Na današnji dan

10 godina na blogu

docsumann RSS / 29.09.2019. u 15:44

Sažet kroz tri moja avatara, koja sam koristo na blogu, moj blogo-život bi izgledao ovako

p5ncSpg.jpg        Z7EF7CK.jpg     CCrd19p.jpg

 Došao sam na blog nabrijan kao varvarin.

Onda mi je, u jednom trenutku,  nešto krenulo da raste iz glave...

Nedugo potom sam flipnuo.

 

Tagovi



Komentari (435)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 15:47 29.09.2019

10 godina je prošlo kao tren

mesan mesan 23:07 30.09.2019

Re: 10 godina je prošlo kao tren

Ako najjači bloger pusti suzu...



nek za njom poteče i krvca


.
docsumann docsumann 15:54 29.09.2019

sve se mjenja

i ničija nije do zore gibon

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.
niccolo niccolo 16:08 29.09.2019

Re: sve se mjenja

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.


Bili Piton Bili Piton 16:10 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Eh sudbino maćeho...
niccolo niccolo 16:17 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Nego, sad bad gledam - meni će još malo pa 11. Ko bi rekao da je toliko prošlo...Doduše, ja nisam menjao avatare (osim ono kad smo Zili i ja promenili na dan, kao deo eksperimenta u blogovanju), ovaj matori je iz briselskog muzeja prirodnih nauka.
mariopan mariopan 16:20 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Meni trinaesta godina

Kad pre?

Doks, srećna ti godišnjica i još mnogo da ih bude
docsumann docsumann 16:31 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Doduše, ja nisam menjao avatare (osim ono kad smo Zili i ja promenili na dan, kao deo eksperimenta u blogovanju)


ti eksperimenti znaju da budu opasni.
gledao sam kad je jednome muva ušla sa njim u kabinu...ošo uqrac
macak.tosa031 macak.tosa031 16:31 29.09.2019

Re: sve se mjenja

docsumann
i ničija nije do zore gibon

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.

Biće i posle 20 godina.
Usput - srećna godišnjica!
docsumann docsumann 16:33 29.09.2019

Re: sve se mjenja

macak.tosa031
docsumann
i ničija nije do zore gibon

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.

Biće i posle 20 godina.


predsednik ili premijer?
niccolo niccolo 16:34 29.09.2019

Re: sve se mjenja

ti eksperimenti znaju da budu opasni.
gledao sam kad je jednome muva ušla sa njim u kabinu...ošo uqrac

To jeste, tako sam jednom drugom prilikom sarađivao isto sa njom i - cap - oduzeše mi vip
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Klinja palačinja!





aureus aureus 16:40 29.09.2019

Re: sve se mjenja

docsumann
i ničija nije do zore gibon

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.

Bilo je samo pitanje ko će posle petnaest godina konačno da doaka Filipu Vujanoviću.
Ovo je dobra lekcija za Filipa.

Ti, Dokse, imaš četiri puta više staža (10:2,5) i tri puta više avatara (3:1) od mene.
A i obim ruke ti je (znatno) veći.
jinks jinks 17:36 29.09.2019

Re: sve se mjenja

kad sam došao na blog, Milo je bio premijer...
poslije deset godina, on je predsednik države.

Uf, sećam se vremena kada je zafrkavanje na račun Mila ovde proizvodilo gomile žučnih rasprava i neviđene provale teških reči kod nekih.
docsumann docsumann 17:51 29.09.2019

Re: sve se mjenja

hvala svima na čestitkama.

proći će i njihovo.

no, da li će naše doći?

nask nask 18:08 29.09.2019

Re: sve se mjenja

Čestitka za X godina na blogu uz želje za XXX na blogu.
mirelarado mirelarado 22:13 29.09.2019

Re: sve se mjenja

no, da li će naše doći?


Čisto sumnjam.

Srećan jubilej, Docs!
docsumann docsumann 07:26 30.09.2019

Re: sve se mjenja

hvala to mirela & nask

libkonz libkonz 19:44 30.09.2019

Re: sve se mjenja

Meni u novembru 11.

Edit: O, kako sam mrzeo ovaj tvoj srednji avatar, Docs!
alselone alselone 19:59 30.09.2019

Re: sve se mjenja

Meni u novembru 11.


Sećaš li se svog prvog puta?
libkonz libkonz 20:01 30.09.2019

Re: sve se mjenja

Naravno, tad je najslađe.
docsumann docsumann 05:47 01.10.2019

Re: sve se mjenja

libkonz
Meni u novembru 11.

Edit: O, kako sam mrzeo ovaj tvoj srednji avatar, Docs!





znam, malo bolešljivo izgleda
JJ Beba JJ Beba 18:46 01.10.2019

Re: sve se mjenja

niccolo
Nego, sad bad gledam - meni će još malo pa 11. Ko bi rekao da je toliko prošlo...Doduše, ja nisam menjao avatare (osim ono kad smo Zili i ja promenili na dan, kao deo eksperimenta u blogovanju), ovaj matori je iz briselskog muzeja prirodnih nauka.


meni prošla godišnica 18.09.2006. 13 god
od drupala



macak.tosa031 macak.tosa031 19:06 01.10.2019

Re: sve se mjenja

JJ Beba
niccolo
Nego, sad bad gledam - meni će još malo pa 11. Ko bi rekao da je toliko prošlo...Doduše, ja nisam menjao avatare (osim ono kad smo Zili i ja promenili na dan, kao deo eksperimenta u blogovanju), ovaj matori je iz briselskog muzeja prirodnih nauka.


meni prošla godišnica 18.09.2006. 13 god
od drupala




Evo onda jedna narodna za tebe!


mariopan mariopan 11:44 03.10.2019

Re: sve se mjenja

JJ Beba
niccolo
Nego, sad bad gledam - meni će još malo pa 11. Ko bi rekao da je toliko prošlo...Doduše, ja nisam menjao avatare (osim ono kad smo Zili i ja promenili na dan, kao deo eksperimenta u blogovanju), ovaj matori je iz briselskog muzeja prirodnih nauka.


meni prošla godišnica 18.09.2006. 13 god
od drupala





Meni 27. 09. 2oo6 godine. Devet dana posle tebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:28 29.09.2019

ulazimo u sledeću deceniju

Sa manjim karbon futprintom, naravno.

Ja sam godine prestao da brojim, pogotovu što mi je originalni nik zamenjen ovim novim kad sam dobio opciju pisanja na blogu, tako da se više i ne sećam kad sam ovde tačno došao.

Čestitke, dokse, dobro je da si "pretekao" ovde na blogu, umesto da si otišao da vataš zjale na nekom drugom mestu, sa nekim drugim ljudima.

(ovo na mom avataru nisam ja, nego neki šaban koga sam slučajno uslikao ).
macak.tosa031 macak.tosa031 16:30 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

srdjan.pajic
Sa manjim karbon futprintom, naravno.

Ja sam godine prestao da brojim, pogotovu što mi je originalni nik zamenjen ovim novim kad sam dobio opciju pisanja na blogu, tako da se više i ne sećam kad sam ovde tačno došao.

Čestitke, dokse, dobro je da si "pretekao" ovde na blogu, umesto da si otišao da vataš zjale na nekom drugom mestu, sa nekim drugim ljudima.

(ovo na mom avataru nisam ja, nego neki šaban koga sam slučajno uslikao ).

Eeee, ala su se usrećili!
shone shone 16:33 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

ovo na mom avataru nisam ja, nego neki šaban koga sam slučajno uslikao


Pazi stvarno, nešto mu kratke noge u odnosu na motor.
angie01 angie01 16:37 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

originalni nik


a koji ti bese bio originalni nik?
aureus aureus 16:41 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

srdjan.pajic

(ovo na mom avataru nisam ja, nego neki šaban koga sam slučajno uslikao ).

Sad nam to kažeš...
alselone alselone 16:41 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

a koji ti bese bio originalni nik?


U skladu sa autom koji vozi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:09 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

alselone
a koji ti bese bio originalni nik?


U skladu sa autom koji vozi.


Dobro, ja bar vozim auto, a ne škodu ko neki.

Orginalni nik mi je bio Srki92, ili tako neki broj iza. Nešto mi se mota 2006. godina u glavi, ali nisam siguran da li je tad postojao onaj stari blog, ili nije. Znam da je, kad sam počeo da blogujem, još bilo vruće u Univerzumu posle big benga.
alselone alselone 17:15 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Nešto mi se mota 2006. godina u glavi,


Ja sam se 2007. registrovao a tu 2006. na Drupalu sam pratio samo iz zasede. Kako je tada bilo dobrih fajtova, to je krvoliptanje bilo kao na Marici. Samo što je Drupal bio nepregledan. Ovaj novi softver je tada bio stvarno hoh.
bene_geserit bene_geserit 17:26 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Meni 11 godina ovde.

Nego što sam gledao film juče "In the Shadow of the Moon", da ne poveruje čovek.
Neko vraćanje iz budućnosti da se stvari poprave. A stvari su sjebali naravno neki "Make America Great Again" likovi i white supremacist, što bi Pajić rekao "kukuljičari". Nišu baš razradili kako su to sjebali sve, neko je negde postavio neku bombu pa je došlo do građanskog rata a razlike se produbile međ narodom (to je sve što su rekli).
Elem kako popravljaju stvari - dolaze iz budućnosti da pobiju likove koji su pisali i čitali neki "Make America Great Again" Pamflet zato što "neke "istine" je bolje da nikad ne budu izrečene". Pa ako dovoljno pobiješ tih "ideologa" mož da promeniš istoriju.
Jebote.
docsumann docsumann 17:43 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

intervecionistički skok u prošlost je opšte mjesto u sf-u.
sijaset filmova je rađeno na tu temu.
rekao bih da mnogi principijelno grješe na način na koji predstavljaju uzročno-posljedične petlje.
vjerovatniji ishod (ako takav pojam ima smisla) bi bio da intervencija u već odigranoj prošlosti samo pokreće novi tok događaja.
a ona istorija koja se odigrala - odigrala se. nema popravke.
bene_geserit bene_geserit 17:49 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

mnogi principijelno grješe na način na koji predstavljaju uzročno-posljedične petlje.
vjerovatniji ishod (ako takav pojam ima smisla) bi bio da intervencija u već odigranoj prošlosti samo pokreće novi tok događaja.

Broj mogućih paradoksa je toliki da ja nikako ne mogu ozbiljno da shvatam takve filmove, samo se opustim.
angie01 angie01 17:49 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

a ona istorija koja se odigrala - odigrala se. nema popravke.


zato idemo napred,


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Nego što sam gledao film juče "In the Shadow of the Moon", da ne poveruje čovek.


A, video sam da je izašao na netflixu, ali me nešto nije privukao siže. Sad si me naložio, naročito sa ovim retroaktivnim tamanjenjem kukuljičara.
alselone alselone 17:52 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

na netflixu

Probaj The Spy na Netflixu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

intervecionistički skok u prošlost je opšte mjesto u sf-u.
sijaset filmova je rađeno na tu temu.


Terminator, na primer, mislim na onaj prvi, on je beše dobio i neku nagradu tamo u Avorijazu, ovo posle je već bilo holivud as usual. Čujem da Švarcika i ona Hamiltonka snimaju novi nastavak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Ja sam se 2007. registrovao a tu 2006.

E, da, hvala, setio sam se da smo se jednom natprcavali oko toga ko je ovde na blogu duže, kao da je to bitno.
docsumann docsumann 17:57 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

bene_geserit
mnogi principijelno grješe na način na koji predstavljaju uzročno-posljedične petlje.
vjerovatniji ishod (ako takav pojam ima smisla) bi bio da intervencija u već odigranoj prošlosti samo pokreće novi tok događaja.

Broj mogućih paradoksa je toliki da ja nikako ne mogu ozbiljno da shvatam takve filmove, samo se opustim.


pa dobro, s inžinjerske strane, interesantan je paradoks iz Terminatora.

to sam negdje već spominjao.

nova tehnologija zapravo nikad nije otkrivena u klasičnom smislu. nju smo dobili iz budućnosti koja je nastala na tehnologiji koju smo dobili direktno iz nje.
nema početka, kao uroboros.


EDIT: sad vidjeh srkijev komentar
alselone alselone 17:57 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

E, da, hvala, setio sam se da smo se jednom natprcavali oko toga ko je ovde na blogu duže, kao da je to bitno.


Toksična muževnost elektroinženjera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:02 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

alselone
E, da, hvala, setio sam se da smo se jednom natprcavali oko toga ko je ovde na blogu duže, kao da je to bitno.


Toksična muževnost nas izjela.


I prekomerna dokolica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

EDIT: sad vidjeh srkijev komentar

Nema veze, a dobar je bio i 12 Majmuna.
Ribozom Ribozom 18:38 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

na netflixu


Kad pokusam da odgledam nesto na istom, prvo me iznervira muzika od 2 tona sa sintisajzera koja se ponavlja. Mogli su tom muzickom uredniku koji je ujedno i tonac i statista, i sminker i koreograf i direktor netflixa za region jugoistocne Azije...
da kupe bar jos i metalofon da malo promeni muziku u filmovima.
Obavezno im filmovi na kraju imaju neki neocekivani obrt, i to najgluplji moguci.
Ne znam koliko se netflix placa, posto sam dobio od kolege, ali sve vise od 3 dinara godisnje je mnogo.
A serije im obavezno na pocetku imaju neku golotinju, posto misle da se balavci pretplacuju na netflix.
Ako i zaluta koji dobar glumac/ca, to je zato sto mu oteli porodicu i nece da je puste dok ne snimi film za njih.
bene_geserit bene_geserit 18:40 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

dobar je bio i 12 Majmuna

Pa ovaj ti je Antifa verzija 12 Majmuna, pre nego Terminator, ili nešto između. Samo što ne valja, ne znaju da glume, i radnja je besmislena (mada to mislim i o Gilliam-ovim filmovima, verovatno na zgražavanje ljubitelja ovde).
Ali nemoj da te to omete, bitno je da tamane "kukuljičare", dobićeš erekciju, nemoj da brineš.
alselone alselone 18:41 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Kad pokusam da odgledam nesto na istom, prvo me iznervira muzika od 2 tona sa sintisajzera koja se ponavlja. Mogli su tom muzickom uredniku koji je ujedno i tonac i statista, i sminker i koreograf i direktor netflixa za region jugoistocne Azije...
da kupe bar jos i metalofon da malo promeni muziku u filmovima.
Obavezno im filmovi na kraju imaju neki neocekivani obrt, i to najgluplji moguci.
Ne znam koliko se netflix placa, posto sam dobio od kolege, ali sve vise od 3 dinara godisnje je mnogo.
A serije im obavezno na pocetku imaju neku golotinju, posto misle da se balavci pretplacuju na netflix.
Ako i zaluta koji dobar glumac/ca, to je zato sto mu oteli porodicu i nece da je puste dok ne snimi film za njih.


Sve si u pravu! Ja bih dodao i da su serije razvučene do nivoa negledljivosti.

Ali opet, može da se probere godišnje jedna do dve serije koje su dobre.
cassiopeia cassiopeia 18:44 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

srdjan.pajic
Ja sam se 2007. registrovao a tu 2006.

E, da, hvala, setio sam se da smo se jednom natprcavali oko toga ko je ovde na blogu duže, kao da je to bitno.


Zar nije pomalo zastrašujuće koliko vremena smo proveli ovde?

Doks, kad si već obeležio godišnjicu, da čestitam!
docsumann docsumann 18:53 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Doks, kad si već obeležio godišnjicu, da čestitam!


kad se već sjetih...hvala
bene_geserit bene_geserit 18:58 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

može da se probere godišnje jedna do dve serije koje su dobre

Meni se svidelo par nekih australijskih (Secret City, The Code) u zadnje vreme.
angie01 angie01 19:10 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

mada to mislim i o Gilliam-ovim filmovima, verovatno na zgražavanje ljubitelja ovde).


daj bre bene, da je samo snimio Brazil, pa je zasluzio krunu jednih od najvecih careva evr, a o serijalu sa Pajtonovcima da ne govorim- to je jedna era,...a ne filmovi...
maksa83 maksa83 19:23 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Ali opet, može da se probere godišnje jedna do dve serije koje su dobre.

Fauda izuva.
alselone alselone 19:38 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Fauda izuva.


Sad pripalio, deluje zanimljivo ali je sinhronizovano ko mađarski kaubojski filmovi.

maksa83 maksa83 19:40 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Sad pripalio, deluje zanimljivo ali je sinhronizovano ko mađarski kaubojski filmovi.

Nemoj sinhronizovano, pusti originalni zvuk + titlove. Mnogo je bolji šmek kad čuješ hebrejski i arapski. Ja ništa sinhronizovano u životu ne bi gledo, dosta mi je bio mađarski HBO za onih 6 meseca života u Budimpešti. Tako sam naučio da se "run forest run" kaže "fuš foreeest fuš"
floki floki 19:43 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

kad će S03 za faudu, red bi bio više...

ja sam nedavno odgledao rusku seriju "sparta" na netflixu, skroz ok

secret city - prva sezona mi je bila skroz ok, druga zaglavila
floki floki 19:44 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

maksa83
Sad pripalio, deluje zanimljivo ali je sinhronizovano ko mađarski kaubojski filmovi.

Nemoj sinhronizovano, pusti originalni zvuk + titlove. Mnogo je bolji šmek kad čuješ hebrejski i arapski. Ja ništa sinhronizovano u životu ne bi gledo, dosta mi je bio mađarski HBO za onih 6 meseca života u Budimpešti. Tako sam naučio da se "run forest run" kaže "fuš foreeest fuš"


ili kad džon vejn uđe u kafanu sa "pišta, eđ palinka" :)))
bene_geserit bene_geserit 19:45 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

da je samo snimio Brazil, pa je zasluzio krunu jednih od najvecih careva evr

Uh meni te distopije gde su obavezno neki totalitarizmi i birokratija poludi nikako ne leže. A da ne pominjem što mi je priča skroz konfuzna, OK razumem "film atmosfere i dubljeg značenja". Sve to zajedno mi je nekako pretenciozno, bizarno, absurdno i iritantno.
alselone alselone 19:47 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Nemoj sinhronizovano, pusti originalni zvuk + titlove. Mnogo je bolji šmek kad čuješ hebrejski i arapski. Ja ništa sinhronizovano u životu ne bi gledo, dosta mi je bio mađarski HBO za onih 6 meseca života u Budimpešti. Tako sam naučio da se "run forest run" kaže "fuš foreeest fuš"


Sad je mnogo bolje! A taman sam hteo da ugasim.
Zaboravio sam da ima ta opcija.
floki floki 19:50 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

ovu rusku seriju ja sam odgledao na ruskom uz ruski titl, išlo super skroz

a faudu ovako kako maksa kaže...
švabovi inače sve živo sinhronizuju, jbmmtr
alselone alselone 19:52 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Mnogo je bolji šmek kad čuješ hebrejski


Jeste, to je onaj Apokalipto momenat u filmovima. A i nekako mi je autentičnije kada vidim Jevreje kako se ljube tri puta, kako bog zapoveda, dok pričaju na hebrejskom a ne na engleskom.
alselone alselone 19:53 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

ovu rusku seriju ja sam odgledao na ruskom uz ruski titl


Paja mi poslao mail, ne zna kako se zove serija a glupo mu da pita ovde javno. Pomozi bratu.
floki floki 19:55 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

alselone
ovu rusku seriju ja sam odgledao na ruskom uz ruski titl


Paja mi poslao mail, ne zna kako se zove serija a glupo mu da pita ovde javno. Pomozi bratu.


hehe, a ne sme mene ni na pp da pita, tz tz tz... :)

može, al' mora na ruskom da gleda, da se zakune prvo
alselone alselone 20:01 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

može, al' mora na ruskom da gleda, da se zakune prvo


Kaže da može ali samo uz titl. On je učio više onaj severni dijalekat koji se pričao oko Novgoroda, Nižnjeg i Velikog. Kaže nije baš siguran u Moskovski a tamo je verovatno snimano.
floki floki 20:04 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

biće da je on čečenski učio :)
serija je u peterburgu snimana a ima i neki naš glumac, zekavica ili kako već...
gedza.73 gedza.73 20:13 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Ovaj novi softver je tada bio stvarno hoh.

i to je izazvalo tuču na blogu (nešto mi se čini da je bilo dve promene). kukalo se kako bode oči, kako ništa ne valja, da se vrati staro...
alselone alselone 20:16 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju


i to je izazvalo tuču na blogu (nešto mi se čini da je bilo dve promene). kukalo se kako bode oči, kako ništa ne valja, da se vrati staro...


Da, to je bilo posle druge promene, samo putem promene što bi rekao EKV.

Onda je valjda Vučko napravio neku skriptu za sređivanje tih boja, novih komentara i ne znam šta još, i ko zna šta je bilo kasnije...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

alselone
ovu rusku seriju ja sam odgledao na ruskom uz ruski titl


Paja mi poslao mail, ne zna kako se zove serija a glupo mu da pita ovde javno. Pomozi bratu.


Pa floki je već nekoliko puta hvalio tu Spartu na blogu, a jedino sam ja primetio, pa sam išao da pogledam, deluje ok, samo mi nije još stigla na red. A ne moraju titlovi može i na putinskom, Paju je teralo duči ruski u osnovnoj školi, i onaj gej francuski...

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Da, to je bilo posle druge promene, samo putem promene što bi rekao EKV.


Da, ja sam tad izgubio nevi... VIP status, jer sam srao nešto protiv ovog belila koji mi je cedilo oči i onog ko ga je ovde vaspostavio. Ali do sad sam se naviko.
alselone alselone 20:30 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Prva epizoda Faude obećava. Sad - bindž, sutra se ne radi (a ni cele nedelje).
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Ali nemoj da te to omete, bitno je da tamane "kukuljičare",


Ali - retroaktivno. Pošto trenutno ne mož da im doakamo pre nego što sve upropaste, ostaje nada u buduće generacije. Ali svaki savet od hodajuće erekcije u leksusu je ok, pajz samo da te Čarli ne uoči.
freehand freehand 20:36 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

srdjan.pajic
Nego što sam gledao film juče "In the Shadow of the Moon", da ne poveruje čovek.


A, video sam da je izašao na netflixu, ali me nešto nije privukao siže. Sad si me naložio, naročito sa ovim retroaktivnim tamanjenjem kukuljičara.

Nije da je baš u direktnoj vezi, al nije ni da nije. Danone u UN:



Danone

Šta će kukuljičari kad Monsanto sutra kaže isto?
alselone alselone 20:37 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Ali - retroaktivno.


Ovako Karapandža kara Malog. Retroaktivno. A premijerka i poslušnici se uzbudili pa sve kukaju kako se to retroaktivno može osporiti doktorat. Kao da je jedini način da sediš sa čovekom dok piše pa ga odmah klepiš po prstima.
floki floki 20:37 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

e jbt, tebi se taj putin i kod jezika priviđa, baš te trpaju đubretom tu :)

i ja sam učio ruski u školi i drago mi je što jesam (bilo bi mi drago i da sam itlijanski ili španski učio isto), luda profesorica nas tovarila istorijom i umetnošću, pa ostane nešto...

trudim se da be zaboravim baš sve, razumem pristojno dobro, čitanje isto, jedino kad treba da pričam zaškripim brzo...

pre par meseci jave se neke mušterije iz rusije, pa mi je momak na telefonu rekao da je moj ruski bolji nego njegov eng, pa sam na ruskom morao da objašnjavam, sav sam se preznojao...

a pre par dana se javio kasperski iz moskve, i oni bi da petljaju kao sa nama, momci pričaju eng skroz dobro, pa nisam morao da se znojim...

a serija je ok, može da se odgleda
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

e jbt, tebi se taj putin i kod jezika priviđa, baš te trpaju đubretom tu :)


E, jesi čuo za ovaj neki novi dokumentarac o njemu, napravljen od video materijala koji je izbačen iz propagadnog filma kad je ovaj dolazio na vlast, ne mogu sad da se setim naziva, kažu da je digao dosta prašine tamo među krimosima u Kremlju, jedva čekam da dođe.

I ja ruski nabadam, to jest dosta bolje razumem (ako ne brzaju mnogo), čitanje pogotovu, a da pričam slabo. Nije mi nikad trebao, i onda je ishlapelo. Tebi beše žena Ruskinja, ili sam pomešao? Ja sam ruski baš voleo u školi, to nam je bio prvi strani jezik, ali smo imali posle nekog skota od nastavnice pa sam jedva dočekao da ruskog više nema. Probao sam par puta ovde sa nekim Rujama da pričam, i teško išlo, čim ne znam neku reč, automatcki se prebacim na engleski, i oni isto, i doqrca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:46 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

alselone
Ali - retroaktivno.


Ovako Karapandža kara Malog. Retroaktivno. A premijerka i poslušnici se uzbudili pa sve kukaju kako se to retroaktivno može osporiti doktorat. Kao da je jedini način da sediš sa čovekom dok piše pa ga odmah klepiš po prstima.


Šta oni znaju, ni nemaju doktorate, ni lažne, a kamo li prave. Nedavno sam nekom morao da objašnjavam kako "samo 7%" pokradenog rada nije "samo", i kako nema tu granica ispod koje se smatra ok da mazneš nečiji rad, a da ga ne referenciraš. Ali nisam imao uspeha u tom poslu objašnjavanja, jer je svima jasno da je to sve upereno samo protiv Jednog Čoveka.

A šta je naša premijerka završila? Regularnu neku školu ili Megableju?

alselone alselone 23:52 29.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Šta oni znaju, ni nemaju doktorate, ni lažne, a kamo li prave. Nedavno sam nekom morao da objašnjavam kako "samo 7%" pokradenog rada nije "samo", i kako nema tu granica ispod koje se smatra ok da mazneš nečiji rad, a da ga ne referenciraš. Ali nisam imao uspeha u tom poslu objašnjavanja, jer je svima jasno da je to sve upereno samo protiv Jednog Čoveka.


Da, to je zapravo zeznuto objasniti nekome ko nije makar na faksu malo zagrebao pisanje radova jer se plagiranje u drugim sferama, tipa muzika ili film, bazira na procentima. Ne znam da li si pratio analizu njegovog doktorata ali njegovo plagiranje je ono, "flagrantno" bi bila učena reč, bolje je reći "debilno". Kopirao je cele delove teksta i bukvalno ih prevodio, pa je čak u nekom primeru samo zamenio "Srbija" za ime zemlje i izneo analizu kako kod nas radi proizvodnja pamuka.

Ja bih zbog tog primera sa pamukom ražalovao i njegovog mentora a i celu komisiju. Jebem mu, ja kad diplomski čitam, čitam pažljivo da ne bi neka glupost prošla, jer će moje ime stajati iza, a i status cele katedre i faksa, a ovi pustili "proizvodnju pamuka u Srbiji". Pa mogli su samo sa CTRL+F da zamene pamuk za maline i ćeraj. Mislim, opet je sranje, ali ko bi zaista retroaktivno te brojeve zagledao.

A šta je naša premijerka završila? Regularnu neku školu ili Megableju?

Nemam pojma, deluje bistro. Pokvareno do kosti ali bistro.
floki floki 01:07 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Tebi beše žena Ruskinja, ili sam pomešao?


ma nije, lepša polovina je iz zapadne srbije, samo je studirala matematiku na državnom univerzitetu u peterburgu, pa doktorat u getingenu u nemačkoj...

e žena priča tako da ni rusi ne mogu da provale da nije ruskinja a ja onda ćutim (eng i nemački smo tu negde, recimo)

čuo sam nešto oko tih isečaka valjda, i ja bih voleo da vidim (uvek je dobro čuti šta ljudi pričaju kad misle da ih niko ne sluša) ali, neka se putinom bave rusi, ja neću

meni je ruski bio ok zbog te lude profesorice, samo mi je krivo što nije bilo prilike da se više koristi, bolje bih pričao...

ovako uzmem da slušam ponešto, pazi kad sam nedavno gledao tv duel onog navaljnog i strelkova (strelkov je bio neki komadant u donbasu), obojica pljuju putina i još se rokaju međusobno... hehe
macak.tosa031 macak.tosa031 05:00 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

srdjan.pajic
Da, to je bilo posle druge promene, samo putem promene što bi rekao EKV.


Da, ja sam tad izgubio nevi... VIP status, jer sam srao nešto protiv ovog belila koji mi je cedilo oči i onog ko ga je ovde vaspostavio. Ali do sad sam se naviko.

Čekaj - i ti si bio VIP bloger?!
Jebote!
maksa83 maksa83 07:10 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Nemam pojma, deluje bistro. Pokvareno do kosti ali bistro.

Meni ne deluje ni preterano bistro, tj. nisam video da je igde nešto zasijala. Zapravo mi sa onom brtebakiovomisimono dikcijom deluje prilično tupavo.

Deluje bistro samo ako je staviš u kontekst sa ostalim SNS lumenima nasleđenim od SRS-a (i otpacima preletača iz sličnih stranaka), tu šljašti, ali u tom kontekstu će da šljašti i proizvoljan mali glodar, sama po sebi ne nešto preterano.
mikele9 mikele9 12:14 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Čestitam Majstore!!!
Ja sam stariji od tebe jednu godinu
docsumann docsumann 16:51 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

mikele9
Čestitam Majstore!!!
Ja sam stariji od tebe jednu godinu


maltene generacija
Milan Novković Milan Novković 17:55 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

floki
Tebi beše žena Ruskinja, ili sam pomešao?


ma nije, lepša polovina je iz zapadne srbije, ...

Auuu, pa i ti si najebo
predatortz predatortz 17:57 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Milan Novković
floki
Tebi beše žena Ruskinja, ili sam pomešao?


ma nije, lepša polovina je iz zapadne srbije, ...

Auuu, pa i ti si najebo


I ja, i ja!
Moja je sa druge strane Drine, tik preko mosta.
floki floki 18:09 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

predatortz
Milan Novković
floki
Tebi beše žena Ruskinja, ili sam pomešao?


ma nije, lepša polovina je iz zapadne srbije, ...

Auuu, pa i ti si najebo


I ja, i ja!
Moja je sa druge strane Drine, tik preko mosta.


rađevina, sapatnici :)

ali rakija od (na žalost, pokojnog) tasta izuva iz cipela :)


freehand freehand 18:54 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

i rakija od (na žalost, pokojnog) tasta izuva iz cipela :)

Brate, rakija od tasta...
floki floki 19:16 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

ok, ok, niko nije očekivao špansku inkviziciju...

"rakija koju je pekao pokojni tast"
floki floki 21:43 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

иначе, кад помињемо јубилеје и жене овде - пре неки дан смо прославили 13 година од свадбе

а ових дана ја би требало да бележим 12г од како почех у ову кафану да залазим - терајте се бре... :)
alselone alselone 21:45 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

терајте се бре... :)



Milan Novković Milan Novković 22:41 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

floki
иначе, кад помињемо јубилеје и жене овде - пре неки дан смо прославили 13 година од свадбе

а ових дана ја би требало да бележим 12г од како почех у ову кафану да залазим - терајте се бре... :)

Crnčiš ko Japanac, na oba fronta
floki floki 22:56 30.09.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

само ме жена још није избацивала на улицу...
mentol mentol 11:02 01.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

vjerovatniji ishod (ako takav pojam ima smisla) bi bio da intervencija u već odigranoj prošlosti samo pokreće novi tok događaja.
a ona istorija koja se odigrala - odigrala se. nema popravke.


To mi je nelogično zato što bi se u tom slučaju narušio suverenitet duše Morala bi da se podeli na dva dela koja će simultano postojati u dve različite realnosti, a u istom vremenu...
Realnije bi mi bilo da pri povratku u prošlost gubiš i sećanja na događaje koji su se desili u međuvremenu zato što se u vremenu u koje si stigao još uvek nisu dogodili, a ako neki zakoni važe za celu prirodu važe i za tvoj mozak koji je njen sastavni deo. Kao što bi neko drvo izgubilo godove tako bi i ti izgubio sećanja...Tako da, ako bi npr. uspeo da se vratiš kroz vreme, u godinu pisanja svog prvog bloga ovde i dalje ne bi znao da li će za deset godina Milo biti preśednik ili premijer, niti ko će sledeće godine osvojiti NFL pa da zaradiš neki keš... Bio bi isti ti od pre deset godina i radio iste stvari koje si i radio.
Samo bi zajebo u sve nas ostale koji bi iznova, čitavu večnost morali preživljavati i proživljavati jednu istu dekadu a da toga nismo svesni...

Meni se od novijih serija svidela ona namačka "Dark", isto o putovanju kroz vreme, dobro režirana i bez puno rupa u scenariju...
Zanimljiva je i norveška "Beforeigners". Oni se nisu bavili naučnom podlogom putovanja kroz vreme nego odnosom savremenih Norvežana prema vremenskim migrantima koji isplivavaju iz raznih epoha. Kritika, kako licemernog norveškog društva, tako i došljaka; vikinga i ostalih barbara...





svarog svarog 12:01 01.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

rađevina, sapatnici :)


Aj i ja da se prijavim u klub :)
gedza.73 gedza.73 17:27 01.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

svarog
rađevina, sapatnici :)


Aj i ja da se prijavim u klub :)

kad nas budu po'vatale ovako na legalu ima da vadimo fleke narednih trideset godina.
'da draga, u pravu si draga, kako ti kažeš draga, naravno draga gledaćemo šta ti voliš...'

samo da prijavim 20 godina u braku. Mlad, zelen i potrošen.
docsumann docsumann 06:47 02.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

mentol
To mi je nelogično zato što bi se u tom slučaju narušio suverenitet duše Morala bi da se podeli na dva dela koja će simultano postojati u dve različite realnosti, a u istom vremenu...
Realnije bi mi bilo da pri povratku u prošlost gubiš i sećanja na događaje koji su se desili u međuvremenu zato što se u vremenu u koje si stigao još uvek nisu dogodili, a ako neki zakoni važe za celu prirodu važe i za tvoj mozak koji je njen sastavni deo. Kao što bi neko drvo izgubilo godove tako bi i ti izgubio sećanja...Tako da, ako bi npr. uspeo da se vratiš kroz vreme, u godinu pisanja svog prvog bloga ovde i dalje ne bi znao da li će za deset godina Milo biti preśednik ili premijer, niti ko će sledeće godine osvojiti NFL pa da zaradiš neki keš... Bio bi isti ti od pre deset godina i radio iste stvari koje si i radio.


dobro zapažanje. odličan komentar.

no, možda je naše ja mnogo veće od ove jedne svijesti koje smo ovdje svjesni.
ovaj naš ovdašnji ja može biti samo izaslanika jednog većeg JA u ovom svijetu.
u nekim drugim svjetovima taj JA je poslao nekog drugog malog ja.
ti daleki ja-ovi, razbacani po raznim istorijama svijeta, ponekad vide jedni druge u snovima.

duša je nešto treće...

macak.tosa031 macak.tosa031 13:22 02.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

docsumann
mentol
To mi je nelogično zato što bi se u tom slučaju narušio suverenitet duše Morala bi da se podeli na dva dela koja će simultano postojati u dve različite realnosti, a u istom vremenu...
Realnije bi mi bilo da pri povratku u prošlost gubiš i sećanja na događaje koji su se desili u međuvremenu zato što se u vremenu u koje si stigao još uvek nisu dogodili, a ako neki zakoni važe za celu prirodu važe i za tvoj mozak koji je njen sastavni deo. Kao što bi neko drvo izgubilo godove tako bi i ti izgubio sećanja...Tako da, ako bi npr. uspeo da se vratiš kroz vreme, u godinu pisanja svog prvog bloga ovde i dalje ne bi znao da li će za deset godina Milo biti preśednik ili premijer, niti ko će sledeće godine osvojiti NFL pa da zaradiš neki keš... Bio bi isti ti od pre deset godina i radio iste stvari koje si i radio.


dobro zapažanje. odličan komentar.

no, možda je naše ja mnogo veće od ove jedne svijesti koje smo ovdje svjesni.
ovaj naš ovdašnji ja može biti samo izaslanika jednog većeg JA u ovom svijetu.
u nekim drugim svjetovima taj JA je poslao nekog drugog malog ja.
ti daleki ja-ovi, razbacani po raznim istorijama svijeta, ponekad vide jedni druge u snovima.

duša je nešto treće...


Pa da!
Naše ja je 'pičkin dim'.
To je takva sića da je pespotrebno o tome i razgovarati.
No - bez njega se ne može.
Što se tiče duše - ja sam svedočio odlasku duše moga oca koji mi je umro na rukama.
Znam tačno pod kojim uglom je otišla u beskraj - ka nebu.
docsumann docsumann 14:17 02.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

Naše ja je 'pičkin dim'.
To je takva sića da je pespotrebno o tome i razgovarati.
No - bez njega se ne može.


saglasan.
drugu platformu njemamo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:00 04.10.2019

Re: ulazimo u sledeću deceniju

duša je nešto treće...




"sise su takođe dobre, ali glavna je duša!"

macak.tosa031 macak.tosa031 16:30 29.09.2019

?

Došao sam na blog nabrijan kao varvarin

Šta znači boldovano?
docsumann docsumann 16:32 29.09.2019

Re: ?

macak.tosa031
Došao sam na blog nabrijan kao varvarin

Šta znači boldovano?


znači da je napisano podebljanim slovima.

to se koristi kad očeš neku riječ da istakneš i naglasiš u tekstu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana