Društvo| Umetnost

Filharmonija ponovo jaše

Predrag Azdejković RSS / 22.03.2015. u 13:37

pravdazapraziluk.18049.jpg

Nakon odlične kampanje "Hvala što ne dolazite" Filharmonija nas je počastila novom kampanjom "Nije za svakoga" i slikom praziluka, kao simbolom seljaštva koji viri pojedinima iz dupeta. Kampanja je odlična jer privlači pažnju, izaziva polemiku, već se danima svađamo oko nje... I sve bi to bilo u redu da je to kampanja, kao na primer komanije Louis Vuitton, ali ovde imamo slučaj da se jedan budžetski parazit usudio da vređa i ponižava ljude koji je plaćaju! Elitizam i snobizam Beogradske filharmonije je samo pokazao njihovu malograđanštinu od koje ne vide praziluk koji viri iz njihovog dupeta!

Zato, #pravdazapraziluk

pravdazapraziluk2.18050.jpg

 

Atačmenti



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 10:37 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
tvoj problem ne razumevanja se ogleda u tome, sto prebacujes ljudima da ne cine nista, a kukaju, kako ti kazes, a evo ti cinis, pa ti je ok, a ne shvatas, da svi cine, svi se snalaze , ali nije to valjda resenje, treba valjda urediti drustvo, da bi ono bilo smisleno- to tako svuda funkcionise,u uredjenim drustvima se gradjani ne snalaze oko stvari koje drzava organizuje za njih- za to drzava i sluzi, (da organizuje funkcionisanje osnovnih stvari), pa im to sve naplacije, nego se bave svojim poslom, dok u neuredjenim vlada taj opsti haos i pojedinacno snalazenja na razne nacine.


dobro i kako se to radi? kako se uređuje društvo?
postoji zakon o osnovnom recimo obrazovanju, postoje pravilnici, postoji inspekcija.. a neke škole i neki nastavnici opet rade loš posao?
kako se to mijenja?
tako što se kuka na blogu?
čeka da neko drugi dođe i uredi stvari?
kako?
tadejus tadejus 10:41 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

apacherosepeacock
Nemoj si bezobrazna (ono za ucitelja).Pise lepo u mom komentaru da me endzino pominjanje muzike podsetilo da je klasicna muzika (i ne samo klasicna) bila sastavni deo osnovnog obrazovanja, sto smatram kvalitetom u obrazovanju, izmedju ostalog.Ni manje ni vise. Ostatak rasprave preskacem jer odavno ne zivim u Srbiji pa nemam pojma kako stoje stvari precizno. (znam onoliko koliko mi je sestra pricala dok su joj deca isla u skolu)


dobro majku mu pa ja ovde pročitam o sebi da sam skorojević, bot, neobrazovana, nepronciljiva i šta ti znam još šta ali bih morala birati svaku riječ u obraćanju da se ne biste slučajno našli uvrjeđenima..
aman

no dobro
evo biranim riječima..
ti nastavnici, učitelji, profesori.. koji su nam držali časove muzičkog osamdesetih (ili sedamdesetih, kako već kome, većina je u te dve dekade završila to osnovno školovanje)..
e dakle oni nisu svi pomrli 91..
nastavili su da rade isti taj posao i devedesetih a mnogi ga rade i danas..
ako nisu umrli..
i ako se nisu drastično promjenili (da ne kažem povampirili) oni valjda i dalje rade taj posao na isti način kako su ga radili i onda..
kapiram ja žal za mlados..
ali kako ne shvatate da su to isti ljudi.. pa nije moglo onda biti raj a danas pakao eto tako, preko noći došli neki divlji i istjerali pitome..
valjda ima i nekog kontinuiteta..
nije baš moglo tada biti sve tako divno kako bi vi da zapamtite..
a niti je danas sve horor..
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:48 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

a niti je danas sve horor..


Pa ja i ne kazem da jeste, mislim nemam pojma - rekoh da citam samo raspravu pa iskrsnulo secanje pretoceno u vidu mog prvog komentara itakodalje.
milisav68 milisav68 10:49 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
ajde prvo da izbor naprave ovi koji ga imaju..
pa da onda vidimo šta sa onima koji ga realno nemaju..

Ako pre toga ne pocrkaju.

Takvi problemi se ne rešavaju parcijalno, već sistemski.

Zato ima nerazumevanja i teških reči.
predatortz predatortz 10:51 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

nije baš moglo tada biti sve tako divno kako bi vi da zapamtite..
a niti je danas sve horor..


Pisao sam već o tome. U školi jesmo imali koncertni klavir, divnu nastavnicu koja nam je svirala klasičnu muziku, ali smo i svake godine imali epidemiju zarazne žutice. Zašto? Zbog loše ishrane i još lošijih higijenskih navika koje su deca radnih ljudi i građana donosila od kuće. Bilo je i šuge, i vaški, i zauški... Bilo je i onih koji su kroz školu, na sav glas, pevali Šabana. Na Balu prosvetnih radnika se slušao isti taj čika Šabke. Znam, otac mi je bio profesor.

Samo se zaboravilo...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:51 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Aman, ljudi! I sad je!


E super ako jeste. Sto meni aman, ja se ne uzivljavam u ovu raspravu akomerazumes?
angie01 angie01 10:52 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tako što se kuka na blogu?


mi ovde ramenjujemo misljenja, a kao sto smo vec zakljucili- svi se snalaze kako znaju i umeju- tj, koriste, kako si ti definisala, ono sto im je drzava omogucila:)))


čeka da neko drugi dođe i uredi stvar


pa kako stvari stoje, u nasem slucaju bi protektorat bio najbolje resenje- ma kako to grozno zvucalo, jer svi ovi sto se stalno vrte na tim pozicijama koji bi trebali to da rade- jer i ti i ja mozemo samo na licnom nivou-nisu pokazali ni volju ni zelju a ni znanje.

a potencijalne snage iz tzv opozicije, za sada ne daju nikakvu nadu.

znaci, odgovor na tvoje pitanje je, da treba kod izabaranih da postoji politicka volja i potrebno znanje da se zemlja uredi.

imas par blogova na tu temu, potrazi, procitaj ikomentare, stvarno me mrzi sada sve ispocetka da pisem, ionako ces ostati pri svom stavu- radite ljeivci ono sto vam je drzava omogucila-da se sami snalazite.
predatortz predatortz 10:53 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

apacherosepeacock
Aman, ljudi! I sad je!


E super ako jeste. Sto meni aman, ja se ne uzivljavam u ovu raspravu akomerazumes?


Ma ne tebi, bre...

Generalno, svim onim koji tvrde da se nekad samo parfem pišao.
angie01 angie01 10:54 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Takvi problemi se ne rešavaju parcijalno, već sistemski.


ja to sve vreme pokusavam da objasnim, al, dzaba!
tadejus tadejus 10:54 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

milisav68

Ako pre toga ne pocrkaju.Takvi problemi se ne rešavaju parcijalno, već sistemski.Zato ima nerazumevanja i teških reči.


aha, sistemski.. pa ništa onda
angie01 angie01 10:55 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Aman, ljudi! I sad je!


jeste u programu,
al se u praksi to svodi na prepisvanje knjige u svesku,
nekako se u opstim losim uslovima izgubio entuzijazam i za slusanje.
angie01 angie01 10:58 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

aha, sistemski.. pa ništa onda


pa, koj ce ti onda drzava, ako ti je ono sto je svuda postulat- sistematska resenja da bi funkcionisalo, smesno?
tadejus tadejus 11:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
svi se snalaze kako znaju i umeju- tj, koriste, kako si ti definisala, ono sto im je drzava omogucila:)))

pa kako stvari stoje, u nasem slucaju bi protektorat bio najbolje resenje- ma kako to grozno zvucalo, jer svi ovi sto se stalno vrte na tim pozicijama koji bi trebali to da rade- jer i ti i ja mozemo samo na licnom nivou-nisu pokazali ni volju ni zelju a ni znanje.a potencijalne snage iz tzv opozicije, za sada ne daju nikakvu nadu.znaci, odgovor na tvoje pitanje je, da treba kod izabaranih da postoji politicka volja i potrebno znanje da se zemlja uredi.imas par blogova na tu temu, potrazi, procitaj ikomentare, stvarno me mrzi sada sve ispocetka da pisem, ionako ces ostati pri svom stavu- radite ljeivci ono sto vam je drzava omogucila-da se sami snalazite.


aha, znači čekamo protektorat ili ako već ne može to onda opoziciju..
razumljivo..
onda ćemo svi magično postati neuporedivo bolji..
u međuvremenu nema potrebe da shvatimo da je opcija izbora bolnice, vrtića, škole.. ostavljena da bi uvela kakav takav tržišni princip u sisteme zdravstva i školstva..
doći će već sutra neki protektor pa će nas lijepo za ruku pa u svijetlu budućnost..
do tad, mirno guzu u fotelju, tu je izbor za lice/dupe srbije da se prekrati vrijeme
predatortz predatortz 11:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
Takvi problemi se ne rešavaju parcijalno, već sistemski.


ja to sve vreme pokusavam da objasnim, al, dzaba!


Rešeno je sistemski.

Imaš li pravo da promeniš lekara čijim radom nisi zadovoljna? Imaš! Iskoristi svoje pravo. Ako ga svi iskoriste, taj lekar će brzo ostati bez posla, ili će menjati način rada.

Imaš li pravo da se buniš što se u obdaništima deci pušta Ceca? Imaš! Napišeš žalbu nadležnoj inspekciji, pa nakon nekog vremena pitaš dokle se došlo sa predmetom.

Imaš li pravo da na privatnoj zabavi, organizovanoj u obdaništu, tražiš da se ne pušta Ceca? Nemaš! Ne šalješ decu na takve rođendane.
angie01 angie01 11:07 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Rešeno je sistemski.


zasto je onda opsti haos, nezadovoljstvo, rastur, siromastvo i depresija, zasto se onda za sve sto se racuna, kotiramo na poslednjim mestima na listi?

nemam ja nista protiv da je tebi ovo dobro, ali svi parametri na zalost pokazuju da nije.

angie01 angie01 11:10 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

do tad, mirno guzu u fotelju, tu je izbor za lice/dupe srbije da se prekrati vrijeme


:)))))))))))))))))), pa daj nesto novo tadejus, ono vrtis ista dupeta kroz ceo blog.

kapiram ja da je tebi upala kasika u med samim dolaskom u Beograd, rekoh ti vec, uzivaj onda u svojim mogucnostima delovanja, koje ti je drzava omogucila:)))),...tako rade i svi ostali, ne znam zasto ih stalno prozivas, pa nisi ti morala da dodjes da nam kazes da se snalazimo, kako bi inace opstali.
predatortz predatortz 11:15 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
Rešeno je sistemski.


zasto je onda opsti haos, nezadovoljstvo, rastur, siromastvo i depresija, zasto se onda za sves to se racuna, kotiramo na poslednjim mestima na listi?

nemam ja nista protiv da je tebi ovo dobro, ali svi parametri na zalost pokazuju da nije.



Ja sam od onih, retka ptica, koji nastojim da sebi uredim sistem. Svestan sam da će da mi bude onoliko dobro, koliko za to dobro zapnem. Da ima stvari koje ne funkcionišu - stoji. Da se na neke od njih može uticati insistiranjem, pa i mrkim pogledom ako zatreba - može.
Tadejus je u pravu. Sistem se može menjatati korišćenjem prava koje ti sistem omogućava. Matori smo da sanjamo revolucije, videli smo da tuđa ruka svrab ne češe, da niko neće doći i urediti nam život.
Dakle, menjajmo sistem.
Ako je lekar neljubazan - menjaj lekara. Ako je vaspitačica nemarna - žali se na nju. Ako je policajac drzak - žali se na njega. Ispravi(mo) kičmu i suzimo manevarski prostor onim koji bi da nas gledaju grbave.
angie01 angie01 11:25 24.03.2015

Re: ako mogu plakati


Ja sam od onih, retka ptica, koji nastojim da sebi uredim sistem.


pa svi to rade, nema drugog izbora, to sto ti i tadejus romansirano zovete, drzava omogucila, je u stvarnosti, drzava naterala, a to su stvari koja je ona u obavezi da sistematski resi, pa zakonu- tako sve drzave funkcionisu i nikakva izmisljana interpretacija licnih vizura to nece promeniti- jer inace ti ona ni ne treba, ne treba da je placas, svako se snalazi za sebe, a to se zove- opsti haos.
tadejus tadejus 11:27 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
zasto je onda opsti haos, nezadovoljstvo, rastur, siromastvo i depresija, zasto se onda za sve sto se racuna, kotiramo na poslednjim mestima na listi?nemam ja nista protiv da je tebi ovo dobro, ali svi parametri na zalost pokazuju da nije.


pa da nismo malo i sami krivi andjo?
nije taj današnji "sistem" nešto drastično različit od onog ondašnjeg kad su to zdravstvo i školstvo u pitanju..
nisu se ti propisi drastično mijenjali..
šta biste tačno da se tu sistemski promjeni?
da, znam da ste već pisali onoliko a ja propustila, ali eto ajde, kad je već tako opštepoznato na blogu, kako sistemski treba promjeniti sistem zdravstva i školstva pa da ne bude opšti haos, nezadovoljstvo i rastur?
ili to ni ne može?
pa kad već ne može a što onda da ne nastavimo ići lošem ljekaru i povremeno ga pljuvati na blogu..
plezir nam je
tadejus tadejus 11:30 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
pa nisi ti morala da dodjes da nam kazes da se snalazimo, kako bi inace opstali.



e još kad bi ti doprlo do mogza da ti ja ne kažem da se "snalaziš" nego da se ponašaš kao odgovoran građanin..
te biraš ljekara, vaspitača i nastavnika, jer time kažnjavaš lošeg a nagrađuješ dobrog i daješ sistemu mogućnost da ih razlikuje..
al ni to kod srba ne može.. koliko god da je taj ljekar loš ovaca da mu to tolerišu ne manjka
angie01 angie01 11:35 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

nije taj današnji "sistem" nešto drastično različit od onog ondašnjeg kad su to zdravstvo i školstvo u pitanju..


uruseno je, umesto da se popravljalo i napredovalo, tuzno je da se proslosti secamo kao boljeg.

ili, ono sto je Tito sagradio, ovi nisu kadri ni okreciti-svi!


ili to ni ne može?


pa potrazi,...malo pogledaj na netu sta to cini uredjenu drzavu, kada vec ne kapiras.


pa kad već ne može a što onda da ne nastavimo ići lošem ljekaru i povremeno ga pljuvati na blogu..
plezir nam je


pricamo, tadeus, zato blog sluzi,...a nikom nije plezir, meni barem ne, ne verujem ni ostalima, vise bih volela da imamo razloga da pisemo kako je nesto dobro, kako se menja na bolje i zbog nas i zbog nase dece, ne znam kako ti, al ja ne bih da mi deca zive tako sto im drzava omogucava da se snalaze bez toga da sve sto je vazno funkcionise kako treba.

...pri tome, ne idem losem lekaru i ja sam iskoristila mogucnost da se snadjem:)))
angie01 angie01 11:36 24.03.2015

Re: ako mogu plakati




e još kad bi ti doprlo do mogza da ti ja ne kažem da se "snalaziš" nego da se ponašaš kao odgovoran građanin..
te biraš ljekara, vaspitača i nastavnika, jer time kažnjavaš lošeg a nagrađuješ dobrog i daješ sistemu mogućnost da ih razlikuje..
al ni to kod srba ne može.. koliko god da je taj ljekar loš ovaca da mu to tolerišu ne manjka


tadejus tadejus 11:45 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
uruseno je, umesto da se popravljalo i napredovalo, tuzno je da se proslosti secamo kao boljeg.ili, ono sto je Tito sagradio, ovi nisu kadri ni okreciti-svi!

pa potrazi,...malo pogledaj na netu sta to cini uredjenu drzavu, kada vec ne kapiras.
pa kad već ne može a što onda da ne nastavimo ići lošem ljekaru i povremeno ga pljuvati na blogu..plezir nam jepricamo, tadeus, zato blog sluzi,...a nikom nije plezir, meni barem ne, ne verujem ni ostalima, vise bih volela da imamo razloga da pisemo kako je nesto dobro, kako se menja na bolje i zbog nas i zbog nase dece, ne znam kako ti, al ja ne bih da mi deca zive tako sto im drzava omogucava da se snalaze bez toga da sve sto je vazno funkcionise kako treba....pri tome, ne idem losem lekaru i ja sam iskoristila mogucnost da se snadjem:)))


pa čekaj sad, kako su svi loši kad si se ti eto "snašla" pa ideš dobrom ljekaru..
ipak ima i dobrih? ili nema?

a plezir..
e il si žešći mazohista il ti ipak čini neki plezir da na dnevnoj bazi uviđaš kako je sve i svi!!! (mind you) oko tebe go kreten i budala, al eto ti trpiš.. i čekaš.. zbog viših ideala valjda..
meni to opasno miriši na nezadovoljstvo samim sobom u kobinaciji sa nespremnošću da se poradi na promjeni (pa i preselenju, zašto da ne, ako već ovde tako nepopravljivo ništa ne valja)..
i onda je idealno samom sebi skretati pažnju tako što se kao uviđaju silni neki problemi, sa očiglednim nekim (eto i na netu ima) rješenjima..
al eto, ništa nije u tvojima rukama..
prosto nemaš izbora nego da stalno samo kukaš..
a ovi što bi da kažu da možda treba da mrdneš dupe..
ma to su sve skorojevići, došljaci i budale opšte prakse
gospodjica gospodjica 11:54 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

u čemu se tačno taj moj bezobrazluk sastoji?


gospodjica

(@angie)Shvatila sam da je obrazovanje otišlo u sunovrat još pre xy godina kad sam progovorila o Rekvijemu (onom Mocartovom) sa poznanikom od nekih tridesetak leta...i dobila odgovor kako jeste, da, rekvijem za snove je odlična stvar (čak ne ni film). Nakon početne zbunjenosti zbog "ja o žabama on o babama", objasnih da nisam na TAJ rekvijem mislila...i ispričah mu da je Mocart svoj rekvijem komponovao neposredno pre nego što će umreti. Vidim opet nije razumeo, pa objasnih da je rekvijem zapravo misa za mrtve. Onda sam se manula ćorava posla. Inače dečko radi u Komunalnoj policiji, pa i šta će mu da zna ko je Mocart i šta je koji praziluk rekvijem. Kome uopšte trebaju te opšte-kulturne trivijalnosti.


pa ništa onda ti i anđa da napišete neki predlog izmjene programa rada u predškolskim ustanovama..
sagledale ste problematiku dubinski i sad u akciju...

btw. žena 60ih godina mi pripovjedi kako je 80-ih u dorćolskom vrtiću njeno dijete bilo izloženo dnevnim dozama lepe brene..
ja se iskreno ne sjećam da sam je ja u vrtiću čula, ali mogu da se sjetim mnogih briljancija iz vrtića stare nam države, od prijetnji da će mi supu sasuti u gaće ako je ne pojedem, do branjenja da se ide u toalet dok se boravi u dvorištu, jer "sad će ti tata".. i slično..
takve su stvari u vrtiću moje djece nezamislive..
jeste prošlo je 30 godina.. ali dajte ne pričajte bajke o nekadašnjem obrazovnom sistemu, a ni izmišjene horor priče o današnjem

Ne znam kako si iz opisa mog razgovora sa poznanikom komunalcem došla do poređenja obrazovnog sistema bivše nam Juge i današnjeg - i čemu spominjanje Brene u ex-yu vrtiću. Opet sindrom baba i žaba? Ali hajde, nek ti bude. Išla sam u jaslice, pa u vrtić, pa u osnovnu, srednju i prvih par godina faksa u bivšoj Yu. Nikad nigde nisam čula lepu Brenu, sem na TV-u negde slučajno. Slušali smo rok. Čitali smo puno. Profesorka latinskog nam je prvog časa na početku školske godine predavala lekciju. Sledećeg nam je tresnula kontrolni bez najave. Ceo razred je dobio keca. Nije bilo šanse da ne pročitaš lektiru. Nije bilo šanse da roditelj dođe i traži da detetu nastavnik popravi ocenu, eto tako. Ustajali smo kad predavač uđe u razred. Učili smo jer su nas učili da je obrazovanje važno u životu, per se, ne samo radi materijalnog uspeha. Učili smo jer su nas učili da to obogaćuje duh i izoštrava um. Tamo gde sam ja živela bilo je tako. Može biti da smo živele u nekim paralelnim dimenzijama, ko že ga znati.



pa čitam između redova..
i vidiš da čitam pravilno..
sad si lijepo i potvrdila da smatraš kako je ondašnji obrazovni sistem bio savršen.. a između redova plasiraš mišljenje da današnji nije ni primnjeti tome..
e još bih ti ja mogla detalja navesti o mom obrazovanju u odnašnjem sistemu..
zanimljiva je recimo fotografija na kojoj petogodišnja ja pjevam u nekom horu a iznad glave mi ogromna titova slika i parola, živimo kao da će vječno biti mir, spremajmo se kao da će sutra biti rat..
ma milina..
kako biste vi danas graktale da vam to djeci rade u vrtiću.. mogu samo da zamislim.. i tako sve dok ne bi došao neko da vam pokaže šta je stvarno loš obrazovni sistem..
u čekaj..
evo ga ide



Evo pa pročitaj ono što si pisala. Naročito obrati pažnju na boldovane delove. Mada ne moraš. Pisanije ti se u kompletu sastoji od mešavine zamene teza, podmetanja, uvreda - čak ne umeš ni između redova da ih umetneš, lepljenja etiketa, snishodljivog obraćanja...sumnjam da Titova slika ima veze sa tvojim ličnim frustracijama koje ovde izlivaš. Možda je umesto u tu sliku trebalo više da gledaš u ogledalo.
angie01 angie01 12:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

e il si žešći mazohista


vidi tajeus, sve smo vec ispricali, objasnili, a ti si opet na pocetku sa istom pricom i dupetima, tu ti ne mogu pomoci, ako je tvoje zivotno otkrovenje, da si odgovoran gradjanin time sto se snalazis jer ti je drzava to omogucila- vazi i uzivaj.

al je malo glupo u najmanju ruku da kroz sve komentare provlacis istu tezu da niko nista ne radi, vec samo kuka- kako ti nazivas uocavanje problema,( sem tebe, je l te), jer smo i to vec ispricali.

a, posto je ocigledno da necemo stici nikamo, a i bez/veze mi je da na ovom nivou nastavim razgovor, mnogo kreativnije razgovaram sa klincima, jer daju neke smislene odgovore, ne vezano da l se slazemo ili ne, pa te ostavljam da se vrtis u toj tvojoj budalastoj prici u kojoj si otkrila kako zbog sopstvene lenjosti ne mozemo docekati Godoa.
tadejus tadejus 12:11 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica
Evo pa pročitaj ono što si pisala. Naročito obrati pažnju na boldovane delove. Mada ne moraš. Pisanije ti se u kompletu sastoji od mešavine zamene teza, podmetanja, uvreda - čak ne umeš ni između redova da ih umetneš, lepljenja etiketa, snishodljivog obraćanja...sumnjam da Titova slika ima veze sa tvojim ličnim frustracijama koje ovde izlivaš. Možda je umesto u tu sliku trebalo više da gledaš u ogledalo.


aha..
boldovano je bezobrazluk ali ovo tvoje pisanije je pak šta? učtivo obraćanje sagovorniku?
mani me
tadejus tadejus 12:12 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
pa te ostavljam da se vrtis u toj tvojoj budalastoj prici u kojoj si otkrila kako zbog sopstvene lenjosti ne mozemo docekati Godoa.


ma priča živa budalaština..
čuj ti čekaš godoa..
tess tess 12:39 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
što kažeš, meni i nije pala na pamet ta ideja a sasvim je moguće da i to misle.. kao jes nam bilo super dok nisu ove došlje navalile..
pa ih blam da sad kažu jbg treba istjerati došlje pa će stvar sama da se sredi..



I ti to nisi shvatila?
Bravo, tadejus, bravo. Bosanko.

Pa sinoć te dva puta pita odakle si došla, kada ne znaš za bolje?


Vidi, te vaspitačice u tvom vrtiću su sve, prave, Beograđanke. Starog kova.

A one tete, što slušaju Cecu, za koje zna angie01 i prijatelji, e: iz Bosne i ostale izbjeglice, da ima i Kosovara.
Ili?

No, ok to, tema je ionako praziluk i malograđanština.
Da je ne poentiram.
Zablistala je. Spontano.

Nazvala bih i vašu prepisku i pitanje "odakle si": Napaćeno jugoslovensko dokoličarenje.
Traje, evo, od 1950.

Čija baba je nosila šeširić kao baba Dragana Bjelogrlića, tako nekako.

Za ostalo nemam živaca a bogami i level sam Šamana,
te da se ne patimo odakle smo i kud smo pošli, koje koleno i do kolena i niz i uz i palci.
Kad već krila nemamo.

Dvojak je ovaj praziluk na plakatu.

Jedan za Cecinu raju i kumove,
a drugi za naše, samo, seljačke i komunističke duše
na Balkanu
iz kojeg Beograd nikako iskoprcati.
Konačno vazdignuti.

I skinuti s kurca Srbima i pionirima, došljacima, Šabanima, šalterušama, dotičnim, tetkicama, klošarima i narkomanima, rudarima, podstanarima, palanci i Batajnici, kafe kuvaricama, seljacima, homosexualcima, poštarima, sobaricama, molerima, čistačima, konobarima i taxistima i..

..i da, svima nama koji smo pjevali u horu,
a nemamo sluha.

http://m.youtube.com/watch?v=jo34VhfcetU
tadejus tadejus 13:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tess

I ti to nisi shvatila?Bravo, tadejus, bravo. Bosanko.Pa sinoć te dva puta pita odakle si došla, kada ne znaš za bolje?


ja sve nekako želim da mislim da to niko ne bi mogao ozbiljno misliti..
da to ona više po automatizmu.. kao najcrnja uvreda koju možeš uputiti nekome ko nije iz Beograda je odakle si..
i meni se često omakne da za nekog u saobraćaju kažem da je seljačina..
pa me dijete pita a šta je to seljačina.. pa me blam kako objašnjavam..
angie01 angie01 13:25 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Za ostalo nemam živaca a bogami i level sam Šamana,


pa sto onda pises ovakve opSeracije, ladno preskocivsi moj odgovor na pitanje predatora, koji je na isti nacin osetljiv, gde ti lepo pise sve, da ne pogresis ovako, ili ti bas volis da interpretiras sta je neko drugi mislio i hteo da kaze.

u cemu je problem sa tim pitanjem, sem u politicki korektnim insinuacijama koje si prosula?

sto bi ono bilo uvredljivo, kako shvata tadejus, sem ako sam tako dozivljavas, pa ne smes ni da kazes, ali zato ladno izvrces sve sto ti se kaze i poturas svoje verzije, koje pak jesu uvredljive- za inteligenciju narocito.
blogovatelj blogovatelj 13:34 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

kapiram ja da je tebi upala kasika u med samim dolaskom u Beograd


Kakav si ogavni nacista, onog najgoreg, smrdljivog, malogradjanskog tipa.
a_olmos a_olmos 13:39 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Da malo sa Beograda i Bosne vratim na temu „mrdni dupe i napravi izbor za sebe i svoje dete“...

Šta ćemo sa onima koji nisu u stanju da taj izbor naprave, ili čak i ne vide potrebu za tim? Neobavešteni su, nezainteresovani, ili jednostavno stvarno smatraju da je skroz ok da deca u obdaništu gledaju Grand šou. Koji im puštaju i kod kuće. Da li stvarno mislite da je u redu da ta deca nikad ništa sem toga ne čuju? Grand kod kuće, Grand u obdaništu, pa onda oni sa svojom decom isto tako, jer za drugo i ne znaju, i dokle? Pa valjda škole (a i obdaništa) i služe da se nauči, sazna, nešto novo, što ne može od roditelja. Da svi roditelji mogu decu da nauče sve i upute ih na sve ne bi se išlo u školu nego bismo svi bili prepušteni onome što naši roditelji znaju i mogu da nam prenesu. Pa valjda država i služi da postavi neke standarde – iste za sve. Pa bila mama prva violina Bgd filharmonije, ili Jelena Karleuša.

A ovo se ne odnosi samo na škole i obdaništa, nego važi i za sve drugo gde treba napraviti „informisan izbor“ – šta s decom onih koji to nisu u stanju? I zašto ona nemaju prava na dobro obdanište, dobru školu, dobrog lekara?
Užasan je taj stav – ja ću se za svoje dete potruditi, a ostali nek pocrkaju (figurativno, ali –> )

–> Povodom ovog, setih se jednog slučaja, mislim da je iz nekog od filmova Majkla Mura. Detetu jedne Amerikanke pozlilo i ona zvala hitnu pomoć. Al ne reče im koje bolnice pokriva njeno osiguranje, pa dete odveli u jednu od onih koje nisu na spisku. I ovi ga nisu primili. I dete umre. Mislim, da, trebalo je da majka zna i kaže gde da vode dete. Ali nije. I ćemo sad? Možda je glupa, možda je luda, možda je baš briga (što ovde nije bio slučaj, ali recimo da je tako) – da li to znači da dete treba da umre?
angie01 angie01 13:44 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Šta ćemo sa onima koji nisu u stanju da taj izbor naprave, ili čak i ne vide potrebu za tim? Neobavešteni su, nezainteresovani, ili jednostavno stvarno smatraju da je skroz ok da deca u obdaništu gledaju Grand šou. Koji im puštaju i kod kuće. Da li stvarno mislite da je u redu da ta deca nikad ništa sem toga ne čuju? Grand kod kuće, Grand u obdaništu, pa onda oni sa svojom decom isto tako, jer za drugo i ne znaju, i dokle? Pa valjda škole (a i obdaništa) i služe da se nauči, sazna, nešto novo, što ne može od roditelja. Da svi roditelji mogu decu da nauče sve i upute ih na sve ne bi se išlo u školu nego bismo svi bili prepušteni onome što naši roditelji znaju i mogu da nam prenesu. Pa valjda država i služi da postavi neke standarde – iste za sve. Pa bila mama prva violina Bgd filharmonije, ili Jelena Karleuša.


ja probala da to objasnim, al eto, nisam uspela.


A ovo se ne odnosi samo na škole i obdaništa, nego važi i za sve drugo gde treba napraviti

tadejus tadejus 13:48 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

a_olmos
Da malo sa Beograda i Bosne vratim na temu „mrdni dupe i napravi izbor za sebe i svoje dete“...Šta ćemo sa onima koji nisu u stanju da taj izbor naprave, ili čak i ne vide potrebu za tim? Neobavešteni su, nezainteresovani, ili jednostavno stvarno smatraju da je skroz ok da deca u obdaništu gledaju Grand šou. Koji im puštaju i kod kuće. Da li stvarno mislite da je u redu da ta deca nikad ništa sem toga ne čuju? Grand kod kuće, Grand u obdaništu, pa onda oni sa svojom decom isto tako, jer za drugo i ne znaju, i dokle? Pa valjda škole (a i obdaništa) i služe da se nauči, sazna, nešto novo, što ne može od roditelja. Da svi roditelji mogu decu da nauče sve i upute ih na sve ne bi se išlo u školu nego bismo svi bili prepušteni onome što naši roditelji znaju i mogu da nam prenesu. Pa valjda država i služi da postavi neke standarde – iste za sve. Pa bila mama prva violina Bgd filharmonije, ili Jelena Karleuša.A ovo se ne odnosi samo na škole i obdaništa, nego važi i za sve drugo gde treba napraviti „informisan izbor“ – šta s decom onih koji to nisu u stanju? I zašto ona nemaju prava na dobro obdanište, dobru školu, dobrog lekara?Užasan je taj stav – ja ću se za svoje dete potruditi, a ostali nek pocrkaju (figurativno, ali –> )–> Povodom ovog, setih se jednog slučaja, mislim da je iz nekog od filmova Majkla Mura. Detetu jedne Amerikanke pozlilo i ona zvala hitnu pomoć. Al ne reče im koje bolnice pokriva njeno osiguranje, pa dete odveli u jednu od onih koje nisu na spisku. I ovi ga nisu primili. I dete umre. Mislim, da, trebalo je da majka zna i kaže gde da vode dete. Ali nije. I ćemo sad? Možda je glupa, možda je luda, možda je baš briga (što ovde nije bio slučaj, ali recimo da je tako) – da li to znači da dete treba da umre?


jesi i ti učio škole u staroj državi?
jeste, divno bi bilo da država obezbjedi iste standarde za sve..
ali to nijedna država ne radi (dobro, možda Sjeverna Koreja i radi, mada čisto sumnjam).. nije ni ona radila..
ona se država ipak mnogo više trudila da ujednači standarde pa eto vidjeli smo kako je to završilo..
i sad smo tu gdje smo..
i sad možemo da kukamo kako to gdje smo baš ništa ne valja..
ili da nešto i radimo po tom pitanju..
pa ja eto predlažem da izaberemo dobru školu i vrtić, kad možemo, ostavimo time loše škole i vrtiće bez djece, i time ih jednog dana i zatvorimo (ili privolimo da se mijenjaju)..
šta predlažeš ti?
valjda ti je jasno da samo konstatovati da sistem ne valja nije nikakav predlog?
tadejus tadejus 13:50 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
ladno preskocivsi moj odgovor na pitanje predatora, koji je na isti nacin osetljiv, gde ti lepo pise sve, da ne pogresis ovako, ili ti bas volis da interpretiras sta je neko drugi mislio i hteo da kaze.u cemu je problem sa tim pitanjem, sem u politicki korektnim insinuacijama koje si prosula?sto bi ono bilo uvredljivo, kako shvata tadejus, sem ako sam tako dozivljavas, pa ne smes ni da kazes, ali zato ladno izvrces sve sto ti se kaze i poturas svoje verzije, koje pak jesu uvredljive- za inteligenciju narocito.


to što se ja andjo ne vrijeđam do mene je, ne do tvojih riječi..
one jesu i ružne i glupe
predatortz predatortz 13:51 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
Šta ćemo sa onima koji nisu u stanju da taj izbor naprave, ili čak i ne vide potrebu za tim? Neobavešteni su, nezainteresovani, ili jednostavno stvarno smatraju da je skroz ok da deca u obdaništu gledaju Grand šou. Koji im puštaju i kod kuće. Da li stvarno mislite da je u redu da ta deca nikad ništa sem toga ne čuju? Grand kod kuće, Grand u obdaništu, pa onda oni sa svojom decom isto tako, jer za drugo i ne znaju, i dokle? Pa valjda škole (a i obdaništa) i služe da se nauči, sazna, nešto novo, što ne može od roditelja. Da svi roditelji mogu decu da nauče sve i upute ih na sve ne bi se išlo u školu nego bismo svi bili prepušteni onome što naši roditelji znaju i mogu da nam prenesu. Pa valjda država i služi da postavi neke standarde – iste za sve. Pa bila mama prva violina Bgd filharmonije, ili Jelena Karleuša.


ja probala da to objasnim, al eto, nisam uspela.


Država je propisala jednake standarde za sve. Što se školstva tiče, definisani su u nastavnim planovima i programima. U tim planovima nema Cece i Granda. Ima, uz male otklone, isto ono što smo i mi učili. To zna svako ko ima školsko dete.

Ovo što vi pokušavate da nametnete, odnosno zabranite, je kultur-fašizam. Ja ne volim ni Grand, ni Cecu, ali nemam pravo da to zabranjujem. Šta će ko privatno da sluša, to je njegov problem.

Uzgred, smešan mi je i taj kvazielitizam. Jao, čuće moje dete Cecu! Pa šta? Čuli su i moji, na sto rođendana do sad. I Cecu, i Severinu, i ko zna koga još... Nije im se primilo, to je ono što je za mene bitno.
tess tess 13:55 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
ja sve nekako želim da mislim da to niko ne bi mogao ozbiljno misliti..
da to ona više po automatizmu.. kao najcrnja uvreda koju možeš uputiti nekome ko nije iz Beograda je odakle si..
i meni se često omakne da za nekog u saobraćaju kažem da je seljačina..
pa me dijete pita a šta je to seljačina.. pa me blam kako objašnjavam..


Hm, mislila sam da kuliraš, a ti ne želiš da vjeruješ.
Bravo tadejus.
Dva puta ti je hinjski podmetnula, hm, kako da ti dočaram. :)

I ok, ne bi to bilo tako strašno, nije to ni uvreda, ma ne, sve to u ovim godinama smara, razumijem ja i angie01, Beograđane preostale (sve uz njih pride što se dobije), da ne vidim one famozne dijaktrike, ono "ma ne rugam se ja tebi no tako pišem", il što bi rekao Pera Luković "čak ni ja toliko džukac nisam".

Da, to seljaci i autobus, hm, moje dijete nalazi da je cool kad mu kažem da smo mi srpska seljačka aristokratija. Samo nemamo pokradene zlatne poluge, u izgnanstvu smo sowieso.:)

Čini mi se da je taj jugoslovenski cmiljav prostakluk, tako mutiran, umusano oštećen, zakinut, mnogo mnogo veće govno od samog seljacčizma.

U stvari, iste su to bede duha.
Isti su im rezultati.
a_olmos a_olmos 14:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati


jesi i ti učio škole u staroj državi?
jeste, divno bi bilo da država obezbjedi iste standarde za sve..
ali to nijedna država ne radi (dobro, možda Sjeverna Koreja i radi, mada čisto sumnjam).. nije ni ona radila..
ona se država ipak mnogo više trudila da ujednači standarde pa eto vidjeli smo kako je to završilo..
i sad smo tu gdje smo..
i sad možemo da kukamo kako to gdje smo baš ništa ne valja..
ili da nešto i radimo po tom pitanju..
pa ja eto predlažem da izaberemo dobru školu i vrtić, kad možemo, ostavimo time loše škole i vrtiće bez djece, i time ih jednog dana i zatvorimo (ili privolimo da se mijenjaju)..
šta predlažeš ti?
valjda ti je jasno da samo konstatovati da sistem ne valja nije nikakav predlog?


Ja uopšte ne kukakm kako ništa ne valja, samo kažem da je jako ružno reći „Ja sam svom detetu izabrala dobru školu, a ti ako ne znaš da izabereš ili ne misliš da je to važno ko j... to dete.“

(A za ovaj konkretan slučaj predlažem, na primer, stalne inspekcije, pa u kom se obdaništu u’vati da deca gledaju Cecu direktoru od plate, vaspitačici od plate, pa da vidimo baš da li će nastaviti da puštaju.)
angie01 angie01 14:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

one jesu i ružne i glupe


ma dobro bre,
u cemu je problem da kazes odkale si?
to ti je ruzno i glupo:))),
ali zato ti je neverovano super i pametno to sto vrtis jednu istu mantru u kojoj otkrivas tajnu zadovoljnih, pa i onih koji to nisu....mrzi me vise da ponavljam one tvoje ingenioznosti, smorilo me,...evo, stigli istomisljenici, pa nastavite tako sto vredjate, to je najkul.
tadejus tadejus 14:04 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01
one jesu i ružne i glupe
ma dobro bre, u cemu je problem da kazes odkale si?to ti je ruzno i glupo...


kehm andjo.. ružno i glupo je tvoje pitanje u kontekstu u kom ga postavljaš..
angie01 angie01 14:05 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

razumijem

vjeruješ.


e, dobro onda....samanko:)
a_olmos a_olmos 14:05 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Ovo što vi pokušavate da nametnete, odnosno zabranite, je kultur-fašizam. Ja ne volim ni Grand, ni Cecu, ali nemam pravo da to zabranjujem. Šta će ko privatno da sluša, to je njegov problem.


Kakav, pobogu, kultur-fašizam? Ili smo sad na stanovištu da su i Ceca i Bah podjednake muzičke (i kulturne) vrednosti? Pa aj onda da stavimo Marijanu Mateus u lektiru, što da ne, ko ima prava da namće deci da čitaju Dostojevskog?
A ja uopšte, ali uopšte, nisam pričala o onome što privatno slušaju, nego baš o onome što slušaju javno – u školi i obdaništu.
angie01 angie01 14:07 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

u kontekstu u kom ga postavljaš..



a koji je to kontekst?
tadejus tadejus 14:08 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

a_olmos

Ja uopšte ne kukakm kako ništa ne valja, samo kažem da je jako ružno reći „Ja sam svom detetu izabrala dobru školu, a ti ako ne znaš da izabereš ili ne misliš da je to važno ko j... to dete.“

(A za ovaj konkretan slučaj predlažem, na primer, stalne inspekcije, pa u kom se obdaništu u’vati da deca gledaju Cecu direktoru od plate, vaspitačici od plate, pa da vidimo baš da li će nastaviti da puštaju.)


primjeti samo da nigdje ne rekoh ko j... to dijete.. nego ti roditelju kog ne interesuje ni izbor škole za svoje dijete si lijena guzica..

a predloga što se tiče..
ok, dakle treba zaposliti još inspektora? ili je broj dovoljan samo ne rade dobro svoj posao? kako ih onda natjerati?
predatortz predatortz 14:09 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Kakav, pobogu, kultur-fašizam? Ili smo sad na stanovištu da su i Ceca i Bah podjednake muzičke (i kulturne) vrednosti?


Jbga, pišem valjda srpskim jezikom:

Ceca nije u nastavnom planu i programu! Bah, koliko znam, jeste.

A ja uopšte, ali uopšte, nisam pričala o onome što privatno slušaju, nego baš o onome što slušaju javno – u školi i obdaništu.


Gde, bre? Na času muzičkog slušaju Cecu?! Ma, daj...
a_olmos a_olmos 14:20 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

primjeti samo da nigdje ne rekoh ko j... to dijete.. nego ti roditelju kog ne interesuje ni izbor škole za svoje dijete si lijena guzica..

a predloga što se tiče..
ok, dakle treba zaposliti još inspektora? ili je broj dovoljan samo ne rade dobro svoj posao? kako ih onda natjerati?


A zar se to ne svodi na – ko j... dete? Jer, šta je ono krivo što mu je roditelj... šta god? I kakva mu korist od toga što smo konstatovali da je roditelj to?
Recimo, roditelj kreten, neće da šalje dete u školu, misli da za tim nema potrebe – šta bude? Dođe država i natera ga da dete upiše u školu. E u ovim slučajevima je to još lakše – evo, dete, postoji to, to, to i to, pa ti samo napravi svoj izbor, ali taj izbor će biti stvarno informisan, jer sad znaš da postoje i druge stvari osim Stoje.

A za inspektore – ne razumem se dovoljno u sistem školsko-obdanišne inspekcije, pa nit znam koliko ih je nit da li rade ili ne rade. Možda ljudi i rade i dovoljno ih je, samo im niko nije rekao da kažnjavaju za narodnjake.
a_olmos a_olmos 14:31 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Gde, bre? Na času muzičkog slušaju Cecu?! Ma, daj...


O, gospode...

Dakle, cela priča je počela tako da je neko rekao da se deci u obdaništima puštaju narodnjaci, zar ne? Pa je neko drugi rekao – ne u svim, ja sam svom detetu izabrala dobro obdanište. Pa onda ja kažem – nije ok takve stvari ostavljati na izbor roditelja, pošto ima roditelja koji ne znaju i neće da izaberu. A činjenica je da nije ok da se deci u obdaništu pušta Ceca. Ili ne misliš tako? To je kultur-fašizam koji spominješ?

predatortz predatortz 14:36 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

a_olmos
Gde, bre? Na času muzičkog slušaju Cecu?! Ma, daj...


O, gospode...

Dakle, cela priča je počela tako da je neko rekao da se deci u obdaništima puštaju narodnjaci, zar ne? Pa je neko drugi rekao – ne u svim, ja sam svom detetu izabrala dobro obdanište. Pa onda ja kažem – nije ok takve stvari ostavljati na izbor roditelja, pošto ima roditelja koji ne znaju i neće da izaberu. A činjenica je da nije ok da se deci u obdaništu pušta Ceca. Ili ne misliš tako? To je kultur-fašizam koji spominješ?



Činjenica je da za ponašanje zaposlenih u obdaništima postoji propisan kodeks. Ako ga neko narušava, tvoje pravo je da se žališ.
Nije ok da se deci u obdaništima pušta bilo šta sem muzike za decu, primerene njihovom uzrastu. Tako i stoji u programu. Ako se neko ne pridržava programa, ne znači da ne valja sistem i program. Tog nekog treba sankcionisati. Sistem predviđa i takve mogućnosti.

Nas nekoliko ovde zastupa tezu da se sistemom treba koristiti, umesto da se kukumače.
Daleko je svrsishodnije, a često da rezultate.
Naricanje nikad.
a_olmos a_olmos 14:54 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Sa prvim delom se apsolutno slažem.

A što se tiče ovoga:

Nas nekoliko ovde zastupa tezu da se sistemom treba koristiti, umesto da se kukumače.
Daleko je svrsishodnije, a često da rezultate.
Naricanje nikad.


Da ponovim – šta s onima koji ne znaju ili neće da se koriste sistemom?
Tj., šta sve vreme pokušavam da kažem – sistem bi morao da ima načine da se samoreguliše. Dok to nije tako, onaj ko ume/može će se snalaziti, a ostali... Jbg.
predatortz predatortz 15:00 24.03.2015

Re: ako mogu plakati


Da ponovim – šta s onima koji ne znaju ili neće da se koriste sistemom?
Tj., šta sve vreme pokušavam da kažem – sistem bi morao da ima načine da se samoreguliše. Dok to nije tako, onaj ko ume/može će se snalaziti, a ostali... Jbg.


Dovoljna je jedna prijava. Ne mora svaki roditelj pojedinačno da reaguje. A nekad je dovoljno vaspitačici reći:

Da li je po programu to što vi puštate deci? Ako nije, molim vas da to ne radite. Ne želim da moje dete to sluša. Ako nastavite, biću prinuđen...
gospodjica gospodjica 15:13 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
gospodjica
Evo pa pročitaj ono što si pisala. Naročito obrati pažnju na boldovane delove. Mada ne moraš. Pisanije ti se u kompletu sastoji od mešavine zamene teza, podmetanja, uvreda - čak ne umeš ni između redova da ih umetneš, lepljenja etiketa, snishodljivog obraćanja...sumnjam da Titova slika ima veze sa tvojim ličnim frustracijama koje ovde izlivaš. Možda je umesto u tu sliku trebalo više da gledaš u ogledalo.


aha..
boldovano je bezobrazluk ali ovo tvoje pisanije je pak šta? učtivo obraćanje sagovorniku?
mani me



Moj odgovor je tuk na luk. Vis vim vi repelit.

A interesantno je da se ja nisam našla uvređenom Endžinim insinuacijama na došljake, iako sam došla iz Niša u Beograd pre...dosta godina. Možda se i mi došljaci razlikujemo? Neki se osećaju k'o kod kuće, neki ne.

@Predator: kolega, što se mene tiče, neću da lažem, jesam za kulturni fašizam. Cecu, Jecu, Daru Bubamaru i ostali polusvet zabranila bih dekretom. Bar sad više nećete moći da mi spočitavate titoizam, komunizam i slične budalaštine. Fašista sam, tim se dičim
predatortz predatortz 15:16 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

@Predator: kolega, što se mene tiče, neću da lažem, jesam za kulturni fašizam. Cecu, Jecu, Daru Bubamaru i ostali polusvet zabranila bih dekretom.


Pa ćeš onda doći na ideju da meni zabraniš pank. I tako to kreće...
tadejus tadejus 15:19 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica

Moj odgovor je tuk na luk.


pa ako i sama uviđaš da bezobrazlukom uzvraćaš šta se onda na bezobrazluk žališ?
gospodjica gospodjica 15:22 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

predatortz
@Predator: kolega, što se mene tiče, neću da lažem, jesam za kulturni fašizam. Cecu, Jecu, Daru Bubamaru i ostali polusvet zabranila bih dekretom.


Pa ćeš onda doći na ideju da meni zabraniš pank. I tako to kreće...


Bože sačuvaj, da zabranim Sex Pistolse, lud li si?
gospodjica gospodjica 15:25 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
gospodjica

Moj odgovor je tuk na luk.


pa ako i sama uviđaš da bezobrazlukom uzvraćaš šta se onda na bezobrazluk žališ?


Ko se žali? Zabole me štikla. Samo kažem da nisi (niti si u stanju) da čitaš "između redova" šatro fazon, nego si bezobrazna osoba.
predatortz predatortz 15:26 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica
predatortz
@Predator: kolega, što se mene tiče, neću da lažem, jesam za kulturni fašizam. Cecu, Jecu, Daru Bubamaru i ostali polusvet zabranila bih dekretom.


Pa ćeš onda doći na ideju da meni zabraniš pank. I tako to kreće...


Bože sačuvaj, da zabranim Sex Pistolse, lud li si?


E, sad prati me...

Ja ih volim, ti ih voliš... Zamisli da ih neko pušta klincima u obdaništu!

Pa, dalje, možda ti i ne bi došla na ideju da zabraniš pank, ali neko ko misli da treba zabranjivati možda bi.

gospodjica gospodjica 15:38 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

predatortz
gospodjica
predatortz
@Predator: kolega, što se mene tiče, neću da lažem, jesam za kulturni fašizam. Cecu, Jecu, Daru Bubamaru i ostali polusvet zabranila bih dekretom.


Pa ćeš onda doći na ideju da meni zabraniš pank. I tako to kreće...


Bože sačuvaj, da zabranim Sex Pistolse, lud li si?


E, sad prati me...

Ja ih volim, ti ih voliš... Zamisli da ih neko pušta klincima u obdaništu!

Pa, dalje, možda ti i ne bi došla na ideju da zabraniš pank, ali neko ko misli da treba zabranjivati možda bi.



Niko klincima u obdaništu ne pušta ni sex pistolse ni Cecu&Jecu. U tu priču apsolutno ne verujem. Ako se i desio neki izolovan slučaj, to nikako nema niti može da ima sistemske posledice. Ono što se dešava sa školstvom u celini celosti već dvadesetpet godina ostavilo je posledice itekakve i to sam lepo ilustrovala opisom razgovora sa tridesetogodišnjim čovekom. Znači radi se o liku koji je rođen '81, a ne zna ništa o Mocartu, ni o rekvijemu kao kompoziciji, a to je samo kap u moru rupa u njegovom opštem obrazovanju. Taj čovek, dečko ne znam kako bih ga nazvala nije za to kriv. Nisu ni njegovi roditelji, ljudi su ga dali na školovanje. Znači zakazao je sistem. To je očigledno predatorz. Možeš da pobijaš kakvim god hoćeš argumentima, crno ostaje crno, belo ostaje belo. I u tom smislu, samo u tom bar na ovom blogu, da mislim da je rahmetli Juga :), njeno školstvo, obrazovni kadar, uopšte odnos kakav je postojao i bio usađivan u ljude glede obrazovanja, kvalitativno svetlosnim godinama ispred.


tadejus tadejus 15:39 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica

pa ako i sama uviđaš da bezobrazlukom uzvraćaš šta se onda na bezobrazluk žališ?


Ko se žali? Zabole me štikla. Samo kažem da nisi (niti si u stanju) da čitaš "između redova" šatro fazon, nego si bezobrazna osoba.


konstatuješ kako jesam (i još sam i u stanju biti) bezobrazna?
a pa što odma ne kažeš..
ja reko ti se nešto žališ
tadejus tadejus 15:42 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica

Znači zakazao je sistem.


znači mrakuša
tadejus tadejus 15:44 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus

znači mrakuša


znači pardon, znači tenebris sestro, go tenebris niđe luxa
gospodjica gospodjica 15:47 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

tadejus
gospodjica

Znači zakazao je sistem.


znači mrakuša


predatortz predatortz 15:48 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Možeš da pobijaš kakvim god hoćeš argumentima, crno ostaje crno, belo ostaje belo. I u tom smislu, samo u tom bar na ovom blogu, da mislim da je rahmetli Juga :), njeno školstvo, obrazovni kadar, uopšte odnos kakav je postojao i bio usađivan u ljude glede obrazovanja, kvalitativno svetlosnim godinama ispred.


Njemu je predavao obrazovni kadar koji se školovao u sistemu kojeg glorifikuješ.
Ja sam se školovao u SFRJ. Ne dao Bog da me neko nešto iz hemije priupita! Obrukao bih i deveto koleno. A gimnazija jaka k'o crna zemlja! Jbga, profa bio alkos...
I Palma je obrazovan u SFRJ, pa hteo Mocarta da zove da mu svira na rođendanu.
gospodjica gospodjica 15:53 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

predatortz
Možeš da pobijaš kakvim god hoćeš argumentima, crno ostaje crno, belo ostaje belo. I u tom smislu, samo u tom bar na ovom blogu, da mislim da je rahmetli Juga :), njeno školstvo, obrazovni kadar, uopšte odnos kakav je postojao i bio usađivan u ljude glede obrazovanja, kvalitativno svetlosnim godinama ispred.


Njemu je predavao obrazovni kadar koji se školovao u sistemu kojeg glorifikuješ.
Ja sam se školovao u SFRJ. Ne dao Bog da me neko nešto iz hemije priupita! Obrukao bih i deveto koleno. A gimnazija jaka k'o crna zemlja! Jbga, profa bio alkos...
I Palma je obrazovan u SFRJ, pa hteo Mocarta da zove da mu svira na rođendanu.


Jeste. Ali se u tom sistemu školovao i Štulić, i kompletna glumačka plejada, i Vlado Divljan i...ajd mi navedi jedan svetao primer rezultata školstva novijeg datuma. Nemam više vremena, odoh kući. Džaba debatujemo.
predatortz predatortz 15:57 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

Ali se u tom sistemu školovao i Štulić,


Pusti Džonija, pa bar je on prozreo taj sistem. Do koske! A, zamisli, nije se doškolovao. Odnosno, napustio je faks.

Seti se:

zbog čega primatima nikada ne isključuju elektriku
oni u principu ionako rijetko čitaju
a i to što čitaju krive stvari čitaju
pa zašto im onda ne isključuju elektriku
želite li dobro svojoj djeci
zaslužni
želite li možda najbolje...

tadejus tadejus 16:38 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica



a latinski ništa?
a bre zakazao taj sistem obrazovni, znači skroz
tasadebeli tasadebeli 20:58 24.03.2015

Re: ako mogu plakati

angie01

taso,

nema razloga da se osecas prozvanim





Нисам се, Енџи, осетио прозваним, него покушавам да вам укажем на оно што сам написао, мислим, још у свом првом икада написаном коментару на овом блогу пре 4 године. (Сунце му жарко, ала време лети! А и зими!)

Морате, људи, да схватите кад год причате о школи (о српским школама, мислим) да вам је то, у ствари, микрослика Србије. Свака школа вам је микрослика Србије. Увек је и била, и сада је, а и биће...

И онда, када је већ тако, узмите у обзир ту чињеницу јер не може школа бити боља од друштва у којем функционише.

Знам да многи од вас полажу наде у васпитавање нових генерација које би требало да, када порасту, створе једну другачију Србију... И ја сам међу њима иначе се не бих ни бавио овим послом. Али то је јако спор, мукотрпан процес, са много лутања и погрешних скретања и то морамо да имамо у виду сваки пут када причамо о српским школама, позитивно или негативно.

princi

Јуче сам, рецимо, пуштао и ово...


Puštaš deci subotarske himne?!


Е? Стварно? Нисам им'о појма!

Ма нема везе, Принци, моји клинци воле брзу вожњу!





gospodjica gospodjica 09:23 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

tess
tadejus
što kažeš, meni i nije pala na pamet ta ideja a sasvim je moguće da i to misle.. kao jes nam bilo super dok nisu ove došlje navalile..
pa ih blam da sad kažu jbg treba istjerati došlje pa će stvar sama da se sredi..



I ti to nisi shvatila?
Bravo, tadejus, bravo. Bosanko.

Pa sinoć te dva puta pita odakle si došla, kada ne znaš za bolje?


Vidi, te vaspitačice u tvom vrtiću su sve, prave, Beograđanke. Starog kova.

A one tete, što slušaju Cecu, za koje zna angie01 i prijatelji, e: iz Bosne i ostale izbjeglice, da ima i Kosovara.
Ili?

No, ok to, tema je ionako praziluk i malograđanština.
Da je ne poentiram.
Zablistala je. Spontano.

Nazvala bih i vašu prepisku i pitanje "odakle si": Napaćeno jugoslovensko dokoličarenje.
Traje, evo, od 1950.

Čija baba je nosila šeširić kao baba Dragana Bjelogrlića, tako nekako.

Za ostalo nemam živaca a bogami i level sam Šamana,
te da se ne patimo odakle smo i kud smo pošli, koje koleno i do kolena i niz i uz i palci.
Kad već krila nemamo.

Dvojak je ovaj praziluk na plakatu.

Jedan za Cecinu raju i kumove,
a drugi za naše, samo, seljačke i komunističke duše
na Balkanu
iz kojeg Beograd nikako iskoprcati.
Konačno vazdignuti.

I skinuti s kurca Srbima i pionirima, došljacima, Šabanima, šalterušama, dotičnim, tetkicama, klošarima i narkomanima, rudarima, podstanarima, palanci i Batajnici, kafe kuvaricama, seljacima, homosexualcima, poštarima, sobaricama, molerima, čistačima, konobarima i taxistima i..

..i da, svima nama koji smo pjevali u horu,
a nemamo sluha.

http://m.youtube.com/watch?v=jo34VhfcetU


Gospodjo,

Beograd je uvek bio grad otvoren za sve. Svako ko dođe u Beograd je Beograđanin, uvek je tako bilo. Ono što smeta svakom pristojnom čoveku je kad pridošlice neće da se prilagode i potenciraju mentalitet iz rodnog kraja, odnosno, nipodaštavaju Beograđane kao gluplje i manje vredne. A da bi ugodili rođenim Beograđanima, jer Beograd je ipak prvo i pre svega njihov dom, pridošlice bi mogle manje da se stide svog lokal-identiteta i da Beograd poštuju i vole. Da nauče da se u tuđoj kući poštuju običaji domaćina. Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin. Ili se vrati tamo gde se osećaš kao svoj na svome.

Osim toga, ako mislite da je mrštenje na došljake specijalitet Beograđana, grdno se varate. U mom rodnom gradu Nišu,mnogi ih takođe uopšte ne vole, i ne libe se da to otvoreno pokažu, često veoma grubo - južnjački temperament, šta ćete. Ista je situacija u svim većim gradovima u Srbiji. To neraspoloženje prema došljacima nije posledica diskriminatorskog mentaliteta starosedelaca, već pokušaja da se stari srpski gradovi specifičnih običaja i načina života, potpuno promene prema apetitima, težnjama, željama i običajama onih koji su došli. Beograd je, uz Novi Sad i pretprpeo najveće promene, i to takve da se ni meni koja sam sa strane ne sviđaju. I sad neko rođen ovde ne sme ni da zucne dok mu se grad pred očima urušava, da mu vi ne bi spočitali eltizam, snobizam i šta već ne. E pa neće moći.

Godinu dana sam živela u Švajcarskoj. Nisam mogla da se priviknem na njihova pravila življenja, običaje, mentalitet. Vratila sam se, otišla u ambasadu, predala im B ausvajs i rekla zbogom. Ne mogu. Iz ove perspektive, mislim da sam mogla malo više da se potrudim, najpre zbog sebe. Ali, sam donela odluku, kakvu takvu. I to je bolje nego živeti u nečijem gradu, nečijoj zemlji, a prezirati one koji tu žive od pamtiveka. Švajcarci takođe ne podnose auslendere. Zato što ovi odbijaju da se priklone švajcarskom načinu života. Žive potpuno odvojeno. Ne druže se sa Švicerima, već se svaka zajednica drži svojih, i tako kao u nekom vakuumu. Zato ne sudite Beogradu, ni Beograđanima. Vi ste ovde itekako prihvaćeni. To što se osećate neprihvaćenim rezultat je vaših inhibicija.
gospodjica gospodjica 09:26 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

....
tasadebeli tasadebeli 10:16 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospodjica

Beograd je uvek bio grad otvoren za sve. Svako ko dođe u Beograd je Beograđanin, uvek je tako bilo. Ono što smeta svakom pristojnom čoveku je kad pridošlice neće da se prilagode i potenciraju mentalitet iz rodnog kraja, odnosno, nipodaštavaju Beograđane kao gluplje i manje vredne. A da bi ugodili rođenim Beograđanima, jer Beograd je ipak prvo i pre svega njihov dom, pridošlice bi mogle manje da se stide svog lokal-identiteta i da Beograd poštuju i vole....

...To što se osećate neprihvaćenim rezultat je vaših inhibicija.






Питали недавно моју жену и мене за неком рођенданском трпезом:

- А одакле сте ви?
- Из Београда.
- Па, не... Мислим где сте рођени? (нестрпљиво)
- У Београду.
- Па не.. Мислим, одакле су вам родитељи? (још нестрпљивије)
- Из Београда.
- Ма, бре, мислим, одакле су дошли у Београд? (сад већ повишеним тоном, ваљда мисли да га зезамо)
- Нису дошли, рођени су у Београду.
- Немогуће!!! (сад је већ заурлао)
- Зашто немогуће? (чујем глас моје драге са стрпљењем пецароша или будистичког монаха) Па мора неко да буде и из одавде.
- Па јес, у праву сте.(сад већ сасвим смиреним тоном завршава овај разговор наш саговорник)

Пре пар година Чеда Антић радио неко историјско статистичко истраживање и установио да данас у Београду живи око 30 000 људи чији су преци живели у Београду и пре 1930. године.

Још пар цртица из историје:

Када је Карађорђе 1806. ушао са устаницима у Београд, у њему је у том тренутку било 7 (и словима - седам!) српских кућа.

Кажу да је најстарија београдска породица, према документима који то потврђују, јеврејска породица Калеф (звучи познато вероватно због Бреде Калеф) која обитава у Београду 300 година.


Osim toga, ako mislite da je mrštenje na došljake specijalitet Beograđana, grdno se varate. U mom rodnom gradu Nišu,mnogi ih takođe uopšte ne vole, i ne libe se da to otvoreno pokažu, često veoma grubo - južnjački temperament, šta ćete. Ista je situacija u svim većim gradovima u Srbiji.






О чему нам је уосталом писао Бора Станковић у Нечистој крви још пре 100 година...


П.С. - Само да ставим на знање, ја нисам Београђанин!

Баново брдо - република!

(Не обраћам баш много пажњу на то да ли је неко рођен у Београду или није, јербо снага Београда, његова магија и специфичан дух града, и јесу вазда долазили из тог протока становништва кроз њега током векова и то се мора поштовати да Београд не би постао мртав град.

Једино тај однос у броју дошљака и домородаца у Београду приметим на фудбалским утакмицама, када на утакмицу Чукаричког и, рецимо, Напретка из Крушевца дође пет или десет пута више чарапана који су се доселили у Београд него што дође навијача Чукаричког. И тако је на свакој утакмици коју Чука игра са неким ванбеоградским клубом...

Мислим, схватам ја ситуацију, дођу људи да навијају за клуб из свог родног места, али ми тада буде баш некако жао због тог мог Чукаричког. )




EDIT:

П.П.С. - И ово су, на пример, некада били БеограЏани! (ЛИНК):

Srpskom stanovništvu nije dozvoljeno ni povlačenje ni zadržavanje u Beogradu. Sultan je 9. septembra naredio da se ratnici iz Beograda odvedu u Carigrad pod stražom. Oko 10. septembra srpske porodice krenule su iz Beograda. Po odobrenju Turaka oni su sa sobom poneli svoje svetinje: mošti svete Petke, mošti carice Teofane i ikonu Bogorodice. Ove svetinje otkupio je tadašnji patrijarh, jer je sultan pretio da će ih uništiti. Srpskom stanovništvu se gubi svaki trag u Carigradu, ali različiti tragovi ukazuju na činjenicu da broj deportovanih 1521. nije bio mali. O njihovom boravku u gradu na Bosforu svedoči i ime jedne gradske kapije na Teodosijevim bedemima koja se u otomansko vreme zvala Beogradska, po Srbima iz Beograda koje je sultan naselio oko nje. Lokalna legenda iz Carigrada govori o tome da ih je sam sultan preselio iz Beograda kako bi održavali zapušteni vizantijski sistem vodosnabdevanja koji je grad snabdevao pijaćom vodom iz nekoliko kilometara udaljene Beogradske šume, s obzirom da je taj sistem bio sličan onom u tadašnjem Beogradu koji je i dalje radio besprekorno.


svarog svarog 10:37 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Мислим, схватам ја ситуацију, дођу људи да навијају за клуб из свог родног места, али ми тада буде баш некако жао због тог мог Чукаричког.


Pa kad Čukaričani navijaju za topčiderske klubove
tasadebeli tasadebeli 10:39 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

svarog
Мислим, схватам ја ситуацију, дођу људи да навијају за клуб из свог родног места, али ми тада буде баш некако жао због тог мог Чукаричког.


Pa kad Čukaričani navijaju za topčiderske klubove



Јес, ту си у праву! Оца им мангупског!
gabriele gabriele 11:17 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Osim toga, ako mislite da je mrštenje na došljake specijalitet Beograđana, grdno se varate. U mom rodnom gradu Nišu,mnogi ih takođe uopšte ne vole, i ne libe se da to otvoreno pokažu, često veoma grubo - južnjački temperament, šta ćete. Ista je situacija u svim većim gradovima u Srbiji.

Ja iz Niš imam samo najbolje uspomene u smislu prilagodbe , istina družio sam se sa studentariom, bio sam omladinac ,ali mi je u svemu bolje lego od nadri isfsuranosti Beograda, čak štaviše bolje je lego mom mletačkočiriličarskom habitusu
krkar krkar 12:47 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Jes'! A Šemsa, Šaban, Fahreta, Era, Brunclik i ekipa su snimali u mojoj i tvojoj vukojebini. Nikako u kosmopolitskom Beogradu! Tu za njih nije bilo publike... A onda smo došli ti i ja i doveli jebenu Cecu iz jebene Žitorađe!


Molim da se zabeleži da se u potpunosti, bez zadrške i rezerve, slažem sa ovo dvoje Bosanaca, od početka do kraja.

Ne zato što je Anđa, po običaju, prolupala nego što su za sve u pravu.

Srbija je zaista otišla u pičku lepu materinu kad su jedina dva glasa razuma - izbosne!
krkar krkar 12:55 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

sa istom pricom i dupetima


Molim Tadejus da postira sliku svog dupeta (ako bašbaš mora može i u gaćama). Mora da je mnogo dobro kad je Anđa ovoliko zapenila.


krkar krkar 12:58 25.03.2015

Re: ako mogu plakati


P.S. Da ne bude da od ovolikih čaršava kod Anđe nema ništa pametno:

Podržavam ideju protektorata (pod uslovom da bude nemački, ništa ove neozbiljne nacije). Iako bi bilo bolje prvo desetak godina čiste okupacije pa tek onda protektorat i te svilene fore.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:08 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

(pod uslovom da bude nemački, ništa ove neozbiljne nacije).


Krkare, pusti malo i te Nemce da odmore od svoje medecine bre.
angie01 angie01 13:15 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Ne zato što je Anđa, po običaju, prolupala nego što su za sve u pravu.




krki, smrdi malo ovo tvoje slaganje sa glasom izbosne.
angie01 angie01 13:18 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Mora da je mnogo dobro kad je Anđa ovoliko zapenila.


mora da si jako pogodjen, kada si konstatovao da sam ja zapenila, a bosancice u svom ociglednom bezobrazluku nisu,...ono, veliki analiticar krki:)))


e, da, tadejus je spominjala tudja dupeta, ne svoje, tako da ne znam da l bas svi ti sa lijenim pozadinama da stave svoje fotke da ih pokazu.
angie01 angie01 13:19 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

pod uslovom da bude nemački,


samo se taj i podrazumeva:)

hm, da,...a ta ideja proizilazi iz svega ostalog sto sam rekla,...a ti rece da
se sa tim ne slazes:))),

jer ovo sto zastupaju vesele Bosancice, a sto si rad potpisati, je bazicna sns mantra, koja zastupa stav da smo konacno na pravom putu i tu je protektorat kao ideja cista jeres.
tess tess 13:23 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

gospođica
Gospođo,

..e, gospođice, reci.
To što se osećate neprihvaćenim rezultat je vaših inhibicija.


Nemam pojma o čemu pričaš,
ali hajde da pokušam nakljucati: nešto.
Hajde da vidim/o gdje je Ziegenproblem.
Prvo, samo, ja ne živim u Beogradu.

Niti sam. Niti ću. Nikada u Srbiji živjela nisam, iako sam porijeklom iz Bajine Bašte, po ocu, po majci smo odnekud s Kosova.

Taso, pao si ničice, pridigni se, nismo na Kaleniću otkrili neprskan paradajz.

I sad živim u selu. Pravom selu.

U stvari. meni je ovaj tvoj uviđajna besjeda, ničim izazvana, kao izvođenje na pravi put, mene, dok nesretna i nepronađena lutam oko Batajnice.
Vježbam krađu patika za Kosovo..
.. oko Rakovice i pevam "jao jao Janoš Janoš daj da opet igram čardaš, čardaš".

Tako nekako.

Šamanski komentar je obuhvatio period od 1950.godine i šeširić babe Dragana Bjelogrlića. E, da bi mi našle potku, retro, vjerovatno bih morala dokazati odakle su mi babe, kako su kvalitetno živjele i da li ja imam lust i da privirim nos na B92?

U osnovi, mislim, da, tek mojim babama ne pašu ti šeširići, i da čestita Srpkinja iz Bosne, Hrvatske, prošla kroz katarzu i sa ponekom vijugicom u glavi i nema šta da traži: ovde.

Ozbiljno ovo mislim, vidi, ako se ona do sada nije (s)našla u svom selu, palanci, metropoli, u divljini, šumi, sa grane sišla, kultivisala, u Berlinu, Madridu ili Londonu, naučila dva tri jezika, kupila dobro auto, jednostavno preživjela,
tj.
ako ona još uvek traži smisao, krivce, maminu suknju, najdražu ploču, ako nije rezignirano shvatila besmisao, i recimo rješava društvene i političke nedoumice na blogu i u Beogradu i oko Beograda, pobogu, mi pričamo o jednom: neostvarenom životu.

Tu je reč o nekoj patnji, ili?

Vidim da si bila u CH, dobro, nije nomadstvo za svakoga. Sa 14 sam "otišla" od kuće i evo skoro više od pola života sam "vani", te mi nije strano ni podstanarske sobe ni tuđe zemlje,
i nisam građanin drugog reda, ma ne, u 2015. godini razgovarati o tim gastarbajterskim strahovima i nadanjima: suludo je. Prevaziđeno.

I da, Beograd, i dokolice i ratovi iz dokolice
- hmmm, interesantne bi to teme bile i komplexi-
tedoh reći, ne živim u Beogradu ali evo hrabro na blogu branim šalteruše. Dočim bih i dobru knjigu pročitala, da je neko napiše, o tom dokoličarenju dece vojnih lica, vikendicama Dalmacije, o Minimaxu i Lepoj Breni.

I jao, jao, neki zli ljudi se kolju a mi deca cveća. To bi mi bilo interesantno jer sam sudionik kad dokoličarenje i zevkanje naplaćuje danak u krvi. I na koncu, mi nemamo filozofe, disidente, anarhiju, čestitog pisca, zamisli tek taj prosek u kojem se davimo evo decenija nekoliko.

Da, zaboravih- od, mojih, došljaka- imam jednog ujaka, u Beogradu, on je doktor, i on ima garsonjeru- nije se obogatio na račun starosjedioca, nije ni stan oteo, ma ne- pisao je i piše knjige, stručne, i voli tu svoju Beograđanku.
Oni su neki fin svet. Maltene siromasi.

Ovo sa tadejus i "odakle je", to je praziluk, sitnodušje, nije tadejus cvećka, ali..

a tek ona tvoja: zabole me štikla.
Zabole me štikla, gospođo.


i, kako rekoh "taj srpski kurac u narativu nekako najnapaćeniji kad Beogradu dokazuje da nije do kolena"

Toliko.

Štulić pjeva:
"Ne prodajem nasmješenog psa,
zaboravi na to, dan ranije šećući kroz park on me upoznao s njom,
malo sreće ponekad igrao sam crveno, žeton kao sladoled lijepio se za moj sto.."
etc.
angie01 angie01 13:27 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Beograd je uvek bio grad otvoren za sve. Svako ko dođe u Beograd je Beograđanin, uvek je tako bilo. Ono što smeta svakom pristojnom čoveku je kad pridošlice neće da se prilagode i potenciraju mentalitet iz rodnog kraja, odnosno, nipodaštavaju Beograđane kao gluplje i manje vredne. A da bi ugodili rođenim Beograđanima, jer Beograd je ipak prvo i pre svega njihov dom, pridošlice bi mogle manje da se stide svog lokal-identiteta i da Beograd poštuju i vole. Da nauče da se u tuđoj kući poštuju običaji domaćina. Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin. Ili se vrati tamo gde se osećaš kao svoj na svome.


gospodjice, ne vredi to, nije cela diskusija ni bila da se razume, nego nametne, negira, izvrce i vredja,...inace bi se vodila drugacije, ne bi bilo potrebe za etiketiranjem ponavljanjem sto puta istih, vec objasnjenih stvari,
tes je tu samo dosla da podvuce, jer nije bila zadovoljna zavrsanicom, cucala u zbunu i cekala, nije se ukljucivala u raspravu ili dala neko svoje misljneje, ne ona je dosla da da misljenje o meni, kako bi tadejusine budalastine i bezobrazluk odbranila kao nevinost bez zastite, ono necovecni neprijatelj, zato je nafilovala ono svoje razmisljanje svime sto je dohvatila, da bude dovoljno tesko:))), po sistemu ko o cemu, djon o obrazu.
tasadebeli tasadebeli 13:28 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

krkar

Podržavam ideju protektorata



А зар та идеја није одавно спроведена у дело?

А Немцима ко је крив, имали су свој турнус... Што га нису искористили?

Сад мало Кристина да свира клавир!



krkar krkar 14:32 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

А зар та идеја није одавно спроведена у дело?


Ma jok, ovo diletantski drugorazredni kvaziprotektorat. Ovo je na nivou Anđinih napabirčevina iz Kanade.

Pazi, naglasak je na

1. Anđinim
2. napabirčevinama

Kanadi ništa ne fali kao takvoj!

Dakle, moli se Angela...
angie01 angie01 14:40 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

Anđa,

što je Anđa

kad je Anđa

kod Anđe

nivou Anđinih

Anđinim


bogtemazo, krki, da pogleda ovo neki psihoanaliticar,...



krkar krkar 14:43 25.03.2015

Re: ako mogu plakati

bogtemazo, krki, da pogleda ovo neki psihoanaliticar,...


Nek baci oko i na tebe kako si zapenila. Pravednički, nema šta!
angie01 angie01 17:08 25.03.2015

Re: ako mogu plakati


Pravednički, nema šta!


ma ne, pravednicki je ovo tvoje dolazenje na kraju balade da kazes ko je ovo a ko je ono, nisam sigurna da bi uopste umeo da definises sa cim se to tacno slazes iz onih beskrajno puta ponovljenih nebuloza, pa si imao potrebu da uskocis ovako, jer si je l te fasciniran.

a drugo, kakve uopste veze ja imam sa nekim tvojim misljenjem o necemu,...pa umesto da ga iskazes, ako bas hoces, ti uputis par bezobrazluka meni, sa intonacijom, kao da si dao vrhovni sud,...kakav prostacki ego trip.
gospodjica gospodjica 08:49 26.03.2015

Re: ako mogu plakati

tess
gospođica
Gospođo,

..e, gospođice, reci.
To što se osećate neprihvaćenim rezultat je vaših inhibicija.


Nemam pojma o čemu pričaš


Štulić pjeva:
"Ne prodajem nasmješenog psa,
zaboravi na to, dan ranije šećući kroz park on me upoznao s njom,
malo sreće ponekad igrao sam crveno, žeton kao sladoled lijepio se za moj sto.."
etc.


A imala si pojma kada si se našla pozvanom da braniš svoju zemljakinju od nas pakosnih beogradskih snobova, kvazi-otmenjakovića, prezirača nižih a obožavatelja viših...klasičan postulat. Interesantno.

Džonijevi stihovi niđe veze, ali nema veze, evo i ja da ga citiram, pa da završimo ovu sada već potpuno besmislenu diskusiju - bar što se mene tiče. Da ne gubim više vreme tipkanjem po tastaturi bespredmetno.

O nacionalnoj pripadnosti kaže: „O tome uopće ne razmišljam. A čiji sam umjetnik? Svoj.“
Na često postavljano pitanje, da li se namjerava vratiti, Štulić je jednom prilikom odgovorio:
“Nemam pasoš, nemam novac i nemam se gdje vratiti. Imao sam jugoslavenski i istekao mi je. Jugoslavije više nema, to je isto kao kad se rodiš i kažu ti: ovo ti je tata, ovo ti je mama, pošto, prema Homeru, nitko ne zna kad se rodi, tko ga je rodio, bar prve tri godine. I sad ja nemam tatu i mamu i zbog toga sam sretan”.



http://www.nezavisne.com/umjetnost-zabava/muzika/Uz-59-rodjendan-Dzonija-Stulica-Najnjezniji-egomanijak-ex-yu-roka-136531.html
tasadebeli tasadebeli 09:56 26.03.2015

Re: ako mogu plakati

tess

Taso, pao si ničice, pridigni se, nismo na Kaleniću otkrili neprskan paradajz.


Ма јок, имају само онај прскани празилук дебео као секвоја који већ поменух...

А и рајска јабука им исто тако искључиво прскана!

Истину говорећи, драга моја, непрсканога било чега по Београду нема већ дуго, дуго, па сам одавно дигао руке од потраге за тако нечим у овом граду...


tasadebeli tasadebeli 10:33 26.03.2015

Re: ako mogu plakati

krkar

Srbija je zaista otišla u pičku lepu materinu kad su jedina dva glasa razuma - izbosne!



Јбг, Крки, све има своју цијену...


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:29 28.03.2015

Re: ako mogu plakati

gabriele
to se radi u Beogradskim vrticim, dekretom se obavezuju vaspitacice da pustaju decije pesme, neke dzez standarde, pred spavanje, filharmoniju, u skolama, obavezno na casovima muzickog, slusanje ozbiljne muzike, prvo neki lako pamtljivi komadi, prica o nastanku istog ili neka zanimljiva anegdota o autoru, razgovor o osecanjima koja izaziva,...taj rad, da se deca naviknu, udje im u uvo, bude prijatno i prepoznatljivo,...ove sto kao odrasli slusaju cecu, jecu, kerempecu- zabole za ove plakate, nece ih ni primetiti, jer svojom estetikom ne vuku oko "prozvanih".

Staljin i Hitler su do u tančine razvili sistem zaštite dece od roditeljskog uticaja .Šta ako neko od roditelja želi da decu zaštiti od pregenijalnog libreta Mocartove "cosi fan tutte". Il mu je jednostavno qurcu čeif da mu deca slušaju Cecu.
Volio bih jednom vidjet statistiku o uslovljenosti slušanja klasične muzike i punjenja budžeta ..
dok je Britanijom tandrko kajđagugu (il kako se zvalo ono čudo) u SSSR Boljšoj je imao svetski vrh umetnosti .. a o ceni balerina nekom drugom prilikom

Идеално у друштву треба да постоји консензус, али знамо да је то редак случај, па и када се ради о музици. А музику, као пасивни слушалац конзумира свако, и онај ко је у животу имао прилику да слуша искључиво турбо фолк, и онај ко је одрастао на некој селекцији најбоље музике икада компоноване, као и онај ко је провео 15+ година свакодневно и предано учећи неки инструмент и вежбајући, па дозволи да није свако мишљење једнако информисано.

Пуњење буџета је само један аспект, а чињеница је да се два најбоља лабуда на сцени британске Краљевске опере у овом тренутку презивају Осипова и Обрасцева, да на тој сцени Баљшој гостује сваке године и да су веома скупе карте продате месецима унапред и да Баљшој, као глобални бренд, продаје као свој врхунски производ директне преносе својих балета који се приказују у биоскопима широм света (а Берлинска филхармонија већ годинама има своју "виртуелну концертну салу" где можеш да "купиш карту" и гледаш концерт на интернету).

Нешто што бих ја волела да видим је да свако дете има прилику да слуша оно што информисано мишљење препознаје као квалитет (и евентуално да свако дете има прилику да свира неки инструмент, напр. фрулу), па макар се то постизало "декретима", што рече Енџи.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 18:43 22.03.2015

dvosekli praziluk

"budzetski paraziti" Pedja?

Na budzetu su i policija, vojska, shkolstvo, zdravstvo, sudstvo... I josh par stvari.

Nadam se da josh nije doshlo vreme da raspustimo "sve to" i otarasimo se parazita. Pa da onda svako svoje dupe sam lechi, shtiti, obrazuje - svojeruchno o svom troshku i u svojoj pecini.

Erozija drushtvenog vrednosnog sistema je takva i u takvom stadijumu da su reakcije i otpor neophodni, ako vec nije kasno. Ako nam pazljivo chitanje dnevne shtampe ili gledanje TV programa ne izaziva muchninu, povracanje ili pure rage, onda je ovo drushtvo spremno za popa i pogrebnika.

Bilo bi mi draze da BF svoj otpor iskazuje akcijom "ZA" - ovako chini se da su izabrali lakshu stazu (a i praziluk ima dve oshtrice). Ali, things being as they are, bolje je i ovako nego nikako.
8c_competizione 8c_competizione 18:54 22.03.2015

Re: dvosekli praziluk

cane.srbljanovic
"budzetski paraziti" Pedja?

Na budzetu su i policija, vojska, shkolstvo, zdravstvo, sudstvo... I josh par stvari.

Nadam se da josh nije doshlo vreme da raspustimo "sve to" i otarasimo se parazita. Pa da onda svako svoje dupe sam lechi, shtiti, obrazuje - svojeruchno o svom troshku i u svojoj pecini.

Erozija drushtvenog vrednosnog sistema je takva i u takvom stadijumu da su reakcije i otpor neophodni, ako vec nije kasno. Ako nam pazljivo chitanje dnevne shtampe ili gledanje TV programa ne izaziva muchninu, povracanje ili pure rage, onda je ovo drushtvo spremno za popa i pogrebnika.

Bilo bi mi draze da BF svoj otpor iskazuje akcijom "ZA" - ovako chini se da su izabrali lakshu stazu (a i praziluk ima dve oshtrice). Ali, things being as they are, bolje je i ovako nego nikako.


Pedja sam deluje pomalo kao bot

doduse, njemu su namere malko drugacije, ipak je drugarica takodje dokacena ovom akcijom BF, sto on misli da nije u redu
jkt2010 jkt2010 20:38 22.03.2015

Re: dvosekli praziluk

cane.srbljanovic
"budzetski paraziti" Pedja?

Na budzetu su i policija, vojska, shkolstvo, zdravstvo, sudstvo... I josh par stvari.

Nadam se da josh nije doshlo vreme da raspustimo "sve to" i otarasimo se parazita.

Pa jes, al dom zdravlja još nije krenuo u kampanju "hvala što ne dolazite" a ni u onu drugu o umišljenim bolesnicima, na primer. Mada izgleda da bi i mogao, naišlo bi to na podršku.
8c_competizione 8c_competizione 22:18 22.03.2015

Re: dvosekli praziluk

jkt2010

Pa jes, al dom zdravlja još nije krenuo u kampanju "hvala što ne dolazite" a ni u onu drugu o umišljenim bolesnicima, na primer. Mada izgleda da bi i mogao, naišlo bi to na podršku.


tacno sam znao da je samo jkt2010 falila
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:17 22.03.2015

Re: dvosekli praziluk

Pa jes, al dom zdravlja još nije krenuo u kampanju "hvala što ne dolazite" a ni u onu drugu o umišljenim bolesnicima, na primer. Mada izgleda da bi i mogao, naišlo bi to na podršku.


Pa jes, slazem se. A i praziluk je mnogo zdrav to svi znamo, jel tako?
8c_competizione 8c_competizione 18:33 23.03.2015

Re: dvosekli praziluk

dom zdravlja još nije krenuo u kampanju "hvala što ne dolazite"


zar ovo nije generalni stav zaposlenih u domovima zrdavlja?
gabriele gabriele 19:15 22.03.2015

privatizirat

ne vidim razlog zašto te što gude ne privatizirati, a bogami i državnu televiziju
gabriele gabriele 19:19 22.03.2015

kviskoteka

http://sprdex.com/2015-02/sprdex-kviz-saznaj-razlikujes-li-srpsku-cajku-od-rock-klasika/
gavrilo1 gavrilo1 19:56 22.03.2015

plus za Pedju :)

I rekao bih jos da bi valjda kampanja trebala biti u cilju da se privuku ljudi koji mozda imaju manje afiniteta prema takvoj muzici, valjda umetnost treba delovati u tom pravcu.
Mozda,
ti sto sviraju u filharmoniji jedu i prasetinu, slaninu, zlatiborski sir, luk i ajvar, ne mogu praznog stomaka gudati.
Fora bi bila da su se tako nametnuli kampanjom, spustili se dole medju ljude koji ih hrane hranom za svakoga.

Edit
Mada evo razmisljam, mozda su zapravo tom kampanjom hteli isprovocirati ljude koji bi bas u inat otisli da vide sta to nije za njih.
Mi smo pomalo inatan narod, mozda igraju na tu kartu?
8c_competizione 8c_competizione 20:19 22.03.2015

Re: plus za Pedju :)

plus za Pedju :)


ni sumnjao nisam da ce se SNS bot pojaviti

nego da te pitam nesto, kako ce te oprati i Dunav i Sava posle kada te budu zajebavale kolege tamo, pratijski drugovi, da se odusevljavas likom, koji je pored svega ostalog u zivotu, i gay?

dupe ce ti pomeriti od zajebancije

ili je botovima ipak ovakvo virtuelno odusevljavanje programom dozvoljeno, sve dok ste jos "cistunci" u realnom zivotu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana