac ako pogledaš javno mnenje. Pitanje je plaćanje cene tom izbegavanju odgovornosti, pa danas imaš situaciju u kojoj zemlju vode oni koji su tek pre neki dan shvatili da je Berlinski zid pao.
iqiqiq iqiqiq 09:22 27.09.2013

Re: 1.

pa danas imaš situaciju u kojoj zemlju vode oni koji su tek pre neki dan shvatili da je Berlinski zid pao.

shvatam ja, šalim se za domaćina, on mi je baš veliki pozitivac i volim da čitam njegove predloge i ideje

hebiga, sporo kapiramo, sanjamo nedosanjano, ne živimo u realnosti...pao Zid, umro Tito, sve neki događaji koje selektivno upijamo...vremenska osa nema varijantu "povratak u budućnost" ali mi pokušavamo stoički da se odupiremo promenama...
blogovatelj blogovatelj 07:20 28.09.2013

Re: 1.

Držim ti palčeve, a drži i ti meni! Neka nam je sa srećom


Nema tu puno sreće, treba listati internet redom i aplicirati. Ovde se posao brže nađe i brže gubi.
blogovatelj blogovatelj 07:27 28.09.2013

Re: 1.

Pa da svi odemo na taj zapad majku mu?


Po želji. Ima zapad dobrih strana, ali ima i Srbija.
To je ono što pokušavam da vam objasnim.
I ovo sam već pisao kojekuda po blogovima - da mislim da je u Srbiji bolje, vratio bih se.
inco inco 02:06 24.09.2013

Na glupo pitanje...

Šta smo mi Bogu zgrešili da imamo ovakve paćenike, kojima je briga za muke građanki i građana Srbije samo demagoški paravan za isijavanje patoloških lovačkih strasti!?


Nema tu nikakve misterije - glasamo uporno za njih već četvrt veka a onda im se sklanjamo kad počnu da brljave. Bolje nismo ni zaslužili, štaviše oni su još i odlični u odnosu na to kakvi smo mi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:21 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

Glavni problem je u naopakom i nakaznom izbornom sistemu, koji favorizuje političku mafiju u Srbiji.

Većina je to u Srbiji ukapirala, pa ignoriše te nazovi izbore.
Ovo danas i ovde je diktatura manjine, manjkavosti i malicioznosti.
blogovatelj blogovatelj 02:51 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

Glavni problem je u naopakom i nakaznom izbornom sistemu, koji favorizuje političku mafiju u Srbiji.


Izborni sistem za gradonačelnika je većinski. Koliko znam, ti se uporno zalažeš za takav sistem.
iqiqiq iqiqiq 08:20 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

inco
Šta smo mi Bogu zgrešili da imamo ovakve paćenike, kojima je briga za muke građanki i građana Srbije samo demagoški paravan za isijavanje patoloških lovačkih strasti!?


Nema tu nikakve misterije - glasamo uporno za njih već četvrt veka a onda im se sklanjamo kad počnu da brljave. Bolje nismo ni zaslužili, štaviše oni su još i odlični u odnosu na to kakvi smo mi.

nema sazrevanja naroda, vrtećemo se u krug dok ne shvatimo svoju odgovornost.

Najlakše je "izabrao/la sam Boga, sad će on(a) svevidećim okom sve videti i shvatiti i popraviti" a mi ćemo da sedimo i da gledamo kako kradu, brljaju, krše zakone, pišu loše zakone koji su neprimenjivi i onda ćemo da se čudimo kako je sve propalo i "šta im bi" pa su nakrali i sve skrljali. Pa što smo puštali ne samo političare, nego i njihove poslušnike po preduzećima, upravama itd
Hansel Hansel 09:10 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

blogovatelj
Izborni sistem za gradonačelnika je većinski.

Не, директних избора за градоначелника нема (овде). Укинути (а нешто се не сећам да смо их икад и имали, можда на једним изборима).

А за Филипа одговор да нико не саосећа с Ђиласом (чак и ако ово назовемо групним силовањем) зато што већина сматра да је тај (један) човек силовао другу групу -- малтене читав Београд. Тешко је очекивати да ће неко после тога осетити порив да га брани.
mariopan mariopan 09:23 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

Filip Mladenović
Glavni problem je u naopakom i nakaznom izbornom sistemu, koji favorizuje političku mafiju u Srbiji.

Većina je to u Srbiji ukapirala, pa ignoriše te nazovi izbore.
Ovo danas i ovde je diktatura manjine, manjkavosti i malicioznosti.

Pa taj program je i pisala mafija onako kako bi joj najviše odgovaralo, za to su "izabrani predstavnici naroda" glasali u Skupštini - demokratija na delu?
Ili kriminal na delu?
laziiprevare laziiprevare 14:07 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

Не, директних избора за градоначелника нема (овде). Укинути
Pa taj program je i pisala mafija onako kako bi joj najviše odgovaralo


Chadda II

Oprosti im Gospode, ne znaju šta govore !
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:43 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...

Većina je to u Srbiji ukapirala, pa ignoriše te nazovi izbore.

Uvod u kampanju "Beli listići II"? ("Svi smo mi pomalo beli listići'')
Izgleda da i ti i ja i dalje mislimo isto.
gedza.73 gedza.73 22:25 24.09.2013

Re: Na glupo pitanje...





Čoveče! Đelke isti Toni Stark.
Po svim stavkama.



looping looping 08:18 24.09.2013

1

Pravda za Djilasa!
tyson tyson 09:12 24.09.2013

brlj


O čemu je uopše ovaj blog koju poruku šalje i šta je naravoučenije?

Dva puta sam pročitao i i dalje mi nije jasno...


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:29 24.09.2013

Naravoučenije:

Poenta bloga je u postavljenim pitanjima.
A što se saosećanja tiče, ono se odnosi samo na nas, obične, normalne ljude, prisiljene da trpe politikantske skotove.
mariopan mariopan 11:53 24.09.2013

Re: Naravoučenije:

Filip Mladenović
Poenta bloga je u postavljenim pitanjima.
A što se saosećanja tiče, ono se odnosi samo na nas, obične, normalne ljude, prisiljene da trpe politikantske skotove.

Pa silovao je i Đilas, sad je malo red na njega da otrpi?
buba_truba buba_truba 15:34 24.09.2013

Re: Naravoučenije:

Filip Mladenović
Poenta bloga je u postavljenim pitanjima.

Filipe, ako ti nešto znači, odlično sam te razumela.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:57 24.09.2013

Ajd

izađi malo iz Srbije, svrati...evo, recimo, do Ljubljane, pa da vidiš da bog ima mnogo duži spisak grešnika od onog koji je tebi pred očima.

Šta smo mi Bogu zgrešili da imamo ovakve paćenike, kojima je briga za muke građanki i građana Srbije samo demagoški paravan za isijavanje patoloških lovačkih strasti!?
iqiqiq iqiqiq 12:13 24.09.2013

Re: Ajd

mi mislili ovi naši idu van zemlje na školovanja, a oni u stvari obučavali ostale
loader loader 16:16 24.09.2013

Plavci

... ... Ili onu grupu SNS-DSS puzavaca dok se primiču gradskoj većnici sa papirom - predlogom za smenu Đilasa?

Da, zanimljiva grupa, snimljena napolju, koja traži smenu...

Šta je najvažnije:
Video sam
da vodaju jednu plavušu
koja stoji u sredini kadra, u drugom planu. Opako rade psihološke konsultacije pre izlaska na snimanje... :)

Jedan prijatelj, trgovac, kazao mi je svojevremeno:
Kada kao prodavačica radi plavuša, prodaja ide bolje nego kad nije plavuša...

iqiqiq iqiqiq 16:34 24.09.2013

ali jedino bakica prkosi

naša "vrla" politička klasa još jednom je svima nama pokazala srednji prst, rugajući se našem kukavičluku, pritvornosti, oportunosti, apatičnosti.


EDIT: evo još jednog načina osim srednjeg prsta Bravo za Valjevo
iqiqiq iqiqiq 11:05 26.09.2013

Mladost

link

"Иако је пре две године из Србије отишла са сузама у очима, данас каже да јој је жао што то раније није учинила. Признаје да је посао стјуардесе потпуно другачији од оног за који се школовала, али истиче да може бити и незаборавна авантура – ако се схвати на прави начин.
Њена вршњакиња Марија Драмићанин из Краљева већ три године живи и ради на Шпанском националном институту за онкологију (ЦНИО) у Мадриду – пре свега захваљујући чињеници што је након завршетка студија на Биолошком факултету у Београду добила шпанску стипендију за докторске студије"

Сваке године више од 32.000 особа оде из наше земље,

pošto ti je tag "ekologija" moja obaveza da dodam "u cilju održivog razvoja, zadržite nekako omladinu da ne odlazi"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana