Budućnost

Pustoš...kako god okreneš!

mikele9 RSS / 20.01.2014. u 13:46

Untitled-20006.jpg 

Stalo je meni do ljudi na Kosovu i Metohiji, stalo mi je i do teritorije po kojoj se nekad slobodno promicah i živeh, ne stalo, nego me duša boli ali! Mnogo je ali proteklo Savom, Dunavom, Moravom, Sitnicom, Labom, Nerodimkom, Crnim i Belim Drimom da bismo došli dovde dokle smo došli. Problem se vuče još od prvog susreta Slovena/Soraba/Srbalja/Srba sa Ilirima/Arnautima/Šiptarima/Arbanasima/Albancima, a dobri su izgledi da će se vući dok je sveta i veka. Na teritoriji, sada bivšoj, Srbije, ne tako davno, nastala je nova država, republika Kosovo. Metohija je odavno izbačena iz naziva jer je i vrapcima poznato da Metoh označava manastirsko imanje dobijeno na dar od ktitora, njegovih naslednika ili trenutno službujućeg vladara. Kosovo, Kosova, Kosoves...nije mi baš najjasnije iz kog razloga je ostalo u naslovu novonastale republike. Etimološki viđeno, reč je proistekla od imena ptice Kos, kosova naime ima tušta i tma zbog velikog broja vinograda široko rasprostranjenih na dotičnom području. Na albanskom/šiptarskom jeziku Kos (ali i drozd) se zovu/pišu Mëllenjë.

Ali kako bilo da bilo, Kosovo je neovisna republika priznata...ma dovoljno je njima da je priznata samo od SAD/USA! U srpskom narodu postoji izreka: Sila boga ne moli, te nam ne preostaje ništa drugo nego da se nadamo u, za jedno 1260 godina, propast Američkog carstva i ponovo pripajanje Kosova i Metohije matici Srbiji. Možda ni tada. Međutim, ali! Neki upućeni i benevolentni evropski komesari ili predsednici ovog ili onog tela EU, kažu, kad i Srbija i Kosovo budu ušle u Evrposku uniju, svi problemi će netragom nestati, postaćemo uvaženi susjedi, granice neće postojati. Bravo! Odmah pomislim na da će Srbi moći da traže posao i zapošljavaju se na Kosovu, Albanci će u Beogradu otvarati lance supermarketa i hotela u kojima će se potpuno legalno moći kupiti bilo koja vrsta narkotika, što će pored albanske zarade, znatno povećati budžet ojađene Srbije. Albanci će se s poštovanjem i ulaganjem ogromnih sredstava za njihovu rekonstrukciju i obnovu, odnositi spram srpskih svetinja, crkava i manastira, dovodeći milione turista iz Albanije, Makedonije, Crne Gore i ostalih Saudijskih Arabija. Šta reći, svetla i ružičasta budućnost!

Za sada stvar se odvija trapavo. Srpsko rukovodstvo je gluvo na iskrene želje Albanaca za normalizacijom odnosa na svim nivoima. Tvrdokorni, kakvi već jesu, ignorišu pruženu prijateljsku albansku ruku. Srbi na Kosovu, ono malo preostalih u severnoj Mitrovici, daju sve od sebe da popljuju, da ne kažem ubiju jedan drugoga, dvesta ljudi, sedamsto stranaka! Ne treba biti Sokrat pa da se shvati da je u pitanju lova i samo lova. Oči vade jedni drugima za sto evra! Ugledali se na učitelje iz Beograda. Albanci su strpljivi kao da im je Lao Ce bio predak! Velika je verovatnoća da će u Evropsku uniju ući sa impozantnom teritorijom, Velikom Albanijom. Srbiji će otkinuti teritoriju od Niša pa naniže, Bugarskoj od Sofije do Stare Planine, Makedoniju će ćapiti celu, severni deo Grčke i Crnoj Gori od Ulcinja do pred Podgoricu. Biće to državetina! Najveća i najsnažnija na Balkanu. Da su pametni kao što nisu, rukovodioci ove zemlje bi im se priklonili, ej, budućoj Velesili! Da parafraziram Njegoša: Inat je car zla svakojega. Velika Albanija je izvesna budućnost i samo idioti mogu ostati po strani. Dobri, pravi, prijateljski odnosi sa Kosovom, zametkom Velike Albanije, doneli bi mnogo dobra napaćenoj Srbiji. Ideja da Srbija postane Autonomna pokrajina Republike Kosovo, buduće Grand Albanije, ne sme se zanemariti i olako odbaciti!

Mada, sa ovakvom vlašću i svim budućim vlastima...verujem da nije na odmet pročitati deo intervjua koji je Branko Kukić, izdavač, urednik, pisac, dao časopisu Vreme. Siguran sam da će pomoći čak i nevernim Tomama da svoju zemlju sagledaju u pravom svetlu. Rekoh siguran sam, trgoh se o'ma! Siguran sam do qurca! Ipak ga prenosim ne pitajući autora za dozvolu, znamo se pa verujem da ne bi imao ništa protiv:

Nema razloga za optimizam

nebojša grujičić, momir turudić

Uzroke srpskog pada vidim u jednom nezrelom, bandoglavom i sebičnom društvu, društvu koje dva veka nije uspelo da se uspostavi i da napreduje u bilo kom pravcu. Ovde su državna rukovodstva za ova dva veka više ličila na skup ludaka, a narod je postao sitničav, neiskren, nezbrinut, pun mržnje i odsustva smisla za drugog i za drugačije, narod pod raznim varijantama bensedina. Države kao što je ova nemaju nikakvog smisla, svrhe, značaja i perspektive u svetu.

U pamet se braćo Srbi!



Komentari (33)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:08 20.01.2014

.

Pomisao na ovo sve o cemu tekst govori u meni stvara zelju da legnem, pokrijem se preko glave i spavam.
mikele9 mikele9 15:47 20.01.2014

Re: .

Pomisao na ovo sve o cemu tekst govori u meni stvara zelju da legnem, pokrijem se preko glave i spavam.

I meni dođe da prespavam, žao mi je što nisam mogao da prespavam poslednjih 20, 25 godina pa da nastavim da spavam još najmanje 342 godine
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:36 22.01.2014

Re: .

Pomisao na ovo sve o cemu tekst govori u meni stvara zelju da legnem, pokrijem se preko glave i spavam.


U pravu si Jelena. Pitam se da li su u pitanju halucinogena sredstva? Nije loše znati, evo i Obama Marahuana, kaže da je trava zdravija od alkohola (za konzumera).
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:32 22.01.2014

Re: .

oskar-z-wild
Pomisao na ovo sve o cemu tekst govori u meni stvara zelju da legnem, pokrijem se preko glave i spavam.


U pravu si Jelena. Pitam se da li su u pitanju halucinogena sredstva? Nije loše znati, evo i Obama Marahuana, kaže da je trava zdravija od alkohola (za konzumera).


Legalize, don't criticize. Gde bi nam kraj bio da svi mozemo slobodno i mirno da duvamo. Ovako, kod nas ono bas, svi su drogirani gorucim politrickim pitanjima. U Americi, on the other hand, svi su pod sedativima. Marihuana je mnogo bolja i od sljivovice, a i od barbiturata.
mikele9 mikele9 14:59 22.01.2014

Re: .

U pravu si Jelena. Pitam se da li su u pitanju halucinogena sredstva? Nije loše znati, evo i Obama Marahuana, kaže da je trava zdravija od alkohola (za konzumera).

E ako Obama kaže, davaj vutru!
Ipak je čovek Nobelovac...beše li?
charlie charlie 14:31 20.01.2014

M'да !

Шта ће бити сутра, ако продужимо то "сутра" само за десет година, то нико не зна.
Оно што се може са великом вероватноћом претпоставити је - да ће се негативни тренд по наш народ наставити, уколико се не почнемо мењати --- за почетак, да свако ради свој посао барем са 75 процената труда.
Потом ће се, без великих антиципација, почети отварати другачије перспективе.
Они који отимају туђе, Албанци или било који други, морају да знају да су отели од других, те морају знати да им то они од којих су отели неће заборавити.
mikele9 mikele9 15:51 20.01.2014

Re: M'да !

Шта ће бити сутра, ако продужимо то "сутра" само за десет година, то нико не зна.
Оно што се може са великом вероватноћом претпоставити је - да ће се негативни тренд по наш народ наставити, уколико се не почнемо мењати --- за почетак, да свако ради свој посао барем са 75 процената труда.
Потом ће се, без великих антиципација, почети отварати другачије перспективе.
Они који отимају туђе, Албанци или било који други, морају да знају да су отели од других, те морају знати да им то они од којих су отели неће заборавити.

I sam sam sklon UTOPIJI ali da u Srbiji svako radi svoj posao barem sa 75% truda, to je i za mene previše
A ako ćemo oko otimanja i nezaborava, sećaš li se Grenade
psl_srbija psl_srbija 14:42 20.01.2014

Nacionalizam

Dok su nas sa ove strane plašili velikom Albanijom, velikom Hrvatskom, ostale su plašili velikom Srbijom. Nacionalisti i tamo i ovamo su nas upropastili, doveli do ratova, doveli do ubijanja, stradanja, progona!

Jedini izlaz je povećanje građanske svesti i uspon građanskih partija na celom balkanu, partija i svesti koja će zauvek pobeći iz nacionalizma, rasizma, diskriminacije bilo koje vrste. Kada jedni druge budemo gledali kao ljude, a ne kao pripadnike ove ili one nacije, biće bolje svima nama u svim zemljama koje tada budu postojale i kako god se one zvale!
mikele9 mikele9 15:58 20.01.2014

Re: Nacionalizam

Dok su nas sa ove strane plašili velikom Albanijom, velikom Hrvatskom, ostale su plašili velikom Srbijom. Nacionalisti i tamo i ovamo su nas upropastili, doveli do ratova, doveli do ubijanja, stradanja, progona!

Jedini izlaz je povećanje građanske svesti i uspon građanskih partija na celom balkanu, partija i svesti koja će zauvek pobeći iz nacionalizma, rasizma, diskriminacije bilo koje vrste. Kada jedni druge budemo gledali kao ljude, a ne kao pripadnike ove ili one nacije, biće bolje svima nama u svim zemljama koje tada budu postojale i kako god se one zvale!

Ni u primsli mi nije bilo!!! Ne svrstavaš me nadam se u plašitelje nacionalističkog tipa?
Ljude sam uvek gledao kao ljude, nikad mi nije bilo važno koje su narodne, verske i inih pripadnosti. Dok sam živeo u Prištini (pedesetih godina), moj klupni kolega je bio Kadruš, Ciganin/Rom a najbolji prijatelji su mi bili Fatmir i Miftar...i ja njima.
Nego ja sam samo o mogućoj budućnosti, koja i ne zavisi od nas i naših stavova, pogleda, mišljenja, ma i bili najbolji!
psl_srbija psl_srbija 16:04 20.01.2014

Re: Nacionalizam

Ne svrstavaš me nadam se u plašitelje nacionalističkog tipa?


Ma ne Mikele, nikako, nego sam generalno rekao da nam protiv zatrovanosti nacionalizmom, što je u našem podneblju čest slučaj pomaže samo podizanje nivoa građanske svesti, a sa tim i jačanje građanskih partija.

P.S. Zašto mene mnogi shvataju kao da se lično njima obraćam, Mikele nije prvi u tome. Možda mi je čudan stil pisanja?
mikele9 mikele9 16:16 20.01.2014

Re: Nacionalizam

Ma ne Mikele, nikako, nego sam generalno rekao da nam protiv zatrovanosti nacionalizmom, što je u našem podneblju čest slučaj pomaže samo podizanje nivoa građanske svesti, a sa tim i jačanje građanskih partija.

P.S. Zašto mene mnogi shvataju kao da se lično njima obraćam, Mikele nije prvi u tome. Možda mi je čudan stil pisanja?

Šalio sam se, naravno da sam i ja protiv, to je iz mog pisanja vidljivo, nacionalizma, šovinizma i svih sličnih izama.
Dobro ja tebe shvatam i odlično je što postoje osobe kao što si ti u ovoj (bar za sada) metiljavoj državi
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:40 22.01.2014

Re: Nacionalizam

Dobro ja tebe shvatam i odlično je što postoje osobe kao što si ti u ovoj (bar za sada) metiljavoj državi


Nema nade Mikele, ostani pesimista do kraja, psl_srbija živi u Nemačkoj.
psl_srbija psl_srbija 09:08 22.01.2014

Re: Nacionalizam

psl_srbija živi u Nemačkoj.


Ha, ha, ha, nije Oskar, živim sa svojom porodicom i radim u Beogradu
psl_srbija psl_srbija 09:13 22.01.2014

Re: Nacionalizam

odlično je što postoje osobe kao što si ti


Hvala puno Mikele, iako ti nisam iz struke, družio sam se sa puno akademskih slikara u životu, pa je možda taj otvoreni umetnički duh malo ušao u mene, a onda si ti to prepoznao Inače (zbog ličnog iskustva) slikare vrlo cenim kao ljude
mikele9 mikele9 15:17 22.01.2014

Re: Nacionalizam

Nema nade Mikele, ostani pesimista do kraja

Dragi Oskare, kao što više puta rekoh, ja sam optimista koji nema nade
mikele9 mikele9 15:20 22.01.2014

Re: Nacionalizam

Hvala puno Mikele, iako ti nisam iz struke, družio sam se sa puno akademskih slikara u životu, pa je možda taj otvoreni umetnički duh malo ušao u mene, a onda si ti to prepoznao Inače (zbog ličnog iskustva) slikare vrlo cenim kao ljude

Nema na čemu, ja to iskreno. Lepo je što ceniš slikare ali i nas ima različitih i svakakvih. Verovatno poznaješ prave ljude
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:14 20.01.2014

.

Srpsko rukovodstvo je gluvo na iskrene želje Albanaca za normalizacijom odnosa na svim nivoima.

zajebavaš se??
mikele9 mikele9 16:17 20.01.2014

Re: .

zajebavaš se??

Aba natirlih
riply riply 16:30 20.01.2014

kako

mi se ovo zove drzava bez Podgorice, Ulcinja i Rozaja: Mali i zli, je li?
mikele9 mikele9 17:01 20.01.2014

Re: kako

mi se ovo zove drzava bez Podgorice, Ulcinja i Rozaja: Mali i zli, je li?

Još nije dotle doćeralo ali kad bude, zvaće se Lovćen i oko njega
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:07 20.01.2014

Re: .

Aba natirlih

za momenat mi se učinilo...
mili92 mili92 21:52 20.01.2014

Шта ће бити са кућом?!


Као мало дијете за сваку своју глупост, било је и пакости, а на моју штету. Добијао сам исти коментар: " ...па коњ прди "! Е за сваку нашу до сада, а било их је машала. Без неког већег изгледа да ћемо баталити. Е па коњ прди! Какви смо доспјели, за боље и нисмо.
mikele9 mikele9 15:22 22.01.2014

Re: Шта ће бити са кућом?!

Као мало дијете за сваку своју глупост, било је и пакости, а на моју штету. Добијао сам исти коментар: " ...па коњ прди "! Е за сваку нашу до сада, а било их је машала. Без неког већег изгледа да ћемо баталити. Е па коњ прди! Какви смо доспјели, за боље и нисмо.

Mili, druže, konj će na ovijema prostorima jooooooš dugo prđet
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:01 20.01.2014

Tako je!

Živeo govornik!

Ideja da Srbija postane Autonomna pokrajina Republike Kosovo, buduće Grand Albanije, ne sme se zanemariti i olako odbaciti!


Računaj da sam ti okačila onog smajlija što maše zastavicom, igra kolo, kuva ručak, skače sa solitera i razbacuje konfete
mikele9 mikele9 15:43 22.01.2014

Re: Tako je!

Živeo govornik!


Ideja da Srbija postane Autonomna pokrajina Republike Kosovo, buduće Grand Albanije, ne sme se zanemariti i olako odbaciti!


Računaj da sam ti okačila onog smajlija što maše zastavicom, igra kolo, kuva ručak, skače sa solitera i razbacuje konfete

Nekako računam da će najpre biti skakanja sa solitera. Smajli koji se surduknjuje sa Empajer Stejt Bildinga!
coviax coviax 08:24 21.01.2014

Sve je nakaradno u Srbiji

I zbog te nakaradnosti dojadilo Slovencima,Hrvatima,Bosancima i Hercegovcima,
Makedoncima,Crnogorcima i čak Albancima kao tada najzaostalijim da žive sa
Srbima u istoj državi i pobegoše od nas glavom bez obzira...
Šta tu nije jasno?!
Nisu se Srbi odvajali i izjašnjavli da neće zajedno s nekim!
Nametanje svoje volje,gramzivost,otimačina,pljuvanje po svemu i svačemu pa i
prema vetru,opšta nekultura i mešetarstvo,lenjost i nemar,homofobićnost i netolerantnost su samo neke od odlika nas zbirno i ponaosob (ne da li da ili ne nego samo u kojoj meri!)
A i to oko Kosova...Nekad smo se zalagali u pokretu Nesvrstanih za oslobođenje
naroda od jarma jačih i većih! Podržavali oslobodilačke pokrete u svetu i to ne samo deklarativno! ! ! Šta je sad ? ? ?.................

Nisam ja za posipanje pepelom!
Ja sam da sagledamo sve argumente za odvajanje iz zajedništva sa Srbijom
svih koji su iz tog zajedništva izašli i da počnemo da to ispravljamo i lečimo.
Ako neko misli da je to izlečenje moguće drukčije-hajde da vidimo kako?
Znam i to da bi ratom možda opet u nekoj prilici mogli ujediniti sve te
narode,ali i to da ćemo opet biti zajedno u jednoj državi kad uđemo u EU!
Da,da...Ali ovakvi kakvi smo nećemo u EU nego s pređenim "poglavljima"...
A svako poglavlje je po jedan opasni kancer! Koji treba korenito izlečiti...
Možda je vreme da zaista pogledamo te argumente za bežaniju od nas? ? ?
charlie charlie 11:59 21.01.2014

Re: Sve je nakaradno u Srbiji

coviax
I zbog te nakaradnosti dojadilo Slovencima,Hrvatima,Bosancima i Hercegovcima,Makedoncima,Crnogorcima i čak Albancima kao tada najzaostalijim da žive sa Srbima u istoj državi i pobegoše od nas glavom bez obzira...Šta tu nije jasno?!Nisu se Srbi odvajali i izjašnjavli da neće zajedno s nekim!Nametanje svoje volje,gramzivost,otimačina,pljuvanje po svemu i svačemu pa i prema vetru,opšta nekultura i mešetarstvo,lenjost i nemar,homofobićnost i netolerantnost su samo neke od odlika nas zbirno i ponaosob (ne da li da ili ne nego samo u kojoj meri!)A i to oko Kosova...Nekad smo se zalagali u pokretu Nesvrstanih za oslobođenje naroda od jarma jačih i većih! Podržavali oslobodilačke pokrete u svetu i to ne samo deklarativno! ! ! Šta je sad ? ? ?.................Nisam ja za posipanje pepelom! Ja sam da sagledamo sve argumente za odvajanje iz zajedništva sa Srbijomsvih koji su iz tog zajedništva izašli i da počnemo da to ispravljamo i lečimo.Ako neko misli da je to izlečenje moguće drukčije-hajde da vidimo kako?Znam i to da bi ratom možda opet u nekoj prilici mogli ujediniti sve te narode,ali i to da ćemo opet biti zajedno u jednoj državi kad uđemo u EU!Da,da...Ali ovakvi kakvi smo nećemo u EU nego s pređenim "poglavljima"...A svako poglavlje je po jedan opasni kancer! Koji treba korenito izlečiti...Možda je vreme da zaista pogledamo te argumente za bežaniju od nas? ? ?

Не разумем шта ти није јасно !?
Ти који су се одцепљивали су мултиплицирали све аргументе које си ти навео - да би им при томе отцепљивању савест (мислим да је, ипак, имају) била чистија. Успут, морали су да том мултипликацијом наших лоших особина да компензују и све оно што су нашем народу радили раније.
Све у свему - далеко од тога да је наш народ сјајан, у неким стварима и напротив. Но, да су ти који су се од нас одцепљивали бољи од нас - напротив !
Када сам то констатовао, шта нам преостаје - да упорно радимо на себи и гледамо, пре свега, своје интересе (не дозвољавајући да нам се натурају туђи, нити ми намећући другима своје).
sima2000 sima2000 12:23 21.01.2014

narkoza

Albanci će u Beogradu otvarati lance supermarketa i hotela u kojima će se potpuno legalno moći kupiti bilo koja vrsta narkotika


Ovo postade gotovo opšte mesto srpskog nacionalizma. Albanci su rak rana Evrope. Distributivni centar za narkotike. Mafijaška država. Tačija finansiraju narko teroristi. I sve tako godinama..

A onda presretnu Šarićev brod sa dve tone kokaina u Argentini (2 tone na ulici vredi 60 miliona evra). Prošlog septembra kod Azorskih ostrva uhvate još jednog Srbina sa 800 kila belog. Koliko tona je prošlo, a da nije otkriveno? Tipovi koji kupuju na veliko direktno od proizvođača su veliki igrači - nisu mala deca.

Srbi se po svetskim medijima uglavnom pominju u kontekstu kokaina, dok se Albanci povezuju sa heroinom. "Serbian mafia" ima članak na Wikipediji, "Albanian mafia" takođe. Međutim mađarska, hrvatska ili slovačka mafija nemaju tu čast da im se posveti stranica u enciklopediji.

Nemam blagog pojma ko tu uzima veći deo kolača. Koliko milijardi narko para prolazi kroz naše, a koliko kroz njihove ruke. Neki prosečno obavešteni Norvežanin verovatno ne pravi razliku između balkanskih kriminalaca - za njega smo svi mi ista govna. U tom kontekstu je stvarno tragikomično da od svih mogućih pogrdnih naziva koje jedno pleme može da smisli za neprijateljsku naciju - mi baš izabrasmo da ih krstimo narko mafijašima..



coviax coviax 12:59 21.01.2014

Re: narkoza

sima2000
Albanci će u Beogradu otvarati lance supermarketa i hotela u kojima će se potpuno legalno moći kupiti bilo koja vrsta narkotika


Ovo postade gotovo opšte mesto srpskog nacionalizma. Albanci su rak rana Evrope. Distributivni centar za narkotike. Mafijaška država. Tačija finansiraju narko teroristi. I sve tako godinama..

A onda presretnu Šarićev brod sa dve tone kokaina u Argentini (2 tone na ulici vredi 60 miliona evra). Prošlog septembra kod Azorskih ostrva uhvate još jednog Srbina sa 800 kila belog. Koliko tona je prošlo, a da nije otkriveno? Tipovi koji kupuju na veliko direktno od proizvođača su veliki igrači - nisu mala deca.

Srbi se po svetskim medijima uglavnom pominju u kontekstu kokaina, dok se Albanci povezuju sa heroinom. "Serbian mafia" ima članak na Wikipediji, "Albanian mafija" takođe. Međutim mađarska, hrvatska ili slovačka mafija nemaju tu čast da im se posveti stranica u enciklopediji.

Nemam blagog pojma ko tu uzima veći deo kolača. Koliko milijardi narko para prolazi kroz naše, a koliko kroz njihove ruke. Neki prosečno obavešteni Norvežanin verovatno ne pravi razliku između balkanskih kriminalaca - za njega smo svi mi ista govna. U tom kontekstu je stvarno tragikomično da od svih mogućih pogrdnih naziva koje jedno pleme može da smisli za neprijateljsku naciju - mi baš izabrasmo da ih krstimo narko mafijašima..




Úmesto komentara:
http://youtu.be/1VFStjxAUpY
milisav68 milisav68 13:31 22.01.2014

Re: narkoza

sima2000
Ovo postade gotovo opšte mesto srpskog nacionalizma. Albanci su rak rana Evrope. Distributivni centar za narkotike. Mafijaška država. Tačija finansiraju narko teroristi. I sve tako godinama..

November 6th, 2013
Law enforcement agencies from several EU and Balkan countries collaborated in an operation that led to the dismantling of a major Balkan drug-trafficking network supplying heroin and other drugs to EU countries.

Police and prosecutors from Kosovo, Albania, Bosnia and Herzegovina (BiH), Croatia, Slovenia, Austria and Italy concluded a four-year operation recently with the arrests of seven suspects in Albania and two in Italy on charges of drug trafficking and other related crimes, bringing the total number of arrests in the investigation to 71.

Police seized 600 kilograms of heroin and 500 kilograms of marijuana in the 117 searches conducted during the operation.

"The operation focused on a Kosovo/Albanian organised crime group who were involved in trafficking large quantities of heroin from Albania to Italy, via Kosovo and BiH," Europol said in a statement.

link

I ovo naravno nije jedini link, guglaj malo putevi droge, pa će da vidiš da se svuda pominje Albanija i Kosovo, a ima i italijanski dokumentarni film "Beskonačni rat", pa ako te zanima - pogledaj.

A onda presretnu Šarićev brod sa dve tone kokaina u Argentini (2 tone na ulici vredi 60 miliona evra). Prošlog septembra kod Azorskih ostrva uhvate još jednog Srbina sa 800 kila belog. Koliko tona je prošlo, a da nije otkriveno? Tipovi koji kupuju na veliko direktno od proizvođača su veliki igrači - nisu mala deca.

Pa to i govori da je srpska država manje kriminizovana od Albanije i Kosova.Kad si čuo da je tamo "pao" neki veliki igrač.

Drugo, Šarić je svoj posao razvio u rodnoj Crnoj Gori, švercujući robu iz Albanije/Kosova, ka BiH, pa dalje u EU, dok je u Srbiji uglavnom prao pare, a njen državljanin je bio od 2005. do 2009. kada mu je neko dojavio da mu se sprema hapšenje, pa je pobegao za Švajcarsku (koju inače boli dupe za poreklo novca).

Nismo mi tu nevini naravno, samo "naši" igrači ipak "padaju" na ovaj ili onaj način, i kriju se po inostranstvu.

daniel_n daniel_n 09:32 22.01.2014

Od prvog susreta??

"Problem se vuče još od prvog susreta Slovena/Soraba/Srbalja/Srba sa Ilirima/Arnautima/Šiptarima/Arbanasima/Albancima, a dobri su izgledi da će se vući dok je sveta i veka."

Ma da? Pa što se to dogodilo na tom "prvom susretu"? Kakvih je to bilo problema prije 1000 godina? Prije 600?
mikele9 mikele9 15:48 22.01.2014

Re: Od prvog susreta??

Ma da? Pa što se to dogodilo na tom "prvom susretu"? Kakvih je to bilo problema prije 1000 godina? Prije 600?

Ono što se događa i danas. Ne bi jedni drugima orah iz ruke uzeli. Meni je mržnja kao fenomen neshvatljiva i nepojmljiva ali vidim stvari na delu već 67 godina.
godec godec 10:44 23.01.2014

Re: Od prvog susreta??

daniel_n
"Problem se vuče još od prvog susreta Slovena/Soraba/Srbalja/Srba sa Ilirima/Arnautima/Šiptarima/Arbanasima/Albancima, a dobri su izgledi da će se vući dok je sveta i veka."

Ma da? Pa što se to dogodilo na tom "prvom susretu"? Kakvih je to bilo problema prije 1000 godina? Prije 600?


Odlično zapažanje. "Problem" se ne vuče odvajkada i neće se "vući" doveka. Takve konstatacije su vrlo štetne i bespotrebno podstiču problem.

Ništa se nije desilo na tom prvom susretu Slovena i (lažnih?) Ilira/Albanaca. Iz jednostavnog razloga. Ilira iz raznoraznih razloga već par vekova nije bilo na ovim prostorima, makar ne u značajnijem broju, kada su u 6 i 7 veku Sloveni došli na Balkan. Pet stotina godina su Sloveni živeli na Balkanu (uključujući i Epir u današnjoj Albaniji) a da niko nikada nije video nijednog jedinog Albanca. Kada su počev od kraja 11 veka Albanci počeli da se pojavljuju na Balkanu, Sloveni su ih prihvatili kao najrođenije i počeli da se mešaju sa njima, što je ovima bila čast jer su bili na daleko nižem nivou civilizacijskog razvoja. Zahvaljujući takvoj Slovenskoj otvorenosti mnogi Albanci su u srednjevekovnim srpskim državama bili visokopozicionirana vlastela koja je učestvovala u donošenju svih bitnijih odluka na državnim saborima. Uživali su sve privilegije kao i ostali narodi u Srpskom carstvu. Najveći deo teritorije današnje Albanije i deo Grčke su naselili upravo zahvaljujući Caru Dušanu čiji spomenik danas ruše u Skoplju. Po dolasku Osmanlija su masovno, izmešani sa Slovenima, primali islam i zajedno prestavljali perjanicu vojske Osmanskog carstva nastavljajući da se međusobno mešaju. Tek počev od 19 veka dolazi do stvaranja "problema" kada su od ove mešavine stvorene različite etničke grupe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana