Društvo| Hronika| Jubileji| Moj grad| Obrazovanje

Divan Dan

maksa83 RSS / 05.03.2024. u 20:15

 

Ko bi da čestita Predsedniku rođendan može da ode da se potpiše na čestitku prekoputa OŠ Vladislav Ribnikar.

nGJlCnT.jpg 

 



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 08:51 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Uzmimo da imam sticajem životnih okolnosti neko malo skromno znanje o ovome o čemu sad diskutujemo.


Sticaj okolnosti, skromno znanje, dobro Benedykt daj malo mjere svemu, nema smisla.

Tvoje skromno znanje i sticaj okolnosti vs moje sirovo neznanje? :)

Jao pročitam juče pišu o 40 dana poslije smrti i kad duša napušta tijelo, "posle odvajanja od telesne ogrubelosti" (od cjelog teksta sam ugledala samo "telesnu ogrubelost", to je proklestvo, kažem vam:)

Tako ti i ja Benedykt evo vikend iza nas, tvoja skromna spontanost i moja tjelesna ogrubelost, tvoj duh i moje sirovo neznanje? :)


Da, dobro, sve o čemu pričaš mi je poznato, znano, i bez Google pretraživanja, zamisli da se tek skoncentrišem?


Izvrnuo si sve što sam napisala da bi dokazao moje neznanje, sirovu tjelesnu ogrubelost, i evo nastavljaš i jutros kao da je živim bez vode i struje na susjednoj planeti..



Gradonačelnik Beča jutros čestita početak mjeseca Ramazana.



Stephanie Nur, radi njenog lika vrijedi pogledati Lioness, magična je.



Pazi ovo, malo komplexnije od Pakistanci su pismeni samo ne znaju arapski.



Nur and her family relocated to a different country every 3 years. She lived in Egypt, Romania, Italy, Sri Lanka, Scotland, Jordan and Austria, and speaks fluent Arabic, German, Italian and English. Her command of Arabic is so that she can speak it in a few different dialects: Syrian, Egyptian, and Jordanian. She is the daughter of an Austrian diplomat and a Syrian painter, and her middle name is pronounced "Noor".

She graduated from the University of Stirling in Scotland with a MSc in Psychology with Honours, having finished the masters degree in 3 years instead of 5.









I nabrzaka, zato sam i došla, razočarana što Sandra Hüller nije dobila Oskara, i nevezano za ulogu koju je imala Stephanie u Lioness, napisati da je flert dvije žene najlakši kad se jedna drugoj dive, obožavaju, one tad non-stop flertuju kroz drugu ženu sa sobom. :))

tessa1 tessa1 08:52 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

malo skromno znanje


:))


Tačno drag čovjek. :))
benedykt benedykt 10:08 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1

Sticaj okolnosti, skromno znanje, dobro Benedykt daj malo mjere svemu, nema smisla.

Stephanie Nur, radi njenog lika vrijedi pogledati Lioness, magična je.



Pazi ovo, malo komplexnije od Pakistanci su pismeni samo ne znaju arapski.



Nur and her family relocated to a different country every 3 years. She lived in Egypt, Romania, Italy, Sri Lanka, Scotland, Jordan and Austria, and speaks fluent Arabic, German, Italian and English. Her command of Arabic is so that she can speak it in a few different dialects: Syrian, Egyptian, and Jordanian. She is the daughter of an Austrian diplomat and a Syrian painter, and her middle name is pronounced "Noor".

She graduated from the University of Stirling in Scotland with a MSc in Psychology with Honours, having finished the masters degree in 3 years instead of 5.


Dao sam tačnu meru jer zaista je sve to skromno, kao što je sticaj životnih okolnosti presudno uticao na to da se to nešto malo bede od znanja pojavi. Tako realno stoje stvari, a ti veruj u šta god da ti je drago.

Elem, znam da sam zaista dosadan ali moram samo par reči i oko ovoga sa Nur, po naški bi to bilo nešto kao Svetlana sa obzirom na značenje onog nur mada ima još par dubljih podznačenja.
Dakle to što si naznačila u podvučenom italicu je malčice napucano ako smem da primetim, sa obzirom da sirijska i jordanska varijanta arapskog potpada pod tzv Levantski dijalekt, odnosno razlike postoje ali su realno efemerne. Egipatski se zaista razlikuje i spada u standardnu raspodelu po tom pitanju, gde imaš neku arapsku Hochdeutsch varijantu, zatim ekipa sa severa Afrike ima svoj Magreb arapski, onda je tu Levant tj Liban, Jordan, Palestina i Sirija, zemlje Zaliva i na kraju Irak kao neku podvarijantu.
Generalno gledano je taj egipatski onaj koga praktično svi razumeju zahvaljujući tome što je pre nekih pedeset i kusur godina njihova filmska tj teve produkcija bila najjača pa su to svi gledali i onda tako naučili. By the way, na arapskom se kaže ramadan a ne ramazan, pošto se tako taj harf (slovo u arapskom alif-ba tj alfabetu) izgovara. Kod nas je došlo preko Turaka pa odatle govorimo ramazan, kao što to na isti način (nepravilno) izgovaraju i Pakistanci na primer…
tessa1 tessa1 13:03 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Dakle to što si naznačila u podvučenom italicu je malčice napucano ako smem da primetim, sa obzirom da sirijska i jordanska varijanta arapskog potpada pod tzv Levantski dijalekt, odnosno razlike postoje ali su realno efemerne.



Ajde, ajde, i meni se sviđa Nur, ništa kod nje nije malo napucano, u Lioness kad je vidiš, prvo ćeš se pitati otkud ona u glumi (kao Kamilo kad je čuo da BiH ide u EU što se pitao - otkud meni da bi mi bili dobra gubernija?)



Gluma je za njenu duhovnu i intelektualnu raskoš tričarija, ni jedna uloga ne može zatomiti jaku i nedoljivu ličnost u kadru.




Hm, nešto gledam i sve više sumnjam da je grafit sa slike djelo Vučićevih umjetnika. Grafit kao arhitektura, emotivna poruka, pogrešno mjesto i posebno ključna prijetnja, grafički tj idejno dovitjiva razglednica. Previše je to za crtače Ratka Mladića.


Zašto, npr oni se ne bi dosjetili da nacrtaju kantu, žute rukavice, otirač, metlu, lopaticu itd, i jedno veliko M.

M prije neki dan reče: vreme je da očistimo Beograd. Pretpostavljam da misli na proljetnu generalku, ne na neko drugo u političkom vokabularu jako, jako osjetljivu riječ - čišćenje.



Od filmova samo ću pogledati The Boy and the Heron.


Moje dijete prije dvije sedmice išao gledati sa drugarom Austrijancem, šalje mi da je kino sala prazna jer sam rekla - ma to će biti puno. o.O


Rječnikom političarke: kino-sala je konačno čista.




benedykt benedykt 14:48 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Dakle to što si naznačila u podvučenom italicu je malčice napucano ako smem da primetim, sa obzirom da sirijska i jordanska varijanta arapskog potpada pod tzv Levantski dijalekt, odnosno razlike postoje ali su realno efemerne.



Ajde, ajde, i meni se sviđa Nur, ništa kod nje nije malo napucano…


Pričam jedino i samo o tom delu vezanom za arapske dijalekte, ne znam zaista ko je zaslužan za taj detalj u tekstu ali tako mu nekako IMHO stoje stvari po tom pitanju…
tessa1 tessa1 18:13 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Ok, sviđa se samo meni. I rođena je u Kairu, rekoh li? Ne stižem na sto strana. Ne znam ni ko je Sara boxerka. o.O

Slika gore, šta je to? 21 dan u vozu, hm. Samo ako su dani kao u Orijent Expresu kompozicija misterije i Agatinog hedonizma, napisala bih kolonijalnog al reko da ne izgibaš za fakin Pakistancima, Agatinog hedonizma i rasizma :)

umjesto da meni tražiš spas glavi kad krenu sa ovim proljetnim čišćenjem, sakriješ me u virtuelni podrumu, ok tavan, i bilo bi lepo da preživim, ček, koja ona priča ima o ljudima koji su poslije Drugog svj rata živjeli par decenija daleko od civilizacije ne znajući da je rat gotov, tako i ja sakrivena, ostala bih malo duže, jer bi rospije da me okupaju? :))

Rospija, sjajna riječ. Iznenadim samu sebe kako mi se pojavi, kao da postoji neka druga ja, mnogo pametnija i talentovanija. :)

Benedykt, odoh na literarnu veče, ne odgovorim li i blog se zatvori, šta da ti kažem, ovakvu patnju što si mi je priredio ne bih ni neprijatelju poželjela. :)
benedykt benedykt 19:22 11.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1

Slika gore, šta je to? 21 dan u vozu, hm. Samo ako su dani kao u Orijent Expresu kompozicija misterije i Agatinog hedonizma, napisala bih kolonijalnog al reko da ne izgibaš za fakin Pakistancima, Agatinog hedonizma i rasizma :)

Ta slika je mesto za hedonizam na krajnjoj destinaciji tog tvog putešestvija koje traje 21 dan. Nekad davno tu bio neki samostan i sirotište sa pratećom školom a posle napravili kompleks za iće, piće i sedenje na travi ako se umoriš od prva dva.

Eto, ukoliko se budeš zaista igrala Agate u Orijent Expresu a ti na kraju putovanja poseti Chijmes, izaberi si sama gde ćeš da sedneš od onoga što se tamo nudi, pa te možda i prođe ta duševna bol i patnja koju ni neprijatelju ne bi poželela…
tessa1 tessa1 12:33 12.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Nije mi palo na pamet da bi na večeri sa AI imao dostojnu sagovornicu (?) o.O

zamisli tek šta sve ona zna, ona, ti, ona, ti, jezus, bilo bi orgazmično :)


Maloprije navratim peti-šesti put u životu na B92 (prvi put je bilo direktno ovde preko Google, ne bih znala naći gdje je prije na staroj stranici pisalo blog),

i na rubrici Tehnopolis od nekoliko tekstova odaberem jedan naslova Oni žele sex sa robotima,
pa da, to mnogo govori prvenstveno o meni, 1) stvarno ne lažem 2) šta istina govori o meni?:), zezam se, bilo je najviše komentara, 8, ali razlog 8 komentara je kao kad nekog uljuljkaš odgovorom, nekom nešto slažeš da bi mirno i lijepo spavao :)

Dalje u tih 8 komentara spominju ChatGPT, i kvrcnu mi, ajde dobro, zaiskri, pa kako mi nije palo na pamet (?), i za Benedykta konkubina na filmskom platnu postoji.



Ne znam šta bih napisala o tome da bloga nema tamo gdje ja nisam ni znala da ga ima?, drugo, ionako kad ovaj proljetni beogradski blog istekne nisam se planirala javiti osim kod Principesse i Filipa, ne bude li njih, nikom ništa, život ide dalje,

na Substack mi je bilo patetično kako ljudi pružaju podršku jedni drugima za pisanje, čitanost, lajkove, patetična mi je njihova želja da nešto čovječanstvu kažu al im je za to potrebna podrška,

dvije stvari sam sigurna, prvo te mora boliti dupe za čovječanstvom jer kad bi se čovječanstva pitalo ti ne bi živ hodao kamoli spašavao ono što se ne želi spasiti, drugo, to je proces čovjek sa sobom, odvojiš se u drugu dimenziju i pišeš, i jedan dan ako želiš objavi, ako ne, nikom ništa, baci sve, spali, pređi na drugi nivo stvaranja,

pisanje je usamljenički proces kao da se isključiš iz stvarnosti i prvo naučiš da se ne bojiš biti sam u praznom prostoru, sam sa sobom, sjetih se Milene reče da je Decu pisala 4 god, i kako sam počela o ovome?


Eto, ukoliko se budeš zaista igrala Agate u Orijent Expresu


Ovo je kul, malo su mi oči zasuzile od ljepote. :)
tessa1 tessa1 12:36 12.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Šta me interesuje, odvojih u novi komentar,

Benedykt bi znao možda da mi odgovori na ovo pitanje koje ne znam dobro postaviti, čitam jutros rano o godišnjici smrti Zorana Đinđića, i negdje na pola teksta kaže dr, nisam razumjela, nešto su zabarušili u tom pasusu, ček nađem..


Govoreći o povredama koje je Đinđić imao, rekao je da je "ulazna rana bila sa desne strane grudnog koša, a izlazna rana na levoj strani grudnog koša nešto niže".

- Dakle, metak je upućen sa visine jer nije imao horizontalni put. Za mene predstavlja dilemu da li je premijer ulazio glavom prema vratima zgrade vlade ili leđima. Nije logično. Ako je ulazio glavom prema vratima, pod tim okolnostima, nemoguće da je pucano iz ulice za koju se sumnja već je metak došao iz totalno suprotnog pravca - rekao je dr Miljko Ristić.

Mislila sam da je treći metak umal napišem eufemizam za još uvijek nepoznate naručioce atentata, kao treći čovjek u sjeni..

Površno pročitam dva teksta, i drugi je o Zemunskom klanu, Sablji, meni je to sve nepoznato, poenta je da ste baš imali teška vremena iza sebe.
Colin_bgd Colin_bgd 11:25 06.03.2024

Afera Miralem Zjajo

Ovakve stvari se u Srbiji (danas, juce, i uvek) nikad ne dogadjaju spontano, licnom inicijativom, ili privatnom motivacijom...

Zna se adresa odakle se ovakve stvari "koordiniraju"...
predatortz predatortz 11:27 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

Colin_bgd
Ovakve stvari se u Srbiji (danas, juce, i uvek) nikad ne dogadjaju spontano, licnom inicijativom, ili privatnom motivacijom...

Zna se adresa odakle se ovakve stvari "koordiniraju"...


Ako im je cilj da ljudi ispizde na njih zbog ovoga, kod mene su cilj postigli. Bravo, stručnjaci!
Colin_bgd Colin_bgd 11:36 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

predatortz
Colin_bgd
Ovakve stvari se u Srbiji (danas, juce, i uvek) nikad ne dogadjaju spontano, licnom inicijativom, ili privatnom motivacijom...

Zna se adresa odakle se ovakve stvari "koordiniraju"...


Ako im je cilj da ljudi ispizde na njih zbog ovoga, kod mene su cilj postigli. Bravo, stručnjaci!

Nije im to cilj, briga njih za ljude, a najmanje da li ce neki anonimusi (drugim recima, populacija Srbije generalno) da pizdi ili ne...

Ovo je direktna posledica povredjenog ega. Ljuti smo i na domace, i na strance, i na saradnike, i na raju, i na stranku. Niko ne ceni toliki rad, toliki trud, tolike zrtve, i ovo je samo jedna od prvih opomena da niko, ali apsolutno niko, nece proci jeftino "when walls come tumbling down"...


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

Colin_bgd

Ovo je direktna posledica povredjenog ega. Ljuti smo i na domace, i na strance, i na saradnike, i na raju, i na stranku. Niko ne ceni toliki rad, toliki trud, tolike zrtve, i ovo je samo jedna od prvih opomena da niko, ali apsolutno niko, nece proci jeftino "when walls come tumbling down"...


de i za nas sa jeftinim ulaznicama, ko su oni, na koga su ljuti.. ništa mi u toj poruci nije jasno
maksa83 maksa83 11:43 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

Ovo je direktna posledica povredjenog ega. Ljuti smo i na domace, i na strance, i na saradnike, i na raju, i na stranku. Niko ne ceni toliki rad, toliki trud, tolike zrtve, i ovo je samo jedna od prvih opomena da niko, ali apsolutno niko, nece proci jeftino "when walls come tumbling down"...

Da, ovo je banalno seljačko fleksovanje kojie prati Vučićeve Ne Može Mi Niko Ništa Jači Sam od Sudbine nastupe na binama i televizijama.

"Tema" koju voze u nastupima za dolazeće ponovljene gradske izbore je da je "Beograd srpski grad i da on mora da ostane srpski" budibogsnama. Za to vreme Pakistanci voze gradske autobuse a svaki četvrti Glovo i Wolt raznosač JESTE iz Srbije.

Ako nije problem da jave blogokolege sa jugoistoka da li nadru opet organizovano neki Turci ovamo od nekud, štagaznaš...
Colin_bgd Colin_bgd 11:52 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

newimprovedtadejus
Colin_bgd

Ovo je direktna posledica povredjenog ega. Ljuti smo i na domace, i na strance, i na saradnike, i na raju, i na stranku. Niko ne ceni toliki rad, toliki trud, tolike zrtve, i ovo je samo jedna od prvih opomena da niko, ali apsolutno niko, nece proci jeftino "when walls come tumbling down"...


de i za nas sa jeftinim ulaznicama, ko su oni, na koga su ljuti.. ništa mi u toj poruci nije jasno

Eh, what can I say...



jovilim_e jovilim_e 20:01 06.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

maksa83
Ovo je direktna posledica povredjenog ega. Ljuti smo i na domace, i na strance, i na saradnike, i na raju, i na stranku. Niko ne ceni toliki rad, toliki trud, tolike zrtve, i ovo je samo jedna od prvih opomena da niko, ali apsolutno niko, nece proci jeftino "when walls come tumbling down"...

Da, ovo je banalno seljačko fleksovanje kojie prati Vučićeve Ne Može Mi Niko Ništa Jači Sam od Sudbine nastupe na binama i televizijama.

"Tema" koju voze u nastupima za dolazeće ponovljene gradske izbore je da je "Beograd srpski grad i da on mora da ostane srpski" budibogsnama. Za to vreme Pakistanci voze gradske autobuse a svaki četvrti Glovo i Wolt raznosač JESTE iz Srbije.

Ako nije problem da jave blogokolege sa jugoistoka da li nadru opet organizovano neki Turci ovamo od nekud, štagaznaš...

Šta je to fleksovanje?
tessa1 tessa1 20:46 07.03.2024

Re: Afera Miralem Zjajo

-
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:42 07.03.2024

Sad ili nikad

Ako ovi protesti, koji se najavljuju zbog Predstavnice, ne sruše vlast pod kojom je donešena nepravedna odluka, ja ne znam šta i ko može srušiti taj i takav režim.
Čak je i unuka Vedrane Rudan izrazila svoj protest, izjavljujući da je pokradena pjevačica “Majka božija” za pobjednicu.
maksa83 maksa83 10:21 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

Ako ovi protesti, koji se najavljuju zbog Predstavnice, ne sruše vlast pod kojom je donešena nepravedna odluka, ja ne znam šta i ko može srušiti taj i takav režim.

Mislim da je režim bezbedan pošto je stao (Informer Vučićević, Hadnanović) iza Breskvice. Iza tog "narodnog besa" stoji uobičajena kujna - dajmo još drame, predstave i podela. Ono što je što bi rekla deca danas nesmešno je što podela nije između "nepatritoske" i "patriotske" pesme, nego između "patriotske" i "patriotske ali ne dovoljno". Uspeli su mlaćenje Kosovom da utaknu u izbor za predstavnika za pesmu Evrovizije, pa se valjda neće primetiti da dole svi sad imaju kosovske tablice i da su Srbima na severu pristigli prvi računi za struju posle 20 godina, od prištinskih vlasti naravno. Zato ćemo angažovati navijače da na ulicu izvuku neku decu koja će da odbleje na kiši zato što ne šaljemo dovoljno patriotsku pesmu kojom bismo pokazali k. toj EU. Sve treba pretvoriti u travestiju i "stejtment".
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:34 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

Moj drug Momčilo M. iz Banatskog Despotovca je trošio puno vremena da svoje đake, gimnazijalce, nuči šta je reorijentacija socijalne pažnje. Primjere je tražio u svakodnevnici koju smo tada živjeli.
Ovi protesti bi mu, siguran sam, bila poslastica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:59 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

maksa83
Ako ovi protesti, koji se najavljuju zbog Predstavnice, ne sruše vlast pod kojom je donešena nepravedna odluka, ja ne znam šta i ko može srušiti taj i takav režim.

Mislim da je režim bezbedan pošto je stao (Informer Vučićević, Hadnanović) iza Breskvice. Iza tog "narodnog besa" stoji uobičajena kujna - dajmo još drame, predstave i podela. Ono što je što bi rekla deca danas nesmešno je što podela nije između "nepatritoske" i "patriotske" pesme, nego između "patriotske" i "patriotske ali ne dovoljno". Uspeli su mlaćenje Kosovom da utaknu u izbor za predstavnika za pesmu Evrovizije, pa se valjda neće primetiti da dole svi sad imaju kosovske tablice i da su Srbima na severu pristigli prvi računi za struju posle 20 godina, od prištinskih vlasti naravno. Zato ćemo angažovati navijače da na ulicu izvuku neku decu koja će da odbleje na kiši zato što ne šaljemo dovoljno patriotsku pesmu kojom bismo pokazali k. toj EU. Sve treba pretvoriti u travestiju i "stejtment".


A do ovoga je doslo zasto drugovi? Zato sto se nismo dovoljno sprdali na zadatu temu.
maksa83 maksa83 12:23 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

A do ovoga je doslo zasto drugovi? Zato sto se nismo dovoljno sprdali na zadatu temu.

Ja mislim da je upravo obrnuto, ozbiljne psihopate smo tretirali kao pajace i "pusti budalu" smejali se, takoreći ignorisali ih. Pajaci su za to vreme fokusirano radili svoj posao, umnožili se i sad vladaju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:31 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

maksa83
A do ovoga je doslo zasto drugovi? Zato sto se nismo dovoljno sprdali na zadatu temu.

Ja mislim da je upravo obrnuto, ozbiljne psihopate smo tretirali kao pajace i "pusti budalu" smejali se, takoreći ignorisali ih. Pajaci su za to vreme fokusirano radili svoj posao, umnožili se i sad vladaju.


Sad razmisljma, u pravu si. Mozda je trebalo praviti parodiju Kosovskog boja umesto Onoga i malo se sa tim segaciti a ove klovnove ozbiljno shvatiti i reci im da svoju karijeru losih glumaca mogu da nastave u amaterskom pozoristu Sivac (unapred se izvinjavam glumcima amaterima iz Sivca zbog ove male sale na njihov racun).


niccolo niccolo 13:51 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

da su Srbima na severu pristigli prvi računi za struju posle 20 godina

Struja mora da se plaća
NNN NNN 19:13 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

Struja mora da se plaća


Kukurek je mali,
veliki je dud,
ko ne plati struju
ići će na sud.


..................Pera Detlić

Ovu mudrost podupire još nekoliko:

Da bi se struje naplaćivala - mora da se prodaje
da bi se prodavala - mora da se proizvodi (ili kupi već proizvedena)
da bi se proizvodila - mora da se poseduje elektrana
da bi se posedovala elektrana - mora da se kupi ili napravi

...Kosova nije ni kupilo ni napravilo elektranu - odakle im struja koju prodaju, tj. naplaćuju?
zilikaka zilikaka 20:13 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

Kosova nije ni kupilo ni napravilo elektranu - odakle im struja koju prodaju, tj. naplaćuju?

Verovatno sam nešto propustila al gde su se denuli Obilić A i B i Gazivode, kao poslednja u nizu?
maksa83 maksa83 20:33 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

Verovatno sam nešto propustila al gde su se denuli Obilić A i B i Gazivode, kao poslednja u nizu?


Gazivode su još kod Vučića jer lepo reko čovek da ne da, a on kad ne da onda ne da.

zilikaka zilikaka 20:44 07.03.2024

Re: Sad ili nikad

maksa83
Verovatno sam nešto propustila al gde su se denuli Obilić A i B i Gazivode, kao poslednja u nizu?


Gazivode su još kod Vučića jer lepo reko čovek da ne da, a on kad ne da onda ne da.


Da, sećam se.Srećom te smo Obiliće uspeli da preselimo pravo za Beograd, taman kod Bajlonija..

EPS JP TE Kosovo sa PO Obilić

Veliko preduzećeOsnovni podaciPOTPUNI NAZIVELEKTROPRIVREDA SRBIJE JP ZA PROIZVODNJU TERMOELEKTRIČNE ENERGIJE TERMOELEKTRANE KOSOVO SA PO OBILIĆ, U KRUGU TERMOELEKTRANE TE KOSOVO B BeogradADRESAU krugu Termoelektrane TE Kosovo B, privremeno Zetska 15., 11000 Beograd


emilia emilia 02:23 08.03.2024

Re: Sad ili nikad

niccolo niccolo 15:34 08.03.2024

Re: Sad ili nikad

Što u Sremskoj Mitrovici, jel to neka klasična B&B podjebavaju Sremce?


Edit: Da iskoristim priliku da svim damama čestitam 8. mart!
Spiridon Spiridon 14:11 07.03.2024

Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

Ima nekoliko tačaka ljudske akitvnosti oko kojih se kroz sva vremena, sporo i u finim naslagama, stvaraju legende. Zbunjivan dugo onim što se neposredno dešavalo oko mene, ja sam u drugoj polovini svoga života došao do zaključka: da je uzaludno i pogrešno tražiti smisao u beznačajnim a prividno tako važnim događajima koji se dešavaju oko nas, nego da ga treba tražiti u onim naslagama koje stoleća stvaraju oko nekoliko glavnijih legendi čovečanstva. Te naslage stalno, iako sve manje verno, ponavljaju oblik onog zrnca istine oko kojeg se slažu, i tako ga prenose kroz stoleća. U bajkama je prava istorija čovečanstva, iz njih se da naslutiti, ako ne i potpuno otkriti, njen smisao. Ima nekoliko osnovnih legendi čovečanstva koje pokazuju ili bar osvetljuju put koji smo prevalili, ako ne i cilj kome idemo. Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...
nask nask 14:39 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Ajde nemoj da se sprdaš sa naučno ustanovljenim činjenicama. Čuj Prometej legenda, pa odakle nam vatra. Od Evolucije? Ma garantovano.
Spiridon Spiridon 14:44 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

nask
Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Ajde nemoj da se sprdaš sa naučno ustanovljenim činjenicama. Čuj Prometej legenda, pa odakle nam vatra. Od Evolucije? Ma garantovano.

Samo opušteno
jovilim_e jovilim_e 14:45 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

Spiridon
Ima nekoliko tačaka ljudske akitvnosti oko kojih se kroz sva vremena, sporo i u finim naslagama, stvaraju legende. Zbunjivan dugo onim što se neposredno dešavalo oko mene, ja sam u drugoj polovini svoga života došao do zaključka: da je uzaludno i pogrešno tražiti smisao u beznačajnim a prividno tako važnim događajima koji se dešavaju oko nas, nego da ga treba tražiti u onim naslagama koje stoleća stvaraju oko nekoliko glavnijih legendi čovečanstva. Te naslage stalno, iako sve manje verno, ponavljaju oblik onog zrnca istine oko kojeg se slažu, i tako ga prenose kroz stoleća. U bajkama je prava istorija čovečanstva, iz njih se da naslutiti, ako ne i potpuno otkriti, njen smisao. Ima nekoliko osnovnih legendi čovečanstva koje pokazuju ili bar osvetljuju put koji smo prevalili, ako ne i cilj kome idemo. Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Iskusno!
I da dodam - Kosovo je srce Srbije!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:50 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

nask
Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Ajde nemoj da se sprdaš sa naučno ustanovljenim činjenicama. Čuj Prometej legenda, pa odakle nam vatra. Od Evolucije? Ma garantovano.


Napravio Darvin u svojoj laboratoriji.
maksa83 maksa83 14:56 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

. Ima nekoliko osnovnih legendi čovečanstva koje pokazuju ili bar osvetljuju put koji smo prevalili, ako ne i cilj kome idemo. Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Kažeš "čovečanstva" a navodiš judeohrišćanske mitove, postoji ceo jedan svet - Azija - koji je nastao na sasvim drugom skupu legendi i nije oštećen time što nema ove "naše".
nask nask 15:58 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom


Kažeš "čovečanstva" a navodiš judeohrišćanske mitove, postoji ceo jedan svet - Azija

Gle ovog evroaziocentriste. A đe Afrika, a đe Amerike. A đe Polinezija i narodi koji su umeli da čitaju more, a nama ni sa mašinama i aparatima od milijardu dolaran slabo polazi za rukom da čitamo more i okeane. O tome ne pišeš ništa. Zašto ti to prećutkuješ i sprdaš se sa time.
Spiridon Spiridon 21:09 07.03.2024

Re: Ivo Andrić - Razgovor Sa Gojom

jovilim_e
Spiridon
Ima nekoliko tačaka ljudske akitvnosti oko kojih se kroz sva vremena, sporo i u finim naslagama, stvaraju legende. Zbunjivan dugo onim što se neposredno dešavalo oko mene, ja sam u drugoj polovini svoga života došao do zaključka: da je uzaludno i pogrešno tražiti smisao u beznačajnim a prividno tako važnim događajima koji se dešavaju oko nas, nego da ga treba tražiti u onim naslagama koje stoleća stvaraju oko nekoliko glavnijih legendi čovečanstva. Te naslage stalno, iako sve manje verno, ponavljaju oblik onog zrnca istine oko kojeg se slažu, i tako ga prenose kroz stoleća. U bajkama je prava istorija čovečanstva, iz njih se da naslutiti, ako ne i potpuno otkriti, njen smisao. Ima nekoliko osnovnih legendi čovečanstva koje pokazuju ili bar osvetljuju put koji smo prevalili, ako ne i cilj kome idemo. Legenda o prvom grehu, legenda o potopu, legenda o Sinu čovečijem, raspetom za spasenje sveta, legenda o Prometeju i o ukradenoj vatri...

Iskusno!
I da dodam - Kosovo je srce Srbije!


To nije bila poenta ovog citata i ako mislim da je otimanje Kosova bilo otvaranje pandorine kutije.
noboole noboole 09:19 08.03.2024

.

E!

Smor...
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:49 08.03.2024

Cure

Želim vam sretan i ravnopravan 8 mart.
Želim vam da danas imate više poštovanja, ljubavi, pažnje nego juče a sutra više nego danas…
predatortz predatortz 09:56 08.03.2024

Re: Cure

kamilo_emericki
Želim vam sretan i ravnopravan 8 mart.
Želim vam da danas imate više poštovanja, ljubavi, pažnje nego juče a sutra više nego danas…


Pridružujem se čestitkama i lepim željama koje je izneo koleZa kamilo.

jovilim_e jovilim_e 10:32 08.03.2024

Re: Cure

kamilo_emericki
Želim vam sretan i ravnopravan 8 mart.
Želim vam da danas imate više poštovanja, ljubavi, pažnje nego juče a sutra više nego danas…

Hvala.
tessa1 tessa1 12:15 08.03.2024

Re: Cure

Malo solidarnosti i požrtvovanosti ne bi falilo u ovoj virtuelnosti, da grije srca vjera u čovjeka. :)
jovilim_e jovilim_e 13:16 08.03.2024

Re: Cure

tessa1
Malo solidarnosti i požrtvovanosti ne bi falilo u ovoj virtuelnosti, da grije srca vjera u čovjeka. :)

Kupio sam ženi 4 velike čokolade i maloga medu.
Za 8. mart.
tessa1 tessa1 14:11 08.03.2024

Re: Cure

Kupio sam ženi 4 velike čokolade i maloga medu.
Za 8. mart.


Isuse. :)
jovilim_e jovilim_e 14:29 08.03.2024

Re: Cure

tessa1
Kupio sam ženi 4 velike čokolade i maloga medu.
Za 8. mart.


Isuse. :)

Štaaa!
Malo li je?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:24 08.03.2024

ja samo da kažem

da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..
ja to slušam jedno pola godine iz raznih izvora e al prvi put direktno sa vrela..
svi đuture..
moraćemo se sviknuti i na to čudeso..
dosadno biti neće

i još da kažem i to domaćine da smo uzeli da gledamo shameless (for all mankind vrlo brzo postane toliko woke da stvarno baš baš teško može da se vari, apple je po tom pitanju ubjedljivo najdalje otkasao)..
e dakle ono je pish..
ne znam kako mi je promaklo sve ove godine.. valjda što je toliko inappropriate da neće niko otvoreno da hvali
predatortz predatortz 10:29 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

ne znam kako mi je promaklo sve ove godine.. valjda što je toliko inappropriate da neće niko otvoreno da hvali


Ima na Netflix-u, ukačio uz gospoju, neka španska serija, Alpha Males.
Porodičnija varijanta, dobar humor.
Preporučujem!
jovilim_e jovilim_e 10:33 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..
ja to slušam jedno pola godine iz raznih izvora e al prvi put direktno sa vrela..
svi đuture..
moraćemo se sviknuti i na to čudeso..
dosadno biti neće

i još da kažem i to domaćine da smo uzeli da gledamo shameless (for all mankind vrlo brzo postane toliko woke da stvarno baš baš teško može da se vari, apple je po tom pitanju ubjedljivo najdalje otkasao)..
e dakle ono je pish..
ne znam kako mi je promaklo sve ove godine.. valjda što je toliko inappropriate da neće niko otvoreno da hvali

Koga primaju u EU?
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:36 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?
predatortz predatortz 10:38 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


Bojim se da će opet sa naše strane biti nešto za ništa!
Stare su to kurve...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:40 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti
Colin_bgd Colin_bgd 11:01 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..

Koga nas?

Nas nas ovde, ili nas njih tamo?
benedykt benedykt 11:07 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus

i još da kažem i to domaćine da smo uzeli da gledamo shameless (for all mankind vrlo brzo postane toliko woke da stvarno baš baš teško može da se vari, apple je po tom pitanju ubjedljivo najdalje otkasao).

Apple+ produkcija je majka a bogami i otac svakog mogućeg woketiranja ikada osmišljenog diljem zemaljskog šara, da to sve više podseća na jugoslovensko-sovjetsku produkciju filmova posvećenih 2. Svetskom ratu kada je guranje zadatog narativa u pitanju.
Evo i ja ovom prilikom da pozdravim domaćina i poželim mu prijatno popodne sa pesmom Tri tela da imaju problem hoću ja…

Sudeći po tek izašlom traileru, ćutim, što-no-se u Dalmaciji reče, grandioznost kao jedinu vrlinu predstojećega spektakla koji pomalo čak i podseća na radnju romana druga Liju Cisina…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:15 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

Colin_bgd
da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..

Koga nas?

Nas nas ovde, ili nas njih tamo?


njih tamo naravno, kakvih nas ovde.. mi ovde ne znamo još ni šta bismo sa sobom a ne sa njima
jovilim_e jovilim_e 11:37 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti

Ko smo nas?
Banjaluka ili Beograd?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:03 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti



Da si rekla na 1 april pa ajde..

Nego ziva nisam da vidim kako ce Vucic i uveoci da srede (citaj - puste) fer izbore, nezavisno sudstvo, policiju, nezavisnu stampu i ostalih pet hiljada otvorenih poglavlja, za 5 godina hahahah (to mu dodje SF)

To da vidim i sve sam videla.

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?
tessa1 tessa1 12:09 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

Banjaluka




Najbolje što nam se može desiti je da Srpska kao entitet uđe u EU. (meni se želudac okrene samo od ove riječi ulazak)


Ništa nam se neće desiti što nam se ne može desiti i dok smo u BiH ni na nebu ni na zemlji, evo šta nam se dešava, od nas Sarajevo traži da sa njim proslavljamo 01.03, Dan BiH, zemlje koju smo mi četnici i agresori okupirali i napravili genocid, niste svjesni šizofrenije koju trpimo, kada uđemo u EU kao entitet mi imamo svoj 09.01 + Filip i ekipa moralnih sudaca će amok kolektivno napraviti, ali kakvo zadovoljstvo.


Drugo, dešavanja u Srbiji, narod Srpske od toga treba oprati ruke, ljudi koja dolaze ilegalno glasati i vi imate dokaze, neka odgovaraju za svoje postupke (i ovde smo to osuđivali pa nije bilo dovoljno, uvijek malo, tako da me privatno boli uvo više, čak je i mene Ecce isleđivao, srbijanski pasivno-agresivan fašista), ljudi koja dolaze u lopovluk, prema njima isto kao prema svima, dolaze da vas tuku, branite se.


Srpska u Srbiji bi se prvo morala odreći ijekavskog ako sam dobro razumjela? Drugo, Srbija nas Bosance ne želi, manje smo vrijedni. Vučić i njegovi ahbabi nisu Srbija, ne budite djeca.

Rusima smo nebitni, vjerujem da su Japanci dali više donacija poslije rata, i Norvežani. I sad kad EU ne da našem entitetu pare radi Milorada, on se vraća praznih ruku iz Rusije.


Zatim, cjene su već iste kao ovde, i skuplje, moja mama već tri decenije sve djeli na ono što ja donesem i ono što je ona kupila, čokolade i praškove, ali i to se mjenja, prošlo je vrijeme punionica soka u kadama.. Srpska je prema Zapadu otvorena i frekventna, ljudi putuju, rade, žive, u Italiji i Sloveniji ne znam koliko nas ima od ovih mlađih generacija, mislim, generacija radnika, običnih ljudi, ne blogera i akademika. Ljudi su mentalno u špajzu, i još manipulacija sa Rusima jer partija na vlasti nije uspjela ostvariti diplomatske odnose sa drugim zemljama, pjevali pod šatorom i srbovali u Beogradu kao da je Beograd u Iranu,

i evo šta se dešava nakon društvenih devijacija, desi se Kamilo u Francuskoj koji je protiv ulaska u EU BiH, pa kako čovjek da ne opsuje..


Ni kulturna, ekonomska i druga veza sa Srbijom se ne prekida..


Očekivala sam izlaz iz duhovne izolacije u koju nas alavost jedne partije drži već dvije decenije tek kad se smjeni vlast, vrijeme u dalekoj budućnosti, i da nas nikada neće primiti u EU radi Federaciji (zato i pišem sad ovo sve na prvu), Srpska kao entitet odavno ispunjava sve uslove, priča o korpuciji kod nas je da se ne bi pričalo o radikalizovanim bosanskohercegovačkim hodžama u Beču, i Frankfurtu.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:16 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

apacherosepeacock
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti



Da si rekla na 1 april pa ajde..

Nego ziva nisam da vidim kako ce Vucic i uveoci da srede (citaj - puste) fer izbore, nezavisno sudstvo, policiju, nezavisnu stampu i ostalih pet hiljada otvorenih poglavlja, za 5 godina hahahah (to mu dodje SF)

To da vidim i sve sam videla.

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?


da ti kažem, dosadno biti neće..

ovog ostalog što se tiče.. pa mislim pogle odmah preko granice Orbana i njihove izbore.. sad su kanda shvatili da valja konsolidovati redove ako ikako može a
mi ko rupa na tepihu nikako ne ličimo na konsolidaciju..
te tako..
al da oće biti zanimljivo oće slažem se..
benedykt benedykt 12:19 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

tessa1


i evo šta se dešava nakon društvenih devijacija, desi se Kamilo u Francuskoj koji je protiv ulaska u EU BiH, pa kako čovjek da ne opsuje..


Na kraj si srca, jer se msje Kamilo zlopati u Francuskoj onolike godine pa samo ne želi da i drugi prolaze kroz taj pakao…
tessa1 tessa1 12:22 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

Na kraj si srca, jer se msje Kamilo zlopati u Francuskoj onolike godine pa samo ne želi da i drugi prolaze kroz taj pakao…


Ček, imam nešto za tebe, kasnije navratim. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:27 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti



Da si rekla na 1 april pa ajde..

Nego ziva nisam da vidim kako ce Vucic i uveoci da srede (citaj - puste) fer izbore, nezavisno sudstvo, policiju, nezavisnu stampu i ostalih pet hiljada otvorenih poglavlja, za 5 godina hahahah (to mu dodje SF)

To da vidim i sve sam videla.

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?


da ti kažem, dosadno biti neće..

ovog ostalog što se tiče.. pa mislim pogle odmah preko granice Orbana i njihove izbore.. sad su kanda shvatili da valja konsolidovati redove ako ikako može a
mi ko rupa na tepihu nikako ne ličimo na konsolidaciju..
te tako..
al da oće biti zanimljivo oće slažem se..



Ja navijam i na silu (ako mora) da nas pricepe i pridruze.. Ustvari steta sto nisu jos dok je bio onaj Ante Markovic, jbg. al ajde bolje ikad nego nikad, da nas ne prepuste samima sebi to mu dodje ko najgora kazna hahaha

Super vest, drzim fige da se ostvari, a ucveljenim blogerima ko smirgla usi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:28 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?


Ne razumes. Oni su da se udje u EU i da se onda tamo zajedno sa AfD tamo naKalajicise zdrava i prava Evropa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:32 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti



Da si rekla na 1 april pa ajde..

Nego ziva nisam da vidim kako ce Vucic i uveoci da srede (citaj - puste) fer izbore, nezavisno sudstvo, policiju, nezavisnu stampu i ostalih pet hiljada otvorenih poglavlja, za 5 godina hahahah (to mu dodje SF)

To da vidim i sve sam videla.

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?


da ti kažem, dosadno biti neće..

ovog ostalog što se tiče.. pa mislim pogle odmah preko granice Orbana i njihove izbore.. sad su kanda shvatili da valja konsolidovati redove ako ikako može a
mi ko rupa na tepihu nikako ne ličimo na konsolidaciju..
te tako..
al da oće biti zanimljivo oće slažem se..


Ja sam skeptican da je to vec gotova prica. Za CG samo mozda. Da vidimo prvo sta ce biti na EU izborima. Ni oni u US nisu nebitni.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:48 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

Neues aus der Nachbarschaft
A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?


Ne razumes. Oni su da se udje u EU i da se onda tamo zajedno sa AfD tamo naKalajicise zdrava i prava Evropa.



Ma ima i za njih drustvo nece se osetiti sami i napusteni.. Orban, pa ona budala slovacka, go'pojica Lepen, eto AfD, ovaj moj blondi , pa Svecka, ma pun kofer prvoeuropeanaca soprostenjem haha
jovilim_e jovilim_e 13:19 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

apacherosepeacock
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus
primaju nas u EU.

Kada i zbog čega?
Mislim, koji je datum određen, šta se to bitno i odjednom promjenilo, zašto baš sada i koje su moguće posledice?


zbog Ukrajine, ništa drugo.. datum čim prije.. možeš pratiti kako idu poglavlja..
realno je možda 5 godina ako mene pitaš.. prati poglavlja pa će ti se kasti..
ja što se pitam to je najbolje što nam se može desiti



Da si rekla na 1 april pa ajde..

Nego ziva nisam da vidim kako ce Vucic i uveoci da srede (citaj - puste) fer izbore, nezavisno sudstvo, policiju, nezavisnu stampu i ostalih pet hiljada otvorenih poglavlja, za 5 godina hahahah (to mu dodje SF)

To da vidim i sve sam videla.

A bome ako sve to i uradi ima seca vena da padne na blogu.. jer, pa koji ce qrc u od ponedeljka raspalu Evropu medju sataniste od kojih dobijaju pare da ne krepaju od gladi, ne biva to.. Nikad robovi Evrope!!!

A kad ce u Nato?

Isto onako kako su to sredili, npr. Bugari, Rumuni, Hrvati ...
Samo ima da nam stigne naređenje iz centrale ... ulazi!
nask nask 13:25 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..

Jesi li ti sigurna da je to tvoj muž, mislim ono orginalni od pre ili neki AI-muž. Ili da pokvareni Briselci nisu stavili nešto u tu donešenu čokoladu, nešto funny. Lično bih voleo da to nije tako, muž i čokolada, a da jeste tako, 5 godina. Evo javno i crno na belo, ako se to desi u sledećih 5 godina častim te sa lično napravljenim belgijskim bombonama (to mi hobi). Broj bombona jednak zbiru tvojih i muževljevih godina u tom momentu. Najozbiljnije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:42 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

nask
da je došo muž iz Brisela, donjo je čokolade i kažu u Briselu da nam je ta stvar završena, primaju nas u EU..

Jesi li ti sigurna da je to tvoj muž, mislim ono orginalni od pre ili neki AI-muž. Ili da pokvareni Briselci nisu stavili nešto u tu donešenu čokoladu, nešto funny. Lično bih voleo da to nije tako, muž i čokolada, a da jeste tako, 5 godina. Evo javno i crno na belo, ako se to desi u sledećih 5 godina častim te sa lično napravljenim belgijskim bombonama (to mi hobi). Broj bombona jednak zbiru tvojih i muževljevih godina u tom momentu. Najozbiljnije.


ne priznajem ti te homemade..
prije nekog broja godina dopadne mi šaka (opet gorepomenuti muž) kutija belgijskih bombonjera sa ukrasnim papirom iscrtanim čiča glišama..
muž zaboravio gdje je uzeo i nikad više nismo našli..
a bila je neka kombinacija sa orašastim plodovima pa baš pogođena (ja ne volem one konzistentne teksture)..
u odusustvu toga prihvatam i nojhausove piramidice sa marcipanom i opet nekim krckavim orašastim plaodovima..

all said.. stvar je lako pratiti.. guglecni s vremena na vrijeme serbia accession chapter news.. tu ćeš vidjeti miče li se stvar sa mrtve tačke ili ne..
a za pet godina je tu stvar moguće završiti..
ja se ne bih kladila da će tako i biti ali da je moguće moguće je pa šta nam bog da
gvozden1 gvozden1 13:51 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

realno je možda 5 godina ako mene pitaš

Dug je to period, naročito u uslovima kad se svet ljulja. Da li će "zapadne vrednosti" i dalje biti dominantne, i da li će "evropski put" biti ultimatum kao sad što je, ili će se nešto izmeniti, a što nije nemoguće, ostaje da se vidi.

Ako Rusija pobedi u Ukrajini, ili ako zapad uđe u direktni sukob sa njom, sve se može promeniti.


Za Srbiju bi ruska pobeda bila dobra stvar, ali bi direktan sukob zapada i Rusije, sve i da se zadrži na konvencionalnom oružju, stvari dodano iskomplikovao, jer je lakše pretpostaviti ko će biti pobednik u ukrajinskoruskom sukobu, nego u zapadno ruskom.

Ako bi taj rat Rusija izgubila, ultimatum "biti na evropskom putu" bi ostao na snazi, i izvesno je da bi samo od njihove volje i njihovih interesa zavisila sudbina Srbije.

A interesi su im antisrpski, jasno je.

Tako da i ovo ide na ruku Srbiji u izvesnoj meri, dok je Rusija u ratu, i dok postoji mogućnost da pobedi, zapad će makar biti manje arogantan prema Srbiji, i neće je ucenjivati koliko bi je ucenjivao u slučaju sloma Rusije.


nask nask 15:15 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

ne priznajem ti te homemade..

Pa one najbolje što Belgi imaju da ponude su po definiciji homemade.
serbia accession chapter news

Ma sve je to lepo ali nije presudno, ipak su to na kraju krajeva političke odluke. No ja ostajem pri svome i tebi sledi muštuluk.
u odusustvu toga prihvatam i nojhausove piramidice sa marcipanom i opet nekim krckavim orašastim plaodovima..

I tome smo vešti, nema da brineš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:32 08.03.2024

Re: ja samo da kažem

nask
ne priznajem ti te homemade..

Pa one najbolje što Belgi imaju da ponude su po definiciji homemade.
serbia accession chapter news

Ma sve je to lepo ali nije presudno, ipak su to na kraju krajeva političke odluke. No ja ostajem pri svome i tebi sledi muštuluk.
u odusustvu toga prihvatam i nojhausove piramidice sa marcipanom i opet nekim krckavim orašastim plaodovima..

I tome smo vešti, nema da brineš.


ma ja kapiram to ti u svojoj domaćoj radinosti praviš..
a u principu se slažem da su ove manje serije najčešće bolje (ako mogu da održe promet pa time i svježinu) al ima i ovih mašinskih da su ok.. konkretno neuhaus neću da odbijem a bogme ima i poduža lista drugih na koje isto uopšte nisam gadljiva..
that said ima i neuhaus ako se zajebeš pa kupiš last minute na stanici da ti uvale sranje da su braco i seka realno bolji proizvod od toga..

ovo s tim chapterima.. to kad krene onda ide vrlo brzo i neće da ide nako bezveze.. tako da ako tu krenu da otvaraju, zatvaraju, to ti je završena stvar..
vjerovatno ćeš tad već moći i u vjestima da vidiš promjenu načina izvještavanja o toj stvari ali formalno je ipak potrebno da se vidi da idu chapteri ko na traci..
a onda ne moraš ni da čitaš tu našu štampu.. ja za to nemam stomak odavno
predatortz predatortz 12:47 08.03.2024

Slabo vi analizirate...

Vučiću i njegovim je jedini izlaz iz sranja u koje su se uvalili da ponovo budu nejveći EU fanatici.
A Evropu, realno, boli ona stvar ko će slediti njihovu agendu.
Čak im je bolje da to bude Vučić, koji u svakom slučaju ima veliku podršku u narodu i zavidnu stranačku infrastrukturu, nego bašibozuk s koca i konopca koji se zove opozicija u Srbalja koji se može sam od sebe rasturiti u svakom trenutku.

Cenim da će se u narednom periodu dva najveća evropejca na Balkanu zvati Aleksandar Vučić i Milorad Dodik.

A ova vest me nije iznenadila jer je Vučić Kosovo počeo da izbacuje čak i iz stihova pesme koju pevaju srpski mladi oficiri na promociji dodele činova.

Spiridon Spiridon 12:49 08.03.2024

Re: Slabo vi analizirate...

predatortz
Vučiću i njegovim je jedini izlaz iz sranja u koje su se uvalili da ponovo budu nejveći EU fanatici.
A Evropu, realno, boli ona stvar ko će slediti njihovu agendu.
Čak im je bolje da to bude Vučić, koji u svakom slučaju ima veliku podršku u narodu i zavidnu stranačku infrastrukturu, nego bašibozuk s koca i konopca koji se zove opozicija u Srbalja koji se može sam od sebe rasturiti u svakom trenutku.

Cenim da će se u narednom periodu dva najveća evropejca na Balkanu zvati Aleksandar Vučić i Milorad Dodik.


ovo je jako dobra analiza bez ulazenja u ishod ovakve politike
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:47 08.03.2024

Molio bih

blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.
jovilim_e jovilim_e 13:25 08.03.2024

Re: Molio bih

kamilo_emericki
blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.

Ma to su budale.
nask nask 13:36 08.03.2024

Re: Molio bih

blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.

Ma šta te bole ona stvar. Nisi nikada video na ovom blogu kako se projektuje i učitava?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:44 08.03.2024

Re: Molio bih

nask
blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.

Ma šta te bole ona stvar. Nisi nikada video na ovom blogu kako se projektuje i učitava?

Ma jasno je meni sve to, ali volim kad pametnjakovići izvode logičke vratolomije.
Eno banjalučka Bečlijka ispisala kako je Republika Srpska ispunila odavno sve uslove za EU i kako se o korupciji u RS priča samo da se ne priča o radikalizaciji u Federaciji BIH. Pored svega toga ubi se pišući na blogu kako je Milorad Dodik, najmoćniji političar u RS, i njegova partija zlo koje upropaštava RS.
Ja sam potpuno pogubljen u tim tvrdnjama jer mi te dvije stvari isključuju jedna drugu.
Čekam objašnjenje, koje će, vjerujem, biti interesantno.
tessa1 tessa1 14:00 08.03.2024

Re: Molio bih

Ma šta te bole ona stvar. Nisi nikada video na ovom blogu kako se projektuje i učitava?

Šta izigravaš? - da li bi Kamilu opraštao hvalospjev Dodiku i Putinu da je Vučiću u pitanju i Putin?
tessa1 tessa1 14:01 08.03.2024

Re: Molio bih

Ja sam potpuno pogubljen u tim tvrdnjama jer mi te dvije stvari isključuju jedna drugu.


Ne, ti si samo glup, i fejk.


O kome pričamo, o namjesnik entiteta Srpske novcem EU? Kamilo, Srpsku nije izgradio Dodik svojim rukama i novcem iz svog džepa.



Istina je da je korupcija, zakoni o medijima, rusofilija itd sve ono što koči naš entitet, ispadamo budale, i narod odlazi u EU.
nask nask 14:48 08.03.2024

Re: Molio bih

Šta izigravaš? - da li bi Kamilu opraštao hvalospjev Dodiku i Putinu da je Vučiću u pitanju i Putin?

Ništa ne izigravam. I mislim da tema nije ni D. ni P. ni A.V. već kako komuniciramo na ovom blogu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:54 08.03.2024

Re: Molio bih

tessa1
Ja sam potpuno pogubljen u tim tvrdnjama jer mi te dvije stvari isključuju jedna drugu.


Ne, ti si samo glup, i fejk.


O kome pričamo, o namjesnik entiteta Srpske novcem EU? Kamilo, Srpsku nije izgradio Dodik svojim rukama i novcem iz svog džepa.



Istina je da je korupcija, zakoni o medijima, rusofilija itd sve ono što koči naš entitet, ispadamo budale, i narod odlazi u EU.

Da li ti ponekad, kažem ponekad, uspijevaš razmjenjivati mišljenja sa ljudima bez pokušaja uvreda i psovki.
Svi Banjolučani koje poznam su fini i lijepo vaspitani ljudi.
Ako si tako naučila u Beču onda si u lošem društvu.
jovilim_e jovilim_e 14:57 08.03.2024

Re: Molio bih

tessa1
Ja sam potpuno pogubljen u tim tvrdnjama jer mi te dvije stvari isključuju jedna drugu.


Ne, ti si samo glup, i fejk.

...

Izvini se!
benedykt benedykt 15:20 08.03.2024

Msje Kamilo i EU…

kamilo_emericki
nask
blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.

Ma šta te bole ona stvar. Nisi nikada video na ovom blogu kako se projektuje i učitava?

Ma jasno je meni sve to, ali volim kad pametnjakovići izvode logičke vratolomije.

Sačekajte msje Kamilo, ima li u tome neke istine ili nema…?! Pošto vi koliko primećujem jedino tražite dokaz da li ste to negde izjavili ili niste…!? Dakle, da li je sve to tačno ali su vam samo amputirali s’oproštenjem taj deo za crno-na-belo izjavu, ili u tome znači ali ni najmanja trunčica istine nema, odnosno i srcem ste i dušom za EU integracije pa makar to bile i Srbija i BiH…
tessa1 tessa1 16:13 08.03.2024

Re: Molio bih

Da li ti ponekad, kažem ponekad, uspijevaš razmjenjivati mišljenja sa ljudima bez pokušaja uvreda i psovki.
Svi Banjolučani koje poznam su fini i lijepo vaspitani ljudi.
Ako si tako naučila u Beču onda si u lošem društvu.


Zašto mene ovaj BiH penzioner privremeno nastanjen u Francuskoj targetira?

Fini ljudi u BL nisu izglasali tvog predsednika, jel tako bilo?



Drugo, fejk virtuelni ljudi, bitno im je da nema psovke kad se šalje u gulag, izvrši invazija na jednu zemlju, ili fino kućno vaspitano priprema jedno malo etničko čišćenje Srbije od Bosanac? Nevjerovatno.
tessa1 tessa1 16:15 08.03.2024

Re: Msje Kamilo i EU…

Sačekajte msje Kamilo, ima li u tome neke istine ili nema…?! Pošto vi koliko primećujem jedino tražite dokaz da li ste to negde izjavili ili niste…!? Dakle, da li je sve to tačno ali su vam samo amputirali s’oproštenjem taj deo za crno-na-belo izjavu, ili u tome znači ali ni najmanja trunčica istine nema, odnosno i srcem ste i dušom za EU integracije pa makar to bile i Srbija i BiH…

Da, vidi se reakcija. Nismo od juče, stekli smo ovde nadnaravne moći.

I da ne znam šta o čemu Kamilo misli, sanja, teži, ko mu srcu mio, ko ne, itd, sve ono što pročitam ponekad preko njegovih komentara koje izbjegavam jer čuvam zdravlje, ako je on imao infarkt pa ko veli, baš me briga, za 5 god neće oni u EU, toliko ću valjda živjeti, dočekati da Srpska postane ruska gubernija..
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:16 08.03.2024

Re: Msje Kamilo i EU…

benedykt
kamilo_emericki
nask
blogopučanstvo koje tvrdi da Kamilo ne želi integraciju BiH i Srbije u EU da mi (nama svima) pokaže mjesto gdje je Kamilo to izjavio. Usmeno ili pismeno, potpuno svejedno.

Ma šta te bole ona stvar. Nisi nikada video na ovom blogu kako se projektuje i učitava?

Ma jasno je meni sve to, ali volim kad pametnjakovići izvode logičke vratolomije.

Sačekajte msje Kamilo, ima li u tome neke istine ili nema…?! Pošto vi koliko primećujem jedino tražite dokaz da li ste to negde izjavili ili niste…!? Dakle, da li je sve to tačno ali su vam samo amputirali s’oproštenjem taj deo za crno-na-belo izjavu, ili u tome znači ali ni najmanja trunčica istine nema, odnosno i srcem ste i dušom za EU integracije pa makar to bile i Srbija i BiH…

Kakav bih ja bio jugonostalgičar kada bih bio protiv integracija u malo veću i šareniju “Jugoslaviju”?
Dobro, ima integracija i “integracija”.
Kako reče Emerički mlađi svom ocu: “Ne pravi se država na ciganskom driblingu ko će kome ukrasti srebrnu uru iz džepa”, tako sam i ja protiv integracija u kojem će glavnu riječ voditi korumpirane izdajice evropskih i nacionalnih interesa, sjecikese koje čine sve da opljačkaju nacionalna bogatstva država u korist već prebogatih elita.
Često je bolje biti sam nego u lošem i kvarnom društvu.

tessa1 tessa1 16:20 08.03.2024

Re: Molio bih

Ništa ne izigravam. I mislim da tema nije ni D. ni P. ni A.V. već kako komuniciramo na ovom blogu.

Da, da.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:20 08.03.2024

Re: Msje Kamilo i EU…

tessa1
Sačekajte msje Kamilo, ima li u tome neke istine ili nema…?! Pošto vi koliko primećujem jedino tražite dokaz da li ste to negde izjavili ili niste…!? Dakle, da li je sve to tačno ali su vam samo amputirali s’oproštenjem taj deo za crno-na-belo izjavu, ili u tome znači ali ni najmanja trunčica istine nema, odnosno i srcem ste i dušom za EU integracije pa makar to bile i Srbija i BiH…

Da, vidi se reakcija. Nismo od juče, stekli smo ovde nadnaravne moći.

I da ne znam šta o čemu Kamilo misli, sanja, teži, ko mu srcu mio, ko ne, itd, sve ono što vidim ponekad preko njegovih komentara koje izbjegavam jer čuvam zdravlje, ako je on ima infarkt pa ko veli, baš me briga, za 5 god neće oni u EU, toliko ću valjda živjeti, dočekati da Srpska postane ruska gubernija..

Zašto bi Srpska i kako bi mogla postati ruska gubernija?
Ako razumiješ to što si sama napisala, biće interesantno da to i popuniš praktičnim sadržajem.
tessa1 tessa1 16:22 08.03.2024

Re: Msje Kamilo i EU…

Zašto bi Srpska i kako bi mogla postati ruska gubernija?


Pitanje koje si sebi postavio jutros ili juče kada si pročitao da BiH ulazi u EU. Pitao si sebe - šta mi je bilo do sada?
predatortz predatortz 17:02 08.03.2024

Fascinantno!

Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Koliko još puta treba da promene pravila u toku utakmice, pa da ti ljudi shvate da proširenja EU, bar u ovom formatu sa jednakim pravima članica, više neće biti?

kamilo_emericki kamilo_emericki 17:34 08.03.2024

Re: Fascinantno!

predatortz
Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Koliko još puta treba da promene pravila u toku utakmice, pa da ti ljudi shvate da proširenja EU, bar u ovom formatu sa jednakim pravima člsnica, više neće biti?


Zašto si ti protiv ulaska u EU? Ti ne želiš brzi napredak Republike Srpske i Srbije u porodicu civilizacijski naprednih država, koje su odgovorne za smrt preko stotinu miliona ljudi u zadnjih 200-tinjak godina.
jovilim_e jovilim_e 17:57 08.03.2024

Re: Fascinantno!

predatortz
Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Koliko još puta treba da promene pravila u toku utakmice, pa da ti ljudi shvate da proširenja EU, bar u ovom formatu sa jednakim pravima člsnica, više neće biti?


To su budale, a ne ozbiljne osobe.
predatortz predatortz 17:57 08.03.2024

Re: Fascinantno!

kamilo_emericki
predatortz
Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Koliko još puta treba da promene pravila u toku utakmice, pa da ti ljudi shvate da proširenja EU, bar u ovom formatu sa jednakim pravima člsnica, više neće biti?


Zašto si ti protiv ulaska u EU? Ti ne želiš brzi napredak Republike Srpske i Srbije u porodicu civilizacijski naprednih država, koje su odgovorne za smrt preko stotinu miliona ljudi u zadnjih 200-tinjak godina.


Znam da je teška utopija ono što ću reći, ali moj stav je da se nose u tri pičke materine i EU i Rusi!

I sa jednim i sa drugim treba tačno onoliko koliko to zdrav ekonomski interes nalaže. Dakle, poslovati i trgovati onoliko koliko ima potrebe i mogućnosti za to. Za sve ostalo, za "vrednosti" i jednih i drugih, ćao, zdravo!

jovilim_e jovilim_e 17:59 08.03.2024

Re: Fascinantno!

predatortz
kamilo_emericki
predatortz
Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Koliko još puta treba da promene pravila u toku utakmice, pa da ti ljudi shvate da proširenja EU, bar u ovom formatu sa jednakim pravima člsnica, više neće biti?


Zašto si ti protiv ulaska u EU? Ti ne želiš brzi napredak Republike Srpske i Srbije u porodicu civilizacijski naprednih država, koje su odgovorne za smrt preko stotinu miliona ljudi u zadnjih 200-tinjak godina.


Znam da je teška utopija ono što ću reći, ali moj stav je da se nose u tri pičke materine i EU i Rusi!

I sa jednim i sa drugim treba tačno onoliko koliko to zdrav ekonomski interes nalaže. Dakle, poslovati i trgovati onoliko koliko ima potrebe i mogućnosti za to. Za sve ostalo, za "vrednosti" i jednih i drugih, ćao, zdravo!


Ali!
Rusi su naša braća.
predatortz predatortz 18:03 08.03.2024

Re: Fascinantno!

Rusi su naša braća.


Super!
Obavestite ih da i oni to znaju, a većini objasnite i gde se nalazimo.

tessa1 tessa1 18:30 08.03.2024

Re: Fascinantno!

Zašto si ti protiv ulaska u EU? Ti ne želiš brzi napredak Republike Srpske i Srbije u porodicu civilizacijski naprednih država, koje su odgovorne za smrt preko stotinu miliona ljudi u zadnjih 200-tinjak godina.


Da, to je ta šira civilizacijska slika i mi u njoj iz Kamilovog mentalnog špajza.

Cjela RS je duhovno na nivou prosvjetiteljstva prvog osnovanog Kulturno umjetničkog društva i veza na muškoj i ženskoj nošnji, prvih izvezenih latica i ruža na narodnoj nošnji, dok Kamilo uči vrste vina, sira i šansone u Francuskoj. Bra-te.
tessa1 tessa1 18:30 08.03.2024

Re: Fascinantno!

Bra-te.

Ne ti Kamilo, obraćam se mom nevidljivom bratu.



+


Nask, snimi i ovo, za sledeći put.


Zašto si ti protiv ulaska u EU? Ti ne želiš brzi napredak Republike Srpske i Srbije u porodicu civilizacijski naprednih država, koje su odgovorne za smrt preko stotinu miliona ljudi u zadnjih 200-tinjak godina.

tessa1 tessa1 18:35 08.03.2024

Re: Fascinantno!

Neverovatno mi je da još uvek postoje ozbiljne osobe koje iskreno veruju u obećanja koja stižu iz EU!

Ulazak BiH u EU nije samo Miloradova odluka, na nekom nivou trenutno se njega ne pita ništa nego kako se i sa njim i bez njega izvući iz decenijskog ćorsokaka..
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:47 08.03.2024

Kad smo već kod citata...

...pripadnika svetorodne loze Nemanjića

docsumann docsumann 07:13 09.03.2024

nova otkorovenja za nova pokolenja


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana