Gost autor| Kultura| Sex| Životinjski svet

Mile voli disko

ana_radmilovic RSS / 25.01.2013. u 12:18

 

Gost autor: Jelena Tinska 

 

299-moj-tekst.jpg 



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 12:26 25.01.2013

...

Može prevod za nas sa slabijim vidom?
PS
Vipr
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:30 25.01.2013

Re: ...

reanimator
Može prevod za nas sa slabijim vidom?
PS
Vipr


pa ja skinula tu sliku pa je uvećala. e sad, ne umem da objasnim kako
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:00 25.01.2013

Re: ...

Može prevod za nas sa slabijim vidom?

Ako si baš toliko radoznao, možeš da zumiraš stranicu tako što istovremeno pritisneš ctrl i vrtiš točkić na mišu.
benevolent benevolent 14:04 25.01.2013

Re: ...

dobrosavljevic_m
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:09 25.01.2013

Re: ...

dobrosavljevic_m
Može prevod za nas sa slabijim vidom?

Ako si baš toliko radoznao, možeš da zumiraš stranicu tako što istovremeno pritisneš ctrl i vrtiš točkić na mišu.

Добросављевићка, хакеру?!
zemljanin zemljanin 17:13 25.01.2013

Re: ...

dobrosavljevic_m
Može prevod za nas sa slabijim vidom?

Ako si baš toliko radoznao, možeš da zumiraš stranicu tako što istovremeno pritisneš ctrl i vrtiš točkić na mišu.

ili ti Ctrl i +

EDIT. A mogao sam i da pročitam ostale komentare, pošto je to već rečeno ali nema veze
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:30 25.01.2013

Re: ...

Добросављевићка, хакеру?!

A još me nisi ni vid'o kako znalački bukmarkujem, i kad oću i kad neću
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:37 25.01.2013

Re: ...

ili ti Ctrl i +

EDIT. A mogao sam i da pročitam ostale komentare, pošto je to već rečeno ali nema veze

Jeste, Margita i ja smo iz iste hakerske organizacije koja će ostati anonimna
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:11 25.01.2013

Ček, ček

Ako neko dobije penziju od države, taj ne sme da radi, ili gubi penziju, right? E sad to može da bude korisno, dajte im svima penzije da odahnemo.
dragan7557 dragan7557 23:40 25.01.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
dobrosavljevic_m
Može prevod za nas sa slabijim vidom?

Ako si baš toliko radoznao, možeš da zumiraš stranicu tako što istovremeno pritisneš ctrl i vrtiš točkić na mišu.

Добросављевићка, хакеру?!

Umetnost ti je to moj Brajo, sve završiš sa dve ruke!

cerski
Jelena Tinska Jelena Tinska 09:30 26.01.2013

Re: ...integralni tekst

Komisija za Nacionalne penzije i “Mile voli disko”

Ako se pazljivo procita odluka Vlade Srbije kojom se uvode nacionalne penzije u kulturi, videce se da ta odluka nikada nije promenjena, a poslednjih godina jeste nakaradno primenjivana.
Ona nije donesena da bi bili nagradjivani multimilioneri i da bi bila neciji orden ili statusni simbol. I predlagac i onaj ko je doneo odluku, dakle Vlada, imali su nameru da pomognu umetnike koji imaju male penzije i zive ispod proseka.
No,ovo je najbolji dokaz kako kod nas i kada se uradi nesto sto treba, postupamo potom onako kako ne treba, odnosno kako se dobra namera izvitoperi vremenom u njenu sustu suprotnost.
Prva komisija nije bila ni pod kakvim pritiskom,Tu komisiju nije vodio Petar Volk, a tacno je da je naknadno na spisak, direktno iz kabineta premijera, bila ubacena jedna rok muzicarka i to neposredno pred sednicu Vlade na kojoj se odlucivalo i o tome, pa je ministarstvo kulture bilo dovedeno pred svrsen cin.
Dakle, trebalo bi predociti citaocima odluku, odnosno uredbu o uvodjenju nacionalnih penzija iz 2006.god.,pa neka je onda ova Vlada promeni! I PRIMENI!

Pratim od pocetka ovog kruga pomno sve sto se pise u vezi za Nacionalnim penzijama.Najpre je veoma brzo u medije dospeo neki spisak onih koji ce verovatno dobiti ovo priznanje, po odluci komisije u sastavu:

Predsednik Mrgud Radovanovic, te

arheolog mr Bojana Borić Brešković, filmski glumac Tihomir Stanić, kompozitor Svetislav Božić, kulturni delatnik Živorad Ajdačić, pesnik i esejista Viktor Šećerovski, diplomirani arhitekta, konzervator Zvonko Petković.

U medjuvremenu Živorad Ajdačić je podneo ostavku izjavivsi “zanemeo sam kada sam video spiskove najboljih, kao da je reč o izveštajima za plate zaposlenima u resornim ministarstvima ili saradnicima naučnih instituta ” te je umesto njega dosao violinista Jovan Kolundzija.

Sramno je bilo sto Olivera Petrovic Vuco Katarina Sakic nije do sada dobila ovo priznanje, ali avaj, ipak je bilo potrebno da udje u stranku naravno pobednicku i da cak postane vazan aktivista, te da dobije/tako se prica/ 1.800 preporuka da bi je “uvazili”

Recimo prosle godine je “Kostana” Usnije Redzepove po recima Petra Volka “ostavila veceg traga “, no velika je sramota uopste porediti Oliveru sa Unijom.Zaista.

A u jednom prethodom krugu ovo priznanje je dobila i Sladjana Milosevic za svoje pesmice Au Au, Miki Miki veliki itd. jer je licno Kostunica na kraju konkursa kad je vec sve bilo zavrseno intervenisao za ovu sexi damu..koja je eto takodje usla u politiku!!!


Iz stampe videh spiskove uvazenih pa bih se na neke koji behu u startu predlozeni osvrnula.

OVE GODINE bio je predlozen, Momčilo Moša Todorović, vlasnik galerije “Radionica duše” koji NIKADA NIJE URADIO NISTA STO BI LICILO NA UMETNICKO DELO OSIM STO JE ORGANIZOVAO IZLOZBE I STAMPAO MONOGRAFIJE KOJE SU DRUGI PISALI O TROSKU VLASTI JER SE UVEK SVIMA SLIHTAO i za male pare uzimao od sirotih slikara slike i prodavao ih za velike

Ljiljana Bursac OSREDNJA SLIKARKA KOJA JE U SVOJE VREME DOBILA TAJ TAKO POTREBNI ATELJE SLIKARIMA I PRODALA GA.

Ksenija Kecojevic direktorka baletske skole OD 1975 DO 1996 TE PO PARTIJSKOJ LINIJI NASTAVNICA BALETA BEZ STRUCNE SKOLE I BEZ SCENSKOG ZNANJA JER JE U BALETSKOJ SKOLI NASLO UHLJEBLJE OSIM CASNIH IZUZETAKA SVE ONO STO NIKADA NIJE ZAIGRALO NA SCENI.LOSE UCENICE BALETSKE SKOLE PREDAVALE SU BALET.

NO, LAZ JE bila DA JE ONA OSNOVALA “LUJO DAVICO” te da ce joj zato dodeliti ovo priznanje.

Osnivač i direktor škole od 1947-1949 je Ani Radošević (1915 – 2004), balerina, koreograf, operski reditelj, tadašnji organizacioni rukovodilac Baletskog studija Opere Narodnog pozorišta.Srecom umrla da ne slusa ove sramotne izjave.

A SRAMOTA JE ZA KOMISIJU KOJA ODLUCUJE O LJUDIMA DA NE ZNA ISTORIJAT BALETSKE SKOLE LUJO DAVICO I KO JE I KADA OSNOVAO.

http://www.ldavico.edu.rs/istorijat.htm

No hvala Bogu raspitase se pa Ksenija osta kratkih rukava.

Milutin Popović Zahar VELIKI STVARALAC “OD IZVORA DVA PUTICA” I “MILE VOLIDISKO” koji je zasluzan za popularisanje mnogih folk pevacica koje su uvele kic i sund medju omladinu .Naravno volim negovu pesmu VIDOVDAN i na nju u kafani secem vene i placem.

Tanja Bošković je po pisanju medija bila APSOLUTNI FAVORIT A " KOMISIJA SE DVOUMILA" DA LI JE VELIKI GLUMAC PREDRAG EJDUS ZASLUZIO OVO PRIZNANJE ili SJAJNA GLUMICA LJILJANA DRAGUTINOVIC.

OCIGLEDNO BEKELJENJE I OSREDNJOST VLADAJU ILI JEI ONA IMALA 1.800 PREPORUKA SA VRHOVA?
nO HVALA bOGU IPAK eJDUS I dRAGUTINOVIC PREVAGNUSE.

Komisija koja je u zaletu veoma brzo donela svoje prvobitne predloge nekoliko puta je menjala iskaz..To je opet bilo veoma ruzno jer su dali nadu ljudima koje su kasnije anulirali.
I jos nesto veliki ISTORICAR UMETNOSTI STASA ZIVKOVIC JE SACEKAO DA NAPUNI 80 GODINA DA NAPOKON POSLE
BILJANE WILLIMON I LEPE LUKIC, /DA IMA ZA KOCKARNICU/, TE MIROSLAVA ILICA -SUTANOVCA , /KOJI MOZE CEO FOND DA ZARADI ZA NOVOGODISNU NOC/, DOBIJE OVO PRIZNANJE, i sreca da i on ne otpade zbog nekog harmonikasa ili pesnika iz provincije…

I napokon doneta je odluka.

Pisci:
Milovan Vitezović, Vito Marković, Marko Nedić, Vladimir Lutkov, Zorica Arsić Mandarić, Slobodan Pavićević, Milica Jeftimijević Lilić, Milena Jovović, Blagoje Baković, Miodrag Ilić i Dušan M. Petrović.
Iz scenskog stvaralaštva, pozorišta, baleta, opere i plesa:
Predrag Miki Manojlović, Predrag Ejdus, Živomir Joković, Krunoslav Simić, Milan Lane Gutović, Dragan Tomić, Božidar Stošić, Dragoljub Čumić, Ljiljana Dragutinović, Goran Sultanović i Spasoje Grdinić.
Iz oblasti muzičkog stvaralaštva, produkcije i interpretacije:
Miki Jevremović, Fejat Sejdić, Vojislav Borisavljević, Slobodan Atanacković, Olivera Katarina, Predrag Živković Tozovac, Minja Subota, Ivana Trišić i Vera Zloković.
Iz oblasti likovne, primenjene, vizuelne umetnosti i arhitekture:
Nebojša Krstić, Branko Bojović, Ivanka Živković, Ivica Mlađenović, Branislav Makeš, Božidar Damjanovski, Džoja Ratković Gavela, Nikola Vukosavljević, Svetozar Đorđević i Bratislav Ljubišić.
Iz oblasti istraživanja i zaštite kulturnog nasleđa:
Vera Radosavljević i Nikola Kusovac.
Iz oblasti kinematografije i audio-vizuelnog stvaralaštva:
Slobodan Šijan, Dragoslav Lazić i Srboljub Božinović,
Iz oblasti umetničke fotografije:
Branko Belić,
Iz naučnoistraživačke delatnosti u kulturi:
Nenad Ljubinković, Danica Tomković i Stanislav Živković.


Apsolutno sam sokirana da se u oblasti scenskog stvaralaštva, pozorišta, baleta, opere i plesa nasao Paja Grdinic
reditelj Sletova iz Bivse Jugoslavije.

Sramno je sto je pesnik Jakov Grobarov izvisio, kao i sto je zaista simpaticni Bole iz Bureta bio u prednosti nad recimo Ivanom Bekjarevim ili Ljiljanom Stjepanovic.

U Politici je pre neki dan izasao zanimljiv intervju Milice Dimitrijevic
Srbija razgovara: Nacionalne penzije u kulturi
sa Petrom Volkom i Zivoradom Ajdacicem u kome je Volk na pitanje:

" Mnogi smatraju da je uticaj politike na proces odlučivanja o kandidatima veliki, ali da o tome niko ne želi da govori, pogotovo ne članovi komisije koje bira Vlada Srbije. Da li ste trpeli takve pritiske ili ne?"-odgovorio:

" Otvorenih pritisaka bilo je samo prve godine. Već u drugoj godini toga nije bilo, bar ne za vreme mog mandata kao predsednika. Po kuloarima se izmišljalo da ima pritisaka. I to je uvek dolazilo od onih kojima priznanje nije dodeljeno. Pa je tako jedna dama prvo od ministra kulture, pa od mene pa na kraju od poverenika za informacije od javnog značaja pismeno tražila da joj dostavimo za sve kandidate ko pripada kojoj partiji. To je bila notorna besmislica."

Slucajno sam ta danma bila ja, a njegov odgovor je bila notorna laz,

NO U POSLEDNJEM TRENUTKU KAD JE SPISAK ZA OVU GODINU BIO PREDAT VLADI Dejan Đurović Legendarni narator „Opstanka“ i voditelj "Dragstora ozbiljne muzike", ZAMENJEN JE MIODRAGOM MIKIJEM JEVREMOVICEM!!!
Kako SMO SAZNALI iz medija, egzekutor vladine odluke bio je član komisije Živorad Ajdačić, poslanik SPS-a iz doba Miloševića. On je na sednici saopštio da Jevremović mora da bude ubačen na spisak. Mrgud Radovanović JE REKAO da je bio šokiran činjenicom da će Dejan Đurović biti precrtan.

Vlada Srbije je iskoristila svoje diskreciono pravo i sa liste naših predloga otpisala glumca i radio-televizijskog voditelja Dejana Đurovića. Dopisali su pop pevača Mikija Jevremovića koji je nesumnjivo bio velika zvezda jugoslovenske estrade, ali i jedan od ubedljivih simpatizera SPS, kazao je “ Miodrag - Mrgud Radovanović, predsednik komisije za dodelu nacionalnih penzija.


- Mi smo naš posao završili još 8. januara, ali na inicijativu Vlade Srbije juče smo se sastali kako bismo još jednom pregledali spisak. Nisam mogao da verujem da će zarad estradnih zvezda biti izbačen Dejan Đurović, gospodin koji je afirmisao klasičnu muziku strpljivo decenijama, ali Vlada ima svoja zakonska ovlašćenja i pravo da promeni spisak. Mandat komisije je završen. Odbijali smo različite političke pritiske i žao mi je što u nekoliko slučajeva nismo uspeli. Svaka vlast ima svoje zaslužne umetnike, pa ni ova nije izuzetak - rekao je Radovanović.

A u izjavi, za "Novosti", dosadašnji predsednik komisije glumac Miodrag Radovanović Mrgud je rekao: "Ovaj izbor otvorio je pitanje da li su drndalajke i kafanske pesme doprinele nacionalnoj kulturi ili "Dragstor ozbiljne muzike", koji je Đurović pokrenuo. Komisija je imenovana na godinu dana. Završili smo ovaj posao i ja sam im rekao doviđenja za sva vremena..."
NAPOKON NEKO DA KAZE ISTINU O PARTIJSKIM POSLUSNICIMA BRAVO ZA MRGUDA RADOVANOVICA!

I sto rece Miljenko Dereta: "Prema broju kandidata za nacionalne penzije naša kultura cveta! Na moje zaprepašćenje pevači partijske zabavne muzike izbaciše sa spiska Dejana Đurovića čoveka koji decenijama obrazuje naciju promovišući ozbiljnu muziku!!! Betovene, Betovene, što ne ode da sviraš Palmi?!"
tasadebeli tasadebeli 01:21 28.01.2013

Re: ...

dragan7557
Umetnost ti je to moj Brajo, sve završiš sa dve ruke!cerski


И са ових десет прста, што би рекао Боги Карић. Него, да ли ће и њега да предложе за националну пензију?
libkonz libkonz 12:50 25.01.2013

baš

Jelena Tinska i Tabloid.
I'll pass
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:52 25.01.2013

Re: baš

libkonz
Jelena Tinska i Tabloid.
I'll pass

pa dobro. jesi pročitao?
libkonz libkonz 12:55 25.01.2013

Re: baš

tvoje tekstove čitam. Jelenu Tinsku ne. Tabloid ne. A ovde dva "ne" ne daju da
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:03 25.01.2013

Re: baš

libkonz
tvoje tekstove čitam. Jelenu Tinsku ne. Tabloid ne. A ovde dva "ne" ne daju da


:)

ok, fala na čitanju. ali ovaj tekst je što bi se reklo neostrašćen, informativan (lepo piše kad je instutucija nac. penzije ustanovljena, za čega - što bi rekli novosađani - služi, kako se menjala itd, i objavljen je spisak svih koji su dobili tu počast ove godine, iz svih oblasti)

a i postalo je opšte mesto da je sve manja razlika između tabloida (ne "tabloida" ovdepomenutog nego tabloida - množina) i nekih koji navodno to nisu. društvo je tabloidno, javnos' ne postoji kao entitet koji poseduje sposobnost mnjenja... i druga opšta mesta, takođe. tako da je sve češće savršeno svejedno gde je nešto napisano. ponekad igra šta je napisano, a prečesto ko je napisao, te naše predrasude glede autora (a koje se uglavnom baziraju na onom logou koji stoji iznad teksta)
libkonz libkonz 13:10 25.01.2013

Re: baš

a i postalo je opšte mesto da je sve manja razlika između tabloida (ne "tabloida" ovdepomenutog nego tabloida - množina) i nekih koji navodno to nisu. društvo je tabloidno, javnos' ne postoji kao entitet koji poseduje sposobnost mnjenja... i druga opšta mesta, takođe. tako da je sve češće savršeno svejedno gde je nešto napisano

da, slažem se, ALI "Tabloid" je đubre posebne vrste, jedinstveno u Srbiji, neviđeno đubre čijeg je glodura trebalo davno zatvoriti u neku instituciju (ne ulazim kog tipa).
A ako ništa drugo, svako ko pristane da napiše tekst za to đubre, taj je sam sebe trajno diskreditovao.
Usput, sa Tinskom imam neke zajedničke FB prijatelje i par njenih komentara su bili sasvim dovoljni da steknem jasnu sliku o njoj.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:17 25.01.2013

Re: baš

libkonz
a i postalo je opšte mesto da je sve manja razlika između tabloida (ne "tabloida" ovdepomenutog nego tabloida - množina) i nekih koji navodno to nisu. društvo je tabloidno, javnos' ne postoji kao entitet koji poseduje sposobnost mnjenja... i druga opšta mesta, takođe. tako da je sve češće savršeno svejedno gde je nešto napisano

da, slažem se, ALI "Tabloid" je đubre posebne vrste, jedinstveno u Srbiji, neviđeno đubre čijeg je glodura trebalo davno zatvoriti u neku instituciju (ne ulazim kog tipa).
A ako ništa drugo, svako ko pristane da napiše tekst za to đubre, taj je sam sebe trajno diskreditovao.
Usput, sa Tinskom imam neke zajedničke FB prijatelje i par njenih komentara su bili sasvim dovoljni da steknem jasnu sliku o njoj.


dobro, "tabloid" jes malo čudan :) ja sam tamo, bez obzira na tu (da upotrebim opet eufemizam - čudnost) čitala neke odlične kolumne, koje su bile mrtve ozbiljne i više ličile na eseje, olge stojanović, filozofa i pisca, koja je - pošto su joj retko objavljivali u politikinom kulturnom dodatku - z'inat pisala za "kurir" i "tabloid" mrtve ozbiljne stvari. a ona je, recimo, erudita u pravom smislu te reči. i sva prava ovog sveta da bude mimo njega i na svoju ruku :)
što se jelene tiče, nisam nešto u fazonu da se raspravljam pošto mi je drugarica.
libkonz libkonz 13:44 25.01.2013

Re: baš

što se jelene tiče, nisam nešto u fazonu da se raspravljam pošto mi je drugarica.

OK, možda i grešim u vezi nje. Nebitno.
Tabloid je zagorčao život nekim mojim prijateljima, jer su opljuvani zato što je neko platio da budu opljuvani. Ni krivi ni dužni moraju da se nose sa posledicama. I ja sam jednom linkovao tekst iz Tabloida zato što mi se dopalo ono što je napisano, ali neće se ponoviti.
Hansel Hansel 15:37 25.01.2013

Re: baš

Mnogo šta iz teksta stoji, ali da li neko ovde može da odgovori na osnovu čega je autorka tražila za sebe nacionalnu penziju, tj. koji je to njen izvanredan doprinos kulturi?!

A da ne govorimo o promašenom konceptu ovog doživotnog novčanog priznanja -- mnogi koji su kulturi doprineli, a nisu bili profitabilni, jedva sastavljaju kraj s krajem, pa bi možda bilo dobro da se recimo onima koji imaju penziju ispod 50.000 dâ dodatak do 50.000, a oni koji već imaju tolike penzije, ako su zaista izuzetni, dati nešto ekstra.
gedza.73 gedza.73 15:41 25.01.2013

Re: baš

Mnogo šta iz teksta stoji, ali da li neko ovde može da odgovori na osnovu čega je autorka tražila za sebe nacionalnu penziju, tj. koji je to njen izvanredan doprinos kulturi?!

Srpski gen.
'Što ona može a ja ne mogu?'
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:42 25.01.2013

Re: baš

tj. koji je to njen izvanredan doprinos kulturi?!

Pogledati youtube dole.
Hansel Hansel 15:52 25.01.2013

Re: baš

Pogledati youtube dole.

Eh, tako je to kad ostaviš otvoren blog sat-dva, a ne uradiš Refresh! (Greška koja mi se ponavlja. )
blogovatelj blogovatelj 16:14 25.01.2013

Re: baš

Mnogo šta iz teksta stoji, ali da li neko ovde može da odgovori na osnovu čega je autorka tražila za sebe nacionalnu penziju, tj. koji je to njen izvanredan doprinos kulturi?!


То сам и ја хтео да питам.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:36 25.01.2013

Re: baš

Mnogo šta iz teksta stoji, ali da li neko ovde može da odgovori na osnovu čega je autorka tražila za sebe nacionalnu penziju, tj. koji je to njen izvanredan doprinos kulturi?!


Da stoji-stoji. Ako Jelena Tinska dobije sledeće ili neke naredne godine, biće obrazloženje pa se može diskutovati. Ovako, ja bih se više skoncentrisao na tekst. A da je institucija nacionalne penzije devalvirana - jeste. Kao i previše toga u Srbiji.
Hansel Hansel 17:11 25.01.2013

Re: baš

aleksandarkarisik
Da stoji-stoji. Ako Jelena Tinska dobije sledeće ili neke naredne godine, biće obrazloženje pa se može diskutovati. Ovako, ja bih se više skoncentrisao na tekst.

Pa, kad dobije, tada će biti kasno.

Ali, smeta što se time na ovaj način bavi ona, kao pretendent(kinja) na nacionalnu penziju, sa svojim doprinosima... Teško je ostati ozbiljan kada se to ima na umu.
st.jepan st.jepan 21:08 25.01.2013

Re: baš

svako ko pristane da napiše tekst za to đubre, taj je sam sebe trajno diskreditovao.

Ma kakvi, naprotiv!
Ako tekst objave u klot obliku, dakle bez uredničko lektorske muljačine, to može samo na dobro.
Zašto i čitaoci tih novina ne bi kadkad pročitali nešto razborito?
Nije sevap kad pametni pametuju pametnima, niti kad se istomišljenici oduševljavaju istomišljenicima, već kad pametni dobace do manje pametnih. A to je moguće samo preko medijske platforme kojoj manje pametni veruju.
dragan7557 dragan7557 23:41 25.01.2013

Re: baš

libkonz
tvoje tekstove čitam. Jelenu Tinsku ne. Tabloid ne. A ovde dva "ne" ne daju da


A koji list u Srbiji ne izlazi u tabloidnoj formi?

cerski
libkonz libkonz 23:42 25.01.2013

Re: baš

A to je moguće samo preko medijske platforme kojoj manje pametni veruju.

Mogu da se složim ako govorimo o Kuriru, Blicu...
O Tabloidu ne.
libkonz libkonz 23:46 25.01.2013

Re: baš

A koji list u Srbiji ne izlazi u tabloidnoj formi?

Cerski, druže, nije pitanje tabloidna forma, već je reč o konkretnim "novinama", koje u bilo kojoj normalnoj zemlji ne bi mogle da izlaze.
st.jepan st.jepan 01:47 26.01.2013

Re: baš

libkonz
A to je moguće samo preko medijske platforme kojoj manje pametni veruju
.
Mogu da se složim ako govorimo o Kuriru, Blicu...O Tabloidu ne.

Ne kapiram tu (a ni bilo koju drugu) isključivost, mada znam, prilično je raširena.

Po meni, nije presudno gde je rečeno, nego šta je rećeno.

Kad se nekim čudom desi da nešto pristojno dobije placa u nepristojnom kontekstu, taj kontekst automatski postaje bar zer'cu pristojniji.
A to bi, zar ne, trebalo da nam je cilj.

Zato sam uvek prihvatao svaki redak ili sekund, ma ko da mi ga je nudio.
Čak..., evo..., u nekoj od ratnih godina, gostovao sam u emisiji Marka Jankovića na Arkanovom "Radio Tigru". Dabome, Marka sam prethodno ("koji ću ti pa ja?" ) odvraćao, ali složio sam se s Legendom da je OK da i slušaoci "Tigra" ponekad čuju drugačije mišljenje (rekao mi je da je to bio njegov uslov da taj posao prihvati).

Jelena Tinska Jelena Tinska 09:32 26.01.2013

Re: baš

Ocigledno nije...
st.jepan st.jepan 09:47 26.01.2013

Re: baš

Jelena Tinska
Ocigledno nije...

Nije dovoljno očigledno šta "očigledno nije".
Bili Piton Bili Piton 13:07 26.01.2013

Re: baš

libkonz
Jelena Tinska (...)
I'll pass


I to prvo krupnim skokom pa onda hitrim koracima dalje.
Hansel Hansel 14:18 26.01.2013

Re: baš

Jelena Tinska
EVO NA OSMOVU CEGA:
Biography
Biografija
Jelena Tinska*

Ne bih da ispadnem hejter, ali da li biste bili ljubazni da precizirate šta je od pobrojanog vrhunski doprinos kulturi, ili mislite da je sve ovo u zbiru -- to? Mislim, šta Vas razlikuje od bilo koga drugog ko je radio svoj posao / zarađivao za egzistenciju?

I, da li izostanak Vaših memoara znači da ih se odričete?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:29 26.01.2013

Re: baš

Mislim, šta Vas razlikuje od bilo koga drugog ko je radio svoj posao / zarađivao za egzistenciju?

baš to htedoh da pitam, ali sam se pridružila Bilijevom galopu.
dragan7557 dragan7557 23:00 26.01.2013

Re: baš

Hansel:
Mislim, šta Vas razlikuje od bilo koga drugog ko je radio svoj posao / zarađivao za egzistenciju?

Verovatno preterana upotreba Velikig Slova?

cerski
Hansel Hansel 23:07 26.01.2013

Re: baš

dragan7557
Verovatno preterana upotreba Velikig Slova?
cerski

Ono "/" je kosa crta, ne "I".

Inače, kad smo kod slova, ja bih očekivao od pretendenata i pretendentkinja na nacionalnu penziju makar korišćenje svih slova naše latinice, ako već ne koriste ćirilicu...
dragan7557 dragan7557 23:19 26.01.2013

Re: baš

Hansel
dragan7557
Verovatno preterana upotreba Velikig Slova?
cerski

Ono "/" je kosa crta, ne "I".

Inače, kad smo kod slova, ja bih očekivao od pretendenata i pretendentkinja na nacionalnu penziju makar korišćenje svih slova naše latinice, ako već ne koriste ćirilicu...

U kurzivu je I I,

Inače u samom naslovu stoji na moje iznenađenje i:
EVO NA OSMOVU CEGA:
Biography
Biografija
Jelena Tinska


sad koliko je potreba da se:

Biography

prevede u:

Biografija

inače meni potpuno neimpresivna, kako na engleskom tako i na srpskom, je druga stvar.


cerski
dragan7557 dragan7557 09:38 27.01.2013

Re: baš

st.jepan
Jelena Tinska
Ocigledno nije...

Nije dovoljno očigledno šta "očigledno nije".

Ti si bre st.jepane neki zaguljen čovek?

Valjda je važno da je očigledno,

a šta je očigledno se menja po potrebi.



cerski
gedza.73 gedza.73 11:35 27.01.2013

Re: baš

Hansel
Ne bih da ispadnem hejter, ali da li biste bili ljubazni da precizirate šta je od pobrojanog vrhunski doprinos kulturi


Jelena Tinska
Od 1984 do 2003ce bavila se oblikovanjem tela Beograđanki

* Snimila četiri video zapisa sa svojim sistemom TINETIX (Tinska + etika).


DOBILA NAGRADU I plaketu ZA NAJBOLJE VIDEO OSTVARENJE SVOG SISTEMA ZA VEZBANJE TINETIX* U PRODUKCIJI “IDEJE PLUS”


I plaketu?
libkonz libkonz 13:25 27.01.2013

Re: baš

I plaketu?

Gedžo, majstore!
Legendom

Stjepane, očigledno o Marku Jankoviću nemamo slično mišljenje.
st.jepan st.jepan 14:36 27.01.2013

Re: baš

Stjepane, očigledno o Marku Jankoviću nemamo slično mišljenje.

Zar baš ni malčice slično?


Šalim se, ne bih o liku i delu, slabo znam čoveka...

Za mene (a verujem i za većinu) bio je i ostao legenda.
Tako se to kaže, pa i ja tako kažem, mada uvidjam da mi je to "ostao" višak - legende po definiciji ostaju, dapače, rekao bih da baš to "ostajanje" i jeste osnovno svojstvo legendi.

Mislim da je glas Marka Jankovića i pjev njegovih "zimzelenih ptičica" bio fabrički ugradjen u moj prvi radio aparat.

I plaketu?

Gedžo, majstore!

Šta "majstore"?!
Lako ti je plavušu zajebavat'!


Malo sam zbrdazdolisano čitao komentare, pa sam isprva rutinski zaključio da je ono spočitavanje samo-preporučivanja za nacionalnu, tek rutinsko, ovdašnjem blogovstvu tako drago imputiranje nepostojeće namere, a onda s nevericom i nelagodnošću uvidjao da je tome stvarno tako.

Svejedno, za mene Jelena Tinska ostaje Legenda - to je, bez obzira na ovo kuckanje, zakucano jednom za svagda!
libkonz libkonz 18:14 27.01.2013

Re: baš

Šalim se, ne bih o liku i delu, slabo znam čoveka...

Ne znam ga ni ja, jednom smo samo sedeli u istom društvu, gde je iz njega izlazila ogorčenost što ništa lično nije profitirao od petog oktobra, ali i stavovi najbliži Šešeljevim. Uglavnom, za isti sto sa njim - nikad više.
Hansel Hansel 20:27 27.01.2013

Re: baš

st.jepan
pa sam isprva rutinski zaključio da je ono spočitavanje samo-preporučivanja za nacionalnu, tek rutinsko, ovdašnjem blogovstvu tako drago imputiranje nepostojeće namere, a onda s nevericom i nelagodnošću uvidjao da je tome stvarno tako.

C, c, c, malo više poverenja u blogokolege!

st.jepan st.jepan 20:33 27.01.2013

Re: baš

stavovi najbliži Šešeljevim.

Ih, stavovi!
Danas 'vaki, sutra 'naki...
Jedino Šešelj ih ne menja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:16 25.01.2013

Ana,

ženo, de će ti duša...kako da pročitam ove biljne vaši
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:20 25.01.2013

Re: Ana,

Jelica Greganović
ženo, de će ti duša...kako da pročitam ove biljne vaši

pa povećaš, otkud znam. ja nešto petljala pa mi uspelo :)
ne znam de će mi duša, ranije sam sve mislila da ću se već nekako nagoditi tamo, al sam sad počela malo da brinem
margos margos 13:22 25.01.2013

Re: Ana,

Ctrl + (+)...pa tako više puta plusiraš

Pročitala i drago mi je da jesam. Hvala.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:32 25.01.2013

Re: Ana,

Ajd, odo da ctrliram...

Edit:
Ctrlirala...bolje da nisam.
benevolent benevolent 13:35 25.01.2013

Re: Ana,

Odličan tekst!

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:39 25.01.2013

Re: Ana,

margos
Ctrl + (+)...pa tako više puta plusiraš

Pročitala i drago mi je da jesam. Hvala.


e pa drago mi je. i ja mislim da je dobar tekst
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:40 25.01.2013

Re: Ana,

benevolent
Odličan tekst!

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno




ja više ne umem ni da ga otvorim, pusti... :)
milisav68 milisav68 13:48 25.01.2013

Re: Ana,

benevolent
Odličan tekst!

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno

Pa ctrl i minus.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:56 25.01.2013

Re: Ana,

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno

Najbolje da se orijentišeš prema veličini gumbića skroz u vrhu strane.
margos margos 13:57 25.01.2013

Re: Ana,

Edit:
Ctrlirala...bolje da nisam.

Ne znam da l' su godine il' iskustvo, al kad iz bilo čega izvučem nešto što može da mi pomiluje dušu - ja sam zadovoljna. Ovaj put je za to zaslužan Mrgud Radovanović.

fijumau fijumau 14:25 25.01.2013

Re: Ana,

benevolent
Odličan tekst!

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno

Ctrl i 0 (nula) vraca na standardnu velicinu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:41 25.01.2013

Re: Ana,

margos
Edit:
Ovaj put je za to zaslužan Mrgud Radovanović.



gedza.73 gedza.73 14:41 25.01.2013

Re: Ana,

Sve mi nekako deluje da se pola dobitnika 'nacionalne kulturne penzije' razume u kuturu taman onoliko koliko i mi u povećanje teksta.

Da zatražimo državnu apanažu za 'izuzetan doprinos u proučavanju dejstva ctrl-a na novinske članke'?
Pa ko prođe, proš'o je.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:44 25.01.2013

Re: Ana,

Ctrl i 0 (nula) vraca na standardnu velicinu.

Fala! Pretpostavila sam da ima neka caka, al' me mrzelo da guglam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:44 25.01.2013

Re: Ana,

gedza.73
Sve mi nekako deluje da se pola dobitnika 'nacionalne kulturne penzije' razume u kuturu taman onoliko koliko i mi u povećanje teksta.

Da zatražimo državnu apanažu za 'izuzetan doprinos u proučavanju dejstva ctrl-a na novinske članke'?
Pa ko prođe, proš'o je.



slažem se i radovaću se zbog onih kojima pođe za rukom. meni ne ide, ne znam kako mi je prvi put pošlo za rukom, odustajem...
nego, ja sam mislila da tu nacionalnu penziju dobijaju i sportisti a ne samo pregalnici u kulturi i nauci... i ostali. ustvari, nema veze :)
antioksidant antioksidant 14:50 25.01.2013

Re: Ana,

dobrosavljevic_m
Ctrl i 0 (nula) vraca na standardnu velicinu.

Fala! Pretpostavila sam da ima neka caka, al' me mrzelo da guglam.

мислим да је време да приметим да величина није битна, па тиме не постоји ни стандард
gedza.73 gedza.73 14:54 25.01.2013

Re: Ana,

slažem se i radovaću se zbog onih kojima pođe za rukom.

Ja sam uspeo. I to nekoliko puta.
Znači, prošao selekciju, ušao u uži krug. Samo još da se učlanim u stranku i da potpišem rešenje za penziju.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:55 25.01.2013

Re: Ana,

мислим да је време да приметим да величина није битна, па тиме не постоји ни стандард

Kad dođe Jelena Tinska, videćeš ti.
49 41 49 41 15:14 25.01.2013

Re: Ana,

dobrosavljevic_m
A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno

Najbolje da se orijentišeš prema veličini gumbića skroz u vrhu strane.


Ajd', Dobrosavljevicu - kad si tol'ko dobar, znas i hoces.

Citam tekst na Laptopu - novine, blog ili ...

Ruke mi na krilu, cak ni misa ne drzim - tekst; iz cista mira od normalne velicine u mikro velicinu. Ni lupa ne pomogne za citanje.
-Ustimam to, property-setting-...; ako ne iz prvog puta, iz drugog, treceg.
Vratim na normalnu velicinu tekst za citanje. XY puta.

Jednom isto to, al' slova na vrhu ekrana velicine 1cm, pa sve manja i manja u dnu ekrana vidis micro linijice i tackice?!?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:35 25.01.2013

Re: Ana,

Jednom isto to, al' slova na vrhu ekrana velicine 1cm, pa sve manja i manja u dnu ekrana vidis micro linijice i tackice?!?

Znači, tekst se menja sam od sebe, bez tvoje pomoći?
U tom slučaju, mogu samo da vičem: "MAKSOOOOOO!!!".
fijumau fijumau 16:41 25.01.2013

Re: Ana,

Ruke mi na krilu, cak ni misa ne drzim - tekst; iz cista mira od normalne velicine u mikro velicinu. Ni lupa ne pomogne za citanje.

Promeni browser.

Ako ne pomogne, promeni laptop.
AlexDunja AlexDunja 17:03 25.01.2013

Re: Ana,

Promeni browser.

Ako ne pomogne, promeni laptop.


promeni operativni sistem, između ta dva:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:06 25.01.2013

Re: Ana,

Promeni browser.

Ako ne pomogne, promeni laptop.

A ako ni to ne pomogne, prestani da koristiš internet
49 41 49 41 17:09 25.01.2013

Re: Ana,

dobrosavljevic_m
Jednom isto to, al' slova na vrhu ekrana velicine 1cm, pa sve manja i manja u dnu ekrana vidis micro linijice i tackice?!?

Znači, tekst se menja sam od sebe, bez tvoje pomoći?
U tom slučaju, mogu samo da vičem: "MAKSOOOOOO!!!".

Apsolutno tako.

Par puta - tokom citanja, bez ikakvog dodira icega; poslednji put - od MAX krupnih do MAX sitnog teksta; na istoj stanici, na istom WEB-u.

Cak sam misljenja, remote monitoring; sto je moguce i cega ce biti sve vise.
dragan7557 dragan7557 17:11 25.01.2013

Re: Ana,

gedža:
razume u kuturu taman onoliko koliko i mi u povećanje teksta.

Alo bre, ako se neki ne razumeju onda to nije razlog da nas sve optužiš za blesavost, čitaj nerazumevanje.

obično se pri takvim situacijama pritisne desno dugme miša pa se na novom prozoru pročitaju uputstva što je dalje činiti.

Narvno posle toga podneti zahtev za Nacionalku, bre! Kome treba može i moju da uzme, iz čisto filatelističkih razloga se odričem te privilegije.

cerski
dragan7557 dragan7557 17:19 25.01.2013

Re: Ana, klikni desnim dugmetom miša

ana_radmilovic
benevolent
Odličan tekst!

A ja ne umem da vratim sada mi sve sitno




ja više ne umem ni da ga otvorim, pusti... :)

Miš ne služi samo za trljanje lana već i za neke druge stvari, recimo cijukneš kad ga spaziš, skočiš na najbližu stolicu može i hoklicu, kad je situacija mirna odeš u poljoprivrednu apoteku u najbliže naseljeno selo, kopiš mišolovku i parče sira, ementaler recimo, straorać otrov ne preperučujem, pročitaš pažljivo upuctvo i učiniš kako u novootvorenom prozoru piše.

Upozorenje miša ne rasklapati i ne bacati u korpu za otpatke, bre!

Trebaće jopet!

cerski
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:15 25.01.2013

Re: Ana,

Znači, tekst se menja sam od sebe, bez tvoje pomoći?
U tom slučaju, mogu samo da vičem: "MAKSOOOOOO!!!".


kakav maksa,pop mu treba
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:24 25.01.2013

Re: Ana,

Vesna Knežević Ćosić
Znači, tekst se menja sam od sebe, bez tvoje pomoći?
U tom slučaju, mogu samo da vičem: "MAKSOOOOOO!!!".


kakav maksa,pop mu treba


stiže odma'
dragan7557 dragan7557 23:37 25.01.2013

Re: Ana,

Vesna Knežević Ćosić
Znači, tekst se menja sam od sebe, bez tvoje pomoći?
U tom slučaju, mogu samo da vičem: "MAKSOOOOOO!!!".


kakav maksa,pop mu treba

Opa Đinđo! Virtuelni pop nadam se?

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:45 25.01.2013

.........

Ako je u pravu Jelena Tinska kad za tu odluku vlade o nacionalnim penzijama kaže da
onda iz naziva toga prvo treba izbrisati vrhunski doprinos kulturi.
Neka se jasno zna da je to socijalna kategorija a ne nagrađivanje za neki vrhunski doprinos.
Dok stoji da se to dodeljuje onima koji su vrhunski dorineli kulturi tu svakako nema mesta ni Slađani Milošević, ni Lepoj Lukić, ali bogami ni Jeleni Tinskoj.
Svađanje Jelene Tinske i Lepe Lukić po tabloidima oko te kinte, uz argumentaciju koja od njih dve ima redovniji sex, teško da vrhunski doprinosi kulturi.

Vidim Ana da ti je Tinska drugarica, ali....izvini

margos margos 14:52 25.01.2013

Re: .........

Svađanje Jelene Tinske i Lepe Lukić po tabloidima oko te kinte, uz argumentaciju koja od njih dve ima redovniji sex, teško da vrhunski doprinosi kulturi.

Sad si me oborio s nogu.... kad si uspeo i to da otpratiš???

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:55 25.01.2013

Re: .........

Sad si me oborio s nogu.... kad si uspeo i to da otpratiš???


Pa veoma sam zainteresovan za sexualni život Lepe Lukić i Jelene Tinske :)

Ma naleteh na to prepucavanje negde listajući novine, pa mi ostalo u sećanju
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:15 25.01.2013

Re: .........

hoochie coochie man
Ako je u pravu Jelena Tinska kad za tu odluku vlade o nacionalnim penzijama kaže da
onda iz naziva toga prvo treba izbrisati vrhunski doprinos kulturi.
Neka se jasno zna da je to socijalna kategorija a ne nagrađivanje za neki vrhunski doprinos.

slažem se, mada je ta "nacionalna penzija" neke 2007 (ako se sećam, kada je ponovo uvođena. devedesetih je bila ukinuta) u nazivu imala nešto vrlo rogobatno a što zvuči kao posebna pomoć... kao da se radi o licima s posebnim potrebama, i zvučlo je kao socijalna kategorija. e sad, ne verujem da je jelena mislila na to dok je ovo pisala, i slažem se da nacionalna penzija ne treba da ima ama nikakve veze sa materijalnom (ne)obezbeđenošću zaslužnih.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:16 25.01.2013

Re: .........

He, he, he...





p.s.
Izvinjavam se zbog ovog.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:18 25.01.2013

Re: .........

dobrosavljevic_m
He, he, he...





p.s.
Izvinjavam se zbog ovog.


što? zabavno je :)
st.jepan st.jepan 15:19 25.01.2013

Re: .........

iz naziva toga prvo treba izbrisati vrhunski doprinos kulturi.

Ne, ništa ne brisati, već naprotiv, dopisati.
Dakle:
... koji su dali vrhunski doprinos kulturi, a ipak, ili a unatoč tome... (rečenicu završiti socijalom)
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:22 25.01.2013

Re: .........

st.jepan
iz naziva toga prvo treba izbrisati vrhunski doprinos kulturi.

Ne, ništa ne brisati, već naprotiv, dopisati.
Dakle:
... koji su dali vrhunski doprinos kulturi, a ipak, ili a unatoč tome... (rečenicu završiti socijalom)


i nakon toga koje ide iza "unatoč tome" dodati "i tako dalje"
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:51 25.01.2013

Re: .........

Ne, ništa ne brisati, već naprotiv, dopisati.
Dakle:
... koji su dali vrhunski doprinos kulturi, a ipak, ili a unatoč tome... (rečenicu završiti socijalom)


Ali i to bi isključivalo neke, jer i tu bi potreban uslov bio da su dali vrhunski doprinos.....
Mada bi korisno bilo to sa, jeste verhunski doprinos, ali jbg

Kako izmeriti taj doprinos može da bude komplikovan posao, samo neki ne bi prošli ni kroz najređe sito.

Ti si (ako se ne varam) ovde pisao o Jaši Grobarovu i pasulju, eto, on mi pada na pamet mnogo pre nego podosta njih sa ovog spiska.
Hansel Hansel 15:58 25.01.2013

Re: .........

Ali i to bi isključivalo neke, jer i tu bi potreban uslov bio da su dali vrhunski doprinos.....
Mada bi korisno bilo to sa, jeste verhunski doprinos, ali jbg

Neka bude "značajan doprinos"... i neki razuman limit ukupnih primanja, predložih gore npr. 50.000, a ne + 50.000. Sramota je da na ovu propas' bogati traže i dobijaju još.
zilikaka zilikaka 16:44 25.01.2013

Re: .........

Izvinjavam se zbog ovog.


Što se ti izvinjavaš?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:52 25.01.2013

Re: .........

Što se ti izvinjavaš?

Zato što će blogeri (junaci koji i uspeju da preguraju deo o horoskopu) zauvek imati sliku Tijanića i Tinske, sa sve širenjem njenih nogu.
Mene ta slika već godinama proganja, ja sam ono gledala na TVu kad je emitovano.
juniorr juniorr 16:55 25.01.2013

Re: .........

Sramota je da na ovu propas' bogati traže i dobijaju još.


nac penzije ideja su (ili realizacija?!) voje brajovica, tada ministra kulture tadića, jedna od većih bruka, besmislica, idiotizama!
uvek su spiskovi, iz ma koje godine, dokaz koliko su kretenske.
trebalo bi ih UKINUTI za sva vremena.

dragan7557 dragan7557 16:59 25.01.2013

Re: čista diskriminacija !

Hansel:
Sramota je


Nije mi poznato prema novousvojenim normama u Srbiji jel sramota, ali pouzdano znam da je prema svim evropskim a i ljudskim moralnim normama, pa i zakonskim ovo čista diskriminacija ostalih građana Srbije.

Penzija je uobičajeno novac zarađen vlastitim radom, dakle ne spada u privilegije na koje bilo koja grupa građana ima ikakvo materijalno pravo.

Dakle ova diskriminacija je po meni drskost kako države tako i onih koji zahtevaju materijalne privilegije od strane društva, a kojim privilegijama teško diskriminiraju ostatak društva.

Da je diskriminacija u Srbiji zabranjena zakonom(?) i da se taj zakon poštuje, ovakvi bezobrazluci se ne bi događali.


cerski

Hansel Hansel 17:14 25.01.2013

Re: .........

zauvek imati sliku Tijanića i Tinske

Ostaje jedino da još i Tijanić dobije nacionalnu penziju.
AlexDunja AlexDunja 17:23 25.01.2013

Re: .........

Ostaje jedino da još i Tijanić dobije nacionalnu penziju.

ja sam pomislila da je dobila lepa
brena kad sam pročitala naslov
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:26 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
Ostaje jedino da još i Tijanić dobije nacionalnu penziju.

ja sam pomislila da je dobila lepa
brena kad sam pročitala naslov

svašta, brena je u cvetu mladosti :)
ja mislim da je dobio autor te... kako se kaže? pesme?
AlexDunja AlexDunja 17:34 25.01.2013

Re: .........

ja mislim da je dobio autor te... kako se kaže? pesme?

e, kad je autor

nego kad smo kod autora,

ste videli koji hasler je bregović, još uvek:)))

uvalio italijanima staru pesmu za 84 iljade evrića.

kako mu uspeva, da mi je da znam?
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:43 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja

ste videli koji hasler je bregović, još uvek:)))

uvalio italijanima staru pesmu za 84 iljade evrića.

kako mu uspeva, da mi je da znam?


pa kad su uvredili čoveka tom sićom... čuj, 84 iljade
AlexDunja AlexDunja 18:00 25.01.2013

Re: .........

pa kad su uvredili čoveka tom sićom... čuj, 84 iljade

dabre, za takvo remek delo:)

još italijani pevaju ojda, dada, ojda
an di ja mo, an di ja mo

tako im i treba.
juniorr juniorr 18:03 25.01.2013

Re: .........

p.s.
Izvinjavam se zbog ovog.



evergreen!


Hansel Hansel 18:19 25.01.2013

Re: .........

ja mislim da je dobio autor te... kako se kaže? pesme?

Zahar? Valjda nije, bar sudeći po uvređenim tonovima sinoć...

Pomenuše da je autor i dela ozbiljne, ali i rodoljubive muzike. Ono, jes', i Kemiš je valjda neki muzički dr (i formalno), pa i Boki Milošević nije naivan muzičar, ali ljudi nisu čekali nacionanu penziju, nego rešili da zarade za života. A gde je Zahar spiskao tantijeme, ko će znati...
st.jepan st.jepan 18:25 25.01.2013

Re: .........

Ali i to bi isključivalo neke, jer i tu bi potreban uslov bio da su dali vrhunski doprinos.....

Naravno, isključivalo bi one koji su dali zapaženi, pa i golemi doprinos, a za tu penziju kvalifikovalo samo one čiji je doprinos vrhunski.
To bi (pa i sada je) bio osnovni uslov, a procena socijalno fiansijskog statusa, bila bi neizostavni dodatni filter.
Kako izmeriti taj doprinos može da bude komplikovan posao

Svako merenje je komplikovan posao.
Katkad i kontarverzni posao (npr. odakle se meri, u kojem stanju je pravilno meriti, i sl.).
Ti si (ako se ne varam) ovde pisao o Jaši Grobarovu i pasulju, eto, on mi pada na pamet mnogo pre nego podosta njih sa ovog spiska


Jao, sreo sam ga nekidan, jako me rastužilo, ne izgleda dobro.

Edit:
To s pasuljem, po meni je više nego dovoljno za nacionalnu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:27 25.01.2013

Re: .........

evergreen!

Da bre, da pozeleniš u licu i da te dugo ne prođe.
AlexDunja AlexDunja 18:40 25.01.2013

Re: .........

ali i rodoljubive muzike.



koja kategorizacija:)) šta je to rodoljubiva muzika?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana