In memoriam

PISMO OCA

angie01 RSS / 28.07.2023. u 15:08

th?id=OIP.WZLdhAGAC9BhuECrR3Bi0QHaHa&pid=Api&P=0&h=180

 Kako misliti i kako živeti? Zašto nas zovu roditeljima "stradale" dece? Nisu naša deca stradala nesrećnim spletom okolnosti, naša deca su ubijena (streljana, likvidirana) sa vrlo jasnom namerom, planom i željom za fatalnim ishodom... ništa se tu slučajno nije desilo... slučajno su se samo neki spasli...

I kako sada žive, dišu i uopšte postoje roditelji ubijene dece? Kakvo je detinjstvo i mladost braći i sestrama, kakva je starost bakama i dekama? Kakav je život ranjenih i kolike su traume preživelih?

Koliko je tu zapravo svetova razoreno?

 Može li se ovo popraviti? - ne može! Mogu li se deca vratiti? - ne mogu!

A da li je važno ipak utvrditi odgovornosti u ovom zlodelu? - Važno je! Važno je kako se nikad ovako nešto ne bi ponovilo.

Niko od nas nije sudija ni na ovom svetu, a ponajmanje na "onom" svetu i niko ne pokušava to da bude, ali da zlo ne bi ostalo samo zlo, morala bi makar pouka iz ove tragedije da se ponese.

Utvrđivanje odgovornosti i zakonska kazna ne predstavlja našu osudu. Ona predstavlja stav društva da su radnje koje su do zla dovele neprihvatljive i da za cilj ima njegovo uređenje.

Ni pokajanje ni oprost nemaju za posledicu oslobođenje od odgovornosti, niti bi sa tim trebalo da se meša.

Bog će prihvatiti iskreno pokajanje, naš oprost će značiti nastavak života bez besa i gneva, a podnošenje odgovornosti i izricanje kaznenih mera imaju za cilj stvaranje i gajenje društveno prihvatljivih normi ponašanja.

Mi jos nismo stavljeni na iskušenje, niti je od nas neko tražio oprost, ni sa kim nismo zagrljeni plakali nad slikama ili telima naše ubijene dece - kažu neprijatno im je da gledaju... i uporno se trude da objasne kako je sve bilo u redu:

- dete sa potpunim odsustvom empatije izlagano od strane roditelja sadržaju neprimerenom njegovom emocionalnom razvoju i obucavano u streljani - ne bi trebalo da je u redu

- detetu dostupno oružje u kuci - ne bi trebalo da je u redu

- oglušenje roditelja na savete o potrebnoj psihološkoj podršci i detaljnom ispitivanju deteta usled "krize svesti" - ne bi trebalo da je u redu, jer je za posledicu imalo zataškavanje slučaja deteta koje je zapravo trebalo da se leči

- promena smene i odeljenja bez i jednog pisanog traga u vidu Molbe/Zahteva i Odobrenja, gde će jasni razlozi za preduzimanje takvih mera biti navedeni i nadalje proceduralno praćeni...- ne bi trebalo da je u redu, jer dokazuje odsustvo sistematičnog i organizovanog pristupa

- plasiranje neistina o vršnjackom nasilju i viktimizacija zločinca - ne bi trebalo da je u redu, jer dovodi do stvaranja idola pogubnih za ovo društvo

- video snimci i skrnavljenje identiteta žrtvi, njihovih porodica i potencijalnih žrtvi - ne bi trebalo da je u redu iz svih moralno etičkih i bezbednosnih normi

Toliko toga nije u redu... Nepravda boli, izvrtanje činjenica boli, jeziva realnost boli, pokušaji izbegavanja odgovornosti bole, a mi?

Mi treba da nastavimo da podnosimo komentare o zločinu, o pravnom postupku, o nama i našoj pobijenoj deci, da podnosimo javno dostupne video snimke gde našu decu u crnim džakovima smeštaju u kamion, da imamo stalno pred očima foto dokumentaciju naše streljane dece uporno uveravajući sebe da imaju spokojan izraz lica, da se utešno i sa zahvalnošću vraćamo poslednjim poljupcima i dodirima u Gradskoj kapeli gde smo makar imali prilike da ih poslednji put usnule vidimo... da gutamo suze, suzbijamo krike, jer su nam ruke na pola ostale prazne... i da podnosimo svoju bol...

I znamo mi da niko "osim" zločinca "nije hteo" loše, ali loše (ne)činjenje je imalo ključnu ulogu u ovoj nezapamćenoj tragediji.

Podnošenje odgovornosti za izabrane postupke je minimum na koji društvo, koje želi bolje, ima pravo.

 

-----

 Dragan Kobiljski, otac devojčice ubijene u OŠ "Vladislav Ribnikar"

 



Komentari (326)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 10:45 01.08.2023

Re: Mislim...

Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...


Počnem nešto pisati, i obrišem, čemu sve? :)

Coline, jutros mi jedna ženska, sjedi na klupi u prostoru ograđenom za pse kraj parka, niska je ograda i ja prolazim, idem u stvari prema njoj na biciklističkoj sam stazi, silazim za bicikla, zastajem, stavljam slušalice, biram podkast i nastavim hodati dalje biciklističkom stazom, tako je bilo, i prolazim kraj nje, ona mi nešto govori, malo krupnija, dosta krupnija od mene, mišićava, liči da se bavi nekim sportom, bacačica kladiva, skinem slušalicu, nasmijana je ona od uva do uva, kaže: morate biti pažljivi na ulici.. i ja joj mahnem,


razmišljam poslije: u čemu je štos da u zadnje vrijeme imam pažnju žena koje vole žene?
promoter promoter 11:23 01.08.2023

Re: Mislim...

tessa1
Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...


Počnem nešto pisati, i obrišem, čemu sve? :)

Coline, jutros mi jedna ženska, sjedi na klupi u prostoru ograđenom za pse kraj parka, niska je ograda i ja prolazim, idem u stvari prema njoj na biciklističkoj sam stazi, silazim za bicikla, zastajem, stavljam slušalice, biram podkast i nastavim hodati dalje biciklističkom stazom, tako je bilo, i prolazim kraj nje, ona mi nešto govori, malo krupnija, dosta krupnija od mene, mišićava, liči da se bavi nekim sportom, bacačica klada, skinem slušalicu, nasmijana je ona od uva do uva, kaže: morate biti pažljivi na ulici.. i ja joj mahnem,


razmišljam poslije: u čemu je štos da u zadnje vrijeme imam pažnju žena koje vole žene?

Da te poznajem, kada bih te video sa slušalicama u saobraćaju (nevezano da li voziš bicikl, rolšue, skejt , trotinet ili samo patike), opomenuo bih te i ja.
Ko zna koliko nemilih događaja u saobraćaju je nastupilo zbog toga što pojedine budale natakare slušalice i muvaju se među automobilima.
angie01 angie01 11:25 01.08.2023

Re: Mislim...

т.ј. нејасно је на шта се односи.

rekoh vec- nije nejasno, svake nedelje se cita tacno sta je- da pratis, znala bi i ti.


али су обе духовно пусте. Духовна пустош и одсуство вредности су проблем многих средина, а не ”насиље”.


pa nasilje u drustvu i jeste posledica nedostatka pravih vrednosti-ako ti imputiras nasilje kao pozeljan oblik ponasanja u svakom segmentu drustva, sta bilo ko ocekuje od generacija, koje u takvom ambijentu zive- konkretne porodice su svojim cinjenjem i necinjenjem samo napunile casu.
predatortz predatortz 11:27 01.08.2023

Re: Mislim...

promoter
Colin_bgd
zato što si zaslužio bolje

Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...



Ne slažem se!
Nije vlast u Srbiji, tada, bila toliko moćna.
Mislim da je za to sve što se događalo, pre svega, zaslužna Amerika.
Nije mi jasno zašto Srbi toliko mazohističke lepe odgovornost na svoje državnika.
Za antiSrbe mi je jasno.


Nemci su puštali u etar dokumentarni serijal u kom njihovi političari otvoreno govore o tome da su nemačke službe radile na razbijanju Jugoslavije još od sedamdesetih godina XX veka. Da su vrbovali političare, oficire, disidente...

Čime se tih godina bavio Slobodan Milošević i koliko je bitan bio, prosudite sami.
angie01 angie01 11:30 01.08.2023

Re: Mislim...

Te "slobode" postaju teror nad normalnošću.


pa gde si ti predatore, koji si upravo na taj nacin- malogradjanskim politikanstvom na ovaj isti blog stavio prvi komentar u kome si se gnusao same ideje da se ovaj tekst postavi i zvao to zloupotrebom,...a sada si dosao da bi tupio jedno te isto u odbranu destruktivne desnice- omalovazavaju se normalnosti, braneci se uspostavljeno nenormalno stanje.
Colin_bgd Colin_bgd 11:34 01.08.2023

Re: Mislim...

predatortz
promoter
Colin_bgd
zato što si zaslužio bolje

Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...



Ne slažem se!
Nije vlast u Srbiji, tada, bila toliko moćna.
Mislim da je za to sve što se događalo, pre svega, zaslužna Amerika.
Nije mi jasno zašto Srbi toliko mazohističke lepe odgovornost na svoje državnika.
Za antiSrbe mi je jasno.


Nemci su puštali u etar dokumentarni serijal u kom njihovi političari otvoreno govore o tome da su nemačke službe radile na razbijanju Jugoslavije još od sedamdesetih godina XX veka. Da su vrbovali političare, oficire, disidente...

Čime se tih godina bavio Slobodan Milošević i koliko je bitan bio, prosudite sami.

Uffffff...

Covece...
angie01 angie01 11:34 01.08.2023

Re: Mislim...

Vladavina zakona i jednakost pred njim su osnova uređenog društva. A živimo - svi, globalni je proces u pitanju - raskoš metastaze liberalnog kapitalizma, u svim njegovim pojavnim oblicima. Sa neslućenim slobodama i bukagijama malograđanštine dignute na nivo božanstva.


Free, ti si se izgleda opet svicovao u desnicare,...lepo, lepo,...pa nije valjda da je sve tako globalno- u uredjenim drustvima, uz sve mane i kritike koje se mogu realno dati, ipak ne vlada ovakav haos i to je cinjenica.

..i zanimljivog li podmetanja i to bas na ovakvom blogu- brejviku je idol bio legija.
Colin_bgd Colin_bgd 11:35 01.08.2023

Re: Mislim...

promoter
Colin_bgd
zato što si zaslužio bolje

Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...



Ne slažem se!
Nije vlast u Srbiji, tada, bila toliko moćna.
Mislim da je za to sve što se događalo, pre svega, zaslužna Amerika.
Nije mi jasno zašto Srbi toliko mazohističke lepe odgovornost na svoje državnika.
Za antiSrbe mi je jasno.

Nije tebi jasno ni kako uspes da preturis od jutra do veceri, a kamoli nesto iole komplikovanije...
predatortz predatortz 11:39 01.08.2023

Re: Mislim...

angie01
Te "slobode" postaju teror nad normalnošću.


pa gde si ti predatore, koji si upravo na taj nacin- malogradjanskim politikanstvom na ovaj isti blog stavio prvi komentar u kome si se gnusao same ideje da se ovaj tekst postavi i zvao to zloupotrebom,...a sada si dosao da bi tupio jedno te isto u odbranu destruktivne desnice- omalovazavaju se normalnosti, braneci se uspostavljeno nenormalno stanje.


Ti ženo imaš problema sa razumevanjem pročitanog, plus stalno te proganjaju slike Ratka Mladića.
Ja bih tebi pomogao, ali od potrebnog obrazovanja za tako nešto nemam ništa osim kursa prve pomoći.
Za tvoj slučaj je potrebno mnogo, mnogo više obrazovanja iz te oblasti i kliničkog iskustva.

Kako te bre nije sramota?
Šuplja si, ni sama ne znaš gde, a pačaš se u toliko bolnu i osetljivu temu bez minimuma znanja, ali sa ogromnim, ničim potkovanim samopouzdanjem, kako ćeš ti sve nama da objasniš.

angie01 angie01 11:49 01.08.2023

Re: Mislim...

carli i predator da prestanu sa politickim marketinkgom....sve to je vec 1000 puta ovde iskomentarisano,...da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje,..
promoter promoter 11:53 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
zato što si zaslužio bolje

Nije tu stvar zasluge, ili da li je bolje ili gore, nego drugačije...

Nisi ti (niti bilo ko drugi ko je ikada i zbog bilo kog razloga dosao u Beograd) dovela do toga da ja "moram" da napustim Beograd, nego je to uradila tadasnja vlast drzave Srbije koja je, istim delovanjem i u isto vreme, dovela i do toga da "vi" "morate" da napustite Bosnu, ili bilo koji drugi kraj bivse Yu...



Ne slažem se!
Nije vlast u Srbiji, tada, bila toliko moćna.
Mislim da je za to sve što se događalo, pre svega, zaslužna Amerika.
Nije mi jasno zašto Srbi toliko mazohističke lepe odgovornost na svoje državnika.
Za antiSrbe mi je jasno.

Nije tebi jasno ni kako uspes da preturis od jutra do veceri, a kamoli nesto iole komplikovanije...

Od jutra do večeri (mi) ponekada bude komplikovano.
Ali ove trivijalnosti koje buncate ti ti tebi slični su (za mene) luk i voda.
Nije valjda da ti, i tebi slični, i dalje misliš kako je onu nakazu od prethodne države razbio 'Sloba'?
Colin_bgd Colin_bgd 11:55 01.08.2023

Re: Mislim...

da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...
freehand freehand 11:56 01.08.2023

Re: Mislim...

Free, ti si se izgleda opet svicovao u desnicare,...lepo, lepo,...pa nije valjda da je sve tako globalno- u uredjenim drustvima, uz sve mane i kritike koje se mogu realno dati, ipak ne vlada ovakav haos i to je cinjenica.

Važi.
Sem što danas samo retki znaju šta je levica a šta desnica, tu je i baratanbje nespornimčinjenicama i očiglednostima.
U JNA se to rešavalo gledanjem dnevnika i jutarnjim informisanjem.


angie01 angie01 11:58 01.08.2023

Re: Mislim...

Ti ženo imaš problema sa razumevanjem pročitanog, plus stalno te proganjaju slike Ratka Mladića.


prvo, ako bolje pogledas- mladica nisam pomenula ja, cak sam na brljanje po fasadi ukazala bez identifikacije....sto se mladica na zidu stambene zgrade tice, ili bilo gde u javnom prostoru- kojim pravom,...vi svi sto ga branite i velicate, iscrtajte po jednog na svojim kucama.

jedino sto sam ovde objasnila- je sta je izazvalo da se pismo pojavi u javnosti,...sve ostalo su info dostupne svima.


Kako te bre nije sramota?


za sta?... ja nikome nista lose nikada nism ucinila....to sto ti imas problem sa raznim stvarima- je tvoa stvar,...vidi sam sta ces s tim,...prvo dolazis sa laznim moralisanjem, da bi posle jednog dana presao na svoj teren-da ga ne definisem na ovom blogu,...pa ako to nije sramota, ne znam sta je.
angie01 angie01 11:59 01.08.2023

Re: Mislim...

Sem što danas samo retki znaju šta je levica a šta desnica,


kako nije jasno sta je sta,...svako ko govori isto kao gosti kod marica- su bez najmanje zadrske, desnica.
promoter promoter 11:59 01.08.2023

Re: Mislim...

angie01
carli i predator da prestanu sa politickim marketinkgom....sve to je vec 1000 puta ovde iskomentarisano,...da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje,..

Kaži ti to, pre svega, svojima.
Jer nismo mi počeli o tome.
I, uostalom, šta to, uopšte, znači politički marketing?
Pa ja sam, u potpunosti, nepolitičan - oduvek.
A zar je, kako ti ono kažeš, zabranjeno iskazivati istinu?
Da, braća Ameri su razjebali prethodnu državu - kao što su razjebali i tolike druge.
Šta je tu toliko nejasno?

Eeee, da.
Sada sam se zajebao što sam ti odgovorio, jer sam i tebe, pored još jedne žene i dva muška, strpao u 'no reply' obor.
Jbg, paziću ubuduće.
freehand freehand 12:00 01.08.2023

Re: Mislim...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Što bi rekao Promoter - ja verujem da ti botuješ volonterski.
freehand freehand 12:02 01.08.2023

Re: Mislim...

angie01
Sem što danas samo retki znaju šta je levica a šta desnica,


kako nije jasno sta je sta,...svako ko govori isto kao gosti kod marica- su bez najmanje zadrske, desnica.

Znaoo sam da iza definicije stoji neka duboko promišljena istina.
Colin_bgd Colin_bgd 12:03 01.08.2023

Re: Mislim...

freehand
Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Što bi rekao Promoter - ja verujem da ti botuješ volonterski.

Ne, ja po MI56 nalogu, to smo valjda odavno vec apsolvirali...
angie01 angie01 12:03 01.08.2023

Re: Mislim...

Uffffff...

Covece...


pa boktemazo, onolika objasnjenja o odbrani dedovine i neprijatelju propo.
angie01 angie01 12:04 01.08.2023

Re: Mislim...

Znaoo sam da iza definicije stoji neka duboko promišljena istina.


pa saberi svoje uradke- ko bokan, bokte.
freehand freehand 12:04 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
freehand
Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Što bi rekao Promoter - ja verujem da ti botuješ volonterski.

Ne, ja po MI56 nalogu, to smo valjda odavno vec apsolvirali...

Ne znam kad ste to i gde apsolvirali, verovatno ste tom prilikom sebe doživljavali duhovitima, al ja sam imao dobru volju da te smatram volonterom.
Colin_bgd Colin_bgd 12:06 01.08.2023

Re: Mislim...

freehand
Colin_bgd
freehand
Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Što bi rekao Promoter - ja verujem da ti botuješ volonterski.

Ne, ja po MI56 nalogu, to smo valjda odavno vec apsolvirali...

Ne znam kad ste to i gde apsolvirali, verovatno ste tom prilikom sebe doživljavali duhovitima, al ja sam imao dobru volju da te smatram volonterom.

Ne laskaj si, rodzace, ne stoji ti...
angie01 angie01 12:15 01.08.2023

Re: Mislim...

Kaži ti to, pre svega, svojima.
Jer nismo mi počeli o tome.


ja ne znam koji su to moji,...ko ste vi, je ocigledno, jer ti samo trckaras po blogovima i spamujes na desnicarske komentare-dajes im neku debilnu podrsku,...obacujes se nepotrebno u necije duele, da bi odbranio svoje miljenike-isto nekim glupostima i uvredama za drugu stranu... i izvestaj o dorucku,...ja se bukavlano ne secam jednog tvog suvislog komentara, koji ne bih mogla da svrstam u nabrojane kategorije,...odrastao covek, koji blentavi u javnom prostoru.

ko je poceo da politizira, isto se vidi, ja rekoh da se prestane sa tim.
promoter promoter 12:16 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.
Colin_bgd Colin_bgd 12:22 01.08.2023

Re: Mislim...

promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...
angie01 angie01 12:24 01.08.2023

Re: Mislim...

Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?


pa ne, nego sto je ono sto je izlistano kao razlog opste nasilnicke atmosfere, nekompetentnih kadrova, nefunkcionisanje nicega, kriminalizacija drustva,...negirano od strane vlasti- isto kao i od podrepnih muva ovde- niko se nije pojavio u Ribnikaru, da ne bi bili izvikani od strane gradjana, da se ne bi videlo koliko je njihova podrska vestacka,... gangula odrzao memorijalni skup, sam sa svojim obezbedjenjem ispred svoje kancelarije, koja je 15 minuta od skole,...sta ti nije jasno....i jos nekog ti prozivas za glupost.
angie01 angie01 12:26 01.08.2023

Re: Mislim...

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...


on je korisni idiot, samo ne bas pametan, pa to uvek izgleda ovako blentavo.
promoter promoter 12:46 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...

A šta je to tako veleumno što nam ti to poručuješ?
I tebi slični?
Da je ova vlast kerov kurac i pičkin dim?
Pa kome ti to govoriš?
Glup si kao kitonijus ako ti misliš da znaš koliko je opičena ova vlast.
Mislim, kome je potrebno, osim vama prosvetiteljima, da neprestano ponavljate te idiotarije?
Valjda u svojim očima izgledate pametniji ili šta?
Jebeš ovu vlast!
I to ne treba da mi kažeš ti, a niti tebi slični.
A ti, tebi slični, su najzaslužniji što su ovi na vlasti.
Imati šansu da se nešto uradi od ove zemlje, a tako je (kolosalno) prokockati su imale budaletine slične tebi.
I došli smo do ovoga do čega smo došli.
Da nam ti objašnjavaš pojam ili dva pojma?
Jebote!
predatortz predatortz 12:46 01.08.2023

Re: Mislim...

na desnicarske komentare-


Ima li neko toliko zaludan, a dobre duše, da pokuša da objasni ovoj ženi da je biti desničar sasvim legalno i legitimno?
Neka joj proba da objasni i to da ovo nije nikakav portal neke leve ideologije, nego portal na kom su svi slobodni da iznesu svoje mišljenje.

A posebno bih molio da joj neko na ovoj temi objasni da je degutantno da ona izigrava pravnika, policajca, psihologa, psihijatra i da bez imalo znanja iz navedenih oblasti, bez ikakve upućenosti u ovaj tragični zločin, izlazi sa čvrstim stavovima i nudi debilna objašnjenja.

Treba negde podvući crtu gde su granice slobode govora, a gde je zloupotreba toga zarad samopromocije.

O ovome, očigledno, pojma nema i više puta joj je skrenuta pažnja da čini ružnu stvar - u tragediju bez presedana ubacuje sve ono što se njoj ne dopada i vergla neku svoju agendu, ne nudeći ni jedan smislen dokaz za nebuloze koje prosipa.

Ovo je degutantno! Ovo je Jovana Jeremić Bloga B92!

angie01 angie01 13:00 01.08.2023

Re: Mislim...

Ima li neko toliko zaludan, a dobre duše, da pokuša da objasni ovoj ženi da je biti desničar sasvim legalno i legitimno?
Neka joj proba da objasni i to da ovo nije nikakav portal neke leve ideologije, nego portal na kom su svi slobodni da iznesu svoje mišljenje.


znaci, tvoja glupost je beskonacana!


A posebno bih molio da joj neko na ovoj temi objasni da je degutantno da ona izigrava pravnika, policajca, psihologa, psihijatra i da bez imalo znanja iz navedenih oblasti, bez ikakve upućenosti u ovaj tragični zločin, izlazi sa čvrstim stavovima i nudi debilna objašnjenja.


za ovo ucitavanje bih molila da das primere, gde sam ja izigravala bilo sta od ovoga sto si naveo.


Treba negde podvući crtu gde su granice slobode govora, a gde je zloupotreba toga zarad samopromocije.


za podvlacenje crte se slazem, samo nije jasno, sta sam ja izrekla, a da je bilo sta od toga sto tvrdis, sa sve samopormocijom- u kome smislu se neko samopromovise time sto je javno obracanje jednog od rotitelja stradale dece, ucinio vidljivijim.


O ovome, očigledno, pojma nema i više puta joj je skrenuta pažnja da čini ružnu stvar - u tragediju bez presedana ubacuje sve ono što se njoj ne dopada i vergla neku svoju agendu, ne nudeći ni jedan smislen dokaz za nebuloze koje prosipa.


evo ga buzdovan sa rafalnim punjenje, ako pogledas niz, ko je skrenuo sa teme, i kako, videces da su moji komentari samo odgovori na ta skretanja,..znaci, ne mozes bez ucitavanja i klevetanja-nikako.

Ovo je degutantno! Ovo je Jovana Jeremić Bloga B92!


uf, uf,..kaze mi upravo jovanajeremic...jer jednako glupavo ne umes ni da smislis nesto pametnije od njenog limitiranog lupetanja.


ono sto je potpuno suludo- je prica o meni, pazi, smesni, glupavi covece, ti se obracunavas sa mnom izmisljenim stvarima, braneci nedodirljivos teme,...dok uredno ispisujes i one uobicajene bljujke o ratu i stranama.
Colin_bgd Colin_bgd 13:03 01.08.2023

Re: Mislim...

promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...

A šta je to tako veleumno što nam ti to poručuješ?
I tebi slični?
Da je ova vlast kerov kurac i pičkin dim?
Pa kome ti to govoriš?
Glup si kao kitonijus ako ti misliš da znaš koliko je opičena ova vlast.
Mislim, kome je potrebno, osim vama prosvetiteljima, da neprestano ponavljate te idiotarije?
Valjda u svojim očima izgledate pametniji ili šta?
Jebeš ovu vlast!
I to ne treba da mi kažeš ti, a niti tebi slični.
A ti, tebi slični, su najzaslužniji što su ovi na vlasti.
Imati šansu da se nešto uradi od ove zemlje, a tako je (kolosalno) prokockati su imale budaletine slične tebi.
I došli smo do ovoga do čega smo došli.
Da nam ti objašnjavaš pojam ili dva pojma?
Jebote!

Pa, sad...

Porucujem, izmedju ostalog i sa skrhanom skromnoscu, da tvoje vidjenje sveta i tvoje (i tebi slicnih) objasnjenje i "razumevanje" onoga sto je bilo poslednjih 40-tak godina direktno dovodi do toga da imamo ovakvu zvalavu vlast, i da je najveca prepreka da se takve vlasti na izborima (i uopste) otarasimo upravo tvoja slepacka interpretacija onoga sto te, na zalost, jos uvek okruzuje...
promoter promoter 13:10 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...

A šta je to tako veleumno što nam ti to poručuješ?
I tebi slični?
Da je ova vlast kerov kurac i pičkin dim?
Pa kome ti to govoriš?
Glup si kao kitonijus ako ti misliš da znaš koliko je opičena ova vlast.
Mislim, kome je potrebno, osim vama prosvetiteljima, da neprestano ponavljate te idiotarije?
Valjda u svojim očima izgledate pametniji ili šta?
Jebeš ovu vlast!
I to ne treba da mi kažeš ti, a niti tebi slični.
A ti, tebi slični, su najzaslužniji što su ovi na vlasti.
Imati šansu da se nešto uradi od ove zemlje, a tako je (kolosalno) prokockati su imale budaletine slične tebi.
I došli smo do ovoga do čega smo došli.
Da nam ti objašnjavaš pojam ili dva pojma?
Jebote!

Pa, sad...

Porucujem, izmedju ostalog i sa skrhanom skromnoscu, da tvoje vidjenje sveta i tvoje (i tebi slicnih) objasnjenje i "razumevanje" onoga sto je bilo poslednjih 40-tak godina direktno dovodi do toga da imamo ovakvu zvalavu vlast, i da je najveca prepreka da se takve vlasti na izborima (i uopste) otarasimo upravo tvoja slepacka interpretacija onoga sto te, na zalost, jos uvek okruzuje...

Ne!
Naprotiv na naprotiv!
Baš je onako kako sam ja kazao,a ne ovako kako ti buncaš.
Colin_bgd Colin_bgd 13:13 01.08.2023

Re: Mislim...

promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...

A šta je to tako veleumno što nam ti to poručuješ?
I tebi slični?
Da je ova vlast kerov kurac i pičkin dim?
Pa kome ti to govoriš?
Glup si kao kitonijus ako ti misliš da znaš koliko je opičena ova vlast.
Mislim, kome je potrebno, osim vama prosvetiteljima, da neprestano ponavljate te idiotarije?
Valjda u svojim očima izgledate pametniji ili šta?
Jebeš ovu vlast!
I to ne treba da mi kažeš ti, a niti tebi slični.
A ti, tebi slični, su najzaslužniji što su ovi na vlasti.
Imati šansu da se nešto uradi od ove zemlje, a tako je (kolosalno) prokockati su imale budaletine slične tebi.
I došli smo do ovoga do čega smo došli.
Da nam ti objašnjavaš pojam ili dva pojma?
Jebote!

Pa, sad...

Porucujem, izmedju ostalog i sa skrhanom skromnoscu, da tvoje vidjenje sveta i tvoje (i tebi slicnih) objasnjenje i "razumevanje" onoga sto je bilo poslednjih 40-tak godina direktno dovodi do toga da imamo ovakvu zvalavu vlast, i da je najveca prepreka da se takve vlasti na izborima (i uopste) otarasimo upravo tvoja slepacka interpretacija onoga sto te, na zalost, jos uvek okruzuje...

Ne!
Naprotiv na naprotiv!
Baš je onako kako sam ja kazao,a ne ovako kako ti buncaš.

Hvala ti sto si i plasticno potvrdio da sam apsolutno u pravu...
angie01 angie01 13:23 01.08.2023

Re: Mislim...

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.


to se uvek svede na licno- ne smes da mislis drugacije, onda si izdajnik, nesrbin, samo su oni pravi- koji cuvaju tekovine u kojima zivimo, nema veze sto su destruktivne po nas, koga briga,...samo da se ne prica o temi, okolnostima, trenutnim problemima na koje roditelji nailaze,...brani se rezim, sa obrazlozenjem da se brani Srbija-ko sto se prica na hepiju/pinku,...ako imas zamerke, protiv si Srbije....al zato titici, komunjare,..pa boktemazo, uvek iste pesmice i recitacije, kojima se pokriva apsolutno sve sto su problemi- a onoliki.

Bivasi i Badhedi,...jesi li procitao zliln poslednji blog/komentare- pa ti vidi dokle to ide.
Colin_bgd Colin_bgd 13:41 01.08.2023

Re: Mislim...

Bivasi i Badhedi,...jesi li procitao zliln poslednji blog/komentare- pa ti vidi dokle to ide.

Nisam, ali evo sad sam, ovlas...

Uobicajeni mish-mash neznanja, neobavestenosti, gluposti, zajedljivosti, iskompleksiranosti, i imbeciliz(a)ma...

Optuzivase me na par mesta za sve suprotno od onoga sto sam ja vrlo precizno napisao u mom onom povracanjku blogu... Cime je samo potvrdjeno da se sa tim sto je tamo napisano, u sustini, apsolutno slazu...
freehand freehand 14:08 01.08.2023

Re: Mislim...

Uobicajeni mish-mash neznanja, neobavestenosti, gluposti, zajedljivosti, iskompleksiranosti, i imbeciliz(a)ma...

To je dobro, tako se ističe kvalitet: njima je trebao ceo blog za to a ti ga sažmeš u jednom komentaru.
predatortz predatortz 14:09 01.08.2023

Re: Mislim...

za podvlacenje crte se slazem, samo nije jasno, sta sam ja izrekla, a da je bilo sta od toga sto tvrdis, sa sve samopormocijom- u kome smislu se neko samopromovise time sto je javno obracanje jednog od rotitelja stradale dece, ucinio vidljivijim.


Naravno!
Mi smo nepismeni, ne čitamo portale i vesti na njima, pa ćeš se ti žrtvovati i učiniti vidljivijim ono što mi nismo u stanju da nađemo.

A onda ćeš u komentarima da sereš, kao i obično, o stvarima o kojim ni načelna znanja nemaš, da donosiš sud na osnovu nikakvog znanja o onome što pišeš, a kada ti ljudi skrenu pažnju da to ne radiš onda ćeš da sereš o svojoj ugroženosti...

Evo ti par pitanja:

Dokle je došla psihijatrijska opservacija maloletnog ubice?
Koja dijagnoza je ustanovljena, ako je ustanovljena?
Kakve su karakteristike osoba sa tom dijagnozom?
Šta je bio okidač za sam čin?


Isto važi za ubicu iz Mladenovca.

Ili ćeš i dalje da sereš napamet, radeći upravo ono što roditelji mole da se ne radi?

Ajde bre, bedo ljudska...
Pokušao sam kao čovek da ti u prvom komentaru kažem da ne razvlačiš ovu priču jer ti je dosadno i jer imaš bolesnu želju da budeš neka zvezda ovog mesta.

I još nešto - mahaluše ne donose društvene promene, bar ne one na bolje.
Mahaluše su čir građanstva!


Jovana Jeremić, rekoh!
angie01 angie01 14:27 01.08.2023

Re: Mislim...

Mi smo nepismeni, ne čitamo portale i vesti na njima, pa ćeš se ti žrtvovati i učiniti vidljivijim ono što mi nismo u stanju da nađemo.

neko ne cita portale- u cemu je problem?...toliko je puta nesto preneseno ovde, ili odaved negde drugde, sta ti tacno smeta?...znaci, nesto sto je vec objavljeno, dobilo je siru publiku.


A onda ćeš u komentarima da sereš, kao i obično, o stvarima o kojim ni načelna znanja nemaš, da donosiš sud na osnovu nikakvog znanja o onome što pišeš, a kada ti ljudi skrenu pažnju da to ne radiš onda ćeš da sereš o svojoj ugroženost


to su jos uvek tvoje uprazno diskvalifikacije,...citiraj mi gde se ja to pravim pametna i nesto objasnjava- o slucaju sam rekla samo ono sto je objavljeno,..znam i nesto vise, al nemam prava da to kazem,...advokati znaju jos vise, ali ne odgovaraju na ta pitanja- jer nije dozvoljeno.


Dokle je došla psihijatrijska opservacija maloletnog ubice?
Koja dijagnoza je ustanovljena, ako je ustanovljena?
Kakve su karakteristike osoba sa tom dijagnozom?
Šta je bio okidač za sam čin?



je l se sada ti pravis pametan ili sta- stavrno si nevidjeno glup,..svi odgovori na ta pitanja- nisu dozvoljeni da se u javnost iznesu,...100 put, ovo sto je covek napisao tako decentno je zato sto nije smeo konkretnije.

ja ne znam sta ti tacno branis?....i kakve to veze ima sa mnom?

Ili ćeš i dalje da sereš napamet, radeći upravo ono što roditelji mole da se ne radi?

kazi sta konkretno sam ja rekla napamet, a da nije vec receno javno?

Ajde bre, bedo ljudska...
Pokušao sam kao čovek da ti u prvom komentaru kažem da ne razvlačiš ovu priču jer ti je dosadno i jer imaš bolesnu želju da budeš neka zvezda ovog mesta.


ma ne nego si budala, koja se bavi mnome, tako sto mi nesto ucitavas, nameces mi neko krivicu i time opstruiras temu- nije ti prvi put, uvek to radis i to nije ljudski-kao covek, sa puno kvalifikacija:)- nego bolesno i pokvareno.


I još nešto - mahaluše ne donose društvene promene, bar ne one na bolje.
Mahaluše su čir građanstva!


ma ne ti si taj koji kvalifikuje?- vidi sta si sve morao da izgovoris, ti koji branis sve sto nije normalno, ti si pozvan da kazes ko je mahalusa i da je cir gradjanstva:)))...ti veliki gradjanin, pun destrukcije i mrznje prema drugima,...pa ti covece branis sebe, prepoznajes svoje vrednosti, kao krivce za sve ovo sranje, pa ti treba zrtveno jagnje, da se sve prebaci na njega,...to rade i ovi u skupstini, kada krene neka prica o aktuelnom problemu, svi bakareci se ostrve na govornike i omalovazavaju ih i onda se prica svede na nesto drugo,...pa dok se lazno optuzeni brane, ode prica sa glavnog problema u majcinu,....eto to radis.


Jovana Jeremić, rekoh!


pa ovo kako se ponasas i sta lupetas, je vise tvoj profil nego moj.
predatortz predatortz 14:41 01.08.2023

Re: Mislim...

znam i nesto vise, al nemam prava da to kazem


Nemaš pravo ni da znaš, a ne verujem da je iko u istrazi baš toliko glup da saznanja koja moraju biti službena tajna deli sa tobom. Dakle, lažeš!

Šta ja branim?

Ništa!

Ja se gnušam takvih kao što si ti.

Nazivaš malog monstrumom.
Ja te pitam je li monstrum ukoliko se utvrdi da ima neku ozbiljnu psihijatrijsku dijagnozu?
Jesu li onda bolesnici monstrumi?


Pošto ne znam, niti imam način da znam, išta iz dosadašnjeg toka posmatranja maloletnika koji je počinio zločin, ja ne znam da li je monstrum ili je njegov čin uzrokovan bolešću.

Ni jedan psihijatar u Srbiji nije do sada imao priliku (hvala bogu što nije) da se sretne sa ovakvim slučajevima.
Verujem da i oni mere svaku reč i svaki proces po deset puta pre nego što izađu sa konačnim sudom o mentalnom zdravlju deteta.
Ali Anđa zna da je monstrum, zna da šta je uticalo na njega, džaba podaci o veštačenju uređaja koje je dete koristilo iz kojih se vidi šta je gledao, u kojim grupama je komunicirao, da to nema ama baš nikakve veze sa mas (ne)kulturom u Srbiji, da je svojstveno drugim društvima...
Nema veze, Anđa će to da poveže sa onim što njoj bode oči.
Anđa zna, čak ne sme ni da kaže šta sve zna...

Ma kakva Jovana, ti si bre Vučić!
angie01 angie01 15:11 01.08.2023

Re: Mislim...

Nemaš pravo ni da znaš, a ne verujem da je iko u istrazi baš toliko glup da saznanja koja moraju biti službena tajna deli sa tobom. Dakle, lažeš!


ajd ne seri bolan, matere ti, a sta znace ona tvoja pitanja- neko je sa tobom delio zabranjene info ili sta.


Šta ja branim?

Ništa!


branis svoju ideologiju i vrednosti, koje su destruktivne i kada se nesto od toga pomene, dobijes pomracenje.


Ja se gnušam takvih kao što si ti.


pa ti o meni mozes da mislis sta god hoces, jos uvek ti to ne daje za pravo da me proganjas izmiljotinama.


Nazivaš malog monstrumom.


neko ko hladnokrvno ubije desaetoro ljudi- je monstrum,...vecina tih ubica je vestacenjem dobilo neke dijagnoze, koje ih nisu oslobodili te kvalifikacije,...zanimljiva je tvoja osetljivost, pazi tebi, koji si ovde izgovarao za neke druge situacije namorbidnije grozote- a bez pokrica.


zna da šta je uticalo na njega


iznela sam samo sto je javno receno....ali ti se i dalje bavis mnome, ti si u misiji.


Anđa će to da poveže sa onim što njoj bode oči.


vise strucknjaka je dalo svoju opservaciju o tome sta sam i ja rekla...u krajnjoj liniji, da li ja ne smem da imam svoje misljenje, pre nego tebe pitam za dozvolu, ili sta.


Anđa zna, čak ne sme ni da kaže šta sve zna...


nesto znam, valjda neki strucnjaci mogu da imaju svoje misljenje, a neki ljudi poznaju neke od aktera, znaju neke stvari- mali je ovo grad, ljudi se poznaju, nije zabranjeno da pricaju izmedju sebe, ne iznose u javnost,...u cemu je problem,....dok tabloidi lupetaju svakodnevno u svim pravcima- javno.


Ma kakva Jovana, ti si bre Vučić!


ma jao, muke tvoje sa smisljanjem.
predatortz predatortz 15:22 01.08.2023

Re: Mislim...

neko ko hladnokrvno ubije desaetoro ljudi- je monstrum,...


Jeste, osim u slučaju kada tako nešto počini jer nije mentalno zdrav.

Onda nije monstrum, onda je psihijatrijski bolesnik.

vecina tih ubica je vestacenjem dobilo neke dijagnoze, koje ih nisu oslobodili te kvalifikacije,.


Ne postoji pravna kvalifikacija "monstrum". Niko na nju ne može biti osuđen, pa tako ni oslobođen.

Ovaj dečko može biti monstrum, a može biti psihijatrijski bolesnik.

Oni koji bi ove druge nastavili da zovu monstrumom nisu dobri ljudi.

nije zabranjeno da pricaju


Jeste, strogo je zabranjeno! Podaci o pacijentima su strogo poverljivi. Isto stoji i sa podacima iz istrage koja je u toku. Deljenje tih podataka je kažnjivo. Tako da ti što pričaju, a nemaju kompletan uvid, nisu ništa drugo nego tračare.

angie01 angie01 16:16 01.08.2023

Re: Mislim...

Oni koji bi ove druge nastavili da zovu monstrumom nisu dobri ljudi.


ne ti si dobar ljud, koji svoje komsije naziva kojekako, proglasava ih neprijateljima, siri mrznju, ljude koji se ne slazu sa tobom, proglasava nesrbima, izdajnicima,...idi bre.

pa i Menson ima dijagnozu, al je ipak monstrum....dijagloza ima raznih, pa nisu ubice,...ne planiraju zlocin, ne proveravaju do kog uzrasta nece biti kaznjeni i slicno, ne prijavljuju se sami policiji, da ne bi bili ubijeni, ne pitaju da li su postali popularni posle cina...to su neke druge stvari,...sta ce malom nalepiti, me ni ne zanima, zanimaju me osteceni....i neka pravda,...upristojavanje drustva....zasto ranije nije bilo takvih slucajeva?
Tako da ti što pričaju, a nemaju kompletan uvid, nisu ništa drugo nego tračare.


cekaj, neko ko se razume u problematiku, ne moze da ima svoje misljenje ili sta,...tebe treba da pita.///koliko se secam, ti ovde stalno iznosis neka navodno "strucna misljenja" o necemu o cemu se prica, pa sta si ti, kada to javno jos kazes.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:10 01.08.2023

Re: Mislim...

Ovaj dečko može biti monstrum, a može biti psihijatrijski bolesnik.

Ти хоћеш да кажеш да психијатријски болесник не може бити/назвати се монструмом?

Већина починилаца монструозних злочина имају макар поремећај личности, ако не и оно што се сматра менталном болешћу, чак и ако (још увек) немају дијагнозу, па их зовемо монструмима јер их за то квалификује монструозност њиховог дела.

Евентуална дијагноза овог убице може да има везе са његовим будућим лечењем, али не са тим како ће он остати запамћен у нашем колективном сећању.
promoter promoter 17:17 01.08.2023

Re: Mislim...

Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
promoter
Colin_bgd
da li je sada ideja da se ovaj blog pretvori u to prepucavanje

To ne moze (a verovatno i ne treba) da se izbegne kako na ovom tako i na bilo kom drugom blogu.

Za masakr koji se desio u beogradskoj skoli (i ostale, tradicionalno atipicne za nasu sredinu, zlocine pre i posle toga) politika koju vodi ova zvalava vlast je iskljucivi krivac. Da nije, trenutni vrsilac duznosti predsednika Srbije bi bio na celu svih pomena zrtvama i promena cija bi svrha bila da se ovakve stvari vise ne desavaju.

Medjutim, posto bi i minimalni pomaci u tom pravcu doveli do direktnog podrivanja njegove moci, to se, naravno, nece desiti...

Sve ostalo je samo botovanje, kako volontersko, tako i po sluzbenoj duznosti...

Nemaš ti pojma druže!
Ova vlast je kriva za mnogo toga.
Isključivi krivac za ove događaje svakako nije.
Niti to može da bude bilo koja vlast.
Krivnja je tu složena samo tako.
Ono što je tvoje buncanje je to da bi popularnost ovoga što sada vlada ovde bila smanjena da je prisustovao svuda gde se odaje pomen ovim žrtvama.
Kako to objašnjavaš?
Time da je onima koji za njega glasaju drago što su ta deca pobijena?
Jebote!
Pa toliko ni ti, i tebi slični, ipak ne možete da budet glupi.
Barem se nadam.

Ti nemaš dva pojma, slučajni prolazniče...

A šta je to tako veleumno što nam ti to poručuješ?
I tebi slični?
Da je ova vlast kerov kurac i pičkin dim?
Pa kome ti to govoriš?
Glup si kao kitonijus ako ti misliš da znaš koliko je opičena ova vlast.
Mislim, kome je potrebno, osim vama prosvetiteljima, da neprestano ponavljate te idiotarije?
Valjda u svojim očima izgledate pametniji ili šta?
Jebeš ovu vlast!
I to ne treba da mi kažeš ti, a niti tebi slični.
A ti, tebi slični, su najzaslužniji što su ovi na vlasti.
Imati šansu da se nešto uradi od ove zemlje, a tako je (kolosalno) prokockati su imale budaletine slične tebi.
I došli smo do ovoga do čega smo došli.
Da nam ti objašnjavaš pojam ili dva pojma?
Jebote!

Pa, sad...

Porucujem, izmedju ostalog i sa skrhanom skromnoscu, da tvoje vidjenje sveta i tvoje (i tebi slicnih) objasnjenje i "razumevanje" onoga sto je bilo poslednjih 40-tak godina direktno dovodi do toga da imamo ovakvu zvalavu vlast, i da je najveca prepreka da se takve vlasti na izborima (i uopste) otarasimo upravo tvoja slepacka interpretacija onoga sto te, na zalost, jos uvek okruzuje...

Ne!
Naprotiv na naprotiv!
Baš je onako kako sam ja kazao,a ne ovako kako ti buncaš.

Hvala ti sto si i plasticno potvrdio da sam apsolutno u pravu...

Apsolutno u pravu mogu da budu apsolutne budale.
Apsolutna upravnost ne postoji.
Jebote, šta li ja uopšte diskutujem sa tobom?
I tebi sličnima.

angie01 angie01 17:26 01.08.2023

Re: Mislim...

..zasto ranije nije bilo takvih slucajeva?


-sto ranije bilo takvih slucajeva,...i sta su ona deca-prvo vece registrovanih 33.000- sto su napravili grupu podrske monstrumu i hvalili njegov cin?

da li su i ona sva bolesna, ili su ipak posledica sveopste devijacije velicanja necega sto nije za pohvalu, uvodjenje nasilnistva kao svakodnevni vid ponasanja,...evo, sta su ta druga deca, koja jednako iskrivljeno posmatraju ovu strahotu.

zar ovo prestrsno iskistvo ne treba da je linija posle koje bi trebalo da sledi neko otreznjenje i ubrzani pokusaj popravke, uredjenje celog ovog zloslunog haosa u kome zivimo,...umesto sto me ovde, kao primitvni siledzija-opet nasilnistvo na delu- nabedjujes da ja nestonesto,...dok sam velicas nenormalnosti koje su nametnute upakovane u ptriJotozam, ili sta god vec.
freehand freehand 19:41 01.08.2023

Re: Mislim...

i sta su ona deca-prvo vece registrovanih 33.000- sto su napravili grupu podrske monstrumu i hvalili njegov cin?

"Gospodar muva" nudi neke od odgovora ako ih život već nije ponudio.
michiganac michiganac 20:03 01.08.2023

Re: Mislim...

tessa1
Mičigenac

Ju, gle pa koja koincidencija. Iza monitora još jedan BB - BečBosanac.

Nego, stvarno očekuješ da ti neko objektivno odgovori na prethodni ćušpajz od obezglavljenih i bezrepih rečenica i termina? Uz sve imput-kurcšluse 'turizam-genocid-Rusdivalj-pokajanje-trt-mrt'.. Ne bih tu da nagađam sučim se mislima rveš iliti da se uplićem u taj interni konflikt. Jednako kao što nisam za infantilno gađanje Bečom.

Prevashodno bih molio za jedno provjetravanje, zatim možemo pružiti šansu jednom konstruktivnom pokušaju dijaloga.
tessa1 tessa1 20:09 01.08.2023

Re: Mislim...

Ju, gle pa koja koincidencija. Iza monitora još jedan BB - BečBosanac.

Nego, stvarno očekuješ da ti neko objektivno odgovori na prethodni ćušpajz od obezglavljenih i bezrepih rečenica i termina? Uz sve imput-kurcšluse 'turizam-genocid-Rusdivalj-pokajanje-trt-mrt'.. Ne bih tu da nagađam sučim se mislima rveš iliti da se uplićem u taj interni konflikt. Jednako kao što nisam za infantilno gađanje Bečom.

Prevashodno bih molio za jedno provjetravanje, zatim možemo pružiti šansu jednom konstruktivnom pokušaju dijaloga.

Cc, šansonjer, pretpostavih dobro.
angie01 angie01 21:09 01.08.2023

Re: Mislim...

"Gospodar muva" nudi neke od odgovora ako ih život već nije ponudio.


pa ja i kazem da je zivot, al se to osporava.
freehand freehand 21:12 01.08.2023

Re: Mislim...

angie01
"Gospodar muva" nudi neke od odgovora ako ih život već nije ponudio.


pa ja i kazem da je zivot, al se to osporava.

Ja bih se koncentrisao na knjigu, "Gospodar muva".
angie01 angie01 21:22 01.08.2023

Re: Mislim...

Ja bih se koncentrisao na knjigu, "Gospodar muva".


i dalje mislim da je ovde u pitanju zivot.
freehand freehand 21:37 01.08.2023

Re: Mislim...

angie01
Ja bih se koncentrisao na knjigu, "Gospodar muva".


i dalje mislim da je ovde u pitanju zivot.

Knjige su prepisan život.
One najbolje su istinitije od života.

Gospodar muva, klasični roman britanskog nobelovca Vilijema Goldinga govori o grupi engleskih učenika koji posle avionske nesreće završavaju na pustom ostrvu strašna je i aktuelna priča, danas kao i kada je prvi put objavljena 1954.

U neočekivanim okolnostima, dečaci u početku uživaju blagodeti potpune slobode, ali s vremenom odbacuju tanki oklop civilizacije, dele se u zaraćene grupe i pretvaraju rajsko ostrvo u noćnu moru panike i smrti.


Obratiti pažnju na "tanak oklop civilizacije".
Odavno hoću da je ponovo pročitam, mada stalno odlažem, baš zbog sećanja na jezu koju je u meni izazivalo onomad.
angie01 angie01 21:54 01.08.2023

Re: Mislim...

Gospodar muva,


citala sam,..i kapiram sta si hteo da kazes,...ali je to fikcija, koja je jos preradjivana u pisanju u odnosu na "ukus" publike,...sve u svemu, jeste tu prikazan neki zivotinjski svet odraslih u odredjenim prilikama- ne znam da l da ih nazovem suvise ogranicenim, ili suvise oslobodjenim-ono kada ustrojstvo neko namece po svom zamisljaju, anema nikoga da ga spreci,...pa kako se lako manipulise, uvode strahovi, pravila,...obavezno mitsko bice, kje je tu iznad svih,... sa sve lakom spremnosu na besmisleno ubijanje, ako se ukaze neka vrednost, koja obezbedjuje prednost...

ali ovde imamo sasvim drugu situaciju, imamo nepoznate klince- i to citav jedan mali grad za par sati, okupljenih oko odusevljenja ubistvom njihovih vrsnjaka,....oni nemaju nikakvu drugu vezanost za tu uzasnu tragediju, nemaju razloga za grupisanje,...sem potpuno neshvatljive reakcije,...koja nije normalna ni za odrasle, a kamoli za decu, koja mogu da se identifikuju sa stradalima,...kako nesto tako moze da postane blisko, pa jos pozeljno,...tu su se kacile pohvale, zahvale, eksplicitna podrska, odusevljenje...
maksa83 maksa83 21:54 01.08.2023

Re: Mislim...

pa sam silom prilika morao da čujem o čemu je, bande, pare, kurve, droga pa u krug.

Ako je reper indijanac onda ima i narodno oslobodilačkih.



(Ovo sam pored gooomile nekog fenomenalnog southern rocka pokupio gledajući Yellowstone)
angie01 angie01 22:30 01.08.2023

Re: Mislim...

mogu jos da dodam,...povremeno procitam neku objavu vezanu za slucaj- manje vise ponavljaju iste stvari sa bombasticnim naslovom,...i onda pogledam komentare,...vecina komentarise normalno, ljudski, vrlo retko neki sa bas zacudjujucim ispadima,...al su mi neverovatni minusi na one ok komentare, koji cak nisu ni ostrasceni, nego obicni, umereni,...ta kolicina minusa mi je neshvatljiva ....bozemesacuvaj...to ne lupaju deca, ne verujem da uopste citaju novine.
promoter promoter 06:39 02.08.2023

Re: Mislim...

freehand
angie01
Ja bih se koncentrisao na knjigu, "Gospodar muva".


i dalje mislim da je ovde u pitanju zivot.

Knjige su prepisan život.
One najbolje su istinitije od života.

Gospodar muva, klasični roman britanskog nobelovca Vilijema Goldinga govori o grupi engleskih učenika koji posle avionske nesreće završavaju na pustom ostrvu strašna je i aktuelna priča, danas kao i kada je prvi put objavljena 1954.

U neočekivanim okolnostima, dečaci u početku uživaju blagodeti potpune slobode, ali s vremenom odbacuju tanki oklop civilizacije, dele se u zaraćene grupe i pretvaraju rajsko ostrvo u noćnu moru panike i smrti.


Obratiti pažnju na "tanak oklop civilizacije".
Odavno hoću da je ponovo pročitam, mada stalno odlažem, baš zbog sećanja na jezu koju je u meni izazivalo onomad.

Zašto bi se ponovno mučio?
Mnogo jeziviji je ovaj događaj o kome 'razgovaramo'.
freehand freehand 07:51 02.08.2023

Re: Mislim...

ali ovde imamo sasvim drugu situaciju, imamo nepoznate klince- i to citav jedan mali grad za par sati, okupljenih oko odusevljenja ubistvom njihovih vrsnjaka,....oni nemaju nikakvu drugu vezanost za tu uzasnu tragediju, nemaju razloga za grupisanje,...sem potpuno neshvatljive reakcije,..
Ne umem to da objasnim bolje od Goldinga.
predatortz predatortz 09:26 02.08.2023

Re: Mislim...

bene_geserit
Briše komentare kad ne zna kako da odgovori, tuga, jad, beda ...


Ћути, бар те не силује сагом о њеној угрожености од група и појединаца!
angie01 angie01 09:37 02.08.2023

Re: Mislim...

bene_geserit

predatortz


Bivas i Badhed,...sad ste vec smesni,...sta da odgovorim na tvoja lupetanja,...ono, zagadis prostor i ja treba time da se bavim, ili sta.

a ovaj drugi, sto je u dertu laznog moralisanja napisao prvi komentar opstrukcije, sada nastavlja sa najprimitivnijim nastupima,..pa bozemesacuvaj patriJotskih cuvara bilo cega.




angie01 angie01 09:58 02.08.2023

Re: Mislim...

Ћути, бар те не силује сагом о њеној угрожености од група и појединаца!


nego jeremic- nema citata mojih komentara u kojima ima onoga za sta si se nalupetao u komentarima gore?

pre neki dan onaj naduvani organizovao misiju:))),...isto tako, nalupeta nesto, izmislja ucitava, pa se pravednicki=kao i ti, posle dva bloga ponasa kao da je to istina, treska, poziva na tudji stid, a svoje cojstvo,...pa sta je sve to nego proganjanje-doduse na nivo najbednijih denucijanata, al ko bi i bio u takvom necasnom modu-...ili cuspajzi, sto rece micigenac- kuvan u dve ruke, smuckan od kletvi, zmijarnika, ustaskih kurvi, previse gradskih, ekv bola u dusi i ostalog njakanja raznih ulubljenih naokolo,...

sto se bavite mnome,...ono imam klub obozavalac, clanska karta, plusici za broj napada, znacka zlatne kame za 100 popunjenih polja,...

kakva mizerija....

pa majkomila, ako nije tacno i svakako beznacajno, kako kazete, to sto pisem, pa otkuda potreba da toliki broj nemoralnih gnjida mora da se time bavi na najbedastiji nacin.
predatortz predatortz 10:06 02.08.2023

Re: Mislim...

...ono, zagadis prostor i ja treba time da se bavim, ili sta.


Bar ne upotrebljavam pogibiju dece za samopromociju.
Dugo smo mi svi ovde, znamo se što bi se reklo u dušu.
Čim si ti i u ovo uspela Mladića da udeneš, a niko od roditelja ništa slično nije rekao, čak su molili da se njihova tragedija ne koristi za političarenje, nema od tebe čoveka ni u tragovima.
angie01 angie01 10:14 02.08.2023

Re: Mislim...

Bar ne upotrebljavam pogibiju dece za samopromociju.

odgovaras na nesto sto nije tebi receno, treses se, ne mozes da izdrzis da bljunes jos malo,...u cemu se ogleda samopromocija o kojoj stalno lupetas?
Čim si ti i u ovo uspela Mladića da udeneš, a niko od roditelja ništa slično nije rekao, čak su molili da se njihova tragedija ne koristi za političarenje, nema od tebe čoveka ni u tragovima.


o tom skrabanju po zidu, tvog omiljenog lika iz rata kome se svakomalo zahvaljujes- sto je verovatno dokaz covekoljublja- je govoreno bukvalno svaki put, jos od pocetka,...i tek posle tragedije su se sklonili i cuvari celavci i konacno uspelo uklanjanje,...o cemu ti pricas,...tebe trigeruju tvoji demoni u glavi i za to me bas briga- rekoh, ti sebi nacrtaj jednog na svojoj kuci, a ja cu da kazem ono sto mislim,...ili bi ti svaki put da me ucutkujes.
predatortz predatortz 10:39 02.08.2023

Re: Mislim...



o tom skrabanju po zidu, tvog omiljenog lika iz rata kome se svakomalo zahvaljujes- sto je verovatno dokaz covekoljublja- je govoreno bukvalno svaki put, jos od pocetka,.


Jesu, govna poput tebe koja se koriste ovom tragedijom.
Sami roditelji, koji su najviše pogođeni, nikad. Pogledaj Utisak, bedo ljudska, u kom otac ubijenog deteta moli da se tragedija ne politizuje.

angie01 angie01 10:48 02.08.2023

Re: Mislim...


Jesu, govna poput tebe koja se koriste ovom tragedijom.
Sami roditelji, koji su najviše pogođeni, nikad. Pogledaj Utisak, bedo ljudska, u kom otac ubijenog deteta moli da se tragedija ne politizuje.


a ti lupetas i dalje,...sta je politizacija u cinjenici da se 100 metara od skole, na stambenoj zgradi zahvaljuje ratnom zlocincu-tebi je to politika i nije nemoralno nasilje, nije javno velicanje zlocina, zbunjvanje dece, pravljenje nedolicnog ambijenta,...ti to u tvojoj zabetoniranoj idologiji ne kapiras,...ti bi da branis nedopustivo, nametnuto nasilnistvo na zidu zgrade u kojoj zive neki ljudi, pored koga se svakodnevno prolazi, tako sto napadas one koji kazu o cemu se tu radi,...u krajnjoj liniji i maxa ti je objasnio, njemu nisi smeo da kazes da je beda ljudska i govno zbog toga,...pa jedina beda i govno ovde si ti,...ti svoje idole i ikonografije nemoj drugima da prodajes kao obavezne da bi se dokazivao patrijotizam i odhebi od mene,...ti se jos pozivas na roditelje- kako te nije sramota.
tessa1 tessa1 11:20 02.08.2023

Re: Mislim...



Mičigenac ili ne zna tvoje stavove, ili zna ali tjera neku svoju seljačku politiku, možda se osjeća urbanije?, i npr ti ne znaš na koga on misli kada priča o ljudima iz Srbije, na Srbijance možda?

Ne znaš je li rusofil, da li je Srbin iz RS, u Beču rusofil?, ne znaš možda ima isto ili gore mišljenje kao Predatortz i ja za ono što ti u 2023. god još uvijek posprdljivo nazivaš patriJotizam, ko su bre patriJote?

U Austriji i extremni desničari imaju ista prava kao i ljevičari, u Austriji policija snima spot pjevaju u policijskom autu pjesmu punu ljubavi prema svojoj zemlji, zamislim samo tako nešto kod nas, u Austriji su u desno, tvrdim i vojska i policija, dalje, svaka EU Zemlja će onog trenutka kada osjeti opasnost po svoje granice i narod podići zid i vojska i policija će za tvoje deluzije biti desno (sjetih se zapaljivih desničarskih Čerčilovih govora koji su pokrenuli zemlju, a on je govorio, sa lijevima sam desno sa desnima lijevo), ne postoji zemlja u kojoj su policija i vojska besposleni ljevičari, umjetnički kružok iz Rovinja kao što zamišljaš, i ovde postoje humanitarne organizacije ali i problem azilanata rješava Hrvatska i Mađarska ne baš tako nježno, na koncu, predlagala si protektorat nad Srbijom, prvo je onesposobiti, i onaj njen zdrav patriotski dio, pa je okupirati?

Animiraš u ljudima ono najgore ovako virtueln, ljudi u rl nisu takve budale, ne govore Srbima iz Bosne da imaju zločinački gen jer je to sloboda govora..

Vidjela si par preporuka i napisao Mičigenac ćušpajz a nemaš pojma šta taj čovjek privatno misli o onome što ti forsiraš ovde i gaziš po ljudima bez milosti, tako je i Kamilo bio čika Kamilo dok je duvao u tvoju tikvu, svilenio sa šansonama, sad više nije čika Kamilo sad je patriJota i ubica kao svi mi..



Razmišljam,

evo krećem od sebe, ovo što radim i piše, i pretpostavimo okolnosti u kojima odgovaram za svoje postupke..

Prvo, braniću se sama za ugrožavanje lične bezbjednosti NN lica nakon sistematskog trigerovanja, dokazaću privremenu neuračunljivost izazvanu poigravanjem traumom,

Dva, pripremiti kontra tužbu za satanizaciju naroda jednog entiteta,

dobiću manju kaznu nego ti jer ovo što radiš a nazivaš sloboda govora je nešto ozbiljnije u svakoj pravnoj državi.

Pitaj pravnika da li je prijetnja mazanjem govnima i psovanje majke i to u afektu jednako satanizaciji određene nacionalne grupe i tezi o njihovom zločinačkom genu i latentnom pozivu na osvetu, na kažnjavanje. Posebno Austrijanci i Njemci će imati razumjevanja za naš problem sa tobom, na šta bi taj svijet ličio kad bi svako civilno lice uzelo i u 2023. sebi slobodu da prebrojava njihova zločinačka krvna zrnca jer to je osjećaj za pravdu i lepotu.

Pravna država nije fašizam previše gradskih nad seljoberijom zato što su jedni fino kućno vaspitani a drugi slušaju Baju. U ovoj državi policija obezbjeđuje i bal extremnih desničara, ponavljam.

Policija na Twitteru je blokirala onog tipa što je provocirao Srbe skoro, Gintera, neće sa budalom da imaju posla.


I itd.
tessa1 tessa1 11:21 02.08.2023

Re: Mislim...

Virtuelnom sadizmu se pet minuta pretvora u vječnost kao da sutra ne postoji, i kao da realitet ne postoji, nevjerovatno.
tessa1 tessa1 11:25 02.08.2023

Re: Mislim...

treses se,

Ko se pred tobom trese? I što bi se ljudi pred tobom tresli?
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:28 02.08.2023

Re: Mislim...

Ne umem to da objasnim bolje od Goldinga.

Од ”Господара мува” подилази језа, а пошто је Голдинг био учитељ, ми не сумњамо да су деца баш таква како је описао у својој фиктивној причи.

Ипак, срећом није све баш тако црно.

Погледај овај чланак о стварној шесторици дечака (ЛИНК) са Тонге које је струја 1966. однела на пусто оство где су сами провели 15 месеци док нису спашени.
predatortz predatortz 11:32 02.08.2023

Re: Mislim...


a ti lupetas i dalje,...sta je politizacija u cinjenici da se 100 metara od skole, na stambenoj zgradi zahvaljuje ratnom zlocincu-tebi je to politika


Politizacija je to što ti i slični neljudi pokušavate da taj mural, bez ijednog dokaza i bez ijedne naznake da je imao uticaja, dovedete u vezu sa zločinom.
Znači, koristite tuđu nesreću, i to onu najveću - nad decom, da sejete svoju mržnju.
Iako vas roditelji stradale dece mole da to ne radite.
Kada je onaj čovek govorio kod Olje, satima sam ćutao.
Nađe li, ološu ljudski, u njegovom govoru reč o Mladiću, ratu, uticaju...

Ti znaš šta je uticalo na koga?!





angie01 angie01 11:46 02.08.2023

Re: Mislim...

milijana, ajd ne muljaj u tom svom mentalnom nuribulitu kojestarije, brljavis, brljavis, ne znas gde ces, od nudjenja spolovila snajperista, zmijarnika, ustaske kruve,...sa sve ucitavanjem necega sto nisam nikada rekla, nego ti u svojoj deluziji stalno zamisljas.

ja nikada o RS nisam pricala, nikad o genu onih sto u RS zive, nikada o onima iz RS-znaci ne lazi,...genocid kao kvalifikaciju isto nikada nisam upotrebila- skoro sam nekome napisala kako se taj pojam definise i to bi bilo to,..znaci to tvoje uporno klevetanje da ja pricam o nekom genocidnom narodu je tvoja izmisljotina.

tvoje prenemaganje u tom smislu je vise nego blesavo, a i dosadno brate,...ko tebe uopste pominje, koga briga,...ti sebi dajes ulogu nekog predstavnika ne znam tacno koga i onda se ponasas kao da si branitelj- isto ne znam tacno koga i od koga, svojim lupetanjem, samo-ako je tacno da si zlatni primerak- cinis stetu, kome god da si ti uzorak, jer kretenizme koje pokazujes i prostacenje, nikome ne bi bile pozeljno obelezje.

pri tome, ti stalno nesto bulaznis o Srbiji, Beogradu, ironises, podsmevas se omalozvazavas- kakve ti tacno veze imas sa Srbijom?....ti vredjas moje, kukajuci kako ja nesto tvoje:)))

cekaj, kakve su sada to nove pretnje sa Austrijom- pazi samo da ne izgubis socijalu- zar nije jos vazeca ona pretnja sa babom dodikom, koga ces ti lako telefonski animirati, da se on pozabavi mnome:)))

ne znam sta bih ti rekla,...meni je smesno ovo tvoje pokusavanje- svaki put- da nekako spases fijasko posle ispisanih gluposti ovog tvog pulena,...ono jadni ste zajedno.

ne znam kakve veze ima micigenac sa svim ovim i zasto sad njega objasnjavas, ja sam od njega samo pozajmila pojam, koji tacno oslikava tvoje buckurise somnabulnija,...apsolutno uvek u tvojim nastupima mora da je jos neko tu, da podrzi tvoje tupljenje,...i za kamila, sta se tebe tice odnos nekih drugih blogera,...ja generalno reagujem na nacine i namere,...mozes da iskazes najludje misljenje na svetu, meni to nece smetati u odnosu na izrecene parametre i o tome mougu da razgovaram, ako postoji volja,...a ovai nasilnicki zlonamerni istupi, su samo to i nista vise.

tessa1 tessa1 11:53 02.08.2023

Re: Mislim...

Jesi zmijurina i ovo je tvoj zmijarnik na B92, nemam sad vremena u nekom drugom životu ću samoj sebi šutati glavu što sam sa tobom imala posla, kao da ja ne znam ljude i život mene virtuelno kuražna kultur-fašistkinja iz BG trigeruje jbt kao da sutra ne postoji ni meni ni njoj..


Meni postoji a ti kako moraš, šta te hrani po to pođi..


(da ne guraš prst u oko tako kuražno, ljudi na tebe ne bi obraćali pažnju, a ova sad metastaza po blogu je kao u pjesmi kasno je za novi početak, iz toga više niko ne izlazi čist)
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:58 02.08.2023

Re: Mislim...

sta je politizacija u cinjenici da se 100 metara od skole, na stambenoj zgradi zahvaljuje ratnom zlocincu-tebi je to politika i nije nemoralno nasilje, nije javno velicanje zlocina, zbunjvanje dece, pravljenje nedolicnog ambijenta,...

На основу чега тврдиш да неко, стављајући Младићев портрет на зид, велича злочин?

Они који сликају Младићев портрет га виде као херојског борца за слободу Републике Српске, а не онако како га види Хашки трибунал, као што ми Карађорђа и Први устанак не видимо онако како их је видео Хуршид-паша.

Суштинско питање је да ли ми имамо право на своје виђење догађаја који су уследили након распада Југославије или морамо да прихватимо и интернализујемо (као што си ти учинила) виђење наших непријатеља (а ваљда није спорно да се ради о непријатељима).
angie01 angie01 11:59 02.08.2023

Re: Mislim...

Politizacija je to što ti i slični neljudi pokušavate da taj mural, bez ijednog dokaza i bez ijedne naznake da je imao uticaja, dovedete u vezu sa zločinom.
Znači, koristite tuđu nesreću, i to onu najveću - nad decom, da sejete svoju mržnju.
Iako vas roditelji stradale dece mole da to ne radite.
Kada je onaj čovek govorio kod Olje, satima sam ćutao.
Nađe li, ološu ljudski, u njegovom govoru reč o Mladiću, ratu, uticaju...

Ti znaš šta je uticalo na koga?!


kopiram celo, da ne preravis:)))

znaci, tvoja glupost nema kraja, nema!

jesi li ti uopste jednu rec razumeo iz objasnjenja, ili samo preskaces i teras svoje?

da- nije normalno da se javno velica zlocinac i zlocin u centru grada, da bude branjen, da se zahvaljuje majci, jer to odasilje odredjene poruke- zato je tu i stavljen,...sta ti nije jasno,...to je samo jos jedan detalj u ambijentu koju nasilje promovise, nudi ga kao legitimno sredstvo-sta tacno ne razumes- ovo nije pitanje, jer, tesko da bi moglo tebi biti...

i kojim pravom ti vredjas one koji tako misle?...ko si ti?....onoliki strucnjaci su dali svoja misljenja, oni ljudi na ulici se slazu sa time,...koga tacno treba da bude briga, sta ti imas da kazes o tome, jer si ztucana desnicarska ratna kuka, koja prodaje svoju destruktivnu ideologiju kao jedinu ispravnu?

ovo sto ja kazem o nametnutom nasilju na fasadi- nema veze sa politizacijom, al ova tvoja odbrana ima- ti branis svog idola, svoje vrednost, koje si ovde 100 puta iskazao.

ne rece mi, je l i maxa govno i beda ljudska? i svi oni ljudi na ulici?...e, izvini maxo,...nije u redu, al evo kad insistira....izbrisacu, ako kazes.


i onda se bunis kada ti kazem, da si ti trebao da dodjes, da nam kazes kako treba da se misli i kako bi trebalo da zivimo i sta su prave vrednosti, inace pada vredjanje- pa ti sa ljudima odavde ocigledno nemas puno dodorinih tacaka, jer njihovi idol i vrednosti nije nista od toga sto ti nudis.
angie01 angie01 12:04 02.08.2023

Re: Mislim...

На основу чега тврдиш да неко, стављајући Младићев портрет на зид, то ради са намером да велича злочин?


a sta se tacno velica, ako je on paradigma istog- za sta se tacno zahvaljuje?


kakve veze ima haski tribunal, neprijatelji i ostala bulaznjenja,...lepo sam rekla, svako ko se klanja toj ikonografiji, neka obelezava svoje domove istom- sve ostalo je cisto nasilnistvo...oni stanari nisu smeli da uklone skrabanje sa svoje zgrade i morali su da trpe da njihova deca to svakodnevno gledaju, je l kapiras.

je l tebi maldic heroj?
angie01 angie01 12:11 02.08.2023

Re: Mislim...

Jesi zmijurina


jao da, zaboravila sam ono sa sutanjem u glavu-idi bre popi lekic,...ja se tebi zeno ne obracam, sve sto stalno ponavljas, a meni zameras- ja nikada nisam ni rekla, znaci imas opsesivni progoniteljski poriv-emilija je jednom postavila tacne definicije ljudi koji to rade i potpuno se uklapas.

da o nekim stavrima ne mislim kao ti, kao i neki drugi, je l to zabranjeno?

i to za kuraznost, sta ti to znaci, ja sam kurazna jer kazem nesto sto ti se ne svidja, a ti nisi, kada iizpovracas gomilu prostackih uvreda,...pa cekaj, je l ti mislis da ja treba da ustuknem pred tvojim/vasim pretnjama, nasilnistvom, i ostalim bedastocama, ili sta, cudi te sto se ne slomijem od kolicine primitivizma i prostacenja polusveta sa neta,...ma idi bre.

ne rece mi, kakve ti uopste veze imas sa Srbijom?


pazi sad, blog je moj zamak, a vas desetoro me napadate kao copor besnih kerova, izgladnelih od nedostatka bilo kakve suvislosti i normale,...upravo kao deca iz Gospodara muva.
tessa1 tessa1 12:18 02.08.2023

Re: Mislim...

На основу чега тврдиш да неко, стављајући Младићев портрет на зид, велича злочин?

Они који сликају Младићев портрет га виде као херојског борца за слободу Републике Српске, а не онако како га види Хашки трибунал, као што ми Карађорђа и Први устанак не видимо онако како их је видео Хуршид-паша.

Суштинско питање је да ли ми имамо право на своје виђење догађаја који су уследили након распада Југославије или морамо да прихватимо и интернализујемо (као што си ти учинила) виђење наших непријатеља (а ваљда није спорно да се ради о непријатељима).



Samo još ovo da kažem,

maketi sve te grafite, murale pod hitno, jednim udarcem dvije muve, prvo ovakvi kao Angie nemaju više čime da se hrane, barem to riješiti za dobrobit svih jednako, naće oni nešto drugo ali to riješiti pod br 1, i za tu inicijativu je potreban pametan vizionar, BL nema murale Mladiću i tačka,

drugo, naći smislenog posla odraslim muškarcima koji crtaju crteže po zidovima i čuvaju stražu, pa nisu oni Palestinci u Izraelu i obratno, ne znam sa čim uporediti, Beograd je glavni grad Srbije, a oni u centru prave neki svoj geto, izigravaju gerilu, poslati ih sve u vojsku, uvesti profesionalnu vojsku i neka primaju platu i čuvaju državu kao policija i vojska svugdje u svijetu.
tessa1 tessa1 12:21 02.08.2023

Re: Mislim...

ne rece mi, kakve ti uopste veze imas sa Srbijom?

Pravo da ti kažem zamislih se, npr Srpkinja sam za razliku od tebe? Možda nije dobar odgovor, ali ti tek nisi Bosanka pa pričaš bosanski što bi rekao Maksa bolje nego ja, nisi ni iz Sarajeva pa ovde suze prolivaš svaki mjesec dana za svojim gradom Sarajevom.
tessa1 tessa1 12:23 02.08.2023

Re: Mislim...

Angie, tvoj kuraž ne bi bio tako uh kako bih rekla, kuražan kuraž, da si inteligentnija, na koncu, inteligentni ovo ne bi ni radili što ti radiš.
predatortz predatortz 12:51 02.08.2023

Re: Mislim...

ne rece mi, je l i maxa govno i beda ljudska? i


Ne, nije!
Sad ću objasniti zašto on nije, a ti jesi.
Pod broj jedan, Maksa ima mnogo objektivniji stav o građanskom ratu u BiH u odnosu na tebe.
Pod dva, Maksa nikad ne zloupotrebljava te teme, a ti Mladića i Srbe iz RS blatiš na svakoj temi.

To što se Maksi ne dopada mural RM u njegovoj ulici ne povlači mržnju, a ta mržnja izbija iz svakog tvog komentara.
To su primetili svi iz RS koji ovde dolaze i rekli ti to više puta.
Kod Makse tu mržnju nije primetio niko.

Eto, da rasčistimo i to ko je govno i zašto.
Dakle, ti jesi, on nije.

Uzgred, bedan pokušaj vađenja na Maksu.
Verovatno je on u tvom svemiru neki vrhovni autoritet, ima nas u čijem nije.

angie01 angie01 12:56 02.08.2023

Re: Mislim...

BL nema murale Mladiću i tačka,

pa o tome se radi, kakve veze ima ratni zlocinac na fasad u Beogradu u centru grada, gde zive neki ljudi, a neki drugi prolaze svakog dana-kakve veze Angie ima sa time, da se njoj zamera?...angie otvoreno kaze, da to nije u redu, kao i vecina gradjana, pa je l sada preator, PE i milijana treba sve nas da zovu govnima,...ko ste bre vi?


Pravo da ti kažem zamislih se, npr Srpkinja sam za razliku od tebe?


otkud ti znas sta sam ja,..a bas me briga sta si ti, je l to tebi daje za pravo da seres po Beogradu u gradjanima Beograda, koji ne dele tvoje vrednosi i sludjene misli?
koga bre zabole za tebe i tvoju soscijalu u Osterajhu, gde si se sklonila i iz koje lucis otrove na ljude koji kusaju gorke posledica vaseg sranja, ni krivi ni duzni.

Sarajevo je ocigledno bilo vise moje, nego i tvpje i predatorovo, koji se gnusate gradova vecih nego onih iz kojih ste potekli, kopleksaski pokusavate da omalovazite apsolutno sve sto niste vi-pa koga bi trebalo da je za to briga? i ciji ste vi predstavnici tako jadni?


Angie, tvoj kuraž ne bi bio tako uh kako bih rekla, kuražan kuraž, da si inteligentnija, na koncu, inteligentni ovo ne bi ni radili što ti radiš.


ti i prica o inteligenciji u jednoj recenici, je khm, sta bih rekla, u najbolju ruku, montipajtonovski stos.

ja cu da svoje misljenje iznosim, bez obzira i na tebe i ovog tvog potuljenog pulena, ne treba mi vasa dozvola, ovde je suvise ljudi ogorceno na nove ikonografije silom imputarane u gradski zivot, koji ih ne prepoznaje i koje ugrozavaju one najbazicnije normalnosti zivota u bilo kojoj sredini, tako da, samo odhebite, smesno je da vi jednu zenu proganjate, jer ne misli isto kao vi, sama potreba da izmisljate i vredjate dokazuje koliko sam ja u pravu-jer to je uvek tako,..ako nemas argumente, krenes da izmisljas, vredjas ektiketira, koristis se nasiljem umesto faktima,...najbedniji nacini komunikacije, sem konkretnog rata.

oni ljudi na ulici- koji nemaju nikakve veze ni sa opozicijom koja se tu nesto petlja- ne dele vase miljenje koje silom namecete i nasilnicki poturate kao jedinu pravu opciju, pa i taj nazovi mural u Njegosevoj,...kakve veze ljudi i njihova deca u toj zgradi iamju sa tim zlocincem, da bi trpeli takvo nasilje svakodnevo- jer se dopada predatoru, ma nemoj, neka on lepo nacrta jednog na svojoj zradi i neka ga brani i PE isto u londri, ti u Vieni,...i ko god misli da to tako treba,...predator, mozda bolje u Tuzli, ako sme...nas ostavite na miru sa vasim sranjima...je l je to zabranjeno da se kaze, ili sta, suvise kurazno,..zovi vise tog babu matereti, sta se ustrucavas.
tessa1 tessa1 13:05 02.08.2023

Re: Mislim...

otkud ti znas sta sam ja,..a bas me briga sta si ti, je l to tebi daje za pravo da seres po Beogradu u gradjanima Beograda, koji ne dele tvoje vrednosi i sludjene misli?
koga bre zabole za tebe i tvoju soscijalu u Osterajhu, gde si se sklonila i iz koje lucis otrove na ljude koji kusaju gorke posledica vaseg sranja, ni krivi ni duzni.

Sarajevo je ocigledno bilo vise moje, nego i tvpje i predatorovo, koji se gnusate gradova vecih nego onih iz kojih ste potekli, kopleksaski pokusavate da omalovazite apsolutno sve sto niste vi-pa koga bi trebalo da je za to briga? i ciji ste vi predstavnici tako jadni?


Angie, ne biraš više načine da povučeš drugog na dno, gubiš se u toj bedi duha i ličnosti,

hoću reći, ako ti ne odgovaram samo znači da neću sa virtuelnom izopačenošću kao što je tvoja da imam posla.
angie01 angie01 13:08 02.08.2023

Re: Mislim...

Pod broj jedan, Maksa ima mnogo objektivniji stav

ja maxu nikada nisam cula da je izneo svoj stav o ratu u RS,...a bogami nisam ni ja,...komentarisala sam neke lazi koje si iznosio ti i neki slicni. ja Srbe iz RS apsolutno NIKADA nisam pomenula...o RS NIKADA nisam rec rekla....mozda bi trebalo....pa da zavrsimo s tim.

i kakve to veze ima sa objasnjenjem zasto je mural u njegosevoj nasilje, sta petljas bez veze.


To su primetili svi iz RS koji ovde dolaze i rekli ti to više puta.


pa to vise govori o vama, nego o meni,...ko su ti, vas troje, cetvoro, ti sa vijetnamcem, ova sludjena, ona nafurana i ko jos?...ja nikog od vas nisam dirala, obicno reagujem na neke kreacije, nista vise od toga, dok sa druge strane krecu salve najprizmniji uvreda,...tako da odhebi, niko od vas nije predstavnik nikoga, koga navodno branite, vi svi govorite u svoje ime i ne oslanjaj se na ljude iz RS, jer ni one ne dele ni tvoje ni misljenje ostalih aktera koji se ovde javljaju...niko vas nije izabrao da u tudje ime govorite...znaci, predstavljate samo i iskljucivo sebe i svoje stavove, vaspitanje, vrdnosti, karaktere....


Eto, da rasčistimo i to ko je govno i zašto.
Dakle, ti jesi, on nije.


kaze predator,... ma hajde, koga tacno zabole sta ti kazes o bilo cemu?...ja se na maxu ne vadim, samo kazem da je on objasnio isto sto i ja, a da se njemu nisi usudio da izgovaras gadosti koje si meni- znaci, samo to.


kakav autoritet? o cemu pricas, do juce je bilo da on mene sledi i slicne gluposti, ne znate vise kako da nastupita,...istina je da svako od nas dvoje bloguje za sebe, o dosta stvari isto mislimo, iz slicnih smo sredina,...nista specijalnpo za neki jeftinu manipulaciju, kojom si sluzis.
predatortz predatortz 13:09 02.08.2023

Re: Mislim...

nas ostavite na miru sa vasim sranjima..


Koji ste to vi?
Ja sam stanovnik Beograda, poreski obveznik,poslodavac...
Ti bi meni, u mom gradu, nešto da zabranjuješ?
Ti da mi određuješ pravila?
Mogu biti ovde ako se prilagodim tebi?

More, marš u pičku materinu fašističku!
angie01 angie01 13:13 02.08.2023

Re: Mislim...

Angie, ne biraš više načine da povučeš drugog na dno, gubiš se u toj bedi duha i ličnosti,


milijana,..slabo to nesto ide, bas slabo...


hoću reći, ako ti ne odgovaram samo znači da neću sa virtuelnom izopačenošću kao što je tvoja da imam posla.


pazi sad-izopacenost je tvoja specificna tezina, ne razbacij je naokolo drugome,...ja sam probala da sa tobom razumno komuniciram, al je to nemoguce i nemam nikakvu nameru da se uopste petljam, sta si ti umislila, sta muckas, sta haluciniras- nikakve veze sa mnom to sve nema,...sve sam ti lepo pristojno izreciklirala, uzmi, razumi, ostavi, ignorisi,...bas me briga, nista od toga nema nikakve veze sa mnom,...zasto je tebi potrebna satanizacija nepoznate zene- pise u psihijatrijskim udzbenicima.
angie01 angie01 13:17 02.08.2023

Re: Mislim...

Koji ste to vi?
Ja sam stanovnik Beograda, poreski obveznik,poslodavac...
Ti bi meni, u mom gradu, nešto da zabranjuješ?
Ti da mi određuješ pravila?
Mogu biti ovde ako se prilagodim tebi?


upravo suprotno, ti nameces silom ljudima odavde da se prilagode tvojim pravilima, o tome se radi,..znaci sve suprotno, ti si taj koji napada i vredja one koji ne pristaju na tvoje vrednosti.


to teranje, slobodno ostavi za sebe,...a fasita si ti, ti pokazujes mrznju prema drugim narodima, ne ja.
angie01 angie01 13:33 02.08.2023

carli,

jos jednom dodji na moj blog da izigravas korisnog idiota blentavim spamovanjem, banuvacu te odmah i svaki tvoj novi nik, cim se bude pojavio,...ako ne mozes da suvislo kometarises- nemoj da dolazis,...ko god hoce da te trpi, idi tamo,...ende.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:40 02.08.2023

Re: Mislim...

pa o tome se radi, kakve veze ima na fasad u Beogradu u centru grada,

Анђо, оne man's terrorist is another man's freedom fighter, према томе, и “ratni zlocinac” је твоја, а не универзална истина.
angie01 angie01 14:02 02.08.2023

Re: Mislim...

Анђо, оne man's terrorist is another man's freedom fighter, према томе, и “ratni zlocinac” је твоја, а не универзална истина.


kako to mislis moja?

je l covek cinio zlocine ili nije- sta ti kazes?
je l tebi heroj?- nisi mi rekla.

ja sam se izjasnila, kome jeste, neka se njime bavi, neka crta njegove slike na svojoj kuci, a ne na tudjim.
angie01 angie01 14:04 02.08.2023

Re: carli,

carli, uzmi, ili ostavi!...suvise puta sam ti progledal kroz prste, jer sam fer,...posto ti nisi, postavljen ti je uslov-ako ne mozes normalno, nemoj nikako....idi kome je to ok, meni nije,...sta ti nije jasno-ovo nije pitanje i nema price oko toga, ladno sam ti preskocila uobicajena prostacenja, ne vidim zasto bih to dalje trpela.
angie01 angie01 14:10 02.08.2023

Re: Mislim...

оne man's terrorist is another man's freedom fighter


a ova izjava nevezano za bilo sta- svaki terorista je to- terorista, njegov cin je terorizam,...to sto je neko zaslepljen, pa misli da je to borba za slobodu, jos uvek zlocin ne pravi pravednickim cinom- ne znam da li si upoznata, da se o tome civilizacija vec dogovorila i da je ovo jedan od najbizranijih smutljivih i sramotnih PRova, koje si ti postavila.
freehand freehand 14:21 02.08.2023

Re: Mislim...

principessa_etrusca
Ne umem to da objasnim bolje od Goldinga.

Од ”Господара мува” подилази језа, а пошто је Голдинг био учитељ, ми не сумњамо да су деца баш таква како је описао у својој фиктивној причи.

Ипак, срећом није све баш тако црно.

Погледај овај чланак о стварној шесторици дечака (ЛИНК) са Тонге које је струја 1966. однела на пусто оство где су сами провели 15 месеци док нису спашени.

Gospodar muva je priča oljudskoj prirodi, i šta se sve krije u svakom od nas, naročito u deci koja još nisu do kraja dresirana i uvezana etičkim i lancima vaspitanja.
I samo sam to hteo da kažem, pa bez obzira što je rpiča fikcija poruka je surova realnost.
Tih trideset hiljada klinaca koji su (ako su) veličali klinca-ubicu isti su kao što smo se nas nekolicina sa šesnaest godina pozdravljali sa hajl Hitler oslovljavajući se međusobno činovima Vermahta, pevali Eriku a bogami povremeno i Ubićemo, zaklaćemo ko sa nama neće. bez prave svesti o sadržaju i porukama onoga što činimo i izgovaramo.
Tako da takve pojave svakako ne treba ignorisati ali uzrok im je daleko dublji no što je bilo koja aktuelna vlast.
angie01 angie01 14:29 02.08.2023

Re: Mislim...

ali uzrok im je daleko dublji no što je bilo koja aktuelna vlast.


radi se o amabijentu, opstoj atmosferi,...ako ti nudis nasilje kao pozeljan nacina- dobices nasilje.

naravno, da ljudska priroda krije u sebi razne mrakove, al je bitno sta ti nudis kao vrednost, sta razvijas,...s kim si takav si.

mozemo da nabrojimo, sta je danas realna ponuda u javnom prostoru,...o tome se radi.
freehand freehand 14:33 02.08.2023

Re: Mislim...

mozemo da nabrojimo, sta je danas realna ponuda u javnom prostoru,...o tome se radi.

Možemo, kako u ovom društvu tako i u svim društvima naokolo. I treba da vidiš kako izgleda kanter strajk i peint bol.
Samo, to ne stvara masovne ubice.
angie01 angie01 14:33 02.08.2023

Re: Mislim...

je l covek cinio zlocine ili nije- sta ti kazes?
je l tebi heroj?- nisi mi rekla.


PE-molim te odgovori na pitanja,...nemoj da se sve svede na prikrivenu fasisticku podrsku, to bi bilo bas bedno.
angie01 angie01 14:36 02.08.2023

Re: Mislim...

Možemo, kako u ovom društvu tako i u svim društvima naokolo. I treba da vidiš kako izgleda


free,...ne razumem pozivanje na druge,...na toj nekoj skali mi smo na dnu, zar ne treba da mislimo na sebe, nego sto pokusavamo da se pravdamo drugima.


kanter strajk i peint bol.


pa i mi smo se igrali kauboja i indijanaca, pa niko nije postao masovni ubica, jer je drustvo u celini, imputiralo neke druge vrednosti,...ja verujem da to razumes,...da razumes razliku.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:43 02.08.2023

Re: Mislim...

ne rece mi, kakve ti uopste veze imas sa Srbijom?

Ово наци прозивање по месту рођења је толико јадно, да немам речи!
freehand freehand 14:45 02.08.2023

Re: Mislim...

free,...ne razumem pozivanje na druge,...na toj nekoj skali mko smo na dnu, zar ne treb da mislimo na sebe, nego sto pokusavamo da pravdamo.

Aman... Ja ti govorim o civilizacijskom stanju ti meni pričaš uporno da sam glup. Ma važi sve.

pa i mi smo se igrali kauboja i indijanaca, pa niko nije postao masovni ubica, jer je drustvo u celini, imputiralo neke druge vrednosti,...ja verujem da to razumes,...da razumes razliku.

Ma važi, rekoh već.



angie01 angie01 14:47 02.08.2023

Re: Mislim...

Ово наци прозивање по месту рођења је толико јадно, да немам речи!


sta je tu naci prozivka,...ona mene sve vreme optuzuje da se ja bavim RS, sto nije tacno, dok istovremeno omalovazava i podsmeva se raznim pojavama u Srbiji,...pa je pitam kakve veze ima sa Srbijim, da tu uredjuje, sudi, kvalifikuje,....dok istvremeno urla, kako je RS-njeno i niko ne me da tu dira,...je l kapiras?

nego, odgovori ti meni bolje na pitanja, nego sto se porgesno mesas u tudje razgovore.
freehand freehand 14:47 02.08.2023

Re: Mislim...

principessa_etrusca
ne rece mi, kakve ti uopste veze imas sa Srbijom?

Ово наци прозивање по месту рођења је толико јадно, да немам речи!

Tako je, ali valja pomenuti da je stigao adekvatan odgovor, sa upitom o nacionalnoj pripadnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana