Zabava

Za kučeće teme

zilikaka RSS / 23.01.2023. u 17:16

Vidim da se kod Filipa zakuvalo, pa ako hoćete, da ne mešamo raspravu o kučićima sa problemom stradanja pešaka, evo ovde komotan prostor.

Ja bih samo dodala da na osnovu iskustva dve čiste rase mislim da genetika čini svoje.

Nebrojeno puta sam pominjala dragu terijerku koja je bila baš to ' pravi NLT.

Istina, kažu da i oni umeju da se prožgade i krenu na ljude, no u tom smislu ona nije imala zrnce agresivnosti. Sve drugo, od lovačkog poriva na sve što mrda i po svaku cenu, do iste takve netrpeljivost  prema svakoj mogućoj živuljki, makar to bio i pas iz iste kuće.

S druge strane, imamo i Švajcarskog ovčara koji je miran, trpeljiv, pitom...ali čuvar pre svega. Nikad ga niko nije učio. čak je od terijerke mogao da vidi da je svako ko uđe kroz kapiju rod najrođeniji kojem se raduješ onoliko, al nema šansi, za njega postojimo mi ukućani i niko više. Svi ostali, ma koliko često dolazili su stranci i bukvalno moramo da ga sklonimo kad nismo sami u dvorištu.

Ne znam da li bi napao, jer po ponašanju prilično opominje, ali nam naravno ne pada na pamet da to proveravamo.

Ova njanovija, mešanka, je samo ljubimac koji ume sebe dobro da plasira.  Valjda je to za opstanak bila važna osobina. 

Eto, svi iz iste kuće, na isti način maženi i  paženi al imamo razlog i da budemo oprezni. 

 



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 17:37 23.01.2023

klip iz tv corbe

stene zlatnog retrivera koje jos nije prohodalo cvili ispred mame na m od njega. dolazi macka, leze pored steneta i krece da ga lize. mama retriverka se okrece i odlazi. e, svasta.
literatesa literatesa 22:16 23.01.2023

Re: klip iz tv corbe

zoja444 zoja444 02:11 24.01.2023

Re: klip iz tv corbe

tesa, ako je to taj klip, hvala. saznacu uskoro.
literatesa literatesa 06:23 24.01.2023

Re: klip iz tv corbe

Nije.
literatesa literatesa 10:49 24.01.2023

Re: klip iz tv corbe

saznacu uskoro.

Samo malo, kako misliš saznaćeš, gdje se nalaziš?

Pitam, u Mr.Robotu hakeri se zezaju na računaru i kad nema struje. :)
zoja444 zoja444 12:42 24.01.2023

Re: klip iz tv corbe

kupicu nesto za yt i klipove. kakvi hakeri?
literatesa literatesa 14:54 24.01.2023

Re: klip iz tv corbe

kakvi hakeri?

Pravi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 23.01.2023

pit bul

Meni se do sada dva puta desilo da me zamalo nije iskasapio pit bul, a nije samo zato što ga je gazda jedva zadržao na kaišu. Ne vole da vide čoveka sa rancem na leđima, a pogotovu ne na bicikli a kad su ta dva u kombinaciji onda im izgleda kao da je sišao vanzemaljac, došao da ih pojede. Vlasnici koji su ih šetali apsolutno nisu ličili na dizelaše.

Sad, i druge rase ne vole isto, ali za putbula sam siguran da bi me pojeo da ga nije gazda zadržao.


A sad sam se setio da pitam vas vlasnike pasa - koji je najbolji metod da se čovek zaštiti od kera koji kidiše na njega? One manje bi se moglo napenaliti nogom, ali veće teže... ne znam, neku motku ili kamen, ako možeš da nađeš. Peper sprej, ako se setiš da poneseš i da ga imaš?

Ja pretpostavljam da je slično kao za pume, da digneš ruke (da izgledaš strašniji) i dreku, a ako dođe do boja, da pružiš maksimalan otpor.




zilikaka zilikaka 18:14 23.01.2023

Re: pit bul

sad sam se setio da pitam vas vlasnike pasa - koji je najbolji metod da se čovek zaštiti od kera koji kidiše na njega?

Mi se godinama zezamo da je za našeg dovoljno da protreseš krpu. To ga jako plaši, kao i otvoren kišobran.
Ne bismo da probamo sa drugima sl kad nisam jednom bila mokra da ga ne bih uašila kišobranom. A kad tresem krparicu, pobegne u drugi deo dvorišta i sakrije se.
Da, trešenja su se plašili svi moji kerovi.
nikvet pn nikvet pn 18:53 23.01.2023

Re: pit bul

srdjan.pajic
digneš ruke (da izgledaš strašniji) i dreku, a ako dođe do boja, da pružiš maksimalan otpor.


Отприлике то.

Давно било Божић, Ускрс шта ли, одем са зетом по прасе. Вече, нигде никога, уђемо на капију. Печењара у дну авлије тридесетак метара стазе до ње. После пар корака чујемо режање и нокте по бетону у трку к нама. Доберман! Раширим руке, плус јакна ко Бетмен и дрекнем: Стој! Дес'пошо!? Седи!!! Он у трку закуца гузицу за стазу и доклиза до мене. Пружим руку да поњуши, помазим, похвалим и: Идемо зете! Кад њега нема. Вратим се на капију па на улицу, ама нестао. Зовем, он однекуд одозго: Мичи ту џукелу! Храбрица прескочио капију без коске и узверао се до пола бандере...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 23.01.2023

Re: pit bul

Verujem da bi pred ovim putbulovima od mene ostala samo ta krpa sa kojom sam mahao...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 23.01.2023

Re: pit bul

nikvet pn
srdjan.pajic
digneš ruke (da izgledaš strašniji) i dreku, a ako dođe do boja, da pružiš maksimalan otpor.


Отприлике то.

Давно било Божић, Ускрс шта ли, одем са зетом по прасе. Вече, нигде никога, уђемо на капију. Печењара у дну авлије тридесетак метара стазе до ње. После пар корака чујемо режање и нокте по бетону у трку к нама. Доберман! Раширим руке, плус јакна ко Бетмен и дрекнем: Стој! Дес'пошо!? Седи!!! Он у трку закуца гузицу за стазу и доклиза до мене. Пружим руку да поњуши, помазим, похвалим и: Идемо зете! Кад њега нема. Вратим се на капију па на улицу, ама нестао. Зовем, он однекуд одозго: Мичи ту џукелу! Храбрица прескочио капију без коске и узверао се до пола бандере...


Da, da mu pokažeš ko je tu alfa mužjak, da ne kažem čiji je veći.


literatesa literatesa 19:25 23.01.2023

Re: pit bul

Mojoj drugarici vučjak otkinuo but na nozi. Sve se desilo iz čista mira, ona prolazila ujutru rano u školu, odomaćen pas iz dvorišta i kraj njene kuće izašao i s leđa je oborio.. na sreću je imala velik i pun ranac, pokrio joj vrat i glavu pri padu, prvo je povukao par puta za ranac i onda za but..

Pas je odgovornost, nije igračka. I priča o ljudima koji prave od pasa lutke za igru ili zvijeri postaje opasno neozbiljna u situacijama kada psi unakazuju i jedu ljude, kako to riješiti? Negdje se griješi. Ide mimo prirode. Nije normalno da ljudi u naseljenim mjestima spašavaju živu glavu pred psima, ne može me u to ubjediti nikakva psihologija o čovjeku i njegovom najboljem prijatelju na Netu..

Akita je danas izujedala dijete po glavi u BL. I kad pročitaš takvu vijest nekako se ustalilo da je žrtva neprilagođena okolnostima, i onaj čovjek prije neki dan da nije prolazio baš tom ulicom ne bi ga ubili psi, a i to što su ga ubili, ne bi oni nego im je gazda u zatvoru..

Belgijski ovčar (?), snimak je na kraju teksta.
literatesa literatesa 19:28 23.01.2023

Re: pit bul

Može i o mačkama, pošto su neki već na ovoj temi kao psi i mačke, jel. :)
nask nask 20:07 23.01.2023

Re: pit bul

koji je najbolji metod da se čovek zaštiti od kera koji kidiše na njega?

Mr. 9 mm.
otvoren kišobran

Kažu da se čak i lavovi toga boje.
docsumann docsumann 20:12 23.01.2023

Re: pit bul

Kažu da se čak i lavovi toga boje.


onom, čega se lav boji
hijena se smije


stara narodna poslovica...nečija
zilikaka zilikaka 20:45 23.01.2023

Re: pit bul

otvoren kišobran

Kažu da se čak i lavovi toga boje.

Ljudi, verujemi da je trešenje jakne, majice, bilo čega što se odjednomučini velikim, mrda i još ima zvučni efekat vrlo delotvorno. Neka me Nikola uspravi ako grešim al kerovi slabije vide i ta nagla promena konture uz dodatni zvuk im je nešto novo.
literatesa literatesa 22:12 23.01.2023

Re: pit bul

Nisam znala za ovo,

Zato onaj narogušen mrko Indijac sa crnom ko gar bradom i kosom, nekoliko jutara kad ga sretnem na istom raskršću, izgleda da u isto vrijeme jedno od nas dvoje odnekud dolazi i odlazi (što bi rekla A. Kristi, najlakše je ubiti čovjeka kad mu upoznaš navike), moje visine i 50 kg, sa pitbulom još malo težim od njega bez korpe, nosi jaknu tri puta veću. Ne bi li nas prestrašio?
predatortz predatortz 22:31 23.01.2023

Re: pit bul

Akita je danas izujedala dijete po glavi u BL.


Veoma nepredvidivi kerovi! Imao sam jednog, držao ga kod tasta i tašte u dvorištu. Oni imaju veliko dvorište i kvalitetnu ogradu, ja ne volim da patim kerove u stanu (mislim da osoba koja stvarno voli pse ne može držati psa u stanu, potirati njegovu prirodu i šetati ga kao zatvorenika sat dnevno). Za nas domaće je bio neviđena maza, klinci su divljali sa njim (bio sam glup), ali za sve druge krvolok. Nikad nije ujeo čoveka, ali sam siguran da je to zbog toga što ga je tast zatvarao u boks kad dođu oni koji mu se ne dopadaju. Sve drugo što je stigao, ubio je!
literatesa literatesa 22:54 23.01.2023

Re: pit bul

(bio sam glup)

:))


I gdje nađe Akitu, jbt svaki put razmislim šta je Akita? Japanca kao da si kupio Micubiši onaj crveni iz 1985. :)
predatortz predatortz 23:02 23.01.2023

Re: pit bul


I gdje nađe Akitu,


Ženin stric imao rasmu kuju koju je pario sa istim takvim đuvegijom.
Ja izabrao štene, klinci bili mali pa da se igraju...
Ma,voleo sam tu budaletinu od psa, a i on mene. Odbolovao sam ga bukvalno kad je uginuo.
Lepo smo se kapirali nas dvojica.
nikvet pn nikvet pn 23:04 23.01.2023

Re: pit bul

Не бих да се мешам у пЦихолошки посо али ево кроки. На назнаку напада пса наш мозак подсвесно реагује редом а/ изненађење па б/ страх. И ту сад иду од извора два путића. Први је парализа-предаја. Ту је лоше што организам отпусти феромон мирис страха кога пас као и сваки предатор идентификује као позив на вечеру. Напад се наставља до задњег покрета нападнутог.

Други правац је кад се фаза страха брзо прекине и преточи у бес. Из беса следи акција. Каква? Свака која нападачу поручује есад си најебо. Нападач није ободрен феромоном страха него пољуљан калкулацијом ко је овде јачи. Подржан чопором или власником напад се наставља. Без те подршке пред јасном контраакцијом напад пропада.

По првом сценарију рмпалију пекинезер назумба. По другом бакута против полушарца тежег од ње само трупне штапом и крај.
literatesa literatesa 23:04 23.01.2023

Re: pit bul

Ma,voleo sam tu budaletinu od psa, a i on mene. Odbolovao sam ga bukvalno kad je uginuo.
Lepo smo se kapirali nas dvojica.

Ajde reko pogledam kad sam proklet čovjek,

"Име расе акита потиче са острва Хоншу и покрајине Акита. Првобитно име расе било је акита матаги, а намена аките била је лов на медведе. Потом је у периоду између 1600-1868. године, акита кориштена за борбу паса и као носач тешког оружја за самураје."


I koju si imao, američku ili japansku, piše nešto o bojama.
zilikaka zilikaka 23:06 23.01.2023

Re: pit bul

Za nas domaće je bio neviđena maza, klinci su divljali sa njim (bio sam glup), ali za sve druge krvolok. Nikad nije ujeo čoveka, ali sam siguran da je to zbog toga što ga je tast zatvarao u boks kad dođu oni koji mu se ne dopadaju. Sve drugo što je stigao, ubio je!

Vidiš, naš ne da nije krvolok prema drugim živuljkama nego kontra, živa tolerancija. Jedino ga nekad terijerka a sad ova mala povuku da i on laje na recimo zalutalog ježa.
Na ulici ga ne zanima baš niko od ljudi, ne mnogo ni životinje, osim komšijskog vučjaka sa kojim trči da se svađa na kapiji ako uhvati priliku.
U takvim situacijama se dešavalo da ga bilo ko od komšija potera kući i on bude sasvim poslušan, dok mi istrčavamo da ga tražimo.

Opet, sasvim je druga stvar ulazak u dvorište.
predatortz predatortz 23:06 23.01.2023

Re: pit bul

koju si imao, američku ili japansku, piše nešto o bojama.


Japansku.
literatesa literatesa 23:12 23.01.2023

Re: pit bul

Odbolovao sam ga bukvalno kad je uginuo.

Da, ovo mi je poznato. Pravim se da ne vidim. :)
maksa83 maksa83 23:20 23.01.2023

Re: pit bul

Ja izabrao štene, klinci bili mali pa da se igraju...

Šta je to s vama Tuzlacima i Akitama. moj višegodišnji kolega kroz iks firmi (više puta pominjan u raznim kontekstima) isto nabavio Akitu, i to je izgledalo tako što izvede uveče psa u šetnju i vrate se ... ali kada pas hoće. Živi kod mene u kraju i srećem ih povremeno, pomazim ga, sve super, ali kad naiđe drugo kuče počinje haos. Kaže D. "kidiše na svakog mužjaka da ga ubije, a ženke pola hoće da ubije a pola da jebe, ne znam po kom kriterijumu". Mnogo lep i mnogo zajeban pas.
predatortz predatortz 23:26 23.01.2023

Re: pit bul

Šta je to s vama Tuzlacima i Akitama.


Kod mene, rekoh - ženin stric imao štence.
Ja izaberem najtruntavijeg i najsmotanijeg, bio mi najsimpatičniji. Oni koji su cenili karakteristike rase bi ga stavili na poslednje mesto, ja na prvo jer mi je bio presladak.

Posle izrastao u pravu zver, gomilu mišića, ali u glavi ostao ono mazno štene. Za nas. Za ostale, ne dao Bog!
zilikaka zilikaka 23:26 23.01.2023

Re: pit bul

Izgleda da su ženke mnogo normalnije. Kumovi je imaju godinama...to bre mazno ko mačka. Nema šansi ni da javi kad neko dolazi, samo trči da se mazi. Ne sećam se da sam je ikad čula da zalaje.
predatortz predatortz 23:33 23.01.2023

Re: pit bul

Izgleda da su ženke mnogo normalnije.


Znaš koliko su normalne? Gospođa mama ovog mog blente, koja je imala pedigre britanske kraljice, je bila zver na n-tu!

Ona je priznavala ženinog strica i strinu i nikog više! To je jedini ker sa kojim sam bio u kontaktu kojeg nikad pomazio nisam. Niti je kome prilazila.

Ženin otac i stric imaju zajedničko, ogromno dvorište, ograđeno po obimu. Samo ona je držala do te zamišljene linije između dve kuće. Na onom delu kod tastove kuće radi šta hoćeš, pogledati te neće niti je zanima. Kreni ka kući žeinog strica, pređi tu liniju koja postoji samo u njenoj glavi - pena joj na usta udara!
maksa83 maksa83 23:43 23.01.2023

Re: pit bul

Posle izrastao u pravu zver, gomilu mišića, ali u glavi ostao ono mazno štene. Za nas. Za ostale, ne dao Bog!

A ima njušku dobroćudnog vedrog riđeg mede, zajebe se čovek.

Prošlog leta sam sticajem okolnosti 3 nedelje nosio mačka kod veterinara svako veče i pošto je to veterinar koji radi 0-24 nagledao sam se koječega, između ostalog neka pudla koju je iskasapio Malinoa, okrpiše je nekako.

Malinoa je (ovo mi je potvrdio i vet) postao "novi pit bul" u smislu da ga uzimaju ljudi koji nisu podesni ni da sami borave u ovom društvu a kamoli da drže oružje kao što je zajeban pas.
zilikaka zilikaka 23:54 23.01.2023

Re: pit bul

Kreni ka kući žeinog strica, pređi tu liniju koja postoji samo u njenoj glavi - pena joj na usta udara!

Poznato mi to sa linijama. Nekad nismo imali ogradu sa komšijom ali naš tadašnji ker, avlijaner, je tačno znao gde je međa. Zezali se da ćemo da ga iznajmimo geometrima. Valjda skontaju po kretanju ukućana, ko zna.
Taj ker je pa imao fazon da te pušta u kuću ako mi dozvolimo. Onda se često i igrao, mazio sa gosto...sve do prvog izlaska.
Dešavalo se da majstor bude ceo dan u kući, da je i hrani i sve sjajno, i onda izađe do kola po alat- nema šansi da ga pusti.
Za svaki ulazak trebala posebna dozvola
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:37 24.01.2023

Re: pit bul

Mr. 9 mm.


Debre, pa ja bih najverovatnije sam sebe upucao u nogu ili ukokao nekog slučajnog prolaznika a ne besno kuče. Ne umema sa pištoljima i plašim ih se, mi to nismo dužili u JNA (opravdano verovatno, da se ne bismo poubijali greškom između sebe). Ali sam sa M70 real Fredrick Zoller na 100 metara, sa sredojem isto tako. . I Husein Bolt, isto na 100 metara, kuče me ne bi stiglo, dobro, možda ovaj malinoa, al' bi morao da požuri.

Drugim, rečima, i da imam utoku, i da umem s njom da gađam, 100% bih zaboravio da je imam i probao ovu varijantu za širenjem i dranjem, ako mi je mogućnost bežanja uskraćena, a mušemu za mahanje sam zaturio.



literatesa literatesa 06:25 24.01.2023

Re: pit bul

Belgijski ovčar (?), snimak je na kraju teksta.

Učinilo mi se piše 2012, desilo se u Vinči 2017, primjetila sam da pas nije belgijski ovčar, ne i da djeca nemaju zimske jakne..


Predatortz, i tako jednu Akitu je tip juče izveo na ulicu da trčkara i unakazi nekoga?
zilikaka zilikaka 08:03 24.01.2023

Re: pit bul

Pas je odgovornost, nije igračka. I priča o ljudima koji prave od pasa lutke za igru ili zvijeri postaje opasno neozbiljna

I tu jednako dolazi do izražaja lična odgovornost prema drugima, kao kod nasilja u saobraćaju, bacanja svega svugde i svih oblika ponašanja gde misliš samo o sebi.
Rešava se strogim kažnjavanjem za primer a posle se svako krdo nauči.
Dokazano mnogo puta u istoriji
predatortz predatortz 08:39 24.01.2023

Re: pit bul

Predatortz, i tako jednu Akitu je tip juče izveo na ulicu da trčkara i unakazi nekoga?


Ono moje "bio sam glup" se odnosilo na bezgranično poverenje koje sam imao prema tom psu i dozvoljavao da ga moja deca, tada u u uzrastu od četiri, pet godina, gnjave do beskonačnosti.

A onda sam pročitao kako je, negde u Sremu, Akita uvukla vlasnikovo dete tog uzrasta u boks i izujedala po licu i telu. Dete je samo čudom ostalo živo.

Zajebani i nepredvidivi psi! Ko uzme Akitu, toga mora da bude svestan u svakom momentu.
literatesa literatesa 08:56 24.01.2023

Re: pit bul

I tu jednako dolazi do izražaja lična odgovornost prema drugima, kao kod nasilja u saobraćaju, bacanja svega svugde i svih oblika ponašanja gde misliš samo o sebi.
Rešava se strogim kažnjavanjem za primer a posle se svako krdo nauči.
Dokazano mnogo puta u istoriji

Prve dvije vjesti na srpskom jutros,

1) modifikovano srce manje svinje težine 70-90kg sa NZ



2) povlačenje Lima (u EU proizvode energiju i na deponijama završi 24% otpada), (uzgred, uzgred je ljepša riječ od usput, ne slažem se sa Predatortzom i onim komentarom kod Filipa)


- Nezajažljivost emocija prema psima virtuelno, i hajka ili osuda realne ljudske reakcije nakon što se desi nešto u rl mislim da je veći problem kod nas od rješenja "samo napisati kazne".. ovde pišu kazne, da ne pišu kazne pisali bi se novi zakoni prirode, mnogo svijeta ne misli da je imati psa znak da si dobar čovjek, i desi se tu i tamo da poneki pas gricne što bi rekao Cmix do ozbiljnijih povreda.


Na njemačkom sam vidjela da je Avatar treći Kameronov film među prvih nekoliko sa najvećom zaradom u milijardama, i tekst novinara u Profilu, kako se ponašati prema bahatosti Izraela, da li je svaka kritika extremista u njihovoj vladi "banalizacija holokausta"?
literatesa literatesa 08:59 24.01.2023

Re: pit bul

Ono moje "bio sam glup"

Ma smiješno zato što je bilo iskreno. :)

Ko uzme Akitu, toga mora da bude svestan u svakom momentu.

Da, svijest. Razmišljam jutros nakon opet onog snimka djevojčice u Vinči, šta djeci govoriti? Pas je fino vaspitan ili pazite na sebe?
alselone alselone 09:30 24.01.2023

Re: pit bul

Zajebani i nepredvidivi psi! Ko uzme Akitu, toga mora da bude svestan u svakom momentu.

Moj osećaj gledajući i imajući pomalo rasne pse i mačke ali i dodževe i kontejnerke, da su rasni psi sve gluplji i gluplji. Valjda taj incest tokom dugog niza godina ih pravi debilima. Kupiti rasnog psa zaista čiste genetike bez incesta, sigurno je jako teško. Apsolutno sam siguran da su svi psi jedne rase na jednom području rođaci.

Mi ćemo verovatno za koju godinu uzimati još jednog psa i apsolutno nemam pojma šta da radimo.
nikvet pn nikvet pn 10:11 24.01.2023

Re: pit bul

maksa83

Malinoa je (ovo mi je potvrdio i vet) postao "novi pit bul" u smislu da ga uzimaju ljudi koji nisu podesni


Колега је у праву. Малиноа је далеко бржи, спретнији и много интелигентнији од питбула, свакако опаснији.

Сам ујед у медицинском смислу није само то што је очигледно, убодна или раздерана рана. Испод тога дешава се много јаче - контузија меких ткива. Као моћна клешта да стегну и то је права штета по уједеног, оно споља да се окрпити.

После међусобних окршаја паса разумљиво је што сам досада ушио на километре збирно. И, шта је резултат, која раса је ту ГОАТ? Никада ни помислити, ни посумњати - руски хрт! Та флегма кад јурне и сустигне у милисекунди направи хаос, најчешће смртан на лицу места. Али напада на човека нема, табу, то је ловни пас, генетика очишћена пре пар хиљада година.
predatortz predatortz 10:29 24.01.2023

Re: pit bul

И, шта је резултат, која раса је ту ГОАТ? Никада ни помислити, ни посумњати - руски хрт!


E, to!

Gledao sam, dosta davno, neku video kasetu organizovanih borbi pasa, koje su neki bolesnici priređivali u Borči. Upućeni kažu da je na opklade padalo i pedesetak hiljada ondašnjih maraka po borbi.

U tim borbama, šarplaninac je bez po muke sredio par pitbulova, a onda mu je zapao ruski hrt. Hrt mu se, brzinom svstlosti, podvukao pod vrat i zaklao ga kao mačku.

Razlika u snazi je bila tolika u korist šarplaninca da ni pomislio nisam da može da se desi takav ishod, ali je to bila takva brzina koju čovek jedva da može da isprati okom.
literatesa literatesa 10:46 24.01.2023

Re: pit bul

Gledao sam, dosta davno, neku video kasetu organizovanih borbi pasa, koje su neki bolesnici priređivali u Borči.

Preljepo.


+

nikvet pn nikvet pn 11:31 24.01.2023

Re: pit bul

predatortz
borbi pasa, koje su neki bolesnici priređivali u Borči.


Ондашњих мафиоза у тренеркама више нема, садашње са краватама то не занима па је тај ужас срећом замро.

alselone
rasni psi sve gluplji i gluplji.


Тачно. Али то није кривица паса него публике, тачније одгајивача који се труде да је задовоље. Тектонска промена у селекцији паса. Естрада, купопродаја форме. После тек следи сусрет са суштином, са генетским потенцијалом кога пас носи.
zoja444 zoja444 12:26 24.01.2023

Re: pit bul

nas ukucane je ujedao pulin i to zbog nebuloza: ogrlice, povodca, tecnosti protiv krpelja... veterinari su govorili da tu nema dresure i da ga uspavamo. nismo. takav pas. fijuk u glavi.
Atomski mrav Atomski mrav 12:46 24.01.2023

Re: pit bul

па је тај ужас срећом замро.

Kamo sreće...
crossover crossover 13:30 24.01.2023

Re: pit bul

nikvet
И, шта је резултат, која раса је ту ГОАТ? Никада ни помислити, ни посумњати - руски хрт! Та флегма кад јурне и сустигне у милисекунди направи хаос, најчешће смртан на лицу места. Али напада на човека нема, табу, то је ловни пас, генетика очишћена пре пар хиљада година.


I moje iskustvo kaže isto. Pomislio bi čovek da je berzoj samo za slikanje za Vog i modne revije, kad ono - moša. Ne želite da znate detalje.
zilikaka zilikaka 14:33 24.01.2023

Re: pit bul

Тачно. Али то није кривица паса него публике, тачније одгајивача који се труде да је задовоље. Тектонска промена у селекцији паса. Естрада, купопродаја форме. После тек следи сусрет са суштином, са генетским потенцијалом кога пас носи.

Ono što ja primećujem je i da je IN imati rasu koju drugi nemaju. Što ređa to bolje, raste ti numera. Evo, sad sam iz radoznalosti popunila neki upitnik na nekom sajtu za idabir rase za sebe. Stavila da imam prilično iskustva sa psima ali da sam srednje spremna da ih šetam svakog dana. Na osnovu ta dva kriterijuma predloži mi jedno 30 rasa od kojih za više od pola bukvalno nikad čula nisam.
A predlozi...od bernadinca do pinča, bukvalno.
Ma kao i sve,to je delatnost za ozbiljnu zaradu, zato i pumpaju jedni druge.

S druge strane,čini mi se da je i kod nas konačno krenula moda udomljavanja. Moram tako da kažem jer ko i za većinu drugih stvari, želja da se bude u trendu je ozbiljan motiv i pokretač mnogo čega.
Ovo je bar na korist

crossover crossover 14:39 24.01.2023

Re: pit bul

maksa
Malinoa je (ovo mi je potvrdio i vet) postao "novi pit bul" u smislu da ga uzimaju ljudi koji nisu podesni ni da sami borave u ovom društvu a kamoli da drže oružje kao što je zajeban pas.


Istina, plus taj trend se vidi i u široj populaciji. Masa beogradskih seljobera je nabavila malinoe (ove gledam po parkovima svaki dan ali verovatno je tako i u drugim mestima), većini je to prvi pas ili prvi ozbiljan pas, i većina tih pasa je zapuštena. Sledeći modni trend koji će zameniti malinoe će biti rodezijski ridžbek, sve više ih viđam po ulicama, izgleda da su ukapirali seljoberi da ima još zajebanije kuče od ovog najmodernijeg.
literatesa literatesa 14:55 24.01.2023

Re: pit bul

moda udomljavanja.

Hm, ne bih ovako dobro smislila.
docsumann docsumann 15:12 24.01.2023

Re: pit bul

berzoj


korišćen za lov na vukove.

pošto je bio aristokratski pas, praktično je malo koji berzoj u Rusiji preživio revoluciju.
rasa je ostala zbog primjeraka koji su kao pokloni dospjeli u ruke zapadnoj aristokratiji
docsumann docsumann 15:16 24.01.2023

Re: pit bul

inače i borbe pasa se odvijaju po težinskim kategorijama.
po tom ključu pitbul je nenadjebiv. niko ne može da strpa toliko eksplozivnosti , snage i ludila u toliko malo mesa.

pitovi koji se zloupotrebljabvaju za borbu su znatno mršaviji od onih kojima se polukriminalcima kurče na ulici.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:25 24.01.2023

Re: pit bul

predatortz
mislim da osoba koja stvarno voli pse ne može držati psa u stanu


Eto, tek sad saznah da mrzim svog psa...
gvozden1 gvozden1 15:31 24.01.2023

Re: pit bul

vrabac_onaj
predatortz
mislim da osoba koja stvarno voli pse ne može držati psa u stanu


Eto, tek sad saznah da mrzim svog psa...

Okrenuo se svet naopako.
Šumadinci nisu držali džukele u kući, nego podčardakom ili zaslamom.
:)

Šta je s tobom, Šumadinac?
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:36 24.01.2023

Re: pit bul

Istina, plus taj trend se vidi i u široj populaciji. Masa beogradskih seljobera je nabavila malinoe


Istina.
Dodatno, za ovo malo kučkarskog iskustva mnogo više se sam sreo nadrdanih Malinoa nego Staforda.

Inače, buvara ima novu devojku, ženku staforda, zaljubljen je do ušiju.
Kad se sretnu u šumi ne možeš ih razdvojiti, s tim da je on s vremena na vreme zaskače da je kresne (srećom je sterilisana). A ni ona se nešto ne buni :)



Ovo pre neki dan kada je napadao sneg.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:37 24.01.2023

Re: pit bul

gvozden1
vrabac_onaj
predatortz
mislim da osoba koja stvarno voli pse ne može držati psa u stanu


Eto, tek sad saznah da mrzim svog psa...

Okrenuo se svet naopako.
Šumadinci nisu držali džukele u kući, nego podčardakom ili zaslamom.
:)

Šta je s tobom, Šumadinac?


To kad budem imao tako nešto.
cmix909 cmix909 15:39 24.01.2023

Re: pit bul

alselone
... Mi ćemo verovatno za koju godinu uzimati još jednog psa i apsolutno nemam pojma šta da radimo.

Pre mnogo leta viđao sam na Studentskom trgu ogromnu crnu dogu po imenu Arpad, sampiona one Jugoslavije. Samo me prostreli svojim zlim pogledom (Potegni, strance, ako smes!) i podseti na dve takve iz filma Marijana moje mladosti. Najvise dvadeset godina kasnije dogodilo se da na sporedni ulaz, ali s postenim namerama, uđem u neciju kuću, sretnem na stepenicama ogromnu Harlekinku koja me otprati do salona, ponudi mi da sednem i onda ide oko stola, proizvodi neke cudne nazovi pretece zvukove, svaki put se ocese o mene i -- nista. Zar je to taj strasni pas?
gvozden1 gvozden1 15:40 24.01.2023

Re: pit bul

vrabac_onaj
gvozden1
vrabac_onaj
predatortz
mislim da osoba koja stvarno voli pse ne može držati psa u stanu


Eto, tek sad saznah da mrzim svog psa...

Okrenuo se svet naopako.
Šumadinci nisu držali džukele u kući, nego podčardakom ili zaslamom.
:)

Šta je s tobom, Šumadinac?


To kad budem imao tako nešto.

Kad, a ne ako.
Svaka čast.
zoja444 zoja444 15:53 24.01.2023

Re: pit bul

psi nisu dzukele vec neki ljudi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:54 24.01.2023

Re: pit bul

Ондашњих мафиоза у тренеркама више нема, садашње са краватама то не занима па је тај ужас срећом замро.


I meni je ćale davno pričao da se tamo iza njegove bašte u Krnjači organizuju ta borbe pasa, pa nekad tim sokakom kojim se ide na baštu ne može da se prođe od parkiranih audija i mečaka, i opasnoizgledajućih likova. Ali toga odavno više nema. Doduše nema ni tih bašti okolo, većina je otišla "investitorima" da sagrade stambene zgrade.

Inače, kad pričamo o ujedanju, moju ženu je ujeo bernandinac, za lice i skoro je unakazio. Kućno kuče od naše bebistiterke, umiljato dobro, o samo mu došla žuta minuta. Moja gospođa bila tamo u gostima da odvede decu na plejdejt, i kao da upozna kuče. Pa se sagla, dala mu da onjuši ruku, i kad je mislila da je ovaj završio pružila ruku da ga pomazi. I ovaj je ujede za lice. Srećom zakačio samo obraz i usne, a ne i oči, jer ga je u skoku presekao gazda, koji je stajao pored.

Kuče su odveli kod veterinara, ovaj nije ustanovio ništa fiziološki, i onda su ga uspavali.
gvozden1 gvozden1 16:02 24.01.2023

Re: pit bul

zoja444
psi nisu dzukele vec neki ljudi.

A jesu li kerovi, ili je i to malo ružnjikavo pa je bolje izbegavati?



vrabac_onaj vrabac_onaj 16:16 24.01.2023

Re: pit bul

gvozden1

Kad, a ne ako.
Svaka čast.


Naravno, nemam nameru da ostarim u ovom smradljaku od Beograda.

Nego, smešno mi to za dvorište. Ja sam siguran da je Buvara aktivniji od 80% dvorišnih pasa na dnevnom nivou.
Dnevno je minimalno 3 sata napolju a prosek je verovatno blizu 4,5. Radnim danima.
Vikendima je to i više. Skoro svaki vikend je ili na Avali ili na Adi (pliva, sada mu je taman omiljena temepratura vode) ili na Kosmaju. Često smo i na Fruškoj Gori.
Do sada je bio na Durmitoru, na moru u Grčkoj (gde je planinario pošto smo bili na Pilionu), kampovao sa mnom na Belockrvanskim jezerima, zavlačio se sa mnom po banatskim ritovima itd.
A još nema ni 18 meseci (za par nedelja će). I to sam ga štedeo, pošto je još mlad, da ne opterećuje zglobove dok još nisu formirani.

Ove godine ćemo malo žešće da udarimo, više nije klinac nego pubertetlija/adolescent.

Za Sretenje idemo verovatno na Goč ili na Goliju i još su mu ove godine izvesne Prokletije, Maganik i Suva Planina, opet neko more itd. To samo ono što je izvesno, a biće sigurno i još toga.

Sa druge strane najveći broj dvorišnih pasa (ne svi naravno) živi jedan prilično mizeran život u okviru tog plota i ozbiljno prošeta jedanput, dvaput nedeljno. Često su nesocijalizovani, nenaviknuti na ljude i druge životinje pa otud ili plašljivi ili agresivni (najčešće oba).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:17 24.01.2023

Re: pit bul

srdjan.pajic

Kuče su odveli kod veterinara, ovaj nije ustanovio ništa fiziološki, i onda su ga uspavali.

e kad kažeš uspavali ga, jer su ga jelda ubili al za pse se smislio romantičniji izraz.. nama je i ta cijela priča oko kastracije i dresure bila malo previše i na kraju smo odložili cijelu priču indefinitely..
prošle nedelje kuče od drugara mog srednjeg jurodivca udario auto, jedva je preživio ali je ostao bez jedne noge..
a bio 100% lud pas, mala neka rasa, ja ne znam šta je to, ali prosto oni ljudi Brazilci i nisu ga dresirali nego pustili da bude tako lud kako jeste..
i on takav lud pobjegne sa povotca i drito pod točkove..
siroma..
danas se ovde od psa očekuje da bude strogo dresiran, pa ne naskače ni na ljude ni na druge pse, da se privikne na buku, saobraćaj, nepoznate.. da ne laje (za to fasuješ prijavu) a ogromna većina ih i kastrira..
i onda jbg ja ne znam kako to sve da se proguta..
računam ajde odgojili bi kao i ove jurrodivce što smo, nekako bi.. al ta kastracija i uopšte očekivanje od psa da prestane biti pas..
a s druge strane 100% podržavam i ta pravila..
nit mi se sluša arlaukanje nečijeg psa na svaki šum koji čuje a nit mi se strahuje čiji će da se zaleti na moju djecu..
a tek kastracija (za to mi se čini bi morao neki manje radikalan način da se nađe)..
ne znam..
neveselo je to sve i bez ulaženja u to što ih ljudi biraju ko ukrase
solo solo 16:50 24.01.2023

Re: pit bul

psi nisu dzukele vec neki ljudi.


jel džukela ženski ili muški rod?
nask nask 17:34 24.01.2023

Re: pit bul

Drugim, rečima, i da imam utoku, i da umem s njom da gađam, 100% bih zaboravio da je imam i probao ovu varijantu za širenjem i dranjem, ako mi je mogućnost bežanja uskraćena, a mušemu za mahanje sam zaturio.

Ja mislio ti pitaš za kerove tj. džukele, a ne za pse. Zajebavam malo. Mislio sam pre svega na taj nekakav mindset u stilu imam ili ja sam Mr. 9mm. Ili što kaže naš blogoveterinar:
Свака која нападачу поручује есад си најебо.

Početkom devedesetih sam radio za jednu izraelsku firmu čiji je vlasnik bio Haim Cuf (Tsuf), inače bivši komando u IDF i prvi čovek koji je ušao u Sabru i Šatilu 1982. Ukrakto baja sa ozbiljnim psihopatskim elementima. E njemu nisu psi prilazili na manje od 5 metara, ono kao krenu ka njemu da se pomirišu/pomaze i na 5 metara samo se uzvrpolje spuste glavu krenu da cvile i bežanija. Kao horor film u kome nekakve nečastive sile igraju ulogu. To nisam nikada video ni čuo. Jednom prilikom sam prisustvovao kad je rasni vučjak, inače treniran kao pas čuvar za objekte, posle uobičajene gore navedene reakcije bukvalno legao kao da mu je neko polomio kičmu i usput se upišao, kao da su mu oduzete zadnje noge. Totalno ga uništio ne pipnuvši ga, samo se izderao na psa jer mu je valjda prišao preblizu a ovome se verovatno učinilo da je neki od onih palestinaca. Vučjak postao bezvredan vlasniku za namenjenu svrhu.
gvozden1 gvozden1 17:34 24.01.2023

Re: pit bul


Do sada je bio na Durmitoru, na moru u Grčkoj (gde je planinario pošto smo bili na Pilionu), kampovao sa mnom na Belockrvanskim jezerima, zavlačio se sa mnom po banatskim ritovima itd.
A još nema ni 18 meseci (za par nedelja će). I to sam ga štedeo

Jadan ker.
Al tako mu zapalo.
:)
zilikaka zilikaka 17:36 24.01.2023

Re: pit bul

Do sada je bio na Durmitoru, na moru u Grčkoj (gde je planinario pošto smo bili na Pilionu), kampovao sa mnom na Belockrvanskim jezerima, zavlačio se sa mnom po banatskim ritovima itd.
A još nema ni 18 meseci (za par nedelja će). I to sam ga štedeo, pošto je još mlad, da ne opterećuje zglobove dok još nisu formirani.

Ove godine ćemo malo žešće da udarimo, više nije klinac nego pubertetlija/adolescent.

Kad dete poodraste a tata nije prezauzet poslom,nema pametnijeg poteza nego uzeti mu kera. Dok je u trenaži sa brigom pažnjom i aktivnostma, da ima s kim da nastavi.
literatesa literatesa 17:53 24.01.2023

Re: pit bul

bernandinac,

O bože.

I to onaj što sa burencetom spašava ljude.
literatesa literatesa 17:54 24.01.2023

Re: pit bul

Tadejus me iznenadi zrelim komentarima. :)


Samo bih ja dodala veliku ulogu psa u npr pomoći slabovidim, društvu usamljenim, terapiji depresiji, terapiji djeci i itd.
zilikaka zilikaka 18:13 24.01.2023

Re: pit bul

Samo bih ja dodala veliku ulogu psa u npr pomoći slabovidim, društvu usamljenim, terapiji depresiji, terapiji djeci i itd.


“SLEPI” PILOT I PAS VODIČ

Jedna od omiljenih urbanih legendi koje kruže internetom govori o pilotu koji je pauzu u letu iskoristio da prošeta s naočarima za sunce i psom vodičem za slepe. Navodno, među putnicima je nastala masovna histerija. Uz priču ide i (logično) objašnjenje. Kada je avion sleteo negde u Americi, putnicima su objavili da će napraviti pauzu i da to vreme mogu da iskoriste i prošetaju aerodromskim terminalom. Svi su izašli osim jednog slepog putnika koji je putovao u pratnji svog psa. Pilot mu je prišao i pitao ga da li želi da protegne noge. “Ne, ali mom psu bi prijala šetnja”, odgovorio je slepi putnik, a pilot je ljubazno poveo njegovog psa u šetnju. Legenda se smatra neistinitom, mada neki tvrde da ima korene u šali izvesnog kapetana Velforda, koji je bio sklon sličnim duhovitostima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:17 24.01.2023

Re: pit bul

zilikaka

Kad dete poodraste a tata nije prezauzet poslom,nema pametnijeg poteza nego uzeti mu kera. Dok je u trenaži sa brigom pažnjom i aktivnostma, da ima s kim da nastavi.


A pa podelili smo se, ništa ga ja više ne šetam od žene. Dobro, ove "vangradske" aktivnosti su uglavnom sa mnom (ako nismo svi zajedno). A super je drugar za hajking, nisi sam a opet ne moraš da trpiš ljude :)

Što se grada tiče, i radnih dana, ima tu i sreće što nam je Zvezadrska šuma zaista blizu. Ja kada radim od kuće, nas dvojica sabjle odemo u šumu nekih 1,5 sata nekada i dva. Žena kad dođe sa posla ga odvede nekih sat i po. I ja ga uveče još izvedem nekih sat, sat i po.
Kada idem u firmu ona ga vodi na posao (može, u prilici je) pešaka. To je oko 3km. Tako se i vrate, s tim da svrate do Taša ili do Pionira da se malo juri sa drugim džukcima. Onda ga ja prošetam još uveče.

Jedino ga klinka ne šeta, sem kad mora a ona je najviše kukala da ga uzmemo. Ali to se moglo očekivati.

Evo ga od pre nekolio nedelja, pravi tinejdžer, izrastao al se još nije raskrupnjao, razvio, sav je štrkljav.




zilikaka zilikaka 18:26 24.01.2023

Re: pit bul

A pa podelili smo se, ništa ga ja više ne šetam od žene.


Ne kažem, važi i mame podjednako.
Evo ga od pre nekolio nedelja, pravi tinejdžer, izrastao al se još nije raskrupnjao, razvio, sav je štrkljav.

Lep je, taman. Ima i vremena da se raširi, kad mu dođu godine za pivski stomak.
vcucko vcucko 20:39 24.01.2023

Re: pit bul

predatortz
И, шта је резултат, која раса је ту ГОАТ? Никада ни помислити, ни посумњати - руски хрт!


E, to!

Gledao sam, dosta davno, neku video kasetu organizovanih borbi pasa, koje su neki bolesnici priređivali u Borči. Upućeni kažu da je na opklade padalo i pedesetak hiljada ondašnjih maraka po borbi.

U tim borbama, šarplaninac je bez po muke sredio par pitbulova, a onda mu je zapao ruski hrt. Hrt mu se, brzinom svstlosti, podvukao pod vrat i zaklao ga kao mačku.

Razlika u snazi je bila tolika u korist šarplaninca da ni pomislio nisam da može da se desi takav ishod, ali je to bila takva brzina koju čovek jedva da može da isprati okom.

Barzoj je prelep i efikasan kako god da uzmeš.

Ali samojed

Ta doza slatkoće kad su mali, ta količina gospoštine kad porastu, to nema nijedna druga vrsta.
Ono geganje kao na pisti za VS anđele, maznost isključivo prema kome oni hoće (retko!), diskretno ali neumoljivo odbijanje da se maze s kim neće (većina!), samo toliko se pridigne da bi se okrenuo/la za 15-ak stepeni, tek da da do znanja da ga/je ne zanimaš, ti mužik durak. Sve sa prezrivim pogledom, čuj oni bi da gledaju Faberže jaja, a ti bi da ih nešto sliniš i diraš svojim prljavima šapama, ti besprizornij
literatesa literatesa 20:41 24.01.2023

Re: pit bul

“SLEPI” PILOT I PAS VODIČ

Retriver zlaćani. :)

+

I ovaj afrički šminker je opasan, izgleda inteligentnije od njemačke doge. Piše, za mužjaka je potrebno da vlasnik ima iskustva sa psima (?). Fino. Nacrtaju. Išao sa plemenom u lov na lavove, nanjuši lavove i odbrani lovca ako postane lovina. Hm, šta god kažem zvučaću kao neki tamo iz Vajominga. :)

Grebenar rodezijski, dlaka niz kičmu raste u obrnutom smjeru (?).



crossover crossover 05:00 25.01.2023

Re: pit bul

vrabac
Evo ga od pre nekolio nedelja, pravi tinejdžer, izrastao al se još nije raskrupnjao, razvio, sav je štrkljav.


Taman takav i treba da bude, lep je.

Ovaj moj (mešanac biglice i neznanog junaka) skroz odlepi kad ga odvedem u šumu. Imao je nešto manje od godinu dana kad sam ga prvi put odveo u pravu šumu, odmah je podigao rep, pokupio trag, zaleteo se u neki gustiš i vratio se sa zecom u zubima. Jedva sam mu ga oteo, nisam očekivao da će tako brzo da proradi mamina krv, posle sam ga naučio da pusti.

A po gradu je sav fin, preskače bare, zaobilazi štroku i ne ulazi u kuću dok se ne opere. Tu je više na mene. :)
crossover crossover 05:08 25.01.2023

Re: pit bul

gvozden1
Do sada je bio na Durmitoru, na moru u Grčkoj (gde je planinario pošto smo bili na Pilionu), kampovao sa mnom na Belockrvanskim jezerima, zavlačio se sa mnom po banatskim ritovima itd.
A još nema ni 18 meseci (za par nedelja će). I to sam ga štedeo

Jadan ker.
Al tako mu zapalo.
:)


Gde bre jadan, bolje živi nego većina ljudi. Ja bih platio da budem Vrapčev labrador. :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:31 25.01.2023

Re: pit bul

crossover

A po gradu je sav fin, preskače bare, zaobilazi štroku i ne ulazi u kuću dok se ne opere. Tu je više na mene. :)


Eh, ja nisam te sreće...
Labradori su svinjice najgore, ako ne reagujem na vreme, samo dođe do kaljuge, pogleda me pogledom "Znam da ne smem ali je to jače mene..." i samo se spusti.

Ali bar zna kada se usvinjio, kupatilo nam je odmah levo kad uđeš u stan, sam ide pravo čim uđe, stane ispred tuš kabine i čeka ispiranje. Čak mislim da to i voli, pošto voli vodu u svakom obliku.

Ja sam na kraju i odustao, pustim ga, to mu je priroda pa umesto da ga muštram oko toga uvežbali smo to pranje u povratku tako da ta operacija ne traje duže od 5 minuta.
Ako sam baš narogušen (iz nekog razloga mi nikako ne odgovora da se usvinji) on to oseti, priđe bari gleda me i cvili ko da ga čereče ali ne ulazi :)

Ali evo kako to izgleda, bukvalno prase a ne pas.



zoja444 zoja444 12:14 25.01.2023

Re: pit bul

hehehe dzudza krokodilska.
literatesa literatesa 21:01 25.01.2023

Re: pit bul

i tekst novinara u Profilu

Die Presse.
solo solo 19:21 23.01.2023

Prazna slama


Mali yorki iz komšiluka i vučijak se danima lepo igrali u parkiću u bloku u Beogradu. Idila.

Jednog dana iz samo njemu ili njima znanog razloga vučijak ga skoro pregrizao na pola.Ostao je mali jorki srećom živ i zakrpljen sa pozamašnim računom gazdi u veterinarskoj ambulanti.

Možemo da vrtimo priče u krug ali to su životinje sa svojim reakcijama i pravilima ponašanja u raznim situacijama. Često nepredvidljivim a nama nerazumljivim.

Ima mnogo lakših i jednostavnijih rešenja koje pritom zakon i nalaže.

Vlasnik punoletan.(sposoban da psa obuzda,fizički drži pod kontrolom)

Izvođenje psa na povodcu a agresivniji i sa korpom na njušci ako u blizini ima drugih ljudi i pasa (životinja).

Jednostavno i učinkovito.

PREVENTIVA!!!
zilikaka zilikaka 20:48 23.01.2023

Re: Prazna slama

Izvođenje psa na povodcu a agresivniji i sa korpom na njušci ako u blizini ima drugih ljudi i pasa (životinja).

Jednostavno i učinkovito.

Pa tako je i propisano, nego nema ko da kažnjava.

Retko koji pas prihvata korpu al kad nauči da mora ide to.
docsumann docsumann 19:59 23.01.2023

mogu samo


da ponovim crossoverov član - za držanje pitova i drugih žestokih pasa vlasnik mora predhodno da dobije licencu, kroz obuku, praktični ispit i psiho-fizički test

toliko od mene ozbiljnim tonom

a sad...



docsumann docsumann 20:10 23.01.2023

borbe pasa

koliko ljudi u Srbiji i Crnoj Gori učestvuje u toj gadnoj raboti?

užasan dokumentarac (po sadržaju)

niccolo niccolo 20:30 23.01.2023

De pojasni

Koji su četnici a koji partizani u toj kučećoj raspravi?
docsumann docsumann 20:36 23.01.2023

Re: De pojasni

niccolo
Koji su četnici a koji partizani u toj kučećoj raspravi?


Rex je partizan, a četnički je (valjda) SOP
solo solo 20:48 23.01.2023

Re: De pojasni

Rex je partizan, a četnički je (valjda) SOP


gvozden1 gvozden1 09:32 24.01.2023

Re: De pojasni

niccolo
Koji su četnici a koji partizani u toj kučećoj raspravi?


Četnički

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:27 24.01.2023

Re: De pojasni

niccolo
Koji su četnici a koji partizani u toj kučećoj raspravi?


ma sačekaj do druge strane, tamo će se razjasniti pa možemo i mi kibiceri da uletimo
literatesa literatesa 14:56 24.01.2023

Re: De pojasni

STG

shmoo shmoo 22:30 24.01.2023

Re: De pojasni

solo
Rex je partizan, a četnički je (valjda) SOP







А (т)ко је онда љотићевац?

За недићевце ми је јасно. То су они авлијанери на ланцу што се на свакога ко уђе у двориште залају и затрче али само онолико колико им је ланац дугачак.

А љотићевци? Која би то врста керова била?

Никако да доконам...

Мешанац добермана и пекинезера?

Не би ваљало онда да здравствено стање нервног система повуку на ту линију пекинезера.


П.С. - А како се ти односиш према свом минијатурном Чуибаки на четири ноге дресираном да убије на месту?

1. Исти си отац!

2. Мојне си пизда, малиша!

У раду са разноразним врстама паса, плаве крви или не небитно је, и њиховим појединачним карактерима, ја сам најмање успеха постизао у раду са женкама.

Без обзира на порекло и расу.





literatesa literatesa 09:17 25.01.2023

Re: De pojasni

Abre
bene_geserit bene_geserit 07:21 26.01.2023

Re: De pojasni

Evo npr. danas
Kellan Islas, 7, killed, mom Emily mauled by pack of dogs in Idaho

Nego nisam siguran ko su četnici ko partizani. Verovatno su kučkari ipak partizani pošto je Reks spasio Tita.
literatesa literatesa 07:28 26.01.2023

Re: De pojasni

Ni Amerika više nije kao što je bila. :)

solo solo 20:55 23.01.2023

Tolko o tome


Pozdrav kučkarima i mačkarima.

Черевићан Черевићан 22:53 23.01.2023

АВ...ав ав ав

imamo razlog da budemo oprezni

цели живот..... керови нуз мене
што покући... Селу... по терену,
понекад сам маршово их бесне
сад пит була ..помазим у трену

п.с.
док џогирам па застанем да повратим дах
и малтезер (без поводца) измами ми страх
Spiridon Spiridon 11:15 26.01.2023

super blog

mi imamo Ziku, Bigla.


Covek ne voli postare na elektricnim motorima sa onom prikolicom za pakete, pa to ti je.
Oni jos nose one zite fluorescentne prsluke, pa ga verovatno to dodatno iritira.

Par puta sam ih zamolio da se poigraju sa njim (da on provali da su ok) i otada je puno bolje.

Iz mog iskustva, psa treba (od malih nogu) pustati sto vise da se igra sa drugim prima i treba imati neko mesto gde ga par puta nedeljno mozes pustis da slobodno trci.
To je formula za zdrav karakter.

Imam jos milion pitanja i saveta ... jedva cekam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:53 26.01.2023

Re: super blog

Spiridon

Imam jos milion pitanja i saveta ... jedva cekam.


đe nikolo, djeluje da bi moglo da se zakuva!
nego na masterclassu imaš lika za obuku pasa.. čini mi se da zna šta priča čova..
link
sad jest istina i to da masterclass baš i nije džabi da se djeli al kapiram da lik sigurno ima i neki drugi outlet
Spiridon Spiridon 11:43 26.01.2023

..

Za sve one koji imaju problem sa pustanjem psa koji potom ne zeli da se vrati (ponavljam mi imamo Bigla koji je najbolji primer za to) predlazem sledece:

Kada je mali:

1. Poceti sa pustanjem sto ranije i to naravno u zoni gde je tako nesto moguce. Pustis psa pa se onda sakrijes da on oseti frku sto te nema i da pocne da te trazi. Nesto kao zmurke.
2. Svaki put kad dodje kod vas treba mu dati neku socnu nagradu tj. nesto sto mnogo voli da jede. Ovo treba da ostane standardna taktika. Uvek nagrada!
3. Nikada ne trcati za psom vec nasuprot tome, ici u suprotnom pravcu da vas on prati misleci da hocete da odete od njega.

Kad malo poraste:


1. Kada pas malo odraste (16-17 meseci) on se okurazi pa pocne malo vise da se udaljava i manje da oseca frku ako vas nema.
2. Ovoga puta ponesite "nagradu" (ja koristim komadice sira koji inace nisu deo njegovog regularnog obroka. Ovo je jako bitno. Nagrada mora biti nesto sto mnogo voli, a nema ga u redovnoj ishrani.
3. izvedem psa i odmah mu dam nagradu da oseti da je imam kod sebe.
4. Kada dodjemo do mesta gde mogu da ga pustim sa povoca, odmah posle pustanja mu dajem ponovo nagradu da ga jos jedanput podsetim da je imam kod sebe.
5. Tek onda je pas spreman da dodje kada ga eventualno pozovete i puno je manja sansa da vas ignorise.

Ovo je po meni jako bitno za karakter psa. Morate da ga pustate i gradite poverenje, a morate i da imate mehanizam da vam ne pobegne.

Ja sam ovo vezbao sa Biglom koji su poznate pobegulje. Naravno da ima vlasnika kojima su kerovi kao na daljinski i ovo sto ja pisem im zvuci smesno ali sam provalio da ima puno vise onih koji nemaju pojma o psima i tu nastaje problem.
Najgora kombinacija je neznanje i zajebana rasa (tu su Japanski kerovi poznati) ili iskompleksirani znalac koji pravi od psa namerno smrtonosno oruzije.
nikvet pn nikvet pn 12:10 26.01.2023

Re: ..

Spiridon
ne voli postare na elektricnim motorima sa onom prikolicom za paket

Ловац, гонич; генетика. Је ли лавеж као на друге псе или другачији, висока интонација отегнуто?

treba mu dati neku socnu nagradu tj. nesto sto mnogo voli da jede.


Пас се у шетњу (тренинг, дужност, лов...) изводи гладан. Гладније је послушније а не сито па бахато. Нема јела ван него после кући оброк.

Uvek nagrada!


Залогај је корупција, загрљај награда.

А зашто на ТВ дресери дају залогај као награду? Хм, на ТВ и Цеца-Јеца-Лукас певају па није музика.
predatortz predatortz 12:13 26.01.2023

Re: ..

Хм, на ТВ и Цеца-Јеца-Лукас певају па није музика.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:15 26.01.2023

Re: ..

nikvet pn

А зашто на ТВ дресери дају залогај као награду? Хм, на ТВ и Цеца-Јеца-Лукас певају па није музика.


bogami i ovaj mcmillan kaže da se daje hrana kao nagrada!
ne znam šta ostali misle? (osjećam jak čp potencijal ovde)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana