Društvo

restitucija gimnazije

antioksidant RSS / 13.10.2011. u 17:47

"Isto tako, važno je utvrditi i da pripadnici kolaboracionističkih i kvislinških grupacija budu svrstani u okupacione snage", navela je Aleksandra Jerkov. 

 

da počnemo od ovog kolaboracioniste 

 

 

 

 



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:50 13.10.2011

negativni taster

Milan Karagaća Milan Karagaća 19:12 13.10.2011

Anti-antifašizam na (ne) delu

ni ovi izgleda nisu išli u gimnaziju
Pa kažu:
"Država ne duguje ništa i da nema obavezu da vraća imovinu onima koji su bili pripadnici okupatorskih vojski u Drugom svetskom ratu, smatra DSS.
U saopštenju Pokrajinskog odbora Demokratske stranke Srbije (DSS) se navodi da "potomci fašista svoje stradanje krajem Drugog svetskog rata danas nazivaju genocidom, nadajući se da će naknadno ostvariti pravo na restituciju imovine koja im je oduzeta kao naknada za ratnu štetu koju su oni napravili".
Kada bi ovi ljudi imali zdravorazumskog rezona onda nikada ne bi nešto ovako formulisali.
1.- koja je razlika između tih pripadnika okupatorskih snaga nesrpske i pripadnika okupatorskih snaga i aktivnih kolaboracionista?
2.- da je bilo pameti onda se ne bi tako đuture rehabilitovali kvbislinzi i njihove formacije i pokreti iz redova srpskog naroda bez da se prethodno ne utvrdi ko je šta radio. Ali sama činjenica da se Nedić polujavno a Draža javno i o državnom troku rehabilituje dovoljno govori o zamračenju uma i namerama;
3.- prema tome taj isti kriterijum mora da se odnosi i na pripadnike nema;ke i mađarske manjine koji su naravno bili državljani Kraljevine Jugoslavije. Razume se da onaj ko je bio aktivni pripadnih okupacionih snaga ne može da ima pravo na restituciju, ali takođe ni Srbi ni bilo koji drugi ako su bili aktivni pripadnici i saradnici.
4.- Nesumnjivo je da je mnogo veći procenat nemačke i mađarske manjine bio u sastavu tog okupacionog sistema nego što je to slučaj kod Srba, ali je nesumnjivo i to da na prostoru cele Vojvodine nije stradalo toliko ljudi koliko recimo u Jajincima i ostalim stratištima u Beogradu i Srbiji čiji su upravnici i aktivni privodioci bili Srbi.
5.- i kaže gospoda DSS "potomci fašista svoje stradanje krajem Drugog svetskog rata danas nazivaju genocidom, nadajući se da će naknadno ostvariti pravo na restituciju imovine koja im je oduzeta kao naknada za ratnu štetu koju su oni napravili".
Zašto ne kažu da isti metod koriste i potomci kolaboracionista iz redova srpskog naroda samo što su za tu potrebu instrumentalizovali svoj antikomunizam i komunističke zločine posle rata,pa da su svi pobijeni bili neviniji od djevice Marije i niko nije ni mrava zgazio, sve srpski domaćin do domaćina i patriota koji je hteo da uništi "crvenu kugu" kako reče Amfilohije, a u tom uzvišenom srpskom interesu bilo je sve dozvoljeno počev od saradnje sa okupatorom do klanja i ubijanja celih porodica.
6.- da ne bude zabune, bilo je i nepravedno optuženih, osuđenih i pogubljenih, nepravedno oduzimane imovine. E te ljude treba rehabilitovati i vratiti im svu oduzetu imovinu uz naknadu, ali ni Zakon o restituciji ne sme nikako da bude još jedan akt rehabilitacije. A onaj Zakon o izjednačavanju ravnogorskog i partizanskog pokreta treba poništiti.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:31 13.10.2011

Re: Anti-antifašizam na (ne) delu

Milan Karagaća

1.- koja je razlika između tih pripadnika okupatorskih snaga nesrpske i pripadnika okupatorskih snaga i aktivnih kolaboracionista?

Ako pitamo ovu gore, reći će: NEPRIJATELJI!

Milan Karagaća
2.- da je bilo pameti onda se ne bi tako đuture rehabilitovali kvbislinzi i njihove formacije i pokreti iz redova srpskog naroda bez da se prethodno ne utvrdi ko je šta radio. Ali sama činjenica da se Nedić polujavno a Draža javno i o državnom troku rehabilituje dovoljno govori o zamračenju uma i namerama;

Nisam ovo razumeo... Šta Vi podrazumevate pod rehabilitacijom?
Ako neko govori o Nediću u pozitivnom maniru, onda je Nedić rehabilitovan?
Za Dražu se podrazumeva.

Milan Karagaća
3.- prema tome taj isti kriterijum mora da se odnosi i na pripadnike nemačke i mađarske manjine koji su naravno bili državljani Kraljevine Jugoslavije. Razume se da onaj ko je bio aktivni pripadnih okupacionih snaga ne može da ima pravo na restituciju, ali takođe ni Srbi ni bilo koji drugi ako su bili aktivni pripadnici i saradnici.

Šta znači "aktivni"? Je l' to ono sa pederima?
Milan Karagaća
4.- Nesumnjivo je da je mnogo veći procenat nemačke i mađarske manjine bio u sastavu tog okupacionog sistema nego što je to slučaj kod Srba, ali je nesumnjivo i to da na prostoru cele Vojvodine nije stradalo toliko ljudi koliko recimo u Jajincima i ostalim stratištima u Beogradu i Srbiji čiji su upravnici i aktivni privodioci bili Srbi.

Da, jes' tako... No zatočeni ste u nacionalnostima. Kakve veze ima ko je kakve nacionalnosti? Il' je zločinac, il' nije.
Naravno, ako izuzmemo Crnogorce... Ti su samo kukavice.

Milan Karagaća
5.- i kaže gospoda DSS "potomci fašista svoje stradanje krajem Drugog svetskog rata danas nazivaju genocidom, nadajući se da će naknadno ostvariti pravo na restituciju imovine koja im je oduzeta kao naknada za ratnu štetu koju su oni napravili".
Zašto ne kažu da isti metod koriste i potomci kolaboracionista iz redova srpskog naroda samo što su za tu potrebu instrumentalizovali svoj antikomunizam i komunističke zločine posle rata,pa da su svi pobijeni bili neviniji od djevice Marije i niko nije ni mrava zgazio, sve srpski domaćin do domaćina i patriota koji je hteo da uništi "crvenu kugu" kako reče Amfilohije, a u tom uzvišenom srpskom interesu bilo je sve dozvoljeno počev od saradnje sa okupatorom do klanja i ubijanja celih porodica.

Još nije utvrđeno koliko je ljudi ubijeno nakon rata, da li im je suđeno, i kako. Neki su sasvim sigurno skrivili nešto u toku rata, drugi su ocenjeni kao neprijatelji revolucije, i to je bilo dovoljno za ubistvo i otimanje imovine.
Milan Karagaća
6.- da ne bude zabune, bilo je i nepravedno optuženih, osuđenih i pogubljenih, nepravedno oduzimane imovine. E te ljude treba rehabilitovati i vratiti im svu oduzetu imovinu uz naknadu, ali ni Zakon o restituciji ne sme nikako da bude još jedan akt rehabilitacije.

Vidite, osnovna razlika među nama, to je razlika koju često pominjem, a tiče se te boljševičke "pravde". Vi prvo ljude proglašavate krivim, pa tražite dokazivanje nedužnosti.
Milan Karagaća
A onaj Zakon o izjednačavanju ravnogorskog i partizanskog pokreta treba poništiti.


Naravno, partizanski je totalitarni pokret, a ravnogorski prozapadni i prodemokratski. Ne mož' biti isto.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 13.10.2011

Re: Anti-antifašizam na (ne) delu

Naravno, partizanski je totalitarni pokret, a ravnogorski prozapadni i prodemokratski. Ne mož' biti isto.

Taman posla isto, pa ni Čerčil a bogami ni Hitler nisu mislili da su isto, doduše tebi se neće svideti ko je bio na čijoj strani a možda i hoće.
Vidite, osnovna razlika među nama, to je razlika koju često pominjem

koliko vidim u predhodnom komentaru ti upravo to radiš za tebe su svi partizani boljševici što može da tvrdi samo krajnje neinformisan i neobrazovan ili krajnje budala. Koliko vidim nisi neobrazovan.
Još nije utvrđeno koliko je ljudi ubijeno nakon rata, da li im je suđeno, i kako. Neki su sasvim sigurno skrivili nešto u toku rata, drugi su ocenjeni kao neprijatelji revolucije, i to je bilo dovoljno za ubistvo i otimanje imovine.

pa kako onda znaš koliko je kad nije utvrđeno. Otkud onih 100.000 gde sa velikim uživanjem svrtaše partizanima kao nedužne žrtve sve Nemce i Mađare stradale u Vojvodini a sada se bunite kad oni to isto kažu.
Koliko ja znam ova državna komisija za utvrđivanje zločina komunista popisala do sada 17.000 i nešto uz napomenu da tek treba da se utvrdi kako su i zbog čega likvidirani. Za tvoju informaciju, vojni gubici narodnooslobodilačke vojske su preko 300.000 boraca i njih sada niko i ne pominje a ni jedan od njih, to čak i ti kapiraš, nije mogao da ubija posle rata. Eto baš ih briga za tih 300.000 ali su ovih 17.000 značajniji.
Kakve veze ima ko je kakve nacionalnosti? Il' je zločinac, il' nije.

pa zašto onda isto ne tretiraju nedićevce, ljotićevce, pripadnike nekih četničkih formacija ,a Srbi su, isto kao i Mađara ili Nemca iz Vojvodine koji je služio istoj okupacionoj sili.
Nisam ovo razumeo... Šta Vi podrazumevate pod rehabilitacijom?

jesi samo se praviš blesav.Pogledaj udžbenike istorije, promenu naziva ulica...
1.- koja je razlika između tih pripadnika okupatorskih snaga nesrpske i pripadnika okupatorskih snaga i aktivnih kolaboracionista?


Ako pitamo ovu gore, reći će: NEPRIJATELJI!

da , koja je razlika između onog Vujkovića iz tajne policije u Bgd ili Dragog Jovanovića, Srba, i tipova Mađara koji su to isto Srbima i Jevrejima radili u Novom Sadu kao i ova dvojica u Bgd.
Naravno, ako izuzmemo Crnogorce... Ti su samo kukavice.

još jedan dokaz da budale ne treba tražiti, same se jave.Da li ti miusliš da normalan čovek može tako kvalifikovati pripadnike jednog naroda gde, kao i u svakom ima i jednih i drugih. Uostalom, nisu bili kukavice kada su se digli na ustanak protiv okupatora za razliku od nekih velikih patriJota prozapadne provinijrencije koji su stvarno bili potpuno orjentisani ka tadašnjem Hitlerovom zapadu.
Je l' to ono sa pederima?

ako ti se baš toliko sviđa ova grupacija tvoja privatna stvar i u to ne ulazim. U smislu onog što sam napisao to znači distinkcija između onih koji su aktivno učestvovali u vojnim formacijama i aparatu vlasti dobrovoljno i onih koje su oni silom naterali i mobilisali.Kao što znaš bilo je dobrovoljnih, pre svega iz interesa, na svim stranama ljudi u tim kvislinškim formacijama, a bilo ih je i koji su prisilno mobilisani. To je čak respektovao i Zakon o opštoj amnestiji kada je masa četnika u Srbiji prešla u partizanske redove.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:33 14.10.2011

Re: Anti-antifašizam na (ne) delu

Milan Karagaća
Naravno, partizanski je totalitarni pokret, a ravnogorski prozapadni i prodemokratski. Ne mož' biti isto.

Taman posla isto, pa ni Čerčil a bogami ni Hitler nisu mislili da su isto, doduše tebi se neće svideti ko je bio na čijoj strani a možda i hoće.

Koliko sam Vas razumeo, ispada da je Čerčil podržavao Hitlera?
Milan Karagaća
Vidite, osnovna razlika među nama, to je razlika koju često pominjem

koliko vidim u predhodnom komentaru ti upravo to radiš za tebe su svi partizani boljševici što može da tvrdi samo krajnje neinformisan i neobrazovan ili krajnje budala. Koliko vidim nisi neobrazovan.

Nisam rekao da su svi partizani boljševici, no oni koji su ubijali ljude (neprijatelje revolucije) bez suda, jesu boljševici.
Milan Karagaća
Još nije utvrđeno koliko je ljudi ubijeno nakon rata, da li im je suđeno, i kako. Neki su sasvim sigurno skrivili nešto u toku rata, drugi su ocenjeni kao neprijatelji revolucije, i to je bilo dovoljno za ubistvo i otimanje imovine.

pa kako onda znaš koliko je kad nije utvrđeno. Otkud onih 100.000 gde sa velikim uživanjem svrtaše partizanima kao nedužne žrtve sve Nemce i Mađare stradale u Vojvodini a sada se bunite kad oni to isto kažu.
Koliko ja znam ova državna komisija za utvrđivanje zločina komunista popisala do sada 17.000 i nešto uz napomenu da tek treba da se utvrdi kako su i zbog čega likvidirani. Za tvoju informaciju, vojni gubici narodnooslobodilačke vojske su preko 300.000 boraca i njih sada niko i ne pominje a ni jedan od njih, to čak i ti kapiraš, nije mogao da ubija posle rata. Eto baš ih briga za tih 300.000 ali su ovih 17.000 značajniji.

Ne licitiram brojkama, postoji organ koji je nadležan da utvrdi koliko je ljudi ubijeno. Razlika između žrtava u toku rata, i onih nakon, nalazi se samo u tome što je rat završen, i to je važna razlika, koja ne nipodaštava žrtve u toku rata.
Milan Karagaća
Kakve veze ima ko je kakve nacionalnosti? Il' je zločinac, il' nije.

pa zašto onda isto ne tretiraju nedićevce, ljotićevce, pripadnike nekih četničkih formacija ,a Srbi su, isto kao i Mađara ili Nemca iz Vojvodine koji je služio istoj okupacionoj sili.

A po čemu ne tretiraju isto?
Milan Karagaća
Nisam ovo razumeo... Šta Vi podrazumevate pod rehabilitacijom?

jesi samo se praviš blesav.Pogledaj udžbenike istorije, promenu naziva ulica...

Hmm... Neće biti da je to. Taj deo me malo zanima. Postoje oni koji su jednostavno izbrisani, i oni koji su osuđeni. I među jednima, i među drugima se nalaze nedužni koje bi trebalo rehabilitovati, i omogućiti im restituciju. Problem je kada restitucija ne priznaje rehabilitaciju nakon stupanja zakona na snagu.
Milan Karagaća
1.- koja je razlika između tih pripadnika okupatorskih snaga nesrpske i pripadnika okupatorskih snaga i aktivnih kolaboracionista?

Ako pitamo ovu gore, reći će: NEPRIJATELJI!

da , koja je razlika između onog Vujkovića iz tajne policije u Bgd ili Dragog Jovanovića, Srba, i tipova Mađara koji su to isto Srbima i Jevrejima radili u Novom Sadu kao i ova dvojica u Bgd.

Pa nema razlike, to je nacionalna osnova koju ste podvukli ovde, ali to ne moa da bude isto što nacionalna podela.
Milan Karagaća
Naravno, ako izuzmemo Crnogorce... Ti su samo kukavice.

još jedan dokaz da budale ne treba tražiti, same se jave.Da li ti miusliš da normalan čovek može tako kvalifikovati pripadnike jednog naroda gde, kao i u svakom ima i jednih i drugih. Uostalom, nisu bili kukavice kada su se digli na ustanak protiv okupatora za razliku od nekih velikih patriJota prozapadne provinijrencije koji su stvarno bili potpuno orjentisani ka tadašnjem Hitlerovom zapadu.


Zezao sam se, čoveče, ne mora odma' da vadite revolver.
Milan Karagaća
Je l' to ono sa pederima?

ako ti se baš toliko sviđa ova grupacija tvoja privatna stvar i u to ne ulazim. U smislu onog što sam napisao to znači distinkcija između onih koji su aktivno učestvovali u vojnim formacijama i aparatu vlasti dobrovoljno i onih koje su oni silom naterali i mobilisali.Kao što znaš bilo je dobrovoljnih, pre svega iz interesa, na svim stranama ljudi u tim kvislinškim formacijama, a bilo ih je i koji su prisilno mobilisani. To je čak respektovao i Zakon o opštoj amnestiji kada je masa četnika u Srbiji prešla u partizanske redove.

Da... Tako je. No, pretpostavljena krivica, i čak pored toga, ukoliko se rehabilitacija sprovede, nemogućnost restitucije.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:36 13.10.2011

Šta priča ova?!

A zašto jednostavno ne uzeše drugi datum?

Sedi u toj skupštini deceniju čitavu, i onda se igra afž-a.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:49 13.10.2011

Glupost mađarskog ministra

Izjava mađarsko ministra inostranih poslova je glupa jer sam implicira da su svi Mađari u Vojvodini bili pripadnici okupacionih snaga kada govori o brizi za pripadnika mađarske nacionalne manjine, odnosno govori da je zvanična Mađarska na strani i pozicijama Hortijeve Mađarske ako se od takvih ne distancira.
U svakom slučaju, Srbija bi, naravno uz predhodno rasčišćavanje sa samom sobom, trebalo da jasno podseti EU da je nastala, kao što osnivači kažu, kao najveći mirovni projekat na osnovama pobede nad fašizmom i antifašizmu.
Ako onda Engleskoj i Francuskoj nisu smetali sovjetski i jugoslovenski komunisti kao saveznici zašto onda te iste države povlađuju zahtevima nekih bivših IEZ u kojima su restaurirane snage koje su bile na strani Hitlerovih režima i jedinica.
Pa dakle, i kada EU insistira na Zakonu o restituciji jasno joj reći da Srbija nije isto što i Češka, Bugarska, Rumunija, Estonija, Mađarska gde nije bilo antifašističkih pokreta i koje smatraju da tokom 2. svetskog rata nisu ni bile okupirane već posle do raspada VU.Njihov antikomunizam ne sme biti model koji će prihvatiti cela EU.
milisav68 milisav68 20:06 13.10.2011

Re: Glupost mađarskog ministra

Milan Karagaća

Ako onda Engleskoj i Francuskoj nisu smetali sovjetski i jugoslovenski komunisti kao saveznici

Tako im danas, ne smeta Tači.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:10 13.10.2011

Re: Glupost mađarskog ministra

milisav68
Milan Karagaća

Ako onda Engleskoj i Francuskoj nisu smetali sovjetski i jugoslovenski komunisti kao saveznici

Tako im danas, ne smeta Tači.

Nisam siguran da im ne smeta.
A ti razmisli i zašto im manje smeta nego neki drugi
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:16 13.10.2011

Re: Glupost mađarskog ministra

Milan Karagaća
milisav68
Milan Karagaća

Ako onda Engleskoj i Francuskoj nisu smetali sovjetski i jugoslovenski komunisti kao saveznici

Tako im danas, ne smeta Tači.

Nisam siguran da im ne smeta.
A ti razmisli i zašto im manje smeta nego neki drugi

Zato što nije komunista?
milisav68 milisav68 21:12 13.10.2011

Re: Glupost mađarskog ministra

Milan Karagaća
milisav68
Milan Karagaća

Ako onda Engleskoj i Francuskoj nisu smetali sovjetski i jugoslovenski komunisti kao saveznici

Tako im danas, ne smeta Tači.

Nisam siguran da im ne smeta.
A ti razmisli i zašto im manje smeta nego neki drugi

Zato što,"nije bitno koje je boje mačka, važno je da lovi miševe".

Što reče @vrabac, Nedić je samo "prihvatio realnost".

Citiraću vam jednu baku, sa kojom sam razgovarao.

"Nisu sinko valjali ni jedni ni drugi, samo što posle rata, nisi smeo o tome da pričaš, jer bi te pojeo mrak".

A ove besmislene rasprave o restituciji i rehabilitaciji služe, da se narod "zabavi", dok se ne razgrabi sve što vredi.

Da se bilo šta promenilo, ne bi Jovo Kapičić bio na kongresu "šatro" opozicione partije, nego bi odgovarao za smrt mnogih nedužnih ljudi.

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:00 14.10.2011

Re: Glupost mađarskog ministra

Zato što nije komunista?

znači i tebi se sviđa.
yugaya yugaya 00:35 14.10.2011

Re:

Milan Karagaća
Izjava mađarsko ministra inostranih poslova je glupa jer sam implicira da su svi Mađari u Vojvodini bili pripadnici okupacionih snaga kada govori o brizi za pripadnika mađarske nacionalne manjine, odnosno govori da je zvanična Mađarska na strani i pozicijama Hortijeve Mađarske ako se od takvih ne distancira.


O ovome sam pokušala na objasnim na predhodnom blogu na ove teme, "zvanična" verzija istorije koja je delom ušla i u najnoviji ustav je da je Mađarska bila pod nemačkom okupacijom -iako samo od 1944. dovoljno važno da se naglasi ta uloga u II svetskom ratu u preambuli.

Basic Law Of Hungary 2011

Tj. ne "distancira" se od Hortija pre 1944.


A stav većine (i zvaničnika) najbolje ilistruje jedan od komentara na ovu vest sa B92 sajta:

Mađarska je bila fašistička zemlja koliko i Italija, pa i Srbija! Podsetimo se da je Mađarska bila Kraljevina i da je ukupirana isto kao i Srbija. A što se tiče okupacije, nije mogla okupirati teritoriju koja je bila njena u skoroj prošlosti. Srpskim rečnikom, ona je "oslobodila" deo svojih teritorija koje su joj pre toga uzete


Link komentara


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:25 13.10.2011

mene ovo ne čudi

u zemlji u kojoj se kvislinški duh propagira kao nešto poželjno i progresivno a otpor kao zatucanost normalno je da dolazi do ovakvih stvari.
u ostalom, đeneral Nedić je samo "prihvatao realnost".


antioksidant antioksidant 20:35 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

u ostalom, đeneral Nedić je samo "prihvatao realnost".

pa ne bas
on je aktivno saradjivao i aktivno kreirao "novu srbiju"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:59 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

antioksidant

pa ne bas
on je aktivno saradjivao i aktivno kreirao "novu srbiju"


pa to ti kažem, zar nam i sam el prezidente nije skoro pričao o nužnosti promene kulturnog modela. valjda ćovek hoće da stvori "novog srbina".
o nekim drugim dugogodišnjim SA jurišnicima da ne pričamo.[
antioksidant antioksidant 21:03 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

zar nam i sam el prezidente nije skoro pričao o nužnosti promene kulturnog modela. valjda ćovek hoće da stvori "novog srbina".

o tadicu pricas? iskreno promaklo mi je. izbegavam da gubim vreme a njegovi javni nastupi sve vise obiluju floskulama...
mariopan mariopan 21:25 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

vrabac_u_steni

mene ovo ne čudi
u zemlji u kojoj se kvislinški duh propagira kao nešto poželjno i progresivno a otpor kao zatucanost normalno je da dolazi do ovakvih stvari.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:28 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

vrabac_u_steni
antioksidant

pa ne bas
on je aktivno saradjivao i aktivno kreirao "novu srbiju"


pa to ti kažem, zar nam i sam el prezidente nije skoro pričao o nužnosti promene kulturnog modela. valjda ćovek hoće da stvori "novog srbina".
o nekim drugim dugogodišnjim SA jurišnicima da ne pričamo.

Hm... Cenim da je u pitanju "kulturni obrazac", no svejedno, nije na predsedniku da daje takve izjave. Presipanje iz šupljeg u prazno.

A za SA, to je već druga priča. Policija misli.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:31 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

Hm... Cenim da je u pitanju "kulturni obrazac",


on i sagovornik su upotrebili izraz "kulturni model"
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:34 13.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

vrabac_u_steni
Hm... Cenim da je u pitanju "kulturni obrazac",

on i sagovornik su upotrebili izraz "kulturni model"

Ma kažem, oni su totalitaristi u pokušaju. Šatro ozbiljan. Pričaju svašta.
g.radicevic g.radicevic 08:55 14.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

o tadicu pricas? iskreno promaklo mi je. izbegavam da gubim vreme a njegovi javni nastupi sve vise obiluju floskulama...


ma to ovi sa RTS-a, u nedostatku humoristichkog programa...
jbg kriza je, nema se...



malaramona malaramona 06:11 15.10.2011

Re: mene ovo ne čudi

novo

vrabac_u_steni
u zemlji u kojoj se kvislinški duh propagira kao nešto poželjno i progresivno a otpor kao zatucanost normalno je da dolazi do ovakvih stvari.
u ostalom, đeneral Nedić je samo "prihvatao realnost".




Ovo, naravno, podrazumeva da je Amerika Četvrti rajh, a Hitler je... ko? Klinton?
ecce-florian ecce-florian 21:17 13.10.2011

mali prilog

uz prvi deo bloga

prilog 1. februar 2011.

prilog 2. februar 2011.

prilog 3. juli 2011.

prilog 4. oktobar 2011.

iz drugog dela bloga

- Za njih u Nedićevoj štampi nije bilo mesta. Istina, u jednom izveštaju sa “antikomunističke izložbe” u Kragujevcu pominje se da je među posetiocima bio veći broj žena u crnini. Da neko slučajno ne bi pomislio da one žale za žrtvama nacističkih zločina iz oktobra 1941, odmah je sledilo i objašnjenje: “Sve su one ojađene i ožalošćene uzled nedela partizanskih bandita”.


g.radicevic g.radicevic 09:12 14.10.2011

Re: mali prilog

uvek ti je tako
uvek su ''nashi'' bolji od ''njihovih''
ko god bili mi
ko god bili oni

sve je to R&R
osim ako nije

antioksidant antioksidant 09:43 14.10.2011

Re: mali prilog

прошле или претпрошле године је била насловна страница "нин-" - "ко је победио у II св рату"
нисам веровао да је та насловница озбиљна а изгледа да је погодила неку скривену жицу

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana