Astrologija| Ekonomija| Hronika| Istorija| Politika

Casus belli?

tasadebeli RSS / 07.04.2017. u 08:34
"Amerikanci su, kako tvrde zvaničnici Pentagona, Rusima dali signal da slede napad, a kažu i da je u pogođenoj bazi bilo ruskih vojnika. "
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Цитат и линкови преузети са сајта Б92.)
 
 
 
 
 
 
"Military plotters know that the majority would never support their wars, if it were generally known why they were really being fought. Over the millennia, a special martial art has been deliberately developed to weave elaborate webs of deceit to create the appearance that wars are fought for "just" or "humanitarian" reasons. "
 
 
 
 
 
 
 
SignatureTraditionalChessTable3.jpg 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tagovi



Komentari (290)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 08:42 07.04.2017

Тастер

loader loader 12:04 07.04.2017

Re: Тастер

predatortz predatortz 08:58 07.04.2017

Stvar obraza

Rusi moraju uzvratiti. Kad, gde, i na koji način - uskoro ćemo saznati.
Naravno, ne očekujem da će to učiniti direktno ruska vojska.
Mislim da će neka druga dobiti neku dalekometnu pucaljku, koju odavno priželjkuje.
tasadebeli tasadebeli 09:07 07.04.2017

Велики точак

"Napad u Siriji - kao Jugoslavija, Irak, Libija"


"Reakcije na napad: Za Putina agresija, Netanijahu pohvalio"



Kraja Kraja 19:09 07.04.2017

Re: Велики точак

...kad si se vec dohvatio marie sainte buffy, uz ovu temu mi je prikladnije...

sugarbaby sugarbaby 09:43 07.04.2017

TasoDear

jel se sećaš kad je Obama gotovo nehajno izjavio tokom još prvog mandata da je "Rusija regionalna sila"...?
Putin nije ništa rekao, kvaCi prišao nije, ali je usledilo debelo ladjenje odnosa. Nije, mislim Obama, mogao gore da mu kaže: advokat je to/rečito to.

Sad imamo Trampa kojeg je do juče bio glas da su mu Rusi namestili pobedu nad onom.
I?
Ja stvarno mislim da nikada nećemo znati šta je sledeći Trampov potez jer ga ni on sam ne zna.
Al da nije zabavno, nije.
Svetu samo još treba otvoreni vojni sukob USA i Rusije, inače je sve drugo na leb da mažeš.
predatortz predatortz 09:48 07.04.2017

Re: TasoDear

Svetu samo još treba otvoreni vojni sukob USA i Rusije, inače je sve drugo na leb da mažeš.


Ma jok, bre!
Sve će to biti stvar reciprociteta.
Rusi će da se prićute neko vreme, a onda će neko da dobije veću praćku, kojom će da ošine negde po "američkom interesu".
sugarbaby sugarbaby 09:50 07.04.2017

Re: TasoDear

Pa ok, nisam ni mislila na pravi rat. Al jedna varnica, druga varnica.......

tasadebeli tasadebeli 09:51 07.04.2017

Re: TasoDear

sugarbaby

Ja stvarno mislim da nikada nećemo znati šta je sledeći Trampov potez jer ga ni on sam ne zna.






Al da nije zabavno, nije.
Svetu samo još treba otvoreni vojni sukob USA i Rusije, inače je sve drugo na leb da mažeš.








Ма какви забавно... Напротив.



nsarski nsarski 10:43 07.04.2017

Re: TasoDear

Ja stvarno mislim da nikada nećemo znati šta je sledeći Trampov potez jer ga ni on sam ne zna


Prema nekim glasinama, Tramp ovih dana čita ilustrovanu knjižicu "Dekart za početnike", ali nije daleko stigao pošto igranje golfa zahteva mnogo vremena. Ipak, nešto je naučio i to izrazio rečima "Da li ja mislim? Da, ja mislim."
tasadebeli tasadebeli 10:51 07.04.2017

Re: TasoDear

nsarski
Ja stvarno mislim da nikada nećemo znati šta je sledeći Trampov potez jer ga ni on sam ne zna


Prema nekim glasinama, Tramp ovih dana čita ilustrovanu knjižicu "Dekart za početnike", ali nije daleko stigao pošto igranje golfa zahteva mnogo vremena. Ipak, nešto je naučio i to izrazio rečima "Da li ja mislim? Da, ja mislim."






Насмејах се од све муке...

Па нека, Професоре, и то је ипак некакав цивилизацијски искорак у односу на нашег патријарха:


Poglavar Srpske pravoslavne crkve, patrijarh Irinej izjavio je da politički zvaničnici nisu razgovarali s njim o terminu izbora, a upitan šta misli o poklapanju izbora sa praznikom, patrijarh Irinej je rekao kratko da "ne misli".



(Блиц)
nsarski nsarski 11:01 07.04.2017

Re: TasoDear

Па нека, Професоре, и то је ипак некакав цивилизацијски искорак...


Pa hebiga, ne može se mnogo više očekivati od Trampa koji svog gosta, predsednika Kine, gospodina koji se zove XI Jinping, zove Predsednik Jedanaest. Očekuje se da će razgovori biti plodotvorni.
Milan Novković Milan Novković 10:24 07.04.2017

Teško da je ...

... casus belli.

Ovo su alternativci već sve videli unapred. Najverovatnije se radi o predstavi.

Tipično neocon "dupliranje uloga".

Od pre neki dan:

- Bliski istok uglavnom izgubljen.

- Ameri imaju još jadne Kurde kao topovski "materijal" ali oni po nediplomatski obrascima gube u svakom slučaju, pa bi trebali da su dovoljno pametni da iskuliraju američka bodrenja, koji će is iskoristiti, proglasiti pobedu pa ostaviti na cedilu, otići.

- U UK jutros dovukoše na BBC previše priče na temu, hej, čekaj malo, seti se Iraka i WMD, ovo je najverovatnije laž i iscenirano, čak potegoše priznanje, preko UNa, kako je to prošli put bilo iscenirano.

- BBC ne radi ove stvari slučajno, oni su ti sada na ovakve teme uglavnom ultimativni presstitutes, press prostitutes, njema je rečeno kako da se ponašaju.

- Pa je ovo dal neki pretex za US spuštanje lopte i priznavanje poraza iza scene, dok raji zamajavaju oči predstavom.

- Ipak, ovo su "teorije" sa nekim nepoznatim verovatnoćama.

- Priče za pratiti su "red lines" i bitke oko njih.

- "Američke" se tiču Irana i Hezbolaha, tj neprekidnig pojasa iranskog uticaja do Sredozemlja.

- Interesantna je priča i "žrtvovanje" KSA.

tasadebeli tasadebeli 10:44 07.04.2017

Re: Teško da je ...

Milan Novković

Teško da je ...
... casus belli.



Из твојих уста у божје уши!

Искрено се надам да је тако.

А слушај му говор, Милане:







К'о Черчил када је Британија улазила у рат са Хитлеровом Немачком.

И заиста изгледа тако као да не зна шта ће иза овога уследити, него се само нагађа...

Као што то рече и Бејби.

И то је оно што ме плаши толико.


EDIT: А кад-тад мора да се плати тај рачун за суспендовање међународног права и претварање Уједињених нација у само још једну Лигу народа... Ону из доба Хитлера.
blogov_kolac blogov_kolac 11:02 07.04.2017

opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Da prokomentarišem dok je pristiglo svega 10-ak komentara, pa da ne preteram (mada na srBskim medijskim portalima na vesti iz Sirije već ima više nego dovoljno komentara da se primeti u kom to očekivanom smeru idu većinski naša razmišljanja). Elem, dokle ćemo bre više kao narod da se blamiramo kao evropska crna ovca koja se skoro svakom svetskom tiraninu divi, sa posebnim akcentom na one najsurovije i najbeskrupuloznije?!?

U konkretnom sirijskom slučaju mogu još da razumem Irance ili Hezbolah koji podržavaju svoju šiitsku braću da održe svoju apsolutnu vlast u državi u kojoj su inače izrazita manjina u odnosu na većinske i sada pobunjene sunite, pa ne haju previše kakav im je monstrum na čelu kojem daju podršku. Mogu i Ruse donekle da razumem što tako zdušno brane svog jedinog vojnog saveznika na celom Mediteranu, iako sam lično ubeđen da će na duge staze od ove svoje rizične strategije imati više štete nego koristi. Jedino ne mogu da skapiram nas Srbe, koji apsolutno nemamo ama baš nikakve veze sa bilo čim u vezi u ili oko Sirije, pa opet, jednog takvog krvožednog despota kakav je Bašar el Asad doživljavamo kao pozitivan lik, i kao jednog od najomiljenijih aktuelnih svetskih lidera. Čista i nepatvorena tiraninofilija, nema drugog objašnjenja, pogotovo ako se prisetimo ko je u ovom veku u celoj Evropi najviše plakao pri odlasku rahmetli Fidela, Uga Čaveza, Gadafija, Janukoviča, Huseina, Kim Džong-Ila, avganistanskih talibana, a čak smo krenuli da se zaljubljujemo u lidere ovde tradicionalno najomraženijih Turske i USA čim su počeli da iskazuju neke očigledne autokratske tendencije.
nsarski nsarski 11:14 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

čak smo krenuli da se zaljubljujemo u lidere ovde tradicionalno najomraženijih Turske i USA čim su počeli da iskazuju neke očigledne autokratske tendencije.


Kad odbacimo celu dekorativnu verbiažu koju si ovde razmazao i fokusiramo se na citirano, odgovori precizno: da li ti podržavaš ovo noćašnje, nezakonito, neodobreno bombardovanje Sirije od strane dobrog stratega Predsednika Trampa, ili se ipak gadiš omraženog Trampa koga su već prozvali "Kaligula sa lošom frizurom"?
emsiemsi emsiemsi 11:17 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac
Da prokomentarišem dok je pristiglo svega 10-ak komentara, pa da ne preteram (mada na srBskim medijskim portalima na vesti iz Sirije već ima više nego dovoljno komentara da se primeti u kom to očekivanom smeru idu većinski naša razmišljanja). Elem, dokle ćemo bre više kao narod da se blamiramo kao evropska crna ovca koja se skoro svakom svetskom tiraninu divi, sa posebnim akcentom na one najsurovije i najbeskrupuloznije?!?

U konkretnom sirijskom slučaju mogu još da razumem Irance ili Hezbolah koji podržavaju svoju šiitsku braću da održe svoju apsolutnu vlast u državi u kojoj su inače izrazita manjina u odnosu na većinske i sada pobunjene sunite, pa ne haju previše kakav im je monstrum na čelu kojem daju podršku. Mogu i Ruse donekle da razumem što tako zdušno brane svog jedinog vojnog saveznika na celom Mediteranu, iako sam lično ubeđen da će na duge staze od ove svoje rizične strategije imati više štete nego koristi. Jedino ne mogu da skapiram nas Srbe, koji apsolutno nemamo ama baš nikakve veze sa bilo čim u vezi u ili oko Sirije, pa opet, jednog takvog krvožednog despota kakav je Bašar el Asad doživljavamo kao pozitivan lik, i kao jednog od najomiljenijih aktuelnih svetskih lidera. Čista i nepatvorena tiraninofilija, nema drugog objašnjenja, pogotovo ako se prisetimo ko je u ovom veku u celoj Evropi najviše plakao pri odlasku rahmetli Fidela, Uga Čaveza, Gadafija, Janukoviča, Huseina, Kim Džong-Ila, avganistanskih talibana, a čak smo krenuli da se zaljubljujemo u lidere ovde tradicionalno najomraženijih Turske i USA čim su počeli da iskazuju neke očigledne autokratske tendencije.

Па добро онда !
Шта ти мислиш, да ли да аплаудирамо овом америчком нападу или смемо да будемо и против ?
Шта нам је чинити ?
sasaminijature sasaminijature 11:24 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Elem, dokle ćemo bre više kao narod da se blamiramo kao evropska crna ovca koja se skoro svakom svetskom tiraninu divi, sa posebnim akcentom na one najsurovije i najbeskrupuloznije?!?



Лебееееее ауууууууу


Па каже;

Jedino ne mogu da skapiram nas Srbe, koji apsolutno nemamo ama baš nikakve veze sa bilo čim u vezi u ili oko Sirije, pa opet, jednog takvog krvožednog despota kakav je Bašar el Asad doživljavamo kao pozitivan lik, i kao jednog od najomiljenijih aktuelnih svetskih lidera. Čista i nepatvorena tiraninofilija, nema drugog objašnjenja, pogotovo ako se prisetimo ko je u ovom veku u celoj Evropi najviše plakao pri odlasku rahmetli Fidela, Uga Čaveza, Gadafija, Janukoviča, Huseina, Kim Džong-Ila, avganistanskih talibana, a čak smo krenuli da se zaljubljujemo u lidere ovde tradicionalno najomraženijih Turske i USA čim su počeli da iskazuju neke očigledne autokratske tendencije.



Туга, да се човек озбиљно запита!

Ау Блоги ал си колац! Нема шта успела операција! Ти као да двадесет часова слушаш само вести са ББС-а и слушаш само саопштења из Беле куће и из Брисела.

Све лепо, него јел се бар некада запиташ, оно мало ако ништа и твоју су земљу '99 "ослобађали"?

Баш су дивно место за живот направили у Ираку, Авганистану, Сирији па и на овим нашим просторима. Видим доста милионера је кренуло да се насељава у те оазе просперитета.

Плаше ме јединке које овако као ти резонују, озбиљно ме плаше!
tasadebeli tasadebeli 11:50 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac


Jedino ne mogu da skapiram nas Srbe, koji apsolutno nemamo ama baš nikakve veze sa bilo čim u vezi u ili oko Sirije, pa opet, jednog takvog krvožednog despota kakav je Bašar el Asad doživljavamo kao pozitivan lik, i kao jednog od najomiljenijih aktuelnih svetskih lidera.



Немој тако паушално. Нису ни сви Срби исти.

Нити мисле исто.

Ето, види рецимо Милана или Преду и мене. Они мисле једно, ја мислим другачије о том истом (отуд и овај мој пост).

Битно је да умемо да то кажемо један другом без неких уопштавања и паушалних етикетирања.

А у сваком случају хвала ти за извештај како то игледа на "оним" порталима које си поменуо.

mada na srBskim medijskim portalima na vesti iz Sirije već ima više nego dovoljno komentara da se primeti u kom to očekivanom smeru idu većinski naša razmišljanja



Само, као што ти рекох, ти портали нису "сви Срби света" нити је то тамо "већинско мишљење" (што је твој субјективни утисак) заиста једино мишљење које постоји међу Србима о овим питањима.

Укратко, а да бисмо се боље разумели, овај мој пост никако није настао због тога да би подржао то "већинско мишљење" које си тамо пронашао.

Напротив, настао је да бисмо показали да не морамо увек да заузимамо стране када дискутујемо о нечему, већ да можемо да сагледамо нешто са свих страна, а не искључиво кроз црно-беле наочаре које се труди да нам свима натакне ова медијска педагогија 21. века.

Те проклете црно-беле наочаре и јесу биле одувек онај једини и прави casus belli свих наших ратова и сукоба у којима је текла крв откада је света, века и човека.

Ја бих да их на овом посту избегнемо ако може.
nsarski nsarski 11:56 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Баш су дивно место за живот направили у Ираку, Авганистану, Сирији па и на овим нашим просторима.

Zaboravio si da pomeneš zemlje kao što su Libija, Jemen, Ukrajina, Somalija, Egipat i Južni Sudan (da pomenem samo neke izostavljajući, npr, Honduras, Haiti, Gvatemalu...), koje se u turističkim bedekerima opisuju kao Paradiso Terrestre.
blogov_kolac blogov_kolac 12:11 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
čak smo krenuli da se zaljubljujemo u lidere ovde tradicionalno najomraženijih Turske i USA čim su počeli da iskazuju neke očigledne autokratske tendencije.


Kad odbacimo celu dekorativnu verbiažu koju si ovde razmazao i fokusiramo se na citirano, odgovori precizno: da li ti podržavaš ovo noćašnje, nezakonito, neodobreno bombardovanje Sirije od strane dobrog stratega Predsednika Trampa, ili se ipak gadiš omraženog Trampa koga su već prozvali "Kaligula sa lošom frizurom"?
Što se mene lično tiče, kao adekvatna reakcija na upotrebu zabranjenih vojnih otrova u građanskom ratu u Siriji od strane režima, trebali su biti neuporedivo masivniji vojni udari, sa elementima prave intervencije na terenu, još u avgustu 2013. kada je Asad u jednom predgrađu Damaska koji nije pod njegovom kontrolom izveo mnogo strašniji napad, sa oko hiljadu mrtvih (u jednom jedinom danu pobio je na najstršniji mogući način više civila nego ISIS u svim svojim terorističkim napadima zajedno izvedenim van Sirije i Iraka), i to bi bila glasna poruka celom svetu da postoje neke granice preko kojih niko u bilokakvom sukobu ne sme da prelazi (upotreba hemijsko-biološkog oružja u konkretnom slučaju).

Dakle, ova u principu simbolična odmazda prema Asadu, i prva u toku surovog petogodišnjeg građanskog rata kojom je bio direktno izložen (a za razliku od najradikalnijih njegovih protivnika, onih iz ISIS i al-Nusre koji su već par stotina puta bili izlagani ovakvim udarima međunarodnih snaga) je najmanje što je Asada trebalo sleduje za njegov poslednji varvarski postupak. Inače, lično sumnjam da je ovo neka izvorno Trampova odluka ili volja, pre će biti da je bio iznuđen potez pred ogromnim pritiskom američkog vojnog i bezbedonosnog aparata da se spreči ubrzano gubljenje globalnog ugleda USA kao ovlašćenog svetskog policajca i ekskluzivnog čuvara i zaštitnika svetskog poretka, a koje je upravo nastupilo njegovim dolaskom u Belu Kuću. To je ono što ljudi kod nas (i u Rusiji) ne mogu da shvate da je Amerika zadnjih skoro vek ipo bila istinski lider slobodnog sveta, a ne prinudni upravnik, i sa budaletinom na čelu mogu oni i da dupliraju svoju vojsku ili ekonomiju ali će globalni uticaj i nasleđena savezništva da im se gube i nestaju. Tramp se više puta javno izjašnjavao da Ameriku ne treba da je briga za tiranske režime koji čvrsto kontrolišu situaciju u svome dvorištu, i Asad, bar onaj pre izbijanja pobune se lepo uklapa u takvu sliku.

Motivi Asada u ovom hemijskom napadu su bili jasni, ma koliko sada bilo i jasno da se preračunao - hteo je da pošalje jasnu poruku svima, a pre svega svojim sunarodnicima kako ponovo može da radi sve što mu se prohte. On je inače pre samo koju nedelju, dok je trajalo najduže sirijsko primirje i održavali se nekakvi pregovori uspeo tako veoma efektno da ponizi sve i uspešno pošalje sličnu poruku. Tada je njegova avijacija bombardovala postrojenja za snabdevanje pijaćom vodom Damaska koja su se nalazila u oblasti pod kontrolom pobunjenika, a pošto ovi naravno nisu imali ni stručnjake ni sredstva da obave potreban remont i sanaciju, pod firmom sprečavanja humanitarne krize (usled pretećeg nedostatka vode) rutinski je vojno preuzeo tu oblast jer pod uslovima važećeg primirja pobunjenici nisu mogli da pregrupišu svoje snage. Ali sada se Asad očito preračunao i precenio, pogotovo što je u međuvremenu i severnokorejski diktator uspeo na sličan način da unizi Ameriku a Trampa lično napravi budalom, i ako Tramp sam nije odmah shvatio ovu situaciju, ne sumnjam da je makar nateran na to od svojih iz Pentagona.
Milan Novković Milan Novković 12:23 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
Баш су дивно место за живот направили у Ираку, Авганистану, Сирији па и на овим нашим просторима.

Zaboravio si da pomeneš zemlje kao što su Libija, Jemen, Ukrajina, Somalija, Egipat i Južni Sudan (da pomenem samo neke izostavljajući, npr, Honduras, Haiti, Gvatemalu...), koji se u turističkim bedekerima opisuju kao Paradiso Terrestre.

Kad pogledate, recimo, Irak i Avganistan - ako tamo nisu "uspeli" ovde nemaju šanse.

Sada se radi "settlement", u stvari. Što ne znači da on ne može da traje 6-12 meseci uz velika, dodatna razaranja.

Nekoliko "sitnica" sugeriše da se čak, možda, malo i "žuri" da se priča zaokruži, pa možda pričamo o 3-6 meseci, možda samo nedeljama:

- US Inc. se više ni ne trude da nešto ozbiljnije postave priču, tj Rusima niti pokušavaju, a uglavnom znaju i sami, više ne mogu da je prodaju - Beli Šlemovi goloruki rukuju "sarinom" (on ubija i preko kože), koji još i smrdi (aj neki prljav i da smrdi, al takav samo AlKaida pravi, ili je nešto drugo u pitanju, a od "snimaka" bog zna šta je pravo a šta iscenirano), a to da su oni embeded u AlKaidu, Beli Šlemovi, i da konce vuku Ameri, i njihove i AlKaidine, sada više i vrapci znaju. Bog zna šta je stvarno šta ne.

- Rusi su dozvolili u prošlim nedeljama i Izraelcima da letuckaju po regionu. Putin je, izgleda, veliki prijatelj sa Bibijem, kontroliše u Izraelu javno mnjenje od oko milion glasača, i uprvo se, po prvi put (valjda) u ruskim zvaničnim oglašavanjima pojavio i Zapadni Jerusalem kao prestonica Izraela, veliki poklon Izraelu.

- Rusi igraju igre, tj ne nude usluge drugima iz nekih očaja, oni taj šah izgraju mnogo bolje od ostalih - tako, veće su šanse da je neki dogovor već napravljen, Bibi može da smiri izraelski lobi u US jednim pokretom palice.

- Trampa su "izveli" na pozornicu, video sam ti prethodni komentar, tamo se vodi bitka i dalje sa neocon ogrankom DeepGov, evo pomerili su i Bannona, reklo bi se da Trump Inc. gubi, i možda je 60% tako, al teško više od toga - posto je jako teška, duga borba sa mnogo poteza.

- E sad, aj da vidimo Kurde, oni bi jedini mogli da budu US "elitni" vojaci na terenu i odugovuku igru, ali ja mislim da će ovog puta to pametnije odigrati, pratimo Raku, ili kako li se zove na Srpskom.

- Jedina ozbiljna, duga bitka-rat se vodi na potezu Izrael-Iran, i ja se nadam da će naći neki interes oko redefinisanja Hezbolaha, bez previše pucanja.
narcis narcis 12:32 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Što se mene lično tiče, kao adekvatna reakcija na upotrebu zabranjenih vojnih otrova u građanskom ratu u Siriji od strane režima, trebali su biti neuporedivo masivniji vojni udari, sa elementima prave intervencije na terenu, još u avgustu 2013. kada je Asad u jednom predgrađu Damaska koji nije pod njegovom kontrolom izveo mnogo strašniji napad, sa oko hiljadu mrtvih (u jednom jedinom danu pobio je na najstršniji mogući način više civila nego ISIS u svim svojim terorističkim napadima zajedno izvedenim van Sirije i Iraka), i to bi bila glasna poruka celom svetu da postoje neke granice preko kojih niko u bilokakvom sukobu ne sme da prelazi (upotreba hemijsko-biološkog oružja u konkretnom slučaju).

a ti si ubeđet da je to tačno, ove 27 godine raspada jugoslvije te ništa nisu naučile.
ondak bolje batali da se baviš bilo kakvim ritičkim razmišljanjem, ne ide tebi to.
g.radicevic g.radicevic 12:44 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Što se mene lično tiče, kao adekvatna reakcija na upotrebu zabranjenih vojnih otrova u građanskom ratu u Siriji od strane režima, trebali su biti neuporedivo masivniji vojni udari, sa elementima prave intervencije na terenu, još u avgustu 2013.


pokušaj da malo šire pogledaš sliku blogi

ovde se radi o kršenju međunarodnog prava, i opasnim igrama bez obzira na uzrok.
smatraš da je u redu da svaki bolid (a nije da ih nema), koji ima odgovarajuće dalekometne prangije, sutra može da zavodi red po svetu prema svojim aršinima. Da UN kao neko ko bi trebalo da bude garant poštovanja kakvog god, ali usaglašenog međunarodnog pravnog poretka, bude samo zapisničar i evidentičar takvih ispada. Šta ako se prekosutra seti (ili ga obaveste) da su kinezi onomad izgazili studente na Tjenan Menu, pa odapne praćku i na njih ?

tasadebeli tasadebeli 12:48 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac

i ako Tramp sam nije odmah shvatio ovu situaciju, ne sumnjam da je makar nateran na to od svojih iz Pentagona.



Није ту само Пентагон онај који се пита.

Напротив, они су извршиоци послова.

Питају се интересни кругови, војно-индустријско-безбедносни комплекс. И велике мултинационалне корпорације.


Ретко који амерички председник је и исказивао своју слободну вољу током свога председниковања.

Углавном су сви играли по музици коју су им ти кругови које помињеш свирали.

Они који нису хтели да играју по тој музици, били би застрашивани или уклањани ако утеривање страха не би давало резултата.

А пошто ти кругови које ти помињеш (војно-индустријско-безбедносни комплекс) свирају ипак искључиво само неку своју музику, онда се баш и не могу сложити са овим што си рекао:

To je ono što ljudi kod nas (i u Rusiji) ne mogu da shvate da je Amerika zadnjih skoro vek ipo bila istinski lider slobodnog sveta, a ne prinudni upravnik,



Поготово не у последњих 100 година.

Хоћу да кажем да се то у мом речнику онда не назива "истинским лидером слободног света" него интересима одређених групација. Не свих грађана, било САД, било света, него интересима одређених група људи.


Bell Helicopter built 10,005 Hueys from 1957 to 1975 (ЛИНК)


И то је разлог због чега мени тај "добри пастир" света ипак и није баш толико добар како ти кажеш.







Да не помињем што је потребна тек само Присутност да би се постало председником САД.









Филм је снимљен оне године када је Тачерка постала председник владе Британије и годину дана пре избора Регана за председника САД.

По одличној новели "Being There" Јиржија Косинског из 1970. (ЛИНК)


После тога су нам из Холивуда углавном стизали разноразни Рамбо ратници и умри мушки у 676 делова чија је популарност угушила оно мало нечега доброг што се ту још може пронаћи.

(Успут: На сликама с почетка грађанског рата у бившој СФРЈ ме је увек чудило колио су се борци на свим странама, Срби, Хрвати, муслимани, трудили да личе на ликове из тих филмова из осамдесетих, са све рејбанкама и повезима око главе.)

А траје то и до дана данашњег.







И ето, читав свет још од тада, а има томе већ пола века, танцује по тој музици скрећући све више и више у десно, у десно, у десно,...


То се онда баш и не може називати "истинским лидером слободног света".

Барем мени то не пије воду.
Milan Novković Milan Novković 12:59 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Što se mene lično tiče, kao adekvatna reakcija na upotrebu zabranjenih vojnih otrova u građanskom ratu u Siriji od strane režima, trebali su biti neuporedivo masivniji vojni udari

Hajde, molim te, ako nije teško, kaži šta ti misliš da bi trebala da bude reakcija međunarodne zajednice na laganje i kršenje međunarodnog prava od strane zapada u Iraku, gde su sada svi ključni akteri priznali da je priča o WMD izmišljena. Mislim, ubili su stotine hiljada ljudi, kako bi ti kaznio krivce, a šta sa mrtvima i urušenima, tj pretpostavljam da je mala uteha samo obesiti Buša i Blera?
Ali sada se Asad očito preračunao i precenio

Sve je više mišljenja da nije Asad nego zapadne sluge u regionu iza hemije ne u bombama, nego u skladištima.

Uopšte, koliko si ti članaka proanalizirao pre nego što si formirao mišljenje, kojim bi ti redosledom povlačio korake, a posebno je interesantno čuti da li bi išta proveravao pre "masivnog udara", ili bi samo "šacovao" situaciju, možda potražio sugestije u NYT i WP uvodnicima?

Kako je tvoje mišljenje o međunarodnom pravu - tj ko ima pravo da ga krši, a ko ne. i zašto, i da li je uopšte dozvoljeno kršiti ga?
emsiemsi emsiemsi 13:05 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

tasadebeli
blogov_kolac

i ako Tramp sam nije odmah shvatio ovu situaciju, ne sumnjam da je makar nateran na to od svojih iz Pentagona.



Није ту само Пентагон онај који се пита.

Напротив, они су извршиоци послова.

Питају се интересни кругови, војно-индустријско-безбедносни комплекс. И велике мултинационалне корпорације.


Па ретко који амерички председник је и исказивао своју слободну вољу током свога председниковања.

Углавном су сви играли по музици коју су им ти кругови које помињеш свирали.

Они који нису хтели да играју по тој музици, били би застрашивани или уклањани ако утеривање страха не би давало резултата.

А пошто ти кругови које ти помињеш (војно-индустријско-безбедносни комплекс) свирају ипак искључиво само неку своју музику, онда се баш и не могу сложити са овим што си рекао:

To je ono što ljudi kod nas (i u Rusiji) ne mogu da shvate da je Amerika zadnjih skoro vek ipo bila istinski lider slobodnog sveta, a ne prinudni upravnik,



Поготово не у последњих 100 година.

Хоћу да кажем да се то у мом речнику онда не назива "истинским лидером слободног света" него интересима одређених групација. Не свих грађана, било САД, било света, него интересима одређених група људи.


Bell Helicopter built 10,005 Hueys from 1957 to 1975 (ЛИНК)


И то је разлог због чега мени тај "добри пастир" света ипак и није баш толико добар како ти кажеш.







Да не помињем што је потребна тек само Присутност да би се постало председником САД.









Филм је снимљен оне године када је Тачерка постала председник владе Британије и годину дана пре избора Регана за председника САД.

По одличној новели "Being There" Јиржија Косинског из 1970. (ЛИНК)


После тога су нам из Холивуда углавном стизали разноразни Рамбо ратници и умри мушки у 676 делова чија је популарност угушила оно мало нечега што се ту још може пронаћи.

(На сликама с почетка грађанског рата у бивцшој СФРЈ ме увек запањивало колио су се борци на свим странама, Срби, Хрвати, муслимани, трудили да личе на ликове из тих филмова из осамдесетих, са све рејбанкама и повезима око главе.)

А траје то и до дана данашњег.







И ето, читав свет још од тада, а има томе пола века, танцује по тој музици скрећући све више и више у десно, у десно, у десно,...


То се онда баш и не може називати "истинским лидером слободног света".

Барем мени то не пије воду.

Еееееее, ово је прави ТасаДебели --- када је за један пост потребно 5 до 6 кругова скрол точкића.
tasadebeli tasadebeli 13:08 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

emsiemsi

Еееееее, ово је прави ТасаДебели --- када је за један пост потребно 5 до 6 кругова скрол точкића.



Родила ме мајка благосеривог.

(То је и она сама говорила.)

И то је уједно и једини таленат који имам.

Зато и јесам прави човек на правом (радном) месту.
gedza.73 gedza.73 13:42 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

USA kao ovlašćenog svetskog policajca i ekskluzivnog čuvara i zaštitnika svetskog poretka


Misliš kao

Stansfield is a DEA agent who employs a holder to store cocaine in his residence. When Stansfield learns that the holder has been stealing some of the drugs for himself, he and his henchmen gun down the man's entire family




anonymous anonymous 13:59 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Milan Novković


Uopšte, koliko si ti članaka proanalizirao pre nego što si formirao mišljenje, kojim bi ti redosledom povlačio korake, a posebno je interesantno čuti da li bi išta proveravao pre "masivnog udara", ili bi samo "šacovao" situaciju, možda potražio sugestije u NYT i WP uvodnicima?

Kako je tvoje mišljenje o međunarodnom pravu - tj ko ima pravo da ga krši, a ko ne. i zašto, i da li je uopšte dozvoljeno kršiti ga?


Pa ti misliš da samo oni koji čitaju, mogu ovde da žvrljaju.

Pa ja kad bih nešto čitao , ne bih imao vremena da napišem ni

Jebote patak.



anonymous anonymous 14:01 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

tasadebeli
emsiemsi

Еееееее, ово је прави ТасаДебели --- када је за један пост потребно 5 до 6 кругова скрол точкића.



Родила ме мајка благосеривог.

(То је и она сама говорила.)

И то је уједно и једини таленат који имам.

Зато и јесам прави човек на правом (радном) месту.


Svetskozaveraški radoholičar.

(kako sam ovo sklepao)


sasaminijature sasaminijature 14:38 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
Баш су дивно место за живот направили у Ираку, Авганистану, Сирији па и на овим нашим просторима.

Zaboravio si da pomeneš zemlje kao što su Libija, Jemen, Ukrajina, Somalija, Egipat i Južni Sudan (da pomenem samo neke izostavljajući, npr, Honduras, Haiti, Gvatemalu...), koji se u turističkim bedekerima opisuju kao Paradiso Terrestre.



Професоре, ако дозољавате да вас тако ословљавам, нисам заборавио, рекох да га не буним, да само регион наведем .

Цео његов коментар је тргагикомедија, нисам чак ни нешто озбиљно схватио памфлет који подсећа на изјаве из Беле куће који се косе са разумом.

Нека, нека жврља слободна је земља.

Ја бих га ипак позвао да следећи пут размисли и да се запита сме ли овако нешто писати када се зна број мртвих које је Пентагон проузроковао. Тек, сме ли се овако нешто писати ако се виде фотографије, извињавам се што ћу се овако изразити, мутаната који су се родили у Авганистану и Ираку услед последица тих њихових кампања, што је посведочено и документовано онолико пута до сада.

Толико зло су посејали по свету и стварно је огавно се над толиким жртвама посеравати из фотеље. Не иде никако не иде, ако ништа бар из поштовања према толиким жртвама.
nsarski nsarski 15:49 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Професоре, ако дозољавате да вас тако ословљавам, нисам заборавио, рекох да га не буним, да само регион наведем


Ja sam samo dopunio tvoje misli.
nsarski nsarski 16:11 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

@blogov_kolac

I ceo ovaj gore čaršaf i logoreični namaz (koji nemam nameru da citiram) si upotrebio da ne bi odgovorio na moje prosto pitanje da li podržavaš Trampa ili ne?! Zašto vređaš inteligenciju čitalaca - to je jedino pitanje koje imam za tebe?

Koji si ti bullshit artist, čouveče!
tasadebeli tasadebeli 16:34 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

anonymous
tasadebeli
emsiemsi

Еееееее, ово је прави ТасаДебели --- када је за један пост потребно 5 до 6 кругова скрол точкића.



Родила ме мајка благосеривог.

(То је и она сама говорила.)

И то је уједно и једини таленат који имам.

Зато и јесам прави човек на правом (радном) месту.


Svetskozaveraški radoholičar.

(kako sam ovo sklepao)





Ни Лаза Костић ни Ђорђе Марковић Кодер не би могли боље!


blogov_kolac blogov_kolac 17:14 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Milan Novković
Kad pogledate, recimo, Irak i Avganistan - ako tamo nisu "uspeli" ovde nemaju šanse.
U Americi, i na celom Zapadu, postoji opšti konsenzus da su intervencije u Iraku i Avganistanu bile veliki promašaj i izrazito neuspešne po mnogo osnova, trajale su predugo, koštale su ko Svetog Petra kajgana i umnogome kumovale izbijanju najveće svetske ekonomske krize posle ww2, a krajnji rezultat na terenu po mnogo osnova više nego mršav. Sve je to lako merljivo i lako dokazivo, ali nije uopšte tema ove moje pod-teme, već je to većinski odnos današnje Srbije prema nečemu što je takođe lako dokazivo i merljivo, tj prema najvećim svetskim krvolocima, satrapima i despotima koji upravljaju svojim državama kao strogo čuvanim zatvorom gde je zatvorskim čuvarima sve dozvoljeno a svi zatvorenici osuđeni na doživotnu robiju.

Talibanski Avganistan u koji su Amerikanci umarširali ognjem i mačem bio je po svom unutršnjem ustrojstvu otprilike preslikana kopija ove današnje terorističke Islamske Države/Kalifata uz tu bitnu razliku da svoj način "života", pogubljenja, obračune sa neistomišljenicima i sve ostalo nisu snimali i kačili na YouTube. Ili lik i delo presvetog velikomučenika Sadama Huseina Iračkoga, kojem se MI i dalje divimo (i ko još od evropskih naroda, iako je većina bila protiv same intervencije?), a u pitanju je jedan od najvećih sadista i psihopata koji su ikada vladali nekom zemljom!

Znači, ovde sam pokrenuo diskusiju da vidimo šta je to u nama u ovoj našoj današnjoj Srbiji tako da ćemo se nepogrešivo predvidivo zalepiti za likove poput Sadama Huseina, ili sada ovog Bašara el Asada koji ne preza ni od toga da nervnim otrovima disciplinuje sopstveni narod.
Milan Novković Milan Novković 17:39 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

U Americi, i na celom Zapadu, postoji opšti konsenzus da su intervencije u Iraku i Avganistanu bile veliki promašaj i izrazito neuspešne po mnogo osnova, trajale su predugo, koštale su ko Svetog Petra kajgana i umnogome kumovale izbijanju najveće svetske ekonomske krize posle ww2, a krajnji rezultat na terenu po mnogo osnova više nego mršav...

Dobro, znamo ne samo to nego i neki seniors su zabeleženi kako izjavljuju da je sve isfolirano i bilo zbog nafte, pljačkanja (ako te ne mrzi da gugluješ i ako nije skinuto juri Buša, Vesli Klarka i slične po Interentu.

To je bilo poznato ne samo dok je operacija "naveliko" trajala, nego ona još uvek traje.

Da li bi ti, tako, da je moguće, mimo međunarodnih institucija:

- Raspalio po americi i britaniji dok se ne opamete?

- Pa ako treba sravnio šačicu većih gradova (vašington, london, new york, ...sa zemljom), pobio nekoliko stotina hiljada ljudi

- A moralno bio više od zapada sada, pošto ti ne bi išao u ove države da pljačkaš, nego samo da ih "opametiš"

Niko se ne divi Sadamu, Bušu, Killary Trampu, Bleru i sličnima, tako da su oni nebitni sada, niti se neko lepi njima, ovde se jedino ti lepiš na ideju raspaljivanja po nekim narodima, bez prethodno boljeg upoznavanja sa širim spektrom mišljenja i analiza.

Prosto je, da li ti misliš da zapad ima mnogo više prava na pljačkanje, ubijanje i ignorisanje zakona nego istok, pa neka sredina?

nsarski nsarski 17:48 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Znači, ovde sam pokrenuo diskusiju...

Ne laži.
Ja sam pokrenuo diskusiju pitajući te da li si za Trampa ili protiv njega. Odgovori na to pitanje, ne prenemaži se.

Evo e-maila koji mi je maločas stigao iz Američke ambasade u Beogradu:




United States Embassy, Belgrade, Serbia

Security Message for U.S. Citizens: Protests Continue in Belgrade, Novi Sad, and Other Cities


U.S. Embassy Belgrade informs U.S. citizens that Serbian media outlets report plans for further protests and possible counter protests in Belgrade, Novi Sad, and many other cities in Serbia over the coming weekend. Even demonstrations intended to be peaceful can turn confrontational and escalate into violence. You should avoid areas of demonstrations, and exercise caution if in the vicinity of any large gatherings, protests, or demonstrations.

Dalje slede standardna uputstva, korisni telefonski brojevi, itd.

Šta misliš o tome? Izbegavati studente?

sasaminijature sasaminijature 17:50 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac
Milan Novković
Kad pogledate, recimo, Irak i Avganistan - ako tamo nisu "uspeli" ovde nemaju šanse.
U Americi, i na celom Zapadu, postoji opšti konsenzus da su intervencije u Iraku i Avganistanu bile veliki promašaj i izrazito neuspešne po mnogo osnova, trajale su predugo, koštale su ko Svetog Petra kajgana i umnogome kumovale izbijanju najveće svetske ekonomske krize posle ww2, a krajnji rezultat na terenu po mnogo osnova više nego mršav. Sve je to lako merljivo i lako dokazivo, ali nije uopšte tema ove moje pod-teme, već je to većinski odnos današnje Srbije prema nečemu što je takođe lako dokazivo i merljivo, tj prema najvećim svetskim krvolocima, satrapima i despotima koji upravljaju svojim državama kao strogo čuvanim zatvorom gde je zatvorskim čuvarima sve dozvoljeno a svi zatvorenici osuđeni na doživotnu robiju.

Talibanski Avganistan u koji su Amerikanci umarširali ognjem i mačem bio je po svom unutršnjem ustrojstvu otprilike preslikana kopija ove današnje terorističke Islamske Države/Kalifata uz tu bitnu razliku da svoj način "života", pogubljenja, obračune sa neistomišljenicima i sve ostalo nisu snimali i kačili na YouTube. Ili lik i delo presvetog velikomučenika Sadama Huseina Iračkoga, kojem se MI i dalje divimo (i ko još od evropskih naroda, iako je većina bila protiv same intervencije?), a u pitanju je jedan od najvećih sadista i psihopata koji su ikada vladali nekom zemljom!

Znači, ovde sam pokrenuo diskusiju da vidimo šta je to u nama u ovoj našoj današnjoj Srbiji tako da ćemo se nepogrešivo predvidivo zalepiti za likove poput Sadama Huseina, ili sada ovog Bašara el Asada koji ne preza ni od toga da nervnim otrovima disciplinuje sopstveni narod.



Бложеее, Кочеее, немој да си штекара, дај подели нама те нове дрозе!

Ал је теби тебра дооооброооо, ауууууу....

Скидам капу!
tasadebeli tasadebeli 18:13 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac

snimali i kačili na YouTube. Ili lik i delo presvetog velikomučenika Sadama Huseina Iračkoga, kojem se MI i dalje divimo (i ko još od evropskih naroda, iako je većina bila protiv same intervencije?), a u pitanju je jedan od najvećih sadista i psihopata koji su ikada vladali nekom zemljom!

Znači, ovde sam pokrenuo diskusiju da vidimo šta je to u nama u ovoj našoj današnjoj Srbiji tako da ćemo se nepogrešivo predvidivo zalepiti za likove poput Sadama Huseina,



А јеси ти био у том Садамовом Ираку? Једнопартијском Ираку? Пре 1990?

Ја јесам и тврдим ти да су људи тамо тада живели много, много боље него после увођења демократије бомбама.

Садамов највећи "грех" у то време је био што је национализовао нафтне изворе и изграђивао инфраструктуру Ирака, те подизао образовање, здравство и остале социјалне службе на ниво достојан човека.

Жао ми је што неће овде Кркиша да се јави. Он је исто био у том Ираку којег се и ја сећам.

И сећам се да ми је у једном приватном дописивању за Ирак, док смо се присећали тих својих успомена, буквално рекао:

Усрали су једну лепу земљу пристојну за живот. Као, уосталом, и СФРЈ.


Друже, Кркиша и ја знамо Ирак уживо... Какав је био пре ових "усрећитеља".

Ти о Садаму и о Садамовом Ираку само понављаш оно што си чуо преко медија.

Ту постоји квалитативна разлика.

Медији су кварљива роба.

Не знам колико ти је година, али многи се овде сећају да је ћерка кувајтског амбасадора у САД пред камерама одглуматала уцвељену мајку наводно убијене деце у ирачком нападу на Кувајт, што је и био медијски сasus belli сасвим довољан јавности у САД да се отпочне рат у Заливу.

О санкцијама уведеним Ираку тада и о цени "која је вредела" да и не причамо.






а онда су тај Садамов Ирак сасвим дотукли користећи лажне обавештајне информације о оружју за масовно убијање цивила (није ли сада иста прича са Асадом?) што је сада већ постало чињеница која се увек помиње када год је Ирак у питању. Те лажне обавештајне информације од којих су медији направили опет још један сasus belli .

И ти онда после свега тога питаш зашто се Срби лепе за ликове попут Садама.

Ма не лепе се за ликове уопште, само не пристају на медијске лажи које им се потурају да би се оправдало у очима света убијање недужних људи зарад стицања профита.

Ако хоћеш да макар мало мислиш својом главом, онда заиста не можеш да пристајеш на такве медијске бљувотине.
sugarbaby sugarbaby 18:43 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

United States Embassy, Belgrade, Serbia

Security Message for U.S. Citizens: Protests Continue in Belgrade, Novi Sad, and Other Cities

U.S. Embassy Belgrade informs U.S. citizens that Serbian media outlets report plans for further protests and possible counter protests in Belgrade, Novi Sad, and many other cities in Serbia over the coming weekend. Even demonstrations intended to be peaceful can turn confrontational and escalate into violence. You should avoid areas of demonstrations, and exercise caution if in the vicinity of any large gatherings, protests, or demonstrations.


Vrlo zanimljivo. Baš čitala poruku s protesta: "Narod gladuje, elita se raduje".
Odmah mi pala na pamet Zorana koja je slavila slavu u "Hajatu" i pozvala američkog ambasadora, objasnivši da se na slavu zovu prijatelji. Eto mi brige manje.

Inače, mene ne pitaš al da kažem: ako treba da biram a ti to pitaš i bilo bi lepo da se i sam izjasniš, drago mi da je Tramp bombardovao Asada. Pa ne mož se više živi od Asadove Sirije!
nsarski nsarski 18:50 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

drago mi da je Tramp bombardovao Asada

Njega lično? I postigao šta?

EDIT: Noćašnii vatromet u Siriji je koštao oko 100 miliona dolara<--LINK
Rat je good business.
sugarbaby sugarbaby 18:57 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Njega lično? I postigao šta?


nisam bukvalista tako da..
nego za koga/šta si ti?
mir u svetu? evo i ja sam.

nsarski nsarski 19:04 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nisam bukvalista tako da..

Pa, napisala si da je Tramp bombardovao Asada. Ja ne znam kako drugačije da te reči protumačim.

A ova bombardovanja noćas...predlažem sledeću analizu, ako imaš vremena:
The Trump Administration Goes Neocon-Crazy

docsumann docsumann 19:08 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Филм је снимљен оне године када је Тачерка постала председник владе Британије и годину дана пре избора Регана за председника САД.


upada u oči, ili bolje rečeno - bode uši, kako govornik u oproštajnom govoru svaku račenicu započinje sa - Ja ... Ja ... Ja...do jaja.
docsumann docsumann 19:12 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
nisam bukvalista tako da..

Pa, napisala si da je Tramp bombardovao Asada. Ja ne znam kako drugačije da te reči protumačim.

A ova bombardovanja noćas...predlažem sledeću analizu, ako imaš vremena:
The Trump Administration Goes Neocon-Crazy



kao odmazda za napad u kojem je poginulo nekoliko desetina djece izvršen je napad u kojem je poginulo osmoro djece.
predatortz predatortz 19:15 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

docsumann
nsarski
nisam bukvalista tako da..

Pa, napisala si da je Tramp bombardovao Asada. Ja ne znam kako drugačije da te reči protumačim.

A ova bombardovanja noćas...predlažem sledeću analizu, ako imaš vremena:
The Trump Administration Goes Neocon-Crazy



kao odmazda za napad u kojem je poginulo nekoliko desetina djece izvršen je napad u kojem je poginulo osmoro djece.


To osmoro su kolateralna šteta. Mamu im jebem licemernu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:20 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

tj prema najvećim svetskim krvolocima,


A ko su oni?
Koliko su ljudi pobili Asad, Sadam i Gadafi zajedno, a koliko Amerika?
Nemerljivo, jel da?
Pa ko je onda svetski krvolok?

Državu koja neprestano ratuje, koja je od svog osnivanja do danas reko kad živela bez rata, ti očigledno pravdaš a neke druge zoveš krvolocima.


Mnogo je bre degutantno čitati ove faze o krvolocima, ili kad Tramp priča o jadnoj dečici, a istovremeno podržavati one koji najviše ljudi (i dečice) nose na duši.

Politka je surova stvar, u redu je podržavati nekoga iz nekih, kojih god, razloga, u redu je i lažovima, koji su koliko juče dokazano lagali o istoj ovakvoj stvari, sad verovati na reč, ali mani se bre patetike o krvolocima, deci, samilosti....
sugarbaby sugarbaby 19:21 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Pa, napisala si da je Tramp bombardovao Asada

Duhovito za sve pare.
Jer ja mislila kad kažu Javlja Vašington, da to znači TO, vošington.


A ova bombardovanja noćas...predlažem sledeću analizu, ako imaš vremena:


Ne zanima me, ja čitam isključivo skandinavske trilere.

I gde smo ono stali, onoliko si prozivao više ne znam koga tim pitanjem? Za šta si ti, za koga?
Za Putina?
Meni ne smeta ničije mišljenje. Na neka reagujem, ako uopšte..

sugarbaby sugarbaby 19:27 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

To osmoro su kolateralna šteta. Mamu im jebem licemernu!


Cek cek, a odakle su izbeglice, milioni izbeglica?
Pa reč SIRIJA više ne može da se čuje, a Asad tamo gazduje li gazduje dok mu narod potopio Evropu. U najvećim mukama. Dosta mi da vidim slike Alepa.
sugarbaby sugarbaby 19:30 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

EDIT: Noćašnii vatromet u Siriji je koštao oko 100 miliona dolara<--LINK
Rat je good business.


Da mi nisi rekao!

nsarski nsarski 19:48 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Ne zanima me, ja čitam isključivo skandinavske trilere.


Ah, pa što ne kažeš! Ne znam za tebe, ali ja otkidam na Stieg Larssona i Henninga Merkella. Mada mi je u poslednje vreme Camilla Läckberg ono baš, baš...
sugarbaby sugarbaby 20:15 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
Ne zanima me, ja čitam isključivo skandinavske trilere.


Ah, pa što ne kažeš! Ne znam za tebe, ali ja otkidam na Stieg Larssona i Henninga Merkella. Mada mi je u poslednje vreme Camilla Läckberg ono baš, baš...


Stig mi prva ljubav. Tako je počelo :)))
Volim sve koje si naveo.
A Jo Nesbø?
nsarski nsarski 20:22 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

A Jo Nesbø?

Ej, u srce me diraš... Kad sam pročitao Flaggermusmannen, mentalno, a skoro i fizički, sam se preselio u Australiju. Sidney, grad mojih snova. Tamo se sve dešava, skoro kao u Stokholmu.
sugarbaby sugarbaby 20:22 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Camilla Läckberg


riba fish, možda je voliš i zato i to je sasvim ok. ima jedan zbog kojeg ja volim celu skandinaviju.

tasadebeli tasadebeli 20:23 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

sugarbaby

Dosta mi da vidim slike Alepa.



Причали ми ови који су из Ирака и Багдада у оно време када сам ја боравио тамо, осамдесетих, ишли за Сирију да је у Алепу цена злата била смешно мала у односу цене у свету.

Накуповали се ови наши што су радили у Ираку тада злата онолико у Алепу.


Него, негде сам прочитао да је Алепо најстарији град читавог човечанства који и данас постоји?

Свашта је онда тај град претурио преко своје главе у својој историји.
sugarbaby sugarbaby 20:29 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Ej, u srce me diraš...




sad čitam ODMAZDU.
sugarbaby sugarbaby 20:37 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Него, негде сам прочитао да је Алепо најстарији град читавог човечанства који и данас постоји?




U tragovima.
Slike Alepa su kao slike Drezdena. I gore.
nsarski nsarski 20:37 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

sad čitam ODMAZDU.

A da li si čitala Leoparda? Pazi, Harry Hole je totalno cool lik, nije smotan kako je prikazan, ali se tako pravi. Ima instinkt, neprevaziđen. Moj heroj.
Za Odmazdu ne znam. To je iz Harry Hole serije?

P.S. Pošto si ti iz tih krajeva, da te pitam: da li je Asanž zaista silovao one dve dame, ili je u pitanju svetska nameštaljka?
zilikaka zilikaka 20:38 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

intervencije u Iraku i Avganistanu bile veliki promašaj i izrazito neuspešne po mnogo osnova, trajale su predugo, koštale su ko Svetog Petra kajgana

Što kažeš. Silne pare ljudi uložili, majali se onoliko i na kraju da im se investicija ne isplati. Još izazove i krizu.
Baš tužno.

Nego, ne znam da li je bitan podatak i to što Irak ima najpliće izvore nafte.
U troškovniku eksploatacije samo bušenje je vrlo značajna stavka. Recimo, ono što se posle izgradi je višestruko jeftinije.
A troškovi idu po dužnom metru bušenja, logično.
sugarbaby sugarbaby 20:54 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

P.S. Pošto si ti iz tih krajeva, da te pitam: da li je Asanž zaista silovao one dve dame, ili je u pitanju svetska nameštaljka?


pa vidi, ja znam da se ti sa mnom sve vreme igraš i puštam te, vaj not, TasaDear okačio tešku temu pa da malo ladimo; ja sam ti komšinica, vračar i to, ali smatram da je silovanje svetska nameštaljka. in other words, mnogo volim Asanža.

Leoparda nisam čitala, uskoro ću, a Odmazdu ti od srca preporučujem. Čovek mnogo dobro piše, ne samo zanimljivo već i dobro, kvalitetno.
nsarski nsarski 21:14 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

sugarbaby
P.S. Pošto si ti iz tih krajeva, da te pitam: da li je Asanž zaista silovao one dve dame, ili je u pitanju svetska nameštaljka?


pa vidi, ja znam da se ti sa mnom sve vreme igraš i puštam te, vaj not, TasaDear okačio tešku temu pa da malo ladimo; ja sam ti komšinica, vračar i to, ali smatram da je silovanje svetska nameštaljka. in other words, mnogo volim Asanža.

Leoparda nisam čitala, uskoro ću, a Odmazdu ti od srca preporučujem. Čovek mnogo dobro piše, ne samo zanimljivo već i dobro, kvalitetno.

Gledaj, sugarbaby, ja nemam pojma u koju si ti stranu pošla, pa rekoh, da te ispratim - ono kao u pokeru.
Iskren da budem, ni jednu od navedenih knjiga nisam pročitao, niti me zanimaju. Mislim, ima to na svakom jeziku, ti skribomani koji bi da na napišu Davinčijev kod, ili neko slično sranje, maznu lovu i nestanu iz vidokruga.
Znaš, Borhes je imao filozofiju da svaku misao treba domisliti do apsurdnog kraja, pa sam ja, na tvoju opasku da te jedino zanimaju skandinavski trileri (Bože blagi!), samo domišljao do kraja to što si rekla. Žao mi je, ali sama si se namestila.
I sve to dok Sirija gori!
I da odgovorim na tvoje pitanje sa samog početka ovog simpatičnog dijaloga. Da, ja mislim da je Tramp kreten koji je ovim napadom na Siriju to samo dokazao. Ne, ne bih voleo da ga je pobedila Zlobaba, jer bi sad brojali nuklearne glave koje nas nadleću. Hej, i to je neka dobit - par meseci ekstra života ipak svima nešto znači.
Šta će dalje biti is anybody's guess.
I još jedno iskreno priznanje: mislim da odvratnije zemlje od Švedske u Evropi nema. Možda Engleska, ali ne bih da razrađujem.


narcis narcis 21:22 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Ne, ne bih voleo da ga je pobedila Zlobaba, jer bi sad brojali nuklearne glave koje nas nadleću. Hej, i to je neka dobit - par meseci ekstra života ipak svima nešto znači.

odvratnije zemlje od Švedske u Evropi nema

do kasnih 70ih su šveđani tajno sterilisali cigane.to su najviše radili na ženama prilikom hiruških intervencija.
izašlo na videlo pre par godina. sag kobajagi više to ne rade.
freehand freehand 21:37 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Motivi Asada u ovom hemijskom napadu su bili jasni, ma koliko sada bilo i jasno da se preračunao - hteo je da pošalje jasnu poruku svima, a pre svega svojim sunarodnicima kako ponovo može da radi sve što mu se prohte.

Otprilike kao Sadam Husein oružjem za masovno uništenje.
Pretpostavljam da pitanje koje bi se ticalo izvora i tvoje sigurnosti o tome šta se desilo u idlibu i ko je zaista vinovnik ne bi ozbiljno uzeo u obzir.
Kao ni o pitanje o relevantnosti i objektivnosti dokazanih proksi maniupulatora kakvi su beli šlemovi.
freehand freehand 21:49 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Gledaj, sugarbaby, ja nemam pojma u koju si ti stranu pošla, pa rekoh, da te ispratim - ono kao u pokeru.
Iskren da budem, ni jednu od navedenih knjiga nisam pročitao, niti me zanimaju. Mislim, ima to na svakom jeziku, ti skribomani koji bi da na napišu Davinčijev kod, ili neko slično sranje, maznu lovu i nestanu iz vidokruga.
Znaš, Borhes je imao filozofiju da svaku misao treba domisliti do apsurdnog kraja, pa sam ja, na tvoju opasku da te jedino zanimaju skandinavski trileri (Bože blagi!), samo domišljao do kraja to što si rekla. Žao mi je, ali sama si se namestila.
I sve to dok Sirija gori!

Ubico
freehand freehand 22:09 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

šanse.
U Americi, i na celom Zapadu, postoji opšti konsenzus da su intervencije u Iraku i Avganistanu bile veliki promašaj i izrazito neuspešne po mnogo osnova, trajale su predugo, koštale su ko Svetog Petra kajgana i umnogome kumovale izbijanju najveće svetske ekonomske krize posle ww2, a krajnji rezultat na terenu po mnogo osnova više nego mršav. Sve je to lako merljivo i lako dokazivo, ali nije uopšte tema ove moje pod-teme, već je to većinski odnos današnje Srbije prema nečemu što je takođe lako dokazivo i merljivo, tj prema najvećim svetskim krvolocima, satrapima i despotima koji upravljaju svojim državama kao strogo čuvanim zatvorom gde je zatvorskim čuvarima sve dozvoljeno a svi zatvorenici osuđeni na doživotnu robiju.

Ti masakr nad humanošču meriš novcem a najvećim svetskim krvolocima ne smatraš najveće svetske krvoloke već njihove žrtve?
A onda palamudiš o Talibanima koje je stvorio - ko? Al kaidi koju je stvorio - ko? ISIS koju je stvrio - ko?
Nekad, kad sam dobre volje volim da mislim da ti nisi kreten nego da su tvoji komentari performans koji za cilj ima da čitaoce još malo učvrsti u uverenju da su oni koje podržavaš zlotvori.

A evo još jednog malog bonusa, koliko da ilustruje izvesne nedostatke u zvaničnoj verziji:;

Media Goes Quiet as Russia Exposes US Lies at Security Council
gedza.73 gedza.73 22:29 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
Gledaj, sugarbaby, ja nemam pojma u koju si ti stranu pošla, pa rekoh, da te ispratim - ono kao u pokeru.

Meni tek kod Asanža bio vidljiv šah i mat u najavi.
nask nask 22:31 07.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski

Ne, ne bih voleo da ga je pobedila Zlobaba, jer bi sad brojali nuklearne glave koje nas nadleću. Hej, i to je neka dobit - par meseci ekstra života ipak svima nešto znači.


Možda treba gazda da podvikne fajront i sve u tri lepe ... tako mi dođe da razmišljam kad me uvati virus cinizma, pa me onda onako iz pozadine pita ćera: tata šta pišeš to ovim tvojim blogsapatnicima, i ja se ponadam da će onih par meseci da potraje.

blogov_kolac blogov_kolac 00:33 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

g.radicevic
ovde se radi o kršenju međunarodnog prava, i opasnim igrama bez obzira na uzrok.
smatraš da je u redu da svaki bolid (a nije da ih nema), koji ima odgovarajuće dalekometne prangije, sutra može da zavodi red po svetu prema svojim aršinima.

Milan Novković
Kako je tvoje mišljenje o međunarodnom pravu - tj ko ima pravo da ga krši, a ko ne. i zašto, i da li je uopšte dozvoljeno kršiti ga?

Jel vi uopšte znate šta je to hemijsko ili biološko oružje, kakva bi pandorina kutija bila otvorena da ne postoji snažna međunarodna pretnja svakome ko bi se drznuo da ga upotrebi da će ga zbog toga sačekati instant strašni sud??? Ovaj smrtonosni nervni gas sarin što je već nekoliko puta upotrebio Asad protiv sopstvenog naroda je inače prvi put napravljen u nacističkoj Nemačkoj koju godinu po dolasku Hitlera na vlast, i verovali ili ne, Adolf Hitler je lično zabranio njegovu upotrebu u vojne svrhe u ratnim dejstvima, svestan da bi široka upotreba takvog paklenog oružja obesmislilo i samo ratovanje kao takvo, i svelo ga na međusobni pomor zaraćenih snaga. Prva masovna upotreba sarina desila se tek 80'ih prošlog veka, i gle čuda, zlikovac koji se usudio da probije led je baš taj toliko ovde hvaljeni i poštovani Sadam Husein u ratu sa Iranom, a poput Asada ga je koristio i za disciplinovanje sopstvenog naroda uključujući tu i najčuveniji slučaj jednog kurdskog naselja u kom je u hemijskim napadima sarinom sprovedenim u dva uzastopna dana pobijeno oko 5.000 lokalnih Kurda. Posle Pustinjske oluje koju je izazvala Sadamova okupacija Kuvajta, i svog tadašnjeg vojnog sloma pod pretnjom vojnog svrgavanja ultimativno je nateran da uništi sve dotadašnje zalihe tog gasa i zatvori pogone za proizvodnju. U strahu da to ne postane osnov za nove vojne akcije protiv njega pridržavao se embarga na proizvodnju zabranjenih bojnih otrova, ali je na osnovu pogrešnih obaveštajnih podataka početkom ovog veka zaista bio lažno optužen za kršenje... ali to ga ne čini manjim monstrumom za sve ono što je dokazano da je stvarno radio za svojih četvrt veka uprave nad Irakom.

Što se tiče "međunarodnog prava" bojim se da većina ovde u glavama ima miloševićevski koncept zamišljanja međunarodnog prava koji ne samo da nikada nije bio važeći, već je i neprimenjiv u stvarnoj praksi. Zamislite da srpska vlada ima potpisan međudržavni vojni sporazum sa Indonezijom, i iako ne postoji nijedan akt nekog međunarodnog tela na koji bi mogla da se pozove, donese npr proglas kako su svi čarapani teroristi koje treba ukloniti, a onda dođe indonežanska avijacija i sravni grad Kruševac sa zemljom - da li bi to uništenje Kruševca bilo u skladu sa međunarodnim pravom? Ne bi, kao što ni učestvovanje Rusa, Iranaca i Hezbolaha u uništavanju Alepa nije u skladu sa međunarodnim pravom. Sa druge strane postoje sve potrebne rezolucije kada su u pitanju akcije protiv tzv Islamske Države, međutim u praksi i nijedno američko bombardovanje sedišta ISIS Rake nije potpuno u skladu sa međunarodnim pravom jer nijedno nije bilo odobreno od još uvek zvanične sirijske vlade, a tek o turskom delovanju tamo sa svima i protiv svih da ne komentarišem. Naravno, neću da relativizujem ovaj slučaj koji je ogroman presedan u dosadačnjem toku sirijske krize jer su po prvi put snage zvanične vlade ciljano napadnute od jedne spoljne strane, ali to se desilo kao reakcija na jedno od najvećih mogućih kršenja pravila ratovanja (i međunarodnog prava) - značajne upotrebe nervnih otrova od strane vladinih snaga.
narcis narcis 00:38 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Jel vi uopšte znate šta je to hemijsko ili biološko oružje, kakva bi pandorina kutija bila otvorena da ne postoji snažna međunarodna pretnja svakome ko bi se drznuo da ga upotrebi da će ga zbog toga sačekati instant strašni sud???

aj ne lupaj, ovde se radi o tome da su lagali da sadam ima hemisko oružje.
tako da verovatno i lažu da je asad baci hemiju na ljude, najverovatnije su to uradili ameri preko svojih vernih slugu.
myredneckself myredneckself 01:16 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Dragoljub
do kasnih 70ih su šveđani tajno sterilisali cigane.

Ma, šta kažeš? Pogledaj ti Dance, savremene eugeničare.


blogov_kolac blogov_kolac 01:23 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski
Znači, ovde sam pokrenuo diskusiju...

Ne laži.
Ja sam pokrenuo diskusiju pitajući te da li si za Trampa ili protiv njega. Odgovori na to pitanje, ne prenemaži se.

Kao što rekoh, JA sam ovde pokrenuo, u ovoj pod-temi koju sam otvorio, diskusiju o tome kako se mi Srbi tako nepogrešivo dosledno lepimo za svakog masovnog ubicu a la Asad, pa tako i u ovoj epizodi kada se dotični ipak malo više preračunao u nameri da se pobedonosno popiša međunarodnoj zajednici u lice, a najstrašnijim oružjem koje ima na raspolaganju prestravi svoje protivnike u zemlji.

Što se tiče ovog pitanja o Donaldu Trampu, pretpostavljam da ste me pomešali sa nekim drugim sa ovog našeg bloga, jer sam se ja lično kao malo ko ovde svo vreme veoma jasno i glasno izjašnjavao na tu temu. Konkretno, ako treba da se izjasnim o njegovih prvih desetak nedelja predsednikovanja, smatram da nijedan američki predsednik o kome ja nešto znam nije bio toliko loš i nekompetentan u prvih 10 nedelja svoje vladavine, i ta moja današnja ocena nije nikakvo iznenađenje za bilo koga ko je pratio i upamtio šta sam o njemu mislio i pisao tokom kampanje, posle njegove pobede, a potom i inaguracije. On ne mora nužno da bude upamćen i na kraju svog prvog (nadam se i poslednjeg) mandata kao najgori jer mnogo tu zavisi i od okolnosti a ne samo od njega, ali ono što je govorio tokom kampanje, i šta radi i pokušava da uradi otkada je izabran, ne uliva mi nadu da ću u skorije vreme menjati svoje glavne ocene i predviđanja u vezi sa njim.

Ali u njegove pogrešne poteze ne ubrajam ovu kaznenu akciju protiv Asada, a ova poruka koju ste prosledili možda je samo tipsko upozorenje američkim državljanima za sve slučajeve demonstracija u nekoj zemlji domaćina, a ne posledica nekog najnovijeg hira nekog od "čudnih" ljudi ili novih običaja kojima ova nova USA administracija ne oskudeva.
narcis narcis 01:42 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

myredneckself
Dragoljub
do kasnih 70ih su šveđani tajno sterilisali cigane.

Ma, šta kažeš? Pogledaj ti Dance, savremene eugeničare.



pa kad bi kod nas neko vodio statistiku ne bi n mi prošli bolje. kolko znam i kod nas se vrši testiranje plodove vode da bi se utvrdilo da li je plod zdrav i preporučuje se abortus ao nije.
sad kolko je kod nas to rašireno ne znam ali verujem da ima dosta pobačaja kad se utvrdi anomalija.
blogov_kolac blogov_kolac 02:16 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

narcis
Jel vi uopšte znate šta je to hemijsko ili biološko oružje, kakva bi pandorina kutija bila otvorena da ne postoji snažna međunarodna pretnja svakome ko bi se drznuo da ga upotrebi da će ga zbog toga sačekati instant strašni sud???

aj ne lupaj, ovde se radi o tome da su lagali da sadam ima hemisko oružje.
tako da verovatno i lažu da je asad baci hemiju na ljude, najverovatnije su to uradili ameri preko svojih vernih slugu.
Ako nisi znao, nesporno je utvrđeno da su ubedljivo najsmrtonosniji napad raketama punjenim sarinom u avgustu 2013. izvele Asadove snage, iako su u početku to kategorički negirali, a Rusi su izašli sa neverovatnom teorijom kako imaju navodne dokaze da su to "teroristi" bombardovali sami sebe!? Svrha je bila samo da se kupi vreme utrošeno na zvaničnu istragu UN kako bi se izbegla munjevita akcija kažnjavanja, i Rusi su kupili Asadu to vreme, rezultati veštačenja su objavljeni tek u oktobru (tj skoro dva meseca kasnije), ali su zato prodali svoj kredibilitet za slučaj da opet pokušaju da izvedu sličan manevar.

Sada je bio mnogo manje smrtonosan napad, ali ovoga puta raketa punjena sarinom nije ispaljena iz artiljerijskog oruđa poput onih iz avgusta 2013. gde su posle balističari veštačili sa kojeg položaja su ispaljivani, nego iz aviona sirijske vojske, pa je sve previše očigledno. Kada su videli da vrag odnosi šalu, Rusi su izašli sa bizarnom teorijom da avionska raketa posle čije eksplozije je došlo do pomora nije bila punjena bojnim otrovom, nego je direktno pogodila kanistar sa sarinom u skladištu pobunjenika, pa je to u praksi imalo identičan efekat kao da je korišćena raketa punjena nervnim gasom!? Tu priču za malu decu ni pas maslom ne bi progutao, ali oće Srbin... jer on se u razne Asade u trenu zaljubi, i verovaće mu slepo mnogo više nego zdravom razumu, a pogotovo ako mu se providne laži serviraju na ruskom jeziku.
myredneckself myredneckself 02:30 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

narcis
myredneckself
Dragoljub
do kasnih 70ih su šveđani tajno sterilisali cigane.

Ma, šta kažeš? Pogledaj ti Dance, savremene eugeničare.



pa kad bi kod nas neko vodio statistiku ne bi n mi prošli bolje. kolko znam i kod nas se vrši testiranje plodove vode da bi se utvrdilo da li je plod zdrav i preporučuje se abortus ao nije.
sad kolko je kod nas to rašireno ne znam ali verujem da ima dosta pobačaja kad se utvrdi anomalija.

Naravno da ima, pravo na slobodan izbor žene (u svakoj trudnoći), ali nisam čula da vladini doktori vrše pritisak na majke kad se otkrije DS. Misliš li da možda promovišu?

Nego,
In recent years, Western society has increasingly emphasized acceptance and diversity as values when it comes to human beings’ race, culture and gender; but when it comes to babies in the womb — and increasingly people with special needs — these values are thrown out. The most vulnerable human beings in society today are not being protected as they should. Instead, their lives are being weighed in dollars and cents.
Jukie Jukie 05:34 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

myredneckself
narcis


pa kad bi kod nas neko vodio statistiku ne bi n mi prošli bolje. kolko znam i kod nas se vrši testiranje plodove vode da bi se utvrdilo da li je plod zdrav i preporučuje se abortus ao nije.
sad kolko je kod nas to rašireno ne znam ali verujem da ima dosta pobačaja kad se utvrdi anomalija.

Naravno da ima, pravo na slobodan izbor žene (u svakoj trudnoći), ali nisam čula da vladini doktori vrše pritisak na majke kad se otkrije DS. Misliš li da možda promovišu?

Mene više ništa ne čudi, upravo čitam diskusije o pravom ratu učiteljica za buduće prvake
ucene, podmićivanje (čak i nekim bizarnim artiklima), zabijanje noža u leđa (za sada figurativno)

narcis narcis 06:49 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Ako nisi znao, nesporno je utvrđeno da su ubedljivo najsmrtonosniji napad raketama punjenim sarinom u avgustu 2013. izvele Asadove snage, i

to tvoji izvori tvrde, ja ne verujem da je to utvrđeno pošto su to isti izvori koji su onomad tvrdili i da sadam ima hemisko oružje iako su njiovi inspektori bili na terenu ii videli da to oružje nepostoji.
ali od čoveka , tebe, koji nalazi opravdanje za fašizam u arđentini ništa me ne čudi.
volim i ja ameriku al mi je istina draža a ovdi je istina da američani nisu imali pravo da bonbarduju asada i ti ničim ne možeš da opereš krv sa njihovih lica.
sve što oni radeu siriji je lažiranje i podmetanje.
narcis narcis 06:55 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

myredneckself

nisam ti ja baš kvalifikovan za ovu temu, slabo poznajem problematiku da bi mogo da učestvujem u raspravi.ali ovako na prvu ruku malo mi je glupo rađati decu koja su hendikepirana i oja će ceo život zavisiti od tuđe nege i pomoći.
ako nam već medicina dozvoljava da sprečimo rađanje onih kji se nisu dobro razvili , pa iskoristimo to. ali ovo je samo mišljenje čoveka koji nema svoju decu i nije nikad ni osećao potrebu da ih ima, tako da sam nebitan u ovoj raspravi , pa bih je prepustio onima koji imaju svoju decu i bolje razumeju problematiku.
narcis narcis 07:15 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Jukie

Mene više ništa ne čudi, upravo čitam diskusije o pravom ratu učiteljica za buduće prvake
ucene, podmićivanje (čak i nekim bizarnim artiklima), zabijanje noža u leđa (za sada figurativno)


nemog da odolim
sugarbaby sugarbaby 08:17 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Meni tek kod Asanža bio vidljiv šah i mat u najavi.


meni od prvog vagona bilo jasno sta gospon sarski radi, ti ozbiljno kasnis. ali, sta ces?

tasadebeli tasadebeli 08:24 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac

kako se mi Srbi tako nepogrešivo dosledno lepimo za svakog masovnog ubicu



Опет ти!

Па рекох ти већ да овде на овом посту не постоји то "Ми Срби", него само "Ти Србин, Ја Србин, Он/Она/Оно Србин".

Покушај мало да изађеш из те кутијице у чије зидове ти мисли ударају и да схватиш да се овде нико не лепи ни за какве ликове, диктаторске или било које друге, нити заузима стране за неке сукобе.

Ради се само о томе да људи не могу да пристају на неке очигледне медијске лажи које нам се се сервирају као оправдање за сав бесмисао ратова.

Отуд и наслов овога поста.

А оно са коштањем ратова, колико је потрошено новца за убијање недужних цивила у Ираку и Авганистану ти је стварно било...

У праву је Зили што те оплела за то.

Шта сад?

Треба још да се сажалимо и да плачемо што су корпорације имале мањи профит од очекиваног у тим "предузећима", да не кажем бизнисима?
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:30 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

blogov_kolac

kako se mi Srbi tako nepogrešivo dosledno lepimo za svakog masovnog ubicu


Ajde, makar jednom da si i ti samokritican..

sugarbaby sugarbaby 08:34 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Gledaj, sugarbaby, ja nemam pojma u koju si ti stranu pošla, pa rekoh, da te ispratim - ono kao u pokeru.




Iskren da budem, ni jednu od navedenih knjiga nisam pročitao, niti me zanimaju.


Bilo odmah jasno, nepotrebna iskrenost, ali sam tad ja rešila tebe da ispratim - ono kao u pokeru.



Znaš, Borhes je imao filozofiju da svaku misao treba domisliti do apsurdnog kraja, pa sam ja, na tvoju opasku da te jedino zanimaju skandinavski trileri (Bože blagi!), samo domišljao do kraja to što si rekla. Žao mi je, ali sama si se namestila.


U trilere mi ne diraj, pored ostalog što sam Borhesa čitala na vreme, a malo mi - da prostiš - provincijalno zvuči porediti ga sa Lašonom.



I sve to dok Sirija gori!


Patetika mi ozbiljno ide na sve živce.

Da, ja mislim da je Tramp kreten koji je ovim napadom na Siriju to samo dokazao.


Pa ok, tvoje mišljenje.

I još jedno iskreno priznanje: mislim da odvratnije zemlje od Švedske u Evropi nema.


Da, ali razlozi zbog kojih tako misliš više bi se mogli prikačiti Danskoj, trust me on that.



I za kraj, bilo je ugodno igrati se malo.

emsiemsi emsiemsi 08:45 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

sugarbaby
Gledaj, sugarbaby, ja nemam pojma u koju si ti stranu pošla, pa rekoh, da te ispratim - ono kao u pokeru.




Iskren da budem, ni jednu od navedenih knjiga nisam pročitao, niti me zanimaju.


Bilo odmah jasno, nepotrebna iskrenost, ali sam tad ja rešila tebe da ispratim - ono kao u pokeru.



Znaš, Borhes je imao filozofiju da svaku misao treba domisliti do apsurdnog kraja, pa sam ja, na tvoju opasku da te jedino zanimaju skandinavski trileri (Bože blagi!), samo domišljao do kraja to što si rekla. Žao mi je, ali sama si se namestila.


U trilere mi ne diraj, pored ostalog što sam Borhesa čitala na vreme, a malo mi - da prostiš - provincijalno zvuči porediti ga sa Lašonom.



I sve to dok Sirija gori!


Patetika mi ozbiljno ide na sve živce.

Da, ja mislim da je Tramp kreten koji je ovim napadom na Siriju to samo dokazao.


Pa ok, tvoje mišljenje.

I još jedno iskreno priznanje: mislim da odvratnije zemlje od Švedske u Evropi nema.


Da, ali razlozi zbog kojih tako misliš više bi se mogli prikačiti Danskoj, trust me on that.



I za kraj, bilo je ugodno igrati se malo.


А ја помислио да ће неко (и) да се омрси !
nsarski nsarski 09:18 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

I za kraj, bilo je ugodno igrati se malo.

Same here
sugarbaby sugarbaby 09:33 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

tasadebeli tasadebeli 09:40 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

nsarski


sugarbaby



А ја још читам ову вашу скандинавску сагу о трилерима и мислим на густину насељености у тим пределима (кад кажеш Скандинавија, ја одмах замислим неку снежну белу пустош), па ми никако није било јасно у чему је секс са тим скандинавским трилерима...

У тим географским пределима таквим какве их ја видим, снежним, белим и пустим, онда и није тешко открити убицу одмах на почетку фабуле радње.

Шта ту онда има да буде занимљиво?



sugarbaby sugarbaby 11:02 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

У тим географским пределима таквим какве их ја видим, снежним, белим и пустим, онда и није тешко открити убицу одмах на почетку фабуле радње.

Шта ту онда има да буде занимљиво?


pa sam Stokholm je na ostrvima, plus sva druga, plus fjordovi, pa ta njihova jeziva otudjenost - svi u kućama a kad gledaš - misliš nema žive duše unutra.

volim mir/tišinu/lepotu Skandinavije, ogromno nebo.

naravno, ona je mračna na toliko mnogo načina. Stig Lašon je, recimo, umro u 46. godini od infarkta, mnogi i danas ne veruju da je to bila "prirodna smrt" pošto je pisao o bolesnoj/koruptivnoj strani Švedske koristeći podatke kao odličan ex novinar.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:07 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

А ја још читам ову вашу скандинавску сагу о трилерима и мислим на густину насељености у тим пределима (кад кажеш Скандинавија, ја одмах замислим неку снежну белу пустош), па ми никако није било јасно у чему је секс са тим скандинавским трилерима...


Nemas pojma sta propustas.
Skandinavski Sibir je prirodno prigodna lokacija za horor price (ko je sklon jelte) zacinjen perverznim potomcima Vikinga u glavnoj ulozi.

Tako daaa..

Btw. ja cu opet da gledam perverzne Dance -film Jagten (lov) - preporucujem.




nsarski nsarski 11:09 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

У тим географским пределима таквим какве их ја видим, снежним, белим и пустим, онда и није тешко открити убицу одмах на почетку фабуле радње.


Naravno, kad ubica uvek ostavi tragove u snegu.

Шта ту онда има да буде занимљиво?


Pa, čiji su tragovi? Misterija.

Ah, nekako mi se sklopi ovo u glavi:

Najveći je casus belli
Naš domaćin tasa de belli!


sugarbaby sugarbaby 14:49 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Btw. ja cu opet da gledam perverzne Dance -film Jagten (lov) - preporucujem.




To je film, pre svega, o malogradjanštini, o maloj i učmaloj sredini koja te očas izbaci/ocrni/odstrani.
Perverzija, u konkretnom slučaju lažna pedofilija, igra ulogu snažnog povoda.
I kazna je primerena: omiljeni vaspitač postaje osoba kojeg se cela vukojebina gadi.

The Hunt mi favorit film.

freehand freehand 18:59 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Kao što rekoh, JA sam ovde pokrenuo, u ovoj pod-temi koju sam otvorio, diskusiju o tome kako se mi Srbi tako nepogrešivo dosledno lepimo za svakog masovnog ubicu a la Asad, pa tako i u ovoj epizodi kada se dotični ipak malo više preračunao u nameri da se pobedonosno popiša međunarodnoj zajednici u lice, a najstrašnijim oružjem koje ima na raspolaganju prestravi svoje protivnike u zemlji.



Ne znam šta bih ti još rekao.
narcis narcis 19:22 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

apacherosepeacock


Tako daaa..

Btw. ja cu opet da gledam perverzne Dance -film Jagten (lov) - preporucujem.





sreča tvoja pa ima prevod, a i torenat, upravo ga skidam

ps
ija se napalina dance ot kad gledao onuja Borgen ribu
vcucko vcucko 20:38 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

narcis

ps
ija se napalina dance ot kad gledao onuja Borgen ribu

To ti biće ostalo nešto iz rane mladosti, ono autoput u krevetu, te stvari?
Vidi matorca
narcis narcis 22:40 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

vcucko
narcis

ps
ija se napalina dance ot kad gledao onuja Borgen ribu

To ti biće ostalo nešto iz rane mladosti, ono autoput u krevetu, te stvari?
Vidi matorca

uh, baš i nije neki film za preporuku, sjeba klinka čoveku život samo tako, jerbo dečija nikad ne lžu, samo kradu i izmišljaju.
žalostan film.
cucko di se seti autoputa
vcucko vcucko 23:14 08.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

narcis

cucko di se seti autoputa

Pa jel' tema danska kinematografija? Meni ti filmovi i dalje prva asocijacija. Tamo negde prelaz iz osnovne u srednju školu, matineje u kinu "Garibaldi"
Čekaj bre, ti se sećaš i radnje? Jel' su imali ti filmovi radnju

A da, ima i posle ono o Kitajcima što jedu pse, sa ovim Labovićem, strašna serbiš mafija

Ne, ozbiljno, mora malo zezanja; kad su pomenuli "skandinavski triler" meni to tako jezivo zvuči. To kad gledaš, prosto da poželiš ovo:
blogov_kolac blogov_kolac 00:22 09.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

freehand
Ne znam šta bih ti još rekao.
Pa eto, kada ne znaš šta da kažeš, pustiš ovako nešto iz Sputnjik/RT kuhinje, poput ove fotomontaže o fotomontaži...

Nego da reMiziramo mi lepo ovaj deo diskusije koji sam ja otvorio.

Možda sam ja i izdajnik, izrod, i crna ovca roda svoga, ali ipak umem da priznam da sam pogrešio kada mi se to ovako stručno i argumentovano dokaže. Jeste da sam pravilno prognozirao da ćemo mi Srbi biti jedini evropski narod (ne računajući naravno braću Ruse koji su direktno vezani za Asada, a i oni sami sve manje sebe ubrajaju u Evropljane) koji će imati većinsko razumevanje za sirijskog despota i u ovoj situaciji. Ali sam u svom slepilu, neznanju i ostrašćenosti ignorisao mogućnost da će razlog takvog našeg izdvojenog većinskog stava u evropskim okvirima zapravo biti to što smo mi narod najpametniji, a za geopolitiku najtalentovaniji. I nije istina da mi po defoltu podržavamo diktatore, nego im samo prosto odajemo dužno poštovanje koje zaslužuju - svako vlada onoliko koliko zaslužuje, a kada neko vlada doživotno i neograničeno, logično da je taj najsposobniji! Da je toj Americi da ganja zlikovce po svetu, valjda bi se prvo udarilo na Dansku i Švedsku (kako su mnogi to ovde lepo primetili), a ne na div-junake i pravednike poput Sadama ili Asada. Ma ostrvili bi se oni možda i na Švedsku i Dansku (sa sve Grenlandom) da tamo ima nešto da se pljačka osim ljute sirotinje i leda, nego im zinulo dupe za ogromnim bogatstvima Sirije (bogatija i od samog Avganistana!)... Zapad je baš efikasan sa svojim medijskim manipulacijama i spinovima u lažnom predstavljanju situacije, ali što se tiče nas Srba, kakvi god da su im argumenti tek po neki som poput mene se na to upeca, dok je velika većina odavno imuna na sve to, što stalno dokazujemo od slučaja do slučaja!



(KRVAVA OBAMINA ZAOSTAVŠTINA: u krvožednim danskim zlikovcima tražio svoje najveće saveznike, a u gorostasu humanosti presvetom sirijskom velikomučeniku Asadu neprijatelja)
narcis narcis 00:32 09.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Čekaj bre, ti se sećaš i radnje? Jel' su imali ti filmovi radnju

ko se bre seća radnji, ja se više ni ne sećam ni likova, samo par izbledelih sličica proleti. al kod mene to bilo šesti, sedmi,sedmi i malo osmog, u srednju više nisu bili.
Ne, ozbiljno, mora malo zezanja; kad su pomenuli "skandinavski triler" meni to tako jezivo zvuči. To kad gledaš, prosto da poželiš ovo:

ja nisam uopšte skapirao o čemu pričaju , znam za švecki ratni al za skandi triler sam bio zapanjet.
nsarski nsarski 00:47 09.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

Posle ove tirade, ja mogu samo da ti navedem staru tamilsku izreku: None are so blind as those who refuse to see.
(Niko nije toliko slep kao onaj koji ne želi da vidi)

Ako postoji delić tvoje svesti koji je još uvek u stanju da apsorbuje bilo šta osim CNN, MSNBC, Fox News, etc., najsrdačnije ti predlažem ovaj ozbiljan tekst o upotrebi hemijskog oružja u Siriji, i 2013., i ovih dana.

Konkretno, evo studije koja je uradjena na MIT univerzitetu u kojoj se jasno pokazuje da Asadovi ljudi nisu ni teorijski mogli da upotrebe hemijsko oružje na toj lokaciji 2013. godine:possible-implications-of-bad-intelligence. I ti bi, na osnovu ovakvih fake news udario po Siriji svom snagom, spalio zemlju (originalno značenje izraza holocaust). Svaka ti čast, majstore! I onda bi, kao što si rekao gore, kada se ispostavi da Irak nije imao nikakve WMD, samo uzdahnuo i rekao da se svi slažu da je devastacija Iraka i Avganistana bila "loša procena". A žrtve, a stradanja, a uništenja, a beskrajne ljudske patnje? Well, sorry, pogrešili smo. Imali smo dobre namere. E, od takvih dobrih namera je popločan put u pakao.

Evo ti tekst iz Boston Globe-a, gde istoričar Steven Kinzer kaže Coverage of the Syrian war will be remembered as one of the most shameful episodes in the history of the American press. Reporting about carnage in the ancient city of Aleppo is the latest reason why.

I, najzad, evo ti analize ovog poslednjeh "hemijskog" incidenta. Sirija

Ali, kao što rekoh gore, pošto odbijaš da vidiš bilo šta što je van tvojih mentalnih okvira, ovaj moj komentar je, slutim, namigivanje mrtvom konju.
nsarski nsarski 00:56 09.04.2017

Re: opet samo Srbi uz nekog lokalnog kasapina

znam za švecki ratni al za skandi triler sam bio zapanjet.

Ima poznati film, na primer, Smilla's Sense of Snow

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana