Ekologija

Šortkat

zilikaka RSS / 28.11.2021. u 10:37

 

Ovako nešto kad vidim, setim se da smo šampioni dovitljivosti.

Samo treba povod da se to ispolji.

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:40 28.11.2021

Varovatno slaba vajda ali me makar

kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.
zilikaka zilikaka 10:44 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Uopšte nije važno ovo sad nego što postoji ogroman potencijal - ideje koje jednostavno rešavaju probleme. Taj resurs nije na njihovoj strani, nikad nije u zarobljenim umovima.
predatortz predatortz 12:49 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

alselone
kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.


Stara fora!
Ovo je Draško Stanivuković koristio dok je bio opozicionar u Banjaluci.
A verujem da je i on to odnekud pokupio.
zilikaka zilikaka 13:06 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

predatortz
alselone
kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.


Stara fora!
Ovo je Draško Stanivuković koristio dok je bio opozicionar u Banjaluci.
A verujem da je i on to odnekud pokupio.

Verovatno jeste pokupio i najmanje je važno gde se originalna ideja izrodila. Ne bi me čak začudilo da više ljudi isto razmišlja. Bitno da se ide glavom.
crossover crossover 16:38 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

zilikaka
predatortz
alselone
kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.


Stara fora!
Ovo je Draško Stanivuković koristio dok je bio opozicionar u Banjaluci.
A verujem da je i on to odnekud pokupio.

Verovatno jeste pokupio i najmanje je važno gde se originalna ideja izrodila. Ne bi me čak začudilo da više ljudi isto razmišlja. Bitno da se ide glavom.


Demonstracije '96./'97. Svako je u svom kraju blokirao pešački prelaz i semafor u pola 8. Ja sam tad bio u 27. marta (Kraljice Marije), blokirali smo raskrsnicu kod Poštanske štedionice. Sa nama su bili Bora Čorba (Borut Čorbo) i glumac Rale Milenković, sa terasa je treštala "Baba Jula".
trala.la trala.la 16:40 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

predatortz
alselone
kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.


Stara fora!
Ovo je Draško Stanivuković koristio dok je bio opozicionar u Banjaluci.
A verujem da je i on to odnekud pokupio.


Ne treba neka velika kreativnost za to. Pre nekih 25 godina krenuli Voždovčani ka gradu u protestnu šetnju i policija blokira ulicu, terajući ljude na trotoar. Mi neki što smo se zatekli baš kod pešačkog prelaza iskoristimo to da se malo zezamo sa policijom. Bilo svima smešno, pa i njima, ali im to nije nimalo smetalo da par stotina metara dalje upotrebe pendreke.
alselone alselone 17:27 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Demonstracije '96./'97. Svako je u svom kraju blokirao pešački prelaz i semafor u pola 8. Ja sam tad bio u 27. marta (Kraljice Marije), blokirali smo raskrsnicu kod Poštanske štedionice. Sa nama su bili Bora Čorba (Borut Čorbo) i glumac Rale Milenković, sa terasa je treštala "Baba Jula".


Ja sam tada bio srednja škola i na vas beograđane i na proteste gledao sam očima punim ponosa, nade i želje "da i ja tako". Kupovao sam Blic skoro svaki dan i sećam se da nije mogao da se kupi u "zvaničnim" trafikama nego je blizu mene bio lik kolporter u nekom šatoru koji je valjao opozicione novine.
crossover crossover 18:06 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

alselone

Ja sam tada bio srednja škola i na vas beograđane i na proteste gledao sam očima punim ponosa, nade i želje "da i ja tako". Kupovao sam Blic skoro svaki dan i sećam se da nije mogao da se kupi u "zvaničnim" trafikama nego je blizu mene bio lik kolporter u nekom šatoru koji je valjao opozicione novine.


Mislim da su to sa pešačkim prvi primenili studenti u Kolarčevoj ako me moje staračko pamćenje ne vara.
Ovaj dan je bio posebno lep u Beogradu:


alselone alselone 18:07 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

crossover crossover 18:23 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

“Mogu punim srcem da kažem da su to djeca koja u svojoj zdravoj djetinjoj, mladićkoj i djevojačkoj pameti, čeznu za jednim uravnoteženim svijetom u kome će živjeti. Očigledno je da imaju svoj stav. Sramotno je ove studente nazivati izmanipulisanim ili kako sam čuo, profašistima – ističe mitropolit Amfilohije.”


alselone alselone 18:36 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

“Mogu punim srcem da kažem da su to djeca koja u svojoj zdravoj djetinjoj, mladićkoj i djevojačkoj pameti, čeznu za jednim uravnoteženim svijetom u kome će živjeti. Očigledno je da imaju svoj stav. Sramotno je ove studente nazivati izmanipulisanim ili kako sam čuo, profašistima – ističe mitropolit Amfilohije.”

Amfilohije je bio sjajan tip, i ne čudi da je zbog toga bio prvi na udaru svih antisrpskih lobija, od slobine vlasti, do milove, preko bošnjačkih, hrvatski pa do unutrašnjoplaćeničkih.
zilikaka zilikaka 18:59 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Ovaj dan je bio posebno lep u Beogradu:

Jeste, sećam se baš tog dana i osećaja da je jedno poglavlje isvojeno. Ni na pamet nam nije palo da će se ovako obnavljati gradivo.

Mene još lično pomerili snimci sa uluca Beograda i baš bili neki klinci, jedan i sa gitarom na leđima.
Jbg, ja sam od Terazija visila po ulucama a sad treba i moj podmladak to isto.
Poražavajuć osećaj.

shmoo shmoo 19:22 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

crossover

Ovaj dan je bio posebno lep u Beogradu:






Пре тога скоро два месеца на улици испред зграде Владе у Немањиној (штрајк просветних радника и блокада Немањине).

Када се не сећам се више ког децембра студентска колона појавила први пут у својој шетњи на врху Кнеза Милоша, у даљини на узбрдацији код турске амбасаде, жена ме гледа и пита:

- Ти си се баш много узбудио, је л' да?

- Аха.

Ретко ме је виђала у нашем заједничком животу таквог када су те ствари и масовке у питању. После, за Свтосавску литију, више ми није ни постављала то питање.

Сад се сетих једног штрајка просветара после 5. октобра 2000. Први министар просвете после свргавања Милошевића био Гашо Кнежевић И сазвао директоре школа, представнике школских одбора итд. на састанак у општину Стари град. Тобож на разговоре, а у ствари да нас натера да прекинемо штрајк.

И почео да нам прети. Исто као они Слобини и Мирини.

Устао Баја, директор Панчићке, и рекао му тада:

"Добро, Гашо, да ли си ти нормалан? Па ти знаш да су ти сви ови људи овде у сали провели године и године под пендрецима, шмрковима,... И ти сад њима опет претиш? Схваташ ли шта радиш?"

После тога Гашо и његове заменице Тинде Ковач Церовић и Весна Фила спустили мало лопту и разговарали са нама како ваља и доликује.



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 19:34 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Amfilohije je bio sjajan tip




i atanasije jeftic
predatortz predatortz 19:36 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

i atanasije jeftic


On je bio gromada. Ljudska i duhovna!
gvozden1 gvozden1 19:43 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

predatortz
i atanasije jeftic


On je bio gromada. Ljudska i duhovna!

Nedostaje treće A, Artemije
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:46 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

gvozden1
predatortz
i atanasije jeftic


On je bio gromada. Ljudska i duhovna!

Nedostaje treće A, Artemije


Taj je na žalost na kraju previše dozvolio sebi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:30 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

crossover
zilikaka
predatortz
alselone
kratkotrajno usrećuje.

Svaka čast.


Stara fora!
Ovo je Draško Stanivuković koristio dok je bio opozicionar u Banjaluci.
A verujem da je i on to odnekud pokupio.

Verovatno jeste pokupio i najmanje je važno gde se originalna ideja izrodila. Ne bi me čak začudilo da više ljudi isto razmišlja. Bitno da se ide glavom.


Demonstracije '96./'97. Svako je u svom kraju blokirao pešački prelaz i semafor u pola 8. Ja sam tad bio u 27. marta (Kraljice Marije), blokirali smo raskrsnicu kod Poštanske štedionice. Sa nama su bili Bora Čorba (Borut Čorbo) i glumac Rale Milenković, sa terasa je treštala "Baba Jula".


I mi smo tako blokirali tamo ispred Albanije, to jest skakali dok je zeleno na semaforu, onda na trotoar. To je tako trajalo neko vreme, dok nisu došli SAJ majmuni sa bejzbol palicama i olešili krvnički prisutne. Neku našu drugaricu su ozbiljno unakazili, bila je posle nešto baš dugo u bolnici.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:37 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

srdjan.pajic
To je tako trajalo neko vreme, dok nisu došli SAJ majmuni sa bejzbol palicama i olešili krvnički prisutne. Neku našu drugaricu su ozbiljno unakazili, bila je posle nešto baš dugo u bolnici.


To je bilo 26. ili 27. decembra 1996. Ja tada pukom igrom slučaja izbegoh batine, likovi me fiksrali pogledom i krenuli ka meni i devojci. U tom trenutku izbila neka frka sa druge strane ulice i oni se momentalno okrenuli i na tu stranu.
Pričao nekima od njih to par godina kasnije uz vatru dok smo im držali penjačku obuku :)
gvozden1 gvozden1 21:00 28.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar


Taj je na žalost na kraju previše dozvolio sebi

Živi to njegovo još, poznajem neke ljude iz tog njegovog krila.
Ako na to misliš.
solo solo 21:59 28.11.2021

Re:zilikaka

Jbg, ja sam od Terazija visila po ulucama a sad treba i moj podmladak to isto.
Poražavajuć osećaj.


Izvini što moram da primetim.

Da smo visili kako treba tada podmladak ne bi trebao sada.

Sami pali sami se ubili.

Ja jesam već tada (imam i svedoke) ali mnogi niste ni do današnjijeh dana prepoznali šibicare podvučene žutim (čitaj demokratska opozicija) koji su dobrano doprineli ,,poražavajućem osećaju,, danas. A ako ste ih i prepoznali kako ste ih kaznili?

I vidi kurca (izvinjavam se) oće opet te iste njuške da budu spasioci ,,poražavajućih osećaja,, našijeh, pritom mnogi od njih sada jašu u novoj/staroj vlasti.

Pre će biti da je kontinuitet u pitanju. Njihov naravno.

zilikaka zilikaka 22:07 28.11.2021

Re: Re:zilikaka

Izvini što moram da primetim.

Da smo visili kako treba tada podmladak ne bi trebao sada.

Sami pali sami se ubili.

Nema šta da se izvinjavaš i u pravu si. Opet, kakav alat imaš za dalje, kako da kontrolišeš bilo koga ko dođe na vlast? A ljudi su kvarljiva roba, je više (u ovim godinama ) ne bih smela ni za koga da garantujem da neće zloupotrebiti vlast. Bukvalno mislim, ni za koga.

Ovo sad nije zbog nekog drugog ko treba da bude na mestu prvog nego zbog vrrrlo konkretnih stvari. I mislim da je to jedini način za kontrolu vlasti, dok se ne uspostave institucije. Kad god nešto debelo zaseru-na ulice.
alselone alselone 22:45 28.11.2021

Re: Re:zilikaka

Izjava Partrijarha Porfirija o protestima: https://www.reddit.com/r/serbia/comments/r4cmhs/изјава_патријарха_српског_порфирија_поводом/

Prva crkvena izjava protiv Žvalavog od kako je na vlasti, ako izuzmemo vladike koji nisu u Srbiji, Grigorija i Amfilohija. Još uvek blaga izjava ali veoma jasno gađa u metu. Nadam se da počinje i to.
zilikaka zilikaka 22:52 28.11.2021

Re: Re:zilikaka

Prva crkvena izjava protiv Žvalavog od kako je na vlasti, ako izuzmemo vladike koji nisu u Srbiji, Grigorija i Amfilohija. Još uvek blaga izjava ali veoma jasno gađa u metu. Nadam se da počinje i to.

Izjava je data tako da svako može da je tumači u svoju korist. Ne bih se ja previše nadala rešenju sa te strane.
alselone alselone 22:54 28.11.2021

Re: Re:zilikaka

Izjava je data tako da svako može da je tumači u svoju korist.

Ja ne mislim tako. Što se vlasti tiče i njihovih medija, batinaša nije bilo, dok Porfirije to naglašava.

Za prvu izjavu protiv Vučića meni dovoljno.
crossover crossover 23:02 28.11.2021

Re: Re:zilikaka

zilikaka
Prva crkvena izjava protiv Žvalavog od kako je na vlasti, ako izuzmemo vladike koji nisu u Srbiji, Grigorija i Amfilohija. Još uvek blaga izjava ali veoma jasno gađa u metu. Nadam se da počinje i to.

Izjava je data tako da svako može da je tumači u svoju korist. Ne bih se ja previše nadala rešenju sa te strane.


To se nikad ne zna, velika je SPC. Uvek može da se pojavi neki novi vladika Atanasije Jevtić. A kao što svi znamo, nema zajebanijih likova od Hercegovaca. :)
macak_tosa macak_tosa 08:08 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

solo
Jbg, ja sam od Terazija visila po ulucama a sad treba i moj podmladak to isto.
Poražavajuć osećaj.


Izvini što moram da primetim.

Da smo visili kako treba tada podmladak ne bi trebao sada.

Sami pali sami se ubili.

Ja jesam već tada (imam i svedoke) ali mnogi niste ni do današnjijeh dana prepoznali šibicare podvučene žutim (čitaj demokratska opozicija) koji su dobrano doprineli ,,poražavajućem osećaju,, danas. A ako ste ih i prepoznali kako ste ih kaznili?

I vidi kurca (izvinjavam se) oće opet te iste njuške da budu spasioci ,,poražavajućih osećaja,, našijeh, pritom mnogi od njih sada jašu u novoj/staroj vlasti.

Pre će biti da je kontinuitet u pitanju. Njihov naravno.


Iskusno!
Šta nam je činjeti?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:05 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Izjava je data tako da svako može da je tumači u svoju korist. Ne bih se ja previše nadala rešenju sa te strane.


Slazem se.

Evo danas dodatka izjavi:

"„Ne bavi se Crkva, primarno, ni socijalnim, ni ekonomskim, ni bilo kakvim drugim predmetima, temama i problemima. Ona se bavi smislom postojanja u svakom kontekstu, u svakoj situaciji i u svakom momentu. Ona šalje poruku Jevanđelja, poruku spasenja. U Crkvu dolazimo da bismo dotakli tajnu Hrista kao raspetog i vaskrslog i tajnu čoveka, kao stvorenog, ali ne za smrt, nego za večnost. Tek kad na istinski, jevanđeljski način, razumemo umom i srcem, tu poruku i tajnu, onda ćemo imati ispravne stavove. Na pravi način ćemo razumeti i sve druge teme“...

Odlicno, time se na bave ni budisti iz Cortanovaca pa sto bi i SPC. I jedni i drugi su na istom zadatku. U stvari SPC ne bi ni smela da se bavi profanim i zemaljskim osim na onom administrativnom nivou. Samo sto je ovo los izgovor posto se drugim prilikama SPC cesto bavi socijalnim, ekonomskim i drugim profanim predmetima. Recimo Kosovo ili guranje veronauke u skole. Recice: ali to su nacionalno vazne teme. Jesu, ali ih to ne cini manje zemaljskim predmetima. Kao sto ni mafijasko otimanje drzave ne cini ovo danas manje nacionalno vaznom temom.

maksa83 maksa83 14:11 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

„Ne bavi se Crkva, primarno, ni socijalnim, ni ekonomskim, ni bilo kakvim drugim predmetima, temama i problemima.

Jes Crkva je iznad svega toga, zato je ovom omlaćenom SNS bageristi svojevremeno dodelila Orden Vladike Nikolaja.

(Ordenovani SNS hrabriša koji ide bagerom na narod je ovaj u sredini.)



Inače ko ne prati, Predsednik kaže da ordenovani nije nikoga ugrožavao pošto npr. u Oklahomi (da, Oklahomi) kada nekog zgaziš ne odgovaraš. Em što to nije istina, em je apologija debilna. Kao i on ceo sam, uostalom. O-kla-ho-ma jebote.
mirelarado mirelarado 14:23 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Inače ko ne prati, Predsednik kaže da ordenovani nije nikoga ugrožavao pošto npr. u Oklahomi (da, Oklahomi) kada nekog zgaziš ne odgovaraš. Em što to nije istina, em je apologija debilna. Kao i on ceo sam, uostalom. O-kla-ho-ma jebote.


Nije ni čudo kad taj pajac u javnoj komunikaciji neguje i do nesagledivih razmera dovodi diskurs i argumentaciju nevaspitanog petogodišnjeg derišta.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:24 29.11.2021

Re: Re:zilikaka


mirelarado
Inače ko ne prati, Predsednik kaže da ordenovani nije nikoga ugrožavao pošto npr. u Oklahomi (da, Oklahomi) kada nekog zgaziš ne odgovaraš. Em što to nije istina, em je apologija debilna. Kao i on ceo sam, uostalom. O-kla-ho-ma jebote.


Nije ni čudo kad taj pajac u javnoj komunikaciji neguje i do nesagledivih razmera dovodi diskurs i argumentaciju nevaspitanog petogodišnjeg derišta.



Nisam video ovo. Izmisljena Oklahoma valjda da bi kroz kontast pokazao koliko je kod nas bolje. U Kini mozes i tenkom da zgazis vise ljudi pa nikom nista. To bi bio pravi kontekst.

Ali sam video ovo: „On (vozač) je bagerom išao bukvalno, ja mislim dva-tri kilometra na sat, dakle išao je polako, polako, polako“, rekla je Brnabićeva televiziji Hepi.

Pazi kako je samopouzdano krenula sa 'isao je bukvalno' da bi ipak malo usporila sa 'ja mislim' a onda ponovo pojacala sa 'polako, polako, polako'.

Nevezano (ili mozda i vezano) za ovo: zna li neko koja je fora sa Mrkonjicem? Sto je on bio toliko bitan da svuda sa tolikom paznjom i zalom u srcu pisu o preseljenju mu na ahiret?
maksa83 maksa83 15:42 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Nevezano (ili mozda i vezano) za ovo: zna li neko koja je fora sa Mrkonjicem? Sto je on bio toliko bitan da svuda sa tolikom paznjom i zalom u srcu pisu o preseljenju mu na ahiret?

Mrka je bio Čovek sa Kesom odakle je vadio pare kada nekom zatreba (ne svoje, naravno), i zato su ga voleli.

Inače je bio što bi se reklo instrumentalan u Dafiment pljačci, takoreći Dafinin hendler.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:58 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

maksa83
Nevezano (ili mozda i vezano) za ovo: zna li neko koja je fora sa Mrkonjicem? Sto je on bio toliko bitan da svuda sa tolikom paznjom i zalom u srcu pisu o preseljenju mu na ahiret?

Mrka je bio Čovek sa Kesom odakle je vadio pare kada nekom zatreba (ne svoje, naravno), i zato su ga voleli.

Inače je bio što bi se reklo instrumentalan u Dafiment pljačci, takoreći Dafinin hendler.


To je to onda. Ovog sa Dafiment se secam. I ono pre rokovanje, pa posle tadicovanje i padanje na grudi.

Ima taj neki kao nit' smrdi nit' mirise novinar iz Politike Aleksandar Apostolovski (wannabe muska Ljiljana Smajlovic) koji je naskrabao podugacak drugarski nekrolog Mrkonjicu. I tek sad kroz tu njegovu citulji skapiram koliko je ovo bio nesimpatican lik.
solo solo 20:31 29.11.2021

Re:Mačak

Iskusno!
Šta nam je činjeti?


Dobar špajz kuću gradi.


magnus magnus 20:37 29.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Amfilohije je bio sjajan tip, i ne čudi da je zbog toga bio prvi na udaru svih antisrpskih lobija, od slobine vlasti, do milove, preko bošnjačkih, hrvatski pa do unutrašnjoplaćeničkih.
dvojicu koju nisam sreo a htio sam , blaženopočivšeg oca Tadeja i njega. Artremija sam zno iz prizrena i bio mi je odbojan, stisnut ,teška forma . Al za Amfilohija znam kad ga god pomeneš nekim "demonoimavšim" uznemiriš ih , to sam ozbiljno doživio par puta da se likovi unezvere kad ga pomeneš. Inače ja sam dugo imao protestansko racionalni odnos prema tome al "rezultati eksperimenta " te razuvjere , borba sa demonima nije uopšte stilska figura i dosta ljudi nesvesni toga služe demonima , pa se bukvalno unezvere kraj sakramenta ili nekih ljudi .

zilikaka zilikaka 20:44 29.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

borba sa demonima nije uopšte stilska figura i dosta ljudi nesvesni toga služe demonima , pa se bukvalno unezvere kraj sakramenta ili nekih ljudi .

Ti gledao Crnu svadbu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:11 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Ali sam video ovo: „On (vozač) je bagerom išao bukvalno, ja mislim dva-tri kilometra na sat, dakle išao je polako, polako, polako“, rekla je Brnabićeva televiziji Hepi.



Izgleda da je kod sns-elite nova moda mucanje u pisanoj formi. B92* kaze:

Lekari na VMA čine sve da mu saniraju povrede, ali strahuju strahuju da li će moći da mu saniraju vid na desnom oku.

A onda ide ono klasicno nikonicim tralala:

Rečeno je da je Srbija na najboljem mogućem putu kojim je vodi Aleksandar Vučić i da niko i ničim ne može sprečiti njen i progres njenih građana. Naglašeno je da su za samo dva ili tri sata okupili 6 hiljada ljudi, a da su se spremali kao oni koji su organizovali nemire u subotu bilo bi ih bar sto hiljada.

*Ne bih ja to citao nego preleteo vesti da vidim imali ono sto je Bene trazio neki dan.
mirelarado mirelarado 21:24 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Rečeno je da je Srbija na najboljem mogućem putu kojim je vodi Aleksandar Vučić i da niko i ničim ne može sprečiti njen i progres njenih građana. Naglašeno je da su za samo dva ili tri sata okupili 6 hiljada ljudi, a da su se spremali kao oni koji su organizovali nemire u subotu bilo bi ih bar sto hiljada.


.Ko, kako i na koji način?
. Niko, ničim i ni na koji način... bla, bla, truć.

Papagajsko ponavljanje AV retoričkog praznoslovlja.
omega68 omega68 22:54 29.11.2021

Re: Re:zilikaka

Jbg, ja sam od Terazija visila po ulucama a sad treba i moj podmladak to isto.
Poražavajuć osećaj.


Izvini što moram da primetim.

Da smo visili kako treba tada podmladak ne bi trebao sada.

Sami pali sami se ubili.

Ja jesam već tada (imam i svedoke) ali mnogi niste ni do današnjijeh dana prepoznali šibicare podvučene žutim (čitaj demokratska opozicija) koji su dobrano doprineli ,,poražavajućem osećaju,, danas. A ako ste ih i prepoznali kako ste ih kaznili?

I vidi kurca (izvinjavam se) oće opet te iste njuške da budu spasioci ,,poražavajućih osećaja,, našijeh, pritom mnogi od njih sada jašu u novoj/staroj vlasti.

Pre će biti da je kontinuitet u pitanju. Njihov naravno.


Twitter, eto zašto nam je tako
mariopan mariopan 15:40 30.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

zilikaka
Ovaj dan je bio posebno lep u Beogradu:

Jeste, sećam se baš tog dana i osećaja da je jedno poglavlje isvojeno. Ni na pamet nam nije palo da će se ovako obnavljati gradivo.

Mene još lično pomerili snimci sa uluca Beograda i baš bili neki klinci, jedan i sa gitarom na leđima.
Jbg, ja sam od Terazija visila po ulucama a sad treba i moj podmladak to isto.
Poražavajuć osećaj.


Pamtim da me je sin vozio na proteste u Beogradu još dok je bio u Srbiji, znači pre skoro 24 godine, pa smo na proteste išli zajedno. Od tada do danas sam mnogo cipela poderala u raznim šetnjama i protestima i vidi gde smo? Ni makac napred, samo stmoglavo unazad. To stvarno deprimira.
maksa83 maksa83 17:43 30.11.2021

Re: Varovatno slaba vajda ali me makar

Od tada do danas sam mnogo cipela poderala u raznim šetnjama i protestima i vidi gde smo? Ni makac napred, samo stmoglavo unazad. To stvarno deprimira.

Falio ti je magični sastojak.

Jeste, taj.
solo solo 10:40 28.11.2021

genijalno


E to je već dobra zajebancija. Ima nade.

Bravo za Topolu.
zilikaka zilikaka 10:44 28.11.2021

Re: genijalno

solo

E to je već dobra zajebancija. Ima nade.

Bravo za Topolu.

Dali su pametne smernice.
solo solo 10:45 28.11.2021

Re: genijalno

zilikaka
solo

E to je već dobra zajebancija. Ima nade.

Bravo za Topolu.

Dali su pametne smernice.


Još samo kvantitet.

Samo da se Vlasi ne dosete pa im postave semafor.

Neka igranka traje.

p.s.
E kada ulete ovi sa motkama iz ,,održavanja,, onda treba razmisliti o daljim smernicama.
zilikaka zilikaka 11:29 28.11.2021

Re: genijalno

Samo da se Vlasi ne dosete pa im postave semafor.

Ne mogu oni da postave semafora koliko ima prelaza za prelaženje duž puta.



E kada ulete ovi sa motkama iz ,,održavanja,, onda treba razmisliti o daljim smernicama.


E, onda mora kvantitet.
milisav68 milisav68 13:06 28.11.2021

Re: genijalno

zilikaka

E kada ulete ovi sa motkama iz ,,održavanja,, onda treba razmisliti o daljim smernicama.


E, onda mora kvantitet.

Ma jok, samo taktika.

Juče je jedan batinaš popio teglu u glavu, pa su se ostali malo zamislili.
predatortz predatortz 13:08 28.11.2021

Re: genijalno

milisav68
zilikaka

E kada ulete ovi sa motkama iz ,,održavanja,, onda treba razmisliti o daljim smernicama.


E, onda mora kvantitet.

Ma jok, samo taktika.

Juče je jedan batinaš popio teglu u glavu, pa su se ostali malo zamislili.


Treba organizovati ekološke trojke. I batinaš negde živi. Kapuljače i maske nikad jeftinije.
I takooo...

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:13 28.11.2021

Re: genijalno

predatortz


Treba organizovati ekološke trojke. I batinaš negde živi. Kapuljače i maske nikad jeftinije.
I takooo...



Baš jutros sam nešto dumao na tu temu...
predatortz predatortz 13:18 28.11.2021

Re: genijalno

vrabac_onaj
predatortz


Treba organizovati ekološke trojke. I batinaš negde živi. Kapuljače i maske nikad jeftinije.
I takooo...



Baš jutros sam nešto dumao na tu temu...


Ajmo onda u razradu.
Lokalna ekološka čelija iz Šapca, uzmimo to kao primer, otkriva identitete, adrese, trase kretanja batinaša.
Tu se njihov posao završava. Oni idu u kafanu i potrude se da budu primećeni od što više gostiju.
U to vreme, ekološka trojka, koja je došla recimo iz Čačka, na gajbi presreće govno batinaško i pristojno ga iscipelari.
Raziaze se i sa tri vozila, u različitim vremenskim intervalima se vraćaju u bazu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:23 28.11.2021

Re: genijalno

predatortz


Ajmo onda u razradu.
Lokalna ekološka čelija iz Šapca, uzmimo to kao primer, otkriva identitete, adrese, trase kretanja batinaša.
Tu se njihov posao završava. Oni idu u kafanu i potrude se da budu primećeni od što više gostiju.
U to vreme, ekološka trojka, koja je došla recimo iz Čačka, na gajbi presreće govno batinaško i pristojno ga iscipelari.
Raziaze se i sa tri vozila, u različitim vremenskim intervalima se vraćaju u bazu.


Jebote, kao da mi čitaš misli :)

Upravo sam i ja jutros tako razrađivao. Uvek iz drugog grada, nikada iz onog u kojem se dešava. Dolazi se kolima registrovanim u trećem gradu.
predatortz predatortz 13:26 28.11.2021

Re: genijalno

vrabac_onaj
predatortz


Ajmo onda u razradu.
Lokalna ekološka čelija iz Šapca, uzmimo to kao primer, otkriva identitete, adrese, trase kretanja batinaša.
Tu se njihov posao završava. Oni idu u kafanu i potrude se da budu primećeni od što više gostiju.
U to vreme, ekološka trojka, koja je došla recimo iz Čačka, na gajbi presreće govno batinaško i pristojno ga iscipelari.
Raziaze se i sa tri vozila, u različitim vremenskim intervalima se vraćaju u bazu.


Jebote, kao da mi čitaš misli :)

Upravo sam i ja jutros tako razrađivao. Uvek iz drugog grada, nikada iz onog u kojem se dešava. Dolazi se kolima registrovanim u trećem gradu.


Plus, većina pojedinaca iz lokalnog ogranka ne treba da zna identitet pripadnika trojke, niti mesto iz kog je trojka došla.

Pa da vide da Srbija nije šaka zobi, mater im jebem!
zilikaka zilikaka 13:44 28.11.2021

Re: genijalno

predatortz
vrabac_onaj
predatortz


Ajmo onda u razradu.
Lokalna ekološka čelija iz Šapca, uzmimo to kao primer, otkriva identitete, adrese, trase kretanja batinaša.
Tu se njihov posao završava. Oni idu u kafanu i potrude se da budu primećeni od što više gostiju.
U to vreme, ekološka trojka, koja je došla recimo iz Čačka, na gajbi presreće govno batinaško i pristojno ga iscipelari.
Raziaze se i sa tri vozila, u različitim vremenskim intervalima se vraćaju u bazu.


Jebote, kao da mi čitaš misli :)

Upravo sam i ja jutros tako razrađivao. Uvek iz drugog grada, nikada iz onog u kojem se dešava. Dolazi se kolima registrovanim u trećem gradu.


Plus, većina pojedinaca iz lokalnog ogranka ne treba da zna identitet pripadnika trojke, niti mesto iz kog je trojka došla.

Pa da vide da Srbija nije šaka zobi, mater im jebem!


Mada, mogu i lokalni ekolozi svih vrsta i uzrasta da doprinesu ekološkom angažovanju tih nekih.
Zna se gde stanuju, pa ako je kuća, itnu u prolazu preko ograde kesu neprepoznatljivog đubreta, recimo kerećih govana. Il im time ukrase ulazna vrata stana.
Istrajnost je majka uspeha.

magnus magnus 16:07 28.11.2021

Re: genijalno

stare dobre adezeovske metode iz devedsetih protiv šizmatika,jugooficira i diskutabilnih rvata. sve smislio joža vječni manolić. jest da sam ja dobio po pičci al mora se priznat efikasnost , uz blamiranje od poznanika .. ono ako imaš poznanka esenesovca ljepo mu kažeš kad dođu batinaši ti reci da si eseneovac a kad dođu ekolozi ja ekolozi ja ću reči da si ti eseneovac .. ( varijanta koju sam ja doživio je " kad dođemo u srpsku birtiju ti reci da si srbim, kad dođemo u hrvatsku ja ću reći da si ti srbin :) "
milisav68 milisav68 16:10 28.11.2021

Re: genijalno

predatortz

Plus, većina pojedinaca iz lokalnog ogranka ne treba da zna identitet pripadnika trojke, niti mesto iz kog je trojka došla.

To je komplikovano i traži veliku koordinaciju, koja onda postane lako bušna.

Jednostavnija je podela na civile i kapuljače.

Civili protestuju, a kapuljače negde iza čekaju spremne.

Kad batinaši krenu u akciju, kapuljače ih napadnu sa leđa (sa strane, sa više strana), ako postoji neka zgrada pored, može i artiljerija sa kesama sa vodom.

Brza akcija i povlačenje.
mariopan mariopan 15:51 30.11.2021

Re: genijalno

milisav68
zilikaka

E kada ulete ovi sa motkama iz ,,održavanja,, onda treba razmisliti o daljim smernicama.


E, onda mora kvantitet.

Ma jok, samo taktika.

Juče je jedan batinaš popio teglu u glavu, pa su se ostali malo zamislili.


Nisam zlobna (ali jesam) koliko mi je milo što je onaj mladić Crni imao jaku levicu.
Oplavio bitangu. Pokazao na primeru kako su tačne one lepe poslovice. batina ima dva kraja, ko se mača (bagera, motke) lati od mača (pesnice) će poginuti...i sad gledamo horsko jadikovanje i plakanje SNS kukavice koji je u boj krenuo bagerom a završio plačući.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:54 28.11.2021

.

Bitlsi jebote

shmoo shmoo 11:01 28.11.2021

Re: .

dogodinedragosevac
Bitlsi jebote




Не волЕм Битлсе. Нисам их никада ни волео.










vrabac_onaj vrabac_onaj 11:31 28.11.2021

Битна напомена

Топола, срце Шумадије

(мислим, могу ја са Гвозденом онако принципијелно да се гањам око неких ствари али не могу да сакријем своју геџованску душу ).
gvozden1 gvozden1 12:28 28.11.2021

Re: Битна напомена

vrabac_onaj
Топола, срце Шумадије

(мислим, могу ја са Гвозденом онако принципијелно да се гањам око неких ствари али не могу да сакријем своју геџованску душу ).

Hteo ka da napišem da ono što krene iz Topole ne može da ne valja, al reko' da ne nerviram Zili.

A da je tako jeste, i tako je od Topole pa sve do Ravne Gore.
zilikaka zilikaka 12:38 28.11.2021

Re: Битна напомена

Hteo ka da napišem da ono što krene iz Topole ne može da ne valja, al reko' da ne nerviram Zili.

A da je tako jeste, i tako je od Topole pa sve do Ravne Gore.

Do Šapca vidim da jeste a za Ravnu Goru nešto nisam sigurna.
gvozden1 gvozden1 13:04 28.11.2021

Re: Битна напомена

zilikaka
Hteo ka da napišem da ono što krene iz Topole ne može da ne valja, al reko' da ne nerviram Zili.

A da je tako jeste, i tako je od Topole pa sve do Ravne Gore.

Do Šapca vidim da jeste a za Ravnu Goru nešto nisam sigurna.

Ma kakav Šabac, to sve trgovci, šićardžije, samo na pare misle.
Oduvek su takvi bili, morali mi Valjevci da im šaljemo protu da im Turke isteruje.
Valjda bili blizu Austrougarske pa se iskvarili.

Nemoj se u njih mnogo uzdati, Topola i Ravna Gora ovo mogu da iznesu, ako iko može.
zilikaka zilikaka 13:10 28.11.2021

Re: Битна напомена

Topola i Ravna Gora ovo mogu da iznesu, ako iko može.

Za sad se nešto ne čuju. Ercovi su standardni, što se negde i očekivalo. Nezgodna sorta.
A inače, biće gotovo kad ovde kod nas izađe onolko kolko treba. Nama treba više vremena a i kad krenemo, prvo se svima izvinjavamo.
tess1 tess1 13:25 28.11.2021

Re: Битна напомена

Nama treba više vremena a i kad krenemo, prvo se svima izvinjavamo.

:))
crossover crossover 17:05 28.11.2021

Re: Битна напомена

zilikaka
Nama treba više vremena a i kad krenemo, prvo se svima izvinjavamo.


To je opšte poznata stvar da su Severnjaci kulturniji. Svako ima svoje Kanađane.


tess1 tess1 17:23 28.11.2021

Re: Битна напомена

Nama treba više vremena a i kad krenemo, prvo se svima izvinjavamo.

Propast koliko je meni ovo dobar humor. Evo opet se smijem.
omega68 omega68 19:53 28.11.2021

Re: Битна напомена

To je opšte poznata stvar da su Severnjaci kulturniji. Svako ima svoje Kanađane.

Pričao mi ortak koji je bio obezbeđenje na utakmicama Radničkog, došli huligani Vojvodine, firmašii i jedan mu prilazi i pita gde da baci papir od pljeskavice, a drugi pita je l ima negde WC?
Ovaj popizdi i kaže mu da se okrene, malo raskorači i da piša slobodno jer klonje NEMA
alselone alselone 20:03 28.11.2021

Re: Битна напомена

pita gde da baci papir od pljeskavice



Gladnji ljudi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:16 28.11.2021

Re: Битна напомена

Ima u Čerčilovim memoarima jedna anegdota koju mu je ispričao Staljin na jednoj od pijanki posle pregovora u toku rata.
Elem, priča Koba kako je još pre Velikog rata, kao tada još mladi revolucionar krenuo na neki veliki skup u Berlin sa nemačkim anarhistima (milsim da je bilo iz Drezdena). Međutim, kako je za taj dan sem tog velikog skupa u Berlinu zakazan još niz skupova i štrajkova širom Nemačke i radnici na železničkim stanicama su štrajkovali pa nisu radili šalteri za kupovinu karata.
Ovi Nemci na kraju nisu otišli na skup u Berlin pošto nije dolazilo u obzir da se švercuju.
Anarhisti
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:00 30.11.2021

Re: Битна напомена

Ovi Nemci na kraju nisu otišli na skup u Berlin pošto nije dolazilo u obzir da se švercuju.


u cemu se razlikuju engleski i ruski huligani?

engleski udju u neku zgradu i odnesu lift.

udju ruski, i pozovu ga.


docsumann docsumann 12:32 28.11.2021

ha,

pa ovo smo mi koristili u brodogradilištu kad smo se borili za otpremine.
i uspjelio smo, ne samo zbog toga, al smo bili jedinstveni i uporni.
zilikaka zilikaka 12:40 28.11.2021

Re: ha,

docsumann
pa ovo smo mi koristili u brodogradilištu kad smo se borili za otpremine.
i uspjelio smo, ne samo zbog toga, al smo bili jedinstveni i uporni.

Pa to, al pronalaženje načina uprkos svemu daje poseban vetar u leđa.




angie01 angie01 15:35 28.11.2021

Abbey Road

angie01 angie01 17:59 28.11.2021

Re: Abbey Road

ima i Limunovo drvo verzija,



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 29.11.2021

Re: ha,

docsumann
pa ovo smo mi koristili u brodogradilištu kad smo se borili za otpremine.
i uspjelio smo, ne samo zbog toga, al smo bili jedinstveni i uporni.


Možda je to zbog tebe, ali ja ljude koji rade u brodogradilištu zamišljam onako kao mrge, svaki po 150 kila, mislim treba one ključeve koristiti i radilice od brodova premeštati i dotezati. S takvima mora nežno i taktički da se postupa, ne možeš da pošalješ par divljaka sa fantomkama i letvama da razbiju štrajk, jer mogu da ih nađu u onom bitumenu, lož ulju za brodske motore.
gvozden1 gvozden1 00:15 29.11.2021

Re: ha,

Možda je to zbog tebe

E kad pomenu to,
A ja skoro čitam nešto o Milovukovici (srpska istorija , ne zanima tebe to :)) pa nađem da je ona vodila neku devojačku školu, a to je bila zgrada današnje tehničke (ili kako već se zove) škole Nikola Tesla.
I mislim da si ti tu učio?

Ako jesi, ima li unutra, u samoj zgradi, neka prostorija, koja je nekad bila crkvica?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 29.11.2021

Re: ha,

gvozden1
Možda je to zbog tebe

E kad pomenu to,
A ja skoro čitam nešto o Milovukovici (srpska istorija , ne zanima tebe to :)) pa nađem da je ona vodila neku devojačku školu, a to je bila zgrada današnje tehničke (ili kako već se zove) škole Nikola Tesla.
I mislim da si ti tu učio?

Ako jesi, ima li unutra, u samoj zgradi, neka prostorija, koja je nekad bila crkvica?

Ima, ali ja se toga sećam samo kroz maglu. Cela ta zgrada je kao neki zamak, ili azil za ludake. Jednom smo imali radnu akciju čiśćenja nečega i tad sam imao priliku da zađem u neke prostorije kao na onom peronu u Hari Poteru, ne znaš da su tu, a kad uđeš ono malte ne zasebna zgrada uz teslu. Ne znam ko je projektovao tu zgradu, ali jest čudna. I pomalo strašna kad si đak prvak (srednje) iz prigradske relativno nove škole.

Ja inače kad god dođem u Srbiju odvojim malo vremena da skoknem do tih škola, moje osnovne i Tesle, prošetam hodnicima ako nije raspust, vidim decu, oslušnem buku đačkog života, prisetim se svojih dana u njima.
gvozden1 gvozden1 08:50 29.11.2021

Re: ha,

Ne znam ko je projektovao tu zgradu, ali jest čudna

Žena je neka u pitanju, ne znam ime.
Učenica te Milovukovice.

Čist feminizam je u istoriji te zgrade.
Nastala od prve ženske škole za vreme Mihaila, više devojačke.
Ta Milovukovica, a ona me zainteresovala (Katarina Milovuk, ruski đak) je prva žena upisana na birački spisak krajem 19. veka.
Prvo pisala zahtev vladi, vlada prosledi sudu, ali kasacioni sud odbije za za 1 glas.
Za sledeće izbore se obrati kraju lično (Aleksandar Obrenović ) i ovaj joj odobri.
Mada postoje i tvrdnje da je i tad odbijena.

A crkvica, pošto je nadležna crkva za taj kraj bila vaznesenjska, a ona bila vojnička, naprave crkvicu za učenice u samoj školi, da devojke ne idu među zagorele vojnike.
macak_tosa macak_tosa 13:37 28.11.2021

M'da!

Ko zna na šta će to da izađe.
Черевићан Черевићан 15:34 28.11.2021

ad infinitum

Ovako nešto kad vidim

доконих је вазда било ...........а и биће
(и оних наравно променама склоних),
први мирно бууче масовност чекајућ'
за разлику других ......посве акционих

п.с.
Власт наравно реагује
и ето нам шта је.. ту је
alselone alselone 18:04 28.11.2021

Protesti sledeću subotu

Da se okupimo blogerski?
zilikaka zilikaka 19:00 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Da se okupimo blogerski?

Kako bi ti to tehnički osmislio?
alselone alselone 19:05 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

zilikaka
alselone
Da se okupimo blogerski?

Kako bi ti to tehnički osmislio?

Nadjemo se negde u dogovoreno vreme i šetamo se ulicom. Posle sednemo negde da jedemo i pijemo. Imamo i mi dušu.
zilikaka zilikaka 19:17 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Nadjemo se negde u dogovoreno vreme i šetamo se ulicom.

Predlažem da odmah dogovorimo i znak raspoznavanja, recimo crveni karanfil u reveru. To je sad već vanvremenski.

A inače, mi kad smo se skupljali tokom trajanja Terazijskih demonstracija, to bilo kod semafora koji je svo to vreme ipak radio. Pošto je to bilo danima (tačnije noćima) imali smo neko vreme, recimo pun sat, kad neko ode do semafora, pokupi ko se skupio i sprovede ih do trenutnog mesta gde su ostali.

zilikaka zilikaka 19:26 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Da se okupimo blogerski?

Mogla bi matična kuća da nam napravi transparent "Blogeri B92"
Nije im neki trošak a onakva reklama.
gvozden1 gvozden1 19:28 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

crveni karanfil u reveru.

Ccccc
zilikaka zilikaka 19:33 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

gvozden1
crveni karanfil u reveru.

Ccccc

Ma važi se i sa kokardom, nego računam ovo je jednostavnije. De da ljude teraš da kupuju kokardu, dosta što su morali ikonu.
predatortz predatortz 19:34 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Da se okupimo blogerski?


Moram da idem preko Drine. Kačim meso da se suši.
To je posao koji ne sme da čeka! Neće Vučić nigde da utekne. Još neko vreme...
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:35 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
zilikaka
alselone
Da se okupimo blogerski?

Kako bi ti to tehnički osmislio?

Nadjemo se negde u dogovoreno vreme i šetamo se ulicom. Posle sednemo negde da jedemo i pijemo. Imamo i mi dušu.


Ja sam za, gde god u Srbiji.

Poveo bih i buvaru ali još je mali. Do tada treniramo, neće se ovo tako brzo završiti.



Odlučio sam da mu promenim rasu u rodovniku u Bulbulderski gonič naprednjaka.

Ume i da se maskira u slučaju komandoskih misija po nepristupačnoom terenu.



A ako neki od ovih odluči da beži vodenim putem i za to imamo rešenje.

alselone alselone 19:46 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Jako lep pas Vrabac.

Ne bih ja da se postavim ovde kao neki organizator skuuuupa, pošto je to večito bila i biće zajebana stavka a em ne živim tu, em ne mogu biti siguran da ću biti raspoloživ nedelju dana unapred. Eno dadoh ideju, pa ako hoćete možemo, ako ne, ne moramo.
gedza.73 gedza.73 19:46 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Ma važi se i sa kokardom, nego računam ovo je jednostavnije.

Pa u Topolu sa karanfilom? Ne ide bre Zili.
De da ljude teraš da kupuju kokardu,

Ništa ne brini. Skoro svaka domaćinska kuća u tom kraju ima bar jednu nasleđenu kokardu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:47 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Jako lep pas Vrabac.

em ne živim tu


Ja rekoh "bilo gde u Srbiji", u Srbiji živiš :)
alselone alselone 19:49 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Ja rekoh "bilo gde u Srbiji", u Srbiji živiš :)


Ako ćete u Novi Sad, tu ću rado biti organizatorski domaćin.
gvozden1 gvozden1 19:50 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

De da ljude teraš da kupuju kokardu

Ne treba kokarda, šajkača je dovoljna.
Svak valjda ima šajkaču.
Naročito vi iz njene postojbine :)

A karanfila nema, jesenas negde me neko ko ne poznaje Valjevo zamoli da ga odvezem do cvećare da kupi baš karanfil, i to crvene.

I nije ih bilo nigde, kažu, to niko ne traži osim za 8. mart i eventualno 1. maj, pa ne nabavljaju.
zilikaka zilikaka 19:50 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Pa u Topolu sa karanfilom?

Ne bre. Alse je mislio na Beograd.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:50 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Ja rekoh "bilo gde u Srbiji", u Srbiji živiš :)


Ako ćete u Novi Sad, tu ću rado biti organizatorski domaćin.


Pa jel protestujete? Ako ima u NS dolazimo.
Ako ne, moraćete za Topolu ili u Šabac
alselone alselone 19:51 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Pa jel protestujete?

Protestujemo, bilo je juče, biće sigurno i sledeći vikend.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:52 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

zilikaka
Pa u Topolu sa karanfilom?

Ne bre. Alse je mislio na Beograd.


Nemojte samo sa petokrakama. Jednom nam je bilo dosta.
I previše.
gvozden1 gvozden1 19:52 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

. Skoro svaka domaćinska kuća u tom kraju ima bar jednu nasleđenu kokardu

Čuvena narodna epska, gde si deda sakrio kokardu, kad je Čiča raspustio gardu :)
alselone alselone 20:08 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

Kako ide ono

Hej, _______. je l ti dosta garde, što ti Drvar I Grahovo dade?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:18 28.11.2021

Re: Protesti sledeću subotu

alselone
Kako ide ono

Hej, _______. je l ti dosta garde, što ti Drvar I Grahovo dade?


Meni taj kraj dade ženu i neka hvala mu, ne mora više i sa ovim se jedva borim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana