Društvo| Sport

otvoreno pismo

antioksidant RSS / 15.08.2011. u 17:29

... molba, kuku lele i ostalo...

sportskom drustvu crvena zvezda (skupstini, upravnom odboru (pismenom delu))

 

posle decenijske agonije kosarkaskog kluba crvena zvezda pojavila se prica o solomonskom resenju "reorganizacije i sanacije duga" dok se ime iznajmljuje? (poklanja!) kosarkaskom klubu iz zeleznika (koji posle visegodisnjeg razvijanja kvalitetne infrastrukture zeli sebi da obezbedi i navijacku bazu). po recima bivseg ministra rudarstva i energetike petra skundrica, fmp zeleznik se preimenuje u "crvena zvezda beograd" (verovatno da bi se razlikovao od kluba "crvena zvezda" iz beograda) i nastavlja dalje svojim putem (uz preuzimanje par kvalitetnih igraca crvene zvezde) dok se kosarkaski klub "crvena zvezda"...

taj deo ostaje nejasan... sta se desava sa kosarkaskim klubom "crvena zvezda"?

 

cinjenica je da kk "crvena zvezda" duguje 14 miliona eura. hajde da na trenutak ostavimo na strani pitanje ko je i kako, svojim kvalitetnim rukovodjenjem napravio pomenuti dug? hajde za trenutak da odgovorimo na pitanej - sta je to "crvena zvezda"? da li je to pravno lice (upisano u registar agencije za privredne registre) ili je to nesto drugo? da li je to (sto ne znamo sta je) vlasnistvo petra skundriza, zivorada andjelkovica, mirka pavlovica.. (i ko se vec jos tamo "dogovarao" sa covicem) pa da se tako "poklanja"?

 

hajde da probamo iz pocetka

 

kk "crvena zvezda" duguje 14 miliona eura.

onim sto je nazvano "planom reorganizacije i saniranja duga" samo je odlozeno gasenje kluba (ko misli da ce klub koji ne radi nista za 5 godina "otplatiti" 14 miliona eura duga zna o finansijama nesto sto ja ne znam - zato verovatno i pravi karijeru kroz stranacku infrastrukturu). poverioci su izvisili za novac koji im se duguje u svakom slucaju.

 

covic ce pokusati da svoju "praznu limenku", kk fmp iz zeleznika napuni simulacijom "sustine" - navijackom ljubavlju

 

a oni koji su oteli pravo da "vode" klub se mogu podiciti jos jednim fantasticnim porazom. ko je njih upoznao ni smrt mu nece pasti tesko. zato - likvidirajte klub!!!!!

 

i da - zasto pisem ovo pismo? ne znam. ne ocekujem ikakvu reakciju na njega

 

sta hocu oim pismom? - molim svakog koga ce pitati (cisto formalno pitati) da verifikuje ovaj sumanuti dogovor - da ga odbije. na nivou skupstine, upravnog odbora sportskog drustva ili na bilo kom drugom nivou... bilo kad i bilo gde.

 

jedino sto je moralno cisto - jeste likvidacija kluba i pocetak iz beton lige. a covic nek se igra u svom fmp-u i nek pronadje drugog ko ce mu puniti dvoranu da gleda njegovu investiciju

za covica kosarka je posao (i on je dobar u tom poslu nesporno) ali za navijati je potrebno nesto drugo...

 

 



Komentari (31)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:34 15.08.2011

dodatni taster

ne preporucujem tekst...

newyorkcity.boy newyorkcity.boy 18:58 15.08.2011

Volim svoju Zvezdu

Da se mi tu ne lazemo...Nesto je moralo da se desi u KK Crvenoj zvezdi,tonemo iz godine u godinu.Nema Evrope,nema Jadrana pa sta mi trazimo u tom sportu.Mozda je ipak ovo najbolje jer ja VOLIM SVOJU ZVEZDU
antioksidant antioksidant 19:08 15.08.2011

Re: Volim svoju Zvezdu

Mozda je ipak ovo najbolje jer ja VOLIM SVOJU ZVEZDU

pa sta je resenje? ako volimo zvezdu da pocnemo da navijamo za fmp?
newyorkcity.boy newyorkcity.boy 20:05 15.08.2011

Re: Volim svoju Zvezdu

antioksidant
Mozda je ipak ovo najbolje jer ja VOLIM SVOJU ZVEZDU

pa sta je resenje? ako volimo zvezdu da pocnemo da navijamo za fmp?


Pa bolje i tako nego da ne postojimo nikako.
antioksidant antioksidant 20:10 15.08.2011

Re: Volim svoju Zvezdu

newyorkcity.boy
antioksidant
Mozda je ipak ovo najbolje jer ja VOLIM SVOJU ZVEZDU

pa sta je resenje? ako volimo zvezdu da pocnemo da navijamo za fmp?


Pa bolje i tako nego da ne postojimo nikako.

pa sta je ikoga do sada sprecavalo da navija za fmp? kakve veze ima fmp )crvena zvezda beograd) sa crvenom zvezdom? da li je clan sportskog drustva? nije. da li se fmp fuzionisao sa zvezdom? nije. oba tima nastavljaju da postoje. jedan u limbu sa dugovima cekajuci gasenje a drugom se daju igraci, pionir (i to bez dugovanja ka pioniru jer oni ostaju crvenoj zvezdi) a vidim da ce i i "navijaci" otici tamo...
nije to nacin da se sahrani klub koji je 15 puta bio nacionalni sampion
Colin_bgd Colin_bgd 19:19 15.08.2011

Nije za radovanje...

Da su, kad je trebalo, zaista i poceli iz beton lige danas bi finansijska kriza KKCZ verovatno bila proslo vreme, i klub bi verovatno postojao. Ali, kako se kod nas nikad ne propusta prilika da se upropasti sve sto se moze, doslo je do ovoga. Ne volim zvezdicu, naravno, ali jedno je kad gube, ispadaju iz lige, pobedjujemo trojkama iz auta, a drugo kad siledzije i mafijasi samo seku sve ispred sebe... Iskreno mi je zao, ali imam ideju za koga da navijate ako necete za FMP... za... Mega Vizuru...
antioksidant antioksidant 19:31 15.08.2011

Re: Nije za radovanje...

a drugo kad siledzije i mafijasi samo seku sve ispred sebe...

obrati panju na ovo...

Око 18 часова на вратима Медија центра на Маракани створила се гужва, сви су чекали у реду да попуне приступницу Црвеној звезди и одмах потом добијали чланску карту. Центар збивања се потом преселио иза затворених врата, где су нови и стари чланови клуба (њих 188) бирали Скупштину трофејног клуба. Само су се повремено чули аплаузи, што је јасно говорило да све тече у најбољем реду.

mislim da ni ovima koji su glasali nije do kraja jasno da li je zvezda fmp ili obratno ili je nesto sasvim trece...

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:12 15.08.2011

Re: Nije za radovanje...

Iskreno mi je zao, ali imam ideju za koga da navijate ako necete za FMP... za... Mega Vizuru...

Samo ti navijaj za svoje i pusti nas.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:57 15.08.2011

.

onim sto je nazvano "planom reorganizacije i saniranja duga" samo je odlozeno gasenje kluba


apsolutno!
pod ovakvim uslovima kk 'crvena zvezda' ne postoji , a fmp ili ti sad : kk ' crvena zvezda beograd' - zivi sa novim imenom,pionirom,igracima i (valjda) navijacima .

sad eto mi treba da cekamo kao 5 godina kada ce zvezda 'bez srca' da postane - kk crvena zvezda (ili da osnivamo novu kosarkasku selekciju pa iz betona valjda na parket ?

in heaven =)
niccolo niccolo 20:02 15.08.2011

Re: .

ili da osnivamo novu kosarkasku selekciju pa iz betona valjda na parket ?

А зар није ”преживљавање” те некадашње Звезде баш због тога да не би могао да се појави неко нови са именом КК Звезда? Додуше нисам детаљно пратио па мош’ бити да нисам правилно схватио...
antioksidant antioksidant 20:07 15.08.2011

Re: .

А зар није ”преживљавање” те некадашње Звезде баш због тога да не би могао да се појави неко нови са именом КК Звезда?

to je samo da bi se simuliralo da je fmp u stvari crvena zvezda
fmp (sada poznat kao "crvena zvezda beograd" nece biti clan sportskog drustva - clan sportskog drustva je "crvena zvezda" koja ima samo dug od 14 miliona eura i racun u blokadi (pretpostavljam da je "dogovor" da fmp uplacuje novac i tokom 5 godina vrati dugove sto je 188 clanova (i novih i starih ) aplauzom pozdravilo)
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:20 15.08.2011

Re: .

nist' nicolo, ostalo je samo da sacekamo 5 godina i da istrcimo na kalis s' majicama 'crvena zvezda' ima tu nas par u kraju redovno pikamo basket (sponzor za pocetak ce nam biti neki 'provereni zvezdas' i kroz narednih 5 godina cemo valjda dogurati do srpske lige,a onda ce drugi 'provereni zvezdas' sa vise kinte da ulozi u nove igrace i eto nas tamo gde smo bili juce, akomerazumes?

ukratko-povuceni smo za onu stvar i sad je ostalo samo da cekamo ili da delamo!?
tu se slazem s' AO-om , dok su 'vizionari' u sd 'crvena zvezda' mozemo samo da lagano protestvujemo (a najverovatnije da cekamo tih 5 godina...a mozemo i da prestanemo pratimo kosarku =)
niccolo niccolo 20:22 15.08.2011

Re: .

sto je 188 clanova

Те скупштине спортских екипа су типичан некадашњи раднички савет - 90% њих тамо нема благе везе с животом...
antioksidant antioksidant 20:32 15.08.2011

Re: .

niccolo
sto je 188 clanova

Те скупштине спортских екипа су типичан некадашњи раднички савет - 90% њих тамо нема благе везе с животом...

nik, nisi skapirao - 188 clanova kluba koji su izabrali 35 clanova skupstine
edit: meni se cini da su tamo svi savrseno dobro znali sta hoce nije tu niko zalutao
niccolo niccolo 20:44 15.08.2011

Re: .

188 clanova kluba koji su izabrali 35 clanova skupstine

ааа...ништа ми није јасно
antioksidant antioksidant 20:52 15.08.2011

Re: .

ааа...ништа ми није јасно


Већ после 20 минута први део, био је завршен – Црвена звезда је добила нових 35 чланова Скупштине. Како се могло чути, сви су изабрани без гласа против, односно само је неколико чланова било суздржано. Уследила је пауза од 15 минута, а затим поново иза затворених врата одржана је Скупштина трофејног клуба у новом сазиву. Живорад Анђелковић је председник Скупштине.

ako ti ni posle ove slike nista nije jasno onda....


covic, skundric, sovrovic... trojka za basket
niccolo niccolo 21:06 15.08.2011

Re: .

ako ti ni posle ove slike nista nije jasno onda....

Ма јасна је мени слика и око слике и зашто је тако ишло, него ми није јасно шта је то од 188 чланова, то што је бирало скупштину
antioksidant antioksidant 21:17 15.08.2011

Re: .

шта је то од 188 чланова,

clanovi kluba (bilo je i sveze upisanih) a statut nemam (tu bi se videlo ....)
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:16 15.08.2011

Re: .

Čekaj, bre. Svi kukamo da su prethodne garniture (mafijaške ili ne) upropastile Zvezdu. A sada je predsednik Skupštine Žika Pauk koji je nekada vodio klub. Ko ovde koga hebe?
abrasax abrasax 00:18 16.08.2011

Re: .


Koju Zvezdu?
antioksidant antioksidant 10:03 16.08.2011

Re: .

Svi kukamo da su prethodne garniture (mafijaške ili ne) upropastile Zvezdu

svako ko nije u 188 nema pravo da kuka
moze samo da navija za fmp
abrasax abrasax 00:12 16.08.2011

Evo sad će, iskipeće

za covica kosarka je posao (i on je dobar u tom poslu nesporno) ali za navijati je potrebno nesto drugo...

Slažem se. Na primer, poznavanje situacije.

( Onaj Čović?
Sa ili bez navodnika?
Šta znači poverenik u trgovinskom sporazumu () itd. )

Ma, mene te pravne začkoljice smaraju. Trange-frange, ko bi sve to pratio. Treba svesti stvari na principijelnu ravan.
I onda je sve jasno - pitati igrače (sic). Mene ste dovoljno ovde, na blogu, upoznali, ko sam, kakav mi je stil - mislim da nema razloga da se to dovodi u pitanje (ali, ako neko baš hoće - može) pa mogu i o sportu da kažem nešto.

P.S. Predlažem da novog vlasnika, u skladu sa kolekcijom nadimaka na blogu, zovemo "Drug Gvozden" (znaš)
antioksidant antioksidant 07:02 16.08.2011

Re: Evo sad će, iskipeće

za navijati je potrebno nesto drugo...

Slažem se. Na primer, poznavanje situacije.

iskreno, kakve veze ima bilo kakva racionalnost sa navijanjem?
(ne pitam sa pljuckanjem sa strane nego bas sa... navijanjem)
abrasax abrasax 08:27 16.08.2011

Re: Evo sad će, iskipeće

antioksidant
za navijati je potrebno nesto drugo...

Slažem se. Na primer, poznavanje situacije.

iskreno, kakve veze ima bilo kakva racionalnost sa navijanjem?
(ne pitam sa pljuckanjem sa strane nego bas sa... navijanjem)


Pa, recimo, racio navija za Zvezdu, a emocije za Partizan i - večita harmonija, ha? (Ili, ratio za "Crvenu Zvezdu Beograd", a emotio za "Crvenu Zvezdu" Beograd).

A ima nešto i u onim pesmama, ono jedan kaže strofu, pa oni pa on - inače, kakvo bi bilo navijanje bez toga?
antioksidant antioksidant 08:36 16.08.2011

Re: Evo sad će, iskipeće

A ima nešto i u onim pesmama, ono jedan kaže strofu, pa oni pa on - inače, kakvo bi bilo navijanje bez toga?

iskreno, gubim vezu s tobom.

inace
Ili, ratio za "Crvenu Zvezdu Beograd", a emotio za "Crvenu Zvezdu" Beograd

na ovo i racunaju u svom pilicarskom proracunu

vlad_aleksh vlad_aleksh 12:49 16.08.2011

Čija je ono zvezda?

Lepša nego Danica. Ne treba mlatiti praznu slamu, već najbržom brzinom promeniti ime kluba u Kokarda. U tom slučaju derbi: Kokarda-Četnik.
antioksidant antioksidant 13:08 16.08.2011

Re: Čija je ono zvezda?

U tom slučaju derbi: Kokarda-Četnik.

moj ortak je tamo negde pocetkom 90ih neprekidno prizivao promenu imena u "kraljevski klub iz beograda"... onda je ovaj progovorio
u svakom slucaju od te fascinacije je odustao (bar dok ne smisle monarhije bez monarha)
abrasax abrasax 22:07 16.08.2011

Re: Čija je ono zvezda?

bar dok ne smisle monarhije bez monarha)


Da nisi malo preterala sa tim prularom?
antioksidant antioksidant 12:54 18.08.2011

i rts se opametio...

Једна је Звезда. Ови нови инетересно-кошаркашки бракови су слабе копије.
nestor92 nestor92 08:24 19.08.2011

Nemam šta da kažem sem ...

... da mi je žao. Mislim, što reče Colin, jedno je kad igramo a ovo je drugo.

Tekst ti je odličan i postavlja pitanja koja se guraju pod tepih.

Kao osvedočeni partizanovac predlažem da SD CZ zaštiti ime kluba. Naziv "Crvena Zvezda Beograd" u situaciji kad novi KK nije član SD je dovođenje u zabludu zvezdaša.

Naravno, svako ima pravo da navija ili ne navija za novi klub.

Pozdrav.
antioksidant antioksidant 08:41 19.08.2011

Re: Nemam šta da kažem sem ...

Pozdrav.

uzvracam...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana