Besplatne akcije

Marko Jevtic RSS / 28.01.2008. u 18:42

Danas je zvanično počeo upis za besplatne akcije javnih preduzeća.. Među građanima koji su to pravo iskoristili već prvog dana bio je i ministar Mlađan Dinkić, koji je svoju ideju o podeli besplatnih akcija uspeo da progura unutar Vlade Srbije. Radikali, naravno, nisu propustili ni ovu priliku da naprave svoj performans.. Drali su se "lopovi, lopovi", a onda brže bolje stali u red da se i oni upišu... 1185579188479da6c4bf853921246201_huge.jpg

Dinkićeva ''genijalna'' ideja je predstavljena tako da ako bi se sada radila anketa od 10 ljudi: dvoje bi mislilo da će dobiti 1000 evra u kešu, četvoro jedva čeka da dobije akcije kako bi ih odmah unovčilo (100% sigurni će dobiti 1000 evra), jedan ne zna ni o čemu se radi, jedan misli da je to neka prevara, i u najboljem slučaju dvoje će znati šta ovo sve zapravo znači... Kada bi više ljudi i znalo o čemu se radi, onda verovatno ne bi morali da razmišljamo da li uopšte postoji šansa da Toma Nikolić pobedi 3. februara. A postoji, i to velika šansa..

Naravno da tada te akcije, ako uopšte budu podeljene, neće vredeti 1000 evra. Pitanje je da li će ikada njihova cena biti 1000... Možda 1100, možda 100, ali ko može da garantuje da će biti 1000? Najveći problem ove akcije je to što se namerno plasirala informacija koju je najveći deo javnosti hteo da prihvati, odnosno da se dobija 1000 evra u akcijama. Problem je što ljudi nisu mnogo edukovani, pa će većina 'čekati' 1000 evra, a ne akcije. To čekanje je problem, jer ako četvoročlana porodica može da dobije 4 hiljada evra - to tada nisu male pare. Kakvi su naši ljudi, ne bi me čudilo ni da se zaduže u nadi da će vratiti te pare kada ih budu dobili od akcija, pa to onda dovodi do još većeg problema. Fer bi bilo reći da će svako dobiti isto, koliko je to - niko ne zna.. Ovako se neće najbolje završiti, jer svi očekuju 1000 evra.

Koliko će se zapravo vredeti akcije to ne zna niko, posebno jer će svakog dana njihova vrednost biti drugačija. Na tržištu sve zavisi od ponude i tražnje. Ako svi krenu odmah da prodaju akcije, njihova vrednost će biti nenormalno mala, jer neće biti tolike tražnje. Naravno tražnja će biti manja ako ne bude stranih investitora, što ponovo dovodi do pitanja: ZA KOGA ĆETE VI GLASATI? Još jedna stvar je i dogovor oko NIS-a, ako je njegova procenjena vrednost 2 mlijarde evra, a te procenjene vrednosti će se računati i prilikom deljenja akcija, .. sada kada je 50+1 prodato po ceni od 400 mil. evra, koliko može da vredi ostatak? Ko će platiti građanima 1,6 milijardu da dođe do 49 odsto NIS-a?

"Prvog dana prijavljivanja građana za besplatne akcije, na šalterima Pošte Srbije do 15.45 evidentirano je 70.440 građana. U tom periodu otvoreno je i 35.045 dinarskih računa građanima koji do sada nisu imali račun."

Još jedno pitanje: pošto država nosi sve troškove oko dobijanja akcija, da li postoji trošak otvaranja računa u Poštanskoj štedionici? Da li to država plaća Štedionici? Čak iako je besplatno, da li će akcije Poštanske sutra na berzi vredeti više, tj. da li će se uzeti u obzir da je za pola dana otvoreno 35 hiljada računa.. A tek je počela akcija...

Moja preporuka: Polako sa akcijama, ne očekujte ništa ali ne mislite ni da je prevara neka.. Ne morate ih prodati odmah, ostavte ih, recimo, deci :) možda će tada vredeti nešto. I naravno upišite se za njih.

Naručivanje preko Neta

"Priprema Zakona o elektronskoj trgovini je u završnoj fazi i očekuje se da do kraja februara bude na javnoj 1118709659476240781d274687202680_200x200.jpgraspravi, izjavio je danas Tanjugu predstavnik Ministarstva trgovine Dejan Gligorijević. Gradjani Srbije usvajanjem tog zakona biće u mogućnosti da po mnogo povoljnijim uslovima koriste pogodnosti kupovine posredstvom globalne mreže.

Primera radi, knjiga naručena preko interneta po ceni od 17 evra kada stigne u Srbiju, uz plaćanje svih dažbina vredi oko 70 evra, navode nezadovljni korisnici tog vida kupovine."

Najveća glupost koja postoji u našoj zemlji, a koja je uvedene, navodno, zbog Nekermana. Kao da je bilo nemoguće napraviti neko pravilo koje bi njih sprečilo da rade nešto nelegalno, a koje bi omogućilo ljudi da normalno koriste internet i da kupuju sa sajtova kao što su Amazon i drugi.

I pored brojnih apela i akcija, niko u Vladi ništa nije uradio da se reši ovaj OGROMAN problem. Ne, zašto bi sada pričali o tome kada je tema Kosovo? U stvari sada su besplatne akcije, ili izbori..  Dobro je recimo što ipak može da se surfuje i dalje, u Siriji je zabranjen YouTube, a i u Turskoj je ograničeno njegovo koriščenje. Kina, takođe, cenzuriše sadržaj na Netu.. Polako, možda to i nas čeka..

 



Komentari (32)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 21:58 28.01.2008

...

Još jedna velika prevara.
Kazezoze Kazezoze 22:29 28.01.2008

odlichan blog!

korisni saveti... ljudima zasijaju ochi pri pomisli da ce dobiti dzabe 1000 eura, pa makar i u akcijama, jer akcije se mogu i prodati, zar ne? ljudi ne kapiraju da je to sve smishljena akcija kojom se kupuju glasovi, mada je ovaj tvoj savet, da se poklon zadrzhi i sachuva za bolje dane je i najpametniji.
G r o f G r o f 22:29 28.01.2008

Re: ...

Još jedna velika prevara.


Ne, prevara, nego tako jako orudje manipulacije da se zgražam.
Tako podlo, a tako perfidno skriveno iza "poštenih namera".
Ako stavimo na stranu bestidno manipulisanje sa neobrazovanim delom stanovništva, podela akcija se nikako ne uklapa u moje shvatanje ekonomije,
To je samo podjarivanje sna o lako stečenom novcu.
Bilo bi daleko korisnije da se sredstva utroše u pametne projekte, ili recimo, podsticanje proizvodnje. Ovako siromašna zemlja, sebi, ne bi smela dozvoliti tako rasipništvo.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 22:45 28.01.2008

Re: ...

kada budes mogao da prodas akcije da li mislis da ce jos uvek vredeti 1000evra?!
G r o f i c a G r o f i c a 00:00 29.01.2008

Re: ...

Ne, prevara, nego tako jako orudje manipulacije da se zgražam.
Tako podlo, a tako perfidno skriveno iza "poštenih namera".
Ako stavimo na stranu bestidno manipulisanje sa neobrazovanim delom stanovništva, podela akcija se nikako ne uklapa u moje shvatanje ekonomije,
To je samo podjarivanje sna o lako stečenom novcu.
Bilo bi daleko korisnije da se sredstva utroše u pametne projekte, ili recimo, podsticanje proizvodnje. Ovako siromašna zemlja, sebi, ne bi smela dozvoliti tako rasipništvo.

Moram da odreagujem na Vas komentar G r o f e jer je zaista grofovski i kao da sam ga ja pisala. Zasto taj ''novac'' od tih ''akcija'' nije stavljen u fondove kao sto su zdravstveni, penzioni...? Odgovor znate. I pazite sad ovo. Dele se akcije a preduzeca jos nisu ni prodata. A kad se prodaju akcije ce vredeti 0,0% pa je racunica jednostavna i tu ne treba mnogo pismenosti.
pozz.:)))
Nenad M. Nenad M. 22:23 28.01.2008

Dinkic je pre neko vece

sada kada je 50+1 prodato po ceni od 400 mil. evra, koliko može da vredi ostatak? Ko će platiti građanima 1,6 milijardu da dođe do 49 odsto NIS-a?


na Pinku, kritikujuci poklanjanje NIS-a, izjavio je da ce akcije NIS-A umesto 200 evra vredeti 30 evra. Danas o tome cuti jer treba ocuvati vlast i plasiti narod Nikolicem.
Treger Treger 23:55 28.01.2008

Dinkić

Pa zar u zakonu ne piše da oni koji imaju akcije ne mogu da se upišu.malo je verovatno da gramzivi Dinkić koji bio učesnik mnogih sumnjivih radnji nema akcije.
Taska Dana Taska Dana 00:10 29.01.2008

Re: Dinkić

Svi koji znaju koje akcije ce biti najbolje kupiti, su insajderi ...a to su nasi biznismeni i politicari.

kako se uopste daju ove akcije....jel su to neke nazovimo ih univerzalne akcije...ili su akcije za svako od javnih preduzeca ponaosob...da li mozes da biras koje ces da uzmes?
G r o f i c a G r o f i c a 00:17 29.01.2008

Re: Dinkić

kako se uopste daju ove akcije....jel su to neke nazovimo ih univerzalne akcije...ili su akcije za svako od javnih preduzeca ponaosob...da li mozes da biras koje ces da uzmes?

To su akcije 6 preduzeca koja jos uvek nisu prodata. Ako su dobro objasnili (a nisu) mi ne mozemo da biramo nego od SVIH tih 6 preduzeca ponesto. Oni svakako mogu da biraju a Dinkic je danas bio na salteru simbolicki da, eto, pokaze kako je i on ''obican'' gradjanin. Nije nego.
Taska Dana Taska Dana 00:27 29.01.2008

Re: Dinkić

Ja mislim da oni ne bi smeli da dobiju te akcije jer su na izvoru informacija....tj znaju koje akcije da uzmu.
G r o f i c a G r o f i c a 00:29 29.01.2008

Re: Dinkić

Ja mislim da oni ne bi smeli da dobiju te akcije jer su na izvoru informacija....tj znaju koje akcije da uzmu.

Ali oni su vlast u Srbiji sto ce reci mogu sve.
Jacques De Molay Jacques De Molay 12:38 04.02.2008

Re: Dinkić

Akcije ne mogu da upišu oni koji su več dobili besplatne akcije. Ako je neko kupovao akcije tokom godina, to ga ne sprečava da dobije ove besplatne. Bitno je samo da već ranije nije dobio besplatne akcije.
Jacques De Molay Jacques De Molay 12:39 04.02.2008

Re: Dinkić

Taska Dana
Ja mislim da oni ne bi smeli da dobiju te akcije jer su na izvoru informacija....tj znaju koje akcije da uzmu.



Ne može da se bira koje ćeš akcije dobiti. Svi će dobiti isto akcija svih preduzeća.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:59 28.01.2008

PREPORUKA I ČESTITKE NA TEKXST..

Prvog dana prijavljivanja građana za besplatne akcije, na šalterima Pošte Srbije do 15.45 evidentirano je 70.440 građana. U tom periodu otvoreno je i 35.045 dinarskih računa građanima koji do sada nisu imali račun."


Evo dokaza zašto, i kako manipulišu sa nama!?
Žarko Dukić Žarko Dukić 00:46 29.01.2008

Odličan tekst i to u pravo vreme :)

Naravno data preporuka za tekst.
Mogu samo da kazem da ukoliko neko bude imao kljucnu ulogu za dovodjenje Borisa Tadica na mesto predsednika to ce biti Mladjan Dinkic sa svojim akcijama. :) Znaci ljudi su se upecali samo tako na tu pricu, a prica je bukvalno za malu decu. Jeb..te NIS je mogao(mada formalno jos uvek nije prodat) da se proda najmanje tri puta skuplje. Ko zna za koje pare ce se ostale velike kompanije prodati...
Ta hiljadarka ladno moze da bude i u dinarima, RSD. :)
Veliki pozdrav Marku!
Taska Dana Taska Dana 00:53 29.01.2008

Re: Odličan teks i to u pravo vreme :)

Meni samo nije jasno zasto se stalno pominje hiljadarka.....sta ces na kraju da dobijes moze da bude i nista i mnogo vise od hiljadu...zavisi od momenta kad plasiras svoje akcije i koje akcije.....
Žarko Dukić Žarko Dukić 01:10 29.01.2008

Re: Odličan teks i to u pravo vreme :)

Ja sam je spomenuo baš zato sto se o njoj toliko govori, zato sam i naznacio "u dinarima" jer to u evrima nema veze sa brojem hiljadu. Nadam se da smo se razumeli.
Taska Dana Taska Dana 00:54 29.01.2008

Mogu da zamislim

sta ce tek da bude kad se pojave brokeri da pomazu ljudima oko akcija...:)))
G r o f i c a G r o f i c a 01:11 29.01.2008

Re: Mogu da zamislim

Taska Dana
sta ce tek da bude kad se pojave brokeri da pomazu ljudima oko akcija...:)))

Brokeri su vec nagovesteni. A zna se i ko su oni.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:12 29.01.2008

Akcije

Ko ce da se omasti? Postanska stedionica, brokeri i vladajuca koalicija.

Ovo su jeftini poeni ljudi koji nemaju nikakvu ideju kako da unaprede ekonomiju i standard gradjana Srbije. Jos uvek prodaju ono sto je ostalo od bivse SFRJ.

Kako pomoci gradjanima da se sami snadju?

1) Registracija biznisa da traje nedelju dana i bez nepotrebne papirologije?

2) Povoljni mikro krediti za svakoga ko ima biznis plan

3) Pruziti pomoc ljudima sa idejom da naprave biznis plan

4) Izgraditi efikasnu i JASNU poresku politiku tako da ljudi znaju unapred sta ih ocekuje

5) Napraviti jasne zakone o poslovanju firme tako da mali preduzetnici ne trpe maltretiranja raznih komisija i inspektora. Svi nasi zakoni su otvoreni za interpretaciju tako da inspektori mogu uvek da te kazne.

6) Pojacati borbu protiv korupcije.


Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
saphira saphira 12:25 29.01.2008

joj

to sa tim akcijama je tolika sarena laza da reci nemam....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:35 29.01.2008

mene zanima sledece:

1. da li je tacno da s akcijama ne mogu nista da uradim dogod se te firme ne privatizuju. da li ugovor s Rusima znaci da se NIS privatizovao. I sta s EPS-om kada su rekli da ga nece privatizovati, kada ce te akcije da "run into force".

2. Kako znam cije akcije raspolazem...da li mogu da biram sta uzimam ili mi se daje nasumicno...

3. sta se desava s akcijama osoba koje su ih podigle ali kasnije umru. Ima mnog ostarih ljudi kojima ce se to desiti. Da li ta akcija ide naslednicima ili se vraca drzavi

4. Sta rade ljudi u inostranstvu u zemljama u kojima nema diplomatskih predstavnistava

preporuka za tekst, pozdrav
Brooklyn Brooklyn 14:50 29.01.2008

Re: mene zanima sledece:

a mene, sta ce se desiti sa unclaimed akcijama i sta treba da se uradi da bi se dobile preko ambasade?
Brooklyn Brooklyn 14:53 29.01.2008

sta ce ti racun

kod postanske stedionice? valjda je dovoljan racun kod brokera?
Jacques De Molay Jacques De Molay 12:41 04.02.2008

Re: sta ce ti racun

Potreban je novčani račun. U Srbiji su razdvojeni novčani računi i računi hartija. Brokeri drže samo račune hartija ne i novčane.
tri reke tri reke 15:09 29.01.2008

dinkic

bas me zanima da li cete se vi koji ne verujete u ove besplatne akcije upisati na spisak??????
Branislav Zekic Zeka Branislav Zekic Zeka 22:20 29.01.2008

Re: dinkic

tri reke
bas me zanima da li cete se vi koji ne verujete u ove besplatne akcije upisati na spisak??????


Naravno da treba da se svi upisu na spisak.
Pa kad Dinkicu, Djelicu i Bubalu stignu 7.000.000 krivicnih prijava zbog prevare.
Plus inicijativa roditelja maloletni drzavljana za ispitivanje ustavnosti njihovog zakona kod Ustavnog suda.
Pa im vise nikad tako nesto nece pasti na um. I ne samo njima.
A mogu i zatvor da zaglave cim sidju sa vlasti.
Branislav Zekic Zeka Branislav Zekic Zeka 15:45 29.01.2008

PSIHOANALIZA PREDIZBORNOG TAMBURANJA

Pitanja za predsednika Srbije, za predsednika i potpredsednika Vlade Srbije, za resorne (i neresorne) ministre, posebno za sve one uhvacene sa pekmezom do iznad lakta, za javne tuzioce, za sudije Ustavnog suda Srbije, za narodne poslanike, za lidere, portarole i portparolke vladajucih i opozicionih stranaka, za nevladine organizacije, za politicke i ekonomske analiticare, za novinare koji se bave tranzicionom problematikom, za lidere razujedinjenih granskih (i negranskih) sindikata, za naprednu i ostalu postenu i ukvarenu inteligenciju, za roditelje maloletne dece i novorodjencadi, kao i za sve ostale zainteresovane gradjane i drzavljane Republike Srbije,

Pitanje prvo glasi:

Zbog cega su to neki vise zasluzni od maloletnika, novorodjencadi i ostale nejaci, kako nam ovih dana tambura ministar Mladjan Dinkic? Zbog cega i kako su to zasluzili da im se podele besplatne akcije javnih preduzeca, samo zato sto su punoletni (!), svi ovi kako sledi; veciti besposlicari i mondeni, drzavljani koji su ceo radni vek radili ili jos rade u inostranstvu, koji su tamo stekli svoje penzije ili koji ce ih tamo steci, francuske sobarice, studenti, popovi, raznorazni portparoli, veciti ministri, narodni poslanici i ostali neradnici i zabusanti, fudbaleri i fuzbaleri, kik bokseri, kockari, drumski i sumski razbojnici, trgovci ljudima, prodavci droge, otmicari, bivsi i sadasnji clanovi zemunskog klana, svedoci saradnici, sibicari, secikese, zelenasi, obijaci stanova, pljackasi banaka, dzeparosi, korupcionasi, sverceri i ostali lopovi i kriminalci, sluzbenici Ozne, Udbe, BIA, DB-a, ulicni batinasi, zandari, bozadzije, nadrilekari, makroi, prostitutke i ostale kurve, Kleopatre, Trgovcevici i ostali vidovnjaci, nakupci, ratni zlocinci, ratni i mirnodobski profiteri, Ujka Misko i ostali tajkuni, cuvari plaze, balkanski spijuni i ostali dousnici, kafanske pevaljke, prevaranti i veciti diskutanti, sinteri, gutaci vatre, pisci samoupravnih sporazuma, prodavci magle, i ostali punoletni prolaznici koji su se slucajno nasli ispred ili su se bar jednom ili nijednom prosetali pored javnih preduzeca? A svi oni ce postati akcionari. Vazno je da su punoletni (!) kaze nam gospodin ministar i da broj godina radnog staza nece biti kriterijum! Alal mu arsin!!! A radnicima i penzionerima koji su tu imovinu svojim radom stvarili i uvecavali - njima kao i napred navedenim kategorijama dace isto toliko, odnosno sipak, sto u prevodu znaci da ce i oni dobiti do lakta, ali bez pekmeza, molim! Da ponovim pitanje prvo: Zasto gospodin ministar insistira da se besplatne akcije podele onako redom svim iskljucivo punoletnim gradjanima a ne i maloletnicima?

Odgovor na pitanje prvo je sledeci:

Zato sto maloletnici i novorodjencad nisu stekli biracko pravo pa za njih ne vazi ono - “ja vama akcije sakom i kapom a vi meni i ostalim ekspertima svoj glas na sledecim izborima. A posle izbora mozete da se obrisete sa akcijama. I Sloba je bio ekspert pa je uoci izbora delio svinjske polutke pa smo se obrisali Zama za preporod Srbije i mnogo cega jos!

Pitanje drugo:

Moze li neko da zaustavi drcnog ministra i sve ostale sa pekmezom iznad lakta? Prevashodno mislim i na ostale Deltoniste vidjene na banketu kod Ujka Miska na otvaranju "Delta sitija", na Dinkica, Djelica i Bubala od kojih je bar jedan od njih u blagom sukobu interesa od oko jedanest pisljivih miliona evra. A za ostalu dvojicu za sada se zna da su u sukobu sa samima sobom. I oni ce sada lakovernima da dele drzavnu imovinu kao da im je nju deda ostavio!

Odgovor na pitanje drugo:

Oni koji to mogu i treba da urade, Kostunica i Tadic, oni to nece. Kako stvari trenutno stoje to su mogli samo sindikati javnih preduzeca, ako se ujedine, zahtevom za ostavke predizbornih tamburasa i ostalih odelasa uhvacenih sa pekmezom iznad lakta. Da ih ne imenujem jer svi dobro znamo ko su. Mogli su ali i njih su kupili za po 200 evra za svaku godinu radnog staza.

Sve je to jako prljava predizborna kampanja koja moze da izazove kontra efekat. Ako ne na ovim predsednickim onda ce sigurno na sledecim parlamentarnim izborima. Kad prevareni lakoveran narod shvati da je sve to bila predizborna podvala. Zazalice Tadic a i Kostunica zbog ovakve "podrske" Mladjana Dinkica. A i mi svi zajedno.
Brooklyn Brooklyn 09:46 30.01.2008

Re: PSIHOANALIZA PREDIZBORNOG TAMBURANJA

jesi ti onaj zekan sto nam pise o novom svetskom poretku (NSP)?
Branislav Zekic Zeka Branislav Zekic Zeka 05:02 31.01.2008

Re: PSIHOANALIZA PREDIZBORNOG TAMBURANJA

Brooklyn
jesi ti onaj zekan sto nam pise o novom svetskom poretku (NSP)?

Nisam.
Ja sam Zeka LaFonten koji obozava basne.
I one u kojima se zivotinje ponasaju kao ljudi.
I one, srpske, u kojima se ljudi ponasaju kao zivina.
Volim i aforizme a pisem nase srpske aferizme.

AFERIZAM
Sto su nasi klovnovi smesniji,
cirkus nam je sve urnebesniji.

By Zeka LaFonten
nnaselje nnaselje 19:05 29.01.2008

iznenadjen sam

Jako sam iznenadjen kakvi su postovi postavljeni o ovoj temi. Pa ovaj blog bi, valjda, trebalo da bude mesto sastajanja ljudi koji su pismeni, informisani, znaju neke stvari vise od obicnog naroda i, pre svega, nisu paranoicni...
A kad ono: jos jedna velika prevara, kada se prodaju preduzeca akcije nece vredeti nista, te gramzivi dinkic sigurno vec ima akcije, pa oni koji su na izvoru informacija - i na vlasti - ce sigurno uzeti najbolje akcije i slicno...
Prvo, u besplatnoj podeli akcija svako ce dobiti jednak paket akcija svih sest kompanija.
Dalje, "gramzivi" Dinkic moze da ima akcija a da sada uzme ove besplatne, nararavno ako je one ranije kupio.
Opaske o brokerima, kao "zna se ko su oni", su toliko maliciozne, da ne kazem zaumne i paranoidne, da to ne treba i komentarisati. Brokeri su ljudi koji imaju licencu za trgovinu HoV. Kao sto veterinar ima licencu da leci zivotinje. Ne mogu valjda ja da lecim kravu.
Dakle, svi ce dobiti istovetan paket u kom ce se naci akcije svih sest kompanija. Prica o 1.000 evra je pomenuta jer su novinari od Dinkica trazili da konkretizuje stvar i kaze koliko bi to moglo da vredi. Cifra od hiljadu evra svakako jeste preterana, ako ce ljudi prodavati akcije odmah, u prvom cugu. Ali, oni koji sacekaju malo, prodaju akcije u razlicitim terminima, prateci kako se cene krecu, verovatno mogu da zarade i vise od hiljadu evra, mozda i dve. U ovom momentu samo prorok moze da kaze kako ce se kretati akcije 2012. godine. Cena elektroenergetskih kompanija, na primer, strahovito zavisi od cene struje, pa bi i vrednost EPS-a kada struja u Srbiji bude imala trzisnu cenu mogla da poraste nekoliko puta. A tako i akcije svakog od nas...
Moram da kazem da nisam ni clan G17, ni broker, niti bilo kakav berzanski strucnjak. Sve ovo sto sam naveo moglo je da se procita u domacoj stampi i na sajtovima. Dakle, nema nikakve zavere, prevare, fame ili bilo cega drugog.
Na kraju krajeva, i Margaret Tacer je ovo uradila 80-ih u Britaniji. Ako su oni bili blesavi, mozemo i mi
G r o f i c a G r o f i c a 21:33 29.01.2008

Re: iznenadjen sam

verovatno mogu da zarade i vise od hiljadu evra, mozda i dve.

Ako su oni bili blesavi, mozemo i mi

Cemu se cudite sto smo sumnjicavi? Zar se ne dele ove ''besplatne'' akcije u Srbiji? Ili smo trebali imuno da reagujemo i na ovu prevaru/mamac. Da je Dinkic hteo da nas toliko usreci on bi jos dok je bio ministar finansija pozatvarao namnozene milionere koji su nas varali na svakom koraku i tako preko noci postali milioneri bez da su platili drzavi i centa porez. Mi smo blesavi vec toliko vremena pa bi smo malo da ne budemo vise blesavi tj. naivni. Kad ste Vi toliko pismeni zasto onda pretpostavljate (''verovatno mogu'', ''mozda'') a ne tvrdite da ce biti tako? Znamo mi da sve zavisi od razvoja ekonomije ali znamo i da u Srbiji nema nista od toga jer Srbijom vladaju tajkuni i anonimni milioneri. A Dinkic nam je nesto mnogo oslabio otkad je na vlasti. Da ga dotaknes u jedan obraz drugi bi mu pukao. Nije nesto bio mnogo ubedljiv dok je u RTS Magazinu OkO objasnjavao kako i sta sa akcijama. Zna on, zna Srbija a znamo i mi. Tako nesto se moze poverovati u normalnoj zemlji a mi nismo normalna zemlja. Koliko ljudi naviknuto da im se stalno uzima ne moze da veruje da se u njihovoj zemlji nesto daje. Kad je drzava davala?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana