Politika

...

tasadebeli RSS / 16.01.2018. u 16:11

Немојте ми замерити, али мислим да је непримерено да ово иде под оним тамо насловом на оном посту одакле је пренето. 

 

 Srđan Fuchs

09:50 16.01.2018
Упуцало Оливера?
unsure.gif

345906.jpg?itok=gGX1EyAY
89850.jpgprincipessa_etrusca10:25 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
10208.jpgcassiopeia10:38 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić

1030.jpgSrđan Fuchs10:44 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić



Prinčipesa, jedino što mi je palo na pamet kao razlog da neko digne ruku na ovog časnog čoveka i retkog vrlinskog političara na srpskoj javnoj pozornici je pritisak koji se stvara oko Specijalnog suda za zločine OVK. Slažem se sa Cassi i Spirom.

Tragično. huh.gif mellow.gif ph34r.gif sleep.gif
89850.jpgprincipessa_etrusca10:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.
178303.jpgnarcis11:00 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
1030.jpgSrđan Fuchs11:06 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.


evo mogućnog početka istrage:

Tokom kampanje za lokalne izbore na Kosovu, zapaljen mu je automobil, a četiri člana njegove inicijative povuklo se iz kampanje zbog, kako su tada rekli, zastrašivanja.

zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin. Оливере, почивао у миру. sad.gif cica4.gif
10475.jpgfreehand11:23 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
Kad na vlast dovedeš kriminalce i ubice koji od početka reketiraju, mlate, otimaju i pljačkaju pravo je čudo da samo međusobno postavljaju bombe i požare u kuće i pod kola i da su toliko izdržali da ne koriste omiljena im krajnja srestva.
U svakom slučaju valjalo bi da Biljana Srbljanović već krene sa razmišljanjemo jednoj svetlosno-zvučnoj instalaciji koja bi se zvala, na primer, "Prigušivač".
Evo malo Vučićevih trbuhozboraca i Haradinajevih koalicionih partnera, a toga ima koliko hoćeš. 
Najbolje je slušati samog Ivanovića.
Naravno, uz fras šta se desi kad se neće manje zlo i tvrdi kako su "svi isti".
A ovo nas čeka i ovde, pred vratima. Kad počne da im se ljulja samo gledajte.
10208.jpgcassiopeia11:24 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Srđan Fuchs


zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin.

Srđane, Srbija (vlada) bolje da ništa ne radi. Njihovo činjenje je i dovelo do ubistva. Oliver nije odgovarao ni Vučiću, ni Haradinaju.

Pa sam Oliver je rekao da zastrašivanje i pretnje, paljenje njegovog automobila, nije došlo od strane Albanaca, već od Srba. 

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.
1030.jpgSrđan Fuchs11:33 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.


дакле, два осумњичена, ако је ово што ти и Ф. кажете биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају. ако су га наши убили и ако је ово дело српских плаћених убица, то је стварно дно дна.
89850.jpgprincipessa_etrusca11:51 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
10208.jpgcassiopeia11:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају.

U kosovskoj policiji u severnoj Mitrovici nema Albanaca. Samo Srbi. Tako da, ako se oni budu bavili istragom, plašim se da nećemo ništa ni saznati. 

Pročitaj ovaj intervju koji je dao Vremenu.

OLIVER IVANOVIĆ: Da, situacija se promenila na gore. Neverovatan je osećaj ugroženosti, straha kod naroda. Od stotinak ljudi sa kojima sam razgovarao tokom prvih par nedelja na slobodi, nema nijednog koji u prvih par rečenica nije postavio pitanje bezbednosti. Da se odmah razumemo: ti ljudi se ne boje Albanaca nego Srba, lokalnih kabadahija i kriminalaca koji se voze u džipovima bez tablica. Droga se prodaje na svakom ćošku, svaki roditelj strepi zbog toga. Bilo je toga i ranije, ali ne u ovolikoj meri i nisu se ti ljudi ponašali bahato kao sada. Policija sve to gleda i ne reaguje, pa se građani osećaju nezaštićeno, iako su u kosovskoj policiji na severu sve naši ljudi, Srbi. Neki od njih su iskusni policajci koji su ranije radili za MUP Srbije, ali ni oni ne rade ništa.Ilustracije radi, u poslednjih par godina u Mitrovici smo imali preko pedeset slučajeva paljenja automobila, bacanja ručnih bombi i dva nerazjašnjena ubistva. Sve se to dešava na teritoriji od dva i po kvadratna kilometra, koja je potpuno pokrivena sigurnosnim kamerama. Očigledno je da se policija boji da se ne zameri počiniocima, ili su počinioci uvezani sa bezbednosnim strukturama. Neki kažu da je policija prosto nesposobna, ali teško mi je da poverujem u to. Mislim, jesu oni nesposobni, ali ne baš toliko.
178303.jpgnarcis12:17 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
pa dobro, ja sam ustao u 9 i nisam baš nešto ni slušao vesti, po običaju i ne slušam, tako da ne znam od kad javljaju .
e sad dal je 3-4 -5 metaka
ovi na 202 rekli pet u grudi, sad šta je tačno...
89850.jpgprincipessa_etrusca12:29 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Мене је више зачудило “умро”. 
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
10475.jpgfreehand12:35 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
"Likvidiran" bi bila odgovarajuća reč.
178303.jpgnarcis12:36 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
“убијен”.
pa dobro sad baš da ne preterujemo sa analizom reči.

može i ovako da se kaže ubijen je taj i taj, umro je na licu mesta.
e sag jezičari nek objasne šta se kad koristi ili ne koristi ili podrazumeva.
jar može da se kaže i ... pucano je na tog i tog koji je umron na putu ili u bolnici, nema potrebe da se kaže ubijen, podrazumeva se da nije umro prirodnom smrću ili nsretnim slučajem- naleteo na metak.


Komentari (423)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:51 17.01.2018

Re: ...

da zaključim, mislim da nikome nije u interesu "politika mira i stabilnosti", ni našima ni onima preko, a ni onom međunarodnom izmetu. mislim, da stejt dipartment dan pre ubistva upozori svoje građane na moguće "povečane terorističke aktivnosti na kosovu" sa akcentom na severni deo...nasisali smo se tog šita onoliko, eno sisala je i sirija skoro. da se spremi iran. zašto bi međunarodnom faktoru legla mir&stabilnost na čvoru transporta obranih polja maka sa bliskog istoka? onaj drugi deo sveta seče koku. ne znam da li je neko čitao Savijana?
ajd, idem, dok ne krenu da 'apse zbog bloga. tviter je već pao.
maksa83 maksa83 16:00 17.01.2018

Re: ...

freehand
"ovde je, ne, nije, ispod one! ne, nije....".

"naš je" "njihov je"

To.
gedza.73 gedza.73 16:03 17.01.2018

Re: ...


BebaOdLonchara
ovoga puta ih je precednik nadjebao, to je najgora KZŠ ikada na ovim prostorima

Aaa ono je bilo jednokratno skidanje maske. Stari, izvorni Vučić.

inače 'ekipa do 92. bila pod kontrolom' (Bebo ne odgovaram tebi već Friju koji stoji u čošku i priča kao za sebe glasno kako bi ga ja čuo) je bila ista poput ove danas. Šta su radile paravojne formacije po ratištima, šta su radili po Srbiji...
Pa ta navodna DB 'kontrola' nije pala s Marsa deves druge, to se bre selekcijom biralo bar deceniju. Ko im tolerisao ratne zločine, pljačke, otmice, krađe, dilovanje droge?

Nešto sam se setio onog klovna, Vasić beše, kad se pojavi u emisiji pa krene sa 'Duća ovo, pa Kum ono, Bagzi...'

Prvo ne podnosim crne hronike, mislim da je morbidno pratiti nečije ubistvo a još su mi luđi oni koji su sa kriminalcima na 'Ti' i sve znaju o naoružanju, državnim bezbedonosnim strukturama....
freehand freehand 16:09 17.01.2018

Re: ...

Prvo ne podnosim crne hronike, mislim da je morbidno pratiti nečije ubistvo a još su mi luđi oni koji su sa kriminalcima na 'Ti' i sve znaju o naoružanju, državnim bezbedonosnim strukturama....

Normalno, za tebe su oni koji ništa ne znaju ni o čemu pa onda možeš ravnopravno da učestvuješ u onom što ne podnosiš.
gedza.73 gedza.73 16:25 17.01.2018

Re: ...

za tebe su oni koji ništa ne znaju ni o čemu pa onda možeš ravnopravno da učestvuješ u onom što ne podnosiš

da su bili otvoreni svi dosijei. Alfa i omega društva koje je htelo da pređe iz jednog u drugi sistem. Bez zatamnjivanja, bez tajnih imena... Kad si znao da cinkariš ljude, budeš ljiga i uvlačiš se u dupe vlastima onda bi trebao da trpiš i javni linč (ne bukvalno).

Pošto to određenom broju 'saradnika' nije odgovaralo, naknadna pecanja u mutnom... samo se umažeš u blato.

mada je super što si tako upućen u to da je do devedeset druge godine bilo sve pod kontrolom a od nje više nije.

edit
'morbidno' rekonstrukcije na tv-u. na to sam mislio. Za društvo je, po meni, važijnija sloboda pojedinca, ekonomija i pravda.
'dobri' momci sa asfalta, pištolji, autoritet silom... o tome i ne želim da znam nešto puno.
kosta.babic kosta.babic 16:38 17.01.2018

Re: ...

maksa83
U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?

TI!
freehand freehand 16:45 17.01.2018

Re: ...

kosta.babic
maksa83
U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?

TI!

Uplašio te neko?
Neki čovek te uplašio?
maksa83 maksa83 16:54 17.01.2018

Re: ...

freehand
kosta.babic
maksa83
U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?

TI!

Uplašio te neko?
Neki čovek te uplašio?


Mislim da je Kosta nešto ljut na Texas Instruments.
freehand freehand 16:56 17.01.2018

Re: ...

maksa83
freehand
kosta.babic
maksa83
U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?

TI!

Uplašio te neko?
Neki čovek te uplašio?


Mislim da je Kosta nešto ljut na Texas Instruments.

Zakucavao je ekser čekićem marke Teksas instruments?
angie01 angie01 17:11 17.01.2018

Re: ...

"naš je" "njihov je"


njihov(o), a nas(e).
kosta.babic kosta.babic 17:40 17.01.2018

Re: ...

Zakucavao je ekser čekićem marke Teksas instruments?

Kupio sam livor marke Magnum.Ne želim da budem moneta za potkusurivanje kriminalcima svih boja i nacija.Krimosima na kosovu odgovara stanje ni rata ni mira.
freehand freehand 17:44 17.01.2018

Re: ...


Kupio sam livor marke Magnum.

Jedno od ta dva bacićeš u reku?
Kosta, zašto reč "Krimosi"" pišeš velikim početnim slovom?
kosta.babic kosta.babic 17:48 17.01.2018

Re: ...

Kosta, zašto reč "Krimosi"" pišeš velikim početnim slovom?

Iz poštovanja. Isto kao što reč titovi Partizani pišem takođe velikim slovom.
freehand freehand 17:52 17.01.2018

Re: ...

kosta.babic
Kosta, zašto reč "Krimosi"" pišeš velikim početnim slovom?

Iz poštovanja. Isto kao što reč titovi Partizani pišem takođe velikim slovom.

Ne mogu reći da se toga nisam pribojavao.
A zašto reč "Titovi" pišeš malim početnim slovom?
narcis narcis 18:44 17.01.2018

Re: ...

kosta.babic
maksa83
U svemu tome pominje Đilasa, Jankovića, Jeremiča..liči da se sprema neka srpskosrpska frka.

Pazi ovo.

Одборник у скупштини Града Чачка, председник Савета за јавни ред и мир.Члан ГрО СнсЧачак од 2008.




... i ko su onda govna?

TI!

strašno, izvini se čarliju.
blogovatelj blogovatelj 19:25 17.01.2018

Re: ...

Zakucavao je ekser čekićem marke Teksas instruments?


Ma ne, hoće klješta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 17.01.2018

Re: ...

Iz poštovanja.


A ja mislio zbog tačke ispred.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:40 17.01.2018

Re: ...

koliko srpskih pasoša dato Albancima...


ovde je sporno tacno... sta?

gedza.73 gedza.73 21:03 17.01.2018

Re: ...

ovde je sporno tacno... sta?


pressonline
List navodi da „biometrijski pasoši Srbije na crnom tržištu koštaju od 3.000 do 4.000 evra i da se zainteresovani prethodno prijavljuju u gradovima Srbije".

- Pre toga oni se moraju registrovati kao građani nekih gradova u Srbiji, jer je to bio i uslov Evropske unije - navodi dnevnik i prenosi izjave građana koji su već uzeli srpske pasoše.

Jedan građanin iz Podujeva je rekao da je uzeo pasoš Srbije u Novom Pazaru, „ali je pre toga bilo potrebno da postane građanin tog grada".

- Posrednici za uzimanje srpskih pasoša su bivši radnici Ministarstva unutrašnjih poslova Srbije koji su od 1990. do 1998. radili na Kosovu, kao i bivši srpski zvaničnici sa Kosova koji sada žive u Srbiji - rekli su izvori dnevnika „Kosova sot".


U pricipu nema ništa sporno. Albanci su svoju slobodu i nezavisnost izvojevali i platili. Mi smo tu da kukamo 'nepravda, izdaja...'

a evo i od skoro

=https://www.blic.rs/vesti/hronika/kako-je-pao-komandir-policije-za-pare-sredivao-pasose-albancima-sa-kosova/jzsswkg
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:48 17.01.2018

Re: ...

U pricipu nema ništa sporno. Albanci su svoju slobodu i nezavisnost izvojevali i platili. Mi smo tu da kukamo 'nepravda, izdaja...'

a evo i od skoro

=https://www.blic.rs/vesti/hronika/kako-je-pao-komandir-policije-za-pare-sredivao-pasose-albancima-sa-kosova/jzsswkg


naravno da nema nista sporno. link ti ne radi, nema veze, samo mi nije jasno sta je tacno vest - sto policija naplacuje izdavanje pasosa svojim drzavljanima?

pa i meni su uzeli pare, ne secam se tacno, valjda 2000 dindzi, cini mi se taksa za obrazac pasosa.

gedza.73 gedza.73 23:24 17.01.2018

Re: ...

naravno da nema nista sporno. link ti ne radi, nema veze, samo mi nije jasno sta je tacno vest - sto policija naplacuje izdavanje pasosa svojim drzavljanima?

Nije policija, već pojedini policajci (pohapšeni). Nije cena 2 000 dinara već od hiljadu do 5 000 eura.
Fiktivna prebivališta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:39 17.01.2018

Re: ...

Nije policija, već pojedini policajci (pohapšeni). Nije cena 2 000 dinara već od hiljadu do 5 000 eura.
Fiktivna prebivališta.


neko je ovde lud... zasto bi bilo ko nesto sto kosta 2000 dinara placao 5000 evra...

kakve veze prebivaliste, pa makar i fiktivno, ima veze sa necijim drzavljanstvom?

highshalfbooze highshalfbooze 09:22 18.01.2018

Re: ...

neko je ovde lud... zasto bi bilo ko nesto sto kosta 2000 dinara placao 5000 evra...

kakve veze prebivaliste, pa makar i fiktivno, ima veze sa necijim drzavljanstvom?


Zato što je Kosovo-Srbija samo na rečima i uvek bilo predmet malverzacija. Građani Kosova (onog Kosovo je Srbija) ne mogu da dobiju pasoš Srbije (Srbije bez Kosova) ako im je prebivalište na Kosovu (onom Kosovo je Srbija), već moraju da prijave prebivalište u Srbiji (Srbiji bez Kosova). Tako isto na primer studentima koji su završili u Kosovskoj Mitrovici sudovi u Srbiji neće da stave apostille na kopiju diplome kada idu u inostranstvo da se zaposle (a gde bi inače).
Ali za uzvrat građani Srbije (Srbije bez kosova) prijave prebivalište na Kosovu (Kosovo je srbija), pod uslovom da su rođeni u tom mestu i svakog meseca dobiju po 100€. I ta se malverzacija plaća tamo nekome za prijavu prebivališta u mestu rođenja.
To su benigne stvari u odnosu na pranje papira i profitiranju na PDV i akcizama. Zato je količina robe koja se po evidenciji izvozi na Kosovo velika na papiru, a u stvarnosti...
I jeste neko lud ovde, ali oni "naši" sigurno nisu.
gedza.73 gedza.73 09:59 18.01.2018

Re: ...

neko je ovde lud... zasto bi bilo ko nesto sto kosta 2000 dinara placao 5000 evra...

možda su flantropi pa vole da dele svoj novac drugima.
proguglaj malo ako se ne otvara link.

dragosevacsutra dragosevacsutra 10:19 18.01.2018

Re: ...

Zato što je Kosovo-Srbija samo na rečima i uvek bilo predmet malverzacija. Građani Kosova (onog Kosovo je Srbija) ne mogu da dobiju pasoš Srbije (Srbije bez Kosova) ako im je prebivalište na Kosovu (onom Kosovo je Srbija), već moraju da prijave prebivalište u Srbiji (Srbiji bez Kosova).


sto je nevidjeni skandal i krsenje za pocetak Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima, a da ne govorimo o nizu medjunarodnih konvencija.

dragosevacsutra dragosevacsutra 10:21 18.01.2018

Re: ...

možda su flantropi pa vole da dele svoj novac drugima.
proguglaj malo ako se ne otvara link.


nemam sta da guglam.

Gedzo - iz tvojih komentara zakljucujem da se ti slazes sa tim da drzavljanima Srbije koji imaju prebivaliste na Kosovu i Metohiji ista ta Srbija ne treba da izdaje pasose???



gedza.73 gedza.73 11:22 18.01.2018

Re: ...

Gedzo - iz tvojih komentara zakljucujem da se ti slazes sa tim da drzavljanima Srbije koji imaju prebivaliste na Kosovu i Metohiji ista ta Srbija ne treba da izdaje pasose???



SAP Kosovo je danas nezavisna država u granicama koje su joj postavljene xxxx godine i formalno date yyyy godine.

dragosevacsutra dragosevacsutra 11:39 18.01.2018

Re: ...

SAP Kosovo je danas nezavisna država u granicama koje su joj postavljene xxxx godine i formalno date yyyy godine.


hoces reci da je kosovo nezavisna drzava, te da stanovnistvo kosova (ukljucujuci i sever naravno) nisu drzavljani srbije?

ako je po gedzinom, tek onda ne vidim u cemu je problem, i zasto kosovo na primer nema stolicu u ujedinjenim nacijama.
gedza.73 gedza.73 12:04 18.01.2018

Re: ...

hoces reci da je kosovo nezavisna drzava, te da stanovnistvo kosova (ukljucujuci i sever naravno) nisu drzavljani srbije?

Došlo je do prepakovavanja Balkana. Srbija ne može postojati u granicama SFRJ, niti može biti od albanske granice do Karlovca.

kako misliš da funkcioniš sa milion Albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa tobom? Ili sa Slovencima? Ili Hrvatima?

Kosovo jeste nezavisno. Sever Kosova je stvar veštine pregovaranja i tajnih smicalica.


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:09 18.01.2018

Re: ...

Došlo je do prepakovavanja Balkana. Srbija ne može postojati u granicama SFRJ, niti može biti od albanske granice do Karlovca.

kako misliš da funkcioniš sa milion Albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa tobom? Ili sa Slovencima? Ili Hrvatima?

Kosovo jeste nezavisno. Sever Kosova je stvar veštine pregovaranja i tajnih smicalica.



nijedno od tvojih pitanja nije predmet onoga o cemu ja i ti mozemo da razgovaramo. mislim, ti mozda mozes, ja sigurno ne.

mene zanima da li je kosovo i metohija po zakonu i ustavu srbije formalno pravno njen sastavni deo, i da li su stanovnici kosova drzavljani srbije; ili je mozda nesto promenjeno a da ja to nisam primetio.

ako se ustav srbije i zakoni nisu menjali, srbija je duzna da svim svojim drzavljanima imali oni prebivaliste u beogradu, subotici, zubinom potoku, pristini, rimu, londonu, sesvetama ili njujorku izda pasos.

i tu se sva prica o pasosima zavrsava.
gedza.73 gedza.73 12:36 18.01.2018

Re: ...

tu se sva prica o pasosima zavrsava.

jok, ne završava se tu.
Završava se kad EU kaže kako i kome priznaje biometrijske pasoše koje izdaje Srbija i koji deo teritorije Srbije 'po zakonu i ustavu Srbije' ulazi na belu šengensku listu.

Druga strana medalje da ti raste broj ALbanaca po Preševu, Bujanovcu zbog prijave prebijališta (vidi pod 'pasoš') pa će onda da ti uture u razmenu Sever Kosova za Jug Srbije zbog velikog broja upisanih Albanaca po preševskoj dolini.

sad možemo da zapušimo uši prstima i da pevamo 'lalalalala'
tyson tyson 12:56 18.01.2018

Re: ...

Sever Kosova je stvar veštine pregovaranja i tajnih smicalica.

A o jednoj od tih smicalica govori i ovaj blog.


dragosevacsutra dragosevacsutra 13:36 18.01.2018

Re: ...

jok, ne završava se tu.
Završava se kad EU kaže kako i kome priznaje biometrijske pasoše koje izdaje Srbija i koji deo teritorije Srbije 'po zakonu i ustavu Srbije' ulazi na belu šengensku listu.


zavrsava se bas tu. a da li druge drzave priznaju ili ne priznaju pasose srbije, i da li vrse diskriminaciju nije i ne moze biti stvar srbije.

zamisli situaciju u kojoj UK odbija da izda britanske pasose svojim drzavljanima koji imaju prebivaliste u Severnoj Irskoj, jerbo MUP Srbije u tom slucaju ne bi UK pasose stavio na 'belu srpsku listu' pa pijani englezi ne bi mogli bez vize na EXIT.

Jeb'la vas EU i bela sengenska lista, majmuni poslusni.

ponekad je i filip u pravu.

not2old2rock not2old2rock 14:51 18.01.2018

Re: ...

dragosevacsutra
jok, ne završava se tu.
Završava se kad EU kaže kako i kome priznaje biometrijske pasoše koje izdaje Srbija i koji deo teritorije Srbije 'po zakonu i ustavu Srbije' ulazi na belu šengensku listu.


zavrsava se bas tu. a da li druge drzave priznaju ili ne priznaju pasose srbije, i da li vrse diskriminaciju nije i ne moze biti stvar srbije.

zamisli situaciju u kojoj UK odbija da izda britanske pasose svojim drzavljanima koji imaju prebivaliste u Severnoj Irskoj, jerbo MUP Srbije u tom slucaju ne bi UK pasose stavio na 'belu srpsku listu' pa pijani englezi ne bi mogli bez vize na EXIT.

Jeb'la vas EU i bela sengenska lista, majmuni poslusni.

ponekad je i filip u pravu.



Sve si lepo napisao i obrazložio, al' na kraju usra do balčaka.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:59 18.01.2018

Re: ...

Sve si lepo napisao i obrazložio, al' na kraju usra do balčaka.




samo u kontekstu njegove maksime koja je ovde vrlo primenjiva... mucni(te) glavom...

EDIT:

a inace nisam obratio paznju na drugi deo gedzinog komentara - jos jedan neverovatan biser:

Druga strana medalje da ti raste broj ALbanaca po Preševu, Bujanovcu zbog prijave prebijališta (vidi pod 'pasoš') pa će onda da ti uture u razmenu Sever Kosova za Jug Srbije zbog velikog broja upisanih Albanaca po preševskoj dolini.


dakle umesto da SVOJIM DRZAVLJANIMA koji imaju PREBIVALISTE NA KOSOVU lepo izdamo pasose sto smo obavezni ne samo po Univerzalnoj deklaraciji o ljudskim pravima (Clan 13), nego i po nizu drugih konvencija (zdrav razum da ne pominjemo), mi te ljude svesno ili nesvesno navodimo da menjaju PREBIVALISTE sa KOSOVA za PREBIVALISTE U MEDVEDJI/BUJANOVCU kako bi dobili pasos Srbije. I time naravno direktno uticemo na izmenu etnickog sastava juga Srbije u korist Albanaca.

Srpska glupost je neogranicena.
gedza.73 gedza.73 15:11 18.01.2018

Re: ...

Jeb'la vas EU i bela sengenska lista, majmuni poslusni.

ne kaže se 'majmuni poslušni' nego 'majmuni nesposobni'

države i vlasti na vreme razmišljaju ne 'posle' se nešto desi.

ostalo ti danas (jer si već pristao na zaokruženu SAP Kosovo) da smanjiš štetu.
Severni deo Kosova, Republika Srpska i da zadržiš ostalo (eventualno ode Sandžak).

jednom sam rek'o da treba ispod žita i kulovski da se uredi Preševska dolina pa me izmazali. A ja samo napisao kako je na isti način izgubljeno, šta god mi pričali, Kosovo.

Društvena svojina? pa eto. čije je stado danas je toga i društvena livada. NJihova.

EU ti je nužno zlo. Od čega da živiš? koji đavo se odseljavaju Srbi u EU? Što ne idu na Kosovo da ga brane već mašu tastaturama sa hiljadu km razdaljine?
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:19 18.01.2018

Re: ...

ne kaže se 'majmuni poslušni' nego 'majmuni nesposobni'


ako ce ti biti lakse, onda evo EDIT:

Jeb'la vas EU i bela sengenska lista, majmuni poslusni i nesposobni.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:25 18.01.2018

Re: ...

da, Cane glumata ovde opasnog momka, a tamo valjaju Albancima zemlju i imovinu do Niša, sve pravno-formalno uredno. kada posle i to pripoje albanskoj državi, doći će Caki ovde da nas loži da idemo u rat za nekretnine koje je njegova vlada već tapnula za duplekse u BG/H20.
freehand freehand 15:34 18.01.2018

Re: ...

ako ce ti biti lakse

... zagrli me, zagrli me...
narcis narcis 18:00 18.01.2018

Re: ...

Srđan Fuchs
da, Cane glumata ovde opasnog momka, a tamo valjaju Albancima zemlju i imovinu do Niša, sve pravno-formalno uredno. kada posle i to pripoje albanskoj državi, doći će Caki ovde da nas loži da idemo u rat za nekretnine koje je njegova vlada već tapnula za duplekse u BG/H20.

ko je sag pa cane jebo te bog?
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:52 18.01.2018

Re: ...

da, Cane glumata ovde opasnog momka, a tamo valjaju Albancima zemlju i imovinu do Niša, sve pravno-formalno uredno. kada posle i to pripoje albanskoj državi, doći će Caki ovde da nas loži da idemo u rat za nekretnine koje je njegova vlada već tapnula za duplekse u BG/H20.


ko valja sta i kakve veze tvoj komentar ima sa mnom?
kakva je to 'moja vlada'?

za tvoju doduse sasvim dobro znamo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 18.01.2018

Re: ...

a, ne šljakaš za vladu. samo slobodni patriotski strelac - slučajno na liniji vlade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:08 18.01.2018

Re: ...

narcis

ko je sag pa cane jebo te bog?


zanimljivo da u svojoj drugoj domovini nikada, ali nikada nisam čuo ovu vrstu psovke, ni od anarhista ni od komunista ni od ateista, ni od "šiptara", ne ni od "četnika".... to je valjda specijalitet balkanskog dijaloga?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:26 18.01.2018

Re: ...

a, ne šljakaš za vladu. samo slobodni patriotski strelac - slučajno na liniji vlade.


sta li bulaznis jadni majmune. ajde dogovorite se - jel sljakam za vladu ili sam u indoneziji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 18.01.2018

Re: ...

sta li bulaznis jadni majmune.


E ljudi, a zar vam nije glupo da ovako prostački vređate?

Nemam ja protiv vređanja ništa, ali dajte postarajte se da to bude malo kreativnije, pametnije, da vredi pročitati.
Možda jeste zahtevno ali vredi pokušati.

Kad se ovako nešto pročita rejting onoga ko to piše drastično pada.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:48 18.01.2018

Re: ...

a, ne šljakaš za vladu. samo slobodni patriotski strelac - slučajno na liniji vlade.


a ovo si zaboravio da citiras? o prethodna tri fuksina komentara da ne pricamo.

i znas kako me zabole za "rejting" (sta god to znacilo) na ovom mestu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 18.01.2018

Re: ...

a ovo si zaboravio da citiras?


Nisam zaboravio nego nisam hteo.
Zar ti ne vidiš razliku u kvalitetu između, slobodni patriotski strelac i bulazniš jadni majmune ili fuksa?

Ako ne vidiš onda ništa, ne vredi da razgovaramo, jer ja upravo u toj razlici pričam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:14 18.01.2018

Re: ...

dakle umesto da SVOJIM DRZAVLJANIMA koji imaju PREBIVALISTE NA KOSOVU lepo izdamo pasose sto smo obavezni ne samo po Univerzalnoj deklaraciji o ljudskim pravima (Clan 13), nego i po nizu drugih konvencija (zdrav razum da ne pominjemo), mi te ljude svesno ili nesvesno navodimo da menjaju PREBIVALISTE sa KOSOVA za PREBIVALISTE U MEDVEDJI/BUJANOVCU kako bi dobili pasos Srbije. I time naravno direktno uticemo na izmenu etnickog sastava juga Srbije u korist Albanaca.

nije. to su potpisali u briselu, tako se dogovorilo sa tačijem, a dok se svi ne rasele, daj da pokrademo šta možemo.
ako neko nije shvatio do sad.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:19 18.01.2018

Re: ...

Nisam zaboravio nego nisam hteo.
Zar ti ne vidiš razliku u kvalitetu između, slobodni patriotski strelac i bulazniš jadni majmune ili fuksa?


naravno da vidim.

jer neko ko ovako nesto moze da napise imputirajuci mi nekakav fake identitet (sto je najmanji problem)

da, Cane glumata ovde opasnog momka, a tamo valjaju Albancima zemlju i imovinu do Niša, sve pravno-formalno uredno. kada posle i to pripoje albanskoj državi, doći će Caki ovde da nas loži da idemo u rat



moze samo ili jadni majmun, ili fuksa.
govno jedno.

a umesto sto drugima meris rejtinge, vise bih voleo da prokomentarises gedzin stav da Srbija svojim drzavljanima ne treba da izdaje pasose.

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:21 18.01.2018

Re: ...

nije. to su potpisali u briselu, t


sta nije?

sta su potpisali - da svojim drzavljanima necemo izdavati pasose?

i to na zahtev nikog drugog neko tacija?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:33 18.01.2018

Re: ...

hoochie coochie man
a ovo si zaboravio da citiras?


Nisam zaboravio nego nisam hteo.
Zar ti ne vidiš razliku u kvalitetu između, slobodni patriotski strelac i bulazniš jadni majmune ili fuksa?

Ako ne vidiš onda ništa, ne vredi da razgovaramo, jer ja upravo u toj razlici pričam.

dragoševac je žestoki momak, dok ne dođe pod ruku malo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:35 18.01.2018

Re: ...

dragosevacsutra



moze samo ili jadni majmun, ili fuksa.
govno jedno.



oh, kako si završio boravak kod mene.

grof_brankovich grof_brankovich 23:13 18.01.2018

Re: ...

anamarkana
BebaOdLonchara
na najsramotnijoj konferenciji za novinare održanoj ikad.

podsetila me na amfilohija na opelu đinđiću.

ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio, neka pogleda pressing, gošća je urednica portala kossev iz severne mitrovice.




ko ima ikakvu dilemu ko ga je i zašto ubio neka pogleda objave i komentare na


https://twitter.com/Ivanovic_Oliver



.. да ли можеш бити мало конкретнија у вези твитова...има их много
highshalfbooze highshalfbooze 12:04 19.01.2018

Re: ...

dragosevacsutra
nije. to su potpisali u briselu, t

sta nije?
sta su potpisali - da svojim drzavljanima necemo izdavati pasose?
i to na zahtev nikog drugog neko tacija?


Mi, naravno, nemamo pojma šta su se obavezali u naše ime u Briselu. Niti to možemo negde da pročitamo, niti to verifikuje Parlament, niti se vodi rasprava o tome.
narcis narcis 15:01 19.01.2018

Re: ...

Srđan Fuchs
narcis

ko je sag pa cane jebo te bog?


zanimljivo da u svojoj drugoj domovini nikada, ali nikada nisam čuo ovu vrstu psovke, ni od anarhista ni od komunista ni od ateista, ni od "šiptara", ne ni od "četnika".... to je valjda specijalitet balkanskog dijaloga?

I...?
martin_krpan martin_krpan 18:34 16.01.2018

Zemlja duhova



Naše će sjene hodati, lutati po dvoru, plašiti gospodu.
aureus aureus 20:20 16.01.2018

Било је питање

Тако је то кад промовишеш стабилократију.

Било је само питање кад ће под овим режимом почети да падају и политичке жртве.
До сад су људи за вријеме АВ-а губили главу због разних хирова и некомпетенције (хеликоптер, Савамала), криминалци су убијали криминалце, временом све више, па је доста тога подсјетило на мрак из деведесетих.
- Добро, али није све исто, макар нема политичких убистава као у Слобино вријеме.
- Ево сад има.
martin_krpan martin_krpan 20:30 16.01.2018

Re: Било је питање

aureus
Тако је то кад промовишеш стабилократију.

Било је само питање кад ће под овим режимом почети да падају и политичке жртве.
До сад су људи за вријеме АВ-а губили главу због разних хирова и некомпетенције (хеликоптер, Савамала), криминалци су убијали криминалце, временом све више па је доста тога подсјетило на мрак из деведесетих.
- Добро, али није све исто, макар нема политичких убистава као у Слобино вријеме.
- Ево сад има.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:42 16.01.2018

Re: Било је питање

Ало, браћо Inо-срби , не може се тек тако прејудицирати. Оно што је жалосно да је под овим режимом, што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности. У сваком нормалном систему, глава Оливера Ивановића би се чувала као највеће могуће благо. Овако, допуштено је да буде убијен као пас-луталица.
martin_krpan martin_krpan 20:45 16.01.2018

Re: Било је питање

Srđan Fuchs
Ало, браћо Inо-срби , не може се тек тако прејудицирати. Оно што је жалосно да је под овим режимом, што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности. У сваком нормалном систему, глава Оливера Ивановића би се чувала као највеће могуће благо. Овако, допуштено је да буде убијен као пас-луталица.


Lutaš Srle. Pogledaj npr. ovo ludilo, ali brzo dok ne skinu:

Na društvenim mrežama pojavili su se snimci koji podsećaju javnost kako su SNS i TV Pink pred izbore u Kosovskoj Mitrovici satanizovali danas ubijenog Olivera Ivanovića. Pogledajte spot koji je emitovan u Dnevniku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:03 16.01.2018

Re: Било је питање

ne lutam nego samo izražavam sumnju da se sns-ljiga mogla upotrebiti kao odličan paravan za ono što je ozbiljniji mrak i što je od vitalnijeg značaja za elementarni osećaj pravde dole - sud za OVK zločine. kako dole kolaju svakojake ubice: od cia, preko džanki-udba ALB do džanki-udba SRB ubica (ima ih i u mojoj ulici u NS, btw, po potrebi Milovi Velikocrnogorci, a po potrebi Velikosrbi, srbskačast, naši, rkaj-kokaj koji pale albanske pekare) - sticajem okolnosti bilo ko je mogao to uraditi. ono što je sramno svakako, što ovaj čovek nije imao visok profil zaštite, i što je, što reče ranije jutros Kasi, kao i Đinđić možda potcenio glupost zlobnih ljudi da povuku oroz te je ostavljen kao siroti Žuća-lutalica u mojoj ulici da zavisi od ljudske milosti - koje dole nema previše.

kako god, veliki, ogromni gubitak za srpsku demokratsku priču.
freehand freehand 21:03 16.01.2018

Re: Било је питање

што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности.

Kad je i gde to Đinđić rekao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 16.01.2018

Re: Било је питање

a za Pink i Informer, svaka naredna promena režima bi trebala ove "urednike" da dovede iza rešetaka zbog huškanja na zlo i širenja mržnje i straha po Srbiji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 16.01.2018

Re: Било је питање

freehand
што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности.

Kad je i gde to Đinđić rekao?


pod stresom si - рекао Зоки Ћирић.
freehand freehand 21:07 16.01.2018

Re: Било је питање

Srđan Fuchs
freehand
што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности.

Kad je i gde to Đinđić rekao?


pod stresom si - рекао Зоки Ћирић.

Izvinjavam se pogrešnio sam pročitao.
I nisam pod stresom.
martin_krpan martin_krpan 21:13 16.01.2018

Re: Било је питање

ono što je sramno svakako, što ovaj čovek nije imao visok profil zaštite


Nevjerovatno nakon svega šta se čovjeku dešavalo. Ja mislim da je ovo sada zadnji stepen na skali medijske anastezije u Srbiji, našto kao npr. postoperacioni kognitivni deficiti. Sutra da krenu da streljaju po kućama, prekosutra bi sve bilo normalno, tj. botovi bi napravili transfere da je to sve za naše dobro.

kako god, veliki, ogromni gubitak za srpsku demokratsku priču.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:16 16.01.2018

Re: Било је питање

jednom i ja da čujem od tebe tu magičnu reč . ništa, izvini što sam ti rekao da si pod stresom.
karabasbarabas karabasbarabas 21:18 16.01.2018

Re: Било је питање

martin_krpan
Srđan Fuchs
Ало, браћо Inо-срби , не може се тек тако прејудицирати. Оно што је жалосно да је под овим режимом, што је рекао Зоки Ћирић, што ако немаш леђа, апсолутно си у опасности. У сваком нормалном систему, глава Оливера Ивановића би се чувала као највеће могуће благо. Овако, допуштено је да буде убијен као пас-луталица.


Lutaš Srle. Pogledaj npr. ovo ludilo, ali brzo dok ne skinu:

Na društvenim mrežama pojavili su se snimci koji podsećaju javnost kako su SNS i TV Pink pred izbore u Kosovskoj Mitrovici satanizovali danas ubijenog Olivera Ivanovića. Pogledajte spot koji je emitovan u Dnevniku.


Malo gore sam stavio link. Ali ovo je the gist.

freehand freehand 21:36 16.01.2018

Re: Било је питање

jednom i ja da čujem od tebe tu magičnu reč

Kad god pogrešim, to nije nikakav problem.
Bili Piton Bili Piton 21:42 16.01.2018

Re: Било је питање

I ja sam pogrešno pročitao Djindjić.

Jel sluša neko ovog Ružića?
freehand freehand 21:43 16.01.2018

Re: Било је питање

Bili Piton
I ja sam pogrešno pročitao Djindjić.

Jel sluša neko ovog Ružića?

Gde?
Bili Piton Bili Piton 21:44 16.01.2018

Re: Било је питање

RTS1 evo sad. Jedan od sagovornika. Već duže drobi, teško mi je da sažmem.
niccolo niccolo 21:47 16.01.2018

Re: Било је питање

RTS1

Kakve ti televizije gledaš...

Doduše, Nada je ok.
Bili Piton Bili Piton 21:50 16.01.2018

Re: Било је питање

Slušam iz druge sobe, telka zvrnda kod mojih, ne gasi se, samo se menjaju kanali.

EDIT nije ružić nego djurić, jbmlg.

niccolo niccolo 22:58 16.01.2018

Re: Било је питање

nije ružić nego djurić, jbmlg

Ovaj što je rekao da nema daljih pregovora dok se ne nađe ubica?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 16.01.2018

Re: Било је питање

Srle. Pogledaj npr. ovo ludilo, ali brzo dok ne skinu:

evo još jedan link, ovo je bilo nakon što je uhapsilo olivera za ratne zločine, ako se dobro sećam. posle je došao rakić, njega niko nije dirao, on je sa srpske liste (u prevodu sns).
https://www.blic.rs/vesti/politika/ubijen-odbornik-dimitrije-janicijevic-u-kosovskoj-mitrovici/lxzp1mt
freehand freehand 23:00 16.01.2018

Re: Било је питање

niccolo
nije ružić nego djurić, jbmlg

Ovaj što je rekao da nema daljih pregovora dok se ne nađe ubica?

Vlakovođa, onaj što je teo da tera kapelu na šinama, pa sišo u Rakovici
niccolo niccolo 23:02 16.01.2018

Re: Било је питање

pa sišo u Rakovici

Takozvano forsiranje (Edit) Industrije motora
Kraja Kraja 00:46 17.01.2018

Re: Било је питање

a za Pink i Informer, svaka naredna promena režima bi trebala ove "urednike" da dovede iza rešetaka zbog huškanja na zlo i širenja mržnje i straha po Srbiji.


...to smo ocekivali svi...
...umesto toga, oni su na pinku pronasli utociste za sprdnju i zajebavanje, a vlasnik dobio indulgenciju...


...canak, batic, protic...

...2002...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:29 17.01.2018

Re: Било је питање

Da... Nije promenjeno jezgro unutra. Sada postoje priče da je šef operativnog krila Službe bivši pripadnik Zemunskog klana, da on zapravo stoji iza Andreja. Pitanje je da li se to jezgro može promeniti na miran način uopšte, što je pesimistično Free predvideo - neće mirno prihvatiti smenu vlasti.
kosta.babic kosta.babic 17:42 17.01.2018

Re: Било је питање

Srđan Fuchs
Da... Nije promenjeno jezgro unutra. Sada postoje priče da je šef operativnog krila Službe bivši pripadnik Zemunskog klana, da on zapravo stoji iza Andreja. Pitanje je da li se to jezgro može promeniti na miran način uopšte, što je pesimistično Free predvideo - neće mirno prihvatiti smenu vlasti.

Promenu može da donese usrana motka i malo dežebane
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 17.01.2018

Re: Било је питање

Nisam siguran da će to dati rezultata, prosto na toj strani Srbije su ubice, a na našoj nisu ubice. Ali biće možda neophodno da se izadje sa beskompromisnom silom da bi se obezbedio mir. Mi tu silu nemamo, sami od sebe. Tako da je poslednji stepenik do slobode kako razoružati somnabulne i staviti ih iza rešetaka.
grof_brankovich grof_brankovich 21:30 16.01.2018

Коме одговара

“Već duže vremena govorim da je Srbija kriminalizovana zemlja, nakon agresije koja se svakog dana ubrizgava u naš prostor, samo se čeka trenutak kada će da se krene sa zverskim ubistvima”, rekao je Tadić.

“Dovoljno smo tragedija imali u prošlosti. Danas na vlasti i u Prištini i u Beogradu imamo ekstremiste devedesetih godina “, ocenio je Tadić.
(Danas)
freehand freehand 21:33 16.01.2018

SNS

... je stranka "bivših" radikala i to onih sa nižimm moralnim pragom, onih što im sem svega ostalog ni lojalnost prema Šekiju i ideologiji ne smeta u svakodnevnom političkom životu; obogaćena kriminalcima svih vrsta i profila a onda još na kraju glazirana svim šljamom koji je otpao ili preleteo iz svih ostalih političkih stranka u Srbiji. Sve najgore, sve bez srama, stida i ikakvog dostojanstva i integriteta, sve prosejano kroz najsitnija okca slilose u tog mastodonta bez ideje i ideologije.
Od momenta kad Vučić na glavnom odboru svoje stranke vapi kako niko od kandidata za funkcije ne može da im prođe osnovne bezbednosne provere, preko toga da isti ti postaju bogovi i oci istih tih službi, preko toga da njihovi batinaši mlate ljude po ulicama; prete betonskim čizmama i klanjima, pale jedni drugima automobile uključujući i šefove policije do danas prošlo je pet godina.
Ja nemam dileme da imamo posla sa fašistima, čak i bez one rasne komponente. Sve je ostalo tu. Ko je ubio Ivanovića ne znam, aliu ko mu je nacrtao krst na čelu ili leđima znamo svi. I ko je stvorio atmosferu u kojoj se to političkom protivniku radi, čak i ako ovo, bez obzira na sve indicije, nije politički motivisan zločin.
A kako će to da izgleda kad im se stvarno zaljulja gledaćemo iz blizine.
I oni koji su se radovali orcima i koji su podržavali Onog što je uhapsio Miškovića.

A u stvari, trebalo je da napišem blog.

Al da vas podsetim: ovo je bio fašizamn na početku, kad su ga mnogi pravdali i branili.



U međuvremenu se nije mnogo promenilo, sem što su uzeli svu vlast i ojačali, ali se i broj vrata povećao a i mečke se namnožile koje će pred njima da zaigraju.
I to i pred plavim, zelenim, crvenim, ljubičastim, ne samo žutim oznakama.

Edit: samo za maksu - evo šampiona.

maksa83 maksa83 22:22 16.01.2018

Re: SNS

Edit: samo za maksu - evo šampiona.

Ko je ona gospođa pored njega što pušta mehuriće kao da je nešto teško pojela?
freehand freehand 22:25 16.01.2018

Re: SNS

maksa83
Edit: samo za maksu - evo šampiona.

Ko je ona gospođa pored njega što pušta mehuriće kao da je nešto teško pojela?

Kraljica?


maksa83 maksa83 23:00 16.01.2018

Re: SNS

Kraljica?

Bili Piton Bili Piton 23:33 16.01.2018

Re: SNS

Sine, ovo nije ni pasivna agresija, ovo je...ne znam.

Uostalom, gde beše ona izvrsna dubinska analiza njegovog etitjuda pred javnošću, evo sve ko iz priručnika, to je valjda Fri kačio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:27 17.01.2018

Re: SNS

evo šampiona.


dno.
grof_brankovich grof_brankovich 11:55 17.01.2018

Re: SNS

Барем је постојала нада, ако не подршка. Питање је где је граница, и можда је она достигнута.

Ако се ради о непоправљивом криминалу - претњама и убиствима онда је задатак лак. Кад тад ће пући. Можда зависи од доказа кад нам службе FBI (коју спимиње Харандинај) и Интерпол дају податке. Овог пута није руска дестабилизација у питању иначе би одмах знали. Јутарње вести на ББЦ4 и Светски сервис ништа нису коментарисали.

Ових дана се на BBC приказује емисија о децениској корупцији британске државе која је плаћала члановима арапске фамилије Сауд милионске суме за продају оружија и изградњу војних пројеката попут аеродрома.

Питање: да ли је криминал=фашизам.

Може се рећи да је то једнако фашизму али то је лингвистички простор радикалне левице.

Али зашто Оливер Ивановић? Да ли због тога што је био против поделе Косова?

"A key negotiating partner during NATO-E.U.-led talks, Ivanovic was sentenced to nine years in prison in 2016 over alleged war crimes committed against ethnic Albanians in the late 1990s. However, the verdict was later overturned, and Ivanovic continued to dispute his involvement." Вашингтон Пост

По мојој логици они који су му наместили затвор и судски поступак су га сад уклонили сасвим. Подржавао је целовитост Косова и поштовао становиште српске цркве. Они који управљају Балканом не желе ту солуцију. Или је био сметња свима?
grof_brankovich grof_brankovich 12:22 17.01.2018

dan pre ubistva

15 jan 18 Mondo
Voker nije pristao da mu Tači, tokom obeležavanja godišnjice događaja u Račku, preda odlikovanje, javljaju prištinski mediji, a prenosi RTS.

"Nisam spreman da primim odlikovanje od Tačija... Nije baš da sam ga odbio, ali kada su me pitali da li bih ga prihvatio, iz nekog razloga sam rekao da neću", rekao je Voker.

Voker je proteklih godina često kritikovao Tačija, optužujući ga da "čini sve kako bi zadovoljio predstavnike međunarodne zajednice".

Bivši šef verifikatora OEBS-a je, tokom posete Kosovu, rekao i da je došlo vreme da ode generacija političara koja je proistekla iz rata i mesto prepusti novoj generaciji.

Poslednjih godina, Vilijem Voker snažno podržava stavove koje zastupa pokret Samoopredeljenje, piše RTS.
Mondo
grof_brankovich grof_brankovich 12:24 17.01.2018

Re: dan pre ubistva

Kosovski predsednik Hašim Tači izjavio je danas, na 19. godišnjicu slučaja Račak, da je ime tog mesta postalo poznato u celom svetu i da je ušlo u modernu istoriju Kosova kao simbol žrtve i mučenja za slobodu.
Kosovski predsednik je na komemoraciji rekao da su 15. januara 1999. godine sprske policijske i vojne formacije izvršile "teška ubistva nad nenaoružanim stanovništvom".

"U Račku je potvrđena srpska politika sistematskog terora, državnog genocida i zločina protiv čovečnosti, koja je dobila velike razmere tokom 1998. i 1999. godine", rekao je Tači i dodao da je Račak, svojom žrtvom, "probudio savest demokratskog sveta".

Premijer Kosova Ramuš Haradinaj je rekao da se sa pijetetom i sa mnogo poštovanja seća "masakra u Račku".

"Kada sam ovde, ja znam da sam u Kruši, da sam u Peći, da sam bilo gde na Kosovu. Naš put ka slobodi nije bio lak. Do slobode smo imali mnogo bola, mnogo patnje, mnogo žrtava. Istovremeno, ni naš put ka državi Kosovo nije bio lak", rekao je Haradinaj.

Predsednik kosovskog parlamenta Kadri Veselji je rekao da je januar mesec velikih žrtava.

"To je mesec Račka, sela koje je dalo velike žrtve za slobodu Kosova. Vreme prolazi ali sećanje na kobni 15. januar 1999. godine neće se nikada zaboraviti. Boj za Račak se nije završio. Sledi boj za pravdu i istinu za Račak", kazao je Veselji.

Prema njegovim rečima, oni koji su naredili i izvršili zločin u Račku su još uvek slobodni.

"To je sramota za međunarodnu pravdu", kazao je i dodao da ne može biti međunarodne pravde bez uspostavljanja pravde za Račak kao i za druge masakre koji su se dogodili.

Veselji je rekao da "nema međunarodne pravde ako se pokušava izjednačiti agresor i žrtva, odnosno genocidna armija i jedan slobodarski pokret".

Kosovo se sada suočava sa izazovom Specijalnog suda, rekao je Veselji i dodao da je to "bitka u kojoj treba pobediti, jer su pravda i istina na strani Kosova".

autor: SA
Novi Magazin
grof_brankovich grof_brankovich 12:57 17.01.2018

годину дана раније

https://inserbia.info/today/2016/12/kosovo-authorities-to-raise-monument-to-william-walker-in-racak/

PRISTINA – Kosovo authorities are finishing preparations for erecting a monument to the ex Head of OSCE Mission in Kosovo William Walker, on January 15 2017 in the village of Racak.

RTK in Albanian language reported that the monument to the American diplomat will be unveiled “in the memorial complex on the 18th anniversary of the massacre in Racak”. Kosovo Albanians, as reported, in this way want to “express gratitude and respect to Walker for his contribution in proving that Albanian civilians were killed in Racak and not extremists”.

...

"On the hands of 37 out of 40 bodies were found gunpowder particles using paraffin gloves method, which proves that those killed handled firearms shortly before death, or that they participated in combat. After Slobodan Milosevic presented evidence before the Hague Tribunal that in the village of Racak was conducted combat against Albanian terrorists, and that those killed were members of the illegal KLA, the case was erased from the accusations against General Nebojsa Pavkovic, Vladimir Lazarevic and others."
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:05 17.01.2018

Re: SNS

Ових дана се на BBC приказује емисија о децениској корупцији британске државе која је плаћала члановима арапске фамилије Сауд милионске суме за продају оружија и изградњу војних пројеката попут аеродрома.


Ne samo sto su im lupali bribe (koji je dostigao 50+ posto od ugovorenih poslova) a istraga o tome suspendovana u GB (citaj Bler) nego je svima koji su otvorili usta na tu temu receno da ce biti krivicno gonjeni..
ecce-florian ecce-florian 16:16 17.01.2018

Re: SNS

maksa83
Edit: samo za maksu - evo šampiona.

Ko je ona gospođa pored njega što pušta mehuriće kao da je nešto teško pojela?

i ti bi, prosli put kad je obecano resenje ( iz u bedjenja a ne...) nije nahebo preCednik no premijer

i to expressno ( mesec dana)

Sadašnji predsednik Srbije, Boris Tadić je 2003. godine bio ministar odbrane Srbije i Crne Gore. Na osnovu mojih beleški, razgovarali smo februara, te godine, nakon njegovog povratka iz SAD, gde je prisustvovao Molitvenom doručku. »Jako loše su reagovali, imao sam jako tvrde razgovore u Savetu za nacionalnu bezbednost, bili su sasvim jasni«, rekao mi je, »nikakvih promena na Kosovu, inicijativa premijera Đinđića uzrokuje krizu, a ne suprotno, nećemo dopustiti nikakve inicijative za nezavisnost Kosova«.

B. Suklje

premijer je i tako samo za kulturu i umetnos'
narcis narcis 19:27 17.01.2018

Re: SNS

Sine, ovo nije ni pasivna agresija, ovo je...ne znam.

agresivna pasivna agresija
docsumann docsumann 08:05 18.01.2018

Re: SNS

narcis
Sine, ovo nije ni pasivna agresija, ovo je...ne znam.

agresivna pasivna agresija


pasivno agresivna pasivna agresija
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 18.01.2018

Re: SNS

stefan.hauzer


dno.


ne znam šta BG kenja, meni baš prija ova pesma kada vozam Malenu jutrima, u besnom saobraćaju užurbanih Novosađana koji očito ne vole na pos'o, a mi opušteno u vrtić:


narcis narcis 13:45 18.01.2018

Re: SNS

docsumann
narcis
Sine, ovo nije ni pasivna agresija, ovo je...ne znam.

agresivna pasivna agresija


pasivno agresivna pasivna agresija

nasilno pasivna agresivna pasivna agresija
grof_brankovich grof_brankovich 23:08 18.01.2018

Re: SNS

apacherosepeacock
Ових дана се на BBC приказује емисија о децениској корупцији британске државе која је плаћала члановима арапске фамилије Сауд милионске суме за продају оружија и изградњу војних пројеката попут аеродрома.


Ne samo sto su im lupali bribe (koji je dostigao 50+ posto od ugovorenih poslova) a istraga o tome suspendovana u GB (citaj Bler) nego je svima koji su otvorili usta na tu temu receno da ce biti krivicno gonjeni..


Цела ствар траје још од стварања Саудијске Арабије. Сад је Риц Карлтон у Ријаду претворен у затвор за корумпирани део фамилије. Блер је само био део британске приче која је увек била виспрена и прагматична.

Али серија "МекМафија" по књизи Мише Гленија је интересантно откриће, уместо да се бавим најављеним балканским мафијама све се свело на руско-јеврејску мафију.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana