Sport

Serbian Wells

NNN RSS / 11.03.2019. u 19:57

grounds-aerial-view.jpg 

Naslov sam maznuo sa B92, inače sam sinoć mislio da stavim naslov "Indianvelsić", ali nekako ne bi bilo pošteno prema našem Laslu Đereu,
međutim bi bilo slikovitije jer su među 32 preostala takmičara, osim Đokovića, Krajinovića i Kecmanovića tu još i Raonić, Čilić (izbacio Lajovića) i Karlović (izbacio Ćorića).
Đoković juri (rekordnu) 6. titulu ovde, a zatvara večerašnji program (ne pre 04h) protiv Kolšajbera (koji je sve osim naivan protivnik). Inače ludi Đoka igra i u dublu sa Fonjinijem i trenutno su dogurali do četvrtfinala, ovo ima više za cilj da se malo razmrda posle skoro mesec i po dana bez takmičarskog tenisa, a i delovalo je da se dobro zabavljaju.
Svakako kao najzanimljiviji meč 3. runde se nameće Đere - Kecmanović (večeras oko 22h) dakle imaćemo sigurno nekoga i u 1/8, a tamo se možda po 3. put u poslednjih 15-ak dana sastanu Đere i Ože-Aliasim. Kecmanović je upao kao "lucky loser" umesto Andersona, ali je opravdao poverenje. Krajinović je (ponovo) pobedio Gofana (i ujedno se "osvetio" bivšem treneru) i sutra će da igra protiv Medvedeva.
Osim naših u 4. kolu ćemo sigurno imati i jednog tenisera iz Švajcarske jer igraju Federer i Vavrinka (verovatno zatvaraju sutrašnji program). Federer takođe juri 6. titulu (prošle godine mu bizarno izmakla protiv Del Potra, propustio je jedno 3 meč-lopte na svoj servis), a Vavrinka se vraća u formu posle operacije.
Biće sigurno u 4. kolu i neki teniser iz Nemačke jer igraju Zverev i Šruf i neki Rus jer igraju i Hačanov i Rubljov... itd.

Od ostalih sportova sezona u ski-skokovima se bliži samom kraju, za vikend je počela norveška turneja Raw air i dominira domaći Brka Johanson, ono što je lepo je što će svaki dan da skaču (tj. 10 dana za redom), a ne samo vikendom.  
Naravno kulminacija je za vikend na letaonici u Vikersundu, a onda je nedelju dana kasnije zatvaranje sezone na Planici, nadamo se nekom svetskom rekordu :)

Za vikend je počeo Moto GP šampionat više nego spektakularnim trkama u Kataru, nažalost nisam otvorio blog da ne bih morao da otvatram drugi sledećeg vikenda (lenjos' :(). Posebno je bila impresivna trka u najvažnijoj kraljevskoj klasi gde je Doviciozo za 23 hiljadita dela sekunda bio brži od Markeza, a Rosi je završio na 5. mestu sa samo 0,6 sekundi za pobednikom! (Trivija je da je verovatno Rosi najbrže odvezao trku od starta do cilja, jer je startovao iz 5. reda sa 14. mesta)

Sledeći vikend počinje i sezona F1

Juče je Roni većiodsnukera O'Saliven osvojio prestižni turnir u Prestonu i to tako što je u poslednjem frejmu napravio 1000. "senčuri" tj. stotku po naški (poređenja radi 2. na večitoj listi je sedmostruki svetski šampion Hendri sa nešto preko 750).

U NBA se polako hvataju pozicije za plej-of koji počinje za mesec dana (otprilke kad i poslednji serijal GameofThrones-a).

U fudbalu Tadić dominira na svim frontovima...

Opširnije u komentarima...

 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 20:20 11.03.2019

Djokognini :)

NNN NNN 22:08 11.03.2019

Re: Djokognini :)



Gledao sam prethodni meč kada su dobili Raonića i Šardija (inače su svi dobri sa Novakom i treniraju povremeno zajedno u Monte Karlu) bukvalno je ličelo na egzibicioni meč gde se svi učesnici zabavljaju kao i publika.
niccolo niccolo 20:44 11.03.2019

Snuker

Juče je Roni većiodsnukera O'Saliven osvojio prestižni turnir u Prestonu i to tako što je u poslednjem frejmu napravio 1000. "senčuri" tj. stotku po naški (poređenja radi 2. na večitoj listi je sedmostruki svetski šampion Hendri sa nešto preko 750).

Pri tome je u tom frejmu imao šansu i za najveći brejk na turniru (141 naspram 140 koliko je u jednoj od ranijih rundi napravio Tramp), što je još dodatnih 5.000 funti, i čak je i ubacio poslednju crnu za 141 i onda mu upadne i bela pa se nije važilo...
NNN NNN 22:14 11.03.2019

Re: Snuker

Nisam gledao direktan prenos, ali sam video snimak, Roni Raketa je uživao u trenutku slave, a publika je navijala kao na fudbalskom stadionu - nešto potpuno nezamislivo za meč snukera
jadragoljub jadragoljub 22:18 11.03.2019

Re: Snuker

u tom frejmu

idibe sas taj frejm. pola minuta mi trebalo da razbijam glavu šta je frejm u tenisu i kad je đoković igrao 140 u tajbreku, dok nisam skapirao da si otišo u zanzibar . kako si skočio sa tenisa na snuker ostaće večita tajna za arheologe iz budućnosti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:38 11.03.2019

Re: Snuker

Nisam gledao direktan prenos

Ja sam imao sreću da stignem tačno na kraj poslednjeg frejma. Jedan od najlepših trenutaka koje sam video u snukeru.

A uskoro počinje Svetsko prvenstvo, vrhunac sezone. Ima da obenavim.
jadragoljub jadragoljub 22:39 11.03.2019

Re: Snuker

Milutin Milošević
Nisam gledao direktan prenos

Ja sam imao sreću da stignem tačno na kraj poslednjeg frejma. Jedan od najlepših trenutaka koje sam video u snukeru.

A uskoro počinje Svetsko prvenstvo, vrhunac sezone. Ima da obenavim.

dobro veče Gazda, otkude vas kodi nas
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:40 11.03.2019

Re: Snuker

Sport, Drakče, sport
jadragoljub jadragoljub 22:47 11.03.2019

Re: Snuker

Milutin Milošević
Sport, Drakče, sport

ako, bar nešto

NNN NNN 23:11 11.03.2019

Re: Snuker

uskoro počinje Svetsko prvenstvo, vrhunac sezone. Ima da obenavim.

Ovo me podseti da je neko skoro rekao da je sreo glumca Vlastu Velisavljevića (92 godine pune! ) i Vlasta mu kaže da ne spava noću nego da gleda snuker
mirelarado mirelarado 23:25 11.03.2019

Re: Snuker

NNN
uskoro počinje Svetsko prvenstvo, vrhunac sezone. Ima da obenavim.

Ovo me podseti da je neko skoro rekao da je sreo glumca Vlastu Velisavljevića (92 godine pune! ) i Vlasta mu kaže da ne spava noću nego da gleda snuker


Meni prijateljica nedavno pričala kako je otkrila da se njena majka (85) navukla na snuker, navija za O Salivena i analizira partije.
neverovatan neverovatan 09:32 12.03.2019

Re: Snuker

niccolo
Juče je Roni većiodsnukera O'Saliven osvojio prestižni turnir u Prestonu i to tako što je u poslednjem frejmu napravio 1000. "senčuri" tj. stotku po naški (poređenja radi 2. na večitoj listi je sedmostruki svetski šampion Hendri sa nešto preko 750).

Pri tome je u tom frejmu imao šansu i za najveći brejk na turniru (141 naspram 140 koliko je u jednoj od ranijih rundi napravio Tramp), što je još dodatnih 5.000 funti, i čak je i ubacio poslednju crnu za 141 i onda mu upadne i bela pa se nije važilo...

Nije napravio Tramp, nego baš Robertson kojeg je Roni i pobedio u finalu.

Joj, a gledao sam kako je skrljao nesrećnog Alena u polufinalu - 6 na prema 0.
niccolo niccolo 15:19 12.03.2019

Re: Snuker

Nije napravio Tramp, nego baš Robertson

Da, da, na njega sam mislio
NNN NNN 22:24 11.03.2019

Đere - Kecmanović

upravo počinje
(na kladionicama je Kecmanović blagi favorit!)

inače prvi učesnici osmine finala su Raon i Karlov
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:39 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Truba mi da Lasla i iz zajebancije nazovem Der. Ne zbog nacionalnosti, nego zbog one muljare koja je i sada izgleda predsednik Bokserskog saveza.
NNN NNN 23:05 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Karlović
je pre 11 dana napunio 40 godina (dakle gazi 5. deceniju) i najstarijiji je teniser na turu (ne računam one matorce koji još igraju isključivo u dublu), mislim Ivo je 2 i po godine stariji od Federera
+ on je i najviši igrač na turu,
mada kako stvari stoje Rejli Opelka će da ga prestigne, jer dečko ima 21 i po godinu, dakle može da poraste još koji centimetar, a Ivo bi već trebalo da počne da se smanjuje

... ove dve prethodne činjenice nam objašnjavaju i zašto je prvi u istoriji po broju ukupnom asova (skoro 13 i po hiljada)!
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:14 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Kecmanović

Nešto da proverim: je li Miomir prvi naš (ozbiljniji) igrač koji nosi Najk opremu? Ne sećam se da je neko nosio u poslednje vreme.
NNN NNN 23:14 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Đere je uzeo prvi gem imao 0:30 i od tada je igrao samo Miomir i uzeo 1. set sa 6:2
u 2. uz seriju brejkova Kecmanović vodi 2:1,
a Đere je tražio lekarsku pomoć
upravo je zgutao neke tablete (kod Đokovića obično pokažu čudesan efekat)
NNN NNN 23:16 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Miomir prvi naš (ozbiljniji) igrač
trebalo bi da je tako.
On je bio prilična zvezda u mlađim kategorijama, ali znamo da je najteži period u karijeri tranzicija u seniore, ovaj turnir bi mogao da mu bude odskočna daska (naročito posle načina na koji je upao).
NNN NNN 23:24 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Đere
Đere je pre dve nedelje uzeo turnir u Riju i on je trenutno jedini naš igrač uz Đokovića koji je osvojio turnir serije 500!
(Novak trenutno ima i 52 Velika turnira)
Dakle ni Tipsa (koji je dve godine bio top 10 igrač) ni Troicki (koji je dogurao do 12. mesta) nemaju osvojen turnir iz serije 500 (čak ni finale!)!
A ako bismo pretočili u poene (i zanemarili Đokovića ), jedino su još Boba Živojinović sa dva polufinala Gren Slema (što je 720 sadašnjih poena) i Krajinović sa finalom Mastersa (600 poena) osvojili više poena u cugu, tj. na nekom pojedinačnom turniru!
jadragoljub jadragoljub 23:28 11.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

A ako bismo pretočili u poene (i zanemarili Đokovića ), jedino su još Boba Živojinović sa dva polufinala Gren Slema (što je 720 sadašnjih poena) i Krajinović sa finalom Mastersa (600 poena) osvojili više poena u cugu, tj. na nekom pojedinačnom turniru!

a selešova, ako spominješ bobu moraš i selešovu, pa i onu zlovenku mimu jaušovec libeše.
NNN NNN 00:01 12.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

jadragoljub
A ako bismo pretočili u poene (i zanemarili Đokovića ), jedino su još Boba Živojinović sa dva polufinala Gren Slema (što je 720 sadašnjih poena) i Krajinović sa finalom Mastersa (600 poena) osvojili više poena u cugu, tj. na nekom pojedinačnom turniru!

a selešova, ako spominješ bobu moraš i selešovu, pa i onu zlovenku mimu jaušovec libeše.


Pa ograničio sam se samo na tenisere iz Srbije.

Što se tiče Jugoslavije Franulović i Pilić su igrali finale Rolan Garosa (1970. odnosno 1973.).
Mislim da je Željko Franulović trenutno direktor Masters turnira u Monte karlu,
a Nikola Pilić ima čuvenu tenisku akademiju u Minhenu (i on je na neki način Novakov teniski otac, ili bar deda ako je Vajda otac )

Od teniserki Mima Jaušovec je osvojila RG 1977.
Monika Seleš je kao Jugoslovenka odvojila 8 GS (+1 kao Amerikanka).
Ana Ivanović je osvojila Rolan Garos 2008.
Jelena Janković nažalost nikada nije osvojila GS (imala je jedno finale i gomilu polufinala) + ima nekoliko osvojenih turnira u rangu muških Mastersa i 2008. je završila godinu na 1. mestu na WTA listi.

Od EX JU Iva Majoli je uzela Rolan Garos 1997.
Ivanišević je uzeo Vimbldon 2001.
a Čilić US Open 2014.

(valjda nisam ništa preskočio )
NNN NNN 00:12 12.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Pobeda Kecmanovića 6:2 7:6 (znaju kladionice!)
ovo bi moglo puno da mu pomogne u daljoj karijeri
(naročito što ne bi bio autsajder ni u sledećem meču)!

Što se Đerea tiče, možda je i bolje da se malo odmori,
imao je dve naporne, ali i uspešne nedelje, još je posle Rija delovao umorno, ali se dobro držao i u Sao Paolu, a ono što je najlepše je da bi trebalo zaradi još neki poenčić i da možda skoči neko mesto, ali sigurno je da svakako ostaje među prva 32 tj. biće nosilac i na sledećem Mastersu u Majamiju, pa će moći još neki poen da zaradi.
Bitno je da zadrži kontinuitet dobrih igara i da sačuva zdravlje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:17 12.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Jelena Janković nažalost nikada nije osvojila GS (im


Pa jeste, mesoviti dubl Vimbldon sa Marijem, bratom.. (osim ako nisi racunao samo singlove).
NNN NNN 13:29 12.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

samo singlove

Samo singlovi!

Inače u dublovima Zimonjić ima nekoliko,
Nestorović ima još više od njega,
a čak i Boba ima 1 GS (i bio je i br. 1 na ATP listi dublova).
jadragoljub jadragoljub 15:31 12.03.2019

Re: Đere - Kecmanović

Pa ograničio sam se samo na tenisere iz Srbije.

Seleš??????

dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 11:16 12.03.2019

MotoGP

Impresivan i spektaluran početak sezone u sve tri kategorije. Koliko je bilo zanimljivo pokazuje i podatak da je razlika izmedju prvoplasiranog i drugoplasiranog u sve tri klase je bila manja od jedne stotinke (moto 3, 53 hiljaditinke; moto 2, 25 hiljaditinki; motoGP, 23 hiljaditinke). Posle neverovatne završnice prošlogodišnje sezone u moto3, gde je pobedio debitant Ondžu od svega 15 godina, ova sezona je otvorena prvom pobedom Japanca Kaita Tobe, prvog japanskog pobednika u istoriji moto 3 (pre toga je bila klasa 125 kubika). U moto2 su u ovoj sezoni zamenjeni agregati na svim motorima i umesto Honde sada sve ekipe snabdeva Triumf od 765 kubika. Da uživanje bude veće iz moto trojki su u dvojke prešli i prošlogodišnji šampion, vicešampion i trećeplasirani Martin, Bezeki i Didja), kao i pobednik prve ovogodišnje trke Baldasari. O ovogodišnjem prvom vikendu motoGP bi pored same trke koja je opisana u tekstu dodao samo briljantne kvalifikacije debitanta Kvartarana (19 godina) i Mira. Inače Kvartarano vozi petronas Yamahu, jedini od četvorice (Morbideli, Vinjales, Rosi) koji nema fabrički ovogodišnji motor. (Ima ali i nema). Prvi vikend je obeležio i pad Lorenca koji zbog toga i nije odvezao trku kako bi trebalo. S druge strane tu je i treće mesto Kal Krančloa posle teškog pada. Postoje i razočarenja ali ona su bila i očekivana (Zarko - KTM, Janone - Aprilia) zbog navikavanja na nove fabričke ekipe. U svakom slučaju iako je u motoGP i ove godine najveći favorit MM93, posle prve trke očekuje se možda najinteresantnija sezona.
NNN NNN 13:38 12.03.2019

Re: MotoGP

Lorenco je bio pod znakom pitanja, da li će uopšte da vozi,
na kraju je uspeo da uđe i u bodove (13. mesto u ciljnom pravcu i 3 boda)
Bilo je mnogo intaresnantno jer je skoro celu trku u vođstvu bila grupa od 8-9 vozača u 2 sekunde.
Sad sledi malo duža pauza (3 nedelje) pa idu u Argentinu, pa u SAD,
ako Markez nekim čudom ne dobije obe trke - biće zanimljiva sezona.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 14:20 12.03.2019

Re: MotoGP

Da, ali i takav je odlično odvezao trku. Trka je bila kao da se voze moto trojke.
Suzuki je u medjusezoni baš napredovao (iako su već krajem prošle sezone Rins i Janone to najavili što u kvalifikacijama što na samim trkama - Rins. Satelitski tim sa Takom i Krančlom je u ovoj trci nagovestio odlične vožnje. Ukoliko ne bude imao padova kao u prošloj sezoni može dosta da uradi. Jamahe su opet pokazale svoje slabosti posebno u ubrzanju na startno ciljnom pravcu, ali sa morbidelijem i kvartaranom se mogu očekivati dobre trke. Dukati sa pramakom i novim vozačima je direktni konkurent Marku i poziciji za prva tri mesta. Lepo rečeno - Ako Markes nekim čudom ne dobije obe trke , mada, za TEXAS, bojim se da mogu odmah da mu upišu 15 bodova. Ali nema veze nek voze kao ovog vikenda pa je sve ok. Imamo mi i moto3 i moto2 pa i Superbajk. Spidvej i motokros kad nam puste
niccolo niccolo 15:21 12.03.2019

Re: MotoGP

Janone

Taj lik je toliko lud da se skrljao nakon kraja trke.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 15:56 12.03.2019

Re: MotoGP



Da, da, a možda je hteo da proveri kako ide Zarkov KTM

Milutin Milošević Milutin Milošević 20:43 12.03.2019

Krajinović

Auuuu, ala je Krajinović otresao Medvedeva!!!
jadragoljub jadragoljub 20:50 12.03.2019

Re: Krajinović

nešto sam načuo da će doković da igra večeras, ima li nešto od toga
neverovatan neverovatan 21:30 12.03.2019

Re: Krajinović

jadragoljub
nešto sam načuo da će doković da igra večeras, ima li nešto od toga

Javili su da nastavlja u 22.00.
jadragoljub jadragoljub 21:31 12.03.2019

Re: Krajinović

neverovatan
jadragoljub
nešto sam načuo da će doković da igra večeras, ima li nešto od toga

Javili su da nastavlja u 22.00.

tenks
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:06 12.03.2019

Re: Krajinović

Nadal ima kose za još jedno desetak pranja
niccolo niccolo 23:10 12.03.2019

aaa*

ala smo karali ovaj glupi Atletiko zguza...erotska soba!


* omaž Miši Tumbasu

NNN NNN 23:36 12.03.2019

Re: aaa*

Omaž Miši Tumbasu dao i Simeone na prošloj utakmici
vcucko vcucko 08:41 13.03.2019

Re: aaa*

niccolo
ala smo karali ovaj glupi Atletiko zguza...erotska soba!


* omaž Miši Tumbasu


AM je najveći gubitnik LŠ ikada. To kako su oni gubili finala (ukupno 3) je za priču uz logorsku vatru.

Daleke 1974. igrali su finale protiv Bajerna, i jedni i drugi tražili prvu titulu. Nula - nula i produžeci, u prvom produžetku Atletiko povede i drži vodstvo do samog kraja. U 120. minutu, sudiji već pištaljka u ustima, navijači čekaju da ulete na teren (tad je to još moglo) - ni Miler ni Henes nego nosonja Švarcenbek, centarhalf mesarskog tipa, iz očaja šutne sa 30 metara, po travi. Lopta prolazi golmanu ispod trbuha i 1:1. Nisu se pucali penali, nova utakmica za dva dana i laganih 4:0 za Bajern. Koji u sledeće dve sezone uzima još dve titule. A AM se raspada, skoro deceniju ništa nisu uradili, tavorili u španskoj ligi.

Prvo finale protiv Reala, pre neku godinu, potpuno ista priča samo ne u produžecima nego u 90. izjednačuje Ramos glavom. U produžetku njegova ogavnost CR se iživljava nad totalno palim Atletikom. Prestrašno.

Svakako najveći klub koji nije uzeo KEŠ/LŠ, uzeli su kamaru ovih drugih evrokupova, ali taj nisu. Vise negde u vazduhu između Zvezde i ostalih, tipa Dinamo iz Kijeva.
niccolo niccolo 08:56 13.03.2019

Re: aaa*

Nisam razumeo ovo na kraju za Zvezdu, u kom kontekstu?
vcucko vcucko 09:03 13.03.2019

Re: aaa*

niccolo
Nisam razumeo ovo na kraju za Zvezdu, u kom kontekstu?

Pa na nekoj imaginarnoj večnoj listi, vise između klubova koji su osvajali KEŠ/LŠ i ostalih. Od kojih mi na pamet pada Dinamo iz Kijeva sa dva KPK.
AM ima jedan KPK (i dva izgubljena finala) i tri Lige Evrope (bivši Kup UEFA) i dva Superkupa Evrope.
niccolo niccolo 21:58 13.03.2019

Re: aaa*

aaa, jasno...kao na Olimpijskim igrama kad neka zemlja osvoji 1 zlatnu i onda je ispred neke druge zemlje koja je uzela 2 srebra i 3 bronze
vcucko vcucko 22:11 13.03.2019

Re: aaa*

niccolo
aaa, jasno...kao na Olimpijskim igrama kad neka zemlja osvoji 1 zlatnu i onda je ispred neke druge zemlje koja je uzela 2 srebra i 3 bronze

Otprilike.
Samo, ne bilo ti zapoveđeno, ne mešaj njegovo veličanstvo fudbal i, šta znam, mlaćenje glinenih golubova. Ili puštanje šarenih zmajeva. Ne ide...
niccolo niccolo 22:40 13.03.2019

Re: aaa*

mlaćenje glinenih golubova

To je još i ok ako znaš da sada na OI uvode nešto što se zove brejking (valjda neka varijanta onog brejk densa, pitaj kurac kakve to veze sa sportom ima)...a nema pošten podvodni sport tipa fridajving i slično.

Za Srbiju je dobro što u basketu uvode i takmičenje 3 na 3, tako da gotovo možemo da računamo na 1 zlato u Tokiju.
vcucko vcucko 23:11 13.03.2019

Re: aaa*

niccolo


Za Srbiju je dobro što u basketu uvode i takmičenje 3 na 3, tako da gotovo možemo da računamo na 1 zlato u Tokiju.


Koliko sam upratio - tu imamo šansi i za dve ili sve tri medalje, samo ako jedna zemlja može da prijavi više timova.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:27 15.03.2019

Re: aaa*

niccolo
ala smo karali ovaj glupi Atletiko zguza...erotska soba!


* omaž Miši Tumbasu



Koje ludilo od LŠ ove godine, šteta što još nijednu utakmicu nisam odgledao. :)
NNN NNN 14:04 15.03.2019

Re: aaa*

Koje ludilo od LŠ ove godine, šteta što još nijednu utakmicu nisam odgledao. :)

Ja nemam Arenu, pa sam osuđen da gledam samo sredom ili da jurim strimove (a i to me mrzi)

Ludilo je više rezultatsko nego po onome što sam video.

MU "sa omladincima" je izbacio PSŽ, međutim kad sam gledao hajlajtse, mnogo više je Zvezda u Beogradu "nadigrala" PSŽ nego MU,
onakva 3 gola nikad više neće da daju, nisu napravili ni polušansu za celu utakmicu,
prvi gol kiks odbrane, lik dodao Lukakuu loptu, 2. gol amaterski kiks Bufona (stvarno nije za LŠ) i 3. gol srećni penal...

Isto sam se napržio kad sam video da je Ronaldo razbio Atletiko,
jer kad Atletiko brani rezultat...
i onda vidim golove i baš se razočaram,
1. gol Ronalda je skoro isti kao Moratin (koji je poništen)
2. gol je kao Boaćijev iz derbija (ne znam d ali je Atletiko zvao geometra i arhitetku) i 3. je iz glupog penala.

i tako što sam više gledao više sam se razočaravao, a rezultati su ludilo



niccolo niccolo 14:15 15.03.2019

Re: aaa*

šteta što još nijednu utakmicu nisam odgledao. :)

Ja gledao drugo poluvreme juv-alt i to je otprilike to za sada
NNN NNN 13:15 16.03.2019

Re: aaa*

da okačim žreb četvrtfinala ođe:
NNN NNN 13:17 16.03.2019

Re: aaa*

freehand freehand 00:30 13.03.2019

Nole

... deluje krajnje smoreno. Kao da mu ne prija temperatura ili da nema snage. Uglavnom ne sluti na dobro. :0 za Kolšrajbera u setovima, 3:1 u gemovima u drugom setu.
freehand freehand 00:35 13.03.2019

Re: Nole

Jbt, nije realno šta je sve mašio. Ne liči na sebe.
freehand freehand 00:40 13.03.2019

Re: Nole

5:2...
Špielende
NNN NNN 01:08 13.03.2019

Re: Nole

Baš je bio očajan, naročito iz forhenda + što je delovao umorno i nezainteresovano

Možda je i pauza bila preduga, ali Novak je stvarno prečesto delovao kao da tuđim rukama drži reket. Kolšajber je igrač koji je raznovrstan, ali protiv koga može da se igra, međutim Novak nije nešto ostvarivao prednost servisom, a i ritern mu je bio neobične neubedljiv (doduše i Kolšajber je nekoliko puta hrabro pogađao). Posebno sam se iznervirao kada je na jednoj brejk lopti sredinom prvog seta Novak imao inicijativu i skroz otvorenu bekhend paralelu, ali je odlučio da ne napadne, pa je Kolšajber pogodio onaj spektakularan insajd-in forhend - ne volim kada olako prepušta inicijativu!
Baš je puno grešio u situacijama koje su za njega rutinske kada je na iole pristojnom nivou.
Plašio sam se ovog rezultata, prethodno jedina pobeda Kolšajbera je bila pre 10 godina na RG 4:6 4:6 4:6

Ovo je bio dobar dan za Filipe.

Iz gornje polovine žreba ispali skoro svi nosioci.

Navijamo za finale Kecmanović - Krajinović
NNN NNN 20:26 13.03.2019

Re: Nole

Baš je puno grešio

najslikovitiji prikaz koliko je Novak bio daleko od svog nivoa pokazuje da je u polufinalu i finalu Austraian Opena (protiv jačih protivnika!) za 6 setova imao sve ukupno 14 neiznuđenih grešaka,
a sinoć je u dva seta imao 32 neiznuđene greške!
alselone alselone 20:49 13.03.2019

Re: Nole

Nole je u paraleli (bekend paraleli) sa ovim dešavanjima izvojevao veliku političku pobedu. Savez igrača čiji je on predsednik uticao je na smenu trenutnog direktora ATP-a.

Verovatno ga je to potrošili i psihički a i uticalo na treninge i formu.
neverovatan neverovatan 21:02 13.03.2019

Re: Nole

NNN
Baš je puno grešio

najslikovitiji prikaz koliko je Novak bio daleko od svog nivoa pokazuje da je u polufinalu i finalu Austraian Opena (protiv jačih protivnika!) za 6 setova imao sve ukupno 14 neiznuđenih grešaka,
a sinoć je u dva seta imao 32 neiznuđene greške!

Da.
Neko sinoć izbacio komentar --- nije fer, ne može Đoković da igra protiv dva protivnika istovremeno ... protiv Kolšajbera i protiv Đokovića.
NNN NNN 21:14 13.03.2019

Re: Nole

Da, ta priča je već par meseci u fokusu paralelno sa najvećim turnirima.
Prosto je neverovatno koliko politika uspeva sve nekako da ogadi,
ono što je dobro je da se valjda ta priča (ili bar poglavlje) završava.
freehand freehand 00:11 14.03.2019

Re: Nole

NNN
Baš je puno grešio

najslikovitiji prikaz koliko je Novak bio daleko od svog nivoa pokazuje da je u polufinalu i finalu Austraian Opena (protiv jačih protivnika!) za 6 setova imao sve ukupno 14 neiznuđenih grešaka,
a sinoć je u dva seta imao 32 neiznuđene greške!

Pa i servis mu je bio očajan. U drugoj polovini prošle i na početku ove sezone tako je upakovao servis da je izgledalo da mu to postaje jednood snažnijih oružja. Sinoć - ćorak.
Al dobro, ako mora malo da bude loš bolje ovde nego negde drugde.
aureus aureus 11:23 13.03.2019

597

Sasvim slučajno odoh da provjerim Mesijevu statistiku i, upoređujući ga sa Ronaldom, zapazih nešto nevjerovatno.

Ako ostavimo po strani reprezentaciju, njih dvojica su u klupskim takmičenjima postigli po 597 golova.

Mesiju su za taj učinak bile potrebne 703 utakmice, a Ronaldu 799.
docsumann docsumann 12:10 13.03.2019

Re: 597

Ako ostavimo po strani reprezentaciju, njih dvojica su u klupskim takmičenjima postigli po 597 golova.

Mesiju su za taj učinak bile potrebne 703 utakmice, a Ronaldu 799.


mislim da Mesi ima značajno više asistencija
jadragoljub jadragoljub 12:19 13.03.2019

Re: 597

docsumann
Ako ostavimo po strani reprezentaciju, njih dvojica su u klupskim takmičenjima postigli po 597 golova.

Mesiju su za taj učinak bile potrebne 703 utakmice, a Ronaldu 799.


mislim da Mesi ima značajno više asistencija

el to mana ili ...
e nemo se ljutiš al ovo moram da okačim



nikako ne želim da te uvredim ali dobar štos
docsumann docsumann 12:28 13.03.2019

Re: 597

jadragoljub
docsumann
Ako ostavimo po strani reprezentaciju, njih dvojica su u klupskim takmičenjima postigli po 597 golova.

Mesiju su za taj učinak bile potrebne 703 utakmice, a Ronaldu 799.


mislim da Mesi ima značajno više asistencija

el to mana ili ...
e nemo se ljutiš al ovo moram da okačim



nikako ne želim da te uvredim ali dobar štos



stojiš, a ideš
nije lošo, a je l može da se napravi isto samo sa sjedanjem
aureus aureus 12:50 13.03.2019

Re: 597

docsumann

stojiš, a ideš
nije lošo, a je l može da se napravi isto samo sa sjedanjem

I bez tolike tehnike, sa samo četiri topa, ostvarena je ubjedljiva pobjeda nad Turcima u bici kod Vučjeg dola.
jadragoljub jadragoljub 12:59 13.03.2019

Re: 597

aureus
docsumann

stojiš, a ideš
nije lošo, a je l može da se napravi isto samo sa sjedanjem

I bez tolike tehnike, sa samo četiri topa, ostvarena je ubjedljiva pobjeda nad Turcima u bici kod Vučjeg dola.

a da ste imali ovo, vi bi gi sami proterali u veliku aziju odakle su došli
NNN NNN 20:19 13.03.2019

Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Kecmanović je proša u u četvrtfinale tako što mu je Nišioka predao posle prvog seta (koji je Miomir dobio 6:4).
Ovo je već respektabilnih 180 ATP poena, moguće da će ući u prvih 100.
Možda posle ovoga dobije poziv za Majami (ionako živi na Floridi).

Trivija je da je i Đoković, uprkos očajnom izdanju, zaradio neke poenčiće (prošle godine je bio još gori na IW)
mirelarado mirelarado 21:29 13.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Trivija je da je i Đoković, uprkos očajnom izdanju, zaradio neke poenčiće (prošle godine je bio još gori na IW)


Osim toga, neposredno posle izgubljenog meča odgrao je uspešno četvrtfinalni dubl s Fonjinijem.
niccolo niccolo 21:59 13.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Trivija je da je i Đoković, uprkos očajnom izdanju, zaradio neke poenčiće (prošle godine je bio još gori na IW)

Ne valja kad jedne godine uzmeš sve moguće poene...ovako postupno, svake godine runda više
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:34 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Ne valja kad jedne godine uzmeš sve moguće poene...

Ја бих узео, па куд пукло!
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:30 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!


Ovo je već respektabilnih 180 ATP poena, moguće da će ući u prvih 100.

Ово је, мислим, већ осигурано, од понедељка у првих 100.

Следећа победа би била златна, ушао би у првих 60-70 и тако би аутоматски, без квалификација, улазио на многе турнире. Ово би било супер згодно, јер се не би трошио по квалификацијама, које носе неке ситне поенчиће и ситне новце, али ништа у поређењу са учесницима турнира. Чак и на турнирима где би морао да ипак иде кроз квалификације, имао би бољи жреб и боље шансе за пролаз.

Успех доноси још успеха.
niccolo niccolo 14:38 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Успех доноси још успеха.

Лакше је бити успешан ако си већ успешан
neverovatan neverovatan 14:48 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

niccolo
Успех доноси још успеха.

Лакше је бити успешан ако си већ успешан

Lepo rečeno.
Alanfordovski.
NNN NNN 16:19 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

Setih se nekih mudrih izreka predavača dok sam studirao
"zadatak se lakše rešava kada znate rešenje"
"uvešćemo pretpostavku koja će se na kraju pokazati kao tačna"
niccolo niccolo 17:15 14.03.2019

Re: Miomir Kecmanović je prvi četvrtfinalista!

"uvešćemo pretpostavku koja će se na kraju pokazati kao tačna"

Pa jeste, uvek je lakše doći do željenog rezultata ako od njega kreneš pa ideš unazad.
NNN NNN 21:24 13.03.2019

Krajinović je ispao od Nadala

Realno nije imao šanse, ali je bar odigrao pristojno.
Mogao bi ako ga povrede konačno zaobiđu na neko duže vreme da se vrati bar u prvih 50 (sad će ponovo da bude oko 100. inače kada je pre godinu dana bio oko 30. mesta, zbog povreda nije mogao da uživa u plodovima visokog renkinga)
NNN NNN 20:13 14.03.2019

Kecmanović - Raonić

Kecmanović je do sada igrao odlično, a Raonić je igrao prilično loše i ipak je stigao do četvrtfinala, iskreno najveća šansa za Miomira je da Raonić bude još lošiji

Šta god da bude, ovo je velika škola za Kecmanovića i u ovom meču nema šta da izgubi
(već je izgubio u kvalifikacijama i ovde je kao LL )
sve što ovde uradi mu je već bonus, neka grize i uživa.

(pre toga je duel Planine i Oberina Martela u 100. reprizi na HBO3 )
NNN NNN 23:23 14.03.2019

Re: Kecmanović - Raonić

3:6 4:6
skroz pristojan otpor je pružio Miomir Kecmanović, pokazao je da zna da igra,
ali je Raonić bio prejak, igrao je mnogo bolje nego na prethodna dva meča, pogađao u najvažnijim trenucima, generalo prilično kvalitetan meč dostojan četvrtfinala mastersa.

Komentator reče da bi Kecmanović od sledeće nedelje trebalo da bude 94. na ATP listi (neka sledećih 15 godina ostane u top 100 )

Što se ostatka gornje polovine žreba tiče ostali su još Tim i Monfis,
voleo bih da bilo ko od ove trojice osvoji jer niko od njih nema Masters još uvek - kombinovano imaju 10 finala na velikim turnirima i ni jednu titulu!
Možda bih voleo da Monf osvoji, ipak je najstariji (32 i po godine), igrao je u finalu Mastersa još 2009 u Parizu (i izgubio od Đokovića).
Mada bilo bi dobro i Raonić konačno da ubode, ipak je on naš
Za Tima ipak ima još vremena, očekujem i narednih 5 godina da bude u vrhu, naročito kada je šljaka u pitanju (jedini koji je tukao Nadala na šljaci u prethodne dve sezone!)

I prošle godine na najveća dva Mastersa su konačno skinuli mrak igrači koji su prethodno već gubili po nekoliko finala (Delpo i Izner), malo je nedostajalo da se poetic justice nastavi i u Monte karlu, ali Nišikori je ostao suv protiv Nadala.
jadragoljub jadragoljub 00:21 15.03.2019

Re: Kecmanović - Raonić

ja navijam za kanađanina

NNN NNN 13:14 15.03.2019

Re: Kecmanović - Raonić

sad i ja navijam za njega jer je Monfis odustao!
Bio je u odličnoj formi, pre mesec dana je osvojio Roterdam (serija 500), igrao polufinale Dubajija (gusto isapo od Cicipasa) i ovde ugazio Ramosa i Kolšajbera (sve im kromire delio)... i odustao :(
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:37 15.03.2019

денвер нешто успорен у задње време

Јокић синоћ дао кош у последљој секунди за победу од 100:99 против Даласа.

До 6 минута пред крај није имао кош из игре, већ само 2 поена из слободних. До два минута пред крај некако стигао до 6, да би у последњих два минута дао свих 5 поена за свој тим и докопао се до 11 и победе.
NNN NNN 15:19 15.03.2019

Re: денвер нешто успорен у задње време

Video sam, sjajan koš za pobedu, morao je da zagrize u poslednjoj četvrtini.
Pre toga je Dončić spektakularno zakucao za vođstvo.
aureus aureus 14:17 15.03.2019

Zašto

...ljudi rade ovakve stvari?

LINK

Zaginuće bez potrebe.
niccolo niccolo 14:22 15.03.2019

Re: Zašto

Otkud ti znaš kakve su njegove potrebe...
aureus aureus 14:34 15.03.2019

Re: Zašto

niccolo
Otkud ti znaš kakve su njegove potrebe...



Vidim da si dobro raspoložen zadnja dva dana.

Bolje je te Dolomite gledati na fotografijame, evo jedne...



...nego jurcati biciklom po kamenjaru dok je sa svake strane ambis jedan strašni i neiskazivi. Bukvalno te točak dijeli od tragedije.


Apelujem na blogere da ne voze biciklo po krševima Dolomita.
Radije nek gledaju slike.

NNN NNN 13:09 16.03.2019

Žreb za SP u košarci

Ovo je sportska vest dana:

Mi se ukrštamo sa grupom C (po dve najbolje i pravimo četvrtfinalnu grupu iz koje dve najbolje idu dalje)
NNN NNN 13:21 16.03.2019

F1

izgleda i dalje sve po starom,
evo kako su prošle kvalifikacije
NNN NNN 13:23 16.03.2019

Ski-letovi

Danas je Vikersund (juče u kvalifikacijama se nisu nešto proslavili, ali su mi uvek veika očekivanja)
niccolo niccolo 14:20 16.03.2019

Re: Ski-letovi

U skijanju Pinturo uzo danas prvo mesto na trci, a Šifrin kod žena (to joj je 40. pobeda u slalomu, samo još valjda Stenmark ima toliko u slalomu i Lindzi Von 43 u spustu).
NNN NNN 14:51 16.03.2019

Re: Ski-letovi

Skijanje baš ne pratim sto godina,
poslednje što sam čuo je su se pre mesec dana na SP Lindzi Von i Svindal penzionisali (i tom povodom je bila žurka),
a poslednje pre toga čega se sećam je Tina Maze
NNN NNN 18:53 16.03.2019

Re: Ski-letovi

Pobeda Slovenaca (braća Prevc Peter i Domen bili odlični) - što je odlična uvertira za zatvaranje sezone sledećeg vikenda na Planici.
Drugi bili Austrijanci, Kraft bio odličan ima jedan let od 239,5 i trenutno za malčice vodi na norveškoj turneji (Raw air) ispred ubedljivo najboljeg ove sezone Rjoju Kobajašija koji je jedini imao let preko 240m (241,5).
3. bili Nemci.
Norvežani (u prilično čudnom sastavu) zauzeli potpuno razočaravajuće 6. mesto (inače pre godinu dana, kada su i ekipno ubedljivo osvojili svetski kup, su razbili, svaki od 8 letova im je bio preko 230 metara).
Najveće pojedinačno razočarenje je Kamil Stoh, koji jedva da je išao preko 200 metara, inače Poljska vodi u generalnom plasmanu.
NNN NNN 23:44 17.03.2019

Re: Ski-letovi

Na kraju dominacija Domena Prevca - za 0,1 poen je pobedio ispred Rjoju Kobajašija! (Domen je i juče pojedinačno gledano bio najbolji sa oko 460 poena za Sloveniju - desetak više pd Krafta i 15-ak od Kobajašija)
Kobajaši je uspeo da za manje od 3 poena sve ukupno za ovih 10 dana takmičenja u Norveškoj nadmaši Štefana Krafta.
Dakle, ova trojica su u potpunosti obeležila letove u Vikersundu.
NNN NNN 13:26 16.03.2019

Tenis

Večeras su polufinala,
a svakako od kad je ispao Đoković i singlu (a i u dublu sinoć)
FEDAL je finale pre finala, pre toga u 19h igraju Raonić i Tim.
Sinoć je Nadal u odličnom meču pobedio Hačanova, ali se sredinom 2. seta požalio na povredu, pa ne znam koliko će biti spreman za 39. izdanje ovog dragocenog sportskog rivalstva.
NNN NNN 19:16 16.03.2019

Re: Tenis

FEDAL

Đoka Marjanović*

Nadal odustao,
a sinoć je, iako povređen, griz'o kao lud poslednjih pola sata,
bar bi smo mogli da gledamo odličnog Hačanova u polufinalu portiv Federera.

Ovako se Federeru baš otvorilo.
+što je i Tim odmoran jer nije igrao četvrtfinalni meč - razlog više da navijam za Milošinu (iako izgleda kao neki džinovski insektojed).

* da ne bude zamene, Đoka je i dalje živ iako je još +90. bio doživeo moždani udar) napunio je 87 godina (

NNN NNN 23:46 17.03.2019

F1

Botas pobedio (pretekao Hamiltona u 1. krivini i vodio do kraja + 1 poen za najbrži krug)
Ferstapen pretekao Fetela za 3. ... i to bi otprilike bilo više-manje sve vezano za zanimljivosti na stazi.
Kimi bio 8. u Alfi.

Jedna od dosadnijih trka u sve dosadnijoj F1
(a pre neku godinu na početku sezone u Melburnu je trku završilo samo 7 takmičara)
NNN NNN 23:48 17.03.2019

Indian Wells

U ženskom finalu pobedila senzacionalna Bjanka Andresku (rumunska Kanađanka),
devojka je trenutno 60. na WTA listi i ima tek 18 i po godina!
NNN NNN 10:05 18.03.2019

Re: Indian Wells

Odgledao sam sam kraj meča, klinka je bila sjajna imala je ukupno 44 vinera (uz 31 neiznuđenu grešku).
Prošle godine je IW osvojila Naomi Osaka kao 20-ogodišnjakinja,
kao i npr. Ana Ivanović 2008.
a ako tinejdžerke su osvajale i
Monika Seleš (1992)
Martina Hingis (1998)
Serena Vilijams (1999)
Daniela Hantuhova (2002)
Marija Šarapova (2006)
NNN NNN 10:09 18.03.2019

Re: Indian Wells

Tim dobio Federera posle preokreta!

Federer je 2016. zbog povrede propustio IW, ali je na prethodnih 5 kada je učestvovao (od 2014.) igrao finala i uvek je uzimao bar 1 set, ali je 4 finala izgubio.

Druga trivija je ovo:
Tim je 19. različiti osvajač jedne ATP titule na isto toliko odigranih turnira ove godine, što je prvi put u poslednjih 27 godina.
NNN NNN 10:39 18.03.2019

Dirk Novicki

je trenutno na 3 poena zaostatka za Viltom Čembrlenom na večitoj listi strelaca u NBA
i večeras u Dalasu gostuju NOP

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana