haiku blog

Jelena Milić RSS / 04.11.2008. u 13:37

 

Kakvi dani! Brat Sava se na Facebook uclanio u grupu Jebači sa Dorćola. Brat Ana mi rekla da joj ne pada napamet da otvara profil na istom sa sledećim obrazloženjem: "Šta će mi nešto gde ti je majka rođena javni prijatelj." Biljana Srbljanović se javno  naljutila na LDP. I onda još sinoć, uz svo dužno poštovanje preminuloj,  uhvatim sebe da sat vremena gledam na CNN seriju eksperata o netom preminuloj babi Baraka Obame i ne mogu da verujem.

 

Vreme je za Adu.



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 14:01 04.11.2008

....

dirljivo
ja jecam već pola sata
Jelena Milić Jelena Milić 14:06 04.11.2008

Re: ....

sto, potreslo te sto mi je brat ana rekla ono za fejsbuk:))
Unfuckable Unfuckable 14:23 04.11.2008

Re: ....

ne, nego se sve plašim da bakuta Obama nije imala neke veze sa dorćolskim jebačima - mislim ...ti prvi koraci....sexualni, politički....kakvigod - umeju biti gorki & nevešti
kako rekoše u pesmi, Oni Tvoji Omiljeni :
"Bilo mi je prvi put
samo jednom prva zora sviće...."

bitno je posle da ne ostane Gorki Okus Promašenosti u ustima

evo, i dalje jecam.
Covek u belom Covek u belom 15:43 04.11.2008

Re: ....

Unfuckable
ne, nego se sve plašim da bakuta Obama nije imala neke veze sa dorćolskim jebačima - mislim ...ti prvi koraci....sexualni, politički....kakvigod - umeju biti gorki & nevešti
kako rekoše u pesmi, Oni Tvoji Omiljeni :
"Bilo mi je prvi put
samo jednom prva zora sviće...."

bitno je posle da ne ostane Gorki Okus Promašenosti u ustima

evo, i dalje jecam.

Unf, ovo je bas okrutno, nemas bre ni malo srca. :)
Unfuckable Unfuckable 16:06 04.11.2008

Re: ....

u originalu glasi Metalni ukus promašenosti, ali meni je ovo bilo tako....Džonijevski
Covek u belom Covek u belom 16:34 04.11.2008

Re: ....

Unfuckable
u originalu glasi Metalni ukus promašenosti, ali meni je ovo bilo tako....Džonijevski
Ne to nikako, sad ce da se pojave oni sto tvrde da samo jedini i pravi imaju pravo da citiraju Dzonija, ostali ga nit razumeju, nit su ga dostojni :).
Unfuckable Unfuckable 19:41 04.11.2008

Re: ....

ma...
nebitno
behemot123 behemot123 14:15 04.11.2008

Tuzno pismo

Kakvo tuzno pismo ostavljene zene... buhuhuhuhu...
AlexDunja AlexDunja 14:21 04.11.2008

brate:)

bas te poteralo:))
evo ti malo pozitive:))
uzivaj na adi...
pozdravi mi vodu...
Jelena Milić Jelena Milić 14:26 04.11.2008

Re: brate:)

gde me nadjeeeeee

20/20 vision odmah dalje

JJ Beba JJ Beba 15:42 04.11.2008

Re: brate:)

ko o čemu jelena o BS
sad će se jave biljanomrsci.
svi po redu
može se tačno pogodi redosled.



sve što je rekla biljana ja sam na ovom blogu rekla odmah posle izbora ne nekoliko blogova

1. zamerila sam im loš izborni rezultat koji mislim da je posledica loše koncipirane i loše vođene kampanje. o tome smo posle izbora pričali na nekoliko blogova.

2. više od lošeg izbornog rezultata sam im zamerila što niko nije preuzeo odgovornost za to.
recimo izgubili su Vojvodinu - 2 miliona ljudi a njihov kandidat za gradonačelnika i naš kolega bloger Nebojša Milenković nije našao za shodno da preuzme odgovornost i da na ovom ili na sajtu svoje partije kaže nešto o tome

3. zamerila sam im izbor narodnih poslanika.
tačno se moglo predvideti ko će biti - andrić. milić, ostojić, batić.....& comp.
profesionalni poslanici.
posle izbora objavljne su liste izbornih rezultata i videlo se da najbilji nisu među poslanicima. recimo batić nije ptrešao cenzus u svojoj izbornoj listi u obrenovcu a zatupa interse LDP biračkog tela, a lik koji je razbio na izbonoj listi u pančevu, nije. ikada sam pitala zašto je batić poslanik pdgovor je - takav je koalicioni sporazum.. ok. okači koalicioni sporazum na sajt da vidim.
meni , kao glasaču ldpea je uvredljivo da me predstavlja neko ko nije prošao cenzus. osećam se prevarenom jer program ove partije kaže da će samo najbolji biti njeni predstavnici..
skapirala sam da je moj glas zloupotrebljen i da sam ja ustvari glasala za uposlenje čede, andrića, milića, ostojića, batića i ostalih . Čak su za potpredsednicu parlamenta stvaili osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinicu u Zrenjaninu koja je član partije od juče, od 2007 god.

4. U noći izbornih rezultata Ćedomir Jovanović je nekoliko puta ponovio sa SPSom nikada, da bi vrlo brzo ničim izazvano i ako od LDPa nije ništa zavisilo podržao valdu DSa i SPSa

tako sam skapirala da su svi isti, da ih vezuju interesi, da od onog hoćemo istinu, pravdu...trlalala vitdite kako su stali sa miškovićem, bekom?!?!
shvatila sam da su izdilovali, da su se prodali za apoteke, za gradskozemljiše ilit ako nešto
Nije mi bilo jasno što se čeda uopšte odvajao od DS? pa sam skapirala da ldp nije nikava drugačija parija. Čeda je samo sebi napravio svoj DS.

da su neka druga partija od one za koju su se izdavali potvrđuje i intervju šapera

"LDP je vas stavio i u izborni spot, u slogan "Divljan, a ne Šaper", a sada ste s njim na vlasti u Beogradu. Da li vam to smeta?

- Ne, jer je dobro što se LDP promenio.
"

ceo intervju

Očito da je biljani trebalo neko vreme da se sabere, da se skocka
meni je lako, ja nisam član partije, nisam član ičega, čista margina, pa mi je lako da govorim ono što mislim

a biljana vam je oćito večna opseija - ne valja vako, ne valja nako
pitam se jel to jelena možda brani muža u pariji pa joj smeta ovaj biljanin članak
ili je samo obična ženska mržnja


Covek u belom Covek u belom 15:48 04.11.2008

Re: brate:)

JJ Beba
a biljana vam je oćito večna opseija - ne valja vako, ne valja nako
pitam se jel to jelena možda brani muža u pariji pa joj smeta ovaj biljanin članak
ili je samo obična ženska mržnja
A tebi je izgleda JM opsesija :). Nego dobro je kad je obicna, pitam se samo kako li je kad je neobicna mrznja u pitanju...
Brooklyn Brooklyn 15:51 04.11.2008

Re: brate:)

Nego dobro je kad je obicna, pitam se samo kako li je kad je neobicna mrznja u pitanju...

ili nezenska?
JJ Beba JJ Beba 16:00 04.11.2008

Re: brate:)

Covek u belom
JJ Beba
a biljana vam je oćito večna opseija - ne valja vako, ne valja nako
pitam se jel to jelena možda brani muža u pariji pa joj smeta ovaj biljanin članak
ili je samo obična ženska mržnja
A tebi je izgleda JM opsesija :). Nego dobro je kad je obicna, pitam se samo kako li je kad je neobicna mrznja u pitanju...

tenisaču, provali me u sekundi :))
noćna mora...:)))
tako sexy s ovim slovenačkim: ne mi dihat za ovratnik aaaaahhhh
uhhhhhh, aaaaaaah
:))

i za brook, ženska

no gde ću se ja sa jelenom.. ona je tamo, sa njima, velika, uspešna, gostuje po TV, pitaju je za mišljenje
a ja...ništa...
)

edit
tek sad obratila pažnju na ovu jezičku pošalicu
Nego dobro je kad je obicna, pitam se samo kako li je kad je neobicna mrznja u pitanju...

ququq kako vispreno

loš pasingšot, vrlo loš
:)

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:23 04.11.2008

Re: brate:)

ko o čemu jelena o BS
sad će se jave biljanomrsci.
svi po redu
može se tačno pogodi redosled.



jašta!
inače je deficit tema.
ajmo svi...
ko može dalje...
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:25 04.11.2008

Re: brate:)

tako sam skapirala da su svi isti, da ih vezuju interesi, da od onog hoćemo istinu, pravdu...trlalala vitdite kako su stali sa miškovićem, bekom?!?!
shvatila sam da su izdilovali, da su se prodali za apoteke, za gradskozemljiše ilit ako nešto
Nije mi bilo jasno što se čeda uopšte odvajao od DS? pa sam skapirala da ldp nije nikava drugačija parija. Čeda je samo sebi napravio svoj DS.


E ovo je zaista komično -- a zašto ste vi mislili da su oni drugačiji? Zato što su vam rekli da su pošteni i fini? Ne, reći će vam da su lopovi i prevaranti o onda očekivati da za njih glasate. Dakle, koje ste garancije imali da su oni drugačiji, na osnovu čega KONKRETNOg ste imali takvo uverenje? Jel Čedomir Jovanović crtao sebi pešačke prelaze, zbog čega ga je svojevremeno napadao današnji veliki prijatelj Pera Luković? Jel vam sam Čedomir lepo rekao da su mu ruke prljave (dok je savest, magično, ostala čista)? Jel vam nije bila dovoljan koalicija sa Batićem i St. Protićem, velikosrpskim ideolozima i rehabilitatorima Ravnogorskog pokreta? Jel odricanje od podrške nezavisnoti Kosova u Skuštini nije bio jasan signal? Jel Čedomi tužio za kriminalno udruživanje one sa kojima je i pre izbora izjavljivao da je koalicija moguća (Dinkić, Đelić) itd, itd.

Šta je dakle LDP trebalo da uradi da biste vi shvatili? Ništa -- ma koliko bili upozoravani, vaš fanatizam, zasnovan na slepoj veri, nikakvu argumentaciju nije zarezivao. Evo vam sada konsekvence vaše politike -- glasali ste za stranku koja učestvuje u "pranju" zločinačke politike SPS. I još sedite ovde i imate skrupula da se oglašavate. Da nije bilo vaših glasova ni vrhuška LDP -- zajedno sa vašom Biljom -- ne bi mogla da sprovede ovu rehabilitaciju. I to po drugi put -- prvo su rehabilitovali četnike iz II sv. rata, a sada rehabilituju četnike 90ih. Divota.

LDP je samo na kraju trgovao principima koje nikada nije ni imao. Jer LDP je politička stranka. Kao i bilo koja druga, samo malo različitog narativa. Ko to nije znao pre izbora, taj treba ponovo da otvori Bukvar i krene u osnovnu školu. A takvih nije malo.

corn mouth corn mouth 19:28 04.11.2008

Re: brate:)

jašta!
inače je deficit tema.
ajmo svi...
ko može dalje...

voajerizam u drustveno-prihvatljivoj formi. bolest palanke. neizostavno tu se mora pojaviti drmu. a i jelena nije imuna po defaultu.
adam weisphaut adam weisphaut 19:49 04.11.2008

?

vaš fanatizam, zasnovan na slepoj veri, nikakvu argumentaciju nije zarezivao.

Zašto li je ovo zazvučalo tupo?
Verovatno zbog toga što je ovo izrekao ubeđeni(!?!?) komunista.

JJ Beba JJ Beba 20:18 04.11.2008

Re: brate:)


E ovo je zaista komično -- a zašto ste vi mislili da su oni drugačiji? Zato što su vam rekli da su pošteni i fini?

eto maljkoviću ubij, al ja sam od onih zanesenih idealista koji milisle da još uvek ima poštenih ljudi.
najvna šta ću, verovala da će se nešto promeniti u tom mulju pohlepe i otimačine.ja sam od onih koje zabole za kintu, kola stvari, posedovanje, pa reko možda ima još neko kome moj glas treba, pa reko da glasam ne za sebe nego za neke iza mene. zajeb
ljuti zajeb
šta da ti kažem. stidim se što sam poštena i što verujem da mora da se da će se opet pojavi neko ko ovoj zemlji želi stvrano najbolje, ane sebi i svom džepu.
meni ništa ne treba
jer da da, odavno bih bila u lukrativnoj partiji.
Davie Davie 20:26 04.11.2008

Re: brate:)

stidim se što sam poštena i što verujem da mora da se da će se opet pojavi neko ko ovoj zemlji želi stvrano najbolje, ane sebi i svom džepu.
meni ništa ne treba


:)
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:29 04.11.2008

Re: brate:)

I ja verujem da poštenih ljudi ima. U vrhuškama političkih stranaka, međutim, njih nema.

Ali to nije ni važno: od presudnog je značaja kakav efekat one proizvode -- ne zameram ja LDP-u to što oni nisu "pošteni", nego što je učinak njihove politike takav kakav jeste. I ne samo LDP-u, nego i ostalim strankama. A učinak je sveobuhvatna pljačka građana kroz zelenaške kredite banaka koji su "legalan zločin", zbog odustajanja od tekovina socijalizma kakve su besplatno školstvo i zdravstvo, zbog prihavatnaj nacionalizma kao političke paradigme, itd.

Dakle, u govnima smo. I sve što preostaje je apstinencija. I pokušaj da se formira zaista alternativna politika.
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:57 04.11.2008

:)

JJ Beba
ja sam od onih koje zabole za kitu
:)
JJ Beba JJ Beba 21:09 04.11.2008

Re: :)

Tine i Radojka
JJ Beba
ja sam od onih koje zabole za kitu
:)

hahahha
sad sam ispravila
dobro je
hahahhahahahahhahahhaa
silver bullet silver bullet 21:16 04.11.2008

Re: brate:)

Evo vam sada konsekvence vaše politike -- glasali ste za stranku koja učestvuje u "pranju" zločinačke politike SPS. I još sedite ovde i imate skrupula da se oglašavate. Da nije bilo vaših glasova ni vrhuška LDP -- zajedno sa vašom Biljom -- ne bi mogla da sprovede ovu rehabilitaciju. I to po drugi put -- prvo su rehabilitovali četnike iz II sv. rata, a sada rehabilituju četnike 90ih. Divota.



Ovo je zlonamerno i zlurado razmisljanje.

I ja sam glasala za LDP. Moj cilj je bio da ode Kostunica. On je prao zlocinacku politiku SPS-a, on je rehabilitovao zlocince, on je vukao iste ili jos gore poteze od Milosevica, huskao Srbe na Kosovu, obustavio jedini voz koji su imali, tetosio palikuce u Beogradu, raspirivao vatru na carinskim puktovima, posvadjao nas sa pola sveta, vodio krajnje irealnu, jalovu i stetocinsku politiku oko Kosova... ma i ratovao bi da je imao s kim i s cim. S njim je stanje u zemlji stalno bilo na ivici incidenta.

Ako vi mislite da je DS sam izigurao odlazak Kostunice i njegove klike - varate se.
Ako mislite da je danasnji SPS meta koju treba fiksirati za odstrel - naivni ste.
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:26 04.11.2008

Re: brate:)

Sve što ste naveli za Koštunicu je tačno. Ali, to ne menja ništa na činjenici da je stranka za koju ste glasali deo vladajuće koalicije zajedno sa "neprihvatljim" SPS-om i da je jedna od konsekvenci rehabilitacija te stranke (bez ikakve lustracije za prethodno učinjeno). Podsetite nas šta je to SPS radio (kad već tako odbro znate za DSS), pa onda vidite rehabilitaciji čega vaš glas vodi.

Uostalom, sam LDP je u koaliciji sa rehabilitaorima četničkog pokreta -- DHSS, a neki članovi predsedništva su to i sami radili početkom 90ih. A sada je u koaliciji sa samim "četnicima" 90ih. Nije tui samo SPS, već i SPO. Kako ono beše -- "Ako neka ruka zamaše muslimanskom zastavom, lično ću je poseći"?

Uostalom, tako ste glasali i za Koštunicu da bi otišao Milošević (ne znam da li lično vi, već vaš profil glasača). Što opet znači da ste odgovorni i za Koštunicinu politiku. Jer bez glasova ne bi bilo te politike. Simple as that.
jesen92 jesen92 23:01 04.11.2008

Re: brate:)

JJ, sve se slazem...i ja sam im dala glas na poslednjim izborima a u mom gradu koji je cetvrti po velicini u srbiji (bg,ns, nis, kg) pored toga univerzitetski grad, nisu presli cenzus....Moram da priznam da nisam procitala ovaj biljanin tekst..mnogo dugacak a ja visse nemam zivaca za to....ne znam da li je napustila stranku, odbornicko mesto...? Da budem iskrena, ja sam smatrala da ona nije dobar kandidat za gradonacelnika bg ne zato sto sam mrzitelj vec iz sasvim drugih razloga, ne bih sad da eleborriram....ukratko, mislim da umetnici njenog senzibiliteta mogu i treba da se drustveno-politicki angazuju ali ne kao clanovi stranaka ili kandidati na izborima....takvi ljudi su previse svoji da bi mogli da budu deo bilo kakvog "kolektivnog misljenja, ponasanja i deelovanja"....znala sam da ce do razlaza doci vrlo brzo....samo ne znam za koga cu da glasam na sledecim izborima:))..po svemu sudeci postacu apstinent jer vidim da se sve desava mimo mojih zelja pa sto onda da ja nekom omogucavam lepu platicu i klopu za dz u skupstinskom restoranu...
Alava Alava 11:14 05.11.2008

Re: brate:)

sad će se jave biljanomrsci.

tako sam skapirala da su svi isti, da ih vezuju interesi, da od onog hoćemo istinu, pravdu...trlalala vitdite kako su stali sa miškovićem, bekom?!?!

OK, JJ Bebo, ajde da krenem od kulina bana da me ne shvatiš pogrešno. I potrudi se da sve lepo pročitaš bez onoga “mrzitelji” unapred, čisto da bismo se razumele. Jer ja mislim da tebe kapiram.
Kad misliš da je neko dobar, da vredi, kad ga poštuješ, kad imaš od njega neka očekivanja, prirodno je da ga podvrgneš kritici. Ne u smislu da čekaš svaku njegovu grešku kako bi mu je natrljao na nos, nego da kada napravi greške, što je ljudski, da mu na to skreneš pažnju. Ja od SPS-a, SRS-a, DSS-a nemam nikakvih očekivanja. Zaludno je stoga trošiti reči i uopšte razmišljati o njima. Od DS-a, s druge strane, sam do pre par godina imala očekivanja, i smatrala sam da je bilo neophodno kritikovati svaki skandalozni potez koji su vukli. Za LDP tek da ne govorim. Međutim, postalo je jasno da ni od njih nema ništa. Još pre ovih izbora je to bilo jasno. Šta je sa svim onim peticijama koje su bile postavljene na njihovom sajtu? Šta je sa zahtevima, stavovima koje su tako vatreno zastupali kada je stranka oformljena? Lustracija, Mišković, kohabitacija, raskid s prošlošću, izručenja, itd.itd. Nema. Niko to više ne spominje.
What troubles me most u ovom tekstu BS je pre svega to što zaista ne mogu da poverujem, ali pazi kad mi inteligencija stvarno tako nešto ne dopušta, da ona sve te stvari nije znala kad je dala taj dukat da uđe u kolo. Ne mislim na to da li je znala odakle se stranka finansira i slične detalje, nego da nije znala šta je politika, šta je bavljenje politikom u zemlji Srbiji. Da mi je to reklo neko dete pa i da razumem, ali da to čujem od nekoga kao što je BS, od koje btw imam očekivanja ihaaaj, pa to nema smisla. I ne ono kao – verujem da ima poštenih ljudi, pa sam se zahebo, naravno da poštenih ljudi ima svuda, ali bavljenje politikom je nešto drugo, i to je prosto kao pasulj.
Drugo, imam problem i sa tim što je trebalo ovoliko vremena da se taj tekst napiše. Što nije mesec dana posle izbora, dva meseca posle izbora izašla i rekla e slušajte ljudi – o koaliciji sa SPS-om mislim to i to, o svojoj kampanji imam da kažem to i to, nisam dobila to što sam zaslužila pa to i to, nego se čekalo i čekalo i sad ja treba da se oduševim što je ona istupila i rekla nešto. Mislim, to mi je isto kao da se tražilo od mene da budem oduševljena kad se Tadić pojavio ispred bakin uradak zavese i pozvao ljude da mirno i dostojanstveno protestuju na mitingu “Kosovo je Srbija”. Gde je nestala ona BS koja je sekund posle nekog događaja ili neke izjave objavljivala kritiku na blogu ili govorila u Peščaniku?
Treće, kampanja je bila srednje žalosna. I tu ne mislim na logistiku, već na njene nastupe. Na poruku koju šalje. Ja od BS očekujem da, kad već sedi u UN sa predstavnicima SPS-a, DSS-a, i DS-a, makar jednako kritikuje svakog od njih. Ona se ostrvila na onog “nikada nećemo biti kolege” iz SPS-a, a sa Đilasom sve fino. A trebalo bi da bude obrnuto. Jer taj iz SPS-a nikada neće uraditi ništa pametno za ovu zemlju. Đilas bi mogao da uradi nešto i zato treba da ga se kritikuje. Oštro, možda čak i nemilosrdno. Jer, najlakše je budali reći da je budala. So what. Ajde uzmi najpametnijeg u društvu, ostrvi se njega i rasturi ga. Tako se radi.
silver bullet silver bullet 11:22 05.11.2008

Re: brate:)

Sve što ste naveli za Koštunicu je tačno. Ali, to ne menja ništa na činjenici da je stranka za koju ste glasali deo vladajuće koalicije zajedno sa "neprihvatljim" SPS-om i da je jedna od konsekvenci rehabilitacija te stranke (bez ikakve lustracije za prethodno učinjeno). Podsetite nas šta je to SPS radio (kad već tako odbro znate za DSS), pa onda vidite rehabilitaciji čega vaš glas vodi.

Uostalom, sam LDP je u koaliciji sa rehabilitaorima četničkog pokreta -- DHSS, a neki članovi predsedništva su to i sami radili početkom 90ih. A sada je u koaliciji sa samim "četnicima" 90ih. Nije tui samo SPS, već i SPO. Kako ono beše -- "Ako neka ruka zamaše muslimanskom zastavom, lično ću je poseći"?

Uostalom, tako ste glasali i za Koštunicu da bi otišao Milošević (ne znam da li lično vi, već vaš profil glasača). Što opet znači da ste odgovorni i za Koštunicinu politiku. Jer bez glasova ne bi bilo te politike. Simple as that.


Prevarila sam se, vi ste u stvari idealista. Da ne kazem definiciju koju je Biljana upotrebila za sebe.
Nema velikih, idealnih pobeda.
Samo malih mravljih koraka napred.
To smo i dobili nasim glasovima.
Jelena Milić Jelena Milić 15:27 05.11.2008

to alava

vrlo dobra analiza
behemot123 behemot123 15:05 04.11.2008

jos nesto...

Moja cena je i dalje nedetrminisana. To je i zato što sam glupa. Glupa za srpsku političku scenu, a verovatno i za svaku drugu.

Teši me i to što ste i vi glupi.

Vi što ste glasali iz ubeđenja. Kraj citata.

Ovo je stvarno sokantno. Obicno je B. S. najpametnija, najbolja, najlepsa, a svi ostali glupi, idioti, nakaze, mafijasi, ubice djindjica itd. Ali, kada ona proceni da je ispala glupa i zloupotrebljena, onda su najgluplji oni koji su, kao glasaci LDP, pre toga bili najpametniji, najbolji itd... Zaista, slazem se, zesci autogol. Uz sva opsta mesta koja i osnovci podrazumevaju (ju, ju, oni se bore za pozicije i fotelje) je i tragikomicno.
P. S. A i ton pisamceta, bogo moj. U stilu> mama, zli decaci su me prevarili i odvukli u krevet, meni bilo lepo, ali sam se pokajala. Rekli mi da sam neiskusna, pa me izbacise iz kuce. Ali, nece drugi put. ha...ha...
Davie Davie 15:20 04.11.2008

Od

gradonacelnickog mesta se spalo na zal za poslanickim/odbornickim mestom...

Pa ni ta pozicija nije lose placena... pogotovo je to jasno ako izgubljene sporove za klevetu po srpskim sudovima u iznosu od 200jurica placa suprug.
man ray loves me man ray loves me 15:45 04.11.2008

Re: Od

a to je pogresno jer... ?
plata za posao koji je ona radila je funkcija. za nju je glasalo vise ljudi nego za npr. natashu jovanovic i slicne 'poslanike'. kad je vidim u onom roze chanelu, a na celu urezan scarlett letter 'putni troskovi' - jel to ideja?
Davie Davie 16:27 04.11.2008

Re: Od

plata za posao koji je ona radila je funkcija.


Aha, na kraju uvek dodjemo do toga... funkcija, funkcija pa funkcija. Mada mislim da bi Bilji dobro dosla i plata koja ide uz funkciju, treba poplacati izgubljene sudske sporove... a plus sto je onomad na okupljanjima na Tashu bila poprilicno tvrda kad su se placale ture u Shansi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:37 04.11.2008

Re: Od

Aha, na kraju uvek dodjemo do toga... funkcija, funkcija pa funkcija. Mada mislim da bi Bilji dobro dosla i plata koja ide uz funkciju, treba poplacati izgubljene sudske sporove... a plus sto je onomad na okupljanjima na Tashu bila poprilicno tvrda kad su se placale ture u Shansi.

ma to nije tačno.
ili nećete da čitate ili ne znate da čitate. isto mu se vata.
ne persiram ti, mislim na sve koji ovaj tekst tumače kao žal za
klupom pored nataše jovanović.

žena piše gde su je zaobišli i što joj pripada kandidaturom (konosilac liste)
a ne šta je ona htela.
prilično jasno napisano.
al volite da učitavate. to je problem.

njoj nikakva plata ne treba. naročito skupštinska.
svaku svoju kintu je zaradila sama.
osim toga, ona je docent na fakultetu dramskih umetnosti.
i drame joj se izvode u preko 50 gradova evrope & šire.
Davie Davie 18:09 04.11.2008

Re: Od

njoj nikakva plata ne treba.

Aha, a ovde se hvalila kako joj je suprug rekao da pise o bagri i da ce on da placa sve sporove koje izgubi...

A i dalje stoji da ima zmiju u dzepu... bar u kafanskom drustvu.


Uzgred, da li iko normalan misli da je BS usla u politicke vode samo zarad boljeg Beograda i prosperitetnije Srbije? Iz istih razloga je pokusala i da izvrsi puc u Orci? Iz istih razloga je najvaznija i najbolja svuda, pa i na ovom blogu? Teto Hague, stvarno me ocaravate vasom logikom...
man ray loves me man ray loves me 18:14 04.11.2008

Re: Od

kakve veze ima?

jel blam ako neko zeli da bude placen za svoj rad?
jel blam ako je pisac siromasan?
jel blam ako nekog izdrzava muz?

ne vidim u cemu je problem.
i apelujem i na one kojima je sve sto biljana radi truba i na one kojima je sve super, da olade, jer prave sum od koga ne moze da se normalno razgovara.
Davie Davie 18:50 04.11.2008

Re: Od

ne vidim u cemu je problem.

jel blam ako neko zeli da bude placen za svoj rad?


Problem je sto je BS u svojim pisanjima ovde i u kampanji sem zagrizenosti za LeDePe bila apriori da nestranacke licnosti preuzmu funkcije u gradu (i na ostalim, valjda na republickom nivou), to joj je bila jedna od udarnih tacaka programa... ali posle samo par meseci puce tikva, posto je ostala bez ikakve funkcije, bez ikakvog polozaja zena napisa ovo pismo. Koja kontadiktornost: u izbornoj kampanji nije vazno da li ce clanovi stranke biti na nekim polozajima a u postizbornom periodu se eto BS jedi sto je bas ona zaobidjena. Znaci, sve ono sto je pricala u predizbornom periodu treba okaciti macku o rep. I po cemu je BS onda drugacija od ostalih ucesnika politickog zivota u Srbiji? Po cemu je ona ispala pozrtvovanija za svoju stanku nego Tomislav Nikolic za SRS? Jel treba da ocekujemo da ce i ona sad da pravi svoju stranku?
man ray loves me man ray loves me 19:05 04.11.2008

Re: Od

ima nedoslednosti - biljana je eksplicitno rekla jos pre da ne zeli nikakvu fotelju - sto sam i tada smatrala da je glupo - kako ces da promenis bilo sta ako ne dobijes fotelju - da bi se sada ispostavilo da zeli.
to je jedini problem, i ne tako bitan.
a zeleti fotelju, to mi je sasvim ok. implicira se, a to mislim da je fair bet, da neko poput nje ne bi bio potpuno nekorisan, i da bi uradio neki posao zauzvrat. kad je govorila da nestranacke licnosti treba da dobiju funkcije, ocigledno je mislila i na sebe - i to mi je ok. kogod ima profesiju van politike, treba da se bavi politikom ako hoce. ko nema, znaci da ne zna nista da radi, i treba da se skloni iz politike.

zasto da se cene lazna skromnost, lazno postenje - ne znam nista, ne zelim nista, sta mi udelite, izgibanje 'za partiju'... to nigde nema - kljucna rec je motivacija - mogu to i to, ja sam osoba za taj posao, to kosta toliko i toliko - to je norma ponasanja u "evropi kojoj tezimo".
Davie Davie 19:16 04.11.2008

Re: Od

ima nedoslednosti - biljana je eksplicitno rekla jos pre da ne zeli nikakvu fotelju - sto sam i tada smatrala da je glupo - kako ces da promenis bilo sta ako ne dobijes fotelju - da bi se sada ispostavilo da zeli.
to je jedini problem, i ne tako bitan.


Pa to je veoma bitna nedoslednost - ako svoju poziciju i razlicitost u odnosu na foteljase gradis na prici o nestranackim funkcionerima i svojoj nezainteresovanosti za te iste fotelje a zatim napises ovakvo pismo, optuzujuci svoju stranku za to da ti nije dodelila ni najobicniju opstinsku fotelju, normalan covek se zapita dokle ce ga vise lagati... a posto nismo od juce, mozemo zakljuciti da je i BS ista kao i ostali koji su godinama u predizbornom periodu pricali da su bas oni Robin Hud.

Na kraju, zar nije tesko priznati da su jedini posteni/dosledni oni koji uopste nisu zagazili u politicke vode Srbije? Meni je recimo blogerka JJBeba daleko postenija i doslednija od bilo koga ko je ikad kandidovan za bilo koju poziciju :)
man ray loves me man ray loves me 19:21 04.11.2008

Re: Od

ok, ali nije najvaznije biti dosledan - najvaznije je uraditi posao. ako se isprljas tokom toga, nevermind, dok god pozitivno sto si uradio premasuje negativno (kriminal excepted).
mislim - isus je bio dosledan. good for him. ostali grese. i tu je biljanina greska - sto je uopste gradila svoju poziciju na nezainteresovanosti za fotelje, to je neki romantizam, sta li - trebalo je da je gradi samo na svojoj sposobnosti da uradi posao. sto nas opet vraca na amatersku kampanju... i sve tako .... :)
Davie Davie 19:31 04.11.2008

Re: Od

mislim - isus je bio dosledan. good for him. ostali grese. i tu je biljanina greska - sto je uopste gradila svoju poziciju na nezainteresovanosti za fotelje, to je neki romantizam, sta li - trebalo je da je gradi samo na svojoj sposobnosti da uradi posao. sto nas opet vraca na amaterizam u ldp-u. i sve tako :)


To i jeste poenta... ako ne nameravas da budes dosledan zasto to onda to i potezes, zasto lazes da si drugaciji od ostalih, zasto urusavas svoj integritet... recimo da je i vecina glasaca u Beogradu prozrela tu pricu vec u startu, niko ozbiljan nije ni poverovao u pricu o nestranackim gradskim funkcionerima. Cist amaterizam :)
man ray loves me man ray loves me 19:39 04.11.2008

Re: Od

agreed. to je ono - kako mali djokica, milutin i nadezda zamisljaju prosecnog glasaca. kako su ga profilisali, tako je i glasao.
i to je steta - potreban je glas koji ce da se zalaze za nestranacke funkcionere - to je put napred. ovako cemo imati veljinog sharana na celu zeleznice jos sto godina.
ali jos jednom - bez obzira sta pricaju, razlika izmedju biljane i tome je u tome sto je jedan moze a drugi ne moze da uradi posao, a nas cilj je da na vlasti budu oni koji mogu. i tu se ona razlikuje od vecine ldp-a. daj mi jednog koji ima neku profesiju.
Davie Davie 19:53 04.11.2008

Re: Od

ali jos jednom - bez obzira sta pricaju, razlika izmedju biljane i tome je u tome sto je jedan moze a drugi ne moze da uradi posao, a nas cilj je da na vlasti budu oni koji mogu. i tu se ona razlikuje od vecine ldp-a. daj mi jednog koji ima neku profesiju.


Uhhh... ko garantuje da bi BS mogla da uradi bilo kakav posao na nivou grada? Ta garancija ne moze biti zasnovana ni na jednom opipljivom argumentu, da se ne lazemo... a ko iz LeDePe-a jos ima profesiju? Hmm, svi oni su profesionalci, profesionalci u oblastima koje ne garantuju da bi bili tako uspesni u rukovodjenju BGD-om. Mozda ex-suprug autorke bloga? Covek nekada komandovao stanicom milicije Rakovica :)

man ray loves me man ray loves me 20:06 04.11.2008

Re: Od

samo jos ovo i vise necu - medjunarodan cv kao sto je njen je garancija. ako neko moze da napravi medjunarodnu spisateljsku karijeru, moze da bude koristan poslanik u srpskoj skupstini. ovo drugo je lakse.
skyspoter skyspoter 15:34 04.11.2008

treba osnovati

grupu na facebook
fucked by jebaci sa dorcola
verujem da ne bi imala clanova ;-)))))

a biljana treba da osnuje svoju stranku. sada ima iskustvo i zna sta ne treba da radi.

i mrzim te sto ides na Adu...greetings from cold london
Jelena Milić Jelena Milić 15:55 04.11.2008

Re: treba osnovati

fucked by jebaci sa dorcola
verujem da ne bi imala clanova ;-)))))


mislim, sta reci!
Jelena Milić Jelena Milić 16:00 04.11.2008

u to ime

ja vas pozdravljam i odoh zaista na adu.

cuvajte mi blog dok se ne vratim, pliz, o pokojnici ( mislim barakovoj babi) sve najbolje, moje je razvalcite po dorcolskim sokacima, da je se dzej dokopa, ..

il da mene veceras ne puste kod amera na election night zbog razvlacenja pokojne babe gde ne treba.

a kad se vratim, onda senzacionalni zenomrzackabivsemuzevljevski osvrt ( na zahtev publike, koja nije izrazila zelju da cuje kako je biti majka tinejdzera koji se uclanio u gurpu dorcoldki jebaci) na jedan poseban ugao biljaninog angazmana-rezultat u beogradu i tumacenje istog.

evo highlight--bilo ko bi na ovim izborima da je bio nosilac liste u bgd dobio toliko a mozda i vise. to jeste beograd 2008, i ta je opcija u beogradu uvek imala vise pristalica nego u drugim krajevima srbije.

Dr M Dr M 23:23 04.11.2008

Re: u to ime

a kad se vratim, onda senzacionalni zenomrzackabivsemuzevljevski osvrt ( na zahtev publike, koja nije izrazila zelju da cuje kako je biti majka tinejdzera koji se uclanio u gurpu dorcoldki jebaci) na jedan poseban ugao biljaninog angazmana-rezultat u beogradu i tumacenje istog.


Postovana Jelena,

mislim da i niste ocekivali da se publika zainteresuje za neku grupu na fb. kad ste joj dali priliku da pljuje nekog ko je osetio potrebu da posteno sagleda greske u svom idealistickom i romanticarskom angazmanu u politici, sferi u kojoj nema mesta za idealiste i romanticare.

Meni je lako da razumem osecanja Biljane Srbljanovic , obzirom da i sam bolujem od te boljke, ali imam tu srecu da mene niko ne pljuje- suvise sam sitna meta. Biljanu je lako pogoditi pa se sitni pljuvaci lako istaknu.

Ja joj svaku pljucu racunam kao orden.
Jelena Milić Jelena Milić 15:22 05.11.2008

Re: u to ime

ne viidm sta je pljuvanje ako neko iznese argumentovna kriticki stav o nekome ko je javno eksponiran i to dosta.

ja ne komentarisem ni biljanin izgled, ni privatni zivot ( cak cesto ni ponasanje na blogu koje po meni nije bilo bognzakakvo) nio dramski rad, vec samo ono gde se njene aktivnosti i interesovanja JAVNA prekalpaju sa mojima.

logika vas i jos nekih ovde je da se o BS i Co ne sme pisati ako to nije u superlativu, je mislim nesto sto ni BS sama ne podrzava

zadrzavam pravo da se ne ponasam tako

u kampanji sam je i na ovom blogu javno podrzla i ponovo bih, tako da me malo umaraju ove konstatacije vas, jj bebe i EL.

no, smatram da je njeno tumacenje rezultata nje i ldp u beogradu, uvreda za gradjansku opsciju koja je u bgd uvek bila jaca neko u unutrasnjosti

ako cemo iskreno, vece i bolje rezultate su postigli za lDP sad na lokalu Zune iz Vladicinog Hana!!!! i Misa Vrebalov nego BS u Beogradu, koji je ideji tradicionalno naklonjeniji
dzouzi dzouzi 22:19 05.11.2008

Re: u to ime

u kampanji sam je i na ovom blogu javno podrzla i ponovo bih ...


Stvarno?!

Ne daj boze da ti treba da je podrzavas!!!

Dovoljno si rekla.
Dr M Dr M 22:52 05.11.2008

Re: u to ime

ne viidm sta je pljuvanje ako neko iznese argumentovna kriticki stav o nekome ko je javno eksponiran i to dosta.


Ne vidim da je argumentovani kriticki stav izrazen u komentarima u kojima se o BS govori kao o osobi koja treba da se ostavi pisanja i da pocne da kuva ajvar, da joj muz placa odstete ili da nece da plati turu u kafani.

Nikom ne osporavam pravo na kritiku ali i zadrzavam pravo da kazem kad nesto smatram prostim ili zlobnim.
Meni se nije dopalo sto ste dali slagvort komentatorima koji od argumentacije imaju samo zlobu i nije mi se dopalo sto ste napustili blog i, komentarom na koji sam reagovao, dali signal da necete, zbog odsustva, moci da branite dobar ukus na ovom mestu.

Pogresno ste procenili moju logiku ako mislite da o bilo kome ocekujem samo pisanje u superlativu.
Nisam imao nameru da Vas umaram svojim konstatacijama, zelim da Vam snaga bude ocuvana za stvari koje su vaznije od sitnih licnih animoziteta.

Pozz

mirelarado mirelarado 23:09 05.11.2008

Re: u to ime

Meni se nije dopalo sto ste dali slagvort komentatorima koji od argumentacije imaju samo zlobu


A nije ni prvi put da ovde postavljate blog namenjen isključivo pljuvačini BS!
Da ste hteli nekakvu konstruktivnu kritiku, valjda biste napisali takav blog, naveli jasno šta zamerate njenom istupu itd... Ovako, na istom ste nivou kao oni koji Vas napadnu kad objavite nešto o Nato-u.
JJ Beba JJ Beba 03:18 06.11.2008

Re: u to ime

Ne vidim da je argumentovani kriticki stav izrazen u komentarima u kojima se o BS govori kao o osobi koja treba da se ostavi pisanja i da pocne da kuva ajvar, da joj muz placa odstete ili da nece da plati turu u kafani.

kako bre ne vidiš doktore?
ceo osnovni tekst jeleninog bloga je "argumentovn i kriticki stav o nekome ko je javno eksponiran i to dosta."
argumenti su jaki : " Brat Sava se na Facebook uclanio u grupu Jebači sa Dorćola. ." i " i umrla baba Baraka Obame". linkovan tekst BS sa peščanika je topovsko meso, tema
al ti se ne razumeš u haiku
jelena je baš očekivala da će pored teme BS ekipa najviše da raspravlja o smrti babe baraka obame.
jer jebaći sa dorćola su tema koja očito zanima jedino jnju.

Dr M Dr M 08:19 06.11.2008

Re: u to ime

al ti se ne razumeš u haiku


Da probam:

Milo mi je sto smo opet na Ti
dusom mi se razliva
radost

:)
JJ Beba JJ Beba 13:13 06.11.2008

Re: u to ime

Dr M
al ti se ne razumeš u haiku


Da probam:

Milo mi je sto smo opet na Ti
dusom mi se razliva
radost

:)

nije lošo, al da bi biJo balkanski haiku fali stih za Biljanu.
nema haika ako se Biljana ne vika


recimo

Milo mi je sto smo opet na Ti
Biljana ima čuku
srce
kičmu
dusom mi se razliva
radost
:)

uz balkanski haiku naravno balkanska hai mjuza. vrlo tanana.
ko ovaj blog
JJ Beba JJ Beba 17:15 04.11.2008

za adu

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:01 04.11.2008

hmm

Procitala sam Biljanin tekst, ostalo vidim kao meze i poslastice za serviranje glavnog jela, link na Pescanik.

Impresionirana sam merom sa kojom je napisan, jer Biljana je emotivna mlada zena, impulsivna umetnica, koja ima senzibilitet za birace i zar za ideju i energiju za sprovodjenje i zaista ume da rekne:) sada svoj dar nije iskoristila, ja mislim namerno, jer nije htela nikoga da ukopava, ali je ipak htela da kaze.

mislim da je uzasno tesko i vrlo bolno kad nemas komotan broj biraca, iako su, iz mog ugla sve to prave stvari *mislim na program LDP, nema katarze, ima napetosti i svasta nesto. nadam se da ce se to promeniti i da ce sve biti relaksiranije onda.

mislim da stvari ni ovaj put ne treba gledati okamenjeno, odnosi se menjaju, traume isceljuju, ide se dalje. siri se dalje.

volela bih da biljana ostane u ldp, a da njen tekst bude primer, kako se na kulturan nacin stranacki javno polemise.

i mogu samo da zamislim, kada bi iz drugih stranaka stranacke kolege istupile javnim pismom o svojoj stranci i stranackim kolegama, cega bi smo se nacitali. ili bolje da kazem, ne mogu ni da zamislim.

ovako, oni cute, a dusmani se slade. ubedjena sam, uzalud i ne verujem da ce u slucaju ovog Biljaninog teksta da vazi ona poslovica "skuplja dara nego maslo".

sve ja to dozivljavam kao ventiliranje.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 20:13 04.11.2008

off topic pitanje

Jel' "tvoj" Milic slavi Jovandan?
antifashista_bgd antifashista_bgd 01:24 05.11.2008

Podrska Biljani Srbljanovic

Podrska Biljani Srbljanovic, da nije bilo nje, LDP ne bi dobio onoliko u Beogradu.
antifashista_bgd, ex Urosh
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 02:37 05.11.2008

Ne znam za pokojnu babu

al brat Sava je car!
I toplo se nadam da mu ide taj sport sa dorcola.
Jelena Milić Jelena Milić 10:03 05.11.2008

Re: Ne znam za pokojnu babu

jeste car. kako tvoji lepotani?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 02:37 05.11.2008

....

.....
Olga Medenica Olga Medenica 04:53 05.11.2008

ovaj ti je

do 00

closeted shintoist
dzouzi dzouzi 08:09 05.11.2008

Neverovatno!!!

Ne mogu da verujem koliko ima pljuvača !!!

Užas!!!
Atomski mrav Atomski mrav 08:57 05.11.2008

Razočaran sam...

... svi samo pričaju o Biljani i LDP-u a šta je sa Obaminom babom?
Jelena Milić Jelena Milić 10:02 05.11.2008

Re: Razočaran sam...

a sta je sa jebacima sa dorcola?
antioksidant antioksidant 14:35 05.11.2008

Re: Razočaran sam...

a sta je sa jebacima sa dorcola?

koliko sam ja ukapirao to je samo teorija
dzouzi dzouzi 14:52 05.11.2008

Ludilo...

a sta je sa jebacima sa dorcola?


Aman, zeno!!! Da li te bar malo sramota sto ovako pises?!

...i ti si mi borac za ljudska prava... TUZNO... ((((

Jelena Milić Jelena Milić 10:50 05.11.2008

bravo cedo

Lider LDP Čedomir Jovanović, međutim, nije želeo da javno govori o njenom pismu pre nego što razgovara sa Srbljanovićevom.
- Biljana je potrebna LDP i našem društvu - ocenio je on istakavši da se „u mnogo čemu slaže s njom, ali se razlikuju u načinu borbe. On je poručio Srbljanovićevoj da njena pozicija u LDP nije dovedena u pitanje.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:11 05.11.2008

Re: bravo cedo

Biljana je potrebna LDP i našem društvu

Kom (cijem) drustvu ?
Jovanovicevom, Andricevom, Ostojicevom....?
Unfuckable Unfuckable 11:12 05.11.2008

Re: bravo Tito !

e ovo k'o Tito kad je pričao o Leki na Brionima.
Unfuckable Unfuckable 15:58 06.11.2008

Teši me što ste i vi glupi

sa sajta LDP:
Još volim Čedu


Nema afere. Nema sukoba. Nema razočarenja. Ovim rečima je Biljana Srbljanović juče u razgovoru za „Novosti“ pokušala da spusti zavesu na javno iskazano nezadovoljstvo protiv Liberalno emokratske partije, čiji je član.

Zašto ste digli glas protiv LDP-a, navodeći da se stranka distancirala od vas?

- Ne treba od toga praviti bilo kakvu aferu. Samo sam htela da objasnim svojim glasačima i medijima gde sam i šta radim posle izbora. To nije bilo nikakvo iznenađenje za stranku. Sve to što sam napisala saopštila sam Političkom savetu, Predsedništvu i predsedniku stranke.

A jeste li zažalili zbog kandidature za gradonačelnika, pošto ste predočili da niste imali podršku stranke u predizbornoj kampanji?

- Nisam apsolutno. Opet bih prihvatila tu kandidaturu.

Očekivali ste da dobijete poslanički mandat u parlamentu ili bar odborničko mesto u Skupštini Beograda. Ocenili ste da ste ih pošteno izborili..?

- Odluka o tome ko će biti odbornici je doneta pre 4-5 meseci i tu više ja nisam bitna.

Sudeći prema mnogim stavovima koje ste javno izneli može se zaključiti da ste ipak razočarani odnosom LDP prema vama nakon izbora?

- Nisam razočarana. Nema tu mesta ni za razočarenje, kao što nema mesta ni za sukobe. Niti postoji neka sakrivena potpriča.

A jesu li vas Čeda i LDP izneverili pošto ste otkrili da vas je stranka marginalizovala, skrajnula, sklonila ...?

- Ne želim preko medija da se prepucavam na taj način i govorim o tome da li me je neko izneverio. Nema tu nikakvog ličnog diskursa između Čedomira Jovanovića i mene. Sve je u redu. Svi se volimo.

Zašto ste onda sve ovo uradili?

- To je deo javne intelektualne političke rasprave, a imala sam i obavezu prema svojih 200.000 birača.

Ukoliko bi vam LDP sada ponudio neku funkciju, da li biste je prihvatili?

- Sebe smatram veoma politički angažovanom. Ali, nemam takvu političku ambiciju.

Napisali ste i da vas je stranka izbrisala. Jeste li vi i dalje član LDP?

- Ne napuštam LDP.

Posle svega, šta mislite o LDP?

- LDP je i dalje najbolja partija u Srbiji.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:43 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Zašto ste onda sve ovo uradili?
- To je deo javne intelektualne političke rasprave, a imala sam i obavezu prema svojih 200.000 birača.

A, o cemu li je ta intelektualna rasprava koju ce, s vremena na vreme, 200.000 ljudi imati u Srbiji, jer su glasali za B. Srbljanovic ?
gera92 gera92 21:27 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Unfuckable
sa sajta LDP:
Još volim Čedu


Nema afere. Nema sukoba. Nema razočarenja. Ovim rečima je Biljana Srbljanović juče u razgovoru za „Novosti“ pokušala da spusti zavesu na javno iskazano nezadovoljstvo protiv Liberalno emokratske partije, čiji je član.

Zašto ste digli glas protiv LDP-a, navodeći da se stranka distancirala od vas?

- Ne treba od toga praviti bilo kakvu aferu. Samo sam htela da objasnim svojim glasačima i medijima gde sam i šta radim posle izbora. To nije bilo nikakvo iznenađenje za stranku. Sve to što sam napisala saopštila sam Političkom savetu, Predsedništvu i predsedniku stranke.

A jeste li zažalili zbog kandidature za gradonačelnika, pošto ste predočili da niste imali podršku stranke u predizbornoj kampanji?

- Nisam apsolutno. Opet bih prihvatila tu kandidaturu.

Očekivali ste da dobijete poslanički mandat u parlamentu ili bar odborničko mesto u Skupštini Beograda. Ocenili ste da ste ih pošteno izborili..?

- Odluka o tome ko će biti odbornici je doneta pre 4-5 meseci i tu više ja nisam bitna.

Sudeći prema mnogim stavovima koje ste javno izneli može se zaključiti da ste ipak razočarani odnosom LDP prema vama nakon izbora?

- Nisam razočarana. Nema tu mesta ni za razočarenje, kao što nema mesta ni za sukobe. Niti postoji neka sakrivena potpriča.

A jesu li vas Čeda i LDP izneverili pošto ste otkrili da vas je stranka marginalizovala, skrajnula, sklonila ...?

- Ne želim preko medija da se prepucavam na taj način i govorim o tome da li me je neko izneverio. Nema tu nikakvog ličnog diskursa između Čedomira Jovanovića i mene. Sve je u redu. Svi se volimo.

Zašto ste onda sve ovo uradili?

- To je deo javne intelektualne političke rasprave, a imala sam i obavezu prema svojih 200.000 birača.

Ukoliko bi vam LDP sada ponudio neku funkciju, da li biste je prihvatili?

- Sebe smatram veoma politički angažovanom. Ali, nemam takvu političku ambiciju.

Napisali ste i da vas je stranka izbrisala. Jeste li vi i dalje član LDP?

- Ne napuštam LDP.

Posle svega, šta mislite o LDP?

- LDP je i dalje najbolja partija u Srbiji.



Da li cemo biti pocasceni verbalnom ekvilibristikom i blogerke Exitus Letalis povodom ovog kopernikanskog obrta?
margos margos 22:05 06.11.2008

Gde žurite?

Ovo je neka trilogija ''Juče, danas, sutra''.
:)
Unfuckable Unfuckable 22:14 06.11.2008

Re: Gde žurite?

''Juče, danas, sutra''.


....troši se vutra
Unfuckable Unfuckable 22:17 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Da li cemo biti pocasceni verbalnom ekvilibristikom i blogerke Exitus Letalis povodom ovog kopernikanskog obrta?

pa ne verujem
neće neko tog kalibra da se "intelektualno politički raspravlja" s citatima iz nekih tamo Novosti, koje je preneo neki tamo sajt LDP....
nebitno
mislim, nema skrivene potpriče, nego samo otkrivenih emocija
gera92 gera92 23:34 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Unfuckable
Da li cemo biti pocasceni verbalnom ekvilibristikom i blogerke Exitus Letalis povodom ovog kopernikanskog obrta?

pa ne verujem
neće neko tog kalibra da se "intelektualno politički raspravlja" s citatima iz nekih tamo Novosti, koje je preneo neki tamo sajt LDP....
nebitno
mislim, nema skrivene potpriče, nego samo otkrivenih emocija


Nisi bas morao da mi tako surovo saspes tu bolnu istinu u lice...
Unfuckable Unfuckable 23:51 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

A, ko će - ako ne ja ?
I - kada, ako ne sad ?

takav sam ti ja ...čist, pošten & nepotkupljiv...Nemam budžet, nemam logistiku i nemam prilike da pokažem koliko sam ozbiljan
Onaj sam što kritikuje one koje treba kritikovati, ali ne preteruje u tome, Imam svoja ubeđenja, ona su etičke prirode
Za mene je promena mišljenja pred snagom argumenata ozbiljan test kvaliteta ljudskog materijala koji mora da važi za sve, da dodam ...tako da se unapred radujem promeni kursa nekolicine "a šta si ono beše pričao '88...?" likova
Moja cena je i dalje nedeterminisana. To je i zato što sam glup.
Teši me i to što si i ti glup
(Film : "Zamisli život u ritmu muzike za ples" :
"..i čitav grad pleše kao da je glup, glup, glup
i ja sam glup ! " )
Goran Vučković Goran Vučković 23:59 06.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

To je i zato što sam glup.
Teši me i to što si i ti glup
(Film : "Zamisli život u ritmu muzike za ples" :
"..i čitav grad pleše kao da je glup, glup, glup
i ja sam glup ! " )

Jbt ovo je zarazno - bežim dok ne počnem i ja...
Unfuckable Unfuckable 00:18 07.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Vučko,
je l tvoja cena determinisana ili si glup ?
Goran Vučković Goran Vučković 00:23 07.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Vučko,
je l tvoja cena determinisana ili si glup ?

Što reče Haso u onom vicu - lepota je prolazna :)
man ray loves me man ray loves me 00:26 07.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Sve je u redu. Svi se volimo.
I svi imamo bipolarni poremecaj.
man ray loves me man ray loves me 00:45 07.11.2008

a moze i ovako

Svi se volimo.
u grupi Jebaci sa Dorcola.
Alava Alava 09:00 07.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Ne želim preko medija da se prepucavam na taj način i govorim o tome da li me je neko izneverio. Nema tu nikakvog ličnog diskursa između Čedomira Jovanovića i mene. Sve je u redu. Svi se volimo.

LDP je i dalje najbolja partija u Srbiji.

Meni sad ništa, ali apsolutno ništa nije jasno.
Goran Vučković Goran Vučković 10:11 07.11.2008

Re: Teši me što ste i vi glupi

Meni sad ništa, ali apsolutno ništa nije jasno.

Što bi rekli Danci za svađu između supružnika (sa naglaskom na besnu suprugu): dim u kuhinji (røg i køkkenet).
ivana23 ivana23 00:20 07.11.2008

Indikativno...

B.S. kaze:

Nema tu nikakvog ličnog diskursa između Čedomira Jovanovića i mene. Sve je u redu. Svi se volimo.

Vrlo cinicno. Hmmm...
gera92 gera92 00:36 07.11.2008

Re: Indikativno...

ivana23
B.S. kaze:

Nema tu nikakvog ličnog diskursa između Čedomira Jovanovića i mene. Sve je u redu. Svi se volimo.

Vrlo cinicno. Hmmm...


Mislim da je to samo jedno od znacenja.
Mozete za BS reci i ovo i ono, ali ne i da nije pametna osoba.
Ovim je pokazala da ume da bude i dobar pregovarac... bar sa sebi slicnima.
Unfuckable Unfuckable 00:36 07.11.2008

Re: Indikativno...

Sve je u redu. Svi se volimo.

samo se malo bijemo, preziremo i ignorišemo
i valjamo po medijima

margos margos 00:37 07.11.2008

Re: Indikativno...

Vrlo cinicno. Hmmm...

Nije, bre, Ivano - mislim da je na delu ona dijagnoza... kako se zove... ček da se setim....
A! Da! Setila sam se!
UČITAVANJE.
Učitavamo, mnogo nas, nešto što nije rečeno u prvom tekstu trilogije:
Stranka me je marginalizovala, skrajnula, sklonila, izbrisala, moji dojučerasnji "saborci" (uz časne izuzetke Vesne Pešić i Žarka Koraća), distancirali su se od mene.

Kad se kaže Stranka, mi čitamo Čeda... a nije.
Unfuckable Unfuckable 00:40 07.11.2008

Re: Indikativno...

pa i Čeda se distancir'o - ne odaziva se ni na "Vesna" ni na "Žarko", koliko mi je poznato ?

man ray loves me man ray loves me 00:49 07.11.2008

Re: Indikativno...

ok then.
Unfuckable Unfuckable 00:52 07.11.2008

Re: Indikativno...

čitaj malo bolje, pliz ?
Kako s tobom stoje stvari : imaš cenu il' si glupa ?

Alava Alava 10:30 07.11.2008

Re: Indikativno...

Evo razmišljam, razmišljam i nikako ništa pametno da smislim.
Prema svemu onome što pročitasmo u njenom obraćanju, ja shvatila sledeće -
1. Ona nema cenu.
2. Ona je glupa za srpsku političku scenu.
3. "Just watch me" je mali Vasa upotrebio u kontekstu "palim ja odavde a vi me samo posmatrajte", te pomislih da i Biljana, kad ga već citira, želi da nam poruči isto.

Ispalo je, a vi mi pomozite, -
1. Ona ima cenu. ili
1a. Ona se opametila.
2. "Just watch me" je citat ubačen tek onako, i ko zna na šta se odnosi.

Ja sam mnogo glupa i stvarno molim da mi neko objasni.

Ako nešto nisam nikada volela kod BS to je onda to njeno trčanje pred rudu. To što reaguje impulsivno, bez da malo stane na loptu i promisli. Ovo je smešno - oću kakim, neću kakim.
Meni samo žao što taman kad pomislim da ovde ima ljudi koji bi mogli da se ozbiljno bave politikom oni me u rekordnom roku razuvere potpuno. Taman pomisliš evo nekoga ko će krajnje ozbiljno da nastupa, da se uzdigne od ovih talk-show političara, a ona te u dva dana shebe tako što ode u emisiju sa Lazanskim, a već sutradan se bavi pitanjem paviljona za Severinu.
Srbijo, najlepša bajko, Srbijo, oče i majko,...
margos margos 10:58 07.11.2008

Re: Indikativno...

Nije problem u glupoći već u stalnim pokazivanjima i pravljenjima nekih ličnosti kao da oni imaju nadprirodne sposobnosti - a samo se sve dobro kadrira, prezentira, iskoristi, zavede neki broj ljudi, i kad se tako neko isfabrikovan izkonzumira - dolazi pravljenje novih likova i dela.

Nekoga potroše za jednu izbornu trku, nekoga za dve...

Ja Biljanin problem vidim što je upotrebljena - a mislila je 'neće mene'. Sad joj radi čista sujeta, i tu je potpuno razumem. 'Drugi dan' je nastavak nadpamećivanja i ponovo 'neće mene'. E, to već ne razumem.
Alava Alava 11:27 07.11.2008

Re: Indikativno...

margos
Ja Biljanin problem vidim što je upotrebljena - a mislila je 'neće mene'. Sad joj radi čista sujeta, i tu je potpuno razumem. 'Drugi dan' je nastavak nadpamećivanja i ponovo 'neće mene'. E, to već ne razumem.

Znaš šta, kad ti je cena nedeterminisana, kad si veliki borac za istinu i pravdu, kad ti je stalo do svega toga što ona navodi da joj je stalo, tu ima mesta za mnoge stvari, ali za jednu sigurno nema - a to je sujeta.
Ono što je Đinđića izdvajalo od svih ostalih jeste upravo to što nije stavljao svoje dupe ispred ideala, već je stavljao dupe u procep zbog ideala. Nije se ponašao kao razmaženo derište, nije pljuvao po kolegama, a daleko od toga da nije znao ko je kakav, nego je uprkos svemu tome radio da izgura sve ono što misli da je važno.
Kažem, najlakše je reći budali da je budala. Što nije ostala sa tim ljudima u takvom okruženju i izborila se za makar jednu veliku stvar. Ovako je licemerno - prvo se kandidovala zato što ne može da traži od drugih da se mažu govnima kad ona sama neće, a kad je došlo do toga da treba malo da se umaže onda radi sujeta, onda smo svi mi glupi, onda nema cenu.
To hoće mene, neće mene je krajnje neozbiljan pristup, pa nije ona tu da se nadpamećuje, nego da se za nešto bori.
margos margos 11:42 07.11.2008

Re: Indikativno...

Znaš šta,

Kad smo već kod toga, znaš šta - ja mislim da si je ti, i mnogi drugi, preozbiljno shvatili. Časna reč.
Pa i ona samu sebe.

Što bi rekli mangupi iz devedesetih ''mala bara, puno krokodila''. Funkcionišu samo niske strasti i duboki džepovi. Načekaćemo se mi do nekog novog, nalik Đinđiću....:((
Alava Alava 12:42 07.11.2008

Re: Indikativno...

Kad smo već kod toga, znaš šta

Nije valjda da si se naljutila. Nisam mislila da se tako obraćam, izletelo u naletu strasti (niskih? :)))

ja mislim da si je ti, i mnogi drugi, preozbiljno shvatili.

Očigledno. I još se čudim ljudima koji kupuju novine da bi čitali kako Seka Aleksić uz čašu vina svako veče recituje Dučića svom dragom pred spavanje.
Načekaćemo se mi do nekog novog, nalik Đinđiću....:((

Da, a do tada "no brain, no pain". O, kako je lepo biti glup.
margos margos 12:56 07.11.2008

Re: Indikativno...

Nije valjda da si se naljutila

Ma ne, bre... nego i ja krenula sa tim 'znaš šta', pa vidim da si i ti - baš smo se raspričale 'u tuđoj kući'. S tobom bih se rado i svađala, kad bih imala razloga.:)))

A što se Seke tiče - mene ne čudi, vole ljudi intrige i da zaviruju u tuđe živote, ni ja nisam imuna na sve. Na Seku jesam, al na neke meni zanimljive likove, priznajem, nisam. Posebno kad mi javno prodaju muda za bubrege,

Ne! Ne 'no brain, no pain' nego 'step by step' - bez preteranih očekivanja, veličanja i zaklinjanja, posle čega slede i velika razočaranja. Svako je odgovoran samo za svoj brain i pain.

Znaš li ti kako je teško probuditi čoveka koji ne želi da se probudi?
man ray loves me man ray loves me 15:46 07.11.2008

Dvestoti komentar

i veliki pozdrav Biljani Srbljanovic povodom njenog odlaska u perolaku kategoriju.
She will be missed.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana