Sport

AO

NNN RSS / 16.01.2023. u 01:02
Počinje Australian Open i red je da tradicionalno ispratimo. 
Najvažnija vest globalno je da se Đoković vraća posle prošlogodišnje deportacije. Novak je već osvojio "pripremni" turnir u Adelejdu, koji je bio dosta ozbiljan (iako je iz serije 250) prikazavši dosta pristojan nivo igre za sam početak sezone, ali nije bilo bez trzavica, imao je neke lakše povrede koje će valjda da prevaziđe uz pomoć svoje novo-stare fizio ekipe, a videćemo i emotivno koliko će biti čvrst prilikom povratka na svoj najuspešniji turnir na kome juri svoju jubilarnu 10. titulu.
19-2.jpeg?w=809
 
Prvog dana od naših igra samo Lajović i to protiv Šapovalova, a svi ostali (Đere, Kecmanović, Krajinović i Đoković) igraju sutra. 
Ukratko Novak (trenutno 5. igrač na ATP listi, inače da su regularno računati bodovi sa Vimbldona bi bio 1. !!!) je u odsustvu Alkaraza postavljan za 4. nosioca (pa je tako automatski izbegao 3. nosioca Cicipasa). U Novakovoj polovini su Rud, Rubljov, Fric, Rune, Zverev, Beretini, Kirjos..., dok su kod Nadala (osim pomenutog Grka) Medvedev, Ože-Aliasim, Nori, Hurkač, Siner, Tiafo...
Da ne detaljišem, videćemo kako će da se razvija situacija.
 
Takođe počelo je i svetsko prvenstvo u rukometu, gde učestvujemo.
 
A ovog vikenda je u NFL-u wild card, tj. praktično je krenuo plej-of (zapravo praktično krene poslednjim kolom gde često divizijski derbiji direktno odlučuju ko nastavlja sezonu).
 
(opširnije u komentarima..) 


Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nowhereman nowhereman 01:50 16.01.2023

Takmaci

Kako vidim, Novak će imati više ozbiljnih protivnika. Sa Zverevom i Beretinijem je već imao ozbiljne okršaje, a protiv Kirjosa je izgubio u prva dva međusobna susreta (u poslednjem ga je pobedio).

Sa kime će biti najteže?
NNN NNN 03:17 16.01.2023

Re: Takmaci

Uvek je najteže sa samim sobom
Nisam pomenuo Karejnja jebenog Bustu sa kojim bi mogao da se sastane u 4. kolu, ako pre toga pobedi Dimitrova (ili Karaceva), inače mnogi od pomenutih u Đokovićevoj polovini će da se pokrljaju međusobno pre nego što stignu do Novaka, npr. Zverev (koji se vraća posle dugog odsustva zbog teške povrede) ide na Frica (u 4. kolu), a Beretini je projektovan na Ruda (u 4. kolu), pa pobednici tih mečeva bi igrali četvrtfinale, pa tek onda pobednik je projektovan u polufinalu na Đokovića.
Isto tako Kirjos bi u 4. kolu išao na Rubljova ako prethodno pobedi projektovnog Rune-a, pa tek onda u četvrtfinalu na Đokovića.
Dakle ima dosta da se igra do tih faza turnira, videćemo kako će Novak da izgleda, za početak da bude (i ostane) zdrav i pobedi Karbaljesa Baenu u 1. kolu.
bene_geserit bene_geserit 06:10 16.01.2023

Re: Takmaci

Nisam pomenuo Karejnja jebenog Bustu sa kojim bi mogao da se sastane u 4. kolu

Busta pre Đokovića treba da pobedi Alex De Minaur-a, a taj meč je verovatno 50-50%, možda bi i dao prednost domaćinu.

Ono što je dobro za Đokovića - Ruud-ova četvrtina deluje prazno, nema nikog ko bi mogao da ugrozi Noleta (mogao bi Zverev naravno da nije povrede). Iz te četvrtine Boga pitaj ko može da izađe, npr. Fritz. U svakom slučaju odlično da Nole ima relativno lako polufinale između 2 teška meča.

Nego 17. godišnji Kinez (Juncheng Shang) prošao u drugo kolo (izbacio onog Nemca, koji istina već duže ne može da se sastavi). Od novajlija na Tour-u, biće zanimljivo videti i onog pola godine starijeg Francuza (Luca Van Assche) kakav će da bude (ne da ima šanse protiv Norrie-a).
bene_geserit bene_geserit 08:14 16.01.2023

Re: Takmaci

Kirgios odustao, OK to nije baš previše bitno, nisam ni verovao da može do QF da stigne,
ali Đoković opet otkazao trening, ne sluti na dobro.
NNN NNN 16:48 16.01.2023

Re: Takmaci

Posle je ipak održao trening (i to u terminu početka sutrašnjeg meča), ali je imao neki povez na nozi koja ga trenutno muči.
On kaže da je ok (izvesno najbolje poznaje svoje telo, a opet može i ne bi da otkriva mnogo karte).
NNN NNN 03:22 16.01.2023

NBA

Ne bih da dižem euforiju, ali JOKIĆ, AAAA!!!
evo na poluvremenu protiv Orlanda već blizu tripl-dabla,
u poslednjih mesec dana sam intenzivnije ispratio i moj je utisak da je žestoko ubrzao igru Denvera, ono stvarno deluje baš moćno (i lepo!) u napadu, a i odbrana bi trebalo da bude sve bolja, ove sezone bi mogli da naprave veliki korak napred, izgledaju dobro popunjeni, samo da ostanu zdravi.
maksa83 maksa83 07:12 16.01.2023

Re: NBA

Ne bih da dižem euforiju, ali JOKIĆ, AAAA!!!

Jes vidim na nekom drugom blogu da se Tasa iznebuha usred priče o nečem sedmom vrlo zabrinuo zbog njegove povrede ali da zna da je sve okej, uobičajeni tripl dabl + ona FTW trojka sa iskorakom u poslednjoj sekundi.

shmoo shmoo 10:23 16.01.2023

Re: NBA

maksa83
Ne bih da dižem euforiju, ali JOKIĆ, AAAA!!!

Jes vidim na nekom drugom blogu da se Tasa iznebuha usred priče o nečem sedmom vrlo zabrinuo zbog njegove povrede ali da zna da je sve okej, uobičajeni tripl dabl + ona FTW trojka sa iskorakom u poslednjoj sekundi.




Сад ми је лакнуло исто као и јутрос на ве-це шољи када сам се...

Није важно шта сам то урадио.

Хвала ти на овој информацији значајној за целу српску нацију ма за кога год гласали или за кога год не гласали на изборима.

Играће се опет српско коло у Денверу!






maksa83 maksa83 10:48 16.01.2023

Re: NBA

Играће се опет српско коло у Денверу!

Igralo se već u Dalasu!

shmoo shmoo 10:57 16.01.2023

Re: NBA

maksa83
Играће се опет српско коло у Денверу!

Igralo se već u Dalasu!




И јопет ће!

shmoo shmoo 11:09 16.01.2023

Re: NBA

Максо, ако због мене качиш ове NBA клипове не би ли ме приволео баскету (и Јокићу), немој.

Узалудан ти посао. Џабе оптерећујеш блог.




NNN NNN 17:02 16.01.2023

Re: NBA

uobičajeni tripl dabl
Već na poluvremenu je imao 9 asistencija (inače već tri puta ove sezone je imao dvocifren broj asistencija u prvom poluvremenu, jedino što njega to ni ne zanima ni najmanje).
Jokić je ove sezone trenutno 2. po ukupnom broju asistencija (a trenutno prvi Halibarton se nešto povredio), tako da (mada ima još pola sezone) bi mogao da bude i 1. po broju asistencija, a prošle sezone je bio 1. ukupnom broju skokova - ovime bi upao u statitističu kategoriju "samo Vilt i Jokić" koji sve češće čujemo).
Prošle godine je imao prilično ubedljivo najviše tripl dablova u ligi, a i ove sezone vodi.
Po još jednoj kategoriji je prvi u ligi, a to je +/-
ovo je jedna od onih sstatistika koje lako mogu da zavaraju na jednoj utakmici, ali na velikom uzorku je "majka".
Da stvar bude očiglednija, Denver je u velikom + kada je Džoker u igri, ali pada u minus kada je van terena (tako sinoć zamalo prokockaše 15 razlike), realno jedino za njega nemaju nikakvu zamenu, a osim toga su i široki i duboki.
Ovo je moglo da se na najboniji način vidi i u utakmici reprezentacije protiv Italije, kada smo sa njim imali +11 (najviše od svih u obe reprezentacije), ali bez njega -19

softelectronics_e softelectronics_e 18:04 16.01.2023

Re: NBA

NNN
Ne bih da dižem euforiju, ali JOKIĆ, AAAA!!!
evo na poluvremenu protiv Orlanda već blizu tripl-dabla,
u poslednjih mesec dana sam intenzivnije ispratio i moj je utisak da je žestoko ubrzao igru Denvera, ono stvarno deluje baš moćno (i lepo!) u napadu, a i odbrana bi trebalo da bude sve bolja, ove sezone bi mogli da naprave veliki korak napred, izgledaju dobro popunjeni, samo da ostanu zdravi.

Jedan je Jokić!
softelectronics_e softelectronics_e 18:06 16.01.2023

Re: NBA

shmoo
maksa83
Ne bih da dižem euforiju, ali JOKIĆ, AAAA!!!

Jes vidim na nekom drugom blogu da se Tasa iznebuha usred priče o nečem sedmom vrlo zabrinuo zbog njegove povrede ali da zna da je sve okej, uobičajeni tripl dabl + ona FTW trojka sa iskorakom u poslednjoj sekundi.




Сад ми је лакнуло исто као и јутрос на ве-це шољи када сам се...


Није важно шта сам то урадио.

...


Šta si uradio da jesi, bitno je da ostane dovoljno materijala za dobru kenjažu.
freehand freehand 16:18 18.01.2023

Re: NBA

Сад ми је лакнуло исто као и јутрос на ве-це шољи када сам се...

Oadkle toliko kad i za WC šolju ima, aman?!

Pun si ko Dunav, brt.
freehand freehand 16:31 18.01.2023

Re: NBA

NNN
uobičajeni tripl dabl
Već na poluvremenu je imao 9 asistencija (inače već tri puta ove sezone je imao dvocifren broj asistencija u prvom poluvremenu, jedino što njega to ni ne zanima ni najmanje).
Jokić je ove sezone trenutno 2. po ukupnom broju asistencija (a trenutno prvi Halibarton se nešto povredio), tako da (mada ima još pola sezone) bi mogao da bude i 1. po broju asistencija, a prošle sezone je bio 1. ukupnom broju skokova - ovime bi upao u statitističu kategoriju "samo Vilt i Jokić" koji sve češće čujemo).
Prošle godine je imao prilično ubedljivo najviše tripl dablova u ligi, a i ove sezone vodi.
Po još jednoj kategoriji je prvi u ligi, a to je +/-
ovo je jedna od onih sstatistika koje lako mogu da zavaraju na jednoj utakmici, ali na velikom uzorku je "majka".
Da stvar bude očiglednija, Denver je u velikom + kada je Džoker u igri, ali pada u minus kada je van terena (tako sinoć zamalo prokockaše 15 razlike), realno jedino za njega nemaju nikakvu zamenu, a osim toga su i široki i duboki.
Ovo je moglo da se na najboniji način vidi i u utakmici reprezentacije protiv Italije, kada smo sa njim imali +11 (najviše od svih u obe reprezentacije), ali bez njega -19


Jokara i noćas pokidao, al smešno je štoje sa tim postao dosadan. Što kažu "Joker doing again Joker things".
Pre neko veče imao je 100% šut, doduše od 7 ili 8, više mu nije trebalo. Noćas preko 90&. A način na koji dominira igrom doveo je do toga da oni što su pre dve godine pričali da je dobar ali trom, što su prošle godine pričali da je odličan ali da su janis i Embid bolji ove godine u glas govore ne samo da je najbolji centar ili dodavač, nego najbolji ukupno.
Ako bude imao sreće da e ne povredi ovaj čovek će napisati novu istoriju NBA i postaviti neke domaće koje,verovatno, nikad niko neće uspeti da reši.
Sad su Vilt i on, još malo i neće biti Vilta u priči.
shmoo shmoo 17:02 18.01.2023

Re: NBA

freehand
Сад ми је лакнуло исто као и јутрос на ве-це шољи када сам се...

Oadkle toliko kad i za WC šolju ima, aman?!

Pun si ko Dunav, brt.



Има се, може се.

Једноставан је то рачун.

Колики улаз, толики излаз.


alselone alselone 17:15 18.01.2023

Re: NBA

freehand


Juče sam bio u Pančevu u restoranu Hedonist i zaista sam se oduševio. Kao u filmovima je došao glavni kuvar da mu se zahvalimo posle večere. Ljudi iz Petrohemije su nas vodili. Par njih su ozbiljni svetski profesionalci.
freehand freehand 17:19 18.01.2023

Re: NBA

alselone
freehand


Juče sam bio u Pančevu u restoranu Hedonist i zaista sam se oduševio. Kao u filmovima je došao glavni kuvar da mu se zahvalimo posle večere. Ljudi iz Petrohemije su nas vodili. Par njih su ozbiljni svetski profesionalci.

Tamo ne ulazim. Vlasnici su prilično odvratne face. Ako im se vlasnička struktura nije menjala jedan je sin nekadašnjeg glavnog debejca u južnom Banatu, tako da tamo nisam jeo.
Što se petrohemičara tiče tamo je bilo ozbiljnih profesionalaca iz najrazličitijih domena, od finansija do mašinaca. hemičari se podrazumevaju.

alselone alselone 17:27 18.01.2023

Re: NBA

Tamo ne ulazim. Vlasnici su prilično odvratne face. Ako im se vlasnička struktura nije menjala jedan je sin nekadašnjeg glavnog debejca u južnom Banatu, tako da tamo nisam jeo.


E, jbg.
freehand freehand 17:31 18.01.2023

Re: NBA

alselone
Tamo ne ulazim. Vlasnici su prilično odvratne face. Ako im se vlasnička struktura nije menjala jedan je sin nekadašnjeg glavnog debejca u južnom Banatu, tako da tamo nisam jeo.


E, jbg.

Ma nema veze, ako si ti bio zadovoljan sve ok. U neposrednoj blizini je Borneo, oni su ko Bog. Dve stotine metara odatle je Kordun, za one koji vole internacionalnu kuhinju prefinjene ukuse, poput teleće glave u škembetu, butkica, rebaraca i roštilja sva fele.
alselone alselone 17:38 18.01.2023

Re: NBA

Stvarno jesam bio zadovoljan klopom, enerijer jeste kičerica, ali je takođe osoblje profi. U stvari kada malo bolje razmislim, tačno deluje da tako neko drži.

Nešto što se zove Kordun ne može da ima lošu hranu.

Deo rukovodstva Petrohemije karijeru brusilo u Saudijskog Arabiji, što je baš onako, kao da se iz Mercedesa vratiš u Zastavu ili iz Gugla u Srbiju. Sada imaju neki program saradnje sa fakultetima pa su pokrenuli saradnju skoro sa svima, tu je i ETF, i Elektronski, i Mašinski, naravno Rudarsko geološki, pa Hemijski, FTN. Skoro svi. Moderna priča, sviđa mi se.
freehand freehand 17:47 18.01.2023

Re: NBA

alselone
Stvarno jesam bio zadovoljan klopom, enerijer jeste kičerica, ali je takođe osoblje profi. U stvari kada malo bolje razmislim, tačno deluje da tako neko drži.

Nešto što se zove Kordun ne može da ima lošu hranu.

Deo rukovodstva Petrohemije karijeru brusilo u Saudijskog Arabiji, što je baš onako, kao da se iz Mercedesa vratiš u Zastavu ili iz Gugla u Srbiju. Sada imaju neki program saradnje sa fakultetima pa su pokrenuli saradnju skoro sa svima, tu je i ETF, i Elektronski, i Mašinski, naravno Rudarsko geološki, pa Hemijski, FTN. Skoro svi. Moderna priča, sviđa mi se.
Realno, nemam pojma šta je sad i kako u Petrhemiji, znam da je bilo priče da ih rusi preuzmu zbog ogromnih dugova za sirovine. Njima je sirovi benzin uz gas inače osnovna sirovina. E sad, da li su restruktuirani, šta i kako rade morao bih da se raspitam. jebiga, pojede rđa. Nekad sam znao sve.
alselone alselone 17:51 18.01.2023

Re: NBA

Da, NIS je kupio neki procenat. Još uvek rade kao zaseban entitet ali je proces "ulaska u sistem" započet.
freehand freehand 18:00 18.01.2023

Re: NBA

alselone
Da, NIS je kupio neki procenat. Još uvek rade kao zaseban entitet ali je proces "ulaska u sistem" započet.

Vidiš, interesantno je da je to tehnološki i ekonomski uvek bilo najisplativije i najracionalnije, povezati rafineriju i petrohemiju u jednu firmu,jer su inače cevuljagama povezani od početka. I to je bila jedna opcija, al onda su Sloba i Stanko Radmilovićusisali rafineriju i napravili NIS:
No to svakako nije priča ni za ovde ni za ovu priliku.
softelectronics_e softelectronics_e 18:06 18.01.2023

Re: NBA

freehand
alselone
Tamo ne ulazim. Vlasnici su prilično odvratne face. Ako im se vlasnička struktura nije menjala jedan je sin nekadašnjeg glavnog debejca u južnom Banatu, tako da tamo nisam jeo.


E, jbg.

Ma nema veze, ako si ti bio zadovoljan sve ok. U neposrednoj blizini je Borneo, oni su ko Bog. Dve stotine metara odatle je Kordun, za one koji vole internacionalnu kuhinju prefinjene ukuse, poput teleće glave u škembetu, butkica, rebaraca i roštilja sva fele.

Ja volim Pančevo!
Kao i ceo Banat.
Iz nekog neobjašnjivog razloga.
Svejedno mi je gde jedem u Pančevu.
'Vetrenjača' me malo nervira zato što sam samo jednom uspeo da klopam bez rezervacije.
Ako tamo nema, odpešačim do 'Korduna'. Ako me mrzi da šetam, klopam u onim restoranima na Tamišu, ka mostu. Jednom sam bio u nekom fensi restoranu u blizini Korduna. Kičerica, nije mi se dopalo. No, jelo nije bilo neukusno.
No, dva puta sam bio u Evropi na komplet ručku.
Jeste da je sprčeno i malo, dopalo mi se.
NNN NNN 01:35 20.01.2023

Re: NBA

JOKIĆ, AAAA!!!

Čovek je vezao 3 tripl-dabla za 4 večeri (od kad je otvoren ovaj blog), prethodne dve večeri dva uzastopna i to kakva, sa preko 30 poena uz odličan procenat šuta, tj. sinoć "samo" 12/20 što je ispod njegovog ovosezonskog proseka(!), ali zato je preprošle večeri imao 13/14 (12/12 za dva!)
Na jednoj utakmici ove sezone je imao 17/18 šut za dva i to taj jedan promašaj (blokada) je pokupio i dao koš (uz faul)!
Ima dosta dobrih klipova sa njim u poslednje vreme, a i šire mase u Americi su krenule da se lože*


*Denver je prilično malo (za amreičke pojmove) košarkaško tržište, a uz to prava na prenos Nagetsa ima prilično mala lokalna televizija, a Jokić se prethodnih godina nije nešto preterano cimao kada su ih prenosili (inače ekstremno retko u odnosu na ostale) na nacionalnim televizijama, ali ove godine je baš kliknulo, nekolo utakmica koje su prenošene je posebno razbio, jedna na samom otvaranju protiv šampiona GSW, pa se onda desilo da su (isključivo zahvaljajući njemu) odabrani u Božićni specijal, kada je prikazao monstruoznu partuju protiv Finiksa (možda i najbolju u dugogudišnjoj istoriji probranih božićnih utakmica) 41p + 15s + 15a !!! (mislim ovakve brojke su ekstremna retkost u sveukupnoj istoriji NBA, a ne samo za Božićne specijale).
Ona mu se opet "posrećilo" za Novu godinu, kada je u direktnom duelu lidera konferencija uništio Boston sa tripl-dablom od 30+ poena.
Mislim sada mnogi likovi iz sveta košarke koji su ga osporavali prethodnih sezona mu se "klanjaju".
docsumann docsumann 18:00 20.01.2023

Re: NBA

tripl-dablom od 30+ poena.


Jokić je bag u igrici zvanoj basketball. kao da ga je AI sklopio po kriterijumu što jača statistika sa što manje truda.

Statistički GOAT

PS a sa ovim, šestim TD-om od 30+ poena u sezoni, izjednačio sa (ponovo) sa Čembrlenom. a tek po sezone
NNN NNN 18:11 20.01.2023

Re: NBA

Stavio si link na ovaj tekst
ali video sam ovu vest na B92 (a i pre nego što su objavili sam video na statmuse ili basketball-reference, negde već).

Od "prostih" statističkih parametara - večeras bi trebalo da izbije na prvo mesto po broju asistencija ove sezone jer dočekuju Indijanu a njima neće igrati halibarton koji je 4 asistencije ispred njega.
Mnogi "old skul" (da ih tako eufemistički nazovem) kažu da se "danas svašta piše kao asistencija" - ali bar se svima isto piše.
Inače u Jokićevu koristi ide što je preko 50% njegovih asistencija dovodi laganog polaganja/zakucavanja, dok je kod pomenutog halibartona to teko oko trećine, uz to Denver je trenutno prvi po procentu šuta za 3 i to opet dosta zahvaljujući Jokiću, a on tome ne doprinosi mnogo svojim šutem
Čovek spaja saigrače sa košem ili im daje otvoren šut za 3 ukratko.
docsumann docsumann 18:47 20.01.2023

Re: NBA

Stavio si link na ovaj tekst


popravio :)

sadašnji tim Denvera je izgrađen na igračkoj filozofiji Nikole Jokića, kao i njegovom nestandardnom stilu igre i ekstraordinarnim vještinama i sposobnostima.
taj tim krasi odlična hemija, nesebičnost, timska igra (isporučuju najviše asistencija)...za sad to funkcioniše impresivno
shmoo shmoo 10:28 16.01.2023

Иако је ово блог посвећен АО

знам да домаћин није гадљив ни на све остале спортове.

Наши рукометаши синоћ на светском првенству изгубили од Шваба само са голом разлике (33:34).

Пре тога тукли Алжир 36:27.

То је много више и боље него што сам очекивао од њих ако се узме у обзир да нам је рукомет већ годинама, заправо већ пуних 20 година, у тешком чабру.

Видим да су момци оптимисти пре свега захваљујући Шпанцу селектору (Тони Ђирона) чије име јесте велико у данашњем рукомету (пре Србије водио је Тунис од 2017. до 2020. и освојио са њима првенство Африке и играо финале Медитеранских игара). ЛИНК

NNN NNN 17:11 16.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

Наши рукометаши
Gledao sam drugo poluvreme i nisam ni malo nezadovoljan, naportiv.
Nemci su bukvalno celu utakmicu vodili 2-3 razlike u proseku, sredinom 2. poluvremena su otišli na 5 razlike, ali nismo se predavali i to je ono što me kupilo (pre Đirone smo mnogo lakše padali), i uspeli smo da se vratimo, relativno šuplja odbrana je vezala 5-6 napada bez primljenog gola, ali nažalost tada smo propustili 3 zicera (njihov golman se razbraniio), a onda smo primenili "naš specialitet" - primanje gola sa igračem više i propustili šansu da se potpuno vratimo (možda čak i da preokrenemo) protiv zvučnijeg protivnika.
Znam da je beznačajna verovatnoća da se skocka "tim sveta" u rukometu kao sredinom 80-ih, ali postoje realne nade da bar povremeno bljesnemo na nekom većem takmičenju (ako ništa bar redovno da učestvujemo), nekako zaslužujemo to (uprkos tome što se dve decenije radi gotovo isključivo naopako).
softelectronics_e softelectronics_e 18:10 16.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

shmoo
знам да домаћин није гадљив ни на све остале спортове.

Наши рукометаши синоћ на светском првенству изгубили од Шваба само са голом разлике (33:34).

Пре тога тукли Алжир 36:27.

То је много више и боље него што сам очекивао од њих ако се узме у обзир да нам је рукомет већ годинама, заправо већ пуних 20 година, у тешком чабру.

Видим да су момци оптимисти пре свега захваљујући Шпанцу селектору (Тони Ђирона) чије име јесте велико у данашњем рукомету (пре Србије водио је Тунис од 2017. до 2020. и освојио са њима првенство Африке и играо финале Медитеранских игара). ЛИНК


Šhmuu!
Ja sam sinoć popizdeo gledajući rukomet.
Jer smo propali ko pičke u finišu.
Koliko zicera smo promašili pri šansama da dođemo na minus 1, to je da popizdiš.
I, naravno, da je onaj naš penaldžija, koji je do tada dao sve golove sa 7 metara, morao da promaši kada je najvažnije.
Uh!
Usput - odavno je poznato da je ključ uspeha u svim loptaškim kolektivnim sportovima - difens.
A mi to nikako da ukapiramo.
Samo se radujemo kao budale kada damo jedan go, a boli nas kita što primimo dva.
Dakle, samo - difens.
A u napadu će već nešto da se učaprlji.
shmoo shmoo 21:15 16.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

softelectronics_e


Šhmuu!
Ja sam sinoć popizdeo gledajući rukomet.
Jer smo propali ko pičke u finišu.



Онда ти ниси гледао наше рукометаше у претходних 10-20 година када смо пропадали на почетку утакмице.

Dakle, samo - difens.
A u napadu će već nešto da se učaprlji.



Као да си мене питао шта мислим.

Узгред, како Јокић игра дифенс?






NNN NNN 23:40 16.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

како Јокић игра дифенс?

Not so bad
softelectronics_e softelectronics_e 10:27 17.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

shmoo
softelectronics_e


Šhmuu!
Ja sam sinoć popizdeo gledajući rukomet.
Jer smo propali ko pičke u finišu.



Онда ти ниси гледао наше рукометаше у претходних 10-20 година када смо пропадали на почетку утакмице.

Dakle, samo - difens.
A u napadu će već nešto da se učaprlji.



Као да си мене питао шта мислим.

Узгред, како Јокић игра дифенс?







Odlično.
Jokara ubiva.
Igrač sa najvećim brojem skokova.
shmoo shmoo 11:57 17.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

NNN, softelectronics_e

Not so bad
Odlično.
Jokara ubiva.



Свака му част!

Бре, бре, бре!

Нашо дете, а такав јувелир!

Три касице прасице има човек!

shmoo shmoo 12:01 17.01.2023

Re: Иако је ово блог посвећен АО

NNN

Znam da je beznačajna verovatnoća da se skocka "tim sveta" u rukometu kao sredinom 80-ih, ali postoje realne nade da bar povremeno bljesnemo na nekom većem takmičenju (ako ništa bar redovno da učestvujemo), nekako zaslužujemo to (uprkos tome što se dve decenije radi gotovo isključivo naopako).



Тако је.

То сам баш рекао Чарлију.

Исто је и са фудбалерима.

Успех је када се уопште и пласирају кроз квалификације да играју на великим такмичењима.

Незахвално би било с наше стране да тражимо нешто више од њих ако се узму у обзир услови у којима се та деца баве тим својим спортом у Србији.

Черевићан Черевићан 10:29 16.01.2023

у тв традицију запиљени

Počinje Australian Open

претстоји нам......... живцима нервоза
треба прегурати богме изазов екрана
навијати.... с'мером..... и реалан бити
јер победа није ником ......богом дана
NNN NNN 17:13 16.01.2023

Re: у тв традицију запиљени

Da, ovo me malko i zabrinjava, probudim se u sred noći i kao ajd samo da pogledam šta se dešava, a ionako ne spavam dovoljno.
mlatisa mlatisa 11:20 16.01.2023

фудбалери

Заборавих за време светског првенства да подсетим на Рибље Пушење и одговарајућу песму а не сећам се да је неко то помињао.




Боље икад него никад!
shmoo shmoo 11:28 16.01.2023

Re: фудбалери

mlatisa
Заборавих за време светског првенства да подсетим на Рибље Пушење и одговарајућу песму а не сећам се да је неко то помињао.

Боље икад него никад!



И Забрањена Чорба.



solo solo 11:32 16.01.2023

Ajee


AO za koju godinu.

Ovo je samo prototip.

Uzdamo se u Mitrovića pinkušu i razvojno istraživački centar šta god to bilo.

Čovek vizionar

docsumann docsumann 17:55 16.01.2023

počeo PO u NFL-u

odlično (uzbudljivo) wild card kolo



NNN NNN 20:52 16.01.2023

Re: počeo PO u NFL-u

Jeste, meni je i poslednje kolo "plej of", jer su se Jaguari pobedom protiv direktnog konkurenta plasirali, pa su Sejtsi u poslednjoj sekundi pogurali Tampu, a na najluđi način su prošli Sihoksi (bolje da nisu ), tj. ispao Grin Bej, Sijetl je pobedio posle produižetka, a Rodžers je u karijeri protiv Lajonsa imao 17:1 kod kuće i uspeo je da prokocka vođstvo na poluvremenu protiv ekipe koja je upravo eliminisana i jedina satsfakcija je bila da komšijama crkne krava.
docsumann docsumann 07:17 17.01.2023

Re: počeo PO u NFL-u

49ersi djeluju impresivno.

Prudi je definitivno poslao lepog Đimi Đija na klupu. Mekafri djeluje kao na video igrici, a i Dibo se vraća u formu...
svarog svarog 18:25 17.01.2023

Re: počeo PO u NFL-u

Gledao sam nedeljni program, i mišljenja sam da su Bilsi u velikom padu forme i da će ih Sinsinati dobiti (mada ni oni se nisu baš proslavili protiv Rejvensa bez Lamara-da ne bi one greške na gol liniji i td iz kontre svašta bi bilo).
Drugo i važnije je to što Džajantsi ubijaju i sve mi vise liči ova sezona na onu iz 2014. kada su imali 9-7 čini mi se, a na kraju uzeli SB sa onim hvatanjem Tajrija uz pomoć kacige. Možda mi se čini i zato što mi je lukavi gugl ponudio snimak poslednjeg minuta te utakmice pred početak meča NYG-Minesota :)
S obzirom na loš završetak regularne sezone Iglsa i najviše pobedu nad drugim timom Džajantsa u poslednjem kolu od 22-16 sa sve Hurtsom, veliki sam optimista u narednom kolu.
SF deluje da je našao svog Brejdija. Ne samo da je Dzimi postao nepotreban, nego je pitanje šta će biti i sa Lensom za koga su kuću dali.
Trejd za CMC deluje kao posao veka. Bojim se da će pregaziti Kauboje kao plitak potok.
Poslednji (ili prvi meč) KC -Jaguari, deluje kao laganica za Čifse, ali Dag Pederson je ozbiljna trenerčina i svašta može da se desi. Kad su Jagsi uspeli da se vrate iz 4 int u prvom pol i 27-0, sve je moguće.
S druge strane, Mahoms igra najbolju sezonu u životu, ako uzmemo u obzir da nema klasičnog prvog hvatača, poput Hila. Ok Kelce je tu,ali ovaj ih sve koristi i mnogo su nepredvidiviji nego ranijih sezona kada su ih zaustavljali.
NNN NNN 21:23 17.01.2023

Re: počeo PO u NFL-u

Svakako je Bafalo - Sinsinati derbi, a od ostalih parova jedino mi Čifsi deluju kao sigurica, najbolja stvar sa plej-ofom je što je sve moguće.
NNN NNN 00:20 17.01.2023

Naši

Večeras od 01h Đere otvara program,
a onda u sledećem terminu (ne pre 02:30) će igrati svoje mečeve Kecmanović i Krajnović (protiv Runea), a Đoković zatvara program 1. kola (meč neće početi pre 10:30).
NNN NNN 00:26 17.01.2023

Re: ostali

od zvučnijih mečeva večeras će igrati (u prvom terminu) bivši polufinalisti AO Dimitrov - Karacev, a takođe i jedan bivši finalista Tim protiv Rubljova.
Davidovič Fokina - Bublik može da bude lud meč, Friz - Basilašvili, Mari - Beretini...
NNN NNN 22:33 17.01.2023

Re: Naši

Đoković očekivano pobedio 3:0
u prvom setu bio nešto bolji, mada je Španac stvarno igrao dobro,
i drugi set bio izjednačen do pred kraj, a onda je postojao samo jedan igrač na terenu, Novak je u 3. setu imao 16 vinera i samo dve greške.
Stvarno mi se svidelo kako je igrao, nadajmo se povreda prolazi, jer kako je meč odmicao Novak je izgledao sve komfornije.
NNN NNN 22:45 17.01.2023

Re: Naši

Đere je pobedio (na 35 stepeni u hladu!), a posle je bio prekid od 3 sata zbog vrućine.
Ostali teniseri iz Srbije su ispali, juče Lajović još i nije bio loš protiv Šapovalova (ima je brejk prednosti u 3. setu, a i neke brejk prilike početkom 1. i 4. seta nije iskoristio) koji je realno bio izraziti favorit.
Krajinović je isto bio autsajder protiv Runea, čak je mogao da zakomplikuje meč krajem 3. seta, ali ćorak, a Kecmanović je baš razočarao, ne samo što je izgubio, nego nije imao ni jednu jedinu brejk priliku! Prošle godine je dogurao do 4. kola, a kasnije je na Mastersima u Indian Velsu i Majamiju stizao do četvrtfinala gde je u izjednačenim mečevima u 3 seta gubio od kasnijih osvajača tih turnira (Frica i Alkaraza), nažalost izgleda da ove godine nije u takvoj formi.
NNN NNN 22:59 17.01.2023

Re: ostali

Meč dana i prvog kola je svakako bio Mari - Beretini, Škot je izeo prva dva seta, plašio sam se da je to bilo "na svežinu" kada je Talijan izjednačio, u petom setu je imao čak i meč-loptu, ali je otišlo u super taj-brejk i kome je mari imao ogromnih 5:0 uz 3 brejka prednosti, Beretini je smanjio na 6:8, ipak je petostruki finalista Australian Opena uz nešto sreće prošao dalje.
Zverev se mučio protiv anonimnog protivnika, ali je prošao u 5 setova.
Od ostalih mečeva koje sam pomenuo Davidovič Fokina - Bublik je otišao u pet setova, a Španac je pobedio, a ludi Rus Kazahstanac je imao 16 duplih servis grešaka u meču.

Generalno su svi favoriti prošli u drugo kolo, Medvedev je juče bio baš ubedljiv, Cicipas je malo zakomplikovao u 3. setu (spasavao i set-loptu), Nadal je izgubio jedan set...

Interesantno je da je danas u najtoplijem delu dana bio prekid od 3 sata zbog vrućine, a posle je bio prekid zbog kiše, tako da neki mečevi prvog kola još nisu završeni (Novakovi potencijalni protivnicu u 2. kolu nisu čak ni započeli svoj meč).
NNN NNN 23:01 17.01.2023

Re: Naši

Možda glavni utisak dana je da je Novak Đoković u Melburnu na Rod Lejver areni dočekan onako kako i dolikuje ubedljivo najboljem teniseru u istoriji ovog turnira!
Spiridon Spiridon 11:28 17.01.2023

..

krivo mi sto ispade Kyrgios
softelectronics_e softelectronics_e 12:14 17.01.2023

Re: ..

Spiridon
krivo mi sto ispade Kyrgios


Ma daj!
Jedan manje od onih koji redovno delju Nola.
Spiridon Spiridon 15:09 17.01.2023

Re: ..

softelectronics_e
Spiridon
krivo mi sto ispade Kyrgios


Ma daj!
Jedan manje od onih koji redovno delju Nola.


ne lupetaj prcoljak

bilo bi super gledati njega i Nadala kako se mrcvare u drugom delu zreba ... ako je to uopste bilo moguce
softelectronics_e softelectronics_e 19:04 17.01.2023

Re: ..

Spiridon
softelectronics_e
Spiridon
krivo mi sto ispade Kyrgios


Ma daj!
Jedan manje od onih koji redovno delju Nola.


ne lupetaj prcoljak

bilo bi super gledati njega i Nadala kako se mrcvare u drugom delu zreba ... ako je to uopste bilo moguce

Prcnem ti ga!
Nole je igrao protiv Kirjosa 2 puta.
Znaš li koliki je skor?
NNN NNN 21:26 17.01.2023

Re: ..

Igrali su 3. puta i Kirjos vodi 2:1, ali oba ta poraza su bila u desetak dana razmaka početkom 2017. kada je Novak bio povređen i vrlo daleko od pristojne forme, pamti se samo finale Vimbldona.

PS šteta što se Kirjos povredio, prošle godine je osvojio titulu u dublu i sigurno je bio motivisan (a to je ono što mu je tokom karijere prečesto nedostajalo).
bene_geserit bene_geserit 05:18 18.01.2023

Re: ..

PS šteta što se Kirjos povredio, prošle godine je osvojio titulu u dublu i sigurno je bio motivisan (a to je ono što mu je tokom karijere prečesto nedostajalo).

Ma njemu je najviše uvek nedostajala fizička sprema, što opet proističe iz nedostatka motivacije (da trenira i pripremi se fizički).
Zato se i povređuje često.
Da mu se ponovo poklope zvezde kao na Vimbldonu, jako teško.
Spiridon Spiridon 09:19 18.01.2023

Re: ..

NNN
Igrali su 3. puta i Kirjos vodi 2:1, ali oba ta poraza su bila u desetak dana razmaka početkom 2017. kada je Novak bio povređen i vrlo daleko od pristojne forme, pamti se samo finale Vimbldona.

PS šteta što se Kirjos povredio, prošle godine je osvojio titulu u dublu i sigurno je bio motivisan (a to je ono što mu je tokom karijere prečesto nedostajalo).


Razmisljam nevezano za Kirgiosa, sto se Nadal ne povredi prosle godine nego bas sada kad je Novak tu?

njemu do kraja karijere najmanje trebaju 2 stvari. Da ga Novak odere jos par puta i da Nole uzme jos neki GS.

Ovo prvo moze da izbegne, a ovo drugo ne moze. On ce sada vec poceti da se sprema za US Open gde Nole ne moze da igra.

Ali sto neko jednom rece, i da Nole osvoji 30 GS uvek ce biti onih koji ce reci da su Nadal i Federer bolji.
nowhereman nowhereman 13:10 18.01.2023

Re: ..

Igrali su 3. puta i Kirjos vodi 2:1, ali oba ta poraza su bila u desetak dana razmaka početkom 2017. kada je Novak bio povređen i vrlo daleko od pristojne forme, pamti se samo finale Vimbldona.


Ono kako sam ja upamtio ta njihova prva dva meča: Kirjos fantastično servira, toliko dobro da praktično servisom "rešava" poen.

U jednom trenutku, lepo je moglo da se pročita sa usana da Novak kaže otprilike: "Nemam odgovor".

NNN NNN 22:25 17.01.2023

Rukometaši

Ubedljivo pobedili Katar i preneli 2 bode u sledeću fazu, koja je mnogo ozbiljnija, tamo nas čekaju Norveška (prekosutra), Argentina (21.) i Nizozemska (23.). Plašim se da nas ne košta preskupo bod koji nismo otkinuli protiv Nemačke, jer samo prve dve ekipe idu u četvrtfinale.
NNN NNN 22:39 19.01.2023

Re: Rukometaši

jbg izgubili smo od favorizovane Norveške, čak smo vodili celo prvo poluvreme i imali +5 početkom drugog, ali smo onda pali.
Sada je četvrtfinale u domenu teorije (da Nizozemska pobedi Nemačku, a onda mi njih, a da Nemci izgube od Norveške, pa kada se zatvori krug da budemo najbolji...)
solo solo 08:32 18.01.2023

There Can Be Only One!!!



Baš mi ih žao nešto.





predatortz predatortz 09:35 18.01.2023

Re: There Can Be Only One!!!

There Can Be Only One!!!


Da li primećujete stereotip u kom učestvuju i naši mediji, po kom Nadala i Federera uvek prikazuju kao civilizovane momke, a Noleta kao iskeženog divljaka?

Mene to mnogo nervira, naročito kada naši glupani na naslovnu stranu stave fotografiju Noleta na kojoj arlauče.
shmoo shmoo 09:00 18.01.2023

Извињавамо се, млого се извињавамо

Само да одговорим Литератеси јер се Спиридонов блог закључао.


literatesa

22:40 17.01.2023

Re: HAL 9000

A bre, ti ga baš ne pratiš na terenu, i ne čuješ šta o njemu govore analizirajući igru.






Не.

Рекох већ, не гледам никада NBA. Немам ја за кога тамо да навијам па ме онда ни не ради да гледам америчанску лигу. А ево сада не гледам ни баскет репрезентацију Србије када Јокић игра за репрезентацију.

У питању су емоције.

Да додам, не слушам ни разне аналитичаре, не само оне спортске, него било какве ликове којима је занимање "аналитичар".

Купиш их за кавурму и кило белог да причају шта год ти желиш.

Јефтини су прилично.

(Они међу њима који анализирају политику су најјефтинији. Увек су на понижењу, што би рекла моја сестра када у излогу неке радње види реч "снижење".)

А и за разлику од Сомбора, ми овде у Београду на зидовима цртамо Александра Митровића. И то не само на зиду његове основне школе.





literatesa literatesa 10:21 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

А и за разлику од Сомбора, ми овде у Београду на зидовима цртамо Александра Митровића. И то не само на зиду његове основне школе.


Taso, dosadnjakoviću i ljubomorko, ljubomoran si što je Jokić nekad bio bucko kao ti danas. :)


Vjeruj mi da sam sinoć vidjela (i tek jutros rano komentar o džez pričama) tu zgradu u Somboru, pored zgrade kamiončić sa kranom, na kranu gore visoko stoji umjetnik, crta. Grafit u fazi stvaranja. I baš je dobar.

Jokićev talenat je i u neposrednosti kao kod čovjeka koji se ne bavi ljudskim mizerijama.. i kroz igru, neposredno i inteligentno vlada terenom i ekipom (u šahu je to maštovitost ili pomjeranje granica, nekad kao sužene svijesti pratim samo jedan grupisan figurama ćošak table i povučem pogrešan potez jer nisam obratila pažnju na topa u lijevom donjem desnom uglu koji u stvari mijenja scenario, u košarci je to Jokić, glavna figura na svakoj poziciji terena), i zaslužena slava je nekako prirodna, podrazumjeva se da ne moramo pokazati prstom na nju, valjda osjećaj kad imaš posla sa istinskim talentima, vidiš na ovom zidu njega i zamisli onaj mural u Andrićgradu, ono natezanja kanapa kraj magarca.

Ali poslije božićnih slika, Sombor vežem za šah. :)


Taso, ne bih odgovorila da si opet počeo sa klozetskim metaforama (što bi rekla Smajlovićka Svetislavu a on nam se požalio:)..


literatesa literatesa 10:25 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Само да одговорим Литератеси јер се Спиридонов блог закључао.

Dobar i vic onaj Milanov. :)
shmoo shmoo 10:42 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa

Taso, dosadnjakoviću i ljubomorko, ljubomoran si što je Jokić nekad bio bucko kao ti danas. :)



Мени се пре чини да су јокићевци љубоморни на мене зато што нису тако дебели као ја.

Па удавише гњурца са својим љубимцем Ниџом. Или Николетином? Није важно.

Перцепције нам се не поклапају, драга моја.

Ali poslije božićnih slika, Sombor vežem za šah. :)


И треба.

Паметније би им било да на зидовима у Сомбору цртају шахисте него овог коњољупца.

U razmaku od šest godina (1924-1930) Sombor su posetila dva šahovska svetska šampiona, dr Emanuel Lasker i Aleksandar Aljehin. Odigrali su u Somboru 65 partija i ni jednu nisu izgubili. (ЛИНК)


Јбг, ови су били светски шампиони... А Јокић када игра, буде девети на Европском првенству. Разлика је драстична.

Но, боже мој... О укусима се не расправља.

Taso, ne bih odgovorila da si opet počeo sa klozetskim metaforama (što bi rekla Smajlovićka Svetislavu a on nam se požalio:)..



Па што то одмах не рече?







EDIT: Јеси неки пут пробала да на својој табли код куће вучеш потезе из неке партије коју су међусобно одиграли Ласкер и Аљехин?

Ја јесам... Много пута... Као и партије неких других великих мајстора шаха.

Много је добро.

Уживај у овој лепотици.





literatesa literatesa 11:14 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Јбг, ови су били светски шампиони... А Јокић када игра, буде девети на Европском првенству. Разлика је драстична.

Но, боже мој... О укусима се не расправља.


Izgleda da se i ti ne sjećaš više kad i kako je počela netrpeljivost? Pravi razlozi da dvoje mladih umre, ako su postojali uopšte?






literatesa literatesa 11:16 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

на својој табли код куће

Gledala sam neke skupe table, čudila se čudom, sramota me reći cijenu. Razmišljam ovih dana da kupim.

Много је добро.

Уживај у овој лепотици.

:)
shmoo shmoo 11:56 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa

Gledala sam neke skupe table, čudila se čudom, sramota me reći cijenu. Razmišljam ovih dana da kupim.



Па што скупе?

Имао сам у животу небројено много шаховских табли, великих, малих... Чак и једну магнетну величине отприлике две паклице цигарета на којој се фигуре "залепе" за таблу када их спустиш на неко поље. Згодна за путовања јер не могу фигуре да ти попадају са табле када аутобус труцка.

И многе од тих мојих табли (од којих сам већину поклонио школској шаховској секцији) имају већ написане бројеве и слова поред линија, хоризонтала и вертикала.

А опет најомиљенија ми је једна моја стара, најстарија, шаховска табла која није имала бројеве и слова него сам ја на њој још у основној школи залепио селотејпом (који повремено обновим) квадратиће од обичног папира на којима сам исписао бројеве 1-8 и слова A-H.

Шта ће ти оне позлаћене или од слоноваче фигуре и шаховске табле шљокичаве к'о из неког ријалитија?


Izgleda da se i ti ne sjećaš više kad i kako je počela netrpeljivost? Pravi razlozi da dvoje mladih umre, ako su postojali uopšte?


Како се не бих сећао?

Па живео сам и ја у социјалистичком самоуправљању.

(Мада ни до данас нисам утврдио да ли је више било социјалистичко или је више било самоуправљање, али нема везе... Било па прошло.)

И баш некако у тим годинама у којима су својевремено били другарица Капулетијева и друг Монтаги смувао ја једаред у Брелама на мору ћерку Живана Берисављевића који је тамо имао своју вилу зарађену од самопрегорног рада у корист радника, сељака и поштене интелигенције.

Али ме она откачила јер се увредила пошто сам је питао шта јој је тата када сам први пут видео ту њену продичну вилу. Она одговорила питањем:"Па је л' ти читаш новине?"

Ја јој рекао:"Не, али из овога закључујем да ти тата сигурно није рудар или учитељица."

И замисли, она ме откачила. Није више хтела ни да ме види.


Ромео,
о, Ромео! Зашто си Ромео?
Шта садржи име? Ружа би давала
слатки мирис, па ма како је ми звали.







softelectronics_e softelectronics_e 12:17 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

shmoo
Само да одговорим Литератеси јер се Спиридонов блог закључао.


literatesa

22:40 17.01.2023

Re: HAL 9000

A bre, ti ga baš ne pratiš na terenu, i ne čuješ šta o njemu govore analizirajući igru.






Не.

Рекох већ, не гледам никада NBA. Немам ја за кога тамо да навијам па ме онда ни не ради да гледам америчанску лигу. А ево сада не гледам ни баскет репрезентацију Србије када Јокић игра за репрезентацију.

У питању су емоције.

Да додам, не слушам ни разне аналитичаре, не само оне спортске, него било какве ликове којима је занимање "аналитичар".

Купиш их за кавурму и кило белог да причају шта год ти желиш.

Јефтини су прилично.

(Они међу њима који анализирају политику су најјефтинији. Увек су на понижењу, што би рекла моја сестра када у излогу неке радње види реч "снижење".)

А и за разлику од Сомбора, ми овде у Београду на зидовима цртамо Александра Митровића. И то не само на зиду његове основне школе.



Jedan je Jokić!

Info za Šmuua koji ne prati - Jokić i juče postigao tripl dabl, protiv Portlanda.
literatesa literatesa 12:18 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Па што скупе?

Ma ne skup, tako je ispalo, piše :)..

1300$ košta ovaj, i nije najskuplji na svijetu (ima ih sa više 0), figure su lijepe.



Uzela bih ovako jedan klasičan, sve do 100, sve do dvije 0. I ne vjerujem da su kralj i kraljica štrkljasti kao na slici.




Nešto razmišljam, tačno bi me samo šahom poklonom i od 50$ neko podmitio do kraja života. :)

literatesa literatesa 12:19 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

:))

literatesa literatesa 12:23 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Имао сам у животу небројено много шаховских табли, великих, малих... Чак и једну магнетну величине отприлике две паклице цигарета на којој се фигуре "залепе" за таблу када их спустиш на неко поље. Згодна за путовања јер не могу фигуре да ти попадају са табле када аутобус труцка.


Pogledaj ovo, prije sec:




Ne volim kad figure imaju dole onaj kako se zove platno? Ne čuju se potezi, ne volim ni magnetne table, ni ove nove elektronske, klasičan drveni šah.
literatesa literatesa 12:24 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

kako se zove platno

Čoha?
softelectronics_e softelectronics_e 12:25 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa
kako se zove platno

Čoha?

Čoja.
Ja imam baš takve figure, sa čojom na dnu.
Zelenom.
literatesa literatesa 12:28 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Čoja.
Ja imam baš takve figure, sa čojom na dnu.
Zelenom.

Je li da, e baš na to mislim i ne volim zato što se ne čuje potez, ne čuje se zvuk drveta. :)

Ne razumijem čemu ta bešumnost šaha, tepih na figuri.
shmoo shmoo 13:45 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa

Nešto razmišljam, tačno bi me samo šahom poklonom i od 50$ neko podmitio do kraja života. :)



Ако је тако, онда...

"Ти си, Мицо, сада мој!"

prije sec


У, бре! Одлично!

ne volim ni magnetne table


Згодне за путовања, на плажи,...

Ne razumijem čemu ta bešumnost šaha, tepih na figuri.


Мој таст је имао обичај да петком увече седне са својим другаром и да до недељног ручка скоро без прекидања осим пар сати спавања, одигра безброј партија.

Е, сад замисли како би било осталима у кући да нису налепили чоју (пази, они су сами налепили чоју испод фигура) док они лупају фигурама по табли у жару борбе.






(клик на слик)

softelectronics_e softelectronics_e 13:46 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa
Čoja.
Ja imam baš takve figure, sa čojom na dnu.
Zelenom.

Je li da, e baš na to mislim i ne volim zato što se ne čuje potez, ne čuje se zvuk drveta. :)

Ne razumijem čemu ta bešumnost šaha, tepih na figuri.

Unutrašnjost kutije u kojoj se nalaze figure je obložen čojom.
Sigurno je majstoru preostalo čoje, pa da se ne bi bacila, majstor se dosetio da čoju stavi na dna figura.
Šta drugo?
docsumann docsumann 18:58 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Jedan je Jokić!


kad te hvali jedan od najvećih - Hakim o Jokiću
literatesa literatesa 20:21 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Мој таст је имао обичај да петком увече седне са својим другаром и да до недељног ручка скоро без прекидања осим пар сати спавања, одигра безброј партија.

Е, сад замисли како би било осталима у кући да нису налепили чоју (пази, они су сами налепили чоју испод фигура) док они лупају фигурама по табли у жару борбе.

Da, logični razlozi, ali nisu dovoljni. :)


Norveška





(клик на слик)


Ma šta klik, onesvijestila sam se. Perverzna stranica.


"The World Chess Hall of Fame presents world-class exhibitions that explore the connection of chess to art, culture, and history. As a member, you will enjoy a wide range of benefits including invitations to private receptions with featured artists and access to behind-the-scenes tours with the Curators."


World Chess Hall of Fame


literatesa literatesa 20:25 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Unutrašnjost kutije u kojoj se nalaze figure je obložen čojom.
Sigurno je majstoru preostalo čoje, pa da se ne bi bacila, majstor se dosetio da čoju stavi na dna figura.
Šta drugo?

Pa da, za čojadžije, vidi ovaj ima futrolu za figure, ne čuju se?,

ali ta čoha je neprijatna kao dlačice na breskvi, brr.

Sjetila sam se poslije da Piatnik, poznat po kartama, ima i šah. Ozbiljno ću se posvetiti izboru table i figura jer znam šta hoću, čak i boje slova i brojeva na poljima..


literatesa literatesa 20:26 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa literatesa 20:38 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

World Chess Hall of Fame

Moram još jednom razmisliti o svemu, o životu. :)
bene_geserit bene_geserit 20:47 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

bene_geserit bene_geserit 20:51 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa literatesa 21:02 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Bane, ovo su neke vikinške rune izrezbarene.


Gdje si našao, jel piše koje drvo? Kako su bijele figure šarene, ne bih pogađala, bor talijanski? Finski? :)
NNN NNN 22:14 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

jedan od najvećih - Hakim
Nisam gledao Rasela, Čembrlena, Džabara (krenuli NBA prenosi pred sam kraj njegove karijere, imao sam negde skinuto neko finale Lejkers - Boston, pa sam njega malo okrznuo),
ali sam zato "gutao" NBA od 90-ih kada su centri bili na vrhuncu, ligom su dominirali Hakim, Šekil, Robinson, Juing (bili su još Morning, Mutombo i naravno Divac) i po meni je Olajdžuvon najkompletniji (i najbolji) centar kog sam ikada gledao, elitan na oba kraja terena, a finale iz 94. možda i najbolje (iako sam u njemu navijao za Juingove Nikse). Posle je 95. u finalu ukrotio Šekila (a onda je Džordan rekao da je bilo dosta zajebancije).
freehand freehand 22:20 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

NNN
jedan od najvećih - Hakim
Nisam gledao Rasela, Čembrlena, Džabara (krenuli NBA prenosi pred sam kraj njegove karijere, imao sam negde skinuto neko finale Lejkers - Boston, pa sam njega malo okrznuo),
ali sam zato "gutao" NBA od 90-ih kada su centri bili na vrhuncu, ligom su dominirali Hakim, Šekil, Robinson, Juing (bili su još Morning, Mutombo i naravno Divac) i po meni je Olajdžuvon najkompletniji (i najbolji) centar kog sam ikada gledao, elitan na oba kraja terena, a finale iz 94. možda i najbolje (iako sam u njemu navijao za Juingove Nikse). Posle je 95. u finalu ukrotio Šekila (a onda je Džordan rekao da je bilo dosta zajebancije).

Yao Ming gleda i neverue
bene_geserit bene_geserit 22:24 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Gdje si našao, jel piše koje drvo? Kako su bijele figure šarene, ne bih pogađala, bor talijanski? Finski? :)

izraelski (googlaš "chess set Israel" i odma izađe)
literatesa literatesa 22:47 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

izraelski (googlaš "chess set Israel" i odma izađe)

Pretpostavila sam da se krije rebus, duhovito :), pa jeste ličilo na svjećnjak al sam i radi kraljice u obliku zvonceta pomislila da je arapski. Reko, ne, ne, to je vikinški ručni rad. I borovina je svijetla?, ovako bijelo drvo je možda raslo kraj mora, na suncu.

literatesa literatesa 22:49 18.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Pogledaću sutra, često piše kraj table koje je drvo. I to jeste jako bitno, ja-ko. :)
bene_geserit bene_geserit 02:25 19.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

.
softelectronics_e softelectronics_e 07:45 19.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

docsumann
Jedan je Jokić!


kad te hvali jedan od najvećih - Hakim o Jokiću

Samo za Šmuua i ostalo veselo društvo - Jokićev 90. tripl dabl!



Jedan je Jokić!
shmoo shmoo 08:34 19.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

softelectronics_e
docsumann
Jedan je Jokić!


kad te hvali jedan od najvećih - Hakim o Jokiću

Samo za Šmuua i ostalo veselo društvo - Jokićev 90. tripl dabl!
Jedan je Jokić!






softelectronics_e softelectronics_e 09:07 19.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

literatesa
Unutrašnjost kutije u kojoj se nalaze figure je obložen čojom.
Sigurno je majstoru preostalo čoje, pa da se ne bi bacila, majstor se dosetio da čoju stavi na dna figura.
Šta drugo?

Pa da, za čojadžije, vidi ovaj ima futrolu za figure, ne čuju se?,

ali ta čoha je neprijatna kao dlačice na breskvi, brr.

Sjetila sam se poslije da Piatnik, poznat po kartama, ima i šah. Ozbiljno ću se posvetiti izboru table i figura jer znam šta hoću, čak i boje slova i brojeva na poljima..



Šta će ti slova i brojevi?
literatesa literatesa 09:30 19.01.2023

Re: Извињавамо се, млого се извињавамо

Bane,

Prvi šah je drvo koje bi se podrazumjevalo u određenim geografskim uslovima, i bez mnogo muke znao odgovor, drvo kojeg se uopšte nisam sjetila a kako bih jer razmišljam iz svog planinskog, šumskog ugla ----> maslina

Zamisli, maslina. Zato mi je bilo tako čudno i šareno i bijelo, ali bih jedino u početku dok još nisam sklopila kockice 100% rekla da je sa sunčanog tla. Tlo boje pijeska zajedno sa onom figurom pustinjske kraljice.


I da li je bor mek za obradu? Ako neki stolar prati blog, bilo bi lijepo da se pridruži. Ili čovjek koji radi sa dlijetom, žena. :)


Drugi, primjetila sam različite figure, bijelci protiv faraona.

Koreanski set,

"Handcarved wooden chess set inspired by two great civilizations. On the whites side we have the Roman empire and on the black side Ancient Egypt. It is my fathers best work made for me 15 years ago. It's a family heirloom and i am sad to part my way with it. It's a unique piece like no other out there. I am not familiar with the type of wood he used. The squares are lined with copper wires."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana