Sport

Zimskije čarolije

NNN RSS / 20.01.2019. u 21:17

Red je da nastavimo.

Australian Open ulazi u drugu nedelju.

australianopentennis1801u.jpg

Svakako glavni utisak je eliminacija Federera. Uvek je iznenađenje kada Federer ispadne ovako rano, iako možemo da kažemo da je Federer izgubio, bilo bi malo nefer da ne kažemo da je Cicipas pobedio. U sudaru generacija (Federer je tačno 17 godina stariji!) gledali smo prilično izjednačen meč. U prvom setu Federer je dobio u TB, može se reći da je završnica 2. seta bila presudna. U 2. setu Federer je propustio ukupno 8 brejk-lopti, čak 4 su bile set-lopte, Cicipas se prva dva puta izvukao dobrim servisom, ali u 2. dve se igralo, a mladi Grk je pokazao veliku mentalnu snagu i uspeo da izjednači u TB. U 3. setu Federer je krenuo još agresivnije (možda i zbog umora), ali je Cicipas izdržao nalete i u 12. gemu napravio jedini brejk u meču. 4. set je opet odlučivao TB (inače statistički gledano Federer je najuspešniji u istoriji sa oko 64% dobijenih TB). Na kraju se ispostavilo da dvostruki branilac nije iskoristio ni jednu od 12 set lopti! Ono što malko bode oči je da u poslednje vreme Federer baš teško podnosi kada mu neko pruži jak otpor, generalno je navikao ili da rasturi protivnika ili da u izjednačenim mečevima malo doda gas na kraju setova.
Đoković i Nadal su trenutno odbranili prošlogodišnje poene,
Novak sutra igra protiv vrlo dobrog Medvedeva, Nadal je je napravio izvesne korekcije prilikom servisa (uvek cenim kada stari pas uči nove trikove) i do sada je sve protivnike rasturio.

NFL je stigao da konferencijskih finala
NO Sejnts - LA Rems (21:05)
KS Čifs - NE Petriots (00:40)

Ne pamtim (ovih 15-ak godina od kada se prenosi kod nas NFL) da je bilo izvesnije koja 4 tima će do konferencijskih finala, ali zato sada nemam ideju ko bi  mogao u SB (lično navijam, već par sezona, da to bude Čifsi - Sejntsi).
Jasna slika koliko napad dominira ove sezone je što su najdalje stigle 4 najefikasnije ekipe lige!
Trivija je najveća razlika u godinama između QB u plekj-ofu je upravo između Brejdija i Mahomsa (nešto preko 18 godina!),
druga najveća razlika u istoriji je upravo u 1. utakmici konferencijskog finala: Bris je od Gofa stariji skoro 16 godina!
Manjak iskustva svog kvoterbeka, možda može donekle da ispegla stari Endi Rid, mada Beličik sigruno zna sve trikove.
Danas mi je palo na pamet da je u NBA Greg Popović nekakva kombinacija dvojice pomenutih - što se trikova i titula tiče to je kao BB (čak oboojica imaju po 5 titula), ali isto tako poput Rida mnogi njegovi učenici imaju uspešne karijere (Stiv K(e)r, Budenholzer...)


U NBA Jokić i dalje blista, sinoć je stigao do novog tripl-dabla i sada ih među centrima samo Vilt Čembrlen ima više (i to mnogo). Jokić je po broju TD trenutno 17. u istoriji lige, mada je danas priznao da ga to uopšte ne zanima, bitno mu je samo da ekipa pobeđuje, čovek je 100% timski igrač, radi šta je potrebno da se dobije utakmica. Trivija je da valjda jedina 3 dabl-dabla bez poena ove sezone su bila njegova, bukvalno ga ne interesuju statistike.


U snukeru Roni u finalu puca od Trampa (EDIT: puk'o 10:4)

U rukometu SP ulazi u samu završnicu (mi trenutno gazimo ka 17. mestu) EDIT: Argentinci izjednačili 2 minuta pred kraj. EDIT 2: Pobedili nas, iako smo neki minut pred kraj imali +2. Nije neka razlika 17. ili 18. mesto, ali sa sportske strane gledano - samo smo pokazali dobro poznati gubitnički mentalitet koji nas "krasi" u rukometu u poslednjih desetak godina. 

Opširnije kasnije i u komentarima.

 



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 21:43 20.01.2019

sveci briljiraju


u 1. četvrtini

13:0

Remsi još nisu osvojili novi prvi daun...a Dru im je nedodirljiv kao i u meču u regularnom dijelu sezone.



EDIT: dešava se upravo ono što su analitičari najavljivali, buka u superdomu je tolika da ozbiljno otežava Remsima komunikaciju u napadu.
NNN NNN 21:54 20.01.2019

Re: sveci briljiraju



Izgleda da Gofu bukvalno ne radi komunikacija (da li je samo do buke?)

Može neki tekst za SB (ti ili Stef)?
docsumann docsumann 22:18 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Može neki tekst za SB (ti ili Stef)?


negdje se moramo okupit...
docsumann docsumann 22:36 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

13:10 poluvrijeme

Remsi pokazali da mogu da odigraju velike poteze...
NNN NNN 22:52 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Imamo sada ne terenu verovatno dva trenutno najbolja RB lige - Kameru i Grlija
(+ ne smemo da zanemarimo odličnog Ingrama).
A u drugoj utakmici ćemo gledati dva verovatno najbolja tajt enda tj. Gronkovski je sigurno najbolji, mada ove sezone nije baš na svom nivou, a Kelse je verovatno drugi najblji TE u ligi.

docsumann docsumann 23:05 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Kelsi je trenutno najbolji TE
Gronk je zbog povrijeda i koječega potpuno promjenio igru, trenutno je možda najbolji bloker u O-liniji Petsa.

Kamara igra sjajno noćas. Remsi, trenutno, nemaju rješenja za njega



inače, volio bih da finale bude NO vs KC
NNN NNN 23:12 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

volio bih da finale bude NO vs KC
konačno se svi slažemo

(sad kad dođu Brejdijvaci...)
Atomski mrav Atomski mrav 23:15 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

inače, volio bih da finale bude NO vs KC

I ja. Mada mi je strepnja jača od nade, cenim da će Beličik & Brejdi ipak doživeti još jedan Superboul.
NNN NNN 23:19 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

A što se Gronka tiče, se sećaš prošle sezone kada su igrali protiv Stilersa, pa na kraju jurili rezultat, pa sve lopte išle na njega, a on 1-na-1 lagano uhvati, pa onda još dvojicu nosi i vuče nekoliko jardi ... i tako dok nije izorao ceo teren do end-zone,
a ove sezone protiv Stilersa slična situacija i njega (nažalost) nema, a čovek je redefinisao poziciju TE.

A što se Kelsea tiče, i on je i više nego sjajan bloker, sećam se nekoliko situacija gde kao u crtanom filmu probijao protivničku odbranu, a RB trči prilepljen iza njega, pa izgledaju bukvalno kao neki vozić
docsumann docsumann 23:26 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

a ove sezone protiv Stilersa slična situacija i njega (nažalost) nema, a čovek je redefinisao poziciju TE.


najbolji, no nažalost nije više na tom nivou
NNN NNN 23:28 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

cenim da će Beličik & Brejdi ipak doživeti još jedan Superboul.

Pa svi kao nešto predviđaju kako im je vreme da konačno puknu, a oni kako sezona odmiče sve bolji!
Ona prošla utakmica protiv Čardžersa je u 1. poluvremenu bila čista nekrofilija - 'de gurnu ono uđe
Što je najluđe, uopšte nisu trčali, nego sve kroz vazduh, Brejdi delio lopte k'o na treningu, imao oko 80% uspešnih pasova, a ovi nisu bili ni blizu da ga ometu, bukvalno mi da smo se skupili, ne bisamo izgledali ništa lošije*

*Odbrana čardžersa me podsetila kada je jednom (čini mi se 2014.) u finalu Čajna Opena pri rezultatu 6:0 5:0 i servis Đokovića na meč-lopti Berdih pružio reket klincu koji skuplja lopte u fazonu "ni ti ne bi ništa lošije"

Posle je Beličik u drugom poluvremenu malo uvežbavao odbranu, da im dodatno bustuje samopouzdanje.
NNN NNN 23:31 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

docsumann
a ove sezone protiv Stilersa slična situacija i njega (nažalost) nema, a čovek je redefinisao poziciju TE.


najbolji, no nažalost nije više na tom nivou
Često je bivao povređen, alli se i vraćao.
Sećam se da je jednom nekoga "osakatio" i delovalo je da je to uradio namerno, pa mi je antipatičan,
a mi Kelse deluje skroz gotivno, otpilike kao neko s kim bi mogao da sednem i popijem neko pivo
svarog svarog 23:34 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Grli je out! S druge strane Tomas skroz zatvoren. Ipak se odbrane pitaju kad se osvajaju trofeji
Atomski mrav Atomski mrav 23:37 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Imaju baš Stilersi jednog TE koji ima slične mogućnosti, preziva se Mekdonald:



Dobro, u ovom snimku je bio mismatch, CB na TE ali imao je dosta sličnih momenata ove sezone.
docsumann docsumann 23:41 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Što je najluđe, uopšte nisu trčali, nego sve kroz vazduh, Brejdi delio lopte k'o na treningu, imao oko 80% uspešnih pasova, a ovi nisu bili ni blizu da ga ometu, bukvalno mi da smo se skupili, ne bisamo izgledali ništa lošije*


Brejdi je izbacivao toliko brzo da je Boza počeo da komentariše - bacaš prebrzo!
- pa moram kad mi ti nalaćeš
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 20.01.2019

Re: sveci briljiraju

Pa svi kao nešto predviđaju kako im je vreme da konačno puknu, a oni kako sezona odmiče sve bolji!


Njima regularni deo sezone u stvari dođe kao produžene pripreme.

Nego, polako s to isukivanje, Pantitju - ne daju se Remsi, 20:20.
NNN NNN 00:01 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ipak Brisova magija!
Nadam se da će biti dovoljno za SB,
naročito što su sudije sramotno zažmurile (što bi automatski bio kraj utakmice, jer bi imali nova 4 dauna)
docsumann docsumann 00:04 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

dva puta već sudije gledaju kroz prste kornerbekovima Remsa.
Atomski mrav Atomski mrav 00:05 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Sudije generalno dozvoljavaju nešto grublju igru u ovoj utakmici...
NNN NNN 00:14 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ja sam potpuni duduk, da li su imali pravo da traže čeledž?

Bilo kako bilo biće produžetak.

Od prvog SB su mi remsi bili simpatični, a sada ako prođu u SB sigurno ću navijati protiv njih, baš su stvarno utripovali da su ovnovi, bar 4 puta na utakmici su udarali kacigom, jeste da se u plej-ofu dozvoljava grublja igra, ali ovo je an momente bilo sramotno (od strane sudija, naravno, igrači idu daleko koliko im sudije dopuste, a i Sejntsi su imali nekih nekarakterističnih grešaka u napadu).
Atomski mrav Atomski mrav 00:20 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Presečen pas Brisa. Šta kažu pravila, da li je Remsima sada dovoljan FG za pobedu?
Atomski mrav Atomski mrav 00:26 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Dovoljan je... odoše Remsi u Superboul.
docsumann docsumann 00:28 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

au, vrijedilo je gledati do kraja...
Atomski mrav Atomski mrav 00:31 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

au, vrijedilo je gledati do kraja...


Nema šta, utakmica vredna Džordž Halas trofeja.
NNN NNN 00:36 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

26:23 za Remse,
svaka čast kikeru Zurlajnu za fild-gol sa 57 jardi (izgledalo bi kao da bi pogodio i da je bilo još bar 5 više).
Sudije u velikoj meri upropastile utakmicu.
Bris imao veću tremu od Gofa.
Grli 100% timski igrač (kao Jokić).
U toku sezone bih davao blagu prednost Remsima, ali pošto su Sejntsi bili domaćini (a i navijao sam za njih) mislio sam da će da ipak pobede.


I dalje ne mogu da verujem da Sejntsi u poslednjem drajvu nisu išli na trčanja (imaju najbolji tandem trkača u ligi!), pa i ako ne izbore novi 1. daun ili TB (oba bi praktično automatski značili pobedu), bar bi istrošili puno vremena (u suprotnom bi Remsi potrošili tajm-aute i praktično ne bi mogli da trče kada/ako dobiju posed). Mislim, mi smo prilični laici, a oni tamo dobijaju desetine miiona i opet prave potpuno amaterske greške?!?

Uglavnom, već drugu sezonu Sejntsi prilično debilno ispadaju u plej-ofu, doduše ovog puta i uz veliku "pomoć" sudija
Atomski mrav Atomski mrav 01:05 21.01.2019

Re: sveci briljiraju

Bris imao veću tremu od Gofa.

Bris nije bio sasvim svoj već nekoliko utakmica unazad. Samim tim je još gluplje što u odlučujućim trenucima ne baziraju napade na trčanje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:16 22.01.2019

Re: sveci briljiraju

Da, Bris više nema top u ruci i pokušao je da bude Brejdi ove sezone, ali rekao bih da ne može protiv sebe i navikao je da ubija sekundari bombama i to ga je na kraju i koštalo. Inače, Si Džej Anderson je spasio sezonu Remsa, a Gof je definitivno bolji nego što svi misle.

Suh je u ovom plejofu ustao iz mrtvih, bukvalno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:19 22.01.2019

Re: sveci briljiraju

docsumann
Može neki tekst za SB (ti ili Stef)?


negdje se moramo okupit...


Docs! Ja sam isuviše lenj da pišem trenutno
docsumann docsumann 14:15 22.01.2019

Re: sveci briljiraju

stefan.hauzer
Da, Bris više nema top u ruci i pokušao je da bude Brejdi ove sezone, ali rekao bih da ne može protiv sebe i navikao je da ubija sekundari bombama i to ga je na kraju i koštalo. Inače, Si Džej Anderson je spasio sezonu Remsa, a Gof je definitivno bolji nego što svi misle.

Suh je u ovom plejofu ustao iz mrtvih, bukvalno.


Bris je odigrao ispod svog nivoa, ali je i Brejdi do ključnog drajva odigrao prilično kilavo - 3 intersepšna, ok 3. je poništen zbog početničke greške (ofsajda) D.Forda, i ta bi bila pečat na poraz Petsa da sudije nisu ubacile žutu zastavicu i dosudile penal Čifsima.

od svih qb-oba Gof je odigrao najbolje polufinale.
Mahon je odigrao fantastično 2. poluvrijeme, ali ga u 1. nije nigdje bilo...


Atomski mrav Atomski mrav 14:49 22.01.2019

Re: sveci briljiraju

Mahon je odigrao fantastično 2. poluvrijeme, ali ga u 1. nije nigdje bilo...

Danak neiskustvu a i činjenici da je Endiju Ridu trebalo dosta vremena da prilagodi igru u napadu odbrani Pejtriotsa.

Ako Čifsi žele da osvoje Superboul sledeće godine, moraju da poprave odbranu pod hitno, naročito protiv trčanja.
Atomski mrav Atomski mrav 00:02 23.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ako Čifsi žele da osvoje Superboul sledeće godine, moraju da poprave odbranu pod hitno, naročito protiv trčanja.


I preduzeli su prvi, logičan korak - otpustili su defanzivnog koordinatora:

Chiefs fire DC Bob Sutton after OT loss to Patriots
docsumann docsumann 09:37 23.01.2019

Re: sveci briljiraju

slijedi nam finale, tj. super bowl, pomalo (ne)očekivano profilisan...

recimo da su Remsi predstavnici očekivanih participijenata finala (od istih otapli Čifsi i Sejntsi), dok Petsi predstavljaju onu nepredvidivu (?!) komponentu NFL-a.
mislim nepredviljivu malo sutra, 3. put zaredom u SB-u, i 9. u kojem Beliček i Brejdi nastaupaju zajedno.

imaćemo vremena da teoretišemo po ovom osnovu, ali pritisak na Brejdija ne smije da izostane.
koliko je to ključno i zahtjevno, najbolje govori podatak da je u posljednje 3 plej of utakmice, Brejdi bio sekobvan samo jednom (i taj sek je donio (potvrdio) Iglsima titulu prošle godine).

Remsi imaju D-liniju koja može da generiše enorman pritisak na prvu liniju Petsa (naročito od sad kada Suh igra u prepoznatljivoj formi), ali neophodan je i dodatni pritisak iz blica.
problem je što za razliku od Čifsa, Remsi imaju lošu drugu liniju, odnosno lajnbekeri im nisu za respekt. seknderi (3. linija odbrane ) im je opet dobar,ne baš kao prva linija, ali do-bar.

Remsi takođe ne smiju da izgube priključak u početku, i kasnije jure rezultat kao što su Čifsi morali da čine.

zbog sudijske krađe teško miu je da navijam za Remse poslije svega, i pored Grlija i Donalda.
opet za Petse...mislim ako će nakon te titule Brejdi da se penzioniše, onda pristajem
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:19 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

zbog sudijske krađe teško miu je da navijam za Remse poslije svega


Kakve krađe? Da nije Zurlajn pogodio, i to nimalo lak i jednostavan, šut nakon toga - Saintsi bi prošli dalje. Nije da su Ramsi vodili, a sudija navukao da Saintsi ne pobede, nego su i nakon greške Saintsi opet poveli, i još su imali i prvi posed u produžetku. Sudija ih jeste oštetio, ali ih nije pokrao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

mi smo prilični laici, a oni tamo dobijaju desetine miiona i opet prave potpuno amaterske greške?!?


Ovo je apsolutno tačno.
Meni je neverovatno koliko su nekad treneri u AF rigidni u sprovođenu određenih strategija. Valjda je Belčik zato i veliki trener, jer najlakše prilagođava svoj tim protivničkom i eksploatiše mane koje uoči kod protivnika.
Atomski mrav Atomski mrav 13:18 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Sudija ih jeste oštetio, ali ih nije pokrao.

Istina je da Sejntsima nije poništen tačdaun što bi se moglo nazvati krađom ali bi, da je dosuđen pass inferference, imali velike šanse da postignu tačdaun umesto što su morali da šutiraju za field goal a takođe bi mogli da potroše mnogo više vremena... pritom se prekršaj video iz aviona, dvojica pomoćnih sudija su bili na nekoliko metara od one dvojice igrača i nije mi jasno u šta su gledali kad nisu našli za shodno da ubace žutu zastavicu u teren... I nije mi jasno kako se niko do sada nije setio da izmeni pravila o ponovljenom snimku tako da bude moguće da se jedna ovakva situacija ponovo pregleda i to u poslednjih 2 minuta utakmice?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:44 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ja se slažem sa svim, ono jeste očigledna sudijska greška, ali su opet Saintsi i nakon toga imali šanse da pobede (i to je moje jedino ali). Mene je više nerviralo to što je Šon Pejton oduzeo loptu Kamari i Ingramu i dao je Brisu, koji nije bolji igrač (u ovom trenutku) od njih dvojice, a pogotovo nije bio bolji igrač na ovoj utakmici. Nejasno mi je bilo to forsiranje pasa, kada se moralo ići na igranje protiv sata, a ne protiv Ramsa i to bi bila gotovo sigurna pobeda. Ovo sa sudijom je samo dobar izgovor, ako mene pitaš.

Inače, ne znam jel ste ispratili ovaj ples sa getback pomoćnikom trenera, haos.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:48 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Inače meni je i dalje najbolja rečenica koju je izrekao komentator nakon, sada već onog čuvenog, presečenog pasa Rasela Vilsona: "..ako treba da izgubim zato što Maršon Linč nije uspeo iz tri pokušaja da osvoji jedan jard, onda neka bude tako."
Atomski mrav Atomski mrav 14:03 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Inače meni je i dalje najbolja rečenica koju je izrekao komentator nakon, sada već onog čuvenog, presečenog pasa Rasela Vilsona: "..ako treba da izgubim zato što Maršon Linč nije uspeo iz tri pokušaja da osvoji jedan jard, onda neka bude tako."


Atomski mrav Atomski mrav 14:07 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ja se slažem sa svim, ono jeste očigledna sudijska greška, ali su opet Saintsi i nakon toga imali šanse da pobede (i to je moje jedino ali). Mene je više nerviralo to što je Šon Pejton oduzeo loptu Kamari i Ingramu i dao je Brisu, koji nije bolji igrač (u ovom trenutku) od njih dvojice, a pogotovo nije bio bolji igrač na ovoj utakmici. Nejasno mi je bilo to forsiranje pasa, kada se moralo ići na igranje protiv sata, a ne protiv Ramsa i to bi bila gotovo sigurna pobeda. Ovo sa sudijom je samo dobar izgovor, ako mene pitaš.


Sudijska greška jeste ogromna ali kaniš li pobijediti, ne smiješ sebi dozvoliti da te sudijske greške ometu u toj namjeri. Sejntsi su očigledno izgubili koncentraciju na oba kraja terena posle tog nedosuđenog prekršaja i to ih je koštalo prolaska u Superboul.

Drugo, sve i da je Dru Bris onaj stari Dru Bris, logičnije je forsirati igru trčanjem kad imaš dvojicu mesoždera na poziciji RB, uz eventualne kratke pasove (npr. ka Kamari - to je prokleto dobro funkcionisalo tokom cele utakmice)...
svarog svarog 14:31 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Nejasno mi je bilo to forsiranje pasa, kada se moralo ići na igranje protiv sata, a ne protiv Ramsa i to bi bila gotovo sigurna pobeda


Slažem se, ali Kamara je imao 15 istrčanih jardi na utakmici, a 100 je uhvatio.
Atomski mrav Atomski mrav 14:37 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Slažem se, ali Kamara je imao 15 istrčanih jardi na utakmici, a 100 je uhvatio.


Da, ali zašto nisu nastavili sa igrom kratkih pasova ka njemu (da se izrazim fudbalski)?
svarog svarog 15:13 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ne znam :), ali pretpostavljam zato što su bili već preblizu endzone i više nije bilo prostora da kamara pobegne LB i uhvati loptu kao što je to radio u polju.
Uostalom ko će ga znati. Samo sam hteo da kažem da im trčanje nije išlo celu utakmicu. Jedino je Ingram imao par proboja za 10-ak jardi
docsumann docsumann 16:11 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Nije da su Ramsi vodili, a sudija navukao da Saintsi ne pobede, nego su i nakon greške Saintsi opet poveli, i još su imali i prvi posed u produžetku. Sudija ih jeste oštetio, ali ih nije pokrao.


da je suđen pas interfirens, Sejntis bi dobili 4 nova dauna i lotu na 5-10 jardi od gol linije.
mogli su da potroše skoro svo vrijeme na tri napada (u kojem samo kleknu nakon izvođenja lopte i ponovo troše vrijeme do početka sledećeg napada).
u četvrtom napadu imaju gotovo siguran šut za 3 poena i ostavljaju 15 sekundi Remsima.

naravno ništa od svega toga se nije desilo, jer sudije nisu dosudile PI

ako to nije krađa, ne znam šta je.
NNN NNN 17:54 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

ono jeste očigledna sudijska greška, ali su opet Saintsi i nakon toga imali šanse da pobede

Ovo je argument u rangu
"jeste da 2009. u polufinalu LŠ Čelziju nisu dosudili 4 penala, ali opet su i nakon toga imali šanse da pobede barselonu"


Najočigledniji mogući pas interfirens (+ udarac kacigom), Sejntsi bi da nije bilo ovog jezivog previda i mali prvi daun na 1:45 do kraja, otprilike da kleknu 3 puta (još bolje da se Ingram zaleti u meso, pa možda i izore tih nekoliko jardi, a i ako ne uspe...) i pogode fild-gol.
Remsima bi ostalo otprilike vremena za hejl meri (možda bi se ponovio i onaj biser od prošle godine protiv Minesote).
U svakom slučaju i pored podprosečnog Brisa i premalo trčanja najboljeg trkačkog tandema lige, Sejtsi su bili na milimetar od pobede - od koje ih je najviše udaljila čemerna sudijska greška!
svarog svarog 19:32 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

A najbolje sto Peyton stoji pored sudije skace, dere se, a ovaj ladan ko spricer, ne pada mu na pamet da baci zastavicu
vcucko vcucko 20:03 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

stefan.hauzer
zbog sudijske krađe teško miu je da navijam za Remse poslije svega


Kakve krađe? Da nije Zurlajn pogodio, i to nimalo lak i jednostavan, šut nakon toga - Saintsi bi prošli dalje. Nije da su Ramsi vodili, a sudija navukao da Saintsi ne pobede, nego su i nakon greške Saintsi opet poveli, i još su imali i prvi posed u produžetku. Sudija ih jeste oštetio, ali ih nije pokrao.

Ama problem je u Katrini. Previše je vremena prošlo. Koliko beše, četrnaesta godina?

Da se sve ovo desilo malo ranije, ono do 2010. nema šanse da bi ih pokralo. Naprotiv, tada bi još bilo filmično, bila bi vest pogodna za eksploataciju svake vrste. N.O. Saints se probili do SB kroz ruševine svoga grada itd.

Ovako su već bajata vest, a i poslednji put je bilo finale coast-to-coast još 2015. (NE-Seattle). Već dve godine za redom igra isključivo Atlantska obala međusobno.
docsumann docsumann 20:11 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

... i kako poslije svega toga navijati za Remse, koji mi jesu simpatičniji od Petsa, koji su, opet, vanrednim angažovanjem svih linija, i trenerskih i igračkih, prevazišli svoje realne (pojedinačne) kvalitete i više nego zasluženo plasirali se u SB.
docsumann docsumann 20:36 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

Već dve godine za redom igra isključivo Atlantska obala međusobno.


dvije godine nisu reprezentativan uzorak za bilo kakovo sagledavanje stvari

inače, Sejntsi jesu autentični postkatrina heroes. to im niko ne može oduzet.
al opet taj stadion je bio epicentar famoznog nestajanja el.energije usred Super Bowla, dok su Rejvensi demolirali, na papiru mnogo jače, 49-najnerse.

a kako već uveliko trube sportski komentatori diljem USA, ovo je jedna od najgorih sudijskih odluka u sportu ikad-iđe
NNN NNN 21:50 24.01.2019

Re: sveci briljiraju

ovo je jedna od najgorih sudijskih odluka u sportu ikad-iđe
Šona Pejtona je posle utakmice pozvao npr. komesar lige za suđenje (ili tako neko od sudijskih glavešina, da ne tražim sad, koga je zanimalo već je to video) da mu se izvini i rekao je (u najslobodnijem prevodu) "zasrali smo"


marco_de.manccini marco_de.manccini 03:03 25.01.2019

Re: sveci briljiraju

da je suđen pas interfirens, Sejntis bi dobili 4 nova dauna i lotu na 5-10 jardi od gol linije.
mogli su da potroše skoro svo vrijeme na tri napada (u kojem samo kleknu nakon izvođenja lopte i ponovo troše vrijeme do početka sledećeg napada).
u četvrtom napadu imaju gotovo siguran šut za 3 poena i ostavljaju 15 sekundi Remsima.

naravno ništa od svega toga se nije desilo, jer sudije nisu dosudile PI

ako to nije krađa, ne znam šta je.

А да је у претходном нападу Рамса досуђено повлачење маске над Гофом, онда би Рамси имали 4 нова покушаја и лопту на јард од гол линије. Уместо да шутирају и изједначе на 20:20, могли су да ушетају у зону и да поведу 24:20.

Наравно, ништа од овога се није десило, јер судије нису досудиле повлачење маске.

Ако то није крађа не знам шта је.

: ))))
NNN NNN 09:42 25.01.2019

Re: sveci briljiraju

:)
Ovo je sto puta očiglednije.

Atomski mrav Atomski mrav 13:09 25.01.2019

Re: sveci briljiraju

Sudije su generalno imale kriterijum "Nema krvi, nema faula" na toj utakmici.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:05 25.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ovo je sto puta očiglednije.

Очигледније или не, ефекат на ток утакмице је исти, оба тима су уместо нове шансе за 7 поена морала да шутирају за 3. Завршило је нерешено и онда је један од та два тима победио у продужетку.
docsumann docsumann 18:50 25.01.2019

Re: sveci briljiraju


posredni rezultat ovogodišnjih finala konferencija, sem razmatranja provjere sudijskih odluka tipa nedosuđen PI, je i taj što u razmatranje uveo promjenu pravila u produžetku, kako bi se i drugoj ekipi ostavila mogućnost da ima loptu u svom posjedu.
što rekoše neki - cijela nacija (sem navijača Petsa) je željela da i Mahon dobije šansu za svoj tač daun drajv.
docsumann docsumann 11:56 26.01.2019

Re: sveci briljiraju

NNN
:)
Ovo je sto puta očiglednije.



evo malo radikalnih rješenja



saglasan!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:06 26.01.2019

Re: sveci briljiraju

Ау, Доксе, немој, бре, да гледаш ове кловнове, па њима је посао да трују људе изјавама на граници лудила, као добро је за рејтинг.

А је л' ово онај исти Терел Овенс што је играо 2003. за Сан Франциско кад у плеј-оф утакмици није досуђено очигледно ометање при последњем покушају за Џајантсе? Ако јесте исти Терел, је л' и тад тражио да се понови утакмица? Он се можда не сећа или само глуми будалу на телевизији -- контроверзни коментатор -- али мени се чини да му је тад било довољно што се лига извинила Џајантсима, а он је отишао у следеће коло.

: )
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:02 26.01.2019

Re: sveci briljiraju

Atomski mrav
Sudije su generalno imale kriterijum "Nema krvi, nema faula" na toj utakmici.


Apsolutno! Meni je ovo bila utakmica u kojoj su sudije dozvolile fizički fudbal, do te granice da su propuštale da sviraju čiste prekršaje, i to mi se dopalo. Uz to da i dalje stojim do toga da je ovu utakmicu dobio Zurlajn, a ne sudija!

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:07 26.01.2019

Re: sveci briljiraju

Uostalom imale su sudije i gore odluke, kao ono hvatanje Dez Brajanta protiv Packersa - koje je ocenjeno kao nekompletan pas.
docsumann docsumann 19:11 26.01.2019

Re: sveci briljiraju

А је л' ово онај исти Терел Овенс


HoF? taj
G.Cross G.Cross 22:02 20.01.2019

Change of guard

Onaj Grk sto izgleda ko znojavi Isus je sto rece Mekinro najavio u punoj snazi smenu generacija.

Momak rece : igranje sa osnovne linije je dosadno.

U svakoj slucaju kombinacija Grk igrac i Turcin Trener obecava :)
NNN NNN 22:06 20.01.2019

Re: Change of guard

Turcin Trener
Eh, kakvi ste vi Francuzi
G.Cross G.Cross 22:20 20.01.2019

Re: Change of guard

NNN
Turcin Trener
Eh, kakvi ste vi Francuzi



Nisu svi Francuzi, samo mi sa zutim vestama sto mrzimo imigrante.

Evo ti primer. Moj sin trenirao tenis u lepom klubu u Sofia Antipolisu I dosao Turcin sve razrusio I napravio megalomansku tenisku akademiju u kojoj su 90 posto Ruska i CIS deca.

Na ozbiljnu stranu akademija je super, uslovi nevidjeni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:03 25.01.2019

Re: Change of guard

Murat je kapadokijski Grk. Romejac. Vizantija, brale.
niccolo niccolo 22:23 20.01.2019

Snuker

Tramp uzeo masters, dobio Ronija 10:4 u finalu.

Edit: Ups, očigledno je da nisam čitao tekst
NNN NNN 23:32 20.01.2019

Re: Snuker

Ups, očigledno je da nisam čitao tekst
Ustvari, mene si iznenadio kada si pročitao prethodni
NNN NNN 00:55 21.01.2019

Petriotsi poveli

u 1. drajvu rutinski TD,
ne znam da li ću da odgledam do kraja, sutra je radan dan, a moram da mislim i na svoj imunitet.
Atomski mrav Atomski mrav 01:12 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Dakle, Čifsi neće moći da povedu odmah sa 14:0 kako su navikli ove sezone... videćemo da li će se snaći - moj utisak je da neće, što zbog Mahoumsovog neiskustva, što zbog činjenice da Endiju Ridu mnogo bolje ide smišljanje akcija u svojoj kancelariji nego vođenje tima u zeznutim situacijama, kontrola vremena itd. (sve ono što krasi Bila Beličika). Evo Pejtriotsi su ponovo u crvenoj zoni Čifsa.

Prognoziram Superboul Remsi - Pejtriotsi. Prilika da se Remsi osvete za 46. Superboul?
Atomski mrav Atomski mrav 01:18 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Već sam mislio da će Pejtriotsi povesti 14:0, ali su Čifsi uspeli da preseku pas Brejdija ka Gronkovskom - pošto nisu mogli trčanjem u end zonu, Pejtriotsi su probali pasom (kao Sihouksi protiv Pejtriotsa u Superboulu) i to im se osvetilo. Ali i pored toga mislim da su blagi favoriti.
NNN NNN 01:59 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

U Kanzasu -7, ali na Erouhedu je -14
Petsi gaze bespomoćne Čifse,
ako se ništa drastično ne promeni imaćemo SB reprizu 2002.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:29 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

imaćemo SB reprizu 2002.

Нећу репризу, какву црну репризу, хоћу да Рамси победе овај пут. Ето, Брејдијева прва победа и последњи пораз у суперболу против истог противника, да се лепо заокружи.
NNN NNN 09:17 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Otišao sam da spavam posle 3. četvrtine
ne mogu da verujem šta sam propustio

po prvi put u životu ću da navijam za Petse, iako n evolim ni Brejdija, ni Beličika, ni Gronka...
ali ona sramotna sudijska greška kojom su Remsi ušli u SB je neoprostiva!

Inače, posle 10-ak kola (da moram) bih stavio pare na Remse,
ali valjda neće.

Što se Brejdija tiče to bi bio veličanstven način da se oprosti, ali po onome šta je radio Čardžersima - izgleda kao da može još 5 godina lagano da igra (uz onakvu igru ofanzivne linije). Danas u prve 3 četvrtine nije se toliko sprdao, jbg. nije lako po ovoj hladnoći da se baca, zbog toga su verovatno mnogo više trčali nego prethodno (ma tu naravno i do protivnika).
docsumann docsumann 09:59 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

pričam justrios s mojim šefom, on fanatik odgledao obje utakmice (sad zombiše po gradilištu), kaže odbrana Čifsa igrala potpuno pogrešno, bez blica i dodatnog pritiska na Brejdija, a ovaj kad mu ostaviš dovoljno vremena ne griješi...

ne znam, ni ja ih (PatriJote ) ne simpatišem (mada je Beliček suvi genije igre, Brejdi GOAT, a Gronk najbolji tajtend u osmotrivom kosmosu), dočim Donald mi je car, a i Suh je plej of odigrao na svom najreprezentativnijem nivou - moćno, Grli je igračina...a opet mislim da će mi u SB-u blaga prednost u simpatijama biti na NE strani

NO je pokraden i to žestoko, e to najmanje volem

svaka čast Beličeku, čovjek napravi ekipu za najviši plasman kad realno i nema taj igrački potencijal.

Endi Rid je genije ofanzivnog fudbala, ali im je odbrana ove godine, sem u polufinalu konferencija, bila patetična.
Atomski mrav Atomski mrav 10:02 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Obe conference championship games otišle u OT, gde ćeš lepše? Sem sudijskih grešaka u Nju Orleansu, ali ipak - na kraju su Sejntsi sami sebi krivi što su izgubili. Nisam očekviao od Šona Pejtona da se toliko ide na bacanje pored najboljeg dua raning bekova u ligi već dve godine zaredom...
Atomski mrav Atomski mrav 10:04 21.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Endi Rid je genije ofanzivnog fudbala, ali im je odbrana ove godine, sem u polufinalu konferencija, bila patetična.


Činjenica. Mada, pass rush im i nije bio tako loš pred kraj regularne sezone ali je potpuno izostao protiv Pejtriotsa a i vrapci na grani znaju da se tako jednostavno ne igra protiv Brejdija (a ni ostalih vrhunskih QB-ova).
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:28 24.01.2019

Re: Petriotsi poveli

ali ona sramotna sudijska greška kojom su Remsi ušli u SB je neoprostiva!


Ima nečeg poetičnog u ovome.
Patriote su svoju dinastiju izgradili posle Tuck Rule Game, i otišli u SB protiv Ramsa. Sada Ramsi imaju šansu da urade slično. Fenomenalno. :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:21 24.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Ima nečeg poetičnog u ovome.
Patriote su svoju dinastiju izgradili posle Tuck Rule Game, i otišli u SB protiv Ramsa. Sada Ramsi imaju šansu da urade slično. Fenomenalno. :)


Tuck Rule je na kraju ukinut, ali je trebalo nekoliko godina da bi se (skoro) svi složili da to pravilo bude ukinuto (pogodite ko je od svih NFL timova jedini glasao protiv ukidanja tog pravila). Verovatno će u budućnosti pravila biti promenjena tako da glavni sudija može da pregleda usporeni snimak i u ovakvim situacijama ali će to doneti jednako mnogo zadovoljstva Sejntsima koliko je ukidanje Tuck Rule donelo zadovoljstva Rejdersima...
softelectronics_e softelectronics_e 18:16 24.01.2019

Re: Petriotsi poveli

stefan.hauzer
ali ona sramotna sudijska greška kojom su Remsi ušli u SB je neoprostiva!


Ima nečeg poetičnog u ovome.
Patriote su svoju dinastiju izgradili posle Tuck Rule Game, i otišli u SB protiv Ramsa. Sada Ramsi imaju šansu da urade slično. Fenomenalno. :)

Stefane - da ne poveruješ.
Otvorim ovaj tekst, vidim 16 novih komentar ... kad ono od tih 16, 14 o tom vašem tzv. sportu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:11 26.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Sram nas bilo!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:24 26.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Toksični maskulinisti - samo o fudbalu pričate.

softelectronics_e softelectronics_e 08:05 27.01.2019

Re: Petriotsi poveli

Srđan Fuchs
Toksični maskulinisti - samo o fudbalu pričate.


Srđane - i ti to nazivaš fudbalom!?
NNN NNN 10:35 21.01.2019

Đoković - Medvedev

Na papiru sve je jasno - Đoković je apsolutni favorit,
a videćemo kako će to da izgleda na terenu. Medvedev može da bude pain-in-the-ass,
prvo visok je i dobro servira, što generalno ne bi trebalo da bude glavni Đokovićev problem, ono što može da nervira Novaka je što se Rus dobro brani, ima dosta dobar bekhend, stabilan je (skroz suprotno od Šapovalova) i već je nekoliko meseci u dobroj formi (dobio je npr. Nišikorija u finalu Tokija u oktobru).
NNN NNN 10:40 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

globalno, meč dana je Simona - Serena,
upalšio sam se kako je krenulo, ali evo sad se fino krljaju.

Raonić isprašio "indisponiranog" Zvereva (6 asova i 10 duplih - pa de si bio u finalu Londona ),
Puj izbacio Ćorića,
a Karenjo-Busta za sad prilično sigurnih 2:0 protiv Nišikorija, mada mi je ovo mirisalo na maraton.
Kazezoze Kazezoze 13:04 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

a Karenjo-Busta za sad prilično sigurnih 2:0 protiv Nišikorija, mada mi je ovo mirisalo na maraton.


Pretvorio se u maraton, Nišikori je čak servirao za meč u 5. setu, ali je Karenjo vratio brejk i sad je 6:6...TB je do 10 po novim pravilima.

Edit: Dobio Nišikori 10:8 u TB 5. seta.
NNN NNN 13:23 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

ispratio sam, prošao Nišikori posle više od 5 sati igre.
NNN NNN 14:55 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

Pobeda Đokovića 3:1 u vrlo iscrpljujućem meču od skoro 3 i po sata (čak i 3. i 4. set su bili mnogo teži nego što pokazuje rezultat). Medvedev je sjajan u polju, ali ipak nije veći Đoković od Novaka. Prvu polovinu meča ga je dobro služio servis, ali se i puno umarao. Novak je i išao na to da izmori protivnika, doduše i sam se puno istrošio. Zaslužena pobeda Novaka, čak je trebalo da dobije i 2. set, ali Danil je uspeo da se izdigne i preokrene. Dobro je što je Novak ipak bolje uspevao da održi nivo igre (koji i kod njega bio u padu, što je razumljivo).
alselone alselone 21:03 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

Daj neke statistike, nemoj samo ovako "suvoparno".
NNN NNN 23:59 21.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

Uhh, ispratio sam meč na poslu, na "jedno oko",
ali ono što mi je upalo u to oko je da je Novak i u 2. setu osvojio više poena, tj. jedan više, imao je više vinera, a manje neiznuđenih grešaka od Medvedeva, 7 brejk lopti naspram 1, tako da i neki osnovni statistički podaci mogu da zavaraju (doduše nedostaje podatak o iznuđenim greškama, pa bi stvari bile jasnije).
Prva dva seta su bila prilično kvalitetna, razmene su bile dugačke i prilično intenzive i iscrpljujuće.
npr. 5. brejk-loptu u svom prvom servis gemu u 2. setu Medvedev je spasao posle razmene od 31 udarca,
da bi ga Novak brejknuo u sledećem servis gemu posle razmene od 40 udaraca!
Čak i 3. set je mogao da ode na drugu stranu, jer je Medvedev imao 2:1 i 3 vezane brejk-lopte, Novak se nekako izvukao i podigao, a Rus se izduvao i fizički i mentalno.
Inače u većini slučajeva kada je Novak uspevao da napravi brejk - u svom prethodnom gemu se suočavao sa brejk-loptama!
Dakle ovo je bio školski primer koliko su fizika i psiha bitne.

Sećam se njihovog prvog meča u Dejvis kupu pre dve godine, bio je mnogo sličan ovom, isto su bile duge razmene i Medvedev je predao u 4. setu,
tako da je možda Novak svesno išao na iscrpljivanje, doduše i sam je plaćao cenu (ali je imao veći kredit).

Od svih tenisera Medvedev me najviše podseća (po igri) na Marija.
Ima skroz dobar servis (ide mu uz 198cm visinu), mada malo neobično baca loptu, nekako mnogo u stranu, što mu pomaže da dobije impresivan ugao, ali se lako čita, verovatno bi mogaoda poradi na tome - to ja nešto kenjam kao laik
Pristojan ritern, odlično se brani, naročito ima dobar bekhend, malo izbegava bekhend slajs (što opet ima veze sa visinom) i forhend mu često nije dovoljno agresivan (mislim da je Novak imao dva i po puta više vinera iz FH), dakle ima prostora za napredak, ali i ovako "upakovano" to mi deluje vrlo dobro, a imam utisak da mu se ne pridaje dovoljno pažnje kao nekim drugim mladim* igračima.

*U "moje" vreme su mladi bili Beker, Edberg, Vilander, Čeng, Sampras i Nadal - koji su kao tinejdžeri osvajali GS

Medvedev je 1996. godište (kao npr. Hačanov, Ćorić), dakle sve je relativno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:40 22.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

Odlična analiza!
alselone alselone 08:25 23.01.2019

Re: Đoković - Medvedev

Milutin Milošević
Odlična analiza!


I ja kažem.

Spremamo se za Noleta danas.

Malo cu da gvirkam preko flashscore jer ubi kapitalizam danas.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:56 23.01.2019

осака, квитова или плишкова

Серена је испустила 5:1 и меч лопту на свој сервис у трећем сету. На првом сервису јој је додељен преступ, а на другом је током поена мало уганула ногу. После тога је Плишкова морала да спаси још три меч лоптe, али Серена није била више иста и изгубила је 6 гемова заредом.

Осака, Квитова и Плишкова су у полуфиналу и једна од њих ће после турнира бити прва на ВТА листи. Ако једна од њих узме турнир, биће прва. Ако неким чудом четврти полуфиналиста, Колинс, узме турнир, прва ће бити Осака.

Плишкова је већ била прва, Осака и Квитова нису.
vcucko vcucko 07:52 23.01.2019

Re: осака, квитова или плишкова

marco_de.manccini

Серена је испустила 5:1 и меч лопту на свој сервис у трећем сету. На првом сервису јој је додељен преступ, а на другом је током поена мало уганула ногу. После тога је Плишкова морала да спаси још три меч лоптe, али Серена није била више иста и изгубила је 6 гемова заредом.

Sećam se da je svojevremeno Ana na isti način gubila od Henin i mislim baš od Serene (sa svima ostalima je mogla kad je bila, kako je ono govorila, focused, ali s njima nikako).
Možda je vreme da Mr Williams preda zahtev za mirovinu?
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:35 23.01.2019

Re: осака, квитова или плишкова

marco_de.manccini


Осака, Квитова и Плишкова су у полуфиналу и једна од њих ће после турнира бити прва на ВТА листи. Ако једна од њих узме турнир, биће прва. Ако неким чудом четврти полуфиналиста, Колинс, узме турнир, прва ће бити Осака.

Плишкова је већ била прва, Осака и Квитова нису.


nisam imao pojma da je pliseckaja ikad bila prvakinja. mislim u tenisu, ali ok. voleo bih da vidim petru - imao sam priliku da jedno vreme delim dorucak, a bogami i lift nekoliko dana sa njom - prva liga, cool tip.
NNN NNN 09:41 23.01.2019

Đoković - Nišikori

Da ne gledam sad detalje, ali mislim da je Đoković odigrao najviše mečeva upravo protiv Nišikorija u poslednje 4 i po godine.
Obojica u poznati maratonci,
čak bi trebalo da Nišikori ima najbolji procenat dobijenih 5. setova u istoriji, a Novak je u samom vrhu. Obojica su imala iscrpljujuća četvrtfinala, čak sam stekao utisak da je Novak teže podneo svoj meč iako je Japanac igrao 5 setova i nešto preko 5 sati.
Sastajali su se i u završnicama prethodna dva Gren Slema, odigrali kvalitetne mečeve koje je Novak dobio (čak na US Openu dosta lakše nego na Vimbldonu).
Iako se dobro poznaju, mislim da bi svežina igrača mogla da ima presudan uticaj, naročito ako se meč oduži.
alselone alselone 10:39 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

Predao Japanac.
Nole odradio lakši trening i sada može odmoran da planira dalje.
NNN NNN 10:44 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

6:1 4:1 i predaja Nišikorija
iskreno sam priželjkivao blic-krig, da se Novak ne umara previše,
ali mi baš žao Japanca, mislio sam da je mnogo bolje podneo prekjučerašnji meč.

Ovo je 15. uzastopna pobeda Đokovića nad Nišikorijem!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:44 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

Ovo je 15. uzastopna pobeda Đokovića nad Nišikorijem!

Ту долази сећање на Витаса Герулаитиса.

Витас је у једном тренутку имао 16 изгубљених мечева заредом од Џимија Конорса. Кад га је коначно победио, изјавио је после меча:

„Нека ово буде лекција свима. Нико не побеђује Витаса Герулаитиса 17 пута заредом!"
NNN NNN 16:45 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

Ovo mu je bila legendarna fora,

a Federer je uspeo da razbije i "17-icu",
protiv Ferera i Južnog ima skor 17:0

Na nekom GS (moguće RG) su pravili neke video klipove gde su snimali tenisere koje voze nekim taksijem i kada su vozili Južnog ložili ga "Da li si čuo da se Federer penzionisao?" i ovaj se se baš šokirao i sneveselio:
- ali kako, pa još ga nisam pobedio!?!

Inače Miša se penzionisao pre 3 meseca...
softelectronics_e softelectronics_e 19:03 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

marco_de.manccini
Ovo je 15. uzastopna pobeda Đokovića nad Nišikorijem!

Ту долази сећање на Витаса Герулаитиса.

Витас је у једном тренутку имао 16 изгубљених мечева заредом од Џимија Конорса. Кад га је коначно победио, изјавио је после меча:

„Нека ово буде лекција свима. Нико не побеђује Витаса Герулаитиса 17 пута заредом!"

LOL !
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:15 23.01.2019

Re: Đoković - Nišikori

Ovo mu je bila legendarna fora,

Непревазиђена -- "нека ово буде лекција свима ..."

Умро је релативно млад, несрећaн случај, тровање угљен-моноксидом.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:21 24.01.2019

Od danas

Dakle, Nadal u finalu

Od devojaka očekivano, Kvitova i Osaka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana