In memoriam

umire lepota

antioksidant RSS / 25.11.2020. u 20:20

ali ne nestaje


nisam bio u rupi da vidim uživo kako lobuje velikog diku, ne verujem ni da bih razumeo aplauz, premlad sam bio. sećam ga se u italiji, kada mu je ivković skinuo penal i sećam se onog glupog penala koji je suđen za nemce u finalu.
a meksiko... meksiko je bio trenutak kada sam se zaljubio u tu specifičnu nijansu plave, pruge, sunce u grbu i savršeno kretanje lopte dok juri kao jedno sa igračem koji je građen kao lopta 
 
nije otišao najveći. sve ovo je bilo samo zagrevanje... savršeno
 
 

 

Tagovi



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:20 25.11.2020

diego

haklberi_tom haklberi_tom 20:37 25.11.2020

Da!

Slava mu!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:53 25.11.2020

Re: Da!

Igrao je R'n'R fudbal!
shmoo shmoo 20:57 25.11.2020

Среда кад је отишао Ел Пибе :-(



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:01 25.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

Bio je veliki.
Neka pociva u miru.
shmoo shmoo 21:56 25.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

antioksidant antioksidant 22:11 25.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(


Никада нисам ниједном противничком играчу толико одушевљено аплаудирао и извикивао његово име као њему тада на нашој Маракани (у "Рупи" како то рече Антиоксидант)...

bio sam premali da me puste da idem sad, preveliki da mi ispune baš svaku želju pa da me vode i premali da se usudim da odem bez dozvole

tako da nisam gledao uživo

За нас сиротињу из Трећег света


tu izmišljenu etiketu su lepili drugi, koji s fudbalom veze nisu imali, niti su umeli da uživaju u lepoti kao takvoj, pa su od svega gužvali politiku. on je bog bio i za one s novcem... a samo je želeo da majci kupi kuću

shmoo shmoo 22:17 25.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

antioksidant

tako da nisam gledao uživo



Да, видео сам да си то написао и у основном тексту.


tu izmišljenu etiketu su lepili drugi, koji s fudbalom veze nisu imali, niti su umeli da uživaju u lepoti kao takvoj, pa su od svega gužvali politiku.



Није ту била тада, а није ни сада, уопште суштина у политици.

У нечем другом је. Сам си то и рекао:

on je bog bio i za one s novcem... a samo je želeo da majci kupi kuću






dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:03 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

jel moguce da je kusta ovako igrao glavomet???
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:06 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

Среда кад је отишао Ел Пибе


aman ovo i vucko pomenu, ja nisam ukapirao da misli na maradonu.

zar el pibe nije valderama???


apacherosepeacock apacherosepeacock 01:06 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

natasa_tasic_10
Bio je veliki.
Neka pociva u miru.


Amin.
(iako ne gledam fudbal)
shmoo shmoo 03:13 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

dogodinedragosevac

zar el pibe nije valderama???



Чучко, објасни човеку...


Maradona was given the nickname "El Pibe de Oro" ("The Golden Kid" ), a name that stuck with him throughout his career



Carlos Alberto Valderrama Palacio, also known as El Pibe ("The Kid" )


shmoo shmoo 03:19 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

dogodinedragosevac
jel moguce da je kusta ovako igrao glavomet???



Како то рече Шиба Крвавац Кустином оцу: Овај твој мали је бараба... Уличар... Најбоље да га дамо у филмаџије.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:35 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

Никада нисам ниједном противничком играчу толико одушевљено аплаудирао и извикивао његово име као њему тада на нашој Маракани (у "Рупи" како то рече Антиоксидант)...


To su utakmice koje mozes da gledas kao sto gledas stare dobre filmove.
Ferplej, majstorska igra, publika koja bodri svoje a tapse protivnickim igracima... Onaj Maradonin drugi pogodak je prava umetnost. Koliko je malo tada bilo stranih igraca - u Barci Maradona, Cruyff i Schuster. U Zvezdi niti jedan.
milisav68 milisav68 09:15 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

dogodinedragosevac
jel moguce da je kusta ovako igrao glavomet???

Pričao je Nele Karajlić da se povremeno sastaju da odigraju neku partiju malog fudbala (mislim da je pomenuo i Čolu i Harisa Džinovića, i još neke javne ličnosti, ali nisam siguran), i da je Kusta tu najbolji među njima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:54 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

shmoo
apacherosepeacock

(iako ne gledam fudbal)


У овом случају, али и у сваком другом таквом случају, то је небитно...


Saglasna!
crossover crossover 14:46 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

shmoo
У овом случају, али и у сваком другом таквом случају, то је небитно...


Тај филм је одличан. (El secreto de sus ojos)
shmoo shmoo 19:03 26.11.2020

Re: Среда кад је отишао Ел Пибе :-(

crossover
shmoo
У овом случају, али и у сваком другом таквом случају, то је небитно...


Тај филм је одличан. (El secreto de sus ojos)




Први пут сам га гледао захваљујући препоруци Шарског са Блога...

А он ми га је препоручио баш због моје опсесије фудбалом када сам качио неку серију блогова поводом Светског првенства у фудбалу 2018.

g.radicevic g.radicevic 22:07 25.11.2020

+

El Pibe i Ronaldinjo su sva lepota i suština fudbalske igre
igre kao takve, ne radnog mesta jurenja lopte
slava mu i hvala za lepotu koju nam je darivao, nesebično






antioksidant antioksidant 22:11 25.11.2020

Re: +

g.radicevic
El Pibe i Ronaldinjo su sva lepota i suština fudbalske igre
igre kao takve, ne radnog mesta jurenja lopte
slava mu i hvala za lepotu koju nam je darivao, nesebično








upravo
vcucko vcucko 00:25 26.11.2020

Re: +

Od Pelea, realno sećam se samo oproštajne utakmice za Brazil protiv Juge, imao sam 7 godina. Sećam se i igre, Džaja poveo, oni okrenuli pa Jurica Jerković izjednačio iz daljine u raklje, strašan gol. Ima na YT ko nije video. Pelea se sećam kako trči počasni krug pred dvesta hiljada na Marakani i plače. I nekog opšteg, opravdanog ponosa što se takva veličina, po svom izboru, oprašta protiv nas. Ali to je manje-više to. Naravno i onaj čuveni dokumentarac, mislim dva sata o njemu.
Hoću da kažem, nisam merodavan za priču o Peleu, to je bilo pre mog vremena.

Argentina '78. uzima titulu kod kuće, pomalo i na silu, iako mi je Kempesova elegancija kod davanja odlučujućih golova ostala kao vrhunac u tom smislu. Pričalo se već tada o nekom klincu koji će da zaseni sve, ali Menoti ga nije uzeo u tim. Imao je 18.

U Španiji '82. se obrukao. Klinac iz slema nije izdržao pritisak.

I onda u Meksiku '86., pomalo i neočekivano, dešava se... postao je bog fudbala lično. On i 10 pomoćnika, side-show igrača. Samo dva zvučna imena: Buručaga (igrao u Nantu, jaka stvar) i Valdano (špic Reala, dao mislim dva Rijeci na onoj zloglasnoj utakmici u Madridu, Real tada nije bio današnji Real). I čovek ladno uzima titulu. Daje gol rukom pa da se izvadi par minuta kasnije daje gol svih vremena. U polufinalu narečeni Valdano mu je poslužio kao mantinela za drugi gol. U finalu spaja Valdana i Buručagu sa golovima.
Čudo.
Pele, ne znam, ali Brazil bi verovatno uzeo titule '58. i 70. i bez njega. Prejaki su bili, Pele je bio šlag na torti. On je titulu uzeo sam, with the little help by his friends.
On i niko nikad, ni pre ni posle njega.

Isto je ponovio i u Napulju, dva puta. Najseverniji grad Afrike, gde još izbacuju đubre na ulicu korpom koja visi na kanapu, je uzeo dva skudeta pored prejakih i prebogatih Milana i Juvea. Intera i Rome. Berluskonija i Anjelija. Ni Democrazia Cristiana ni PSI ne mogu mu ništa. Interni gastarbajteri sa juga, od Napulja preko Kalabrije do Sićilje i Sardenje, inače šutirani i tretirani kao Arapi (što realno možda i jesu, ali nema veze), slave po ulicama Milana i Torina, dok lokalni dvojkokrugaši zapušavaju nos i tarabe radnje.

To je mogao samo El Pibe!
vcucko vcucko 00:55 26.11.2020

Re: +

Tvit kojim je El Pibea ispratio arhineprijatelj, River Plate FC.
Genijalno!

antioksidant antioksidant 01:13 26.11.2020

Re: +

D10S

ima igraca koji su veci od tima u kom igraju ali on je veci i od igre
NNN NNN 22:02 26.11.2020

Re: +

u Napulju
trenutno:

navijači odaju počast svom bogu,
stadion San Paolo je dobio novo ime:
Diego Armando Maradona
omega68 omega68 00:03 27.11.2020

Re: +

Pele, ne znam, ali Brazil bi verovatno uzeo titule '58. i 70. i bez njega. Prejaki su bili, Pele je bio šlag na torti. On je titulu uzeo sam, with the little help by his friends.
On i niko nikad, ni pre ni posle njega.

Ne slažem se.Pele je bio prvi igrač, posle rata,koji je pravio preveliku razliku.Gledaj ponovo onaj film o njemu.Jedino što mu kvari sliku je to što je tada nogomet(da,divna srbska reč koju koriste u pirotskom?!?! kraju) bio manje grub pa je mogao da prođe i čovek sa loptom.
Maradona je bio veliki, slažem se, mi ga više pamptimo pa nam se čini najvećim.
Inače uopšte se nisam ložio na tu prevaru koju su nazvali "božja ruka" iako mrzim engleske politicare kao fašiste.
I nije tačno da je sam uzeo titulu i da su oko njega bili dunsteri.To je bila idealno sklopljena ekipa u kojoj je svako imao svoje mesto.
vcucko vcucko 03:02 27.11.2020

Re: +

omega68
Pele, ne znam, ali Brazil bi verovatno uzeo titule '58. i 70. i bez njega. Prejaki su bili, Pele je bio šlag na torti. On je titulu uzeo sam, with the little help by his friends.
On i niko nikad, ni pre ni posle njega.

Ne slažem se.Pele je bio prvi igrač, posle rata,koji je pravio preveliku razliku.Gledaj ponovo onaj film o njemu.Jedino što mu kvari sliku je to što je tada nogomet(da,divna srbska reč koju koriste u pirotskom?!?! kraju) bio manje grub pa je mogao da prođe i čovek sa loptom.
Maradona je bio veliki, slažem se, mi ga više pamptimo pa nam se čini najvećim.
Inače uopšte se nisam ložio na tu prevaru koju su nazvali "božja ruka" iako mrzim engleske politicare kao fašiste.
I nije tačno da je sam uzeo titulu i da su oko njega bili dunsteri.To je bila idealno sklopljena ekipa u kojoj je svako imao svoje mesto.

Ne znam. Prvi put, '58. u Švedskoj, Pele je imao 18 godina i uleteo je u navalu Garinča-Didi-Vava-Altafini-Zagalo kao rezerva za Altafinija koji se povredio. Tu titulu bi verovatno uzeli i sa Altafinijem umesto njega, kažem bili su prejaki, davali 5 komada redom.
U Čileu '62, nije ni igrao, polomili ga u prvoj utakmici pa ga je zamenio Amarildo, a igrali su i ovi ostali pa su bez problema odbranili titulu.
U Engleskoj '66. ista priča, ubili ga Bugari na startu, ali nije više bilo ostale škvadre (završili karijere) pa su ispali već u grupi.
Meksiko '70. mi je čak najveći upitnik. Imao sam 6 i te jeseni sam krenuo u školu. Sećam se jasno samo kako smo se radovali kad su Talijani makli Švabe sa 4:3, drugog skoro ničeg. Tad je već bio 30-godišnjak, ali je sve išlo preko njega, skoro svaki napad je počinjao i usmeravao. Ne znam i najmanje sam siguran da bi taj tim, iako pun zverina (Rivelino po meni drugi igrač Brazila ikad, Žairzinjo, Tostao...) uzeo titulu. Da Pele nije otvorio Talijane glavom (?!) i da su ovi prvi poveli u finalu, znaš kad bi im zverine dale gol? Talijanima 1970.? Moguće nikad. Kažem, ta 1970. mi je najmanje sigurna.

Nigde nisam rekao da je Maradona igrao sa dunsterima. Ali je sa jedva iznad prosečnim i prosečnim igračima '86. uzeo titulu, a '90. ga je delilo 10 minuta (zveknuli bi oni i Švabe na penale, siguran sam).
Argentina je počev od '98. pa svako sledće SP uvek, ali uvek imala tim sastavljen od igrača koji su - u poređenju sa ostalima - bolji na skoro svakoj poziciji. Pa ništa nije uradila, jer više nije bilo Maradone.
Atomski mrav Atomski mrav 09:53 27.11.2020

Re: +

navijači odaju počast svom bogu,
stadion San Paolo je dobio novo ime:
Diego Armando Maradona


Boka Juniors su pogasili sva svetla na svojoj "Bombonjeri" i ostavili samo svetlo u Maradoninoj loži:


omega68 omega68 11:25 27.11.2020

Re: +

Pele i Maradona pa i Ronaldinjo imaju skoro iste rezultate što se igračkih aršina tiče.
Po mom mišljenju mogu da se odvajaju samo našon percepcijom ko nam je bliži iz sentimenta ili zbog mentaliteta.
Meni su po tim merilima bliži Pele i Ronaldinjo (Mesije i razna RoLanda ne uzimam za ozbiljno) od Maradone.On mi je uvek bio samo tužni pajac koji savršeno igra fudbal
Ovo je vjerojatno najbolji tekst koji ćete ikad pročitati o Maradoni
antioksidant antioksidant 12:11 27.11.2020

Re: +

Ovo je vjerojatno najbolji tekst koji ćete ikad pročitati o Maradoni

koji pretenciozni naslov :)
clickbate ma kvadrat
docsumann docsumann 16:56 27.11.2020

Re: +

Mesije i razna RoLanda ne uzimam za ozbiljno


originalni Ronaldo je bio itekako ozbiljna igračina, a Mesija je Iguain dijelio od Maradonine besmrtoosti (ko razumje, shvatio je)
haklberi_tom haklberi_tom 19:56 27.11.2020

Re: +

docsumann
Mesije i razna RoLanda ne uzimam za ozbiljno


originalni Ronaldo je bio itekako ozbiljna igračina, a Mesija je Iguain dijelio od Maradonine besmrtoosti (ko razumje, shvatio je)

Molim pojašnjenje!
Ja, ne da nisam shvatio, nego nisam ni razumeo.
docsumann docsumann 20:08 27.11.2020

Re: +

haklberi_tom
docsumann
Mesije i razna RoLanda ne uzimam za ozbiljno


originalni Ronaldo je bio itekako ozbiljna igračina, a Mesija je Iguain dijelio od Maradonine besmrtoosti (ko razumje, shvatio je)

Molim pojašnjenje!
Ja, ne da nisam shvatio, nego nisam ni razumeo.


kad fino zamoliš, kasćeti se

u finalu SP-a u Brazilu, protiv Njemače, Iguain je proćerdao 100% šansu na Mesijevu asistenciju.
s tom titulom i Mesi bio dospjeo u argentinski fudbalski pantenon
vcucko vcucko 20:30 27.11.2020

Re: +

docsumann
haklberi_tom
docsumann
Mesije i razna RoLanda ne uzimam za ozbiljno


originalni Ronaldo je bio itekako ozbiljna igračina, a Mesija je Iguain dijelio od Maradonine besmrtoosti (ko razumje, shvatio je)

Molim pojašnjenje!
Ja, ne da nisam shvatio, nego nisam ni razumeo.


kad fino zamoliš, kasćeti se

u finalu SP-a u Brazilu, protiv Njemače, Iguain je proćerdao 100% šansu na Mesijevu asistenciju.
s tom titulom i Mesi bio dospjeo u argentinski fudbalski pantenon

Ne jednu, nego tri. A kad je zabio bio je pola koraka u ofsajdu.

To je jedina utakmica ikad, kad sam video Nemce sa glavama u oblacima. Posle sedmice Brazilu. I zrele da puknu, samo jedan da je ova budala ugurala ne bi se vratili.
Ali to je već ono - nije kome je pisano...
Черевићан Черевићан 01:59 26.11.2020

Аргентине обелиск

otišao, ali ne nestaje

посебност је код ........Свимпознат оде
који је бравурама стадионе ......мамио,
Планета му пратила ....умећа наступе
Диего је hasta Siempre трага оставио
maksa83 maksa83 07:00 26.11.2020

1 slika 1000 reči



kamilo_emericki kamilo_emericki 08:20 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

maksa83



Čovječe!
crossover crossover 14:42 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Нисам га баш много волео али је био феноменалан играч.



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:21 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

sa koje je to utakmice??

ja sam bio ubedjen da sam gledao u rupi maradonu i sustera, posebno jedan gol koji je suster zapoceo akciju dodavanjem/centarsutom sa otprilike linije barsinog sesnaesterca, pravo na nogu, sad dal' bese maradoni?? negde na petercu i savrsen gol.

koja je to utakmica, koji gol?

nemoguce je da je to bilo 1982, tad ni ja kao ni oksi nisam bio dovoljno veliki za samostalni odlazak.
shmoo shmoo 20:33 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

dogodinedragosevac

koja je to utakmica, koji gol?




Sećanja: Crvena zvezda – Barselona 2:4 (1982.)


Можда си гледао на ТВ? Не знам да ли је било ТВ преноса... Ваљда јесте чим се чује глас Петра Лазовића.


Ја сам, рецимо, био исувише мали за ово:






па ћале није хтео да ме води. Кажу да је тада на Маракани било највише гледалаца икада... Причао ми матори да је по изласку са стадиона виђао људе који излазе само у гаћама... Све на њима им је попуцало од притиска масе... И панталоне и све шта су имали на себи... Чак и ручни сат...


Већ од следеће године постао сам редован на Северу Маракане, са пропусницом клуба навијача... И тако на свакој текми.

Па тако све док се није половином осамдесетих на Северу појавио Аркан са својима и направио делије. Тада сам престао да идем на Маракану. Бари сам испратио из фотеље на ТВ. И ни секунде нисам пожелео да одем на Маракану да гледам тада Звезду.


Једном речју, ишао сам на Маракану док смо били цигани. Када смо постали делије, престао сам да пратим Звезду уживо.


И сада одем на Маракану само када тамо гостује Чукарички.

haklberi_tom haklberi_tom 20:41 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

dogodinedragosevac
sa koje je to utakmice??

ja sam bio ubedjen da sam gledao u rupi maradonu i sustera, posebno jedan gol koji je suster zapoceo akciju dodavanjem/centarsutom sa otprilike linije barsinog sesnaesterca, pravo na nogu, sad dal' bese maradoni?? negde na petercu i savrsen gol.

koja je to utakmica, koji gol?

nemoguce je da je to bilo 1982, tad ni ja kao ni oksi nisam bio dovoljno veliki za samostalni odlazak.

Balavac!
NNN NNN 21:58 26.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

1 slika 1000 reči
Ovo i kako je nastala slika:

Odličan je ugao, a slika je apsolutno fenomenalna,
možda ne daje pravi prikaz trenutnog dešavanja na terenu,
ali odlično opisuje na nekom višem nivou šta se u stvari događa.
omega68 omega68 00:06 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Кажу да је тада на Маракани било највише гледалаца икада.

Netačno.
Najviše je bilo protiv Ferencvaroša i Bajerna 1980.Ali da je bilo mnogo i na Realu - bilo je.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:11 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči


Sećanja: Crvena zvezda – Barselona 2:4 (1982.)


nask nask 00:35 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Ја сам, рецимо, био исувише мали за ово:

Išle komšije (oficiri) iz Deželske provincije na (i pre nego je odigrana) legandarnu tekmu. Među njima i ćale mog školskog druga koji inače nikada nije išao na tekme ali jbg Real. Na putu za Bg, išli vozom, popio govno u facu dok je virio kroz prozor kupea. Na povratku ga onako pripito društvo zajebavalo kako više nikada neće smeti da proviri kroz prozor kupea i on opet glavu napolje i popije nešto u oko i umalo da oslepi. Nikada više nije gledao fudbal, čak ni na TV-u.
NNN NNN 00:51 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Najviše je bilo protiv Ferencvaroša

Zvanično utakmica sa najviše prodatih karata,
inače pretpostavlja se da je još više bilo na ponovljenoj utakmici protiv Milana,
jer je ulazio bukvalno svako ko je došao (otprilike je bilo dovoljno da se pokaže delić karte za utakmicu od prethodnog dana), ujak mi priča da nikada ništa slično nije doživeo što se tiče gužve na Marakani.

vcucko vcucko 03:11 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

omega68
Кажу да је тада на Маракани било највише гледалаца икада.

Netačno.
Najviše je bilo protiv Ferencvaroša i Bajerna 1980.Ali da je bilo mnogo i na Realu - bilo je.

Ja negde video da je rekord Panatinaikos 1971.?
shmoo shmoo 08:11 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

omega68
Кажу да је тада на Маракани било највише гледалаца икада.

Netačno.
Najviše je bilo protiv Ferencvaroša i Bajerna 1980.Ali da je bilo mnogo i na Realu - bilo je.



За Ференцварош ти верујем. Ни на тој утакмици нисам био као ни против Реала претходне године, али се сећам тог испадања од Мађара са ТВ.

А на Бајерну сам био. !979.

Оно када смо 60 минута правили магију, Пижон их вртео на петопарцу, повели смо с 3:0 (тамо смо пре тога изгубили 0:2), а онда ушао плавушкасти Дитер Хенес, два пута се вртео у блату пред нашим голом и са два своја гола нас избацио из даљег такмичења.

(У пролеће те исте 1979. године, само неких 6-7 месеци пре ове текме изгубили смо финале Купа УЕФА од Борусије Менхенгладбах голом такође плавушкастог Алана Симонсена из пенала тамо. Овде у Београду смо сами себи дали гол. Од те 1979. и не подносим мушкарце са плавом или плавушкастом косом. Обавезно их питам, када их упознам, зашто су се шатирали па изгледају к'о муфлони. Јбг, трауме из детињства и младости остављају свој траг. )

И тада, на Бајерну, сасвим сигурно није било преко 100 000 људи на стадиону као на том Ференцварошу, како кажеш, и на Реалу 1974. године. Против Бајерна нас је било на стадиону 90-95 000 по свим тадашњим проценама.

Небитно. Запамтио сам ту ћалетову причу како људи са стадиона излазе само у гаћама јер је од притиска масе одело, све што имају на себи, попуцало и поотпадало са њих.



shmoo shmoo 08:17 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

vcucko
omega68
Кажу да је тада на Маракани било највише гледалаца икада.

Netačno.
Najviše je bilo protiv Ferencvaroša i Bajerna 1980.Ali da je bilo mnogo i na Realu - bilo je.

Ja negde video da je rekord Panatinaikos 1971.?



Проблем је у томе што и није могло да се тачно утврди колико има гледалаца на стадиону, чак ни на основу продатих карата, па се све своди само на процене.

Рецимо, ово што каже Омега за Ференцварош, то је заправо само процена тадашњег директора стадиона, Милета Петровића.


Prema procenama tadašnjeg direktora stadiona Crvene zvezde Mileta Petrovića, tu utakmicu (gornja slika) je sigurno posmatralo i više od 105 hiljada gledalaca. (ЛИНК)



А ја сам чуо исто тако процену да је на Реалу 1974. године било и свих 110 000 људи на Маракани.

Ти си, ето, чуо нечију трећу процену за Панатинаикос 1971.

Тако да можемо само да нагађамо. Те процене нису баш сасвим поуздане.

Суштина је да је на све ове три утакмице које помињемо сасвим сигурно било преко 100 000 гледалаца. А колико на којој преко тих 100 000 тачно, тешко да ћемо икада сазнати.

Чињеница је да ни на једној Звездиној текми на путу за Бари '90/'91 (када се "небо отворило" - фала ти Аугенталере, што рече Дејо Савићевић у изјави после утакмице са Бајерном у Београду) није било толико људи на Маракани. То је једино сигурно.


________________________________________________________


П.С. - Једно од питања које ми је ћале постављао подучавајући ме животу у родном нам Београду било је:"Када је Београд најпаметнији?"

А тачан одговор је гласио:"Када нас 100 000 будала оде на утакмицу на Маракани."



Добре су му биле та методика и педагогија.

Једно од његових питања такође је гласило:"Када је Београд најлепши?"

А тачан одговор је гласио:"За празнике када Београђани оду у своје завичаје и град се испразни, па у граду останемо само ми који немамо други завичај сем Београда."

Оно јес ћале био у праву. По истраживању Чеде Антића у Београду данас живи само 30 000 људи чији су преци живели у Београду и између два светска рата. Па му по томе онда ми дођемо као некаква београдска национална мањина. Мохиканци у нестајању до последњег.




milisav68 milisav68 09:33 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Чињеница је да ни на једној Звездиној текми на путу за Бари '90/'91 (када се "небо отворило" - фала ти Аугенталере, што рече Дејо Савићевић у изјави после утакмице са Бајерном у Београду) није било толико људи на Маракани. То је једино сигурно.

Zato što su u međuvremenu uvedena numerisana sedišta, pa je kapacitet smanjen duplo.

UEFA mafija.
Atomski mrav Atomski mrav 09:55 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Ova me slika podseća na izjavu Siniše Mihajlovića - "Krene tako Ronaldo sam u kontranapad a Nesta i ja sami"...
shmoo shmoo 10:49 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

milisav68
Чињеница је да ни на једној Звездиној текми на путу за Бари '90/'91 (када се "небо отворило" - фала ти Аугенталере, што рече Дејо Савићевић у изјави после утакмице са Бајерном у Београду) није било толико људи на Маракани. То је једино сигурно.

Zato što su u međuvremenu uvedena numerisana sedišta, pa je kapacitet smanjen duplo.

UEFA mafija.



Не знам да ли је тада било нумерисано, али капацитет није био баш дупло смањен као данас са строгом контролом карата.

Било тада ( "небо се отворило" ) 80 000 људи.

Данас је дупло смањен, уз поштовање свих пропозиција УЕФА о стадионима на основу којих клубови и добијају лиценцу да би могли да играју на њима европске утакмице, капацитет Звездиног стадиона је нешто мало више од 50 000 места.

Али и то је опет више од капацитета (38 000) оног монтажног објекта на којем своје утакмице игра онај други, мањи, београдски клуб чије се име из пристојности никада не изговара међу навијачима Звезде, ако баш и мора име да му се напише, по ексклузивном правописном правилу пише се малим почетним словом.




П.С. - Čukarički jedini zasad dobio licencu FSS: Pošteno do Evrope






haklberi_tom haklberi_tom 11:00 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo
milisav68
Чињеница је да ни на једној Звездиној текми на путу за Бари '90/'91 (када се "небо отворило" - фала ти Аугенталере, што рече Дејо Савићевић у изјави после утакмице са Бајерном у Београду) није било толико људи на Маракани. То је једино сигурно.

Zato što su u međuvremenu uvedena numerisana sedišta, pa je kapacitet smanjen duplo.

UEFA mafija.



Не знам да ли је било нумерисано, али капацитете није био баш дупло смањен као данас са строгом контролом карата.

Било тада ( "небо се отворило" ) 80 000 људи.

Данас, уз поштовање свих пропозиција УЕФА о стадионима на основу којих клубови и добијају лиценцу да би могли да играју на њима европске утакмице, капацитет Звездиног стадиона је нешто мало више од 50 000 места.

Али и то је опет више од капацитета (38 000) оног монтажног објекта на којем своје утакмице игра онај други, мањи, београдски клуб чије се име из пристојности никада не изговара међу навијачима Звезде.









Ja se tebi, Šmu, izvinjavam što bih ti svašta rekao zbog nipodaštavanja onoga drugog beogradskog kluba.
Šalim se - to bih ti, možda, rekao nekada.
Sada iz toga manjeg kluba ne znam niti jednog jedinog igrača.

A što se tiče vremena pre postavljanja stolica na tribine - i ja mogu da tvrdim da je na nekim utakmicama (na kojima sam i sam bio) sa tim drugim timom, na Zvezdinom stadionu bilo preko 100 hiljada ljudi - nisu samo međunarodne utakmice bile sa preko 100 hiljada gledalaca.
shmoo shmoo 11:06 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

haklberi_tom

nisu samo međunarodne utakmice bile sa preko 100 hiljada gledalaca.



Јес, јес, било је и неких Дербија некада давно на Маракани са скоро 100 000 гледалаца (опет на основу процена, без могућности тачног бројања) на којима сам био па тако потврђујем Вашу изјаву за телевизију, поштовани Хаклбери Томе.

Да не помињем како су разрешени имовинско правни односи за тај монтажни објекат који неки сматрају стадионом тог мањег београдског клуба и како Војска Србија ни данас не признаје да је изгубила власништво над тим објектом иако је политички инструирана судска одлука била у корист тог мањег клуба док су жутаћи били на власти?

Нећемо о томе, а?


Ja se tebi, Šmu, izvinjavam što bih ti svašta rekao zbog nipodaštavanja onoga drugog beogradskog kluba.



И ја се Вама, поштовани Хаклбери, такође извињавам, али тако сам васпитаван од детињства.



haklberi_tom haklberi_tom 11:10 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo
haklberi_tom

nisu samo međunarodne utakmice bile sa preko 100 hiljada gledalaca.



Јес, јес, било је и неких Дербија некада давно на Маракани са скоро 100 000 гледалаца на којима сам био па тако потврђујем Вашу изјаву за телевизију, поштовани Хаклбери Томе.

Да не помињем како су разрешени имовинско правни односи за тај монтажни објекат који неки сматрају стадионом тог мањег београдског клуба и како Војска Србија ни данас не признаје да је изгубила власништво над тим објектом иако је политички инструирана судска одлука била у корист тог мањег клуба?

Нећемо о томе, а?


Hihihihi!
A taj veći klub vlasnik stadiona?!
Do jaja!
shmoo shmoo 11:22 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

haklberi_tom
shmoo
haklberi_tom

nisu samo međunarodne utakmice bile sa preko 100 hiljada gledalaca.



Јес, јес, било је и неких Дербија некада давно на Маракани са скоро 100 000 гледалаца на којима сам био па тако потврђујем Вашу изјаву за телевизију, поштовани Хаклбери Томе.

Да не помињем како су разрешени имовинско правни односи за тај монтажни објекат који неки сматрају стадионом тог мањег београдског клуба и како Војска Србија ни данас не признаје да је изгубила власништво над тим објектом иако је политички инструирана судска одлука била у корист тог мањег клуба?

Нећемо о томе, а?


Hihihihi!
A taj veći klub vlasnik stadiona?!
Do jaja!



На модерном српском каже се до џаџа.

Си видео шта је Терза урадио са ОФК Београдом? Самo због грађевинског земљишта на којем је стадион ОФК. А оставио у ОФК, када је "прешао" у Звезду свог пензионисаног удбаша Комадинића да му контролише ситуацију у том трећем по значају и традицији београдском клубу.

Хтео овај општински чукарички СНС башибозук исто да уради и са стадионом Чукаричког, али их зезнуо Урош Јанковић док је био заменик председника општине. ЛИНК


Зато су му после и наместили ону аферу са голманом Стојковићем. ЛИНК


Sud smatra da je Uroš Janković kriv za prevaru, iako je Vladimir Stojković, koji ima status oštećenog u tom postupku, tokom proleća rekao da ga Janković nije prevario, već drugi optuženi koji su već priznali krivicu. ЛИНК



Знаш да је Јанковић ДСС?

Па се пошибао претходно са оном политичком профукњачом Андријом Младеновићем који је и оних 6 представника ДСС на Чукарици поцепао на своја 4 + 2 лојална ДСС-у, да би затим СНС у коалицији са тим Младеновићем делом ДСС (4 одборника) сменио Јанковића са места заменика председника општине.

И свима лепо... И СНС Чукарица, и Младеновићу... Осим Урошу. Једино мора тај општинарски шљам да чека још неких 5 година по том уговору о изнајмљивању који ФК Чукарички има са Општином Чукарица, па ће тек онда да крену у своју дивљу и дивљачку градњу као што то иначе и раде по целој општини.

Мутна Србија. Српски фудбал је само лепа слика те мутне Србије.

haklberi_tom haklberi_tom 11:28 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo
haklberi_tom
shmoo
haklberi_tom

nisu samo međunarodne utakmice bile sa preko 100 hiljada gledalaca.



Јес, јес, било је и неких Дербија некада давно на Маракани са скоро 100 000 гледалаца на којима сам био па тако потврђујем Вашу изјаву за телевизију, поштовани Хаклбери Томе.

Да не помињем како су разрешени имовинско правни односи за тај монтажни објекат који неки сматрају стадионом тог мањег београдског клуба и како Војска Србија ни данас не признаје да је изгубила власништво над тим објектом иако је политички инструирана судска одлука била у корист тог мањег клуба?

Нећемо о томе, а?


Hihihihi!
A taj veći klub vlasnik stadiona?!
Do jaja!



На модерном српском каже се до џаџа.

Си видео шта је Терза урадио са ОФК Београдом? Самo због грађевинског земљишта на којем је стадион ОФК. А оставио у ОФК, када је "прешао" у Звезду свог пензионисаног удбаша Комадинића да му контролише ситуацију у том трећем по значају и традицији београдском клубу.

Хтео овај општински чукарички СНС башибозук исто да уради и са сатдионом Чукаричког, али их зезнуо Урош Јанковић док је биоо заменик председника општине.


Зато су му после и наместили ону аферу са голманом Стојковићем.


Sud smatra da je Uroš Janković kriv za prevaru, iako je Vladimir Stojković, koji ima status oštećenog u tom postupku, tokom proleća rekao da ga Janković nije prevario, već drugi optuženi koji su već priznali krivicu.


Знаш да је Јанковић ДСС?

Па се пошибао претходно са оном политичком профукњачом Андријом Младеновићем који је и оних 6 представника ДСС на Чукарици поцепао на своја 4 + 2 лојална ДСС-у, да би затим СНС у коалицији са тим Младеновићем делом ДСС (4 одборника) сменио Јанковића са места заменика председника општине.

И свима лепо... И СНС Чукарица, и Младеновићу... Једино морају да чекају још неких 5 година који ФК Чукарички има са Општином Чукарица, па ће тек онда да крену у своју дивљу градњу.

Мутна Србија. Српски фудбал је само лепа слика мутне Србије.


Od svih tih koje si pomenuo, čuo sam samo za Terzića - to je valjda onaj zalizani.
Svi ostali, pa i to sve oko tzv. fudbala, mi je, što bi rekao prečasni Tunjavi - zadnja rupa na svirali.
shmoo shmoo 11:33 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

haklberi_tom

Od svih tih koje si pomenuo, čuo sam samo za Terzića - to je valjda onaj zalizani.

Svi ostali, pa i to sve oko tzv. fudbala, mi je, što bi rekao prečasni Tunjavi - zadnja rupa na svirali.



Добро кад ти кажеш.

Не видим ниједан разлог да ти не верујем.

Мада мислим да је све ово што сам ти написао једна лепа разгледница на којој пише "Поздрави из Србије".

Једна од многих таквих разгледница из Србије.

vcucko vcucko 12:13 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

milisav68
Чињеница је да ни на једној Звездиној текми на путу за Бари '90/'91 (када се "небо отворило" - фала ти Аугенталере, што рече Дејо Савићевић у изјави после утакмице са Бајерном у Београду) није било толико људи на Маракани. То је једино сигурно.

Zato što su u međuvremenu uvedena numerisana sedišta, pa je kapacitet smanjen duplo.

UEFA mafija.

Pre te utakmice sa Bajernom '91. tapkaroši su pukli, prodavali su karte ispod cene, na kraju davali za pljeksavicu. Nije bilo puno ni izdaleka, bio na jugu ispod semafora i opušteno i široko sedeo.
Protiv Dinama Drezden sam bio, u stvari ušao, na istom mestu, ali tada je bilo prepuno. Išli su talasi, samo se nađeš pet redova niže. Tad sam se uplašio za život, rekoh sam sebi zar da zagineš na ganskoj utakmici, budalo
Isto sam doživeo na istom mestu i kad smo mi igrali protiv Dinama Zagreb 2-2 za titulu '83. Na JNA se pripremao slet. Ali tad mi je bar bilo srce na mestu Bio u vojničkoj uniformi (letnja izlazna) koju sam posle na nekoj česmi zapirao jer je bila skroz bela od znoja i razbucana. Da me ne uapsi vojna policija
Tada su već bile stolice na zapadu i istoku, ali bilo je glat preko 90.000.
antioksidant antioksidant 12:13 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Јес, јес, било је и неких Дербија некада давно на Маракани са скоро 100 000 гледалаца (опет на основу процена, без могућности тачног бројања)


ne secam se celog stadiona ali sever je bio posebno pun kad je bila barsa sa zubom
vcucko vcucko 12:18 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo

Да не помињем како су разрешени имовинско правни односи за тај монтажни објекат који неки сматрају стадионом тог мањег београдског клуба

To je pravi stadion, građen u vreme kad niko nije smeo da pita koliko košta. Znači za večnost.

Ovo drugo je rupa iskopana u zemlji i priručno zalivena betonom. Do koje sa istoka i juga i dalje stižeš kroz blato i šikaru. Spolja gledano, što reče Beara za Ekvator - a kume, ča da ti rečen, zidić ki zidić

Da nismo isti, nismo
milisav68 milisav68 12:51 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo
Не знам да ли је тада било нумерисано, али капацитет није био баш дупло смањен као данас са строгом контролом карата.

Било тада ( "небо се отворило" ) 80 000 људи.

Nisam se najbolje izrazio, a eno dole Vcucko bolje objasnio.

Nije bilo stolica, pa je moglo da se nagura mnogo više ljudi, a `91. su bile postavljene stolice na istoku i zapadu, pa je tako smanjen kapacitet.

Danas su stolice svuda, pa zvanično ima tih 50.000 mesta, odnosno toliko karata smeju da prodaju, a onda su štampali karte samo sa ulazima (koliko se sećam, nisam ja nešto često išao da gledam fudbal, više me zanimao basket, a i kad sam išao drugi kupovali karte, a ja pljeskavice i pivo ).
milisav68 milisav68 13:12 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

vcucko
Ovo drugo je rupa iskopana u zemlji i priručno zalivena betonom. Do koje sa istoka i juga i dalje stižeš kroz blato i šikaru. Spolja gledano, što reče Beara za Ekvator - a kume, ča da ti rečen, zidić ki zidić

Da nismo isti, nismo

Ma gde smo isti.

Pričao mi drug koji se bavio atletikom (matični klub Zvezda), i bio SFRJ državni rekorder u disciplini 110 metara sa preponama, kaže - u rupi leti, a i uopšte, kada je toplo vreme, ne može da se diše, osećaš se ko neka krtica.

Posle, kada je završio aktivnu karijeru, ubacili ga u neku administraciju, i kaže - fudbaleri, nabeđene zvezde, klopaju posebno, jedva ti se jave, preko one stvari, za razliku od naših, gde je posle prešao da radi, kaže - odem u restoran, i sad gužva, vidim prazno mesto, za stolom sedi Ivica Kralj, pitam jel slobodno, kaže jeste, i sasvim normalno razmenili nekoliko rečenica.

I uopšte, svi sportisti su se međusobno uvažavali, zajedno sa administracijom je bilo kao neka porodična firma.
omega68 omega68 13:57 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

kao neka porodična firma.

Ma idi...
Pa da, a porodica stara.
Prezime OZNA.
Ime Franjo
milisav68 milisav68 14:17 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

omega68
kao neka porodična firma.

Ma idi...
Pa da, a porodica stara.
Prezime OZNA.
Ime Franjo



OZNA, UBDA isti đavo.
omega68 omega68 15:03 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

milisav68
omega68
kao neka porodična firma.

Ma idi...
Pa da, a porodica stara.
Prezime OZNA.
Ime Franjo



OZNA, UBDA isti đavo.

Vala baš.Titovi blizanci.
Nema nama uspeha u tom spprtu dok su oni glavni.
Uostalom to zlo treba razoriti
crossover crossover 15:06 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo
Једно од његових питања такође је гласило:"Када је Београд најлепши?"

А тачан одговор је гласио:"За празнике када Београђани оду у своје завичаје и град се испразни, па у граду останемо само ми који немамо други завичај сем Београда."

Оно јес ћале био у праву. По истраживању Чеде Антића у Београду данас живи само 30 000 људи чији су преци живели у Београду и између два светска рата. Па му по томе онда ми дођемо као некаква београдска национална мањина. Мохиканци у нестајању до последњег.


milisav68 milisav68 15:14 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

omega68

Vala baš.Titovi blizanci.
Nema nama uspeha u tom spprtu dok su oni glavni.
Uostalom to zlo treba razoriti

Ma da, nego je mnogo komplikovano, pošto bi se onaj ko bi to pokušao, zamerio mnogima.

I tu ne mislim samo ova dva kluba, niti samo na fudbal, već na kompletan sport.

omega68 omega68 15:19 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

А на Бајерну сам био. !979.

Da
Mislio sam na sezonu 79/80
vcucko vcucko 16:03 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

milisav68
vcucko
Ovo drugo je rupa iskopana u zemlji i priručno zalivena betonom.

Da nismo isti, nismo

Ma gde smo isti.

Pošto je jel'te vreme ručka i varenja posle ručka, nećemo precizirati koji hidrološko - sanitarni objekti se grade na takav način.

Samo ćemo ih značajno pogledati
vcucko vcucko 16:21 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

omega68
kao neka porodična firma.

Ma idi...
Pa da, a porodica stara.
Prezime OZNA.
Ime Franjo

Ove druge je ustrojio Ž.R. zvani A. posle Osme sednice. To ustrojstvo je i dalje na snazi.

Radio sam nekoliko godina pri rvačkom klubu Partizan, u organizaciji Gedžinih memorijala i jednog Evropskog prvenstva. Restoran i bašta su bili među lepšim mestima u gradu. Tu sam svojevremenoo i kumovao na jednoj svadbi. Odmah ispod je internat vojne gimnazije, klinci i klinceze koje moja ustanova hrani, poji i tetoši. I tu sam često dolazio i dolazim. Okolo zelenilo, lepota.

Kod ovih drugih, na onoj betončini i blatu, samo bih čekao da me neko pojuri motkom ili nekom oštricom.

Pa ti vidi, gde bi pre prošetao dete
nsarski nsarski 16:45 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

И свима лепо... И СНС Чукарица, и Младеновићу... Осим Урошу. Једино мора тај општинарски шљам да чека још неких 5 година по том уговору о изнајмљивању који ФК Чукарички има са Општином Чукарица, па ће тек онда да крену у своју дивљу и дивљачку градњу као што то иначе и раде по целој општини.

Мутна Србија. Српски фудбал је само лепа слика те мутне Србије.


E, pa umesto da se kolju oko nekakvog korumpiranog klana "menađera" i nameštenog fudbala, opštini Čukarica i gradu Beogradu bi bilo mnogo bolje da onaj čukarički rukavac i Topčiderku očiste od otrova i govana i naprave preradu otpadnih voda. Čitao sam ovih dana malo više o tome - pa to je ekološka katastrofa druže. Žao mi je tih ljudi koji tu moraju da žive. Smrad kao u paklu, jebote.
Da sam neka vlast u Evropi, ja bih kao prvi uslov za ulazak u EU tražio da se sva takva mesta u Srbiji dovedu u red. Inače, džaba im svi nacionalni stadioni i fontane po gradu.
maksa83 maksa83 18:54 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

А тачан одговор је гласио:"За празнике када Београђани оду у своје завичаје и град се испразни, па у граду останемо само ми који немамо други завичај сем Београда."

Lele da je Anđa ovo napisala usledio bi trodnevni 4 na 1 cirkus. Ovako, ništa, sa desnog krila dopire samo zvuk zrikavaca.
maksa83 maksa83 18:57 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

E, pa umesto da se kolju oko nekakvog korumpiranog klana "menađera" i nameštenog fudbala, opštini Čukarica i gradu Beogradu bi bilo mnogo bolje da onaj čukarički rukavac i Topčiderku očiste od otrova i govana i naprave preradu otpadnih voda. Čitao sam ovih dana malo više o tome - pa to je ekološka katastrofa druže. Žao mi je tih ljudi koji tu moraju da žive. Smrad kao u paklu, jebote.

Ja sam od banovobrđana pre nekog vremena čuo i foru na tu temu:

- Zašto se Banovo Brdo ne buni zbog onog smrada?
- Stekli su imunitet prda.
haklberi_tom haklberi_tom 19:57 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

maksa83
А тачан одговор је гласио:"За празнике када Београђани оду у своје завичаје и град се испразни, па у граду останемо само ми који немамо други завичај сем Београда."

Lele da je Anđa ovo napisala usledio bi trodnevni 4 na 1 cirkus. Ovako, ništa, sa desnog krila dopire samo zvuk zrikavaca.

Čekaj!
Ko je to rekao!?
shmoo shmoo 22:18 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

maksa83
E, pa umesto da se kolju oko nekakvog korumpiranog klana "menađera" i nameštenog fudbala, opštini Čukarica i gradu Beogradu bi bilo mnogo bolje da onaj čukarički rukavac i Topčiderku očiste od otrova i govana i naprave preradu otpadnih voda. Čitao sam ovih dana malo više o tome - pa to je ekološka katastrofa druže. Žao mi je tih ljudi koji tu moraju da žive. Smrad kao u paklu, jebote.

Ja sam od banovobrđana pre nekog vremena čuo i foru na tu temu:

- Zašto se Banovo Brdo ne buni zbog onog smrada?
- Stekli su imunitet prda.




Ееееее, кад бисте вас двојица само знали ко све данас живи на Бановом брду...

А општину Чукарица ионако већ деценијама воде кадрови са Ибарске магистрале. Што би њима сметала Топчидерка са својим миомирисима?






shmoo shmoo 22:22 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

maksa83
А тачан одговор је гласио:"За празнике када Београђани оду у своје завичаје и град се испразни, па у граду останемо само ми који немамо други завичај сем Београда."

Lele da je Anđa ovo napisala usledio bi trodnevni 4 na 1 cirkus. Ovako, ništa, sa desnog krila dopire samo zvuk zrikavaca.




Право на главу Дитеру Хенесу који се само поклони и избаци Звезду из даљег такмичења.

Јбг, Њемци су то... И њемачка медецина.

А мој матори је ипак био само музичар са Дорчола коме су Њемци украли сат. Шафхаузен.

Максо, само за тебе и Анђу и да ми се захвалите на овом центаршуту, јес' чуо?





shmoo shmoo 22:53 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

vcucko

Protiv Dinama Drezden sam bio, u stvari ušao, na istom mestu, ali tada je bilo prepuno. Išli su talasi, samo se nađeš pet redova niže. Tad sam se uplašio za život, rekoh sam sebi zar da zagineš na ganskoj utakmici, budalo






Што рече онај у филму Непријатељ: "Знаш, јаране, када те не опали метак у рату већ зијаниш од сопствене мине, онда се то зове трагикомедија."

Шта ли си ти тражио на тој утакмици?

Пази кад ја нисам више тада одлазио на Маракану... А ти гробарчина ишао...





Одавно то тада више нису били гани... Гани су били на неком другом Динаму... Ови што замало да те изгазе, то су ти биле делије. Све будући тигрови.

maksa83 maksa83 23:09 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Максо, само за тебе и Анђу и да ми се захвалите на овом центаршуту, јес' чуо?

Hvala, hvala.

Mislim da je šteta da se baci ovaj filmić - glavni grad Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca viđen kamerom Holanđanina između dva rata. Meni je simpatično kako on uviđa zajedničke stvari ("imaju lepe restorane sa baštama kao i mi" ) a zatim kontraste - seljake u tradicionalnoj nošnji koji čekaju voz na modernoj stanici (koje više nema, ubr), volovske zaprege između (za tadašnje vreme) modernih zgrada. Nekako večita tema.

vcucko vcucko 23:44 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

shmoo


Што рече онај у филму Непријатељ: "Знаш, јаране, када те не опали метак у рату већ зијаниш од сопствене мине, онда се то зове трагикомедија."

Шта ли си ти тражио на тој утакмици?

Пази кад ја нисам више тада одлазио на Маракану... А ти гробарчина ишао...


Vidi, ipak sam godinu ranije došao iz Rijeke. Koliko velikih utakmica sam mogao tamo da gledam? U evro kupovima Juve i Real za toliko godina. Poneka mladih ili olimpijskih reprezentacija (na Kantridi smo više puta ugazili, uvalili petarde talijanskoj U21) i kad dođe velika četvorka. Išao sam više puta u Zagreb ili Ljubljanu (bio kao klinac 76. kad ga je Bjeka dao u 90-i nekom). Dolazio sam i ovde (i bio talija, QPR i Groningen). Već rečene '76. godine sa dedom sam svedočio Panenkinom penalu. Ali ovakav ludak za fudbal kakav jesam, prvih nekoliko godina u Bg nisam propuštao iole značajniju u rupi (na JNA sam naravno gledao i pripremne).

Tada sam gledao sve tri Zvezdine utakmice ovde (sem Grashopersa) i to sa istog mesta - jug ispod semafora. Tamo se skupljao, da kažem, normalan svet.
I znam, odavno to više nije tako.
shmoo shmoo 23:57 27.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

maksa83
Mislim da je šteta da se baci ovaj filmić



Стварно штета.

Нисам га до сада видео.


EDIT: Занимљиво, на почетку филма нову краљевину називају "проширена Србија"... Чак су и на мапи тако нацртане границе те краљевине.

Што она у ствари и јесте била ако узмеш у обзир број Срба који је онда ушао у заједничке границе са Србијом.

shmoo shmoo 00:01 28.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

vcucko

Vidi, ipak sam godinu ranije došao iz Rijeke. Koliko velikih utakmica sam mogao tamo da gledam?


Схватам.

Мада, ја бих волео да сам гледао Десницу на Кантриди када га већ нисам видео у Звездином дресу на Маракани.

Već rečene '76. godine sa dedom sam svedočio Panenkinom penalu.


Један од неколико "ти си бол срца мог" јер су нас Швабе у полуфиналу избациле иако смо водили 2:0.

Али онда никада не бисмо видели тај Паненкин пенал у финалу.

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:05 28.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Restoran i bašta su bili među lepšim mestima u gradu.

Nekoliko puta sam imao priliku da prisustvujem pravoj fudbalskoj nastavi koju su u bašti restorana držali Biće Mladinić i Zoran Miladinović, u pauzi između treninga.
Jebate gospa, kakvih se priča tu moglo čuti. Biće priča o taktici i načinu biranja igrača a Miladinović o borbi na terenu, pred publikom.
nsarski nsarski 00:07 28.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

Једна од многих таквих разгледница из Србије.

Ево још једне.

Као клинац сам познавао неке пријатеље мојих родитеља, предратна господа, који су нам редовно долазили на славу, а и ми код њих. Више пута су се пробијали по снегу јер је наша слава у јануару. А град се слабо чистио од снега.

Гос-н Драган Јовановић, адвокат, је са супругом становао у Косовској улици, у центру, а прозори његовог стана су гледали на улицу ка Дому синдиката. Ми клинци смо понекад тамо одлазили да гледамо са 3. спрата Титину параду. Е, онда су почели да долазе пандури цивилњаци у тај стан и затварали те прозоре ка улици током трајања параде и то је било то. Они седели и пушили и гледали нас испод ока. Чували војску под оружјем од напада ваљда.

Елем, гос-н Јовановић је био предратни официр, висок, наочит, и обавезно је ишао на параду у Париз, за 11. новембар, као српска гарда (ово је било пре комуниста). Каже да су бирали све двометраше у екипу, па кад српска чизма промаршира, Јелисејска поља се тресу.

Наречени гос-н Јовановић је редовно ишао на дерби утакмице у Београду, на стадион ЈНА (тада Маракана није постојала). Посебно задовољство му је било што је могао да навија и из све снаге се дере ”Уа партизани, уа лопови!!!”. То је био његов разлог да страствено навија.

Unfuckable Unfuckable 02:22 28.11.2020

Re: 1 slika 1000 reči

NNN
Najviše je bilo protiv Ferencvaroša

Zvanično utakmica sa najviše prodatih karata,
inače pretpostavlja se da je još više bilo na ponovljenoj utakmici protiv Milana,
jer je ulazio bukvalno svako ko je došao (otprilike je bilo dovoljno da se pokaže delić karte za utakmicu od prethodnog dana), ujak mi priča da nikada ništa slično nije doživeo što se tiče gužve na Marakani.


Karl Cajs, 71.
https://www.youtube.com/watch?v=EFrPjT22xzY
niccolo niccolo 15:59 26.11.2020

Nešto razmišljam

Božija ruka u današnjem svetu ne bi bila moguća, sudija bi pogledao var i poništio gol...
shmoo shmoo 19:04 26.11.2020

Re: Nešto razmišljam

niccolo
Božija ruka u današnjem svetu ne bi bila moguća, sudija bi pogledao var i poništio gol...





Зато више и нема магије. Не само у фудбалу, у било чему.

Превише смо се технологизовали и учинили живот механички досадним.

haklberi_tom haklberi_tom 20:00 26.11.2020

Re: Nešto razmišljam

shmoo
niccolo
Božija ruka u današnjem svetu ne bi bila moguća, sudija bi pogledao var i poništio gol...





Зато више и нема магије. Не само у фудбалу, у било чему.

Превише смо се технологизовали и учинили живот механички досадним.


Čekaj Šmu!
A zar nam istina nije draža?!
teslana teslana 20:03 26.11.2020

Re: Nešto razmišljam

Зато више и нема магије.

vcucko vcucko 21:43 26.11.2020

Re: Nešto razmišljam

shmoo
niccolo
Božija ruka u današnjem svetu ne bi bila moguća, sudija bi pogledao var i poništio gol...





Зато више и нема магије. Не само у фудбалу, у било чему.

Превише смо се технологизовали и учинили живот механички досадним.


Možda je sve definitivno otišlo u egzaktno, merivo, dokazivo.

Trenutno vladaju Francuzi jer imaju naširu bazu. Od Martinika do Nove Kaledonije. Uvek mogu da navuku 20-30 njih, svih boja i oblika, koji će najviše i najjače da trče. A fudbal je postao kao fliper - svi trče kao Duracell zeke 90+ minuta, sa strane im ubaciš loptu i onima koji više i jače trče naravno po zakonu verovatnoće lopta će više puta da se odbije u gol i to je to.
Zbog ogromnih para koje se vrte, drugačije i ne može da bude.

Možda južnoamerička reprezentacija nikad više neće osvojiti mundijal. Poslednji je bio Brazil pre 18 godina. Kako kod tih velikih suša obično traje 24 godine (da sad ne elaboriram, tako je), znači 2026. je opet red na Brazil. Pazi kad ne znam ni gde će se igrati to prvenstvo, znam da je ovo sledeće u nekakvom Kataru.

Uglavnom, ako bi mi neka Vanga merodavno potvrdila da sulamerikani više nikad neće uzeti, više nikad ne bih pogledao fudbalsku utakmicu

angie01 angie01 12:49 27.11.2020

U slavu zivota,



docsumann docsumann 17:04 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

shmoo
niccolo
Božija ruka u današnjem svetu ne bi bila moguća, sudija bi pogledao var i poništio gol...


Зато више и нема магије. Не само у фудбалу, у било чему.

Превише смо се технологизовали и учинили живот механички досадним.



ih, pa neće biti da je sva magija u varanju

ima danas itekako magije u sportu i ja obilato uživam u njoj. fudbal, ovaj jevropejski, slabo pratim, pa nisam u stanju da tvrdim, al eto u košarci imaš čarolije koliko hoćeš.
pa da samo ostaneš na ex-yu igračima - Teodosić, Jokić, Dončić...takva se košarka od Bodiroge na ovamo nije gledala.

PS u američkom fudbalu upravo prisustvujemo neviđenim performansima možda najboljeg kvoterbeka sviju vrimena.
antioksidant antioksidant 19:01 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

Nije magija u varanju vec u mogucnosti da prodje, da se desi greska
docsumann docsumann 19:17 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

antioksidant
Nije magija u varanju vec u mogucnosti da prodje, da se desi greska


uh, kako da ti kažem, ja sam uvijek više cijenio one igrače koji priznaju nepravilnost čak i na svoju debelu štetu.
recimo kad Novak signalizira, i pored dosuđenog auta, da je protivnik ubacio lopticu iz servisa, iako je rezultat tijesan, a meč bitan


EDIT: jbg, svi slave Maradoninu ruku, a pljuvali su Anrija kad je rukom ugurao loptu Ircima (?) u gol i odveo Francusku na mundijal.
milisav68 milisav68 19:49 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

jbg, svi slave Maradoninu ruku, a pljuvali su Anrija kad je rukom ugurao loptu Ircima (?) u gol i odveo Francusku na mundijal.

Kontekst, Foklandski rat, slabiji (siromašniji) protiv jačeg, sa druge strane Francuska fudbalska velesila protiv Iraca.
docsumann docsumann 19:55 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

milisav68
jbg, svi slave Maradoninu ruku, a pljuvali su Anrija kad je rukom ugurao loptu Ircima (?) u gol i odveo Francusku na mundijal.

Kontekst, Foklandski rat, slabiji (siromašniji) protiv jačeg, sa druge strane Francuska fudbalska velesila protiv Iraca.


imao sam i to na umu, pa ipak - ne
milisav68 milisav68 20:29 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

docsumann
imao sam i to na umu, pa ipak - ne

Ma, vi pitate - mi odgovaramo.

Ne odobravam, nego objašnjavam.

Generalno, postoji mnogo tih spornih situacija, a ove se razlikuju i po tome šta je bilo posle.

Božja ruka ne bi bila da je bila samo ona, međutim, pet minuta posle toga je Maradona uzeo loptu na pola terena, "izmrdao" dva engleska igrača, pa "nanizao" još pet (plus golman) i postigao pogodak.

I to je zasenilo to igranje rukom, odnosno nije odlučilo krajnji rezultat, za razliku ovo sa Anrijem.

Otud i različite reakcije.
nikvet pn nikvet pn 21:46 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

Да Докс, Тијери Анри требало је да призна - а није. Дотле икона из оног Арсенала Венгеровог пре 15-так година званог казнена експедиција (Пирес, Кемпбел..) сишао је међу јајаре пијачарске, џепароше трамвајске. Штета.

Као и Марадона - генијалност без господства.
shmoo shmoo 22:34 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

docsumann

PS u američkom fudbalu upravo prisustvujemo neviđenim performansima možda najboljeg kvoterbeka sviju vrimena.



Не разбирам се у то уопће па ти верујем све што кажеш.

Него, јеси ти чуо да се Северна Македонија од данас зове Тавче На Грамче?

Кажу, писаће тако и у згради УН у Њујорку...

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:32 27.11.2020

Re: Nešto razmišljam

milisav68

Generalno, postoji mnogo tih spornih situacija, a ove se razlikuju i po tome šta je bilo posle.

Božja ruka ne bi bila da je bila samo ona, međutim, pet minuta posle toga je Maradona uzeo loptu na pola terena, "izmrdao" dva engleska igrača, pa "nanizao" još pet (plus golman) i postigao pogodak.

-Ja najviše žalim što je prvoj utakmici u finalu protiv Italije, 1968 godine, Jugoslaviji oteta pobjeda . Mislim da je Mladen Delić ostao bez glasa vičući na sudiju. "Gospodine Dinst u što vi gledate"? "Gospodine Dinst tko je vama dao pištaljku da sudite"?
-Sjećam se jedne fotografije prenešene iz nekih kolumbijskih novina kad je Šekularac otišao igrati za Santa Fe. 5-6 fudbalera leži ili kleči u liniji na terenu a ispod fotografije piše: "Ovuda je prošao Šekularac".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana