Moj grad| Politika

Niš i Novi sad, gradovi bezakonja

Strongman RSS / 04.07.2012. u 01:11

Znate ono kad čovek popizdi pa počinje da psuje i kralja i državu. E to mi se desilo večeras. Iz dva razloga.

Pre skoro godinu dana grupa obesnih mladića i vrlo ratobornih kriminalaca su u furioznom piru bukvalno demolirala samo gradsko jezgro. I to na najvandalskiji način koji sam video, izuzimajući kaubojske filmove. Njih 4 - 5, ušli su pešice u Kazandžijsko Sokače (skraćena kombinacija begradske Skadarlije i Strahinjića bana) i demolirali bašte ugostiteljskih lokala i nasumično prebijali ljude. Ogroman broj gostiju, mahom ljudi sa decom je u panici, u pravom stampedu, gazeći jedni drugih, bežao pred neobuzdanim bitangama.

 ivica-dacic-policija_500x300.jpg

Ovim razbojnicima se očigledno dopalo maltretiranje pa su seli u bordo mercedes (tako piše po novinama) i krenuli kroz drugi deo pešačke zone, nekad bila Pobedina ulica a sada Obrenovićeva. Opet demoliranje, šamaranje, gaženje, ... Otac jednog malog Nišlije je u zadnjem trenutku izvadio svoje dete iz kolica pre nego ih je auto udario. Sve to je trajalo 10 - 15 minuta. Policija nije došla. Pomislićete dok reaguju, dok se pojave, ... Treba im neko vreme... Rećiću vam da je dežurni u policijskoj stanici mogao šapkom sa prozora  da gađa siledžije samo da je hteo. Mogli su bre da pljunu na njih. Radnja se u najdaljem delu odvija 200 metara od stanice a u najbližem na 18 (izmerio danas). Očigledno je da ili ih savršeno boli kurac za njihov posao, ili im se ne zamera. Ili i jedno i drugo. Priča se da napadači, ne stariji od dvadeset i pet godina imaju u zbiru preko 100 krivičnih prijava.

Ja sam bio pička i podlegao suzama moje žene i opštoj panici koja je Nišom tada zavladala i nisam objavio tada napisani tekst. Tako je bilo. Ovi neki zajebani likovi, pucali su i za manje a ja imam mnogo dece... Pa da se ne zameram, a i nije moj posao. Imao sam ozbiljnu teoriju ko to forsira, u čijem je interesu da se seje nemir i ko profitira, što nakon panike instalira svog šerifa. No nije ni bitno.

Večeras dolazi kum Riki koji stanuje između zgrade stanice nekada odlučnih policajaca i najbliže tačke Pobedine ulice. Kaže mnogo lepo u Pobedinoj, kao u Beču. Neka dva momka povadili gitare, sviraju roken rol, skupio se narod... Pala i neka kinta u kofer za gitaru. I ako. bravo. Ja mislim da nema sveteke metropole bez uličnih svirača.

I sve je bilo lepo dok nisu došla dva policajca:

"Aj vas dva čupava, lične karte"
"Ali šta smo uradili?"
"Dajte lične karte da zapišemo podatke."

Neko dobaci iz publike:
"Je l ćete da zapišete i ove džipove parkirane po pešačkoj zoni."
"Odbij!"
"Je l treba da promene muziku? Možda neki folk."
"Odbij bre kad kažem! Raziđite se..."

Da vas ne peglam, dva pandura, koji očigledno nikad nisu videli ulične pevce, pola sata su drkali klince ko su, odakle su, zašto ovde sviraju, ...

Šta je poenta? Pa kad su pravi kriminalci divljali nisu smeli da promole dupeta iz zgrade a kad Niš u pojedinim segmentima počinje da liči na prave gradove odmah rasturaju žurku.

Da se podsetimo. Niš i Novi sad, dva najveća grada Srbije posle Beograda, ceo mandat ministra policije nemaju načelnika policijske struke. 4 godine su šuška svakog dvadeset petog u mesecu da samo što nije pa nema. Ne znam šta je gore? Da li je nekom u interesu da ne postavi gradskog šerifa, da su nemarni ili da su glupi pa ne umeju da se organizuju za 4 godine?

Ali popizdeo sam.

 

Beleška na margini: One razbojnike je pola sata kasnije pohapsila interventna. Načuo sam d anisu osuđeni jer niko nije svedočio a u Pobedinoj nema znaka da je zabranjen saobraćaj motornim vozilima!? A mi razjurujemo ulične svirače jer smo tako u mogućnosti.

Do skora Niš i Novi Sad su bilo stalno po novinama kao loš primer a sada se zaratilo i u Beogradu. Gine se kao u Bejrutu. Bombe, pucnjave... Vraćamo li se u devedesete?



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 01:53 04.07.2012

A bre

Hladna glava i toplo srca.
Strongman Strongman 01:54 04.07.2012

Re: A bre

Pa to je to. Jbt skloniše ulične muzičare. baš su volovi ta dvojica
expolicajac expolicajac 01:58 04.07.2012

Re: A bre

Pa to je to. Jbt skloniše ulične muzičare. baš su volovi ta dvojica

Dok su imali načelnika koji svira klavir, to im ne bi palo na pamet, ovako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:04 04.07.2012

Re: A bre

expolicajac
Hladna glava i toplo srca.


Unfe!!! Vidi ovog murkana, ni prostu rečenicu n'ume da sastavi pravilno. Jeste da je nišlijski blog, ali nema mesta za milost! A i Stronge se, vala, nagrešio u pisanju, no mi malo frka da mu skrećem pažnju, da me ne iscepa ko telefonski imenik.

E, exe, nisi objasnio drugu Budimcu i drugu Meni podrijetlo i semantiku onog žandarskog pozdrava "sneg zimus bio do brade". Ja gledao malo na guglu, od legije stranaca do crvenih kmera i nigde nisam našao tako nešto slično.
expolicajac expolicajac 02:07 04.07.2012

Re: A bre

Unfe!!! Vidi ovog murkana, ni prostu rečenicu n'ume da sastavi pravilno. Jeste da je nišlijski blog, ali nema mesta za milost

Jebeš Unfa, da "pravopisni policajac" vidi ovo najebaće mi se majke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:09 04.07.2012

Re: A bre

expolicajac
Unfe!!! Vidi ovog murkana, ni prostu rečenicu n'ume da sastavi pravilno. Jeste da je nišlijski blog, ali nema mesta za milost

Jebeš Unfa, da "pravopisni policajac" vidi ovo najebaće mi se majke.


Neće, bre, drug Unf je strog, ali pravedan. Najebaće nam se svima majke, zato ja ovde upozoravam ljude na vreme.
expolicajac expolicajac 02:13 04.07.2012

Re: A bre

Neće, bre, drug Unf je strog, ali pravedan. Najebaće nam se svima majke, zato ja ovde upozoravam ljude na vreme.

Unfe ajd molim te jedan kontara blog, da me sjebeš do korice. Malo sam mazohista, za razliku od angie.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:18 04.07.2012

Re: A bre

expolicajac
Neće, bre, drug Unf je strog, ali pravedan. Najebaće nam se svima majke, zato ja ovde upozoravam ljude na vreme.

Unfe ajd molim te jedan kontara blog, da me sjebeš do korice. Malo sam mazohista, za razliku od angie.


E, ma pusti sad to. Nego, pozdrav?
expolicajac expolicajac 02:20 04.07.2012

Re: A bre

E, ma pusti sad to. Nego, pozdrav?

Nema pozdrav, nego ŠORKA brate, raspoložen sam, posle večerašnje cici mice po minskom polju baš bi mi prijalo.
p.s. Unf i frie verovatno imaju puno lepih reći za ponašanje policajaca koji brane javni red i mir.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:48 04.07.2012

Re: A bre

expolicajac
E, ma pusti sad to. Nego, pozdrav?

Nema pozdrav, nego ŠORKA brate, raspoložen sam, posle večerašnje cici mice po minskom polju baš bi mi prijalo.
p.s. Unf i frie verovatno imaju puno lepih reći za ponašanje policajaca koji brane javni red i mir.


Ma nije, bre, što se praviš lud, pitao sam te da mi objasniš onaj pandurski pozdrav! Ako ti je nezgodno, ili se bojiš da ne zglajzneš, slobodno reeeeciiiii! Ustvari, ni ja ne znam koji sam qrac zapeo, zabole me baš kako se pozdravljaju.
Hansel Hansel 08:23 04.07.2012

Re: A bre

srdjan.pajic
Neće, bre, drug Unf je strog, ali pravedan. Najebaće nam se svima majke, zato ja ovde upozoravam ljude na vreme.

Ja u svojoj blogobiografiji imam da sam predlagao lektora autoru, tako da sam dokumentovano zaštićen (ako je to uopšte dovoljno ), a i ovde bih neke druge, a od druga prozvane, mogao da upozorim na tendencije, npr. "ustvari"!

Tako da molim imenovani naslov da mi se sve ovo upiše u onaj polivalentni dosije - polivalentni jer smo saznali da se procenjuju i naša mentalna stanja, moliću fino.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:20 04.07.2012

Re: A bre

Strongman
Pa to je to. Jbt skloniše ulične muzičare. baš su volovi ta dvojica

možda su trebalo da recotuju onu novosklepanu žandarmerijsku zakletvu.
Btw. uvek su krupne patriotske reči i patetika bili zaveza za najružnije stvari, kriminal, pljačke, zločine, ratno profiterstvo jer ti tipovi mora da ostanu nedodirljivi. Slično kao što su nekada neki drugovi bili nedodirljivi pozivom na komunizam, bratstvo i jedinstvo, socijalističke revolucionarne tekovine. Dalje, iovo današnje zaklanjanje iza crkve i Sinoda, uključujući i traženje blagoslova je takođe čista gluma i udaranje običnog naroda u zdrav razum.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:43 04.07.2012

Re: A bre

Ma nije, bre, što se praviš lud, pitao sam te da mi objasniš onaj pandurski pozdrav! Ako ti je nezgodno, ili se bojiš da ne zglajzneš, slobodno reeeeciiiii! Ustvari, ni ja ne znam koji sam qrac zapeo, zabole me baš kako se pozdravljaju.


Nije uopste glupo pitanje - odgovor by Milos Vasic:

Zatim: zašto Žandarmerija nosi plavu beretku nakrivljenu na pogrešnu stranu (levu, to jest)? To je običaj, štaviše deo „duha zajedništva“ (esprit de corps), koji je u JSO uveo Milorad Ulemek Legija; prvo je to uradio u Srpskoj dobrovoljačkoj gardi neumrlog komandanta Arkana. Od kada se u ovoj i prethodnoj državi beretka nosi, nosi se nakrivljena na desnu stranu, sa značkom nad levim okom i - ako neko drži do vojne elegancije - sa desnom ivicom koja dodiruje desno uvo. Beretka nakrivljena na levu stranu francuski je običaj i jedva ičiji više. Znate li koja još jedinica na prostoru bivše Jugoslavije nosi beretku nakrivljenu na levu stranu? Prvi gardijski zbor Hrvatske vojske - kao znak podrške Anti Gotovini, mada to neće javno priznati. Tako je to kada vam elitne jedinice prave i vode bivši kaplari Legije stranaca... Ulemek je u SDG, pa u JSO, uveo salutiranje vertikalno postavljenim dlanom, na francuski način; pa pozdrav puškom na takođe francuski način (podignut desni lakat vodoravno; presentez-armes!); pa paradni korak Legije stranaca (sporo geganje levo-desno). Sve smo to videli toliko puta...
dragan7557 dragan7557 10:15 04.07.2012

Re: A bre

Strongman
Pa to je to. Jbt skloniše ulične muzičare. baš su volovi ta dvojica

"Čovek koji malo uči raste kao vo; njegovo telo raste ali njegovo znanje ne."
The Dhammapada, !"The Wisdom if India." A može se reći za mnoge.

Inače opisani grupni aktiviteti više ukazuju na grupnu svest o granicama normalnog i idiotskog/zločinačkog ponašanja. Malo to ima veze sa policijom.

Koliko jedna grupa treba uopšte da bude sumanuta da zamisli, pokuša i ostvari ovaj teror svojih sugrađana? Koliko treba da bude sumanut pojedinac da učestvuje u ovom činjenju?

Pa isto toliko koliko treba da se umesto ozbiljne kritike žvrljaju blesavi komentari, naravno uvek iste "ličnosti," uveseljavaju ostatak društva.

I zašto građani Niša beže umesto da se suprotstave divljacima?

One razbojnike je pola sata kasnije pohapsila interventna. Načuo sam d anisu osuđeni jer niko nije svedočio

A šta se desilo sa kamerama koje su nadam se postavljene odavno na ključnim mestima okupljanja građana?

Ako građani čekaju na policiju onda će pasti mrtvi i opet nikom ništa.

Inače sve se svodi na:
rikelme:
Moj neki plan je da se isto vratim, tamo "za koju godinu", ali samo ako ovako iz daleka osetim da smo dodirnuli rock bottom i odbili se od njega. Dođemo svi na 6 meseci, da malo bolje osetimo kako je, da prođe euforija i emocije utihnu.

Pre ću da živim sa akutnom nostalgijom nego sa hroničnom hipertenzijom.


čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

cerski

srdjan.pajic srdjan.pajic 10:21 04.07.2012

Re: A bre

Neues aus der Nachbarschaft
Ma nije, bre, što se praviš lud, pitao sam te da mi objasniš onaj pandurski pozdrav! Ako ti je nezgodno, ili se bojiš da ne zglajzneš, slobodno reeeeciiiii! Ustvari, ni ja ne znam koji sam qrac zapeo, zabole me baš kako se pozdravljaju.


Nije uopste glupo pitanje - odgovor by Milos Vasic:



A, ok, sad mi je jasno, mislio sam da sam to video kod arkanovaca, ali davno je bilo. A sledeće pitanje je, što se ovaj ex stidi da objasni, siguran sam da zna?

libkonz libkonz 10:35 04.07.2012

Re: A bre

Btw. uvek su krupne patriotske reči i patetika bili zaveza za najružnije stvari, kriminal, pljačke, zločine, ratno profiterstvo jer ti tipovi mora da ostanu nedodirljivi.

Stvarno, zna li neko ko je zabranio novi Insajder?
cassiopeia cassiopeia 11:02 04.07.2012

Re: A bre

libkonz
Btw. uvek su krupne patriotske reči i patetika bili zaveza za najružnije stvari, kriminal, pljačke, zločine, ratno profiterstvo jer ti tipovi mora da ostanu nedodirljivi.Stvarno, zna li neko ko je zabranio novi Insajder?


Ako znamo o čemu je reč u novom serijalu nije teško doneti zaključak kome u predizbornoj kampanji nije odgovaralo da se govori o tome.

Insajder - Patriotska pljačka

Edit: u pregledu lepo daje link a kad kliknem objavi nešto se pokarabasi
moderator05 moderator05 11:10 04.07.2012

Re: A bre

cassiopeia
Edit: u pregledu lepo daje link a kad kliknem objavi nešto se pokarabasi

Pomoć - link
srdjan.pajic srdjan.pajic 11:20 04.07.2012

Re: A bre

moderator05
cassiopeia
Edit: u pregledu lepo daje link a kad kliknem objavi nešto se pokarabasi

Pomoć - link


Moderatorko, pa i ti "podvlačiš" linkove da bi mogli da se vide ?

Kaćete da vešate tog web dizajnera?
cassiopeia cassiopeia 11:30 04.07.2012

Re: A bre

moderator05

Pomoć - link


Hvala.

Da li nešto radim pogrešno ili je greška u sistemu?
libkonz libkonz 11:33 04.07.2012

Re: A bre

Da li nešto radim pogrešno ili je greška u sistemu?

Ma opklada u B92, da li mogu Blog toliko da ga zeznu da ga ni Vučko i Maksa ne mogu popraviti.
cassiopeia cassiopeia 11:40 04.07.2012

Re: A bre

srdjan.pajic

Moderatorko, pa i ti "podvlačiš" linkove da bi mogli da se vide ? Kaćete da vešate tog web dizajnera?


Pajiću, hvala za osmeh
moderator05 moderator05 12:23 04.07.2012

Re: A bre

srdjan.pajic
Moderatorko, pa i ti "podvlačiš" linkove da bi mogli da se vide ?

Niste pazili na času.
Hansel Hansel 12:58 04.07.2012

Re: A bre

cassiopeia
Da li nešto radim pogrešno ili je greška u sistemu?

Ne znam šta radiš, ali izgleda OK, možda smeta bold svega, probaj da bolduješ samo Insajder - Patriotska pljačka. Pa javi da l' je bilo to.

EDIT: Nije to problem, problem je ENTER ispred [/url].
cassiopeia cassiopeia 13:11 04.07.2012

Re: A bre

Hansel

cassiopeiaDa li nešto radim pogrešno ili je greška u sistemu?Ne znam šta radiš, ali izgleda OK, možda smeta bold svega, probaj da bolduješ samo Insajder - Patriotska pljačka. Pa javi da l' je bilo to.EDIT: Nije to problem, problem je ENTER ispred [/url].


Ispravljeno. Hvala ti na pomoći
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 04.07.2012

Re: A bre

moderator05
srdjan.pajic
Moderatorko, pa i ti "podvlačiš" linkove da bi mogli da se vide ?

Niste pazili na času.


Nismo .

Kakav bedno ameterski odgovor web dizajnera.

Pa valjda nije poenta u tome da se napravi nešto unificirano loše, nego unificirano dobro. Jer linkovi se ne vide dobro ni na ostatku vašeg web sajta.

Osim toga, sad, koliko vidim, svako, barem ovde na blogu, ima neku svoju metodu stavljanja do znanja da je link prisutan u tekstu. A podvlacenje se, kao i boldovanje, odavno koristi i za naglašavanje u komentarima (nekad i vikanje), pa to unosi dodatnu zabunu. Toliko o "unificiranosti".

Ali dobro, kapiram da smo mi, blogeri, zadnja rupa na svirali i da nema smisla raspravljati dalje na ovu temu, dok Hilandar gori. Hvala na odgovoru.
looping looping 17:27 04.07.2012

Re: A bre

Pa to je to. Jbt skloniše ulične muzičare. baš su volovi ta dvojica

Radi uštede benzina trebalo bi što više ovakvih konja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:39 05.07.2012

Re: A bre

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

cerski


Čika Dragane,
mislim da ti sada govoriš racionalno, protiv svojih osećanja, a mislim i da ima dosta te emigrantske duševne projekcije u ovome što si rekao. naime, dosta naših emigranata stvara sebi crnu sliku o Srbiji da bi taj način motivisali sebe da ostanu u tuđini. Srbija nikada ne može biti suvišna i nepotrebna, ona će zauvek biti tvoja zemlja, deo tebe, a mislim da i sam to znaš nego si nesrećan, kao i svi mi, zato što je sa zemljom tako kako jeste. odrasli smo ljudi, pa tako znamo da su problemi tu da bi se rešavali, a ne da bi se okretala glava od njih i bežalo glavom bez obzira. ali, znam ja da ti to znaš, nego te ponelo osećanje, izmanipulisao te Strongi sa svojim zahtevima muriji da radi 'mesto što dokoličari. mada, nisu ni ti siroti policajci budale da se maltretiraju za 35 000 dinara. (u prevodu, to je jednako 300 evra, i to je zarada većine ljudi u srbiji u ovom trentuku, za normalan život 4-očlane porodice potrebno oko 1000 evra mesečno).


dragan7557 dragan7557 09:22 05.07.2012

Re: A bre

Srđan Fuchs 04:39 05.07.2012 / *novo
Re: A bre

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

cerski



Čika Dragane,
mislim da ti sada govoriš racionalno, protiv svojih osećanja,

Ja i jesam racionalan čovek, a kao takav ne brkam osećanja sa važnim odlukama, u ovom slučaju najvažnijim.
dosta naših emigranata stvara sebi crnu sliku o Srbiji da bi taj način motivisali sebe da ostanu u tuđini.

Vidiš kao i svi iz moje generacije, sam rođen u Jugoslaviji, i smatram se Jugoslovenom pa tek onda Srbinom, što to nekom ne odgovara nije moj problem.

A o Srbiji nije potrebno stvarati crnu sliku to za sve nas radi srpska štampa slikajući sliku svakodnevnice u Srbiji.

Meni Evropa nije tuđina, a kako sam protiv nepravde u Srbiji tako sam protiv iste i u Evropi i celom svetu.

Svojatati neku zemlju nije isto što i svesno prihvatiti uslove koje za život pruža neka država.
Ne vidim nikakvu potrebu da svojatam Srbiju ili neku drugu zemlju, ali svakako osećam obavezu da sebi omogućim najoptimalnije uslove za život, jednostavno to je obaveza čoveka prema samom sebi.

Pre četiri godine sam postavio pitanje "šta Srbija nudi mladima da bi ostali u njoj?"
Sad bih mogao da postavim slično: "šta Srbija nudi penzionerima da se vrate u nju?" Na ovo nadam se možeš i sam da odgovoriš.
Srbija nikada ne može biti suvišna i nepotrebna, ona će zauvek biti tvoja zemlja, deo tebe,

Ovo je kvazi patriotizam romantičarskog tipa a ja sam napisao:
čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

Čini mi se da nisi dobro pročitao šta sam napisao, ja preferiram društva nad zemljama. Zemlja je jedno, društvo drugo a država treće.
Srbija nikada ne može biti suvišna i nepotrebna, ona će zauvek biti tvoja zemlja, deo tebe,

Lakše sa tim "zauvek" da ne spominjem Heraklita i "panta rei" zauvek jednostavno ne postoji.

a mislim da i sam to znaš nego si nesrećan, kao i svi mi, zato što je sa zemljom tako kako jeste. odrasli smo ljudi,

Pa ko ne bi bio nesrećan kada nu se kuća rasturi a čeljad pobesne?
pa tako znamo da su problemi tu da bi se rešavali,

Problemi o kojima je reč su namerno i nasilno kreirani od strane jednog dela društva.
a ne da bi se okretala glava od njih i bežalo glavom bez obzira. ali, znam ja da ti to znaš, nego te ponelo osećanje,

Već si sam naveo da je u pitanju racionalnost a ne osećanja.
zmanipulisao te Strongi sa svojim zahtevima muriji da radi 'mesto što dokoličari. mada, nisu ni ti siroti policajci budale da se maltretiraju za 35 000 dinara. (u prevodu, to je jednako 300 evra, i to je zarada većine ljudi u srbiji u ovom trentuku, za normalan život 4-očlane porodice potrebno oko 1000 evra mesečno).

Varaš se o manipulaciji sa svim respektom mene mnogo "jači" nisu uspeli da manipulišu, a ako pročitaš bolje:
Inače opisani grupni aktiviteti više ukazuju na grupnu svest o granicama normalnog i idiotskog/zločinačkog ponašanja. Malo to ima veze sa policijom.

Koliko jedna grupa treba uopšte da bude sumanuta da zamisli, pokuša i ostvari ovaj teror svojih sugrađana? Koliko treba da bude sumanut pojedinac da učestvuje u ovom činjenju?

ja upravo "branim" policajce.

Nije posao policije da vaspitava građane, već je posao policije da se brine o sigurnosti građana, mislim da je i Srbija prevazišla fazu poznate "vaspitne palice," i nije odgovorna za stanje u društvu koje je strongman sa zakašnjenjem od jedne godine objavio.

Za ove pojave je odgovorno celo društvo, i one su samo mali delić stalno opisivanog stanja u društvu.

Od ne razumevanja potrebe za uvođenjem kućnog lekara, apotekara ili zubara, pa preko stanja u sudstvu, privredi, administraciji i tako dalje.

E na to se odnosio moj zaključak:
Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu,

Sa emocijama to nema nikakve veze.

Država je tu da kreira najoptimalnije okvire za život svojih građana, to je ponuda, a ako ta ponuda ne odgovara građaninu, onda on po pravu izbora bira neku drugu ponudu, koja mu je iz jednog ili više razloga prihvatljivija.

Vrlo prosto rečenu: nije građanin tu zbog države već je država tu zbog građanina. Koja država ponudi bolje uslove u nju građanin i ide, dok sa osećanjima to nema nikakve veze.

cerski
nikvet pn nikvet pn 12:25 05.07.2012

Svak

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.
cerski

Priprosti srbijanski domoroci moraju biti zahvalni kada ih se popljuje sa ovako blistave visine i daljine.

Svako srpsko selo obavezno ima svoje zaguljeno čičište, jugošvapskog penzosa koji soli pamet svima. Zašto bi ovo blogoselo bilo izuzetak ?
predatortz predatortz 12:31 05.07.2012

Re: A bre

Vidiš kao i svi iz moje generacije, sam rođen u Jugoslaviji, i smatram se Jugoslovenom pa tek onda Srbinom, što to nekom ne odgovara nije moj problem.


Tako treba, samo pozitiva
I Suzana Mančić , još uvek, sebe smatra dobrom ribom!
dragan7557 dragan7557 12:57 05.07.2012

Re: Svak

nikvet pn 13:25 05.07.2012 / *novo
Svak

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.
cerski


Priprosti srbijanski domoroci moraju biti zahvalni kada ih se popljuje sa ovako blistave visine i daljine.

Izgleda da vi druže gospodine, niti shvatate da pored Srbije postoje i druga društva bolja ili gora od srpskog, a da čak i prema svim standardima propisanim "Poveljom o pravima čoveka," isti čovek nije domorodac već čovek koji ima pava da na ovoj planeti živi gde mu se ćefne pa čak i u Srbiji.

Ako je za vaše selo normalno da grupa đilkoša teroriše celo selo, što je na ovom blogu tema, to ne znači da je to normalno u drugom selu.

Niti ja govorim sa kakve visine, niti su moji korespondenti priprosti(da ste ovim sebe označili kao priprostog nije vam palo na um?). Da ih smatram priprostim ja sa njima ne bih korespondirao. Uzgred zbog raznih činjenja "sela" isto Selo je bilo izolovano od strane dobrog dela sveta.
Svako srpsko selo obavezno ima svoje zaguljeno čičište, jugošvapskog penzosa koji soli pamet svima

Što se sela Srbije tiče, draža su mi od Sela u kome i vi verovatno obitavate, uzimajući u obzir način pisanja o selu.

Sela Srbije prazne i izumiru kako bi seljaci, živeli u još većim selendrama.

Osim toga niko vam nije dao pravo, da pogrdnim imenima nazivate penzionere koji su radni vek proveli po inostranstvu i svrstate ih u jugošvapske penzose. Ili je to izliv PatriJotske mržnje prema sposobnijim od sebe? Ja eto nisam jugošvapski već internacionalni penzioner.

Vama i vašim niko ne brani da se valjate u lažnom patrijotizmu i krivite ceo svet što vam loše ide, ne pitajući se zašto je to tako.

A izgleda mi da ste kao i mnogi, u svom veleznanju poistovetili Nemačku sa Švabijom?

cerski
dragan7557 dragan7557 13:30 05.07.2012

Re: A bre

predatortz
Vidiš kao i svi iz moje generacije, sam rođen u Jugoslaviji, i smatram se Jugoslovenom pa tek onda Srbinom, što to nekom ne odgovara nije moj problem.


Tako treba, samo pozitiva
I Suzana Mančić , još uvek, sebe smatra dobrom ribom!

Pa eto mene nisu mogli da naperaju da:
Predatorz 13:19 04.07.2012
Vraćamo li se u devedesete?

Mene su, '93. , poslali da privedem ratne profitere u jednoj varošici uz Drinu. Mi mladi, nabrijani, srećni k'o kučići

a bome ni da prihvatim nove feudalne gazde.

Čovek je po meni potpuno slobodno biće, koje nažalost prisiljeno da bira Feud i Feudalca koji će mu biti gazda, a to se onda naziva Patrijotizmom.

Problem nastaje kad kmetovi uobraze da je Feud domovina, ili otadžbina za koju kako ti napisa:
pušku mi je svejedno bilo nositi.


i počnu da se međusobno ubijaju zbog Feudalca koji hoće da otme imovinu drugog Feudalca. A ko profitira si i sam napisao.

I šta fali Snežani Mančić?

cerski
predatortz predatortz 13:41 05.07.2012

Re: A bre

Problem nastaje kad kmetovi uobraze da je Feud domovina, ili otadžbina za koju kako ti napisa:



Lako je kurčiti se preko tastature...

No, reći ću ti:

Ni mene nisu naterali. Sam sam izabrao. Rekoh kod doktora kad pričasmo o Tomi - malo stvar karaktera, malo nasleđa...

Zbog toga i ne kukam.

A koliko si ti nadvisio naše priče i zavičaj, vidim po tome koliko vremena provodiš kuckajući ovde
dragan7557 dragan7557 13:51 05.07.2012

Re: A bre

predatortz 14:41 05.07.2012 / *novo
Re: A bre

Problem nastaje kad kmetovi uobraze da je Feud domovina, ili otadžbina za koju kako ti napisa:




Lako je kurčiti se preko tastature...

Svakako humanije nego preko nišana!

A bome i komfornije!

cerski
predatortz predatortz 15:01 05.07.2012

Re: A bre

dragan7557
predatortz 14:41 05.07.2012 / *novo
Re: A bre

Problem nastaje kad kmetovi uobraze da je Feud domovina, ili otadžbina za koju kako ti napisa:




Lako je kurčiti se preko tastature...

Svakako humanije nego preko nišana!

A bome i komfornije!

cerski


Neka...
Navikao sam na činjenicu da oni koji nisu imali muda za rat imaj potrebu da morališu onim koji jesu...
Naravno, pozivajući se na svoj humanizam i čovekoljublje.

Rećiću ti:

Dođe vreme da čovek svoja ubeđenja mora da brani oružjem, ili da beži.
Ja sam izabrao ovo prvo. I, nemam problema sa tim.
expolicajac expolicajac 16:38 05.07.2012

Re: A bre

100 , ja,
dragan7557 dragan7557 17:39 05.07.2012

Re: A bre

Rećiću ti:

Dođe vreme da čovek svoja ubeđenja mora da brani oružjem, ili da beži.
Ja sam izabrao ovo prvo. I, nemam problema sa tim.

Pa evo da i ja kažem tebi.

Celo vreme bombardovanja sam proveo u Srbiji, i nije mi se bežalo mada sam bilo kog momenta mogao da odem preko granice, kako su to učinili mnogi drugi patrijoti, koji su se posle vratili sa Otporom.

Moje ubeđenje je kao što sam i napisao, rođen sam u Jugoslaviji i nju sam bio u stanju da branim, kao i Srbiju ako je neko napadne.

Podići oružje na nekog koga zovem bratom i sa kim sam živeo u jednoj kući nije moje ubeđenje a ni način iskazivanja ubeđenja. A veruj mi kada podignem oružje na nekog ja nemam dvoumljenja oko upotrebe i ubeđenja, a veoma dobro znam ko mi je neprijatelj. Braneći Jugoslaviju Srbija je branila sebe.

Sada kada su bitke izgubljena, može se sagledati i doživeti šteta.


cerski


predatortz predatortz 17:47 05.07.2012

Re: A bre

Moje ubeđenje je kao što sam i napisao, rođen sam u Jugoslaviji i nju sam bio u stanju da branim, kao i Srbiju ako je neko napadne.


I ja sam uniformu obukao da bih branio Jugoslaviju u kojoj sam rođen. Iako sam se uvek prvo smatrao Srbinom, pa tek onda Jugoslovenom, Evropljaninom...


Podići oružje na nekog koga zovem bratom i sa kim sam živeo u jednoj kući nije moje ubeđenje a ni način iskazivanja ubeđenja.


Kada doznaš da je 'brat' stavio na listu za odstrel tebe i tvoju porodicu, ne premišljaš se mnogo. Što se života u zajedničkoj kući tiče, ponavljam :

Ja nisam bio od onih koji su je rušili. Naprotiv.



Sada kada su bitke izgubljena, može se sagledati i doživeti šteta.


Bitke su izgubljene,između ostalog, što mnogo više vas sada brani Jugoslaviju nego onda kada se mogla i trebala braniti.
Meni je i tu savest čista.
alselone alselone 18:20 05.07.2012

Re: A bre

Celo vreme


E, moj doktore.

Je l' ovo napisano zbog znanja, spoznaje ili informisanosti?
expolicajac expolicajac 20:05 05.07.2012

Re: A bre

Re: A bre

Celo vreme



E, moj doktore.

Je l' ovo napisano zbog znanja, spoznaje ili informisanosti?

Kandidat za zamenika načelnika "pravopisne policije". Moj "glas" "oma"
dragan7557 dragan7557 20:51 05.07.2012

Re: A bre

alselone
Celo vreme


E, moj doktore.

Je l' ovo napisano zbog znanja, spoznaje ili informisanosti?

Je l' ovo iz "Razmišljanja jednog srpskog vola" od Radoja Domanovića?

cerski
freehand freehand 21:44 05.07.2012

Re: A bre

I šta fali Snežani Mančić?

cerski

Ko je Snežana Mančić?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:13 05.07.2012

Re: A bre

freehand
I šta fali Snežani Mančić?

cerski

Ko je Snežana Mančić?

Sluzana Mančić.
mikimedic mikimedic 22:58 05.07.2012

Re: A bre

I Suzana Mančić , još uvek, sebe smatra dobrom ribom!


i gile misli da njega jos neko slusa


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:36 06.07.2012

Srbija je svet - što kaže Čedica :)

dragan7557

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

cerski


Ja i jesam racionalan čovek, a kao takav ne brkam osećanja sa važnim odlukama, u ovom slučaju najvažnijim.

Vidiš kao i svi iz moje generacije, sam rođen u Jugoslaviji, i smatram se Jugoslovenom pa tek onda Srbinom, što to nekom ne odgovara nije moj problem.

A o Srbiji nije potrebno stvarati crnu sliku to za sve nas radi srpska štampa slikajući sliku svakodnevnice u Srbiji.

Meni Evropa nije tuđina, a kako sam protiv nepravde u Srbiji tako sam protiv iste i u Evropi i celom svetu.

Svojatati neku zemlju nije isto što i svesno prihvatiti uslove koje za život pruža neka država.
Ne vidim nikakvu potrebu da svojatam Srbiju ili neku drugu zemlju, ali svakako osećam obavezu da sebi omogućim najoptimalnije uslove za život, jednostavno to je obaveza čoveka prema samom sebi.

Pre četiri godine sam postavio pitanje "šta Srbija nudi mladima da bi ostali u njoj?"
Sad bih mogao da postavim slično: "šta Srbija nudi penzionerima da se vrate u nju?" Na ovo nadam se možeš i sam da odgovoriš.

Ovo je kvazi patriotizam romantičarskog tipa a ja sam napisao:
čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

Čini mi se da nisi dobro pročitao šta sam napisao, ja preferiram društva nad zemljama. Zemlja je jedno, društvo drugo a država treće. Srbija nikada ne može biti suvišna i nepotrebna, ona će zauvek biti tvoja zemlja, deo tebe,
Lakše sa tim "zauvek" da ne spominjem Heraklita i "panta rei" zauvek jednostavno ne postoji.


Pa ko ne bi bio nesrećan kada nu se kuća rasturi a čeljad pobesne?
pa tako znamo da su problemi tu da bi se rešavali,

Problemi o kojima je reč su namerno i nasilno kreirani od strane jednog dela društva.


Već si sam naveo da je u pitanju racionalnost a ne osećanja.

Varaš se o manipulaciji sa svim respektom mene mnogo "jači" nisu uspeli da manipulišu, a ako pročitaš bolje:

Inače opisani grupni aktiviteti više ukazuju na grupnu svest o granicama normalnog i idiotskog/zločinačkog ponašanja. Malo to ima veze sa policijom.

Koliko jedna grupa treba uopšte da bude sumanuta da zamisli, pokuša i ostvari ovaj teror svojih sugrađana? Koliko treba da bude sumanut pojedinac da učestvuje u ovom činjenju?

ja upravo "branim" policajce.

Nije posao policije da vaspitava građane, već je posao policije da se brine o sigurnosti građana, mislim da je i Srbija prevazišla fazu poznate "vaspitne palice," i nije odgovorna za stanje u društvu koje je strongman sa zakašnjenjem od jedne godine objavio.

Za ove pojave je odgovorno celo društvo, i one su samo mali delić stalno opisivanog stanja u društvu.

Od ne razumevanja potrebe za uvođenjem kućnog lekara, apotekara ili zubara, pa preko stanja u sudstvu, privredi, administraciji i tako dalje.

E na to se odnosio moj zaključak:

Sa emocijama to nema nikakve veze.

Država je tu da kreira najoptimalnije okvire za život svojih građana, to je ponuda, a ako ta ponuda ne odgovara građaninu, onda on po pravu izbora bira neku drugu ponudu, koja mu je iz jednog ili više razloga prihvatljivija.


Vrlo prosto rečenu: nije građanin tu zbog države već je država tu zbog građanina. Koja država ponudi bolje uslove u nju građanin i ide, dok sa osećanjima to nema nikakve veze.

cerski


...

hm, čika Dragane, imam ovde istu impresiju kao sa čika Budimcem, a to je da ste pročitali nešto, da ste upisali to sebi u svest kao životni moto - što je okej za vas dvojicu i vaše lične životne priče - ali nije pravilo.

samo malo... festival vina je u novom sadu, stajali smo juče sa nekim finim Istrijanima, na njihovom štandu, sa vrsnim vinima, cugali i slušali Massimov post-new wave, ali sada mamurluk dolazi da naplati ceh, moram izbaciti ovog podstanara iz glave prethodno.
alselone alselone 07:09 06.07.2012

Re: A bre

Je l' ovo iz "Razmišljanja jednog srpskog vola" od Radoja Domanovića?

cerski


Pazi, glavu imas tu negde ali ja te nikad ne bih tako nazvao, doktore moj.


expolicajac

Kandidat za zamenika načelnika "pravopisne policije". Moj "glas" "oma"

Posteni moj kljunu, ovo nije pravopisna policija i cepidlacenje nego pravopis iz osnovne skole. I ne, ne moze da se zaboravi vremenom.
expolicajac expolicajac 07:37 06.07.2012

Re: A bre

Posteni moj kljunu, ovo nije pravopisna policija i cepidlacenje nego pravopis iz osnovne skole. I ne, ne moze da se zaboravi vremenom.

Ma poverenje je lepa stvar, ali kontrola je mnogo bolja, ja zbog toga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:41 06.07.2012

Re: Srbija je svet - što kaže Čedica :)

thus,

zarad civilizovanosti diskusije molim da mi ne govoriš da sam quasi, u bilo kom kontekstu, jer to (optužba da sam laž) pobuđuje u meni samo judejsko-hercegovačkog ratnika, a ne želimo ni ti ni ja da te ubijem pre nego što prirodno dođe tvoj tren.

da, jugoslovenstvo... razumem te u ovome, i saosećam, vi ste ta prva posleratna generacija, i najviše ste doživljavali tu zemlju kao svoju. oprosti što pitam, ali jesu li se i tvoji roditelji osećali kao Jugosloveni? meni je mama Jugoslovenka - iako je iz stare pančevačke srpske familije, a tata je govorio da je mama čuvena po tome što se stalno povodila za nekim idejama. tako je prokomentarisao, kada se učlanila u KP (iz čistog interesa - trebalo je prehraniti tri velika derana, a i nadala se da će tim činom napredovati u službi u Skupštini SR Srbije, gde je radila celog veka), da je sada izvesno da će KP propasti, pošto se mama učlanila u nju. sam tata je bio interesantna priča, rodio se u Slavonskom Brodu, od oca Srbina i majke Jevrejke, 3 meseca pre nego je Pavelić proglasio NDH. to je taj fuchs departman familije, ovo je for Freehand's eyes only, pošto on stalno zanoveta kako mogu da budem ovo i ono. njegov otac, potporučnik protiv-vazdušne odbrane Kraljevine Jugoslavije u rezervi, napustio je negde oko 11. aprila 1941., u ranim jutarnjim časovima, svoju devastiranu vojničku jedinicu rekavši svojim vojnicima da idu kućama, ili u šume, i da čekaju dalju dojavu na koji način će biti organizovana odbrana zemlje pošto je vojska Kraljevine Jugoslavije razorena u prvom udaru Nemaca. dobivši saznanja od vojne obaveštajne službe da Pavelić namerava da proglasi nezavisnost i zatvori granice prema Srbiji, potporučnik Bora se sa strahom zaputio od Goča kraj Kraljeva ka Slavonskom Brodu, peške jer je sve bilo razoreno, kroz gudure i u strahu od nemačkih patrola, u potpunom strahu hoće li zateći ženu i decu žive... uspeli su da izađu iz Broda za Beograd, svega nekoliko dana pre zatvaranja granica nove države.

zašto govorim sve, koja je moja poenta? malo kasnije...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:56 06.07.2012

Re: Srbija je svet - što kaže Čedica :)

Srđan Fuchs
dragan7557

čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

cerski


Ja i jesam racionalan čovek, a kao takav ne brkam osećanja sa važnim odlukama, u ovom slučaju najvažnijim.

Vidiš kao i svi iz moje generacije, sam rođen u Jugoslaviji, i smatram se Jugoslovenom pa tek onda Srbinom, što to nekom ne odgovara nije moj problem.

A o Srbiji nije potrebno stvarati crnu sliku to za sve nas radi srpska štampa slikajući sliku svakodnevnice u Srbiji.

Meni Evropa nije tuđina, a kako sam protiv nepravde u Srbiji tako sam protiv iste i u Evropi i celom svetu.

Svojatati neku zemlju nije isto što i svesno prihvatiti uslove koje za život pruža neka država.
Ne vidim nikakvu potrebu da svojatam Srbiju ili neku drugu zemlju, ali svakako osećam obavezu da sebi omogućim najoptimalnije uslove za život, jednostavno to je obaveza čoveka prema samom sebi.

Pre četiri godine sam postavio pitanje "šta Srbija nudi mladima da bi ostali u njoj?"
Sad bih mogao da postavim slično: "šta Srbija nudi penzionerima da se vrate u nju?" Na ovo nadam se možeš i sam da odgovoriš.

Ovo je kvazi patriotizam romantičarskog tipa a ja sam napisao:
čega se i sam držim. Ima toliko lepih zemalja i normalnih društava, na ovom svetu, da je odabrati Srbiju za život, naprosto suvišno i nepotrebno.

Čini mi se da nisi dobro pročitao šta sam napisao, ja preferiram društva nad zemljama. Zemlja je jedno, društvo drugo a država treće. Srbija nikada ne može biti suvišna i nepotrebna, ona će zauvek biti tvoja zemlja, deo tebe,
Lakše sa tim "zauvek" da ne spominjem Heraklita i "panta rei" zauvek jednostavno ne postoji.


Pa ko ne bi bio nesrećan kada nu se kuća rasturi a čeljad pobesne?
pa tako znamo da su problemi tu da bi se rešavali,

Problemi o kojima je reč su namerno i nasilno kreirani od strane jednog dela društva.


Već si sam naveo da je u pitanju racionalnost a ne osećanja.

Varaš se o manipulaciji sa svim respektom mene mnogo "jači" nisu uspeli da manipulišu, a ako pročitaš bolje:

Inače opisani grupni aktiviteti više ukazuju na grupnu svest o granicama normalnog i idiotskog/zločinačkog ponašanja. Malo to ima veze sa policijom.

Koliko jedna grupa treba uopšte da bude sumanuta da zamisli, pokuša i ostvari ovaj teror svojih sugrađana? Koliko treba da bude sumanut pojedinac da učestvuje u ovom činjenju?

ja upravo "branim" policajce.

Nije posao policije da vaspitava građane, već je posao policije da se brine o sigurnosti građana, mislim da je i Srbija prevazišla fazu poznate "vaspitne palice," i nije odgovorna za stanje u društvu koje je strongman sa zakašnjenjem od jedne godine objavio.

Za ove pojave je odgovorno celo društvo, i one su samo mali delić stalno opisivanog stanja u društvu.

Od ne razumevanja potrebe za uvođenjem kućnog lekara, apotekara ili zubara, pa preko stanja u sudstvu, privredi, administraciji i tako dalje.

E na to se odnosio moj zaključak:

Sa emocijama to nema nikakve veze.

Država je tu da kreira najoptimalnije okvire za život svojih građana, to je ponuda, a ako ta ponuda ne odgovara građaninu, onda on po pravu izbora bira neku drugu ponudu, koja mu je iz jednog ili više razloga prihvatljivija.


Vrlo prosto rečenu: nije građanin tu zbog države već je država tu zbog građanina. Koja država ponudi bolje uslove u nju građanin i ide, dok sa osećanjima to nema nikakve veze.

cerski


...

hm, čika Dragane, imam ovde istu impresiju kao sa čika Budimcem, a to je da ste pročitali nešto, da ste upisali to sebi u svest kao životni moto - što je okej za vas dvojicu i vaše lične životne priče - ali nije pravilo.

samo malo... festival vina je u novom sadu, stajali smo juče sa nekim finim Istrijanima, na njihovom štandu, sa vrsnim vinima, cugali i slušali Massimov post-new wave, ali sada mamurluk dolazi da naplati ceh, moram izbaciti ovog podstanara iz glave prethodno.


Amanzaman, Srki, el moraš da citiraš kompletna sabrana dela gosn Cerskog? Aj što rolujem preko njegovih komentara nego sad moram i preko dobrog dela tvojih.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:24 06.07.2012

Re: Srbija je svet - što kaže Čedica :)

same with me now

samo da mu pokažem da sam pročitao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:17 07.07.2012

Re: Srbija je svet - 4 Dragan's eyes only

...
Bora je uspeo da evakuiše porodicu iz NDH u Beograd, samo svoju suprugu i dvoje dece. ostali Fuchsovi su skončali što u Jasenovcu što u Aušvicu - ja sam uzeo to prezime iz osećanja počasti kada sam emigrirao u Izru, inače se ne prezivam tako, nosim srpsko prezime. nisu polušali Boru da beže odatle, jer je pradeda Rudi verovao u razum svojih suseda Hrvata, a prabaka Jolanda, baronesa, je bila previše gorda da spozna apokalipsu koja se približavala neumitno. Bora je položio moje na svoje porodično imanje na Zvezdari, i otišao, preko svojih studentskih spona za avangardnom predratnom i univerzitetskom KPJ, u partizane, i u rat.

u ratu je postao, kao učen i uman čovek, potkomesar u smederovskom okrugu. bio je oficir NOV-a za skrivanje Jevreja u srpskim familijama u smederovskom srezu. odatle je bio, već nekih 140 godina, moj hercegovački departman familije. emigrirali su sa srpskim ustancima, a potom i došli pod protekciju Premijera Ilije Garašanina, i postali poljoprivredni magnati. kako god, Bora je plivao kao potkomesar u svom prirodnom okruženju. napravio je mrežu sakrivanja Jevreja u uglednim gročanskim i smederevskim seljačkim porodicama. on sam je bio seljačko dete. bio je solunsko siroče. njegov otac je poginuo na Prokletijama, prilikom povlačenja srpske vojske 1915-e, od albanskog metka. do nas je samo stiglo zaveštanje da idemo u škole, jer beogradska gospoda ne voli srpskog seljaka zbog neučenosti, pa da završavamo škole. ja sam pridodao ovom zaveštanju "da učimo i jezike". lidiaz je pridodala tome da uči i fiziku. :)

u smederovskom okrugu Borin nadređeni je bila osoba pod nazivom Dragoljub Draža Marković, stric Mire Marković uzgredbudirečeno.

Borino akcionašenje je teklo okej, sve do Božića 1942. te zime je došao do njega specijalan nalog od Draže Markovića da izvrši zaplenu od određenih seljaka, za potrebe NOB-a. jedini problem je bio što su ti ljudi bili u njegovoj mreži skrivanja, i što nisu podržavali Revoluciju, već Kralja. Bora je odbio da izvrši ovo naređenje. nakon par dana je pritvoren, dok je partizanski vod izvršio egzekuciju 7 najuglednijih ljudi iz okruga. Borina mreža je potkazana Ljotićevcima, i jataci Jevreja su završili u banjičkom logoru. Borina neposlušnost rezultirala ja sa nekih 15-ak smrti uglednih i gospodstvenih Srba... sam Bora je otišao u bekstvo u zemunicu na porodičnom imanju u smederevskom okrugu. skrivao se tamo od partizana, ljotićevaca, nacista i nedićevaca do 1945., zakačiv paranoju, i obezdušnjenje.
blogovatelj blogovatelj 14:32 10.07.2012

Re: A bre

Kakav bedno ameterski odgovor web dizajnera.


Srdzane sine, stvarno si kao Drug Tito.
I da nagradis kad neko nesto dobro napise (Strongman) i da se nasalis kad prozivas Unfa (dobro, prozivao i on tebe, ako cemo posteno) a bogami i lepo znas da prekoris kad je u pitanju bahatost tenickog osoblja omiljenog nam sajta.
Zato te i volem.
Kud ne procitah pre ovaj blog, sad moram 120 komentara odjednom na prazan stomak...
A dobar blog...
rikelme rikelme 02:01 04.07.2012

Moram opet da te pitam:

Jesi li se pokajao što si se vratio u Srbiju?

Verovatno ćeš javno reći da nisi, ali mora da si, pa makar to bilo samo jednom, sebi pre nego što zaspiš sumirajući dan koji je za tobom, postavio to pitanje i duboko se zamislio.

Moj neki plan je da se isto vratim, tamo "za koju godinu", ali samo ako ovako iz daleka osetim da smo dodirnuli rock bottom i odbili se od njega. Dođemo svi na 6 meseci, da malo bolje osetimo kako je, da prođe euforija i emocije utihnu.

Pre ću da živim sa akutnom nostalgijom nego sa hroničnom hipertenzijom.

Pozdrav iz CA!
Strongman Strongman 08:39 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

Nije mi ni malo žao niti sam se pokajao što sam se vratio.

Živim pristojno sa manje naprezanja nego u Americi. Klinci žive mnogo bolje ovde nego tammo jer imaju više zajebancije, veći stepen slobode, pa čak i više para.... A ne zaboravimo što ih druga deca pitaju za mene koji se relativno često pojavljuje u medijima.

Mojoj jovani je definitivno lakše, imamo pomoć za čuvanje dece i ona ima vremena za svašta nešto a ima i drugarice.

Ja se baš dobro provodim po Srbiji. Puno pišem, tvitujem, snimam razne reklame, ... Imam po 2-3 sata vremena da pijem espreso na dnevnoj bazi i da se družim sa kumovima i prijateljima.
dragan7557 dragan7557 10:23 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

Strongman:
Klinci žive mnogo bolje ovde nego tammo jer imaju više zajebancije, veći stepen slobode,

I to treba da poverujem posle ovoga:
Ja sam bio pička i podlegao suzama moje žene i opštoj panici koja je Nišom tada zavladala i nisam objavio tada napisani tekst. Tako je bilo. Ovi neki zajebani likovi, pucali su i za manje a ja imam mnogo dece... Pa da se ne zameram, a i nije moj posao.

ili ovo:
Ja se baš dobro provodim po Srbiji.

Da pijem alkohol posumnjao bih da sam pijan.

cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:18 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

rikelme
Jesi li se pokajao što si se vratio u Srbiju?


Pre ću da živim sa akutnom nostalgijom nego sa hroničnom hipertenzijom.



nema hronične hipertenzije, Strongi diže frku da bi murija nešto radila a i želi normalnu Srbiju kao svako od nas ko je imao ozbiljno iskustvo Zapada, osim ako momci nisu pripadali muriji samoj? Srbija je okej, ako imaš izvor sredstava, ako ne u frci si. ako imaš izvor, Srbija je lepša sredina za naše supruge i klince, posebno za klince - ovo je njihova prirodna sredina, retko lepe balkanske biljčice rastu lepo samo u ovim uslovima.

ako nemaš izvor kinte, u faku si, pošto je ekonomija u zemlji razorena.

pozdrav iz Novog Sada
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

Srđan Fuchs


ako nemaš izvor kinte, u faku si, pošto je ekonomija u zemlji razorena.

pozdrav iz Novog Sada


Nego, jesi čuo, 7 milki za Jeremića i prateće jednogodišnje srbovanje u UN. Čak se i Djilas nešto uzjogunio, u svom stilu, da se on nešto pita, on bi Jeremiću kontejner u Central parku i bonove za topli obrok u obližnjem KFC-u (iskreno, i ja bih, a samo kad se setim koliko smo kukali zbog one milke za Miladina, a sad ode sedam, sa podjednakim efektom po sve nas). Izgleda da je stvarno počelo neko čišćenje u DS-u, prvo ono šamaranje Šutanovac vs. Petrović (toliko se upinju da demantuju da sam skoro siguran da je bilo upravo tako, dakle šamaranje), zatim Tadić NE PODNOSI ostavku, sad i Djile krenuo da udara ručicom o sto. Ako, ako, to može i na dobro da izadje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:50 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

ma mentosi, sada su se setili da jebavaju matere jedni drugima, nakon što su napravili upropast totalni. mislim da će đile isprašiti bokija takija i ekipu kao što je i uobičajeno kod njih u partiji, kada se preuzima vlast. ali dobro je to. dosta je samo jedan čovek vodio brigu. jedina briga je da đile ne izbacuje ljude kao svi pre njega, i da nauče ove njihove partijce da učestvuju razumno u radu partije a ne da ližu guz'ce šefovima.

nego, jesi video bokija takija? konačno je priznao da je kriv, valjda je to dobar vajb našeg krljanja s čika Krletom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:18 04.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

Srđan Fuchs


nego, jesi video bokija takija? konačno je priznao da je kriv, valjda je to dobar vajb našeg krljanja s čika Krletom?


Bledunjavo. Doduše od njega nema vajde očekivati više nego da prizna da je sjebao stvar, i da se skloni. Ali za neku pohvalu je to što beli listići, i njihovi komesari - nazovi intelektualci, nisu bili ovaj put na tapetu.

Ne znam za druga Krla, i njegov uticaj, on mi je nekako, potpuno nepotrebno, bio hard core arogantan u momentima ovde na blogu, a ko sivonja je branio neodbranjivo, ali svakako nije kreten da ne vidi šta su uradili i da ne zna kako to može da se popravi.

Nego, Džeremaja uzvraća udarac. Ala ćemo sad da se nagledamo prljavoga veša. Nadam se samo da neće ovako celo leto da se pljuju i krljaju, jer čeka ih ozbiljan posao opozicije. Ne verujem da će ove dileje koje su se dograbile vlasti dugo tu i ostati, treba imati razradjenu alternativu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:50 05.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:


Ne znam za druga Krla, i njegov uticaj, on mi je nekako, potpuno nepotrebno, bio hard core arogantan u momentima ovde na blogu, a ko sivonja je branio neodbranjivo, ali svakako nije kreten da ne vidi šta su uradili i da ne zna kako to može da se popravi.


word, in deed.


Nego, Džeremaja uzvraća udarac. Ala ćemo sad da se nagledamo prljavoga veša. Nadam se samo da neće ovako celo leto da se pljuju i krljaju, jer čeka ih ozbiljan posao opozicije. Ne verujem da će ove dileje koje su se dograbile vlasti dugo tu i ostati, treba imati razradjenu alternativu.


ne znam šta da mislim o Džeremaji kao diplomati, sa jedne strane očigledno ume da radi taj posao, sa druge, ne mogu da shvatim da neko ko je toliko vremena proveo u USA-i traga za političkim savezništvom u jednom od, po meni, najneslobodnijih režima u svetu trenutno? o gazda Điletu isto ne znam šta da mislim, nije mi previše poznat kao političar, ali deluje kao neko ko, kada se ustremi prema određenom cilju, do tog cilja i stigne. seti se da je u DS-u svaki sukob oko vlasti bio prljav, za svih ovih 20 godina. čini mi se da tamo ne bi ni bilo dobro da vlada jedna osoba isključivo. kako je to u USA-i napravljeno, kod demokrata tamo, recimo, koji je sistem uprave kod njih u partiji? kod ovih naših, iza tog naziva "demokratska", ne postoji mnogo suštine koja odgovara tom nazivu, dosta je tog komunističkog, na žalost, mentaliteta kod starijih - u koji je uključen i strah od Zapada, pa dosta njih iz vrhuške ni ne zna engleski, a mlađi ne znaju ništa drugo do šlihta starijima. eh, 'di su divni dani kada su duh odnosa tamo određivali ljudi poput Bore Pekića.

baš sam od Nišlija (Đinđićevi ljudi od poverenja svojevremeno) čuo, recimo, kako je Boris, kada je preuzimao, potencirao takav duh poltronstva, odnosno, od 2004. naovamo poželjniji su bili ne ljudi koji misle svojom glavom, već oni koji misle Borisovom glavom. mislim da je ovo trenutno urušavanje demokratske stranke zaparavo samo neko raspucavanje tog mehura od Borisove samozaljubljenosti.

drugo nešto, veliko pitanje je kako će povratiti poverenje ljudi, stvarno, jer dok je Boris lebdeo u oblacima taštine, masi ljudi je stravično siromaštvo zakucalo na vrata, digresija*: zato i ovo bizarno nasilje po srpskim gradskim sredinama ne vidim kao "povratak 90-ima" već kao izlive očaja sa margina društva; a ne verujem da će Đilas kao megakapitalista, i to zapadnog kova, hajati previše za probleme siromašnih dok siromaštvo u zemlji iz dana u dan postaje sve gore i gore... tako da ne verujem da će dostići tu kritičnu masu od 2,5 miliona ljudi koji će ga podržati, nešto što je Boris imao, i što samo on (i Krle) znaju gde i kako su upropastili tu naklonost ljudi. <_< strašne su konsekvence ovog poraza, stvarno, nije nikolić dobio te izbore, on je dobio svoju klasiku od milion i po glasova, ove izbore je Tadić izgubio. očigledno da su se u DS-u probudili pojedinci koji su svesni ovoga. opet, ja ne bih terao nikoga iz stranke - osim, kako Tadić kaže, bahatih koji jesu za zatvor zbog pljačke. samo zamena predsednika, i uvođenje neke vrste sistema koji može da kontroliše buduće predsednike kada prolupaju.

*digresija u digresiji> ima toga i da postoje elementi unutar same srpske države kojima izolacija, nekakva "severnokorejanizacija" srbije odgovara, jer u tom sivilu odlično plivaju, da ti ih ne nabrajam sada, verovatno i sam znaš ko su.

rikelme rikelme 04:41 05.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

Srđan Fuchs

Srbija je okej, ako imaš izvor sredstava, ako ne u frci si. ako imaš izvor, Srbija je lepša sredina za naše supruge i klince, posebno za klince - ovo je njihova prirodna sredina, retko lepe balkanske biljčice rastu lepo samo u ovim uslovima.

ako nemaš izvor kinte, u faku si, pošto je ekonomija u zemlji razorena.

pozdrav iz Novog Sada


Slažem se skoro potpuno. Dodao bih, finansijska nezavisnost od stanja u kome je zemlja te ne izoluje od problema tvojih najbližih prijatelja, porodice. Šanse su takve da će bar neko od njih biti u problemu, materijalnom na prvom mestu. Život na standardu kojeg ti možeš da priuštiš u takvom okruženju zna da izazove, manje ili više, zavisti, ljubomore, čak i prijateljstvo da pokvari.

Novi Sad volim bezmerno, tamo sam studirao, zaljubio se u svoju sadašnju suprugu, sazreo kao osoba. Tamo bi se i vratili, ako se nekad odlučimo na taj korak. Plašim se samo da se ne nastavi njegovo urušavanje u svakom pogledu. Tokom prve denecenije 21. veka se toliko promenio da je postao skoro neprepoznatljv. Na gore naravno.

Pozdravi mi N.Sad...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:46 05.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

srdjan.pajic


Ne znam za druga Krla, i njegov uticaj, on mi je nekako, potpuno nepotrebno, bio hard core arogantan u momentima ovde na blogu, a ko sivonja je branio neodbranjivo, ali svakako nije kreten da ne vidi šta su uradili i da ne zna kako to može da se popravi.


još razmišljam o ovome što si rekao, vrućina ovde, ne može da se spava a ja dokon na godišnjem... :)

... ovo mi je stvarno nešto ekstra-čudno, šta se dešava sa otherwise kvalitetnim ljudskim mozgovima kada se pokreću ta pitanja pripadnosti njihovim ideologijama, da postaju tako otrovni, prigušeno (nadmeni) ili naglašeno agresivni? čak i da su spremni da vređaju, da se potuku ili ubiju zbog ideologije? jesu radili neki naučnici istraživanja vezana za tu sferu ljudskog mozga? ima neki linak da se čita o tome, ako znaš?

inače, malo sam gledao po netu ovo za Đilasa, pa-a, deluje, barem po CV-ju kao okej osoba da nasledi Bokitakija. iznenadio sam se da je bio u Ritmu Srca, i među osnivačima konsekventno - b92 eh, di je sad ta 92-ojka, a di smo sada mi?. možda je objašnjenje fajta se Džeremajom u biografskom podatku da je Đilasova eks-ženica radila kao Džeremajin asistent u MIP-u 2007-8. ono što mi se sviđa je što se dojmi kao dosta beskompromisan sa crvenocrnima. međutim, ledepejci ga označavaju kao tajkuna - što ne mora niš' da znači, samo po sebi, pošto ledepe voli da lupa tako etiketle kako stigne, po svima, osim po svom najnaj lepomdivnompametnom Čedici kojisamnikakonemavezenisakakvimtajkunima. međutim, mislim, da i Đilas ima tu svoju tamnu stranu, i da će i on, kao i apsolutno svi lideri DS-a pre njega, postati u nekom momentu sklon autokratizmu. zato mi se čini da je neophodno da demokrate, ako su pametne, naprave sistem koji će moći da kontroliše predsednika stranke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:02 05.07.2012

Re: Moram opet da te pitam:

rikelme


Slažem se skoro potpuno. Dodao bih, finansijska nezavisnost od stanja u kome je zemlja te ne izoluje od problema tvojih najbližih prijatelja, porodice. Šanse su takve da će bar neko od njih biti u problemu, materijalnom na prvom mestu. Život na standardu kojeg ti možeš da priuštiš u takvom okruženju zna da izazove, manje ili više, zavisti, ljubomore, čak i prijateljstvo da pokvari.

Novi Sad volim bezmerno, tamo sam studirao, zaljubio se u svoju sadašnju suprugu, sazreo kao osoba. Tamo bi se i vratili, ako se nekad odlučimo na taj korak. Plašim se samo da se ne nastavi njegovo urušavanje u svakom pogledu. Tokom prve denecenije 21. veka se toliko promenio da je postao skoro neprepoznatljv. Na gore naravno.

Pozdravi mi N.Sad...


super, matori!

ne znam, ja isto nisam bio tu skoro jednu i po deceniju, ono što jeste primetno je siromaštvo i oronulost starijih zgrada, ali to je inače utisak koji imaš bilo gde u srbiji, u beogradu i nišu isto tako! ljudi, eh, jebi ga, ljudi... sigurno je da je jedan od najvećih udaraca koji je srbija doživela taj odliv mladih i kvalitetnih ljudi. govori se o tome da je oko 400-500 hiljada mladih ljudi napustilo zemlju, bespovratno, od 1991. naovamo. to je, po meni, najstrašniji udarac koji je srbija pretrpela (?), koji još nije gotov, nažalost. srbija je izgubila celu jednu generaciju inteligencije! mislim da ne postoji niti jedna zemlja u svetu koja je prošla kroz ovakvu traumu poslednjih 20 godina. svaka normalna zemlja bi radila sve, nastojala, da te ljude vrati nazad. međutim, s obzirom da vrlo nekvalitetni i nepromišljeni ljudi upravljaju zemljom, niko se ni ne bavi ovom problematikom. te ljude su odmenili drugi, ne toliko kvalitetni, to je istina, to se čuje i vidi po ulicama, po promeni gradske kulture. međutim, ja verujem da će novi sad lagano, lagano, apsorbovati ovaj udarac, i da će nastaviti da živi svojim tajanstveno lepim i mirnim načinom života. pozdrav iz Car Dušanove, uz svitanje! :)
looping looping 05:29 04.07.2012

Povratak

Vraćamo li se u devedesete?

Sto se tice policije i kriminala nikad nismo ni izlazili iz devedesetih.
Bilo je samo kratko zatisje posle ubistva premijera.
Danas im je posao isti kao i ranije, da hapse kokosare a da se plase kriminalaca.
sevarlica sevarlica 08:01 04.07.2012

...

skupi se vas 20, pa lepo kupite debeo lanac i još deblji katanac, i pozovete medije. Onda lepo pred kamerama(zbog vaše bezbednosti) zaključate policijsku stanicu.

Ili tako neka glupost, jbg, alternativa nije slatka.

Ni sa policijom ni sa bitangama čovek ne bi trebalo da se igra, ali ne možeš uvek ni da ćutiš, nekada prorade minerali u glavi i otvori ti se pakao.
Strongman Strongman 08:34 04.07.2012

Re: ...

An ženeral Niška policija je ok. Nego kad nema glave opuste se.
sevarlica sevarlica 12:43 04.07.2012

Re: ...

Strongman
An ženeral Niška policija je ok. Nego kad nema glave opuste se.


Ko muve bez glave
alselone alselone 08:27 04.07.2012

Kako obican policajac da radi

Kad oni koji treba da mu daju primer i upravljaju gradom voze motorne sanke kroz pesacku zonu?
Strongman Strongman 08:34 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

Bila ele,entarna nepogoda. To smo raščistili
alselone alselone 08:42 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

Bila ele,entarna nepogoda. To smo raščistili


Da, da. Sramota. Kriminalci su se osilili kao devedesetih. To je nama nasa borba dala. Secas se onog sto je pitao Djilasa na keju da li zna ciji auto salje na pauka?
Strongman Strongman 09:02 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

Ne. Čiji auto bio?
alselone alselone 09:05 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

Ne. Čiji auto bio?


Nemam pojma, al' prica na vestima je isla ovako. Djilas isao sa kamerama i obilazio kej (mislim u Zemunu). Naidju na nekih par djipova parkiranih na zelenoj povrsini. Prilaze kolima i Djilas (ako se dobro secam) zove saobracajce da zovu pauka. Prilazi klinac koji cuva tog i okolne djipove i pita ga da li zna ciji je to auto. Gradonacelnika pita. Klinac kriminalac.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:14 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

alselone
Ne. Čiji auto bio?Nemam pojma, al' prica na vestima je isla ovako. Djilas isao sa kamerama i obilazio kej (mislim u Zemunu). Naidju na nekih par djipova parkiranih na zelenoj povrsini. Prilaze kolima i Djilas (ako se dobro secam) zove saobracajce da zovu pauka. Prilazi klinac koji cuva tog i okolne djipove i pita ga da li zna ciji je to auto. Gradonacelnika pita. Klinac kriminalac.


LINK
http://blog.b92.net/text/10208/STA-ME-SNIMAS/

PS Molim blogere da kad već čitaju ovaj komentar masovno kliknu na dugmence Obavesti modraratora ne bi li se ova tuga od nevidljivog linka promenila.
alselone alselone 12:21 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

KRALJMAJMUNA


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:37 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

KRALJMAJMUNA

alseloneNe. Čiji auto bio?Nemam pojma, al' prica na vestima je isla ovako. Djilas isao sa kamerama i obilazio kej (mislim u Zemunu). Naidju na nekih par djipova parkiranih na zelenoj povrsini. Prilaze kolima i Djilas (ako se dobro secam) zove saobracajce da zovu pauka. Prilazi klinac koji cuva tog i okolne djipove i pita ga da li zna ciji je to auto. Gradonacelnika pita. Klinac kriminalac. LINK http://blog.b92.net/text/10208/STA-ME-SNIMAS/PS Molim blogere da kad već čitaju ovaj komentar masovno kliknu na dugmence Obavesti modraratora ne bi li se ova tuga od nevidljivog linka promenila.

Ja neću da kažem da je moderatorka 05 kriva. Samo molim za pomoć. A da ne moram da pazim na svim časovima jer imam i druga posla u životu osim da čitam svaki blog da ne bih propustio amandman na uputstva za korišćenje bloga.
A to što je ta boja deo neke opšte koncepcije nije neka uteha i samo znači da treba stalno moliti ili juriti odgovorne osobe da to promene.
Ja podvlačim tekst kad hoću nešto da naglasim. Sad treba da podvlačim LINK, ...
Da je neke pravde kraljevska bi se poštovala i uvažavala pa bi farbadžija odmah promenio sve što ne valja u dizajnu, a ne valja i mnogo drugih stvari osim nevidljivog linka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

KRALJMAJMUNA

Ja neću da kažem da je moderatorka 05 kriva.


Nije M5 kriva, očigledno je da je i ranije pokušala da pomogne, ali protiv te tajkunsko-web dizajnerske oligarhije je teško boriti se lepim rečima. Nadam se da će, kad budu tražili posao na nekom drugom mestu, pokazati i ovo ruglo od web dizajna, tako da im niko pametan neće dati nikakav posao da rade, osim možda da kuvaju kafu i trče po burek.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:30 04.07.2012

Re: Kako obican policajac da radi

srdjan.pajic

KRALJMAJMUNAJa neću da kažem da je moderatorka 05 kriva.Nije M5 kriva, očigledno je da je i ranije pokušala da pomogne, ali protiv te tajkunsko-web dizajnerske oligarhije je teško boriti se lepim rečima. Nadam se da će, kad budu tražili posao na nekom drugom mestu, pokazati i ovo ruglo od web dizajna, tako da im niko pametan neće dati nikakav posao da rade, osim možda da kuvaju kafu i trče po burek.

Puma-man, džaba krečimo.
Pitao sam profesionalne dizajnere šta misle o novom izgledu B92. Nisu hteli ni da odgovore. Samo su počeli da povraćaju.
buba_truba buba_truba 08:46 04.07.2012

Beznađe na sve strane

Meni je zasmetao naslov (iako nisam ni Nišlijka ni Novosađanka). I u Beogradu svako malo raskomadaju nekog dižući u vazduh neki auto. Ova država sve više liči na divlji zapad, cela... Izvini, Strongmane, ali mislim da nije fer posebno žigosati Niš i Novi Sad.

Totalno nam je prolupao kompas, najebali smo generalno...

Ova priča nije tema tvog bloga (a možda baš i jeste?), ali moram negde da je okačim. <<< ova rečenica je link!
alselone alselone 08:47 04.07.2012

Re: Beznađe

ova rečenica je link!

Strongman Strongman 09:00 04.07.2012

Re: Beznađe na sve strane

Znam zašto sam to uradio. Policijske vlasti ne ineresuje da postavi gradskog šerifa 4 godine. To je bedno.
Jukie Jukie 09:09 04.07.2012

Re: Beznađe

Baš sam bio malo dremnuo i sad čitam i ne shvatam zašto je rečenica LIK. Hmm... sasvim normalna rečenica...




Hansel Hansel 09:43 04.07.2012

Re: Beznađe na sve strane

Ova država sve više liči na divlji zapad, cela

Baš to. "Država bezakonja".

Za linkove i ovog puta predlažem * na kraju.
predatortz predatortz 12:40 04.07.2012

Re: Beznađe na sve strane

Za linkove i ovog puta predlažem * na kraju


Ne može! To je fusnota i ona je rezervisana za Kosovo.
Ne šlepaj se uz zasluge naše diplomatije!
Hansel Hansel 13:05 04.07.2012

Re: Beznađe na sve strane



U diplomatiji to, na Blogu - ovo.
freehand freehand 08:47 04.07.2012

Razbarušeno, samo razbarušeno

Dr M Dr M 09:07 04.07.2012

Re: Razbarušeno, samo razbarušeno

Razbarušeno, samo razbarušeno


Ne bih se baš gurao da domaćinu ismevam frizuru..
expolicajac expolicajac 09:20 04.07.2012

Re: Razbarušeno, samo razbarušeno

Ne bih se baš gurao da domaćinu ismevam frizuru

I free je po malo mazohista
libkonz libkonz 10:08 04.07.2012

Kad već pomenu NS

Dvadesetčetvorogodišnji Marko M. iz Novog Sada, za kojim je raspisana međunarodna poternica zbog pokušaja ubistva ispred diskoteke "Đava" na Petrovaradinskoj tvrđavi, uhapšen je juče na aerodromu u Budimpešti.
Iz novosadske policije saopštavaju da su protiv Marka podneli krivičnu prijavu, zbog osnovane sumnje da je u nedelju rano ujutru nožem u leđa ubo dvadesetšestogodišnjeg Slobodana M. iz Novog Sada.

Ali pazi nastavak vesti:
Podsetimo da je Marko M. prošle godine osuđen na pet godina zatvora zbog nanošenja teških telesnih povreda Aleksandru Dragojloviću (39) iz Valjeva, koji je nedugo potom preminuo u bolnici. Tuča se dogodila u restoranu "Osam tamburaša" na Petrovaradinskoj tvrđavi, krajem 2008. godine, a nakon verbalnog sukoba Marka i Aleksandra, koji je tamo radio kao konobar.

Marko je osuđen i 2006. godine zbog napada na policajca. Optužen je i za ranjavanje Radeta Ašćerića 2006. godine, za izazivanje opšte opasnosti ispred kluba "Kili" u decembru 2007. godine, kao i za ranjavanje dvojice mladića u "Crvenoj kafani" 2006. godine.

Izvor: 021.rs

I sa ovakvim sudstvom se nadamo da ćemo nešto promeniti?
alselone alselone 11:06 04.07.2012

Re: Kad već pomenu NS

I sa ovakvim sudstvom se nadamo da ćemo nešto promeniti?


Zamisli tek kako bi bilo da ga nisu reformisali?
freehand freehand 11:08 04.07.2012

Tužna je

zemlja u kojoj penzioneri po pomrčini bazaju minskim poljima u potrazi za malo prase...
expolicajac expolicajac 11:35 04.07.2012

Re: Tužna je

Tužna je
zemlja u kojoj penzioneri po pomrčini bazaju minskim poljima u potrazi za malo prase...

Ima jedan dobar niški vic.
Razgovaraju dva ciganina ( roma ) A bre Kurto čuo li si za onaj cunami, pobi tolke ljude.
A bre ša ćeš Murto, glasali smo ga.
alselone alselone 11:21 04.07.2012

U Nisu nedostaje nacelnik?

Eto, ja bas imam ideju ko bi mogao biti novi nacelnik, jedan od ovdasnjih.
freehand freehand 11:33 04.07.2012

Re: U Nisu nedostaje nacelnik?

alselone
Eto, ja bas imam ideju ko bi mogao biti novi nacelnik, jedan od ovdasnjih.

Pa gde će Novosadista do Niša na posao?! To je, bre, maltretiranje.
Mora da je nešto po kazni?
expolicajac expolicajac 11:46 04.07.2012

Re: U Nisu nedostaje nacelnik?

Pa gde će Novosadista do Niša na posao?

Mazohista kaže sadisti, "udari me, UDARI", a sadista kaže, NEĆU.
Nadam se da su zarezi na pravom mestu, da mi se ne nerviraš previše.
predatortz predatortz 12:19 04.07.2012

Vraćamo li se u devedesete?


Mene su, '93. , poslali da privedem ratne profitere u jednoj varošici uz Drinu. Mi mladi, nabrijani, srećni k'o kučići : Počelo je! Već tad su nam išli na kurac profiteri koji su , po pravilu, imali najbolje uniforme,pancire,čizme... a linija ih viđala nije.
Kad ono, bolje svoju bruku da ne pišem koga sam trebao da privedem ! Jednog ranjenika koji je čamcem preterao neku robu i prodao u Srbiji. Da bi prehranio decu. Dedu koji je skupljao sekundarne sirovine, par žena koje su dovozile gaće iz Pazara...

Mrak mi je pao na oči, vratio sam se i rekao načelniku da ću da jebem mater svakom onom ko mi ponovo naredi da idem na sirotinju dok lopovi sede u Opštini i komandi brigade.

Bolela me ona stvar za posledice, pušku mi je svejedno bilo nositi. Dal' u MUP-u, dal' u vojsci isto mi se 'vatalo!
Prošlo mi je tad, načelnik bio razuman čovek...

Zašto ovo pišem ? Malo zbog toga da ispljunem stari šlajm iz sebe, malo zbog toga da podelim sa vama svoje mišljenje o policiji:

Nigde nisam video toliko kukavica na jednom mestu. Ali, zbog toga ih nikad nemojte potceniti. Zbog toga su jako opasni kad se na nekoga uperi prstom. Čopor je čudo!
A ja sam, očigledno, bio i ostao vuk samotnjak
Kraja Kraja 21:23 04.07.2012

..pa da se pridruzim...

...'89. u peci, u ispraznjenoj kasarni, tadasnja "specijalna brigada gradskog supa" i ondasnja crnogorska postava sa zute grede...
...crnogorci svako jutro fizikalisu, vezbaju, nema alkohola, svi u stend baju 24h...
...nasi, moji, bruka, rakije u neizmernim kolicinama, razdrljeni, nema vezbi nema organizacije...
...kada se prvog dana zapucalo sa onih malih prozora ispod krovova, oficiri su poceli da skidaju cinove jer je neko pustio aber da gadjaju rukovodeci kadar...
...u kasarni atmosfera ocajna, alkohol, nehigijena, par "slucajnih" samoopaljivanja iz raznog oruzja...pocinju psihicka rastrojstva junaka sa asfalta...svaki cas po lekove za smirenje u ambulantu...spavali smo sa pistoljima ispod jastuka, nije se vise verovalo nikome...
...nije prosao dan da nismo imali po koje "predinfarktno" stanje...na nas rizik smo ih kljukali sedativima i setali satima po krugu kasarne da se vrate u normalu...
...obozavali su nas...

...epilog...kad se jedinica pokrenula put beograda, zaboravili su sve nas u ga, mislim obojicu...
...setio se neko posle 20 km...briga o ljudima...
...kasnije u trebevickoj, niko nas se vise nije "secao", bili smo svedoci njihovog junastva...
...mogao bih da pisem "mash 2" o tih nekoliko nedelja...
freehand freehand 21:29 04.07.2012

Re: ..pa da se pridruzim...

...'89. u peci, u ispraznjenoj kasarni, tadasnja "specijalna brigada gradskog supa" i ondasnja crnogorska postava sa zute grede...

Da nije '99?
predatortz predatortz 21:32 04.07.2012

Re: ..pa da se pridruzim...

freehand
...'89. u peci, u ispraznjenoj kasarni, tadasnja "specijalna brigada gradskog supa" i ondasnja crnogorska postava sa zute grede...

Da nije '99?


Ne. Veliki nemiri su bilu u jesen '88. i proleće '89., znam to - bio sam dole kao vojnik JNA. Šezdesettreća tih meseci Niš nije viđala...
Kraja Kraja 21:52 04.07.2012

...odgovorio predator...

...zuta greda bila u oktobru '88.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana