Politika| Sex| Život

Desničar

Jaril RSS / 03.09.2021. u 11:58

Чим сам га видео на улици, знао сам да са њим хоћу спори секс. Онај секс у коме све иде полако. У коме те пали љубљење и мажење уместо сирова сексуална страст. У коме је пенетрација пропраћења додирима, у коме је фокус на целом телу уместо само на рупи и гимнастици.

Још сам затварао врата кад ме је спопао. Фак. Мене затвори када ствари не иду онако како је мени потребно. Угаси ме. Он је хтео да га натегнем одмах са врата. Ја сам хтео једно сат касније. На тренутак је изгледало да успевам да преотмем игру, да је успорим, да је сензитизујем, али је он био и даље невербално упоран да ово треба да буде јебачина.  Поклекао сам и истрпао га као флеш лајт. Искористио његово тело за мастурбацију.

Његов такав став је аутоматски значио и други пут. Вероватно и трећи да ја тог дана нисам већ имао секс. Када смо се обојица испразнили, испружио се по кревету, а ја сам уграбио шансу да га искористим за оно што је мени потребно.

 Промискуитетни ликови су телесно сарадљиви, само им треба времена да укапирају шта је то што желим. Идеја да сви траже само да се истресу у неког им прави сексуалну хистерију која их и гура у промискуитет, али и у то да те задовоље. Постало му је јасно шта желим.

Знао сам да ће да пристане. Док смо долазили до мене само је причао о томе колико му се свиђам, колико сам добар (физички), да треба да променим слике које шаљем по нету јер сам много бољи уживо. Да изгледам мужјачки, за разлику од тога како изгледам на сликама. То обилно иницијално свиђање сам искористио као џокера.

Оно што сам препостављао, обистинило се. Лежали смо обојица на десном боку када сам, подвукао руку испод његовог врата, привукао његова леђа уз своје груди и другу руку пребацио преко њега. Осећај милине се са мојих груди ширио целим торзом и разливао по читавом мом телу. Привукао сам његову гузу на моје кукове да би моја кожа упила што више његовог тела. Прислонио сам усне на његов врат. Нежност. Чело сам ослонио на његову главу. Чврстина. Сваки ћошак мог ума је био испуњен његовим присуством. Његовим телом. Утонуо сам у лепоту која ме је преплављивала.

Окренуо се на други бок и ставио главу на моје раме. Мазио сам му леђа као да припадају најосетљивијем бићу на свету. Његова слепоочница је све јаче утискивала лепоту у моје тело. Дланом сам обухватио његов потиљак и пољубио га у теме, само да бих интензитетом спржио сваки нерв у свом телу. Екстаза.

Други пут када је дошао, било је од почетка по мојој мери. Напаљивање из лепоте, из испуњености његовим присуством. И док оргазам из чистог истресања у неком има своју снагу, оргазам из додира и пуне свести о другом телу ме оставља испуњеног данима.

Док је лежао ослоњен на моје тело, мало по мало, почели смо да причамо.

Он живи у Америци. Овде је на одмору. Срце ми је прескочило од сазнања да ово мора да престане. Да има рок. Овде се јебе кад год наиђе прилика. Између наша два виђања је био на Ади Бојани. Показао ми је слику Албанца ког је карао тамо, уз коментар да личи на мене. Стварно личи. То ми је рекло да воли тип мушкараца какав сам ја и да ћемо се доста виђати док је овде.  

Онда ме је позвао на групњак. Тренутно ће њих тројица да трпају неког типа, ја могу да будем четврти. Показао ми је слику лика који ће да прима. Згодан је. Баш! Остали баш и нису. Иако је лепо видети згодног типа како кара, то је мање важно.

Онда је разговор дошао до тога да је он себи у Америци испунио све фантазије о оргијама и дрогирању и да сад мало не зна шта даље. Лепо је требало разговор да задржим на егзистенцијалној кризи. Али пошто ми је та тема била мало смор у најави, ја га померим на слободе у Америци. И тако, наравно, дођемо до политике.

Онда је оплео по америчкој имиграцији - како је нелегална имиграција увожење јефтине радне снаге, по опорезивању богатих - како ће се покупити и пребацити своје богатство другде, по томе како левичари све држе - све медије, сво информисање... Кад год сам умео давао сам дипломатски одговор. Кад ме баш подбоде, љубио сам га. Што је он и приметио. Да кад год изговори нешто десничарско, ја га пољубим. Љубио сам га доста.

Кад сам био клинац, један стрејтер ме је подучио да ако хоћу да карам рибу, морам да се сагласим са свим што она каже. 'Напољу је дан.' Дан је, иако је ноћ. 'Напољу је ноћ.' Ноћ је, иако је дан. Касније сам видео да ово важи и у пословним преговорима. Ако хоћеш нешто од неког, нема противречења.

'Американац' је смањио тензију коментаром да смо обојица центристи, он десни, ја леви. Ми прошли поред центра нисмо, али сам прихватио само да се извучем из разговора, да не закрвимо у кревету. Само сам се надао да штета није већ учињена.

Жељан лепоте коју добијам од његовог тела, позвао сам га да дође и трећи пут. Пристао је, али да ми потврди ујутру, као кеви му нешто није добро. Онда ујутру је било да ми потврди поподне, да види како то иде. Било ми је јасно да од виђања нема ништа. Онда је поподне написао да му није до акције, али да ме води на тај групњак као ’emotional support’.

Довољно је проницљив да зна да са мном може да се види и без секса, да ја умем у његовом телу да уживам и на другачији начин, а цела та порука, са све емотиовном подршком, значи да се охладио од мене. Да му је драже да дивља даље. Па у пм.

Остаће ми тело гладно његовог тела због америчких имиграната, пореза и јебених америчких богаташа.

 

 



Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:11 03.09.2021

Tko te...

Остаће ми тело гладно његовог тела због америчких имиграната, пореза и јебених америчких богаташа.


...jebe, kad si naivan! Sa ribom koju karaš ne pričaš o politici. Za to uvek imaš dosta žena koje te nerviraju ili su ružne poznanice - levičarke.



Jaril Jaril 21:00 03.09.2021

Re: Tko te...

predatortz
Остаће ми тело гладно његовог тела због америчких имиграната, пореза и јебених америчких богаташа.


...jebe, kad si naivan! Sa ribom koju karaš ne pričaš o politici. Za to uvek imaš dosta žena koje te nerviraju ili su ružne poznanice - levičarke.





Груба пацка. Заслужена. Какав почетничка грешка. П О Ч Е Т Н И Ч К А
maksa83 maksa83 12:15 03.09.2021

e pa

због америчких имиграната, пореза и јебених америчких богаташа.

Sit gladnom ne veruje & zaigrala mečka i pred vašom kućom.

A kad bene kuka na sve to isto boli vas dupe.

Možda je ovo poslednje trebalo reći nekako drugačije...
predatortz predatortz 12:17 03.09.2021

Re: e pa

Možda je ovo poslednje trebalo reći nekako drugačije...



maksa83 maksa83 15:35 03.09.2021

Re: e pa

predatortz
Možda je ovo poslednje trebalo reći nekako drugačije...



Mislim da mi omega tamo zamera da tebi ne smem ništa da odgovorim na ono tvoje "watch your language", pa eto sada, ovde, JAVNO PRED SVIMA DA SVI VIDE:

Idi u peršun.

predatortz predatortz 17:05 03.09.2021

Re: e pa

maksa83
predatortz
Možda je ovo poslednje trebalo reći nekako drugačije...



Mislim da mi omega tamo zamera da tebi ne smem ništa da odgovorim na ono tvoje "watch your language", pa eto sada, ovde, JAVNO PRED SVIMA DA SVI VIDE:

Idi u peršun.



Sad pročitah tamo kod njega.
Jbte, on ladno nije provalio zajebanciju!
Jaril Jaril 21:01 03.09.2021

Re: e pa

maksa83
JAVNO PRED SVIMA DA SVI VIDE:


Егзибиционисто! Дошао си на пристојан блог да се експонираш.
macak_tosa macak_tosa 05:33 04.09.2021

Re: e pa

maksa83
predatortz
Možda je ovo poslednje trebalo reći nekako drugačije...



Mislim da mi omega tamo zamera da tebi ne smem ništa da odgovorim na ono tvoje "watch your language", pa eto sada, ovde, JAVNO PRED SVIMA DA SVI VIDE:

Idi u peršun.


Izvini se!
maksa83 maksa83 12:22 03.09.2021

nego


Ne reci da si počeo da koristiš srbin.info kao dejting sajt?

Eto neka fajda makar.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 03.09.2021

Re: nego

Касније сам видео да ово важи и у пословним преговорима. Ако хоћеш нешто од неког, нема противречења.


Istina.. nerado priznata ali istina.
Jaril Jaril 21:06 03.09.2021

Re: nego

maksa83

Ne reci da si počeo da koristiš srbin.info kao dejting sajt?

Eto neka fajda makar.


Ти су најбољи за секс. Само такве волим.

А и карма ме не штеди.

Упознам лика, супер прича, шта је завршио, теологију!

Сестро кармо, ајмо мало промешај карте.

Ставићу на профил: Ко зна да се прекрсти СТОП
Jaril Jaril 22:08 03.09.2021

Re: nego

apacherosepeacock
Касније сам видео да ово важи и у пословним преговорима. Ако хоћеш нешто од неког, нема противречења.


Istina.. nerado priznata ali istina.


Мени је моћ сталног сипања валидације потпуно фасцинирајућа. Добијеш и оно са чим се ни ти не слажеш да треба да добијеш.
looping looping 06:30 04.09.2021

Re: nego

Упознам лика, супер прича, шта је завршио, теологију!
Сестро кармо, ајмо мало промешај карте.

Nije to karma, to je zakon privlačenja.


Jaril Jaril 12:53 04.09.2021

Re: nego

looping
Упознам лика, супер прича, шта је завршио, теологију!
Сестро кармо, ајмо мало промешај карте.

Nije to karma, to je zakon privlačenja.



Озбиљно морам да порадим на томе какве људе привлачим у свој живот.
mirelarado mirelarado 13:01 03.09.2021

Greška u koracima

Teška greška, Jarile. Ništa nije tako efikasno sredstvo za ubijanje erotskog naboja kao razgovor o politici ili ekonomiji. Tu rade samo književnost, muzika, slikarstvo, eventualno hrana i piće...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:03 03.09.2021

Re: Greška u koracima

mirelarado
Teška greška, Jarile. Ništa nije tako efikasno sredstvo za ubijanje erotskog naboja kao razgovor o politici ili ekonomiji. Tu rade samo književnost, muzika, slikarstvo, eventualno hrana i piće...


Znaće za sledeći put .


mirelarado mirelarado 13:05 03.09.2021

Re: Greška u koracima

apacherosepeacock
mirelarado
Teška greška, Jarile. Ništa nije tako efikasno sredstvo za ubijanje erotskog naboja kao razgovor o politici ili ekonomiji. Tu rade samo književnost, muzika, slikarstvo, eventualno hrana i piće...


Znaće za sledeći put .




Bez muke nema nauke.
Milan Novković Milan Novković 18:40 03.09.2021

Re: Greška u koracima

mirelarado
Teška greška, Jarile. Ništa nije tako efikasno sredstvo za ubijanje erotskog naboja kao razgovor o politici ili ekonomiji. Tu rade samo književnost, muzika, slikarstvo, eventualno hrana i piće...

Našo, talijanska književnost u akciji


mirelarado mirelarado 19:55 03.09.2021

Re: Greška u koracima

Našo, talijanska književnost u akciji


Obožavam tu scenu, kao i onu na kraju kad Džon Kliz k'o od majke rođen recituje nešto na ruskom.
Jaril Jaril 21:17 03.09.2021

Re: Greška u koracima

mirelarado
Teška greška, Jarile. Ništa nije tako efikasno sredstvo za ubijanje erotskog naboja kao razgovor o politici ili ekonomiji. Tu rade samo književnost, muzika, slikarstvo, eventualno hrana i piće...


Тешка! Што умем себи да упропастим лепоту, нико не уме.


apacherosepeacock


Znaće za sledeći put .




Да л' ћу? Вероватно се нико не сећа текста "Једна усрана романтична прича". Текст о С-у. Покушао да нађем, изгледа да није ни из претходног блогоживота него из оног пре њега. Или је нешто брисано. Био сам сигуран да је онлајн.

Исти је образац: приведем промискуитетног типа, ухакујем му промискуитет, преокренем у лепоту, и онда упропастим све трабуњањем. Иста прича сад, као и пре много година.

mirelarado mirelarado 21:44 03.09.2021

Re: Greška u koracima

Вероватно се нико не сећа текста "Једна усрана романтична прича".


Stvarno se ne sećam, što znači da si ga verovatno objavio pre 2008. :)
Jaril Jaril 22:47 03.09.2021

Re: Greška u koracima

mirelarado
Вероватно се нико не сећа текста "Једна усрана романтична прича".


Stvarno se ne sećam, što znači da si ga verovatno objavio pre 2008. :)


Скроз ми је збун како га нема. Текст "С." нема никаквог смисла без тог блога пошто је наставак. Видећу да га ископам. Мислим, тек је то била порњава о осећању припадања.

Колико је то леп дан био.




freehand freehand 13:15 03.09.2021

?

docsumann docsumann 15:06 03.09.2021

Re: ?


alselone alselone 13:42 03.09.2021

"Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Mislim, ako je gej, nije sa posebnim potrebama pa da mu se mora piriti u ladnu čorbu kako se ne bi potresao.

Jarile, da ti iskreni drug kaže - tekst ti je sranje.

Oni koji te posmatraju kao dete sa posebnim potrebama pa ti ne upućuju nikad kritike nego ignorišu slona u sobi, gori su po tebe od mene koji ti kažem jasno šta mislim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:50 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Oni koji te posmatraju kao dete sa posebnim potrebama pa ti ne upućuju nikad kritike nego ignorišu slona u sobi, gori su po tebe od mene koji ti kažem jasno šta mislim.


Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.
alselone alselone 13:58 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.

Nije zapravo. Isto je ovako bilo i prema Azdejkoviću.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:08 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

alselone
Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.

Nije zapravo. Isto je ovako bilo i prema Azdejkoviću.


Zapravo jeste, uveliko, jer tvoja perspektiva je tvoja stvar ali konstatacija da ga (Jarila) neko drugi posmatra kao osobu sa posebnim potrebama je glupost. Ja ga tako ne posmatram. Znači ne prišivaj drugima, meni u ovom slučaju, nešto što nije tačno. A Aždejkovića se jedva sećam pa ne bih napamet o njegovom pisanju.
gvozden1 gvozden1 14:08 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

apacherosepeacock
Oni koji te posmatraju kao dete sa posebnim potrebama pa ti ne upućuju nikad kritike nego ignorišu slona u sobi, gori su po tebe od mene koji ti kažem jasno šta mislim.


Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.

Nije.

Da je bilo ko drugi napisao sličan tekst zgražavali bi se.

Čitao sam ga dijagonali a i to na preskoke, i odvratan je.

Ili

Hajd neka neko drugi napiše tekst o svojoj masturbaciji, pa da vidimo reakcije.

A gej može?
Pa ne može.
Mislim može, al odvratno je.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:11 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gvozden1
apacherosepeacock
Oni koji te posmatraju kao dete sa posebnim potrebama pa ti ne upućuju nikad kritike nego ignorišu slona u sobi, gori su po tebe od mene koji ti kažem jasno šta mislim.


Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.

Nije.

Da je bilo ko drugi napisao sličan tekst zgražavali bi se.

Čitao sam ga dijagonali a i to na preskoke, i odvratan je.

Ili

Hajd neka neko drugi napiše tekst o svojoj masturbaciji, pa da vidimo reakcije.

A gej može?
Pa ne može.
Mislim može, al odvratno je.


Jebote pa nemoj da čitaš ako ti se ne čita, šta je problem?

P.S. Huči, ajde ne talasaj mnogo, evo sam pala u nesvest na reč/opis masturbacije i gej (ili strejt) seksa..
gvozden1 gvozden1 14:17 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


Jebote pa nemoj da čitas ako ti se ne čita, šta je problem

A šta je problem ako pročitam i kažem da je odvratan?

Da je neko ovde napisao, kad sam je video poželeo sam da je karam, bilo bi mizoginija, šovinizam, svinja, a ovo je ok?

Nije ok, intimna treba da bude intima, a ne da se hvališe njome među svetom.

Doduše, i ovi moji seljaci se hvališu pred prodavnicom, ali ipak imaju malo više stila a i pristojniji su, ne pričaju na koju su masturbrirali makar.
gvozden1 gvozden1 14:27 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


P.S. Huči, ajde ne talasaj mnogo, evo sam pala u nesvest na reč/opis masturbacije i gej (ili strejt) seksa..

Ps na ps

Hajd onda opiši neku svoju.


Ps opet

Izvini što sam ovoliko direktan, naravno da je besmisleno, ali da vidiš kako to izgleda.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:29 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gvozden1

Jebote pa nemoj da čitas ako ti se ne čita, šta je problem

A šta je problem ako pročitam i kažem da je odvratan?

Da je neko ovde napisao, kad sam je video poželeo sam da je karam, bilo bi mizoginija, šovinizam, svinja, a ovo je ok?

Nije ok, intimna treba da bude intima, a ne da se hvališe njome među svetom.

Doduše, i ovi moji seljaci se hvališu pred prodavnicom, ali ipak imaju malo više stila a i pristojniji su, ne pričaju na koju su masturbrirali makar.


Pa to je tvoje mišljenje, ima nas i drugačijih znaš. Mojne da namećeš/poturaš ovde My way or the highway princip..

Jao evo i o stilovima ćemo sad da raspredamo letnji dan do podne, more..
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:30 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gvozden1

P.S. Huči, ajde ne talasaj mnogo, evo sam pala u nesvest na reč/opis masturbacije i gej (ili strejt) seksa..

Ps na ps

Hajd onda opiši neku svoju.


Ps opet

Izvini što sam ovoliko direktan, naravno da je besmisleno, ali da vidiš kako to izgleda.


Pa kad dobijem autorsku
gvozden1 gvozden1 14:33 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


Pa to je tvoje mišljenje, ima nas i drugačijih

Da.
I vama drugačijim niko nije rekao da ste bezobrazni što vam se tekst dopao, niko nije preporučivao da ga preykačete, a smeta vam kad se kaže da je loš.
A jeste loš.
Treba da se hvali jer je gej, gejevima se ne zamera, njima se podilazi, kao onima sa posebnim potrebama.
mirelarado mirelarado 14:43 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Treba da se hvali jer je gej, gejevima se ne zamera, njima se podilazi, kao onima sa posebnim potrebama.


Da li bi bio ljubazan da citiraš makar jedan komentar ovde kojim se tekst hvali i podilazi mu se.

OK je što je tebi i Alseu tekst odvratan, ali što vam smetaju drugi komentatori kojima nije odvratan? Zašto mislite da mora nužno svima da bude odvratan i da je svaka drugačija reakcija podilaženje?
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:44 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gvozden1

Pa to je tvoje mišljenje, ima nas i drugačijih

Da.
I vama drugačijim niko nije rekao da ste bezobrazni što vam se tekst dopao, niko nije preporučivao da ga preykačete, a smeta vam kad se kaže da je loš.
A jeste loš.
Treba da se hvali jer je gej, gejevima se ne zamera, njima se podilazi, kao onima sa posebnim potrebama.


Ama bre ok ne svidja ti se i punktum, ni alsu, ali skinite se ostalima sa nametanjem i podmetanjem svog vidjenja i 'posebnih potreba' sranja nama drugima, jel toliko teško da se shvati? Nije.

I rest my case.


Jarile daj još neku priču.
maksa83 maksa83 14:54 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Pa kad dobijem autorsku

Kod mene može da gostuje kogodoće.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:58 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

maksa83
Pa kad dobijem autorsku

Kod mene može da gostuje kogodoće.



razmisljam razmisljam 15:12 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

maksa83

Kod mene može da gostuje kogodoće.


Код мене такође.
mirelarado mirelarado 15:20 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

razmisljam
maksa83

Kod mene može da gostuje kogodoće.


Код мене такође.


Isto važi i za mene. Mogu i Huči i Alse da napišu kontrablog, ako hoće.
gvozden1 gvozden1 16:13 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


Kod mene može da gostuje kogodoće

Код мене такође


Isto važi i za mene


A ne, za ovo što je obećala zaslužuje autorsku i to vip.
Ne mora slike.
:)
zilikaka zilikaka 16:18 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

mirelarado
razmisljam
maksa83

Kod mene može da gostuje kogodoće.


Код мене такође.


Isto važi i za mene. Mogu i Huči i Alse da napišu kontrablog, ako hoće.

Ma ja se razmišljam da otvorim nastavak Omeginog bloga, jer je svoj zatvorio za komentare a nismo isterali stvar na čistac. Mislim, da idemo redom tvrdnju po tvrdnju, pa dokle stignemo...bilo bi materijala do proleća.
gvozden1 gvozden1 16:23 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"



Da li bi bio ljubazan da citiraš makar jedan komentar ovde kojim se tekst hvali i podilazi mu se.

Svi osim Als ovog se tako mogu tretirati.

Ako nikako ne mogu da poverujem da bi neki strejt tekst, sa ovakvim detaljima, ali ne fikcija nego prepričavanje stvarnog iskustva, bio prihvaćen kao obična stvar, onda ne mogu da prihvatim ni kad to radi gej.

Hajde da zamislimo da npr Čarli (izvini Čarli) piše nešto ovako, nešto tipa, video sam je i odmah sam poželeo da je kresnem, ležala je a ja na nju onanisao, pa šta bi mu radili?

A setimo se šta mu radimo zbog navodnih ili ne navodnih tvitova.
I da opiše neko iskustvo.

Bilo bi u redu, ne bi mu zamerali?
Nisam siguran.

Ili

Azdejković je pisao, opisivao gej seks do najbanalnijih detalja, najsitnijih, eksplicitno opisivao svaki detalj, hald da zamislimo da bilo ko od nas tako opisuje sopstveno iskustvo.

Nezamislivo.

A ovo može.
Zašto nam je jedno prihvatljivo a drugo ne?
mirelarado mirelarado 17:16 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Zašto nam je jedno prihvatljivo a drugo ne?


Meni Azdejković nikada nije bio prihvatljiv jer je politikant sitnošićardžijskog mentaliteta. A eksplicitni opisi bilo čega me ne zgranjavaju, niti razmišljam o tome da li su takvi opisi realno doživljeni, izmaštani, ili malo jedno malo drugo.

A vama je sve što nije pljuvanje onoga što vam se ne dopada podilaženje. Može i tako, ali po mom srbometru nije u redu.
bene_geserit bene_geserit 17:20 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Hajde da zamislimo da npr Čarli (izvini Čarli) piše nešto ovako, nešto tipa, video sam je i odmah sam poželeo da je kresnem, ležala je a ja na nju onanisao, pa šta bi mu radili?

Pa ne moraš da zamišljaš, Čarli jeste pomenuo zornjak sa ženom jednom prilikom ovde pa mu je ekipa skočila za vrat.
A da ne pominjemo ono Slađan Pičić i šta se tu pisalo.
gvozden1 gvozden1 17:52 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


Meni Azdejković nikada nije bio prihvatljiv jer je politikant sitnošićardžijskog mentaliteta

To je nebitno, ne pričamo o njemu, njegovom karakteru, nego o tekstovima.
A eksplicitni opisi bilo čega me ne zgranjavaju, niti razmišljam o tome da li su takvi opisi realno doživljeni, izmaštani, ili malo jedno malo

Ali između toga je ogromna razlika.

Uopšte mi nije teško da poverujem da ljudi koji prepričavaju svoje švalerske uspehe ili promašaje često lažu, domaštavaju, ali je jedino važno da li on to predstavlja kao stvarno iskustvo koje prepričava, ili je to literatura.

Ogromna je razlika između Henrija Milera i lokalnog baje koji prepričava šta mu je komšinica sve radila.

A vama je sve što nije pljuvanje onoga što vam se ne dopada podilaženje


Dobro, hajd da eliminiše o tu reč, podilaženje, i da koristimo termin dvostruki standardi.

Ako se Čarliju zamera za zornjak sa ženom, (Bene) a Jarilu ne zamera na eksplicitnijoj priči, ima li tu duplih standarda?

A tek da je ovako detaljno opisivao doživljaje sa nekom od tih tvitetašica.


mirelarado mirelarado 18:16 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ako se Čarliju zamera za zornjak sa ženom, (Bene) a Jarilu ne zamera na eksplicitnijoj priči, ima li tu duplih standarda?

A tek da je ovako detaljno opisivao doživljaje sa nekom od tih tvitetašica.


Huči, ja sam stvarno pogrešna adresa, nisam ništa zamerala ni Čarliju, ni za ženu, ni za tviterašice. Može i on da potvrdi. Uopšteno gledano, klonim se moralizatorskih istupanja, trudim se da ne sudim drugima isključivo po svojim aršinima.

Onamo si se borio za Omegino pravo da širi svoje svoju istinu o virusu, koja ima ozbiljne posledice po celu zajednicu, a sad bi da diktiraš Jarilu kako i o čemu da piše, a i drugima kako treba da reaguju. I još spominješ dvostruke aršine. Tjah.
gvozden1 gvozden1 18:21 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"


Onamo si se borio za Omegino pravo da širi svoje svoju istinu o virusu, koja ima ozbiljne posledice po celu zajednicu, a sad bi da diktiraš Jarilo kako i o čemu da piše,

Ja između te dve stvari pravim ogromnu razliku.
Stvarno nije ni slično pričati o vakcinama, sa kojim god stavom, i pričati o intimi.

I nije to moralisanje, to se u mom svetu svrstava u rubriku pristojnost.

Ali dobro, to je moj svet, možda izopačen.

I da dodam

nisam ništa zamerala ni Čarliju, ni za ženu, ni za tviterašice

Ja jesam, tek da naglasim da se vodim principom a ne seksualnom orijentacijom.
Ako zameram Čarliju na blažem slučaju, zašto ne bih Jarilu na neuporedivo drastičnijem?
Zato što je on gej?

E pa ne ide to, stvarno ne ide.
mirelarado mirelarado 18:27 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

I nije to moralisanje, to se u mom svetu svrstava u rubriku pristojnost.

Ali dobro, to je moj svet, možda izopačen.


Nije izopačen, samo malčice isključiv. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

mirelarado
I nije to moralisanje, to se u mom svetu svrstava u rubriku pristojnost.

Ali dobro, to je moj svet, možda izopačen.


Nije izopačen, samo malčice isključiv. :)


Ako sam dobro shvatio poentu bloga, desničari su dobri samo za onu stvar, a nekad ni za to. Ili, pak, da desničare treba hebati, u svakoj prilici. S obe teze mogu da se složim, ako ovo nije samo eksperiment u blogovanju!

(ja snažno sve osuđujem, i blog, i autora i blogere, i tezu da se desničari moraju pamprčiti samo u svoja četiri zida, i slađane pičiće koje su na tviteru omađijale čednog druga čarlija, a sve to u nadi da mi se drug huči neće okačiti za vrat, željan akcije u šljiviku.)




srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 03.09.2021

Tiltovao omega

Dajte, ljudi, malo nežnije sa njim, ako može. I samo da kažem da me je odbanovao već sledećeg dana, i da mu, naravno, ništa ne zameram, samo mi ga je malo žao, mnogo su gadniji i podliji ovi što ga lože da je u pravu.


freehand freehand 19:54 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

ali po mom srbometru nije u redu.

bene_geserit bene_geserit 20:19 03.09.2021

Re: Tiltovao omega

Tiltovao omega
Dajte, ljudi, malo nežnije sa njim, ako može. I samo da kažem da me je odbanovao već sledećeg dana

Stvarno ste bre sise, iznervirali ste Omegu, a taman smo lepo divanili o Kovidu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:28 03.09.2021

Re: Tiltovao omega

bene_geserit
Tiltovao omega
Dajte, ljudi, malo nežnije sa njim, ako može. I samo da kažem da me je odbanovao već sledećeg dana

Stvarno ste bre sise, iznervirali ste Omegu, a taman smo lepo divanili o Kovidu.


To ste vi divanili, dok su meni usta bila surovo zapušena (a video sam i da su čak i prašnjave i ražalovane znojave dekice ponovo bile izvađene iz ormana i podmetnute drugu Omegi da se o njihove "stručne nalaze" saplete), i to samo zato što sam ukazao na problem koji postoji, dobro, jesam ga slikovito doveo u vezu sa jednom krupnijom rečnom ribom poznatom po određenim karakteristikama koje je demonstrirao, nisam očekivao da će ga to toliko potresti da posegne za ultimativnim oružjem bloga i otarasi se napasti.
bene_geserit bene_geserit 20:30 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ako sam dobro shvatio poentu bloga, desničari su dobri samo za onu stvar, a nekad ni za to. Ili, pak, da desničare treba hebati, u svakoj prilici.

Moram da priznam da nisam pročitao blog već odmah odskrolovao na komentare (iz higijenskih razloga), realno ne bi ni došao ovde da niste iznervirali Omegu pa on zatvorio blog, ali iz komentara i preletanja dok sam skrolovao preko teksta mi deluje da je naš blogodrugar levičar bio hebena strana u celoj priči. Ali da se ne upuštamo baš u tehnikalije ko je koga, jer će onda i sekcija sa komentarima da bude za izbegavanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

bene_geserit
Ako sam dobro shvatio poentu bloga, desničari su dobri samo za onu stvar, a nekad ni za to. Ili, pak, da desničare treba hebati, u svakoj prilici.

Moram da priznam da nisam pročitao blog već odmah odskrolovao na komentare (iz higijenskih razloga), realno ne bi ni došao ovde da niste iznervirali Omegu pa on zatvorio blog, ali iz komentara i preletanja dok sam skrolovao preko teksta mi deluje da je naš blogodrugar levičar bio hebena strana u celoj priči. Ali da se ne upuštamo baš u tehnikalije ko je koga, jer će onda i sekcija sa komentarima da bude za izbegavanje.


Ja sam pročitao, i sad mi se čini da ima i treća teza, a to je da je kolegama desničarima potrebna ljubav i nežnost (i platonska ali i ova druga, konkretna), da lakše prevaziđu te neke svoje, ne znam kako da ih nazovem, bubice (verovatno probleme u kući, posledice nedostatka ljubavi i pažnje, ali nisam stručan za to da dajem pravu dijagnozu).







gvozden1 gvozden1 20:47 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

verovatno probleme u kući, posledice nedostatka ljubavi i pažnje


A ja negde pročitao levičari uglavnom imaju problema sa nekim incestuoznim mislima.

Verovatno.
Nisam stručan doduše, ali verovatno je to tako.
bene_geserit bene_geserit 21:02 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Canada has ordered more than 400 million COVID-19 vaccine shots: Here's the progress report
Kanada ima 38 miliona stanovnika.

Izrael je proglasio (ili će da proglasi) nevakcinisanima one koji su primili samo dve doze, sad treba da primiš treću dozu da bi bio "vakcinisan".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:13 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Odlicno iskolaziran tekst Jarile! Ovo ne kazem iz ljubaznosti ili zbog specijalnih potreba :)

A ova kritika ovde masi skroz. Ovo sto Jaril pise je uporedivo sa onim sto gosn Cer pise. A ako cemo o odvratnim tekstovima na ovu temu onda eno Muske Omegine price nad kojom gle cuda nije bilo ovakve konsternacije kao ovde. Kako ono bese 'E za inat Omega nista ne menjaj.' Mislim ako cemo vec o duplim standardima i sl.
Jaril Jaril 21:40 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Jarile, da ti iskreni drug kaže - tekst ti je sranje.


Буди друг па кажи зашто је срање? Је л' због тема, структуре или тока мисли/реченица?

Теме у тексту су:

Свест о својим потребама
Свест о свом телу
Свест о другом телу/ присуству другог тела
Невербално преговарање
Невербална комуникација
Телесни интензитет
Егзистенцијална криза
Утицај политике на лепоту у социјалном контексту (ово звучи ко наслова за докторат)

Шта је од ових тема срање?

Структура текста прати "пут хероја", само у трагичној варијанти са благим 'комичним растерећењем' на крају. А "пут хероја" је упакован у осмосеквентну структуру (а у три чина). Једино ако више волиш пиксаровску дванаестосеквентну структуру. Мислим све је ту, рани драмски сукоб, транзитивне секвенце, груби резови на почецима чинова, инфо дамп на почетку другог, мидпоинт, негативан обрт после мидпоинта, позитиван обрт у трећем чину карактеристичан за трагедије.

Шта је у структури срање?

Или је проблем у мисаоном току, току реченица?

Ето буди друг па кажи шта је срање.

Е сад ја да будем искрен друг, који се наратологијом и семиотиком бави скоро десет година, па да ти кажем да није текст срање, него је твоје читање срање. Уопште се ниси повезао са текстом, али си нашао за сходно да га коментаришеш.

И да будем још искренији друг, који се бави психологијом преко десет, а свешћу о сопственом телу пет година, па да ти кажем да су твоје интуцијие о свету скроз погрешне, а разбуцавају ти мисаони ток на сваком кораку. Уђи мало у прогресивну релаксацију, медитацију телесним скенирањем и јогу. Чисто да научиш да читаш своје тело. Средиће ти интуицију.
Jaril Jaril 21:47 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

alselone
Ovo je baš bezobrazno s tvoje strane.

Nije zapravo.


Заправо је потпуно увредљиво. Ти си људе који су рекли 'коју добру реч' о тексту прогласио људима без интегритета који ће своје мишљење прилагодити томе да не увреде јадног малог геја.

Ово је мени потпуно нова врста хомофобије. Некаква секундардна хомофобија. Где не нападаш геја, него оне около који покажу било какву подршку неком ко је геј.

Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога. Ово је малициозност на куб.
alselone alselone 21:51 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ово је мени потпуно нова врста хомофобије.

Naravno.
gedza.73 gedza.73 21:51 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?
Jaril Jaril 21:52 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Odlicno iskolaziran tekst Jarile!


Хвала!
Ovo ne kazem iz ljubaznosti ili zbog specijalnih potreba :)

Ја имам толику потребу за љубављу и према мени и према другима да стварно дође као посебна потреба.
alselone alselone 21:52 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Uradi to.
Jaril Jaril 21:55 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?

Боље је питање, који нам је ђаво са загађивањем друштвеног простора.

Не мора баш увек да се прдне у друштву.
Jaril Jaril 21:57 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

alselone
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Uradi to.

На све што сам ти написао, ти имаш само ово да кажеш? Брате, ајде да пробамо да не раскинемо. Мислим, већ превише мушкараца губим у свом животу.
bene_geserit bene_geserit 21:58 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Alse je tu zapravo prilično konzistentan.
Kad misli da nešto nije pristojno, on to kaže, ne obraća pažnju na to ko je zaštićena manjina a ko Čarli.
A dvojni standardi su evidentni.

"Muška Omegina priča" je imala otprilike jednu odvratnu rečenicu manje više, smešno je porediti sa ovim.
Mada meni ne smeta da piše ko šta hoće, niko nas ne tera da čitamo.
Jaril Jaril 21:59 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

maksa83
Pa kad dobijem autorsku

Kod mene može da gostuje kogodoće.


Ево ја би, ал' ће те нападну да подржаваш оне са посебним потребама.
alselone alselone 22:00 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Брате, ајде да пробамо да не раскинемо.

Evo ovako da ti kazem. Kada si onda napiso onaj triptih, vrebao sam momenar da ga otkljucas za komentare i ostavio sam prvi komentar u kom sam napisao kako mislim da si uspeo.

Danas sam trazio taj blog i vidim da mog komentara nema ali ga se vrlo dobro secam. Ganuo me je taj blog iz tri dela. Nadam se da verujes ovo sto kazem.

Jaril Jaril 22:03 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Čitao sam ga dijagonali a i to na preskoke, i odvratan je.

Ili

Hajd neka neko drugi napiše tekst o svojoj masturbaciji,


А да га прочиташ од речи до речи? Ово није текст о мастурбацији. Написао сам у чаршаву Алсу о чему је текст.
Jaril Jaril 22:09 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

alselone
Брате, ајде да пробамо да не раскинемо.

Evo ovako da ti kazem. Kada si onda napiso onaj triptih, vrebao sam momenar da ga otkljucas za komentare i ostavio sam prvi komentar u kom sam napisao kako mislim da si uspeo.

Danas sam trazio taj blog i vidim da mog komentara nema ali ga se vrlo dobro secam. Ganuo me je taj blog iz tri dela. Nadam se da verujes ovo sto kazem.


Верујем. Фан фект: тај блог је завршио као материјал за један докторат.
alselone alselone 22:23 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

тај блог је завршио као материјал за један докторат.

Nadam se da nije FTN u pitanju.
predatortz predatortz 22:24 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

alselone
тај блог је завршио као материјал за један докторат.

Nadam se da nije FTN u pitanju.


Što? Trenje, otpor sredine, sila...
Ima veze!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:25 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?


Da se napiše blog na temu: Ko ne jebe taj banuje.
maksa83 maksa83 22:26 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ево ја би, ал' ће те нападну да подржаваш оне са посебним потребама.

Svi ljudi su sa posebnim potrebama, samo neki to sfataju neki ne sfataju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Mada meni ne smeta da piše ko šta hoće, niko nas ne tera da čitamo.


Ovo mogu odma da potpišem. Samo je nejasno što onda gunđaš par komentara gore?

bene_geserit bene_geserit 22:31 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ovo mogu odma da potpišem. Samo je nejasno što onda gunđaš par komentara gore?

Pa ne gunđam zato što Jaril piše šta piše, već zbog dvojnog morala (ponekoga od) vas ostalih.
Milan Novković Milan Novković 22:31 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

maksa83
Ево ја би, ал' ће те нападну да подржаваш оне са посебним потребама.

Svi ljudi su sa posebnim potrebama, samo neki to sfataju neki ne sfataju.

Ja imam posebne potrebe za fLižiderom

A moja žena se odlično uklapa u onaj meme: "Baš nam je dobro došao ovaj rad od kuće pod Covidom, žena i ja smo iskoristili priliku da ponovo detaljno prođemo kroz sve greške što sam napravio poslednjih 30 godina"
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

A ja negde pročitao levičari uglavnom imaju problema sa nekim incestuoznim mislima.


Da, da, na srbinympho.com. Tu je i Omega našao sve svoje misli i stavove i vrlo relevantne informacije o kovid vakcinama kao što smo videli na blogu, pre nego što je bio prinuđen da ga zaključa za komentare, zbog ovih baksuza koji su krenuli da to komadaju i skrnave.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

bene_geserit
Ovo mogu odma da potpišem. Samo je nejasno što onda gunđaš par komentara gore?

Pa ne gunđam zato što Jaril piše šta piše, već zbog dvojnog morala (ponekoga od) vas ostalih.



Mani je ovo ličilo na gunđanje:

Moram da priznam da nisam pročitao blog već odmah odskrolovao na komentare (iz higijenskih razloga), realno ne bi ni došao ovde da niste iznervirali Omegu pa on zatvorio blog, ali iz komentara i preletanja dok sam skrolovao preko teksta mi deluje da je naš blogodrugar levičar bio hebena strana u celoj priči. Ali da se ne upuštamo baš u tehnikalije ko je koga, jer će onda i sekcija sa komentarima da bude za izbegavanje.
/quote]
bene_geserit bene_geserit 22:36 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Mani je ovo ličilo na gunđanje:

A to gunđanje, pa to je bilo u vezi tvog "desničari su samo za jebanje, a nekad ni za to" komentara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

bene_geserit
Mani je ovo ličilo na gunđanje:

A to gunđanje, pa to je bilo u vezi tvog "desničari su samo za jebanje, a nekad ni za to" komentara.


Ne znam čemu onda gunđanje, jer sam se baš potrudio da ostanem na temi bloga.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Usput, eno, omega otključao blog, pod pritiskom drugarske kritike koja mu je upućena (izgleda da mu nije bilo dosta seksa).

Jaril Jaril 22:38 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

srdjan.pajic
gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?


Da se napiše blog na temu: Ko ne jebe taj banuje.


Мислиш, ко не јебе тај блогује?
gvozden1 gvozden1 22:40 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Da, da, na srbinympho.com

Ne, to ne čitam, a dobro se sećam da sam negde pročitao.

Verovatno i jeste tako.

Omega

Srki, stoti put ga pominješ, jesi li primetio to?

Verujem da te boli, ali kontrolišu se malo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:01 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Srki, stoti put ga pominješ, jesi li primetio to?

Verujem da te boli, ali kontrolišu se malo.



E, i ja sam primetio, osladilo mi se ono što radi Tasa ovde godinama, doduše njega proganja nekakva "ekipica" od praskozorja bloga, a mene samo Omega, od pre neki dan . Ali jeste me pogodilo što me je banovao onako na pravdi boga, i to mu nije prvi put do sada, a baš sam se trudio i da biram reči i da ublažim stavove i da mu pomognem, da na najebe slušajući i čitajući svakakvo đubre po internetu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Jaril
srdjan.pajic
gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?


Da se napiše blog na temu: Ko ne jebe taj banuje.


Мислиш, ко не јебе тај блогује?


E nemoj sad odma da mi troluješ temu. Ti piši to drugo, mada, realno, ni ja ne vidim kako može i jedno i drugo, i bloganje i jebanje.
solo solo 23:08 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

E, i ja sam primetio, osladilo mi se ono što radi Tasa ovde godinama, doduše njega proganja nekakva "ekipica", a mene samo Omega, od pre neki dan . Ali jeste me pogodilo što me je banovao onako na pravdi boga, i to mu nije prvi put do sada, a baš sam se trudio i da biram reči i da ublažim stavove i da mu pomognem, da na najebe slušajući i čitajući svakakvo đubre po internetu.


I dalje cmizdriš?



p.s. Omega brate odbanuj ga sjebaćeš mu imunitet i sva antitela koje mu je fajzerka teškom mukom naštancovala. Nosićeš ga na duši. Ostaće Bajden bez sigurnog glasa.
maksa83 maksa83 23:30 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ja imam posebne potrebe za fLižiderom

Potpuno nevezano a zapravo malo u vezi frižidera, večeras sam sedeo na večeri pored dečka (kolega geek) koji svira gitaru u bendu Žene Kese (ko je čuo, čuo, ko nije, nije, nisu loši, postoje dugo, imaju par pesama na jućubu, ja znam za njih jer je jedan drugi kolega davno bio fan). Elem, kuriozitet - njegova baba je učestovala u (avaj neuspelom) atentatu na Mila Budaka, jednog od glavnih ideologa ustaškog pokreta, on je u NDH vladi između ostalog bio i ono što je Gebels bio Hitleru. Ona je ta koja ga je udrila ašovom uglavu ali je posle bolnice ipak preživeo.

Mile Budak posle atentata:



E da, ako bi neko BAŠ dobro da jede, sve preporuke za restoran Rubin na Košutnjaku, next level 'rana.
Jaril Jaril 23:33 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ona je ta koja ga je udrila ašovom uglavu ali je posle bolnice ipak preživeo.

Па кад га није пробола вилом.
bene_geserit bene_geserit 23:53 03.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Jaril
Ona je ta koja ga je udrila ašovom uglavu ali je posle bolnice ipak preživeo.

Па кад га није пробола вилом.

Pa gde ćeš na budaka ašovom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:06 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Ne, to ne čitam, a dobro se sećam da sam negde pročitao.

Verovatno i jeste tako.


Verovatno si izmislio, ali nema veze.

Ali, inače u vezi sa desničarima i zašto su takvi, pogotovu ove vaše ultra kolege koje vole da zighajluju, razvlače nož i žicu i mlate pedere i ostale manjine jer nisu dovoljno dobri Srbi po njihovim merilima, na mene je dosta veliki utisak ostavio dokumentarac o onom nekom fireru iz Novog Sada, koji je bio istaknuti član tamošnjih neonacista, dok se nije autovao da je trandža, i kako je posle siroma najebao u životu (a ni pre toga mu u istom nisu tekli med i mleko). Ne znam da li je i dalje živ, nadam se da jeste, ispao sasvim dobar lik, barem kako je predstavljen u tom dokumentarcu. Pogledaj ako nađeš, dosta je poučno, ja mislim.



macak_tosa macak_tosa 05:37 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

apacherosepeacock
gvozden1

P.S. Huči, ajde ne talasaj mnogo, evo sam pala u nesvest na reč/opis masturbacije i gej (ili strejt) seksa..

Ps na ps

Hajd onda opiši neku svoju.


Ps opet

Izvini što sam ovoliko direktan, naravno da je besmisleno, ali da vidiš kako to izgleda.


Pa kad dobijem autorsku

Šta će ti autorska za to?
macak_tosa macak_tosa 05:40 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

mirelarado
Treba da se hvali jer je gej, gejevima se ne zamera, njima se podilazi, kao onima sa posebnim potrebama.


Da li bi bio ljubazan da citiraš makar jedan komentar ovde kojim se tekst hvali i podilazi mu se.

OK je što je tebi i Alseu tekst odvratan, ali što vam smetaju drugi komentatori kojima nije odvratan? Zašto mislite da mora nužno svima da bude odvratan i da je svaka drugačija reakcija podilaženje?

Može i drugima biti odvratan, ali ne potenciraju tu odvratnost.
Jer - nije lako biti gej!
Zašto im još dodatno otežavati?
gedza.73 gedza.73 07:09 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

bene_geserit
Jaril
Ona je ta koja ga je udrila ašovom uglavu ali je posle bolnice ipak preživeo.

Па кад га није пробола вилом.

Pa gde ćeš na budaka ašovom.



Klasična greška koju prave mladi, neiskusni i novi blogeri se upravo vidi na ovome. Čitaju blog umesto da odma' pređu na komentare.
gedza.73 gedza.73 07:13 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

Jaril
gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?

Боље је питање, који нам је ђаво са загађивањем друштвеног простора.

Не мора баш увек да се прдне у друштву.

Zamisli sad da neko smatra kako tvoj tekst zagađuje društveni prostor i zabrani ti objavljivanje. Meni se ne dopadaju lične uvrede (mada i ja ponekad pređem na tu Tamnu stranu) ali potpuno je legitimno napisati tekst kao što je tvoj i potpuno legitimno da nekome tvoj tekst ne odgovara.
gedza.73 gedza.73 07:16 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

srdjan.pajic


Da se napiše blog na temu: Ko ne jebe taj banuje.

Ili doktorska teza 'Kako sloboda govora i banovanje uništavaju seksualni život'

Kakvih sve gluposti ima verujem da bi i ovo naišlo na dobar primer kod 'publike'

Jaril Jaril 07:25 04.09.2021

Re: "Ako je gej hajde da budemo ljubazni"

gedza.73
Jaril
gedza.73
jaril
Озбиљно се размишљам да те банујем заувек због овога.

Koji vam je đavo sa ovim banovanjem?

Боље је питање, који нам је ђаво са загађивањем друштвеног простора.

Не мора баш увек да се прдне у друштву.

Zamisli sad da neko smazta kako tvoj tekst zagađuje društveni prostor i zabrani ti objavljivanje. Meni se ne dopadaju lične uvrede (mada i ja ponekad pređem na tu Tamnu stranu) ali potpuno je legitimno napisati tekst kao što je tvoj i potpuno legitimno da nekome tvoj tekst ne odgovara.


Мој коментар се односи на осуђивање оних којима је текст ок. То је малициозно.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana