Politika

...

tasadebeli RSS / 16.01.2018. u 16:11

Немојте ми замерити, али мислим да је непримерено да ово иде под оним тамо насловом на оном посту одакле је пренето. 

 

 Srđan Fuchs

09:50 16.01.2018
Упуцало Оливера?
unsure.gif

345906.jpg?itok=gGX1EyAY
89850.jpgprincipessa_etrusca10:25 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
10208.jpgcassiopeia10:38 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić

1030.jpgSrđan Fuchs10:44 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić



Prinčipesa, jedino što mi je palo na pamet kao razlog da neko digne ruku na ovog časnog čoveka i retkog vrlinskog političara na srpskoj javnoj pozornici je pritisak koji se stvara oko Specijalnog suda za zločine OVK. Slažem se sa Cassi i Spirom.

Tragično. huh.gif mellow.gif ph34r.gif sleep.gif
89850.jpgprincipessa_etrusca10:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.
178303.jpgnarcis11:00 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
1030.jpgSrđan Fuchs11:06 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.


evo mogućnog početka istrage:

Tokom kampanje za lokalne izbore na Kosovu, zapaljen mu je automobil, a četiri člana njegove inicijative povuklo se iz kampanje zbog, kako su tada rekli, zastrašivanja.

zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin. Оливере, почивао у миру. sad.gif cica4.gif
10475.jpgfreehand11:23 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
Kad na vlast dovedeš kriminalce i ubice koji od početka reketiraju, mlate, otimaju i pljačkaju pravo je čudo da samo međusobno postavljaju bombe i požare u kuće i pod kola i da su toliko izdržali da ne koriste omiljena im krajnja srestva.
U svakom slučaju valjalo bi da Biljana Srbljanović već krene sa razmišljanjemo jednoj svetlosno-zvučnoj instalaciji koja bi se zvala, na primer, "Prigušivač".
Evo malo Vučićevih trbuhozboraca i Haradinajevih koalicionih partnera, a toga ima koliko hoćeš. 
Najbolje je slušati samog Ivanovića.
Naravno, uz fras šta se desi kad se neće manje zlo i tvrdi kako su "svi isti".
A ovo nas čeka i ovde, pred vratima. Kad počne da im se ljulja samo gledajte.
10208.jpgcassiopeia11:24 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Srđan Fuchs


zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin.

Srđane, Srbija (vlada) bolje da ništa ne radi. Njihovo činjenje je i dovelo do ubistva. Oliver nije odgovarao ni Vučiću, ni Haradinaju.

Pa sam Oliver je rekao da zastrašivanje i pretnje, paljenje njegovog automobila, nije došlo od strane Albanaca, već od Srba. 

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.
1030.jpgSrđan Fuchs11:33 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.


дакле, два осумњичена, ако је ово што ти и Ф. кажете биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају. ако су га наши убили и ако је ово дело српских плаћених убица, то је стварно дно дна.
89850.jpgprincipessa_etrusca11:51 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
10208.jpgcassiopeia11:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају.

U kosovskoj policiji u severnoj Mitrovici nema Albanaca. Samo Srbi. Tako da, ako se oni budu bavili istragom, plašim se da nećemo ništa ni saznati. 

Pročitaj ovaj intervju koji je dao Vremenu.

OLIVER IVANOVIĆ: Da, situacija se promenila na gore. Neverovatan je osećaj ugroženosti, straha kod naroda. Od stotinak ljudi sa kojima sam razgovarao tokom prvih par nedelja na slobodi, nema nijednog koji u prvih par rečenica nije postavio pitanje bezbednosti. Da se odmah razumemo: ti ljudi se ne boje Albanaca nego Srba, lokalnih kabadahija i kriminalaca koji se voze u džipovima bez tablica. Droga se prodaje na svakom ćošku, svaki roditelj strepi zbog toga. Bilo je toga i ranije, ali ne u ovolikoj meri i nisu se ti ljudi ponašali bahato kao sada. Policija sve to gleda i ne reaguje, pa se građani osećaju nezaštićeno, iako su u kosovskoj policiji na severu sve naši ljudi, Srbi. Neki od njih su iskusni policajci koji su ranije radili za MUP Srbije, ali ni oni ne rade ništa.Ilustracije radi, u poslednjih par godina u Mitrovici smo imali preko pedeset slučajeva paljenja automobila, bacanja ručnih bombi i dva nerazjašnjena ubistva. Sve se to dešava na teritoriji od dva i po kvadratna kilometra, koja je potpuno pokrivena sigurnosnim kamerama. Očigledno je da se policija boji da se ne zameri počiniocima, ili su počinioci uvezani sa bezbednosnim strukturama. Neki kažu da je policija prosto nesposobna, ali teško mi je da poverujem u to. Mislim, jesu oni nesposobni, ali ne baš toliko.
178303.jpgnarcis12:17 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
pa dobro, ja sam ustao u 9 i nisam baš nešto ni slušao vesti, po običaju i ne slušam, tako da ne znam od kad javljaju .
e sad dal je 3-4 -5 metaka
ovi na 202 rekli pet u grudi, sad šta je tačno...
89850.jpgprincipessa_etrusca12:29 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Мене је више зачудило “умро”. 
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
10475.jpgfreehand12:35 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
"Likvidiran" bi bila odgovarajuća reč.
178303.jpgnarcis12:36 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
“убијен”.
pa dobro sad baš da ne preterujemo sa analizom reči.

može i ovako da se kaže ubijen je taj i taj, umro je na licu mesta.
e sag jezičari nek objasne šta se kad koristi ili ne koristi ili podrazumeva.
jar može da se kaže i ... pucano je na tog i tog koji je umron na putu ili u bolnici, nema potrebe da se kaže ubijen, podrazumeva se da nije umro prirodnom smrću ili nsretnim slučajem- naleteo na metak.


Komentari (423)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Ribozom Ribozom 16:37 16.01.2018

...

Procitajte komentare na vesti i jasno ce vam biti ko je to uradio.

Kriminalci sa severa Kosova nisu, jer ih Oliver nije ugrozavao. SNS pilicari su mu mozda palili kola, ali ga ne bi ubili ako nemaju naredbu odozgo. Vucic nema interesa i nema njegovih botova na vestima, sto moze znaciti da je zatecen.
Ostaju nam isti oni koji su ubili Djindjica.
Da li su platili nekog srpskog narkomana, ili nekog albanskog nacionalistu nije bitno.
Nasi ce se povuci iz Brisela, sud za OVK i zajednicu srpskih opstina nece osnovati.
Kome to odgovara, nije tesko pogoditi.
maksa83 maksa83 17:51 16.01.2018

Re: ...

Vucic nema interesa i nema njegovih botova na vestima

Wrong.
Njegovi botovi na tviteru su od roku od momentalno počeli za to da optužuju Sašu Jankovića, Đilasa, Medu Brundu, Zmiju Ka, Braću Koale i manje više svakog ko se zatekao na suprotnoj strani od Vučića, kao uostalom i on na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.

Ovo ti je jedan od vođa botova:





freehand freehand 18:02 16.01.2018

Re: ...

on na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.

Kako ti je uspelo da to izmeriš, sem što je najsvežija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:03 16.01.2018

Re: ...

kao uostalom i on na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.


Ko mene da si pitao šta da napišeš.
maksa83 maksa83 18:23 16.01.2018

Re: ...

Kako ti je uspelo da to izmeriš, sem što je najsvežija?

Sporo pamtim, brzo zaboravljam, živim u trenutku!
freehand freehand 18:26 16.01.2018

Re: ...

maksa83
Kako ti je uspelo da to izmeriš, sem što je najsvežija?

Sporo pamtim, brzo zaboravljam, živim u trenutku!

Mislim da je to. Uvek je najgora ona koja je trenutno aktuelna, ali mislim d aje umeo da bude i, kako da kažem - razulareniji, prema nvinarima, publici i činjenicama.
maksa83 maksa83 18:59 16.01.2018

Re: ...

Mislim da je to. Uvek je najgora ona koja je trenutno aktuelna, ali mislim d aje umeo da bude i, kako da kažem - razulareniji, prema nvinarima, publici i činjenicama.

Uzmi kontekst. Kontekst je uvek - sve. Neko je ubijen. Pazi, nije pao sa skele zato što je bio pijan, nego neko sasuo u njega pet metaka, i to ne bilo ko nego neko protiv koga je tekla SNS haranga u poslednjih koliko godina? Šta radi AV zvezda sjajna kad sazove novinare da priča o tome? Kune opoziciju. Nema, nema, NEMA dubljeg dna.
zilikaka zilikaka 19:18 16.01.2018

Re: ...

Kriminalci sa severa Kosova nisu, jer ih Oliver nije ugrozavao. SNS pilicari su mu mozda palili kola, ali ga ne bi ubili ako nemaju naredbu odozgo. Vucic nema interesa i nema njegovih botova na vestima, sto moze znaciti da je zatecen.


Ne bih ja ove baš odvajala.
alselone alselone 19:19 16.01.2018

Re: ...

Jesam ja lud ili ne vidim da iko do sada pomenuo slucajno mogucnost da su ga Sipci ubili?
maksa83 maksa83 19:25 16.01.2018

Re: ...

Jesam ja lud ili ne vidim da iko do sada pomenuo slucajno mogucnost da su ga Sipci ubili?

Čuj nisu, pa SNS botovi su (možda samoinicijativno, mada tamo nema ništa samoinicijativno ) krenuli da sipalju Vjerica Radeta level kletve po Šošonima, pa je stigla druga komanda.
martin_krpan martin_krpan 19:26 16.01.2018

Re: ...

Sipci


Nisi lud samo izgleda malo toksičan.
alselone alselone 19:33 16.01.2018

Re: ...

Čuj nisu, pa SNS botovi su (možda samoinicijativno, mada tamo nema ništa samoinicijativno ) krenuli da sipalju Vjerica Radeta level kletve po Šošonima, pa je stigla druga komanda.


Mislio sam ovde na blogu. Ovde ladno svi znaju da su Srbi ubili Olivera, pa samo da vidimo jos koji tacno Srbi.
niccolo niccolo 19:35 16.01.2018

Re: ...

Ovde ladno svi znaju da su Srbi ubili Olivera, pa samo da vidimo jos koji Srbi.

Pa osim ako nisu bili obučeni u uniforme ROSU, ko još od Albanaca može da šeta puce po srpskom delu KM? Barem sam ja ranije razumeo da toga nema na severu?
highshalfbooze highshalfbooze 19:41 16.01.2018

Re: ...

alselone
Jesam ja lud ili ne vidim da iko do sada pomenuo slucajno mogucnost da su ga Sipci ubili?


Ubistvo jednog od retkih pragmatičnih političara je znak da nam se "devedesete" vraćaju na velika vrata, a Šiptari baš ništa sa tim nemaju.
maksa83 maksa83 19:42 16.01.2018

Re: ...

Mislio sam ovde na blogu. Ovde ladno svi znaju da su Srbi ubili Olivera, pa samo da vidimo jos koji tacno Srbi.

Pa, ne znaju, ali znaju šta je Oliver sve pričao poslednjih godina (to možeš lako da nađeš), a znaju i da mu je dizalo auto u vazduh, da mu je ubilo kuma, i zna se ko i kakva ekipa vlada u KM, zna se ko ga je vrlo eksplicitno harangirao poslednjih godina, sve je to ostalo dokumentovano.
alselone alselone 19:42 16.01.2018

Re: ...

Pa osim ako nisu bili obučeni u uniforme ROSU, ko još od Albanaca može da šeta puce po srpskom delu KM? Barem sam ja ranije razumeo da toga nema na severu?


Ovo je smesna simplifikacija. Lokacija odredjuje nacionalnost ubice?

Pa jesu nasi toliko ubijali po Nemackoj. Jesu bili Hrvati da se tuku na stadionu pre neki dan. Itd, itd.

Boze, kao da ubica nije mogao da predje i ubije ga.
alselone alselone 19:43 16.01.2018

Re: ...

KM, zna se ko ga je vrlo eksplicitno harangirao poslednjih godina, sve je to ostalo dokumentovano.


Pa i Sipci su ga strpali u celiju na dve godine zbog izmisljenih ratnih zlocina. Ovo moze komotno da bude nastavak toga.
alselone alselone 19:44 16.01.2018

Re: ...

Ubistvo jednog od retkih pragmatičnih političara je znak da nam se "devedesete" vraćaju na velika vrata, a Šiptari baš ništa sa tim nemaju.


Devedesete se vracaju to je tacno. Siptari nemaju nista sa tim da se nama vracaju devedesete, i to je tacno.

Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.
highshalfbooze highshalfbooze 19:45 16.01.2018

Re: ...

Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.
zilikaka zilikaka 19:46 16.01.2018

Re: ...

Jesam ja lud ili ne vidim da iko do sada pomenuo slucajno mogucnost da su ga Sipci ubili?


Mene naučilo da kod takvih stvari prvo gledam kome će se to ubistvo najbolje isplatiti. Bukvalno, materijalno.
I nešto mi liči da su to oni lokalni moćnici kojima za razvoj posla treba i apsolutna vlast na svojoj teritoriji.
Naravno, potpuno su spremni da u sve ukalkulišu odanost (i sve pripadajuće) višoj kući, samo da poso cveta.

Nešto mi s javlja da je Oliver takvima žestoko drmao kavez.
alselone alselone 19:48 16.01.2018

Re: ...

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.


Naravno. Kada kazem "ubio", mislim na narucioca.
niccolo niccolo 19:50 16.01.2018

Re: ...

Boze, kao da ubica nije mogao da predje i ubije ga.

I da pređe nazad neprimećen? Uostalom, ja ništa i ne tvrdim, ionako mi nije jasno kakva je zaista situacija tamo dole. Čini mi se samo da nije onakva kakvom je naši predstavljaju (ne u odnosu na ovo ubistvo, nego na život dole).
alselone alselone 19:56 16.01.2018

Re: ...

I da pređe nazad neprimećen?


Pa da jebote. Sta ti je toliko cudno da ubica predje granicu, ubije nekog i ostane neprimecen? A ono jos i nije granica.
maksa83 maksa83 19:57 16.01.2018

Re: ...

Pa i Sipci su ga strpali u celiju na dve godine zbog izmisljenih ratnih zlocina. Ovo moze komotno da bude nastavak toga.

Pa mogao je i tamo da se oklizne i doživi nezgodu onoliko puta, ali nije. Pazi kad je i baba Kandić rekla da te optužbe nemaju veze sa životom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:00 16.01.2018

Re: ...

Ja sam izrazio sumnju, Alse, jer deluje ozbiljno nastojanje da se otvori sud za zločine OVK, a OI je tu neko ko je dosta toga znao jer je bio cenjen i ugledan u narodu. Drugo, Kosovari neće prezati ni od čega da dodju do države. Imaju i oni motiv kao i naše lokalne vucibatine. Svejedno je ko je povukao oroz, isti je mrak sa obe strane.
narcis narcis 20:00 16.01.2018

Re: ...

alselone

bugari druže, to su samo bugari moglida uradu.
ja kad kažem i pop kad opeva
alselone alselone 20:01 16.01.2018

Re: ...


Pa mogao je i tamo da se oklizne i doživi nezgodu onoliko puta, ali nije.


Dobro, to bi bilo bas providno. Mislim, nema sanse da bi tako uradili. Ovako da, onako nema sanse.

A i moglo je da bude samo pretnja, a da je ovo kazna posto se nije promenio.
alselone alselone 20:02 16.01.2018

Re: ...

bugari druže, to su samo bugari moglida uradu.
ja kad kažem i pop kad opeva

alselone alselone 20:03 16.01.2018

Re: ...

Ja sam izrazio sumnju, Alse, jer deluje ozbiljno nastojanje da se otvori sud zločine OVK, a OI je tu neko ko je dosta toga znao jer je bio cenjen i ugledan u narodu. Drugo, Kosovari neće prezati ni od čega da dodju do države. Imaju i oni motiv kao i naše lokalne vucibatine. Svejedno je ko je povukao oroz, isti je mrak sa obe strane.


Da, ovo skroz ima smisla. Ocekuje se da se njihovi zlocini vrlo uskoro malo ozbiljnije procesiraju. Oliver bi tu bio nasa prednost sa znanjem, kontaktima i verovatno dokazima koje ima.
alselone alselone 20:06 16.01.2018

Re: ...

Meni je skroz debilno kako mi reagujemo.

Ozbiljan narod i ozbiljna drzava bi sada zakukala na sva zvona kako su ga Sipci ubili. Pa bi gurali i insistirali da se onaj Savez opstina naprvi, da se mozda ide i do ocepljenja severa, da se traze posebne teritorije za manastire, itd. itd.

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Mozda nismo govna, ali smo budale.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 16.01.2018

Re: ...

Oliver je bio naša prednost.

U januaru 2014. Ivanović je iznenada uhapšen na osnovu optužnice za ratne zločine koju je protiv njega podigao tužilac Euleksa, pravosudne misije Evropske unije na Kosovu. Ovo je za mnoge bio šok, jer Ivanovića do tada niko, čak ni ekstremni albanski nacionalisti, nije dovodio u vezu sa ratnim zločinima. Optužnica ga je teretila da je kao član srpskih paravojnih formacija u dva navrata (1999. i 2000.) organizovao maltretiranje i ubistva albanskih civila u Mitrovici. Tokom većeg dela suđenja, koje je trajalo tri i po godine, Ivanović je boravio u zatvoru, najpre u Prištini, a zatim, posle štrajka glađu u Mitrovici, da bi poslednjih šest meseci proveo u kućnom pritvoru. Prvostepeno je po jednoj tački optužnice osuđen na devet godina zatvora, dok je po drugoj oslobođen. Pušten je na slobodu tek u junu ove godine, nakon što je kosovski Apelacioni sud potvrdio oslobađajuću presudu, dok je osuđujuću poništio i naložio ponovno suđenje. Inače, ogromna većina svedoka optužbe odbila je da na sudu tereti Ivanovića, a većina posmatrača ocenila je proces kao montiran.


U svakom slučaju, bio je savršena hit-and-run meta. Što pita Colo, dole je sve dijabolično, haotično, sve može imati višestruka značenja. Mogli su ga skinuti sns-banditi, ali mogao je biti meta i mnogo mračnijim akterima.
niccolo niccolo 20:09 16.01.2018

Re: ...

Sta ti je toliko cudno

Pa ja prvo idem na logičnija objašnjenja, pa tek onda prelazim na ta manje verovatna. Recimo, ovo što ti kažeš

a da je ovo kazna posto se nije promenio

Ja zaista ne vidim kako je smetao Albancima tj. to što im je smetao se još uvek vodio postupak. Beše je ukinuta prvostepena presuda i vraćeno na ponovno suđenje. A da smeta nekim Srbima je sam više puta ponavljao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 16.01.2018

Re: ...

Pa da jebote. Sta ti je toliko cudno da ubica predje granicu, ubije nekog i ostane neprimecen? A ono jos i nije granica.


Ma moglo je to na mnogo načina da se izvede.
Mogli su,naravno da su mogli, i Albanci da organizuju sve ovo, a ako je trebao Srbin koji će povući oroz mogao se i takav naći za dovoljno para.

Ali neke druge stravi malo smrduckaju
Marko Đurić u prvom istupanju pominje Srbina kao mogućeg pucača, Vučić takođe priča o srspkom imenu i prezimenu, kanda nešto znaju.

Onda Vučić na pitanje novinarke sa Kosova, koje je zaista bilo dobro potkovano prethodnim informacijama, brže bolje biva snabdeven kontrainformacijama od strane Nikole Slakovića, kao da su se spremali za neki takav scenario.

U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Ona mučenica Brnabić je stvarno pala na dno.
Jeste ona fikus, ali danas je bila to i fizički.
Makar da nije bila onde.

maksa83 maksa83 20:16 16.01.2018

Re: ...

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Čekaj bre, pa Vučićevi Srbi su mu se najebavali keve kad god su stigli poslednjih nekoliko godina.

Zbog toga smo govna.

A tehnički je to mogao biti bilo ko.

Što kažu srpski Interwebovi, valjda su i one Vulinove kamere nešto zabeležile...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 16.01.2018

Re: ...

Ozbiljan narod i ozbiljna drzava bi sada zakukala na sva zvona kako su ga Sipci ubili.


I to je jedna od sumnjivih stvari.

Zamisli koja bi blamaža bila da se kuka na sva zvona, a kasnije se ispostavi da ga je ubio Srbin, i da Albanci s tim nemaju mnogo veze.

Možda zanju da bi usledila blamaža pa zato ne kukaju.
karabasbarabas karabasbarabas 20:20 16.01.2018

Re: ...

alselone
Meni je skroz debilno kako mi reagujemo.

Ozbiljan narod i ozbiljna drzava bi sada zakukala na sva zvona kako su ga Sipci ubili. Pa bi gurali i insistirali da se onaj Savez opstina naprvi, da se mozda ide i do ocepljenja severa, da se traze posebne teritorije za manastire, itd. itd.

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Mozda nismo govna, ali smo budale.


Dobra ideja. Samo jedna mala mana.
Sutra ujutro bi osvanuo snimak CIA kako pocinilac odlazi sa mesta zlocina i ulazi u stab SNS/kafanu "Zvezda bari"/lokalnu crkvu da se malo oporavi od posla.
Uvek je bolje reci istinu, stono reko Abraham Linkoln.
niccolo niccolo 20:20 16.01.2018

Re: ...

Zbog toga smo govna.

Da
maksa83 maksa83 20:21 16.01.2018

Re: ...

U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?
alselone alselone 20:22 16.01.2018

Re: ...


Čekaj bre, pa Vučićevi Srbi su mu se najebavali keve kad god su stigli poslednjih nekoliko godina.

Zbog toga smo govna.


Zbog toga i jesu najgori sljam, ali moramo konstatovati da obe strane nisu njega volele. Zasto smo mi ovde ubedjeni da je jedna kriva za smrt je meni fenomenoloski zanimljiva.

I to je jedna od sumnjivih stvari.

Zamisli koja bi blamaža bila da se kuka na sva zvona, a kasnije se ispostavi da ga je ubio Srbin, i da Albanci s tim nemaju mnogo veze.

Ih, znas kako to ide, ko Markale, Racak itd. Dok ti posle dokazes sta se zapravo desilo, ova druga strana dobila sta joj treba.
alselone alselone 20:23 16.01.2018

Re: ...

... i ko su onda govna?


MI, mi smo govna! Nije Sloba kriv.
highshalfbooze highshalfbooze 20:26 16.01.2018

Re: ...

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Mozda nismo govna, ali smo budale.


Da im napakostimo, pa nema veze dal' su oni ili nisu...

Sam Oliver Ivanović je rekao da se Srbi dole plaše za svoju bezbednost, ali se ne plaše od Šiptara. Sve one bombe i paljevine su mogle da se reše, Srbi su u policiji, nema nacionalnih prepreka sa te strane da može da se kaže da nisu hteli zbog različite nacionalnosti. Kosovska Mitrovica je kasaba gde se sve zna, zna se kad je ko prdnuo, tamo niko ništa drugo ne radi osim da gleda kad ko prdne.

Mislim da je greška to prijateljevanje po nacionalnoj osnovi. Ekstremistima ništa ne smeta nacionalna pripadnost da bi sarađivali i radili to što rade jer odgovara i jednima i drugima.
alselone alselone 20:27 16.01.2018

Re: ...



Da im napakostimo, pa nema veze dal' su oni ili nisu...


Napakostimo? Napakostimo tako sto bismo tazili vise sigurnosti za nase ljude? Sta pricas ti?
maksa83 maksa83 20:27 16.01.2018

Re: ...

Zbog toga i jesu najgori sljam, ali moramo konstatovati da obe strane nisu njega volele. Zasto smo mi ovde ubedjeni da je jedna kriva za smrt je meni fenomenoloski zanimljiva.

Valjda mrzimo sebe i svoj narod...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 16.01.2018

Re: ...

Ih, znas kako to ide, ko Markale, Racak itd.


Oooo, za to nisu dovoljni RTS i Informer, za to treba CNN, a Vučić dotle ne dobacuje.

. i ko su onda govna?


Oni.
(dakle, ne mi :))
highshalfbooze highshalfbooze 20:38 16.01.2018

Re: ...

Napakostimo? Napakostimo tako sto bismo tazili vise sigurnosti za nase ljude? Sta pricas ti?

Definiši pojam "naši ljudi". Šta su to "naši ljudi".

To "naši ljudi" po nacionalnoj osnovi je i doteralo do ovoga.

alselone alselone 20:42 16.01.2018

Re: ...

Definiši pojam "naši ljudi". Šta su to "naši ljudi".

To "naši ljudi" po nacionalnoj osnovi je i doteralo do ovoga.


Krenulo kenjanje i prenemaganje.
Ribozom Ribozom 20:44 16.01.2018

Re: ...

niccolo
Boze, kao da ubica nije mogao da predje i ubije ga.

I da pređe nazad neprimećen? Uostalom, ja ništa i ne tvrdim, ionako mi nije jasno kakva je zaista situacija tamo dole. Čini mi se samo da nije onakva kakvom je naši predstavljaju (ne u odnosu na ovo ubistvo, nego na život dole).


Ja sam kunem se jednom procitao vest na b92 kako je nekog nestalog srpskog pastira ustvari pojela azdaja iz Radonjickog jezera. Posto pratim samo b92, mogu reci da vas sve lazu o Kosovu. Mozda im je cilj da spuste tenzije, pa zato i ne objavljuju komentare kod vesti o Kosovu. Brankica je takodje iz te price, ono kao na severnom kosovu zive sve sami kriminalci, koja se i danas ponavlja (a pazi u enklavama ne).

Da, mozda nisam pomenuo do sad, zadnji izbori su opet bili pokradeni na Kosovu u korist SNS-a i albanski su sudovi procesuirali Srbe koji su se pobunili (uglavnom uslovne kazne).

Mozda bi trebali da znate kako se zivi na Kosovu na albanskoj strani, ali to niko ne prica. Dnevnice gradjevinaca su 5 evra, plate u prodavnicama u proseku 100€, obrazovanje i prosveta im ne primaju plate po 3-4 meseca, u termoelektranama 200-300, ostalo nema. Van gradova nemas zive duse, svi pobegli ili se preselili u gradove. I sad zamisli tim jadnicima koji su gladovali 10 godina, zarad neke uzurpirane srpske imovine; da kazes da ce ih suditi i nekakav sud...prevelika zaba.
niccolo niccolo 20:51 16.01.2018

Re: ...

da ce ih suditi i nekakav sud

Mislim da oko ovoga promašujete ceo fudbal, što bi se reklo. Sud nema veze sa pregovorima u Briselu, to je potpuno odvojeno pitanje.
karabasbarabas karabasbarabas 21:09 16.01.2018

Re: ...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:14 16.01.2018

Re: ...

na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.

podsetila me na amfilohija na opelu đinđiću.

ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio, neka pogleda pressing, gošća je urednica portala kossev iz severne mitrovice.
c_h.arlie c_h.arlie 21:33 16.01.2018

Re: ...

Srđan Fuchs
Ja sam izrazio sumnju, Alse, jer deluje ozbiljno nastojanje da se otvori sud zločine OVK, a OI je tu neko ko je dosta toga znao jer je bio cenjen i ugledan u narodu. Drugo, Kosovari neće prezati ni od čega da dodju do države. Imaju i oni motiv kao i naše lokalne vucibatine. Svejedno je ko je povukao oroz, isti je mrak sa obe strane.

Nije svejedno !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 16.01.2018

Re: ...

ne vidim da iko do sada pomenuo slucajno mogucnost da su ga Sipci ubili?

samo ti i vučić.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:36 16.01.2018

Re: ...

Zbog toga i jesu najgori sljam, ali moramo konstatovati da obe strane nisu njega volele. Zasto smo mi ovde ubedjeni da je jedna kriva za smrt je meni fenomenoloski zanimljiva.

pa kako su vučić i haradinaj postali najbolji ortaci, verovatno da je i druga strana bila obaveštena šta će se desiti, te nije marila mnogo (jeste zanimljivo da je ubijen baš danas kada su nastavljeni pregovori u briselu, i kada je kriza oko kosovskog suda za ratne zločine).
samo pogledaj rukopis ubistva.
anamarkana anamarkana 22:36 16.01.2018

Re: ...

alselone
Meni je skroz debilno kako mi reagujemo.

Ozbiljan narod i ozbiljna drzava bi sada zakukala na sva zvona kako su ga Sipci ubili. Pa bi gurali i insistirali da se onaj Savez opstina naprvi, da se mozda ide i do ocepljenja severa, da se traze posebne teritorije za manastire, itd. itd.

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Mozda nismo govna, ali smo budale.






jel ti to ozbiljno !?
pa to je u stvari Vučićev scenario, kad sabereš sve njegove izjave, njegovih kerbera i kerova





anamarkana anamarkana 22:54 16.01.2018

Re: ...

BebaOdLonchara
na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.

podsetila me na amfilohija na opelu đinđiću.

ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio, neka pogleda pressing, gošća je urednica portala kossev iz severne mitrovice.




ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio neka pogleda objave i komentare na


https://twitter.com/Ivanovic_Oliver
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:01 16.01.2018

Re: ...

Mozda bi trebali da znate kako se zivi na Kosovu na albanskoj strani, ali to niko ne prica. Dnevnice gradjevinaca su 5 evra, plate u prodavnicama u proseku 100€, obrazovanje i prosveta im ne primaju plate po 3-4 meseca, u termoelektranama 200-300, ostalo nema. Van gradova nemas zive duse, svi pobegli ili se preselili u gradove. I sad zamisli tim jadnicima koji su gladovali 10 godina,


zabrinuo sam se. remind me to cry.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:27 16.01.2018

Re: ...

podsetila me na amfilohija na opelu đinđiću.


samo da primetim da je amfilohije na opelu đinđiću bio odličan.
odličan.
maksa83 maksa83 23:42 16.01.2018

Re: ...

samo da primetim da je amfilohije na opelu đinđiću bio odličan.
odličan.


Bolji je bio na MorAči pre neki dan.

zilikaka zilikaka 23:54 16.01.2018

Re: ...

Bolji je bio na MorAči pre neki dan.


Ako ćemo književno, kaže se na MorAču.
tyson tyson 09:42 17.01.2018

Re: ...

ono kao na severnom kosovu zive sve sami kriminalci, koja se i danas ponavlja (a pazi u enklavama ne)

Pa ne, jer je sever Kosova geografski između Kosova i Srbije, i zbog toga u vreme kada je "Kosovo (bilo) deo Srbije" idealno pozicioniran za šverc na veliko i bukvalno svega što ti padne na pamet - jer zbog političkih razloga nije postojala nikakva carina, ni unutar Kosova ni "unutar Srbije". Na tom švercu izgrađene su kriminalne strukture severnog Kosova, sve ostalo je samo nadogradnja.

A onda, i lakše je ostvarivati direktan uticaj na teritoriju uz granicu, nego u nekim eksklavama po kosovskim zabitima, a i strateški je logično - ako ikada dođe do podele Kosova logično je da bi Srbija zahtevala sever Kosova, koji je uz granicu, a ne tamo neka ostrva Srba u moru Albanaca.

Dakle, ne treba biti nobelovac da bi se neke stvari razumele.


freehand freehand 09:47 17.01.2018

Re: ...

Pa ne, jer je sever Kosova geografski između Kosova i Srbije, i zbog toga u vreme kada je "Kosovo (bilo) deo Srbije" idealno pozicioniran za šverc na veliko i bukvalno svega što ti padne na pamet - jer zbog političkih razloga nije postojala nikakva carina, ni unutar Kosova ni "unutar Srbije". Na tom švercu izgrađene su kriminalne strukture severnog Kosova, sve ostalo je samo nadogradnja.

I to šverc svim i svačim, uključujući drogu, oružje i belo roblje, malverzacije sa papirima kroz nepostojeći uvoz i izvoz gde su samo deklaracije šetale, te uz prisustvo desetine hiljada stranih administratora i vojnika sa deviznim platama i specifičnim prohtevima. A onda dodamo vršljanje svih mogućih službi i onda zamislite šta je to "sever Kosova".
Kazablanka, bato.
cassiopeia cassiopeia 09:48 17.01.2018

Re: ...

ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio, neka pogleda pressing, gošća je urednica portala kossev iz severne mitrovice.


Koga mrzi da traži, evo


Kazezoze Kazezoze 09:52 17.01.2018

Re: ...

alselone
Meni je skroz debilno kako mi reagujemo.

Ozbiljan narod i ozbiljna drzava bi sada zakukala na sva zvona kako su ga Sipci ubili. Pa bi gurali i insistirali da se onaj Savez opstina naprvi, da se mozda ide i do ocepljenja severa, da se traze posebne teritorije za manastire, itd. itd.

A mi? Mi kazemo - Srbi su ga ubili, bas smo govna.

Mozda nismo govna, ali smo budale.


Pa, da...ja mislim da su se tom logikom vodili i naručioci ubistva.
Verujem da su i oni iznenađeni reakcijom srpskih političara.

Uzgred, zar nije nedavno onaj američki diplomata upozoravao na mogućnost terorističkog napada na tom delu Balkana...
maksa83 maksa83 09:53 17.01.2018

Re: ...

Kazablanka, bato.

Kazablanka na steroidima.
alselone alselone 09:58 17.01.2018

Re: ...

Verujem da su i oni iznenađeni reakcijom srpskih političara.


To ko kad je Princi pricao za UK medije koji se se cudom cudili kad smo isporucili Slobu Hagu. Sve u fazonu - jebote oni su stvarno isporucili predsednika stranom sudu. Jeste da smo pritiskali sve vreme, ali nismo zaista verovali da ce to uraditi.

Ali jebiga, opet nam se istorija ponavlja.

Kad nismo Slobi sami sudili, ili ga obesili, onda je morao neko drugi.

Tako se i sada namestamo, sami gace skidamo, kako su ga nasi ubili. Ne da igramo na tu kartu (na koju bi svaka normalna drzava igrala), muslimanskog terorizma i mafijaske drzave, nego drito - mi smo govna!
freehand freehand 09:59 17.01.2018

Re: ...

maksa83
Kazablanka, bato.

Kazablanka na steroidima.

Severna Kazablanka.
maksa83 maksa83 10:11 17.01.2018

Re: ...

Tako se i sada namestamo, sami gace skidamo, kako su ga nasi ubili. Ne da igramo na tu kartu (na koju bi svaka normalna drzava igrala), muslimanskog terorizma i mafijaske drzave, nego drito - mi smo govna!

Ko mi? Jesi ga ti ubio? Mislim, pretpostavljam da nisi, nisam ni ja, a verovatno čak nije ni Čarlivoje, tj. niko odavde (osim možda ako se Olveru u nekom trenutku nije omaklo nešto tipa "jebeni Rundek" ili "ko je taj Točak i šta 'oće?" ). "Mi" ovde nismo nikakav faktor, neko ko diže neku belosveCku buku. Mimo toga, to što "mi" ovde u toj situaciji dižemo obrvu na SNS establišment ima svoju nemalu istoriju, i u odnosu SNS-a prema Oliveru Ivanoviću, a i u samom miljeu. Ti kažeš da si se u jednom trenutku isključio iz svakodnevne politke, i možda si propustio da spoznaš ko je i šta je Zvonko Veselinović, odakle dolazi, čime se bavi i šta sada i za koga radi.

Druga indikativna stvar je Vučićev odlepitis-popizditis koji možeš da vidiš na onom frihendovom klipu, gde je prs'o k'o oblanda kad ga je novinarka pitala "da li ubistvo Olivera Ivanovića ima veze sa paljenjem njegovog automobila pre?", zapao je u đavo jebe dušu toksično sumporni fras "vi hoćete od toga da napravite politički problem". Osim što on izgleda zna ponešto o tom paljenju automobila primeti kako je "paljenje automobila" njemu bez problema "politički problem". Ej jebotebog, paljenje automobila je - politika! Mislim, koliko je to otišlo u kurac, i odakle taj tip dolazi. I tu smo - mi govna? Pa, ne.
alselone alselone 10:23 17.01.2018

Re: ...

Ti kažeš da si se u jednom trenutku isključio iz svakodnevne politke, i možda si propustio da spoznaš ko je i šta je Zvonko Veselinović, odakle dolazi, čime se bavi i šta sada i za koga radi.


Jeste, u pravu si.

Nema veze. Da ne davim dalje, mislio sam nesto drugo da kazem i ukazem, al ispade da branim SNS. To mi ni najmanje nije bila namera. Pa da ne lici da to i dalje radim, odjavljujem se iz ove rasprave.

Za kraj samo da kazem da mi je jako zao, onako ljudski, jer je cini se bio dobar covek i vidim da je imao i lepu porodicu, i malog sina. I sto rece Brajovic poslednji put kad smo se pozdravljali "pazi kako vozis, jer ti i kad si sam u kolima, ne vozis sam". To je to. Sve ostalo je sranje.
freehand freehand 10:32 17.01.2018

Re: ...

možda si propustio da spoznaš ko je i šta je Zvonko Veselinović, odakle dolazi, čime se bavi i šta sada i za koga radi.

Da je samo taj Veselinović pa ni po jada. Sva bagra debeovska, huliganska, narkodilerska tu je našla utočište i sigurnu kuću.
Onaj divni slikar i umetnička duša Kristijan Golubović među njima deluje kao Žarko Korać na severnoj tribini.
c_h.arlie c_h.arlie 10:35 17.01.2018

Re: ...

maksa83
Tako se i sada namestamo, sami gace skidamo, kako su ga nasi ubili. Ne da igramo na tu kartu (na koju bi svaka normalna drzava igrala), muslimanskog terorizma i mafijaske drzave, nego drito - mi smo govna!

Ko mi? Jesi ga ti ubio? Mislim, pretpostavljam da nisi, nisam ni ja, a verovatno čak nije ni Čarlivoje, tj. niko odavde (osim možda ako se Olveru u nekom trenutku nije omaklo nešto tipa "jebeni Rundek" ili "ko je taj Točak i šta 'oće?" ). "Mi" ovde nismo nikakav faktor, neko ko diže neku belosveCku buku. Mimo toga, to što "mi" ovde u toj situaciji dižemo obrvu na SNS establišment ima svoju nemalu istoriju, i u odnosu SNS-a prema Oliveru Ivanoviću, a i u samom miljeu. Ti kažeš da si se u jednom trenutku isključio iz svakodnevne politke, i možda si propustio da spoznaš ko je i šta je Zvonko Veselinović, odakle dolazi, čime se bavi i šta sada i za koga radi.

Druga indikativna stvar je Vučićev odlepitis-popizditis koji možeš da vidiš na onom frihendovom klipu, gde je prs'o k'o oblanda kad ga je novinarka pitala "da li ubistvo Olivera Ivanovića ima veze sa paljenjem njegovog automobila pre?", zapao je u đavo jebe dušu toksično sumporni fras "vi hoćete od toga da napravite politički problem". Osim što on izgleda zna ponešto o tom paljenju automobila primeti kako je "paljenje automobila" njemu bez problema "politički problem". Ej jebotebog, paljenje automobila je - politika! Mislim, koliko je to otišlo u kurac, i odakle taj tip dolazi. I tu smo - mi govna? Pa, ne.

Nemam ništa posebno da apostrofiram - izuzev boldovanoga.
Dakle, molio bih da se moj nik ne koristi u ovakom prenaglašenom kontekstu ... za neke pretpostavjaš da nisu, za sebe navodiš da nisi, a za Čarlivoje verovatno nije --- jasno ti je šta sam hteo da kažem, odnosno, da te zamolim da nik Čarlivoje ne pristaje na ovakav kontekst.
Jer kada se kaže da verovatno nije, to znači i da je moguće da jeste.
maksa83 maksa83 10:41 17.01.2018

Re: ...

Jer kada se kaže da verovatno nije, to znači i da je moguće da jeste.

I shouted out,
Who killed the Kennedys?
When after all
It was you and me



P.S. Izvini !
gedza.73 gedza.73 11:44 17.01.2018

Re: ...

alselone
znas kako to ide, ko Markale, Racak



blogovatelj blogovatelj 12:00 17.01.2018

Re: ...

I shouted out,
Who killed the Kennedys?
When after all
It was you and me


Piece of trivia za ovu strofu. Originalno je bilo "who killed Kennedy" a tih dana dok su bili u studiju i snimali pesmu ubijen je i Robert Kenedi, pa su promenili stih.
predatortz predatortz 12:45 17.01.2018

Re: ...

highshalfbooze
Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.


Ubeđen sam da inicijator ubistva nije iz Srbije, ni sa Kosova.
narcis narcis 12:54 17.01.2018

Re: ...

predatortz
highshalfbooze
Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.


Ubeđen sam da inicijator ubistva nije iz Srbije, ni sa Kosova.

pa reko sam ja gore, al ti ne pratiš fabullu radnje - bugari
predatortz predatortz 13:02 17.01.2018

Re: ...

narcis
predatortz
highshalfbooze
Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.


Ubeđen sam da inicijator ubistva nije iz Srbije, ni sa Kosova.

pa reko sam ja gore, al ti ne pratiš fabullu radnje - bugari


Ja mislim da nema mesta zajebanciji na postu o ubistvu neke osobe.
narcis narcis 13:12 17.01.2018

Re: ...

predatortz
narcis
predatortz
highshalfbooze
Ali ovo nikako ne znaci da oni nisu mogli da ga ubiju.

Mislim da je nacionalnost dželata sasvim nebitna stvar u celom slučaju.


Ubeđen sam da inicijator ubistva nije iz Srbije, ni sa Kosova.

pa reko sam ja gore, al ti ne pratiš fabullu radnje - bugari


Ja mislim da nema mesta zajebanciji na postu o ubistvu neke osobe.

ja se zajebavam sa mentalitetom a ne sa ubijenim.
meni je veće vređanje ovo licitirabnje sa tim ko je ubio i zašto.
uostalom cela naša državna politika je zajebavanje iliti jebanje države u mozak
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:12 17.01.2018

Re: ...

Kazablanka, bato.

samo da dodam, ne znam kakve to veze ima sa gašićem i da li on uopšte može dotle da dobaci, ali ja (kao nikoji faktor politički ili bilo koji drugi igde te vrste), saznam pre mesec-dva da 20 bivših pripadnika JSO živi u prištini.
freehand freehand 13:18 17.01.2018

Re: ...

BebaOdLonchara
Kazablanka, bato.

samo da dodam, ne znam kakve to veze ima sa gašićem i da li on uopšte može dotle da dobaci, ali ja (kao nikoji faktor politički ili bilo koji drugi igde te vrste), saznam pre mesec-dva da 20 bivših pripadnika JSO živi u prištini.

Kriminalna su bratstva i bratstva pasa rata neraskidiva i ne poznaju nacionalnost.
Jedan od razloga za formiranje PTJ kad je rasformirana JSO bio je i to da se toliki broj ljudi sa takvim kvalifikacijama ne našđe odjednom na ulici i na slobodnom tržištu. To nisu jednostavne stvari.
grof_brankovich grof_brankovich 13:22 17.01.2018

Re: ...

Srđan Fuchs
Oliver je bio naša prednost.

U januaru 2014. Ivanović je iznenada uhapšen na osnovu optužnice za ratne zločine koju je protiv njega podigao tužilac Euleksa, pravosudne misije Evropske unije na Kosovu. Inače, ogromna većina svedoka optužbe odbila je da na sudu tereti Ivanovića... a većina posmatrača ocenila je proces kao montiran.


U svakom slučaju, bio je savršena hit-and-run meta. Što pita Colo, dole je sve dijabolično, haotično, sve može imati višestruka značenja. Mogli su ga skinuti sns-banditi, ali mogao je biti meta i mnogo mračnijim akterima.



Ко је могао да монтира процес него: tužilac Euleksa, pravosudne misije Evropske unije na Kosovu.

Пример Оливера значи да су сви Срби "лоши". Мени се чини да се овде треба испитати ко управља Еулексом и зашто су га тада хтели уклонити из јавности, када је Србија почела да преговара. Како то да је тај јадан човек Оливер имао толике непријатеље?
Чини ми се да сценарио није наш, већ Вучићевих хендлера.

Улога Европске уније на Косову је уствари срамна. Они нас - српске грађане - уопште не третирају, иначе би се много више писало у Србији о приступном процесу.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:22 17.01.2018

Re: ...

saznam pre mesec-dva da 20 bivših pripadnika JSO živi u prištini.


i ti misliš da stari drugari svevreme rade na rasturanju droge po Evropi/ što opet, možda totalno naivno, povezujem sa nekakvim nadimkom šiptar (i da toga nikad nije nestalo). Ono što je najgore to su isti ti ljudi kojima su puna usta nacionalizma i danas niču ko pečurke po adminstraciji i jednoj i drugoj
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:55 17.01.2018

Re: ...

i ti misliš da stari drugari svevreme rade na rasturanju droge po Evropi/ što opet, možda totalno naivno, povezujem sa nekakvim nadimkom šiptar (i da toga nikad nije nestalo). Ono što je najgore to su isti ti ljudi kojima su puna usta nacionalizma i danas niču ko pečurke po adminstraciji i jednoj i drugoj

upravo. a sve to nije strano (je blisko?) našoj agenciji. mislim, haradinaj je kralj heroina dole, ako je to tačno, trebaju mu "ljudi od poverenja" (i njemu i njegovom koalicionom partneru u beogradu) da sve to lepo organizuje, i poradi još po nešto, ako ustreba.

ne kažem da je istina jer ne znam, ali dosta liči.
mislim nisu ih smestili na granicu, u vranje, niš, nego priština, ne čak ni kos. mitrovica.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:06 17.01.2018

Re: ...

ne kažem da je istina jer ne znam, ali dosta liči.


Samo pričamo, razmišljamo naglas, nikog ne optužujemo... a ja bih podgrejao sve to, da se sasvim slučajno poklopilo i da danas vladaju isti oni koji su vladali po Zemunu, onda kada su vladali, akomerazumete, stari su to kontakti, davna poznanstva...
maksa83 maksa83 14:09 17.01.2018

Re: ...

(i njemu i njegovom koalicionom partneru u beogradu)

Ček pa čiji je brat uhvaćen u državnim kolima sa gudrom?

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:12 17.01.2018

Re: ...

Ček pa čiji je brat uhvaćen u državnim kolima sa gudrom?

Ne znam, ali znam da je službeni automobil pripadao Vulinovom resoru.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:18 17.01.2018

Re: ...

Ček pa čiji je brat uhvaćen u državnim kolima sa gudrom?

imam utisak da je to bilo za lične/sindikalne potrebe. količina koja treba da se prenese sa polja midlista se verovatno prenosi (blindiranim?) kamionima. neko je pomenuo makedoniju ovde po istom pitanju...mislim, ne znam ništa, to ja onako, "kako bih ja da sam na tom mesto sa tim mozgom" (pu-pu, daleko bilo)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:24 17.01.2018

Re: ...

Druga indikativna stvar je Vučićev odlepitis-popizditis koji možeš da vidiš na onom frihendovom klipu, gde je prs'o k'o oblanda kad ga je novinarka pitala "da li ubistvo Olivera Ivanovića ima veze sa paljenjem njegovog automobila pre?", zapao je u đavo jebe dušu toksično sumporni fras "vi hoćete od toga da napravite politički problem". Osim što on izgleda zna ponešto o tom paljenju automobila primeti kako je "paljenje automobila" njemu bez problema "politički problem". Ej jebotebog, paljenje automobila je - politika! Mislim, koliko je to otišlo u kurac, i odakle taj tip dolazi. I tu smo - mi govna? Pa, ne





Za kraj samo da kazem da mi je jako zao, onako ljudski, jer je cini se bio dobar covek i vidim da je imao i lepu porodicu, i malog sina. I sto rece Brajovic poslednji put kad smo se pozdravljali "pazi kako vozis, jer ti i kad si sam u kolima, ne vozis sam". To je to. Sve ostalo je sranje.




o'šla je i dolores - barem će oli imati lepo društvo na astralnom putu

gedza.73 gedza.73 14:45 17.01.2018

Re: ...

stefan.hauzer
Ček pa čiji je brat uhvaćen u državnim kolima sa gudrom?

Ne znam, ali znam da je službeni automobil pripadao Vulinovom resoru.

Čovek je poš'o po gaće u Kragujevac, usput službenim autom povez'o tetku i pola kile heroina.

Ne znaš 'de ima više starleta i droge. Na ulici ili u vladi. A opet teško baš da se poveruje kako je neki državni ('naš') bolid organizovao ubistvo čoveka da bi ....upisatipoželji....
S druge strane šta su Srbi prodali oružja Albancima kako bi odbranili Srce Srbije, koliko je goriva i droge prošlo kako bi se lobiralo za opstanak Kosova u Srbiji, koliko srpskih pasoša dato Albancima...



alselone alselone 14:55 17.01.2018

Re: ...

Ček pa čiji je brat uhvaćen u državnim kolima sa gudrom?


Jesu počeli da rade dostave?
maksa83 maksa83 15:07 17.01.2018

Re: ...

A opet teško baš da se poveruje kako je neki državni ('naš') bolid organizovao ubistvo čoveka da bi ....upisatipoželji....

Meni isto teško da poverujem da je to organizovao državni bolid, ali mi nije problem da zamislim da je to na svoju ruku uradio paradržavni bolid. Pazi, u septembru on daje intervju u kome kaže se u Kosovjskoj Mitrovici Srbi plaše Srba i da po Kosovskoj Mitrovici haraju kriminalci u džipovima bez registracija i da se diluje na svakom ćošku. I onda neko strpljivo sačeka i "obeleži" 4. rođendan ubistva njegovog kuma (isto 16. janurara, ali 2014.). Poruka, simbolika.

(Naravno da je i prvo ubistvo ostalo nerazrešeno.)
freehand freehand 15:09 17.01.2018

Re: ...

maksa83
A opet teško baš da se poveruje kako je neki državni ('naš') bolid organizovao ubistvo čoveka da bi ....upisatipoželji....

Meni isto teško da poverujem da je to organizovao državni bolid, ali mi nije problem da zamislim da je to na svoju ruku uradio paradržavni bolid. Pazi, u septembru on daje intervju u kome kaže se u Kosovjskoj Mitrovici Srbi plaše Srba i da po Kosovskoj Mitrovici haraju kriminalci u džipovima bez registracija i da se diluje na svakom ćošku. I onda neko strpljivo sačeka i "obeleži" 4. rođendan ubistva njegovog kuma (isto 16. janurara 2014.). Poruka, simbolika.

I Slavku Ćuruviji je teško da to i pomisli, o Ivanu Stamboliću da ne govorimo. Đinđić podigao obrve i ne ve ru e!
maksa83 maksa83 15:21 17.01.2018

Re: ...

Đinđić podigao obrve i ne ve ru e!

Recimo da mislim da je TO delo iste ekipe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:25 17.01.2018

Re: ...

I onda neko strpljivo sačeka i "obeleži" 4. rođendan ubistva njegovog kuma (isto 16. janurara 2014.). Poruka, simbolika.

izgleda da je čovek ipak više smetao lokalnim krimosima nego koalicionim partnerima u BG, međutim mi ne znamo koliko daleko nam prešjednik dobacuje u idejama, i šta mu je plan s tim da uradi. dijalog je već prekinut. btw, u k.mitrovici brat-bratu jedno 20% kola ima tablice (ako računam i vozila kfora). taksisti su često klinci do 18 bez vozačke dozvole iako im na kolima lepo piše ime firme i telefon. obični ljudi su anestezirani, ili tačnije vakumirani, a noćni život kao u BG.

ipak taj rukopis mi ne liči na nekoga ko nije imao bar obuku JSO-a ili operativne jedinice BIA (šta god to bilo i kako god se zvalo), paljenje kola, ubistva na keca (ne ostavljaš ranjenike) liči na umeće i iskustvo u poslu, na obe strane. ne znam zašto je teško da se prihvati da je država ranije mogla da organizuje politička ubistva, a da danas to ne može, pogotovo ako je ista struktura vlasti, plus nikada reformisana agencija?

oliverov kum je ubijen nakon što su videli da bi oliver mogao da dobije vlast u k.mitrovici, možda čak i da postane gradonačelnik. onda ga je uhapsilo, pa su umesto njega na listu stavili kuma. onda su kuma ubili i digli mu u vazduh auto (mislim sa njim unutra, ali ne sećam se detalja). onda im se stranka osula iz straha, i uleteo je onaj rakun-rakić koga je postavio vulin. on je gradonačelnik i dan-danas. idemo na čuveno pitanje koje lebdi nad srbijom još od 12.marta - koja je politička pozadina ubistva?
freehand freehand 15:26 17.01.2018

Re: ...

maksa83
Đinđić podigao obrve i ne ve ru e!

Recimo da mislim da je TO delo iste ekipe.

Realno da mislim da je sve to jedna te ista ekipa, kroz generacije, još od Radmila Bogdanovića Čiče naovamo. S tim što su do '92 bili pod kontrolom, posle toga su postali partneri.
Da li su isti personalno - ne. Da li je ista hidra u pitanju - bez sumnje.
freehand freehand 15:32 17.01.2018

Re: ...

i uleteo je onaj rakun-rakić koga je postavio vulin. on je gradonačelnik i dan-danas. idemo na čuveno pitanje koje lebdi nad srbijom još od 12.marta - koja je politička pozadina ubistva?

Bio je i gradonačelnik u međuvremenu, al izgleda da nije bio spreman da sluša baš sve, pa se naprasno povukao kao kandidat za novi mandat. Pred još boljim kandidatom i još većom barabom.
gedza.73 gedza.73 15:35 17.01.2018

Re: ...

Maksa
Meni isto teško da poverujem da je to organizovao državni bolid, ali mi nije problem da zamislim da je to na svoju ruku uradio paradržavni bolid. Pazi, u septembru on daje intervju u kome kaže se u Kosovjskoj Mitrovici Srbi plaše Srba i da po Kosovskoj Mitrovici haraju kriminalci u džipovima bez registracija i da se diluje na svakom ćošku.


I po Srbiji je slično, samo što džipovi imaju tablice.
Pogledaj Beograd. Ratovi klanova, puca se po ulicama, kafićima, umešani policajci, advokati, kumovi...

BebaOdLonchara
ne znam zašto je teško da se prihvati da je država ranije mogla da organizuje politička ubistva

Šta dobijaju? Ubiše se od šminkanja da su proevropljani, pravna država... Deluje mi da njima ovo najmanje odgovora. Mada...

Inače mi u celoj odvratnoj gunguli najgora opozicija koja koristi smrt čoveka ne da se pokaže kako je humanija od vlasti već gora po svim ljudskim parametrima od nje. jebla ih vlast.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:36 17.01.2018

Re: ...

Realno da mislim da je sve to jedna te ista ekipa, kroz generacije, još od Radmila Bogdanovića Čiče naovamo. S tim što su do '92 bili pod kontrolom, posle toga su postali partneri.
Da li su isti personalno - ne. Da li je ista hidra u pitanju - bez sumnje.



maksa83 maksa83 15:43 17.01.2018

Re: ...

I po Srbiji je slično, samo što džipovi imaju tablice.
Pogledaj Beograd. Ratovi klanova, puca se po ulicama, kafićima, umešani policajci, advokati, kumovi...

Zapravo da, to mi je palo na pamet, nije to beskrajno drugačije od nekog drugog mesta u Srbiji od 15000 stanovnika, eventualno je malo ogoljenije, ali to je generalno to. Ista ta ekipa ide u džipovima i po Vojvodini kada su lokalni izbori i "broji", "osmatra", "upozorava", a kad treba i otme nekog dok se "ne urazumi". Samo je dole, što kaže frihend, Kazablanka, pa je sve odvrnuto na 11, pa se lakše ubija, jer realno, to je Kosovo, naviklo se, a i zahvalan je milje pošto takav kakav je ostavlja puno prostora za šibicarenje - "ovde je, ne, nije, ispod one! ne, nije....".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:43 17.01.2018

Re: ...

Pogledaj Beograd. Ratovi klanova, puca se po ulicama, kafićima, umešani policajci, advokati, kumovi...

i onda popizdimo kada čujemo reč "balkanizacija"

Ubiše se od šminkanja da su proevropljani, pravna država...

napolju. ono "šminkanje" olivera po pinku mi govori da im baš leglo, čak i ako nisu eksplicitno objasnili i dali blue print akcije ovima sa dugom devetkom.



Inače mi u celoj odvratnoj gunguli najgora opozicija koja koristi smrt čoveka ne da se pokaže kako je humanija od vlasti već gora po svim ljudskim parametrima od nje. jebla ih vlast.

ovoga puta ih je precednik nadjebao, to je najgora KZŠ ikada na ovim prostorima.
freehand freehand 15:44 17.01.2018

Re: ...

"ovde je, ne, nije, ispod one! ne, nije....".

"naš je" "njihov je"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana