Politika| Porodica| Životni stil

LAKOĆA RAZMETANJA REČIMA

Drago Kovacevic RSS / 30.04.2010. u 11:44

Kad je, ono pre možda godinu dana, Vuk Jeremić, zagužvao sa Hrvatskom, iz političkih razloga dakako, dodao je tome i ličnu notu i kazao da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku.

 

"Mislim da građani Srbije trebaju ići na odmor na ono mesto koje je u skladu s njihovim, pre svega, materijalnim mogućnostima, ali i tamo gde se osećaju sigurno i gde su dobrodošli", kazao je tom prilikom za "Pres"Jeremić, sugerišući i ostalim građanima Srbije da ne idu na letovanje u Hrvatsku.
Osećaj sigurnosti je zaista koliko objektivni stav, toliko i stvar subjektivnog doživljaja. I verovatno se ove Jeremićeve izjave ne bi vredelo sećati da danas hrvatski portal "Indeks" nije objavio vest kako se Jeremićeva supraga Nataša upravo odmara u elitnom opatijskom hotelu "Ambasador". Kako to...a šta bi sa Vukovim vatrenim zalaganjem da se u Hrvatsku ne ide na odmor.

"U Opatiju sam s roditeljima dolazila često kao dijete, a posljednji puta prije 18 godina u društvu prijateljica. Sada mi se ukazala prilika za kraći odmor pa smo izabrali Opatiju", rekla je Nataša Jeremić za današnji Novi list i dodala da joj je u Opatiji uvek bilo divno i da joj odgovara mir koji tamo vlada.

Verujem zaista da se Nataša Jeremić lepo oseća u Opatiji, najstarijoj turističkoj destinaciji na istočnom Jadranu, gde su pre više od stoleća dolazile krunisane glave. Ono što zaslužuje upitanost nije Nataša, nije sigurnost u Opatiji, nego Vuk Jeremić, njegovo politikanstvo i nedoslednost.

 

 

 

 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

buba_truba buba_truba 11:56 30.04.2010

Svojeglava žena ministrova!?

Interesantno, nije ti palo na pamet da Jeremić ima svojeglavu ženu, pa se ova oglušila o njegovo...

Ti o tome ništa ne znaš, a?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:59 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

buba_truba
Interesantno, nije ti palo na pamet da Jeremić ima svojeglavu ženu, pa se ova oglušila o njegovo...

Ti o tome ništa ne znaš, a?


Moguće...ali je prilikom lupetanja pre godinu dana morao na to računati..
antioksidant antioksidant 12:05 30.04.2010

rodno senzitivno izrazavanje

Mislim da građani Srbije.....

buba_truba buba_truba 12:07 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Drago Kovacevic
Moguće...ali je prilikom lupetanja pre godinu dana morao na to računati..

Aha! A doslednosti radi, šta bi tebe zadovoljilo? Da je "razbije"? Doslednost, bre, iznad svega!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:12 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

buba_truba
Drago Kovacevic
Moguće...ali je prilikom lupetanja pre godinu dana morao na to računati..

Aha! A doslednosti radi, šta bi tebe zadovoljilo? Da je "razbije"? Doslednost, bre, iznad svega!

E, hajde, negde drugo se nadmudruj...zbog doslednosti...
Razbijanje pominješ ti..meni to ne pada na pamet...meni je na umu politikanstvo i ništa drugo..

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:26 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Dragec

Ono što zaslužuje upitanost nije Nataša, nije sigurnost u Opatiji, nego Vuk Jeremić, njegovo politikanstvo i nedoslednost.


Bata Dragec,

to da li je Jeremic politikant ili si to ti zavisi najvise od toga da li je on u svom ponasanju dosledan ili ne. Naime ako je stanje u srpsko-hrvatskim odnosima isto sada i pre godinu dana onda je nedvosmisleno jasno da si ti u pravu i da je Jeremic jedan obican nedosledni politikant. U suprotnom imamo ... onu drugu mogucnost

A da su srpsko-hrvatski odnosi DRASTICNO drugaciji bi trebalo da bude jasno i osnovcu koji uopste ne prati politiku. U vreme kad je Jeremic izjavio to sto je izjavio odnosi izmedju dve zemlje su bili na najnizem mogucem nivou. Srbija se spremala da podnese tuzbu za genocid a odlazeci hrvatski predsednik je na sve nacine pokusavao da pogorsa odnose - od pomilovanja ratnih zlocinaca koji su ubijali srpske civile, pa do besramnih izjava o tome da Vojvodina ima pravo na nezavisnost... A sa druge strane, u sadasnje vreme, kad Jeremiceva zena ide na odmor u HR, odnosi izumedju dve zemlje nisu nikad bili bolji i kako trenutno izgleda taj uzlazni trend ce se i dalje nastaviti...

Ako ostavimo subjektivan osecaj sigurnosti na stranu, onda je vrlo lako zakljuciti da je onaj objektivan drasticno promenjen na bolje posto je on uvek bio najvise zavistan od politickih odnosa dve zemlje. Ili drugim recima Jeremic deluje vrlo dosledno - kad su odnosi bili losi bilo je jasno i da je osecaj sigurnosti gradjana morao da bude na niskom nivou i da je sad upravo suprotna situacija.

Prema tome Jeremic ispade dosledan pa iz toga proizilazi da je onaj koji ga optuzuje za nedoslednost obican ... politikant. Dobronameran covek bi ovu istu informaciju pozdravio i posluzila bi mu kao jos jedan dokaz za poboljsavanje odnosa dve zemlje a samim tim i povecanje obima svih vidova saradnje - ukljucujuci i turizam ...

pozz


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:30 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

A da su srpsko-hrvatski odnosi DRASTICNO drugaciji bi trebalo da bude jasno i osnovcu koji uopste ne prati politiku.

U čemu su drugačiji mudri Vasilije...šta se to dogodilo za ovih godinu dana pa je došlo do Jeremićeva preumljenja...Da nije možda Hrvatska povukla priznanje Kosova...
adam weisphaut adam weisphaut 14:02 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Ako ostavimo subjektivan osecaj sigurnosti na stranu, onda je vrlo lako zakljuciti da je onaj objektivan drasticno promenjen na bolje posto je on uvek bio najvise zavistan od politickih odnosa dve zemlje

Siguran sam da oni sto posecuju Thompsonove koncerte vode time sta im kaze zvanicna politika..
jaksa scekic jaksa scekic 14:21 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Drago Kovacevic
A da su srpsko-hrvatski odnosi DRASTICNO drugaciji bi trebalo da bude jasno i osnovcu koji uopste ne prati politiku.U čemu su drugačiji mudri Vasilije...šta se to dogodilo za ovih godinu dana pa je došlo do Jeremićeva preumljenja...Da nije možda Hrvatska povukla priznanje Kosova...



Drago, covek je to rekao pre godinu dana, a ako pitas sta se desilo u proteklih godinu dana, ajmo polako, predsednicki izbori u Hrvatskoj, Tadic u Opatiji, Josipovic u Banatskom Monostoru, saradnja dve policije na slucaju Pukanic, delegacija HRT-a bila u poseti RTS-u dogovorili se o zajednickoj produkciji programa,Hrvatska privredna delegacija u Novom Pazaru,koncerti, last but not the least-Kecmanova trojka

J
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:22 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Drago Kovacevic

U čemu su drugačiji mudri Vasilije...šta se to dogodilo za ovih godinu dana pa je došlo do Jeremićeva preumljenja...Da nije možda Hrvatska povukla priznanje Kosova...


Priznanje Kosova nece povuci ni jedna zemlja pa je smesno ocekivati ga od Hrvatske. Ali recimo onda je tuzba protiv Hrvatske bila tek spremana/podizana (i Hr nije padalo na pamet da svoju povuce) a sad se pregovara (sa velikim izgledima za uspeh) o uzajamnom povlacnju tih tuzbi. U ono vreme ondasnji predsednici drzava takoreci nisu ni komunicirali ... a ovi sadasnji postadose najbolji drugari. Ma mrzi me da ti navodim ono sto i svaki vrabac na grani zna ... samo ne znas ti, Adam, Nachbar o ostali "profesionalni" mrzitelji Borisa Tadica i Vuka Jeremica (znaci navoda su zato sto nisam siguran da li vam je to zanimanje ili hobi )

ps-edit. A vidim da ti je u medjuvremenu Jaksa odgovorio bolje i detaljnije nego ja ...
koksy koksy 15:54 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Dobronameran covek bi ovu istu informaciju pozdravio i posluzila bi mu kao jos jedan dokaz za poboljsavanje odnosa dve zemlje a samim tim i povecanje obima svih vidova saradnje - ukljucujuci i turizam ...


Nije ovo moglo proci drugacije buduci je Drago-po obicaju-slagvort pronasao u e(h)-novinama.
buba_truba buba_truba 16:23 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Drago Kovacevic
E, hajde, negde drugo se nadmudruj...zbog doslednosti...
Razbijanje pominješ ti..meni to ne pada na pamet...meni je na umu politikanstvo i ništa drugo..

Ma, ne jedi se - razbijanje sam stavila pod "", šala mala. Htela sam da kažem da mi je sasvim ok. da muž i žena imaju različite stavove (makar i ministri bili), pa mi ovaj slučaj nije nikakav primer Jeremićeve nedoslednosti. To što je ona otišla na hrvatsko more, nije nikakav pokazatelj da je on promenio svoj stav o tome. Zašto misliš da on sada misli drugačije? Je li dao neku novu izjavu o tome (citiraj je, ako jeste)? Zato što joj je dozvolio da ode?

Da se razumemo, više bih volela da je promenio mišljenje, ali ovo tvoje pisanije nije nikakva potvrda toga. Za kraj - u pravu si - tebi je na umu politikantstvo i ništa drugo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:35 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Drago, covek je to rekao pre godinu dana, a ako pitas sta se desilo u proteklih godinu dana, ajmo polako, predsednicki izbori u Hrvatskoj, Tadic u Opatiji, Josipovic u Banatskom Monostoru, saradnja dve policije na slucaju Pukanic, delegacija HRT-a bila u poseti RTS-u dogovorili se o zajednickoj produkciji programa,Hrvatska privredna delegacija u Novom Pazaru,koncerti, last but not the least-Kecmanova trojka

J

Jakša, to su samo spoljne manifestacije...Srpsko - hrvatski odnosi nisu nikada bili loši kad se govori o političarima.Loši su odnosi društava koje tempiraju političari. Tuđman i Milošević su bili zaista lojalni partneri...Tuđman - Ćosić isto tako. Sanader - Koštunica, šta da ti pričam.Policije nikad nisu prestajale sarađivati, samo je bilo u pitanju odgovara li im da se to vidi ili ne odgovara. Mesić se rado sretao sa Tadićem, Sanader također,skoro da su bacali "kosku".. Ono o čemu ja govorim je "upotreba konflikta" i to je uvek negde pri ruci.
Sad liderima odgovara da budu vidljivi njihovi srdačni odnosi zbog EU integracija, poslova koji ih čekaju u BIH i sličnih stvari pa će ta srdačnost sigurno povoljno delovati i na odnos društava. Meni to odgovara.
No, na osnovu ovoga što su se dva puta sreli Tadić i Josipović izvlačiti zaključke o "revoluciji u odnosima", nije utemeljeno. Josipović je zaista pristojan čovek, ali vlast "ne stanuje" kod njega. Vlast je koncentrisana u vladi. Josipovićevi razgovori sa Tadićem i njihove incijative vladu Hrvatske ne obavezuju ni za mrvu. To ima politički i simbolički značaj, i rekoh da to podržavam, ali to ne realno ne znači mnogo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:24 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Nije ovo moglo proci drugacije buduci je Drago-po obicaju-slagvort pronasao u e(h)-novinama.

Poštujem e- novine ali sam informaciju našao na indeksu.hr Piše u tekstu, ali ti bi da spinuješ, čini mi se...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:52 30.04.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

Najbolji vic od svih jeste da Vuk Jeremić uopšte ima ženu, pa bila ona i svojeglava
samodakazemnesto samodakazemnesto 00:07 01.05.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

ahahahahah meni je jeremic isti sundjer bob.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:50 01.05.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

angie01 angie01 07:59 01.05.2010

Re: Svojeglava žena ministrova!?

samodakazemnesto
ahahahahah meni je jeremic isti sundjer bob.


Svashta!Sundjer Bob je simpa lik!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:15 30.04.2010

Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

Karl Schmidt je govorio o dnevnoj i nocnoj zoni politike, Jeremic je to preveo u politiku za narod odnosno demagogiju i privatnu, porodicnu politiku. Najbolja rec koja bi ovo opisala je licemerje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:18 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

Neues aus der Nachbarschaft
Karl Schmidt je govorio o dnevnoj i nocnoj zoni politike, Jeremic je to preveo u politiku za narod odnosno demagogiju i privatnu, porodicnu politiku. Najbolja rec koja bi ovo opisala je licemerje.

Licemerje je blaga reč...
Ovo što on radi su surove manipulacije. Pitam se šta će govoriti za koju godinu onima koje zavodi oko Kosova...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:25 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

U pravu si, licemerje bi bilo da nije na funkciji na kojoj jeste. Ali to je ista mustra ponasanja kao kod Milosavljevica ili tajkuna koji od Vlade Srbije traze novac a porez placaju na Kipru.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:37 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

Neues aus der Nachbarschaft
U pravu si, licemerje bi bilo da nije na funkciji na kojoj jeste. Ali to je ista mustra ponasanja kao kod Milosavljevica ili tajkuna koji od Vlade Srbije traze novac a porez placaju na Kipru.

Na žalost on je model turbo uspešnog srpskog političara....
inagadadavida inagadadavida 13:06 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

Drago Kovacevic

Na žalost on je model turbo uspešnog srpskog političara....


Pretpostavljam da si zeleo da napises samo "turbo srpskog politicara" ??

BTW...taj covek je za mene i dalje enigma . Sa tako arogantnim stavom ,i antipaticnom njuskom , tesko da bi ga neko zaposlio da valja pljeskavice bilo gde u Srbiji .

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:16 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

inagadadavida
Drago Kovacevic

Na žalost on je model turbo uspešnog srpskog političara....


Pretpostavljam da si zeleo da napises samo "turbo srpskog politicara" ??

BTW...taj covek je za mene i dalje enigma . Sa tako arogantnim stavom ,i antipaticnom njuskom , tesko da bi ga neko zaposlio da valja pljeskavice bilo gde u Srbiji .


Nameravao sam napisati ono što sam napisao...
Nego si ti verovatno hteo pročitati ono što si pročitao..
Čovek odavno nije enigma.On provodi politiku koju formuliše predsednik države i vlada...(doduše to je bilo dok je bio Koštunica)...sad je predsednik države dovoljan, vlada se u to ne meša...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:07 30.04.2010

Re: Jeremic priznao nezavisnost Kosova!!!

inagadadavida

Drago KovacevicNa žalost on je model turbo uspešnog srpskog političara....Pretpostavljam da si zeleo da napises samo "turbo srpskog politicara" ??BTW...taj covek je za mene i dalje enigma . Sa tako arogantnim stavom ,i antipaticnom njuskom , tesko da bi ga neko zaposlio da valja pljeskavice bilo gde u Srbiji .

Osim što se ne slažem sa osnovnim tezama Draga Kovačevića što ne mislim da je strašno, moram da kažem da bi bio red da Drago ili neko iznad njega obriše ovaj, ne antipatični stav, nego odvratni stav.
danko011 danko011 12:42 30.04.2010

Varljivo leto '68-'10

Kad je, ono pre možda godinu dana, Vuk Jeremić, zagužvao sa Hrvatskom

Gosn. Drago kljucno je da je to bilo pre godinu dana. Ali imajuci u vidu da je tata BoTa prooglasio sebe prvim turistom u Hrvatskoj stvar se dramaticno promenila. Kad El Presidente kaze da su: "Studenti u pravu", letovanje u Opatiji je cak pozeljno kao dokaz lojalnosti doslednoj "politici" vodje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:46 30.04.2010

Re: Varljivo leto '68-'10

danko011
Kad je, ono pre možda godinu dana, Vuk Jeremić, zagužvao sa Hrvatskom

Gosn. Drago kljucno je da je to bilo pre godinu dana. Ali imajuci u vidu da je tata BoTa prooglasio sebe prvim turistom u Hrvatskoj stvar se dramaticno promenila. Kad El Presidente kaze da su: "Studenti u pravu", letovanje u Opatiji je cak pozeljno kao dokaz lojalnosti doslednoj "politici" vodje.

Ma i to što kažeš...Dakle, BoTa deluje a Vuk umesto njega govori i vozi se avionom..
yugaya yugaya 12:44 30.04.2010

do as I say don't do as I do

vest kako se Jeremićeva supraga Nataša upravo odmara u elitnom opatijskom hotelu "Ambasador".


Ona se tamo oseca sigurno, a i platni razred joj ocito nije problem.

Tomica Milosavljevic se u Minhenu oseca isto tako siguran (u neinvazivne metode), i ne mora da placa lecenje na kredit.

Bas ih je nesto krenulo ovih dana

Ako bismo ovakvu situaciju prebacili na poredjenje sa poslovnim svetom, onda bi im brand awareness zaposlenih bio u debelom minusu.

Ili mozda njih bas zabole da imaju happy customers.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:48 30.04.2010

Re: do as I say don't do as I do

yugaya
vest kako se Jeremićeva supraga Nataša upravo odmara u elitnom opatijskom hotelu "Ambasador".


Ona se tamo oseca sigurno, a i platni razred joj ocito nije problem.

Tomica Milosavljevic se u Minhenu oseca isto tako siguran (u neinvazivne metode), i ne mora da placa lecenje na kredit.

Bas ih je nesto krenulo ovih dana

Ako bismo ovakvu situaciju prebacili na poredjenje sa poslovnim svetom, onda bi im brand awareness zaposlenih bio u debelom minusu.

Ili mozda njih bas zabole da imaju happy customers.

Ma potpuno optimistično..Zar predsednik pre neki dan nije kazao da je sve dobro, samo neki sračunato šire defetizam i beznađe...
seceranac seceranac 13:00 30.04.2010

jamajka

bas ima svojeglavu zenu (ili nisu u dobrim odnosima pa se izbegavaju) jer eto pre neki dan je ministar bio na Jamajci a zena ode u Opatiju. Nije da sam nesto licno upoznat sa odmarackim mogucnostima na jamajci ali cenim da je bolje od opatije :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:17 30.04.2010

Re: jamajka

Nije da sam nesto licno upoznat sa odmarackim mogucnostima na jamajci ali cenim da je bolje od opatije :)

Hmm..javljaju da je u blizini obala Jamajke neka velika naftna mrlja...tako da...
seceranac seceranac 14:12 30.04.2010

Re: jamajka

Drago Kovacevic
Nije da sam nesto licno upoznat sa odmarackim mogucnostima na jamajci ali cenim da je bolje od opatije :)

Hmm..javljaju da je u blizini obala Jamajke neka velika naftna mrlja...tako da...


mrlja nije kod jamajke vec je velicine jamajke a nalazi se nadomak usca misisipija

bice ipak da je neki drugi razlog u pitanju
zeks92 zeks92 13:00 30.04.2010

Drago ...

... najveći si srpski trač-stilista.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:04 30.04.2010

Re: Drago ...

zeks92
... najveći si srpski trač-stilista.

Ma Zeks, nije u pitanju trač...Radi se o verodostojnosti ključnih ljudi srpske politike...

zeks92 zeks92 13:43 30.04.2010

Da, da ...

Radi se o verodostojnosti ključnih ljudi srpske politike...


Jeramići su "verodostojni" u Dnevniku svako veče: ona čita vesti, on priča priče ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:45 30.04.2010

Re: Da, da ...

zeks92
Radi se o verodostojnosti ključnih ljudi srpske politike...


Jeramići su "verodostojani" u Dnevniku svako veče: ona čita vesti, on priča priče ...

Dobro primećeno Zeks...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:44 30.04.2010

Za Zeksa

Za Zeksa, malo tračarenja.. Sa portala indeks.hr
"Supruga Vuka Jeremića u Opatiji se odmara u društvu svojih roditelja, kao i tetke iz Varaždina. S novinarkom Novog lista razgovarala je na terasi hotela Ambasador, a neizbježno je pitanje bilo o izjavi njenog supruga da on ne bi ljetovao u Hrvatskoj. "Pa vidite da on i nije došao", kratko je komentirala Jeremićeva supruga pa dodala da nije ni mogao doći s njom s obzirom da je na službenom putu u Kini, a ona ga ne voli pratiti na službenim putovanjima."
zeks92 zeks92 14:13 30.04.2010

Re: Za Zeksa

"Pa vidite da on i nije došao".


lucidne li žene!
JJ Beba JJ Beba 14:36 30.04.2010

Re: Za Zeksa

Drago Kovacevic
Za Zeksa, malo tračarenja.. Sa portala indeks.hr
"Supruga Vuka Jeremića u Opatiji se odmara u društvu svojih roditelja, kao i tetke iz Varaždina. S novinarkom Novog lista razgovarala je na terasi hotela Ambasador, a neizbježno je pitanje bilo o izjavi njenog supruga da on ne bi ljetovao u Hrvatskoj. "Pa vidite da on i nije došao", kratko je komentirala Jeremićeva supruga pa dodala da nije ni mogao doći s njom s obzirom da je na službenom putu u Kini, a ona ga ne voli pratiti na službenim putovanjima."

eee pa sad mi je jasnije...
znači zato joj se muž u beogradskom klubu Dobrila onomad sa sa jaranima bacio na šenlook
tztztz
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:21 30.04.2010

Re: Za Zeksa

eee pa sad mi je jasnije...
znači zato joj se muž u beogradskom klubu Dobrila onomad sa sa jaranima bacio na šenlook
tztztz

Daj još koji detalj šure...
JJ Beba JJ Beba 16:49 30.04.2010

Re: Za Zeksa

Daj još koji detalj šure...

veselo, raspojasano...savetnički
libela libela 13:51 30.04.2010

"Volis Hrvatsku?"

Ne znam cemu ceo ovaj tekst? Pa svako treba da ide gde se oseca sigurnim i u skladu sa svojim materijalnim mogucnostima. Ja, eto, za razliku od nekih prijatelja (koji odose u "lepu njihovu" ) otperjah 10 dana u Barselonu! E, te miline: pescane plaze sa uvek plavim zastavicama, prijatni domacini, pristojne cene, hotel u centru, turisticka ponuda, verujem, nesto malo bolja od Opatije a prodjoh jos i jeftinije od napred pomenutih sa sve avionskim kartama!
A kad nam ministar spoljnih poslova postane promoter turizma neke strane zemlje, onda da znamo da smo dosli do kraja puta!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:55 30.04.2010

Re: "Volis Hrvatsku?"

Pa ako nisi primetio, tekst nosi naslov "lakoća razmetanja rečima"...a ne gde je bolje i lepše..i ko šta voli..
libela libela 14:02 30.04.2010

Re: "Volis Hrvatsku?"

Nisam hteo da pisem o ruznim iskustvima ovih prijatelja u Hrvatskoj... a bilo ih je. Uzgred, prosle godine je bilo, koliko se secam, demoliranih automobila sa srpskim tablicama po hrvatskom primorju. A i to moze da se tumaci nekim razmetanjem!
dr.wagner dr.wagner 14:02 30.04.2010

Iz prve ruke

.....dan

-Da se nešto u Hrvatskoj promjenilo ...., nije

-Broj budala na kvadratni kilometar je isti kao i prije godinu dana , kao
što vjerujem da je isti i kod vas ...

-Nije čak ništa ni jeftinije u odnosu na prethodne godine , za razliku od
drugih "turističkih" zemalja .... , znači nije ni to ...

-Ne znam razloge promjene stava ministra ..... , izgleda stvarno ...politikanstvo !


Wagner
libela libela 14:07 30.04.2010

Re: Iz prve ruke

dr.wagner

-Ne znam razloge promjene stava ministra ..... , izgleda stvarno ...politikanstvo !
...

...ili je ovo, ipak, samo prica o gospodji ministarki!
dr.wagner dr.wagner 14:26 30.04.2010

Re: Iz prve ruke

Pozdrav

-Ma izgleda da je njena politika glavni razlog ...

Wagner
jaksa scekic jaksa scekic 14:28 30.04.2010

Re: Iz prve ruke

dr.wagner
.....dan-Da se nešto u Hrvatskoj promjenilo ...., nije -Broj budala na kvadratni kilometar je isti kao i prije godinu dana , kaošto vjerujem da je isti i kod vas ...-Nije čak ništa ni jeftinije u odnosu na prethodne godine , za razliku od drugih "turističkih" zemalja .... , znači nije ni to ... -Ne znam razloge promjene stava ministra ..... , izgleda stvarno ...politikanstvo !Wagner



Bogami moj drug nasao u Hrvatskoj mnogoooo jeftinije nego u Grckoj i CG

J
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:11 30.04.2010

Citat

Iako ne mislim ništa dobro o tekstu Draga Kovačevića, voleo bih da vidim citat "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku"
Pa, ako može neki link.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:14 30.04.2010

Re: Citat

KRALJMAJMUNA
Iako ne mislim ništa dobro o tekstu Draga Kovačevića, voleo bih da vidim citat "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku"
Pa, ako može neki link.

E pa nedam link...
A ti ako hoćeš veruj, ako ne ne moraš...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:21 30.04.2010

Re: Citat

Drago Kovacevic

KRALJMAJMUNAIako ne mislim ništa dobro o tekstu Draga Kovačevića, voleo bih da vidim citat "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku"Pa, ako može neki link. E pa nedam link...A ti ako hoćeš veruj, ako ne ne moraš...

Dobro, ne verujem. Izmislio si da bi tekst bio efektan
sentinel26 sentinel26 16:39 30.04.2010

Re: Citat

KRALJMAJMUNA
Drago Kovacevic

KRALJMAJMUNAIako ne mislim ništa dobro o tekstu Draga Kovačevića, voleo bih da vidim citat "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku"Pa, ako može neki link. E pa nedam link...A ti ako hoćeš veruj, ako ne ne moraš...

Dobro, ne verujem. Izmislio si da bi tekst bio efektan

Bio je prošle godine ovdje i jedan blog o toj Jeremićevoj izjavi, no "veličanstvo" je tada bilo u posjeti nekim svojim kolegama...možda kralju venecije...

Vaše "veličanstvo" sidjite malo za trenutak sa trona...

"Press" - 12.07.2009.:

"Vuk Jeremić, ministar spoljnih poslova: Neću na more u Hrvatsku!"

"Građani Srbije treba da idu na odmor tamo gde se osećaju bezbedno Tadić me nije kritikovao"
..............
(Press ): A da li biste se odazvali na poziv da letujete u Hrvatskoj? Mora da ste primetili njihovu turističku kampanju?

- Mene lično nisu uverili.

(Press ) : Znači, nećete da letujete u Hrvatskoj?

- Mislim da građani Srbije treba da idu na odmor na ono mesto koje je u skladu sa njihovim, pre svega, materijalnim mogućnostima, ali i tamo gde se osećaju bezbedno i gde su dobrodošli."
.............

Riječ "nikad" Jeremić i Tadić upotrebljavaju samo kada govore o Kosovu a u vezi svega ostalog - nikad ne govore "nikad"...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:48 30.04.2010

Re: Citat

Riječ "nikad" Jeremić i Tadić upotrebljavaju samo kada govore o Kosovu a u vezi svega ostalog - nikad ne govore "nikad"...

Oni prijatelju ne bi nikad jedino sa vlasti sašli. I upotrebljavaju nikad samo zato....
A kralj se šali i malo loži...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:21 30.04.2010

Re: Citat

Sentinel26 Vaše "veličanstvo" sidjite malo za trenutak sa trona...

I dalje trazim da vidim gde je Vuk Jeremic rekao "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku". Do tada zadrzavam pravo da ne verujem da je to rekao. I dalje mislim da je tekst naseg kolege Draga Kovacevica veoma, veoma nategnut i veoma, veoma pristrasan. I da je on u toj pristrasnosti zaratio sa cinjenicama.

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:55 01.05.2010

Re: Citat

ali i tamo gde se osećaju bezbedno i gde su dobrodošli."


znači, u guču!

p.s. il da pitamo nekog prebijenog stranca ovde dal će opet da dođe.
jes jeftino, al nije baš bezbedno.
chole10 chole10 14:29 30.04.2010

Sharlatani

E moj Drago,
da li ti se desilo da, nekim slucajem, upadnes u neki krug ljudi , eksperata u nekoj oblasti, kada se zapocne razgovor na temu koju ti bas naj bolje ne poznajes. Moras nesto da kazes tj. da uzmes ucesce u po toj temi, jer perdstavljas nekoga ili nrsto. Svi te salusaju, klimaju glavom sa osmehom i zahvale ti se na ucescu. Shvatis da si se fakticki sakrio iza funkcije koja ti je dodeljena i da nikakav doprinos nisi ostvario na povecanju ugleda tih koje predstavljas, kao ni na podizanju svog licnog ugleda u strucnim krugovima.
Tako je nesto i sa nasim drzavnim predstavnicima. Pogledaj ih sa strane. Trecerazredni igraci cije izjave niko ne zarezuje nizasta. Lupaju im samare i kusi i repati.
Jadan narod i jadna firma koju oni predstavljaju. Privreda, teritodija, finansije, . . .

SHARLATANI.
Biljana 77 Biljana 77 15:54 30.04.2010

Zaludan pop

i goveda krsti, kažu kod mene u kraju. Čula sam i za varijantu: krsti koze. Kako li se kaže u Hrvatskoj?
sentinel26 sentinel26 16:04 30.04.2010

Kad si bila mala Mare

Sjećam se Jeremićeve nekorektne i nekulturne izjave da za Srbe nije bejzbjedno ljetovati u Hravatskoj..
Bilo je to klasično "zaobilaženje istine" (zbog prijetnji kazne nijesam smio upotrebiti kraću odgovarajuću riječ )...

Kad sam bio u godinama njegove supruge i ja sam često ljetovao u Opatiji. Zaista je mirno mjesto.

Kada je precednik kome se svakodnevno prijeti smio da ode u Opatiju a što ne bi i Vuk..?

Nego, "nijesam hteo o tome", vidje li ti Drago da Tadić i Jeremić pristadoše na ono što je Tadić prvo pristao pa porekao na Brdu kod Kranja...

Na neformalnom Sumitu u Sarajevu imaćemo samo delegate (predstavnike) ali ne i delegacije, ispred njihovih veličanstava će pisati "Vuk Jeremić", "Boris Tadić", "Hašim Tači"... itd...
Tamo ne učestvuje Kosovo Republik ali ni Serbia Republik, nego samo njihova veličćestva..

I to se sada predstavlja kao neki uspjeh srpske diplomacije....
Aferim bre !!

PS. Ne razmeću se oni samo sopstvenim riječima nego i narodnim novcima i to još više..

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:19 30.04.2010

Re: Kad si bila mala Mare

Nego, "nijesam hteo o tome", vidje li ti Drago da Tadić i Jeremić pristadoše na ono što je Tadić prvo pristao pa porekao na Brdu kod Kranja...

Ma viđe...kako to da mi promakne.
Viđe i Jeremića koji je iza toga govorio nešto o "crvenoj liniji koju neće preći" i nešto tako.
No, dobro je da idu tamo, a to što su sami sebe doveli u položaj da im je to nezgodno, ne tiče me se. Gubili su vreme bespotrebno, podgrejavali strasti i populizmom kupili jeftine poene.
Sledeće izbore neće rešavati priča o Kosovu. Moraće pričati o ekonomiji, porezima, penzijskom sistemu, broju nezaposlenih, životnom standardu i tim običnim pitanjima.
Nego, viđe li ti Krkobabića, kaže da je izvršio reformu penzijskog sistema i da mu se MMF divi...
sentinel26 sentinel26 16:48 30.04.2010

Re: Kad si bila mala Mare

Drago Kovacevic
Nego, viđe li ti Krkobabića, kaže da je izvršio reformu penzijskog sistema i da mu se MMF divi...

Čuh ali još ne vidjeh ništa od toga...

Čovjek shvatio da je postalo popularno pričati o reformama (vidjeo od Homena ) pa ko veli da se i on oproba i da od Krkobabića postane Krkomen..

Kako bi to lijepo zvučalo, penzosi bi bili ushićeni, naročito kada idu u supermarket "Kontejner" doo...

Jutros sam (iz drugih razloga ) pregledao cijelu pravnu bazu i sve propise donete u 2010. godini i nigdje ni "slova" ni "zapete" o toj reformi..

Bojim se da čovjek nije dobio , nedajbože, halucinacije jer su one kod penzionera česte..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:52 30.04.2010

Re: Kad si bila mala Mare

Čovjek shvatio da je postalo popularno pričati o reformama (vidjeo od Homena ) pa ko veli da se i on oproba i da od Krkobabića postane Krkomen..

Da, priča ko Đelić ili Jeremić... Potpuno osavremenio govor...
A to što kaže da je napravio reformu to mu rekli Dinkić i Đelić da priča...
I odmah ga Tadić nagradio..Kaže na Krkomenovom kongresu - "PUPS ima sveže ideje"..
Filip2412 Filip2412 20:52 30.04.2010

Re: Kad si bila mala Mare

Sjećam se Jeremićeve nekorektne i nekulturne izjave da za Srbe nije bejzbjedno ljetovati u Hravatskoj..
Ma bitno koliko je izjava tacna. Korektnost i kultura su posebne teme.

Izjava je kazes bila BTW nekorektna... prema kome?

Idealno, drzava Srbija bi morala da izbaci javne statistike i preporuke ljudima u vezi putovanja tako da gradjani Srbije znaju sta gde moze da ih ocekuje, kakvu podrsku mogu da dobiju od konzulata, ambasade itd.

Nemojmo sad pricati gluposti kako je Hrvatsko primorje najbolje za Srbe, kako ih tamo najbolje docekaju kad cuju naglasak iz Srbije a gradjani Srbije su eto jadni retardirani pa ne znaju to da iskoriste... Ne brinite Hrvatski turisticki radnici... kada HR zaista postane otvorena, bezbedna i srdacna zemlja dolazice ljudi iz Srbije i bez reklame i nece se obazirati na izjave politicara. Do tada, neka fala.

Drago je iz Knina koliko znam, dakle prica taj zapadni akcenat pa uopste ne mogu da ga provale, to je posebna prica. Ja cim zinem znali bi da nisam iz Hrvatske. Zasto bi se ja cimao da idem tamo i cekam da naidje neka budaletina da me iznervira? jel moze neko da mi da dobar razlog da sam sebe maltretiram odlaskom u Hrvatsku?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:45 01.05.2010

Re: Kad si bila mala Mare

Ma bitno koliko je izjava tacna. Korektnost i kultura su posebne teme.

moja starija kći redovno već 8 godina letuje u puli.
mislim, nije mazohista pa da ide tamo gde ne mogu da je vide očima
i da još ima neprijatnosti.

a vuk jeremić ima svuda neprijatnosti, jer je incidentan tip.
vređa ljude, nediplomatski se ponaša, ma šta nediplomatski, nekulturno.

dobro je rekao žarko puhovski u poslednjem peščaniku:

Miloš Ćirić: Kako u toj jednačini vidite spoljnu politiku Srbije, Tadić je nedavno, po drugi put bio kod Gadafija, a sa druge strane, Jeremića svi već dobro poznaju u nesvrstanim zemljama.

Žarko Puhovski: Za Srbiju bi bilo dobro da Jeremić ostane u nekoj nesvrstanoj zemlji za jedno duže vrijeme. Hrvati imaju često puta fiksaciju na to kako su Srbi sposobni diplomati, svojom jugoslavenskom i srpskom diplomacijom postižu velike uspjehe, u čemu je bilo dosta istine u ranijim fazama. Uvjeren sam da Srbija u povjesti nije imala tako nesposobnog ministra kakav je Jeremić. Svaka vlada ima jednog ministra koji je zadužen za svađu, to je normalna stvar. Ali nijedna vlada nema ministra vanjskih poslova, koji je zadužen za svađu, jer je u naravi diplomata pa onda i ministra vanjskih poslova, da kažu manje nego što treba, a ne više.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:39 01.05.2010

Re: Kad si bila mala Mare

a vuk jeremić ima svuda neprijatnosti, jer je incidentan tip.
vređa ljude, nediplomatski se ponaša, ma šta nediplomatski, nekulturno.

Vuk Jeremić stvara neprijatnosti svima (a posebno Jelku Kacinu) koji su bili i ostali za to da KiM bude nezavisna država. Tu spadaju i hrvatski dužnosnici, vladini i nevladini.
A neki moji poznanici su u Hrvatskoj dobili izbušene gume i izgrebane automobile jer su baš incidentno imali registracije iz Srbije. Idem i ja u Hrvatsku ali ne svojim kolima. Naravno da znam i da su nekim ljudima iz Slovenije i Hrvatske ofarbali kola ili razbili stakla ovde u Beogradu. A svako će da procenjuje gde mu je bezbedno i lepo, a političari nekad imaju neprijatne obaveze da kažu svojim građanima, onako ili ovako, da razmisle gde idu na odmor.
I dalje ćekam da mi autor ili Sentinel ili neko treći pokaže gde je i kad je VJ rekao "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku". Do tada ne verujem. Ako mi pokažete od tada verujem. Ali ni tada ne vidim da bi to zasluživalo Dragov tekst. Nekada je dovoljan i jedan incident u Hrvatskoj na račun građana iz Srbije pa da političar treba nešto da kaže. Važi i obratno, naravno.
sentinel26 sentinel26 12:17 01.05.2010

Re: Kad si bila mala Mare

KRALJMAJMUNA
a vuk jeremić ima svuda neprijatnosti, jer je incidentan tip.
vređa ljude, nediplomatski se ponaša, ma šta nediplomatski, nekulturno.

I dalje ćekam da mi autor ili Sentinel ili neko treći pokaže gde je i kad je VJ rekao "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku". Do tada ne verujem. Ako mi pokažete od tada verujem. Ali ni tada ne vidim da bi to zasluživalo Dragov tekst. Nekada je dovoljan i jedan incident u Hrvatskoj na račun građana iz Srbije pa da političar treba nešto da kaže. Važi i obratno, naravno.

Ne znam iz kojih razloga i dalje mene prozivate kada ja nijesam pominjao da je Jeremić izgovorio riječ "nikad"..

On riječ "nikad" izgovara samo kad pominje Kosovo i nada se da nikad neće otići s vlasti..

Više puta sam (2003 - 2008. ) parkirao svoj ( BG ) auto usred Zagreba i nije bio niti ogreben.
A i da jeste, ne znači da bi trebalo svima reći da je tamo "nebezbedno"....

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:49 01.05.2010

Re: Kad si bila mala Mare

A i da jeste, ne znači da bi trebalo svima reći da je tamo "nebezbedno"....

A i da nije ne znači da bi trebalo svima reći da je tamo "bezbedno".
pavinho pavinho 17:31 30.04.2010

Hercule Poirot...

...ce na kraju romana zakljuciti sljedece: Vuk Jeremic je,tijekom jednog od svojih putovanja po africkim zemljama upoznao poglavicu.poglavica mu je dao obecanje da ce,ukoliko Vuk ozeni njegovu,do zla Boga ruznu kcerku,povuci priznanje Kosova. Vuk je vec mogao zamisliti slavlje na ulicama Beograda poslje te velicanstvene diplomatske pobjede,te pobjede koja bi mu sirom otvorila vrata za ostvarenje njegova najveceg sna,da ga se okruni za kralja cijele srbije.no tad se vuk sjeti prepreke,pa on vec ima zenu.a razvod za pravog pravoslavca nije opcija,ipak mu patrijarh mora staviti krunu na glavu.i onda Vuk skuje zlokoban plan: odluci ubiti svoju zenu.i nocima je mislio koji je nacin najbolji,mozda cijanid,mozda pistolj,mozda da unajmi nekog profesionalca??? i onda se dosjeti:"poslat cu je na odmor u Hrvatsku,otamo se jos ni jedan Srbin nije ziv vratio,ima bre da je povampirene ustase zubima rastrgaju" rece Vuk zadovoljno...


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:38 30.04.2010

Re: Hercule Poirot...

A, ne Pavinjo....Vuk je dobro upućen čovek i zna gde je njegovoj ženi sigurno.
Ono što je prethodilo tome, ono od pre godinu dana je bilo "samo" politikantsvo i neodgovorno razbacivanje rečima.
loader loader 18:35 30.04.2010

Vukova žena, i kretnja njena

Dakle, Drago pomno prati kretanje Vlkove Supruge ? .. :)
Interesantno, interesantno... A ono o Vlkovim izjavama dođe samo kao pokriće za pažnju usmerenu ka njenom kretanju .. :)
Opasan Drago :)
Filip2412 Filip2412 18:52 30.04.2010

...

Ko jos slusa Jeremica. Nek misle ljudi kako hoce, imaju pasose pa nek letuju u Iraku ako im se svidja. Meni ne deluje bezbedno, jos uvek ima vesti o provokacijama i incidentima a zna se da su vesti obicno 3% od onoga sto se stvarno dogadja. Mozda sever, Istra... ali zasto da se rizikuje? Ja cim dve reci kazem prepoznali bi odakle sam.

U Srbiji Grcka mi je uvek bliza bila, a sada su Karibi blizi tako da... Hrvatska... ko zna kad.

BTW, kad smo kod lakoce razmetanja recima Jeremic je malo dete u poredjenju sa Stipe Mesicem - proslavljenim demokratom iz devedesetih koji je svojim alternatiunim pogledima na Partizane & Ustase opcinjavao extremisticku raju devedesetih. Ako su umereni takvi, kakvi li su tek nacionalisti. Hrvati su super, onako na neutralnom terenu... ali Hrvatska jos uvek ne odaje utisak slobodne zemlje.
samodakazemnesto samodakazemnesto 00:09 01.05.2010

ja sam

sigurnija u cavtatu nego ponekad u beogradu. a "nasha" sam. kako objasniti?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:42 01.05.2010

Re: ja sam

samodakazemnesto
sigurnija u cavtatu nego ponekad u beogradu. a "nasha" sam. kako objasniti?

ah! cavtat!
bila skoro.
divan kao i obično.
Filip2412 Filip2412 17:50 01.05.2010

Re: ja sam

ja sam
sigurnija u cavtatu nego ponekad u beogradu. a "nasha" sam. kako objasniti?
Nije lose ni u Torontu :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:41 01.05.2010

ma, ljudi ...

to je isto ko i sa tomicom, vi se lečite u srbiji a ja ću u nemačkoj.
jer će da budNe kraće i manje će da trpi ministarstvo i blablabla ...
a i on će manje da trpi, jer je tamo bezbolna metoda (i isto o svom trošku, dakleM prema mogućnostima) - vidim da se vratio avionom, ko li mu je vratio auto?
šofer ili žena?
nagradno pitanje.

tako i ovde, prema mogućnostima ... a ovo o hrvatskoj i da ne spominjem...
ja sam u hrvatskoj prilično redovno, mislim na moru ... odavno ...
i ne da nemam problema, nego su svi preljubazni ...
al ja nisam javna ličnos' koja daje izjave tipa - nož u leđa ...

dakle, tomica i vuk, ista šema ...
angie01 angie01 08:12 01.05.2010

ovako je najbolje!

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:01 01.05.2010

Re: ovako je najbolje!

sentinel26 sentinel26 00:06 02.05.2010

Re: ovako je najbolje!

Vuk pokazuje mišiće...



sentinel26 sentinel26 00:08 02.05.2010

Re: ovako je najbolje!


Vuk sluša vijesti iz Opatije (Hrvatske )




KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:20 02.05.2010

Prilično odvratno

I dalje čekam potvrdu osnovne teze Draga Kovačevića da je Vuk Jeremić kazao "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku".
Ako je ne dočekam smatraću da nas je autor gadno obmanuo. Kao i komentatore koji su mu oberučke dali podršku i preporuke. A pri tom su komentatori sasvim isključili mozak slepo verujući autoru koji nas bombarduje tekstovima i tako stiče "blogersku slavu".
Ako dočekam potvrdu smatraću ovu izmotanciju samo bezobrazlukom autora.

PS Ne razumem kako neko može da ne komentariše na sopstvenom blogu komentatora inagadadavida koji kaže da VJ ima "antipatičnu njušku". Da je to isto neko rekao za našeg komšiju Ciganina, ili za Čedu, ili za Vesnu Pešić ili za autora bloga, ili za Verana Matića, bio bi obrisan brzinom svetlosti. Zaista je odvratna ta dvolična borba za ljudska prva.
Filip2412 Filip2412 15:24 03.05.2010

Re: Prilično odvratno

I dalje čekam potvrdu osnovne teze Draga Kovačevića da je Vuk Jeremić kazao "da nikad ne bi otišao na godišnji odmor u Hrvatsku".


I ja bih voleo da vidim link, da bude da je izmisljeno jer takva izjava stvarno deluje previse tupavo.

A cela ta galama oko Jeremica je neportebna i ne znam cemu sluzi. Jeremic ne shvata sebe sasvim ozbiljno, kao sto ni EU & Americki politicari sami sebe ne shvataju ozbiljno kada kazu da su proces integracije u EU & srpsko prioznavanje Kosova odvojene stvari. Zasto ondak drago i ostali ovde shvataju Jeremica ozbiljno meni je misterija.

Drugo, Jeremic vredja Hrvatsku vlast time sto ih opominje da su siterali 200000 svojih stanovnika? Cime konkretno ih je uvredio bas me interesuje. Eto Mesic je onako hipoteticki pred svoj odlazak imao 10 puta shozofreniju izjavu od bilo koje Jeremiceve - ono kad je pominjao vojnu intervenciju na susednu zemlju.

Jeremic nikada nije rekao nesto toliko glupo... ni priblizno. "Ako nas Hrvatska napadne bombardovacemo Zagreb" - to bi recimo bilo u nivou Mesiceve izjave.

Gradjani Srbije mogu vrlo brzo promeniti misljenje o Hrvatskoj i poceti u velikom broju da odlaze tamo na more ali to zaista zavisi samo od Hrvatske. Neka ponude dobru robu - eto kupaca. U ovom trenutku njihova roba je upakovana u neiskrenu dobrodoslicu i potencijalne neprijatnosti. Ja predlazem da za pocetak recimo na cirilici ispisu biloboarde po Hrvatskoj gde pozivaju Srbe na more i da stave srpsku zastavu u pozadini teksta. Nego stvarno, cemu to kad je Grcka blizu?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:04 03.05.2010

Re: Prilično odvratno

Filip2412 Džaba pišemo, ovo niko ne čita.
Filip2412 Filip2412 17:58 03.05.2010

Re: Prilično odvratno

KRALJMAJMUNA
Filip2412 Džaba pišemo, ovo niko ne čita.
CIta Drago, ali onako za svoju dušu
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:02 04.05.2010

Re: Prilično odvratno

Filip2412

KRALJMAJMUNAFilip2412 Džaba pišemo, ovo niko ne čita. CIta Drago, ali onako za svoju dušu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana