Eksperimenti u blogovanju

#VučićuNebojšo

Jaril RSS / 18.10.2014. u 18:06

Поштовани господине Стефановићу,

         ових дана ми се, после читања изјаве за медије да је у програму РТС-а дошло до бруталног вређања Премијера, по глави врзма једно питање на које Ви можете да ми дате одговор: шта сам ја Вама урадио да ме сматрате бруталном увредом?

          У сопственим преиспитивањима, како бих покушао сам да дођем до одговора, питао сам се да ли сам неког Вашег убио, да ли сам Вас или неког Вашег опљачкао или силовао, да ли сам Вама или неком Вашем потурао наркотике, да ли сам Вас или неког Вашег икако повредио или обешчастио...

         Пошто, од људи које познајем, нико није из Ваше околине, бар колико је мени познато, а Вас не познајем лично, волео бих да ми кажете, да ми скренете пажњу, да ми освестите моје поступке којима сам ја Вас или неког Вама блиског повредио. Или било који мој погрешан поступак, којим сам повредио било кога, а да је Вама познат. Ако сам крив према Вама, волео бих да ми дате одговор на моје питање како бих могао да Вас замолим за опроштај, онај искрени, који произлази из схватања сопствене грешке.

          Значило би ако бисте могли да ми кажете шта је то што могу да урадим да бисте ме сматрали бићем достојног Човека. Чиме бих могао да заслужим да замените своје схватање мене као бруталне увреде и напада, за схватање мене као људко биће? Волео бих да се распитате о мени, да се упознате са мојим настојањима да се живот, у окружењу са којим сам ја у додиру, унапреди, а и на блогу пишем како бих са другима поделио резултате својих талената, и да ми дате савет, шта бих још могао да урадим боље и тиме код Вас заслужим статус човека?

          Имам још два питања. После ове изјаве, лакше ћемо за нас маторе, ми ћемо лакше наћи начин да ту изјаву рационализујемо, али та изјава много теже пада хиљадама тинејџера које тек чека да развију психичке механизме да се одбране од психичког насиља које спроводи ова изјава. Како су показала најновија истраживања, мозак доживљава преобликовање у пубертету, и мозгови хиљаде тинејџера ће бити обликовани и под утицајем ове изјаве.

         Како објаснити четрнаестогодишњаку, који се нашао у расцепу између својих хормона и статуса који му је наменила изјава да је он увреда за другог човека? Како залечити психичку повреду којом је та изјава међу младима додатно појачала осећај тескобе, безизлазности и потребу за антидепресивима, којом је додатно појачала суицидалне идеје код њих, којом је повећала напрслине у њиховим идентитетима? Шта рећи једном шеснаестогодишњаку коме је та изјава нож у личност?

          Имам још једно питање. Како нам је психологија показала, изјаве ауторитета имају пресудан утицај на понашање појединца. Ова изјава промовише културу у којој је неко унутрашње својство довољно да се одреди статус у друштву и однос друштва према појединцу. Таква култура пружа основу да појединац добије осећај да је довољно то што има неко својство (нпр. што је хетеросексуалац или Србин), па да му буде опроштено ако неки други свој порив спроведе у акцију, нпр. силовање или разбијање радњи. Како се борити против такве културе у којој постоји било шта што прави осећај покрића за сопствени злочин?

          Ја верујем да је садржај ове изјаве остао у другом плану, иза јаких емоција које смо сви проживљавали током поприлично интензивних, а згуснутих догађаја у протекле две-три недеље. Волео бих када би пред јавношћу освануло извињење свима којима је та изјава направила психички терет. Ја се, свакако, извињавам Вама ако Вам је наслов овог блога зазвучао увредљиво, јер је мање важно шта су моје намере и шта сам ја хтео да кажем, већ је једино важно како сте се Ви осећали после мојих речи. Зато, извињење.



Komentari (193)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

natasavb natasavb 21:57 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

(EDIT: Ти си у тачност ове реченице потпуно сигурна:


Da, Hansele, ako i da nije bilo pre nekoliko godina, već pre nekoliko meseci na nekom blogu koji nije imao direktno veze sa jezikom ili jezičkom korektnosti.
To su za mene bitne stvari i naravno da ih pamtim. Žao mi je samo što se ne sećam o kom blogu je reč.
I naravno da samo politički korektan jezik nije dovoljan, to ja nigde nisam ni rekla, ali jezik jeste nešto što velikim delom utiče na poimanje sveta oko nas i zato jeste veoma bitan.
Samo za jedno si u pravu, ne mora da ti bude bitno, ali imaj razumevanja za to da nekima jeste i tako se prema tome odnosi.
Ne mislim ti lično, već bilo ko.
Hansel Hansel 22:14 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Ја се заста не сећам и бојим се да си ме с неким помешала -- с тобом никакве дискусије последњих месеци нисам имао. Да не претпостављам да модератори, ако их још има на Блогу, немају превише посла, молио бих за неки листинг (претпостављам да је могућ), а тебе молим да се можда сетиш неких кључних речи па да покушаш претрагу преко Гугла. Ја ћу пробати на основу наших никова.
Samo za jedno si u pravu, ne mora da ti bude bitno, ali imaj razumevanja za to da nekima jeste i tako se prema tome odnosi.

Ево, ово је сјајан пример: ти мени, тј. било коме, прописујеш како да се понаша(м). Тако дубоко погрешно. Без разумевања и аутентичног прихватања пропис је мртва норма која ће пући кад-тад, а још ће створити и отпор. Ја, рецимо, имам слуха (иако ме JJ Beba сврстала у оне које "боли уво" ). Шта ћемо са онима који немају?

P. S. И ово да подвучем, ВРЛО је значајно:
ne mora da ti bude bitno, ali imaj razumevanja za to da nekima jeste i tako se prema tome odnosi.

Пробај да ухватиш разлику између "није ми битно" и "не мислим да је битно". Огромна је, иако наизглед мала.
престао сам, колико сам свестан, да користим израз "аутистичан" (мада га практично ни раније нисам користио) уважавајући управо твоју аргументацију, иако и даље мислим да је то, ако је и део проблема, миноран део проблема. Но, пошто се ту управо ради о нечему што је став и доживљај људи који мисле да је то битно, мени није проблем да коригујем свој речник.

Дакле, мени је битно.
natasavb natasavb 22:24 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Ево, ово је сјајан пример: ти мени, тј. било коме, прописујеш како да се понаша(м).


Без разумевања и аутентичног прихватања пропис је мртва норма која ће пући кад-тад, а још ће створити и отпор.


Ništa ja tebi ne propisujem, već samo pokušavam da objasnim.
Ne želim da omalovažim ni tebe, ni tvoj stav, i trudim se da ne budem neko ko ne sumnja u svoje greške. Ako hoćeš da čuješ OK, ako nećeš ja tu ništa ne mogu.

Do autentičnog prihvatanja se ide korak po korak, a jedan od tih koraka je jezik.
Otpor je nešto što se stvara kod onih koji ne žele da se potrude da razumeju, a ti mi ne ličiš na te, ili kod onih čija je sujeta suviše jaka da priznaju, pre svega sebi, da možda greše.
Ne, zaista nemam vremena da guglam taj blog, ali ću ti sigurno ako se setim poslati link.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:29 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

ipak, ja ću kad god to mogu nastavaiti da upozoravam.

da li ih upozoravaš i kada kažu da je neko "pička od čoveka", ili "pusti ga, pizda"? ozbiljno pitam.
Hansel Hansel 22:52 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

natasavb
Ne, zaista nemam vremena da guglam taj blog, ali ću ti sigurno ako se setim poslati link.

Ја сам ипак претраживао.

На претрагу natasavb, Hansel, site:blog.b92.net (не може линк због конфликта са синтаксом за смајлије на Блогу) за годину дана уназад само су два резултата:
IN DEMAND _ JACK OF ALL TRADES | B92 Blog
blog.b92.net/.../IN-DEMAND--JACK-OF-ALL-TRA...Translate this page
Dec 1, 2013 - ... mogli da šaljete komentare. Hansel 18:19 01.12.2013 ... da šaljete komentare. Hansel 19:35 01.12.2013 .... da šaljete komentare. natasavb 13:51 02.12.2013 ...

#VučićuNebojšo | B92 Blog
blog.b92.net/text/24773/VucicuNebojso/Translate this page
2 days ago - Hansel. Морам да истражим да ли је неко у новије време поновио ...... evo pitaj natasavb kako se, kao majka deteta sa autizmomm, oseća kada neko u ...

Кликнуо сам на први и видео како сам лупао код Ане.

Молим све остале блогере ако се сете скорашњег блога какав је описала Наташа и, нарочито, ако сам ја заиста написао то што она каже, да ми јаве, да одем на неке психо-консултације. Јер бих у том случају био ЏУкЕл-Хајд. Не могу да помислим да сам могао икад да помислим, а камоли да напишем да нешто за некога није увредљиво, ако он то осећа као увредљиво. Нека мишљења у вези с тим су могућа (као, рецимо, критика увредљивости), али ово...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:02 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

е може линк због конфликта са синтаксом за смајлије на Блогу

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:10 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

i pizdim zbog toga

ops! mi o vuku...
Hansel Hansel 23:39 20.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

BebaOdLonchara
е може линк због конфликта са синтаксом за смајлије на Блогу

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Па, кад не може , излази неки смајли насред линка.

'Ај' да пробам, кад већ пишем, на "суво":

https://www.google.rs/search?q=natasavb,+Hansel,+site:blog.b92.net&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-GBfficial&client=firefox-a&channel=sb&gws_rd=cr&ei=fn5FVNedLsr7ywP5loG4Aw#q=natasavb%2C+Hansel%2C+site%3Ablog.b92.net&rls=org.mozilla:en-GBfficial&channel=sb&tbs=qdr:y

Ето. Ако неко хоће да провери, нека уместо ова два смајлија укуца без размака : o.
freehand freehand 07:40 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Молим све остале блогере ако се сете скорашњег блога какав је описала Наташа и, нарочито, ако сам ја заиста написао то што она каже, да ми јаве, да одем на неке психо-консултације. Јер бих у том случају био ЏУкЕл-Хајд.

Kao da je to zaista tema i kao da je to zaista bitno.
Ne prži se.
alselone alselone 08:05 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Pa, sad, Jarile, hvala na savetu, ali dozvolićeš da iskustva mogu biti različita.


Hansel Hansel 09:12 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

freehand
Kao da je to zaista tema i kao da je to zaista bitno.
Ne prži se.

За тему и не знам, али мени је ипак битно. Чак и овако, под псеудонимом.

У сваком случају, хвала на (специфичним) речима утехе.
freehand freehand 09:16 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Hansel
freehand
Kao da je to zaista tema i kao da je to zaista bitno.
Ne prži se.

За тему и не знам, али мени је ипак битно. Чак и овако, под псеудонимом.

У сваком случају, хвала на (специфичним) речима утехе.

Hoću da kažem da si ti samo statista i rekvizita. :)
ako ti je za utehu.
natasavb natasavb 09:57 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

freehand
Hansel
freehand
Kao da je to zaista tema i kao da je to zaista bitno.
Ne prži se.

За тему и не знам, али мени је ипак битно. Чак и овако, под псеудонимом.

У сваком случају, хвала на (специфичним) речима утехе.

Hoću da kažem da si ti samo statista i rekvizita. :)
ako ti je za utehu.


Vidiš kako freehand sve opet zna - i šta su čiji motivi, i šta stoji u pozadini svakog komentara, i po čijem nalogu ko piše. Misli ako on tako, onda mora da i ostali.

Kao što ti već rekoh u PP, sigurna sam da si bio ti u pitanju, jer me veoma iznenadilo tvoje mišljenje o tome, imajući u vidu tvoje stavove kad su u pitanju deca sa tečkoćama i ostale stvari o kojima smo dosta pričali na ovom mestu ti i ja.
Meni vreme leti, pa je u pitanju možda više od par meseci, jer sam od februara, pa do skoro bila poprilično neaktivna na ovom mestu.
Potrudiću se da nađem taj blog, jer vidim da ti je bitno.
Hansel Hansel 16:52 21.10.2014

Re: "VučićuPizdo!"

Наравно да ми је битно, по два основа -- због сопствене интроспекције (или исправљања грешке у формулацији, мада сведочиш да сам био упоран у томе, па онда испада да није само формулација у питању), па да се и мишљење мења ако треба, а ако "оптужница" није тачна (што сам сигуран) -- да тражим исправку!

freehand
Hoću da kažem da si ti samo statista i rekvizita. :)
ako ti je za utehu.

Ја и рекох да су ти речи утехе специфичне.
NNN NNN 22:03 18.10.2014

...

Jaril Jaril 12:57 19.10.2014

Re: ...

Није министар педер,

ја сам.



акомеразумеш
hajkula1 hajkula1 22:16 18.10.2014

`nači...


Došlo ti iz dupoeta u glavu.


(Lepo sam ti govorila dok si lobirao za NJEGA).

Jaril Jaril 22:34 18.10.2014

Re: `nači...

(Lepo sam ti govorila dok si lobirao za NJEGA).

Ја лобирао за неког политичара?
a_jovicic a_jovicic 03:39 19.10.2014

Re: `nači...

hajkula1

Došlo ti iz dupoeta u glavu.

(Lepo sam ti govorila dok si lobirao za NJEGA).

Verovatno si ga pobrkala sa Gavrilom
freehand freehand 22:44 18.10.2014

Najbolja parola

... i najveća uvreda koje se ja sećam bila je ona sa protesta '96/'97:

SLOBO, SANTRAČE!
niccolo niccolo 22:51 18.10.2014

Re: Najbolja parola

Zanimljivo da je Santračev rezultat u Francuskoj u stvari naš najbolji rezultat na Svetskim prvenstvima nakon Italije 90te...
petargli petargli 00:45 19.10.2014

Re: Najbolja parola

šta ti je vremenska distanca, sad SLOBO SANTRAČE zvuči kao pohvala
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:21 18.10.2014

kliknuo preporuku

a u ovaj kasni čas pojma nemam šta Vrabac vidi a ja ne vidim, meni se blog dopada
Dr M Dr M 23:35 18.10.2014

Re: kliknuo preporuku

uros_vozdovac
a u ovaj kasni čas pojma nemam šta Vrabac vidi a ja ne vidim, meni se blog dopada


Ni ja.

Čak, mislim da je ovo najsuptilnija šamarčina koju sam video u skorije vreme.

Za Jarila
natasavb natasavb 23:38 18.10.2014

Re: kliknuo preporuku

a u ovaj kasni čas pojma nemam šta Vrabac vidi a ja ne vidim, meni se blog dopada

Pa znaš kako - po tuđim leđima ni hiljadu štapova ne boli.

Jarile

I muzika, naravno. :)

Jaril Jaril 09:04 19.10.2014

Re: kliknuo preporuku

uros_vozdovac
Dr M
Драго ми је да вам се текст допао.
natasavb


Било на твитеру питање шта сам слушао док сам писао текст, па да поделим и овде:

abraham_linkoln abraham_linkoln 13:21 19.10.2014

Ququ

Otkud "poštovani"?
alselone alselone 14:47 19.10.2014

Pozzzzzz svima

Riot after Bastia’s sub keeper Leca waved a Corsican flag at Nice’s ultras, four people arrested



LINK
gedza.73 gedza.73 15:10 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Just days after Serbia’s Euro 2015 qualifier with Albania was abandoned in appalling scenes, the conclusion to a match in France has witnessed more violence caused by a flag.


'el na zastavi bila Velika Korzika sa svojim vekovnim teritorijama poput delova Italije, Francuske, Španije...



alselone alselone 17:23 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

'el na zastavi bila Velika Korzika sa svojim vekovnim teritorijama poput delova Italije, Francuske, Španije...


E moj gedzo, lako je nama se zajebavati, nego mene vise brinu ledja onih koji su orgijali mrznjom na onim blogovima a sada ce morati skakati preko ove vesti da je kao ne primete. Nekako uvek imaju vremena da pisu o nama a kada je primer sa "kontra" strane onda bas se mastionica isprazni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:35 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

alselone alselone 17:38 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Nastavljeno kamenovanje i paljenje po Vojvodini


Je l' se to sada igramo igre ciji je tata gori? Hoces da ti kacim linkove o divljanju u predgradjima Pariza? Ili o rasnim ubistvima i oslobadjajucim presudama u Americi?
alselone alselone 17:40 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

A i mogao si jednu o vesti, cisto da ne bude bas kako sam rekao, ono da me zeznes. Preskakanje svega ostalog i izolovano pljuvanje po nama.
alselone alselone 17:43 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Nastavljeno kamenovanje i paljenje po Vojvodini


On je naglasio da od ranog jutra veliki broj komšija i građana Novog Sada dolazi u njegovu poslastičarnicu i da daju podršku, pitaju da li mu je potrebna kakva pomoć i nude istu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:49 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

alselone
Nastavljeno kamenovanje i paljenje po Vojvodini


Je l' se to sada igramo igre ciji je tata gori? Hoces da ti kacim linkove o divljanju u predgradjima Pariza? Ili o rasnim ubistvima i oslobadjajucim presudama u Americi?

Ту си игру ти започео.
Релативизовао ствари.
Као: и другима се ово исто дешава, па је, ваљда, мањи грех?

A ствари се, иначе, понављају:

alselone alselone 17:52 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Као: и другима се ово исто дешава, па је, ваљда, мање зло?


A ti: kao, ovo se drugima ne desava pa je ultimativno zlo kod nas.
blogovatelj blogovatelj 17:54 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

E moj gedzo, lako je nama se zajebavati, nego mene vise brinu ledja onih koji su orgijali mrznjom na onim blogovima a sada ce morati skakati preko ove vesti da je kao ne primete. Nekako uvek imaju vremena da pisu o nama a kada je primer sa "kontra" strane onda bas se mastionica isprazni.


four people arrested
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:58 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

alselone
Као: и другима се ово исто дешава, па је, ваљда, мање зло?


A ti: kao, ovo se drugima ne desava pa je ultimativno zlo kod nas.

:)

Код нас се дешава. Већ деценијама. Па смо усрани и штрокави. (Мислим, не само због тога смо усрани и штрокави, али је и то један од разлога...) Ја бих желео да се не дешава, да тога буде што мање.

Зато нисмо смели да тучемо албанске играче. Нити је за то могло бити оправдања или разумевања (провоцирали, билмези добили што су заслужили, први су почели...).
Зато.
Због овога што је уследило.

Рекао сам ти: одатле се не разумемо.
blogovatelj blogovatelj 18:10 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

A ti: kao, ovo se drugima ne desava pa je ultimativno zlo kod nas.


Naravno da se dešava.
Samo kod tih drugih kad se tako nešto desi mnogo teže se iz te faze prelazi u "ušo majmun u tenak" fazu. A kad je majmun u tenku, nebo je granica.
Moj prijatelj koji je poreklom iz Temišvara pričao mi je da je kao mladić išao na stadion samo sa jednim razlogom. Da se najebe mile majke Čaušeskuu.
Stadioni između ostalog i tome služe, da se ispita stanje svesti u krdu.
Ali tvoj agrument je i dalje "kako on može, a ja ne mogu"
Može, jer ono što je dozvoljeno Jupiteru, nije dozvoljeno volu. Šiftari mogu da se kurče jer je "God on their side"


alselone alselone 18:37 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Па смо усрани и штрокави.


Ja cu majkemi pomisliti da ti uzivas da ovo kazes.
gedza.73 gedza.73 18:47 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic

Tu si.
Ja se već zabrinuo.
Kad sam video ovu sliku, odma' sam pomislio da je to neka šira međunarodna zavera a sve u cilju da ti napakoste i naruše ugled.
Na blogu.



alselone alselone 18:54 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Kad sam video ovu sliku, odma' sam pomislio da je to neka šira međunarodna zavera a sve u cilju da ti napakoste i naruše ugled.


Decenije medjurasnih, medjuklasnih, medjukastnih, medjunacionalnih sirom sveta, na primer u toj Francuskoj... ali ne. Mi smo...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:02 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

alselone
Па смо усрани и штрокави.


Ja cu majkemi pomisliti da ti uzivas da ovo kazes.

Не.
Очајан сам због тога.

Јуче сам, послом, ишао у Господску улицу у Земуну. Она је оно што је Кнез Михаилова за Београд или Лазе Телечког за Нови Сад. И видео сам, ироније, Господску улицу која је изгледала као сиромашка: олупане фасаде, пропале плоче и тротоари... Растужио сам се.

Пре неки дан видео сам и ово, на аутопуту:





Помислио сам: Свих шесторица, или колико их већ има, погинуће ако се случајно у неког закуцају или их неко удари. И помислио сам: Како то можеш да промениш?

Просто, не дам ни теби ни другима да нас уљуљкује у оно: Ма, пусти, такви су и други... Јер нису. Ово не можеш да видиш на немачким улицама. -- Их, бре, Брајовићу, ти одмах потегну ни мање ни више него Немачку?! -- Добро, добро: ово не можеш да видиш на улицама једне Чешке. Је л' овако боље?

Дакле: да, ми смо...
Иначе не бисмо изгледали овако као што изгледамо.
То су чињенице.
Ако желиш да их видиш.
Ако не, немој да се срдиш на мене што мислим у складу са њима.
gedza.73 gedza.73 19:03 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Decenije medjurasnih, medjuklasnih, medjukastnih, medjunacionalnih sirom sveta, na primer u toj Francuskoj... ali ne. Mi smo...

Mi smo isti kao i svi drugi.
Ima i ove Brajovićeve grupe 'usrane i ružne'. Van njega i te grupe ima pametnih, lepih, pisaca, šahista...
Kao i svud. Šipak će državna granica da odredi da li ima više kretena sa ove ili one strane žice.

I ljudi su slobodni, još jednom za Brajovića, slobodni da misle šta i kako hoće o bilo čemu.

Ozbiljna država postavlja granicu preko koje se ne sme preći delom.
Ja želim da obijem banku. Već zamišljam sebe na prelepoj plaži sa sisatom plavušom. Ili crnkom. Ma, može i crvenokosa.

Ali, između te dve slike stoji policija, lisice i zatvor pa svi planovi ostanu na lepim zamislima .




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:07 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

gedza.73
Ozbiljna država postavlja granicu preko koje se ne sme preći delom.

:)

А држава, ко је то?
Је л' Србију насељавају неки Немци или Мађари?
Или Хуни?
Марсовци?
Или ми, Срби?

Ми смо држава.
Ми чинимо државу.
Какви смо ми, таква и држава.
gedza.73 gedza.73 19:18 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Kako bi ti stručno objasnio ponašanje srpskih gastajbajtera na putu u Švajcarskoj i tokom odmora u Srbiji?
Ili ponašanje engleskih turista u Grčkoj?
I istih tih turista u Nemačkoj?

Је л' Србију насељавају неки Немци или Мађари?

Što su onda nemački i austrijski carinici nadgledali mađarske i hrvatske carinike?


alselone alselone 19:20 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Дакле: да, ми смо...


Mene iste ove scene rastuzuju i takodje mislim kako mnogo treba da se menja, ali brate, sto mi to "mi smo" ide na jetru, to je cudo jedno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:38 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

gedza.73
Kako bi ti stručno objasnio ponašanje srpskih gastajbajtera na putu u Švajcarskoj i tokom odmora u Srbiji?

Људи нису инхерентно добри или лоши, штрокави или умивени.
Они су онакви каквим их чине други људи, који сачињавају једно друштво и уређен систем.

Има неки поданички менталитет у томе како ће да се сам од себе постави неки систем, који ће да слети са Јупитера и Марса, и да ћемо ми да се променимо. Не, него ми треба да направимо тај систем.

Људи творе систем.
Не можеш увести неке вредности простом декларацијом.
Вредности мораш показати на делу, личним примером и системом.
То је, уосталом, исто оно што сви ви тражите од наших политичара: да се држе вредности које пропагирају -- не краду, не лажу, вредно раде...
По којој логици то онда не би требало да важи и за све нас друге?


Престаните да верујете у чудотворна решења: има тамо нека књига, написао је МингиГинги, и само ми отворимо књигу, и применимо рецепте из ње -- со, бибер, прашак за пециво, брашно тип 472 -- и ето нам колача. Та књига не постоји.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:42 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

alselone
Mene iste ove scene rastuzuju i takodje mislim kako mnogo treba da se menja, ali brate, sto mi to "mi smo" ide na jetru, to je cudo jedno.

Хоћеш рећи да нисмо? ;-)

Не гледај тако на све то. Гледај да ли је тачно или нетачно. А то -- што на нос понеки пут то тачно избије, боље је тако него да се сакрије.

Е, то је оно што мене избезумљује и иде на јетру.
gedza.73 gedza.73 20:03 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Људи творе систем.
Не можеш увести неке вредности простом декларацијом.
Вредности мораш показати на делу, личним примером и системом.
То је, уосталом, исто оно што сви ви тражите од наших политичара: да се држе вредности које пропагирају -- не краду, не лажу, вредно раде...
По којој логици то онда не би требало да важи и за све нас друге?


Ja i ti smo kod Jarila u gostima i problem koji ima on može da nam bude primer.
Ja se ne slažem da u knjigama za decu pođe princ da traži princezu preko sedam mora i gora pa kad pronađe jednu on oženi njenog brata.
I mogu da se ne slažem sa Jarilom oko milion drugih stvari.
Od parade, braka, usvajanja dece...

Isto i Jaril sa mnom. Da on potpuno suprtono od mene gleda na te stvari.

Država ne sme da nametne ni meni ni njemu šta ćemo i kako da mislimo.

E, ako ja krenem zabrađen kapuljačom i naoružan štanglom na Jarila (pošto sam ubeđen da Jaril ne bi krenuo na mene) država treba, kako ti reče, deklaracijom i silom koju poseduje to da spreči.

Sećaš se reakcije oko vezivanja pojaseva?
'Oni mene da nateraju da se vezujem, ja njima sve po spisku i %#"!%&%'

Ako policija propusti kriminalca koji vozi džip 150 km/h kroz grad a zaustavi jugića na kome je jedan brisač zaglavljen na pola šoferšajbne onda imaš ovo što imaš kod nas.

Не, него ми треба да направимо тај систем.

Kaži prvo pošteno jel' da da sam strpljiv sa tobom?

Ja sredim svoje dvorište. Pokosim travu, kanale, orežem drveće.
Malo dalje niz put neki glavonja bacio kesu punu đubreta kroz prozor.
Ja ga prijavim, policija kaže 'mi ne možemo ništa', on sutra 'oće da se bije sa mnom što sam ga prijavio.

Kad smo kod đubreta.
Skoro vidim Beograđanina koji je iz Beograda do mog sela vozio šut i pločice da bi ih izručio u kanal.
Da li su svi Beograđani takvi?
Jesi li ti takav?
Ako nisu, i nisi, onda sva ova tvoja pisanija padaju u vodu.
bladerunner92 bladerunner92 20:24 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Moj prijatelj koji je poreklom iz Temišvara pričao mi je da je kao mladić išao na stadion samo sa jednim razlogom. Da se najebe mile majke Čaušeskuu.


Visok rizik

Jaril razumem te i u pravu si ali u slucaju Stefanovica mogu da ti kazem samo jedno - oprosti mu ne zna sta radi

moze MUSE?

niccolo niccolo 20:51 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Da li su svi Beograđani takvi?

Naravno da nisu svi Srbi (možda je preciznije reći svi građani Srbije) loši i naravno da i kod drugih ima onakvih kakvi su pojedini Srbi. Pitanje o kome treba diskutovati glasi: Zašto rezultat koji dobijemo kada se skupe svi građani Srbije u jedno društvo jeste negativan? A tom rezultatu doprinosi svako od nas. U manjoj ili većoj meri, ali doprinosi. Zato je i Brajović u pravu kada kaže da smo mi ti koji treba da se promenimo. I to da sami krenemo da se menjamo, a ne da čekamo vanzemaljce ili ulazak u EU koji će šatro da nas promeni. Što ne znači da i Gedža mora da se promeni, možda je Gedža baš onakav kakvi nam ljudi trebaju da bi rezultat bio pozitivan. Ali ovaj Gedžin glavonja svakako treba da se promeni, jer Gedža sam nije dovoljan za pozitivan rezultat. Isto tako i Stefanović, Srbija bi svakako bila bolje društvo kada Stefanović ne bi bio Dr Slina...


p.s. Gedžu sam citirao samo zato što je njegov komentar bio, kada sam krenuo da pišem svoj komentar, poslednji u ovim nizu Brajović-Alselone-Gedža...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:18 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Геџа73
Kaži prvo pošteno jel' da da sam strpljiv sa tobom?

Погрешно је да ме такво нешто уопште питаш.
Јер то, као кроз шалу, говори о твом потцењивачком ставу о мени, како, ето, сад ти мени стрпљиво и лепо објашњаваш, а ја, јадан, све као упијам, јер ми је само то у животу требало... Шта ћу, кад сам таки.

Причаш, кажеш шта хоћеш да кажеш, прекинеш кад ти досади, не вређаш ме -- и терај тако, све је ОК. Ако не мислимо исто, не морамо да се мрзимо и псујемо. Ако неко од нас није у праву, то не значи да му треба разбити нос, нити нану нанину, па чак ни на интернету. Јер -- то није лепо. :)

Нек си оног билмеза пријавио.
Ако ти прети, пријави га: то је далеко теже дело од бацање кесе кроз прозор, које се бацање теже доказује и утврђује. Неко је, можда, би с вама, неко је то чуо, послао је SMS?

Дакле, добро је што си то урадио.
Јер то значи да имаш, оно, што се некада звало, кад смо сви били другови -- друштвена свест. Свест о важности свог чина за друштвену заједницу. (Овако се говорило на састанцима комуниста у МЗ Сутјеска. Е-хе-хеј, сетио сам се старог имена данашњег НБГД Блока 33!)

Мало ти пријавама, мало личним примерима, мало држава казнама -- и ето нама уређеног друштва. То је пут. Јер ГингиМинги не постоји, њега су измисли залудни људи да пруже лажну наду како се преко ноћи било шта може урадити и да покажу како су најпаметнији и најспособнији. Јесу -- за ГингиМинги. ГингиМинги ти је и H2O Београд и ракетодром код Солотуше (има и Доња и Горња, овде је реч о Горњој) крај Бајине Баште и фабрика вештачких залисака и хипоталамуса у Земуну, на пољани крај Coca Colа фабрике.

Ма, биће све како треба.
За 25-30 година...
blogovatelj blogovatelj 21:26 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

ко неко од нас није у праву, то не значи да му треба разбити нос, нити нану нанину, па чак ни на интернету. Јер -- то није лепо. :)


A ti njemu i ne možeš da razbiješ, on čovek pametan, pa sve anonimno priča ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:28 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
ко неко од нас није у праву, то не значи да му треба разбити нос, нити нану нанину, па чак ни на интернету. Јер -- то није лепо. :)


A ti njemu i ne možeš da razbiješ, on čovek pametan, pa sve anonimno priča ;-)

Кур мој анониман, имам његову ЈаПи адресу!
niccolo niccolo 21:32 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

комуниста у МЗ Сутјеска. Е-хе-хеј, сетио сам се старог имена данашњег НБГД Блока 33!

Što me podseti, a računam da se ti možda sećaš tih vremena - Na ovoj Wikipedijinoj stranici sam našao da je u ta divna vremena u Yugi bio zabranjen i "Dictionary of Modern Serbo-Croatian Language". Jel realno da su tada zabranjivali i rečnike, mene malecno bilo blam kad sam pročitao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:33 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

niccolo
Pitanje o kome treba diskutovati glasi: Zašto rezultat koji dobijemo kada se skupe svi građani Srbije u jedno društvo jeste negativan? A tom rezultatu doprinosi svako od nas. U manjoj ili većoj meri, ali doprinosi. Zato je i Brajović u pravu kada kaže da smo mi ti koji treba da se promenimo. I to da sami krenemo da se menjamo, a ne da čekamo vanzemaljce ili ulazak u EU koji će šatro da nas promeni.

Ја кад ово кажем, одма' испадне да аутохејтујем, да сам entoСрбијанац, да сви друге воле Србију више и боље од мене. Па и ја волим Србију, и Србе и Српкиње. Нарочито ове последње!
niccolo niccolo 21:40 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Ја кад ово кажем, одма' испадне да аутохејтујем, да сам entoСрбијанац, да сви друге воле Србију више и боље од мене.

Ali ti nisi ja. Ja kad kažem, onda je u redu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:41 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

niccolo
комуниста у МЗ Сутјеска. Е-хе-хеј, сетио сам се старог имена данашњег НБГД Блока 33!

Što me podseti, a računam da se ti možda sećaš tih vremena - Na ovoj Wikipedijinoj stranici sam našao da je u ta divna vremena u Yugi bio zabranjen i "Dictionary of Modern Serbo-Croatian Language". Jel realno da su tada zabranjivali i rečnike, mene malecno bilo blam kad sam pročitao?

Мислим да је реч о ОВОМЕ РЕЧНИКУ Милоша Московљевића, имам га.
Не читајући чланак, присећам се да је проблем с њим био што је имао неподобне речи и објашњења у корпусу самог речника. Будалаштина. Будлаштина коју људи већ две-три деценије проглашавају Златним добом наше државе.

СФРЈот је била земља велике неслободе малог броја људи и ситне корупмираности великог броја људи. Тако некако...
blogovatelj blogovatelj 21:44 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Zato je i Brajović u pravu kada kaže da smo mi ti koji treba da se promenimo.


Na kantama za otpatke po Torontu piše "jedini lek za otpatke si ti" tj. "the only cure for litter is you"



Dok god većina bude čekala Godoa da čisti, nema od čistoće ništa.
Dakle, momci, Alselone, Gedžo, Brajoviću, Nikolo, vi pričate o istom problemu, shvatate da problem postoji, jedino vam se žestina vokabulara razlikuje.
I ne treba da budete kivni jedni na druge zbog toga.
Nego ti lepo Brajoviću zovi muriju kad vidiš onog što vozi ljude u prikolici na autoputu, a ti Gedžo zapiši registraciju Beograđanina koji istovaruje šut po Šumadiji, pa zovi muriju. Ja drugačije ne vidim kako da problem rešite.
niccolo niccolo 21:51 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Мислим да је реч о ОВОМЕ РЕЧНИКУ Милоша Московљевића, имам га.

Da, taj je.

natasavb natasavb 22:31 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic
(Овако се говорило на састанцима комуниста у МЗ Сутјеска. Е-хе-хеј, сетио сам се старог имена данашњег НБГД Блока 33!)


Znači prisustvovalo se tim sastancima?

blogovatelj
Nego ti lepo Brajoviću zovi muriju kad vidiš onog što vozi ljude u prikolici na autoputu, a ti Gedžo zapiši registraciju Beograđanina koji istovaruje šut po Šumadiji, pa zovi muriju. Ja drugačije ne vidim kako da problem rešite.

Upravo tako.
Baš sam juče jednom prijatelju rekla da mi je više dosta bahatih budala koje misle da im sve može proći na tu bahatost i bezobrazluk. Jeste da od jednog takovog umalo nisam dobila batine, ali ona logika "pametniji popušta" i slično su nas ovde i dovele.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:42 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

natasavb
Znači prisustvovalo se tim sastancima?

Никад!
Причао ми друг из улаза...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:19 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Već zamišljam sebe na prelepoj plaži sa sisatom plavušom. Ili crnkom. Ma, može i crvenokosa.

da, jebeš kosu, bitno je da ima lepe oči. :)))
princi princi 23:27 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Ozbiljna država postavlja granicu preko koje se ne sme preći delom.

Tacno. A ozbiljnu drzavu cine ozbiljni i odgovorni drzavni sluzbenici a ne djilkosi, dirlije i bonvivani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 19.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
Nego ti lepo Brajoviću zovi muriju kad vidiš onog što vozi ljude u prikolici na autoputu, a ti Gedžo zapiši registraciju Beograđanina koji istovaruje šut po Šumadiji, pa zovi muriju. Ja drugačije ne vidim kako da problem rešite.

Гледај ово:


We, the people...
blogovatelj blogovatelj 01:53 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Гледај ово:


Ako Pajić vidi, biće mu puno srce
U Srbiji bi u najmanju ruku batine mogao da dobiješ za ovakvu stvar.
Maskirani panduri u Ontariju koji hvataju one koji brzo voze po putevima imaju stvarno napisano "Police" na autu, ali je u pitanju tamno braon auto sa neznatno svetlijim braon slovima, tako da noću nema šanse da to primetiš. Ali fakat je da im piše.
Kad vozim brže od dozvoljenog provalim ih po tome što imaju dve ogromne antene na kolima, jedna tačno na sred krova, druga na sred zadnjeg dela krova. I svi voze Ford Crown Victoria auto.
Doako sam im
Saće se svi obruše na ovo moje priznanje, znam, ali sam morao tajnu da podelim sa vama
not2old2rock not2old2rock 08:54 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic



Eh, da je Zoran živ, pa da mu neko objasni razliku izmedju nacionalista i šovinista...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:15 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

not2old2rock
Predrag Brajovic
Eh, da je Zoran živ, pa da mu neko objasni razliku izmedju nacionalista i šovinista...

Не разумем?
princi princi 09:53 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Kad vozim brže od dozvoljenog provalim ih po tome što imaju dve ogromne antene na kolima, jedna tačno na sred krova, druga na sred zadnjeg dela krova. I svi voze Ford Crown Victoria auto.
Doako sam im
Saće se svi obruše na ovo moje priznanje, znam, ali sam morao tajnu da podelim sa vama

Druze, sta da ti kazem, osim jednog velikog: HVALA.
not2old2rock not2old2rock 11:50 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic
not2old2rock
Predrag Brajovic
Eh, da je Zoran živ, pa da mu neko objasni razliku izmedju nacionalista i šovinista...

Не разумем?


Ne sumnjam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:55 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

not2old2rock
Predrag Brajovic
not2old2rock
Predrag Brajovic
Eh, da je Zoran živ, pa da mu neko objasni razliku izmedju nacionalista i šovinista...

Не разумем?

Ne sumnjam.

Ах, то...
Дакле -- зајебанција.
А ја мислио да стварно имаш нешто да кажеш.
not2old2rock not2old2rock 12:42 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic
not2old2rock
Predrag Brajovic
not2old2rock
Predrag Brajovic
Eh, da je Zoran živ, pa da mu neko objasni razliku izmedju nacionalista i šovinista...

Не разумем?

Ne sumnjam.

Ах, то...
Дакле -- зајебанција.
А ја мислио да стварно имаш нешто да кажеш.


Ti bi baš da ti nacrtam razliku između nacionaliste i šoviniste? Nacionalista je covek koji voli svoju naciju i za razliku od šoviniste, postuje druge nacije.
blogovatelj blogovatelj 19:47 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Druze, sta da ti kazem, osim jednog velikog: HVALA.


Ikspirijens, prijatelju
Sad sam već u stanju da u mraku u retrovizoru prepoznam oblik farova Kraun Viktorije. Mada, ponekad imaju Dodževe, tako da ovo nije 100% sigurna metoda. Ali antene su garantovane. Obrati pažnju na antene od pandurskih auta kako stoje (mislim od pandurskih jasno obeleženih, neskrivenih) a tako isto stoje i na ovim što su maskirani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:32 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
Ikspirijens, prijatelju
Sad sam već u stanju da u mraku u retrovizoru prepoznam oblik farova Kraun Viktorije. Mada, ponekad imaju Dodževe, tako da ovo nije 100% sigurna metoda. Ali antene su garantovane. Obrati pažnju na antene od pandurskih auta kako stoje (mislim od pandurskih jasno obeleženih, neskrivenih) a tako isto stoje i na ovim što su maskirani.

Ужас како прогоне малог човека који се, прекорачењем брзине, само бори за своје парче слободе!

А кад те зауставе, је л' можеш, оно, да се договориш, да ти не пише казну, даш му десет марака да он и колега попију пиће или тако нешто? Ваљда су барем толико људи ти Канађани???

princi princi 20:57 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
Druze, sta da ti kazem, osim jednog velikog: HVALA.


Ikspirijens, prijatelju
Sad sam već u stanju da u mraku u retrovizoru prepoznam oblik farova Kraun Viktorije. Mada, ponekad imaju Dodževe, tako da ovo nije 100% sigurna metoda. Ali antene su garantovane. Obrati pažnju na antene od pandurskih auta kako stoje (mislim od pandurskih jasno obeleženih, neskrivenih) a tako isto stoje i na ovim što su maskirani.

Meni je, kad sam dosao u Kenjadu, potpuno odsustvo CCTVjeva sa puteva bio mali kulturni sok (posle sam provalio da ih imaju, ali ih ne koriste). Inace, nisam video razvijenu zemlju u kojoj se vozi losije od Kanade- voze k'o totalne dijabole (nije ni cudo, to sve ucilo da vozi po Ukrajini, Kini, Indiji, Iranu i Pakistanu). Ukrajinci mi, s njihovim zastavama, inace, ubedljivo najvise idu na racq.
mesan mesan 23:54 20.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

princi
Inace, nisam video razvijenu zemlju u kojoj se vozi losije od Kanade- voze k'o totalne dijabole (nije ni cudo, to sve ucilo da vozi po Ukrajini, Kini, Indiji, Iranu i Pakistanu).


Ja sam čupao kose zbog tzv. "Masshole"-ova, tj. nesrećnih vozača iz Masačusetsa i uopšte sa Istočne obale.

Zna se civilizovan sistem vožnje na autoputu, recimo na snazi u Nemačkoj: 1) Drži se što desnije trake (ne najdesnije ako je puna kamiona), 2) Sačekaj da se nabiješ nekom u dupe pre nego što kreneš da ga obilaziš, da bi obilazak što brže i odlučnije izveo, 3) Vrati se u što desniju traku.

E, a kod Mšupaka (zamislite 4 trake autoputa), pravila su, bez izuzetaka: 1) Ako si kamion, vozi nasumično u jednoj od tri desne trake, 2) Nipošto se ne uzubuđuj ako svi u trakama s tvoje desne strane voze brže od tebe i samo teraj napred, 3) Ako ti se učini da ćeš nekad u budućnosti obići vozilo ispred sebe, istog trena pređi u sledeću levu traku, naročito ako ideš samo 5km/h brže od njega, nipošto se ne vraćaj u njegovu traku i pod psihičkim pritiskom uspori da vozite paralelno.

Gomila idiota koji voze jedan uz drugog preko sve četiri trake kao babini zubi među kojima treba da radiš slalom. Naravno, svi drže 3 milje ispod granične brzine, a kad je uzbrdo dodatno uspore.

Grrrrrrr!!!!!

:)
princi princi 00:04 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Zna se civilizovan sistem vožnje na autoputu, recimo na snazi u Nemačkoj: 1) Drži se što desnije trake (ne najdesnije ako je puna kamiona), 2) Sačekaj da se nabiješ nekom u dupe pre nego što kreneš da ga obilaziš, da bi obilazak što brže i odlučnije izveo, 3) Vrati se u što desniju traku.

Zaboravi. Ovde je pravilo, sto brze i ne pustaj nikog ispred sebe. Agresivnije i tupavije vozace, bez ikakvog osecaja za neki tok saobracaja nisam video nego ovde u Kanadi. Nivo voznje je, po tupavoj i sirovoj agresivnosti, ravan onom u Srbiji. Mog ortaka s posla je baja prvo nabo na izlasku s autoputa, a onda ga, kad mu je ovaj trazio polisu, pokusao da gazi. Baja je neki Iranac, totalni divljak, posle smo ga nasli. Ni natives nisu mnogo bolji: bahati, sirovi, tailgateovanje je ovde pravilo. Kazu da je gore, na severu Ontarija, cista kaubojstina. U stvari, jedina stvar kojoj imaju da zahvale nisku smrtnost je sto svi voze traktore od kola.

Englezi, s druge strane, ubedljivo najbolji vozaci na svetu.

edit: da ne kazem kako je saobracaj kroz Toronto katastrofalno resen, pa tako imas velike, 80-tonce koji prolaze, maltene, kroz centar grada.
mesan mesan 00:28 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

princi
Agresivnije i tupavije vozace, bez ikakvog osecaja za neki tok saobracaja nisam video nego ovde u Kanadi.
...
Mog ortaka s posla je baja prvo nabo na izlasku s autoputa...


Nedavno me od Massholova štrecnuo neki niski auto, možda Porše beše, priključio se s desna i pravo krenuo da me iseče a skoro smo stajali paralelno. Ja zakočim i stisnem zube, valjda sam i trubu uspeo da šopim i on cimne kola nazad u svoju traku u poslednjem centimetru... Ali onda, cool kao krastavac, samo polako kroz spušteni prozor isturi svoju nabildovanu podlakticu sa široko raširena dva prsta u "peace". Pa kako čovek na njega da se naljuti!?

Inače Holandija mi je raj što se tiče uslova, prostrano, put kao ogledalo, ogromne table, oznake na vreme, jedino što gužva zna da bude nenormalna, kao gradska u BG samo na 120km/h, dok ne dobiješ "predah" u zastoju. A oni oguglali pa malo-malo telefoniraju usput, moraš ipak da paziš šta se dešava oko tebe...
princi princi 00:48 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Inače Holandija mi je raj što se tiče uslova, prostrano, put kao ogledalo, ogromne table, oznake na vreme, jedino što gužva zna da bude nenormalna, kao gradska u BG samo na 120km/h, dok ne dobiješ "predah" u zastoju.

Najvece ludilo za table je Australija. Ubedljivo najgore obelezena zemlja na svetu. Ja mislim da su gori od Indije.

Inace, jedina stvar koja me kod Engleza nervira je strah od tunela i mostova. Sine, kad ti zvekne ogranicenje od 30 ili 50 mph na ulasku u tunel, u onom Common Bellu na M25, na primer, sine, 5 traka, 50mph ogranicenje. Mnogo sam se straha nahvatao od tih kamerau UK.
blogovatelj blogovatelj 07:13 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

А кад те зауставе, је л' можеш, оно, да се договориш, да ти не пише казну, даш му десет марака да он и колега попију пиће или тако нешто? Ваљда су барем толико људи ти Канађани???


Ne moras cak ni da platis. Ako vozis desetak kilometara brze od limita, sledi opomena, nema kazna.
Mene pre par nedelja zaustavio i rekao da mi suvozacko svetlo ne radi. Nista kazna.
Na drugi zuti karton sleduje lupanje po dzepu.
Mozes da se izjasnis kao "guilty with explanation" i odes na sud. Sudiji za prekrsaje da objasnis taj explanation, pa ti smanje kaznu, tj kolicinu para koju placas, pod uslovom da ti je prvi put u poslednje tri godine.
Jedino su nemilosrdni kad vozis pijan. Tu zakivaju bez oprosta.
blogovatelj blogovatelj 07:16 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

potpuno odsustvo CCTVjeva sa puteva bio mali kulturni sok (posle sam provalio da ih imaju, ali ih ne koriste)


Ja znam samo za jednu koja radi. U Vaterlou, na University i King St. Pored je i univerzitet i osnovna skola.

Inace, nisam video razvijenu zemlju u kojoj se vozi losije od Kanade


Ovo sam ti vec ranije rekao. U pravu si, ali to je samo za GTA. Veruj mi da je u Kicineru milina voziti, ne zezam se. Svaki, ali svaki put na cetrstokecu kad krenem za Toronto, kako prodjem Milton, pocinje divljanje, kao da ih je neko spricao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
Nego ti lepo Brajoviću zovi muriju kad vidiš onog što vozi ljude u prikolici na autoputu, a ti Gedžo zapiši registraciju Beograđanina koji istovaruje šut po Šumadiji, pa zovi muriju. Ja drugačije ne vidim kako da problem rešite.

Дакле, 15. октобра одмах сам послао пријаву на следеће адресе: 'info.saobracaj@beograd.gov.rs'; 'info@mup.gov.rs'; sandra.pantelic@beograd.gov.rs''infocentar@gradskacistoca.rs'
а два дана касније и на још три:
'beoinfo@beograd.gov.rs' 'redakcija@blic.rs'; 'redakcija@kurir-info.rs'

Управо сам добио једини одговор, а он је блесав да блесавији не може бити:

Поштовани,

Поводом дописа који сте нам упутили обавештавамо Вас да су радници ЈКП „Градска чистоћа“ са фотографија које сте нам доставили упућени на хитну интервенцију уклањања смећа са саобраћајнице које је угрожавало безбедност саобраћаја, а по налогу Саобраћајне полиције. Како је наведена ситуација захтевала хитну реакцију због угрожености учесника у саобраћају, радници су транспортовани са, у том тренутку, расположивим возилом.

Надамо се разумевању.

С поштовањем,

ЈКП "ГРАДСКА ЧИСТОЋА"
СЛУЖБА ЗА ИНФОРМИСАЊЕ И МАРКЕТИНГ
Мије Ковачевића бр.4, 11000 Београд
тел. 011 3314-000
www.gradskacistoca.rs
blogovatelj blogovatelj 10:08 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Поводом дописа који сте нам упутили обавештавамо Вас да су радници ЈКП „Градска чистоћа“ са фотографија које сте нам доставили упућени на хитну интервенцију уклањања смећа са саобраћајнице које је угрожавало безбедност саобраћаја, а по налогу Саобраћајне полиције. Како је наведена ситуација захтевала хитну реакцију због угрожености учесника у саобраћају, радници су транспортовани са, у том тренутку, расположивим возилом.


Sad ih lepo pitaj koja je to policija dala nalog. Ćeraj se sa njima, ali nikako kao Krugolina ne shvataj to ozbiljno, nego samo kroz zajebanciju, jer je iz ovoga već očigledno da nisu normalni. Jal Gradska čistoća, jal policija, ako im je stvarno dala amin da se ovako voze.
I pošalji sve Kuriru i ostalim tabloidima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:59 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

blogovatelj
Поводом дописа који сте нам упутили обавештавамо Вас да су радници ЈКП „Градска чистоћа“ са фотографија које сте нам доставили упућени на хитну интервенцију уклањања смећа са саобраћајнице које је угрожавало безбедност саобраћаја, а по налогу Саобраћајне полиције. Како је наведена ситуација захтевала хитну реакцију због угрожености учесника у саобраћају, радници су транспортовани са, у том тренутку, расположивим возилом.


Sad ih lepo pitaj koja je to policija dala nalog. Ćeraj se sa njima, ali nikako kao Krugolina ne shvataj to ozbiljno, nego samo kroz zajebanciju, jer je iz ovoga već očigledno da nisu normalni. Jal Gradska čistoća, jal policija, ako im je stvarno dala amin da se ovako voze.
I pošalji sve Kuriru i ostalim tabloidima.

Да, стварно нису нормални.
Овако блесаве изговоре није ми син ни у петом разреду давао, већ је тада од овога био паметнији. Пази, послала их Саобраћајна полиција, да изгину?!

Послао Куриру, не знам да ли су објавили...
Послао сам одмах, пре него што сам овде било шта и био написао.
gedza.73 gedza.73 19:44 21.10.2014

Re: Pozzzzzz svima

Predrag Brajovic
Послао сам одмах, пре него што сам овде било шта и био написао.




Najebo si. Aj' što ti znaju IP adresu nego i znaju kako se zoveš.

Moj otac se i dalje nervira, pokušava da se raspravlja sa sistemom, ja sve manje volje imam.
Gledam da napravimo neki svoj kutak (kao Sendi onaj stakleni balon na dnu mora)
i da njega uredimo što lepše možemo.

Uz to pokušavam neke prisnije kontakte sa ljudima smanjim na što moguću manju meru.

princi princi 14:59 19.10.2014

Odbrambeni

mehanizmi. Pored cetiri koja se pominju u tekstu postoji jos jedan, nesto skorijeg datuma: (pseudo)urbana permeabilnost, sindrom Joe Bucka iz Midnight Cowboya: izgledaj kako ocekuju da izgledas, radi kako ocekuju da radis, pricaj kako ocekuju da pricas, praveci povremeno outrageous hedgehog statemente u zelji da te drugi vide kao nekakvu elitu.
mesan mesan 16:34 19.10.2014

Bitno i komentar

Svima ovde koji su se upustili u raspravu o značenjima rači "peder":

Izjava AV: "Zašto mislite da je neko odjednom odlučio da viče: Vučiću homoseksualče? Biće da ih je neko organizovao."

LINK

Pretraživao sam, ali svaki video te izjave (koje se jasno sećam) deluje uklonjeno, barem sa Jutjuba.

Ovde je nedvosmisleno da je AV uvređen izjavom "peder"="homoseksualac". Koliko je realno misliti da Stefanović i slični to tumače drugačije?


Drugo, gdine Jaril, ja bih preporučio da u uvodu teksta date citat izjava "brutalca" i Stefanovića, da bi kontekst vašeg odličnog teksta bio odmah jasan. Blog bi onda ostao relevantan i kad utihne dnevnopolitička pažnja.
Jaril Jaril 09:26 20.10.2014

Re: Bitno i komentar

ja bih preporučio da u uvodu teksta date citat izjava "brutalca" i Stefanovića, da bi kontekst vašeg odličnog teksta bio odmah jasan. Blog bi onda ostao relevantan i kad utihne dnevnopolitička pažnja.


Изјава "бруталца" је мање важна, јер је то изјава неког аутсајдера са тежином доскочице. Више је важна реакција ауторитета јер она има моралну тежину, па сам зато само њу ставио у прву реченицу.

Хвала за похвалу тексту.
mesan mesan 02:42 21.10.2014

Re: Bitno i komentar

Razumem ja tebe, ali...

Jaril

Изјава "бруталца" је мање важна, јер је то изјава неког аутсајдера са тежином доскочице.


...doskočica je da je AV nizak, lažov, izdajica, peder, homoseksualac...?


Више је важна реакција ауторитета јер она има моралну тежину, па сам зато само њу ставио у прву реченицу.


...a ta reakcija je da si ti brutalna uvreda zato što si nizak, izdajica, muzičar, homoseksualac, bloger...?

Kad neko van manje zajednice bloga naiđe na ovaj tekst nema pojma o čemu se radi, samo toliko htedoh reći. Ali naravno tvoj izbor šta i kome pišeš :)



Хвала за похвалу тексту.


Pa šta ću kad su me učili da govorim istinito :)
princi princi 18:08 19.10.2014

Kacio sam vec, ali nije zgoreg

ovaj grafik. Kako je za nekih 30-ak godina u ultrakonzevativnoj USA popular approval za same sex marriages dosao sa manje od 20% na danasnjih 75% i 80% (60-tih, u vreme sveopsteg seksualnog 'oslobadjanja', issue nije bio ni na radaru)? Ocigledno ne kroz institucije i politicare, jer grafik jasno pokazuje da zakonodavstvo i legislativa laguje za javnim mnjenjem. Odgovor: kroz popularnu kulturu. Filmovi, sitcomi (Will & Grace, Modern family), muzika, pozorisne predstave, knjige su znacajno priblizile 'gay' populaciju siroj naciji, i nacija je shvatila biti peder ne znaci biti cudak, weirdo, vec da je to opredeljenje, zivotni izbor kao i sve drugo. Autori tih emisija su socially conscious, imaju taj neophodni minimum drustvene svesti, odgovornosti, sto bi rekli drugovi komunisti.

Zasto je tako nesto nemoguce u Srbiji? Zato sto se autori serija, scenaristi, pisci, muzicari, pesnici regrutuju iz sloja vecito gladnih ljudi, koji uglavnom gledaju kako da sto brze okrenu kintu. Drustvena savest je njima nesto sto je zadnje na pameti (osim ako nije u pitanju pljuvanje po populaciji, ili diskusija o velicini drzavne penzije). Integrisanje 'gay' populacije, ili neke druge (muslimana, na primer, ili Siptara, koliko do juce) njima nije ni na radaru. Optereceni tim svojim licnim gladima, percepcijom sveta u kojoj "postoji samo ono za sta znam", ti ljudi, mahom vrlo narcisoidni i preoptereceni sopstvenim egom (koji je, mahom, u totalnom raskoraku sa doprinosom ili znacajem pojedinca), nemaju ali nikakvu svest o drustvenom znacaju onoga sto stvaraju, cak i ako je to totalno komercijalno i marketinski orijentisano. Okreni, obrni, sve se svodi na ekonomiju i klasno podrijetlo.

Znaci, jedan 'Bolji zivot' sa pozitivnim gej karakterom bi za pedersku stvar u Srbiji ucinio mnogo vise od bilo koje parade, zakonskog ili podzakonskog akta, ili jos jedne besmislene internet diskusije.
mesan mesan 18:23 19.10.2014

Re: Kacio sam vec, ali nije zgoreg

princi
ovaj grafik. Kako je za nekih 30-ak godina u ultrakonzevativnoj USA popular approval za same sex marriages dosao sa manje od 20% na danasnjih 75% i 80% (60-tih, u vreme sveopsteg seksualnog 'oslobadjanja', issue nije bio ni na radaru)? Ocigledno ne kroz institucije i politicare, jer grafik jasno pokazuje da zakonodavstvo i legislativa laguje za javnim mnjenjem. Odgovor: kroz popularnu kulturu. Filmovi, sitcomi (Will & Grace, Modern family), muzika, pozorisne predstave, knjige su znacajno priblizile 'gay' populaciju siroj naciji, i nacija je shvatila biti peder ne znaci biti cudak, weirdo, vec da je to opredeljenje, zivotni izbor kao i sve drugo. Autori tih emisija su socially conscious, imaju taj neophodni minimum drustvene svesti, odgovornosti, sto bi rekli drugovi komunisti.

Zasto je tako nesto nemoguce u Srbiji? Zato sto se autori serija, scenaristi, pisci, muzicari, pesnici regrutuju iz sloja vecito gladnih ljudi, koji uglavnom gledaju kako da sto brze okrenu kintu. Drustvena savest je njima nesto sto je zadnje na pameti (osim ako nije u pitanju pljuvanje po populaciji, ili diskusija o velicini drzavne penzije). Integrisanje 'gay' populacije, ili neke druge (muslimana, na primer, ili Siptara, koliko do juce) njima nije ni na radaru. Optereceni tim svojim licnim gladima, percepcijom sveta u kojoj "postoji samo ono za sta znam", ti ljudi, mahom vrlo narcisoidni i preoptereceni sopstvenim egom (koji je, mahom, u totalnom raskoraku sa doprinosom ili znacajem pojedinca), nemaju ali nikakvu svest o drustvenom znacaju onoga sto stvaraju, cak i ako je to totalno komercijalno i marketinski orijentisano. Okreni, obrni, sve se svodi na ekonomiju i klasno podrijetlo.

Znaci, jedan 'Bolji zivot' sa pozitivnim gej karakterom bi za pedersku stvar u Srbiji ucinio mnogo vise od bilo koje parade, zakonskog ili podzakonskog akta, ili jos jedne besmislene internet diskusije.


Grafik izgleda kao XKCD, ako jeste valjalo bi citirati pravilno, naročito jer ima odličnih infografika na druge teme.

Pošto je komentar inače interesantan, valjalo bi da pojasnite:

...biti peder ne znaci biti cudak, weirdo, vec da je to opredeljenje, zivotni izbor kao i sve drugo.


Nadam se da tu govorite o nekakvom izboru da se sopstvena homoseksulanost ispolji javno i postane u potpunosti deo života, a ne o nekom "izboru" da čoveka privlači isti pol?
princi princi 19:39 19.10.2014

Re: Kacio sam vec, ali nije zgoreg

Nadam se da tu govorite o nekakvom izboru da se sopstvena homoseksulanost ispolji javno i postane u potpunosti deo života, a ne o nekom "izboru" da čoveka privlači isti pol?

Ne. Sustina komentara cak i nije u homoseksualcima, nego u drustvenoj odgovornosti pojedinaca koji rade u medijima. U Srbiji se sveopsti amaterizam, neodgovornost toliko zapatio da cak ni oni koji su nekad bili vlast ne osecaju nikakvu odgovornost za moralnu i ekonomsku pustos koju su ostavili iza sebe i stravican nazadak koji je Srbija dozivela, pre svega u nekom domenu standarda, nacina na koji se radi i sl (sve to zamotavajuci u evropski put Srbije). I ne samo to, oni se osecaju pozvanim da drugima dele lekcije za svasta, smisljaju strategije, sad, da li za nove vlastodrsce, da li za svoje stare drugare, to nije bas ni jasno, a ni preterano vazno. Po meni, samo pokazuje dubinu deluzije u kojoj zive (videti, na primer, pod rubrikom Krstic & jarani, a na ovom blogu).

Grafik, ne znam ni da li je vazno, je iz Voxa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana