Kućni ljubimci| Sport| Zabava

deep sea baby

antioksidant RSS / 02.06.2020. u 13:59

Спорт није лоша ствар.

Учиш се обавезама, самодисциплини, поштовању правила, поштовању противника, учиш се како наставити с достојанством и фер, чак и кад уверљиво губиш, кад немаш никаквих шанси ни прићи победи, кад су они с којима се такмичиш с неке друге планете или из неке друге лиге или се баве неком унапређеном верзијом спорта коју ти покушаваш да изведеш.

У суштини учиш бити спортиста, тј џентлмен као Филијас Фог и да једини с ким се мораш поредити јеси ти, да је напредак у односу на јуче све и да је лепо, да је савршено имати циљ, па кад је већ тамо, учиш се да будеш Едмунд Хилари и Тензин Норгај.

Штавише, спорт је одлична ствар. Али кад се њим бавиш. С трибине се много пропусти од спорта, трибина је нешто друго, трибина је другарство.

А кад све то научиш, и спорт и другарство, јер и другарство се учи, тек ту има много тога да се вежба, да се обузда, да се гаји и да се заттрпа, плус некако успеш да пронађеш уметника у себи, зауздаш звер, обуздаш нагоне, у потпуности разумеш да лично богатство није нешто што се може исказивати квадратима некретнина, износима на рачунима и квалитетом гардеробе, тек кад прођеш све те препреке, плус се наоружаш стрпљењем које ја тренутно имам док чекам да Ушко поново буде наш, тек онда имаш потенцијала да будеш политичар.

 

 


Али само ако си без сујете.



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:59 02.06.2020

негативни тастер

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:29 02.06.2020

da znaš da si u pravu

meni je od svega ovog sranja najgore šta radimo djeci..
mi smo takva jedna sebična, degenerična vrsta postali da je to strašno..
vidim da se tu i tamo provuče poneka slika male djece koja sjede sama po nekakvim iscrtanim krugovima i kao igraju se..
al i to bude brzo zatrpano..
tinejdžere a tek pritinove niko ni ne pominje a djeca ozbiljno pate..
strašno i prestrašno..
tačno da poželiš da svi pocrkamo a njih da ostavimo same, bolje bi se čini mi se snašli od ovoga šta im mi priređujemo (sve praveći se da mi to za njihovo dobro)..

mada vjerujem da u Srbiji nije tako strašno kako je ovde..
djeca ovde u u vrlo opasnom eksperimentu izolacije kao novog normalnog..
prestrašno

i da moram da priznam da ovo na kraju ništa povatala nisam.. očito neki interni kontekst koji meni izmiče..
al me asociralo pominjanje sporta (kog za djecu u UK nema a kad će, ne zna se)
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:43 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

vidim da se tu i tamo provuče poneka slika male djece koja sjede sama po nekakvim iscrtanim krugovima i kao igraju se..


Jeste stvarno tužno, to sa klincima.

Kod nas je malo labavije, ali su zbog korone otkazali letnje kampove za decu, ako nisu prešli na onlajn (propašće industrija tih kampova, doduše ovu smo upisali na jahanje u avgustu, pretpostavljamo da to neće biti otkazano ili prebačeno na Zoom). Još mi imamo sreće da u komšiluku ima puno dece sličnog uzrasta pa sad kampuju po dvorištima, lome ruke i noga na trampolinama. Ali za ovu manju je teže, još je mala da ide sama okolo, tih od 2.5 godine ima samo par komada u širem rejonu, a mi matori se kao uzdržavamo od poseta. Puštamo je da juri za ovom starijom, ali kad sednu na bicikle, ova mala ne može da ih stigne na onom strajderu, pa onda mora u aps. Ali juče sam je vodio da se igramo sa dronovima, to jest RC aviončićem, i bogami je bila opčinjena, zamalo da mi skrka avion, mislim, morala je i ona da proba malo telekomandu, ne




apacherosepeacock apacherosepeacock 14:45 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

tačno da poželiš da svi pocrkamo a njih da ostavimo same, bolje bi se čini mi se snašli od ovoga šta im mi priređujemo (sve praveći se da mi to za njihovo dobro)..


A mogli bi da zavrse i ovako - Gospodar muva - Vilijem Golding.

Ili isto kao mi i oni gde smo sada.

Bolje od toga, khm. kako to, da iskoce iz svoje genetike?

PS. Ovde ima sporta za klince i tinejdzere, pocelo, malo s nekim pravilima ali ima.
rodni rodni 15:12 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic
vidim da se tu i tamo provuče poneka slika male djece koja sjede sama po nekakvim iscrtanim krugovima i kao igraju se..


Jeste stvarno tužno, to sa klincima.

Kod nas je malo labavije, ali su zbog korone otkazali letnje kampove za decu, ako nisu prešli na onlajn (propašće industrija tih kampova, doduše ovu smo upisali na jahanje u avgustu, pretpostavljamo da to neće biti otkazano ili prebačeno na Zoom). Još mi imamo sreće da u komšiluku ima puno dece sličnog uzrasta pa sad kampuju po dvorištima, lome ruke i noga na trampolinama. Ali za ovu manju je teže, još je mala da ide sama okolo, tih od 2.5 godine ima samo par komada u širem rejonu, a mi matori se kao uzdržavamo od poseta. Puštamo je da juri za ovom starijom, ali kad sednu na bicikle, ova mala ne može da ih stigne na onom strajderu, pa onda mora u aps. Ali juče sam je vodio da se igramo sa dronovima, to jest RC aviončićem, i bogami je bila opčinjena, zamalo da mi skrka avion, mislim, morala je i ona da proba malo telekomandu, ne





Ma!
Proći će i ovo!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:59 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic

Još mi imamo sreće da u komšiluku ima puno dece sličnog uzrasta pa sad kampuju po dvorištima, lome ruke i noga na trampolinama.



ovde je i to zabranjeno (posjećivanje po kućama) a igranja na ulici i inače nema tako da bukvalno sjede sami po kućama..
mi ponekad se sretnemo u parku sa nekim ljudima za koje znamo da ne prave frku pa se djeca nešto i poigraju..
al većina ogromna se drži na distanci tako da se samo hi bye u prolazu i to je to već dva mjeseca..
mom pritinu baš teško pada..
a na stranu što ove male u školi isto drže u režimu da kao na pauzi vježbaju a s ciljem da ih drže odvojene a da ovi to ne provale..
očaj
nigdje naravno mrve dokaza da to čini ikakvu razliku (a kladim se da i ne čini)..
i daj bože da se smiri do septembra..
inače da im sad godinu dana govoriš da ne smiju da se približe drugom djetetu..
strašno
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

mi ponekad se sretnemo u parku sa nekim ljudima za koje znamo da ne prave frku pa se djeca nešto i poigraju..
al većina ogromna se drži na distanci tako da se samo hi bye u prolazu i to je to već dva mjeseca..
mom pritinu baš teško pada..


Ovde klinci uredno nose maske, na to su se izgleda navikli, bilo da idu na ulicu, ili po dvorištima. Čak i kad zaboravi, ova moja mala se vrati kući da je uzme. Dok se stariji jogune, pošto ne veruju da maske nešto mnogo znače, i onda uprkos naredbi vlasti ne nose maske, pa na trejlovima imaš i jedne i druge. Ali bar trče i biciklaju podalje jedni od drugih.

Ne znam za te brojeve, i šta bi bilo kad bi bilo, činjenica je da je ovde kod nas bio veliki broj zaraženih i da sad to opada kao i to da mere nisu bile tako stroge. A, na primer, kod mojih kumova u Sijetlu, tamo je bilo baš strogo, i dalje je, jer je kod njih i počelo, ali smo ih mi prešišali odavno. Oni baš nigde ne idu, sem to malo oko kuće, isto im deca povileneše.

A kumina sestra, tu kod tebe u Londonu je baš najebala, dva i po meseca temperatura, ne može da diše, uz stepeništa da se popne, par puta je hitna dolazila, bila i u bolnici, pa je vratili kući, ono, ne prolazi nikako. Muž radi, ona sa dvoje male dece u kući. Nije imala nikakve zdravstvene tegobe pre toga, mlađa žena.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:27 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
tačno da poželiš da svi pocrkamo a njih da ostavimo same, bolje bi se čini mi se snašli od ovoga šta im mi priređujemo (sve praveći se da mi to za njihovo dobro)..


A mogli bi da zavrse i ovako - Gospodar muva - Vilijem Golding.

Ili isto kao mi i oni gde smo sada.

Bolje od toga, khm. kako to, da iskoce iz svoje genetike?

PS. Ovde ima sporta za klince i tinejdzere, pocelo, malo s nekim pravilima ali ima.


pa nisu pitanja društvenog uređenja pitanja genetike..
mada nije naravno ni tako prosto da bi se samo moglo reći eto mi smo sebični a oni nisu (il bar nisu još naučili)..
po mom nekom sudu, formiranom iz amalgama pročitanog, tu se odvija par procesa..
ljudi su došli do nivoa razvoja kad su se toliko udaljili od prirode i instinkta da nemali broj ne želi da ima djecu..
u društvu u kom većina nema djecu normalno je da se interesi pomjeraju ka polu matorih a ne ka polu djece..
to se vidi ne samo po dominantnim temama u medijima, nvo-ima i sličnim nego i vrlo jasno po ekonomskim kretanjima..
zapad naime sve više tone u dug a dug je ništa drugo nego pozajmljivanje od djece da bismo trošili mi..
i to funkcioniše odlično na nivou države (gdje djeca većine razvijenih država imaju preko cijelog jednog godišnjeg prozvoda društva duga) nego i na nivou domaćinstava (gdje raste udio onih koji djeci ostavljaju negativan kapital - jer prodaju kuću i odu propizde na nekoj Kosta Bravi)..
ali avaj..
šansa da će ta djeca onda sutra da rade i isplaćuju penzije nama roditeljima (kraj takvih baba i deda) je veoma mala..
ja se stoga u penziju ne uzdam..
nego me više strah da ćemo bukvalno i mentalno zdravlje da im narušimo iživljavanjem zvanim safety concerns a koje u ovoj najnovijoj inkarnaciji pazi sad na šta liči..
dijete je danas iz škole došlo sa projektom happy jar..
treba naime da napravi jar u koji će da ubacuje papiriće na kojima napiše kad je bi happy zbog nečega..
onda kad bude tužan treba da ode i pročita par happy memories..
da fakin fak
liječimo petogodišnjaku depresiju..
prestrašno..
no to jeste UK, u Srbiji sam sigurna toga nema
tj. i bogati plaču
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:32 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic

...


to je prvi konkretan slučaj za koji čujem da ima probleme a nije ih imao..
vjerujem da jeste gadno pošto ni meni nije bilo sjajno a još uvijek se tu i tamo zakašljavam i ne radi mi nos kako treba..
vjerujem da nekog sastavi ozbiljno a nekog i dokrajči..
ali pazi sad..
ovde maske nisu obavezne i nosi ih baš malo ljudi (uglavnom Kinezi, stariji ljudi i poneko od ostalih)..
jbt..
to smo stvarno mogli ne vidim šta je problem..
nego smo radije uveli every man is an island politiku..
ja ne znam kako ljudi koji žive sami uopšte izdržavaju (London je prepun samaca plus ljudi koji se stalno sele pa nemaju neke super bliske komšiluke)..
totalni raspad sistema
ali to za djecu je meni već u nivou kriminala s tim što vjerujem da će reagovati, inače su sa djecom dobri i vjerujem da će i škole prenjeti poruku kako te briljantne zamisli iz ministarstva izgledaju u stvarnom životu
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

to je prvi konkretan slučaj za koji čujem da ima probleme a nije ih imao..
vjerujem da jeste gadno pošto ni meni nije bilo sjajno a još uvijek se tu i tamo zakašljavam i ne radi mi nos kako treba..
vjerujem da nekog sastavi ozbiljno a nekog i dokrajči..


A pazi ti ovo - testirali su je dva puta na koronu, kad je bila u bolnici (znači pre možda dve nedelje) i oba puta je bila negativna. A ima sve simptome, i to sa ukusom/mirisom, i upalu pluća, te neke kristale karakteristične za koronu, zamor, temperaturu koja traje skoro 3 meseca, ono, par dana malo manje od 38, onda skoči na visoko, isto par dana, pa onda nazad. Svi su joj u kući izgleda preboleli, ali ona je jedina baš nagrabusila. I onda su joj lekari rekli da verovatno više nema virus, zato je test negativan, ali nisu ni oni sigurni. U početku su je tretirali antibioticima, svim mogućim jer su mislili da nije korona, nego neka druga boljka, ali su posle digli ruke jer joj ab ništa nisu pomogli). Stvatno ne znaju. Uglavnom, i ona kaže da joj je polako izgleda bolje, to jest ti ups and downs se vrlo sporo smiruju. Sećam se da si i to tako nešto napisala.


antioksidant antioksidant 18:22 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

al me asociralo pominjanje sporta

ma da, s tim sto mi je sport samo metafora na odnos prema obavezama, pobedama, porazima.
mislio sam da pišem o tome zašto volim ajzeju kao lidera iako je džordan dominantan, ali nekako sam se ispraznio u toj temi dok sam razgovarao s osmehom (svakako je bilo korisno i za mene, a za njega ćemo videti za par decenija)
mnogo smo loše okruženje napravili za decu, nekako se podmećemo svojim rešenjima da im uzmaknemo sreću druženja...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:22 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic

A pazi ti ovo - testirali su je dva puta na koronu


ma da, ti testovi su izgleda totalno sranje..
ovde u naselju mislim da je krenulo od tih naših prijatelja, dijete ide sa našim u razred, elem razvedeni su i klinci su bili kod tate na sjeveru Italije za raspust u februaru..
došli mrtvi bolesni..
bolnica proglasila nije to to, sjete kući 7 dana i šlus..
oni se onda vratili u škole pa relapsirali!
pa na kraju ozdravili al niko u školi nije dobio (tj. niko nije prijavio da je dobio) i pride ni ona ni novi izabranik (žive zejadno) nisu ni kašljucnuli..
tako da je to očito čuda boljka koju se teško lovi..
a dr nemaju pojma al ne mogu to tako i da kažu
pride..
djeca ne znaju da kažu da recimo ne osjete miris..
taj moj srednji sinak koji je jedini od njih ispoljavao neke male simptome nedavno kaže my nose is funny..
jedva nekako utvrdimo da izgleda ne osjeti miris al ima tzv. olfaktorne halucinacije kao i ja..
ma sve u svemu.. haos
nikvet pn nikvet pn 18:50 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

newimprovedtadejus

srdjan.pajic

A pazi ti ovo - testirali su je dva puta na koronu


ma da, ti testovi su izgleda totalno sranje..


Наравно да су још увек срање с тим што то нико не сме јавно да призна.

За разлику од бриткасабља тестова:



Бескрвни, за пет минута резултат, 99%, пар евра цена...
predatortz predatortz 18:52 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

Наравно да су још увек срање с тим што то нико не сме јавно да призна.


Postavljao sam na blog članak u kojem naš lekar koji radi u Švedskoj tvrdi da su prvi testovi imali efikasnost od oko 50%. Bukvalno kao bacanje novčića.
cassiopeia cassiopeia 19:18 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

Наравно да су још увек срање с тим што то нико не сме јавно да призна.

За разлику од бриткасабља тестова:


Postoji li uopšte ovakav test za korona virus?
antioksidant antioksidant 20:06 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

ma da, ti testovi su izgleda totalno sranje..


Не треба бити скептичан поводом тестова генерално, нити да се треба плашити да добијање резултата приликом тестирања неће бити никада тачно. Тестови су изузетно корисни, али неки тестови су бољи а неки лошији.

https://darkostojilovic.wixsite.com/preispitivanja/post/____5

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:25 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

antioksidant
ma da, ti testovi su izgleda totalno sranje..


Не треба бити скептичан поводом тестова генерално, нити да се треба плашити да добијање резултата приликом тестирања неће бити никада тачно. Тестови су изузетно корисни, али неки тестови су бољи а неки лошији.

https://darkostojilovic.wixsite.com/preispitivanja/post/____5



Ma, ok, to je ono što imamo, a ja sam mislio da su od početka epidemije do sada to malo popravili, još se svi hvale sa time koliko testova dnevno izvode i barataju nekakvim procentima novootkrivenih zaraženih. Nezgodno je malo što daju false negative rezultate, pa ti promaknu bolesni, no i sa takvim testovima ih se dosta navatalo.

(hvala za link!)
antioksidant antioksidant 20:50 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

sve je u biznis i politiku pretvoreno
čak i narušavanje biznisa i politike
ili prvo baš to?
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:28 02.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
tačno da poželiš da svi pocrkamo a njih da ostavimo same, bolje bi se čini mi se snašli od ovoga šta im mi priređujemo (sve praveći se da mi to za njihovo dobro)..


A mogli bi da zavrse i ovako - Gospodar muva - Vilijem Golding.

Ili isto kao mi i oni gde smo sada.

Bolje od toga, khm. kako to, da iskoce iz svoje genetike?

PS. Ovde ima sporta za klince i tinejdzere, pocelo, malo s nekim pravilima ali ima.


pa nisu pitanja društvenog uređenja pitanja genetike..
mada nije naravno ni tako prosto da bi se samo moglo reći eto mi smo sebični a oni nisu (il bar nisu još naučili)..
po mom nekom sudu, formiranom iz amalgama pročitanog, tu se odvija par procesa..
ljudi su došli do nivoa razvoja kad su se toliko udaljili od prirode i instinkta da nemali broj ne želi da ima djecu..
u društvu u kom većina nema djecu normalno je da se interesi pomjeraju ka polu matorih a ne ka polu djece..
to se vidi ne samo po dominantnim temama u medijima, nvo-ima i sličnim nego i vrlo jasno po ekonomskim kretanjima..
zapad naime sve više tone u dug a dug je ništa drugo nego pozajmljivanje od djece da bismo trošili mi..
i to funkcioniše odlično na nivou države (gdje djeca većine razvijenih država imaju preko cijelog jednog godišnjeg prozvoda društva duga) nego i na nivou domaćinstava (gdje raste udio onih koji djeci ostavljaju negativan kapital - jer prodaju kuću i odu propizde na nekoj Kosta Bravi)..
ali avaj..
šansa da će ta djeca onda sutra da rade i isplaćuju penzije nama roditeljima (kraj takvih baba i deda) je veoma mala..
ja se stoga u penziju ne uzdam..
nego me više strah da ćemo bukvalno i mentalno zdravlje da im narušimo iživljavanjem zvanim safety concerns a koje u ovoj najnovijoj inkarnaciji pazi sad na šta liči..
dijete je danas iz škole došlo sa projektom happy jar..
treba naime da napravi jar u koji će da ubacuje papiriće na kojima napiše kad je bi happy zbog nečega..
onda kad bude tužan treba da ode i pročita par happy memories..
da fakin fak
liječimo petogodišnjaku depresiju..
prestrašno..
no to jeste UK, u Srbiji sam sigurna toga nema
tj. i bogati plaču


Mi smo uredili drustvo i svet po svojoj meri i pameti.. ostali ogranci (hominini) nisu dobacili daleko da vidimo kako bi oni.

Ja mislim da je tebe jako pogodilo sa ovim merama oko pandemije, ali nece trajati sad ne znam koliko dugo da pricamo kao o trajnom stanju.

Zaboravicemo sve ovo a narocito danasnja deca, nema za njih trauma.

To za happy jar, nije aluzija na deciju depresiju, ja to vidim (za decu tog uzrasta) kao kada si neraspolozen ili tuzan (zbog cega vec) zaviri tamo i priseti se da je to prolazno
vidi kako si bio razdragan, srecan i opet ces biti, bla, bla..
cmix909 cmix909 10:49 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
... Gospodar muva - Vilijem Golding...

Ako je za TO nagradjen, onda ne znam da li Nobel vise nije ono sto je nekada bio ili nekada nije bio ni ono sto je danas. Ali, kako sada vidim da i medju Amazoncima na svakog od par nezadovoljnika dodje jedno hiljadu odusevljenih, pitam se sta mi je promaklo -- osnovacke recenice svakako nisu. Istina je da je pogodio dobru temu i ideju, pa bi valjalo da neko sa vise dara objavi rimejk cim isteknu autorska prava. Ostace odbojan naslov, no sta se moze
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:02 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock

Ja mislim da je tebe jako pogodilo sa ovim merama oko pandemije, ali nece trajati sad ne znam koliko dugo da pricamo kao o trajnom stanju.

Zaboravicemo sve ovo a narocito danasnja deca, nema za njih trauma.

To za happy jar, nije aluzija na deciju depresiju, ja to vidim (za decu tog uzrasta) kao kada si neraspolozen ili tuzan (zbog cega vec) zaviri tamo i priseti se da je to prolazno
vidi kako si bio razdragan, srecan i opet ces biti, bla, bla..


da znaš da jeste pošto sam poprilično sigurna da je bar pola sada propisanih mjera tu za stalno..
sjeti se 9/11, kako se letjelo prije a kako sad i dal se išta promjenilo od samog 9/11..
tako će ti biti i sa ovim..
te plastične panoe što su ovješali na sve strane prosto nema šanse da skinu..
daj bože da nam se i kancelarije ne pretvore u prozirne kjubikle..
jer kako da skinu..
ako si sad proglasio da je nedopustiv rizik da se zaraziš neizlječivim virusom (bez obzira koliko on jeste ili nije fatalan) kako će sutra neko da dođe i da kaže, ok, sad možemo da skinemo.. virusi su uništeni!
ako nisi čitala Thiking fast and slow pročitaj..
dosta ljudi i ovde se klelo u tu knjigu..
ali je malo ko u stanju da samjeri različite rizike, pa kaže ok, šansa da umrem od korone je kolika i da me udari recimo kamion dok vozim bic (netrivijalan rizik u Londonu)..
ako i dalje idem bicom zašto onda nisam u stanju da prihvatim i rizik da ću se do kraja života bar jednom zaraziti neizlječivim virusom..
zašto sam manje spreman da se odreknem bica nego da prihvatim novi plastificirani svijet bez rukovanja..
rukovanje vjerujem da ćemo i vratiti (jer ljudi su neracionalni)..
ali plastične panoe sumnjam..
a ideja da sjedimo iza nekakvih panoa i učimo djecu da je svijet pun prijetećih virusa..
meni je ta ideja poprilično distopijska
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic

Ma, ok, to je ono što imamo, a ja sam mislio da su od početka epidemije do sada to malo popravili, još se svi hvale sa time koliko testova dnevno izvode i barataju nekakvim procentima novootkrivenih zaraženih. Nezgodno je malo što daju false negative rezultate, pa ti promaknu bolesni, no i sa takvim testovima ih se dosta navatalo.

(hvala za link!)


a dal si provalio disonancu između prijavljivanja vijesti o velikom broju zaraženih kao pozitivne i negativne u isto vrijeme..
ogromnoj većini izmiče činjenica da je veći ukupan broj zaraženih na isti broj mrtvih pozitivna stvar (jer govori o niskoj smrtnosti bolesti)..
meiji prednjače u bombastičnim naslovima čija se poruka bukvalno mijenja iz sata u sat (valjda zavisno od kog kolika pizda je editor koji je trenutno u smjeni)
antioksidant antioksidant 13:58 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

ogromnoj većini izmiče činjenica da je veći ukupan broj zaraženih na isti broj mrtvih pozitivna stvar (jer govori o niskoj smrtnosti bolesti)..
a broj (prijavljenih) zaraženih je direktno vezan za broj testiranih, jer s ovoliko aspmptotskih slučajeva niko ne zna koliko je stvarno zaraženih
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

a dal si provalio disonancu između prijavljivanja vijesti o velikom broju zaraženih kao pozitivne i negativne u isto vrijeme..
ogromnoj većini izmiče činjenica da je veći ukupan broj zaraženih na isti broj mrtvih pozitivna stvar (jer govori o niskoj smrtnosti bolesti)..
meiji prednjače u bombastičnim naslovima čija se poruka bukvalno mijenja iz sata u sat (valjda zavisno od kog kolika pizda je editor koji je trenutno u smjeni)


A jel vodi neko evidenciju o posledicama koje bolest ostavlja kod vas koji se oporavite (koje su, koliko traju, itd, bar ove koje mogu da se ustanove pregledom.)? Ili je za to prerano, pošto se, pretpostavljam, i dalje ne zna mnogo o tome?

E, stigo nam bazenčić za decu, udaramo kontru komšiluku sa trampolinama, neće oni vala imati opasnije igračke za decu od nas! Još neću ni filter da stavim, ima da bude ko na Olimpu 1977, dobro, bez meningitisa ako može. Stavio bih ga ispod drveta, ali bolje da deci ne dajem ideje...



milisav68 milisav68 19:39 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

ali bolje da deci ne dajem ideje..

Pištolje na vodu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 03.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

milisav68
ali bolje da deci ne dajem ideje..

Pištolje na vodu.


I gumene crnce.
docsumann docsumann 07:02 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

cmix909
apacherosepeacock
... Gospodar muva - Vilijem Golding...

Ako je za TO nagradjen, onda ne znam da li Nobel vise nije ono sto je nekada bio ili nekada nije bio ni ono sto je danas. Ali, kako sada vidim da i medju Amazoncima na svakog od par nezadovoljnika dodje jedno hiljadu odusevljenih, pitam se sta mi je promaklo -- osnovacke recenice svakako nisu. Istina je da je pogodio dobru temu i ideju, pa bi valjalo da neko sa vise dara objavi rimejk cim isteknu autorska prava. Ostace odbojan naslov, no sta se moze



probaj njegov Slobodan Pad
mentol mentol 07:13 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

newimprovedtadejus
šansa da umrem od korone je kolika i da me udari recimo kamion dok vozim bic (netrivijalan rizik u Londonu)..


...ili kombi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:38 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

cmix909

Istina je da je pogodio dobru temu i ideju, p


To i jeste poenta u kontekstu onoga o cemu smo nas 2 pricale a ne o piscu i Nobelu.
jooscout jooscout 12:18 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
cmix909

Istina je da je pogodio dobru temu i ideju, p


To i jeste poenta u kontekstu onoga o cemu smo nas 2 pricale a ne o piscu i Nobelu.



Nedavno je u Guardianu objavljen članak o dogadjaju koji se zaista jeste desio a liči na ovaj Goldingov. Interesantno je da se u stvarnosti desilo upravo suprotno: dečaci su saradjivali, i preživeli u zdravlju i veselju, ni nalik Gospodaru muva.
Znam da i kad sam čitala, samo jednom, me jako uznemirio roman i interesantno kako smo svi prihvatili zdravo za gotovo da to jeste ljudska priroda, i da tako mora biti, prirodni zakoni, kao gravitacija maltene. Još je potresnije što je, tom očito, duboko nesretnom i zlovoljnom čoveku, posao bio da radi sa decom.

[url=https://www.theguardian.com/books/2020/may/09/tf-the-flies-what-happened-when-six-boys-were-shipwrecked-for-15-months][/url]



apacherosepeacock apacherosepeacock 12:42 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

jooscout
apacherosepeacock
cmix909

Istina je da je pogodio dobru temu i ideju, p


To i jeste poenta u kontekstu onoga o cemu smo nas 2 pricale a ne o piscu i Nobelu.



Nedavno je u Guardianu objavljen članak o dogadjaju koji se zaista jeste desio a liči na ovaj Goldingov. Interesantno je da se u stvarnosti desilo upravo suprotno: dečaci su saradjivali, i preživeli u zdravlju i veselju, ni nalik Gospodaru muva.
Znam da i kad sam čitala, samo jednom, me jako uznemirio roman i interesantno kako smo svi prihvatili zdravo za gotovo da to jeste ljudska priroda, i da tako mora biti, prirodni zakoni, kao gravitacija maltene. Još je potresnije što je, tom očito, duboko nesretnom i zlovoljnom čoveku, posao bio da radi sa decom.

[url=https://www.theguardian.com/books/2020/may/09/tf-the-flies-what-happened-when-six-boys-were-shipwrecked-for-15-months][/url]


To je sve u redu, sto se u praksi u tom slucaju desilo suprotno, mene ozalosti kad vidim one eksperimente (doduse odraslih) gde se desilo mnogo gore nego sto to fiktivno u knjizi opisa Golding.

A jos me vise sneveseli porast maloletnickog kriminala i ubistva male dece od strane male dece plus izivljavanje pre toga. Sigurno znas za to.

Sa decom inace ne rade uvek bas idealni kandidati za takav posao. Ima ih svakakvih..
jooscout jooscout 12:51 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
jooscout

To je sve u redu, sto se u praksi u tom slucaju desilo suprotno, mene ozalosti kad vidim one eksperimente (doduse odraslih) gde se desilo mnogo gore nego sto to fiktivno u knjizi opisa Golding.

A jos me vise sneveseli porast maloletnickog kriminala i ubistva male dece od strane male dece plus izivljavanje pre toga. Sigurno znas za to.

Sa decom inace ne rade uvek bas idealni kandidati za takav posao. Ima ih svakakvih..



Naravno, meni smeta što se posmatra kao datost, kao mora tako. Ne mora.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:57 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

jooscout
apacherosepeacock
jooscout

To je sve u redu, sto se u praksi u tom slucaju desilo suprotno, mene ozalosti kad vidim one eksperimente (doduse odraslih) gde se desilo mnogo gore nego sto to fiktivno u knjizi opisa Golding.

A jos me vise sneveseli porast maloletnickog kriminala i ubistva male dece od strane male dece plus izivljavanje pre toga. Sigurno znas za to.

Sa decom inace ne rade uvek bas idealni kandidati za takav posao. Ima ih svakakvih..



Naravno, meni smeta što se posmatra kao datost, kao mora tako. Ne mora.


Ma ne, to je bila jedna od opcija sta bi se fiktivno moglo desiti posto je tadejus rekla mozda bolje da svi krepamo matori da bi se deca bolje organizovala bez nas matorih..

Na sta ja odgovaram - mozda bi prosli ko kod Goldinga, mozda bi isto kao i sa nama matorima sta smo napravili od drustva nastavili praksu ali sam istina izrazila sumnju da bi nesto ekstra bolje uradili.

To je bio kontekst tog razgovora, onako usput uz pandemiju.
jooscout jooscout 12:59 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
[

tva nastavili praksu ali sam istina izrazila sumnju da bi nesto ekstra bolje uradili.

To je bio kontekst tog razgovora, onako usput uz pandemiju.



sori, promaklo mi skroz. :) Eh sad, šbbkbb :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:12 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

jooscout
apacherosepeacock
[

tva nastavili praksu ali sam istina izrazila sumnju da bi nesto ekstra bolje uradili.

To je bio kontekst tog razgovora, onako usput uz pandemiju.



sori, promaklo mi skroz. :) Eh sad, šbbkbb :)


Pa to, sbbkbb momenat, niti cemo matori da pocrkamo (nadam se) pa ni klincadija da se igra prirode i drustva pre vremena.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:47 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

srdjan.pajic

A jel vodi neko evidenciju o posledicama koje bolest ostavlja kod vas koji se oporavite (koje su, koliko traju, itd, bar ove koje mogu da se ustanove pregledom.)? Ili je za to prerano, pošto se, pretpostavljam, i dalje ne zna mnogo o tome?


ih kako nije..
jutros mi baš gugl izbacio tekst na tu temu, sažela bih ga u dokon pop i jariće krsti..
ajd oštećenja pluća, srca, tromboze, sto nekih stvari ali ladno i hronični umor, bol u živcima!, iritiranost i gomila nekih neuroloških poteškoća..
rječju fibromijaldža jbt..
ako nisi gledao Downsizing pod smjesta pogledaj..
Kristofer Volz u ulozi Dušana švercera je antologijski..
a pride ne treba propustiti ni scenu Met Dejmonove drage mame koja pati od fibromijaldže..
e to ti je taj rad.. tj. sve bi ja to motkom pa po debelom da viš kako odma sve prođe
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:49 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock

Ma ne, to je bila jedna od opcija sta bi se fiktivno moglo desiti posto je tadejus rekla mozda bolje da svi krepamo matori da bi se deca bolje organizovala bez nas matorih..


ijao sad još kad ih vidim kako ladno organizuju i ograbruju proteste sa stotinama hiljada ljudi na buljucima al kao djeca u školi su safety risk..
pa jbt..
tačno da poželiš sve da pobrišeš pa ponovo koliko su nam sistemi truli
angie01 angie01 14:37 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

Kristofer Volz

je antologijski..
..inace Kristof Valc...(Christoph Waltz)

njegova svaka uloga je antologijska.
maksa83 maksa83 16:17 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

..inace Kristof Valc...(Christoph Waltz)

Tvrdim da samo Bečlija može da onako da odigra finu, staloženu sotonu sa manirima.

Svuda u nemačkom govornom području će ti reći "fick dich!" ali samo u Beču će ti reći "fick dich" uz osmeh i naklon glavom.

Inače Austrijanci mu nisu dali državljanstvo do 2010. iako je rođen u Beču i tu proveo najveći deo života.
angie01 angie01 16:35 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

maksa83
..inace Kristof Valc...(Christoph Waltz)

Tvrdim da samo Bečlija može da onako da odigra finu, staloženu sotonu sa manirima.

Svuda u nemačkom govornom području će ti reći "fick dich!" ali samo u Beču će ti reći "fick dich" uz osmeh i naklon glavom.

Inače Austrijanci mu nisu dali državljanstvo do 2010. iako je rođen u Beču i tu proveo najveći deo života.


znaci, njegov Hans Landa u Inglourious Basterds, je toliko neverovatno dobro odigran, koliko je genijalno napisan,...ono najskuplja kombinacija,...uloga koja je prvo ponudjena Dikapriju- verujem da bi je rasturio, al ne kao Valc,koji je "materijalizovao" lik),...ali zato posle u Djangu, zajedno su slozili mozda najbolji dvojac dva suprostavljena lika u nekom filmu, maestralno odigravsi dr Schulza i Calvin Candie-a.

Valz inace potice iz generacijama unazad glumacke porodice-skolovan glumac, sto kod kuce, sto na cuvenom institutu Lija Strazberga...
maksa83 maksa83 16:38 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

..ono najskuplja kombinacija,...uloga koja je prvo ponudjena Dikapriju- verujem da bi je rasturio

Ma bilo bi ni prineti. Samo Bečlija može ono da izvede.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:40 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

maksa83
..ono najskuplja kombinacija,...uloga koja je prvo ponudjena Dikapriju- verujem da bi je rasturio

Ma bilo bi ni prineti. Samo Bečlija može ono da izvede.


ajde to al što je Dušana skinuo, strava..
a meni je još pregenijalan i u Carnage.. totalno drugi tip od ove dve uloge i opet super..
čova ne zna da omaši
maksa83 maksa83 16:57 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

ajde to al što je Dušana skinuo, strava..

Ih. Citiraću jednog mog Bečliju "svako bečko dete rano nauči šta to znači 'čevapčiči' i šta je to 'pička'", citat završen. Tako da Kristof sigurno zna i ponekog Dušana.
angie01 angie01 17:39 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

Ma bilo bi ni prineti.


Dikaprio je takodje pokazao da je ozbiljan izvodjac radova i sugurno bi nasao svoj neki dobar modus, ( jos kao klinac je razvalio u What's Eating Gilbert Grape)- jedino sto ne bi premasio Kristofa, jer je on ocigledno sazdan od specijalnog stofa.


čova ne zna da omaši


dodala bih, ne samo da ne zna omasi, nego ozivi svaki napisan lik toliko autenticno i stvarno, da mu je svaka kreacija blistava,...pa bogtemazo, u basterdsima igra Bred Pit-u mom slucaju obozavan:), i to maestralo, pozitivca osvetnika, a njegov Landa, onakvo perfidno dzjubre i zlikovac se nekako perverzno provuce da bude favorit, zbog spektakularnog Valza.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:52 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

newimprovedtadejus

ijao sad još kad ih vidim kako ladno organizuju i ograbruju proteste sa stotinama hiljada ljudi na buljucima al kao djeca u školi su safety risk..
pa jbt..


Aaaa ma cirkus..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:57 04.06.2020

Re: da znaš da si u pravu

apacherosepeacock
newimprovedtadejus

ijao sad još kad ih vidim kako ladno organizuju i ograbruju proteste sa stotinama hiljada ljudi na buljucima al kao djeca u školi su safety risk..
pa jbt..


Aaaa ma cirkus..




ali evo uživo sa poprišta bitke.. djeca su provalila da je sve otišlo do đavola (il su roditelji konačno odljepili) i eno ih bar 10 dječaka na ulici organizuju nerf gun bitku..
moji jedva dočekali, nisu ni pitali, samo istrčali..
računam bar se distansuju
Черевићан Черевићан 15:11 02.06.2020

спорт - одлична ствар

и то без без сујете

ево веџбам има......7десет леета
(та зараза још ми ...не попушта),
намера ми .........навику не мењат'
докле год то старост ми допушта
4krofnica 4krofnica 18:08 02.06.2020

fajnali


konačno muzički blog-post




cassiopeia cassiopeia 19:16 02.06.2020

Re: fajnali

4krofnica

konačno muzički blog-post






Amen!

*Smorili s' politikom ovih dana

P.S. Neko je, ovde na blogu, preporučio seriju The Spy i baš je super urađena. Baška, što mi i priča bila zanimljiva, pa sam nešto i pročitala o tom liku (tajni agent).

P.P.S. Kako biste vi proverili kredibilitet strane firme koja se ovde oglasila da traži radnika? Pri tome, nema ovde kanc, rad je od kuće. I kako taj rad naplatiti u tehničkom smislu? Mogu li strane firme da plaćaju meni po osnovu ugovora na moj račun u banci u Srbiji?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:46 02.06.2020

Re: fajnali

cassiopeia

P.S. Neko je, ovde na blogu, preporučio seriju The Spy i baš je super urađena. Baška, što mi i priča bila zanimljiva, pa sam nešto i pročitala o tom liku (tajni agent).

P.P.S. Kako biste vi proverili kredibilitet strane firme koja se ovde oglasila da traži radnika? Pri tome, nema ovde kanc, rad je od kuće. I kako taj rad naplatiti u tehničkom smislu? Mogu li strane firme da plaćaju meni po osnovu ugovora na moj račun u banci u Srbiji?


P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..

P.P.S.
daj link!
načina za plaćanje uvijek ima.. paypal ako ništa drugo..
ali jeste i moguće da firma koja bi te tako plaćala vjerovatno neće pošteno da te plati..
no uvijek možeš da razgovaraš pa vidiš kako ti se čini.. na kraju i da uradiš neki posao pa kako prođe prođe..
nije da se udaješ na neviđeno u Ameriku

4krofnica 4krofnica 19:49 02.06.2020

Re: fajnali


teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim (slično sa Jim Carrey). u poslednje vreme gledam samo krimi britanske serije sa malim gradićima koji su uz neke litice, ili da je snimano uz litice, mogu da napišem knjigu po toj liniji žanra :) koji ne postoji.

P.P.S.


kakav ugovor bi bio u pitanju, znam da nije frka sa pravnim licem, za fizičko ne znam kako bi te plaćali. mene su ameri plaćali na razne načine, koji svakako nisu bili regularni za isplaćivanje plate, od kojih ova država nije dobila ni cvonjka.



rodni rodni 19:57 02.06.2020

Re: fajnali

newimprovedtadejus
cassiopeia

P.S. Neko je, ovde na blogu, preporučio seriju The Spy i baš je super urađena. Baška, što mi i priča bila zanimljiva, pa sam nešto i pročitala o tom liku (tajni agent).

P.P.S. Kako biste vi proverili kredibilitet strane firme koja se ovde oglasila da traži radnika? Pri tome, nema ovde kanc, rad je od kuće. I kako taj rad naplatiti u tehničkom smislu? Mogu li strane firme da plaćaju meni po osnovu ugovora na moj račun u banci u Srbiji?


P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..

P.P.S.
daj link!
načina za plaćanje uvijek ima.. paypal ako ništa drugo..
ali jeste i moguće da firma koja bi te tako plaćala vjerovatno neće pošteno da te plati..
no uvijek možeš da razgovaraš pa vidiš kako ti se čini.. na kraju i da uradiš neki posao pa kako prođe prođe..
nije da se udaješ na neviđeno u Ameriku


Ma!
Jebeš poštenje - ako je nužda.
I ne možeš da uslovljavaš!
A verovatno ne možeš - jer nisi jedini(a).
Malo se pogađaš - i pristaneš.
jooscout jooscout 19:58 02.06.2020

Re: fajnali

4krofnica

teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim (slično sa Jim Carrey). u poslednje vreme gledam samo krimi britanske serije sa malim gradićima koji su uz neke litice, ili da je snimano uz litice, mogu da napišem knjigu po toj liniji žanra :) koji ne postoji.



+1 što kažu. Daj spisak. Imaš velšku Hinterland, nema litice ali toetaj vajb, i škotsku Retribution.

PS I ne mora litica, ali sve gde je David Tennant

4krofnica 4krofnica 20:51 02.06.2020

Re: fajnali

jooscout

+1 što kažu. Daj spisak. Imaš velšku Hinterland, nema litice ali toetaj vajb, i škotsku Retribution.

PS I ne mora litica, ali sve gde je David Tennant



gde je Tennant tu smo i mi, verni stalkeri!
Tennant:
Criminal (tu je samo u prvoj epizodi, nema litica)
Deadwater Fell (nema litica)
ima i neki gde je advokat, dobar, ne mogu da se setim sada..
River (sa voljenim Stellanom Skarsgårdom)
Paranoid (britanci, nemci)

ps. Hinterland ima litice, ako nema litice ima neku obalu uz koju ovaj glavni trči na početku, koliko se sećam (posle gubi draž serija jer uvuku radnju u kopno:)) a gde je britanska obala, u nekom momentu moraš do neke litice da dođeš!


jooscout jooscout 21:04 02.06.2020

Re: fajnali

4krofnica
jooscout

+1 što kažu. Daj spisak. Imaš velšku Hinterland, nema litice ali toetaj vajb, i škotsku Retribution.

PS I ne mora litica, ali sve gde je David Tennant



gde je Tennant tu smo i mi, verni stalkeri!
Tennant:
Criminal (tu je samo u prvoj epizodi, nema litica)
Deadwater Fell (nema litica)
ima i neki gde je advokat, dobar, ne mogu da se setim sada..
River (sa voljenim Stellanom Skarsgårdom)
Paranoid (britanci, nemci)

ps. Hinterland ima litice, ako nema litice ima neku obalu uz koju ovaj glavni trči na početku, koliko se sećam (posle gubi draž serija jer uvuku radnju u kopno:)) a gde je britanska obala, u nekom momentu moraš do neke litice da dođeš!





Gledala sve :(
Imaš još Bodyguard i možda Marcela (ona nako). E taj vajb imaš London spy, nije Tennant al sladak Ben Wishaw, jest da ne bi bili njegov tip ni da smo poslednje žene na zemlji al nema veze.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:13 02.06.2020

Re: fajnali

P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


On je trebao da glumi i Fredija Merkjurija u Boemskoj Rapsodiji (filmu) i steta sto nije.. (odustao je zbog scenarija, i bio u pravu po meni, film nije dobar.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:16 02.06.2020

Re: fajnali

teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim (slično sa Jim Carrey).

Кад смо код музике, исто, прескачем обојицу, плус Фила Колинса, тек то не могу да преживим.
maksa83 maksa83 22:26 02.06.2020

Re: fajnali

teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim

Kakkko bre...

antioksidant antioksidant 22:29 02.06.2020

Re: fajnali

apacherosepeacock
P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


On je trebao da glumi i Fredija Merkjurija u Boemskoj Rapsodiji (filmu) i steta sto nije.. (odustao je zbog scenarija, i bio u pravu po meni, film nije dobar.
film je glupost. taman sam se navikao na grupu kad je ova plastika ponovo sve upropastila
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:47 02.06.2020

Re: fajnali

On je trebao da glumi i Fredija Merkjurija u Boemskoj Rapsodiji (filmu) i steta sto nije.. (odustao je zbog scenarija, i bio u pravu po meni, film nije dobar.

Сама идеја паразитирања на лику Фредија Меркјурија је за мене светогрђе.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:15 03.06.2020

Re: fajnali

Сама идеја паразитирања на лику Фредија Меркјурија је за мене светогрђе.


Ono još ćemo da se ložimo da kul klinci slušaju the Queen


"Shakedown 1979
Cool kids never have the time"


cassiopeia cassiopeia 11:33 03.06.2020

Re: fajnali

P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


Hvala ti! Meni su odlični i serija i on. A imala sam otpor da je gledam zbog njega, iritantan mi bio kao Borat i više nigde ga nisam ni gledala. Zakucala čoveka za tu ulogu i ni makac.

daj link!


Ovi su dali oglas N Family Club

Ne piše koja je vrsta ugovora, al' stoji info da je plaćanje "paid via contractor invoice". Cela priča je na dalekom štapu, nisam još aplicirala na taj oglas, razmišljam je li uopšte izvodljivo. Na koju foru ja njima mogu da ispostavim račun za uslugu administriranja, ako nemam firmu...agenciju...šta god. Pitanje je da li bi me uopšte angažovali. Nego mi prvo palo na pamet kako proveriti da li je firma ok ili je paravan za, šta znam, trgovinu ljudima. Jbg, ja sam paranoja, paranoja
cassiopeia cassiopeia 11:37 03.06.2020

Re: fajnali

u poslednje vreme gledam samo krimi britanske serije sa malim gradićima koji su uz neke litice, ili da je snimano uz litice, mogu da napišem knjigu po toj liniji žanra :) koji ne postoji.


:) Vidim napisala si u drugom komentaru i koje su serije. Mogla bi i nešto više o žanru :)


kakav ugovor bi bio u pitanju, znam da nije frka sa pravnim licem, za fizičko ne znam kako bi te plaćali. mene su ameri plaćali na razne načine, koji svakako nisu bili regularni za isplaćivanje plate, od kojih ova država nije dobila ni cvonjka.


Napisah gore Tadejus da stoji info o plaćanju, nema detalja o samom ugovoru. Ja njima fakturu za obavljen posao, oni meni novac. Ja nisam pravno lice, tako da je zez sa tim fakturisanjem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:41 03.06.2020

Re: fajnali

cassiopeia
P.S. Ja!
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


Hvala ti! Meni su odlični i serija i on. A imala sam otpor da je gledam zbog njega, iritantan mi bio kao Borat i više nigde ga nisam ni gledala. Zakucala čoveka za tu ulogu i ni makac.

daj link!


Ovi su dali oglas N Family Club

Ne piše koja je vrsta ugovora, al' stoji info da je plaćanje "paid via contractor invoice". Cela priča je na dalekom štapu, nisam još aplicirala na taj oglas, razmišljam je li uopšte izvodljivo. Na koju foru ja njima mogu da ispostavim račun za uslugu administriranja, ako nemam firmu...agenciju...šta god. Pitanje je da li bi me uopšte angažovali. Nego mi prvo palo na pamet kako proveriti da li je firma ok ili je paravan za, šta znam, trgovinu ljudima. Jbg, ja sam paranoja, paranoja



prijavi se..
ovo je sasvim ok..
imaju ofsted rating outstanding što znače da dobro rade posao (ofsted je državna institucija koja ocjenjuje rad svih obrazovnih institucija osim fakulteta)..
rade u siromašnijim dijelovima grada ali to ništa ne znači loše po sebi..
očigledno pokušavaju da smanje troškove admina čim su tu oglasili..
ništa te ne košta da probaš, ako se ispostvvi da ti je preskupo da se registruješ da bi sve bilo legalno, bože moj, odustaneš..
ali kapiram da bi se lako mogla naći neka opcija da to ipak uspješ i raditi i naplatiti..
o tom po tom.. ja bih se svakako prijavila..
sretno
cassiopeia cassiopeia 12:02 03.06.2020

Re: fajnali

prijavi se..
ovo je sasvim ok..


Hvala ti! Baš mi znači ovaj tvoj komentar.

sretno


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:48 04.06.2020

Re: fajnali

4krofnica

teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim (slično sa Jim Carrey). u


Dzim Keri ima jedan ok (krimi/triler/drama) indi film sa Sarlotom Ginsburg, sniman/radnja u Krakovu.. (i R oznakom )

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:04 04.06.2020

Re: fajnali

principessa_etrusca
On je trebao da glumi i Fredija Merkjurija u Boemskoj Rapsodiji (filmu) i steta sto nije.. (odustao je zbog scenarija, i bio u pravu po meni, film nije dobar.

Сама идеја паразитирања на лику Фредија Меркјурија је за мене светогрђе.


Ja nemam nista protiv biopika ako su dobro uradjeni..

Ovaj su sjebali jer su clanovi grupe trazili njihov deo.. filma, tj. malo o Merkjuriju malo o njima.

Sasa Koen je hteo film samo o F.M. i da se njegova homoseksualnost ne sklanja u cosak.

Ali tako nisu hteli autori pa su napravili limunadu, izneli gomilu netacnih dogadjaja (a sa aminom clanova grupe), glumac u ulozi FM onako suvonjav i sa ocajnim plastikaner zubima - jeste da je dao sve od sebe ali je u mnogim scenama izgledalo kao karikatura..

Ona poslednja scena od 20 minuta sa Live Aid-a je jako dobro uradjena (a i skoro pa najbolja u filmu), mada su mogli slobodno da puste i dokumentarni snimak.
angie01 angie01 10:53 04.06.2020

Re: fajnali

Сама идеја паразитирања на лику Фредија Меркјурија је за мене светогрђе.


slazem se- narocito sto je Remi Malek i pored velikog truda uspeo da napravi samo bledu i vrlo neubedljivu kopiju Fredija,(kineski plasticni sekndhend) bez harizme i energije,...a ceo fim je karikatura, jednako kao i Rocketman...bolje da su naprvili dokumentarce,...jedini takav film, o biografiji nekog muzicara a da je odgovorio zadatku i da ima smisla je film The Doors, u kome se Val Kilmer bukvalno transformisao, sa sve autnticnim izvedbama pesama u Dzima Morisona.



teško mi je da gledam Sachu Barona, čujem da je dobro idradio ovu seriju ali imam neku iritaciju koju ne umem da premostim (slično sa Jim Carrey).


meni su njih dvojica neuporedivi,..Sasu kapiram i dopada mi se , a Kerii mi je iritnantan-jos od Maske u kojoj je fakat odlican,...al je skoro u svakom sledecem koristio istu "tehnologiju",...sem u filmovima gde je to nemoguce ciniti, jer tematika i zanr to nedozvoljavaju, a u njima mi je odbojan,...sem u Trumanovom sou, ged je uspeo da izbalansira neku meru.
antioksidant antioksidant 13:20 04.06.2020

Re: fajnali

.jedini takav film, o biografiji nekog muzicara a da je odgovorio zadatku i da ima smisla je film The Doors


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:17 04.06.2020

Re: fajnali

jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


teško mi je da gledam Sachu Barona,

Сада видех ово. Презиме је Барон Коен, не само Коен или само Барон.

angie01 angie01 14:41 04.06.2020

Re: fajnalijavascript:;

Control mi promak'o.:)

14-sjajnih-pank-filmova-koji-su-vredni

i obavezno stivo film CBGB, sa Alan Rikmanom kao Hilijem,

CBGB
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:49 04.06.2020

Re: fajnali

principessa_etrusca
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


teško mi je da gledam Sachu Barona,

Сада видех ово. Презиме је Барон Коен, не само Коен или само Барон.



al ste se našle vas dve sa genijalnim ispravkama, zadužile ste čovječanstvo


angie01 angie01 15:05 04.06.2020

Re: fajnali

al ste se našle vas dve sa genijalnim ispravkama, zadužile ste čovječanstvo


ako mislis i na mene- ja to obicno ne radim i uvek me nerviraju grammar nazi fore,...nego mi zakaci obozavanog glumca, pa reko'- iskreno dobronamerno, da popravimo momenat, ne tebe.

...a za Koena- svuda se vodi kao SBK,..inace-Sacha Noam Baron Cohen,...u sustini, nije graska nista od ponudjenog.
antioksidant antioksidant 00:00 05.06.2020

Re: fajnali

angie01
C

14-sjajnih-pank-filmova-koji-su-vredni



CBGB

Kako nema Decko koji obecava???
:)

Tnx na listi
docsumann docsumann 07:29 05.06.2020

Re: fajnali

14-sjajnih-pank-filmova-koji-su-vredni


vidim, na spisku ima i dokumentaraca, pa rekoh...



gedza.73 gedza.73 22:04 05.06.2020

Re: fajnali

apacherosepeacock
malo o Merkjuriju

Baš sam te tražio po blogu zbog ovog. kakav raskošan glas.



principessa_etrusca principessa_etrusca 09:26 06.06.2020

Re: fajnali

Ovaj su sjebali jer su clanovi grupe trazili njihov deo.. filma, tj. malo o Merkjuriju malo o njima.

Брајан Меј је баш од тих који паразитирају на Фредијевом "лику и делу". Ретко несимпатичан лик.
maksa83 maksa83 09:28 06.06.2020

Re: fajnali

Брајан Меј је баш од тих који паразитирају на Фредијевом "лику и делу". Ретко несимпатичан лик.

Ne znam baš, bez njegove vrlo karakteristične gitare Queen baš ne bi bio to što je bio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:40 06.06.2020

Re: fajnali

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


teško mi je da gledam Sachu Barona,

Сада видех ово. Презиме је Барон Коен, не само Коен или само Барон.


al ste se našle vas dve sa genijalnim ispravkama, zadužile ste čovječanstvo

Анђа није исправљала, већ ја, и то вас обе. Дакле, исправке на моју душу.

А исправке треба прихватати gracefully, без љутње и подсмевања.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:49 06.06.2020

Re: fajnali

...a za Koena- svuda se vodi kao SBK,..inace-Sacha Noam Baron Cohen,...u sustini, nije graska nista od ponudjenog.

Да, Саша и Ноам су имена, а Барон Коен презиме, па кажеш СБК или Саша (име) или Барон Коен (презиме).

Даниел Деј-Луис није Даниел Деј или Даниел Луис или ДД Луис, већ Даниел (име) или Деј-Луис (презиме).
angie01 angie01 10:01 06.06.2020

Re: fajnali

...a za Koena- svuda se vodi kao SBK,..inace-Sacha Noam Baron Cohen,...u sustini, nije graska nista od ponudjenog.


Да, Саша и Ноам су имена, а Барон Коен презиме, па кажеш СБК или Саша (име) или Барон Коен (презиме).


to sam i rekla,...al zato sto sam te u prvom komentaru pogresno razumela, sto sam tek sada uocila,...( pricam telefonom i blogujem, ili tako nesto:(....:)))
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:06 06.06.2020

Re: fajnali

maksa83
Брајан Меј је баш од тих који паразитирају на Фредијевом "лику и делу". Ретко несимпатичан лик.

Ne znam baš, bez njegove vrlo karakteristične gitare Queen baš ne bi bio to što je bio.

Никад нисам тако размишљала. Могуће да умањујем његов допринос због његовог самоистицања, а Квин је ипак и пре свега Фреди Меркјури.


principessa_etrusca principessa_etrusca 10:09 06.06.2020

Re: fajnali

angie01

to sam i rekla,...al zato sto sam te u prvom komentaru pogresno razumela, sto sam tek sada uocila,...( pricam telefonom i blogujem, ili tako nesto:(....:)))

Знам то како иде, блогујем са телефона док правим кафу.
angie01 angie01 10:15 06.06.2020

Re: fajnali

а Квин је ипак и пре свега Фреди Меркјури.


uvek je frontman najupecatljiviji i za publiku nosac projekta zvanog grupa, sto je u Fredijevom slucaju jos podignuto na n-ti stepen, zbog njegove izuzetnosti, harizme, neponovljvog vokala,....sto sve ne znaci da svi ostali clanovi nemjau svoje neponovljivo mesto i zasluge u stvaralastvu i uspehu.
angie01 angie01 10:30 06.06.2020

vec dva sata

nadlecu helikopteri, koji ..rac?!
cassiopeia cassiopeia 10:44 06.06.2020

Re: vec dva sata

angie01
nadlecu helikopteri, koji ..rac?!


Gde?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:08 06.06.2020

Re: fajnali

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
jelda da je super.. SB Koen mi je isto potpuno fenomenalan..


teško mi je da gledam Sachu Barona,

Сада видех ово. Презиме је Барон Коен, не само Коен или само Барон.


al ste se našle vas dve sa genijalnim ispravkama, zadužile ste čovječanstvo

Анђа није исправљала, већ ја, и то вас обе. Дакле, исправке на моју душу.

А исправке треба прихватати gracefully, без љутње и подсмевања.


anđa je prepravljala par postova iznad, ne bih ni reagovala da je samo jedna al su ladno bila jedina dva posta vaše bedaste ispravke (čak njena manje bedasta, jer sam čovjeka fakat prekrstila a tvoja potpuno bedasta jer nema nikakvog smisla u kontekstu mog pisanja bez znakova interpunkcije i sa minimalnim prihvatanjem formalnih pravila pisanja)..
te tako..
prihvati i ti kritiku da si malo omašila temu (možda i koju epohu)..
a možeš i da napišeš traktat o važnosti korektnog korišćenja pravopisa i gramatike
maksa83 maksa83 12:48 06.06.2020

Re: fajnali

angie01
а Квин је ипак и пре свега Фреди Меркјури.


uvek je frontman najupecatljiviji i za publiku nosac projekta zvanog grupa, sto je u Fredijevom slucaju jos podignuto na n-ti stepen, zbog njegove izuzetnosti, harizme, neponovljvog vokala,....sto sve ne znaci da svi ostali clanovi nemjau svoje neponovljivo mesto i zasluge u stvaralastvu i uspehu.

Imaju aj da kažemo svi, ali najčešće je to sinergija dvojice u bendu (gitariste i pevača u gro slučajeva), npr. Brajan Mej i Fredi Merkjuri, Morisi i Džoni Mar, itd. itd. Većina tih vrhunskih bendova kad se rasture na sastavne delove i ti sastavni delovi krenu svojim putem najčešće po kvalitetu ne naprave delić onoga što su napravili zajedno.

A Brajan Mej je osim što je neporecivo melodijski talentovan i virtuozan (čega ima koliko hoćeš) vrlo karakterističan, kao recimo Mark Nofler ili Santana, nema šanse da ih posle sekund ne prepoznaš u bilo kom kontekstu, a toga već nema na buljuke.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:55 06.06.2020

Re: fajnali

newimprovedtadejus

anđa je prepravljala par postova iznad, ne bih ni reagovala da je samo jedna al su ladno bila jedina dva posta vaše bedaste ispravke (čak njena manje bedasta, jer sam čovjeka fakat prekrstila a tvoja potpuno bedasta jer nema nikakvog smisla u kontekstu mog pisanja bez znakova interpunkcije i sa minimalnim prihvatanjem formalnih pravila pisanja)..
te tako..
prihvati i ti kritiku da si malo omašila temu (možda i koju epohu)..
a možeš i da napišeš traktat o važnosti korektnog korišćenja i gramatike

Немој да замењујеш тезе: не ради се уопште о употреби интерпункцијских знакова и било каквим другим правописним правилима. Нисам граматички полицајац на блогу, нити ме занима како ко пише, нити зашто тако пише.

Предмет је овде конкретно име, где се презиме састоји из два дела.

Претпостављам да за Даниел Деј-Луиса не би написала ДД Луис, за Хелену Бонам Картер, ХБ Картер, за Вилијама Рис-Мога, ВР Мог, за Андру Лојд-Вебера, АЛ Вебер, а за СБК си више пута писала Коен, са или без иницијала СБ, што је сугерисало да погрешно мислиш да се човек презива Коен, а презиме му је у ствари Барон Коен.

Е сада, зашто је једна безазлена исправка за тебе такав проблем, its beyond me.
angie01 angie01 13:57 06.06.2020

Re: fajnali

Imaju aj da kažemo svi, ali najčešće je to sinergija dvojice u bendu (gitariste i pevača u gro slučajeva), npr. Brajan Mej i Fredi Merkjuri, Morisi i Džoni Mar, itd. itd. Većina tih vrhunskih bendova kad se rasture na sastavne delove i ti sastavni delovi krenu svojim putem najčešće po kvalitetu ne naprave delić onoga što su napravili zajedno.


Upravo,...neki od tih spojeva su stavrno sudbonosni, u smislu da se toliko dopunjuju i podrzavaju uzajamno u svom stvaralastvu, da samostalno, bez obzira na neosporan individualni kvalitetat, prdnu u cabar da prostis,kada se razdvoje,...nekako ne bude vise magije i izuzetnosti.


A Brajan Mej je osim što je neporecivo melodijski talentovan i virtuozan (čega ima koliko hoćeš) vrlo karakterističan, kao recimo Mark Nofler ili Santana, nema šanse da ih posle sekund ne prepoznaš u bilo kom kontekstu, a toga već nema na buljuke.


slazem se u potpunosti, iako moram da priznam, da ja nisam kao ti ona koja se lozi na rifove, virtuozne solo deonice i slicno kod gitarista iz benda, vise od bravuroznog pevanja i fromtmenove harizme,...ako cu da se lozim na instrument, pre na klavir, violinu- narocito kod Romskih bendova:) i bubanj.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:00 06.06.2020

Re: fajnali

principessa_etrusca

Немој да замењујеш тезе: не ради се уопште о употреби интерпункцијских знакова и било каквим другим правописним правилима. Нисам граматички полицајац на блогу, нити ме занима како ко пише, нити зашто тако пише.

Предмет је овде конкретно име, где се презиме састоји из два дела.

Претпостављам да за Даниел Деј-Луиса не би написала ДД Луис, за Хелену Бонам Картер, ХБ Картер, за Вилијама Рис-Мога, ВР Мог, за Андру Лојд-Вебера, АЛ Вебер, а за СБК си више пута писала Коен, са или без иницијала СБ, што је сугерисало да погрешно мислиш да се човек презива Коен, а презиме му је у ствари Барон Коен.

Е сада, зашто је једна безазлена исправка за тебе такав проблем, its beyond me.


pa uporavo se o tome i radi.. da sasvim bih moguće napisala HB Karter..
da poznato mi je da je Baron prezime..
ne nije mi to bitno jer na kraju krajeva nisam mogla da napišem ni bez tačke da sam htjela da bude ispravno do kraja pa sam onda morala i da odlučim hoću li da transkribujem ili neću pa da i to doslijedno radim..
al me mrzi..
ja između ostalog i pišem profesionalno (istina tekstove mi popravlja profesionalni editor) i zaista me mrzi da u slobodno vrijeme vodim računa kako ga vodim u radno..
kako to tebi ne dopire nije mi jasno
angie01 angie01 14:00 06.06.2020

Re: vec dva sata

Gde?


e, cass,...bila samopravdano odsutna, pa videh tek sada,...nad NBGDom,...kazu neke vojne vezbe, boktemazo, vise od dva sata u niskom preletanju po dve plekane ptice,...to mogu i negde gde nema ljudi da rade, a ne subotom da se izivljavaju.
cassiopeia cassiopeia 14:08 06.06.2020

Re: vec dva sata

vise od dva sata u niskom preletanju po dve plekane ptice,...to mogu i negde gde nema ljudi da rade, a ne subotom da se izivljavaju.


Ja posle kopala po vestima, pa videla da se spremaju za sutrašnju proslavu dana policije. Tako da očekuj i sutra zabavu.

Ja se uvek oladim od straha kad vidim da lete preko kuća, zgrada, samo čekam kad će neka budala da se strmekne odozgo.
angie01 angie01 14:24 06.06.2020

Re: vec dva sata

Ja se uvek oladim od straha kad vidim da lete preko kuća, zgrada, samo čekam kad će neka budala da se strmekne odozgo.


sve po dvojica, sa drndavim motorima u niskom letu,...upravo deluje k'o da ce neko da se nedajboze strmenkne- kojimoj lete preko naseljenog mesta.
rodni rodni 19:51 06.06.2020

Re: fajnali

maksa83
Брајан Меј је баш од тих који паразитирају на Фредијевом "лику и делу". Ретко несимпатичан лик.

Ne znam baš, bez njegove vrlo karakteristične gitare Queen baš ne bi bio to što je bio.

Ma normalno!
Kome li je to sporno?!
Jebote!
Atomski mrav Atomski mrav 21:34 06.06.2020

Re: fajnali

A Brajan Mej je osim što je neporecivo melodijski talentovan i virtuozan (čega ima koliko hoćeš) vrlo karakterističan, kao recimo Mark Nofler ili Santana, nema šanse da ih posle sekund ne prepoznaš u bilo kom kontekstu, a toga već nema na buljuke.




Uz to je i doktor astrofizike.

Kao gitarista je apsolutno zvezda in his own right ali Fredi Merkjuri bi zasenio skoro pa svakoga...
Atomski mrav Atomski mrav 21:37 06.06.2020

Re: fajnali

uvek je frontman najupecatljiviji i za publiku nosac projekta zvanog grupa


Uvek ima izuzetaka, AC/DC na primer.
rodni rodni 06:19 07.06.2020

Re: fajnali

Atomski mrav
A Brajan Mej je osim što je neporecivo melodijski talentovan i virtuozan (čega ima koliko hoćeš) vrlo karakterističan, kao recimo Mark Nofler ili Santana, nema šanse da ih posle sekund ne prepoznaš u bilo kom kontekstu, a toga već nema na buljuke.




Uz to je i doktor astrofizike.

Kao gitarista je apsolutno zvezda in his own right ali Fredi Merkjuri bi zasenio skoro pa svakoga...

Ali zar Fredi nije bio pevač grupe Kuin?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:08 07.06.2020

Re: fajnali

gedza.73
apacherosepeacock
malo o Merkjuriju

Baš sam te tražio po blogu zbog ovog. kakav raskošan glas.


O, apsolutno. Cist, jasan, moćan glas.

Nije dao mnogo intervjua za zivota, ovaj video (6 minuta) je mala kompilacija nekih funny momenata..


shmoo shmoo 07:10 03.06.2020

Кућни љубимци, забава, и нешто мало спорта

Ма нема нама зиме за дубоку државу докле год нам је Срђа Злопоглеђа на службеном путовању у Стејтсима где тренутно на улицама градова преноси искуства из Србије и свих осталих земаља које је посећивао после редом, како је већ то све ишло од почетка 21. века.






















Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana