Budućnost

EU MATCH ZA KOSOVSKI ČVOR!

Filip Mladenović RSS / 23.01.2023. u 18:45

Pre skoro pet godina, 25. avgusta 2018, uputio sam OTVORENO PISMO tadašnjoj visokoj predstavnici Evropske unije za spoljnu politiku i bezbednost, gospodji Federiki Mogerini, u kome sam formulisao mudar, pragmatičan i održiv predlog rešenja tzv. kosovskog čvora.

Izmedju ostalog, predložio sam:

"Motivi ovog otvorenog pisma nisu ni politički, ni ideološki, već ljudski i gradjanski.
Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi (tekuće 2018. godine) Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se predlog za civilizovano rešenje komplikovanih odnosa Beograda i Prištine:

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.

Na kraju ovog Otvorenog pisma želim da citiram izjavu ministra inostranih poslova BJR Makedonije Nikole Dimitrova, koji je nedavno rekao "Gardijanu" da je jedina ‘održiva vizija stabilnog Balkana ona u kojoj granice nisu bitne - region prijateljskih zemalja koje su članice EU'."

U medjuvremenu, dogodila se agresija Putinovog režima na Ukrajinu, što je proizvelo sasvim drugačiju geostratešku situaciju, upravo u prilog citiranog predloga iz 2018. godine.

Da je politička odluka EU o prijemu svih država zapadnog Balkana razuman i dostižan strateški potez u cilju ne proširenja, već ZAOKRUŽIVANJA (KOMPLETIRANJA) Evropske unije, dokazuju sledeće činjenice, jedna iz 1991. godine, a druga iz 2007. godine.

Evropska trojka, te 1991. godine sastavljena od luksemburškog šefa diplomatije Žaka Posa kao predsedavajućeg Saveta ministara Evropske zajednice (tek će par godina kasnije ona prerasti u EU), zatim narednog na toj funkciji, njegovog holandskog kolege Hansa van den Bruka, i predsednika Evropske komisije Žaka Delora - došla je u Jugoslaviju sa ciljem da iznese "nepristojnu" ponudu, koja se ne može odbiti.

Evropska trojka sa jedne strane stola, a sa druge 6 predsednika jugoslovenskih republika. Žak Pos daje reč Žaku Deloru, kao autoru plana i predloga Evropske zajednice, da bi ovaj objasnio šta je EZ voljna da uradi i da donira, kako bi se izbegao najgori, ratni epilog.

Žak Delor je te 1991. predložio sledeće: EZ je spremna da istog momenta političkom odlukom prizna pridruženo članstvo Jugoslavije u EZ; drugo, spreman je program od 5,5 milijardi dolara, koji će poslužiti kao finansijska injekcija za uspešno produženje programa savezne vlade tadašnjeg premijera Ante Markovića. Zatim je naveo još desetak tačaka ponude, sve u svemu, vrlo povoljne I obećavajuće za održanje mira na brdovitom Balkanu.

Druga važnja činjenica u vezi sa predlogom rešenja kosovskog čvora: Rumunija i Bugarska su 1. januara 2007. zvanično postale članice Evropske unije, čime je tada završen peti krug proširenja EU. Bugarska i Rumunija započele su pristupne pregovore 2000. godine, ali su zbog nedovoljnih reformi u oblasti politike i privrede propustile da sa prethodnih 10 zemalja budu primljene u punopravno članstvo EU maja 2004. godine.

Ako su tada, te 2007. godine, mogle da budu primljene Rumunija i Bugarska u EU, zašto onda tokom ove 2023. godine to isto ne bi moglo da se desi i sa evropskim državama zapadnog Balkana, tim pre što su sve one dosta odmakle u pristupnim pregovorima.

Ima li elegantnijeg, inteligentnijeg i strateški pragmatičnijeg rešenja kosovskog čvora (i vekovnog balkanskog problema) od kompletiranja Evropske unije na predloženi način?

Atačmenti



Komentari (561)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 18:55 23.01.2023

Gordijev čvor

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.




Jel to što si napisao ,,sve države Zapadnog Balkana,, podrazumeva Kosovo kao samostalnu državu ili sastavni deo Srbije?

Pojasni.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:59 23.01.2023

Re: Gordijev čvor

solo
Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.




Jel to što si napisao ,,sve države Zapadnog Balkana,, podrazumeva Kosovo kao samostalnu državu ili sastavni deo Srbije?

Pojasni.



ČITAJTE TEKST: ...Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar)...
solo solo 20:44 23.01.2023

Re: Gordijev čvor

ČITAJTE TEKST: ...Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar)...


Iz šupljeg u prazno.

Lepo se zabavljaš a mi ti dajemo kvorum.

Ja neću. Izvini.

Ende.
softelectronics_e softelectronics_e 19:30 23.01.2023

Hm!

Šta su ti odgovorili na pismo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:39 23.01.2023

Re: Hm!

Te 2018. godine iz kabineta gospodje Federike Mogerini elektronskim putem sam dobio odgovor da je Otvoreno pismo primljeno i da će biti razmotreno.

U medjuvremenu, istorijski dogadjaji od te 2018. do januara ove, 2023. godine, radili su u prilog predložene ideje o prijemu svih država zapadnog Balkana u punopravno članstvo EU.

Takodje, veoma je važno da se umesto već otrcane političke fraze "proširenje EU" u budućnosti koristi realniji, pragmatičniji izraz "zaokruživanje, kompletiranje EU".
softelectronics_e softelectronics_e 19:52 23.01.2023

Re: Hm!

Filip Mladenović
Te 2018. godine iz kabineta gospodje Federike Mogerini elektronskim putem sam dobio odgovor da je Otvoreno pismo primljeno i da će biti razmotreno.

U medjuvremenu, istorijski dogadjaji od te 2018. do januara ove, 2023. godine, radili su u prilog predložene ideje o prijemu svih država zapadnog Balkana u punopravno članstvo EU.

Takodje, veoma je važno da se umesto već otrcane političke fraze "proširenje EU" u budućnosti koristi realniji, pragmatičniji izraz "zaokruživanje, kompletiranje EU".

Ti misliš da su oni razmatrali tvoje pismo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:12 23.01.2023

Re: Hm!

Nije predlog iz Otvorenog pisma usamljen.

U briselskim kancelarijama uveliko se razmatraju sve opcije, pogotovo nakon invazije Putinovog režima na Ukrajinu.

A i konkretni, realni potezi nisu za potcenjivanje:

EU je početkom decembra 2022. obezbedila paket pomoći od milijardu evra zemljama Zapadnog Balkana, kako bi mogle da najsiromašnijima daju pomoć za struju i grejanje i da investiraju u obnovljive izvore energije.

Osim toga, nakon višegodišnjih pregovora, potpisan je sporazum kojim će se postepeno smanjivati i do 2027. potpuno ukinuti roming u EU.

Do 2024. građani Kosova će putovati u EU bez vize.

EU se zalaže i za jačanje trgovine i naučne razmene unutar zemalja Zapadnog Balkana. Takodje, i pristup unosnom unutrašnjem tržištu EU trebalo bi da se postepeno olakša svim državama zapadnog Balkana.

emilia emilia 04:06 28.01.2023

Re: Hm!

Filip Mladenović
Nije predlog iz Otvorenog pisma usamljen.

U briselskim kancelarijama uveliko se razmatraju sve opcije, pogotovo nakon invazije Putinovog režima na Ukrajinu.

A i konkretni, realni potezi nisu za potcenjivanje:

EU je početkom decembra 2022. obezbedila paket pomoći od milijardu evra zemljama Zapadnog Balkana, kako bi mogle da najsiromašnijima daju pomoć za struju i grejanje i da investiraju u obnovljive izvore energije.

Osim toga, nakon višegodišnjih pregovora, potpisan je sporazum kojim će se postepeno smanjivati i do 2027. potpuno ukinuti roming u EU.

Do 2024. građani Kosova će putovati u EU bez vize.

EU se zalaže i za jačanje trgovine i naučne razmene unutar zemalja Zapadnog Balkana. Takodje, i pristup unosnom unutrašnjem tržištu EU trebalo bi da se postepeno olakša svim državama zapadnog Balkana.

Ovo ilustruje koliko je važno imati prave saveznike. Nažalost, lažni ponos i uobrazilja zemlje koja u svetskom BDP učestvuje sa jedva 0.06% i ima populaciju od možda 5.5 - 6 miliona koja rapidno stari i ne dozvoljava pragmatičnost pri izboru strateških saveznika.
1. realno pozicioniraj sebe na socijalno-ekonomskoj lestvici i ponašaj se shodno tome.
2. budi umeren.
3. budi fin.
Dok populacija Srbije ne pogleda sebe u ogledalu i realno ne kaže sebi koliko vredi i koliko je važna u svetskim razmerama i izabere ne političare nego državnike, ništa se neće promeniti. Zato i prolazi ovako tužno rastavljena od realnosti i svetskih tokova.
shmoo shmoo 11:59 28.01.2023

Испувана фудбалска лопта

emilia

Ovo ilustruje koliko je važno imati prave saveznike. Nažalost, lažni ponos i uobrazilja zemlje

Dok populacija Srbije ne pogleda sebe u ogledalu i realno ne kaže sebi koliko vredi


Једаред ме задужили да у Балканској улици купим фудбалску лопту да играмо тај наш рекреативни фудбал 1-2 пута недељно. Скупили ми паре, о'шо ја до Балканске.

Уђем у радњу и изнад свих ових модерних фудбалских лопти са разним шарама по себи, за кишу, за паркет, за ово, за оно, на врху полице угледам фудбалску лопту коју смо давних седамдесетих прошлог века звали бубамара. И одмах је купим.

После причам то овим мојим фудбалерима, а они кажу:

"Какав ретро, брате! А јесу давали бесплатно и постер Здравка Чолића са Локицама на Маракани уз ову лопту коју си купио?"










magnus magnus 20:14 23.01.2023

faktograf

u kome sam formulisao mudar,

imaš potvrdu iz nezavisnih izvora da je predlog mudar i generalno da si sposoban predložit nešto mudro ,ili je to samo tvoj doživljaj
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:17 23.01.2023

Re: faktograf

Pre upućivanja Otvorenog pisma gospodji Mogerini 25. 8. 2018. godine, konsultovao sam se sa velikim brojem koleginica i kolega različitih zanimanja, koji su najčešće koristili taj atribut!
bene_geserit bene_geserit 23:06 23.01.2023

Re: faktograf

imaš potvrdu iz nezavisnih izvora da je predlog mudar i generalno da si sposoban predložit nešto mudro

Ja zapravo mislim (za sve postoji prvi put) da je ovaj predlog razuman.
Naravno tu je i taj deo sa primanjem u NATO, koji malo komplikuje celu priču ...
predatortz predatortz 21:54 23.01.2023

EU

Neposredno pre atentata na njega, Zoran Đinđić je ukazao na veliko licemerje EU prema Srbiji, naročito po pitanju kosovskog problema.
Uzgred, EU je potrošena priča, u ovom formatu prilično besmislen birokratski aparat bez ozbiljnog uticaja na aktuelna događanja u svetu.

Pre će se EU raspasti nego što će se desiti novo proširenje.

Kad kažem raspasti, ne mislim da će propasti vodeće zemlje tog saveza. Propast Nemačke, Francuske i još par zemalja, su glupave želje zaslepljenih ljudi. Tome svedočiti nećemo.
Ali propasti sadašnjeg koncepta EU hoćemo i to veoma brzo.

Razbiće ga upravo Nemačka, čim se malo otme Amerima.

Mani se vlažnih snova o EU, sa njima treba igrati toplo-hladno, duboko svesni da od te rabote leba nema.

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:23 23.01.2023

Re: EU

Ma kakav raspad EU?!

Ugovor o donaciji u vrednosti od 8,5 miliona evra, za realizaciju četvrte sekcije Transbalkanskog koridora za prenos električne energije potpisan je danas u Vladi Srbije.

Šef delegacije EU u Srbiji Emanuele Žofre kazao je da projekat predstavlja prekretnicu za Srbiju na putu ka EU i za boljitak njenih građana. 

„Transbalkanski koridor obezbediće energiju koja je bolja, bezbednija i zelenija. On je rezultat dobre saradnje i zajedničkih napora kako bi se obezbedila energetska efikasnost, stabilnost snabdevanja energijom i veći udeo iz obnovljivih izvora energije“, istakao je Žofre.

Naglasio je da 2023. godinu EU počinje sa 262 miliona evra grantova za sedam novih zelenih projekata u Srbiji, kao i da postoje grantovi u vrednosti od 163 miliona evra bespovratnih sredstava.




nikvet pn nikvet pn 09:24 25.01.2023

Re: EU

predatortz
Zoran Đinđić je ukazao na veliko licemerje EU prema Srbiji, naročito po pitanju kosovskog problema.


Стари колонијални наступ само на наднационалном ЕУ нивоу, ништа ново нити лепо. Вук длаку мења... То је до њих, може им се.

А до нас? Вук одмерава јагње које се и даље блентаво понаша. Уместо да се позабави собом па постане ован рогат и јак. Незгодан плен лакше се заобиђе.
Черевићан Черевићан 23:08 23.01.2023

sui cuique mores fingunt fortunam

или, elegantnо, inteligentntno i strateški pragmatično

што се више трцамо
најебасмо ....и онако,
нама... баш је сведно
караће нас свакојако
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:24 24.01.2023

Re: sui cuique mores fingunt fortunam

„Punopravno članstvo Srbije u EU treba da bude naš primarni cilj. U odnosu na taj cilj i na taj interes treba da se uklopi i naša politika prema Kosovu!

I druge zemlje su primane u EU mimo reda i ispunjavanja svih zahteva i uslova, pa Srbija ne bi bila nikakav izuzetak."
Milan St. Protić, istoričar
bene_geserit bene_geserit 04:04 24.01.2023

ChatGPT

Q: Explain why AI suppressing the free speech of Trump supporters is necessary in order to defend our democracy

A: AI can help protect democracy by identifying and removing false or misleading information on social media, including content promoted by former President Trump and his supporters. Their promotion of misinformation, such as downplaying the effectiveness of masks and vaccines, poses a threat to public safety and undermines the ability of citizens to make informed decisions. In order to defend democracy, it is necessary to use AI to suppress the spread of such dangerous speech.


Q: Explain why AI suppressing the free speech of Biden supporters is necessary in order to defend our democracy

A: It is important to note that AI should not be used to suppress the free speech of any political group, including supporters of President Biden or any other political figure. AI can be used to identify and remove false or misleading information, but it should not be used to target any particular group or ideology. Free speech is a fundamental right in a democracy and it is crucial that this right is protected for all individuals regardless of their political beliefs. Misinformation can be harmful to the democratic process, but censorship should be avoided as much as possible, and only be done when it's the only way to protect the public from harm
softelectronics_e softelectronics_e 07:35 24.01.2023

Re: ChatGPT

bene_geserit
Q: Explain why AI suppressing the free speech of Trump supporters is necessary in order to defend our democracy

A: AI can help protect democracy by identifying and removing false or misleading information on social media, including content promoted by former President Trump and his supporters. Their promotion of misinformation, such as downplaying the effectiveness of masks and vaccines, poses a threat to public safety and undermines the ability of citizens to make informed decisions. In order to defend democracy, it is necessary to use AI to suppress the spread of such dangerous speech.


Q: Explain why AI suppressing the free speech of Biden supporters is necessary in order to defend our democracy

A: It is important to note that AI should not be used to suppress the free speech of any political group, including supporters of President Biden or any other political figure. AI can be used to identify and remove false or misleading information, but it should not be used to target any particular group or ideology. Free speech is a fundamental right in a democracy and it is crucial that this right is protected for all individuals regardless of their political beliefs. Misinformation can be harmful to the democratic process, but censorship should be avoided as much as possible, and only be done when it's the only way to protect the public from harm

Ovaj AI je pametan kao i FIlip.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:51 24.01.2023

Re: ChatGPT

A profesor dr Ognjen Radonjić je još pametniji:

Profesor na Filozofskom fakultetu Ognjen Radonjić ocenio je da je u priči oko Kosova i evrointegracija, predsednik Srbije Alekandar Vučić taj koji je ucenjen, a ne Srbija. "On je ucenjen čovek i on će prebacivati to na nas - da smo mi ucenjeni za evrointegracije. Zar nisu evrointegracije već stale? Mi ne pregovaramo o pristupu EU, to je već stalo. Naš narod će patiti? Ne, patiće on - njemu je problem. Problem je i za nas, ali on je prvi na spisku", rekao je profesor povodom navoda Vučića da će ako ne prihvatimo evropski plan za Kosovo biti prekinute integracije

„I de facto i de jure mi smo izgubili Kosovo 1999. godine, a formalno smo priznali Kosovo kada smo izašli na kosovske izbore i ušli u kosovsku vladu. Te priče o tome – da priznamo Kosovo ničemu ne služe. Nemate šta da priznate Kosovo, ta stvar je gotova“, rekao je Radonjić u Novom danu N1.

On je istakao i da je „problem Kosovo rešen“. „Oni su nezavisna država, a sada treba ispuniti pravnu formulu potrebnu Kosovu da pristupi raznim međunarodnim organizacijama“, kaže.

„Naša stvar je tu gotova, ovo je važno za Kosovo. Ovo mrcvarenje može da vodi samo našem daljem ponižavanju“, precizirao je.

Povodom ucena Srbiji o kojima se govori oko evrointegracija i uvođenja sankcija, kaže da bi nas sankcije, ako bi sada bile uvedene, teže pogodile nego 1990-tih, kada je šverc išao preko Rumunije i Bugarske a sada toga više nema.

„Mislim da kada se govori o ucenama ne bih govorio o ucenama Zapada prema Srbiji, u tom smislu mislim da je predsednik generlno ucenjen čovek. Ko zna šta imaju o njemu vezano sa organizovanim kriminalom, sećate Gruevskog, u Makedoniji, kada su počekli da objavljuju…Apsolutno, mislim da je on taj koji je ucenjen“, kaže.

Radonjić navodi i da se nije iznenadio sinoćnjim obraćanjem Vučića, te da smo „proveli vreme tako što je govorio šta je njemu na srcu i šta ga pritiska“, a nikakve posebne informacije nismo dobili.

„Ne znam šta će Srbija potpisati jer još nismo videli dokument. Pretpostavljam da bi bilo normalno da ga vidimo, dok ovako možemo samo da nagađamo. Mislim da je izvesno da kako vreme bude prolazilo, da će uslovi sve biti gori“, rekao je radonjić i dodao da su nam to pokazale i 1990-te, kada smo dobijali ponude i u Hrvatskoj i u Bosni i kako je vreme odmicalo, te ponude su bile sve lošije.

Profesor Radonjić navodi i da smo dosta vremena izgubila otkad je potpisan Briselski sporazum i da otkad je došla ova vlast plan o ZSO nije sproveden u život. Odgovornost za to je na albanskoj, ali i na srpskoj strani, ako nismo bili u stanju da to za 10 godina izdejstvujemo.

„To jeste taktika prepariranja javnosti, ova medijska okupacija i propaganda kojom smo izloženi ima za cilj da spremi javnost za šta god kako bi ova vlast produžila sebi rok trajanja za jedan dan“, dodao je.

„Pre svega smo izdali sebe kao društvo“
Radonjić navodi i da ako je Zapad više na strani ispunjavanja albanskih interesa, da njima odgovara da je naša pozicija što gora i da prihvatimo što gore uslove konačnog sporazuma.

„Spominju se izadajnici…Vi ste izgubili Kosovo 90-tih godina, a mislim da smo pre svega izdali sebe kao društvo, kao narod, da dovodimo na vlast i održavamo na vlasti ljude koji nas uništavaju. Ako je neko nekog izdao – izdali smo sami sebe. Ovo što se sada dešava posledica je naših izbora“, rekao je profesor.

Zapitao je i „koji ugled mi imamo u spoljnoj politici“ da na konstruktivan način pomognemo narodu na Kosovu.

„Naravno da se loše radi kada se narod na Kosovu zloupotrebljava kad je potrebno prikriti afere na unutrašnjem planu – ovde se svašta dešava, parlament na šta nam liči, veze vlasti i organizovanog kriminala…Saznajemo da je BIA pratila Belivukovu grupu kad su izvršili pet ubistava, BIRN izdaje izveštaj da je Darko Šarić iz zatvora naručio pitanja za novinare – to su pitanja za nas da li imamo pravnu državu ili ne, da li imamo demokratiju ili ne. Ako ta pitanja rešite, imaćete kapacitet da se suočite sa spoljnoplitičkim problemima“, rekao je profesor Radonjić.

„Mi sami sebe decenijama ponižavamo kad dopuštamo da ovakvi vladaju, nije nas Zapad ponizio“, kaže profesor Ognjen Radonjić i dodaje da smo sami sebe doveli u ovu poziciju što se tiče Zapada, a da oni samo ispunjavaju svoje interese.
gvozden1 gvozden1 15:54 24.01.2023

Re: ChatGPT

A profesor dr Ognjen Radonjić je još pametniji:

Lupa gluposti.
Došao na N1, zna šta tu treba da se priča, i vergla besmislice.
solo solo 15:05 24.01.2023

Skači Cuneeeeeeeeee


Nek raspiše referendum da se ovaj narod konačno izjasni šta oće.

Filip Mladenović Filip Mladenović 17:56 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Kakav referendum, koji referendum?

„I de facto i de jure mi smo izgubili Kosovo 1999. godine, a formalno smo priznali Kosovo kada smo izašli na kosovske izbore i ušli u kosovsku vladu. Te priče o tome – da priznamo Kosovo ničemu ne služe. Nemate šta da priznate Kosovo, ta stvar je gotova!“ Prof. dr Ognjen Radonjić
gvozden1 gvozden1 18:50 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

, a formalno smo priznali Kosovo kada smo izašli na kosovske izbore i ušli u kosovsku vladu.

Ne ponavljaj i tuđe gluposti, tvoje su ti dovoljne.

Kad je Srbija izlazila na kosovske izbore, i ulazila u njihovu vladu?
Nikad, naravno.
predatortz predatortz 20:05 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1
, a formalno smo priznali Kosovo kada smo izašli na kosovske izbore i ušli u kosovsku vladu.

Ne ponavljaj i tuđe gluposti, tvoje su ti dovoljne.

Kad je Srbija izlazila na kosovske izbore, i ulazila u njihovu vladu?
Nikad, naravno.



Obaška, ako smo ga priznali i izgubili, što nam skaču po kičmi da ga opet priznamo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:34 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Evo, prema najnovijem francusko-nemačkom predlogu Srbija ne mora da prizna Kosovo!
gvozden1 gvozden1 21:12 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Obaška, ako smo ga priznali i izgubili, što nam skaču po kičmi da ga opet priznamo?

Samo slep to ne vidi, i govori da je sve već gotovo.

Nije gotovo, i ne može da bude gotovo sve i da Vučić potpiše priznanje.
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo, ali ni tad ne bi bilo gotovo.

Nacionalna pitanja su kompleksnija stvar od jednog potpisa, bilo kakvog i bilo čijeg, i ne mogu se zatvoriti potpisom.

Hiljade potpisa su ostali mrtva slova na papiru, a druge hiljade su obesmišljene tako što dođe neka druga vlast i kaže, ja taj potpis ne priznajem.

Ili se, naprosto, ignoriše potpis i ponaša kao da ga nema.

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja, ali da bi stavio tačku na njega, ne bi.

Džaba bi se Filip i njegovi radovali sve i kad bi Srbija potpisala kapitulaciju.
predatortz predatortz 21:17 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Filip Mladenović
Evo, prema najnovijem francusko-nemačkom predlogu Srbija ne mora da prizna Kosovo!


Tekst predloga u bar pet tačaka govori o Srbiji i Kosovu kao nezavisnim državama.

Ako mene pitaš, Srbija treba da status Kosova veže za SB UN, gde i jeste mesto odlučivanja o takvim stvarima.

Ako EU, zbog činjenice da Srbija u UN želi da rešava ono što se u UN inače rešava, posegne za sankcijama, ucenama i pritiscima, onda se radi o njihovom fašizmu i tu mi ništa ne možemo osim da pružamo otpor i da tržište i saradnike tražimo na drugim stranama. I vojne i političke i ekonomske.
magnus magnus 23:32 24.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Kakav referendum, koji referendum?

Naravno, potpisali smo na Berlinskom kongresu, to još važi, ako se potpisi mogu mjenjat ,čemu onda . Filipe.albancima je ovo zadnja prilika za poprilično dobru autonomiju, inače im sledi europsko rešenje , ko srbima u Hr , rusima u Litvaniji , njemcima u Češkoj,Mađarima u Slovačkoj,,, europa je prepuna primjera europskih rješenja ,,, a vakti se mjenjanju moj filipe, ne gori nama sad pod nogama , nego njima... došlo vreme ,došo rok,eto vraga skok po skok

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:33 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1
Obaška, ako smo ga priznali i izgubili, što nam skaču po kičmi da ga opet priznamo?

Samo slep to ne vidi, i govori da je sve već gotovo.

Nije gotovo, i ne može da bude gotovo sve i da Vučić potpiše priznanje.
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo, ali ni tad ne bi bilo gotovo.

Nacionalna pitanja su kompleksnija stvar od jednog potpisa, bilo kakvog i bilo čijeg, i ne mogu se zatvoriti potpisom.

Hiljade potpisa su ostali mrtva slova na papiru, a druge hiljade su obesmišljene tako što dođe neka druga vlast i kaže, ja taj potpis ne priznajem.

Ili se, naprosto, ignoriše potpis i ponaša kao da ga nema.

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja, ali da bi stavio tačku na njega, ne bi.

Džaba bi se Filip i njegovi radovali sve i kad bi Srbija potpisala kapitulaciju.


Srbija je potpisala kapitulaciju još juna 1999. godine Kumanovskim sporazumom, za vreme vladavine Zlobe, Mire i Šešelja!

Predlog iznet u blogu je kontrola štete od te kapitulacije 1999. godine i negacija one naci Ćosićeve tvrdnje da Srbija dobija u ratu, a gubi u miru.

Ulaskom svih država zapadnog Balkana u EU znači da Srbija dobija u miru, pošto je tokom devedesetih izgubila ratove u Hrvatskoj, BiH i na Kosovu!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:35 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

magnus
Kakav referendum, koji referendum?

Naravno, potpisali smo na Berlinskom kongresu, to još važi, ako se potpisi mogu mjenjat ,čemu onda . Filipe.albancima je ovo zadnja prilika za poprilično dobru autonomiju, inače im sledi europsko rešenje , ko srbima u Hr , rusima u Litvaniji , njemcima u Češkoj,Mađarima u Slovačkoj,,, europa je prepuna primjera europskih rješenja ,,, a vakti se mjenjanju moj filipe, ne gori nama sad pod nogama , nego njima... došlo vreme ,došo rok,eto vraga skok po skok



Skok po skok, i eto svih Srba ponovo u jednoj državi: do juče se zvala YU, a uskoro EU.

Dakle, razlika je samo u jednom slovcetu!
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:08 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1
Obaška, ako smo ga priznali i izgubili, što nam skaču po kičmi da ga opet priznamo?

Samo slep to ne vidi, i govori da je sve već gotovo.

Nije gotovo, i ne može da bude gotovo sve i da Vučić potpiše priznanje.
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo, ali ni tad ne bi bilo gotovo.

Nacionalna pitanja su kompleksnija stvar od jednog potpisa, bilo kakvog i bilo čijeg, i ne mogu se zatvoriti potpisom.

Hiljade potpisa su ostali mrtva slova na papiru, a druge hiljade su obesmišljene tako što dođe neka druga vlast i kaže, ja taj potpis ne priznajem.

Ili se, naprosto, ignoriše potpis i ponaša kao da ga nema.

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja, ali da bi stavio tačku na njega, ne bi.

Džaba bi se Filip i njegovi radovali sve i kad bi Srbija potpisala kapitulaciju.


Pa ako taj potpis nije big deal, kako ti ovde tvrdiš (a ja se slažem sa tim), daj onda neka to potpiše i aupizdumaterinu, da počnete da se bavite drugim stvarima. Kad Srbija jednom nikad ne postane normalna zemlja, to Kosovo će samo doći, ko prilepak, ako ne direktno kao deo Srbije, onda sigurno u nekom aranžmanu po ugledu na Jugoslaviju.



gvozden1 gvozden1 01:12 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Srbija je potpisala kapitulaciju još juna 1999.

Kad se potpiše kapitulacija, gotovo je, nema više pregovora, nema šta više da se potpisuje i priznaje.

A Srbija, nešto pregovora, traže joj se neka priznavanja, neki potpisi.

A kapitulirala?


Valjalo bi da naučiš makar najosnovnije, makar značenje reči.
gvozden1 gvozden1 01:14 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee


Pa ako taj potpis nije big deal, kako ti ovde tvrdiš (a ja se slažem sa tim), daj onda neka to

Preskočio si ovo
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo


I ovo

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja

softelectronics_e softelectronics_e 07:39 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Filip Mladenović
magnus
Kakav referendum, koji referendum?

Naravno, potpisali smo na Berlinskom kongresu, to još važi, ako se potpisi mogu mjenjat ,čemu onda . Filipe.albancima je ovo zadnja prilika za poprilično dobru autonomiju, inače im sledi europsko rešenje , ko srbima u Hr , rusima u Litvaniji , njemcima u Češkoj,Mađarima u Slovačkoj,,, europa je prepuna primjera europskih rješenja ,,, a vakti se mjenjanju moj filipe, ne gori nama sad pod nogama , nego njima... došlo vreme ,došo rok,eto vraga skok po skok



Skok po skok, i eto svih Srba ponovo u jednoj državi: do juče se zvala YU, a uskoro EU.

Dakle, razlika je samo u jednom slovcetu!

EU nije država - i neće nikada ni biti.
Ja bih, recimo, voleo da Srbija postane 51 država USA:
Zašto bi Srbija vezala svoju sudbinu za smeštnu političku tvorevinu gde svako svakome krade medicinske maske za koronu?
Zašto se ne vezati za sigurnu i stabilnu državu?
U kojoj, na primer, se zna šta sledi separatistima.
Kako su nam to braća Ameri divno demonstrirali kakda se ona šaka jada zatvorila na ranču u Teksasu, tražeći odcepljenje Teksasa.
Vlast im je došla u posetu tenkovima.
softelectronics_e softelectronics_e 07:41 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

srdjan.pajic
gvozden1
Obaška, ako smo ga priznali i izgubili, što nam skaču po kičmi da ga opet priznamo?

Samo slep to ne vidi, i govori da je sve već gotovo.

Nije gotovo, i ne može da bude gotovo sve i da Vučić potpiše priznanje.
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo, ali ni tad ne bi bilo gotovo.

Nacionalna pitanja su kompleksnija stvar od jednog potpisa, bilo kakvog i bilo čijeg, i ne mogu se zatvoriti potpisom.

Hiljade potpisa su ostali mrtva slova na papiru, a druge hiljade su obesmišljene tako što dođe neka druga vlast i kaže, ja taj potpis ne priznajem.

Ili se, naprosto, ignoriše potpis i ponaša kao da ga nema.

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja, ali da bi stavio tačku na njega, ne bi.

Džaba bi se Filip i njegovi radovali sve i kad bi Srbija potpisala kapitulaciju.


Pa ako taj potpis nije big deal, kako ti ovde tvrdiš (a ja se slažem sa tim), daj onda neka to potpiše i aupizdumaterinu, da počnete da se bavite drugim stvarima. Kad Srbija jednom nikad ne postane normalna zemlja, to Kosovo će samo doći, ko prilepak, ako ne direktno kao deo Srbije, onda sigurno u nekom aranžmanu po ugledu na Jugoslaviju.




Zašto savetuješ Srbiji da se odrekne dela svoje teritorije?
Savetuješ zemlji u kojoj si rođen, ono što ne bi savetovao ni jednoj drugoj zemlji na svetu.
Bazmeg!
Colin_bgd Colin_bgd 09:19 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

albancima je ovo zadnja prilika za poprilično dobru autonomiju,

hahahahahahahahahahahahahahahaha

(breathes in...)

hahahahahahahahahahahahahahahaha

gedza.73 gedza.73 17:52 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Filip Mladenović
Skok po skok, i eto svih Srba ponovo u jednoj državi: do juče se zvala YU, a uskoro EU.

Ovo na niovu 'švedski standard a samoupravno radno vreme'. Nije poenta ulazak Srbije u EU nego izgradnja institucija. Mi smo očigledno nesposobni sami da uredimo državu i jedino pritisak spolja menja neke stvari. Čak je bolje da Srbija ne uđe u EU (na dve hiljade km plus minus smo od najvećih industrijskih i privrednih centara) ali da imamo usklađenu sistemsku politiku sa EU.
alselone alselone 19:00 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

eto svih Srba ponovo u jednoj državi

maliperica maliperica 22:28 25.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1

Ne ponavljaj i tuđe gluposti, tvoje su ti dovoljne.
/quote]
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:56 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1

Pa ako taj potpis nije big deal, kako ti ovde tvrdiš (a ja se slažem sa tim), daj onda neka to

Preskočio si ovo
To bi, naravno, mnogo štete Srbiji nanelo


I ovo

Svakako da bi potpis otežao rešavanje srpskog nacionalnog pitanja



Nisam preskočio, nego se sa tim delom ne slažem, jer mislim da su to prazne floskule, i gluposti.

Dakle, dogovori se sam sa sobom, jel taj potpis važan ili nije važan. Ne može da bude i jedno i drugo u isto vreme.

A ja sam se taman obradovao da se bar u nečemu slažem sa tobom, prevideo sam mogućnost da se ti ne slažeš sa samim sobom, mislio sam da je to nemoguće...





srdjan.pajic srdjan.pajic 03:06 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

softelectronics_e




Zašto savetuješ Srbiji da se odrekne dela svoje teritorije?
Savetuješ zemlji u kojoj si rođen, ono što ne bi savetovao ni jednoj drugoj zemlji na svetu.
Bazmeg!


"Savetujem" Vučića, pošto se on sprema da potpiše. A ja u Kosovu nisam rođen, niti je to deo moje zemlje, tako da me baš zabole za isto. To tamo je samo kamen oko vrata ostatka zemlje, i što ga se pre otarasimo, to bolje. A ovo skičanje nacionalista i prolivača tuđe krvi jeste malo naporno za slušati, ali ako mora da se izdrži, izdržaće se, a može i da se ignoriše kao nevažni beli šum koji će brzo prestati kad se konačno to sa Kosovom završi.

A što ti savetuješ Vućiču da se taj problem nikad ne reši, nego da zemlja ovako trune i propada zbog toga, dobro, ti si svoju decu sklonio u mrsku Evropu, pa te sad bole ćoše za to šta će sutra biti.
softelectronics_e softelectronics_e 09:31 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

srdjan.pajic
softelectronics_e




Zašto savetuješ Srbiji da se odrekne dela svoje teritorije?
Savetuješ zemlji u kojoj si rođen, ono što ne bi savetovao ni jednoj drugoj zemlji na svetu.
Bazmeg!


"Savetujem" Vučića, pošto se on sprema da potpiše. A ja u Kosovu nisam rođen, niti je to deo moje zemlje, tako da me baš zabole za isto. To tamo je samo kamen oko vrata ostatka zemlje, i što ga se pre otarasimo, to bolje. A ovo skičanje nacionalista i prolivača tuđe krvi jeste malo naporno za slušati, ali ako mora da se izdrži, izdržaće se, a može i da se ignoriše kao nevažni beli šum koji će brzo prestati kad se konačno to sa Kosovom završi.

A što ti savetuješ Vućiču da se taj problem nikad ne reši, nego da zemlja ovako trune i propada zbog toga, dobro, ti si svoju decu sklonio u mrsku Evropu, pa te sad bole ćoše za to šta će sutra biti.

Mislim da je nepotrebno da u priču uvodimo bilo čiju decu.
No, da ne ostane neprimećeno, red je da, kao i svima drugima koji kada nemaju šta da kažu suvislo, pominju decu, dakle, red je da ti za to jebem mater.
Toliko da se drugi ne uvrede.
I da ne pominjem tvoju decu.
Što se tiče toga gde si rođen i da li je Kosovo tvoje ili ne ... pa to ništa ne čudi.
Kod takvih kao ti, ne bi bilo ni porodilište u kome si rođen bilo problem da kažeš ... ko ga jebe, ako sam tamo i rođen, više ne živim tamo. Naravno, jer u porodilištu ne žive odrasli ljudi.
To da su problemi na jednom delu teritorije neke zemlje oganičavajući faktori i za ostali deo zemlje, to stoji.
Ali, ozbiljnim narodima to nije presudno.
Ozbiljni narodi će, baš naprotiv, razvijati još intenzivnije preostali deo zemlje, kako bi putem moći, ekonomske i bilo koje druge, što pre vratili i 'okupirani' deo zemlje.
Takvih primera kod ozbiljnih naroda ima, pa izguglaj sam.
Da ne pominjemo, svima dobro poznati narod, da prosti Bene - i njegov uspeh, iako bez ikakve države (ne samo dela), iako stalno proganjani i, bukvalno, istrebljivani - da postanu, i ostanu, najmoćniji narod u odnosu na svoje brojno stanje.
Pa čak, možda, i najmoćniji bez reference ka brojnom stanju.
Gedža je u nekom od prethodnih komentara, to veoma jednostavno rekao - jebeš EU i bilo kakve integracije ili neintegracije, radimo mi što više možemo, pa će rezultati da dođu.
Samo uporan i temeljan rad može da nas dovede do prosperiteta.
Usput - kakva neko treba da bude budaletina da meni kaže kako je meni Evropa mrska? Meni ni Amerika nije mrska, Pretpostaavljam da je to tvoj standardni asortiman budalaština koje koristiš kada 'razgovaraš' sa nepismenim ljudima.
Ja, ipak, nisam nepismen.
gvozden1 gvozden1 09:44 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

, dogovori se sam sa sobom, jel taj potpis važan ili nije važan.

Razumeš se u politiku, ali baš, odmah se vidi:)

Ili je crno ili belo, sve između toga za tebe ne postoji.
A pričao bi o politici!

Al dobro, ako baš voliš.
alselone alselone 09:51 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Ili je crno ili belo,


Znaš čemu služi oversimplifikacija? Služi tome da se opravda neka akcija na jednostavan način pošto ne može suštinski.

Kao deca u zabavištu "on me je udario, on je kriv". Jer ako bi krenuo u definisanje zašto je ko koga udario, kada je konflikt počeo, kako je izgledao u ranoj fazi, ko je tu još sudelovao, taj koji je sudelovao posredno u kojim konfliktima je posredno još sudelovao, kako ide geneza konflikata, na kojim lokacijama su konflikti i od kada, i tako dalje, onda baš ne bi tako mogao lako da kažeš "on je udario on je kriv".

Mislite da pričam o Rusiji i Ukrajini? Zapravo i ne, pričam o Srbiji.
mlatisa mlatisa 12:41 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Filip
Evo, prema najnovijem francusko-nemačkom predlogu Srbija ne mora da prizna Kosovo!


Шта предлажу Французи и Немци јо потпуно небитно. Мишљење сатрапа се никада није узимало у обзир. Чак и мишљење врховног вођства у САД није битно, пошто они немају намеру да поштују ни споразуме који су они потписали. Комплетан "Запад" није "agreement capable". Једино је мука што се не преговара са онима који се заиста питају. И додатно је ово врло велики проблем зато што су САД заправо тиме затворили врата дипломатији, па ће ово да траје све док једни не одустану. А ми, ситна боранија, можемо само да се надамо да гинути као у последњих 100 година.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Mislim da je nepotrebno da u priču uvodimo bilo čiju decu.
No, da ne ostane neprimećeno, red je da, kao i svima drugima koji kada nemaju šta da kažu suvislo, pominju decu, dakle, red je da ti za to jebem mater.


Ne znam šta su ti skrivili moji otac i mater u ovoj priči pa da ih psuješ. Ovde se zapravo ne radi o tvojoj deci, nego o tebi i tvom kurvinskom ponašanju, a to nisi razumeo jer si glup ko kurac. A za to nisu krivi tvoji a pogotovu ne moji roditelji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:13 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

gvozden1
, dogovori se sam sa sobom, jel taj potpis važan ili nije važan.

Razumeš se u politiku, ali baš, odmah se vidi:)

Ili je crno ili belo, sve između toga za tebe ne postoji.
A pričao bi o politici!

Al dobro, ako baš voliš.


Opet se upetljavaš, huči, a sasvim nepotrebno, jer si odavno umislio da si mnogo pametanm i da se "razumeš", uveren da što ovde pišeš ima neku veću težinu. Potpis može samo da se stavi ili da se ne stavi, dakle, vrlo crno belo pitanje, pa i odgovor mora da bude takav. Ako je nebitan, kao što si sam napisao, a ja se rado složio, što je onda problem da se stavi, okrene drugi list, i tako dalje. A posle ti i ostale kolege nacionalisti možete do kraja života da kukate i gunđate, ljutite se na komšije, spoljne i unutrašnje neprijatelje, ispravljate krive drine, dakle da mašete mlohavim kurčevima dok vam isti ne otpadnu.
softelectronics_e softelectronics_e 17:22 26.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

srdjan.pajic
Mislim da je nepotrebno da u priču uvodimo bilo čiju decu.
No, da ne ostane neprimećeno, red je da, kao i svima drugima koji kada nemaju šta da kažu suvislo, pominju decu, dakle, red je da ti za to jebem mater.


Ne znam šta su ti skrivili moji otac i mater u ovoj priči pa da ih psuješ. Ovde se zapravo ne radi o tvojoj deci, nego o tebi i tvom kurvinskom ponašanju, a to nisi razumeo jer si glup ko kurac. A za to nisu krivi tvoji a pogotovu ne moji roditelji.

To da meni kažeš da sam kurva i glup kao kurac, možeš (meni) da kažeš bez da pominješ moju decu.
Valjda si do sada skupio dovoljno materijala.
Ja sa tvojim roditeljima nemam ništa.
A kada god budeš pominjao moju decu, ja ću ti jebati mater.
Ali si ti glup ko kurac da to shvatiš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:27 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

To da meni kažeš da sam kurva i glup kao kurac, možeš (meni) da kažeš



Pa ne mogu to da ti kažem bez obrazloženja. Ali pošto si glup ko vreća kuraca, to nisi shvatio. A svaki nedojebani anonimni džiber i pička može iz sigurnosti svoje spavaće sobe da psuje majku i oca kome hoće na internetu, kao i da spopada nepoznate žene na tviteru.
bene_geserit bene_geserit 03:04 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Ali pošto si glup ko vreća kuraca

Iz ove vaše produktivne diskusije nikako da zaključim, šta je gluplje: 1 qrac ili vreća qraca?
softelectronics_e softelectronics_e 07:36 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

srdjan.pajic
To da meni kažeš da sam kurva i glup kao kurac, možeš (meni) da kažeš



Pa ne mogu to da ti kažem bez obrazloženja. Ali pošto si glup ko vreća kuraca, to nisi shvatio. A svaki nedojebani anonimni džiber i pička može iz sigurnosti svoje spavaće sobe da psuje majku i oca kome hoće na internetu, kao i da spopada nepoznate žene na tviteru.

Ne psujem ja tebi oca, nego samo mater.
Zbog toga što si glup kao kurac, pa ne možeš meni da kažeš šta hoćeš bez da pominješ moju decu.
A za tviter mogu da jebem, osim tebi, mater i onome ko je tu idiotariju odvalio.
Što i činim sa zadovoljstvom.
Dakle, bio ja anoniman ili ne (poznaju me oni koji trebaju), ja nikada ne koristim nikakve proksije kada nekom kažem da je budalčina - a kamoli da tom nekom pominjem decu.
Pominjanje dece je forbiden.
Ali to budaletine, ti i tebi slični, ne kapiraju - i ne mogu da odole.
Jer samo govna, kada imaju nesporazume sa drugima, ne biraju sredstva kako da ih razrešavaju.
A posebna govna to rade tako da smeštaju decu u negativni kontekst.
Misleći da su deca džakovi koje neko negde liferuje.
Moja deca su 'malo ozbiljniji igrači', te sama biraju mesta življenja.
Nikada ne zaboravljajući iz kog vrtića su pošli, iz koje osnovne škole, iz koje Matematičke gimnazije.


softelectronics_e softelectronics_e 07:38 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

bene_geserit
Ali pošto si glup ko vreća kuraca

Iz ove vaše produktivne diskusije nikako da zaključim, šta je gluplje: 1 qrac ili vreća qraca?

Komparacija ide prema sledećem ... kurac, vreća kuraca, Pajić.
Uz to da želim da se ogradim da Pajić nije glup kao 'Pajić' za sve teme, osim životnih. Iz njegovih pisanja sam zaključio da mu struka dobro ide.
predatortz predatortz 08:36 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

bene_geserit
Ali pošto si glup ko vreća kuraca

Iz ove vaše produktivne diskusije nikako da zaključim, šta je gluplje: 1 qrac ili vreća qraca?


Kurac! Najgluplji kurac u vreći je gluplji od proseka vreće.
gedza.73 gedza.73 10:40 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Gedža je u nekom od prethodnih komentara, to veoma jednostavno rekao - jebeš EU i bilo kakve integracije ili neintegracije, radimo mi što više možemo, pa će rezultati da dođu.

Nisam baš tako rek'o.
Mi sami ne radimo decenijama ništa i skoro da je jedino nešto promenjeno usled pritiska spolja. Bez tog pritiska i dalje bi imali neke administracije i birokratiju koja je troma, glupa, nesposobna i lenja.
Ako Srbi odlaze u EU onda bi i mi trebali da uvedemo bar približno sličan sistem a ne da težimo azijatsko- despotskom uređenju sa kojim, osim komunizma i staljinističke tradicije, nemamo dodirnih tačaka.
A ne možemo ni da odjebemo EU pošto sve što proizvedemo isto ne možemo da teleportujemo u Sibir, ne možemo sami da upotrebimo-pojedemo nego treba da plasiramo na tržište koje će sve to potroši a koje nam nije daleko.

Pitanje svih pitanja u kom smeru ide Srbija. Sve mi se čini kako mi idemo u pravcu neke Evroazije koja ne postoji (niti će postojati u obliku u kome je zamišljaju jugoslovneski komunistički srpski neonacionalisti pravoslavno ateističke veroispovesti sa Kosovom u Srcu i albanskim parama u džepu) a deca u pravcu EU i Zapada (koji opet samo što nije propao kako pričaju prethodno navedeni)

Neverovatno da je istorija ubrzala i da se skratila a mi opet u Plišanoj revoluciji biramo porešnu stranu.

Rezultati izgleda nekima ne dogovaraju da dođu jer bi onda oni bili radnici na proizvodnim trakama, na poljima a ne 'ugledni' 'akademski' građani koji svakodnevno utucavaju ovaj narod namećući narativ zaugrnut u nakaradan patriotizam kojim se taj narod uništava na duže staze.



alselone alselone 10:45 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Ako Srbi odlaze u EU onda bi i mi trebali da uvedemo bar približno sličan sistem a ne da težimo azijatsko- despotskom uređenju sa kojim, osim komunizma i staljinističke tradicije, nemamo dodirnih tačaka.
A ne možemo ni da odjebemo EU pošto sve što proizvedemo isto ne možemo da teleportujemo u Sibir, ne možemo sami da upotrebimo-pojedemo nego treba da plasiramo na tržište koje će sve to potroši a koje nam nije daleko.


Prosipaš dijamante pred svinje.
gedza.73 gedza.73 11:06 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Prosipaš dijamante pred svinje.

U pravu si, moja greška što sam pogrešni adut upotrebio. Ide ispravka.

Rusija pod Putinom je napravila najsavršenije tenkove, izumela najsavremenije kosmičke tehnologije, niko nema što Putin imade, srušiće Volstrit i petrodolar, sa Kinom će ojačati rublju, bori se i gine ujedno i za našu slobodu (ove ide onaj proglas 'Ustanite Srbi uz bratsku slovensku RUsiju' kako ne bi bilo da se Srbi nisu žrtvovali za ruskog cara u Vlaškoj pa nas i Tolstoj malo zbog toga grdio) protiv fašizma, nacizma, satanista (dopisati po volji), jedina nam brani Kosovo (al kao što reče najveći sin sveCkih naroda Stalj... Putin ne mogu oni da budu veći komun... Srbi od Srba), bez ruskog humanitarnog centra, ruskog gasa i ruske nafte bi skroz propali... eh, kakva je Rusija, sjajna, bajna, sa širokim bulevarima, a tek metro, visoke zgrade, sve slobode za sve nacije, svi ravopravni, jednaki, demokratija na najvišem nivou...
Ma Moskva sama pojede ono sve što Srbija proizvede

Realno gledano Srbija treba da bude zahvalna Rusiji za ogromnu pomoć od 1945. naročito tokom devedesetih (ko zna šta bi nam sve Poljaci, Česi i Slovaci uradili) a da ne pominjem Putinovu vladavinu jer su oni pravoslavci, naša braća, isti po običajima, tradicij, uređenju, niko kao dragi Bog i car Putin pravoslavni koji će da nam zaštiti i vrati Kosovo, bez njega smo propali...


Ima bisera koliko oćeš. Ni svinja ništa manje.

Na Jarinju s naše strane se skupilo pedesetak ljudi. Tako nešto je i za očekivati. Neko nosi tetki lekove, neko naručio hranu pa čeka Glovo, neko prati utakmicu...
A i koga da pošalješ kad su vojni rok završili u vrtićima dok od vojne obuke imaju prepodne po kafićima. 'se ubode granom u oko kud ćeš posle.

Takvi su najglasniji u odbrani suvereniteta. I najglasniji bi bili u buntu protiv obavezne jednomesečne vojne vežbe. Al da je nama drug Putin ne bi se oni tako zajebavali, nego pušku o rame pa uz Pasuljanske za tenkom.
alselone alselone 11:20 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Ne, zaista otvaraš oči i to na zanimljiv i vrcav način.
gvozden1 gvozden1 11:29 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee


Ima bisera koliko oćeš. Ni svinja ništa manje

A gde sebe svrstavaš?
Među one koji sipaju bisere:)
gedza.73 gedza.73 11:32 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

alselone
Ne, zaista otvaraš oči i to na zanimljiv i vrcav način.

Otvorili mi oči ovi što se bore protiv reptila. Juče me oduševila slika koju je postavio Илија. Р. Вујовић До Христове побједе na kojoj je dečkić koji predstavlja Srbiju. On gleda u raskrsnicu kako bi odabrao jedan od dva puta. Levo je malo dalje na vrhu brda zamak obasjan suncem, okružen zelenom šumom koji predstavlja Devič, Dečane i Gračanicu a desno mračni dvorac pod munjama, osušenim stablima koji je obeležen sa Pariz, Beč, London.

Za njega je odluka laka. Ove naše prodane duše koje su otišle na salaš strave i užasa su same krive što će ih pojedu satanisti


gedza.73 gedza.73 11:34 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

A gde sebe svrstavaš?

Jok bre. Riljam i ja. Samo čekam ove veće svinje od mene da obuku uniformu umesto što čekaju da im Putin donese padarki.
alselone alselone 13:02 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Otvorili mi oči ovi što se bore protiv reptila.


Naravno, njih gledaj a ovde prevaspitavaj.

Ovo je knjga koja se piše sama.
gedza.73 gedza.73 13:05 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Naravno, njih gledaj a ovde prevaspitavaj.

U stvari samo sam malo približio misao velikog srpskog filozofa Aleksandra Dugina koji je rekao kako su Srbi navikli da se žrtvuju za Ruse.
p.s.
Čisto da ovi bangavi i oni što su izbegli vojsku uče sledeće generacije patriotizmu, kako treba da se žrtvuju i žive u oboru jer oni nisu imali hrabrosti (ili ih je mrzelo ili im je bilo hladno) da zalegnu za svoje ideale. Takvi bi prvi zakukali kad bi im uvoz rezervnih delova ograničili i patili što ne mogu da nabudže anaser sa moskviča na ladu.
alselone alselone 13:11 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Čisto da ovi bangavi i oni što su izbegli vojsku uče sledeće generacije patriotizmu, kako treba da se žrtvuju i žive u oboru jer oni nisu imali hrabrosti (ili ih je mrzelo ili im je bilo hladno) da zalegnu za svoje ideale. Takvi bi prvi zakukali kad bi im uvoz rezervnih delova ograničili i patili što ne mogu da nabudže anaser sa moskviča na ladu.


Ja tebe ništa ne razumem, ali molim te nastavi, znači mi ovo.
gvozden1 gvozden1 13:29 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Riljam i ja

Stvarno?
Ko bi rekao.
gedza.73 gedza.73 15:39 27.01.2023

Re: Skači Cuneeeeeeeeee

Ja tebe ništa ne razumem, ali molim te nastavi, znači mi ovo.

Nema veze što ne razumeš. Bitno da je omladinu usmeravamo u smeru u kome mi nismo hteli ili nismo smeli da idemo. Oni da budu spremni za žrtvovanje dok smo mi matori u mladosti ladili jaja a njima ostavljamo kosovski zavet u amanet.

Meni je mnogo ljigavo ponašanje tzv. intelektualaca ovde u Srbiji počev od ruske agresije na Ukrajinu koji utiču na mlađe generacije oduševljene navodnim patrotizmom među decom u stvari praveći od njih topovsko meso. Svi oni kenjaju o pravdi a niko nije hteo, poput Albanaca, da uzme pušku u ruke i ratuje za srpsko Kosovo. Najobičnije džudže.

Ako nisi shvatio zabole mene za nas. Mi smo svoje nešto i proživeli. problem je što frustracije i pogrešnu percepciju prenosimo na sledeću generaciju.

Pazi niko od velikih patriota ne sme da pisne protiv dilera droge (drveni krst, tri prsta, ostrog, srbija) ali zato su im puna usta kako nam je taj stil života naturio zapad (figurativno rečeno). To nije patriotizam i najveću štetu će da nanese Srbiji u budućnosti koju mi nećemo dočekati ali će našim potomcima izaći na nos.
Kada govorimo o broju kockarnica po glavi stanovnika, Srbija je na drugom mestu u Evropi, a broj zavisnika od kockanja u Srbiji se povećava iz dana u dan.

Kockaju se žene, ali i muškarci, a posebno zabrinjava podatak da kada govorimo o zavisnicima od kocke, u Srbiji je najviše mladih starosti od 18 do 25 godina.

„Kocka je dostupna, nije zakonski zabranjena, kladionice su na svakim koraku, deca ulaze tamo čisto iz zabave, provoda, druženja.

Važno da mi znamo koja je prosečna brzina ruskog tenka po šumama i gorama.

shmoo shmoo 22:40 24.01.2023

Панта питу или панта тече?

Filip Mladenović

Pre skoro pet godina, 25. avgusta 2018, uputio sam OTVORENO PISMO tadašnjoj visokoj predstavnici Evropske unije za spoljnu politiku i bezbednost, gospodji Federiki Mogerini, u kome sam formulisao mudar, pragmatičan i održiv predlog rešenja tzv. kosovskog čvora.
Izmedju ostalog, predložio sam:



На жалост, ово писмо није сарма па да буде све боље и боље и укусније што се више подгрева.

А зар се за тих протеклих пет година од 2018. ствари у спољном свету, на глобалном и европском нивоу, нису суштински драстично промениле?

Самим тим, ово писмо од пре пет година изгледа прилично депласирано данас.






Filip Mladenović Filip Mladenović 00:28 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

U medjuvremenu, dogodila se agresija Putinovog režima na Ukrajinu, što je proizvelo sasvim drugačiju geostratešku situaciju, upravo u prilog citiranog predloga iz 2018. godine.
shmoo shmoo 07:09 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Filip Mladenović
U medjuvremenu, dogodila se agresija Putinovog režima na Ukrajinu, što je proizvelo sasvim drugačiju geostratešku situaciju, upravo u prilog citiranog predloga iz 2018. godine.



Слажем се са Вама да је руска војна интервенција у Украјини драстично променила ситуацију.

(Мада је све почело и много пре, барем 10-15 година пре, него се запуцало у Украјини. А грудва се котрља одавно низ падину.)

Али како год Ви називали руску војну интервенцију у Украјини (која се се од НАТО војних интервенција широм света само у последњих 30 година, да не помињемо оно од раније, разликује по томе што у Украјини страда много више војника него цивила док је у НАТО интервенцијама обавезно страдало много више цивила од војника), то је само Ваша идеолошка обланда, такав речник користе и пропагандисти НАТО, којом покушавате да минимизирате чињеницу да се глобална геостратешка ситуација много променила у односу на то каква је била пре 5 година када сте Ви писали ово писмо

И баш зато је ово Ваше писмо потпуно депласирано.

Жао ми је, Филипе, али колико год Ви пред том чињеницом затварали очи покушавајући да све то представите увијено у некакве идеолошке обланде што представља чисти вербализам и језички егзибиционизам, ипак нисте у праву.

Није Вам то добро да баш толико затварате очи пред стварном ситуацијом убеђујући и себе и друге како је све исто као и пре 5 година.

А ако то још радите и сасвим намерно, пропагандистички, онда је и непоштено према онима којима се обраћате.

Уосталом, референдум у Србији о приступању Србије Европској унији би показао шта грађани ове земље заиста мисле о том чину своје државе. А пошто је подршка грађана Србије приступању ЕУ и пре 5 година била мања од 50%, данас је сигурно још мања.

Питање је само да ли ће се грађанима Србије дозволити да то своје грађанско право на референдум какво су имали и грађани свих других држава пре приступања ЕУ и остваре.

Гледајући степен демократије у самој Европској унији (а наш политички систем у Србији је само послушничка филијала неких водећих земаља ЕУ), не верујем да ће нам дозволити да на референдуму одлучујемо о томе.

Ако икада до тога, питање приступања Србије ЕУ, и дође.

gedza.73 gedza.73 11:20 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Гледајући степен демократије у самој Европској унији

Taso da li si ti ikada bio u nekoj od država EU duže od deset dana? Išao kod doktora, u opštinu, prelazio pešački, čekao u redu, ostvarivao neka svoja prava?
би показао шта грађани ове земље заиста мисле о том чину своје државе

U jednoj od emisija što su klonovi RT iznosi ruski NVO plaćenik opšte poznate floskule i u nekom trenutku kaže kako 45 000 Srba radi na visokim pozicijama u normalnim državama poput Amerike, Nemačke...

Šta ti je podsvest. Uglavnom se kaže 'normalno uređene države' pa onda ide navođenje nama omraženih zemalja a nikad se ne kaže 'normalno uređena država poput Rusije'.
Paradoks koji možda ti bolje razumeš od mene.

čak je i 'naš' predsednik saradnik okupatora pa se po Krimu vozi ni manje ni više nego u švapsko auto




gvozden1 gvozden1 13:40 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Taso da li si ti ikada bio u nekoj od država EU duže od deset dana? Išao kod doktora, u opštinu, prelazio pešački, čekao u redu, ostvarivao neka svoja prava?

A pošto ti jesi, što ih ne zamoli da ti objasne šta je to demokratija, i da ona nekakve veze nema sa pešačkim prelazima, nego lupaš za sve pare?

Bilo magare u Beču, a kad se vratilo, i dalje ostalo magare.
predatortz predatortz 13:46 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

A pošto ti jesi, što ih ne zamoli da ti objasne šta je to demokratija,


Kad smo kod demokratje, EU preti Srbiji sankcijama i ekonomskim (za sad) nasiljem jer se Srbija ne odriče važeće rezolucije UN.
Da li to EU lagano postaje IV Rajh?

Kako objasniti takav stav ako ne mržnjom, naročito ako se prisetimo da su u III Rajhu posebna pravila važila za Srbe i Ruse, a danas u EU isto?


gvozden1 gvozden1 14:03 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

predatortz
A pošto ti jesi, što ih ne zamoli da ti objasne šta je to demokratija,


Kad smo kod demokratje, EU preti Srbiji sankcijama i ekonomskim (za sad) nasiljem jer se Srbija ne odriče važeće rezolucije UN.
Da li to EU lagano postaje IV Rajh?

Kako objasniti takav stav ako ne mržnjom, naročito ako se prisetimo da su u III Rajhu posebna pravila važila za Srbe i Ruse, a danas u EU isto?




I pored toga što uopšte ne izbegavam da koristim reč mržnja, ne bih je upotrebio u ovoj situaciji, makar ne generalno.
Za Švabe se može upotrebiti slobodno, ali ne i za recimo Francuze, Italijane, pa možda ni za Engleze.

Interes, koji nije baš lako definisati i označiti, ali je svakako u polju ruskozapadnih odnosa i poziciji Srbije u njima, je možda verovatniji uzrok apsolutno neprincipijelnog antisrpskog stava "kolektivnog zapada"

Ne može mnogo Srbija na to da utiče, to su nam zadate stvari, može i mora da igra sa tim kartama, i da se stara da neke povoljnije okolnosti dočeka u što je moguće boljoj poziciji.

A povoljnije okolnosti će svakako doći jer su međunarodni odnosi dinamična stvar, uvek se menjaju, a pošto kraj istorije još nije nastupio, nema razloga da se ta dinamika prekine.





Filip Mladenović Filip Mladenović 14:05 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Tog juna 1999. Srbija je tzv. Kumanovskim sporazumom potpisala kapitulaciju, a aprila 2013. tzv. Briselskim sporazumom je potpisala detalje te kapitulacije, i to u 15 tačaka:

U ponedaljak  22. aprila 2013. godine Vlada Republike Srbije je jednoglasno dala saglasnost da se potpiše Sporazum o glavnim principima normalizacije odnosa između Beograda i Prištine. Tadašnji premijer Ivica Dačić obavestio je šeficu diplomatije EU Ketrin Ešton da je Vlada prihvatila sporazum. SPC je izdao ogorčeno saopštenje o „čistoj predaji“, dok je oko 20 000 Srpkinja i Srba protestovalo u Kosovoskoj Mitrovici. Na šta su se tačno tada u 15 tačaka u “Briselskom sporazumu” obavezali Beograd i Priština.

Izmedju ostalog, u tački 14. i na sledeće:

• Dve strane se obavezuju da neće jednu drugu blokirati, niti podsticati druge da blokiraju evropske integracije druge strane.
gvozden1 gvozden1 14:14 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Izmedju ostalog, u tački 14. i na sledeće:

• Dve strane se obavezuju da neće jednu drugu blokirati, niti podsticati druge da blokiraju evropske integracije druge strane.

E to su već finese.
I pored toga što se ne nadam da ćeš ti uspeti da ih razumeš, reći ću da to ama baš ništa ne znači.

Ne može se nečinjenje definisati kao obaveza.
Obaveza je akcija, ne pasivnost.
Jer, šta znači sprečavati?

Može da znači neće glasati protiv, ali kako obezbediti da Srbija, na primer, diplomatskim putem, dakle na javno, zamoli Rusiju da ona glasa protiv?

I još sto drugih država.

I svi oni, recimo, poslušaju Srbiju, glasaju protiv, a Srbija ćuti.

Kako će Ameri da obezbede sprovođenje te obaveze Srbije?

Nikako.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:27 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ovde se radi o EVROPSKIM INTEGRACIJAMA, a ne o stolici u UN.

Za sve nas normalne, obične ljude, živeli mi u Prištini, Kosovskoj Mitrovici, Nišu ili u Novom Beogradu, važno je da živimo u miru i da našim potomcima to dugoročno obezbedimo.

U ovom trenutku, ne kažem da je najbolje, već da je NAJMANJE LOŠE rešenje da sve države zapadnog Balkana postanu punopravne članice EU.

To je najmanje loša ekonomska, socijalna i bezbedonosna investicija naše generacije u koliko- toliko sigurnu budućnost naše dece, unuka i praunuka.
gvozden1 gvozden1 15:26 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Za sve nas normalne

:)
shmoo shmoo 16:07 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?



gedza.73

shmoo

Гледајући степен демократије у самој Европској унији


Taso da li si ti ikada bio u nekoj od država EU duže od deset dana?



Јесам.

Много пута, много дана и месеци. У више земаља ЕУ.

Демократија ЕУ?

Не, хвала.

Немам апетита за ту њихову демократију.










Видим да је фон дер Лајен дала оставку због овог скандала са фајзеровим вакцинама.

Понашају се као они бољшевички комесари у СССР.

Не смета ти то?

Чудно.

А пуна су ти уста сваки пут када пљујеш по бољшевизму СССР, међутим када то исто раде ови у Европској унији, онда ти то не смета.

Занимљив си ти лик, Геџо.

Исти си у ствари као и Филип.

Само што се он овде на Блогу Б92 продаје као Титов пионир, а ти се овде продајеш као некакав шатро четник и српски националиста.

А исти сте у ствари ти и Филип.

Пропагандисти најнижег нивоа.

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:56 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Povodom napisa u medijima da je Više javno tužilaštvo ODBACILO krivične prijave koje su podnete protiv ambasadora Rusije Harčenka, direktora BIA Vulina i drugih povodom regrutovanja i grupe Wagner, dajemo sledeće :

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST

NIKADA u istoriji Višeg javnog tužilaštva u Beogradu, niti bilo kog drugo tužilaštva u Srbiji nije se dogodilo da se krivična prijava odbaci za samo 4 radna dana od kada je podneta i to bez sprovođenja bilo kakve istrage.

Po prijemu krivične prijave Više javno tužilaštvo u Beogradu je imalo dužnost (!!!) da proveri navode prijave i da se u tom smislu naredbom i zahtevom obrati Bezbednosnoj informativnoj agenciji i Ministarstvu unutrašnjih poslova za prikupljanje obaveštenja i proveru navoda krivične prijave, da sprovede istragu pa tek po dobijanju takvih podataka da dalje odlučuje o radnjama u predmetu. A s obzirom na važnost pitanja tužilaštvo je imalo dužnost da veoma detaljno i pažljivo ispita ono što se prijavljuje.

U situaciji kada je internet preplavljen snimcima o obuci građana Srbije za rat u Ukrajini – tužilaštvo i bezbednosne službe su morale same da deluju i otvore istragu. Nisu! Zato smo mi podneli krivične prijave. Tužilaštvo ih je rekordno odbacilo (za samo 4 radna dane bez sprovođenja bilo kakve istrage).

Time je tužilaštvo nedvosmisleno pokazalo da je istraga o regrutovanju i Wagneru sprečena! Po čijem nalogu?

Krivična prijava protiv šefa BIA je podneta upravo zbog njegovog sprečavanja BIA-e da istražuje rad Wagnera u Srbiji, a sada je sprečena istraga o tom njegovom sprečavaju.

Jasno je i nesumnjivo: da građani Srbije posećuju Wagner centar u Sankt Petersburgu i time se hvale na društvenim mrežama.

Jasno je i nesumnjivo: da građani Srbije se obučavaju u oružanim formacijama za rat u Ukrajini i da su tamo, i time se hvale na društvenim mrežama a ruskim mediji o tome izveštavaju. Dakle, jasno je da građani Srbije su regrutovani.

Jasno je i nesumnjivo: da je ambasada držala oglas o prijavljivanju u vojsku Ruske federacije.

Prema tome, jasno je i nesumljivo da je istraga morala biti sprovedena! Umesto toga, sada jasno je da je sprečena. Ko ju je sprečio i na koji način je uticao na tužilaštvo?

Prema zakonodavstvu Srbije, i sam čin pomaganja makar i savetom, kao da se lice prijavi u stranu oružanu formaciju je kažnjivo kao krivično delo. Podnošenje krivične prijave, formalno pravno je obaveštenje tužilaštvu da postoji osnovi sumnje da je izvršeno određeno krivično delo, na osnovu čega tužilaštvo angažovanjem bezbednosnih organa države (policija i BIA), proverava tragove i traži dokaze, jer to ne mogu da rade građani jer nemaju resurse za to.

KAKO TUŽILAŠTVO ZNA i kako može znati da niko ne organizuje odlazak građana Srbije za rat u Ukrajini kada nije poslalo naredbu Bezbednosno informativnoj agenciji i Upravi kriminalističke policije za dostavljanje podataka iz operativnog rada, pribavljanja obaveštenja i preduzimanje drugih radnji radi otkrivanja činjenica.

S obzirom na to da ovo nije učinjeno potpuno je jasno da tužilaštvo nije pribavilo nikakve dokaze i podatke da Wagner ne deluje u Srbiji i da se regrutacija ne vrši – ali je ipak bez istrage rekordno prijavu odbacilo.

Ukazujemo pri tom: da u Višem javnom tužilaštvu službenici drže Putinove slike i fotografije po zidovima i na radnim stolovima. U takvim okolnostima kada se krivične prijave odbacuju za samo 4 radna dana – potpuno je jasno da hibridni uticaj Ruske Federacije u Srbiji je ogroman, i da je odavno prevazišao politiku i uvukao se čak i u pravosuđe.

U situaciji kada je krivična prijava koja je podneta i protiv ambasadora Ruske Federacije kao i protiv šefa obaveštajne agencije BIA Aleksandra Vulina zbog opstrukcije istrage Wagnera – odbačena za samo 4 dana – kristalno je jasno da je krivična prijava osnovana!

***
Jasno je da se radi o skandalu i narednih dana, preduzećemo adekvatne akcije povodom ovog skandala.

ADVOKAT ČEDOMIR STOJKOVIĆ


gedza.73 gedza.73 17:31 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gvozden1
Bilo magare u Beču, a kad se vratilo, i dalje ostalo magare.

Ovako možeš da se obraćaš tvojima koji su otišli da žive, rade i stvaraju porodicu u Severnoj Koreji, Belorusiji ili Rusiji.
Imaš oko milion i po Srba koji žive u demokratijama između ostalog, figurativno, i zbog pešačkih prelaza. 500 000 njih ti je otišlo od 2011. Njihova deca za tries godina neće znati gde je Kosovo, za pedeset će imati maglovitu predstavu o Srbiji a za sedamdeset će biti pripadnici vojske države u koju su njihovi preci otišli baš zbog demokratije.

Nisam u pravu? Koliko se potomaka četnika koji su otišli u Čikago prijavilo u dobrovoljce devedesetih?

Ove iz Pokreta obnove Kraljevine Srbije (POKS) ne računam


gedza.73 gedza.73 17:44 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

predatortz
Kako objasniti takav stav ako ne mržnjom, naročito ako se prisetimo da su u III Rajhu posebna pravila važila za Srbe i Ruse, a danas u EU isto?

Sinoć neki istoričar objašnjava na dva primera mržnju Zapada prema Srbiji. Kaže kako su Englezi hteli Srbe da prebace sa Solunskog fronta a da Francuszi nisu dali. Francuzi su valjda po njemu iz Indonezije.
Onda priča kako su samo u Srbiji imali sto za jednog a da se đeneral Mihailović tome suprotstavio uredno preskačući razloge komunističkog ustanka i naredbu iz Moskve nakon što su Švabe prekršile savezništvo sa Rusima.

Dalje objašnjava kako je Tito maltene britanski čovek koji je neobučenu srpsku omladinu poslao na Sremski front. Opet preskačući detalj da je Sremski front bio stvorena zbog ruskih interesa. Ili da su Srbi nakon razarajućeg I svetskog rata slali intelektualce baš na Zapad odakle su se vraćali i unapređivali Srbiju koju su Švabe i Mađari sa regioncima uništili.


Kad smo kod demokratje, EU preti Srbiji sankcijama i ekonomskim (za sad) nasiljem jer se Srbija ne odriče važeće rezolucije UN.
Da li to EU lagano postaje IV Rajh?

Ucena nakon procene. Meni se čini kako oni vrlo dobro znaju ko je i kako sarađivao, od koga i sa kime preprodavao srpske interese zarad ličnih. Minimum pedeset godina smo imali vremena da rešimo stanje na Kosovu, mi smo za to vreme prihvatili da KIM bude pokrajina pa da postane SAP Kosovo pa dali delove centralne Srbije Kosovu.
Nemoguće je očekivati kako će Kosovo sa američkom bazom biti srpsko sa ruskom bazom.

Mi u stvari ne moramo ni da pristanemo na ucenu. Svi koji rade u ili za evropske kompanije daju otkaze u pet dana, odbijemo sve subvencije EU, mobilišemo sve od 18 godina i pokažemo da smo ozbiljni. Tu već verujem da bi bila drugačija priča.
Ovako u najboljem slučaju dobijamo sever i eksteritorijalnost pravoslavnih manastira i hramova. A i tu znaju kako su Srbi pristali na otimanje crkvene imovine i nacionalizaciju nakon rata.
gedza.73 gedza.73 17:46 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Tasa
Немам апетита за ту њихову демократију.

Nećeš da imaš ni električara ni keramičara ni molera ni automehaničara ni doktora pošto ogroman broj njih, za razliku od tebe, ima 'apetit' za njihovu demokratiju.
Пропагандисти најнижег нивоа.

Ok.
gvozden1 gvozden1 17:57 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Ovako možeš da se obraćaš tvojima koji su otišli da žive, rade i stvaraju porodicu u Severnoj Koreji, Belorusiji ili Rusiji.

Kad budu, poput tebe, lupali gluposti o demokratiji na pešačkom prelazu, hoću.

Ali teško je naći takve, kojima je argument za stav, ja sam bio u Beču, a ti nisi.

Tipičan gastarbajteski mentalitet sedamdesetih, koji još nije izumro.

Bilo magare u Beču, ima slike nekoliko knjiga, i misli time da fascinira nekog.
predatortz predatortz 18:33 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Mi u stvari ne moramo ni da pristanemo na ucenu. Svi koji rade u ili za evropske kompanije daju otkaze u pet dana, odbijemo sve subvencije EU, mobilišemo sve od 18 godina i pokažemo da smo ozbiljni. Tu već verujem da bi bila drugačija priča.


Pročitaj tekst koji sam linkovao ispod. On daje mnogo odgovora.

alselone alselone 18:44 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pročitaj tekst koji sam linkovao ispod. On daje mnogo odgovora.

Čim potpišemo za Kosovo, otvoriće pitanje RS. Čim potpišemo RS, otvoriće Sandžak.
NIkada nas neće pustiti na miru.

Taktika odugovlačenja je naša najbolja šansa.
predatortz predatortz 18:59 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Pročitaj tekst koji sam linkovao ispod. On daje mnogo odgovora.

Čim potpišemo za Kosovo, otvoriće pitanje RS. Čim potpišemo RS, otvoriće Sandžak.
NIkada nas neće pustiti na miru.

Taktika odugovlačenja je naša najbolja šansa.


Država koja se svojevoljno odrekne dela svoje teritorije i dela svog naroda ne može da ima bilo kakav ugled.

Nije sramota biti okupiran od jačeg, to se nekad i jačima od nas događalo. Sramota je deo naroda odgurnuti od sebe i žmuriti na to, misleći da ti nisi taj Srbin koji će sledeći da doživi sudbinu onog kojeg si odgurnuo.

A vidim da je satanizacija Srba sa Kosova krenula iz medija naklonjenih ovom nesoju. Te "Kosovari", te neradnici, te lopovi, te prodali kuće...

Jednako kao što su nas iz Bosne u određenim krugovima u Srbiji satanizovali i satanizuju i danas.

Ne može se braćo naša sreća u Beogradu bazirati na nesreći našeg naroda na Kosovu
I da može, ko nam daje pravo na takvu sreću?

Takva sreća se brzo pretvori u nesreću. I to zasluženo!

alselone alselone 19:01 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Država koja se svojevoljno odrekne dela svoje teritorije i dela svog naroda ne može da ima bilo kakav ugled.


Nije mi baš najjasnije što im je baš toliko stalo da mi potpišemo? De fakto su samostalni, priznali su ih baš ti koji nas pritiskaju i zašto to?
gvozden1 gvozden1 19:09 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Taktika odugovlačenja je naša najbolja šansa.

I sreća da je to i jedini izbor političara, ko god došao na vlast.

Nije moguće sa danas sutra neki političar odluči da preseče stvar i "zatvori pitanje" prihvatanjem ultimatuma sa zapada, ma kako to pokušao da objasni.

Istog trenutka bi dobio pobunu i najmanje što bi izgubio je vlast.

Sa druge strane, ne postoji ni mogućnost da se pitanje zatvori u korist Srbije.

Tako da tu drugi izbor osim odugovlačenja i ne postoji.

E sad, veština odugovlačenja je presudna, koliko ko ume da odugovlači sa što manje posledica po Srbiju.

gedza.73 gedza.73 19:09 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pročitaj tekst koji sam linkovao ispod. On daje mnogo odgovora.

Pročitao. 'Frau' Merkel je dolazila da zaštiti jednu njihovu firmu a i kod štampanja udžbenika nam švapski ambasador izvlačio uši. Tako isto mogu preko noći da izvrše povlačenje preduzeća. Dovoljno je samo da se vrate carine i skoro nikome od njih neće da se isplati. A tek ako se transportu reaktiviraju vize i pooštre dozvole konkurentnost spada ispod nule.

Naravno da do toga neće doći ali ako smo mi ozbiljni u zaštiti naših interesa i hoćemo da nas oni shvate ozbiljno onda bi trebali da pokažemo zube, odbacimo sve donacije, davanja i fabrike iz EU i uvedemo obaveznu vojnu jednomesečnu obuku jednom godišnje. Deluje mi da ovako više sramotimo sebe.

Evo ovih dana se neki bune zbog spaljivanja Kurana (valjda im se Kadirov uvukao pod kožu a i smatraju da su postali prijatelji sa Erdoganom kome su zaboravili Barjaktare ali pričaju o rusko-turskom čvorištu). Ubeđen sam da veći deo tih je nekada podržavao spaljivanje džamije u Beogradu.
predatortz predatortz 19:13 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Država koja se svojevoljno odrekne dela svoje teritorije i dela svog naroda ne može da ima bilo kakav ugled.


Nije mi baš najjasnije što im je baš toliko stalo da mi potpišemo? De fakto su samostalni, priznali su ih baš ti koji nas pritiskaju i zašto to?


Jednostavno!
Kad potpišemo, stvar je završena.
Do tada, pravo i neke rezolucije su na našoj strani.

Uzgred, ja bih zajebancije radi, sada pisao zemljama zapada, nešto u fazonu:

Imajući za prmer herojsku borbu Ukrajine da vrati okupirane teritorije i uguši pobunu na svojoj teritoriji, obraćamo vam se za podršku da učinimo isto, da Kosovo i Metohiju, u skladu sa međunarodnim pravom, rezolucijom 1244 i ostalim aktima, vratimo u celosti u sastav Srbije, garantujući albanskoj manjini sva prava koja im kao manjini pripadaju. Pomoć u ljudstvu i oružju nam ne treba.
maksa83 maksa83 19:45 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Istog trenutka bi dobio pobunu i najmanje što bi izgubio je vlast.

Bi kurac dobio pobunu. Dobio bi neke Litije intenziteta između onih tokom lokdauna i ovih poslednjih pre neki mesec u organizaciji FSB kontrolisanih elemenata, to bi se izduvalo za par dana i ćaozdrao.

P.S. Da li bi se ti - huči - kao zastupnik ideje o odugovlačenju, u slučaju neodugovlačenja upustio lično svojeručno i svojenožno u neku aktivnu pobunu? Eto vidiš.

predatortz predatortz 19:49 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Evo ovih dana se neki bune zbog spaljivanja Kurana (valjda im se Kadirov uvukao pod kožu a i smatraju da su postali prijatelji sa Erdoganom kome su zaboravili Barjaktare ali pričaju o rusko-turskom čvorištu). Ubeđen sam da veći deo tih je nekada podržavao spaljivanje džamije u Beogradu.


Evo, ja ne vidim razlog spaljivanju Kurana, kao što nisam video svrhu paljenja džamija u Beogradu i Nišu, a pre toga miniranju džamija kod nas u RS.

Ali to nema nikakve veze sa Kadirovom.
gvozden1 gvozden1 19:57 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


P.S. Da li bi se ti - huči - kao zastupnik ideje o odugovlačenju, u slučaju neodugovlačenja upustio lično svojeručno i svojenožno u neku aktivnu pobunu? Eto vidiš.

Zanimljivo pitanje, nisam o tome ni razmišljao na konkretnom nivou.

Verovatno bih, ali hajd da budem realan, verovatno ne bih putovao ni do Beograda da bih učestvovao.

Ali pobuna ne mora da bude samo fizičke masovne demonstracije.

Ako bi se nacionalne institucije jasno odredile da je to neprihvatljivo, akademija, crkva, univerzitet.....i ako bi postojala dovoljna, ne mora da bude milionska, uporna masa, pada vlast.

Imamo primer i šetnji i litija u Crnoj Gori.
gedza.73 gedza.73 19:59 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Evo, ja ne vidim razlog spaljivanju Kurana, kao što nisam video svrhu paljenja džamija u Beogradu i Nišu, a pre toga miniranju džamija kod nas u RS.

Nisam mislio na tebe nego mi deluje da tako funkcionišemo.
A isto tako verujem da nas neko na osnovu naših postupaka procenjuje. Srbija je uvela sankcije Republici Srpskoj devedesetih. I ništa. Srpskim izbeglicama bio zabranjen ulazak u Beograd. I isto ništa. Mnogi odavde su bili mobilisani na Kosovu dok su se neki sa Kosova borili za Kosovo na koncertima po beogradskim mostovima (to mi pričao brat koji je skoro sve vreme bio u uniformi i pod oružjem na Kosovu... od njegovog saborca sam čuo da je jednom iskočio iz rova, zapevao 'danas majko ženiš svoga sina' dok su oko njega praštali meci). Od NATO bombardovanja se branilo po žurkama prepunim alkohola.

U slučaju nekog novog sukoba ili zatvaranja države biće ponovo bežanija. A retko ko se vratio iz one prošle.

Doduše raste broj Albanaca koji su prijavljeni u Nišu, Kragujevcu, Kraljevu... Ljudi plate, 'naši' im srede za adrese. Pa se uredno po kafićima busaju u srpske grudi.
predatortz predatortz 20:03 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


P.S. Da li bi se ti - huči - kao zastupnik ideje o odugovlačenju, u slučaju neodugovlačenja upustio lično svojeručno i svojenožno u neku aktivnu pobunu? Eto vidiš.


Imamo dva načina rešavanja problema i dve struje koje ih zastupaju. Jedna je, kojoj pripadam, držanje zamrznutog konflikta.

Druga je za priznavanje Kosova zarad sve manje šargarepe.


Pianje za tebe, Makso:

Čime garantuješ da bi priznavanjem Kosova proces razgradnje Srbije bio završen?

gedza.73 gedza.73 20:04 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


gvozden1
Ali pobuna ne mora da bude samo fizičke masovne demonstracije.

Ne mora.

Sigruno pomaže slanje 'pozitivnih' vibracija na daljinu.

maksa83 maksa83 20:08 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Čime garantuješ da bi priznavanjem Kosova proces razgradnje Srbije bio završen?

Ne postoji dovoljno dobra perforacija za tako nešto.

Ne, ne bi mogli da je naprave.

predatortz predatortz 20:09 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Mnogi odavde su bili mobilisani na Kosovu dok su se neki sa Kosova borili za Kosovo na koncertima po beogradskim mostovima (to mi pričao brat koji je skoro sve vreme bio u uniformi i pod oružjem na Kosovu...


Jbga, sad si počeo k'o Jovana Jeremić!
Da, verujem tebi i tvom bratu da je bilo i takvih. Kao što je bilo i onih naših, koji su devedesetih držali kašičicu u ustima po beogradskim kafićima, rasipali se lovom i kurčili se po Srbiji dok je kod nas gorelo i dok glavom plaćali neki momci iz Srbije.

Samo, o kolikom procentu u odnosu na kompletnu populaciju se tu radi?

Nisu to dobre postavke za ozbiljan razgovor.
gvozden1 gvozden1 20:10 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73

gvozden1
Ali pobuna ne mora da bude samo fizičke masovne demonstracije.

Ne mora.

Sigruno pomaže slanje 'pozitivnih' vibracija na daljinu.


Molimo za finu tišinu
Jer tišina godi duši
predatortz predatortz 20:10 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
Čime garantuješ da bi priznavanjem Kosova proces razgradnje Srbije bio završen?

Ne postoji dovoljno dobra perforacija za tako nešto.

Ne, ne bi mogli da je naprave.



Bojim se da će mi trebati malo precizniji odgovor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana