Sport

Alo, Novače!!!

Vojislav Stojković RSS / 08.06.2014. u 18:55

Posle masaže i ledene kupke, naspavaj se. A onda sutra, kad poraniš, dobro razmisli. Upitaj se šta ti je donela saradnja sa Borisom Bekerom.  Mi, tvoja verna publika, koja prati sve tvoje mečeve, od kada ti je Beker trener, ni jedan novi udarac nismo videli, ni bilo kakav napredak u tvojoj igri.  Ali, zato smo videli da već u drugom ili trećem setu "gubiš energiju", kako nam saopštava tvoj glavni trener, a prenose naši vrli reporteri. Ne dozvoli da te zamajavaju, energija u ljudskom telu, a ni u našoj vasioni, ne može da se izgubi, ukoliko postoji, ali može zaludno da se potroši. Hteo sam da kažem - zahvali se her Bekeru i vrati se proverenom saradniku, čoveku koji ti je pomogao, da svoj toliko redak i izuzetan talenat, iskažeš i potvrdiš na najbolji način:, dakle Marjanu Vajdi.

 Moram da priznam da nisam nikakav expert za tenis, iako ga  igram znatno duže nego što Nole ima godina. Narvano, samo reakreativno. Ali i kao toliki i takav laik vidim da Beker nije nikakav trener, da Đokovića ničem novom nije naučio, samo je u jednu harmoničnu saradnjiu, između vrhunskog tenisera i njegovog tima, na čelu sa Vajdom, uneo pometnju.

Ono što smo danas gledali na Rolan Garosu bilo je jako tužno. 

Eto, ja rekoh i spasih svoju tenisku dušu, a ti Nole, kako hoćeš. 

Tagovi



Komentari (114)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 19:02 08.06.2014

1.



PS.

Što se ti sekiraš za Nola? Njegov trener, njegove pare.
A za Bekerova vakta se približio Rafaelu, realno. Očekujem da ga do sezone na betonu prestigne, a da ga posle US Opena prešiša junački.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:10 08.06.2014

Re: 1.

Ako sam dobro shvatio, kao što se kolega Krstić Nebojša, preporučuje pobedničkonm timu A. Vučića, tako se i ti kandiduješ za trenerski tim na čelu sa B. Bekerom.
Da sam na mestu AV angažovao bih Krstića, a na Noletovom mestu otpustio bih Bekera.
blogovatelj blogovatelj 23:54 08.06.2014

Re: 1.

tako se i ti kandiduješ za trenerski tim na čelu sa B. Bekerom


Na osnovu čega si ovo zaključio?
Ja sam samo ljubitelj tenisa.
Čak, da budem iskren, Vajdu obožavam.
Mislim da je Beker dobio posao iz samo jednog razloga, a to je da mu prenese svoja iskustva i načine motivacije samog sebe ne bi li Novak uspeo da osvoji Pariz. Mislim da će sada dobiti šut kartu.
ivana23 ivana23 00:03 09.06.2014

Re: 1.

blogovatelj
Mislim da je Beker dobio posao iz samo jednog razloga, a to je da mu prenese svoja iskustva i načine motivacije samog sebe ne bi li Novak uspeo da osvoji Pariz. Mislim da će sada dobiti šut kartu.


Kako BB sebe nije uspeo da motivise, da bar jednom pobedi u Parizu?!
blogovatelj blogovatelj 00:31 09.06.2014

Re: 1.

Kako BB sebe nije uspeo da motivise, da bar jednom pobedi u Parizu?!


Možda je baš zato i upošljen, da prenese svoja iskustva gde misli da je grešio. Na primer.
Mislim, nisam ja prorok Isaija, samo nagađam. Ne znam što ga je zaposlio, ali je razlog sasvim sigurno imao. Možda Vajda nije mogao više da izdrži tempo recimo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:19 09.06.2014

Re: 1.

blogovatelj
Na osnovu čega si ovo zaključio?

Šala.
loader loader 08:22 10.06.2014

Re: 1.

blogovatelj
... se približio Rafaelu, realno. Očekujem da ga do sezone na betonu prestigne, a da ga posle US Opena prešiša junački.

Trebalo je da od Nadalovih desetak kritičnih lopti u onom završnom delu 4. seta barem 2 ili 3 ne padnu na liniju, i to lopti udarenih iz faze odbrane i koje su padale iz visine. A pale su skoro sve na liniju.
Dok je u toj fazi meča Novak promašio 3-4 bekhenda ili ziher dijagonale za po pola metra ili više, i to nakon "izgrađene situacije" i "već skuvanog poena". I to je to. Odlučilo je bukvalno par nijansi da se meč totalno prelomi u njegovu korist. Ovako... spasa nije bilo :)

Inače, zanimljiv tv komentator meča, i pomoćnik komentatora. Kad je Novak nakon jedne već ko zna koje po redu od tih pomenutih "linija" rekao - "Ne mogu da verujem šta pogađa" - misleći upravo na toliki broj lopti koje su, udarene iz protivnikove odbrane ili poluodbrane, iz visine pale baš na liniju - komentator je to "preveo" na Novakovu ljutnju zbog toga što mu protivnik šalje visoke lopte, i nekoliko puta komentarao isto, čak i posle meča. Novak nije prso' zbog visokih lopti, nego zato što su skoro sve pale na liniju. E, tu leka skoro da nema. Ako onoga sa druge strane baš tako krene, onda ... Kažem skoro, jer, čak i uprkos tome što je Nadal pogodio onoliki broj linija, pa i uprkos svim drugim fizičkim problemima kod Novaka sredinom meča, kad je preokrenut rezultat i tok igre, Novak bi dobio samo da je pogodio te 2-3 bitne lopte nakon 4:4 u gemovima. Bio je ponovo počeo da "uzima protivnika pod svoje", mic po mic. Odlučile su bukvalno nijanse - par linija. Da je meč otišao u tajbrejk, mislim da bi taj tajbrejk dobio Novak, a i da je igran 5. set Novak bi gotovo sigurno dobio. Ko je pažljivije posmatrao n jegovo lice, i način kretanja... Nadal je počeo da staje, jer je istrošio gotovo sve što je imao, pucajući iz sve snage, pod teškim uglovima, naročito bekhend, igrajući tzv. rizične udarce, i pri tom pogađajući skoro sve što je pokušao. U 5. setu bi Nadalova igra iz sve snage bila prepolovljena, a Novak je već pprethodno počeo da ulazi u način igre iz 1. seta. Tu nemam nikakvu dilemu. No, desilo se ovo što se desilo, a ne to što je moglo da se desi, ili što bi se sigurno desilo, samo pod uslovom da... I fizička sprema, i hrabrost da se rizikuje, i manijačka želja - sve je to trakođe deo ovog sporta i stoga iskreno treba Čestitati Nadalu.
AlexDunja AlexDunja 19:06 08.06.2014

vojislave,

kad si već toliki navijač, mogao bi i da pogledaš ili pročitaš
neki novakov intrevju.

odluka o smanjenju, a ne ukidanju saradnje sa vajdom nije novakova,
već vajdina. odluka da se pozove beker je zajednička,
( novakova i vajdina)

vajda je
želeo da se posveti karijeri svoje ćerke,
i da provodi malo više vremena sa porodicom.
nije on novakova svojina.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:20 08.06.2014

Re: vojislave,

AlexDunja
kad si već toliki navijač, mogao bi i da pogledaš ili pročitaš
neki novakov intrevju.

Ja, naravno, kao i većina Srba, uzroke naših problema vidim u drugima, najčešće u Nemcima.

Dobro, neka je tako kako ti kažeš, ali gde nađoše baš Bekera?!?
AlexDunja AlexDunja 19:27 08.06.2014

Re: vojislave,

Dobro, neka je tako kako ti kažeš, ali gde nađoše baš Bekera?!?

to nije novak objašnjavao, koliko znam,
tojest nije rekao da li su imali i nekog drugog u vidu...

samo da znaš, i ja mislim da je beker totalni promašaj,
ali računala sam da oni dokazano znaju šta rade:)

u svakom slučaju, mislim da je promena trenera u ovakvom trenutku
u karijeri uvek loša...ako je prethodno dobro išlo.

mari ima sličan problem, videćemo da li će on nekoga angažovati.
oprezan je škot:)
ivana23 ivana23 20:10 08.06.2014

Re: vojislave,

AlexDunja
mari ima sličan problem, videćemo da li će on nekoga angažovati.oprezan je škot:)


Pogodi ko je Mareju novi trener - Ameli Morezmo...

Edit: Ni Fed se nije usrecio sa Edbergom.
AlexDunja AlexDunja 20:20 08.06.2014

Re: vojislave,

Edit: Ni Fed se nije usrecio sa Edbergom.

fakat.

Pogodi ko je Mareju novi trener - Ameli Morezmo...


naviko na čvrstu ruku
blogovatelj blogovatelj 23:56 08.06.2014

Re: vojislave,

naviko na čvrstu ruku


Ma jok. Hoće da se nabilduje, pa tražio trenerku sa iskustvom.
G.Cross G.Cross 19:08 08.06.2014

Dok jednom ne smrkne...

Ne mogu da odolim

A moj sin danas osvojio turnir.
angie01 angie01 19:10 08.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

A moj sin danas osvoji turnir.


bas lepo- cestitam!...sladak je decko!..bebica, bebica, i odjednom momak koji osvaja turnir-taj rad:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:12 08.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

Alal, vera.
ako mu bude trebao trener, ne uzimajte Bekera.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:24 08.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

E, svaka čast!
hajkula1 hajkula1 22:30 08.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

G.Cross
Ne mogu da odolim

A moj sin danas osvojio turnir.



Srećno i neka nastavi tako
blogovatelj blogovatelj 23:57 08.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

A moj sin danas osvojio turnir.


Svaka čast.
docsumann docsumann 05:08 09.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

timotije timotije 16:08 09.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

G.Cross
Ne mogu da odolim

A moj sin danas osvojio turnir.


Pametno. Nigde više para od fizičkog rada. Razumljivo, vladari kapitalom igraju tenis rekreatinvo, dok plaćuju basnoslovno profesionalne tenisere i teniserke. Jedan od načina da vladaju svetom.
thebee269 thebee269 17:35 09.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

A moj sin danas osvojio turnir.

lepsi trol nisam video na ovom blogu od kada postoji.
milojep milojep 20:57 09.06.2014

Re: Dok jednom ne smrkne...

Ne mogu da odolim

A moj sin danas osvojio turnir.


Aj' sa srećom pa da zameni Novaka!
blogov_kolac blogov_kolac 19:16 08.06.2014

Vajda od Bekera

Upravo sam na blogu posvećenom samom današnjem finalu dao opasku na tu temu... pa da se ne prepričavam i plagijatiram, bolje da se citiram:
blogov_kolac
JJ Beba
nikad nisam volela borisa bekera. mislim da je dosta "pomagao".
Beker je 7 od svojih 10 slem finala igrao na travi Vimbldona, a Garos je jedini slem koji nije osvojio (nije nikada igrao finale), tako da o njegovom učinku i uticaju na Novakove rezultate argumentovano možemo pričati tek za mesec dana, kada se okonča sezona trave.

Drugim rečima, bilo bi neinteligentno raditi sa Bekerom pola sezone, a onda ga nogirati baš kada može da mu bude od najveće pomoći.

Takvu veliku grešku je svojevremeno, u doba svojih velikih lutanja 2009. napravila Ana Ivanović, kada je angažovala bivšeg trenera Martine Navratilove, i otpustila ga posle nekoliko meseci nezadovoljna svojim rezultatom u Parizu, iako je čovek mogao najviše da joj pomogne upravo na travi koja se igra odmah nakon sezone šljake (Navratilova je inače od svojih 18 slem titula u singlu čak dve trećine osvojila na travi - do sredine osamdesetih i Australija se igrala na travi - a samo dve na šljaci).
G.Cross G.Cross 19:21 08.06.2014

Re: Vajda od Bekera

Ma Bekeru super. Sudeci po poslednjim snimcima uclanio se u Acoholics Anonymous, smrsao, , nabacio novi kuk. Uziva covek.
AlexDunja AlexDunja 19:46 08.06.2014

Re: Vajda od Bekera

Ma Bekeru super. Sudeci po poslednjim snimcima uclanio se u Acoholics Anonymous, smrsao, , nabacio novi kuk. Uziva covek.

meni je od samog početka izgledalo da će saradnja
više prijati bekeru nego novaku.

ps. čestitke junioru, nek nastavi da radi
dali76 dali76 19:21 08.06.2014

alo kurir ;)

A ja, izgleda naivno, odmahnem glavom i kazem:ma predrasude”, kad cujem
Kod nas Srba , svaka baba zna ko bi trebao biti selector.
Ne mislim da se ti Vojislave nekakva baba ali priznajem iznenadjuje kolicina autoriteta , kako u naslovu, tako u samom tekstu ne toliko sa skromnim znanjem koga uostalom ne sporis, koliko sa nivoom (ne)obavestenosti na temu.
dali76 dali76 19:24 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Mada, opet, ako je sve to duse radi, nek ide zivot
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:25 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Ne zajebavaj dali76, kakav autoritet za tenis, pa i sam sam se izjasnio kao laik.
dali76 dali76 19:35 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Tvoj blog tvoj utisak,a ja ,opet, sta cu, imam svoj, utisak.
Meni to “Alo, Novace” zvuci autoritativno , mada , hm, mozda samo fali “bre”, za 100%:)

jednatanja jednatanja 19:38 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

i Beker i Mateus, samo se vrte po tim nemačkim ekslusiv vestima, VIP parti ovaj onaj, malo skijanje u Austriji, šampanjci i jakuzi na -10, leti jahte, ostrva, žemske, diskaći, pa onda uskaču u lederhosen za Oktoberfest...ma sve to deluje neozbiljno. Drugim rečima, slažemo se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:43 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Vidim ja da će pokvariti ovo naše naivno i dobrodušno Srpče (Novaka). Samo da mu još nameste kakvu laku žensku, pa da ga i Jelena otkači. Zato i kažem: U pamet se, Novače!
dali76 dali76 19:44 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Neko Srbima, sto kaze Vojislav, a ja se slazem, mora biti kriv.
Ako jos imamo Svabe, di ces bolje
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:46 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

dali76
Meni to “Alo, Novace” zvuci autoritativno , mada , hm, mozda samo fali “bre”, za 100%:)

Meni više zvuči kao telefonski poziv. Naravno, samo metaforično, jer to u stvari i nije telefonski poziv, već poziv upozorenja... ako me razumeš.
angie01 angie01 19:48 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

AlexDunja AlexDunja 19:49 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

Meni više zvuči kao telefonski poziv. Naravno, samo metaforično. to u stvari i nije telefonski poziv, već poziv upozorenja, ako me razumeš.

promeni ga onda u : allo vajda:)
ako si brat i srbin, ne ostavljaj novaka samog sa nemcima:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:55 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

AlexDunja
ako si brat i srbin, ne ostavljaj novaka samog sa nemcima:)

Videću koliko ima još živih saboraca mog pokojnog oca iz 17. slavonske brigade, pa da ga oslobodimo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:59 08.06.2014

Re: Novak plače

angie01

Žao mi ga, ko roda rođenog.
AlexDunja AlexDunja 20:07 08.06.2014

Re: Novak plače

Žao mi ga, ko roda rođenog.

nema razloga da ti bude žao.
te suze samo pokazuju koliko vole sport, i koliko im je stalo.

i nadal je plakao večeras, videlo se da su to suze olakšanja.
svi oni su pod velikim pritiskom, i kad pritisak popusti
svi plaču, neko što je pobedio, neko što je izgubio:)
ja volim što su teniseri spremni da svoje emocije ne kriju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:09 08.06.2014

Re: Novak plače

Ama, volem i ja, samo bi bilo bolje da Nole lije pobedničke suze.
AlexDunja AlexDunja 20:36 08.06.2014

Re: Novak plače

Ama, volem i ja, samo bi bilo bolje da Nole lije pobedničke suze.

pa nole do sada nije bi o situaciji da ih lije,
a sigurno će biti... i taj plač počinje sa iskustvom:)


mogo je one godine u australiji, al nije mogo da stoji, pa se koncentriso na noge:))
blogovatelj blogovatelj 23:58 08.06.2014

Re: alo kurir ;)

mada , hm, mozda samo fali “bre”, za 100%


Jedan je cerski.
alselone alselone 09:09 09.06.2014

Re: Novak plače

Žao mi ga, ko roda rođenog.


I meni.
timotije timotije 16:58 09.06.2014

Re: Novak plače

Vojislav Stojković
Ama, volem i ja, samo bi bilo bolje da Nole lije pobedničke suze.


Lepo što si otvorio ovu temu. No, ja to gledama kosmički, sudbinski, sreća, kako to govore neupućeni. Ajde prisetite se ima li neki teniser, a možda i čovek bilo kog sporta koji je više mentalne energije potrošio s namerom da produhovi, oljudi, oboži zapadni svet koji je duboko zašao u dekadenciju, ne mareći za dušu, svest čoveka. Novak je kosmički trebalo da dobije dva predgodna RG. No, pre nego je trebao da igra u polufinalu sa Federerom, on je zabavljao neurotičnog Mekinroa igrajići sa njim da bi zabavio parisku publiku. Dok u isto vreme nezasiti Federer spremao se mentalno da zaustavi Novaka u nizu pobeda koje bi bile najborjnije do tada. Prošle godine, sada se ne sećam na šta, Nole je trošio svoju mentalnu energiju pre nego će igati u finale sa Nadalom, čovekom koji ima psihijatriski problem, pa po prepouci psihijatra preuzeo ga je stsic da opsesivno-kompulsivnog problema pretvori u prednost. Vidljiva manifestacija su njegovi mahanički pokreti kada mora na fotelji i oko nje gde sedi da postavlja uvek sve na isto mesto i strogo u pravilnom redu. Desnom rukom prinuđen je da se dodiruje pre serviranja na ista mesta, na isti način, ne samo na glavi već i na zadnjici. On je prirodno rođeni dešnjak. No, prinudili su ga da se služi levom rukom, što se u pishologiji smatra nasiljem. No, tako se može dirigovati sa njegovom psihom. Malo ko je primetio kako se Nadal smeje i kako govori, što odaje čoveka kontrolisane psihe od nadvor.
A sdruge strane Novak, slobodno i srećno dete, da bi to kao odrasli čovek prenosio svoju sreću u svakoj prilici gde god se nađe. A tako se troš mentalna enregija.
Sport je postao "kult takmičenja", napisaće slavni košarkaš Simovović u studiji koju je napisao zajedno sa čerkom. Pa će nastaviti: "Sport je kapitalističko takičenje, pri ćemu je čovek sveden na 'zver'". Novak Đoković ničim ne pokazuje da je zver. Za razluku od većine koji to ne mogu da sakriju, neki podmuklim ćutanjem a neki zverskim krikovima. Novaku je ličilo kada je, prvi put neko je to uradio,svojvermeno osvojio masters u Majamiju pa je preskoičo ogradu u došao da se zagrli sa roditeljima i svojom ekipom. No, ono što je uradila Šarapova u Parizu delovalo je u najblaže rečeno neukusno.
Edit. Novak je zbog toga angažovaop Nemca, jer oni u svakom radu onose se kao zverovi koji treba da savaldaju žrtvu. Još kao student, kada sam gledao na beogarskoj Marakani fudabalsku utakmisu između Jugoslavije i Zapadne Nemačke, selktor je Mladinić, kad su Đajić i Popivoda umetčikm slalomima postigli po jedan gol Nemcima, da bi oni u drugom poluvremenu podivljali i pobedili. Još tada sam rekao, mi bi da igramo, dok Nemci ne igraju već rade, vode borbu na terenu.
Filip2412 Filip2412 17:28 09.06.2014

Re: Novak plače

timotije
Edit. Novak je zbog toga angažovaop Nemca, jer oni u svakom radu onose se kao zverovi koji treba da savaldaju žrtvu.

ajde bre.... Becker je 10 puta opusteniji i neodgovorniji i blesaviji i nedisciplinovaniji od Novaka.

Ocigledno nemas pojma o coveku nego mu sudis zato sto je Nemac.

Novak je jedan od najdisciplinovanijih tenisera ikada.
timotije timotije 18:26 09.06.2014

Re: Novak plače

Filip2412
timotije
Edit. Novak je zbog toga angažovaop Nemca, jer oni u svakom radu onose se kao zverovi koji treba da savaldaju žrtvu.

ajde bre.... Becker je 10 puta opusteniji i neodgovorniji i blesaviji i nedisciplinovaniji od Novaka.

Ocigledno nemas pojma o coveku nego mu sudis zato sto je Nemac.

Novak je jedan od najdisciplinovanijih tenisera ikada.


Tebi nije jasno šta su to discipilna, lepo ponašanje, socilalizacija, borba u sportu, sportsko nadmetanje i mogo šta drugo u vezi toga. Demosten je mogao i smeo da kaže Aleksandru Velikom da mu ne zaklanja sunce dok je on sedeo, a budući najveći ubica (ups!),osvajač stajao.Obojica su bili disciplinovani, samo što je Demosten bio takav zato što je hteo, dok je Aleksandar bio takav jer su ga tako pripremili.
docsumann docsumann 18:30 09.06.2014

Re: Novak plače

Demosten je mogao i smeo da kaže Aleksandru Velikom da mu ne zaklanja sunce


Diogen
timotije timotije 07:11 10.06.2014

Re: Novak plače

Demosten je mogao i smeo da kaže Aleksandru Velikom da mu ne zaklanja sunce


Diogen


Hvala!
kukusigameni kukusigameni 09:50 10.06.2014

Re: Novak plače

timotije
"Sport je kapitalističko takičenje, pri ćemu je čovek sveden na 'zver'". Novak Đoković ničim ne pokazuje da je zver. Za razluku od većine koji to ne mogu da sakriju, neki podmuklim ćutanjem a neki zverskim krikovima.


Jesi li ti ikad gledao meč Novaka Đokovića? Pitam zbog krikova i udaranja u grudi.

I da se razumemo, ne vidim da je to ponašanje dokaz bilo čega.

skyspoter skyspoter 20:13 08.06.2014

Beker

je doveden ne zbog tenisa nego zbog internacionalnog marketinga...Djole se sprema za penziju...Ima taj charity, nakupio je dosta para za nase prilike ( nije alav) i dolazi mu dete. Ne bi me začudilo da se pojavi na političkoj sceni uskoro.
ivana23 ivana23 20:24 08.06.2014

Re: Beker

skyspoter
je doveden ne zbog tenisa nego zbog internacionalnog marketinga...


Takav marketing mu nije bio potreban. Poznata je reputacija BB!
skyspoter skyspoter 20:30 08.06.2014

Re: Beker

Poznata je reputacija BB!

Cinizam ne umanjuje gore napisano.
AlexDunja AlexDunja 20:33 08.06.2014

Re: Beker

Cinizam ne umanjuje gore napisano.

ivana nije bila cinična, bekerova reputacija
ne može da donese ništa dobro u sportu.

a ovde o sportu pričamo.
hajkula1 hajkula1 21:15 08.06.2014

Re: Beker

skyspoter
je doveden ne zbog tenisa nego zbog internacionalnog marketinga...Djole se sprema za penziju...Ima taj charity, nakupio je dosta para za nase prilike ( nije alav) i dolazi mu dete. Ne bi me začudilo da se pojavi na političkoj sceni uskoro.



To mu ne bih savetovala. Političku scenu. U svemu ostalom, puno sreće i sve najbolje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:27 08.06.2014

Re: Beker

Djole se sprema za penziju

I meni se čini da je blizu odluke da u paru sa Tipsarevićem pređe na menjanje pelena kao osnovni sport
alselone alselone 09:09 09.06.2014

Re: Beker

Ne bi me začudilo da se pojavi na političkoj sceni uskoro.



alselone alselone 09:10 09.06.2014

Re: Beker

I meni se čini da je blizu odluke da u paru sa Tipsarevićem pređe na menjanje pelena kao osnovni sport


I treba. Jos mozda godinu, dve pa polako u porodicni zivot. Cim oseti da krece boranija da ga pegla, neka se povlaci. Ne kao, recimo, Federer.
ivana23 ivana23 10:14 09.06.2014

Re: Beker

Milutin Milošević
Djole se sprema za penzijuI meni se čini da je blizu odluke da u paru sa Tipsarevićem pređe na menjanje pelena kao osnovni sport


Tipsu vec mesecima muci povreda pete. Operisan je pre nekih desetak dana. Zar ne znas to?!

LINK

Milutin Milošević Milutin Milošević 11:15 09.06.2014

Re: Beker

Svakako znam. Ali za to se moglo znati pre tih već par meseci i na vreme reagovati. Moje mišljenje je da je Tipsa izgubio interesovanje. Voleo bih da me demantuje
hajkula1 hajkula1 20:31 08.06.2014

Novače, sve najbolje


Novače, čestitam na drugom mestu, to je veliki uspeh. Gore glavu imaš mnogo više razloga za sreću nego za suze. Mnogo puta si nas obradovao a verujem da ćeš to i u buduće.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:38 08.06.2014

Re: Novače, sve najbolje

Verujem i ja, ali tek kada se zahvali Bekeru na saradni.

PS: Lopovi da vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 21:27 08.06.2014

Re: Novače, sve najbolje

Vojislav Stojković
Verujem i ja, ali tek kada se zahvali Bekeru na saradni.

PS: Lopovi da vrate ukradeno.







Nisam zaboravila.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:42 08.06.2014

Novakov problem danas

nije bio ni tenis ni Beker, nego njegov mentalni stav i pristup. Ovo je bio od glave do pete onaj Novak od pre Cetojevica, Novak kome sve smeta, od spinova preko vremenskih uslova do publike.
Nadal nije bio nista specijalno, Novakov tenis cak i danasnji je bio dovoljan. Ono sto je razocaravajuce za mene bilo je taj neki pristup, kao da prvi put igra i nikad ranije nije imao posla sa animozitetom i distrakcijama koje dolaze iz publike. Jedan od najvaznijih meceva, neverovatna prilika da zaokruzi svoj rezime, slem koji jedini jos nije osvojio, a dozvolio je sebi da izadje iritabilan i da ga svaka stvar destabilizuje. Mentalno odlutati na dva seta i dati toliku foru najboljem na sljaci svih vremena - neshvatljivo i na granici sa diletantizmom. Da nismo videli onog celicnog Novaka iz 2011. pa i da mu oprostim jer je izvan njegovog dometa. Ali znam da on zna bolje.

Inace, slazem se sa Blogovim Kocem, Beker ako nista drugo bar ima tu neku "travnatu pobednicku auru" ako nista drugo, pa nek ostane do iza Wimbledona. Mozda mu ulije neko samopouzdanje, mada meni je bilo cudno da u godini kad jurisa na RG on najmi Bekera, ali on valjda zna bolje.

Nesto cudno se desava, da li je Novak zaista sebe vec polako poceo da preusmerava na porodicni zivot? Mozda je ovo bila i poslednja sansa za RG ili cak slem trofej? Iskreno se nadam da nije tako, ali...
milojep milojep 21:00 09.06.2014

Re: Novakov problem danas

Nesto cudno se desava, da li je Novak zaista sebe vec polako poceo da preusmerava na porodicni zivot? Mozda je ovo bila i poslednja sansa za RG ili cak slem trofej? Iskreno se nadam da nije tako, ali...


Nije tako! Ja baš mislim da će mu deca sklopiti kockice mentalne nepobedivosti, koja mu je ,videlo se i naj potrebnija!
Filip2412 Filip2412 20:51 08.06.2014

...

a lepo sam prestao da gledam tenis.... ma ne znam,

odigra prvi set na fantasticnom novou a onda ve cpre kraj drugog tako padne da iskreno sa tom igrom ne bi mogao nikoga iz prvih deset da pobedi

stvaro ne kapiram takvu oscilaciju, to nije normalna oscilacija igre koju svako ima to je potpuno drugi igrac odjedanput i onda je naravno skroz zamorno gledati jer se samo ceka kraj

ranije su to bili problemi sa disanjem, ne znam sta je sada problem ali nije prijatno za gledanje, ako ste navijac... a i ako niste, tenis je od sredine drugog seta nadalje bio bezveze, nema borbe nema uzivanja tek po neki dobar poen ali videlo se da je kraj - vec posle sat i nesto vremena... neverovatno
cassiopeia cassiopeia 21:00 08.06.2014

Re: ...

Filip2412
a lepo sam prestao da gledam tenis.... ma ne znam,

odigra prvi set na fantasticnom novou a onda ve cpre kraj drugog tako padne da iskreno sa tom igrom ne bi mogao nikoga iz prvih deset da pobedi

stvaro ne kapiram takvu oscilaciju, to nije normalna oscilacija igre koju svako ima to je potpuno drugi igrac odjedanput i onda je naravno skroz zamorno gledati jer se samo ceka kraj

ranije su to bili problemi sa disanjem, ne znam sta je sada problem ali nije prijatno za gledanje, ako ste navijac... a i ako niste, tenis je od sredine drugog seta nadalje bio bezveze, nema borbe nema uzivanja tek po neki dobar poen ali videlo se da je kraj - vec posle sat i nesto vremena... neverovatno


Njemu definitivno nije bilo dobro. Povratio je.
Filip2412 Filip2412 21:05 08.06.2014

Re: ...

da.... evo vidim sad da je povraco, na direktnom prenosu nisam bio siguran sta se dogodilo....

jebiga, zdravlje i otpornost na povrede su ono sto odlucuje
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:30 08.06.2014

Ritam

Pretpostavljam da Beker nije kriv što Novak igra toliko malo mečeva, što pravi prevelike pauze između (važnih) turnira i tako gubi ritam. Organizam je kao mašina, on je to barem dokazao pre 4 godine. Ovako, samo može trokira u odlučujućim trenucima, što je pokazao danas.

Sad će opet ona priča: posle teških napora, otišao je sa devojkom, porodicom i prijateljima na zaslužen odmor na neko lepo mesto. A Nadal na naredni turnir.
G.Cross G.Cross 23:18 08.06.2014

Re: Ritam

Milutin Milošević
Pretpostavljam da Beker nije kriv što Novak igra toliko malo mečeva, što pravi prevelike pauze između (važnih) turnira i tako gubi ritam. Organizam je kao mašina, on je to barem dokazao pre 4 godine. Ovako, samo može trokira u odlučujućim trenucima, što je pokazao danas.

Sad će opet ona priča: posle teških napora, otišao je sa devojkom, porodicom i prijateljima na zaslužen odmor na neko lepo mesto. A Nadal na naredni turnir.


A sta ako je mozda Novak u pravu, ako mu je long term za njegovu licnu srecu vaznije da sa devojkom ode na zasluzeni odmor nego da Couch potatosima obezbedjuje na TV adrenalin koji oni sami ne mogu da proizvedu.
margos margos 00:09 09.06.2014

Re: Ritam

... plus je danas od publike dobio nezapamćen poklon (okačila Angie gore!). Neka je živ i zdrav, nek radi sa svojim životom i karijerom šta god mu padne na pamet - i hvala mu za sve što učini i za nas.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:14 09.06.2014

Re: Ritam

Milutin Milošević
Pretpostavljam da Beker nije kriv što Novak igra toliko malo mečeva, što pravi prevelike pauze između (važnih) turnira i tako gubi ritam. Organizam je kao mašina, on je to barem dokazao pre 4 godine. Ovako, samo može trokira u odlučujućim trenucima, što je pokazao danas.

Sad će opet ona priča: posle teških napora, otišao je sa devojkom, porodicom i prijateljima na zaslužen odmor na neko lepo mesto. A Nadal na naredni turnir.

Pa, zar se odluke o učešćima na turnirima ne donose zajednički? Mislim da je tu trenerova uloga značajna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:18 09.06.2014

Re: Ritam

G.Cross

A sta ako je mozda Novak u pravu, ako mu je long term za njegovu licnu srecu vaznije da sa devojkom ode na zasluzeni odmor nego da Couch potatosima obezbedjuje na TV adrenalin koji oni sami ne mogu da proizvedu.

Svi znamo, a pogotovo Novak, da je vrhunski profesionalni sport veoma zahtevan i tu se ništa ne može promeniti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:21 09.06.2014

Re: Ritam

Po mom mišljenju, taktika "kreni - stani" nije dobra. Ja bih pre izabrao dobre pauze 3-4 puta godišnje, a ne "dva-tri turnira, pauza". Pogotovo sada kada se prelazi na travu.

Evo danas je objavljeno: Novak ide na odmor i vraća se direktno na Vimbldon, dok je Rafa prijavljen za turnir u Haleu koji počinje danas (verovatno će igrati od srede). Inače na turnirima u Haleu i Kvinsu one nedelje od prvih 10 ne igraji samo Novak i Ferer.
tsunade tsunade 18:21 09.06.2014

Re: Ritam

Po mom mišljenju, taktika "kreni - stani" nije dobra.


slažem se. inače sam primetila da kad ga neko maksimalno izmuči da ne kažem izdrka u polufinalu, nole igra bolje u finalu. ako prodje onako bez bolova, manje su mu šanse.

inače mislim da na tom vrhunskom nivou pobedjuje onaj kome je više stalo. iz nekog razloga rafi je stalo da uzme deveti, deseti, sto pedeseti pehar kao da mu je prvi u životu. veliki sportsmen. i nole je naravno veliki sportsmen i čovek. jedno lepo rivalstvo u kojem se ne vidi mržnja i netrpeljivost nego samo taj takmičarski element.

nole mora u sebi da proizvede veću želju za peharom na RG.
timotije timotije 07:15 10.06.2014

Re: Ritam

G.Cross
Milutin Milošević
Pretpostavljam da Beker nije kriv što Novak igra toliko malo mečeva, što pravi prevelike pauze između (važnih) turnira i tako gubi ritam. Organizam je kao mašina, on je to barem dokazao pre 4 godine. Ovako, samo može trokira u odlučujućim trenucima, što je pokazao danas.

Sad će opet ona priča: posle teških napora, otišao je sa devojkom, porodicom i prijateljima na zaslužen odmor na neko lepo mesto. A Nadal na naredni turnir.


A sta ako je mozda Novak u pravu, ako mu je long term za njegovu licnu srecu vaznije da sa devojkom ode na zasluzeni odmor nego da Couch potatosima obezbedjuje na TV adrenalin koji oni sami ne mogu da proizvedu.



ivana23 ivana23 17:12 10.06.2014

Re: Ritam

Milutin Milošević
Po mom mišljenju, taktika "kreni - stani" nije dobra. Ja bih pre izabrao dobre pauze 3-4 puta godišnje, a ne "dva-tri turnira, pauza". Pogotovo sada kada se prelazi na travu.Evo danas je objavljeno: Novak ide na odmor i vraća se direktno na Vimbldon, dok je Rafa prijavljen za turnir u Haleu koji počinje danas (verovatno će igrati od srede). Inače na turnirima u Haleu i Kvinsu one nedelje od prvih 10 ne igraji samo Novak i Ferer.


Novak se vec cetvrtu godinu za redom priprema za W

ovde

foto
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:49 12.06.2014

Re: Ritam

Momačko veče na Ibici, pa venćanje na Svetom Stefanu, a onda Vimbldon.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:56 12.06.2014

Re: Ritam

Pretpostavljam da će venčanje biti odmah posle Vimbldona
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:07 12.06.2014

Re: Ritam

Kako god odluči neka mu je sa srećom... i venčanje i Vimbldon.
ivana23 ivana23 14:13 12.06.2014

Re: Ritam

@Jeremija; @Milutin

Vas dvojica namerno preskacete moj komentar?!

Da ga obrisem ako vam kvari utisak koji hocete da stvorite kod navijaca...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:15 12.06.2014

Re: Ritam

Fotografija se odnosi na moj komentar kojim je počeo ovaj niz:

posle teških napora, otišao je sa devojkom, porodicom i prijateljima na zaslužen odmor na neko lepo mesto. A Nadal na naredni turnir.


Ne smatram da treba da (ti) odgovorim na svaki komentar. Što bih? No, evo. Takođe sam tu rekao da Novak

pravi prevelike pauze između (važnih) turnira i tako gubi ritam


Novak se svakako priprema za svaki turnir, pa i za Vimbldon. Njegovo je da odluči da li je egzibicija dovoljna za pripreme. Ja sam, pak, hteo da kažem da mislim da bi mu bilo bolje da je u vezanom takmičarskom ciklusu i da igra više turnira jer time održava momentum dok, ovako, ide gore-dole što smatram nedovoljnim.
ivana23 ivana23 18:00 12.06.2014

Re: Ritam

Da, ovi se ostali (sem Feda) bas naigrase na travi. Sve po jedan mec...

Rafa sad upravo izgubi od Brauna 6:4; 6:1 za manje od sata.
Pre tog meca, Marej je izgubio od Stepaneka.

Cudan neki vezani takmicarski ciklus.

Novakova egzibicija se tako zove jer nije ni u kalendaru ATP-a, ITF-a.
Prethodne tri godine (prvi put 2011. kada je osvojio W) gledala sam meceve i nisu zezanje.

Naravno, niko nije u 'obavezi' da odgovori na neki moj komentar, ali mislim da nije lepo da se cinjenice prenebregnu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:36 12.06.2014

Re: Ritam

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:21 13.06.2014

Re: Ritam

ivana23
@Jeremija; @Milutin

Vas dvojica namerno preskacete moj komentar?!

Da ga obrisem ako vam kvari utisak koji hocete da stvorite kod navijaca...


Zašto ja, pa ti razgovaraš sa Milutinom, a nije pristojno prisluškivati, a kamoli upadati u reč.
011-495 011-495 00:39 09.06.2014

U ovoj zemlji...

postoje hiljade profesionalaca od kojih su neki svetskog ranga i koji se svaki dan bore da pobede na svojim radnim mestima.
Jedino sto nemaju srecu da za njih navijaju njihovi sugradjani mada im oni direktno usporavaju sunovrat zivotnog standarda putem punjenja suplje drzavne kase.
Bilo bi lepo da se po neki put ljudi skupe ispod prozora necije kancelarije i navijaju prilikom odlucujuceg potpisivanja ugovora o izvozu neke robe, usluge i sl. a moze i onako(kao oni cudni likovi koji netremice stoje okaceni o zicane ograde pomocnih terena i gledaju fudbalere kako se zagrevaju i na osnovu vidjenog sastavljaju reprezentaciju).
U medjuvremenu nam ostaje da navijamo za profesionalne sportiste koji se bore u svojoj kancelariji za svoje novce.
babmilos babmilos 08:19 09.06.2014

ne biK se složio

Meni izgleda da je u srednjem Đokovićeva igra na mreži stabilnija nego pre, pa je logično da je to Bekerova zasluga. Đoković fakat fizički pada, što će pre imati veze sa određenom damom u blagoslovenom stanju i posledičnom potragom za novom ravnotežom nego sa trenerom. Na Rafole nivou i 1% manje je mnogo, ali i sasvim dovoljno za sve ostale. Malo li je?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:37 09.06.2014

Re: ne biK se složio

"Boris Beker došao je u Novakov štab upravo da bi mu pomogao da se izbori sa mentalnim aspektom najvećih okršaja – sudeći prema prva dva GS turnira sezone, napretka nema, naprotiv, kao da je učinjen i korak unazad. Đoković je u drugom i četvrtom setu dozvolio brejk u trenutku kad je servirao za ostanak u setu, a posebno je ilustrativan način na koji je to uradio – skoro isključivo sopstvenim greškama....

...od sredine drugog do sredine trećeg seta Novak je delovao ispijeno, bio je crven u licu i slabo se kretao. Dakle, u intervalu kada se meč lomio, Đoković nije bio sposoban da uloži svoj maksimum. To jeste za žaljenje, ali i fizička sprema je deo sporta i bila je nužan uslov za pobedu." link
kukusigameni kukusigameni 08:35 09.06.2014

mnogo se tu nešto kao zna

Šta tu ima?!
Nadal je bio bolji.
Ima dana za megdana.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:54 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

kukusigameni
Šta tu ima?!
Nadal je bio bolji.
Ima dana za megdana.


Ovakvih dana - za RG trofej - nece biti jos mnogo. Dva, tri ako bude bice dobro.
Mladji i gladniji pristizu takodje. A tata Novak daj Boze da bude gladniji pobede.

kukusigameni kukusigameni 09:01 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

Anonimni Pojedinac
kukusigameni
Šta tu ima?!
Nadal je bio bolji.
Ima dana za megdana.


Ovakvih dana - za RG trofej - nece biti jos mnogo. Dva, tri ako bude bice dobro.
Mladji i gladniji pristizu takodje. A tata Novak daj Boze da bude gladniji pobede.


Malo li je?!


EDIT. Ja sam samo hteo da kažem kako mislim da polemike "tko je kriv", "moglo je ovako", "Beker nema pišu" i te neke munje, nisu nešto produktivno. Sigurno je da Novak zna šta radi, kako radi i zašto to tako radi.
Ono što je bio problem juče jeste da je Nadal bolje igrao. To Beker i kompanija ne mogu da promene.
alselone alselone 09:08 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

Ono što je bio problem juče jeste da je Nadal bolje igrao. To Beker i kompanija ne mogu da promene.


Ja mislim da je jucerasnji problem bio u tome da Novak nije igrao na svom najboljem nivo, recimo iz 2011. To bi Beker i kompanija trebali da promene.
kukusigameni kukusigameni 09:14 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

alselone
Ono što je bio problem juče jeste da je Nadal bolje igrao. To Beker i kompanija ne mogu da promene.


Ja mislim da je jucerasnji problem bio u tome da Novak nije igrao na svom najboljem nivo, recimo iz 2011. To bi Beker i kompanija trebali da promene.


Pita se tu i Nadal nešto.

A inače se slažem sa tobom. S tim što se sad vidi koliko je teško trajati.
Al' laf je Novak.
Što neko gore reče, mora više da igra.
alselone alselone 09:18 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

Al' laf je Novak.

Jeste. Gledacemo mi njega jos, to je sigurno.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:03 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

kukusigameni
Anonimni Pojedinac
kukusigameni
Šta tu ima?!
Nadal je bio bolji.
Ima dana za megdana.


Ovakvih dana - za RG trofej - nece biti jos mnogo. Dva, tri ako bude bice dobro.
Mladji i gladniji pristizu takodje. A tata Novak daj Boze da bude gladniji pobede.


Malo li je?!


EDIT. Ja sam samo hteo da kažem kako mislim da polemike "tko je kriv", "moglo je ovako", "Beker nema pišu" i te neke munje, nisu nešto produktivno. Sigurno je da Novak zna šta radi, kako radi i zašto to tako radi.

Ono što je bio problem juče jeste da je Nadal bolje igrao. To Beker i kompanija ne mogu da promene.


Trebalo bi da mogu. Jer pazi to sto je Nadal igrao bolje znaci takodje da je Novak igrao losije. Ovo je dakle relativna tvrdnja, a odnos kvaliteta njihovih igara zavisi I OD Novaka. Dakle, njegov tim treba da je u stanju da utice na taj faktor jednacine. Ako nije, onda ne valja. Osim ako je ovo maksimum maksimuma a svi se slazemo da nije.

Sto se tice produktivnosti polemike, pa sad to jeste i meni uvek neka dilema, ali ajde, pricamo. Naravno da Novak zna zasto sta radi, ali to ne znaci da uvek vuce najbolje poteze.

E da,

Malo li je?!


Sasvim moguce da je malo.
Do sada je u celoj karijeri igrao dva finala na RG, i oba izgubio. Takodje dva tragicna polufinala.
Bojim se da se polako pretvara u najveceg teniskog tragicara.
Mnogo mi je zao zbog toga.
kukusigameni kukusigameni 10:10 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

Anonimni Pojedinac


Sve se slažem. Tenis se često posmatra subjektivno kroz miljenika. Da je Novak igrao kao 2011. sve bi bilo ok i te munje. Ali preko puta je Nadal, koji igra bolje nego 2011. I tako u krug.

Verujem da i Nadalovi navijači slično razmišljaju.
Kazezoze Kazezoze 10:36 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

alselone
Ono što je bio problem juče jeste da je Nadal bolje igrao. To Beker i kompanija ne mogu da promene.


Ja mislim da je jucerasnji problem bio u tome da Novak nije igrao na svom najboljem nivo, recimo iz 2011. To bi Beker i kompanija trebali da promene.

u rimu je finale odigrao kao i sva finala te 2011., diktirao je igru, znao tačno šta radi u svakom trenutku.
očito je da je nešto drugo bilo u igri u parizu, ono povraćanje, između ostalog.
u meču sa gulbisom je pokazao neobične znake umora... neobične, znajući kakva je njegova fizička pripremljenost.
ja sam prvo pomislio da bi uzrok mogao biti nagla promena temperature, od hladnog i kišovitog vremena, temperatura je naglo skočila na blizu 30°C.
i na gulbisu je bio primetan isti problem, o čemu je on i govorio posle meča.
međutim, kako to da rafa nije imao nikakvih problema?
uslovi su za obojicu bili podjednaki.
moguće je da njegovo telo jednostavno nije najbolje reagovalo na tu promenu temperature, ali zato i plaća fizioterapeuta čiji je zadatak da mu prilagodi telo u najoptimalnije stanje u takvim trenutcima.

meni se na kraju ipak čini da mu je mentalna priprema pred meč bila nedovoljno kvalitetna, što se odrazilo na njegovim fizičkim naporima.
jedna od kvaliteta koje je pokupio od dr. četojevića je njegova mentalna priprema za meč...kada igraču sve smeta van terena, kada u toku meča nepotrebno troši energiju na izlivanju besa i ljuti se na samog sebe, tada vidiš da je imao slabu mentalnu pripremu pred meč.

po meni, to je ključ njegove loše igre u finalu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:27 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

to sto je Nadal igrao bolje znaci takodje da je Novak igrao losije

Sasvim sam saglasan sa ovim. U vrhunskom sportu, nije samo dovoljno da igraš dobro, nego i da ti protivnik to dozvoli. Nešto slično je izjavio i Bogdan Obradović (njegova izjava u današnjem Blicu). Novak je, gundjao sam tokom velog meča, lopte vraća po sredini. Kad god je vratio laku loptu, Nadal je to kaznio. I obrnuto, samo očigledno ređe.

Takođe, saglasan sam sa ocenama o značaju i nedostatku nekoga kao što je bio dr Četojević. Pisao sam već o tome
alselone alselone 11:44 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

kako to da rafa nije imao nikakvih problema?


Ne znam, mozda su one sporadicno i plasljivo plasirane price o dopingu spanskih sportista tacne.
Kazezoze Kazezoze 12:33 09.06.2014

Re: mnogo se tu nešto kao zna

alselone
kako to da rafa nije imao nikakvih problema?


Ne znam, mozda su one sporadicno i plasljivo plasirane price o dopingu spanskih sportista tacne.

moglo bi se i sumnjati u doping da dan pre toga žensko finale nije odigrano onakvim intenzitetom pod istim okolnostima.
i simona i marija su trčale za svakom lopticom ko lude...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana