Reč i slika

Nikad ne boj se!

Filip Mladenović RSS / 20.05.2023. u 22:17

Sticajem literarnih i ko zna kojih još okolnosti, ovog tragičnog maja 2023. čitam knjigu Fredrika Bakmana „Mi protiv vas". I na samom početku knjige rečenica za duboko promišljanje: „...Jer, ponekad je ljudima toliko lako da mrze jedni druge da im je potpuno neshvatljivo kako je ikada moglo biti drugačije."

Postoje u istoriji društva, nacije, porodice, individue... dogadjaji posle kojih više ništa ne može biti isto.

To se ovih dana i besanih noći dešava Srbiji. Duže od 3 decenije sa svih strana, od medija i skupštinskih govornica, pa preko knjiga, filmova, škole, univerziteta... do porodičnih okupljanja, širi se otrovni zadah mržnje!

Mrzi Hrvate, mrzi Albance, mrzi Bosance, mrzi drugačije Srbe, mrzi, samo mrzi. Toliko protraćenih godina zaglibljenih u fekaliji zvanoj mržnja, zapišanoj tabloidnim i pinkoidnim „happy" nasiljem! I onda je jednom moralo sve da pukne!

Reke gradjana na ulicama Beograda, koji evo već treću sedmicu uporno i dostojanstveno i to pre svega sebi, svojoj deci i unucima, pa onda i svima drugima, pokazuju i dokazuju da uprkos svemu nisu podlegli virusu mržnje i opakoj bakteriji zvanoj nasilje, zapravo su retki preostali optimisti. Oni još uvek misle da se od ove države i od ove teritorije može napraviti neko normalno mesto za život i za rad, kao i za vaspitavanje i obrazovanje potomstva.

Po meni, ovo hrabro i prkosno gradjanstvo predstavlja veliki deo neemigriranog stanovništa Srbije. Ne zaboravimo da se tokom proteklih 20 godine iz Srbije iselilo 14% njenog stanovništva!!!

U proseku, izmedju 30 i 60 hiljada gradjanki i gradjana Srbije odlazilo je svake godine u normalne, uredjene države Evrope i sveta, kako bi tamo svojoj deci obezbedili i omogućili bolji život.

Pa šta hoće taj silan majski svet na ulicama i mostovima prestonice Srbije?

Hoće da živi i da radi ovde slično, ako ne i isto kao u Sloveniji,  Austriji, Nemačkoj, Danskoj, Holandiji, Švedskoj, Norveškoj...

Hoće pravnu, sredjenu, demokratsku državu, gde je vlast servis gradjanstva, a ne obrnuto.

Hoće režim koji ujedinjuje, hoće institucije koje slede struku i zakon, a ne aktuelnu vlast, hoće slobodne, profesionalne, objektivne medije, a ne propagandu i bezočno širenje laži.

Kao što sam već više puta i javno i privatno zastupao, tokom protekle 3,5 decenije svaki režim u Srbiji je vladao oko 12 godina, da bi se potom sam od sebe urušio, jer je iznutra satrulio od kriminala i korupcije.

I aktuelnom režimu se približava 12. godina vladanja, pa ne treba biti mnogo vidovit u predvidjanju epiloga.

Ako gradjanstvo Srbije bude sledilo odlučnost i mirnoću beogradskih hodajućih protesta protiv nasilja, sa veoma preciznim i jasnim zahtevima, cena odlaska aktuelnog režima u istoriju biće podnošljiva.

Ne ulicama i mostovima, već glasačkim kutijama!

 



Atačmenti



Komentari (649)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 23:36 20.05.2023

Зодијак у Србији

А у ком си ти, Филипе, хороскопском знаку рођен?

Ја сам вага. Исто као и Путин. Чак сам и рођен на исти дан као и он, само 12 година касније па смо обојица тако уједно и змајеви у кинеском хороскопу.


I aktuelnom režimu se približava 12. godina vladanja, pa ne treba biti mnogo vidovit u predvidjanju epiloga.



Ено баш рекох тамо код Анђе на блогу нешто о тим циклусима од 12 година у чијем ритму се смењују екипе на впасти у Србији.

А ни теби није ово први пут да помињеш те циклусе од 12 година по питању владања Србијом од нашег уласка у предворје (Осма седница и потоњи "плурализам интереса" ) транзиционог периода преласка од једнопартијског система ка вишестраначкој парламентарној демократској републици.

( "Прелазни период од социјализма ка комунизму је алкохолизам, бре!" - Срба Крајић, песник из Крагујевца и мој колега и другар са факултета, држећи један од својих говора половином осамдесетих у препуном задимљеном Коларцу док припадници Службе за суседним столом све вредно бележе у своје мале нотесе лижући повремено своје мастиљаве оловке. )

Како показују сви параметри, та наша транзиција још увек траје.

И трајаће још неко време, чини ми се.





Filip Mladenović Filip Mladenović 23:52 20.05.2023

Re: Зодијак у Србији

Rodjen sam u znaku roditelja.

Svi horoskopski znakovi su budalaštine.
shmoo shmoo 00:05 21.05.2023

Re: Зодијак у Србији

Filip Mladenović
Rodjen sam u znaku roditelja.

Svi horoskopski znakovi su budalaštine.



Изгледа да што се тиче власти у вишестраначкој Србији хороскопски знакови постају озбиљна наука.

Лепше нам је изгледа било у оном добу када је постојао само један хороскопски знак на власти у Србији и на небу Србије.





solo solo 09:31 21.05.2023

Samo čvrsta ruka Srbina spasava

Лепше нам је изгледа било у оном добу када је постојао само један хороскопски знак на власти у Србији и на небу Србије.




Važno je i kad čovek shvati al' je još važnije da ikada shvati.

Što bi se reklo nikad nije kasno.



Obrenovići

U Srbiji, oslobođenoj od Turaka, bakarni novac Mihaila M. Obrenovića "je
prvi srpski novac posle srednjovekovnih kovanica" ali je "u opticaju bio posle
njegove nesrećne pogibije", na početku vladavine kneza Milana. Kovanice
kneza Milana specifične su po tome što su prve kovanice sa natpisom dinar,
po nazivu novca iz srednjeg veka u srpskim zemljama. Srebrni novac od 1 i 2
dinara i 50 para kovan je 1875. godine po punoletstvu kneza Milana a srebrni
novac od 50 para, 1, 2 i 5 dinara, bakarni novac od 5 i 10 para i zlatni od 20
dinara, kao kruna konačne samostalnosti od Turaka kneževine Srbije kovan
je 1879. godine.
Черевићан Черевићан 00:12 21.05.2023

лакомрзом

али.....ne ulicama i mostovima

пратимо немире .........свакојаких врста
кретања слуте на ...........можда новине,
разнолика обећања лабилношћу зраче
јел' могуће устројити ...трајне тековине
bene_geserit bene_geserit 05:02 21.05.2023

ima toga

Mrzi Hrvate

Posle Jasenovca i svega ostalog treba da volimo Ustaše? Tebi nije dobro.
mrzi Bosance

Šta su to "Bosanci".
Primetio sam da ih ima na blogu koji mrze neke druge blogere i zovu ih "Bosančerosi". Ali i dalje ne znam šta su to Bosanci.
mrzi drugačije Srbe, mrzi, samo mrzi

To sam već video tj. pročitao, ima ih koji mrze Vladiku Nikolaja. Neverovatno.

Nego Filipe prestani da sereš.
Imaš neki izvor za tih 30-60 iljada godišnje emigriralih u poslednjih 20 godina, odma da ti kažem nema šanse. Evo nađi samo info za poslednjih 7-8 godina, sasvim sigurno manje od 10 iljada godišnje.

A Vučića je krajnje vreme da skinete ...
Svaki put imam transver blama kad ga vidim, da je tako nešto predsednik zemlje iz koje sam.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:22 21.05.2023

Re: ima toga

Sa ovakvim komentarom kao da ste novinar nekog tabloida ili pinkoida!

Pa nisu svi Hrvati ustaše, kao što ni svi Srbi nisu četnici.

To što je u toku mirnih protesta Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića, ne znači da su sve sudije podržavaoci kvislinga i fašizma.
promoter promoter 07:34 21.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
Sa ovakvim komentarom kao da ste novinar nekog tabloida ili pinkoida!

Pa nisu svi Hrvati ustaše, kao što ni svi Srbi nisu četnici.

To što je u toku mirnih protesta Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića, ne znači da su sve sudije podržavaoci kvislinga i fašizma.

Zašto ti porediš ustaše i četnike?
Želiš li da umanjiš ustaško zlo?
Ili šta?
bene_geserit bene_geserit 07:40 21.05.2023

Re: ima toga

Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića

(da te ispravim)Sud je potvrdio rehabilitaciju komunističke žrtve, srpskog heroja, Kalabića.
Nego kad ćete više da rušite onu "kuću cveća" ili kako se već zove, vadite to zlo, glogov kolac da se ne povampiri i u Dunav da mu se trag ne zna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:53 21.05.2023

Re: ima toga

promoter
Filip Mladenović
Sa ovakvim komentarom kao da ste novinar nekog tabloida ili pinkoida!

Pa nisu svi Hrvati ustaše, kao što ni svi Srbi nisu četnici.

To što je u toku mirnih protesta Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića, ne znači da su sve sudije podržavaoci kvislinga i fašizma.

Zašto ti porediš ustaše i četnike?
Želiš li da umanjiš ustaško zlo?
Ili šta?


Zlo je zlo, tu nema hijerarhije!

Da li vas ubija ustaški malj ili četnička kama, ima li razlike?!

Ustaše i četnici su em saradjivali u svom zlu, em su zajedno bežali pred antifašistima, ali ih je na kraju stigla zaslužena ruka pravde.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:56 21.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića

(da te ispravim)Sud je potvrdio rehabilitaciju komunističke žrtve, srpskog heroja, Kalabića.
Nego kad ćete više da rušite onu "kuću cveća" ili kako se već zove, vadite to zlo, glogov kolac da se ne povampiri i u Dunav da mu se trag ne zna.


Tog zlikovca je stigla ruka pravde, a ironijom sudbine u istoriju je ušao kao potkazivač svog komandanta!

Mi ne rušimo kuće, mi ih gradimo. Mi volimo cveće!
bene_geserit bene_geserit 08:07 21.05.2023

Re: ima toga

Zlo je zlo, tu nema hijerarhije!

O, itekako ima hijerarhije.
1. ustaše
2. Švabe
3. komunjare, za nijansu bolji od nacista, ali su duže trajali
pa ide 10 mesta prazno
pa ko god hoćeš

Nego dokle bre više komunistički zlikovci da imaju nekakve spomenike i kuće cveća, to je uvreda zdravog razuma, uvreda za sve žrtve tog manijaka, ruši to više.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:20 21.05.2023

Re: ima toga

Maks Veber: “Ništa bolje ne otkriva prirodu i karakter jednog režima od vrste ljudi kojima taj režim pruža šansu."

Sapienti sat.
shmoo shmoo 09:33 21.05.2023

Кад већ волиш цитате, Филипе левичару

Filip Mladenović
Maks Veber: “Ništa bolje ne otkriva prirodu i karakter jednog režima od vrste ljudi kojima taj režim pruža šansu."

Sapienti sat.



Е, Филипе, и Александар Вучић је баш типичан веберовац са својом веберовском протестантском етиком. (ЛИНК)

Чак је успешно убедио и врх Српске православне цркве (вероватно неком понудом коју нису могли да одбију) да промовише ту његову веберовштину међу Србима.

Не смета ти то?

Да цитираш човека који је идол Александру Вучићу?

Па што ти онда уопште и идеш на те протесте на којима захтевате обарање Вучића са власти?

Намећу ми се три могућа одговора:

1) ти си идеолошки малкице застранио;

2) ти и твоји саборци у обарању Вучића хоћете само да будете калиф уместо калифа, а та Вучићева веберовштина да останме и вама на употреби као верна слушкиња;

3) ти у ствари радиш за Вучића;

Не знам шта је од та три?

А можда су и сва три заједно?


Filip Mladenović Filip Mladenović 09:41 21.05.2023

Re: Кад већ волиш цитате, Филипе левичару

Radim za svoju decu i za unuke.

Kao svi oni koji već treću sedmicu mirno i dostojanstveno hodaju uspravno za svoje potomke!
solo solo 09:42 21.05.2023

Re: Кад већ волиш цитате, Филипе левичару

Чак је успешно убедио и врх Српске православне цркве (вероватно неком понудом коју нису могли да одбију) да промовише ту његову веберовштину међу Србима.


Jel to govori o ,,crkvi,, nešto?
solo solo 09:45 21.05.2023

Re: ima toga

Svaki put imam transver blama kad ga vidim, da je tako nešto predsednik zemlje iz koje sam




Opušteno,koga boli tuki odakle si.
shmoo shmoo 10:06 21.05.2023

Re: Кад већ волиш цитате, Филипе левичару

Filip Mladenović
Radim za svoju decu i za unuke.

Kao svi oni koji već treću sedmicu mirno i dostojanstveno hodaju uspravno za svoje potomke!



Да, поменуо си своју децу на свом прошлом блогу.

Хтедох још тада, него сам закаснио, да ти напишем једну изреку мог деде који је имао шесторо деце и седморо унучади:

"Ко има децу, живи као пас али умре као човек.

Ко нема децу, живи као човек али умре као пас."

Драго ми је што ћеш ти умрети као човек.



Само...

Ниси ми овим својим одговором у којем помињеш децу

(Да ли наш закон дозвољава злоупотребу деце у маркетиншке, а нарочито политичке, то јест политикантске сврхе? Нисам сигуран да је то законом дозвољено... Питам и због ове сличице у твом уводном тексту.)


уопште одговорио на моје питање откуд Макс Вебер код тебе исто онако као и код Вучића?

Зашто ти онда уопште и протестујеш против Вучића ако сте идеолошко-политички истомишљеници?

Да није то код тебе, и код осталих у том вашем протесту "против" Вучића само тек синдром Изногуд ( "Хоћу да будем калиф уместо калифа!" ) који у Србији гледамо већ скоро 40 година по питању власти и смене власти?

Почело то још од Вука Драшковића који баш и физички личи на Изногуда и ево видимо траје и данас.






solo solo 11:04 21.05.2023

Re: Кад већ волиш цитате, Филипе левичару

Kao svi oni koji već treću sedmicu mirno i dostojanstveno hodaju uspravno za svoje potomke!


U 'ebo te,baš si patetičan, onako soc.realistično.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:21 21.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
Mrzi Hrvate

Posle Jasenovca i svega ostalog treba da volimo Ustaše? Tebi nije dobro.
mrzi Bosance

Šta su to "Bosanci".
Primetio sam da ih ima na blogu koji mrze neke druge blogere i zovu ih "Bosančerosi". Ali i dalje ne znam šta su to Bosanci.
mrzi drugačije Srbe, mrzi, samo mrzi

To sam već video tj. pročitao, ima ih koji mrze Vladiku Nikolaja. Neverovatno.

Nego Filipe prestani da sereš.
Imaš neki izvor za tih 30-60 iljada godišnje emigriralih u poslednjih 20 godina, odma da ti kažem nema šanse. Evo nađi samo info za poslednjih 7-8 godina, sasvim sigurno manje od 10 iljada godišnje.

A Vučića je krajnje vreme da skinete ...
Svaki put imam transver blama kad ga vidim, da je tako nešto predsednik zemlje iz koje sam.


bene brate ne budi delusional..
sve istočno evropske države su izgubile po 10 do 30% stanovništva u zadnjih 30 godina.. Slovenija jedina nije (dosjetićemo se zašto).. Crna Gora je među najgorima ali nije super ni u Poljskoj (kojoj najbolje ide privredno od svih istočnih evropljana)..
Bugari potopo, Rumuni ditto.. da se ne laže na popisu ja mislim da u Bosni fali pola stanovništva..
Srbija slično Sloveniji je privukla ponešto što nije puštano drugdje ali da je izgubila bar 10% stanovništva u to nema sumnje.. pa sad baci na papir.. ne moraš da znaš nikog pojedinačno da bi ti bilo jasno da ide kome god se ukaže prilika..
pride ja i porodica smo zvanično stanovnici Beograda.. mila država te tjera da ideš po nekim opštinskim kancelarijama ne bi li rekao e jbt ja ovde više ne živim.. niko živ to ne radi pa statistike i nema..
postoji statistika unutrašnjih migracija.. i ta kaže da se godišnje u Srbiji preseli 130-150 ljudi..
zar bi čudno bilo da ih i više odjezdi put Njemačkih raznih..
no to jeste širi problem od Srbije


Bosanaca što se tiče ne mrzi ih Filip, samo blago prezire ili ima ničim izazvan osjećaj superiornosti u odnosu na njih..
Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..
ne moš to da im izbiješ i džaba..
ipak, jedno je blago prezirati i osjećati se superioran.. možda jeste ružno ali ne škodi nešto posebno..
mržnja ti pak učini da pomisliš da je ok da si jadan, bijedan, gladan, na dnu svih kaca al eto bar možeš nesputano da sve nedaće okriviš na nekog tamo već komšiju (preduslov je da predmet mržnje bude blizak)..
to onda možeš da koristiš da puk držiš u šaci decenijama i nikad ne opravdaš nesposbnost da taj puk izvučeš sa dna kace..
protiv toga ima smisla govoriti uvijek..
al jbg izlizalo se
solo solo 11:35 21.05.2023

Re: ima toga

Zlo je zlo, tu nema hijerarhije!


hijerarhija • ženski rod Vladavina sveštenstva,
Stroga podela sveštenika po činovima;
Podeljenost nekog društvenog reda po starešinstvu, npr. vojna, sveštenička, činovnička hijerarhija.


Loše sklopljena rečenica.

Ono kad treba da zazvuči a ispadne ......
promoter promoter 11:50 21.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
promoter
Filip Mladenović
Sa ovakvim komentarom kao da ste novinar nekog tabloida ili pinkoida!

Pa nisu svi Hrvati ustaše, kao što ni svi Srbi nisu četnici.

To što je u toku mirnih protesta Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića, ne znači da su sve sudije podržavaoci kvislinga i fašizma.

Zašto ti porediš ustaše i četnike?
Želiš li da umanjiš ustaško zlo?
Ili šta?


Zlo je zlo, tu nema hijerarhije!

Da li vas ubija ustaški malj ili četnička kama, ima li razlike?!

Ustaše i četnici su em saradjivali u svom zlu, em su zajedno bežali pred antifašistima, ali ih je na kraju stigla zaslužena ruka pravde.

Ih!
Sam si ovo shvatio ili su ti Hrvati došapnuli.
Čudo je to kako zločinci prave simetriju zločinstva, sve se trudeći da njihovo zlo izgleda manje.
Pokušaj Jevrejima da kažeš da je isti zločin četnika sa zločinom nemačkih nacista - i sačekaj njihov odgovor.
Brojevi pobijenih su ekstremno važni.
Što veći broj, veći zločin.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:43 21.05.2023

Re: ima toga

promoter
Filip Mladenović
promoter
Filip Mladenović
Sa ovakvim komentarom kao da ste novinar nekog tabloida ili pinkoida!

Pa nisu svi Hrvati ustaše, kao što ni svi Srbi nisu četnici.

To što je u toku mirnih protesta Apelacioni sud potvrdio rehabilitaciju četničkog koljača Kalabića, ne znači da su sve sudije podržavaoci kvislinga i fašizma.

Zašto ti porediš ustaše i četnike?
Želiš li da umanjiš ustaško zlo?
Ili šta?


Zlo je zlo, tu nema hijerarhije!

Da li vas ubija ustaški malj ili četnička kama, ima li razlike?!

Ustaše i četnici su em saradjivali u svom zlu, em su zajedno bežali pred antifašistima, ali ih je na kraju stigla zaslužena ruka pravde.

Ih!
Sam si ovo shvatio ili su ti Hrvati došapnuli.
Čudo je to kako zločinci prave simetriju zločinstva, sve se trudeći da njihovo zlo izgleda manje.
Pokušaj Jevrejima da kažeš da je isti zločin četnika sa zločinom nemačkih nacista - i sačekaj njihov odgovor.
Brojevi pobijenih su ekstremno važni.
Što veći broj, veći zločin.


Broj žrtava rata u Jugoslaviji, prema nacionalnosti, prema proceni vodećih stručnjaka SFRJ Bogoljuba Kočovića i Vladimira Žerjavića:

Nacionalnost Kočović (1985) Žerjavić (1989)
Srbi 487.000 530.000
Crnogorci 50.000 20.000
Hrvati 207.000 192.000
Muslimani 86.000 103.000
Slovenci 32.000 42.000
Makedonci 7.000 6.000
Jevreji, Romi i ostali 145.000 134.000
Ukupno 1.014.000 1.027.000

Ukoliko se broj žrtava izrazi u procentima, odnos je prilično drugačiji. Prema broju ubijenih u odnosu na brojnost etničke grupe, daleko najveće žrtve su jugoslovenski Jevreji. Od 82.500 Jevreja koji su živeli u Jugoslaviji do 1941. godine svega njih 14.000 (17%) je uspelo da preživi holokaust. Albert Vajs ocenjuje da je stradalo oko 80% od ukupnog broja jugoslovenskih Jevreja, odnosno oko 60.000 ljudi.

Takođe, ako se računa da je oko 75 000 Bošnjaka izgubilo živote u ratu, što iznosi 8,1 posto ukupnog broja, to je veći procenat od procenta Srba (7,3 posto), kojih je brojčano najviše stradalo u ratu, i svih ostalih naroda Jugoslavije, osim Jevreja i Roma.

I srpski i hrvatski demograf su nezavisno jedan od drugog došli do približno istih brojeva žrtava tokom II svetskog rata.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:13 21.05.2023

Re: ima toga

Nego kad ćete više da rušite onu "kuću cveća" ili kako se već zove, vadite to zlo, glogov kolac da se ne povampiri i u Dunav da mu se trag ne zna.


ja mislio da je sad moderno bacati kosti psima...


dragosevacsutra dragosevacsutra 17:36 21.05.2023

Re: ima toga

Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni


srbinu je stravicno bitno da mu bosancersnsa iz londona popusi kurac krasni



kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..


a onda da dobije i jogurt.

po faci.




angie01 angie01 19:36 21.05.2023

Re: ima toga

dragosevacsutra
Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni


srbinu je stravicno bitno da mu bosancersnsa iz londona popusi kurac krasni



kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..


a onda da dobije i jogurt.

po faci.


znas sta, ovako pricaj sa svojom zenom, ako ti dozvoljava-presao si svaku meru.

Filipe, ako ne obrises ovaj komentar, stvarno si nedostojan da vodis blog.





gvozden1 gvozden1 20:07 21.05.2023

Re: ima toga

Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni

Al i ti lupaš.
Za sve pare.

Ne možeš da smisliš ni jedan drugi pojam nego mora baš Srbima?

I misliš da si nešto pametno rekla?

Ili ovo
da ide kome god se ukaže prilika.

Veze sa životom nema.

Što pričaš nešto o čemu malo znaš?
bene_geserit bene_geserit 20:59 21.05.2023

Re: ima toga

bene brate ne budi delusional..
sve istočno evropske države su izgubile po 10 do 30% stanovništva u zadnjih 30 godina.. Slovenija jedina nije (dosjetićemo se zašto).. Crna Gora je među najgorima ali nije super ni u Poljskoj (kojoj najbolje ide privredno od svih istočnih evropljana)..
Bugari potopo, Rumuni ditto.. da se ne laže na popisu ja mislim da u Bosni fali pola stanovništva..
Srbija slično Sloveniji je privukla ponešto što nije puštano drugdje ali da je izgubila bar 10% stanovništva u to nema sumnje

To uopšte nije sporno.
Nego Filip je rekao svake od poslednjih 20 godina 30-60 hiljada.
Koliko ja znam pik emigracije se završio tamo negde 2010. i prilično je manji posle toga.
Ne volim kad se ljudi bacakaju tako ciframa koje veze sa životom nemaju.

Npr ovde vidiš da Srbija ima pozitivnu net migraciju 2012-2020.
OK, pitanje kako se vodi statistika ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:54 22.05.2023

Re: ima toga

angie01
dragosevacsutra
Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni


srbinu je stravicno bitno da mu bosancersnsa iz londona popusi kurac krasni



kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..


a onda da dobije i jogurt.

po faci.


znas sta, ovako pricaj sa svojom zenom, ako ti dozvoljava-presao si svaku meru.

Filipe, ako ne obrises ovaj komentar, stvarno si nedostojan da vodis blog.







Ponavljam: kao autor bloga ne brišem komentare, već to prepuštam uredništvu B92.

Zašto kao autor bloga ne brišem komentare niti banujem anonimuse, koji zloupotrebljavaju ovaj javni prostor za govor mržnje, uvrede, svakojaka etiketiranja?

Zato što svaki komentar govori o njegovom potpisniku i zato što korišćenje govora mržnje, uvreda, svakojakih etiketiranja... ne govori samo o odsustvu kućnog vaspitanja, nego i o intelektualnoj i moralnoj inferiornosti.

Onog trenutka kada se upotrebi govor mržnje umesto argumenata, ta otužna činjenica automatski diskvalifikuje autora tog komentara,
pa je jedina reakcija ignorisanje, u duhu maksime: "Na kokoške ne treba ići topovima! Dovoljno je reći "IŠ"!



bene_geserit bene_geserit 09:06 22.05.2023

Re: ima toga

Vladimira Žerjavića

To je onaj Hrvat svirač qrcu koji je estimirao broj žrtava u ratu u BiH 1992-1995. na 160,000 Bošnjaka, 30,000 Hrvata i 25,000 Srba. Da bi se ispostavilo da je broj žrtava bio (po Haškom tribunalu, koji je samo mogao da falsifikuje brojeve na račun Srba) 70,625 Bošnjaka, 25,857 Srba, i 5,437 Hrvata.
Tip je ladno naduvao broj hrvatskih žrtava 5-6 puta, muslimanskih 2.5 puta a broj srpskih smanjio.

Tako je otprilike i "prebrojao" žrtve u WW2. Po njemu je otprilike tu negde Hrvata stradalo u NDH koliko i Srba, s tim što su Srbi pretežno stradali od tifusa, Švaba i Italijana. Mislim debil, ali mnogo veći debil je onaj ko ga citira.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:14 22.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
Vladimira Žerjavića

To je onaj Hrvat svirač qrcu koji je estimirao broj žrtava u ratu u BiH 1992-1995. na 160,000 Bošnjaka, 30,000 Hrvata i 25,000 Srba. Da bi se ispostavilo da je broj žrtava bio (po International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia) 70,625 Bošnjaka, 25,857 Srba, i 5,437 Hrvata.
Tip je ladno naduvao broj hrvatskih žrtava 5-6 puta, muslimanskih 2.5 puta a broj srpskih smanjio.

Tako je otprilike i "prebrojao" žrtve u WW2. Po njemu je otprilike tu negde Hrvata stradalo u NDH koliko i Srba, s tim što su Srbi pretežno stradali od tifusa, Švaba i Italijana. Mislim debil, ali mnogo veći debil je onaj ko ga citira.


Do sličnih rezultata je došao i srpski demograf Bogoljub Kočović, i to pre Žerjavića.

Prema tome, nema mesta velikim dilemama, a još manje uvredama, govoru mržnje, etiketiranjima...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:22 22.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
bene_geserit
Vladimira Žerjavića

To je onaj Hrvat svirač qrcu koji je estimirao broj žrtava u ratu u BiH 1992-1995. na 160,000 Bošnjaka, 30,000 Hrvata i 25,000 Srba. Da bi se ispostavilo da je broj žrtava bio (po International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia) 70,625 Bošnjaka, 25,857 Srba, i 5,437 Hrvata.
Tip je ladno naduvao broj hrvatskih žrtava 5-6 puta, muslimanskih 2.5 puta a broj srpskih smanjio.

Tako je otprilike i "prebrojao" žrtve u WW2. Po njemu je otprilike tu negde Hrvata stradalo u NDH koliko i Srba, s tim što su Srbi pretežno stradali od tifusa, Švaba i Italijana. Mislim debil, ali mnogo veći debil je onaj ko ga citira.


Do sličnih rezultata je došao i srpski demograf Bogoljub Kočović, i to pre Žerjavića.

Prema tome, nema mesta velikim dilemama, a još manje uvredama, govoru mržnje, etiketiranjima...


pa kako?
kako je moguće toliko promašiti? kod nas koji imamo svi jedinstvene matične brojeve i zna se i znalo se uvijek tačno koliko nas ima? kako onda može da se pojavi izmišljenih sto hiljada mrtvih?
bene_geserit bene_geserit 09:33 22.05.2023

Re: ima toga

kako onda može da se pojavi izmišljenih sto hiljada mrtvih?

Izmišljenih 90 hiljada mrtvih muslimana, 25 hiljada Hrvata i uz to zaboravljen po koji mrtav Srbin iako je naduvao ukupan broj preko 2 puta.
Kako misliš kako može, pa kod takvih koje citira Filip sve može.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:35 22.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
kako onda može da se pojavi izmišljenih sto hiljada mrtvih?

Izmišljenih 90 hiljada mrtvih muslimana, 25 hiljada Hrvata i uz to zaboravljen po koji mrtav Srbin iako je naduvao ukupan broj preko 2 puta.
Kako misliš kako može, pa kod takvih koje citira Filip sve može.


pa zato i pitam.. on kaže da ih je više tako procjenilo..
pa daj da vidimo kako..
nije Indija pa da se stanovništvo otprilike ocjenjuje, svako je zaveden pod jedinstvenim brojem pa ne može da se ne zna
bene_geserit bene_geserit 09:41 22.05.2023

Re: ima toga

on kaže da ih je više tako procjenilo..
pa daj da vidimo kako

Pa Filip je pričao o WW2, ovaj Žerjavić je procenjivao i za rat u BiH 90-tih, pa sam to dodao da se vidi koliko je čovek te procene lepo i pošteno radio.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:48 22.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
on kaže da ih je više tako procjenilo..
pa daj da vidimo kako

Pa Filip je pričao o WW2, ovaj Žerjavić je procenjivao i za rat u BiH 90-tih, pa sam to dodao da se vidi koliko je čovek te procene lepo i pošteno radio.


ama pretani ti da objašnjavaš daj da objasni filip..
kako je u redu da neko toliko omaši i da ga se citira i da se ni ne osvrne na to kako je bilo moguće toliko promašiti?

ja sam živjela u toj Bosni poslije rata pa se savršeno dobro sjećam tih prvih godina i brojanja i razdjeljivanja krivih i žrtava
bene_geserit bene_geserit 09:57 22.05.2023

Re: ima toga

daj da objasni filip

Od Filipa možeš samo da dobiješ neku Filipiku,
što je isto kao da ti psuje mater, manje više.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:59 22.05.2023

Re: ima toga

Ponavljam: DO SLIČNIH BROJEVA ŽRTAVA TOKOM II SVETSKOG RATA DOŠAO JE I SRPSKI DEMOGRAF BOGOLJUB KOČOVIĆ, I TO PRE ŽERJAVIĆA.

A što se Bosne tiče, samo da podsetim da je u Sarajevu, tokom zverske opsade od 1992. do 1995. godine iz snajpera i granatama sa okolnih brda pobijeno 200 "Ribnikara" dece!!!
bene_geserit bene_geserit 10:04 22.05.2023

Re: ima toga

promoter promoter 10:13 22.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
kako onda može da se pojavi izmišljenih sto hiljada mrtvih?

Izmišljenih 90 hiljada mrtvih muslimana, 25 hiljada Hrvata i uz to zaboravljen po koji mrtav Srbin iako je naduvao ukupan broj preko 2 puta.
Kako misliš kako može, pa kod takvih koje citira Filip sve može.

Koga briga za Srbe.
Pobijeni Srbi nisu isplativi.
Eto, neka ti koji su pačeni da vode ovakvu evidenciju kažu da li su ih ikada oni koji ih plaćaju prekorili za umanjeni broj srpskih žrtava?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 22.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
Ponavljam: DO SLIČNIH BROJEVA ŽRTAVA TOKOM II SVETSKOG RATA DOŠAO JE I SRPSKI DEMOGRAF BOGOLJUB KOČOVIĆ, I TO PRE ŽERJAVIĆA.

A što se Bosne tiče, samo da podsetim da je u Sarajevu, tokom zverske opsade od 1992. do 1995. godine iz snajpera i granatama sa okolnih brda pobijeno 200 "Ribnikara" dece!!!


a čekaj jel hoćeš reći da utvrđivanje činjenica nije bitno?
ili još gore da činjenice ni ne treba da se znaju nego je poželjno da svako kreira i koristi svoje?

pogotovo ako sagledaš u kontekstu šta takva izmišljanja čine za mogućnost pomirenja i mirnog suživota ljudi koji su imali nesreću da u svemu tome učestvuju?


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:15 22.05.2023

Re: ima toga

bene_geserit
Vidim da je
Kruzer sa svingerima stigao do Dubrovnika: Putovanje košta i do 6.000 evra po danu
Razumem te Filipe, treba to zaraditi.


Dokle sa ovakvim tupavim komentarima?!

Ovako samo ilustrujete, i to javno, vlastitu glupost i odsustvo kućnog vaspitanja.

Ne blamirajte se više!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:26 22.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
bene_geserit
Vidim da je
Kruzer sa svingerima stigao do Dubrovnika: Putovanje košta i do 6.000 evra po danu
Razumem te Filipe, treba to zaraditi.


Dokle sa ovakvim tupavim komentarima?!

Ovako samo ilustrujete, i to javno, vlastitu glupost i odsustvo kućnog vaspitanja.

Ne blamirajte se više!


pa dokle odbijaš da argumentovano razgovaraš..
ako si neozbiljan ne možeš očekivati da te ozbiljno shvate.. prosto je
pogotovo ako je tvoje neozbiljnost još i štetna a rekla bih da jeste
docsumann docsumann 10:41 22.05.2023

Re: ima toga

pogotovo ako je tvoje neozbiljnost još i štetna a rekla bih da jeste


na neozbiljan način baviti se ozbiljnim temama je ozbiljno neozbiljno
shmoo shmoo 10:43 22.05.2023

Re: ima toga

docsumann
pogotovo ako je tvoje neozbiljnost još i štetna a rekla bih da jeste


na neozbiljan način baviti se ozbiljnim temama je ozbiljno neozbiljno



И што је још важније, није претенциозно!


angie01 angie01 11:01 22.05.2023

Re: ima toga

Ponavljam: kao autor bloga ne brišem komentare, već to prepuštam uredništvu B92.


nema vise moderacije- znaci da se niko ne bavi vise takvim stvarima,...autorima je ostavljeno da se o prostoru brinu.


Zato što svaki komentar govori o njegovom potpisniku i zato što korišćenje govora mržnje, uvreda, svakojakih etiketiranja... ne govori samo o odsustvu kućnog vaspitanja, nego i o intelektualnoj i moralnoj inferiornosti.


naravno da svako komentar govori o onome ko ga pise, ali ujedno i dozvoljavanje da ti neko najprostackije vredja druge komentatore, govori i o domacinu,...svi mi ovde znamo sta je sve ko sosoban da kaze i kakav je, pa je ovaj "argument" besmislen,...kao i ubedjivati se s tobom oko ociglednih stvari.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:07 22.05.2023

Re: ima toga

newimprovedtadejus
Filip Mladenović
bene_geserit
Vidim da je
Kruzer sa svingerima stigao do Dubrovnika: Putovanje košta i do 6.000 evra po danu
Razumem te Filipe, treba to zaraditi.


Dokle sa ovakvim tupavim komentarima?!

Ovako samo ilustrujete, i to javno, vlastitu glupost i odsustvo kućnog vaspitanja.

Ne blamirajte se više!


pa dokle odbijaš da argumentovano razgovaraš..
ako si neozbiljan ne možeš očekivati da te ozbiljno shvate.. prosto je
pogotovo ako je tvoje neozbiljnost još i štetna a rekla bih da jeste



Ogromna većina čitalaca mojih tekstova ovde, koje potom prenosim na druge društvene mreže, shvataju ih ozbiljno. Ne bi ih onda čitali u tolikom broju!

Neozbiljni su zapravo oni koji me ne shvataju ozbiljno. A takvih je zanemarljivo malo!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:11 22.05.2023

Re: ima toga

angie01
Ponavljam: kao autor bloga ne brišem komentare, već to prepuštam uredništvu B92.


nema vise moderacije- znaci da se niko ne bavi vise takvim stvarima,...autorima je ostavljeno da se o prostoru brinu.


Zato što svaki komentar govori o njegovom potpisniku i zato što korišćenje govora mržnje, uvreda, svakojakih etiketiranja... ne govori samo o odsustvu kućnog vaspitanja, nego i o intelektualnoj i moralnoj inferiornosti.


naravno da svako komentar govori o onome ko ga pise, ali ujedno i dozvoljavanje da ti neko najprostackije vredja druge komentatore, govori i o domacinu,...svi mi ovde znamo sta je sve ko sosoban da kaze i kakav je, pa je ovaj "argument" besmislen,...kao i ubedjivati se s tobom oko ociglednih stvari.



To što uredništvo B92 ne shvata profesionalno i odgovorno svoj posao na ovom blogu ne može se meni zameriti.

A to što neko vredja druge komentatore nikako ne može govoriti o domaćinu.
solo solo 11:12 22.05.2023

Re: ima toga

naravno da svako komentar govori o onome ko ga pise, ali ujedno i dozvoljavanje da ti neko najprostackije vredja druge komentatore, govori i o domacinu,...svi mi ovde znamo sta je sve ko sosoban da kaze i kakav je, pa je ovaj "argument" besmislen,...kao i ubedjivati se s tobom oko ociglednih stvari.


To ti radiš upravo na blogu,vređaš i izazivaš ljude pa kad dobiješ kontru njaooooooo.

Odvratna dvoličnost.

Neko od blogera je postavio (kopirao) tvoje komentare i obraćanja blogerima i ekspresno si obrisala suočena sa argumentima.

Colin_bgd Colin_bgd 11:22 22.05.2023

Re: ima toga

angie01
dragosevacsutra
Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni


srbinu je stravicno bitno da mu bosancersnsa iz londona popusi kurac krasni



kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..


a onda da dobije i jogurt.

po faci.


znas sta, ovako pricaj sa svojom zenom, ako ti dozvoljava-presao si svaku meru.

Filipe, ako ne obrises ovaj komentar, stvarno si nedostojan da vodis blog.






Ne mogu da razumem (a to je moja deficijencija, u potpunosti prihvatam) kako nekoga prostacke reci mogu da povrede. Nikada mi nije bilo jasno kako neko moze da "poludi" i krene da se obracunava sa nekim fizicki jer mu je "opsovao majku", ili slicno, ili cak nesto mnogo, mnogo gore...

Isto je i u ovom slucaju. Taj Miki, na primer, je jedan iskompleksirani prostak koji apsolutno neuspesno ovde na blogu (a i na tviteru) pokusava da fascinira, a u stvari svi ga ignorisu i smeju mu se kao najobicnijem cirkuskom majmunu...

Zasto bi Filip brisao te prostakluke i spasavao njega, a i mnoge druge, od samih sebe? Apsolutno nema potrebe. Ja bih cak rekao da sto vise slicnih postova ostavljaju ovde to bolje...

Reci bole samo ako onaj ko ih izgovara/pise ima neku, makar minimalnu, tezinu. U slucaju ovih patrijota vlada apsolutno besztezinsko stanje...
promoter promoter 11:35 22.05.2023

Re: ima toga

Filip Mladenović
newimprovedtadejus
Filip Mladenović
bene_geserit
Vidim da je
Kruzer sa svingerima stigao do Dubrovnika: Putovanje košta i do 6.000 evra po danu
Razumem te Filipe, treba to zaraditi.


Dokle sa ovakvim tupavim komentarima?!

Ovako samo ilustrujete, i to javno, vlastitu glupost i odsustvo kućnog vaspitanja.

Ne blamirajte se više!


pa dokle odbijaš da argumentovano razgovaraš..
ako si neozbiljan ne možeš očekivati da te ozbiljno shvate.. prosto je
pogotovo ako je tvoje neozbiljnost još i štetna a rekla bih da jeste



Ogromna većina čitalaca mojih tekstova ovde, koje potom prenosim na druge društvene mreže, shvataju ih ozbiljno. Ne bi ih onda čitali u tolikom broju!

Neozbiljni su zapravo oni koji me ne shvataju ozbiljno. A takvih je zanemarljivo malo!

Možeš li da navedeš nekog od tih ogromno većinskih čitalaca na blogu.
angie01 angie01 11:40 22.05.2023

Re: ima toga

Ne mogu da razumem (a to je moja deficijencija, u potpunosti prihvatam) kako nekoga prostacke reci mogu da povrede. Nikada mi nije bilo jasno kako neko moze da "poludi" i krene da se obracunava sa nekim fizicki jer mu je "opsovao majku", ili slicno, ili cak nesto mnogo, mnogo gore...


pa nije stavr u tome, da l su te prostakluci povredili- pa narvano da nisu mogle da te dotaknu ulicarske zlonamernosti nekog bednog lika sa neta, kakve ti veze imas sa njim, pa i sama cinjenica da ne moze da se izbori argumentima, nego poseze za uvredama, dovoljno govori,...nego se radi i dopustanju nasilja u javnom prostoru- sto ovo jeste to, blog potpada pod Zakon o javnom informisanju, po kome je takvo ponasanje nedozvoljeno, eno ti sve lepo pise u disklejmeru.

da ostale slicne platforme tako nesto dozvoljavaju, svaki razgovor bi izgubio smisao i pretvorio bi se u srcu na Ibarskoj magistrali od raznih primitivnih bolesnika, sto valjda nije ideja i zato i postoji moderacija i administratori.
Colin_bgd Colin_bgd 11:53 22.05.2023

Re: ima toga

angie01
Ne mogu da razumem (a to je moja deficijencija, u potpunosti prihvatam) kako nekoga prostacke reci mogu da povrede. Nikada mi nije bilo jasno kako neko moze da "poludi" i krene da se obracunava sa nekim fizicki jer mu je "opsovao majku", ili slicno, ili cak nesto mnogo, mnogo gore...


pa nije stavr u tome, da l su te prostakluci povredili- pa narvano da nisu mogle da te dotaknu ulicarske zlonamernosti nekog bednog lika sa neta, kakve ti veze imas sa njim, pa i sama cinjenica da ne moze da se izbori argumentima, nego poseze za uvredama, dovoljno govori,...nego se radi i dopustanju nasilja u javnom prostoru- sto ovo jeste to, blog potpada pod Zakon o javnom informisanju, po kome je takvo ponasanje nedozvoljeno, eno ti sve lepo pise u disklejmeru.

da ostale slicne platforme tako nesto dozvoljavaju, svaki razgovor bi izgubio smisao i pretvorio bi se u srcu na Ibarskoj magistrali od raznih primitivnih bolesnika, sto valjda nije ideja i zato i postoji moderacija i administratori.

Pa jeste, u pravu si. Srozavanje nivoa "razgovora" i jeste cilj, jer na bilo kom normalnijem nivou nemaju sposobnost da apsolutno bilo sta smisleno i artikulisu, a kamoli izgovore ili napisu...

Ali svejedno, uvek me obraduje kad vidim onakve postove (profesionalna izopacenost, znam)...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:56 22.05.2023

Re: ima toga

gvozden1
Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni

Al i ti lupaš.
Za sve pare.

Ne možeš da smisliš ni jedan drugi pojam nego mora baš Srbima?

I misliš da si nešto pametno rekla?

Ili ovo
da ide kome god se ukaže prilika.

Veze sa životom nema.

Što pričaš nešto o čemu malo znaš?


preskočih pardoniraj, palo mi na pamet da je naravno paušalno srbima budalaština.. nije mali broj ljudi koji na taj način ne razmišljaju..
ipak, ipak.. baš je masovna pojava ja bih rekla dobro preko polovine..
evo gledni jutros kad se digla prašina oko te ludače što je djecu tjerala da prizivaju duhove u Ribnikaru.. prva napomena je da je iz Bosne..
bukvalno je sveprisutna osuda ljudi što su iz Bosne a pri tom još prisutnije sljepilo većine na to.. kao ma ko mrzi, ma ko prezire, pa to su neki marginalci neke budale..
a ladno ko god je iz Bosne to biva debelim slovima podebljano (ministarka zdravlja dal bješe, ona Kisić) i to se odomaćilo, postalo normalno većini..
ali da, jeste nefer prema onima koji ipak nisu u tom čabru da ih se tamo trpa..
moja greška..

ovo svako kome se ukaže prilika..
pa pročitaj još jednom..
nije prilika da napustiš posao u ministarsvu da bi ribala klonje u Njemačkoj..
ali jeste prilika ako ih ribaš u Srbiji da ih sad ribaš u Njemačkoj..
a ne bi vjerovao koliko je to uzelo maha.. dal na primjer vjeruješ da gospođa frizura (ako nisi upratio guvernkerka čija je plata dal 5 ili 6 hiljada) prije neke dve godine je burgijala za apanažu dal bješe u svjestkoj banci ili tako nekoj instituciji..
srbiji tu pripada neko mjesto po nacionalnom ključu..
ova ne govori jezik..
eeeej tebi guvernekra (i kompletna joj svita) burgija da se uvali negdje napolje i otišla bi sutra da može, nemoj da sumnjaš..
a šta onda reći za ostalu raju..
naravno da će uvijek biti neko kao ti (i moj otac isti) ko ne bi otišao sve da mu daš naftnu buštoinu u po arapa..
ogromna većina bi..
i ide..
kad im se ukaže prilika..
ništa to nije specifično, isto je i drugdje.. prosto po zapadnoj evropi se rad plaća višestruko više, živi se lagodnije i lakše, ljudi saberu dva i dva, trećina se iseli..
nas još spašava što nama ne daju tako lako
angie01 angie01 12:00 22.05.2023

Re: ima toga

To što uredništvo B92 ne shvata profesionalno i odgovorno svoj posao na ovom blogu ne može se meni zameriti.


ako je ostavljena moderacija atorima i nema vise druge- onda si ti odgovoran.


A to što neko vredja druge komentatore nikako ne može govoriti o domaćinu.


to sto tako nesto dozvoljavas- govori o tebi, ti dozvoljavas da ti neko vredja one koji su u svom slobodnom vremenu doli da komentarisu kod tebe,...no kapiram da sa tobom nema logicnog razgovora,...a i u odnosu na ono sto si izjavio prosli put- o vrlo citanim i posecenim blogovima, kao i u odnosu na komentar ovde, u kome tvrdis da si ti uvazavani autor, jer prenosis ove tekstove na druge mreze, mogu samo da zakljucim, da onda cuves svaki komentar, da bi tako izgledalo, da ti odgovaraju frke od 500 komenatara, iako su besmislene i ostavljaju samo los utisak, a i da mozda i sam uzivas u tome, otkud znam,...al si ocigledno u nekom egotripu, da sve to ima smisla i znacaj,...pa svako da kaci ove tekstove na druge mreze, bi imao vise brojeva u koloni-citanost, a ovde neko autori to imaju i bez toga.

mogu samo da ti kazem, da sam recimo ja, kod tebe mahom dolazila, jer mi je smetalo to grupno napdanje i vredjanje, koje se obavezno kod tebe desavalo, znaci, skoro 20 godina sam mahom dolazila da te branim od grupnog nasilja, koje mi je bilo odvratno, a ne zbog filipki, nespretnih odgovora manje/vise sastavljenih od necijih citata i sopstvene zbunjenosti i ne bas neznamkakvih tekstova- ne zelim da omalovazavam i zato necu da detaljnije opserviram-...kada bih se osvrnula na druge, sem vecine, koja je dosla da se zahebava kod tebe, da te vredja i ismeva, tu i tamo bi neko napisao i neki smislen komentar, ili bi se odigrala neka dobra rasprava, zapoceta trolom, vrlo retko je nesto smisleno u komentarima imalo veze sa tvojim pocetnim tekstom,...ili barem kod retkoh komentatora,...tako da stvarno ne znam oko cega tacno tripujes, al necu da ulazim u to.
gvozden1 gvozden1 12:32 22.05.2023

Re: ima toga

preskočih pardoniraj

Ma nema veze.
Hvala za odgovor.

Ali opet paušalno.
Nije da je nešto bitno, ali ako je tebi važno da znaš stvarno stanje, razmisli.

. baš je masovna pojava ja bih rekla dobro preko polovine

Ni ti ni ja nemamo podatke, ali utisak mi je da debelo grešiš.
Ni blizu polovine.
Naravno da znam o čemu pričaš, naravno da toga ima, ali kakva crna polovina.

Pričam na osnovu uzorka u koji imam uvid, okruženje, poznanici, prijatelji.....ma daj, kakva polovina.

Ono što se još uvek može sresti je fazoni o Bosancima, ali stvarnog uverenja da su Bosanci, Srbi, manje, šta god, pametni, vredni, mudri...u tragovima.

Ili blog kao uzorak.
Pa ko je tu od tih?
Endži i ko još?
Možda ona luda Emilija, Filipa mogu da zamislim da lupa te gluposti, i ne mogu da se setim ikoga više.


nije prilika da napustiš posao u ministarsvu da bi ribala klonje u Njemačkoj..


Eto vidiš, moraju ekstremni primeri da bi se teza poduprla.

A u praksi je ipak malo drugačije.

Pisao sam o svojim ćerkama, ista škola, isto vaspitanje, iste šanse, jedna otišla (imala sjajne prilike i ovde) druga neće da ide
Apsolutno može, na kraju, sestra joj je već godinama tamo, ali neće.

I takvih slučajeva je dosta.
U zabludi si da svi žele, a samo oni vredniji uspeju.

Razmisli ipak, nije Jorgovanka nikakav reper za većinu, niti oni koji su u toj ženi što je bila u školi videli Bosansku a ne ludaču.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 22.05.2023

Re: ima toga

Pisanje novinskih tekstova, blogova, aforizama, copywrite scenarija, reklamnih slogana, biografija, romana, knjiga za decu... je potvrda večne, besmrtne misli novinara i književnika Albera Kamija: "STVARATI ZNAČI DVOSTRUKO ŽIVETI."
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:41 22.05.2023

Re: ima toga

gvozden1
preskočih pardoniraj

Ma nema veze.
Hvala za odgovor.

Ali opet paušalno.
Nije da je nešto bitno, ali ako je tebi važno da znaš stvarno stanje, razmisli.

. baš je masovna pojava ja bih rekla dobro preko polovine

Ni ti ni ja nemamo podatke, ali utisak mi je da debelo grešiš.
Ni blizu polovine.
Naravno da znam o čemu pričaš, naravno da toga ima, ali kakva crna polovina.

Pričam na osnovu uzorka u koji imam uvid, okruženje, poznanici, prijatelji.....ma daj, kakva polovina.

Ono što se još uvek može sresti je fazoni o Bosancima, ali stvarnog uverenja da su Bosanci, Srbi, manje, šta god, pametni, vredni, mudri...u tragovima.

Ili blog kao uzorak.
Pa ko je tu od tih?
Endži i ko još?
Možda ona luda Emilija, Filipa mogu da zamislim da lupa te gluposti, i ne mogu da se setim ikoga više.


nije prilika da napustiš posao u ministarsvu da bi ribala klonje u Njemačkoj..


Eto vidiš, moraju ekstremni primeri da bi se teza poduprla.

A u praksi je ipak malo drugačije.

Pisao sam o svojim ćerkama, ista škola, isto vaspitanje, iste šanse, jedna otišla (imala sjajne prilike i ovde) druga neće da ide
Apsolutno može, na kraju, sestra joj je već godinama tamo, ali neće.

I takvih slučajeva je dosta.
U zabludi si da svi žele, a samo oni vredniji uspeju.

Razmisli ipak, nije Jorgovanka nikakav reper za većinu, niti oni koji su u toj ženi što je bila u školi videli Bosansku a ne ludaču.


nisi me ubjedio za drugo, ne kažem ni ja ma svi hoće samo kažem da ih je zaista jako mnogo i to što su informisaniji to su više spremni da odu..
u mojoj struci to je % jako blizak nečem tipa 90%..
ti ljudi znaju kako se radi tu, kako ovde, koliko se zaradi tu, koliko ovde, kako se živi.. od naših poznanika a iz te naše struke 90% bi otišlo..
ne ostaju svi jer ih niko neće nego najčešće jedno od njih ne može da prebaci svoju struku tako lako i shvataju da nije dovoljno da je jednom dobro a drugi nek se oprosti od profesionalne karijere..
a dosta struka nisu prenosive, pravo recimo ali i još dosta srodnih struka..
izuzeci postoje ali većina bi išla da dođe u dobru priliku.. to je moja procjena, nemam ti tu neki dokaz mada bi se možda dalo naći statistike tipa koliko ih ide iz lako utrživih struka a gdje ima evidencije (dr su ti tu plodno tlo, oni da bi išli moraju da traže od komore nostrifikaciju diplome pa se vidi tačno koliko ih je to tražilo)..
no dobro, ne mislim da je ključno utvrditi koliko ih je tačno.. mnogo je i jasno je zašto je to tako i protiv toga se teško boriti i mnogo razumnijim od nas (ja bi recimo svakako razmislila o uvođenju pravila da ako diplomu nećeš da odradiš u zemlji vrći pare, samo da se najavi da djeca znaju u šta ulaze)..


bosanaca što se tiče.. mislim da me ne razumiješ.. ne govorim ja o tome da ljudi misle da smo mi svi glupi, prljavi nesposobni, govorim o tome da o nama u Srbiji postoji unaprijed negativna predrasuda, pa onda mi možemo svako pojedinačno da dokazujemo da je neopravdana..
za nekog iz Valjeva takva predrasuda ne postoji..
onda se kod nekih izrodi i u dublje uvjerenje o inferiornosti i to nije problem, budala će uvijek biti..
problem je što većina tu prerasudu ne vidi..
smatra normalnim da se nekog vrjeđa sa bosanko, bosančerosu, bosančice, riječ je sama po sebi uvreda..
no dobro, ima ono po tuđim leđima ni sto šiba.. nije vrijedno neke velike rasprave.. ko hoće da vidi vidi, ko neće ne mora
angie01 angie01 12:48 22.05.2023

Re: ima toga

Endži i ko još?


ma sta Endzika,...ja regujem na maltretiranje domicilnog stanovnistva, a ne na to odkle je neko-pa vecina je dolsa od negde,- na nacionalnost, ponajmanje, za to me zabole,...regujem na laz, da Bosanci ne postoje, a to kako se ko oseca, u to ne ulazim-eno, pola mog komsiluka za sebe kaze, da su Bosanci, neka se o nepostojanju istih brinu oni koji su to izmislili, ja necu,..al kada se ustali ideja, da se domacini nazivaju neSrbima, da su izdajnici, autosovinisti i ostale munje- pa izvini molim te, ajde da ja dodjem tamo kod tebe i kazem ti da nisi dovoljno dobar gradjanin po mojim merilima i da treba da zivis drugacije, da to sto radis i misli je sit, je l bi mirno sedeo i gledao ili bi imao otpor prema takvima,...znaci, nije do nas,...to koliko ima takvih, dodji da cujes sta ljudi pricaju,...nekada je bilo nezamislivo da neko u centru nacrta portret ratnog zlocinca na zgradi gde zive neki ljudi i da bude branjen od siledzija i da ovi stanari moraju to da trpe,...o cemu ti bre pricas,....ova "doktorka" koja je poslata da "spasava" istraumiranu decu u Ribnikaru je zena nekog visokog cina sluzbe iz Sarajeva-pa hebiga, ko je nju u tako strasnim okolnostima, a bez znaja roitelja pustio da eksperimentise sa decom na taj nacin-evo kazi mi,...i sada kao neko treba da pazi da l da se kaze, kako izgleda geneza njenog angazovanja,...i jos su uklonjeni tragovi tog njenog performansa,...vidi sta je Sofijinom ocu besramnica odgovorila na mrezama,...pa ja ne znam da l je nekada ovde bilo takvih iskluznuca.
gvozden1 gvozden1 13:38 22.05.2023

Re: ima toga

mislim da me ne razumiješ.. ne govorim ja o tome da ljudi misle da smo mi svi glupi, prljavi nesposobni, govorim o tome da o nama u Srbiji postoji unaprijed negativna predrasuda, pa onda mi možemo svako pojedinačno da dokazujemo da je neopravdana..

Apsolutno te razumem, i baš na to sam mislio.
Znam da nisi u pravu, al hajd, nećemo jedno drugo ubediti.
Al makar smo rekli šta mislimo.

Za devedeset posto neke struke

Ako strukom zoveš neku baš baš usku specijalizaciju, možda, a ako je to ekonomska struka, devedeset posto je previše.
Opet po osećaju.
promoter promoter 13:43 22.05.2023

Re: ima toga

newimprovedtadejus
gvozden1
preskočih pardoniraj

Ma nema veze.
Hvala za odgovor.

Ali opet paušalno.
Nije da je nešto bitno, ali ako je tebi važno da znaš stvarno stanje, razmisli.

. baš je masovna pojava ja bih rekla dobro preko polovine

Ni ti ni ja nemamo podatke, ali utisak mi je da debelo grešiš.
Ni blizu polovine.
Naravno da znam o čemu pričaš, naravno da toga ima, ali kakva crna polovina.

Pričam na osnovu uzorka u koji imam uvid, okruženje, poznanici, prijatelji.....ma daj, kakva polovina.

Ono što se još uvek može sresti je fazoni o Bosancima, ali stvarnog uverenja da su Bosanci, Srbi, manje, šta god, pametni, vredni, mudri...u tragovima.

Ili blog kao uzorak.
Pa ko je tu od tih?
Endži i ko još?
Možda ona luda Emilija, Filipa mogu da zamislim da lupa te gluposti, i ne mogu da se setim ikoga više.


nije prilika da napustiš posao u ministarsvu da bi ribala klonje u Njemačkoj..


Eto vidiš, moraju ekstremni primeri da bi se teza poduprla.

A u praksi je ipak malo drugačije.

Pisao sam o svojim ćerkama, ista škola, isto vaspitanje, iste šanse, jedna otišla (imala sjajne prilike i ovde) druga neće da ide
Apsolutno može, na kraju, sestra joj je već godinama tamo, ali neće.

I takvih slučajeva je dosta.
U zabludi si da svi žele, a samo oni vredniji uspeju.

Razmisli ipak, nije Jorgovanka nikakav reper za većinu, niti oni koji su u toj ženi što je bila u školi videli Bosansku a ne ludaču.


nisi me ubjedio za drugo, ne kažem ni ja ma svi hoće samo kažem da ih je zaista jako mnogo i to što su informisaniji to su više spremni da odu..
u mojoj struci to je % jako blizak nečem tipa 90%..
ti ljudi znaju kako se radi tu, kako ovde, koliko se zaradi tu, koliko ovde, kako se živi.. od naših poznanika a iz te naše struke 90% bi otišlo..
ne ostaju svi jer ih niko neće nego najčešće jedno od njih ne može da prebaci svoju struku tako lako i shvataju da nije dovoljno da je jednom dobro a drugi nek se oprosti od profesionalne karijere..
a dosta struka nisu prenosive, pravo recimo ali i još dosta srodnih struka..
izuzeci postoje ali većina bi išla da dođe u dobru priliku.. to je moja procjena, nemam ti tu neki dokaz mada bi se možda dalo naći statistike tipa koliko ih ide iz lako utrživih struka a gdje ima evidencije (dr su ti tu plodno tlo, oni da bi išli moraju da traže od komore nostrifikaciju diplome pa se vidi tačno koliko ih je to tražilo)..
no dobro, ne mislim da je ključno utvrditi koliko ih je tačno.. mnogo je i jasno je zašto je to tako i protiv toga se teško boriti i mnogo razumnijim od nas (ja bi recimo svakako razmislila o uvođenju pravila da ako diplomu nećeš da odradiš u zemlji vrći pare, samo da se najavi da djeca znaju u šta ulaze)..


bosanaca što se tiče.. mislim da me ne razumiješ.. ne govorim ja o tome da ljudi misle da smo mi svi glupi, prljavi nesposobni, govorim o tome da o nama u Srbiji postoji unaprijed negativna predrasuda, pa onda mi možemo svako pojedinačno da dokazujemo da je neopravdana..
za nekog iz Valjeva takva predrasuda ne postoji..
onda se kod nekih izrodi i u dublje uvjerenje o inferiornosti i to nije problem, budala će uvijek biti..
problem je što većina tu prerasudu ne vidi..
smatra normalnim da se nekog vrjeđa sa bosanko, bosančerosu, bosančice, riječ je sama po sebi uvreda..
no dobro, ima ono po tuđim leđima ni sto šiba.. nije vrijedno neke velike rasprave.. ko hoće da vidi vidi, ko neće ne mora

Diskriminisati prema mestu rođenja ili, kako se to po 'seljačkom' novogovoru kaže, prozivati, je teška idiotarija svojstvena samo teškim idiotima.
gvozden1 gvozden1 13:49 22.05.2023

Re: ima toga

,...ja regujem na maltretiranje domicilnog stanovnistva,

Pa si se i za Kalabića setila da je Bosanac koji je došao u Valjevo da bude šef katastra.

A vidi, tog Kalabića su Valjevci prihvatili ko najrođenijeg, vrlo ga poštovali, i njega i njegovu porodicu.
Kako i ne bi kad je bila među obrazovanijim.
Cene Valjevci obrazovane.
Nisu se setili da oteraju obrazovanog Bosanca, i da na njegovo mesto postave nekog nepismenog Robajca.


..vidi sta je Sofijinom ocu besramnica odgovorila na mrezama



Ne pada mi na pamet da gledam, kao ni njega što nisam gledao.

Iz jednostavnog razloga, ne znam ni šta deci treba da se priča, niti znam šta je dobro a šta nije dobro da priča otac koju je takvu tragediju doživeo.

Samo poštovanje za sve što kaže.
A vi koji znate šta deci treba da pričaju, vi procenjujte.
I baš to koristite za samopromociju.
Da imate časti rekao bih vam neka vam je na čast.
Da je imate.
tessa1 tessa1 14:09 22.05.2023

Re: ima toga

ma sta Endzika,...ja regujem na maltretiranje domicilnog stanovnistva, a ne na to odkle je neko-pa vecina je dolsa od negde,- na nacionalnost, ponajmanje, za to me zabole,...regujem na laz, da Bosanci ne postoje, a to kako se ko oseca, u to ne ulazim-eno, pola mog komsiluka za sebe kaze, da su Bosanci, neka se o nepostojanju istih brinu oni koji su to izmislili, ja necu,..al kada se ustali ideja, da se domacini nazivaju neSrbima, da su izdajnici, autosovinisti i ostale munje- pa izvini molim te, ajde da ja dodjem tamo kod tebe i kazem ti da nisi dovoljno dobar gradjanin po mojim merilima i da treba da zivis drugacije, da to sto radis i misli je sit, je l bi mirno sedeo i gledao ili bi imao otpor prema takvima,...znaci, nije do nas,...to koliko ima takvih, dodji da cujes sta ljudi pricaju,...nekada je bilo nezamislivo da neko u centru nacrta portret ratnog zlocinca na zgradi gde zive neki ljudi i da bude branjen od siledzija i da ovi stanari moraju to da trpe,...o cemu ti bre pricas,....ova "doktorka" koja je poslata da "spasava" istraumiranu decu u Ribnikaru je zena nekog visokog cina sluzbe iz Sarajeva-pa hebiga, ko je nju u tako strasnim okolnostima, a bez znaja roitelja pustio da eksperimentise sa decom na taj nacin-evo kazi mi,...i sada kao neko treba da pazi da l da se kaze, kako izgleda geneza njenog angazovanja,...i jos su uklonjeni tragovi tog njenog performansa,...vidi sta je Sofijinom ocu besramnica odgovorila na mrezama,...pa ja ne znam da l je nekada ovde bilo takvih iskluznuca.



Ajde dobro, vidimo svi da je ovo govor mržnje i da je sa dvije tragedije u Srbiji došlo njenih 5 minuta, vidimo raspad, cvjeta i raspada se.


Ali stvarno nikako ne razumijem što joj je - evo ja znam skoro deceniju - teško prevaliti preko usta Srbi iz Bosne, Srbi iz Bosne kažu i njeni Hrvati i Švabe, samo ona dokazuje našu zlu bosansku genezu? Bogami, klizav teren.

I drugo, nemoguće da je toliko inferiorna u odnosu na Bosanke, pregazilo je vrijeme izgleda (pretpostavljam da taj njen bosanski komšiluk ne zna za ove radove po blogu? inače bi pazili na djecu da znaju, ja bih jer sa ovolikom potuljenom mržnjom se nisam srela),

zato što mislim da su žene iz Srbije mnogo upečatljivije, kako bih rekla,

šta je tačno zabagovalo u toj glavici, onaj trenutak otete švapsko-hrvacke mladosti u glavnom gradu Jugoslavije ili je u novije vrijeme neka Bosančica pokazala i fizičke i intelektualne atribute?


Na stranu što svinjac mog naroda, i pojedinačno i kolektivno, u Srbiji osuđujem možda više nego vi, ali nije ovaj govor mržnje od prije neki dan, dodaje ona gas odavno i poigrava se sa našom kolektivnom traumom, trigeruje ratom, i na kraju su samo ostali leševi da leprša po njima i razvejava teze o našem zlom biću? I Kecmanovići i ova Ranka, nisam ni pogledala ko je žena su Srbi iz Bosne, pitam, ne znam, vidim da sve nagoni na tu vodenicu, na tu njenu ovih dana.
angie01 angie01 14:30 22.05.2023

Re: ima toga

Ajde dobro, vidimo svi da je ovo govor mržnje i da je sa dvije tragedije u Srbiji došlo njenih 5 minuta, vidimo raspad, cvjeta i raspada se.


gde vidis govor mrznje-sem sa vase strane, polusrbin, slucajni srbin, autosovinista, nije nista dobro ovde, sa'dcemo da kazemo kako treba, kakav Balasevic, Sonja i Milan, to je sve foliraza, evo vam tvojoj majci havala u centru na stambenoj zgradi, ko vas hebe, nase vrednosti, nas nacin, nas svet,...ma odhebite vise, eno skenjali ste svoje, je l se niste opametili.



Ali stvarno nikako ne razumijem što joj je - evo ja znam skoro deceniju - teško prevaliti preko usta Srbi iz Bosne, Srbi iz Bosne kažu i njeni Hrvati i Švabe, samo ona dokazuje našu zlu bosansku genezu? Bogami, klizav teren.


e ajd ne lupetaj, ti koja mene zoves ustaskom kurvom, pazi sad si nesto osetljivija,..rekoh 100 puta, ko hoce da je Srbin iz Bosne- to je, kakve to veze ima sa mnom,...al to nisu svi i ne ucutkuj te ostale, koji sebe zovu Bosancima, kao sto je oduvek bilo, jer tako kaze doditk- zbog agende.
šta je tačno zabagovalo u toj glavici, onaj trenutak otete švapsko-hrvacke mladosti u glavnom gradu Jugoslavije ili je u novije vrijeme neka Bosančica pokazala i fizičke i intelektualne atribute?


izvini, a koja je razlika u ovom tvom zlikovackom ucitavanja, a u odnosu na moje ne ucitavanje, nego predstavljanje stvari kako jesu-da su neki od onih koji su dosli ovde, krenuli da nas vredjaju i da nam govore ko je ok, ko nije i kako bi trebalo da zivimo?!!
dodaje ona gas odavno i poigrava se sa našom kolektivnom traumom, trigeruje ratom, i na kraju su samo ostali leševi da leprša po njima i razvejava teze o našem zlom biću?


cekaj, gde brojis pricu u ratu, koja pokriva apsolutno svaku temu, gde se podvlaci da je opsada Sarajeva odlicna ratna taktika, podsmevanje tudjim zrtvema, gde se negiraju zrtve i imputira mrznja prema drugim narodima- gde sve to spada, ako ne u maltretiranje, postraumatsko,...i otkud ti znas ko je kroz sta prosao i sta doziveo, to tvoje prenemagenje na koje samo ti imas pravo, je bulshit tezak, bas me bre briga vise- ti si ovde od prvog komentara krenula na mene bez razloga, govorila mi najvece bljuvotine i ne poznajuci me, o cemu ti pricas umisljena milijana!


I Kecmanovići i ova Ranka, nisam ni pogledala ko je žena su Srbi iz Bosne, pitam, ne znam, vidim da sve nagoni na tu vodenicu, na tu njenu ovih dana.


pazi, moja vodenica- a nije to sto jeste,...ja sam se za genezu kecmanovica jos bunila, jer mislim da nije ok skretati na tu stranu,...a ova krueladevil bi morala da odgovara za svoj eksperiment sa sve onim ko joj je to dozvolio, a ti seri koliko ti drago,...niti sam je ja zvala, niti dozvolila da se izvivljava na istraumatizovanoj deci, i jos je bila u ideji da iskoristi ovu tragediju, kako bi inkorporirala svoje " metode" kao obavezne u sve skole- ma mrs bre stoko jedna.
angie01 angie01 14:33 22.05.2023

Re: ima toga

Kako i ne bi kad je bila među obrazovanijim.


pa mozda je u tome i problem.

I baš to koristite za samopromociju.


koju samopormociju, ko se tacno i kome promovise,...jel ona masa na ulici , o cemu pricas- ovo je tragedija jednog drustva, koje je dozvolilo da nasilje bude prihvatljivo....ako to ne razumes, nemam sta da pricam s tobom.
tessa1 tessa1 14:35 22.05.2023

Re: ima toga

Angie, ne pada mi na pamet takmičiti se sa ovim tvojim virtuelnim ludilom, nemam ja to gorivo koje tebe pogoni,

samo kratko,

nisi ti sve ove godine u rl naišla na čestitu Srpkinju iz Bosne, te što srećeš ni za kurac su, tvrdim.
angie01 angie01 14:38 22.05.2023

Re: ima toga

tessa1


znas koliko mene zabole za ove tvoje somnabulnije, al bas,...probaj da nacrtas-tvojoj majci havala na zgradi u Osterajhu, pa da tudje deca gledaju u zlocinca svaki dan kada idu kuci- bila bi uhapsena odmah i sporvedena kuci....tako da ne seri, zasto mislis da bilo ko treba da trpi vasa sranja-ovo nije pitaje, ajd cao.
gvozden1 gvozden1 16:04 22.05.2023

Re: ima toga

pa mozda je u tome i problem.

To je problem, garant.
Obrazovanje je problem, zato su Kalabića i sve druge Kalabiće po Srbiji, smenili opančari, šloseri, abadžije i po koji propali student.
I rešili problem.
Secikese i neradnici nisu problem, obrazovani jesu

Tačno ta pamet ne bila i onda, a evo tebe s njom još uvek.

ko se tacno i kome promovise

Ti i svi oni koji telalite o tome.
I Olja Bećković.
Sama ideja da pozove oca ubijenog deteta, da bude ekskluzivna, meni vuče na Pink.

Neću vam se u to mešati, samo vas prezirem.
angie01 angie01 16:24 22.05.2023

Re: ima toga


To je problem, garant.


pa narvano da jeste, ako vam je on bio najobrazovaniji, onda jeste problem.
Ti i svi oni koji telalite o tome.
I Olja Bećković.
Sama ideja da pozove oca ubijenog deteta, da bude ekskluzivna, meni vuče na Pink.


vidis kako lupetas, kao i obicno, covek je odmah na pocetku rekao, zbog takvih kao sto si ti, da je ON zvao Olju i zamolio da mu dozvoli da javno kaze sta ima i bio je ubitacan, kao sto vec rekoh, bojim se da nismo dostojni njegovih reci- kao drustvo!
maksa83 maksa83 16:34 22.05.2023

Re: ima toga

Sama ideja da pozove oca ubijenog deteta, da bude ekskluzivna, meni vuče na Pink.

Čovek se, ako sam dobro razumeo, sam javio. Odjebati ga bi bilo minimum nečovečno.

Da se nije javio ne bismo saznali da je u ovom raspadu od države moguće da ministarstvo zdravlja na spisak odobrenih psihijatara stavi i pošalje rašrafljenog šamana prevaranta da deci sugeriše da se uz pesmu Garavog Sokaka spoje sa dušama poginulih drugova.

Doduše sve može u zemlji u kojoj promovišeš Nestorovića pa ga sa tako izgrađenim brendom pozajmiš Dverima da preguraju cenzus.
angie01 angie01 16:42 22.05.2023

Re: ima toga

Čovek se, ako sam dobro razumeo, sam javio. Odjebati ga bi bilo minimum nečovečno.


imao je potrebu i pravo da kaze javno sta ima!

Milan Nikolic
@Milan__Nikolic
Pred nekim ljudima pocrveniš koliko su bedni. Pred nekima koliko su veličanstveni
angie01 angie01 17:06 22.05.2023

Re: ima toga

da ministarstvo zdravlja na spisak odobrenih psihijatara stavi i pošalje rašrafljenog šamana prevaranta da deci sugeriše da se uz pesmu Garavog Sokaka spoje sa dušama poginulih drugova.


vidi sta mu je ludaca napisala,


gvozden1 gvozden1 17:19 22.05.2023

Re: ima toga

Čovek se, ako sam dobro razumeo, sam javio. Odjebati ga bi bilo minimum nečovečno

Naravno da bi bilo nečovečno ako se sam javio.
U njegovoj situaciji je sve razumljivo, i da priča i da ne priča, to samo ne treba prosuđivati.

Ali slabost novinara za ekskluziviretom ni malo nije strana ni Olji Bećković, zato se nisam ni interesovao ko se javio, ko je zvao, zato nisam ni gledao niti ću.

Ok, to je moj stav, moj osećaj, drugi imaju drugačije, ne bih se menjao sa njima sigurno.
Da se nije javio ne bismo saznali da je u ovom raspadu od države moguće da ministarstvo zdravlja na spisak odobrenih psihijatara stavi i pošalje rašrafljenog šamana


Ta ti je informacija falila da procenio državu?
U redu.
gvozden1 gvozden1 17:35 22.05.2023

Re: ima toga


pa narvano da jeste, ako vam je on bio najobrazovaniji, onda jeste problem.

Ajd da pričamo mi o Kalabića, bolje je.

Kako ono ti kažeš, što učitavaš?

Piše među obrazovanijim, a ti uturiš, ni manje ni više nego - najobrazovaniji!

Jesi li to i Valjevce smestila u Bosance, onaj gluplji deo Srba? :)

Vidi Endžika, nije baš prelivalo
pre rata obrazovanog sveta, a on jeste bio među obrazovanijim.
Ali šta god bio, za ove tvoje majmunčiće sa petokrakama je bio ipak nedostižan.
Što se ne osvrneš malo na obrazovanje tvojih idola, Tite, Rankovića, Špiljka, Kardelja, Ljubičića, Minića....da ti nabrajam još?

Svi zajedno nemaju razreda kao dva Kalabića.


A oko Valjevaca, stvarno sam ponosan na svoj kraj.

Vidi, u prvom i drugom ustanku, među vodećima, u ratovima za Srbiju, tu je Mišić, u četnicima, recimo Kalabić, uvek neko od Valjevaca u samom vrhu u borbi za Srbiju.

Na komunističkoj strani, nema Valjevaca u vrhu.
Onaj majmun Žikica brzo zglajznu, ubili ga njegovi, valjda, a ako je i neki drugi, pozlatila mu se.

I nema više, makar ne na nivou Tita, Krcun, Kardelj, i taj ološ.

E zato se ponosim svojim, antikomunističkim, četničkim krajem.

I Kalabićem svakako.

Evo ti još pikanterija, žena mu je bila iz susednog sela, Rajković, unuka se udala u Robaje:)

Kud ćeš bolje:)
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:00 22.05.2023

Re: ima toga

znas sta, ovako pricaj sa svojom zenom


napredujes - sa majke si presla na zenu



p.s. sve sve ali andja da brani bosancice, to nisam ocekivao

dragosevacsutra dragosevacsutra 18:10 22.05.2023

Re: ima toga

eeeej tebi guvernekra (i kompletna joj svita) burgija da se uvali negdje napolje i otišla bi sutra da može, nemoj da sumnjaš..




dok guverneri, ministri i ini g7 zemalja ne burgijaju za funkcije 'da bi se uvalili negde napolje, i sutra bi otisli da mogu nemoj da sumnjas'.

kakvo elementarno nepoznavanje kako medjunoradni odnosi (da ne kazem organizacije) funkcionisu.




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:25 22.05.2023

Re: ima toga

dragosevacsutra
eeeej tebi guvernekra (i kompletna joj svita) burgija da se uvali negdje napolje i otišla bi sutra da može, nemoj da sumnjaš..




dok guverneri, ministri i ini g7 zemalja ne burgijaju za funkcije 'da bi se uvalili negde napolje, i sutra bi otisli da mogu nemoj da sumnjas'.

kakvo elementarno nepoznavanje kako medjunoradni odnosi (da ne kazem organizacije) funkcionisu.


o isuse gospode bože dragi kad ovo mora da se objašnjava ali evo..
naravno da ni trećerazredne zemlje ne doživljavaju da im guverneri daju ostavke da bi išli bili nekakav fikus u svjetskoj banci..
to bukvalno samo u radikalskoj srbiji može...
i moguće da su joj rekli da kušuje i ne blamira državu mada me ne bi iznenadilo da i nisu nego je samo nečije dupe zinulo jače
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:32 22.05.2023

Re: ima toga

Zašto kao autor bloga ne brišem komentare niti banujem anonimuse, koji zloupotrebljavaju ovaj javni prostor za govor mržnje, uvrede, svakojaka etiketiranja?

Zato što svaki komentar govori o njegovom potpisniku i zato što korišćenje govora mržnje, uvreda, svakojakih etiketiranja... ne govori samo o odsustvu kućnog vaspitanja, nego i o intelektualnoj i moralnoj inferiornosti.

Onog trenutka kada se upotrebi govor mržnje umesto argumenata, ta otužna činjenica automatski diskvalifikuje autora tog komentara,




Srbima je stravično bitno da se bar nad Bosancima mogu osjećati superiorni kad već pred svima ostailma moraju da trpe vječni kompleks inferiornosti..


filipe,


dragosevacsutra dragosevacsutra 18:38 22.05.2023

Re: ima toga

naravno da ni trećerazredne zemlje ne doživljavaju da im guverneri daju ostavke da bi išli bili nekakav fikus u svjetskoj banci..


lagard

stros kan

kristalina

guterez

patrik njoroge

zhenmin liu

onako na prvu loptu.

jel treba jos?








newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:41 22.05.2023

Re: ima toga

dragosevacsutra
naravno da ni trećerazredne zemlje ne doživljavaju da im guverneri daju ostavke da bi išli bili nekakav fikus u svjetskoj banci..


lagard

stros kan

kristalina

guterez

patrik njoroge

zhenmin liu

onako na prvu loptu.

jel treba jos?










jesi ti glup il se praviš?
njima su ljudima istekli mandati..
ona je u sred mandata tražila apanažu za bolju lovu (a pogotovo penziju).. bez grama blama..
al rekoh, uopšte se ne bi iznenadila da nije bilo nikog da joj kaže pa ženo pa to se ne radi..

maksa83 maksa83 19:04 22.05.2023

Re: ima toga

al rekoh, uopšte se ne bi iznenadila da nije bilo nikog da joj kaže pa ženo pa to se ne radi..

Ja bih (bez ikakvog poznavanja ikoga u NBS) pretpostavio da je neko tamo ipak rekao "e, ne može, sramota je" pošto je NBS bukvalno jedina institucija koja me je do sada prijatno iznenađivala, sa tačke gledišta mene kao krajnjeg korisnika. Uveli PayPal, uveli riltajm transakcije, IPS kodove, imam osećaj da nešto rade ti ljudi tamo za nas na kraju lanca ishrane. Ista stvar je kažu i u Rusiji - za razliku od najvećeg dela establišmenta gde su pajaci tipa Šojgu i razni Putinovi instruktori džudoa iz mladosti i ortaci i rođaci i muljare njihova Centralna Banka i ljudi koji se bave finansijama su visoko kompetentni i oni održavaju tu stvar na kakvoj takvoj površini. Utisak Rusa koji ovde dođu je da smo mi po pitanju finansijskih tehnologija i usluga u kamenom dobu, pri čemu je moj lični utisak bio da nismo loši tehnološki mada su sve ritejl banke kao takve ovde krš, moraš da nađeš onu koja te najmanje nervira.
Milan Novković Milan Novković 19:59 22.05.2023

Re: ima toga

maksa83
al rekoh, uopšte se ne bi iznenadila da nije bilo nikog da joj kaže pa ženo pa to se ne radi..

Ja bih (bez ikakvog poznavanja ikoga u NBS) pretpostavio da je neko tamo ipak rekao "e, ne može, sramota je" pošto je NBS bukvalno jedina institucija koja me je do sada prijatno iznenađivala, sa tačke gledišta mene kao krajnjeg korisnika. Uveli PayPal, uveli riltajm transakcije, IPS kodove, imam osećaj da nešto rade ti ljudi tamo za nas na kraju lanca ishrane. Ista stvar je kažu i u Rusiji - za razliku od najvećeg dela establišmenta gde su pajaci tipa Šojgu i razni Putinovi instruktori džudoa iz mladosti i ortaci i rođaci i muljare njihova Centralna Banka i ljudi koji se bave finansijama su visoko kompetentni i oni održavaju tu stvar na kakvoj takvoj površini. Utisak Rusa koji ovde dođu je da smo mi po pitanju finansijskih tehnologija i usluga u kamenom dobu, pri čemu je moj lični utisak bio da nismo loši tehnološki mada su sve banke kao takve ovde krš, moraš da nađeš onu koja te najmanje nervira.

U trenutku kada je tu jedna banka prodata (pre, nemam pojma kad, oko 10 godina) jednoj EU banci moj dobar drugar je bio head of retail banking and treasury.

On je u banci bio od inkorporiranja i imali su zadatak da joj podignu cap oko 4x u relativno malo godina, što su i uradili.

On je sve uvukao u rt, svaku i najsitniju funkciju, svih ekspozitura, mašina, interneta.

I onda je novi EU vlasnik dao novi zadatak - da se sve to baci i zameni bez trzavica njihovim uigrani sistemom, koji se žestoko oslanjao na ...

... faxove


Dalje, jednom su mene pozvali u ime druge organizacije i drugog projekta da pomognem sa middleare, back-office, interfaceom ka GPRS terminalima ... komada 8,000 po Srbiji.

I sve lepo uradimo, uigramo, rt, txn centar čak u Londonu - do 200,000 transakcija dnevno, do 700 u sekundi, a tek nam lepo krenulo ...

... onda frka, frka, frka, ... local flavour, pa došao stranac, kupio, i zamenio svojim sistemom sa ...

... scratch karticama.

Trivija: ja sam pre toga dugo cmizdrio što ništa nit radimo nit pokušavamo tu, pošto su kukali neki programeri gledajući druge firme kako rastu. Tu imali oko 100 ljudi, i u 10 godina napravili promet od, recimo, (e)8K (programeri isčeprkali par web sajtova bez pitanja londonske centrale (ako se dobro sećam).

I baš sam bio veseo kad smo dobili taj ozbiljniji posao - čak ni kinte unapred, samo delić od prometa (u basis points se merio, al meni super cool, pokrivao dosta troškova, a razbili se od automatizacije - 15 person-minutes dnevno bilo potrebno ljudskog rada, radio i ako sve Oracle instance pocrkavaju, pa se sinhronisao kad i kako se oporave).

Al politično brutalisanje što je došlo posle toga me je potpuno oladilo od tog terena, tj svega nevezanog za kafanjering, i bio sam srećan kad sam izašao iz bizmisa

Jedino je cool imati zaposlene tu

Ipak, bez relativizacije nema ni absolutnog u jasnom fokusu - to tu nije ništa u poređenju sa ovde jednim poslom: eCommerce CEO nije hteo comp na stolu, samo printouts. I jedna smart lady sa PhD-jem u National Heritage (ovo je bio spin-off) CEO-u štampala emailove, i njegove odgovore rukom na papiru ukucavala nazad u comp.

Početak veka, head of customer vetting (vetted exchange poso bio), arhitekta blizu 80, poodmakao cancer, fin čovek mi prijavi bag.

Ja: "Richard, koji browser koristite"

Richard: "Milane, ja ne znam mnogo o tehnologiji. Šta je to browser?"

Zajeb sa ovom bezom je bio što su mnogi counterparties bili ljudi bez efektivne upotrebe kompjutera, a top stručnjaci (npr pozlativač kraljičinih kočija i krovova". Registracija 50 ekrana (vetting, da na berzi možeš da automatizuješ transakcije, ne moraš da proveravaš counterparties) i ovi ljudi su to radili na papiru, pa trebalo ukucavati.

Trebao da otvori ovaj sadašnji Kralj (crown estate dao ceo sprat u zgradi u Kensington palace gardens) al u poslednjem minutu morao negde i došao neki lord, 500 zvanica) ...

... i nisu zapatili liquidity pošto su 10x ili više aplikacija dobijali nego što bi ukucali dnevno - ukucavali 2-3.

Ja pokušao da ih ubedim da ukucavanje radimo u Bgd preko studentske zadruge, par funti po registraciji, oni naplaćivali ovde 250 funti godišnje za vetting - njet.

Kako nisu plaćali fakture polako smo se razišli.

Kasnije sam se pokajao, crno-bele crtice u mom karakteru, iako retke, nisu bile za ovo - ovde ti uvek država plaća sa oko dal godinu dana zakašnjenja (valjda, zaboravio sam lekciju), Ribozomova Norveška nas čekala, pa Japan, trebao sam ovim dedicama da uvrćemo polako ruku i ubedio bi ih, pa završio sa straubalnim referencama.

A opet, smor je raditi i sa normalnom korisnicima (Papeov kum je govorio "Samo mrtav korisnik je dobar korisnik", a sa ovima bi i Jodi pukao film


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:03 22.05.2023

Re: ima toga

njima su ljudima istekli mandati..




mirjana spoljaric eger
kori udovicki
mary robinson

'os jos?


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:10 22.05.2023

Re: ima toga

I onda je novi EU vlasnik dao novi zadatak - da se sve to baci i zameni bez trzavica njihovim uigrani sistemom, koji se žestoko oslanjao na ...

... faxove




wild guess... unicredit. kad su uzeli hvb uglavnom ebanking im se vratio u paper banking. sad nesto pokusavaju tipa - nesto su 'teli.

(nemoj da mi potvrdjujes ili negiras - skroz razumem ako ne zelis da eksponiras ortaka).


shmoo shmoo 21:39 22.05.2023

Варљиво и ово пролеће, јебеш му матер...

To što uredništvo B92 ne shvata profesionalno i odgovorno svoj posao na ovom blogu ne može se meni zameriti.


ako je ostavljena moderacija atorima i nema vise druge- onda si ti odgovoran.

to sto tako nesto dozvoljavas- govori o tebi, ti dozvoljavas da ti neko vredja one koji su u svom slobodnom vremenu doli da komentarisu kod tebe,..


Pisanje novinskih tekstova, blogova, aforizama, copywrite scenarija, reklamnih slogana, biografija, romana, knjiga za decu... je potvrda večne, besmrtne misli novinara i književnika Albera Kamija: "STVARATI ZNAČI DVOSTRUKO ŽIVETI."



Филипе, Филипе,...

Ц,ц, ц,...

Срам те било.

Ја разумем и године и пубертет...

Али зар кумицу, скоте један!










kick68 kick68 21:41 22.05.2023

Re: ima toga

jos su uklonjeni tragovi tog njenog performansa,...vidi sta je Sofijinom ocu besramnica odgovorila na mrezama,...


Ja se iskreno nadam da će odgovarati zbog ovoga. Nadam se da će je sankcionisati i struka i krivičari zbog tog ispada sa decom, dakle da će i zbog toga odgovarati.
Nadam se da će svi oni koji su je poslali tamo i dali joj dozvolu da radi to što radi, odgovarati pred strukom i zakonom, jer nadrilekarsvo spada u kriminal.
I da se manem tog I have a dream narativa, imam pitanje. Pobogu ljudi, šta je ovo?
Orci i Uruk haj?


maksa83 maksa83 21:49 22.05.2023

Re: ima toga

I da se manem tog I have a dream narativa, imam pitanje. Pobogu ljudi šta je ovo? [url=http://https://youtu.be/JOSgEh3LYNk]

To je samo generalni sekretar vlade na čelu kolone momaka od ranije poznatih organima gonjenja, ljudi su po Internetu identifikovali neke od njih, mešano ovdašnji i repupkasrski. Niko bez dosijea - ubistva, pljačke, otmice, iznude ... svestrani i preduzimljivi ljudi.

Pitali su Predsednika jednom oko toga i baš se naljutio i rekao da sve to nije istina, malo je falilo da kaže da ne zna ko je Novak Nedić, a možda mu se i to omaklo, nikad ne znaš sa tim čovekom šta će da kaže.

P.S. Tip je inače bio Belivukov hendler ali mu pokvarili igračku međutim kupili mu nove sve pet.
kick68 kick68 22:09 22.05.2023

Re: ima toga

generalni sekretar vlade

..je Uruk haj? Onako otvoreno, ništa iz potaje, da se negde sastaju krišom, da ih niko ne dovede u vezu?
Šta je sledeće?
Pitam ljude odande da li se plaše posle svega što se desilo. Kažu, pa, kao i obično, ni manje ni više. Sviko' narod.
maksa83 maksa83 22:25 22.05.2023

Re: ima toga

..je Uruk haj? Onako otvoreno, ništa iz potaje, da se negde sastaju krišom, da ih niko ne dovede u vezu?

Piše KRIK o tome već godinama, ali ništa ovde nema veze, nije bitno. Izađe Predsednik na televizor i kaže "to nije istina" i to je to. Dijana Hrkalović koja je bio deo tog lanca je malo bačena u istražni postupak, razvlačena po tabloidima, pa puštena kada je izvelo na neku od šundovizija da izrecituje "da je sve to maslo Neše Sline i da ona Predsednika iznad svega poštuje" i eno je sad na mitingu u Pančevu u publici. Nikom ništa, sve kul. Belivuka smotalo onomad uz fanfare i ... od tad nemamo pojma šta se dešava sa tim. Jovanjica? Nije se desilo, smeštaju tom divnom čoveku koji je samo hteo da gaji organski paradajz tako fini da moraju da mu ga čuvaju BIA i VOA.

Ništa ovde nema veze, learned helplessness, ništa nije bitno...


... osim da na vlast ne dođu FilipEmilijaIKOZNAKOJOŠ jer to ne bismo preživeli.
Milan Novković Milan Novković 23:05 22.05.2023

Re: ima toga

dragosevacsutra
I onda je novi EU vlasnik dao novi zadatak - da se sve to baci i zameni bez trzavica njihovim uigrani sistemom, koji se žestoko oslanjao na ...

... faxove




wild guess... unicredit. kad su uzeli hvb uglavnom ebanking im se vratio u paper banking. sad nesto pokusavaju tipa - nesto su 'teli.

(nemoj da mi potvrdjujes ili negiras - skroz razumem ako ne zelis da eksponiras ortaka).



Oni, da

Nije nikakvo eksponiranje, ovaj ortak je cool.
Nismo nikad radili zajedno na projektima, ali odemo u kafanu svaki put kad odem do Beograda

On obično zna puno detalja iz geopolitike koje nigde drugde ne nađem, pošto je posle te banke prošao kroz još dve, i zna puno o geo-ekonomskim planovima raznih tamo u regionu (npr Kineza, Rusa, ...) - razni su mu planovi prolazili kroz ruke.

Npr ja znam da sada Poljaci, Mađari, Česi i Baltičke države ubeđuju Zelenskog da pravi dil u Ukrajini (iako on to realno ne sme mimo anglosaksonskih "planova", ali ovaj drugar zna i detalje kineske priče Poljacima, i planova sa njima ... pošto mu je do više detalja nego nama amaterima poznata priča oko novog puta svile, posebno njenog evropskog dela.
crossover crossover 01:30 23.05.2023

Re: ima toga

maksa83
... osim da na vlast ne dođu FilipEmilijaIKOZNAKOJOŠ jer to ne bismo preživeli.


Јебеш ми све ако Филип већ није на власти тј. у некој шеми са снс картелом; ако није, онда је спектакуларно глуп што им овакву рекламу прави бесплатно. То је иста врста повратне спреге као кад се Чале Мутави керебечи по инстаграму са оним имбецилним сликама па онда изађе дупло више људи на улице. А Емилија је безазлен, његов крајњи домет је да претоварује слике са интернета и Басару са једног места на друго, то је само бесловесно глупо. Да нема таквих Цукерберг би липсо од глади.

Са првим делом твог коментара се слажем.
emilia emilia 02:32 23.05.2023

Čuvari srpskih "vrednosti".

angie01 nekada je bilo nezamislivo da neko u centru nacrta portret ratnog zlocinca na zgradi gde zive neki ljudi i da bude branjen od siledzija i da ovi stanari moraju to da trpe,...o cemu ti bre pricas



emilia emilia 02:39 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

U zatvoru na Klisi me posećivao mitropolit Porfirije, koji je u Blicu čitao moje pismo o tome kako su me mučili. Mitropolit Porfirije mi je bio prijatelj iz ranijih vremena. To je šokiralo šefa zatvora jer kako može neko kao Porfirije da dođe nekom kao što sam ja tamo’, Bokan.



emilia emilia 02:40 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

emilia emilia 02:55 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

365 komentara

rhae
30.04.2023. 13:51
Važno je da se gradi i radi, i da napredak ne može da se zaustavi.

Tanja
30.04.2023. 13:52
Zahvaljujući Predsedniku Vučiću i Vladi Srbije danas se dosta ulaže I gradi u Srbiji za bolji život građana Srbije.

Caca
30.04.2023. 13:53
Srbija nastavlja da vredno radi i da se gradi,a za to smo zahvalni našem predsedniku Vučiću koji vodi uspešnu politiku!

Teodor
30.04.2023. 13:57
Ponosni smo na nasu Srbiju koja se ubrzano gradi i napreduje.

Momir
30.04.2023. 13:58
Ovakva Srbija je dostojna imena Vucic da nije njega nista danas ne bi bilo ovako

Daca
30.04.2023. 13:59
Na svakom koraku se nasa zemlja razvija i napreduje to je dobar znak i rezultati uspesne zemlje.

Branko
30.04.2023. 14:00
Narod je srecan i zadovoljan sto se tice ovakvog skoka i ovakvog napredtka koje ima nasa prelepa Srbija.

Jelena
30.04.2023. 14:00
Važno je da se konstantno radi na poboljšanju uslova života građana i da se ulaganjem u infrastrukturu i razvoj privrede stvaraju novi poslovi i povećava standard. Podržavamo ovaj projekat i verujemo da će imati pozitivan uticaj na društvo.

sam
30.04.2023. 14:02
znacice mnogo za nas narod i drzavu jos veci napredak ce Srbija osetiti i koji ce se videti cak u svetu.

Gvozden
30.04.2023. 14:03
Nema vece srece i radosti kada se oseti i vidi kako iz dana u dan nasa zemlja napreduje i raste.

Vasa
30.04.2023. 14:04
Zahvalni smo na naseg predsednika koji se neumorno bori za opstanak i razvoj nase prelepe zemlje.

Sasa
30.04.2023. 14:06
Vucic radi svakim danom ubrzanim, napornim tempom, sve zarad unapredjenja Srbije

Preletač
30.04.2023. 14:06
Ovakav izgled nase prelepe i moderne Srbije je jos jedan veliki dan za nasu zemlju.

Miki
30.04.2023. 14:07
Vucicu je napredak i razvoj Srbije uvek na prvom mestu i zato za njega ne postoji odmor i predah cak ni nedeljom

nevena
30.04.2023. 14:07
Divno je to što se gradi mnogo objekata i što narod ima gde da radi.

Zora
30.04.2023. 14:07
Izgradnja i konstantna ulaganja su sinonimi Vuciceve politike

Milijana
30.04.2023. 14:08
Ostvaruje se jos jedan san Srbije upravo ovim snimkom dokazuje jos jedan veliki uspeh.

životinja
30.04.2023. 14:08
Najbolji pokazatelj odgovorne i marljive Vuciceve politike.

Zoja
30.04.2023. 14:08
Ovo je jos jedan primer koliko se u Srbiji radi i gradi. Vucic ne odmara, najvis voli kada se radovi zavrsavaju u predvidjenim rokovima

Nema
30.04.2023. 14:09
Radimo I gradimo za bolju budućnost naše dece.

Tasa
30.04.2023. 14:09
Divna je saradnja Vucica i Sinise Malog. Srbija ide smerom napretka i evropske uspesnosti

Bane
30.04.2023. 14:09
Niko ne moze da spreci ovakav veliki skok i dalji razvoj Srbije na svakom nivou.

Nikola
30.04.2023. 14:10
I nedeljom radno, svaka ti cast Vucko



SRBIJA NADE: Još 3 dana do najvećeg skupa u istoriji naše zemlje
DO velikog narodnog skupa, koji je nedavno najavio predsednik Srbije Aleksandar Vučić, ostala su još tri dana.




emilia emilia 02:59 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

emilia emilia 03:06 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

@usrana_motka
Šta do sad znamo o ekipi batinaša koje je okupio Novak Nedić da rastera paore na blokadi kod Pančeva:

emilia emilia 03:08 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

emilia emilia 03:15 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

Dejan Tomašević se učlanio u SNS
Nakon bivšeg tenisera Janka Tipsarevića, u Srpsku naprednu stranku učlanio se i bivši košarkaški reprezentativac.





@protivdictature
Po potrebi dva puta učlanjenje u stranku.

Vi ste postali komedija, nažalost nama ste tragedija.



emilia emilia 03:43 23.05.2023

Re: Čuvari srpskih "vrednosti".

@DijanaV
Devojčici su u školu doneli bakarnu žicu da bi je ismevali jer je Romkinja, po fazonu vi skupljate bakar, pa evo da učestvujemo. Otac vozi kamion po Evropi, majka drzi cvećaru. I niko nece sa njom na maturu. I svi ćute. I tako učestvuju u nasilju. Je l ovo Srbija koju hoćemo???

@DejanRandjic
M. Gorkog kod Kalenića 19.30. Upucan teenager. Pucač otisao kroz Čuburski prepun dece.
Kuva na sve strane

https://twitter.com/i/status/1660708640318169088






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana