Moleban za belu tehniku

Strongman RSS / 26.02.2008. u 20:04

 

 

85924611847beaca99922f636317443.jpg

 

 

Posle veoma uspesnog i zapazenog molebana za patike i parfeme DS(R)SPC organizuje "Moleban za belu tehniku". Za ucesnike su organizovani besplatan prevoz, sendvic i sok. Za clanove su predvidjeni i besplatni paketi za "Uterivanje demokratije" u vidu baklji, kamenica, sipki, salova, a za stidljive i "Fantomke". Takodje imamo veliko zadovoljstvo da vam ponudimo i prvu pravu skriptu za moleban poznatog cacanskog humaniste Velje ilica "Kraduckajte, ali po malo".

"Kosovo za belu tehniku" ceka na vas.



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shure shure 22:10 26.02.2008

Re: Šure, ne brigaj

Jelica Greganović
za zemičke, eno pretekle kod mene na blogu, čini mi se bravarka ih napekla, baš su i adekvatne za priliku.

jeste,napekla ih....i lice.Jedino mi nemamo one sto lice na pisu,ali...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:02 26.02.2008

Šure, kad

ti kažem, oblikom su dušu dale za molebansku priliku.
Strongman Strongman 23:45 26.02.2008

Re: Šure, kad

A po potrebi mogu i kod tebe na postu da gostuju tj da budu domacini... Mislim zemicke
Soylent Green Soylent Green 21:58 26.02.2008

nije u pitanju nasilna smrt

Jos jedanput, evo oko cega su se Tadic i Kostunica slozili:

... nije u pitanju nasilna smrt ...


Ovakvo silovanje zdravog razuma je posledica neverovatne arogancije vlasti.

Vidite, oni misle da je populacija koju kontrolisu (njih 8 miliona) klinicki retardirano.

Da li su u pravu?
Strongman Strongman 22:37 26.02.2008

Re: nije u pitanju nasilna smrt

Ovakvo silovanje zdravog razuma je posledica neverovatne arogancije vlasti.



Vredjanje inteligencije je uzelo maha zadnjih 20 godina sa casnim izuzetkom Djindjicceve vlade.
adam weisphaut adam weisphaut 22:41 26.02.2008

Re: nije u pitanju nasilna smrt

... nije u pitanju nasilna smrt ...

Sad još samo da dokazani veteran srpskog pravosuđa Tufegdžić izvrši zadatak.
petarm petarm 10:19 27.02.2008

Re: nije u pitanju nasilna smrt

Jos jedanput, evo oko cega su se Tadic i Kostunica slozili:

... nije u pitanju nasilna smrt ...


Ovakvo silovanje zdravog razuma je posledica neverovatne arogancije vlasti.

Vidite, oni misle da je populacija koju kontrolisu (njih 8 miliona) klinicki retardirano.

Da li su u pravu?



DA !!
Strongman Strongman 10:21 27.02.2008

Re: nije u pitanju nasilna smrt

Do sada im nismo dali razologa da veruju u suprotno.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:03 26.02.2008

I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT HURTS

Strongman Strongman 22:07 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

A tu su i kolege


bobo bobo 22:07 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

ceda_urosevic

LOL

Ne skrnavi pesmu! :)))
bobo bobo 22:08 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Strongman
A tu su i kolege



Jel' to Samardzic presao u sajentologe? :)
Strongman Strongman 22:09 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Jel' to Samardzic presao u sajentologe? :)



Cuj presao...
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:10 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

...YOU KNOW WHAT I MEAN, WHEN I DO MY LITTLE PRAY ON THE CATWALK...



bravar bravar 22:15 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Trust me, I know what I'm doing!
Strongman Strongman 22:15 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Ma Samardzic je bio odusevljen patikama

ceda_urosevic ceda_urosevic 22:23 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Evo i kolega, WE'RE TOO SEXY FOR EU, TOO SEXY FOR EU

Strongman Strongman 22:29 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Koraks je najvece bogatstvo ove zemlje!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:31 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Moraš da priznaš da moj mali doprinos u vidu parole ipak upotpunjuje... Šalu nastranu,Corax je potpuni car. Broj 1. Posle Noleta i Kuste, naravno.
Strongman Strongman 22:34 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

evo priznajem!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:36 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Dobro da si priznao, inače bi morao 10 puta molitvu. Kako koju?
"Gledam u nebo, prolaze vekovi... tralalala lala lala laa, kud god da krenem tebi se vraćam ponovo..." Sram te bilo ako ovo deci ne puštaš ujutru pred školu.
Strongman Strongman 22:38 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Cuti da sam priznao.
G r o f i c a G r o f i c a 22:59 26.02.2008

Re: I'M TOO SEXY FOR MOLEBAN,TOO SEXY IT H

Strongman
Koraks je najvece bogatstvo ove zemlje!

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:09 26.02.2008

Ček, ček

Milane, pa čekaj sad, kako to, ti ne podržavaš novootkrivenu kleptomansku tendenciju kod srpske mladeži? Pa ti ne razumeš ništa, pa oni su te patike pokrali da bi mogli da trče u njima da brane Kosovo! Kakav si ti to patriota... kakav ČOVEK?!
Strongman Strongman 22:18 26.02.2008

Re: Ček, ček

Ja sam strani placenik!
Domazet Domazet 22:16 26.02.2008

Dakle Strongman...

...ako sam dobro razumeo tvoju poruku, cela ova gungula u Srbiji je zapravo prilika da se malo mazne, sto paticica, sto bele tehnike, sto vlasti. To sa Kosovom nema nikakve veze? Jer osamostaljenje Kosova i nije neki problem koji bi trebao da izaziva nekakve, bilo kakve reakcije? Jer da gungula ima ikakve veze sa osamostaljivanjem Kosova vas par stotina hiljada svesnih, savesnih i pravednih bi to osecali i znali? A vi ne osecate bas nista? Pa dakle nema veze? Je li to moj Strongmane poruka koju si hteo da nam posaljes?
Strongman Strongman 22:26 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Domazet
...ako sam dobro razumeo tvoju poruku, cela ova gungula u Srbiji je zapravo prilika da se malo mazne, sto paticica, sto bele tehnike, sto vlasti. To sa Kosovom nema nikakve veze?


Dobro si me razumeo.





Jer osamostaljenje Kosova i nije neki problem koji bi trebao da izaziva nekakve, bilo kakve reakcije?


Naravno da je problem. Kako si izveo zakljucak, crni Domazetr da nije?



Jer da gungula ima ikakve veze sa osamostaljivanjem Kosova vas par stotina hiljada svesnih, savesnih i pravednih bi to osecali i znali? A vi ne osecate bas nista? Pa dakle nema veze? Je li to moj Strongmane poruka koju si hteo da nam posaljes?



Dragi Domazet,

moji blogovi nisu kineski restoran pa da u kolacicu dobijes poruku. Ali ako ti nije jasno ajde da probam da se izjasnim.

Prodje mi odrastanje i mladost u ili-ili situacijama, odlucujucim, prelomnim, veoma vaznim i sad ili nikad. Naravno da mi je zao sto odlazi Kosovo. Ali mi to sve vise lici na plakanjem za nogom kuju je zahvatila gangrena. Rizikujucu da je zadrzimo prihvatamo potencijalne posledice.

Ukratko ima ljudi od SANU do DS(R)SPC koji su kvalifikovaniji da nas uvale u bolju buducnost i da diskutuju o glavnim temama. Ja sam se dohvatio ovog sto viri a opisuje kakva nam je mladez. Mislim da nije bezznazajno sto su nam mlade generacije napaljene na kriminal i turbo. Ili da diskutujemo o tome nakon resenja Kosovske situaciji. Ili kako bese: "Ne pita se na slavi!"


Luka88 Luka88 22:47 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Strongman

Ja sam se dohvatio ovog sto viri a opisuje kakva nam je mladez. Mislim da nije bezznazajno sto su nam mlade generacije napaljene na kriminal i turbo. Ili da diskutujemo o tome nakon resenja Kosovske situaciji. Ili kako bese: "Ne pita se na slavi!"


ja sam jel 88-o godiste (ako me username ne odaje), i prvo da kazem da nismo svi takvi turbo kriminalci. Ali ima tu mnogo istine, ja vidim kako se delilo drustvo sto smo stariji. Od pocetka skole pa sve do kraja gimnazije moglo je da se vidi, ili znas sta oces u zivotu i tome stremis (kao fakultet, neke tamo diplome ili sta te vec interesuje) ili sedis i cekas i probleme resavas kako nailaze, a u medju vremenu napijas se i ides u nepotrebne tuce i glupiranje.
Diskutuvanje toga zvuci kao dobra ideja ali mislim da je malo kasno za to, mi bi sada trebali da smo "najpametniji" i koristimo svoju glavu, ali slabo to ide. :(
Domazet Domazet 22:49 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Strongman
Domazet
...ako sam dobro razumeo tvoju poruku, cela ova gungula u Srbiji je zapravo prilika da se malo mazne, sto paticica, sto bele tehnike, sto vlasti. To sa Kosovom nema nikakve veze?


Dobro si me razumeo.





Jer osamostaljenje Kosova i nije neki problem koji bi trebao da izaziva nekakve, bilo kakve reakcije?


Naravno da je problem. Kako si izveo zakljucak, crni Domazetr da nije?



Jer da gungula ima ikakve veze sa osamostaljivanjem Kosova vas par stotina hiljada svesnih, savesnih i pravednih bi to osecali i znali? A vi ne osecate bas nista? Pa dakle nema veze? Je li to moj Strongmane poruka koju si hteo da nam posaljes?



Dragi Domazet,

moji blogovi nisu kineski restoran pa da u kolacicu dobijes poruku. Ali ako ti nije jasno ajde da probam da se izjasnim.

Prodje mi odrastanje i mladost u ili-ili situacijama, odlucujucim, prelomnim, veoma vaznim i sad ili nikad. Naravno da mi je zao sto odlazi Kosovo. Ali mi to sve vise lici na plakanjem za nogom kuju je zahvatila gangrena. Rizikujucu da je zadrzimo prihvatamo potencijalne posledice.

Ukratko ima ljudi od SANU do DS(R)SPC koji su kvalifikovaniji da nas uvale u bolju buducnost i da diskutuju o glavnim temama. Ja sam se dohvatio ovog sto viri a opisuje kakva nam je mladez. Mislim da nije bezznazajno sto su nam mlade generacije napaljene na kriminal i turbo. Ili da diskutujemo o tome nakon resenja Kosovske situaciji. Ili kako bese: "Ne pita se na slavi!"
Verujem Strongman da si bio u Americi posle Katarine. Ako jesi, siguran sam da si kao i ja bio zaprepascen sa onim sto je prenosila televizija i onim sto se moglo citati u novinama. Takodje sam siguran da tada nisi razmisljao o znacajnosti napaljenosti crnih klinaca na kriminal ili rap. Ne verujem da bi se usudio na tako nesto. Neki jesu ali ne verujem da si ti bio medju njima. I, da se odmah razumemo, sasvim je u redu to sto se ne bi usudio na takvo jedno razmisljanje. Nemam ja nista protiv toga. Nego mi dodje malo cudno da si u jednom drugom slucaju smatrao za normalno da reagujes kako si reagovao. Kazem, cudno mi, suvise si krupan covek da bi se tako selektivno usudjivao ili neusudjivao...
Strongman Strongman 22:51 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

ja sam jel 88-o godiste (ako me username ne odaje), i prvo da kazem da nismo svi takvi turbo kriminalci. Ali ima tu mnogo istine, ja vidim kako se delilo drustvo sto smo stariji. Od pocetka skole pa sve do kraja gimnazije moglo je da se vidi, ili znas sta oces u zivotu i tome stremis (kao fakultet, neke tamo diplome ili sta te vec interesuje) ili sedis i cekas i probleme resavas kako nailaze, a u medju vremenu napijas se i ides u nepotrebne tuce i glupiranje.
Diskutuvanje toga zvuci kao dobra ideja ali mislim da je malo kasno za to, mi bi sada trebali da smo "najpametniji" i koristimo svoju glavu, ali slabo to ide. :(



Luka ja se najiskrenije izvinjavam sto, greskom, nisam naglasio da se radi o vecem delu nase mladezi. Nadam se da prihvatas moje izvinjenje.

Vidim da se slazes samnom da je pojava uzela maha. Nadam se da ce nesto da se promeni na tom planu.
Taska Dana Taska Dana 22:52 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Nikad nije kasno....:)

Pozdrav!!!!
Luka88 Luka88 22:55 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

nema sto da se izvinjavas, sve sto si rekao stoji. A i ja sam se delimicno lose izrazio.
Potpuno se slazem da ima problema kao ni da nikad nije kasno, ali ja stvarno nemam ideju kako edukovati mlade ljude.
Strongman Strongman 22:57 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Verujem Strongman da si bio u Americi posle Katarine. Ako jesi, siguran sam da si kao i ja bio zaprepascen sa onim sto je prenosila televizija i onim sto se moglo citati u novinama. Takodje sam siguran da tada nisi razmisljao o znacajnosti napaljenosti crnih klinaca na kriminal ili rap. Ne verujem da bi se usudio na tako nesto. Neki jesu ali ne verujem da si ti bio medju njima. I, da se odmah razumemo, sasvim je u redu to sto se ne bi usudio na takvo jedno razmisljanje. Nemam ja nista protiv toga. Nego mi dodje malo cudno da si u jednom drugom slucaju smatrao za normalno da reagujes kako si reagovao. Kazem, cudno mi, suvise si krupan covek da bi se tako selektivno usudjivao ili neusudjivao...



Koliko sam cuo i da na Burmi imaju slicne probleme pa ni ti ni ja ne diskutujemo o tome. Ja zivim ovde ali moje kulturno nasledje je jos uvek skoro potpuno u skladu sa mojim mestom odrastanja. Ja i dalje ne citam americke novine vec srpske. I dalje ne pratim americke izbore vec srpske. Atko d anije ni nelogicno sto kritikujem nas edezorjentisan eklince a boli me D za retardirane bande.

Mnogo bih voleo da mi objasnis kakve veze ima nasa diskusija sa mojom ficickom korpulencijom. Koristis neku nepoznatu sifru kod zakljucivanja ili sta? Koliko znam logika je javna stvar i trebalo bi da sve pociva na njoj. Ako ti koristis neku konspirativnu "logiku" za zakljucivanje bojim se d ane mozemo da diskutujemo i pored obostrane zelje.
Strongman Strongman 23:03 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Luka88
nema sto da se izvinjavas, sve sto si rekao stoji. A i ja sam se delimicno lose izrazio.
Potpuno se slazem da ima problema kao ni da nikad nije kasno, ali ja stvarno nemam ideju kako edukovati mlade ljude.



Mojom nepreciznom izjavom sam ubacio i tebe u nove patike. Zato sam se izvinio.

"..Kralju.."
G r o f i c a G r o f i c a 23:05 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Ili da diskutujemo o tome nakon resenja Kosovske situaciji. Ili kako bese: "Ne pita se na slavi!"

Ili - Nemojte o Kosovu dok gori Hilandar'' (a trebalo bi da stoji necije ambasade).

P.S. Onomad kad je bio pozar u Hilandaru drzavni celnici rekose kako ne treba zboriti o drugim gorucim problemima '''...dok gori Hilandar''.
Strongman Strongman 23:26 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

G r o f i c a
Ili da diskutujemo o tome nakon resenja Kosovske situaciji. Ili kako bese: "Ne pita se na slavi!"

Ili - Nemojte o Kosovu dok gori Hilandar'' (a trebalo bi da stoji necije ambasade).

P.S. Onomad kad je bio pozar u Hilandaru drzavni celnici rekose kako ne treba zboriti o drugim gorucim problemima '''...dok gori Hilandar''.



Secam se...

Ali kao da se zahebavaju sa nama. KAo da su lekari u dusevnoj bolnici pa prave igre bez granica za pacijente sa parama od sponzora i kliznim pravilima.
Domazet Domazet 23:42 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Strongman
Verujem Strongman da si bio u Americi posle Katarine. Ako jesi, siguran sam da si kao i ja bio zaprepascen sa onim sto je prenosila televizija i onim sto se moglo citati u novinama. Takodje sam siguran da tada nisi razmisljao o znacajnosti napaljenosti crnih klinaca na kriminal ili rap. Ne verujem da bi se usudio na tako nesto. Neki jesu ali ne verujem da si ti bio medju njima. I, da se odmah razumemo, sasvim je u redu to sto se ne bi usudio na takvo jedno razmisljanje. Nemam ja nista protiv toga. Nego mi dodje malo cudno da si u jednom drugom slucaju smatrao za normalno da reagujes kako si reagovao. Kazem, cudno mi, suvise si krupan covek da bi se tako selektivno usudjivao ili neusudjivao...



Koliko sam cuo i da na Burmi imaju slicne probleme pa ni ti ni ja ne diskutujemo o tome. Ja zivim ovde ali moje kulturno nasledje je jos uvek skoro potpuno u skladu sa mojim mestom odrastanja. Ja i dalje ne citam americke novine vec srpske. I dalje ne pratim americke izbore vec srpske. Atko d anije ni nelogicno sto kritikujem nas edezorjentisan eklince a boli me D za retardirane bande.

Mnogo bih voleo da mi objasnis kakve veze ima nasa diskusija sa mojom ficickom korpulencijom. Koristis neku nepoznatu sifru kod zakljucivanja ili sta? Koliko znam logika je javna stvar i trebalo bi da sve pociva na njoj. Ako ti koristis neku konspirativnu "logiku" za zakljucivanje bojim se d ane mozemo da diskutujemo i pored obostrane zelje.
Iskreno da ti kazem, stvarno se nadam da nije samo nezainteresovanost razlog za to sto si se uzdrzavao od komentarisanja znacaja napaljenosti crnih klinaca na kriminal i rap po post-Katarina zbivanja. Jer ja one koji su bili zainteresovani a komentarisali su tako (nemoj misliti da ih nije bilo) svrstavam u one koji (javno ili tajno) nose spicaste bele kapuljace. Nadam se, da pojasnim, da nije samo nezainteresovanost ono sto te odvaja od njih...

A sto se tice mog pominjanja tvoje korpulencije, ja sam to onako prenosno, neka vrsta licentia poeticae...Zapravo sam hteo da ti kazem da si suvise krupan covek za tako sitnu logiku pa mi se ucinilo da zvuci uvredljivo a to nisam hteo.
Strongman Strongman 23:46 26.02.2008

Re: Dakle Strongman...

A sto se tice mog pominjanja tvoje korpulencije, ja sam to onako prenosno, neka vrsta licentia poeticae...Zapravo sam hteo da ti kazem da si suvise krupan covek za tako sitnu logiku pa mi se ucinilo da zvuci uvredljivo a to nisam hteo.


Opusteno
G r o f i c a G r o f i c a 00:13 27.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Secam se...

Ali kao da se zahebavaju sa nama. KAo da su lekari u dusevnoj bolnici pa prave igre bez granica za pacijente sa parama od sponzora i kliznim pravilima.

Ako ste slusali ''govor'' pemijera vlade Srbije (Kostunice doktora Vojislava) mogli ste da zakljucite da u Srbiji vlada jedan rasejani (citaj poremeceni) profesor koji nema veze sa svojim mozgom a kamoli sa realnoscu vremena u kojem zivi. Doduse prostora u kojem zivi on jeste svestan i zato on i drzi takve ''govore'' i zato on i vlada i dalje iako ima jedva 10% podrske. Kad neko ucvrscuje vlast na teritoriji koja vec godinama ne pripada Srbiji i zivi pod protektoratom odvojena, i jos postavlja i ministra za taj teritorij, to jedino moze u ludnici a nikako u normalnoj drzavi. I dok se dernja i porucuje drugima da moraju da postuju medjunarodno pravo on otvoreno stiti osumnjicene za ratne zlocine koje trazi medjunarodni sud. Da ne spominjemo koliko se ''postuje'' pravo u drzvai Kostunice doktora Vojislava. Pogledajte mu sudjenja koja traju godinama, neka i decenijama u kojima nema ni S od sustva niti N od nezavisnog. U Srbiji je sve politika i sve je podlozno politici. Da je to barem politika .

Apoliticari Srbije su kontradiktorni u svakom pogledu. Grle se i ljube sa Rusijom koja je udomila najvece kriminalce (Milosevice, Karice,.....) njihov idol je Putin koji je postavio svog ''naslednika'' dok ce ON i dalje da vlada i ubija svakog politickog protivnika (novinare pogotovo) . Po ruskom modelu ni mi nemamo slobodu medija vec imamo cenzuru koju nismo imali ni pod ranijim rezimima. Iduce nedelje su izbori u Rusiji a vec se zna ishod. Evropski ''kontrolori'' su se vratili i kazu da nema smisla nadgledati izbore koji su vec reseni i koje je Putin vec obavio iza kulisa ali se u nedelju samo odigrava predstava za spoljni svet.

Ovo sto je organizovao Kostunica doktor Vojislav u Beogradu i nazvao ''Kosovo je Srbija'' nije nista drugo do predstava za narod koja treba da podigne rejting jednom kretenu kakav je Kostunica doktor Vojislav. Ma muka mi je da razmisljam dalje o takvim tipovima zeljnim vlasti po svaku cenu.
Strongman Strongman 00:16 27.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Ovo sto je organizovao Kostunica doktor Vojislav u Beogradu i nazvao ''Kosovo je Srbija'' nije nista drugo do predstava za narod koja treba da podigne rejting jednom kretenu kakav je Kostunica doktor Vojislav. Ma muka mi je da razmisljam dalje o takvim tipovima zeljnim vlasti po svaku cenu.


Klasican dejavu!
G r o f i c a G r o f i c a 00:26 27.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Klasican dejavu!

Pa zamislite kreten je bio Predsednik nekakve SRJ, pa mu je otisla Crna Gora, sad je definitivno i de jura otislo i Kosovo dok on i dalje umislja da je ON taj koji treba da vlada valjda dozivotno. Osladilo mu se. U Zenevu je posalo onog pijanog ambasadora (ne secam mu se vise ni imena), u Rim je posalo svoju ljubimicu Kosovku devojku Sandu Raskovic-Ivic , ... oh kako je to lepo imati toliku vlast da ti sad mozes da upravljas i policijom preko sefa svog kabineta kojeg postavis samo zvanicno a u stvarnosti ti si ta koji izdaje naredjenja.

Danas je jedan major navodno pokusao samoubistvo. Ko jos veruje u te price nakaznih vlasti kakva je nasa.
Srki Srki 00:29 27.02.2008

Re: Dakle Strongman...

Strongman


Koliko sam cuo i da na Burmi imaju slicne probleme pa ni ti ni ja ne diskutujemo o tome. Ja zivim ovde ali moje kulturno nasledje je jos uvek skoro potpuno u skladu sa mojim mestom odrastanja. Ja i dalje ne citam americke novine vec srpske. I dalje ne pratim americke izbore vec srpske. Atko d anije ni nelogicno sto kritikujem nas edezorjentisan eklince a boli me D za retardirane bande.

Mnogo bih voleo da mi objasnis kakve veze ima nasa diskusija sa mojom ficickom korpulencijom. Koristis neku nepoznatu sifru kod zakljucivanja ili sta? Koliko znam logika je javna stvar i trebalo bi da sve pociva na njoj. Ako ti koristis neku konspirativnu "logiku" za zakljucivanje bojim se d ane mozemo da diskutujemo i pored obostrane zelje.


Stronge, ne daj se isprovocirati, Domazet do juce nije znao ni sta je gluva soba ;-), a sad je tu nasao nesto da nam prica o informisanosti i jos gore logicki da povezuje nepovezivo. Da te upozorim - Domazet voli i da laze.

Kad slusas njega to ti je isto kao kad slusas ove dve klinke koje dziberskim slengom pokusavaju da se izvade za to sto su radile i onda im se glas odjednom uozbilji i postane svecan kad izgovaraju to da su tu zapravo dosle zbog Kosova, a onda su iz cista mira svi poceli da kradu, pa su zakljucile da je steta da se ne iskoristi prilika.

A primetio sam i da takvi ljudi ko Domazet mnogo vole da oblace u bele kukuljice one koji se usude da kazu kako se kradja i nemoral duboko uvrezila u nasem drustvu, takoreci od kolevke pa do groba.

Dosta onako, (de) es-es ovski...


Ssvetlana Ssvetlana 22:22 26.02.2008

u ime naroda!

Nikako da se otmem utisku da me ovi nasi molebani neodoljivo podsecaju na ministra Jocica i obijanje trafika. Kad moze ministar, zasto ne bi i mi, malo!? I mislim da nikako ne treba osuditi nase hrabre momke ili ne daj Boze policiju, za svu stetu, jer su ipak vodili racuna o tajmingu. Nisu se mesali do poslednje patike!
Strongman Strongman 22:28 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Od momenta kada je dozvoljeno policiji izadju na ulice oni su odlicno sprovodili mlaka naredjenja. Tek pojavom zandarmerije koja je imala konkretna naredjenja demonstranti su oduvani za 10 min. Moj najbolji drug je bio u jednom od hamera i kaze da je policija bila skoro zrtvovana i da se zandarmerija ne pojavi da bi bilo jos povredjenih u policijskom sastavu.

Palac gore za policiju.
G r o f i c a G r o f i c a 22:31 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Ssvetlana
Nikako da se otmem utisku da me ovi nasi molebani neodoljivo podsecaju na ministra Jocica i obijanje trafika. Kad moze ministar, zasto ne bi i mi, malo!? I mislim da nikako ne treba osuditi nase hrabre momke ili ne daj Boze policiju, za svu stetu, jer su ipak vodili racuna o tajmingu. Nisu se mesali do poslednje patike!

Svaki covek u svom zivotu ima sansu da se opredeli dobrom ili zlu. Ako se opredeli pogresnom za to mora da ispasta kaznu. Nekoga stigne na vreme, nekome stigne potomke. U casnom delu naroda postoji vera da kazna stize cak do devetog pokoljenja.
ivana23 ivana23 22:31 26.02.2008

SNB - Ima i nastavak...

Kabinet premijera: Izdati zvanično saopštenje

Kabinet predsednika Vlade Srbije Vojislava Koštunice ocenio je večeras da je, zbog "brojnih dezinformacija" koje su dospele u javnost, važno objaviti zvanično saopštenje o zaključcima koje je usvojio Savet za nacionalnu bezbednost.

Kako je rečeno u kabinetu premijera, bilo bi "veoma važno da se izda zvanično saopštenje zbog brojnih dezinformacija o tome šta je raspravljano na sednici Saveta i šta je to telo zaključilo".

"S obzirom na značaj pitanja kojima se Savet bavi, izuzetno je loše što je javnost dezinformisana o današnjoj sednici Saveta", rečeno je u Koštuničinom kabinetu.

B92
-------------------------------------------------------------
??? - dodala ja.
bravar bravar 22:38 26.02.2008

Re: SNB - Ima i nastavak...

Mislis
Ssvetlana Ssvetlana 22:41 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Znamo to, i bas mi je drago sto je proslo vreme kada su samo demonstranti dobijali batine. Meni su oni svi isti..policajci, zandarmi...svi dobijaju neka naredjenja. Medju njima je i moj brat koji je specijalac, i ne bih bas dizala palac ni za koga!
Strongman Strongman 22:48 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Ssvetlana
Znamo to, i bas mi je drago sto je proslo vreme kada su samo demonstranti dobijali batine. Meni su oni svi isti..policajci, zandarmi...svi dobijaju neka naredjenja. Medju njima je i moj brat koji je specijalac, i ne bih bas dizala palac ni za koga!



Treba razdeliti ljude koji su tog dana bili u protestu. Demonstranti i huligani. Huligani su zpalili stan porodice pored americke ambasade, huligani su pljackali, huligani su lomili retrovizore i sofersajbne na kolima,... Sta je tu policija uradila sto nije za palac nagore?

Sagledaj samo u svetlu dogadjaja od pre par dana a ne kroz sve minule dogadjaje.
Ssvetlana Ssvetlana 22:59 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Tih dana, po mom misljenju su bili i policija i huligani na istoj strani. Huligani su napali svi u isto vreme na razlicitim punktovima, dok se policija povukla i nije reagovala dok nisu sve sto je bilo na spisku porazbijano, zapaljeno, opljackano. Tada su se usetali, kako kazes zandarmi, koji su na kraju balade krenuli kao u ciscenje terena. Jedino sto sam videla da su digli je tri prsta, iz hamera u ime pozdrava! Sta mislis koga su pozdravljali!?
ivana23 ivana23 23:06 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Ssvetlana
Tih dana, po mom misljenju su bili i policija i huligani na istoj strani. Huligani su napali svi u isto vreme na razlicitim punktovima, dok se policija povukla i nije reagovala dok nisu sve sto je bilo na spisku porazbijano, zapaljeno, opljackano. Tada su se usetali, kako kazes zandarmi, koji su na kraju balade krenuli kao u ciscenje terena. Jedino sto sam videla da su digli je tri prsta, iz hamera u ime pozdrava! Sta mislis koga su pozdravljali!?

Nisu na hamerima bili zandarmi vec PTJ.
G r o f i c a G r o f i c a 23:09 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Treba razdeliti ljude koji su tog dana bili u protestu. Demonstranti i huligani. Huligani su zpalili stan porodice pored americke ambasade, huligani su pljackali, huligani su lomili retrovizore i sofersajbne na kolima,... Sta je tu policija uradila sto nije za palac nagore?

Sagledaj samo u svetlu dogadjaja od pre par dana a ne kroz sve minule dogadjaje.

Ma more nesto mnogo huligana po Beogradu. Nocas su obili auto mom rodjaku, razlupali staklo, digli haubu i kidali kablove... neki ''zalutali demonstranti'' ( pardon huligani).
Luka88 Luka88 23:10 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Ja bih morao da se slozim sa strongman-om ovde, jeste policiji posao da brani "spisak" ali nije njima posao da dobijaju batine tako sto ce da se zalecu. Naravno mislim da je mogla policija bolje da se postavi i reaguje ranije, kao sto su i zandarmi mogli ranije da se pojave, ali ipak ne treba kriviti one koji su bili tamo u oklopima nego se treba pitati sta su radili oni u kancelarijama sto dele naredjenja.

p.s a slazem se, ono za tri prsta je bilo krajnje neprofesionalno od strane tog zandarma (ja nisam video tu scenu ali sam cuo)
Ssvetlana Ssvetlana 23:27 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Luka88
Ja bih morao da se slozim sa strongman-om ovde, jeste policiji posao da
brani "spisak" ali nije njima posao da dobijaju batine tako sto ce da
se zalecu. Naravno mislim da je mogla policija bolje da se postavi i
reaguje ranije, kao sto su i zandarmi mogli ranije da se pojave, ali
ipak ne treba kriviti one koji su bili tamo u oklopima nego se treba
pitati sta su radili oni u kancelarijama sto dele naredjenja.

p.s a slazem se, ono za tri prsta je bilo krajnje neprofesionalno od strane tog zandarma (ja nisam video tu scenu ali sam cuo)

Onda mora neko da mi objasni zasto su ipak dobili batine? Kako to da ima vise povredjenih policajaca nego huligana tj. demonstranata? Koliko se secam, "zaletali" su se i gde treba i gde ne treba...svojevremeno. Oni nisu tu da misle, nego da izvrsavaju naredjenja...i tu pocinje prava odgovornost. Ko je naredio da ne reaguju dok nam po ko zna koji put ruse grad!? Ako odgovaraju i slusaju sta im kriminalci iz Vlade kazu, ko stiti nasa gradjanska prava, i zasto ih placamo, MI!?
Pozdrav sa dignuta tri prsta iz hamera, je bilo upuceno masi koja je demolirala grad! Toliko nisam corava...mada ne znam ko su ti PTJ!
Strongman Strongman 23:30 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Nisu na hamerima bili zandarmi vec PTJ.


Do vrlo nedavno PTJ je bio u sastavu zandarmerije.
Strongman Strongman 23:33 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Onda mora neko da mi objasni zasto su ipak dobili batine? Kako to da ima vise povredjenih policajaca nego huligana tj. demonstranata?



Evo ja cu da ti objasnim Dobili su batine jer su imali naredjenje da telima blokiraju prolaz demonstrantima a da ne koriste silu. Tako zvani glineni golubovi. Mogao je mali perica iz drugog srednje da pridje i da ga sutne u jaja a ovaj nije smeo da reaguje zbog naredjenja.

meni je najbolji drug u PTJ pa znam sve detalje, sticajem okolnosti a znam i vise nego sto volim d aznam.
Luka88 Luka88 23:40 26.02.2008

Re: u ime naroda!

ne znam ni ja ko je PTJ ali tri prsta su bila nepotrebna.
A i ja ne razumem kako su toliki policajci dobili batine imaju i one stitove i oklope i sve a nisu se bas ni tukli. Da ni meni nije jasno kako nema ni jedan policajac 'viseg' cina da shvati da treba reagovati, ipak je to valjda i njegov grad, da ja imam bilo kakvu kontrolu nikakvo naredjenje me ne bi zaustavilo da cuvam grad. A ako se ovako nastavi moracemo mi sami nasa prava da cuvamo.

izmena: ja pisao kometar dok i svi drugi pa nisam video obasnjenje za batine, ali i dalje me ne bi naredjenje sprecilo da lupim onog mo mi pridje mnogo blizu i pravi se budalom. Nisam ja bio tamo i neznam bas koliko je jako naredenje jednom policajcu ali nece mene da bije zato sto mi neko kaze da treba.
Treba oni vise da procitaju Strongman-ov quote "Nesme vas niko da bije" ako se dobro secam
Ssvetlana Ssvetlana 23:48 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Strongman
Onda mora neko da mi objasni zasto su ipak
dobili batine? Kako to da ima vise povredjenih policajaca nego huligana
tj. demonstranata?



Evo ja cu da ti objasnim Dobili su batine jer su imali naredjenje da
telima blokiraju prolaz demonstrantima a da ne koriste silu. Tako zvani
glineni golubovi. Mogao je mali perica iz drugog srednje da pridje i da
ga sutne u jaja a ovaj nije smeo da reaguje zbog naredjenja.

meni je najbolji drug u PTJ pa znam sve detalje, sticajem okolnosti a znam i vise nego sto volim d aznam.

Hvala na objasnjenju.
Svima je jasno da su imali naredjenje da budu glineni golubovi, i upravo ono sto sam rekla, bili su u koordinaciji sa tzv. huliganima. Nisu radili svoj posao nego su kao produzena ruka politike, dozvolili da nam demoliraju grad. Dok je tako, nece videti moj palac na gore!
Strongman Strongman 23:59 26.02.2008

Re: u ime naroda!

Hvala na objasnjenju.
Svima je jasno da su imali naredjenje da budu glineni golubovi, i upravo ono sto sam rekla, bili su u koordinaciji sa tzv. huliganima. Nisu radili svoj posao nego su kao produzena ruka politike, dozvolili da nam demoliraju grad. Dok je tako, nece videti moj palac na gore!



Ssvetlana nije tacno da su koordinisani sa huliganima. Policajci primaju naredjenja od istih onih koji im daju platu te moraju i da ih postuju. Nemaju prava da donose odluke tog tipa.

ne vidim kako se to dovodi u vezu "koordinisani sa huliganima"
Luka88 Luka88 00:02 27.02.2008

Re: u ime naroda!

hihi vidim ja ovde se trci u krug :)
Ssvetlana Ssvetlana 00:19 27.02.2008

Re: u ime naroda!

Vidim i ja da ne treba udarati po najboljem drugu! Znamo svi vrlo dobro ko su oni! Ponovicu da imam brata specijalca i nikada nisam bila toliko subjektivna, jer sam ih upoznala!
kaiser kaiser 22:42 26.02.2008

Bez brige, sve je pod kontrolom.



15min pre talebana za NIKE.
Kopola, javi se, nedostaje Majkl u kadru!
Na Majkl Jordana mislim , da ne bude zabune:))))))))
kaiser kaiser 22:46 26.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

Ova dvojica sigurno nose PUMA. Jbg, mladi amateri, udruzeni. U dushi.
Strongman Strongman 22:48 26.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

kaiser
Ova dvojica sigurno nose PUMA. Jbg, mladi amateri, udruzeni. U dushi.


Nemoj da si politicko/seksualno nekorektan
Taska Dana Taska Dana 23:00 26.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

Kara koshta neobavesteni se dans bunio protiv neobavestenosti.......sta bi to moglo da znaci.

Mozda covek cuo da se suska da ce biti moleban za belu tehniku, a njega niko nije obavestio.....


Strongman Strongman 23:47 26.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

Uzgred ja za rec "Moleban" nisam cuo do pre par dana.
kaiser kaiser 00:01 27.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

Strongman
kaiser
Ova dvojica sigurno nose PUMA. Jbg, mladi amateri, udruzeni. U dushi.


Nemoj da si politicko/seksualno nekorektan


Ne radi se o seksualnoj opredeljenosti nego o karakternoj osobini!
Hvala na duplom pasu:)
Strongman Strongman 00:05 27.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

razumeo ja ali ima i onih koji ne zale da razumeju...
kaiser kaiser 00:34 27.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

Strongman
razumeo ja ali ima i onih koji ne zale da razumeju...


...ne zale il ne zele?

Palilula Palilula 00:55 27.02.2008

Re: Bez brige, sve je pod kontrolom.

I meni je ovo prvi put. Vec se uplasih da sam jedina.
Soylent Green Soylent Green 23:03 26.02.2008

koincidencija?

17 avgusta 2001 je ugovorom izmedju KFOR-a i "yugoslav forces" relaksirana Ground Safety Zone (GSZ) od 5km (na teritoriji Srbije) u koju po Kumanovskom sporazumu niko naoruzan sa yugo-strane nije smeo da kroci. Air Safety Zone od 25km vazi i dan-danas, i ni jedna srpska letilica ne sme da se nadje u njemu bez dozvole KFOR-a, odnosno Srbija danas nema vazdusni suverenitet nad pojasom od 25km svoje teritorije uz Kosovo.

Ovaj novi sporazum o GSZ se preispituje svakih 6 meseci.

Sto znaci da je "preispitan" 17. februara i vazi bar do 17 avgusta 2008, tj. omogucava naoruzane trupe uz granicu.

Timing sugerise da NATO pristaje na podelu Kosova.

(ako nije dovoljno jasno: da je kojim slucajem preispitivanje sledovalo sledece nedelje, posle nedavnih incidenata na granici, KFOR bi lako mogao, bez ikakvih pravnih prepreka, i uz insistiranje kosovskih vlasti, da ponovo uspostavi GSZ. Ili bi se nasao u situaciji da objasnjava zasto to nije uradio.)

ivana23 ivana23 23:09 26.02.2008

Re: koincidencija?

Soylent Green
17 avgusta 2001 je ugovorom izmedju KFOR-a i "yugoslav forces" relaksirana Ground Safety Zone (GSZ) od 5km (na teritoriji Srbije) u koju po Kumanovskom sporazumu niko naoruzan sa yugo-strane nije smeo da kroci. Air Safety Zone od 25km vazi i dan-danas, i ni jedna srpska letilica ne sme da se nadje u njemu bez dozvole KFOR-a, odnosno Srbija danas nema vazdusni suverenitet nad pojasom od 25km svoje teritorije uz Kosovo.Ovaj novi sporazum o GSZ se preispituje svakih 6 meseci.Sto znaci da je "preispitan" 17. februara i vazi bar do 17 avgusta 2008, tj. omogucava naoruzane trupe uz granicu.Timing sugerise da NATO pristaje na podelu Kosova.(ako nije dovoljno jasno: da je kojim slucajem preispitivanje sledovalo sledece nedelje, posle nedavnih incidenata na granici, KFOR bi lako mogao, bez ikakvih pravnih prepreka, i uz insistiranje kosovskih vlasti, da ponovo uspostavi GSZ. Ili bi se nasao u situaciji da objasnjava zasto to nije uradio.)

Kad vec spomenu vazdusni prostor...

21:28
АВИОНИ ВОЈСКЕ СРБИЈЕ ПРЕЛЕТАЛИ НИШ

НИШ – Авиони ваздухопловства Војске Србије вечерас су летели изнад Ниша, а према сазнањима агенције Бета, у питању је вежба ноћног летења војних авиона.

У Центру за обавештавање вечерас је Бети речено да немају никакву информацију о лету војних авиона изнад Ниша.

Према незваничним информацијама, изнад Ниша су вечерас летели авиони типа „супер галеб”.

Бета
Strongman Strongman 23:34 26.02.2008

Re: koincidencija?

Према незваничним информацијама, изнад Ниша су вечерас летели авиони типа „супер галеб”.


Ima se moze se.
adam weisphaut adam weisphaut 23:39 26.02.2008

Re: koincidencija?

Ima se moze se.

Djole Djole 23:04 26.02.2008

Neocekivani post

.. bar gledano iz mog ugla. Ipak, nije moguce da ostanes bez reakcije na bruku, makar ti to ne bio mainstream.
Nema mnogo toga da se kaze. Sistem vrednosti je i dalje iskrivljen. I ne vidim na koji nacin ga je moguce promeniti u trenutnoj situaciji. Jednostavno, generacije mladih se nalaze u zacaranom krugu produzavanja agonije morala. Tu je porodica (u slucaju da je "prava", zapravo jedina brana nemoralu koji se nalazi svuda okolo.
Ako se oslonimo samo na evoluciju, koja je f(t) a delimicno i pocetnih uslova, ima da se nacekamo. Mnogo vode treba da se ovo djubre spere. Sok terapija bi bila da nas neko okupira i onda nas posle jedno 50 godina ucenja pameti, posto nas dovede u red pusti da sami nastavimo dalje. Neka vrsta prinudne katarze.

Ko su uzori? Sta se servira po medijima kao vrednost? Sta "narod" voli?

E pa narod gleda reklame iz belog sveta, kola kuce, letovalista, garderoba ... I kaze "ocu i ja tako". A moze li se sa "15000 'iljada svaki mesec udjep"? Onda krene "snalazenje". Snalazljivci su sorta koja je u Srbiji nastala u doba Titovog komunizma, a u doba Slobine diktature je prerasla u maligniju varijantu, jer su okolni uslovi bili tezi, pa su mehanizmi dolazenja do materijalnog postali mnogo suroviji. Situacija se bazicno nije mnogo promenila, s tim sto u doba Tita nije bilo lepih reklama iz belog sveta od kojih su nam rasle zazubice, za razliku od ovog, kad ista kola pozeli covek i u BG i u Minhenu. S tim sto onaj u Minhenu ima 10 puta vise para.

Osim surovih metoda dolazenja do para, postoje i suptilniji metodi koji su prisutni po firmama. Mislim pre svega na one u kojima je zadrzana "stara struktura", citaj drzavno vlasnistvo. Kriterijumi za napredovanje su dobrim delom, "koga znas, a ne sta znas", s kim si "dobar", poltronstvo/bahatost (zavisi da li komuniciras sa nadredjenima ili podcinjenima) ... Ima i tu promena nabolje, pre svega po firmama koje dolaze spolja i nose potpuno novu profesionalnu kulturu, ali to ide sporije nego sto bi mi zeleli.

Imajuci sve ovo u vidu, ove dve devojke mu dodju ko logicna psledica, pa i ono njihovo pitanje - pa sta smo toliko strasno uradile - izgleda, skoro pa logicno.

Pozdrav cetvercu iz Majami Beach-a

P.S. Vidim i Macak se muva tu negde, pa samo da joj jos jednom prenesem pozdrav od Djere, jer mi prosli put nije odgovorila na isti
Taska Dana Taska Dana 23:11 26.02.2008

Re: Neocekivani post

Ove dve snajke od prolsog molebana su privedene na saslusanje i branice se sa slobode.

Sta cemo sa saucesnicima, podstrekcima???....Oni se i onako brane sa slobode pa i ne treba da ih se privodi?????

G r o f i c a G r o f i c a 23:13 26.02.2008

Re: Neocekivani post

S tim sto onaj u Minhenu ima 10 puta vise para.

A da nije slucajno onaj u Minhenu radio od svoje 15-e godine i stedeo ili pak digao neki kredit koji otplacuje dok radi? A!? Sta Vi mislite? Da nije nabrao na drvetu, palo mu s neba...? Malo prst na celo a ne samo ; - Ocu i ja'' (dok spavam do podne a popodne u straftu po gradskim kaficima).
Djole Djole 23:16 26.02.2008

Grofice ...

Naravno da je onaj iz Minhena radio od 15-e, ali ovim nasim to niko da objasni - o tome se radi.
A ako postavis da je rezultat rada vrednost, a ne puko imanje novca, onda bi se stvari promenile ... Ovako - tesko
Djole Djole 23:19 26.02.2008

Taska,

Ove dve snajke od prolsog molebana su privedene na saslusanje


Njih dve su bolesne a da to i ne znaju. I same su objasnile Podstrekaci nisu ni Vlada ni Janko ni Marko - istem kao takav (a koji uzgaja i ova Vlada) proizvodi likove kao sto su njih dve
Taska Dana Taska Dana 23:21 26.02.2008

Re: Grofice ...

Kod nas je sramota da cistis ulice, kopas, ores....ali nije sramota da se krade....naprotiv....stimulise se .
Taska Dana Taska Dana 23:24 26.02.2008

Re: Taska,

Nisu one bolesne. Isle su da kradu i znale su sta rade.

Djole Djole 23:27 26.02.2008

Re: Grofice ...

Kod nas je sramota da cistis ulice, kopas, ores


Kako jedno drustvo definise sta je sramota a sta ne?
U Nemackoj verovatno nije sramota, kod nas jeste. Zasto? Jel zato sto je mala nadnica? Jel zato sto je prljav posao? ...
Ko sto rekoh - dok rad ne postane svetinja, i dok se razmetanje materijalnim ne sahrani kao pojava, nema spasa. Nove generacije licice na stare.
Razmetanje materijalnim je inace posebna pojava zastupljena u Srbalja. U principu, ljudima nije bitno da imaju nesto sebe radi, nego da drugi vide da oni to imaju - to je valjda neka vrednost - da imas.
G r o f i c a G r o f i c a 23:28 26.02.2008

Re: Grofice ...

Djole
Naravno da je onaj iz Minhena radio od 15-e, ali ovim nasim to niko da objasni - o tome se radi.A ako postavis da je rezultat rada vrednost, a ne puko imanje novca, onda bi se stvari promenile ... Ovako - tesko

Vecina mladih u Srbiji ima nekoga od rodjaka u inostranstvu, uglavnom na zapadu i bili su tamo i mogli su da vide kako tamo zive ljudi, narocito mladi koji ustaju rano ujutro pre polaska u skolu raznose novine i reklame za dzeparac. Pre ce biti da se njihovi roditelji slazu s tim sto oni cine. Ja kada bih dosla kuci u novim patikama prvo sto bi me roditelji pitali je odakle mi te patike i naterali bi me da ih skinem i odnesem tamo odakle sam ih i donela. Medjutim, ima roditelja cija deca donose svakodnevno tovare robe, citavi spratovi nedovrsenih kuca im su krcati nakradene robe ali roditeljima drago sto im se deca ''snalaze'' i sto su ''uspesna''.
Iver ne pada daleko od klade i to je najveci problem u zemlji dembeliji gde su proleteri odvajkada proletarisali u uzimali koliko im ''treba''.
Djole Djole 23:29 26.02.2008

Re: Taska,

Nisu one bolesne. Isle su da kradu i znale su sta rade.

Bolesne Taska, tesko bolesne, kao i drustvo u kome zive.
Djole Djole 23:35 26.02.2008

Re: Grofice ...

Iver ne pada daleko od klade i to je najveci problem u zemlji dembeliji gde su proleteri odvajkada proletarisali u uzimali koliko im ''treba''.

Ko sto rekoh u svom prvom komentaru - sve je pocelo jos u doba Titovog komunizma - ne moras da radis, ali moras da imas. Imati, a ne stvarati da bi imao, je light motiv.
drago sto im se deca ''snalaze'' i sto su ''uspesna''

I o "snalazljivcima" sam napisao u prvom komentaru - posebna sorta uspeva u Srbiji.
G r o f i c a G r o f i c a 23:38 26.02.2008

Re: Taska,

tesko bolesne, kao i drustvo u kome zive.

Dustvo u kojem vaze obrnute vrednosti moze ozdraviti jedino ako svako za sebe resi da se normalno ponasa i da postuje pravila (ne ubij, ne kradi...). Dete moze od roditelja da vidi kako treba ali i kako ne treba i da koriguje i svoje roditelje. Nasa omladina uglavnom prihvata sve sto joj se servira zdravo za gotovo bez razmisljanja jer je tako lakse, jer roditelji suskaju do 30-e pa i 40-e ne mora da se radi jer su roditelji dovoljno ''zaradili''. Kod nas su mladi uglavnom prihvatili i onu najgoru formu nacionalizma i zato mi danas imamo Obraz i slicne organizacije koje propagiraju zivot od nacionalnog umesto od rada.
G r o f i c a G r o f i c a 23:49 26.02.2008

Re: Grofice ...

I o "snalazljivcima" sam napisao u prvom komentaru - posebna sorta uspeva u Srbiji.

O.K. slozili smo se.
Taska Dana Taska Dana 23:52 26.02.2008

Re: Taska,

tesko bolesne, kao i drustvo u kome zive.


Ma nije to bolest...sta vam je....to je pogresna interpretacija svega sto ste rekli...Ne nije to bolest, to je nevaspitanje, bezobrazluk , bahatost, surovost i lopovluk.

Ne mesajte pojmove.

Ovima ne treba bolnica, njima treba popravni dom, zatvor i sve ostale vaspino popravne mere!!!!
Djole Djole 23:59 26.02.2008

Re: Taska,

Ovima ne treba bolnica, njima treba popravni dom, zatvor i sve ostale vaspino popravne mere

Metode lecenja su razlicite za razlicite bolesti. Vas predlog je na mestu u svakom slucaju.
nevaspitanje, bezobrazluk , bahatost, surovost i lopovluk

ako su svakodnevni i sveprisutni, onda predstavljaju BOLEST, ne samo pojedinca, nego drustva pre svega.
G r o f i c a G r o f i c a 00:18 27.02.2008

Re: Grofice ...

Taska Dana
Kod nas je sramota da cistis ulice, kopas, ores....ali nije sramota da se krade....naprotiv....stimulise se .

Da, da, kod nas su svi ''ucena gospoda''. Cemu su ucena to posmatramo svakodnevno.
Srki Srki 00:49 27.02.2008

Re: Grofice ...

G r o f i c a
...drago sto im se deca ''snalaze'' i sto su ''uspesna''.
Iver ne pada daleko od klade i to je najveci problem u zemlji dembeliji gde su proleteri odvajkada proletarisali u uzimali koliko im ''treba''.


Juce sam se pricao sa ukucanima i cuo sam kako se medju klincima iz kraja (osnovna skola) prica ko je ukrao skuplju trenerku i bolje patike. Rekord koliko cujem drzi sin mog drugara iz detinjstva, ciji plen je vredan nesto oko 7000 dinara. I na to se gleda kao na nekakav uspeh medju njima. Verujem da mnogo klinaca koji nisu bili pusteni da idu na demonstracije tog dana sad zavidi svojim drugarima koji su se omastili.

A saznao sam i da je komsijama koje ne verujem da su za ceo zivot procitali ista sto nije prodavano na trafikama, apsolutni hit ovih dana je - Istorija srpskog naroda, a mnogi se raspituju gde moze nesto da se procita o Nemanjicima, posto koliko cujem ovu istoriju nije lako naci u knjizarama.







G r o f i c a G r o f i c a 01:30 27.02.2008

Re: Grofice ...

A saznao sam i da je komsijama koje ne verujem da su za ceo zivot procitali ista sto nije prodavano na trafikama, apsolutni hit ovih dana je - Istorija srpskog naroda, a mnogi se raspituju gde moze nesto da se procita o Nemanjicima, posto koliko cujem ovu istoriju nije lako naci u knjizarama.

Knjige o istoriji srspkog naroda su IN i to samo ako su na cirilici a posebno one u kojima stoje podaci pribavljeni u patrijarsiji ili vec spomenutom Hilandaru. Jednu takvu sam onomad odbila da primim od komsinice kad mi je ponudila da citam. Na njeno pitanje zasto, rekla sam da mi je pun stomak srpske istorije a oci mi nesto vise vole da bulje u zelenilo nego u cirilicu narocito ovih dana. Nekoliko dana je cutala, mudrala a onda me pozvala da mi kaze da treba da znam da sam u pravu. Ja joj rekoh da sam ja to vec znala a srpsku istoriju smo apsolvirali posebno zadnjiu deceniju/dve.
G r o f i c a G r o f i c a 01:41 27.02.2008

Re: Grofice ...

Juce sam se pricao sa ukucanima.....

A ja se pricala sa nekim pravnicima i inzenjerima (njih dvoje) i to poslednji put. :))))))))) Rece mi covek da malo vise citam istoriju srpskog naroda i kako je Kosovo Srbija i bla, bla... TRUC dok je zena cutala i odobravala sta vrli patner naglaba. Boze, ko je sve ''intelektualac'' u Srbiji, majko mila.
Strongman Strongman 01:43 27.02.2008

Re: Neocekivani post

E pa narod gleda reklame iz belog sveta, kola kuce, letovalista, garderoba ... I kaze "ocu i ja tako". A moze li se sa "15000 'iljada svaki mesec udjep"? Onda krene "snalazenje". Snalazljivci su sorta koja je u Srbiji nastala u doba Titovog komunizma, a u doba Slobine diktature je prerasla u maligniju varijantu, jer su okolni uslovi bili tezi, pa su mehanizmi dolazenja do materijalnog postali mnogo suroviji. Situacija se bazicno nije mnogo promenila, s tim sto u doba Tita nije bilo lepih reklama iz belog sveta od kojih su nam rasle zazubice, za razliku od ovog, kad ista kola pozeli covek i u BG i u Minhenu. S tim sto onaj u Minhenu ima 10 puta vise para.



S tim sto to vise nije snalazenje nego modus zivljenja. To je obrazac ponasanja u reovnim situacijama.


Pozdrav cetvercu iz Majami Beach-a



cetvorostruki pozdrav!
man ray loves me man ray loves me 13:15 27.02.2008

Re: Neocekivani post

Imajuci sve ovo u vidu, ove dve devojke mu dodju ko logicna psledica, pa i ono njihovo pitanje - pa sta smo toliko strasno uradile - izgleda, skoro pa logicno.

To je nasa nova mladost, rasla na obalama fekalnog jezera (u jednom od beogradskih prigradskih naselja, trazih sliku al ne nadjoh).
gradicevic gradicevic 23:23 26.02.2008

re: jaki

A da moleban nije uprilicen da cuveni cacanski atletski radnik obezbedi najkvalitetniju opremu za postizanje vrhunskih rezultata nasim napacenim i nicim izazvanim atletskim vedetama????. Bela tehnika je kompenzacija za pare dok ne budu otkriveni i zaplenjeni Jelicini tajni racuni u nezavisnoj drzavi KUKURUZISTE. Obecali ljudima penzije i nagrade za olimpijske i druge medalje, a oteti od stranih placenika&domacih izdajnika je sevap.
Mnogo sam pametan i lep.
Strongman Strongman 23:36 26.02.2008

Re: re: jaki

gradicevic
A da moleban nije uprilicen da cuveni cacanski atletski radnik obezbedi najkvalitetniju opremu za postizanje vrhunskih rezultata nasim napacenim i nicim izazvanim atletskim vedetama????. Bela tehnika je kompenzacija za pare dok ne budu otkriveni i zaplenjeni Jelicini tajni racuni u nezavisnoj drzavi KUKURUZISTE. Obecali ljudima penzije i nagrade za olimpijske i druge medalje, a oteti od stranih placenika&domacih izdajnika je sevap.
Mnogo sam pametan i lep.



Najvecem atletskom, olimpijskom humanisti zelim da krene Takacevim stopama. Evo ja dajem 100$ za zimovanje na kopaoniku.
gradicevic gradicevic 23:53 26.02.2008

Re: re:re: jaki


Ja dodajem jos 100$, i da organizujem donatorsku konferenciju u to ime.
Strongman Strongman 00:01 27.02.2008

Re: re:re: jaki

ja pravim mapu za velju. Da mu objasnim tacno gde da ide "Takacevim stopama". Valjda "Krcmar" nije deminiran.
mixmasterche mixmasterche 00:53 27.02.2008

Re: re:re: jaki

gradicevic

Ja dodajem jos 100$, i da organizujem donatorsku konferenciju u to ime.


Ja nemam 100 dolara : )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana