Alal vera ministre

Strongman RSS / 16.12.2007. u 21:46

24458883447629e906b7f7760910992_extreme.jpg'Ajde da za trenutak, ali samo za trenutak, izostavimo politiku iz nasih zivota. Da se pravimo da politika ne postoji sledecih, recimo deset minuta. Da nema one male stranke sa onim sto drema i nisani na jedno oko, da nema one druge stranke sa onim sto sedi na spomeniku ubijenog genija i kao golub sere po njemu, da nema crveno crnih, crveno crvenih, da nema ni kanu stranke. Zamislimo da nema ni "nase" pescane stranke (pu, pu - daleko bilo), a nema ni C-4.... Samo mi ljudi.

Ovih dana sam video nesto, nesto ljudski, sto me je duboko impresioniralo. Nesto sa cime se covek radja i ne moze da se odglumi. Ili imas ili nemas. Video sam kako je jedan ministar skocio u skoro zaledjenu vodu rizikujucu svoj zivot da spasi tudji. Video sam da se nije namestao da ga kamere uhvate iz boljeg ugla. Video sam da nije zvao pi-ara da ga pita da li je to dobro ili nije za njega. Video auta koji se prevrnuo na krov u ledenoj vodi, video sam vozaca koji sa svakom sekundom provedenom u akvarijumu smrti sve vise veruje u cuda... Od deset ljudi koji su spasavali nesudjenog Hudinija iz ledene smrti, ministar je jedini do grla bio u vodi, i video sam kako nije imao rezervno resenje ako se nestabilno uspravljeni auto ponovo prevrne. Bukvalno je ponudio svoj zivot u razmenu za tudji ispred vec poznate nevidljive sile koja nas odnosi na kraju balade.

"Na putu za Babušnicu ministar Dragan Đilas, učestvovao je u spasavanju Nenada Paunovića, koji je posle saobraćajne nesreće kolima upao u reku. Novinar pirotskog radija Sport plus sleteo je automobilom u reku Lužnica na putu od Babušnice ka selu Ljubetrađa, a prvi mu je u pomoć pritekao Dragan Đilas koji se zatekao na tom putu. Paunović nije mogao da napusti svoje vozilo, dok mu je voda stizala do grla.

Ministar Đilas skočio je u reku i zajedno sa pripadnicima policije iz pratnje, kao i čelnicima opštine Babušnica, pomogao da Paunovića izvuku na obalu."


0401.jpgA da se podsetimo jednog drugog, tesko bih mogao da nazovem coveka. I on je ministar. I on je skocio u vodu. Jos iz camca. On je spasavao zenu. Zena bila ranjena protiv tenkovskom raketom a voda bila puna pirana. Zmajevi su bljuvali vatru. Ali je preposteni ministar skocio u vodu sa pramca svog kanua, napravio devetostruki salto, dostojan literarnog ushicenja Milke Babovic. Morao je jadni kapitalac da lomi led, kako bi dosao do davljenice dok su neprijateljske podmornice lansirale brojna torpeda na njega. Svi jos pamtimo trenutak kada je iz unutrasnjeg dzepa sako izvadio defibrilator i po drugi put spasio zivot davljenici. Treci i cetvrti put joj je spasio zivot dajuci joj pet litra krvi i bubreg.

Iskoristicu priliku da citiram one novine"Nisu taolet papir a kupuju se na trafici", kako ih zove moj dragi Nislija Zoran Zivkovic, jer su socno opisale prevaranta:

pamela_anderson5_180_240.jpg"BEOGRAD - Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilic, u slobodno vreme kad ne gradi puteve i mostove, umišlja da je supermen koji spasava ljude u nevolji! U njegovom kabinetu, naime, tvrde da je Ilic; na splavarskoj regati "Veseli spust" održanoj prošle nedelje hrabro skocio u hladni Ibar i spasao ženu od davljenja! Problem je, medjutim, u tome što gotovo niko od 5.000 ucesnika regate nije video ovaj herojski cin!"

Da Cacanska Pamela Anderson ne prepusta nista slucaju svedoci nedavno kapitalna kupovina kanua, koji se brcka u kapitalnom bazenu na kapitalnom imanju. Nesrecnu kapitalnu suprugu Goricu obezbedjenje baca u bazen pod razlicitim uglovima dok veseli splavar vezba spasavanje. Veslanje pod dejstvom u ovoj opstini je, na srecu, dozvoljeno.

 

 

 

 

Za kraj: Alal vera Dragane Djilasu! You da man!



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MightyNora MightyNora 22:18 16.12.2007

Da znas...

...da se pitam koliko bi se ljudi odlucilo tako nesto da uradi. Tako da....

Posteno, vredno i vise od preporuke... Neces da se ljutis da ovu ipak posvetim Djilasu. Prijatno iznenadjenje...

SUPPORT AND RESPECT!
Strongman Strongman 22:19 16.12.2007

Re: Da znas...

Nije nista licno vezano za Djilasa. Ovo je za ono herojskio sto covek ili ima ili nema.

RESPECT!
angie angie 22:24 16.12.2007

Za kraj: Alal vera Dragane Djilasu! You da

sad vec ozbiljno sumnjam u indentitet mentorke.
Strongman Strongman 23:01 16.12.2007

Re: Za kraj: Alal vera Dragane Djilasu! Yo

angie
sad vec ozbiljno sumnjam u indentitet mentorke.


Nema veze sa politickim osecanima. Samo ljudskost.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:48 16.12.2007

pozdrav i preporuka

nadam se da će ovaj događaj proći bez uplitanja politike.
angie angie 22:56 16.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

e srki- ne pravi se naivan.
Strongman Strongman 23:01 16.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

Srđan Mitrović
nadam se da će ovaj događaj proći bez uplitanja politike.


Hvala za pozdrav i preporuku. A Politika... hebi ga tu je.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:19 17.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

angie
e srki- ne pravi se naivan.

što se ja pravim naivan?
Strongman Strongman 16:57 17.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

Srđan Mitrović
angie
e srki- ne pravi se naivan.

što se ja pravim naivan?



Stvarno! Sto se ti pravis naivan?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:34 17.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

ne znam, to se i ja pitam
angie angie 22:44 17.12.2007

Re: pozdrav i preporuka

(dakle imamo trenutno simpatichni lik, koji je skrenuo paznju na blogu, politichara u akciji koja moze da doprinese pozitivnijem pogledu, mada ima i drugih u toj akciji, ali njima se valjda ta ljudskost i hrabrost manje rachuna, shta li, jer se od ministra te osobine kao ne ochekuju pa su ovde vanserijske, i josh mala usporedba sa pljuvanjem na protivnika i sve je tu paket za prosechnog srBskog glasacha.)


evo bratko, tebi cu i da nacrtam:)))
Kazezoze Kazezoze 22:54 16.12.2007

znali se

ko su ostali ljudi koji su pomagali da se nesrecnik izvuche iz auta... ili to nije vazhno?
Strongman Strongman 23:03 16.12.2007

Re: znali se

Mene je impresioniralo sto se navedeni ministar jedini nije ni malo ustrucavao da se potopi. I ostalima kretids and respects, ali on je nekako bio vodja parade.
Kazezoze Kazezoze 23:36 16.12.2007

Re: znali se

nije to nikakva parada nego ljudsko pruzhanje pomoci unesrecenom i nema razlike u pomoci ministra ili onog ,recimo, brke na slici, koji je takodje duboko zagazio u vodu. uostalom da nije onaj koji je snimao vishe pazhnje obratio na ministra, ja ne bi ni znao da je o ministru rech.
jedino ako se na ministre gleda kao na nekoga kome takve ljudskosti nisu bliske, pa ovakvi "ispadi iz sheme" dobijaju na znachaju. valjda javne lichnosti po pravilu u svakom svom ispoljavanju ljudskosti dobijaju epitet junaka.
Svetlana S. Svetlana S. 23:44 16.12.2007

Re: zna li se

Ovo “parada” baš deluje nekako … marketinški. Ali dobro, neka bude:Alal vera,alal vera
andjelija andjelija 23:48 16.12.2007

Re: znali se

Strongman
Mene je impresioniralo sto se navedeni ministar jedini nije ni malo ustrucavao da se potopi. I ostalima kretids and respects, ali on je nekako bio vodja parade.



slazem se
Strongman Strongman 03:19 17.12.2007

Re: znali se

Kazezoze
nije to nikakva parada nego ljudsko pruzhanje pomoci unesrecenom i nema razlike u pomoci ministra ili onog ,recimo, brke na slici, koji je takodje duboko zagazio u vodu. uostalom da nije onaj koji je snimao vishe pazhnje obratio na ministra, ja ne bi ni znao da je o ministru rech.
jedino ako se na ministre gleda kao na nekoga kome takve ljudskosti nisu bliske, pa ovakvi "ispadi iz sheme" dobijaju na znachaju. valjda javne lichnosti po pravilu u svakom svom ispoljavanju ljudskosti dobijaju epitet junaka.



Kezoze

u istoj prici sam spomenuo dva ministra. Ima vise od hiljadu razloga da se pljuje na sistem, cinovnike sistema,... Ja sam hteo da na primeru i kontraprimeru pohvalim nesto sto me je dotaklo.

Naravno, moze i to da se kritikuje, Djilas je imao da se presvuce, i drugi ljudi spasavaju, zasto je onaj vozio brzo,... Ali sustina je da je ovo moj blog i pisem o necemu sto me je licno dotaklo do koske. Uopste ne trazim od tebe da dozivis na isti nacin, ali probaj da sagledas iz ugla ministra lazova i ministra koji je uradio pravu stvar.
Strongman Strongman 03:21 17.12.2007

Re: zna li se

Svetlana S.
Ovo “parada” baš deluje nekako … marketinški. Ali dobro, neka bude:Alal vera,alal vera


Svetlana

slazem se da je ovo odlican marketinski go ali Djilas je iskoristio neprecizan sentarsut i dao go. Golgeter se radja! Ne mozes da budes uspesan na poziciji gogetera samo zato sto trener tako hoce.
Strongman Strongman 03:22 17.12.2007

Re: znali se

andjelija
Strongman
Mene je impresioniralo sto se navedeni ministar jedini nije ni malo ustrucavao da se potopi. I ostalima kretids and respects, ali on je nekako bio vodja parade.



slazem se



Znam da se ti slazes sa pravim stvarima.
oldtajmer oldtajmer 05:00 17.12.2007

Za razliku...

... od recimo jednog drugog ministra koji je sluzbenim kolima ubio Katarinu Maric, dok je prelazila ulicu (siguran sam da se svi secate ove price), i nakon toga nije ni sacekao policiju ni hitnu, o pomoci ni da ne govorimo, vec je samo pozvao drugog sofera, drugi auto, i otperjao (zurilo se ministru zaboga!)
Strongman Strongman 05:03 17.12.2007

Re: Za razliku...

oldtajmer
... od recimo jednog drugog ministra koji je sluzbenim kolima ubio Katarinu Maric, dok je prelazila ulicu (siguran sam da se svi secate ove price), i nakon toga nije ni sacekao policiju ni hitnu, o pomoci ni da ne govorimo, vec je samo pozvao drugog sofera, drugi auto, i otperjao (zurilo se ministru zaboga!)


O tome pricam. Ovaj momak je svetao primer.
apatrid apatrid 11:51 17.12.2007

Re: znali se

Kazezoze
ko su ostali ljudi koji su pomagali da se nesrecnik izvuche iz auta... ili to nije vazhno?


Jedna cura, dva pandura.
Ođe mora doć cenzura.
Gorstak Gorstak 13:52 17.12.2007

Re: zna li se

slazem se da je ovo odlican marketinski go ali Djilas je iskoristio neprecizan sentarsut i dao go


Ja bih samo ispravio da je centarfor (kamerman koji je ovo snimio) uputio neverovatno precizan centaršut preko celog terena, a Djilas je loptu dočekao u letu i volejom pocepao markentišku mrežu. To samo rođeni golgeteri znaju. Nešto kao Peđa Mijatović dok je igrao za Real.
Svaka čast Djilasu jer treba imati i hrabrosti stati na "pogrešnu" stranu kola - onu koja preti da popusti. Ok je ljudskost i pomoć u nevolji, ali Djilas je rizikovao život, ili nije bio svestan. Ima nekih na slici koji samo rukom pridržavaju auto sa one strane gde i ne mora. Oni nisu smeli da rizikuju. Priznanje treba dati i Brki pored. Cenim da je on bio presudna potpora. Deluje mi najsnažnije. Ima i neki mali pored Djilasa koji je skroz potonuo. On je tek ludo rizikovao.
Elem, čini mi se da se taj događaj desio nakon lopatanja za kamen temeljac nekog naselja za izbeglice sa Kosova (na Kosovu) gde su i Djilas i kanuista zajedno bacili prvu lopatu, presekli vrpcu, zveknuli ljutu, uštinuli pionirku za guzu...
A kanuista, eeee. To je priča za sebe. Nekako mi ne idu u isti kadar g-din Djilas i kapitalni.
I za kraj citat, mislim, Platona: ,,Politika je najniži oblik svesti. Želja da se vlada nad drugim i raspolaže tuđim dobrima je najniži poriv kod ljudi."
Strongman Strongman 16:58 17.12.2007

Re: znali se

apatrid
Kazezoze
ko su ostali ljudi koji su pomagali da se nesrecnik izvuche iz auta... ili to nije vazhno?


Jedna cura, dva pandura.
Ođe mora doć cenzura.



Apatrid - dobro doslica!
Strongman Strongman 17:02 17.12.2007

Re: zna li se

A kanuista, eeee. To je priča za sebe. Nekako mi ne idu u isti kadar g-din Djilas i kapitalni.
I za kraj citat, mislim, Platona: ,,Politika je najniži oblik svesti. Želja da se vlada nad drugim i raspolaže tuđim dobrima je najniži poriv kod ljudi."



Da se podsetimo da su Djilas i Cacanska Pamela imali jak antagonizam i da Djilas nije hteo da saradjuje sa njim. Onda je zbog visih ciljeva stvar "legla".

Prisetih se naknadno da je on dao ostavku jer je obecao da ce to da uradi ako ima lose rezultate na izboru za gradonacelnika.

Ajde da kazem da sam imao neki virtuelni razlog licne prirode da imam animozitet prema Djilasu. Tako da je moja izjava jos vrednija jer nisam u njegovom timu.
mikimedic mikimedic 00:28 17.12.2007

Sta reci...

... samo. Alal mu vera. Komentarisao sam da je to normalna reakcija normalnog coveka. Tuzno je sto je u Srbiji to retkost...
Strongman Strongman 03:53 17.12.2007

Re: Sta reci...

mikimedic
... samo. Alal mu vera. Komentarisao sam da je to normalna reakcija normalnog coveka. Tuzno je sto je u Srbiji to retkost...


Koliko je retkost ne mogu dabudem siguran, ali mi se cini da vecina ljudi sve komentarise sa nekom gorcinom. Pa i ovo sa spasavanjem. Sve im nesto nije dovoljno dobro, ili ima neka namera iza.

A i da pozdravim mikija medica. Isao sam malo u nabavku sa porodicom (citaj 4 sata) pa nisma stizao da odgovaram na blogovanje.
mikimedic mikimedic 10:24 17.12.2007

Re: Sta reci...

Hvala Strong. Sve ti je oprosteno.
Samo nastavi sa ovakvim blogovima.
Strongman Strongman 10:25 17.12.2007

Re: Sta reci...

mikimedic
Hvala Strong. Sve ti je oprosteno.
Samo nastavi sa ovakvim blogovima.



Hvala lepo. Da se pofvalim da sam najzad nasao pravo pecivo i pravi jogurt
angie angie 00:46 17.12.2007

izvini,

a gde si ti to video:

Ovih dana sam video nesto, nesto ljudski, sto me je duboko impresioniralo.


I kako to da si odjednom izashao iz pricha u kojima si iskren i klizish, sa tematikom kamioni- avioni, mafijshi, sisate ribe i crnachki stereotipi,...u ovu ukojoj shlajfujesh i kao da ni sam nisi bash prisutan?

mislim, nisam ni malo zlonamerna, samo mi grebe mozak, pa sam eto rekla.
Montero Montero 01:44 17.12.2007

Re: izvini,

angie,

zašto ne bi krenula s pozitivne strane, pa da ne misliš o (političkoj) pozadini ove priče.

Ova slika je bila na naslovnoj strani b92. Strongman je ovdje svaki dan i vidio je.

A zašto je izašao iz svojih američkih priča???
Pa jednostavno ga je fokta impresionarala, jer je vidio sebe na njoj.

Kako je vidio sebe??!!!!

Pa ako pogledaš ko je Strongman i otkud mu nik, otkrićeš da on učestvuje na takmičenjima za najjačeg čovjeka planete.

I otkud on vidi sebe, pa nije on političar???!!!!


Pa evo ti jedna slika sa takmičenja na kakvima strongman učestvuje



Samo što na ovoj slici "strongman" nije u ladnoj vodi do koljena, a u autu nije čovjek kome visi život o koncu.


Štaviše, mislim da je naš Strongman ljubomoran na Djilasa :)



angie angie 03:23 17.12.2007

Re: izvini,

montero,

znam ja ko je strongmen i nemam nishta protiv njega- na protiv,
sve je u tome shto sam i napisala- nema dalje.

shto se djilasa tiche ima- i to mnooogo daleko, pa se sada svima izvinjavam ako ne pokazujem toliku egzaltiranost nechim shto jeste ljudski, normalno i svaka chast, ali evo i drugi su ljudi tu, pa je samo on izdvojen u tom potezu, a njegova izdvojenost je dramatichno druge prirode.

hm da, i ako nema tu drugu konotaciju u ideji- zasho na pr naslov nije- alal vera dragane?
i kakve veze ima sluchaj selje sa dotichnim iskrenim divljenjem?
Strongman Strongman 03:26 17.12.2007

Re: izvini,

Pa evo ti jedna slika sa takmičenja na kakvima strongman učestvuje

Ne na "Ovakvim", na tom takmicenju sam ucestvovao, ma ne uzestvovao. Ja sam bio suorganizator takmicenja u Edmontonu u Kanadi.

A spasavanje ljudi je svakao stvar sa kojom se rado identifikujem.
Strongman Strongman 03:56 17.12.2007

Re: izvini,

angie
a gde si ti to video:

Ovih dana sam video nesto, nesto ljudski, sto me je duboko impresioniralo.


I kako to da si odjednom izashao iz pricha u kojima si iskren i klizish, sa tematikom kamioni- avioni, mafijshi, sisate ribe i crnachki stereotipi,...u ovu ukojoj shlajfujesh i kao da ni sam nisi bash prisutan?

mislim, nisam ni malo zlonamerna, samo mi grebe mozak, pa sam eto rekla.



Angie, nemoj pogresno da me shvatis, ali mislim da citas amo prvi sloj mojih prica. Onako na preskok. Kao pretrazivac kad trazi reci kamon, avion, mafija, sise...

Ja u sustini volim da pisem o zivotu. Volim i da ga zivim. Ovo sto sam opisao su dve suprotne strane jedne iste stvati - biti covek.
Strongman Strongman 04:09 17.12.2007

Re: izvini,

shto se djilasa tiche ima- i to mnooogo daleko, pa se sada svima izvinjavam ako ne pokazujem toliku egzaltiranost nechim shto jeste ljudski, normalno i svaka chast, ali evo i drugi su ljudi tu, pa je samo on izdvojen u tom potezu, a njegova izdvojenost je dramatichno druge prirode.

hm da, i ako nema tu drugu konotaciju u ideji- zasho na pr naslov nije- alal vera dragane?
i kakve veze ima sluchaj selje sa dotichnim iskrenim divljenjem?


Ajde da se ponovim. U istoj prici imamo coveka, ciji gest nam oblikuje usta da izgovorimo "alal vera", a u drugom delu imamo antipoda ciju sliku kad vidimo u medijima skuplja nam se pljuvacka da kazemo "pu mamu ti je$em, dokle vise?"

Zato nisam poredio Djilasa sa svakodnevnim herojem koji vadi decu i zene iz zapaljenog autobusa ili nabujale reke.

Poredjenje ide na ministarskom nivou, a sam cin Dljilasa mi je izmamo spontano "Bravo majstore"

'Alal vera i tebi i ministru

Ne ide ti lose ni ovo sa politikom
Strongman Strongman 09:04 17.12.2007

Re: 'Alal vera i tebi i ministru

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Ne ide ti lose ni ovo sa politikom



Hvala komsika. Nije ovo "bas bas" plolitika. Pohvalio sam onog ko mi je ulepsao dan i pljunuo sam onog koji nam je usrao Srbiju.
mikimedic mikimedic 10:09 17.12.2007

Re: 'Alal vera i tebi i ministru

Angie... kaze strong na kraju lepo

Alal vera Dragane Djilasu! You da man!
Strongman Strongman 10:13 17.12.2007

Re: 'Alal vera i tebi i ministru

mikimedic
Angie... kaze strong na kraju lepo

Alal vera Dragane Djilasu! You da man!


Kod nas se ljudi vredjaju javno a izvinjava se tajno. Kod nas se kritikuje bez milosti i bez konstruktivnih saveta. Samo se kritikuje.

Volim da pohvalim.
angie angie 15:11 17.12.2007

Re: izvini,

Poredjenje ide na ministarskom nivou,



?????

samo da kazem da mi je zao shto si ti mene razumeo u prvom sloju.

al dobro- da ne kavrim kampanju.
Strongman Strongman 17:04 17.12.2007

Re: izvini,

angie
Poredjenje ide na ministarskom nivou,



?????

samo da kazem da mi je zao shto si ti mene razumeo u prvom sloju.

al dobro- da ne kavrim kampanju.



Nisam u politickoj kampanji ako ciljas na to.
just4spiderman just4spiderman 11:51 01.01.2008

chaterka postala blogerka!?

"angie":

"[b]mislim, nisam ni malo zlonamerna,[/b] samo mi grebe mozak, pa sam eto rekla."


I tako nezadovoljna sobom, svojim zivotom, posle godina posecivanja krstarica i sl chaterskih sastajalista, olinjala i prekaljena u verbalnim zlostavljanjima, prvo kao zrtva, a kasnije (kako obicno biva) kao nasilnik... polako spoznaje svoju sustinu, ali prvo kroz negaciju!
Ma ne!!!! Zlobna!!?? Odakle ti to!
Ja kad citam te komentare, sve sa upotrebom "ch, sh.." iako bi ceo svet razumeo i ovako, sve mi prolicu pred ocima neki cvetici... leptirici i sl.
Zasto nekoga "zulja" kada se sretne sa nekim punim optimizma, koji za razliku od nekih, zaista ucestvuje u svom zivotu. Da, setih se... da nema tih zivotnih insajdera, ne bi bilo ni onig drugih--->totalnih autsajdera!
Joj mora da boli kad si takav.
ZokiZoki ZokiZoki 02:59 17.12.2007

G O S P O D J A M I N I S T A R K A

angie angie 03:24 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

zokizoki- ti si kao i uvek adekvatan:))))
Strongman Strongman 03:28 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

Djole Djole 09:21 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

Gospodja ministarka je koliko mi se cini VIP ovog bloga, tako da pazite sta pisete :)
Strongman Strongman 09:41 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

Djole
Gospodja ministarka je koliko mi se cini VIP ovog bloga, tako da pazite sta pisete :)


NE SERI!?!? Ovaj ne pricaj?
Djole Djole 09:48 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

Ja to ZokiZokiju, nisam znao da Ministar voli Helenu Kristensen :)
Strongman Strongman 09:53 17.12.2007

Re: G O S P O D J A M I N I S T A R K A

I tata bi sine!
Pape Pape 03:00 17.12.2007

prorektor

Imao sam prilike da upoznam nekolicinu ljudi koji danas čine političku scenu u Srbiji dok su još bili anonimni. Nekako mi je danas o njima najlakše da imam mišljenje u koje sam siguran. Jedan od njih je i Dragan Djilas, pa ću da iskoristim ovu blog priliku da kažem o njemu samo ono što pouzdano znam.
To je da mi je dok je bio student prorektor pomagao iz petnih žila da ostvarim svoja prava na fakultetu (zaglavinjao sam sa redovnim studijama, pa je uslov oko prebacivanja na vanredne bio problematičan). Zajedno smo bistrili statut, išli na sednice veća, pisali dopise, nahvatavali bitne profesore po hodnicima. Na nekakvom kolegijumu koji je o tome konačno trebalo da odluči Djilas se svojim "govorom" sigurno zamerio profesorima koji su, ne sećam se više ni zašto, hteli da ospore moje pravo (statutarno) da upišem treću godinu vanredno. Mada im tom prilikom ni ja nisam ostao dužan. Epilog nije toliko važan: ostah neupisan te godine, al' na kraju ipak završih faks taman u prosečnom roku. Ono što je u ovoj priči bitno je da se Djilas poneo kao drugar, kolega, čovek kome je iskreno bilo stalo da "odradi" svoj prorektorski posao pošteno.
Kasnije sam ga sretao na demonstracijama, ali nisam više imao prilike da ga ovako izbliza nadalje upoznam.
Eto, to je ono što znam o Djilasu iz prve ruke.
Strongman Strongman 03:29 17.12.2007

Re: prorektor

Uopste nisam ulazio u njegov minuli rad. Drago mi je sto je to tako kao sto ti kazes. Samo prepoznajem da je covek rodjen sa srcem lava.

Re: prorektor

trol
setih se svog prorektora za vreme (a i pre i posle) demonstracija, izvesnog DG. Taj je voleo da mu pomocnici donose burek u kancelariju i da ga jede dok drzi noge na stolu. Imao je sirok asortiman izraza nezadovoljstva stanjem na fakultetu, od kojih je vecina bila kompatiblna sa "majku"... Stalno je tvrdio da su mu ruke vezane.
Posle je dobio posao dok je bio u vojsci. Igrom slucaja, na istom mestu gde i ja. Posto je SPS, bar formalno otisao sa vlasti u KCS, ruke su mu se razavezale i postao je neverovatno predusretljiv. I dan danas mu dugujem jedno nocno dezurstvo...
Strongman Strongman 10:30 17.12.2007

Re: prorektor

Pionirka Ana
jedne noci
dezurala dva dana.
da li ce moci
da nam ona kaze
da li prorektor laze?

Tad je ona bila mlada
tad je bila druga vlada
a sada Kanuisti hvala
vlada je skup budala.

Node nam slobodu
kao slatko i vodu
a ja cekam jednu rodu
i njih da napokon odu

impresionirana i polaskana

oduvek sam zelela da budem muza...
Ono pionirka cu da shvatim poeticno, posto nikad nisam bila Titova pionirka (strasno mi se piskilo na polaganju zakletve tako da sam za vreme kljucnih reci bila WCu)
Takodje, neopreznost u stihu "tad je ona bila mlada" cu pripisati pesnickoj slobodi
Strongman Strongman 11:20 17.12.2007

Re: impresionirana i polaskana

Takodje, neopreznost u stihu "tad je ona bila mlada" cu pripisati pesnickoj slobodi


Jedno ne iskljucuje drugo )


Ono pionirka cu da shvatim poeticno



Rece da je prorektor bio SPS pa da ostanem u terminologiji...

posto nikad nisam bila Titova pionirka (strasno mi se piskilo na polaganju zakletve tako da sam za vreme kljucnih reci bila WCu)


E cvrc Mileva. Ono i ja lazem al' ti ga preterujes. )))
49 41 49 41 05:18 17.12.2007

Tacno-postiji il' ne postoji

Normalna ljutska reakcija; skoci i pomagaj!
Bio sam u mnogim situacijama-gde instiktivno reagujes.
A, kad sve prodje-LAKO cemo.
Bio sam u nekoliko situacija gde sam instiktivno dao sve od sebe spasavajuci i pomazuci drugima.
Kasnije se ispostavilo; da su oni prosli "jeftinije"- ja sam zavrsavao na operacionom stolu-a oni sa hladnim oblogama
leda.
Strongman Strongman 05:26 17.12.2007

Re: Tacno-postiji il' ne postoji

49 41
Normalna ljutska reakcija; skoci i pomagaj!
Bio sam u mnogim situacijama-gde instiktivno reagujes.
A, kad sve prodje-LAKO cemo.
Bio sam u nekoliko situacija gde sam instiktivno dao sve od sebe spasavajuci i pomazuci drugima.
Kasnije se ispostavilo; da su oni prosli "jeftinije"- ja sam zavrsavao na operacionom stolu-a oni sa hladnim oblogama
leda.



49 41 alal vera i za tebe.

Ja sam kao klinac od 17 godina skocio i izvadio tipa na bazenu Nais. Verovao ti ili ne, niko mi nije pomogao ni kad sam dosao d obale, ni kad asam ga izvlacio. Onako zadihan sam mu davao vestacko disanje (imao sam samo 17 godina!). Nazalost mladic kojeg sam izvadio je preminuo od srcanog problema pa je onda potonuo. Ja to nisam znao, davao sam mu vestacko disanje dobrih 10 minuta i opet niko, nije prisao.

Isao sam srebrnom desetobrzinkom marke "Rog" na bazen. Tog dana, nakon akcije spasavanja sam utvrdioda mi je neko ukrao ventile sa guma pa sam gurao bicikl 5 km do kuce :-{
Macak Macak 08:07 17.12.2007

Dobro si se setio ovoga

Ma svaka cast. Slazem se, divna stvar da se nije ustezao da umoci svoje brand-name cipelishke i pantalone...
Samo, nemoj da brines, ne treba njemu PR da kaze sta da radi i kako da se namesti. On je u tom poslu duuuuugo godina. U poslednjih nekoliko godina je pokupio sve licence worldwide advertising agencija i sad drzi banku u Srbiji i okolini.
A ovog drugog necu ni da komentarisem.
Bez obzira na pozadinu angazovanja u akciji spasavanja, navedeni ministri su dve totalno razlicite lige. Cinjenica da se "kanuista" jos stabilno vozi sprskim potilickim vodama me uzasava!!!
Strongman Strongman 08:45 17.12.2007

Re: Dobro si se setio ovoga

Macak
Ma svaka cast. Slazem se, divna stvar da se nije ustezao da umoci svoje brand-name cipelishke i pantalone...
Samo, nemoj da brines, ne treba njemu PR da kaze sta da radi i kako da se namesti. On je u tom poslu duuuuugo godina. U poslednjih nekoliko godina je pokupio sve licence worldwide advertising agencija i sad drzi banku u Srbiji i okolini.
A ovog drugog necu ni da komentarisem.
Bez obzira na pozadinu angazovanja u akciji spasavanja, navedeni ministri su dve totalno razlicite lige. Cinjenica da se "kanuista" jos stabilno vozi sprskim potilickim vodama me uzasava!!!



Macak, dugo te nije bilo...

Nemoj da mislis da su tvoji obavestajni podaci o Djilasu poslovna tajna. Vrlo dobro sam upoznat sa njegovim poslovnim i politickim aktivnostima.

Meni je cudno da 99% komentara je fokusirano na Dragana. A ja sam bas lepo pricao o Cacanskoj Pameli Anderson u kanuu )
Macak Macak 09:04 17.12.2007

Re: Dobro si se setio ovoga

Da, otud i moja opaska o "kanuisti".

Naravno da Djilasova business nije poslovna tajna. Samo podsecam... U svakom slucaju, lakse bih podnela, makar i isfoliranog Djilasa, nego "kauistu" u njegovom najboljem izdanju.
Strongman Strongman 09:06 17.12.2007

Re: Dobro si se setio ovoga

Naravno da Djilasova business nije poslovna tajna. Samo podsecam... U svakom slucaju, lakse bih podnela, makar i isfoliranog Djilasa, nego "kanuistu" u njegovom najboljem izdanju.


Poznajem obojicu licno. Mozda me se ne secaju, ali sedeo sam i sa jednim i drugim. Kod kanuiste sam bio i u kancelariji. Sva mi cula zvonila da je on #$#%%@^#.

A to se ne desava slucajno.
Macak Macak 09:11 17.12.2007

Re: Dobro si se setio ovoga



Macak, dugo te nije bilo...



Pa malo sam busy ovih dana. ALi, procitala sam unazad sve "lekcije" iako nisam bila na casu:)
Strongman Strongman 09:13 17.12.2007

Re: Dobro si se setio ovoga

nisam bila na casu:)


Bila ti na pretskolskom, godinama...

Pozdrav
Spiridon Spiridon 09:02 17.12.2007

daleko bilo

obratite paznju na snimku na pandura "sa zutim fluoroscentnim prslukom" koji stoji sa strane i kao da "nesto pomaze".
Dragance bogami dobro zagazio i to bas u sredinu. Da je auto krenuo da pada nazad bilo bi ...

Strongman Strongman 09:09 17.12.2007

Re: daleko bilo

Spiridon
obratite paznju na snimku na pandura "sa zutim fluoroscentnim prslukom" koji stoji sa strane i kao da "nesto pomaze".
Dragance bogami dobro zagazio i to bas u sredinu. Da je auto krenuo da pada nazad bilo bi ...



Ma Dragance je defitivno igrao srcem a ne glavom. Imao bi iste medijske poene i da je bio sa druge strane auta.

Ono ulazenje pod auto je definitivno spaljivanje mostova za sobom. Da se neko od ovih drugih okliznuo, daleko bilo, bila bi komemorativna sednica vlade.

Ma ne jezim se bre ja bas tako kad citam vesti. Odavno mi je zadebljana koza.
Geronimo Geronimo 10:59 17.12.2007

Re: daleko bilo

Da je auto krenuo da pada nazad bilo bi ...

To je detalj koji me je drzao napetog svo vreme do kraja spota. Nisam hteo da ga nabacujem ovde da ne ispadne da u svakoj Strongmanovoj corbi moram da budem mirodjija :) Jel' da dodam da mi nije jasno kako neko moze da razmislja o tome da su oni sjajni momci sa spota ucestvovali u nekoj politici. Sa sve ministrom?
Strongman Strongman 11:08 17.12.2007

Re: daleko bilo

da u svakoj Strongmanovoj corbi moram da budem mirodjija :)

Ja volim zacinjeno
Gorstak Gorstak 18:11 17.12.2007

Re: daleko bilo

Strongman
da u svakoj Strongmanovoj corbi moram da budem mirodjija :)Ja volim zacinjeno

A sad pesma:

Niz polje idu babo Čejeni
i vode tvoga sina Marka...

Ko čuo, zna. Ko nije ne vredi ni da googla:)
To ja navodim neke gorštačke pesme od pre tita... Šta ću kad volem da trolujem.
Strongman Strongman 19:22 17.12.2007

Re: daleko bilo

welcome
Djole Djole 09:19 17.12.2007

Cudo jedno ...

...neki se uvek trude da prepoznaju lose u celoj prici.
Ministre ala vera !
I drago mi je da si tome posvetio ovaj tekst, koliko god se neki ne slagali sa sadasnjim Djilasovim politickim angazmanom
Strongman Strongman 09:46 17.12.2007

Re: Cudo jedno ...

Ma ljudi pokazuju sta su. Kod nas je stalno sneg koji je prekrio breg i svaki zver je pokazao svoj trag ali nema ko da pogleda. Kratka pamet i kratko secanje su poznate pojave.
MilutinM MilutinM 10:06 17.12.2007

Preporuka

Stongman,

pravi tekst, prava reakcija, pravi blog, pravi komentari.

Samo napred
Strongman Strongman 10:09 17.12.2007

Re: Preporuka

MilutinM
Stongman,

pravi tekst, prava reakcija, pravi blog, pravi komentari.

Samo napred


Zahvaljujem se na iznetom i da dodam i da je MilutinM pravi.

Istomisljenici su osobe koji o istoj stvari misle isto a postoje koji o ovoj stvari misle drugacije od nas. Proveri komentare na youtube.com i videces...
MilutinM MilutinM 10:22 17.12.2007

Re: Preporuka

E, onaj "ognjen 91" stvarno nije normalan. Kakvi su to ljudi da u svemu vide nameštaljku, ne mogu da razumem. Jadnik sigurno u životu samo onaniše pred ekranom (malo televizora a malo kompjutera) a najveći podvig mu je bio kada je skočio i skinuo mleko sa šporeta da ne pokipi.

Kaže: Ministar kao fol ima spremljenje rezervne cipele u gepeku. Pa ja sam juče i danas u Briselu na nevažnom sastanku i poneo sam dva kompleta odeće i obuće! Svaki normalan čovek ima uz sebe rezervu.

E, ...
Strongman Strongman 10:31 17.12.2007

Re: Preporuka

Zdravo razumsko rezonovanje nije u opisu radnog mesta vecine.
mikimedic mikimedic 10:57 17.12.2007

Re: Preporuka

E, onaj "ognjen 91" stvarno nije normalan. Kakvi su to ljudi da u svemu vide nameštaljku, ne mogu da razumem. Jadnik sigurno u životu samo onaniše pred ekranom (malo televizora a malo kompjutera) a najveći podvig mu je bio kada je skočio i skinuo mleko sa šporeta da ne pokipi.


E Milutine ala si se navrzao na klinca (uzgred ja ne videh taj nick, jel to sa youtubea?)... pa vidis da je dete verovatno 91 godiste.... sta moze dete od 16 god i da zna danas u Srbiji... neka bar vidi i ovakve primere. A i ti, sta ces u Briselu sa dva odela...:)))
Strongman Strongman 11:05 17.12.2007

Re: Preporuka

A i ti, sta ces u Briselu sa dva odela...:)))



A bre stvarno Milutine sta ti radis u Briselu sa dva odela, 4 cipele i verovatno 6 carapa? Bas sada kada nam otimaju 14.57695860685585698% srpske duse. A i Hilendar se jos dimi.
MilutinM MilutinM 11:12 17.12.2007

Re: Preporuka

Nisam rekao "dva odela" nego dve dva kompleta odeće. Mislim: dvoje pantalona, dve košulje, dva para cipela, dva para čarapa i dva džempera. Da se zna!

Cipele su mi broj 48 (nisu baš 54 kao iz tvog ranijeg bloga; a i žena mi nije toliko si..ta).

Sumnjam da je ognjen 91 to godište. Moja kćerka je, i ne pada joj na pamet ga gleda ovakve blogove po webu. Dete si ima pametnija posla.

Da, to sam video na youtube.

Strongman, dobro me podseti. Odmah prekidam sa svakim radom i idem da nadjem pravoslavnu crkvu ovde u Briselu da upalim sveću i priložim za obnovu.
Strongman Strongman 11:17 17.12.2007

Re: Preporuka

Strongman, dobro me podseti. Odmah prekidam sa svakim radom i idem da nadjem pravoslavnu crkvu ovde u Briselu da upalim sveću i priložim za obnovu.



Ako pravite after party u porti imam odlicnog DJ-a. Mnogo je zabavan a i poznaje ljude.

mikimedic mikimedic 11:54 17.12.2007

Re: Preporuka

Sumnjam da je ognjen 91 to godište. Moja kćerka je, i ne pada joj na pamet ga gleda ovakve blogove po webu. Dete si ima pametnija posla.


Sta da radimo kad smo mi matori zaludni. A i ne placaju nas dovoljno. Ne mogu oni nikad toliko da nas plate koliko mi mozemo da blogujemo...:)

U pravu si, nadam se da me nisi pogresno shvatio, apsolutno se slazem sa tvojim komentarom. Kada cujem da neko prica o 'marketinskom triku' i predizbornoj kampanji u ovom kontekstu dobijem ospice.... da, da covek je klizio u reku a sve iscenirao guru iz neke agencije...

By the way, gde u Zenevi kupujes cipele??? polako ali sigurno to postaje goruci problem...
MilutinM MilutinM 12:26 17.12.2007

Re: Preporuka

Eh, danas je lako. Malte ne u svakoj radnji mogu se naći dovoljno velike cipele. Pošteno, ja se snabdevam i jeftinim radnjama: Vogele ili Ochner (malo skuplje). Uglavnom uzimam brodarice ili Caterpilar-ove modele. Ima ih sada dovoljno i u Beogradu (Office shoes).

Drugačije je bilo kad sam bio mladji. Mogao sam samo ponekad, jednom u par godina, da nadjem nešto kod Borova. A zamislite kako je to bilo. Spenserice negde krajem gimnazije su bile sjajna stvar. E, sada, kako nisam mogao da nadjem svoj broj, kupovao sam 46, pa su mi prsti i dan danas zgrčeni u cipelama. U tim veselim spensericama morao sam prvo par dana da učim kako da hodam, jer sam stalno zapinjao za svoje noge..

A možete tek zamisliti šta sam sve proživljavao na putovanjima u inostranstvo. Svi moji prijatelji kupe po par - dva cipela u Italiji a ja, onako fore radi, pita u par radnji i kada vidim zaprepašćeno lice prodavačica na pomen broja 47-48, jednostavno odustanem i nadalje pomažem u nošenju kupljenog.
mikimedic mikimedic 12:55 17.12.2007

Re: Preporuka

Ja obilazim i Vogele i Batu (u Balexertu)... ali bre neeema ovde nista. Moracu izgleda u BGD kod Labradora, opet, samo oni znaju da me nadju... -- njih dvojica kad su poceli da ih prave u garazi u Zemunu zapadose mi dva para sandala (negde to bese leto gospodnje '95.... i eno ih, jos traju...:).

Al' da se izvinim Strongiju na trolovanju i jos jednom:

Alal ti vera, Dragane! i svim pandurima i ostalim likovima (sem onom jednom sto stoji na ivici i kao nesto pomaze..:)
MilutinM MilutinM 14:33 17.12.2007

Re: Preporuka

Komšija, pa uvrati na kafu. Ja sam kod Plenpalea. Tu sam od ujutro do petka, pa onda odoh na meseca dana u zavičaj
Strongman Strongman 17:07 17.12.2007

Re: Preporuka

A možete tek zamisliti šta sam sve proživljavao na putovanjima u inostranstvo. Svi moji prijatelji kupe po par - dva cipela u Italiji a ja, onako fore radi, pita u par radnji i kada vidim zaprepašćeno lice prodavačica na pomen broja 47-48, jednostavno odustanem i nadalje pomažem u nošenju kupljenog.


U Americi moz nadjes koji god broj hoces. I 54 ako mu treba. Mada je kupujem na netu sto bitno stedi vreme, pogotovo kod takvih velicina.
mikimedic mikimedic 10:20 17.12.2007

Ima jos jedan...

... slican primer. I koliko god se ja ne slagao sa njim kao politicarem (cak, stavise smatram ga degutantnom pojavom na politickoj sceni...) skidam kapu Zeljku Komsicu. Za obezbedivanje prevoza trudnice do bolnice koja je pocela da se poradja negde na putu u Bosni... znaci nadrealna scena -- covek zaboravio na sastanak, ukljucio rotaciju i iza njega juri kec... i tako do bolnice. Beba je navodno dobila ime Zeljko (iako su u pitanju Bosnjaci...).



Strongman Strongman 10:32 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

mikimedic
... slican primer. I koliko god se ja ne slagao sa njim kao politicarem (cak, stavise smatram ga degutantnom pojavom na politickoj sceni...) skidam kapu Zeljku Komsicu. Za obezbedivanje prevoza trudnice do bolnice koja je pocela da se poradja negde na putu u Bosni... znaci nadrealna scena -- covek zaboravio na sastanak, ukljucio rotaciju i iza njega juri kec... i tako do bolnice. Beba je navodno dobila ime Zeljko (iako su u pitanju Bosnjaci...).



Mozes da ga volis ili da ga ne volis ali kada to vidis dugujes mu uslugu. I ti, i ja i svako normalan.
mikimedic mikimedic 10:57 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

Bas tako Strongi!
Strongman Strongman 11:04 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

mikimedic
Bas tako Strongi!



;-)
sabi sabi 12:21 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

Pa i ja malo da doprinesem-mene u bolnici poradjaju mesec dana ranije kao vrlo hitan i nezgodan slucaj/u opasnosti su zivot moj i deteteov. Jedan ministar se zadesi na istom mestu gde i moj muz kada mu to javljaju, pa daje mom muzu kola i vozaca, i ovaj sa rotacijom stize do bolnice za par minuta.
mikimedic mikimedic 12:32 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

Svaka cast najpre coveku, a zatim i ministru. Hvala bogu da je sve proslo kako treba!
Strongman Strongman 17:07 17.12.2007

Re: Ima jos jedan...

mikimedic
Svaka cast najpre coveku, a zatim i ministru. Hvala bogu da je sve proslo kako treba!


Izjavljujem isto.
Spiridon Spiridon 12:09 17.12.2007

slucajno

gledaj sta slucajno iskopah

http://img45.imageshack.us/img45/2190/bestliftersep7.jpg
Strongman Strongman 17:08 17.12.2007

Re: slucajno

Spiridon
gledaj sta slucajno iskopah

http://img45.imageshack.us/img45/2190/bestliftersep7.jpg



Pocetak moje karijere, dok sam jos igrao i kosarku i takmicio u powerliftingu. )
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 13:15 17.12.2007

Domaća znamenitost..!!


Pa... Sve što je vezano za Velju, znamenito je !!!
Strongman Strongman 17:09 17.12.2007

Re: Domaća znamenitost..!!

Dragan Vujanović

Pa... Sve što je vezano za Velju, znamenito je !!!


Prirodna... nepogoda.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:44 18.12.2007

Re: Domaća znamenitost..!!


Baš vala
Strongman Strongman 00:45 18.12.2007

Re: Domaća znamenitost..!!

Dragan Vujanović

Baš vala


va istinu
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:51 18.12.2007

Re: Domaća znamenitost..!!


I to što veliš
grofisneki grofisneki 14:00 17.12.2007

Bravo!

Djilasa znam licno, i o njemu imam samo pozitivno misljenje. On je stvarno pre svega covek. Sasvim slucajno je saznao na moj rodjendan da je taj dan i zvao me da mi cestita sto je mene stvarno dirnulo, jer smo se pre toga sreli 3 puta i to uvek na nekim skupovima i razmenili par pristojnih recenica ili malo porazgovarali.
Strongman Strongman 17:09 17.12.2007

Re: Bravo!

Ili ima ili nema. On ima!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana