Sport

Igra prestola

NNN RSS / 09.07.2023. u 22:49
Stigli smo do druge polovine Vimbldona, favoriti se uglavnom drže, sada više nema lakih protivnika, a najboljeg na kraju čeka teniski presto.
s_trophies.jpg
 
U okviru 4. kola najzanimljiviji meč su odgrali Rubljov i Bublik, 1. set je bio potpuno izjednaček dok Bublik nije servis greškama poklonio set, u drugom je Rubljov dobio u TB, a sledeća dva ponovo TB i Kazahstanac je uspeo da izjednači, u odlučujućem setu Rus je na 3:3 napravio brejk, a u poslednjem gemu za meč-loptu je odigrao poen turnira i plasirao se u svoje 1. vimbldonsko četvrtfinale. Safiulin je neočekivao lako preokrenuo Šapovalova, Siner je rutinski dobio Kolumbijca Galana, a dugački mečevi na Centralnom terenu su žestoko zakasnili meč dana Đoković - Hurkač. Donekle sam već najavio taj meč na prošlom blogu koji je glupi algoritam zaključao nekoliko sati pre nego što je trebalo. U prvom setu Hurkač je očekivano krenuo da bombarduje (retko koji prvi servis ispod 210, a video sam i jedan od 227 km/h), ali ono što je bilo zadivljujuće je da ih je pogađao skoro 90%, pa nije bilo brejk-lopti i došli smo do TB, rekli bismo Novakov teren, mada je Poljak držao ekstremno visok nivo servisa, došao do set-lopti, a onda mu se stegla ruka i 8:6 za Đokovića! U drugom setu Novak je krenuo nešto bolje da reternira, mada je Poljakov prvi servis i dalje bio skoro neuhvatljiv, uspeo u jednom gemu da dođe do brejk-lopte, ali Hurkač je vezao 3 asa, onda je u nekom od sledećih gemova Novak vezao 3 poena na 2. servis protivnika, a ovaj je opet ispalio 3 projektila od 220 i više km/h, a na četvrtoj brejk-lopti se desila bizarna situacija, Novak je napao Poljak je jedva zakačio lopticu vrhom reketa koja je jedva preletela mrežu i vratila se nazad - nije bilo brejkova i opet TB i opet Novak uz oscilacije dobija 8:6! Pobednika ovog meča, koji će da se nastavi sutra, čeka Rubljov. 
U prvoj polovini žreba sutra igraju Alkaraz - Beretini, Dimitrov - Rune, Medvedev - Lehečka i Cicipas - Jubanks.
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 21:18 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Upravo si opisao današnju Ameriku

I Ukrajinu.

Ne znam da li je to fašizam, raduje bih se klonio tog pojma, ali na sceni je ono što se u Srbiji zvalo homogenizacija, i što su jedni, Slobin blok, podržavali, a drugi, Slobina opozicija, osuđivali i ismevali.

Ova teniserka je dokaz identičnog šablona.

Razlika je samo u tome što oni koji su to kod Srba osuđivali, kod Ukrajinaca podržavaju.
Radi se o onom prozapadnom delu javnosti.

Sećam se nekog TV reportera koji valjda posle pobede Srba nad Hrvatima u nekoj utakmici govorio o ratu i osveti za nejač, i žestoko mu ne taj deo javnosti zamerao što meša politiku i sport, a ovde se, evo, nalaze opravdanja tipa, pa nema pravila.

Jel postojalo pravilo da reporter ne sme da pominje nejač?

A uveren sam da tačno isti ljudi koji sada podržavaju ukrajinsku homogenizaciju osuđuju srpsku.


Ali...sve je to samo još jedan od mnogih dokaza nemanja sopstvenih ni stavova a kamoli principa.
Sluša to šta mu mediji serviraju i ponavlja.
Kad mu kažu viči ua Rusi, živeo Zelenski, on viče, sutra kad (akobogda) klovna zapad pusti niz vodu, vikaće ua klovn.

Tako trenutno ta strana funkcioniše, i zato je u redu kad Ukrajinka diskriminiše, a kad bi Srbin rekao da neće da pruži ruku Hrvatu, e to bi već bilo za lomaču.
predatortz predatortz 21:18 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Није, Предомире, није. Фашизам има мање-више прецизно дефинисане карактеристике, и неопходно је да су све те карактеристике присутне да би се неко уређење назвало фашизмом.


Na akademskom nivou, u pravu si.
Što se onog drugog, životnog dela priče tiče, Vijetnamcima je bilo sasvim svejedno da li se spaljivanje napalmom uklapa u definicije ili ne.

Šta hoću da kažem?

Ono što je Hitler bio onda, Amerika je danas - generator nestabilnosti na planeti.
Uz skoro isti izgovor - mi smo odabrani da blablablabla...
gvozden1 gvozden1 21:19 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

бар док не победи на изборима неко у кога се куну и бабе и унуци, и полицајци и лопуже, црква, банкари, газде, радници, сељаци и поштена интелигенција, и док тај чврстом руком не заведе ред.

Ima li opozicije u Ukrajini?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:23 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Amerika je na primer za vreme Drugog svetskog rata je strpala sve ondašnje Japance u nešto što najviše podseća na konc-logore ALI se to nikada ne može podvesti pod fašizam. Može se nazvati kako god ali ne i fašizmom…


samo ih jebe gvantanamo


predatortz predatortz 21:28 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

dragosevacsutra
Amerika je na primer za vreme Drugog svetskog rata je strpala sve ondašnje Japance u nešto što najviše podseća na konc-logore ALI se to nikada ne može podvesti pod fašizam. Može se nazvati kako god ali ne i fašizmom…


samo ih jebe gvantanamo




Ma bre, i američki antifašizam je bio genocidan.
Jer, Hirošima i Nagasaki su knjiški primeri genocidne namere sprovedene u delo.

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:29 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Мислим да Принчипеса није захтевала да се Новак дисквалификује с Ролан Гароса зато што је написао "Косово је срце Србије" пред камером и тиме,


e a zamisli da saciri napise napise da je gostivar srce kosova?




dragosevacsutra dragosevacsutra 21:31 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

A uveren sam da tačno isti ljudi koji sada podržavaju ukrajinsku homogenizaciju osuđuju srpsku.


i to pazi, narocitno ovi severnjaci.

jebote do juce su bili juznjaci i izvozili parIku, a danas sever.

i njemu smeta kosovo je srce srbije.

jel vam svira llcoolj?

a u tetovo, gostivar navraca li se?




predatortz predatortz 21:31 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

gvozden1
бар док не победи на изборима неко у кога се куну и бабе и унуци, и полицајци и лопуже, црква, банкари, газде, радници, сељаци и поштена интелигенција, и док тај чврстом руком не заведе ред.

Ima li opozicije u Ukrajini?


Bilo je neke, pa ih zapališe u Odesi.
gvozden1 gvozden1 21:39 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

predatortz
gvozden1
бар док не победи на изборима неко у кога се куну и бабе и унуци, и полицајци и лопуже, црква, банкари, газде, радници, сељаци и поштена интелигенција, и док тај чврстом руком не заведе ред.

Ima li opozicije u Ukrajini?


Bilo je neke, pa ih zapališe u Odesi.


Milošević je imao ihahaj opoziciju, Pašić na Krfu, i ne samo na Krfu, Jovanović u Londonu, Draža u Ba sakupio i svoje političke protivnike, i još im mesto predsedavajućeg dao, to samo da se predupredi tvrdnja, rat je, zato nema opozicije.

U Ukrajini čisto jednoumlje, al ne da ne smeta, nego se i ne primećuje.

Al zato po ruskoj diktaturi se puca ko da žive tamo i lično ih pogađa.

Žao im Rusa:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:40 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Na akademskom nivou, u pravu si.

Па о погрешној употреби те речи и говорим, наравно да идем по дефиницији, по чему би другом. А то што су све речи потрошене, па свако из неких својих разлога виче и ово оно, то је нешто друго. Кад се посвађам с другом кажем му да је коњ, а знам да није, академски гледано. Али у тој ситуацији и ја и мој друг и сви други знају да лупам, па нема штете, али кад се намерно и систематски муте појмови на крупном плану, онда штета зна да буде повелика.
NNN NNN 21:44 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

pa sad navijaš za Tunižanke.
Pobedila!
I Sabalenka mi je ok, ali Žaber mi draža, a nije neko ko "ide niz dlaku",
kada je pre godinu i po dana Novak bio anatemisan u Australiji, ona je jedna od retikih iz samog vrha tenisa koja je javno stala u Novakovu zaštitu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:51 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Пусти те аустралијске будале, скинуше их с власти одмах на изборима, а надали се да ће испасти баш велики јунаци, није шала, заштитили цео континент од Новака, јер су тако били у могућности!
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:53 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

култ вође


ekspert. pa jel onda afganistan sada fasisticka drzava ili ne?


principessa_etrusca principessa_etrusca 23:51 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

marco_de.manccini
Slažem se!
Ali treba nazivati fašizmom diskriminaciju sportista zbog toga što je njihova zemlja u ratu, pa i zabranu igranja pod zastavom njihove zemlje.

Та дискриминација је већ озбиљнија тема, а не тамо нека тенисерка која крши правило које не постоји.

Мислим да Принчипеса није захтевала да се Новак дисквалификује с Ролан Гароса зато што је написао "Косово је срце Србије" пред камером и тиме, цитирам, "користио турнир за промоцију политичких ставова". Неки политичари и неки Олимпијски комитети јесу мало драмили за публику, али је Међународни олимпијски комитет одмах разјаснио да нема никакве ингеренције над приватним тениским турнирима, док је директор турнира у Паризу разјаснио да они немају правиола против испољавања политичких ставова и чича-мича.

Ја имам разумевања за спортисту који долази из земље која је окупирана, чији је део окупиран или која је нападнута, па упути поруку каква је била Новакова, “Косово је срце Србије, стоп насиљу”. И Свитолина је могла да искористи неку своју конференцију за штампу у такву сврху.

Она је међутим изабрала НЕСПОРТСКИ начин да се обрачунава са руским и белоруским тенисеркама. Суштина спортског такмичења и спортског ривалства је да оно не прелази у лични анимозитет и лично непоштовање.

Не може се све кодификовати, а осим правила постоји уобичајена пракса, значајна баш због неговања духа сваког спорта, па и тениса.

Шта би Белорускиња Азаренка уопште могла да има са ратом у Украјини?

Са друге стране, Украјинка Свитолина је из Одесе и извесно су јој познати догађаји из 2014. и како се у њеном граду испољио украјински нацизам. Да ли се она дистацирала од тих догађаја? Ако није, да ли мислиш да можда ниједна тенисерка не треба да се икада рукује са њом?
NNN NNN 00:05 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

надали се да ће испасти баш велики јунаци, није шала, заштитили цео континент од Новака, јер су тако били у могућности!
Kada su ga proterali koristeći poslednji adut - diskreciono pravo resornog ministra, bukvalno je tadašnji premijer rekao "Odbranili smo granice države"
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:26 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Ја имам разумевања за спортисту ...

Па и ја кажем да је Новак имао право да пише шта хоће, то каже и Међународни олимпијски комитет, и директор турнира, и сви се слажемо, иако писање политичких порука после тениских мечева није уобичајена пракса "значајна за неговање спортског духа". Слично, и Свитолина има исто то право да скрене из уобичајене праксе и да се не рукује с ким год хоће. То што је она то скретање из праксе најавила још пре турнира, а за тебе је веома страшно, за мене је плус, јер се избегавају мучне сцене, "протокол" је унапред установљен, неће бити руковања ко год да победи, кад заврши меч идемо свако својим путем, ради се о политичкој поруци, ништа лично.
NNN NNN 00:36 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Шта би Белорускиња Азаренка уопште могла да има са ратом у Украјини?
To je bilo baš glupo (ali možda je to njen način da brani Ukrajinu), jer Azarenka je više od 10 godina rezident SAD (teoretski svojim porezom finansira naoružavanje Ukrajine) i odmah čim je Rusija napala Ukrajinu se javno deklarisala protiv toga...
dakle nerukovanje sa Vikom je bilo priličan pucanj u spostvenu nogu, ali jebi ga rat je 24-karatno sranje i retko šta dobro proistekne iz toga.

Najpoznatiji slučaj "nerukovanja" (koji nema veze sa rukovanjem) se desio pred finala Vimbldona 1992. kada je Ivanišević rekao da neće da pleše* sa Monikom, a mogao je bar da sačeka da Seleš izgubi od Graf... doduše i on je tada izgubio od Agasija, pa bi bio pametniji da je ćutao, ali jbg. takav je impulsivan, a bio je rat i on je verovatno imao potrebu (ili pritisak) da se javno izjasni.

*jedna od lepih tradicija Vimbldona je da se posle turnira organizuje bal gde se pojavljuju vimbldonski šampioni i često pobednici u muškoj i ženskoj konkurenciji otplešu na početku...
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:25 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

To je bilo baš glupo ...

Да разјаснимио, ја у ниједном тренутку нисам рекао да је паметно, да баш тако треба, једино што дискутујем је Свитолинино право да прескочи нешто што у датом тренутку не жели да учини. Дакле, говоримо o принципу, Принчипеса се изјаснила да Свитолина треба да буде дисквалификована, а ја се једноставно не слажем, јер нема никаквог основа за такво нешто. Што би рекао МОК, "који вам је људи, немамо ингеренције".

Ово остало, нацизам, фашизам, што се ниоткуда уплиће ... ријечи, ријечи, само ријечи ...

С друге стране, да сам ја неки дуче и да могу да дисквалификујем кога год хоћу, онда то свакако не би била Свитолина, већ део публике који је звиждао док је Вика излазила. Навијање је навијање, навија ко хоће за кога хоће, али звиждање при изласку је било крајње непријатно и неприлично. Али, будући да нисам дуче, и то њихово понашање је у домену "јбг, слобода значи и да имаш слободу да испаднеш баш кретен".

* * *

Успут, Вика је јуначки прешла преко свега и свака јој част. Можда грешим, чак ми се учинило и да је кратко махнула Елини на крају меча, спаковала се и кренула да излази. Е, тек ту, при звиждaњу, завртела је главом у неверици.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:27 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

*jedna od lepih tradicija Vimbldona je da se posle turnira organizuje bal gde se pojavljuju vimbldonski šampioni i često pobednici u muškoj i ženskoj konkurenciji otplešu na početku...

Предлажем да Горан и Моника окрену један круг кад Новак ове године "заврши" и Њујорк, па нек пукну душмани.
alselone alselone 06:25 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Jes’ vala ili ti ga u prevodu… Gde god možeš a ti fašizam posadi…


Sign of the times. Ovo je vreme teških reči. Sve je "best ever", "worst ever", fašizam, nacizam, kurci, palci, samo rokaj do kraja da ostaviš dojam. Pravednički gnev je zavladao planetom. To je woke način obraćanja. Ne budite woke.

Sa druge strane, neko je pomenuo negde, da ne tražim sada, čitao sam sa telefona, kako je odlika fašizma neka borba protiv svetske zavere pa eto zato Amerika nije fašistička a Rusija jeste. Pa bokte mazo Amerika se 70 godina bavi silovanjem država udaljenih i po 15 hiljada kilometara jer su se one udružile protiv nje i ubeđuju svoje građane da su to eto morali jer će inače te siromašne države na magarcima i cikloima doći i srušiti Vašington. Bukvalno su se bavili time kako moraju da ratuju jer su skoro svi protiv njih i kad razbiju tu zaveru za dve godine onda će svima biti bolje. I tako 70 godina.

I to nije fašizam, ja se slažem, nego mu se treba dati novo ime.
predatortz predatortz 06:52 14.07.2023

Re: Polufinale - žene


Sa druge strane, neko je pomenuo negde, da ne tražim sada, čitao sam sa telefona, kako je odlika fašizma neka borba protiv svetske zavere pa eto zato Amerika nije fašistička a Rusija jeste. Pa bokte mazo Amerika se 70 godina bavi silovanjem država udaljenih i po 15 hiljada kilometara jer su se one udružile protiv nje i ubeđuju svoje građane da su to eto morali jer će inače te siromašne države na magarcima i cikloia dođi i srušiti Vašington. Bukvalno su se bavili time kako moraju da ratuju jer su skoro svi protiv njih i kad razbiju tu zaveru za dve godine onda će svima biti bolje.


Plus taj trip o "odabranosti američke nacije, o njenoj misiji da uređuje ceo svet" koji ljudima usađuju u glavu. Pazi, ljudima je normalno da oni kažu kako će u nekoj zemlji da zaustave ruski ili kineski uticaj.
Čitaj - sme da postoji samo naš uticaj. Ekonomski, politički, kulturni (mada su sa ovim trećim prilično deficitarni, malo šta mogu da ponude).
I ljudi kažu kako je to ok!
Pazi, oni su napravili prevrat u Ukrajini da bi suzbili ruski uticaj! U državi u kojoj je ruski jezik bio dominantan, državi u kojoj žive Rusi ti suzbijaš "ruski uticaj" prevratom i iživljavanjem nad Rusima, njihovim jezikom, kulturom, Crkvom...
I onda je fašista Putin, koji je rekao "e sad ću da vam jebem mater!".
Ne, za tu priču čovek mora biti stvarno sa posebnim potrebama...

Ako se to nekom ne uklapa u knjiške definicije pisane pre sto godina, a ne govorimo o matematici pa da su u kamen uklesane, to ne znači da ta pojava svojim delima ne vuče na fašizam.
Opasno vuče!
Mi smo izabrani, naše vrednosti su najbolje, tuđe ćemo da potiskujemo parama, prevratima, ucenama, ratovima, svoj interes oružjem branimo hiljadama milja od kuće, on je ugrožen postojanjem drugih...

Da gospodo, to jeste fašizam! Fašizam u novom, šarenijem ruhu. Naoko simpatičniji, ali po načinu izvršenja isti kao i onaj stari.
Neki bi ga nazvali imperijalizam, ja ću ovako kao i do sada.





principessa_etrusca principessa_etrusca 07:02 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

То што је она то скретање из праксе најавила још пре турнира, а за тебе је веома страшно, за мене је плус, јер се избегавају мучне сцене, "протокол" је унапред установљен, неће бити руковања ко год да победи, кад заврши меч идемо свако својим путем, ради се о политичкој поруци, ништа лично.

Вимбледон је некада важио за турнир где се пре свега негује sportsmаnship, односно, пре свега, одсуство лоше воље према противнику, ко год да тај противник јесте.

То је пре свега било такмичење појединачних спортиста чију је добру игру публика наизменично награђивала аплаузом.

Урушавање вимблдонског спортског духа се манифестује последњих деценија на разне начине, рецимо и кроз доношење националних застава као да се ради о фудбалским репрезентацијама, кроз аплаудирање тенисеру за кога навијаш, а звиждање његовом противнику, а врхунац је вероватно била забрана учешћа Русима и Белорусима прошле године, тако да је Свитолинин допринос релативно миноран, међутим успоставља ружан модел за будућност.
benedykt benedykt 07:18 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

alselone

Sa druge strane, neko je pomenuo negde, da ne tražim sada, čitao sam sa telefona, kako je odlika fašizma neka borba protiv svetske zavere pa eto zato Amerika nije fašistička a Rusija jeste. Pa bokte mazo Amerika se 70 godina bavi silovanjem država udaljenih i po 15 hiljada kilometara jer su se one udružile protiv nje i ubeđuju svoje građane da su to eto morali jer će inače te siromašne države na magarcima i cikloima doći i srušiti Vašington. Bukvalno su se bavili time kako moraju da ratuju jer su skoro svi protiv njih i kad razbiju tu zaveru za dve godine onda će svima biti bolje. I tako 70 godina.

Taj neko koji je pomenuo to sa zaverom sam bio ja, hvala na pitanju. Što se tiče tvojih opservacija slažem se sa delom vezanim za to da je Amerika sve i svašta radila po svetu ALI to nije i dalje fašizam, odnosno možeš da ga zoveš kako god ti je srcu drago od imperijalizma, neokolonijalzma, pa na dalje ali nije prosto niti može biti fašizam.
Fašizam kao svog primarnog protivnika postavlja tačno određenu vrstu internacionalne/globalne zavere, odnosno osnovna postavka je da će data nacija i njena tradicionalna kultura biti uništena/potlačena zahvaljujući korozivnom efektu individualističkog liberalizma koji dolazi iz inostranstva a kojim potajno upravlja ta internacionalna/globalna zavera…
bene_geserit bene_geserit 07:18 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

I to nije fašizam, ja se slažem, nego mu se treba dati novo ime.

Pa dobro, i Filip će da zanemari bilo kakve komunističke zločine jer je u pitanju "anti-fašizam".
Nego, ovo je blog o sportu, opasno se bližimo četnicima i partizanima ...
predatortz predatortz 07:33 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Nego, ovo je blog o sportu, opasno se bližimo četnicima i partizanima ...


Mnogima ova tema služi za sprdnju, a ona je suštinski problem današnje Srbije. Sve što nam se događalo u nizu pogrešnih skretanja poslednjih decenija, uzrokovano je tim nametnutim režimom.
Kada jedan narod ubediš u ispravnost ideologije koje je po difoltu protiv njega, koja je činila sve da uništi sve vrednosti tog naroda, da smanji teritoriju na kojoj taj narod živi, odnosno koju kontroliše, kada žrtve jednog naroda guraš pod tepih radi "bratstva" sa onim koji su ga ubijali, činili genocid nad njim, onda si taj narod uništio. Duhovno, moralno, a posledično i fizički.
To danas živimo!
promoter promoter 07:40 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

marco_de.manccini
Slažem se!
Ali treba nazivati fašizmom diskriminaciju sportista zbog toga što je njihova zemlja u ratu, pa i zabranu igranja pod zastavom njihove zemlje.

Та дискриминација је већ озбиљнија тема, а не тамо нека тенисерка која крши правило које не постоји.

Мислим да Принчипеса није захтевала да се Новак дисквалификује с Ролан Гароса зато што је написао "Косово је срце Србије" пред камером и тиме, цитирам, "користио турнир за промоцију политичких ставова". Неки политичари и неки Олимпијски комитети јесу мало драмили за публику, али је Међународни олимпијски комитет одмах разјаснио да нема никакве ингеренције над приватним тениским турнирима, док је директор турнира у Паризу разјаснио да они немају правиола против испољавања политичких ставова и чича-мича.

Normalno!
Samo po propisima.
promoter promoter 07:52 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
alselone

Sa druge strane, neko je pomenuo negde, da ne tražim sada, čitao sam sa telefona, kako je odlika fašizma neka borba protiv svetske zavere pa eto zato Amerika nije fašistička a Rusija jeste. Pa bokte mazo Amerika se 70 godina bavi silovanjem država udaljenih i po 15 hiljada kilometara jer su se one udružile protiv nje i ubeđuju svoje građane da su to eto morali jer će inače te siromašne države na magarcima i cikloima doći i srušiti Vašington. Bukvalno su se bavili time kako moraju da ratuju jer su skoro svi protiv njih i kad razbiju tu zaveru za dve godine onda će svima biti bolje. I tako 70 godina.

Taj neko koji je pomenuo to sa zaverom sam bio ja, hvala na pitanju. Što se tiče tvojih opservacija slažem se sa delom vezanim za to da je Amerika sve i svašta radila po svetu ALI to nije i dalje fašizam, odnosno možeš da ga zoveš kako god ti je srcu drago od imperijalizma, neokolonijalzma, pa na dalje ali nije prosto niti može biti fašizam.
Fašizam kao svog primarnog protivnika postavlja tačno određenu vrstu internacionalne/globalne zavere, odnosno osnovna postavka je da će data nacija i njena tradicionalna kultura biti uništena/potlačena zahvaljujući korozivnom efektu individualističkog liberalizma koji dolazi iz inostranstva a kojim potajno upravlja ta internacionalna/globalna zavera…

Benediktu, to što ti ovime, i još poneki, pričaš je najozbiljnije sviranje kurcu.
Kakve kurčeve definicije fašizma i slične budalaštine.
Svi (mi) koji kažemo da je ponašanje države braće Amera fašizam, u stvari, im činimo uslugu.
Jer smo odabrali znatno blažu formu birajući između fašizma i nacizma.
Nacizam je to i to ogroman.
Koga boli kurac ko je američki predsednik i da li se Ameri kunu njemu kao u bivšoj državi Titi?
Potrebno je samo posmatrati rezultare aktivnosti njihovog režima po svetu - u državama na rastojanju od 0 do 20 hiljada kilometra udaljenih od njih.
Dakle, to ne da je fašizam, nego fašizam na kvadrat?
Slična paralela je sa time da su, putem Srebrenice, Srbi postali genocidni.
I niko po svetu se ne muči da usklađuje događaj sa definicijom genocida.
Još će i za Srbe da donesu zakon da su u obavezi svako jutro da to ponavljaju.
benedykt benedykt 08:04 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

gvozden1

Milošević je imao ihahaj opoziciju, Pašić na Krfu, i ne samo na Krfu, Jovanović u Londonu, Draža u Ba sakupio i svoje političke protivnike, i još im mesto predsedavajućeg dao, to samo da se predupredi tvrdnja, rat je, zato nema opozicije.

U Ukrajini čisto jednoumlje, al ne da ne smeta, nego se i ne primećuje.

Al zato po ruskoj diktaturi se puca ko da žive tamo i lično ih pogađa.

Žao im Rusa:)

Zanimljivo viđenje kako onoga što se danas dešava u Ukrajini i Rusiji, tako i nekih detalja srpske istorije u prošlom veku. Sačekaj, sada sam već zbunjen jer bih se mogao zakleti da ni Jovanović u Londonu kao ni Draža na kongres u tvom komšiluku nisu pozvali Zbor Dimitrija Ljotića iz nekog nepoznatog razloga. Takođe bih se mogao zakleti da je krajem 1940. isti taj Zbor bio zabranjen kao politička partija, njegovi članovi pohapšeni a sam Ljotić prvo bio u nekoj vrsti kućnoj pritvora pa se onda posle krio po manastirima dok je za njim bila izdata poternica, odnosno tek sa nemačkom okupacijom Zbor nastavlja sa radom.
Tako da je sve do početka rata u Ukrajini postojala svaka moguća opozicija uključujući tu i drugu najjaču parlamentarnu stranku koja je bila izrazito pro-ruska sa sve Medvedčukom kome je sam Putin krstio kćerku. Nakon početka rata se ona zabranjuje kao i neke druge ne toliko bitne partije i to zato što su bile povezane sa Rusijom a ne zato što su opozicija. Tako da i sada u Ukrajini postoji opozicija samo je ona avaj ukrajinska, pa se pretpostavljam ona po tebi ne računa…
bene_geserit bene_geserit 08:33 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Tako da je sve do početka rata u Ukrajini postojala svaka moguća opozicija

Jeste, jeste. Samo kad dobije izbore onda popije revoluciju dal narandžastu dal majdan.
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:34 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Урушавање вимблдонског спортског духа се манифестује последњих деценија на разне начине, рецимо и кроз доношење националних застава као да се ради о фудбалским репрезентацијама, кроз аплаудирање тенисеру за кога навијаш, а звиждање његовом противнику, а врхунац је вероватно била забрана учешћа Русима и Белорусима прошле године, тако да је Свитолинин допринос релативно миноран, међутим успоставља ружан модел за будућност.


otvoreni rasizam - kako vimbledona tako i atp i svih ostalih sportskih organizacija. cekaj - jel normalno da se sportistima negira drzavljanstvo? cini mi se da ima niz konvencija o sprecavanju apatridije - kad ono odjednom - sad nema veze...


shmoo shmoo 08:35 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

principessa_etrusca

Она је међутим изабрала НЕСПОРТСКИ начин да се обрачунава са руским и белоруским тенисеркама. Суштина спортског такмичења и спортског ривалства је да оно не прелази у лични анимозитет и лично непоштовање.


А је л' се сећате када су Хрвати у Атини 1995. године напустили своје 3. место на победничком постољу зато што нису хтели да слушају нашу химну. Ми били први (ономад када је Даниловић онако крвнички закуцавао преко Литванца Сабониса), а Хрвати били тада трећи.

Пази, примили су своју бронзу тада али су напустили постоље пре извођења химне.

Стварно су Дудеки. Одувек били и остали.

Не сећам се да су због тога били нешто оштро кажњени иако су направили тај тежак прекршај званичног протокола.

Е, али ово са Нолетом је супер!

Пази, Ноле је успео да натера чак и оне енглеске кретенчине испраног мозга да навијају за Русе против њега.







alselone alselone 08:36 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Nego, ovo je blog o sportu, opasno se bližimo četnicima i partizanima ...

U pravu si. Danas je veliki meč, udaljavam se iz ove isprazne rasprave. Idem da poradim posla pa da mogu da gledam na miru.
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:40 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

slusam ovu curku na n1 sa nekim nazovi palamud gostom apropo vulina.

ona citira vucica 'ako nam ameri daju dokaze procesuiracemo ga, ali od toga nema nista'.

a pametnica joj odgovara - 'treba obrnuto - prvo da ga procesuiramo pa onda da damo dokaze amerikancima'.

a rujama i kinezima necete?



benedykt benedykt 08:42 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Benediktu, to što ti ovime, i još poneki, pričaš je najozbiljnije sviranje kurcu.
Kakve kurčeve definicije fašizma i slične budalaštine.
Svi (mi) koji kažemo da je ponašanje države braće Amera fašizam, u stvari, im činimo uslugu.
Jer smo odabrali znatno blažu formu birajući između fašizma i nacizma.
Nacizam je to i to ogroman.
Koga boli kurac ko je američki predsednik i da li se Ameri kunu njemu kao u bivšoj državi Titi?
Potrebno je samo posmatrati rezultare aktivnosti njihovog režima po svetu - u državama na rastojanju od 0 do 20 hiljada kilometra udaljenih od njih.
Dakle, to ne da je fašizam, nego fašizam na kvadrat?
Slična paralela je sa time da su, putem Srebrenice, Srbi postali genocidni.
I niko po svetu se ne muči da usklađuje događaj sa definicijom genocida.
Još će i za Srbe da donesu zakon da su u obavezi svako jutro da to ponavljaju.

Znači ako dobro shvatam pošto je neko drugi težak ratni zločin u Srebrenici nazvao potpuno pogrešno genocidom, onda tako i ti možeš sa punim pravom da ono što Amerika radi nazivaš ne čak ni fašizmom već nacizmom…!?? Koga sad tu uostalom treba da boli briga za sve te kurčeve definicije fašizma/genocida i slične budalaštine, nego raspali Mile kako ti je srcu drago.
Koliko takođe shvatam pošto su jedino bitni rezultati na rastojanju od 0 do 20.000 kilometara onda nema gorih fašista/nacista od Britanske imperije, a oni Cezarovi u Starom Rimu su praktično rodonačelnici fašizma/nacizma kao pokreta.
Ima sve to nekog dubokog smisla ja da ti nešto kaJem brte…
predatortz predatortz 08:51 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

dragosevacsutra
slusam ovu curku na n1 sa nekim nazovi palamud gostom apropo vulina.

ona citira vucica 'ako nam ameri daju dokaze procesuiracemo ga, ali od toga nema nista'.

a pametnica joj odgovara - 'treba obrnuto - prvo da ga procesuiramo pa onda da damo dokaze amerikancima'.

a rujama i kinezima necete?






O tome i pričam!
Ljudima su toliko isprali mozak da smatraju za obavezu da se bez pogovora sluša ono što traži Amerika. Da se ne proverava, da se ne utvrđuju činjenice, nego da se postupa u roku od odmah.

Traba, po takvim, intelektualno uskraćenim sa mentalitetom robova, svi kolektivno da skočimo u odbranu ukrajinskog suvereniteta, jer je tako rekao famozni "Zapad", dok ista ta stoka razvaljuje naš suverenitet, na našoj teritoriji, stavljajući naš narod van zakona.

U ovoj zemlji treba preispitati sve - od osnovnoškolskog do visokog obrazovanja i menjati stvari iz korena.
Ovako imamo ljude koji su stekli neke diplome a da nisu naučeni ni da misle, ni da budu slobodni ljudi.


shmoo shmoo 08:56 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

dragosevacsutra
slusam ovu curku na n1 sa nekim nazovi palamud gostom apropo vulina.

ona citira vucica 'ako nam ameri daju dokaze procesuiracemo ga, ali od toga nema nista'.

a pametnica joj odgovara - 'treba obrnuto - prvo da ga procesuiramo pa onda da damo dokaze amerikancima'.

a rujama i kinezima necete?




Од пре неколико дана дели се преко вибера клип са прославе 4. јула у америчкој амбасади у Београду... Испод иде песма дечјег хора (види клип доле).

На том снимку са пријема су сви... И Вучић и Вук Драшковић, Дачић, Јеремић, Лутовац, Ђилас, Чанак, Шапић,... Буквално сви. Снимљени како долазе на пријем док их дочекује Кристофер Хил са својом госпођом. Прилазе један по један са својим госпођама... Отприлике исто као што су некада, пре 150-200 година српске спахије ишли на поклоњење турском паши на Калемегдану.

А на крају тог клипа са пријема пише:

Опозиција и власт су нам добро.

А ти?

Еси ми добар?


Проследио ја тај клип даље, а један другар ме пита:

"Где је овде Вулин?"

Ја му одговорио:

"Он је тог дана био на пецању са Боцан Харченком. Упецали су једног Пригожина од 120 кила."







Zaboravljamo heroje i junake,
pamtimo samo loše likove,
jer nam zemljom upravljaju stranke
što štite lopove i nitkove.
Naša deca odlaze dok mene
brine da li će se vratiti,
a ti bleneš u rijaliti!

Naši životi su laž,
drugi sa njima rukovode.
Imamo dugačak staž
lišeni slobode.

Nebitne stvari drže nas podalje
od same suštine i realnosti.
One su paravan koje staju
iza svake sramne istine i stvarnosti.

Mirno spavaj, nacijo,
pod okupacijom!

Zaboravljamo heroje i junake,
pamtimo samo loše likove,
jer nam zemljom upravljaju stranke
što štite lopove i nitkove.
Naša deca odlaze dok mene
brine da li će se vratiti,
a ti bleneš u rijaliti!

Bez empatije smo rođeni u sebičnim željama,
i kroz život vođeni stranim idejama.
Iza malih ekrana živimo tuđe živote, volimo idiote!
Duševna nam je hrana da gledamo grozote, užas i strahote!

Uživamo u teroru voditelja.
Pratimo noćnu moru iz fotelja!

Zaboravljamo heroje i junake,
pamtimo samo loše likove,
jer nam zemljom upravljaju stranke
što štite lopove i nitkove.
Naša deca odlaze dok mene
brine da li će se vratiti,
a ti bleneš u rijaliti!


promoter promoter 09:22 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Benediktu, to što ti ovime, i još poneki, pričaš je najozbiljnije sviranje kurcu.
Kakve kurčeve definicije fašizma i slične budalaštine.
Svi (mi) koji kažemo da je ponašanje države braće Amera fašizam, u stvari, im činimo uslugu.
Jer smo odabrali znatno blažu formu birajući između fašizma i nacizma.
Nacizam je to i to ogroman.
Koga boli kurac ko je američki predsednik i da li se Ameri kunu njemu kao u bivšoj državi Titi?
Potrebno je samo posmatrati rezultare aktivnosti njihovog režima po svetu - u državama na rastojanju od 0 do 20 hiljada kilometra udaljenih od njih.
Dakle, to ne da je fašizam, nego fašizam na kvadrat?
Slična paralela je sa time da su, putem Srebrenice, Srbi postali genocidni.
I niko po svetu se ne muči da usklađuje događaj sa definicijom genocida.
Još će i za Srbe da donesu zakon da su u obavezi svako jutro da to ponavljaju.

Znači ako dobro shvatam pošto je neko drugi težak ratni zločin u Srebrenici nazvao potpuno pogrešno genocidom, onda tako i ti možeš sa punim pravom da ono što Amerika radi nazivaš ne čak ni fašizmom već nacizmom…!?? Koga sad tu uostalom treba da boli briga za sve te kurčeve definicije fašizma/genocida i slične budalaštine, nego raspali Mile kako ti je srcu drago.
Koliko takođe shvatam pošto su jedino bitni rezultati na rastojanju od 0 do 20.000 kilometara onda nema gorih fašista/nacista od Britanske imperije, a oni Cezarovi u Starom Rimu su praktično rodonačelnici fašizma/nacizma kao pokreta.
Ima sve to nekog dubokog smisla ja da ti nešto kaJem brte…

Ne bih ja išao, što kažu braća Hrvati, do 'stoljeća sedmog'.
Nego bih se ograničio samo na period posle drugog svetskog rata, uključujući i taj rat.
Uostalom, braća Ameri su državu i 'sazidali' na genocidu Indijanaca.
U krajnjoj liniji, gledajući, dodatno, rad braće Španaca, i ostalih belaca, slobodno možemo da zaključimo da je bela rasa, naša rasa, go kurac, te da, po svemu što je naša rasa uradila, uopšte ne bi bilo šteta da i ne postoji.
gvozden1 gvozden1 09:29 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

jer bih se mogao zakleti da ni Jovanović u Londonu kao ni Draža na kongres u tvom komšiluku nisu pozvali Zbor Dimitrija

Čudna logika, ako nije bio Ljotić , znači da nije bio niko?

Nije Ljotića, ali druge jeste, Jovanović je imao Hrvate u opoziciji, Šubašića, imao čak i Grola, i bio mu ministar iako su bili u permanentnim konfrontacijama.

A država u ratu, baš kao sad Ukrajina.

Postoji li tako nešto u Ukrajini?

Pa ne, tamo vlada jednoumlje, kao kod Hitlera Staljina i Tite.

To je stanje stvari, ljudski je, a i politički mudro to konstatovati.
benedykt benedykt 09:31 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

bene_geserit
Tako da je sve do početka rata u Ukrajini postojala svaka moguća opozicija

Jeste, jeste. Samo kad dobije izbore onda popije revoluciju dal narandžastu dal majdan.

Pa sad, Narandžasta je počela zato što je Janukovič malo (više) pokrao u drugom krugu predsedničkih izbora, odnosno odjednom su toku popodneva pred sam kraj glasanja u Donbasu počele da naviru bukvalno reke misterioznih glasača, pa se tako u jednom okrugu desilo da izlaznost bude čitavih 127%. Na tim izborima je inače prisustvovalo i oko pola hiljade posmatrača koje je tamo poslao OEBS i to iz nekih skoro pa pedeset različitih zemalja uključujući tu i bivše sovjetske republike a ne samo iz EU. Oni takođe odbiju da proglase izbore poštenim tj insistiraju na tome da se desila velika izborna krađa. Počinje Narandžasta revolucija i kao njen Ishod se ponovi drugi krug izbora, koga Juščenko glat dobije kao što je trebao po svim prognozama i tzv exit polls ispitivanjima da pobedi i kada se prvi put glasalo.

Šest godina tj 2010. posle Janukovič dobija izbore pobedivši Juliju Timošenko i nikakvih problema nema sve do onog trenutka kada Ukrajina na jesen 2013. treba da potpiše sporazum o slobodnoj trgovini sa EU. Rusija tada malo preti, pa čak Putinov savetnik Glazjev kao glavni i odgovorni za odnose sa Ukrajinom pominje onako između redova da bi Rusija mogla to i na neke druge načine da sve to reši a ne samo na lepo i sa milom. Pri tome se naravno obećavaju silne milijarde i popusti na gas, jer je tada sada već davno zaboravljena Evroazijska unija u fokusu Kremlja. Janukovič se u novembru prvo složi da bi onda iznenada odbio da potpiše taj sporazum sa EU, koga je inače ukrajinska skupština prethodno usvojila sa velikom većinom glasova. Počinje čuveni Majdan, ostalo je već istorija sa ili bez Viktorije Nuland potpuno svejedno…
benedykt benedykt 09:50 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

gvozden1
jer bih se mogao zakleti da ni Jovanović u Londonu kao ni Draža na kongres u tvom komšiluku nisu pozvali Zbor Dimitrija

Čudna logika, ako nije bio Ljotić , znači da nije bio niko?

Nije Ljotića, ali druge jeste, Jovanović je imao Hrvate u opoziciji, Šubašića, imao čak i Grola, i bio mu ministar iako su bili u permanentnim konfrontacijama.

A država u ratu, baš kao sad Ukrajina.

Postoji li tako nešto u Ukrajini?

Pa sad, i po tebi ako nema nekih ukrajinskih Ljotića kao da nema nigde nikoga. Pri tome zaboravljaš da je i sam Zelenski pod jedan jevrejskog porekla a pod broj dva da je njemu ruski jezik primarni tj onaj koga je jedino znao do pre nekoliko godina.
Prema tome tačan odgovor na tvoje pitanje je da, u Ukrajini i sada za vreme rata postoje opozicione partije. Pa je uostalom tako i prvi čovek te nekadašnje pro-ruske partije, koju je Putinov kum Medvedčuk osnovao i finansirao, nastavio da bude u ukrajinskoj skupštini tako što je više od polovine njihovih poslanika osnovalo novu parlamentarnu grupu samo sa drugim imenom…
bene_geserit bene_geserit 10:03 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Pa sad

Šta li si nadrobio, mrzi me da čitam, budi malo koncizan.
"Ima" opozicionih partija ali im se ne sme dozvoliti da dobiju izbore.
gvozden1 gvozden1 10:13 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

ri tome zaboravljaš da je i sam Zelenski pod jedan jevrejskog porekla

I kakve sad to veze ima?
Nije valjda da jevrejsko poreklo opravdava sve?
Jevrejin, Jevrejin, nikoga to ne bi trebalo da bude briga, niti da bude argument bilo čemu.

sada za vreme rata postoje opozicione partije

Čiji su stavovi različiti od zvaničnih?

U čemu se razlikuju, postoji li neko ko sme da kaže, ono što je Šubašić govorio Jovanoviću, da treba zauzeti drugačiju politiku prema Draži i Titi?

Sme li u Ukrajini neko javno da se zalaže za drugačiju politiku od zvanične prema Rusiji, Putinu?

Ekstremizam u Ukrajini je retko viđen, ali zapad je to prihvatio, instalirao, pa se čini da je to normalno stanje.
A nije.
Oni su čak i u zakon stavili zabranu pregovaranja, što je nenormalno.
Da li je neko u skupštini zagovarao drugačiji stav, da li je bilo protesta, demonstracija nekih protiv tog nenormalnog zakona, jel se usudio iko?

Taj ekstremizam je u osnovi i ove teniserke, mora da pokaže da mrzi Ruse.

To se vidi i u saopštenjima, dok Rusi kažu " neprijatelj je imao tolike i tolike gubitke u ljudstvu" Ukrajinci govore "ubili smo toliko i toliko Rusa"

Patologija, ne ratni sukob.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:30 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

marco_de.manccini
To je bilo baš glupo ...

Да разјаснимио, ја у ниједном тренутку нисам рекао да је паметно, да баш тако треба, једино што дискутујем је Свитолинино право да прескочи нешто што у датом тренутку не жели да учини. Дакле, говоримо o принципу, Принчипеса се изјаснила да Свитолина треба да буде дисквалификована, а ја се једноставно не слажем, јер нема никаквог основа за такво нешто. Што би рекао МОК, "који вам је људи, немамо ингеренције".

Ово остало, нацизам, фашизам, што се ниоткуда уплиће ... ријечи, ријечи, само ријечи ...

С друге стране, да сам ја неки дуче и да могу да дисквалификујем кога год хоћу, онда то свакако не би била Свитолина, већ део публике који је звиждао док је Вика излазила. Навијање је навијање, навија ко хоће за кога хоће, али звиждање при изласку је било крајње непријатно и неприлично. Али, будући да нисам дуче, и то њихово понашање је у домену "јбг, слобода значи и да имаш слободу да испаднеш баш кретен".

* * *

Успут, Вика је јуначки прешла преко свега и свака јој част. Можда грешим, чак ми се учинило и да је кратко махнула Елини на крају меча, спаковала се и кренула да излази. Е, тек ту, при звиждaњу, завртела је главом у неверици.


sve tako kako kažeš.. princeza za promjenu drži slovo o zapadnom licimurstvu nama umjesto tamo gdje bi trebalo..
i da podvučem, da, zaista su bukvalno odvratni licimuri s tim zviždanjem, pride malograđani..
tješim se da su to matore budale.. gledala sam neki snimak kako su intervjuisali publiku ove godine na wimbldonu pitanjem šta mislite o novaku..
pa matori svi I don't like him, I don't like his attitude.. mladi svi he's the best..
učiteljica malog djeteta rekla he's a tiny bit of a bad person because he's boastfull..
a jeste malo parochial ženica al šta da im radiš..
ja to sve gledam u ključu kako će moja djeca sutra proći sa tim i takvim stavovima prema svemu što nije WASP..
pa mislim da ta struja slabi i da se neka nova knjiga već sama piše jer škola tuče nemilice porukama kako su razlike super super, ne može bolje a Indusi samo rastu i rastu..
biće cjenim ok..
a đoku bole đon.. čovjek se provodi za sve pare
benedykt benedykt 10:32 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

bene_geserit
Pa sad

Šta li si nadrobio, mrzi me da čitam, budi malo koncizan.
"Ima" opozicionih partija ali im se ne sme dozvoliti da dobiju izbore.

Nadrobio sam neosporne činjenice, a inače je upravo partija Zelenskog tj Sluga naroda kao opoziciona partija dobila prethodne izbore i potukla do nogu do tada vladajuću Porošenkovu partiju, kao što je ranije te iste godine i sam Zelenski pobedio na predsedničkim izborima Porošenka kao dotadašnjeg predsednika Ukrajine. Dakle, ima opozicionih partija i danas, a na prethodnim izborima kako parlamentarnim tako i predsedničkim je upravo opozicija i pobedila, te tako došla na vlast.
Koliko shvatam pod biti opozicija u Ukrajini se izgleda mi podrazumeva biti jedino pro-putinovska opozicija…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:32 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

predatortz
trip o "odabranosti američke nacije, o njenoj misiji da uređuje ceo svet"
Da gospodo, to jeste fašizam!


nije.. to je imperijalizam..
isto oće da bude gadan al ni približno tako kao to povlačenje crte između nas koji smo ok i njih koji nisu..
skroz drugi par opanaka
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:33 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

predatortz
Nego, ovo je blog o sportu, opasno se bližimo četnicima i partizanima ...


Mnogima ova tema služi za sprdnju, a ona je suštinski problem današnje Srbije. Sve što nam se događalo u nizu pogrešnih skretanja poslednjih decenija, uzrokovano je tim nametnutim režimom.


ma i ovo ne..
kod nas je zadnjih 3 decenije sve samo goli grabež..
nikakva uvjerenja, ideologije, principi.. ništa osim gole otimačine..
zašto tako lako uspjeva to vrv ima veze sa ideologijama prošlosti (prije svega komunizmom) al ideja vodilja je jedino i samo grabež
benedykt benedykt 10:45 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

gvozden1
ri tome zaboravljaš da je i sam Zelenski pod jedan jevrejskog porekla

I kakve sad to veze ima?
Nije valjda da jevrejsko poreklo opravdava sve?
Jevrejin, Jevrejin, nikoga to ne bi trebalo da bude briga, niti da bude argument bilo čemu.

sada za vreme rata postoje opozicione partije

Čiji su stavovi različiti od zvaničnih?

U čemu se razlikuju, postoji li neko ko sme da kaže, ono što je Šubašić govorio Jovanoviću, da treba zauzeti drugačiju politiku prema Draži i Titi?

Sme li u Ukrajini neko javno da se zalaže za drugačiju politiku od zvanične prema Rusiji, Putinu?.

Zelenski se kao ruskojezični Jevrejin pominje jer si ti napomenuo Šubašića kao Hrvata, a ako si zaboravio Putinova Rusija je prvo napala Ukrajinu pa me samo zanima o kakvoj to tačno drugačijoj politici ti pričaš…?!? Da li su Jovanović i njegov ministar vojni Draža, odnosno Pašić u Prvom svetskom imali nekoga ko se javno zalagao za drugačiju politiku prema Hitleru, odnosno Austro-Ugarskoj i Nemačkoj Kajzera Vilhelma…?!
Vidim da si očigledno zaboravio tj nisi izgleda mi shvatio zašto ti tačno pominjem Ljotićev Zbor i njihovu zabranu pred sam rat, jer je optužnica bila da su on i Nedić spremali puč za račun Nemaca, odnosno da ih je Nemačka finansirala, tj skoro pa potpuno identični razlozi kao oni zbog kojih je Ukrajina zabranila tu partiju Putinovog kuma. Isto tako je uostalom i Velika Britanija zabranila Mozlijevu BUF partiju po izbijanju 2. Svetskog rata, a njega samog strpala u zatvor…
benedykt benedykt 10:52 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Ne bih ja išao, što kažu braća Hrvati, do 'stoljeća sedmog'.
Nego bih se ograničio samo na period posle drugog svetskog rata, uključujući i taj rat.
Uostalom, braća Ameri su državu i 'sazidali' na genocidu Indijanaca.
U krajnjoj liniji, gledajući, dodatno, rad braće Španaca, i ostalih belaca, slobodno možemo da zaključimo da je bela rasa, naša rasa, go kurac, te da, po svemu što je naša rasa uradila, uopšte ne bi bilo šteta da i ne postoji.

Sačekaj sada me već zbunjuješ, dakle računa se samo ono posle 2. Svetskog rata a onda ide priča o genocidu Indijanaca, odnosno onome što su radili Španci u Latinskoj Americi. Mislim, je l’ to i Ameriku odnosno Španiju od pre nekoliko vekova svrstavaš u fašističko/nacističke tvorevine ili ja tu nešto debelo propuštam…?!
gvozden1 gvozden1 10:54 14.07.2023

Re: Polufinale - žene


Zelenski se kao ruskojezični Jevrejin pominje jer si ti napomenuo Šubašića kao Hrvata

Kao opoziciju prema Jovanoviću, koji je imao različite stavove po krucijalni pitanjima, po odnosu prema svojoj vojsci, JVuO, i ideološkim protivnicima, komunistima.
Ima li Zelenski takvu opoziciju?

Nema, u Ukrajini ne postoji ništa osim ekstremizma, nema NVO koji kritikuje vlast, nema " žena u crnom" Kandićki, Biserko, nema " dok "puzim ne mogu da guzim"

U Ukrajini takve vežu za bandere.


Da li su Jovanović i njegov ministar vojni Draža, odnosno Pašić u Prvom svetskom imali nekoga ko se javno zalagao za drugačiju politiku prema Hitleru, odnosno Austro-Ugarskoj


Naravno da jesu, jedan od njih je bio Trumbić, koji je imao dijametralno različite stavove i od Pašića, pa je ovaj s njim ipak pregovorao.
benedykt benedykt 11:15 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

gvozden1

Zelenski se kao ruskojezični Jevrejin pominje jer si ti napomenuo Šubašića kao Hrvata

Kao opoziciju prema Jovanoviću, koji je imao različite stavove po krucijalni pitanjima, po odnosu prema svojoj vojsci, JVuO, i ideološkim protivnicima, komunistima.
Ima li Zelenski takvu opoziciju?

Da li su Jovanović i njegov ministar vojni Draža, odnosno Pašić u Prvom svetskom imali nekoga ko se javno zalagao za drugačiju politiku prema Hitleru, odnosno Austro-Ugarskoj


Naravno da jesu, jedan od njih je bio Trumbić, koji je imao dijametralno različite stavove i od Pašića, pa je ovaj s njim ipak pregovorao.

Pod jedan, Ante Trumbić nije bio ni državljanin Kraljevine Srbije a kamoli opozicioni političar, kao što je sa Pašićem pregovarao pretežno o tome kako će izgledati ta neka buduća država kada se rat završi, a i to zato jer su celoj toj priči debelo kumovali Englezi.
Pod dva, situacija u današnjoj Ukrajini se ne može preterano porediti po tim nekim pitanjima gde ti sad trpaš Šubašića, jer Ukrajina nije okupirana niti postoje dva pokreta otpora, kao što se ni isti taj ban Šubašić nije zalagao da se uspostavi drugačiji odnos prema Hitlerovoj Nemačkoj.

Prema tome, Cvetković je zabranio Ljotićev Zbor, Čerčil je isto to uradio sa engleskim fašistima Osvalda Mozlija, pa je tako nakon početka rata i Zelenski zabranio partiju Putinovog kuma…
gvozden1 gvozden1 11:55 14.07.2023

Re: Polufinale - žene


Pod jedan, Ante Trumbić nije bio ni državljanin Kraljevine Srbije a kamoli opozicioni političar, kao što je sa Pašićem pregovarao pretežno o tome kako će izgledati ta neka buduća država kada se rat završi, a i to zato jer su celoj toj priči debelo kumovali Englezi.
Pod dva, situacija u današnjoj Ukrajini se ne može preterano porediti po tim nekim pitanjima gde ti sad trpaš Šubašića, jer Ukrajina nije okupirana niti postoje dva pokreta otpora, kao što se ni isti taj ban Šubašić nije zalagao da se uspostavi drugačiji odnos prema Hitlerovoj Nemačkoj.

Prema tome, Cvetković je zabranio Ljotićev Zbor, Čerčil je isto to uradio sa engleskim fašistima Osvalda Mozlija, pa je tako nakon početka rata i Zelenski zabranio partiju Putinovog kuma…


Preslikana situacija naravno da ne postoji, pa je moguće sve relativizovati.

Svakako da Trumbić jeste bio oponent Pašiću, koga je ovaj uvažavao, i to po najvažnijem pitanju, pitanju izgleda buduće države.

Pomenuo sam i Grola kao oponenta Jovanoviću, ali i to se može relativizovati.

Ono što ne može su one bandere koje pomenuh, i nepostojanje građanskih pokreta u Ukrajini, što se sve uklapa u nacionalnu homogenizaciju, koja se sad, začudo, smatra poželjnom.


A najvažnije, sve su to ukrajinske unutrašnje stvari, ali i ruske bi trebalo da ostanu ruske.

A ovde imamo traženje sitnih creva na ruskoj strani, a na ukrajinskoj se isto to, samo dignuto na kvadrat, ne primećuje, ili kad se skrene pažnja, onda se brani.

Paljenje ljudi, bandere, teniserka koja diskriminiše druge koji sa ratom veze nemaju, sve se to uzima kao normalno.
A nije, užasno je.

A te užasne stvari rade Ukrajinci podržani od strane njihove države.

E to je Ukrajina, i naravno da bi bolje bilo da ona, takva, prestane da postoji, da bude poražena.

A da li će biti?
Nadajmo se.
promoter promoter 12:05 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Ne bih ja išao, što kažu braća Hrvati, do 'stoljeća sedmog'.
Nego bih se ograničio samo na period posle drugog svetskog rata, uključujući i taj rat.
Uostalom, braća Ameri su državu i 'sazidali' na genocidu Indijanaca.
U krajnjoj liniji, gledajući, dodatno, rad braće Španaca, i ostalih belaca, slobodno možemo da zaključimo da je bela rasa, naša rasa, go kurac, te da, po svemu što je naša rasa uradila, uopšte ne bi bilo šteta da i ne postoji.

Sačekaj sada me već zbunjuješ, dakle računa se samo ono posle 2. Svetskog rata a onda ide priča o genocidu Indijanaca, odnosno onome što su radili Španci u Latinskoj Americi. Mislim, je l’ to i Ameriku odnosno Španiju od pre nekoliko vekova svrstavaš u fašističko/nacističke tvorevine ili ja tu nešto debelo propuštam…?!

To ti kažem.
promoter promoter 12:08 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

newimprovedtadejus
predatortz
trip o "odabranosti američke nacije, o njenoj misiji da uređuje ceo svet"
Da gospodo, to jeste fašizam!


nije.. to je imperijalizam..
isto oće da bude gadan al ni približno tako kao to povlačenje crte između nas koji smo ok i njih koji nisu..
skroz drugi par opanaka

Da li ti hoćeš da kažeš da su braća Ameri kul, jer su pobili samo desetine miliona ljudi, a sve bi bilo drugačije da su bili fašisti 'po definiciji'.
Jer bi tada pobili na stotine miliona.
Jebeš tričavih desetine miliona pobijenih, to nije fašizam i đenosajd, ali ono u Srebrrenici jeste.
Jebote, koliko (vas) glupih ljudi ima, to je strašno.
benedykt benedykt 12:44 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Da li ti hoćeš da kažeš da su braća Ameri kul, jer su pobili samo desetine miliona ljudi, a sve bi bilo drugačije da su bili fašisti 'po definiciji'.

Pokušava da ti se objasni da se koristiš otprilike sledećom poprilično uvrnutom logikom.
Premisa prva, fašisti su ubili desetine miliona.
Premisa druga, Amerika je pobila desetine miliona.
Konkluzija, Amerika je fašistička…
promoter promoter 13:33 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Da li ti hoćeš da kažeš da su braća Ameri kul, jer su pobili samo desetine miliona ljudi, a sve bi bilo drugačije da su bili fašisti 'po definiciji'.

Pokušava da ti se objasni da se koristiš otprilike sledećom poprilično uvrnutom logikom.
Premisa prva, fašisti su ubili desetine miliona.
Premisa druga, Amerika je pobila desetine miliona.
Konkluzija, Amerika je fašistička…

Aaaaaa!
Pa sada mi je jasno.
Oni nisu fašisti jer se ne slažu sa definicijom.
Dakle, bili bi fašisti da su ubili par stotina ljudi da se njihovo ponašanje slaže sa definicijom, a ovako mogu da rokaju i pobiju milione, ali nisu fašisti?!
Jebote, glupi ste kao kitonijus.
alselone alselone 15:16 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Danas je veliki meč,

Jbt kako dosadan meč. Ovaj braćela je naučio jedan udarac i jednu kombinaciju i to ćera do iznemoglosti.
benedykt benedykt 17:23 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter
benedykt
promoter

Da li ti hoćeš da kažeš da su braća Ameri kul, jer su pobili samo desetine miliona ljudi, a sve bi bilo drugačije da su bili fašisti 'po definiciji'.

Pokušava da ti se objasni da se koristiš otprilike sledećom poprilično uvrnutom logikom.
Premisa prva, fašisti su ubili desetine miliona.
Premisa druga, Amerika je pobila desetine miliona.
Konkluzija, Amerika je fašistička…

Aaaaaa!
Pa sada mi je jasno.
Oni nisu fašisti jer se ne slažu sa definicijom.
Dakle, bili bi fašisti da su ubili par stotina ljudi da se njihovo ponašanje slaže sa definicijom, a ovako mogu da rokaju i pobiju milione, ali nisu fašisti?!
Jebote, glupi ste kao kitonijus.

Eto, šta uradi usmereno obrazovanje od čoveka, a lepo sam ti i ljuCki sve iz najbolje namere objašnjavao. Dakle onaj Trivium koga sam pominjao kod školstva, se inače sastoji od gramatike, retorike i što je najbitnije logike. Naučili te gramatici da ne grešimo dušu, retorika skoro pa nula a logika minus jedan, odnosno svi koji ubijaju milione su fašisti jer su i fašisti toliko pobili…
vcucko vcucko 18:50 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

shmoo


А је л' се сећате када су Хрвати у Атини 1995. године напустили своје 3. место на победничком постољу зато што нису хтели да слушају нашу химну.

Nisu hteli da slušaju svoju himnu, do prekjuče, u ovom slučaju ono "našu" na stranu.

Ima (urbana?) legenda, kako je pokojni Miha u Maksimiru 1999. iz sveg glasa pevao "Hej Sloveni" i baš upadljivo pogledom i gestikulacijom fiksirao Đmantulu u loži, dok je išao ključni stih "proklet bio izdajica svoje domovine". Pri čemu je Miha opasno koketirao sa tzv. delijama na liniji zvezda-srbija-nikad-jugoslavija, znači ništa ideološki, čisto qrčenje.

Sam trenutak nigde nije ovekovečen, ima samo onaj jedan, službeni snimak HRT koji je preuzimao i RTS i svi osali.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:22 14.07.2023

Re: Polufinale - žene

Đmantulu


who the fuck is?
promoter promoter 04:20 15.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter
benedykt
promoter

Da li ti hoćeš da kažeš da su braća Ameri kul, jer su pobili samo desetine miliona ljudi, a sve bi bilo drugačije da su bili fašisti 'po definiciji'.

Pokušava da ti se objasni da se koristiš otprilike sledećom poprilično uvrnutom logikom.
Premisa prva, fašisti su ubili desetine miliona.
Premisa druga, Amerika je pobila desetine miliona.
Konkluzija, Amerika je fašistička…

Aaaaaa!
Pa sada mi je jasno.
Oni nisu fašisti jer se ne slažu sa definicijom.
Dakle, bili bi fašisti da su ubili par stotina ljudi da se njihovo ponašanje slaže sa definicijom, a ovako mogu da rokaju i pobiju milione, ali nisu fašisti?!
Jebote, glupi ste kao kitonijus.

Eto, šta uradi usmereno obrazovanje od čoveka, a lepo sam ti i ljuCki sve iz najbolje namere objašnjavao. Dakle onaj Trivium koga sam pominjao kod školstva, se inače sastoji od gramatike, retorike i što je najbitnije logike. Naučili te gramatici da ne grešimo dušu, retorika skoro pa nula a logika minus jedan, odnosno svi koji ubijaju milione su fašisti jer su i fašisti toliko pobili…

Kakvo kurčevo usmereno obrazovanje!
O čemu ti to?
Nego, preskočio sam ono gde si nabrojao koje fakultete si završio?
shmoo shmoo 07:05 15.07.2023

Цигани поздрављају свога шампиона

vcucko

znači ništa ideološki, čisto qrčenje.



А чему би нам другом фудбал и иначе служио него томе.





benedykt benedykt 07:41 15.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Kakvo kurčevo usmereno obrazovanje!
O čemu ti to?
Nego, preskočio sam ono gde si nabrojao koje fakultete si završio?

Ah, znači opet krenule selo-veselo prozivke i propitivanja. Avaj, imam utisak da je pravo pitanje ko je ovde od nas imao logiku kao predmet, jer ti očigledno da nisi ni prošao pored iste u bilo kom obliku.
Eh da i čisto da ne zaboravim, takvu ”pamet” i ”obrazovanje” sam pretežno sretao kako sedi i ispija pivkana ispred lokalnog STR-a po selima oko Bgd-a, pa mi se nekako čini kako bi možda trebao da promeniš one tvoje vikend rute obžderavanja po nekakvim čartljama te da kreneš u hodočašće međ’ STR & ladan pivkan sabraću svoju. Win-Win situješn, jer em štediš pare na benzin i mesinu, em ćeš biti svoj među svojima. Možeš posle da prodaješ ovde šta si sve naučio od sabraće, pa da se svi malo smejemo…
promoter promoter 09:32 15.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Kakvo kurčevo usmereno obrazovanje!
O čemu ti to?
Nego, preskočio sam ono gde si nabrojao koje fakultete si završio?

Ah, znači opet krenule selo-veselo prozivke i propitivanja. Avaj, imam utisak da je pravo pitanje ko je ovde od nas imao logiku kao predmet, jer ti očigledno da nisi ni prošao pored iste u bilo kom obliku.
Eh da i čisto da ne zaboravim, takvu ”pamet” i ”obrazovanje” sam pretežno sretao kako sedi i ispija pivkana ispred lokalnog STR-a po selima oko Bgd-a, pa mi se nekako čini kako bi možda trebao da promeniš one tvoje vikend rute obžderavanja po nekakvim čartljama te da kreneš u hodočašće međ’ STR & ladan pivkan sabraću svoju. Win-Win situješn, jer em štediš pare na benzin i mesinu, em ćeš biti svoj među svojima. Možeš posle da prodaješ ovde šta si sve naučio od sabraće, pa da se svi malo smejemo…

U praćenju moga rada si sigurno preskočio da ja ne pijem nikakav alkohol.
Od predmeta vezane za logiku sam imao i Bulovu logiku.
Istina tamo je bilo samo 14 osnovnih Bulovih jednačina sa dve (digitalne) promenjive.
Što se tiče sedenja ispred seoske prodavnice, jako sam se radovao sedenju ispred iste sa komšijama mog drugara koji ima vikendicu u jednom selu na Zlatiboru.
Kada smo tamo, ja uživam u razgovoru sa seljacima ispred te prodavnice.
Retko inteligentni ljudi.
Kada mene vide, samo uzviknu 'evo ide gajba piva', jer im ja uvek platim gajbu piva ni ne pitajući hoće li.
Divni ljudi, prihvatili su me kao svojeg.
Nego, pusti mene, nego, ne izlista ti fakultete koje si završio?
Što se tiče ožderavanja po okolnim čatrljama, evo baš sada se spremamo put Fruške gore, a klopu smo rezervisali za 3 sata, popodne, u jednom restoranu na Dunavu.
benedykt benedykt 14:46 15.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Od predmeta vezane za logiku sam imao i Bulovu logiku.
Istina tamo je bilo samo 14 osnovnih Bulovih jednačina sa dve (digitalne) promenjive.

Ukoliko si želeo bilo koga da impresioniraš samo da ti kažem da si se gadno izblamirao, jer originalni naziv Bulove logike je ako nisi znao Bulova algebra, odnosno nešto između ostalog vezano i za tvoj zanat. Vidim da ti još nisu objasnili da matematička logika i ona druga (tradicionalna ili Aristotelovska) logika nemaju baš previše dodirnih tačaka, pa se onda detinjasto hvalisaš sa jednačinama sa dve promenljive. E muko moja fah-idiotska, jadi moji ”obrazovani”…
promoter promoter 17:24 15.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Od predmeta vezane za logiku sam imao i Bulovu logiku.
Istina tamo je bilo samo 14 osnovnih Bulovih jednačina sa dve (digitalne) promenjive.

Ukoliko si želeo bilo koga da impresioniraš samo da ti kažem da si se gadno izblamirao, jer originalni naziv Bulove logike je ako nisi znao Bulova algebra, odnosno nešto između ostalog vezano i za tvoj zanat. Vidim da ti još nisu objasnili da matematička logika i ona druga (tradicionalna ili Aristotelovska) logika nemaju baš previše dodirnih tačaka, pa se onda detinjasto hvalisaš sa jednačinama sa dve promenljive. E muko moja fah-idiotska, jadi moji ”obrazovani”…

Eeee, jebiga!
Sada si me diskvalifikovao do jaja?
Pa da, kakve veze ima Bulova algebra sa logikom?
U mom zanatu onaj ko zna ove jednačine sa samo dve promenjive (uključujući i njihove komplementarne vrednosti) može da solidno zaradi za leb.
Nego, pusti ti mene - reci ti nama koje fakultete si ti završio?
benedykt benedykt 07:12 16.07.2023

Re: Polufinale - žene

promoter

Pa da, kakve veze ima Bulova algebra sa logikom?
U mom zanatu onaj ko zna ove jednačine sa samo dve promenjive (uključujući i njihove komplementarne vrednosti) može da solidno zaradi za leb.

Nema skoro pa nikakve sem što su neke bazične postavke pretočene u matematičke formule, pa se to onda posle ispostavilo kao jako korisno za tvoj zanat. No dobro, nisam ni sumnjao da čak ni ono najosnovnije u smislu odakle se sve to kod tebe u zanatu stvorilo nisi naučio, nego ko o čemu a baba Čarlivoje o jednačinama sa dve promenljive. Koliko kapiram ta fah-idiotija je kod tebe otišla toliko daleko da nisi sposoban čak ni najgluplji u pet prostoproširenih rečenica komentar da napišeš a da ne koristiš taj zanatski slog gde je svaka rečenica u jednom redu kao da su te tvoje jednačine u pitanju…
promoter promoter 08:13 16.07.2023

Re: Polufinale - žene

benedykt
promoter

Pa da, kakve veze ima Bulova algebra sa logikom?
U mom zanatu onaj ko zna ove jednačine sa samo dve promenjive (uključujući i njihove komplementarne vrednosti) može da solidno zaradi za leb.

Nema skoro pa nikakve sem što su neke bazične postavke pretočene u matematičke formule, pa se to onda posle ispostavilo kao jako korisno za tvoj zanat. No dobro, nisam ni sumnjao da čak ni ono najosnovnije u smislu odakle se sve to kod tebe u zanatu stvorilo nisi naučio, nego ko o čemu a baba Čarlivoje o jednačinama sa dve promenljive. Koliko kapiram ta fah-idiotija je kod tebe otišla toliko daleko da nisi sposoban čak ni najgluplji u pet prostoproširenih rečenica komentar da napišeš a da ne koristiš taj zanatski slog gde je svaka rečenica u jednom redu kao da su te tvoje jednačine u pitanju…

U mom zanatu se traži preciznost.
Ultimativan parametar pri razgovorima je razumljivost.
Mene su odavno naučili da postoje proste, prosto proširene i složene rečenice.
O tome da rečenice imaju dužinu od pola A4 stranice, ja nisam učio.
No, nisam ja tu previše kritičan.
Neka svako piše koliko god hoće dugačke rečenice.
Ja se držim toga da je jasnoća najbitinija karakteristika pisanog i usmenog iskaza.
Dakle, subjekt, predikat i objekt.
I posle toga, najčešće, posle tačke i jedan (ili koliko god bilo potrebno) CRLF.
Nego, pusti ti mene i 14 osnovnih Bulovih jednačina nad 'prostorom' sa dve binarne promenjive.
Da nisam, možda, preskočio da pročitam koje fakultete si ti završio?
NNN NNN 00:02 14.07.2023

Polufinale - muškarci

Đoković - Siner će igrati od 14:30, poslednji put su igrali ovde prošle godine kada je Novak spektakularno preokrenuo 0:2. Možda Novak na ovom Vimbldonu do sada nije igrao na svom najvišem nivou, ali je to bilo dovoljno za prilično sigurne pobede. Siner deluje dobro, ali nije imao iole ozbiljnog protivnika. Njih dvojica su sparingovala pred sam početak, a sada će igrati za finale, objektivno Novak bi trebalo da može da igra na nivou dovoljnom za pobedu.
Posle njih će igrati Alkaraz - Medvedev, obojica su u sjajnoj formi ove godine, zbirno su poosvajali 4 Mastersa i čini mi se bar 3 turnira serije 500, jedino nisu imali nekih uspeha na Gren Slemovima, ali sada će neko od njih u svoje prvo vimbldonsko finale.
Ono što je takoće interesantno je što su kladionice upravo ovu četvrticu stavili za glavne favorite još pre početka Vimbldona (što je za neke bilo i očekivano, a za druge je bilo i pomalo hrabra prognoza, ali realno oni žive od toga i sigurno su ozbiljno pristupili pravljenju kvota).
NNN NNN 16:29 14.07.2023

Re: Polufinale - muškarci

Pobeda Đokovića!
3:0 mada nijedan set nije bio lak, ali Novak je bio bolji taman koliko je trebalo.
U to ime slika sa njihovog prošlogodišnjeg meča
NNN NNN 16:50 14.07.2023

Re: Polufinale - muškarci

Bio je sadržajan meč u smislu da je bilo tenzije, Đoković je u prvom setu spasavao brejk-lopte (zapravo sapasavao ih je u sva tri seta i nije pretrpeo brejk!), ali je na karaju sigurno odservirao (inače se veći deo meča mučio sa servisom, a opet nije napravio ni jednu duplu servis grešku - još jedan pokazatelj koliko (nam) je podigao standarde).
U drugom setu je isto napravio rani brejk, a onda u jednom maratonskom gemu na svoj servis i sudija se uključio u igru (oduzimanje poena zbog "produženog" krika koji je okarakterisan kao ometanje protivnika), pa onda i opomena, ali je Novak ostao čvrst.
U trećem setu nije bilo brejkova, mada je Novak na početku propustio tri vezane brejk-lopte da mirno privede meč kraju, onda je pred kraj morao da spasava brejk (i set!) lopte, "našao" je nekog provokatora u publici, pa je uspeo da izvuče još malo motivacije da podigne dovoljno nivo igre i u taj-brejku dođe do seta i meča.
Velika pobeda.
predatortz predatortz 16:27 14.07.2023

Bravo, kralju!

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:23 14.07.2023

Re: Bravo, kralju!

Akademski gledano, nije kralj. Ali da vlada -- vlada.
predatortz predatortz 22:20 14.07.2023

Re: Bravo, kralju!

marco_de.manccini
Akademski gledano, nije kralj. Ali da vlada -- vlada.


alselone alselone 20:17 14.07.2023

Desilo se na današnji dan

Srećan praznik svima koji slave.

NNN NNN 00:18 15.07.2023

Finale - žene

Tradiocionalno u 15h po našem vremenu (14h po lokalnom) održaće se finale u ženskoj konkurenciji Žaber - Vondrušova
Po kladionicama Žeber je favorit (i po renkingu, ako osvoji Vondrušova kao nenositeljka to bi bio priličan presedan na Vimbldonu), međutim ove godine je Čehinja pobedila u oba međusobna susreta, ali je Tunišanka pobedila u dva susreta pre toga (od kojih je jedna bio na travi), a i prošle godine je stigla do finala, tako da ima kontinuitet (a i jedna je od retkih teniserki koje pratim u poslednje vreme).
Ako bi presedan bio da dobije nenositeljka Vondrušova, tek bi pobeda Žaber predstavila veliki događaj, jer do sada nikada u istoriji tenisa neka žena iz Afrike ili iz arapskog sveta nije osvojila Gren Slem, tako da bi Ons mogla da ispiše istoriju.
promoter promoter 06:03 15.07.2023

Re: Finale - žene

NNN
Tradiocionalno u 15h po našem vremenu (14h po lokalnom) održaće se finale u ženskoj konkurenciji Žaber - Vondrušova
Po kladionicama Žeber je favorit (i po renkingu, ako osvoji Vondrušova kao nenositeljka to bi bio priličan presedan na Vimbldonu), međutim ove godine je Čehinja pobedila u oba međusobna susreta, ali je Tunišanka pobedila u dva susreta pre toga (od kojih je jedna bio na travi), a i prošle godine je stigla do finala, tako da ima kontinuitet (a i jedna je od retkih teniserki koje pratim u poslednje vreme).
Ako bi presedan bio da dobije nenositeljka Vondrušova, tek bi pobeda Žaber predstavila veliki događaj, jer do sada nikada u istoriji tenisa neka žena iz Afrike ili iz arapskog sveta nije osvojila Gren Slem, tako da bi Ons mogla da ispiše istoriju.

Ja volim Žaber, ali još više volim Sabalenku.
Sabalenka je baš loše igrala protiv Žaber.
niccolo niccolo 15:42 15.07.2023

Re: Finale - žene

Ako bi presedan bio da dobije nenositeljka Vondrušova

Ipak presedan
NNN NNN 13:06 16.07.2023

Re: Finale - žene

Odgledao sam prvi set i neverovatno koliko je Žaber bila stegnuta, dobro se videlo koliko je breme favorita teško!
Kod 2:0 nije mogla da ubaci servis, pa je u sledećem gemu propustila 4 brejk-lopte, končno je malo "opustila ruku" i povela 4:2 Vondrušova za to vreme "ništa nije radila", bila je samo prisutna i pasivna, posle je i ona krenula malo agresivnije, a i servis je dobro služio,a Žaber je nastavila da niže greške i prvi set je bio gotov 6:4
Recimo da je u sličnoj situaciji protiv Sabalenke (koja je neuporedivo bolje igrala nego Čehinja) Žaber ostala fokusirana i uspela da preokrene, a ovde je dodatno pomelo (mislim da je bila izgubila 3 svoja servis gema za redom), tako da i kada je na kraju došlo do guste završnice pukla je pod pritiskom. Velika šteta da svoj najlošiji meč odigra u finalu. Vonduševoj čestitke na tituli.
promoter promoter 06:02 15.07.2023

Uh!

Alkaraz 'ubio' Medvedeva.
Delovalo mi da se Medvedev predao već u prvom setu.
NNN NNN 01:12 16.07.2023

Finnale - muškarci

Đoković - Alkaraz počinju u 15h (po našem, 14h po lokalnom), ovo je očekivano finale, na Novakovoj strani su kvalitet, iskustvo, ali i veći pritisak, Alkaraz je mladi lav, koji je već odličan, a pokazao je da je mnogo napredovao i na travi, Novak igra za novo pomeranje teniskih granica, videćemo da li može da sprovede u delo ono što je naumio.
bene_geserit bene_geserit 04:45 16.07.2023

Re: Finnale - muškarci

Đoković - Alkaraz

Ko voli da se kladi sad je prilika, easy money, kvota na Novaka oko 1.6.
Ishajpovali su Alkaraza jer moraju da podignu gledanost, ali ne deluje mi spreman za Novaka na travi ove godine.
shmoo shmoo 07:29 16.07.2023

Лаичко успутно мишљење

Иначе не пратим баш тенис и Ђоковића... Ни Јокића такође.

Али можда је Алкараз у међувремену веЏбао своје телесне перформансе у циљу спречавања грчева својих мишића током мечева са Нолетом.

Бумо вид'ли.





promoter promoter 08:17 16.07.2023

Re: Finnale - muškarci

bene_geserit
Đoković - Alkaraz

Ko voli da se kladi sad je prilika, easy money, kvota na Novaka oko 1.6.
Ishajpovali su Alkaraza jer moraju da podignu gledanost, ali ne deluje mi spreman za Novaka na travi ove godine.

Ja sam u petak pukao za 50 evara.
Kladili se žena i ja - ona rekla da će pobediti Alkaraz, a ja da će pobediti Medo.
Ona odmah posle izašla u dvorište, da trebi neku lubenicu sa prijateljicama - a ja joj prebacim na račun 6 hiljada, tj. nešto više od 50 evara, odštampam izveštaj i ostavim na stočić pored njene fotelje.
Hihihi, oduševila se.
freehand freehand 14:45 16.07.2023

Re: Finnale - muškarci

bene_geserit
Đoković - Alkaraz

Ko voli da se kladi sad je prilika, easy money, kvota na Novaka oko 1.6.
Ishajpovali su Alkaraza jer moraju da podignu gledanost, ali ne deluje mi spreman za Novaka na travi ove godine.


6:1.
Dobra je kvota.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana