Astrologija| Moj grad| Reč i slika| Sex

CHEAP MIRAGE (prepared)

angie01 RSS / 11.12.2019. u 22:27

 ELhJqRAW4AAkE2Q?format=jpg&name=small
 
 
 

Pre nekog vremena sam slucajno naletela na netu na neki klip, na kome je snimljen kineski kuvar koji pokazuje, kako od obicnog brasna, malo vode, soli i boje, moze da napravi laznog pohovanog skampa. Ono lici, al nije, verovatno kada se zagrize, prestaje i prevara, jer tesko da nabrojani sastojci mogu da nadomeste specificno slastan ukus omiljenog zglavkara u kulinarstvu.

No, Kinezi su mnogoljudan narod, koji je kroz duge periode ziveo vrlo skromno i svojom vrednocom, umecem i domisljatoscu je razvio poseban pravac proizvodnje svega i svacega jeftinog i laznog, poznatog pod brendom- kineske kopije.

(Sto sve nema veze sa danasnjom ogromnom proizvodnjom cuvenih svetskih brendova razlicitih industrija, koja se odvija u Kini).

Pomalo blesav sadrzaj pomenutog snimka, bizarnog pravljenja laznog skampa, koji svakako ne moze zameniti onog pravog,  nego na trenutak samo stvara jeftin privid, pao mi je na pamet, posto sam prolazeci gradom, videla svetleci efekat ukrasavanja fasade  skupstine grada  u sklopu decije manifestacije,  a u organizaciji svedske ambasade, koji je stvorio iluziju da je cela zgrada omotana  ukrasnim papirom loseg kvaliteta, onog iz rolne,  koji se koristi za novogodisnje poklone u prodavnicama za siromasne, cime je u vremenu dok je ova kic obmana trajala,  namenjena navodno tome da se zabave deca, kojih nije bilo ni u tragovima, prikazana pre jasna i tuzna metafora koja odrazava  svu jadnost nase stvarnosti, svo sveopste unistavanje i degradaciju, utoliko pre, sto je ceo proces obrnut. 

Od rezidecijalnog zdanja Starog dvora dinastije Obrenovic, koje je gradjeno u 19. veku u stilu akademizma, sa antickim, renesansnim i baroknim elementima,  u kojima su nekada dvorske dame plesale u balskim dvoranama  sa cijih stilskih tavanica su visili raskosni venecijanski lusteri, a visoki zvanicnici pili najskuplja pica, sedeci u rezbarenom skupocenom namestaju od mahagonija i bistrili vazne teme u banket i  prijemnim salama u elitnom delu grada, napravljen je kic second hand lazni kineski novogodinji paketic, koji se, da budemo iskreni, uklapa u celokupnu estetuku danasnjeg Beograda i vizuelnu i sutinsku-jednom recju, cheap mirage…preskupo placenog.

 

  


Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:44 11.12.2019

Ništa čudno

Ovima su svetla ringišpila ostala u sećanju kao vrhunac raskoši, pa to prave gde god mogu.

angie01 angie01 22:51 11.12.2019

Re: Ništa čudno

jasta, nista cudno, vesara, koji voli Beograd i on njega, obmotao Stari dvor, jeftinim ukrasnim papirom sa kineske pijace.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 11.12.2019

neukus i ukus

Ma ko sve nije skrnavio tu zgradu, ali, na kraju, uvek dođe neko pametan pa to popravi.

angie01 angie01 23:05 11.12.2019

Re: neukus i ukus

bogami, Tile je za ove bio covek od stila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 11.12.2019

Re: neukus i ukus

Tile je za ove bio covek od stila.


Od stila?

Evo šta mi prvo pada na pamet od tog stila..rušenje nadgrobnih spomenika, i ostavljanje žene na dva dana do porođaja, da se sama porodi u okupiranom gradu, dok on odlazi i nalazi drugu..
Stil jbg.

Al dobro, imaš druga posla vidim.
angie01 angie01 00:00 12.12.2019

Re: neukus i ukus

Al dobro, imaš druga posla vidim.


?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 12.12.2019

Re: neukus i ukus

angie01
Al dobro, imaš druga posla vidim.


?


Ma dole, da li je ružno, ili nije ružno pošto je švedsko.
zilikaka zilikaka 00:04 12.12.2019

Re: neukus i ukus

hoochie coochie man
angie01
Al dobro, imaš druga posla vidim.


?


Ma dole, da li je ružno, ili nije ružno pošto je švedsko.

Ma ovo što se vidi je ružno. Jednom ružno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 12.12.2019

Re: neukus i ukus

Ma ovo što se vidi je ružno. Jednom ružno.


Jeste (ako je dopušteno imati svoj ukus)
Nije (ako kažu da tako treba)
angie01 angie01 00:14 12.12.2019

Re: neukus i ukus

Ma dole, da li je ružno, ili nije ružno pošto je švedsko.


ma ruzno je, kakve veze ima da l je svedsko- i ovi iz ambasade lade cele godine, a im je ovo kao aktivnost.
freehand freehand 22:55 11.12.2019

Santa Lucija

angie01 angie01 23:07 11.12.2019

Re: Santa Lucija

ne znam sta hoces da kazes?
freehand freehand 23:13 11.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
ne znam sta hoces da kazes?

Da je sad pametno povući ručnu i reći UPS! Zajebah se...
angie01 angie01 23:16 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Da je sad pametno povući ručnu i reći UPS! Zajebah se...


mislis na ovo,




...i da ovo sranje vise nije na skupstini grada?
freehand freehand 23:19 11.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
Da je sad pametno povući ručnu i reći UPS! Zajebah se...


mislis na ovo,




...i da ovo sranje vise nije na skupstini grada?

Heh...

angie01 angie01 23:24 11.12.2019

Re: Santa Lucija

mozda sam se zeznula, ne kazem, al je skupstina uredno ovako stajala, nikog na vidiku, nikakav hepening,...sad moguce da su sklonili.
zilikaka zilikaka 23:27 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se emitovala na zgradi fasade ili su pokačili svetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?
nsarski nsarski 23:29 11.12.2019

Re: Santa Lucija

freehand

Meni je drago da je skupština grada u bojama FC Crvena Zvezda, makar to trajalo samo kratko. Igrali danas Olimpijakos i FCCZ u Grčkoj (kažu precednik Vučić bio prisutan), trebao Zvezdi nerešen rezultat. Do samog kraja bilo 0:0, i onda Đilas uđe u teren, skoči u kaznenom prostoru, udari loptu rukom, penal za braću Grke i pobediše sa 1:0. Na tribinama Jeremić i Obradović u ekstazi. Na par minuta do kraja!
Ništa od love i takmičarskog proleća za Zvezdu! Bummer.
maliperica maliperica 23:29 11.12.2019

Re: Santa Lucija

zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .
freehand freehand 23:29 11.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
mozda sam se zeznula, ne kazem, al je skupstina uredno ovako stajala, nikog na vidiku, nikakav hepening,...sad moguce da su sklonili.

Problem jeste što tu nije bilo mnogo ljudi, odnosno dece - jer ovo je hepening prvenstveno njima namenjen. O ukusima, jelda, ne vredi, a to što "su sklonili" - u pitanju je projekcija koja traje neko vreme, koliko razumem Šveđani su platili 5 minuta.
Ali u u stanju usijanosti u kome smo potrčali su i Živković, i Đilas i kuso i repato da popljuju pirotske motive sa irvasima.
Žurba je mačku koštala glave. a o kiču, jebiga, ne bih.
freehand freehand 23:32 11.12.2019

Re: Santa Lucija

nsarski
freehand

Meni je drago da je skupština grada u bojama FC Crvena Zvezda, makar to trajalo samo kratko. Igrali danas Olimpijakos i FCCZ u Grčkoj (kažu precednik Vučić bio prisutan), trebao Zvezdi nerešen rezultat. Do samog kraja bilo 0:0, i onda Đilas uđe u teren, skoči u kaznenom prostoru, udari loptu rukom, penal za braću Grke i pobediše sa 1:0. Na par minuta do kraja!
Ništa od love i takmičarskog proleća za Zvezdu! Bummer.

Izvini, Profo, al to nije moguće. Ličnim sam svojim ušima sinoć čuo predsednika koji je rekao da je u Grčku jurio najvažnijim državnim poslom i da dande juri hitno te neće na utakmici biti prisutan.
Daklem - ne mo gu će. Nemoguće. Lažu Đilas i šolak.
zilikaka zilikaka 23:33 11.12.2019

Re: Santa Lucija

maliperica
zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.
P.S. A scena mi se sasvim uklopila u estetički trend u Beogradu. Poput Slavije, recimo.
freehand freehand 23:34 11.12.2019

Re: Santa Lucija

zilikaka
maliperica
zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.

Pa i luna park deluje ko luna park. To deca vole.
angie01 angie01 23:34 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se emitovala na zgradi fasade


svetleca projekcija je, ali se nije menjala, tako je stajalo- sta je bilo pre i posle, ne znam, niti je nekog bilo naokolo, pa sada da vidis da je neki hepening, nego lepo stoji kao nakiceno....pojma nemam da l vise nije,...to bi mogao Brajovic da kaze, posto se tu seta.
freehand freehand 23:36 11.12.2019

Re: Santa Lucija

to bi mogao Brajovic da kaze, posto se tu seta.



Sa ili bez Krstića?
nsarski nsarski 23:37 11.12.2019

Re: Santa Lucija

svetleca projekcija je, ali se nije menjala,


Imam i ja svetleću projekciju koju sam sa bratom pravio pre neku godinu na kući preko puta, i pomera se, ali ne znam da li je prikladna za mladež.
Molim demokratsko glasanje da li postaviti forografiju te instalacije.

Dok ne stignu rezultati glasanja, postavljam ovu instalaciju iz USA, snimljenu prošle godine u ovo vreme.

angie01 angie01 23:39 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Ali u u stanju usijanosti u kome smo potrčali su i Živković, i Đilas i kuso i repato da popljuju pirotske motive sa irvasima.
Žurba je mačku koštala glave. a o kiču, jebiga, ne bih.


jao jao, sto si ti mudrica jedna, pa sve znas,...kakve ja veze imam sa nabrojanim, pa potrcala, kazem ti- niti je nekog bilo, niti su se ta svetla sa projakcijama menjala, kao na onom klipu sto si postavio,...mozda su u nekom vremenu pre, ili posle- ovako, kao sto je na slici, je uredno stajalo i nista nije ukazivalo da je to neko trenutno desavanje, za koje je potrebna i publika i neki muving...mozda su ostavili ovaj snimak:).
zilikaka zilikaka 23:39 11.12.2019

Re: Santa Lucija

freehand
zilikaka
maliperica
zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.

Pa i luna park deluje ko luna park. To deca vole.

Vole, al se zna gde mu je mesto. Možeš li da zamisliš tako ukrašenu, aj ne mora katedralu nego recimo lepu zgradu parlamenta u nekoj prestonici?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:40 11.12.2019

Re: Santa Lucija

freehand
zilikaka
maliperica
zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.

Pa i luna park deluje ko luna park. To deca vole.


Ja sam mislio da su zgradu oblepili SNS plakatama "bržejaćebolje", srećom da nisam ništa komentarisao.

angie01 angie01 23:40 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Molim demokratsko glasanje da li postaviti forografiju te instalacije.


kakvo bre glasanje,...stavljaj sliku.
angie01 angie01 23:42 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Vole, al se zna gde mu je mesto. Možeš li da zamisliš tako ukrašenu, aj ne mora katedralu nego recimo lepu zgradu parlamenta u nekoj prestonici?


toga bar ima na pretek:)...mislim ima gde bi bilo prigodnije....a i nije nesto,...ovo sa slike je katastrofa.
freehand freehand 23:43 11.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
Ali u u stanju usijanosti u kome smo potrčali su i Živković, i Đilas i kuso i repato da popljuju pirotske motive sa irvasima.
Žurba je mačku koštala glave. a o kiču, jebiga, ne bih.


jao jao, sto si ti mudrica jedna, pa sve znas,...kakve ja veze imam sa nabrojanim, pa potrcala, kazem ti- niti je nekog bilo, niti su se ta svetla sa projakcijama menjala, kao na onom klipu sto si postavio,...mozda su u nekom vremenu pre, ili posle- ovako, kao sto je na slici, je uredno stajalo i nista nije ukazivalo da je to neko trenutno desavanje, za koje je potrebna i publika i neki muving...mozda su ostavili ovaj snimak:).

Pa kad već insistiraš - ja bolji primer kiča od tvog prikaza zbivanja u toj zgradi odavno nisam pročitao. Jao, jao, jao.
Od rezidecijalnog zdanja Starog dvora dinastije Obrenovic, koje je gradjeno u 19. veku u stilu akademizma, sa antickim, renesansnim i baroknim elementima, u kojima su nekada dvorske dame plesale u balskim dvoranama sa cijih stilskih tavanica su visili raskosni venecijanski lusteri, a visoki zvanicnici pili najskuplja pica, sedeci u rezbarenom skupocenom namestaju od mahagonija i bistrili vazne teme u banket i prijemnim salama u elitnom delu grada, napravljen je kic second hand lazni kineski novogodinji paketic, koji se, da budemo iskreni, uklapa u celokupnu estetuku danasnjeg Beograda i vizuelnu i sutinsku-jednom recju, cheap mirage…preskupo placenog.

nsarski nsarski 23:44 11.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
Molim demokratsko glasanje da li postaviti forografiju te instalacije.


kakvo bre glasanje,...stavljaj sliku.

Nestade brže nego što se pojavila...
freehand freehand 23:47 11.12.2019

Re: Santa Lucija

zilikaka
freehand
zilikaka
maliperica
zilikaka
Čekaj, da li je to u naslovu slika trenutne projekcije koja se projektovala na zgradi fasade ili su pokačilisvetleće lampice, da tu budu do daljeg, kako liči?

Ma nije važno.
Neka si se zaletela i ti .

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.

Pa i luna park deluje ko luna park. To deca vole.

Vole, al se zna gde mu je mesto. Možeš li da zamisliš tako ukrašenu, aj ne mora katedralu nego recimo lepu zgradu parlamenta u nekoj prestonici?


Bukurešt



Bangladeš?


angie01 angie01 23:49 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Nestade brže nego što se pojavila...


sta je nestalo?...
angie01 angie01 23:51 11.12.2019

Re: Santa Lucija

ja bolji primer kiča od tvog prikaza zbivanja u toj zgradi odavno nisam pročitao. Jao, jao, jao.


sta je tu kic-to su cinjenice vezane za to zdanje.
angie01 angie01 23:55 11.12.2019

Re: Santa Lucija

na ova dva klipa su prikazani neki konceptualni hepeninzi sa tim projecijama, ocigledno kvalitetnije osmisljenim u odradjenim i to nije bas uporedivo sa ovim slicicama iz kineskog cirkusa.
zilikaka zilikaka 23:56 11.12.2019

Re: Santa Lucija

Izvini, al ni nalik.
...govorim isključivo o prikazu iz naslova. Ličilo je na trajno stanje.
Meni su te projekcije čak simpatične, ima ih na raznim mestima, al to je nešto drugo.
P.S.
Jedino da pošaljemo delegaciju da proveri trenutno stanje.
Šta ako se nekom baš svidelo sa prikaz sa slike zadrži kao novogodišnji dekor zgrade?
freehand freehand 00:03 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Izvini, al ni nalik.

Izvini ti ali dve stvari: prvo, povela si se za jednom zaleđenom slikom, i kad si (ako si) skapirala da je u pitanju samo sekvenca - a imala si ovde dovoljno materijala da to skapiraš, valjalo bi da to uzmeš u obzir. A drugo, rasrpavljati sad ovde o ukusima i kvalitetu nečega što nisi videla meni deluje ne samo neozbiljno već i prilično šašavo. ali snimak iz Bukurešta bi mogao da ti dočara šta se dešavalo.
Da li bi ti se dopalo ili ne sasvim je deseti par opanaka.
angie01 angie01 00:12 12.12.2019

Re: Santa Lucija

povela si se za jednom zaleđenom slikom


koja je stajala na dvoru- rekoh, sve ostalo nisam videla, a nisi ni ti, stavio si jos par slicica sa onog tvita, koje deluju upravo isto tako, al sada bi ti do prekosutra da ubedjujes , kako je to sve u stvari bas super i vidi kako to divno izgleda u drugim gradovima, a na snimsima koje prilazes, sve isto tako, samo skroz drugacije.:)))

...i odkud sad, evo ovi opozicionari- koji su do juce bili, nisu svi isti, vi proklete budale, sad potrcali sa kusim i repatima, samo da pljuju po vesicu.
zilikaka zilikaka 00:17 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Pričamo o različitim stvarima. Dakle, ne pratim mnogo značajnije stvari no ću projekcije po zgradama u Bg. Tekst je postavljen kao da je to praznični dekor zgrade i sa fotke ne možeš drugo zaključiti.
Ti si posle rekao da je projekcija u pitanju i da to nije trajno stanje. Jasno da time moj komentar da je ružno gubi smisao jer je to bio trenutak.
Šiljiti dalje, a ti si šiljio, kako toga ima po svetu ničemu ne doprinosi, jer je jasno da u tom momentu ja to ne znam.

freehand freehand 00:20 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Šiljiti dalje, a ti si šiljio, kako toga ima po svetu ničemu ne doprinosi, jer je jasno da u tom momentu ja to ne znam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:27 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Jasno da time moj komentar da je ružno gubi smisao jer je to bio trenutak.


Ček, što gubi?
Sad kad je razjašnjeno šta je u pitanju, može li se to, dakle projekcija na nekoj fasadi, koja obeležava neki dečiji praznik, koju su platili Šveđani, ne dopadati, ili to mora da se hvali?

Endži je možda pogrešila što je to pripisala (samo) srpskim vlastima, i ja sam pomislio da je novogodišnji kič u pitanju.

Ali ako ideš kroz grad i vidiš da nešto šljašti i pišti (jel bilo kakvih zvukova?) to je valjda slobodno oceniti kao ružno i neukusno, šta god da je?
zilikaka zilikaka 00:33 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ček, što gubi?
Sad kad je razjašnjeno šta je u pitanju, može li se to, dakle projekcija na nekoj fasadi, koja obeležava neki dečiji praznik, koju su platili Šveđani, ne dopadati, ili to mora da se hvali?

Ma rekoh da mi je to vrlo ružno nego je besmisleno jer je ta slika bila trenutna. Bilo jevidim i lepših. A ko je emmitovao me baš briga.
angie01 angie01 00:52 12.12.2019

Re: Santa Lucija

jer je ta slika bila trenutna.


bogami, taj trenutak je bio bas dugacak:)...mozda su i ostavili da se ne baci.
maliperica maliperica 05:30 12.12.2019

Re: Santa Lucija

zilikaka

Ja nemam lični uvid i zaključujem na osnovu fotografije. Ona stvarno deluje ko lunapark.
P.S. A scena mi se sasvim uklopila u estetički trend u Beogradu. Poput Slavije, recimo.

To se zove - predrasuda.
I najmanje se tiče estetike.
gedza.73 gedza.73 07:26 12.12.2019

Re: Santa Lucija

hcm
Ali ako ideš kroz grad i vidiš da nešto šljašti i pišti (jel bilo kakvih zvukova?) to je valjda slobodno oceniti kao ružno i neukusno, šta god da je?


Zgrada Elektrošumadije. Ružno da ružnije ne može.

u stvari može.



neki pametnjaković se setio da je osvetli kineskom rasvetom. Nedostaje samo još 'muzika na baterije'

freehand freehand 08:34 12.12.2019

Re: Santa Lucija

neki pametnjaković se setio da je osvetli kineskom rasvetom.

Ceo svet je osvetljen kineskom rasvetom. Osram je svoj brend u tom domenu prodao Kinezima na pet godina.
Bili Piton Bili Piton 08:59 12.12.2019

Re: Santa Lucija

maliperica

Neka si se zaletela i ti .


Nisu se zaletele ni jedna ni druga, ringišpilska estetika je about right. Samo nek nešto šljašti.

Pritom ne zalažem se za sivilo i čadj, da ne budem pogrešno shvaćen, ali to što je kod nas sve uvek naopako i s totalno pogrešnim prioritetima i pogrešnim redosledom već postaje paradigmatično. Ne oblače se svila i kadifa na prljave gaće.

freehand freehand 09:05 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Bili Piton
maliperica

Neka si se zaletela i ti .


Nisu se zaletele ni jedna ni druga, ringišpilska estetika je about right. Samo nek šljašti.

Pritom ne zalažem se za sivilo i čadj, da ne budem pogrešno shvaćen, ali to što je kod nas sve uvek naopako i s totalno pogrešnim prioritetima i pogrešnim redosledom već postaje paradigmatično. Ne oblače se svila i kadifa na prljave gaće.


Samo je mali zajeb što je u pitanju švedska a ne naprednjačka estetika. A ti ni Amerikancima, ni Francuzima ni Kinezima ni Rusima ne određuješ šta će i kako da rade kad za neki svoj praznik hoće za svoje pare da manifestacijama približe svoju kulturu zemljama-domaćinima. Elem, može ti se dopasti i ne dopasti irvas šara koja tako liči na sirogojno džempere, ali da prvo definišemo o kome i čemu je reč i šta se zaista dogodilo.
Bili Piton Bili Piton 09:09 12.12.2019

Re: Santa Lucija

freehand

Samo je mali zajeb što je u pitanju švedska a ne naprednjačka estetika


Ja ću se složiti s tobom u proceni da se naprednjačka estetika šiti svetom kao kuga, pa tako i u Švedskoj, ali to je u redu kad imaš funkcionalnu kanalizaciju, to hoću da kažem.
gedza.73 gedza.73 09:11 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ceo svet je osvetljen kineskom rasvetom

nisam stavio navodnike. 'kineskom' rasvetom?
'kineskom' kao sinonimom za bofl, neukus?
rasista sam u duši pa generalizujem kinesku proizvodnju?

EPS, energija, distribucija, jednostavnost...

ili neko inudstrijsko osvetljenje


zgrada noću tako štrči u relativno otužnom okruženju dok svetli kao jeftin 'kineski' raznobojni laser da je to bruka ko god dozvolio, platio, uradio
angie01 angie01 09:34 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Samo je mali zajeb što je u pitanju švedska a ne naprednjačka estetika.


:)))),...toliko je ovo sa slike apsolutno uklopljivo u sve "poduhvate" vlasti do sada, sa sve tekstom- koji cu preraditi:)- jer je upravo to sto sve vreme i rade, nude cheap mirage zabavu za narod, koji to skupo placa.


A ti ni Amerikancima, ni Francuzima ni Kinezima ni Rusima ne određuješ šta će i kako da rade kad za neki svoj praznik hoće za svoje pare da manifestacijama približe svoju kulturu zemljama-domaćinima.


:))) sto je isto tako ocigledno bilo nesto preko kolena i zbrljano, jer koliko je svima delovalo da je vesara u kreativnom zanosu, a skoro niko da se nesto drugo desava, cak ni oni, kojima je bilo namenjeno-sto najvise govori o tome, koliko je to bilo zbog upisivanja da je odradjeno.


Elem, može ti se dopasti i ne dopasti irvas šara koja tako liči na sirogojno džempere, ali da prvo definišemo o kome i čemu je reč i šta se zaista dogodilo.


i ovo se uklapa u prethodno objasnjenje.
mesan mesan 10:31 12.12.2019

Re: Santa Lucija

svetleca projekcija je, ali se nije menjala, tako je stajalo- sta je bilo pre i posle, ne znam, niti je nekog bilo naokolo, pa sada da vidis da je neki hepening, nego lepo stoji kao nakiceno....pojma nemam da l vise nije,...to bi mogao Brajovic da kaze, posto se tu seta.

Pošto još uvek nije jasno da li je projekcija sa uvodne slike zadržana trajno nakon hepeninga, da li neko pouzdano zna?

Iz svih komentara Endži ja i dalje ne razumem da li si to videla (fotografisala) sama, pa možeš da svedočiš da je barem nekoliko minuta stajalo (dakle ne više deo hepeninga), ili je u pitanju fotka sa interneta, pa se ništa ne može tvrditi...
angie01 angie01 10:43 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Iz svih komentara Endži ja i dalje ne razumem


prolazila sam i videla- stajalo je tako sve vreme dok sam bila prisutna i kao sto sam rekla, nikakvog hepeninga za to vreme nije bilo, ni publike,... ni malo dece, kao sto je rekao mislim free, koji pretpostavljam nije bio tu, al nije lose da kaze:), ono, nikakve dece na vidiku- znaci, utisak je bio kao sto sam napisala u tekstu- koji cu lagano da preradim, jer se sve drugo sustinski ne menja:)-a posle sam citala kojesta na netu i videla da su ljudi isto to videli i fotkali i da su imali isti zakljucak, pa sam jednu od tih slika iskoristila za tekst.

evo, kod marica vesara jutros u nevidjenom sladostrascu zadovoljan komentarise taj, kasnije objasnjeni zaheb-...a svedska ambasada je izgleda nesto ofrlje smandrljala i to je to,...svakako se sve uklapa u sveopstu kinesku kicericu u sta se nas grad pretvorio.
nikvet pn nikvet pn 10:54 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Цитат са села (у поводу припреме робе за вашар):

Ако, зашарај. Шарено је и будали лепо.
misha.m misha.m 11:03 12.12.2019

Re: Santa Lucija

nsarski
Ništa od love i takmičarskog proleća za Zvezdu! Bummer.

Koliko će zbog ovoga rast BDP-a da trpi? Jel' neko izračunao?
mesan mesan 11:07 12.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01
prolazila sam i videla- stajalo je tako sve vreme dok sam bila prisutna i kao sto sam rekla, nikakvog hepeninga za to vreme nije bilo, ni publike,...

E fala --- sad verujem da se nešto tamo kuvalo.
Pitanje je da li to stoji još uvek, pa da ga nazovemo prazničnim osvetljenjem, ili je bio u pitanju zastoj od par sati recimo.

Ja volim te iluminacije, video sam ih u životu podosta, na katedralama, starim zdanjima, umetničkim instalacijama, operama, muzejima, kućama... i naravno da je poenta da ostavi osećanje nokauta bojama (mmmm... Matis...), jer u suprotnom --- čemu sve to? (isključujem darvinističku motivaciju, da se istrebe nejaki epileptičari među narodom ).

No, ako ostane kao stalna rasveta, eeeee, to se samo HCMu dopada, kao stvar principa i inata
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Bili Piton

Nisu se zaletele ni jedna ni druga, ringišpilska estetika je about right. Samo nek nešto šljašti.

Pritom ne zalažem se za sivilo i čadj, da ne budem pogrešno shvaćen, ali to što je kod nas sve uvek naopako i s totalno pogrešnim prioritetima i pogrešnim redosledom već postaje paradigmatično. Ne oblače se svila i kadifa na prljave gaće.



A i Šveđani, pičke, podržavaju ove mamlaze na kinta- a ne na ljudskost-fazon odnosima.

PS. Skidanje krumpira od preporuka je od mene, Ejndže, the first but the golden one.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ако, зашарај. Шарено је и будали лепо.


E, dje me nadje..

Meni je sve lepo sto razbija sivilo zime (za koju, ne znam dal sam dovoljno puta rekla - mrzim iz dna duse). Prljavi sneg, lapavica, sve golo, jadno, tuzno, ladno - zima.
gedza.73 gedza.73 11:52 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Srđan Fuchs
A i Šveđani, pičke, podržavaju ove mamlaze na kinta

što 'pičke'?

Kelti i Noć veštica mogu, Šveđani i Sveta Lucija ne mogu?




Svemogući Oz interneta kaže

Uprkos velikim istorijskim varijacijama u pogledu forme i sadržaja, Lucija je bila i ostaje simbol svetlosti i nade tokom najmračnijeg perioda godine.

Da je devojku, hrišćanku u vreme progona, prijavio momak jer je svoj miraz poklonila siromašnima.

Upoznavanje sa praznicima drugih naroda važno je za negovanje dobrih odnosa među svim nacijama i razumevanje njihovih običaja”, rekao je ambasador Lundin.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:56 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ma, mogu svi, ali stoputi put taj Beli Klub pokazuje da se vozi na temi kinte a ne na bazi demokratskog morala (Israel included u ovu grupu, pošto ne vidimo najjasnije svoju boju duše) - da budemo kolonizovana marva, a ne slobodni ljudi, u društvu slobodnih naroda. Nije čudo da ih Putin i Lukašenko leše sve, laganini, u tekmi uticaja.
gedza.73 gedza.73 12:08 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Srđan Fuchs
da budemo kolonizovana marva, a ne slobodni ljudi, u društvu slobodnih naroda

ako smo mi kao narod decenijama prihvatali da budemo marva a ne slobodni ljudi onda nismo ni zaslužili da budemo u društvu normalnih naroda.
Mi se uopšteno ponašamo i kao pojedinci i kao skup da bez tutora ne znamo da funkcionišemo.

ovo ne kažem tebi nego sam već neko vreme pod utiskom PISA testa.
Nisu deca u pitanju već odrasli. Čini mi se da je istraživanje rađeno na uzorku populacije preko trideset godina da bi rezultati bili katastrofalni.
deluje mi kao da ogromna većina ne zna da poveže više od dve stvari. ne daj bože da se pojavi jedna nepoznata i poneka promenljiva.

jednom sam gledao dokumentarac o nekoj od 'skandinavskih' (otomansko-osmansko rasprava) država. Tradicionalni zanati, rukotvorine izgledaju vrlo lepo i praktično.

Eto od sve ove 'švedske' diskusije izaći će ponešto i na dobro. Pričamo o švedskoj monarhiji, uređenom sistemu, industriji, običajima koje poštuju i proslavljaju...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:29 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Sa pogrešnim ljudima.

(kažem, nisu Švedi tu jedini izrodi - svako ko dođe u Srbiju, vidi enormno korumpirane političare, i narod bez kičme)
angie01 angie01 14:29 12.12.2019

Re: Santa Lucija

No, ako ostane kao stalna rasveta, eeeee, to se samo HCMu dopada, kao stvar principa i inata


posto sam ja stalno sa njim u fajtu, da pokazem da sam fer plej igrac- koliko sam shvatila ni HCMu se ne dopada:).

Ja volim te iluminacije,


vazi mesane, ima ih bas osmisljenih i efektnih,...ali ovo nije to, ovo je neko odradjivanje da se upise i naplati, a sa jeftinom rasvetom sa kineske pijace- zato se toliko ljudi i navuklo iz prve, jer lici na sve ostalo "ulepsavanje".
angie01 angie01 14:38 12.12.2019

Re: Santa Lucija

the first but the golden one


e hvala ti- ja isto lupim preporuku na tekstove gde su drugi skrti za iste, ono, glupo mi da stoji 0, iako cesto nisam ni procitala tekst,...ovde kapiram da je "problem" sa zahebom:)
angie01 angie01 14:39 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Meni je sve lepo sto razbija sivilo zime


ja volim bozicnu kicericu, ali onu pravu, ne ovu kinesku verziju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:43 12.12.2019

Re: Santa Lucija

angie01


posto sam ja stalno sa njim u fajtu, da pokazem da sam fer plej igrac- koliko sam shvatila ni HCMu se ne dopada:).




Želi to da primeti ali ne zna kako da četnički brejnvoš u njemu prizna da ima ista osećanja kao jedna komunistkinja. Čudan je svet ljudskih osećanja.
angie01 angie01 15:00 12.12.2019

Re: Santa Lucija

jedna komunistkinja


ako mislis na mene- ja nisam komunista- nikada ni bila,( mada je izvorna ideologija pozitivna, no u praksi zloupotrebljena),...al sam humanista i za socijalnu pravdu.
gedza.73 gedza.73 15:10 12.12.2019

Re: Santa Lucija

vidi enormno korumpirane političare

Gledao Vuka Jeremića u Presingu. Sad sam ubeđen da su on, Đilas i ekipa u stvari plaćeni da glume opoziciju.
Nemoguće je da se bude onoliko glup.

A za ovo naletanje na crvenu maramu ima dušu vlast da im izvadi sve do skidanja novogodišnje rasvete tamo negde krajem jula kad kući pođe i poslednji mamurni Bugarin sa Djed Mrazovom kapom na glavi i ćevapima u džepu.
Ribozom Ribozom 17:03 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ako niko nije primetio: Santa Lucija nije iskljucivo 'svedski praznik' vec skandinavski i obelezava se tek sutra, 13. decembra.

Pitanje je, zasto su promasili dan proslave? Ljudi nisu mogli da znaju da li je u pitanju Lucia ili mozda proslava prodaje prvog komada namestaja u IKEI, ili vesiceva svetlosna projekcija knjige.

p.s. Ovamo se kao bore protiv klimatskih promena, a sagoris uglja za struju da potopis jedno omanje ostrvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 12.12.2019

Re: Santa Lucija

koliko sam shvatila ni HCMu se ne dopada:).


Bogteebo, pa zar i to nekome nije jasno?

Evo za te kojima treba velikim štampanim: НЕ ДОПАДА МИ СЕ, РУЖНО ЈЕ čak i kad je švedsko (da je jevrejsko, e onda se to ne bi smelo reći, bio bi to antisemitizam, jevrejski kič je super, sve jevrejsko je super)


angie01 angie01 18:27 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Ljudi nisu mogli da znaju da li je u pitanju Lucia ili mozda proslava prodaje prvog komada namestaja u IKEI, ili vesiceva svetlosna projekcija knjige.


pazi kada su svi iz prve poverovali da je vesara ponovo kreativan- jer je naprosto to bila najlogicnije razmisljanje u odnosu na to da apsolutno NISTA nije ukazivalo da je neko desavanje u pitanju koje veze nema sa uradcima gradske vlasti i u odnosu na dosadasnje iskustvo upravo s njima, koji u tom zdanju sluzbeno borave.

pa posle "neki dobronamernici", natprirodno pametni i zasigurno vidoviti, jer malo ko je i u gradu znao za navodno najavljenu "manifestaciju" svedske ambasade, a kamoli neko ko ovde ne zivi, daju izjave tipa,...eto, svo kuso i paso odmah potrcalo da nesto kritikuje....kad ono uobicajena svetlecazabava za decu,...eto nije bas bilo puno dece- ono, nijedno:), niti bilo koga drugog na vidiku u funkciji publike- al sta ima veze, glupaci glupavi....
angie01 angie01 18:29 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Evo za te kojima


dobro, dobro,...sta se odmah saltas na nacoske fore.

...zar ti nije dovoljno sto sam ja skapirala iz prve da ti se ne svidja:)))
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 12.12.2019

Re: Santa Lucija

sta se odmah saltas na nacoske fore.


Koje nacoške fore?
Samo kažem da je ono što je ružno - ružno bez obzira na to koja nacija ga je osmislila.
(osim ako nije jevrejska)

A nije mi esetika bila primarna stvar kad sam video blog.
Milsio sam da neće biti mnogo spora da li je stvar lepa ili ružna, pa sam hteo da vidim kako se ponašaš u situaciji kad treba da se odlučiš za jednu od tvoje dve ljubavi, Đinđića i petokrake.

Pa?
angie01 angie01 19:31 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Koje nacoške fore?


ovo,
(osim ako nije jevrejska)




pa sam hteo da vidim kako se ponašaš u situaciji kad treba da se odlučiš za jednu od tvoje dve ljubavi, Đinđića i petokrake.


bogtemazo, pa ti si zatocen u nekoj kapsuli u kojoj nema pomeranja.

zasto bih trebalo da se sledbenicki slazem sa bilo kim, ja nisam taj tip, zato i ne mogu da se uclanujem:),...meni licno petokraka nije simbol nicega loseg- naprotiv, nju su kao svoj znak nosili antifasiti, koji su iz borbe protiv fasistickog okupatora izasli kao pobednici,

a o Djindjicu sve najbolje-covek je uzalud umro za ovu ..... izbrisan pridev, koji su se evo vratili svom ocigledno prirodnom ambijentu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 12.12.2019

Re: Santa Lucija


ovo,

(osim ako nije jevrejska)


opet ne vidim ništa nacionalističko u tome.
zasto bih trebalo da se sledbenicki slazem sa bilo kim, ja nisam taj tip, zato i ne mogu da se uclanujem:),...meni licno petokraka nije simbol nicega loseg- naprotiv, nju su kao svoj znak nosili antifasiti, koji su iz borbe protiv fasistickog okupatora izasli kao pobednici,

a o Djindjicu sve najbolje-covek je uzalud umro za ovu ..... izbrisan pridev, koji su se evo vratili svom ocigledno prirodnom ambijentu.


Opa, nisam očekivao da ćeš baš tako lako da se opredeliš za petokraku u situaciji kad biraš između nje i Đinđića.


angie01 angie01 19:45 12.12.2019

Re: Santa Lucija

Opa, nisam očekivao da ćeš baš tako lako da se opredeliš za petokraku u situaciji kad biraš između nje i Đinđića.


huci- gde ti vidis opredeljivanje???....a ovamo se ljutis, kada neko ne vidi tvoje ne svidjanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 12.12.2019

Re: Santa Lucija

huci- gde ti vidis opredeljivanje???.


Pa znaš kako, kad neko nečemu nalazi i nešto loše (zasto bih trebalo da se sledbenicki slazem sa bilo kim,) drugome ne nalazi ništa (meni licno petokraka nije simbol nicega loseg) to je izbor, opredeljivanje, vrednovanje...

angie01 angie01 22:49 12.12.2019

Re: Santa Lucija

to je izbor, opredeljivanje, vrednovanje...


dok sam za Zorana Djindjica rekla nesto lose, pa si onda zakljucio,...ajdebre huci sa tim ljakse( karakterno) nepostenim forama i izvrtanjem,...jedino mogu da razumem, ako bas imas veliki problem s razumevanjem,...onda izvini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 12.12.2019

Re: Santa Lucija

dok sam za Zorana Djindjica rekla nesto lose, pa si onda zakljucio,


Pa ako se u nečemu ne slažeš s njim (recimo oko petokrake) ti njegov odnos prema tome (recimo prema petokraci) smatraš lošim, pogrešnim.

Ne misliš valjda da je moguće i da se slažeš s njim, da njegov stav prema toj ideologiji podržavaš, a da sama imaš suprotan stav?

Mada, kad se setim šta si sve pisala ovde ....:))
mirelarado mirelarado 00:05 12.12.2019

Pornografija kiča

Po Knez Mihailovoj već godinama sjakti nešto nalik na čipkasto žensko donje rublje okačeno na žicu. Gori od toga jedino je poveći svetleći Deda Mraz koji jaše na irvasu, na malom travnatom ostrvu, na ulazu u Zemun (kod Kifle).




freehand freehand 00:13 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

mirelarado
Po Knez Mihailovoj već godinama sjakti nešto nalik na čipkasto žensko donje rublje okačeno na žicu. Gori od toga jedino je poveći svetleći Deda Mraz koji jaše na irvasu, na malom travnatom ostrvu, na ulazu u Zemun (kod Kifle).





Dosta čedno. Ulažem kviska:

mirelarado mirelarado 00:19 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

freehand
mirelarado
Po Knez Mihailovoj već godinama sjakti nešto nalik na čipkasto žensko donje rublje okačeno na žicu. Gori od toga jedino je poveći svetleći Deda Mraz koji jaše na irvasu, na malom travnatom ostrvu, na ulazu u Zemun (kod Kifle).





Dosta čedno. Ulažem kviska:



Ovo su šampioni: Čivitanova u Markama, ukrašene palme:


zilikaka zilikaka 00:28 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

Ovo su šampioni: Čivitanova u Markama, ukrašene palme:

Da, to se vrti po mrežama. Stvarno su šampioni.
mirelarado mirelarado 00:36 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

zilikaka
Ovo su šampioni: Čivitanova u Markama, ukrašene palme:

Da, to se vrti po mrežama. Stvarno su šampioni.


Pročuli su se, beleže povećan priliv turista za novogodišnje praznike.
zilikaka zilikaka 00:37 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

mirelarado
zilikaka
Ovo su šampioni: Čivitanova u Markama, ukrašene palme:

Da, to se vrti po mrežama. Stvarno su šampioni.


Pročuli su se, beleže povećan priliv turista za novogodišnje praznike.

Akko budu imali sreće, prebukiraće ih Bugari
cassiopeia cassiopeia 09:33 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

Gori od toga jedino je poveći svetleći Deda Mraz koji jaše na irvasu, na malom travnatom ostrvu, na ulazu u Zemun (kod Kifle).


Mislim da je najgore što se ikada pojavilo, rasveta i skalamerije na Slaviji i u Mitićevoj rupi. Prošle godine su kablovi štrčali na sve strane, ja sam zaista mislila da će nekoga da tresne struja.

A ovo na gradskoj skupštini mi se ne dopada, ko god ga radio i šta god to bilo.

Meni se, na primer, sviđa ovo.



Delft, Holandija, paljenje lampica na jelci, na gradskom trgu, ceo grad bude pod svetlima.

istrajan05 istrajan05 10:33 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

mirelarado
Po Knez Mihailovoj već godinama sjakti nešto nalik na čipkasto žensko donje rublje okačeno na žicu. Gori od toga jedino je poveći svetleći Deda Mraz koji jaše na irvasu, na malom travnatom ostrvu, na ulazu u Zemun (kod Kifle).





Meni se baš dopada taj svetleći Deda Mraz.
Moraću da se odvezem uveče da ga vidim.
mesan mesan 10:34 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

zilikaka
Ovo su šampioni: Čivitanova u Markama, ukrašene palme:

Da, to se vrti po mrežama. Stvarno su šampioni.

Zaista im fali malo uzdržanosti, ukusa:
mirelarado mirelarado 14:51 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

Mislim da je najgore što se ikada pojavilo, rasveta i skalamerije na Slaviji i u Mitićevoj rupi.


Padnem u depresiju kad god prođem pored te bele pustoši... U pravu si.



angie01 angie01 14:58 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

ja kad vidim te poplocane povrsine, kao za parking traktora u zem zadruzi, ubrzam korak, da brze prodjem,...al nikako da stignem do nekog kraja.

...realno, sta bolje moze na takvu podlogu,..cekaju se kineski polovni elijeni da slete na te svetlece tuckove.
istrajan05 istrajan05 15:02 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

mirelarado
Mislim da je najgore što se ikada pojavilo, rasveta i skalamerije na Slaviji i u Mitićevoj rupi.


Padnem u depresiju kad god prođem pored te bele pustoši... U pravu si.




Gde je ovo?!
Baš lepo, lepo u pičku materinu!
mirelarado mirelarado 15:07 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

istrajan05
mirelarado
Mislim da je najgore što se ikada pojavilo, rasveta i skalamerije na Slaviji i u Mitićevoj rupi.


Padnem u depresiju kad god prođem pored te bele pustoši... U pravu si.




Gde je ovo?!
Baš lepo, lepo u pičku materinu!


U Mitićevoj rupi, na Slaviji. Mislim, prostor dušu dao za, hm, šetalište, park bez drveća i zelenila, kao i za prigodne iluminacije...
angie01 angie01 15:13 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

park bez drveća i zelenila,


sa ovim zagadjenjem bi bilo najlogicnije da se svaka slobodna povrsina ozeleni, sto vise drveca, zbunova, jedinih prirodnih prociscivaca,...obaska humanizacija prostora i sve ostalo sto ide uz.
nsarski nsarski 18:46 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

mirelarado
Mislim da je najgore što se ikada pojavilo, rasveta i skalamerije na Slaviji i u Mitićevoj rupi.


Padnem u depresiju kad god prođem pored te bele pustoši... U pravu si.





Ja mislim da je ovaj plato na Slaviji smišljen kao Sci-Fi metafizički experience. Recimo, šetaš po njemu i pokušavaš da dočaraš sebi kako je to biti sam u pustinji. Ili na nekoj drugoj planeti gde jeleni liče na konje. Jupiiii!
angie01 angie01 19:22 12.12.2019

Re: Pornografija kiča

jeleni liče na konje


to bre sarski, nije jelen, nego konj koji vuce Sinderellinu kociju,...jedino sta malo vise lici na pantera sa poduzim nogama- kako je vec sve metamorfozicno kada je cheap chinese.
a_olmos a_olmos 15:24 13.12.2019

Re: Pornografija kiča

U Mitićevoj rupi, na Slaviji. Mislim, prostor dušu dao za, hm, šetalište, park bez drveća i zelenila, kao i za prigodne iluminacije...


Ovo nije Mitićeva rupa, Mitićeva rupa je prekoputa – parkić na uglu Beogradske i Kralja Milana.
maksa83 maksa83 00:06 12.12.2019

dezen


Ova instalacija je bila i prošle godine, doduše ne sećam se ugly christmas sweater motiva, ali definitivno je nešto šarenilo i puštalo zvuke.

Kad reko' ugly christmas sweater, mislim da je to u pitanju, ne znam koliko je poznato ali to je u poslednjih nekoliko godina "fora" - obući što gori i kičastiji božićni džemper:

Ugly christmas sweater.
angie01 angie01 00:21 12.12.2019

Re: dezen

Ugly christmas sweater.


al kad smo vec kod irvasa i jelena,


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana