Život

Moleban za trešnjinu mladicu

Strongman RSS / 11.04.2011. u 16:24

Danas sutra doćiće mi na vrata neki službenik da obavi tzv "popis". Znam svoje ime, prezime, brojno stanje, za veru mogu i da oćutim, ali kako da se izjasnim šta sam po nacionalnosti. Mislim posle "Molebana za trešnjino drvce"

 

tresnja1_282196822.jpg 

 

Juče 10. aprila je održan prilično masovan skup podrške narodu Japana koji je doživeo 3 u jedan tragediju. Zemljotres, poplava i nuklearna opasnost nisu bacili na kolena ovaj izuzetno DOSTOJANSTVEN narod, koji su u najtežim trenucima pokazali ko su. Bez hrana, vode, struje, doma, porodice, .... Japanci su satima disciplinovano čekali u redu bez i jednog jedinog incidenta ma osnovne potrepštine.

85828-people-line-up-for-food.jpg 

 

To se na žalost ne može reći za deo ljudi koji su juče u Beogradu prisustvovali skupu PODRŠKE narodu Japana gde je i JP "Srbija Šume" poklanjao 1001 sadnicu japanske trešnje kao simbol neraskidivig prijateljstva i saosećanja sa narodom Japana. Nažalost došlo je do pravog ragbi melea gde su se stariji sugrađani otimali o sadnice i tom prilikom gazili i ujedali jedni druge. Bilo je i povređenih.

 

208195_1694719643109_1091351230_31502213_7154409_n_856335229.jpg 

 

Nakon ove nadrealne kolektivne bruke stvarno imam krizu identiteta i ne mogu da verujem da sam sunarodnik sa ovim palim borcima za mladice. Bez zezanja, kako da se izjasnim na sledećem popisu? 



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 16:36 11.04.2011

Strongi,

nabaci jos stotinak kila i postani sumo rvac! Tada ces znati sta si...



Yamamotoyama ima 252 kila - prava mera. Ti sebi uzmi ime Nishimoto - iz Nish.
Strongman Strongman 21:53 11.04.2011

Re: Strongi,

nsarski
nabaci jos stotinak kila i postani sumo rvac! Tada ces znati sta si...



Yamamotoyama ima 252 kila - prava mera. Ti sebi uzmi ime Nishimoto - iz Nish.


izvini bio sam u putu. Nišomoto se vozio sa Autobusoto.

Ne fali mi 10 već samo 60 kila :) i frizura
g.radicevic g.radicevic 10:31 12.04.2011

Re: Strongi,

Ti sebi uzmi ime Nishimoto - iz Nish.

si ti neki dokon pop
pa krshtavash ovdI
po blogu

bandina bandina 16:41 11.04.2011

....

strasno....je ne mogu da se opasuljim...na sta smo spali...
Strongman Strongman 22:04 11.04.2011

Re: ....

pogrešno uređen sistem samleo ljude
madoxxx madoxxx 12:07 12.04.2011

Re: ....

Ma nije to sistem...u pitanju je psihologija...daj ja da zgrabim i da budem prvi. Nazalost kod nasih najstarijih sugradjana popularno nazvanim "penzioneri". Ovde odmah da se izvinim onim penzionerima koji su fini i kulturni ljudi. Ovi drugi se svuda guraju, ali svuda.
Primer: zakazem 2 nedelje unapred kod lekara u ambulanti, treba mi uput za kardiologa. Dolazim u 7:25, jer sam prvi na spisku u 7:30. U cekaonici 15 penzionera/ki. Cekaju...Oni ne zakazuju...Dolazi doktorka (klasika 15 minuta kasnije). Sestra unaosi moj karton, jer sustinski u cekaonici nema nikog drugog ko je zakazao. Elem jedna od do tada najglasnijih penzionerki (mrzi sve i leve i desne, i japance, i marsovce, i svoje unuke....) od jednonom pocinje da "zanemocava"(za one koji su citali Srpsku Trilogiju omiljen Tasin sport). "Zlo mi je ljudi...onesvesticu se", i povede se kao da ce da padne. Ja naivan i ako sam prozvan kazem unesite je kod doktorke. Unesu nju, ali ne zatvore vrata...i iznutra se cuje, e samo joj recept za ovo, pa za ono, pa za ovo, pa za ono...jao da znate sta mi je snajka rekla, a ona komsinica kupila novu masinu... posle 30 minuta eto je izlazi visoko podignute glave. Mene ponovo doktorka proziva, al hoces jes skacu jos 3 "senior citizen" Decko (a imam preko 40 godina) jel mozemo mi samo.... Ne moze! Moj gazda ne trpi odsustvo sa posla zbog uputa. Ju kao decu da sam im ispsovao.... Udjem, zadzim se 5 minuta dobijem uput i izadjem, a penzionerka i prvog dela "prica" sa sestrom....bla...bla...bla... Ja: "gospodjo, mogu samo da overim uput a vi nastavite?...jok. Na kraju sestra pruzi ruku: Dajte ovamo i popuni mi. Za to vreme meni iza ledja ova "padavicarka" i ona sto je htela samo da uleti pre mene raspravljaju...: Eto danas niko nema postovanja...Ja da nisam fingirala da cu da se onesvestim NIKAD n bih dosla na red...E tu je mi zamalo pade mrak na oci...
Ali takvi su svuda, kad stigne prevoz prvi se oni biju da udju, u SOS marketu se biju za kesu persuna, tuku se za tresnje za koje nemaju gde da posade (svako ko je ne posadi a uzeo je trebao bi javno da dobije 10 batina na Terazijama). Razumem ih donekle, zivot im je na isteku, misle da ce biti za nesto uskraceni ako prvi i odmah ne dobiju...
Sa druge strane i mi mladji cesto umemo da "se krljamo" z bilo sta sto je jevtino/deficitarno. Ako zelimo da se pridruzimo Evropi a ne Nigeriji, moramo svim silama da se borimo protiv ovakvog ponasanja, makar se i policija koristila da "smiri" prvoborce
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:01 11.04.2011

.

Ja se izjasnjavam kao extraterrestrial.
49 41 49 41 17:03 11.04.2011

Re: .

Jelena Pavlović
Ja se izjasnjavam kao extraterrestrial.

Pridruzujem se!
mariopan mariopan 17:07 11.04.2011

Re: .

Ja u zemlju propala, nisam tu.
sesili sesili 17:11 11.04.2011

Re: .

Strašno! Bruka! Naježnim se kada neko kaže da smo "nebeski" narod.
makca92 makca92 17:31 11.04.2011

Re: .

Milan Karagaća Milan Karagaća 17:36 11.04.2011

Re: .

sesili
Strašno! Bruka! Naježnim se kada neko kaže da smo "nebeski" narod.

To što se desilo nije lepo, a dešavalo se i dešavaće se uvek kada se nešto deli džaba. Pa i kad se organizuje ono "tradicionalno lomljenje česnice" bude guranja i povređenih. To se dešava i u drugim državama i svagde tamo gde narod postane masa.
Ponašanje naših ljudi je inače tradicionalno nepristojno na javnim mestima, ispred šaltera, u autobusima, na TV, u skupštini, a osnovna karakteristika je nepoštovanje onog drugog.To je bre naš identitet kojeg neće da se odreknemo zarad te EU.Neće oni nama da menjaju naše tradicionalne navike i običaje jerbo smo mi tradicionalno veoma gostoprimljivi a samo međusobno nepodnošljivi.I šta ima neko da nam crtanjem liniha po podu ispred šaltera određuju kako ćemo da stojimo u redu, ima da idemo na šalter u grupi pa ko se jače gura.To je i kultura i fiskultura.Da ne pričamo kako vozimo kola i razgovaramo na mobilni jednom rukom a drugom trubimo do besvesti onima ispred i pored nas.Kad vidimo pešaka na pešačkom stisnemo gas i sirenu pa ako uspe da pobegne spasio se.
mikele9 mikele9 18:45 11.04.2011

Re: .

Ja u zemlju propala, nisam tu

Nikada neću pristati da se stidim za nešto što nisam, ne radim i ne bih uradio. Pun mi je qc nebeskog i gostoljubivog naroda, zlatnih viljušaka a o sekirama među braćom da i ne govorimo. Jebo narod koji bi se pobio i da se govna dele besplatno
blogovatelj blogovatelj 19:23 11.04.2011

Re: .

Nikada neću pristati da se stidim za nešto što nisam, ne radim i ne bih uradio. Pun mi je qc nebeskog i gostoljubivog naroda, zlatnih viljušaka a o sekirama među braćom da i ne govorimo. Jebo narod koji bi se pobio i da se govna dele besplatno


Tako je Mikele. To je to.
Sto bih se ja stideo sto su oni stoka.

Edit:

Stoke ima svuda, to nije nikako vezano za nacionalnu pripadnost.
Evo link ako ne verujete.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:53 11.04.2011

Re: .

Jebo narod koji bi se pobio i da se govna dele besplatno


Bas vala. A gde ce zasaditi sve te tresnje, na terase valjda. Bilo bi zanimljivo videti za jedno pet godina koji je procenat jos u zivotu, mislim tresanja ne ljubitelja istih.

antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:13 11.04.2011

Re: .

To što se desilo nije lepo, a dešavalo se i dešavaće se uvek kada se nešto deli džaba.

delenje đabe ( i ima se pravo na đabe) je jedno od najvećih mentalnih bolesti koji je ovaj narod dobio od Komunizma.
"Snađi se druže" umesto morala,čestitosti,etike, poštivanja tuđih sloboda,imovine
ko prvi vili na dedinje njegova vila, ko prvi bukvi njegova bukva.
I zato mladog broza treba utamničit,restituirat imovinu,svakog ko nasrne na tuđu imovinu deportirat na Kosovo ,,,
Strongman Strongman 22:06 11.04.2011

Re: .

I zato mladog broza treba utamničit,restituirat imovinu,svakog ko nasrne na tuđu imovinu deportirat na Kosovo ,,,


Za ovo obično banujem.

deadbeat deadbeat 00:16 12.04.2011

Re: .

mikele9

Nikada neću pristati da se stidim za nešto što nisam, ne radim i ne bih uradio. Pun mi je qc nebeskog i gostoljubivog naroda, zlatnih viljušaka a o sekirama među braćom da i ne govorimo. Jebo narod koji bi se pobio i da se govna dele besplatno

To je problem identifikacije sa nacijom - ko se ponosi Noletom, morao bi i da se stidi ovih. Zato je meni zbog Noleta drago, stidim se i ponosim samo zbog onoga sto sam uradim, a nerviram se sto delim isti zivotni prostor sa ovakvim sunarodnicima.
Posle ovoga bih pitao one naivne, ali ipak dobronamerne Čačane - da li su sigurni da je usvajanje malih Japanaca dobra ideja? Njima je u genima da mogu da se izbore sa cunamijem, ali da li bi mogli da izadju na kraj sa nama?
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 05:58 12.04.2011

Re: .

Za ovo obično banujem.

Zašto
Rim je svoje razbojnike slao preko limesa u sadašnju Rumuniju,Englezi su slali u Australiju. Kosovo je trenutno srpska zona sumraka, de Jure njena jurisdikcija de fakto sa one strane limesa.Ovde nisam mislio na albance niti da su banditi u srbiji "šiptari" . mislio sam da sve bandite srbe (i građane srbije bez obzira na versku i seksualnu orjentaciju) koji krše zakon , otimaju tuđe.uzurpiraju lične slobode i zazivaju komunizam treba protjerat sa one strane limesa (ibra)
a bogami ja bi i sve NOBe borce i generale Jna koji su čuvali ustavni poredak natjero da kopaju oko Gračanice i pjevaju "druže Tito mi ti se kunemo ,da sa ove zemlje ne idemo.....
dr.wagner dr.wagner 08:33 12.04.2011

Re: .

... jutro

antemuralis_ortodoks
delenje đabe ( i ima se pravo na đabe) je jedno od najvećih mentalnih bolesti koji je ovaj narod dobio od Komunizma.



-Aaa ... nije to od komunizma ...
... to vam je od roditelja

-Uvijek je netko drugi ... "... ovo nam je od TURAKA ..., ovo od KOMUNIZMA
... , ovo od BEČA ... , a ovo od RUSA ili AMERIKANACA ....

... , a nikada kućni odgoj


Wagner
mikele9 mikele9 08:40 12.04.2011

Re: .

To je problem identifikacije sa nacijom - ko se ponosi Noletom, morao bi i da se stidi ovih

Ni to nije tačno, ne mogu ja, niti se ponosim Noletom, zadovoljan sam i radostan zbog njegovih uspeha, ponosan može da bude samo on jer pored talenta ulaže ogroman trud. Shodno tome, ne mogu da se stidim ni za ono što nisam učinio.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:06 12.04.2011

Re: .

uzurpiraju lične slobode i zazivaju komunizam treba protjerat sa one strane limesa (ibra)
a bogami ja bi i sve NOBe borce i generale Jna koji su čuvali ustavni poredak natjero da kopaju oko Gračanice i pjevaju "druže Tito mi ti se kunemo ,da sa ove zemlje ne idemo.....

banditi su i 1940/41.godine formirali logore na Banjici, Sajmištu, Jasenovcu,Aušvicu,Dahau gde su deportovali neistomišljenike Srbe, Jevreje, komuniste.
g.radicevic g.radicevic 09:47 12.04.2011

Re: .

a nikada kućni odgoj


valjda zato shto ga nema
ovih ostalih ima
u znatnim kolichinama
jbg
banem92 banem92 09:49 12.04.2011

Re: .

Kratko i jasno rečeno. Ja to govorim decenijama unazad tako da mene ne iznenađuje stampedo koji se desio. Da ne zvuči malodušno, ja sam očekivao da će se nešto slično desiti jer - ako se svaki put kada su delili nešto bilo povređenih i poginulih, zašto sad ne bi?

Sledeći put ću uputiti krivičnu prijavu protiv svakog ko samo najavi da će nešto da daje besplatno. Ili kako se to sad moderno kaže (i naravno nepravilno): "potpuno besplatno". Ako neko najavi makar "delimično besplatno", sledi prijava.

Najava davanja nečeg besplatno je poziv na nasilje i linč.

Sad ide drugi deo priče, da nastavim sa svojom "vidovitošću". Sad će ih posaditi, pa zalivati, pa špricati... pa orezivati, pa zalivati, pa se čuditi - zašto nema trešanja? Mora biti da te japanske trešnje rađaju samo u Japanu, neće na ovoj našoj nebeskoj zemlji. Nisu kompatibilne.

I mene čudi i autor ovog teksta. Ako do sada nije bilo momenata za dvojbu oko identiteta, ovaj slučaj ne predstavlja ništa izuzetno. Moj problem je raniji: čim je naša ili "naša" vojska pokušala silom i ubijanjem da sačuva YU. Ovo s trešnjama je mizerna epizoda naspram onog što je sledilo iza '91. A biće ovog još.

Moje pitanje je: koliko tih sadnica će preživeti ovu celu torturu? Ja bih rekao ispod 10%. Možda i manje. Praktično su uništili 1000 potencijalno lepih drva kojih ionako nemamo. Bolje da su to odneli i posadili u Vojvodinu gde je pošumljenost ispod 4%.

Vitez Džedaja
wukadin wukadin 10:17 12.04.2011

Re: .

To je problem identifikacije sa nacijom - ko se ponosi Noletom, morao bi i da se stidi ovih.


Нолетом се поносим умерено (нисам, рецимо, почео да гледам тенис због њега, ни због Јелене, ни због Ане, то ми је и даље углавном досадан спорт) а са овима немам никакве везе.
Је ли бре, је ли вам је на Енглеску прва асоцијација пијани хулиган, или Черчил... или можда Дел Бој?!? А шта мислите шта је Енглезима прва асоцијација?
Маса ионако не одређује богзнашта. Проблем је што у статистичкој расподели стварно има много оних који мисле да може на муфте (мед & млеко из Европске Уније), да је птица све што лети, па онда гласају за Тадића кад им Динкић обећа 'иљаду ојра. Не тако давно се хвалио како је лагао "за виши циљ" (више њему у џепу). Ето, ако се нечега треба стидети...
wukadin wukadin 10:21 12.04.2011

Re: .

dr.wagner
... jutro

antemuralis_ortodoksdelenje đabe ( i ima se pravo na đabe) je jedno od najvećih mentalnih bolesti koji je ovaj narod dobio od Komunizma.-Aaa ... nije to od komunizma ...... to vam je od roditelja -Uvijek je netko drugi ... "... ovo nam je od TURAKA ..., ovo od KOMUNIZMA ... , ovo od BEČA ... , a ovo od RUSA ili AMERIKANACA ....... , a nikada kućni odgoj Wagner


Слажем се Вагнеру, препоручио.
Само што ни родитељи нису пали с Марса.
У том смислу, ако сам нешто бољи од масе, то могу захвалити родитељима. Донекле и околностима које други нису имали.
wukadin wukadin 10:26 12.04.2011

Re: .

Moj problem je raniji: čim je naša ili "naša" vojska pokušala silom i ubijanjem da sačuva YU.



dr.wagner dr.wagner 11:02 12.04.2011

Re: .

Pozdrav gospodine W

wukadin

У том смислу, ако сам нешто бољи од масе, то могу захвалити родитељима. Донекле и околностима које други нису имали.


-To je jedino što se na kraju kod roditelja broji ... kakva su vam djeca ...

-Svatko može nasljediti lovu , kuću ... čak i ljepotu (!) .... (ako su vam
roditelji bili "naočiti" velike su vam šanse za isto )

... eeee , ali pamet .... to čovjek mora sam ....

-A taj obrazac učenja i ponašanja dobivate od roditelja ...

-Manje zato što vam oni stalno to ponavljaju ...
... " uči sine... ..." ili " budi fin i nemoj biti budala ... ...."

... , a više oponašanjem njihovih reakcija ...

-Ma zapravo, davno sam se bavio psihologijom ... ali to ide tako nekako ..


Wagner
madoxxx madoxxx 12:24 12.04.2011

Re: .

Pr par godina bio sam u Londonu. Od ranije znam da se u Engleskoj red formira i ako u parku zastanete da posmatrate pticu na grani, iza vas kad se okrenete, stajace dvojie, troje.
Elem na stanicama javnog prevoza narod stoji u redovima i u vozila ulaze dok vozac/kondukter ne kaze dosta. Pitam ja svog domacina kako je moguce da ste vi tako uredjena drzava, a on mi isprica pricu (ne garantujem da je 100% istinita, ali sam je posle cuo iz nekoliko izvora)

U Londonu je 1829 godine uveden javni prevoz (omnibus, uvezen inace iz Francuske). Bio je objavljivan pocetak danima unapred, kao i pozicije stanica. Naravno u to doba osim "gospode"u Londonu je ziveo i veliki deo siromasnog stanovnistva, kome je ovo predstavljalo atrakciju (a i bio prema njima uperen, jer su bogati imalo sopstveni prevoz) Na prvoj stanici, prvog dana masa je (kao na tresnje) navalila, preturila omnibus i povedila kako kocijasa tako i konje. Gradonacelnik je doneo uredbu po kojoj na svakoj stanici moraju da stoje 2 policajca i nateraju (citaj biju dok se ne useru od batina) narod da stane u red...ta uredba je bila na snazi preko 70 godina (ukinuta 1909) kada je bilo jasno da je narod Londona naucio da ceka u redovima...

Naravoucenije: nije do naroda, nego do sredstava "obuke" naroda. I kod nas da stoje 2/3 pripadnika sluzbe sa izvucenim pendrecima i da dele "ni po babu ni po stricevima" remetilackim elementima...naucili bi smo se mi lako
wukadin wukadin 12:34 12.04.2011

Re: .

Па ништа, да чекамо 70 година...
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:19 12.04.2011

Re: .

banditi su i 1940/41.godine formirali logore na Banjici, Sajmištu, Jasenovcu,Aušvicu,Dahau gde su deportovali neistomišljenike Srbe, Jevreje, komuniste.

i to je opravdanje za Krcunove ruke krvave do ramena , za Minića..
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:11 11.04.2011

Ubačeni elementi

To su strani plaćenici koji su namerno ubačeni da naprave incident.
asparagus asparagus 21:10 11.04.2011

Re: Ubačeni elementi

Ja ipak mislim da su oni organizovani i finansirani iz domacih centara moci i da je 60% njih iz unutrasnjosti.



Kad vec parafraziramo izjave diktatora i njihovih guzoliza...
appendix appendix 21:34 11.04.2011

Re: Ubačeni elementi

asparagus
Ja ipak mislim da su oni organizovani i finansirani iz domacih centara moci i da je 60% njih iz unutrasnjosti.




Strongman Strongman 22:10 11.04.2011

Re: Ubačeni elementi

60% njih iz unutrasnjosti.



Šta je to unjutrašnjost? Ljudi van Beograda? Je l to znači da je glavni grad spoljašnost?
banem92 banem92 10:03 12.04.2011

Re: Ubačeni elementi

Strongman
60% njih iz unutrasnjosti.

Šta je to unjutrašnjost? Ljudi van Beograda? Je l to znači da je glavni grad spoljašnost?


Ja ne propuštam priliku da ovo spomenem baš u tom kontekstu. Baš ovim rečima. Da niste copy & paste odnekud?
Strongman Strongman 10:17 12.04.2011

Re: Ubačeni elementi

Nisam keve mi
wukadin wukadin 10:28 12.04.2011

Re: Ubačeni elementi

Milan Karagaća
To su strani plaćenici koji su namerno ubačeni da naprave incident.


Не, то су Тадићеви гласачи који нису добили хиљаду ојра, па ко вели добра је онда и садница трешње.

moderator05 moderator05 17:18 11.04.2011

Obaveštenje/molba/upozorenje

Obrisani su komentari komentatora expolicajac i sesili. Molim ih da ne počinju novi trol i upozoravam da će, ako nastave, ponovo biti obrisani.

Hvala na razumevanju i saradnji.
libkonz libkonz 17:29 11.04.2011

Šta reći

Beograđani...
bulatovic92 bulatovic92 17:40 11.04.2011

moleban


Posle onakvog ljudskog stampeda imao bih ja mnogo toga da napišem.
Ali, ko će to objaviti!
shansona shansona 18:04 11.04.2011

Re: moleban

bulatovic92

Posle onakvog ljudskog stampeda imao bih ja mnogo toga da napišem.
Ali, ko će to objaviti!

ljudskog ali samo u biološkom smislu
Strongman Strongman 22:18 11.04.2011

Re: moleban

ljudskog ali samo u biološkom smislu



poprilično tačno
mrdax mrdax 14:15 12.04.2011

Re: moleban

Strongman
ljudskog ali samo u biološkom smislu



poprilično tačno



Evo ga i snimak grabljenja

mlekac mlekac 17:49 11.04.2011

I inace

razmisljam kako da se izjasnim, a posle ovoga definitivno prelazim u Strumpfove!

Garagamela ionako imamo za izvoz...
sesili sesili 18:38 11.04.2011

Izvinjenje

Znate li za onu situaciju kada je nešto strašno, tužno, a vi počnete da se smejete? Proradi neki odbrambeni mehanizam. Otprilike se to meni desilo, jer sam zaista bila zgranuta količinom bezobzirnosti na ovom dogadjaju. Ponešto sam već napisala u vezi toga, a sada samo malo objašnjavam svoju nekulturu. Pozdrav domaćinu bloga.
bookbinder bookbinder 22:39 11.04.2011

Re: Izvinjenje

The Giggle Loop? Iz sit com-a Coupling:

predatortz predatortz 18:49 11.04.2011

Dileme,dileme...

Znam svoje ime, prezime, brojno stanje, za veru mogu i da oćutim, ali kako da se izjasnim šta sam po nacionalnosti. Mislim posle "Molebana za trešnjino drvce"


Zar par desetina dokonih penzosa može da te dovede u toliku dilemu?
Mislim da ne postoji narod koji nema ovakve 'primerke'.

Što se Japanaca tiče, jesu disciplinovani, jesu lestvicu iznad mnogih evropskih naroda. Ali,i same tragedije ujedinjuju, ljudi su solidarniji. Seti se nas za vreme bombardovanja...
skener92 skener92 19:23 11.04.2011

Re: Dileme,dileme...

a ja jos nagrdila mog dragog kada smo pravili zastavu japana. podelio je nekoliko zeralova lepim, nasmejanim devojkama i svaku poljubio u obraz. bilo mi je neugodno, takva je bila prilika da nisu nista rekla, ali nije smeo to da uradi i stvarno sam bila ljuta. a ovo ...
aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 20:05 11.04.2011

Re: Dileme,dileme...

[
Seti se nas za vreme bombardovanja...


Baš toga se i setih i ne vidim neku razliku.

I možda još neki narodi imaju ovakve "primerke" ali pitanje je i procenta. Muka mi je još uvek od ovakvih sranja. A ne deli se ni hrana, ni piće, ni odeća... da bi imali opravdanje da su gladni, žedni, goli, bosi...

Strongman Strongman 22:20 11.04.2011

Re: Dileme,dileme...

I možda još neki narodi imaju ovakve "primerke" ali pitanje je i procenta. Muka mi je još uvek od ovakvih sranja. A ne deli se ni hrana, ni piće, ni odeća... da bi imali opravdanje da su gladni, žedni, goli, bosi...


Jebala ih baš trešnja. Kladim se da pola njih nema ni dvorište gde bi mogli da je zasade.
master.dragi master.dragi 09:21 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

Jebala ih baš trešnja. Kladim se da pola njih nema ni dvorište gde bi mogli da je zasade.

tresnja se sadi u zemlju, a ne u dvoristu...
inace, ovo je bila slika mnogih naroda u proslosti, pa su onda posebnim merama, protokolima i procedurama dovodjeni u red i sada vaze za kulturne narode, a bili su stoka u proslosti, kao sto smo mi sada... zbog toga su i sprovodjene mere kako bi im se pokazalo kakav je red i zakon, neki su naucili, a neki nisu...
prica se da su za vreme ww2 nemci u beogradu iscrtali punu liniju na kolovozu i podelili ulicu na dve strane, levu i desnu, iscrtali prelaze za pesake i kaznjavali zbog prelaska ulice na zabranjenom mestu, do tada je vozio kako je ko hteo, levo, desno, cik-cak
eh, kad bi hteli da se vrate i da sprovode zakon...
Strongman Strongman 09:44 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

tresnja se sadi u zemlju, a ne u dvoristu...



Je l to provereno?
buba_truba buba_truba 09:49 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

master.dragi
tresnja se sadi u zemlju, a ne u dvoristu...

Ne pričaj!?! A zemlje ima u dvorištu, šumi, na njivi... a može da se udene i u saksiju, a?
Kako god, poenta ti je do jaja.
master.dragi master.dragi 11:43 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

Ne pričaj!?! A zemlje ima u dvorištu, šumi, na njivi... a može da se udene i u saksiju, a?
Kako god, poenta ti je do jaja.

poenta je da ne moras da imas dvoriste da bi zasadio tresnju, dovoljno je parce zemlje i briga o vocki...
izgleda da si ti stvarno truba
buba_truba buba_truba 12:01 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

master.dragi
izgleda da si ti stvarno truba

100%. Radi ravnoteže je to dobro, zamisli da smo svi masteri.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:45 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

master.dragi
Ne pričaj!?! A zemlje ima u dvorištu, šumi, na njivi... a može da se udene i u saksiju, a?
Kako god, poenta ti je do jaja.

poenta je da ne moras da imas dvoriste da bi zasadio tresnju, dovoljno je parce zemlje i briga o vocki...
izgleda da si ti stvarno truba


Parce zemlje i ovece parce neba..
Tresnja ima gigantsku krosnju i ne sadi se ni po parkovima cesto iz tog razloga jer zahteva veliki prostor.

Osim ako nije neka patuljasta sorta ili da je kusa, jadna, sisana na celavo svake godine.

Nije mi jasna ni ta akcija poklanjanja mladica tresnje gradjanima u vezi sa Japanom, zar ne bi, sto rekao neko vec, bilo daleko lepse zasaditi na nekom vecem prostoru (eto u Vojvodini recimo) sve te sadnice i obeleziti kao uspomenu i saucesce sa Japanom, bila bi to divna i slikovita atrakcija i kao sto rekoh lepa uspomena.

Ovako imamo, za tu istu uspomenu, ruznu sliku gradjana koji se tuku, gaze i ponizavaju bez ikakve potrebe (ok ima takvih uvek i svuda ali treba li praviti jos ekstra prilike da se pokazu na delu?).

Mislim, ko je to ovako osmislio ili je budala ili oveci sadista.


Edit: za saksiju





madoxxx madoxxx 14:05 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

Islo je na vestima 2 dana ranije da uzimaju samo ljudi sa dvoristima, i da se ne sadi po saksijama...ali penzosima je tresnja ko 1000 dinara
buba_truba buba_truba 14:29 12.04.2011

Re: Dileme,dileme...

apacherosepeacock
Mislim, ko je to ovako osmislio ili je budala ili oveci sadista.

Budala, definitivno.
zoja444 zoja444 19:27 11.04.2011

kriva je sreca

da uz mladice nije isla prica kako tresnjino drvo donosi srecu, prosperitet i blagostanje onima koji ce se naci ispod njenog cveta, ne bi bilo ovakvih slika.

srecom da nije bilo nastradalih. a da je bruka, bruka je. i sto je najgore, opet bi se isto ponovilo.
arianna arianna 20:01 11.04.2011

Re: kriva je sreca

mene interesuje šta bi bilo da su se kojim slučajem delile sadnice japanske jabuke ili neke druge egzotičnije biljke, koje nema u našim krajevima ili su im sadnice skuplje od trešnje?

da uz mladice nije isla prica kako tresnjino drvo donosi srecu, prosperitet i blagostanje onima koji ce se naci ispod njenog cveta, ne bi bilo ovakvih slika.


slažem se :)
e, a zamisli da se neko od mozgova eko kampanji doseti pa osmisli priču kako 100 sakupljenih i ubačenih u kontejnere za reciklažu, plastičnih flaša, produžava život za mesec dana i obezbedjuje prosperitet i napredak u životu ....gde bi na kraj bio

ma propaganda je čudo, naročito u pametnim rukama
zoja444 zoja444 20:05 11.04.2011

Re: kriva je sreca

e, a zamisli da se neko od mozgova eko kampanji doseti pa osmisli priču kako 100 sakupljenih i ubačenih u kontejnere za reciklažu, pastičnih flaša, produžava život za mesec dana i obezbedjuje prosperit i napredak u životu ....gde bi na kraj bio



rikelme rikelme 20:00 11.04.2011

Jel' bi opet uradio isto ?

Verujem da je ovo samo jedno u nizu razočarenja u Srbiju i naš narod od kad si se vratio iz "zemlje velike". Reci mi iskreno, jesi li se od povratka preispitivao i jel' ti je padala na pamet pomisao da si možda napravio grešku kad si odlučio da se vratiš ?

Pitam, jer i ja (bar za sada) isto planiram da se (nekad) vratim...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 11.04.2011

Re: Jel' bi opet uradio isto ?

rikelme
Verujem da je ovo samo jedno u nizu razočarenja u Srbiju i naš narod od kad si se vratio iz "zemlje velike". Reci mi iskreno, jesi li se od povratka preispitivao i jel' ti je padala na pamet pomisao da si možda napravio grešku kad si odlučio da se vratiš ?

Pitam, jer i ja (bar za sada) isto planiram da se (nekad) vratim...


Glup uči na svojim greškama, a pametan na tudjim.
Strongman Strongman 22:26 11.04.2011

Re: Jel' bi opet uradio isto ?

Verujem da je ovo samo jedno u nizu razočarenja u Srbiju i naš narod od kad si se vratio iz "zemlje velike". Reci mi iskreno, jesi li se od povratka preispitivao i jel' ti je padala na pamet pomisao da si možda napravio grešku kad si odlučio da se vratiš ?



Odlično pitanje. Kao što znamo nisam neki vojnik partija na vlasti ali se zaista nisam pokajao. Naprotiv. Naučio sam na zapadu sa radim i da budem uporan i samo primenio ovde. Imam dovoljno kvaliteta, hvala bogu, da i ovde "pomrđujem".

Stavka po stavka, deca, supruga, roditelji, ja, ... sve mi je bolje. Čak mi je i posao bolji mada je manji standard ali sam i dalje u istoj ekonomskoj klasi - bulja

rikelme rikelme 01:07 12.04.2011

Re: Jel' bi opet uradio isto ?

Drago mi je što čitam ovakav odgovor, neka tako bude i u budućnosti...
A ja ću još malo sačekati, pa ponovo na papir staviti za i protiv, sabrati, oduzeti pa videti.
aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 20:09 11.04.2011

Japanci i mi

Japanci su juče izašli na LOKALNE IZBORE!
Mi nikada nećemo biti ni mrvica od Japanaca.
mrdax mrdax 20:37 11.04.2011

Sva sreca

Sta bi bilo da se delilo nesto malo vrednije.



Dvadeset sekundi kasnije

sixx sixx 20:56 11.04.2011

Bez zezanja, kako da se izjasnim...

Prilično mučan utisak je na mene ostavila ova vest, ali više zbog slike nego zbog događaja samog. Akteri me asociraju na mitinge podrške vođi iz devedesetih.

Nisam uspeo da nađem vest od pre nekoliko godina, ali ću prepričati: U hotelu "Plaza" u NYC je organizovana dobrotvorna večera, ne znam za šta, na kojoj su se oko stola sa specijalitetima od morskih plodova gosti bukvalno potukli, jer je to bilo delo nekih jako poznatih kuvara, a nije bilo baš neograničene količine. A najjeftinija "ulaznica" je bila $ 10.000,-

Izjasni se kako hoćeš, jer kad izbiju niske strasti, svi su isti.
ivana23 ivana23 21:10 11.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

sixx
Izjasni se kako hoćeš, jer kad izbiju niske strasti, svi su isti.

Tacno.

If you thought any Black Friday experience you had was beyond ridiculous, just consider yourself lucky no one died (though many people find themselves dying on the inside.)

Alas, that is exactly what happened back in 2008 at a Long Island Wal-Mart. A few facts to convey this incident: over 2,000 people trampled into the store five minutes before scheduled to open. The store never in fact opened. The crowds opened it themselves, chanting push the doors in. And they did, knocking the doors off their hinges and literally basting it apart.

It was rumored that the employees all of sudden had to make a human chain to slow down the crowds that kept pouring. Not effective. Turned out the crowds ended up being a lethal Red Rover and they trampled a 34 year old temporary employee.

As other Wal-Mart employees tried to help the man, the crowds knocked them over as well all the while pummeling the downed man to death. When police and paramedics arrived, people kept pushing past them. When police forced the store to close, people kept pushing past them. Their excuse? I was in line since Friday morning! For 20 dollars off a PS3.


You can’t get more cold-hearted than that.



Naravno, ne opravdavam jucerasnja desavanja oko podele tih tresnji, ali svuda na planeti se to desava, nismo nikakav egzemplar.
Treba samo pratiti desavanja u svetu, pa i u samom Japanu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:21 11.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

sixx
Prilično mučan utisak je na mene ostavila ova vest, ali više zbog slike nego zbog događaja samog. Akteri me asociraju na mitinge podrške vođi iz devedesetih.

Nisam uspeo da nađem vest od pre nekoliko godina, ali ću prepričati: U hotelu "Plaza" u NYC je organizovana dobrotvorna večera, ne znam za šta, na kojoj su se oko stola sa specijalitetima od morskih plodova gosti bukvalno potukli, jer je to bilo delo nekih jako poznatih kuvara, a nije bilo baš neograničene količine. A najjeftinija "ulaznica" je bila $ 10.000,-

Izjasni se kako hoćeš, jer kad izbiju niske strasti, svi su isti.


Jasno, i uvek je tako kad ima manje "dobara" nego zainteresovanih.

Pa sta se cudite, kada imate nagib, lopta ce uvek da se kotrlja nizbrdo, a ne uzbrdo...I onaj ko to jos nije shvatio, on neka se i dalje cudi, a onaj ko je shvatio organizovace teren tako da dobije rezultat koji zeli.

Otuda u tom tzv. civilizovanom svetu kultura redova, cekanja i strpljenja. Udjes u samoposlugu (Amerika), a tamo ispred delikatesa gde musterije usluzuju prodavci, automat iz koga se izvlaci papiric sa brojem. Uzmes broj, kaze 68, a prodavac usluzuje br. 63. Znas da ima jos 5 do tebe. I nema seme da neko pre tebe dodje na red. A nema Vas hiljadu da uzmete besplatan sir, vec eventualno desetak za sir ili sunku koja se placa. Pa eto, oni ipak nasli za shodno da uredjuju musterije linearno.
Slicno u Nemackoj. Odes u opstinu, a tamo opet dobijes broj, samo sad sa plafona visi ekrancina koja pokazuje koji broj je sledeci na redu.
I oni izgleda nemaju poverenja da ce narod sam da se organizuje.

I tako godinama. Cekanje u redu se uci. Poverenje u red i poredak se uci. Pa kad se nauci, onda tek se moze ocekivati da ce ljudi stati u red i kad nema brojeva, i kad je prirodna nepogoda.

A od koga smo mi imali da naucimo, kad nas svaki, ali svaki put uce i nauce da se ne isplati postovati pravila, nego samo i iskljucivo ici preko reda i mimo propisa.
Jedini koji se usudio da pipne nas mentalitet - Djindjic - nije vise medju nama, a ostale to vise ne zanima.
Samo garantujem da se svi sa tog skupa slazu sa autorom bloga - da je ovaj "narod stoka jedna grdna"...
zilikaka zilikaka 21:33 11.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

. Cekanje u redu se uci. Poverenje u red i poredak se uci. Pa kad se nauci, onda tek se moze ocekivati da ce ljudi stati u red i kad nema brojeva, i kad je prirodna nepogoda.

A od koga smo mi imali da naucimo, kad nas svaki, ali svaki put uce i nauce da se ne isplati postovati pravila, nego samo i iskljucivo ici preko reda i mimo propisa.

Strongman Strongman 22:33 11.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

Otuda u tom tzv. civilizovanom svetu kultura redova, cekanja i strpljenja

I tako godinama. Cekanje u redu se uci. Poverenje u red i poredak se uci. Pa kad se nauci, onda tek se moze ocekivati da ce ljudi stati u red i kad nema brojeva, i kad je prirodna nepogoda.

A od koga smo mi imali da naucimo, kad nas svaki, ali svaki put uce i nauce da se ne isplati postovati pravila, nego samo i iskljucivo ici preko reda i mimo propisa.
Jedini koji se usudio da pipne nas mentalitet - Djindjic - nije vise medju nama, a ostale to vise ne zanima.
Samo garantujem da se svi sa tog skupa slazu sa autorom bloga - da je ovaj "narod stoka jedna grdna"...

žžpotpis
filantrop filantrop 03:29 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...


Ivana
Naravno, ne opravdavam jucerasnja desavanja oko podele tih tresnji, ali svuda na planeti se to desava, nismo nikakav egzemplar.


moze li se, u tom slucaju ocekivati odsteta, bas kao i svuda na planeti?




Wal-Mart to avoid criminal charges in stampede death; Jdimytai Damour's family not happy
BY HENRICK KAROLISZYN AND DAVE GOLDINER
DAILY NEWS WRITERS
Wednesday, May 06, 2009
Wal-Mart agreed to implement new security plans and pay $1.2 million to avoid criminal prosecution in the trampling death of a Long Island security worker at a Black Friday sale.

The retailing giant also set aside $400,000 to compensate the family of victim Jdimytai Damour, 34 and other injured victims, although the dead man's relatives rejected the offer as "shameful."

"This agreement does more than any criminal prosecution could ever accomplish," said Nassau County District Attorney Kathleen Rice.

Damour's lawyer blasted Rice for allowing Wal-Mart to buy its way out of the case and failing to notify the victim's family of the deal.

"The ability of Wal-Mart to dictate the results of this criminal investigation demonstrates the epitome of corporate arrogance," said Andrew Libo, the family's lawyer. "Justice is not for sale."



http://articles.nydailynews.com/2009-05-06/news/17922670_1_wal-mart-wal-jdimytai-damour
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:21 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

Naravno, ne opravdavam jucerasnja desavanja oko podele tih tresnji, ali svuda na planeti se to desava, nismo nikakav egzemplar.



Teško da od ovog molebana u Beogradu može niže da se padne.
ivana23 ivana23 08:56 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

filantrop
Ivana
Naravno, ne opravdavam jucerasnja desavanja oko podele tih tresnji, ali svuda na planeti se to desava, nismo nikakav egzemplar.

moze li se, u tom slucaju ocekivati odsteta, bas kao i svuda na planeti?
(...)
"The ability of Wal-Mart to dictate the results of this criminal investigation demonstrates the epitome of corporate arrogance," said Andrew Libo, the family's lawyer. "Justice is not for sale."


Posteno govoreci, ne radi se ni o kakvoj odsteti, vec o izbegavanju krivicnog gonjenja. Neka i ovdasnje 'zrtve' pokusaju sa pokretanjem postupka protiv organizatora narecenog desavanja.
wukadin wukadin 10:31 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

Cekanje u redu se uci.


Био у НР Кини кратак курс тога, па се један гласач ДС нешто ишчуђавао, ругао, и то му је био доказ да је Кина јадна, а Америка ће увек владати светом.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:55 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

filantrop

Ivana
Naravno, ne opravdavam jucerasnja desavanja oko podele tih tresnji, ali svuda na planeti se to desava, nismo nikakav egzemplar.


moze li se, u tom slucaju ocekivati odsteta, bas kao i svuda na planeti?

...

http://articles.nydailynews.com/2009-05-06/news/17922670_1_wal-mart-wal-jdimytai-damour


Pa evo, nema boljeg dokaza ko je odgovoran - cak i krivicno. Organizator, a ne "rulja".
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:25 12.04.2011

Re: Bez zezanja, kako da se izjasnim...

. Cekanje u redu se uci. Poverenje u red i poredak se uci. Pa kad se nauci, onda tek se moze ocekivati da ce ljudi stati u red i kad nema brojeva, i kad je prirodna nepogoda.

nebi verovalo/la ali to može da opstane samo ako postoje benefiti zbog toga ,kao i kazne za nepoštivanje. benefit ne može biti da ispadneš makgarac, niti kazna da će ti neko eventualno opsovat majku.a red ima smisla ako ima za sve
ako nema za sve ,a svi "imaju pravo" red se raspada.
sixx sixx 21:42 11.04.2011

Vođe

Mene nije sramota zbog pripadnosti srpskom narodu (dobro, jeste malo...).

Ustvari me je veoma sramota od toga ko su nam istaknuti pojedinci, vođe, pastiri. Oni koji bi trebalo da su lideri ( "u regionu, a i šire" ) su bagra i šljam neopevani, uz retke uglavnom ubijene izuzetke, svih poslednjih 200 godina. A pre toga nekoliko vekova nije bilo nikakvih.

Bolje nismo ni mogli da ispadnemo.
Marko Jevtic Marko Jevtic 22:01 11.04.2011

jbt

koja smo mi zemlja
Strongman Strongman 22:38 11.04.2011

Re: jbt

Marko Jevtic
koja smo mi zemlja


Samo partizanovci umeju da budu disciplinovani i kulturni na košarkaškim utakmicama i to je sve
itsallchemistry itsallchemistry 13:03 12.04.2011

Re: jbt

Strongman
Marko Jevtic
koja smo mi zemlja


Samo partizanovci umeju da budu disciplinovani i kulturni na košarkaškim utakmicama i to je sve



A sad ode ovaj blog u sasvim druge vode....svi sad u zaklon od zvezdasa i partizanovaca
fantomatsicna fantomatsicna 22:24 11.04.2011

Trešnjo moja

predji na drugoga..Juče ponovo zemljotres u Japanu...
kaplarm kaplarm 22:38 11.04.2011

tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

Ljudi pa ovo je najnormalnija pojava, aj ove godine cu usnimiti kako izgleda borba za uzimanje vrbinog drveta za Vrbicu ispred crkve, jedna omanja grancica koja se stavlja kao vencic na glavu. A ova tresnja moze i da se posadi, pa da rodi, pa da se proda plod..............Svasta ova tresnja moze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:14 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

kaplarm
Ljudi pa ovo je najnormalnija pojava, aj ove godine cu usnimiti kako izgleda borba za uzimanje vrbinog drveta za Vrbicu ispred crkve, jedna omanja grancica koja se stavlja kao vencic na glavu. A ova tresnja moze i da se posadi, pa da rodi, pa da se proda plod..............Svasta ova tresnja moze.


A dal' mogu svi Srbi da stanu ispod te trešnje?!
ivana23 ivana23 08:42 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

kaplarm
Ljudi pa ovo je najnormalnija pojava, aj ove godine cu usnimiti kako izgleda borba za uzimanje vrbinog drveta za Vrbicu ispred crkve, jedna omanja grancica koja se stavlja kao vencic na glavu. A ova tresnja moze i da se posadi, pa da rodi, pa da se proda plod..............Svasta ova tresnja moze.


Ti ne citas komentare... japanska tresnja nema jestiv plod. To je dekorativno drvo!
Strongman Strongman 08:44 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

Ti ne citas komentare... japanska tresnja nema jestiv plod. To je dekorativno drvo!



U duhu "ko kog prehebe" i taj plod bi bio predmet trgovine.
kaplarm kaplarm 09:10 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

ivana23
kaplarm
Ljudi pa ovo je najnormalnija pojava, aj ove godine cu usnimiti kako izgleda borba za uzimanje vrbinog drveta za Vrbicu ispred crkve, jedna omanja grancica koja se stavlja kao vencic na glavu. A ova tresnja moze i da se posadi, pa da rodi, pa da se proda plod..............Svasta ova tresnja moze.


Ti ne citas komentare... japanska tresnja nema jestiv plod. To je dekorativno drvo!


Lepo napisah : " svasta ova tresnja moze "
Jukie Jukie 09:26 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

ivana23

japanska tresnja nema jestiv plod. To je dekorativno drvo!

Kako izgleda taj plod japanske trešnje? Kod nas ima dosta nekih raznih dženerika i sličnih biljaka, a plodovi su ponekad dosta različiti od drveta do drveta. Ja sam za vreme bombardovanja brao i jeo te plodove (baš su bile rodile te godine)
ivana23 ivana23 09:44 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

Postoji šesnaest osnovnih vrsta i mnogo više podvrsta stabala trešnje. Gotovo sve podvrste rađaju prekrasne cvjetove na granama bez lišća. Prve cvatu grane jednostavnih bijelih i rozih cvjetova. Nakon toga će slijedeće procvasti grane duplih cvjetova koje će potrajati oko četrnaest dana. Drveće japanske trešnje ne donosi plodove, a samo nekoliko podvrsta rađa male crvene izdanke.

hana-mi
Jukie Jukie 09:55 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

ivana23
Postoji šesnaest osnovnih vrsta i mnogo više podvrsta stabala trešnje. Gotovo sve podvrste rađaju prekrasne cvjetove na granama bez lišća. Prve cvatu grane jednostavnih bijelih i rozih cvjetova. Nakon toga će slijedeće procvasti grane duplih cvjetova koje će potrajati oko četrnaest dana. Drveće japanske trešnje ne donosi plodove, a samo nekoliko podvrsta rađa male crvene izdanke.hana-mi

Mislim da ovaj izvor baš nije preporučljiv jer ima čudnu terminologiju. Prvi put čujem da drvo rađa izdanke (a za cvetove nisam siguran).
ivana23 ivana23 10:28 12.04.2011

Re: tresnjo moja tresnjice padni mi na latice.

Jukie
Mislim da ovaj izvor baš nije preporučljiv jer ima čudnu terminologiju. Prvi put čujem da drvo rađa izdanke (a za cvetove nisam siguran).


Pokusaj ti da nadjes bolji izvor.

doctor.blog doctor.blog 22:41 11.04.2011

:/

Stidim se!
madoxxx madoxxx 14:07 12.04.2011

Re: ***

Mojne...pasce ista ideja ovim nasima na pamet ako vide
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:46 11.04.2011

Ne trešnjina mladica, već nagodba Cecina!

Najpre se Dedinje otelo od Beograda i Srbije, a onda su počele otimačine!
Nije najveći skandal otimačina oko trešnjinih mladica, već Cecina nagodbačina sa tužilaštvom! To je prava Srbija: licemerna, potkupljiva, silikonski pravedna, estradno ustrojena i pilećim pamćenjem pelcovana!
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 06:20 12.04.2011

Ne trešnjina mladica, već nagodba Cecina!

Najpre se Dedinje otelo od Beograda i Srbije, a onda su počele otimačine!

Aj jedno iskreno pitanje. Cecina kuća na dedinju je kupljena. Lova nije nastala legalno ali Arkanu ne može da se sudi više,ali sam čin stjecanja kuće je legalan(kupovina).Sa druge strane hrpa kuća na Dedinju je oteta ,deca bandita i dalje žive u njima ,tu nema čak ni nagodbe,
recimo "divan" primer je kako je do kuće došao general brozovih hordi Veljko Kovačević
ne vidim da ste se nešto satrli u ispravljnju pravde. a čvarkan je samo nastavio obiteljske tradicije firme u koj mu je otac radio.
A kad smo već kod utaje poreza mislite li da svi kafići plaćaju pdv na svaki račun,da lažni invalidski penzići ne rade na crno. tu vam je bolest društva u "opštosti" muljanja sa porezom.ali isto tako muljanje poreza može biti i pravedno jer zašto bi država uzimala vaš novac i davala ga drugome (finasiranje sporta,kulture,crkve,raznih nadrijavnih priredbi, penzije za one koji nisu od svog profita uplaćivali u fond,penzije partizanima) država ne troši pare transparentno niti građani mogu upravljat svojim novcem.Prodaš bika na vašaru i ne platiš porez , prodaš fudbalera i ne platiš porez u čemu je razlika.
mili92 mili92 02:43 12.04.2011

Da

Mnogo volem štrudlu sa trešnjicama.
legalizacijabg legalizacijabg 02:51 12.04.2011

masa

Ovo me podsetilo,na tipa u službenom automobilu koga sam danas video,na parkingu,očigledno skoro zaposlenog,koji je drzao upaljen auto VIŠE OD POLA SATA!bez ikakve potrebe!
znači,to je to nešto,sadističko,i nedostatak kolektivne svesti o disciplini i normalnosti.to neko štetočinstvo,grabež i prevashodna misao, kako da zajebeš druge oko sebe.suština je u distorzijama kolektivnog mentaliteta,izazvanih opštom situacijom, koja neprestano traje od 45'na ovamo.

Što ne isključuje uticaj turske okupacije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana