Kultura| Roditeljstvo

Beolab trenira strogoću

uros_vozdovac RSS / 07.06.2015. u 17:55

Zanimljiv razvoj situacije, javio mi se BeoLab koji tvrdi da nije njihov portir u pitanju, e sad ... Čak i nije njihov ulaz na slici (ulaz je u stambenu zgradu) a njihova su vrata pored.

Dakle ko je portir, i zašto spominje BeoLab?

Stay tuned, obećava zabavu :)

 

Uskoro, Kaja moja, puni 6 godina. Nedelja je danas bila baš topla u Beogradu smislimo mi da provedemo dan napolju. Sjajno.

Đavo ne spava ni u ovako lep dan, poslom nekim svratimo do Resavske obavimo na brzaka šta se ima obaviti, pa se mislimo naš je Karađorđev...

Obavimo poslić, glatko i brzo, kako i treba, a i red nalaže kupimo sladoled detetu da se počastimo. Ne voli dete da hoda i jede, odlično, sednemo na stepenik nekog ulaza u poslovnu zgradu, em hladovina em na miru da pojede, pa neće park da pobegne. 

Iz ulaza izlazi sedovečni čovek, sav usplahiren i naređuje detetu da ustane sa stepenika i skoloni se. Kaže otprilike ovako:

"Ovde je sedište firme "BeoLab" a oni ne vole, pa su zabranili da se sedi na stepenicama" 

 

 

 

 

 

Kako sam lepo vaspitan čovek, ne svađam se sa portirima a ni uvaženom laboratorijom, čak i kad nisu u pravu jer je u pitanju javna površina odemo dete i ja poraženi u naš park.

Ostaje nekoliko pitanja:

1. Šta BeoLab ima protiv šestogodišnjaka koji jedu sladoled?

2. Šta apoteka BENU (dele čuvara) ima prrotiv šestogodišnjaka koji jedu sladoled

3. Hoće li ikad taj zakon o privatnom paraobezbeđenju da znamo na čemu smo

4. Šta može uopšte da znači "ne vole da im se sedi na stepenicama"

p.s. ovo je ta apoteka

 

 

 

 

 

Korisni linkovi:

BeoLab 

Apoteka izuzetno nadahnutog imena BENU

 

Atačmenti



Komentari (303)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 04:56 08.06.2015

Sine, posle ovog bloga očekujem one

čiče da počnu da pišu blogove kad im zamene kateter
tess tess 05:59 08.06.2015

katastrofa

Od juče mi enigma:

1. Zašto bi dijete bilo na stepeniku nepoznate zgrade?

a) pozlilo mu od vrućine.
b) bio je umoran.
c) eto tako, došlo mu.
d) ne voli da hoda i jede sladoled (ne bi mi pao na pamet ovaj razlog).

2. Kakva je poenta bloga?

a) ima i tih čuvara, nedeljom u podne, u nepoznatim zgradama?
b) svijet je pun nepravde.
c) bojkot proizvoda.
d) par Molotovljevih koktela bi ih naučili pameti.

- i šta je sledeće? Slika dečkića koji se potukao sa tvojim sinom ispred škole i familije mu. -evo vidite kakvi su to ljudi.

I dalje ne shvatam: zašto bi moje, tvoje ili bilo čije dijete lješkarilo na stepenik tako neke zgrade, u metropoli, pazi, niste vi u palanci gdje svako svakog poznaje ali i tamo ti je blizu tvoja zgrada (jedna od 4-5), ili bi se zaustavio, gdje neko već sjedi, ne bi li popričali o tim nepravdama među ljudima.

Ovo je sve tako nerazumno i sujetno, pazi molim te "šestogodišnjaka otjerao čiča sa stepeništa".- ovo je za naslovne strane.

-sjetim se, nas su polijevali vodom.
-il igrali smo se na travnjaku kraj zgrade iz koje je žena bacala na nas i štipaljke i kletve. -mislim da nas, sad tek, te kletve stižu.

Ali to nije bitno, nego ti i ovog čovjeka dovodiš u nezgodnu situaciju. Maltene si ga ocinkario, jer: ne bi vas otjerao da mu šefovi nisu takvi zlotvori. Ccc..

I ne nalaziš da je pametnije reći djetetu: ne zadržavaj se na tim stepenicima. Nije pametno. Bez obzira bilo negativaca iz firme il samo prolazio nervozan dasa koji živi u toj zgradi.

Ili da ga sledeći put odvedeš u slastičarnu? Ako već znaš da on samo sjedeći jede sladoled.
Ili da on ostane kući, u hladovini, dok ti skočiš lagano po taj sladoled.
Ili da ovaj dasa od 100kg, što se ponudio da: ode i on tamo i jede sladoled- i prebije starčića što ga ometa i direktora firme- da je to ono što želiš objasniti djetetu?

Sve je tako nerazumno i patetično, da ti je najbolje da il obrišeš blog il tužiš te ljude za nanošenje boli, čega već, i tako uzmeš stvar (pravdu) u svoje ruke..
I nađeš se na naslovnim stranama.

Toliko.
uros_vozdovac uros_vozdovac 06:57 08.06.2015

Re: katastrofa

tess


Sve je tako nerazumno i patetično, da ti je najbolje da il obrišeš blog il tužiš te ljude za nanošenje boli, čega već, i tako uzmeš stvar (pravdu) u svoje ruke..
I nađeš se na naslovnim stranama.

Toliko.


Pa vidi Blog je lični dnevnik, pišem ono što mi se dešava. A to je moja sloboda. Kao što ti imaš slobodu da pišeš šta želiš u komentarima. I potpuno smo u stanju da koegzistiramo.
Da brišem - ne mogu. Ne zato što sam nešto posebno tvrdoglav nego zato što bi brisanje pobrisao i komentare, pa i ovaj tvoj. A ko sam ja da brišem nešto što je neko drugi poželeo da napiše, da stajem na put njegovoj slobodi - neću.
tess tess 07:49 08.06.2015

Re: katastrofa

da stajem na put njegovoj slobodi - neću.

Šta je sad sa tim brisanjem?

Razlijeva se sujeta po blogu, kao istopljen sladoled po stepeniku.

Ne briši ništa- tuži ih, tvrdoglavo i herojski.

I da li je tebe čovjek, sa slike, na neki način ponizio pred sinom? A, oni, šestogodišnjaci, inače kapiraju te mužjačke odnose, u tom dobu?

I, ne nalaziš da nije pametno okupirati stepenike nepoznatih zgrada, i dalje? Bile to: ambasade, Simens, bolnice, zgrada pod zaštitom države, il zgrada krimosa, ili zgrada puna narkomana, ili evo neka u Beču gastarbajterska.

-sad se sjetih da je iz moje zgrade, jedna, sjajna žena, bacila televizor van, sa drugog sprata. Iznervirala se. -ali to je Bosna.

Ti ne nalaziš da je sve to sa tim stepenicima, haustorima, ulicama, tuđim vlasništvom, da su ti reoni (i obilježavanje istih) neka polazna tačka u preživljavanju? Učenju kako da se čuva?

Pa da: ne sjedi po stepenicima nepoznatih zgrada, da ne zalazi u haustore, da ne vjeruje nepoznatim ljudima, etc..

Nego: sine, imaš ti pravo- a država nam je pravna jer sam ti ja i babo i stric- ništa ne brini, tata će na blogu kao siledžija da se iživljava na penzioneru koji radi nedeljom, čuva firmu buržuja..
(pazi, pristojan si i iz tog razloga se nisi raspravljao sa penzionerom, al si zato čovjeka ovako javno izložio, m?- da je moj otac ne bi se ti dobro proveo, tako koegzistentan. I, zašto ne nađeš sliku direktora firme i postaviš?)

Vidi:

1. Čovjek stariji od tebe, kojeg si i uslikao.
2. Firma, zatvorena.

- mislim, danas je ponedeljak, idi tamo i pitaj što ti dijete ne može sjediti na stepenicima i koji su oni k.?

I javi šta je bilo.

Atomski mrav Atomski mrav 08:25 08.06.2015

Re: katastrofa

I da li je tebe čovjek, sa slike, na neki način ponizio pred sinom?


Uskoro, Kaja moja, puni 6 godina.
mirelarado mirelarado 08:39 08.06.2015

Re: katastrofa

Atomski mrav
I da li je tebe čovjek, sa slike, na neki način ponizio pred sinom?


Uskoro, Kaja moja, puni 6 godina.


Ко ће још да чита Урошев текст, кад може лепо да се улети у фајт и пљувачину, све са становишта моралних и власничких громада?

Него, подсетио ме овај текст на једну омању дрвену клупу коју је на Студентски трг поставио - прикуцао за зграду онај набуџени хотел Square Nine. Изнад клупе закуцана и табла на којој пише: "Само за госте хотела". Живо ме занима да ли је власник купио и то парче улице испред свог хотела, те да ли ће у будућности забранити или наплаћивати пролаз туда...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:54 08.06.2015

Re: katastrofa

Без деце и кучића:


Приватна клупа:
mirelarado mirelarado 08:59 08.06.2015

Re: katastrofa

Да, супер је то. Носим се мишљу да набавим једну лепу клупу, да је поставим у омиљеном кутку мог завичајног Калиша и да окачим таблу: Само за Мирелу и њене госте.

Atomski mrav Atomski mrav 09:00 08.06.2015

Re: katastrofa

Jel' to i privatni park?

Ako ništa, ptice će da useru i ovu privatnu kao i ostale, zajedničke/javne klupe... ili su možda zaposlili nekog čiču sa lovačkom puškom da brani klupu od napada iz vazduha?
mirelarado mirelarado 09:04 08.06.2015

Re: katastrofa

Jel' to i privatni park?


Ова коју сам ја навела није у парку, већ на улици, на Студентском тргу. Занимљиво да није усликана ни на једној фотки хотела...
tess tess 09:14 08.06.2015

Re: katastrofa

кад може лепо да се улети у фајт и пљувачину

A, da ti s Princijem, imperijalistom, pretabiriš, na ovo jutro, o onim radničkim naseljima Rakovice oko Milana?

Nisam ti ja za fajt, mislim jesam, ali ne s tobom.

Pa hajde budi dobra, kao što si moralna, po tim gondolama (što bi rekao Kišon, da parafraziram: pristojnom čovjeku, koji drži do sebe, i, nije udobno među jastucima, dok gleda u leđa onog koji vesla), i odjebi: malo.
tess tess 09:20 08.06.2015

Re: katastrofa

Uskoro, Kaja moja, puni 6 godina.

Dobro, moja greška. Ne mijenja stvarno stanje na terenu i da je poveo sestričnu od kuma.

Ionako: čitam samo blog a komentare ne, ili obratno, komentare a blog ne.
Sad sam, površno, pročitala samo blog. Ili ima još nešto, između redova, na šta bi mi vi ljudski mogli ukazati?
mirelarado mirelarado 09:21 08.06.2015

Re: katastrofa

tess
кад може лепо да се улети у фајт и пљувачину

A, da ti s Princijem, imperijalistom, pretabiriš, na ovo jutro, o onim radničkim naseljima Rakovice oko Milana?

Nisam ti ja za fajt, mislim jesam, ali ne s tobom.

Pa hajde budi dobra, kao što si moralna, po tim gondolama (što bi rekao Kišon, da parafraziram: pristojnom čovjeku, koji drži do sebe, i, nije udobno među jastucima, dok gleda u leđa onog koji vesla", i odjebi: malo.


Ах, то је твој начин да се извиниш Урошу што ниси прочитала текст? Ја нисам ни за какав фајт, сматрам то јаловим пиљарисањем. А саговорнике/фајтере можеш да бираш или одјебаваш у својој личној/приватној преписци и разговорима, не и на блогу. Жао ми је ако то ниси схватила.

Узгред, радничка насеља око Милана подсећају на Раковицу, можда мало умивенију и комфорнију, али једнако сиву и монотону.
niccolo niccolo 09:27 08.06.2015

Re: katastrofa

Само за Мирелу и њене госте

Jel ćeš i mene da zoveš?
Atomski mrav Atomski mrav 09:30 08.06.2015

Re: katastrofa

Ionako: čitam samo blog a komentare ne, ili obratno, komentare a blog ne.
Sad sam, površno, pročitala samo blog. Ili ima još nešto, između redova, na šta bi mi vi ljudski mogli ukazati?

Ništa. Pisanje iscrpnih komentara nakon površnog čitanja bloga je ovde ionako omiljen modus operandi.
mirelarado mirelarado 09:35 08.06.2015

Re: katastrofa

niccolo
Само за Мирелу и њене госте

Jel ćeš i mene da zoveš?


Подразумева се да су колеге блогери добродошли. Могу да поведу и децу (чак и са кокицама, сладоледом, итд... : )

angie01 angie01 10:12 08.06.2015

Re: katastrofa

I, ne nalaziš da nije pametno okupirati stepenike nepoznatih zgrada, i dalje? Bile to: ambasade, Simens, bolnice, zgrada pod zaštitom države, il zgrada krimosa, ili zgrada puna narkomana, ili evo neka u Beču gastarbajterska.


o majn got, da odheklas dva ovolika carasava, manje vise na slobodnu temu, jer si mu ga dala/o na sirenju nepostojece dramatike, namere i krivice, ez juzuel, to valjda smatras nekim super kvalitettom i da si extra, vrag bi znao, al zvuci prilicno sumanuto u odnosu na izlozen slucaj, gde jedna mala devocica u nedelju, setajuci sa tatom, sedne na stepenik neke zgrade u prolazu, da pojede sladoled,....mogla je da samo stoji, npr, nije to zabranjena zona, mozda su zajedno nekog cekali da sidje,...

...sram vas bilo, na sta ste sve spremni da obarate ruku,...pa u Kanadi, npr, gde je to vlasnistvo mnogo jasnije definisano i sta ko i kako sme, niko ne bi oterao dete sa sladelodem ispred svoje kuce, jer je zastalo da ga pojede.
tess tess 11:07 08.06.2015

Re: katastrofa

o majn got, da odheklas dva ovolika carasava,

Angie, ne uzrujavaj se.

I šta ti je oko ovih mojih čaršafa, bijelih, redovno? -ako malo bolje pogledaš i ne pišem toliko puno koliko fabulu razudim. U par rundi jedan komentar. Vrag sam, d'izvineš, i dobro izgledam.

Onomad rekoh kako nije pristojno da ti zamjere nepismenost, a ti sad (i po ko zna koji put) meni zamjeriš dužinu mojih komentara. Korektno, nema šta.

Što da me bude sramota? Čega, pobogu? Samo što sam mislila da se radi o sinu, kad, ti si ćeri tatin sin. To? I kad malo bolje razmislim, tek sa ćerkom bi trebao biti obazriviji, uzmi je u ruke i ponesi, ne hvataj se za gušu po stepenicima. Al kad još malo bolje razmislim, svi su muškarci takvi, nije to do njega, taj neki dio emocija, očinskih- za rest nemam opravdanje.

Ne znam kako je u Kanadi, pazi, ne znam ni kako je u Beču, nisam imala tih iskustava. Ne zadržavam se pred tuđim zgradama, kućama, ne bi mi bilo strašno ni da mi kažu da produžim dalje.-ok, šta je tu je, idemo dalje.

I da, ne bih slikala penzionere koji izvršavaju nečija naređenja, ne bih slikala firmu u nedelju, ponajmanje bi se pekmezila s vama pravednicima po blogu, ali ne kažem da ne bih- i kad bi mi se desilo da me neko makne sa stepenika (ne moje dijete, ne patetišite, on je taj koji odgovara i za nju i za sebe)- možda danas otišla kod njih da ih pitam kakav im je to zakon, kažem: možda.
angie01 angie01 11:37 08.06.2015

Re: katastrofa

Angie, ne uzrujavaj se.


ne uzrujavam se i
Vrag sam, d'izvineš, i dobro izgledam.
ovaj detalj bi mi se samo mogao dopasti, al bojim se da nije to u pitanju.

nesto mi mis preskace, pa ne mogu bas da kopiram, a i tastatura mi je vise puta zalivena sokovima i namrvljena hranom- ovaj mali sto je svoju vec shebo, pa preso i na moju-pa mogu samo ovako, bez da seckam na rezance,

prvo, ne reagujem ja na tebe uvek, manje vise preskacem,
jer si fejk i po niku i po tome sto forsirano, pa samim tim i nekozistentno u stilu, pises neke nebuloze, kao da prvo dunes koju-sto ne zameram- i onda vrtis neku papazjaniju nafilovanu svime cega se u tom trenutku setis- samo je glavno da je kontra i u sreh, k'o performans, samo los.

nekad mi zabavno, pa onda ti reknem koju,
al bez neke zle namere, ni ne mislim da je ovo bogznakoliko ozbiljna rabota.

nekako mi ovde gadna ta intonacija, a o tudjem malom detetu se radi- vazi svako ima pravo da kaze razlicito misljenje, al mi ta intonacija ovde para usi,

dok u nekom licnom slucaju, stvari bi, sa sve intonacijom bile sasvim drugacije.


a ono, sasvim obicna bezazlena scena, nedelja, sunce, setnja sa tatom, sladoled i stepeniste na ulici na koje je mala devojcica sela na pet minuta- bas uznemirujuci i nedopustiv prizor,....neverovatna besprizornost koja je ponukala pucanstvo da upotrebi ovoliko pravednickih reci.


tess tess 12:46 08.06.2015

Re: katastrofa

kao da prvo dunes koju-sto ne zameram

:)
angie01 angie01 13:02 08.06.2015

Re: katastrofa

tess
kao da prvo dunes koju-sto ne zameram

:)


...a i ijekavica ti se izgubi u dimu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:11 08.06.2015

Re: katastrofa

mirelarado

Nego, podsetio me ovaj tekst na jednu omanju drvenu klupu koju je na Studentski trg postavio - prikucao za zgradu onaj nabudženi hotel Square Nine. Iznad klupe zakucana i tabla na kojoj piše: "Samo za goste hotela". Živo me zanima da li je vlasnik kupio i to parče ulice ispred svog hotela, te da li će u budućnosti zabraniti ili naplaćivati prolaz tuda...


Misliš, kao kada kafić postavi stolove klupe i stolice u baštu na trotoariu ispred lokala, i uredno plaća zakupninu i takse? Sedni lepo, pa pozovi policiju kada ti objasne da je to samo za goste kafića.

Pa ako ti ta klupa toliko smeta, a baš znaš da nije po zakonu postavljena klupa, eno ti opština pa piši žalbu za bespravno zauzimanje javne površine. ALi ne, lakše je po blogu udariti pljuvačinu po mrskim nabudženim hotelima što otimaju sirotinji raji pravo da sedi po besplatnim klupama..
mirelarado mirelarado 19:24 08.06.2015

Re: katastrofa

Dont Fear The Reaper
mirelarado

Nego, podsetio me ovaj tekst na jednu omanju drvenu klupu koju je na Studentski trg postavio - prikucao za zgradu onaj nabudženi hotel Square Nine. Iznad klupe zakucana i tabla na kojoj piše: "Samo za goste hotela". Živo me zanima da li je vlasnik kupio i to parče ulice ispred svog hotela, te da li će u budućnosti zabraniti ili naplaćivati prolaz tuda...


Misliš, kao kada kafić postavi stolove klupe i stolice u baštu na trotoariu ispred lokala, i uredno plaća zakupninu i takse? Sedni lepo, pa pozovi policiju kada ti objasne da je to samo za goste kafića.

Pa ako ti ta klupa toliko smeta, a baš znaš da nije po zakonu postavljena klupa, eno ti opština pa piši žalbu za bespravno zauzimanje javne površine. ALi ne, lakše je po blogu udariti pljuvačinu po mrskim nabudženim hotelima što otimaju sirotinji raji pravo da sedi po besplatnim klupama..


Е, нека си ти мени очитао буквицу. То ја свакако из зависти према хотелијерима. Нема ту баште, нити ресторана. То је само обичан тротоар. Засметао ми је тупави џукачки натпис, то је све. Хотел је ружњикава монтажна грађевина, "украшена" пластичним шимширима. Фали још и натпис да су те саксијице само за очи гостију хотела. Мислим, 'оћеш хотелску ексклузиву насред невеликог тротоара? Дивно, али је онда резултат џиберлук. И не очекујем да ће се било ко податресати што је мени то ружно

О томе шта је овде све могуће да за некога буде "по закону" боље да не начињемо причу.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 08.06.2015

Re: katastrofa

ne hvataj se za gušu po stepenicima. Al kad još malo bolje razmislim, svi su muškarci takvi


Kakvi?
Takvi da se pred svojom malom decom tuku i svađaju sa kojekakvima?

Ajd ti ipak pročitaj blog, nije predug.
Piše tamo i

ne svađam se sa portirima a ni uvaženom laboratorijom,.......... odemo dete i ja poraženi u naš park.


Strast za blogfajtom je lepa stvar, ali treba se i za njega koliko toliko pripremiti, makar pročitati, jer vidi šta ti se dogodi kad uletiš na slepo.
Prvo moraš da se vadiš što si omašila pol deteta iako piše u prvoj rečenici a ima i kasnije, u komentarima, pa sad moraš, ili bi makar bilo fer, da se vadiš i za ovo.

Pazi sledeći put.
ivana23 ivana23 23:13 08.06.2015

Re: katastrofa

Фали још и натпис да су те саксијице само за очи гостију хотела. Мислим, 'оћеш хотелску ексклузиву насред невеликог тротоара? Дивно, али је онда резултат џиберлук. И не очекујем да ће се било ко потресати што је мени то ружно.


highshalfbooze highshalfbooze 09:24 09.06.2015

Re: katastrofa

Predrag Brajovic
Без деце и кучића:


Приватна клупа:


Kako si ti zapravo, pored sve materijalne imovine, jedan siromašan čovek.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:39 09.06.2015

Re: katastrofa

highshalfbooze
Kako si ti zapravo, pored sve materijalne imovine, jedan siromašan čovek.

:))))))))))))
angie01 angie01 13:18 09.06.2015

Re: katastrofa

Kako si ti zapravo, pored sve materijalne imovine, jedan siromašan čovek.


meni deluje da je Brajovic u poslednje vreme, ovde organizovao neki performans i da je ovo sve, ekspiriment u blogovanju, naprosto verujem da je on drugaciji covek, da ni on ne bi terao devocicu i sve to, nego sada tera neki princip iz zahebancije.


u kaficu u kome ja pijem kafu, svakoga dana ulaze klinci i traze vodu, idu u klonju, peru ruke, i uzimaju kesisce secera- koji im je valjda pao od silne jurnjave- i konobari ih sve vise nego ljubazno pustaju, ono, deca iz kraja, komsije,...jednom je dosao neki novi menadzer u lokal, picnut, napucan, sve organizovao i kontrolise, promocije, ponuda, ovo/ono i bio jednom pre podne kada i ja i ladno oterao neke klince koji su nauceni, samo usli i krenuli ka wc-u, ovi mali u cudu, kao, ko si ti, pa mi smo ovde kod kuce, konobari se postideli, jer su im vodu uvek sipali u case i posluzivali ih tako,...elem, odu deca pokunjena i zbunjena, bude tu malo zagusljivo od iznenadnog smrada u atmosferi, al je menadzer- koji je inace prema svim gostima-domaca klijentela iz kraja i po neki stranac koji tu zivi- bio extra ljubazan, pazio da sve bude pod konac,..nas par puta i castio kao stalne i jer smo ga nesto savetovali, doveli mu dobrog barmena,-popio otkaz,...na opste odusevljenje:).
mirelarado mirelarado 19:38 09.06.2015

Re: katastrofa

ivana23


Само ти си кадра да овакву фотографију пронађеш!

Инкриминисани натпис налази се на средини горње греде наслона клупе. Злаћана плочица, норррмално. :))))
G.Cross G.Cross 07:14 08.06.2015

Sloboda

Mislim da nije u redu objavljivati slike privatnih (nejavnih) osoba bez njihove saglasnosti.

Nasa sloboda je ogranicena slobodom drugih.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:57 08.06.2015

Re: Sloboda

G.Cross
Mislim da nije u redu objavljivati slike privatnih (nejavnih) osoba bez njihove saglasnosti.

Nasa sloboda je ogranicena slobodom drugih.

Разапеше човека јер се држи онога што му је речено да ради и за шта прима плату.
predatortz predatortz 09:05 08.06.2015

Re: Sloboda

Predrag Brajovic
G.Cross
Mislim da nije u redu objavljivati slike privatnih (nejavnih) osoba bez njihove saglasnosti.

Nasa sloboda je ogranicena slobodom drugih.

Разапеше човека јер се држи онога што му је речено да ради и за шта прима плату.


O razvijenosti svesti građana neke zajednice najviše govore sitnice. Voleo bih da ne moramo voditi polemiku oko toga da li je ok jesti sladoled na tuđim stepenicama. Nije ok!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:36 08.06.2015

Re: Sloboda

predatortz
Predrag Brajovic
G.Cross
Mislim da nije u redu objavljivati slike privatnih (nejavnih) osoba bez njihove saglasnosti.

Nasa sloboda je ogranicena slobodom drugih.

Разапеше човека јер се држи онога што му је речено да ради и за шта прима плату.


O razvijenosti svesti građana neke zajednice najviše govore sitnice. Voleo bih da ne moramo voditi polemiku oko toga da li je ok jesti sladoled na tuđim stepenicama. Nije ok!

Стао сам једно пет пута и помислио -- да ли сам луд?
Па онда укапирам осетљивост теме и шта иза ње стоји:
1) Дете... У питању је -- дете, и његов сладолед. А људи су осетљиви кад им дирају децу. И кучиће. И сладолед. Најосетљивији.
2) Идеја приватне својине... То што је зграда без свог дворишта, ускраћује нагласак да си ушао на приватну својину. Ја живим у овом крају. Сасвим сам сигуран да нико не покушава да једе сладолед на степеницама Привредне коморе Србије, која се исто налази у Ресавској, с исто чуваром, само број 13-15. Тај улаз јасно носи симболику -- Одјеби, не припада теби!

Оно прво је природна, условна рекација.
А оно друго -- непоштовање, неувиђање приватне својине -- јесте наслеђе наших соц-ком деценија.

А сада... татарата, татарата, татарата, (ово су фанфаре!)... наступа... дете с кучетом:


Ако ово не преокрене публику у "моју" корист, ништа неће!
maksa83 maksa83 09:59 08.06.2015

Re: Sloboda

Imam pitanje, jako prosto. Upozorenje, na kraju je rečenica u upitnom obliku sa vrlo eksplicitnim rečnikom.

Zamisli situaciju.
Ide čovek sa detetom, prolazi pored kafića. Dete jede sladoled, hoće da sedne na stepenice ulaza u kafić, nikome ne smeta, može komotno da se prolazi. Zamisli sad da si vlasnik kafića. Sad, ti, kao vlasnik, ćeš: a) poslati konobara da skloni dete, b) ti kao vlasnik koji se tu zadesio ćeš da skloniš dete, ili c) nećeš uraditi ništa, pustićeš dete da pojede sladoled i ode.

E sad, Brajović kog ja znam bi verovatno sklonio dete sa stepenica i to tako što bi mu ponudio da sedne na stolicu u bašti bez obaveze da išta naruči, ne zato što smeta na stepenicama niti zato što je to privatna svojina, nego bikoz dete, bikoz sladoled.

I sad, pošto obojica znamo jako dobro da je tako, šta sad, života ti, sviraš qrcu prema suncu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:08 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
Imam pitanje, jako prosto. Upozorenje, na kraju je rečenica u upitnom obliku sa vrlo eksplicitnim rečnikom.

Zamisli situaciju.
Ide čovek sa detetom, prolazi pored kafića. Dete jede sladoled, hoće da sedne na stepenice ulaza u kafić, nikome ne smeta, može komotno da se prolazi. Zamisli sad da si vlasnik kafića. Sad, ti, kao vlasnik, ćeš: a) poslati konobara da skloni date, b) ti kao vlasnik koji se tu zadesio ćeš da skloniš dete, ili c) nećeš uraditi ništa, pustićeš dete da pojede sladoled i ode.

E sad, Brajović kog ja znam bi verovatno sklonio dete sa stepenica i to tako što bi mu ponudio da sedne na stolicu u bašti bez obaveze da išta naruči, ne zato što smeta na stepenicama niti zato što je to privatna svojina, nego bikoz dete, bikoz sladoled.

I sad, pošto obojica znamo jako dobro da je tako, šta sad, života ti, sviraš qrcu prema suncu?

:))))
Па да! Тачно тако!
Али свет није рајско насеље, и пун Брајовића!
Има у њему и чувара, који се држи онога што им је речено да раде, јер једино ће тако примити плату. И немају могућност да самостално одлучују.
mirelarado mirelarado 10:12 08.06.2015

Re: Sloboda

Има у њему и чувара, који се држи онога што име је речено да раде, јер једино ће тако примити плату. И немају могућност да самостално одлучују.


Питам се да ли подједнако ревносно растерује оне који се ту склоне од изненадног пљуска? Или и тада реагује само ако су у питању деца?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:13 08.06.2015

Re: Sloboda

predatortz

O razvijenosti svesti građana neke zajednice najviše govore sitnice. Voleo bih da ne moramo voditi polemiku oko toga da li je ok jesti sladoled na tuđim stepenicama. Nije ok!


Ne da nije ok nego je zaista jezivo, jednog neradnog dana je jedan primitivni otac sa svojom vandalskom šestogodišnjom čerkom, seo u hlad stepeništa neke zgrade da mala huliganka pojede sladoled.
U kakvoj džungli i međ kakvim primitivcima mi živimo!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:18 08.06.2015

Re: Sloboda

mirelarado
Питам се да ли подједнако ревносно растерује оне који се ту склоне од изненадног пљуска? Или и тада реагује само ако су у питању деца?

Мислим да ти је питање нефер.
Он не може -- не може -- да самостално одлучује, и то још о нечему што није његово.
Он ризикује свој посао.

Шта ризикујемо ми проглашавајући га сероњом?
predatortz predatortz 10:21 08.06.2015

Re: Sloboda

vrabac_u_steni
predatortz

O razvijenosti svesti građana neke zajednice najviše govore sitnice. Voleo bih da ne moramo voditi polemiku oko toga da li je ok jesti sladoled na tuđim stepenicama. Nije ok!


Ne da nije ok nego je zaista jezivo, jednog neradnog dana je jedan primitivni otac sa svojom vandalskom šestogodišnjom čerkom, seo u hlad stepeništa neke zgrade da mala huliganka pojede sladoled.
U kakvoj džungli i međ kakvim primitivcima mi živimo!


Vrabac, buraz, pogrešno si shvatio.
Poenta je:
Nešto nije tvoje. Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle. Sa druge strane, naš domaćin nema pravo da fotografiše ljude, objavljuje njihove fotografije i traži da ih javnost osuđuje zbog toga što rade svoj posao.
Nemojte, ljudi, igrati na patetiku.
maksa83 maksa83 10:23 08.06.2015

Re: Sloboda

Има у њему и чувара, који се држи онога што име је речено да раде, јер једино ће тако примити плату. И немају могућност да самостално одлучују.

U čemu je onda problem da se na te firme pokaže prstom i kaže: "vidi ove nafurane klenove kojima smeta dete koje će na stepenicama provesti 5 minuta dok pojede sladoled"?

Što se mene tiče, no issue. Udri.

Uzgred je l' vlasništvo ili najam? Nisam siguran da je pravno u pitanju ista stvar, i da onaj koji iznajmljuje prostorije ima ista prava kao i papirni vlasnik kvadrata (a čija su prava, uzgred, srazmerna procentu kvadrata u vlasništvu u odnosu na ukupnu kvadrakturu zgrade). Dakle, koji procenat zgrade po kvadraturi predstavlja ta firma, i da li je vlasnik tih kvadrata?
mirelarado mirelarado 10:27 08.06.2015

Re: Sloboda

Predrag Brajovic
mirelarado
Питам се да ли подједнако ревносно растерује оне који се ту склоне од изненадног пљуска? Или и тада реагује само ако су у питању деца?

Мислим да ти је питање нефер.
Он не може -- не може -- да самостално одлучује, и то још о нечему што није његово.
Он ризикује свој посао.

Шта ризикујемо ми проглашавајући га сероњом?


Ја и не кривим толико њега колико подозревам да су они који су му то наређење дали малчице прекорачили права која им плаћање закупа неких просторија у тој згради пружа, као она моја улична клупица "само за госте хотела".
Додуше, за дреку на шестогодишње дете оправдања н е м а. То би чувар морао да зна. Бахаћење је ферботен.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:32 08.06.2015

Re: Sloboda


predatortz
Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle.


Šta čuva? Prostorije BeoLaba ili stepenište zgrade u kojoj postoji bar još dvadesetak vlasnika?


predatortz predatortz 10:36 08.06.2015

Re: Sloboda

vrabac_u_steni

predatortz
Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle.


Šta čuva? Prostorije BeoLaba ili stepenište zgrade u kojoj postoji bar još dvadesetak vlasnika?




Očigledno - i jedno i drugo. Sutra će neki nadrkani krelac da pregleda snimke i da mu 'rebne' 20% od plate, ili da mu da otkaz jer nije reagovao. Surovo, ali tako je!
angie01 angie01 10:38 08.06.2015

Re: Sloboda

Ne da nije ok nego je zaista jezivo, jednog neradnog dana je jedan primitivni otac sa svojom vandalskom šestogodišnjom čerkom, seo u hlad stepeništa neke zgrade da mala huliganka pojede sladoled.
U kakvoj džungli i međ kakvim primitivcima mi živimo!


saglasna!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:43 08.06.2015

Re: Sloboda

predatortz
vrabac_u_steni

predatortz
Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle.


Šta čuva? Prostorije BeoLaba ili stepenište zgrade u kojoj postoji bar još dvadesetak vlasnika?




Očigledno - i jedno i drugo. Sutra će neki nadrkani krelac da pregleda snimke i da mu 'rebne' 20% od plate, ili da mu da otkaz jer nije reagovao. Surovo, ali tako je!


Možda, samo se postavlja pitanje ima li prava da reaguje na stepeništu. Odnosno da li zaista čuva i jedno i drugo?

princi princi 10:44 08.06.2015

Re: Sloboda

Ја и не кривим толико њега колико подозревам да су они који су му то наређење дали малчице прекорачили права која им плаћање закупа неких просторија у тој згради пружа, као она моја улична клупица "само за госте хотела".

Слободнотржишно решење: не вадити крв више код Беолаба. Сви у Aqualab! (Сине, редно би било да се менаџер Аквалаба одужи). Мислим, сцена са степеништем, 6-годишњим дететом и сладоледом је драматична бар колико и она колица из Оклопњаче Потемкин.
urbana_gerila urbana_gerila 10:45 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
I sad, pošto obojica znamo jako dobro da je tako, šta sad, života ti, sviraš qrcu prema suncu?


brajović već neko vreme, jer je utripovao da ga ovde niko ne voli, pokušava da samoizgradi image drkadžije kao najbezbolniji izgovor za to.
zasad mu u realizaciji svih atributa koji tvore to na blogu retko biće uspeva samo - dosadan.
predatortz predatortz 10:47 08.06.2015

Re: Sloboda

vrabac_u_steni
predatortz
vrabac_u_steni

predatortz
Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle.


Šta čuva? Prostorije BeoLaba ili stepenište zgrade u kojoj postoji bar još dvadesetak vlasnika?




Očigledno - i jedno i drugo. Sutra će neki nadrkani krelac da pregleda snimke i da mu 'rebne' 20% od plate, ili da mu da otkaz jer nije reagovao. Surovo, ali tako je!


Možda, samo se postavlja pitanje ima li prava da reaguje na stepeništu. Odnosno da li zaista čuva i jedno i drugo?



Stepenište zgrade nije javno dobro, iako naš domaćin misli da jeste. Razumem ja njega, kao otac dva klinca. Možda bih i ja bio povređen da nam je neko rekao 'pedala!', ali kad čovek malo spusti loptu ostaju činjenice.
maksa83 maksa83 10:49 08.06.2015

Re: Sloboda

Ne da nije ok nego je zaista jezivo, jednog neradnog dana je jedan primitivni otac sa svojom vandalskom šestogodišnjom čerkom, seo u hlad stepeništa neke zgrade da mala huliganka pojede sladoled.

Koliko sam shvatio, pored toga je rekao i "vidi sine, sa' će tata da te nauči kako se Open Source zajednica odnosi prema privatnom vlasništvu, i šta da radiš ako imaš u sebi 6 piva" i onda krenuo da zapišava ulaz, naočigled zapanjenog obezbeđenja - dobroćudnog gerilca koji je ubio Murata, učestvovao u prvom srpskom ustanku, nosilac četiri albanske spomenice, dobrovoljni davalac 7 bubrega i 80 hektolitara krvi, zaštitnika nejači i Spajdermen generalno. I sve to u nedelju kada je najprometnije i ljudi samo ulaze i izlaze iz apoteke i sapliću se jedni o druge da uđu u prostorije BeoLaba (koji nedeljom ne radi, kao ni ta apoteka).

Lepo ga Stalman naučio...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:50 08.06.2015

Re: Sloboda

urbana_gerila
maksa83
I sad, pošto obojica znamo jako dobro da je tako, šta sad, života ti, sviraš qrcu prema suncu?


brajović već neko vreme, jer je utripovao da ga ovde niko ne voli, pokušava da samoizgradi image drkadžije kao najbezbolniji izgovor za to.
zasad mu u realizaciji svih atributa koji tvore to na blogu retko biće uspeva samo - dosadan.

:)
Грешиш.
Најмање половина њих овде ме јако воли. Iako me povremeno u sebi psuje.
А с неким с којима се овде препирем приватно сам и пријатељ.
:)

P.S.
Нарaвно, не мислим на Freehanda!
urbana_gerila urbana_gerila 10:51 08.06.2015

Re: Sloboda

predatortz
vrabac_u_steni
predatortz
vrabac_u_steni

predatortz
Neko ko čuva to nešto ima pravo da ti kaže da se skloniš odatle.


Šta čuva? Prostorije BeoLaba ili stepenište zgrade u kojoj postoji bar još dvadesetak vlasnika?




Očigledno - i jedno i drugo. Sutra će neki nadrkani krelac da pregleda snimke i da mu 'rebne' 20% od plate, ili da mu da otkaz jer nije reagovao. Surovo, ali tako je!


Možda, samo se postavlja pitanje ima li prava da reaguje na stepeništu. Odnosno da li zaista čuva i jedno i drugo?



Stepenište zgrade nije javno dobro, iako naš domaćin misli da jeste. Razumem ja njega, kao otac dva klinca. Možda bih i ja bio povređen da nam je neko rekao 'pedala!', ali kad čovek malo spusti loptu ostaju činjenice.


šta misliš o tome i da se pusti struja kroz gelender?
mirelarado mirelarado 10:52 08.06.2015

Re: Sloboda

princi
Ја и не кривим толико њега колико подозревам да су они који су му то наређење дали малчице прекорачили права која им плаћање закупа неких просторија у тој згради пружа, као она моја улична клупица "само за госте хотела".

Слободнотржишно решење: не вадити крв више код Беолаба. Сви у Aqualab! (Сине, редно би било да се менаџер Аквалаба одужи). Мислим, сцена са степеништем, 6-годишњим дететом и сладоледом је драматична бар колико и она колица из Оклопњаче Потемкин.


А могли би Беолаб и та апотека и да купе/изнајме кућу с двориштем и да онда чувар унутра пушта само оне који су власницима по вољи, у том случају с правом, које, је ли, кошта.

P.S. Очекујем сценарио... :)
predatortz predatortz 10:54 08.06.2015

Re: Sloboda

šta misliš o tome i da se pusti struja kroz gelender?


Skupo rešenje! Struja košta, portiri rade za sitnu kintu...
princi princi 10:59 08.06.2015

Re: Sloboda

Сине, повадисмо очи око степеница а заборависмо најважнију ствар: који је сладолед био у питању? Moritz? И који? Са пистаћима?
mirelarado mirelarado 11:01 08.06.2015

Re: Sloboda

Stepenište zgrade nije javno dobro, iako naš domaćin misli da jeste. Razumem ja njega, kao otac dva klinca. Možda bih i ja bio povređen da nam je neko rekao 'pedala!', ali kad čovek malo spusti loptu ostaju činjenice.


Ово је, ипак, спољашње степениште. Моја зграда има само улаз, у којем свакодневно застају пролазници (неко да телефонира, неко да сачека жену која је у радњи преко пута, итд)... Замисли кад бисмо их ми станари и власници разјуривали одатле.
urbana_gerila urbana_gerila 11:03 08.06.2015

Re: Sloboda

Predrag Brajovic
urbana_gerila
maksa83
I sad, pošto obojica znamo jako dobro da je tako, šta sad, života ti, sviraš qrcu prema suncu?


brajović već neko vreme, jer je utripovao da ga ovde niko ne voli, pokušava da samoizgradi image drkadžije kao najbezbolniji izgovor za to.
zasad mu u realizaciji svih atributa koji tvore to na blogu retko biće uspeva samo - dosadan.

:)
Грешиш.
Најмање половина њих овде ме јако воли.
А с неким с којима се овде препирем приватно сам и пријатељ.
:)

P.S.
Нарвно, не мислим на Freehanda!


brajoviću, ja ne grešim, to prvo!
napisao sam - utripovao.

kao drugo - možeš li ti nekom tabelom ili grafikonom da potkrepiš tvrdnju kako je tih koji tebe vole najmanje polovina?
maksa83 maksa83 11:03 08.06.2015

Re: Sloboda

Skupo rešenje! Struja košta, portiri rade za sitnu kintu...

Ne mora da bude uključeno non stop.
Dakle pustiš nekog da se ufati prvi put, ne skloniš taj ugljenisan leš (tvoja zgrada, tvoje pravo, proglasiš to za skulpturu), prikucaš na taj preostali ljudski ćumur natpis "jeo sladoled ispred BeoLaba".

(Možda ne treba više da čitam onaj 4chan, ni povremeno)
angie01 angie01 11:04 08.06.2015

Re: Sloboda

šta misliš o tome i da se pusti struja kroz gelender?


ako komunalci imaju pravo da hapse u autobusu sa primenom sile zbog nemanja karte, zasto ne bi i ozbezbedjenje imalo slicno pravo, za recimo primenom palice sa strujom, za decu koja bi da nepropisno i nedozvoljeno ugrozavaju tudje stepeniste lizanjem sladoleda ili sa slicnim kriminalnim i po drustvo, zajednicu i licnu svojinu opasnim radnjama.
maksa83 maksa83 11:06 08.06.2015

Re: Sloboda

ako komunalci imaju pravo da hapse u autobusu sa primenom sile zbog nemanja karte, zasto ne bi i ozbezbedjenje imalo slicno pravo, sa recimo primenom palice sa strujom, za decu koja bi da nepropisno i nedozvoljeno ugrozavaju tudje stepeniste lizanjem sladoleda ili sa slicnim kriminalnim i po drustvo, zajednicu i licnu svojinu opasnim radnjama.

Meni zapravo nije jasno zašto nije odmah pucao.
predatortz predatortz 11:07 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
Skupo rešenje! Struja košta, portiri rade za sitnu kintu...

Ne mora da bude uključeno non stop.
Dakle pustiš nekog da se ufati prvi put, ne skloniš taj ugljenisan leš (tvoja zgrada, tvoje pravo, proglasiš to za skulpturu), prikucaš na taj preostali ljudski ćumur natpis "jeo sladoled ispred BeoLaba".

(Možda ne treba više da čitam onaj 4chan, ni povremeno)


Golema zajebancija, ako porodica sprženog nađe neki pravni osnov za tužbu. Negativna reklama, svakako...
Nadzor mora biti jeftin a efikasan. Penzionisani pandur je najoptimalnije rešenje. Možda ne i najreprezentativnije, ali najefikasnije sigurno.
angie01 angie01 11:08 08.06.2015

Re: Sloboda

Moritz?


taj, sine- najboljsi!

...dobio ima po liku Vilhema Busa, iz serijala Max und Moric.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:09 08.06.2015

Re: Sloboda

Predrag Brajovic
mirelarado
Питам се да ли подједнако ревносно растерује оне који се ту склоне од изненадног пљуска? Или и тада реагује само ако су у питању деца?

Мислим да ти је питање нефер.
Он не може -- не може -- да самостално одлучује, и то још о нечему што није његово.
Он ризикује свој посао.

Шта ризикујемо ми проглашавајући га сероњом?


Ne znam ne bih razapinjao nikoga do menadžmenta BeoLab i eventual HR ukoliko ga imaju. Portir je nebitan. Hoćeš da teraš ljude? Važi. Imaćeš reakciju.
Hoćeš da budeš ljubazan i dobronameran. Važi, imažeš reakciju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:10 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
ako komunalci imaju pravo da hapse u autobusu sa primenom sile zbog nemanja karte, zasto ne bi i ozbezbedjenje imalo slicno pravo, sa recimo primenom palice sa strujom, za decu koja bi da nepropisno i nedozvoljeno ugrozavaju tudje stepeniste lizanjem sladoleda ili sa slicnim kriminalnim i po drustvo, zajednicu i licnu svojinu opasnim radnjama.

Meni zapravo nije jasno zašto nije odmah pucao.


da ponovim, kad će taj zakon o paravojskama obezbeđenja da znamo na čemu smo?
maksa83 maksa83 11:12 08.06.2015

Re: Sloboda

Golema zajebancija, ako porodica sprženog nađe neki pravni osnov za tužbu.

Uz dovoljno vati-volti-ampera ga nikad neće identifikovati.
A i ako ga identifikuju, ostaje im uteha da je pao za princip poštovanja privatnog vlasništva, i da je mnoge sprečio da krenu tom stranputicom, te će svakako pod tim utiskom odustati od tužbe, ako već nisu imali dovoljno dobrog ukusa da promene prezime i odreknu ga se pošto je taknuo u privatno vlasništvo (sladoledom).

Brodovi nasukani na obali su svetionik onima na moru!
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:13 08.06.2015

Re: Sloboda

G.Cross
Mislim da nije u redu objavljivati slike privatnih (nejavnih) osoba bez njihove saglasnosti.

Nasa sloboda je ogranicena slobodom drugih.



Bila je i ta rasprava ishod je da imamo pravo da ih fotografišemo. Sećaš se komunalca u akciji i reakcije Poverenika? Službeno lice u postupanju sme da se fotografiše.
princi princi 11:14 08.06.2015

Re: Sloboda

Има други један аспект који је, по мени, много важнији, а то је да су људи у Србији много надркани. Србија је, људи моји, не земља гостољубивих него надрканих људи. Сви као да једва чекају и најмањи повод да се на некога издркају, да истресу своју кесу жучи. По мени, потез овог чувара није ништа мање издркан него потез урос_воздовца ("Е сад ћу да ти се најебем мајке..." ). Што смо, бре, такви?
predatortz predatortz 11:16 08.06.2015

Re: Sloboda

Што смо, бре, такви?


Zato što svi, uz malo časnih izuzetaka, mislimo da smo neki kurac veoma bitan. Mi smo narod teško oboleo od sujete.
maksa83 maksa83 11:17 08.06.2015

Re: Sloboda

Што смо, бре, такви?

Ja sam primetio da je to krenulo kad se smanjio Šarenko. Ljude to žulja a nisu svesni, i onda ti misliš sanduk sa sladoledom a ono bure baruta. Realno.

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:20 08.06.2015

Re: Sloboda

princi
Има други један аспект који је, по мени, много важнији, а то је да су људи у Србији много надркани. Србија је, људи моји, не земља гостољубивих него надрканих људи. Сви као да једва чекају и најмањи повод да се на некога издркају, да истресу своју кесу жучи. По мени, потез овог чувара није ништа мање издркан него потез урос_воздовца ("Е сад ћу да ти се најебем мајке..." ). Што смо, бре, такви?

e pa pretera ga brate, evo pišem ovde godinama, majkumu. Di si video da "jedva čekam" neki povod za izdrkavanje a da to nije Microsoft, povremeno?

A preživeće MS mene i moj jed...
maksa83 maksa83 11:20 08.06.2015

Re: Sloboda

A preživeće MS mene i moj jed...

Eto, svako ima svog Šarenka...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:21 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
...dobio ima po liku Vilhema Busa, iz serijala Max und Moric.

Ne, nego se čovek-vlasnik zove Moritz. Moritz Fried.
Lep i relativno mlad jedan Austrijanac.
Zanimljiva priča: došao je ovde da bude high ranking manager za ovo-ono u Hypo Alpe Adria, napustio bankarski posao i napravio sladoled, i baš voli Srbiju i ovde da živi. Vozi bicikl i motor. Prijatan tip. Deo austrijske kolonije ovde.
princi princi 11:22 08.06.2015

Re: Sloboda

Па дa, size matters after all. Ма шта на ту тему имао да каже Cosmopolitan. Или Men's health. Што су Енглези тако надркани? Па зато што су улице мале, што су им SUVјеви мањи него у USA, што су куће мање, што су им чак и иконе за апове мање (јбт, нисам могао да верујем кад сам се пребацио са Канаде на УК, чак и то!).
maksa83 maksa83 11:24 08.06.2015

Re: Sloboda

Deo austrijske kolonije ovde.

Je l' okej da se ovaj put izvučemo i pustimo njih da se sami biju sa Turcima koji se takođe vraćaju na mala vrata (ne samo TV prijemnika)?

A mi svako po Šarenka i navijaj...
princi princi 11:25 08.06.2015

Re: Sloboda

uros_vozdovac
princi
Има други један аспект који је, по мени, много важнији, а то је да су људи у Србији много надркани. Србија је, људи моји, не земља гостољубивих него надрканих људи. Сви као да једва чекају и најмањи повод да се на некога издркају, да истресу своју кесу жучи. По мени, потез овог чувара није ништа мање издркан него потез урос_воздовца ("Е сад ћу да ти се најебем мајке..." ). Што смо, бре, такви?

e pa pretera ga brate, evo pišem ovde godinama, majkumu. Di si video da "jedva čekam" neki povod za izdrkavanje a da to nije Microsoft, povremeno?

A preživeće MS mene i moj jed...


Друже, и теби ћу рећи што и Крканлији: за сваког Србина, грађанина Србије, Београда, Изре, Јере, Њујорка, Лондона, планете Земље, императив свих императива треба да буде да победи свињу у себи. Кад бих кренуо у политичку кампању то би ми била једина порука: победи свињу у себи.
predatortz predatortz 11:26 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
Deo austrijske kolonije ovde.

Je l' okej da se ovaj put izvučemo i pustimo njih da se sami biju sa Turcima koji se takođe vraćaju na mala vrata (ne samo TV prijemnika)?

A mi svako po Šarenka i navijaj...


Bilo bi mudro, al' vuče ajdučka krv da se čovek lati jatagana!
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:26 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
A preživeće MS mene i moj jed...

Eto, svako ima svog Šarenka...


pa da RMS nije džaba tupio zube sve ove godine :)
mirelarado mirelarado 11:26 08.06.2015

Re: Sloboda

Ne, nego se čovek-vlasnik zove Moritz. Moritz Fried.
Lep i relativno mlad jedan Austrijanac.
Zanimljiva prioča: došao je ovde da bude high ranking manager za ovo-ono u Hypo Alpe Adria, napustio bankarski posao i naoravio sladoled, i baš voli Srbiju i ovde da živi. Vizi bicikl i motor. Prijatan tip. Deo austrijske kolonije ovde.


Све је тачно, једино то за лепоту... мислим да не стоји. : )))))
Али веома симпатичан. Пун хвале за квалитет нашег воћа. Сладолед врхунски, поједини су бољи од сличних италијанских сладоледа.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:27 08.06.2015

Re: Sloboda

princi
uros_vozdovac
princi
Има други један аспект који је, по мени, много важнији, а то је да су људи у Србији много надркани. Србија је, људи моји, не земља гостољубивих него надрканих људи. Сви као да једва чекају и најмањи повод да се на некога издркају, да истресу своју кесу жучи. По мени, потез овог чувара није ништа мање издркан него потез урос_воздовца ("Е сад ћу да ти се најебем мајке..." ). Што смо, бре, такви?

e pa pretera ga brate, evo pišem ovde godinama, majkumu. Di si video da "jedva čekam" neki povod za izdrkavanje a da to nije Microsoft, povremeno?

A preživeće MS mene i moj jed...


Друже, и теби ћу рећи што и Крканлији: за сваког Србина, грађанина Србије, Београда, Изре, Јере, Њујорка, Лондона, планете Земље, императив свих императива треба да буде да победи свињу у себи. Кад бих кренуо у политичку кампању то би ми била једина порука: победи свињу у себи.


Potpuno se slažem zadatak nad zadacima. Ja bih za tu politiku i glasao.
maksa83 maksa83 11:29 08.06.2015

Re: Sloboda

pa da RMS nije džaba tupio zube sve ove godine :)

Lako je RMS-u da ne tupi zube kad jede samo sopstvene gromuljice.


Atomski mrav Atomski mrav 11:32 08.06.2015

Re: Sloboda

najoptimalnije rešenje

"Najoptimalnije" ne postoji. Nešto je ili optimalno (po nekim kriterijumima), ili nije. Dakle, penzionisani pandur može biti optimalno rešenje, nikako najoptimalnije.
predatortz predatortz 11:34 08.06.2015

Re: Sloboda

Atomski mrav
najoptimalnije rešenje

"Najoptimalnije" ne postoji. Nešto je ili optimalno (po nekim kriterijumima), ili nije. Dakle, penzionisani pandur može biti optimalno rešenje, nikako najoptimalnije.


Od ponuđenih, kolega, od ponuđenih rešenja...
urbana_gerila urbana_gerila 11:34 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
Што смо, бре, такви?

Ja sam primetio da je to krenulo kad se smanjio Šarenko. Ljude to žulja a nisu svesni, i onda ti misliš sanduk sa sladoledom a ono bure baruta. Realno.



zavera, bre, svetska - da se ubije ono epsko u nama.
dok sam nešto vredeo mamurluk sam gasio rumenkom, jutros, ko zadnja cava - king 7 secrets.
angie01 angie01 11:42 08.06.2015

Re: Sloboda


Ne, nego se čovek-vlasnik zove Moritz. Moritz Fried.


mozda si ti u pravu,...ja pitala kada se otvorila radnja, i meni rekli tako kao sto sam napisala, a imaju i knjige u radnji i u izlogu- na kojima sam ja odrasla i bila odusevljena sto je tako.

znaci, kako kupila- tako prodala.

u radnji mi rekli- ne okolonaokolo.
maksa83 maksa83 11:43 08.06.2015

Re: Sloboda

dok sam nešto vredeo mamurluk sam gasio rumenkom, jutros, ko zadnja cava - king 7 secrets.

Sine, ništa mi ne pričaj. Imam drugara iz srednje koji je onomad vo vremja pao zbog Šarenka. Vraćali se oni tako zorom ranom mamurni preko Terazija, i jeo im se sladoled, i obiju oni sanduk tamo oko Nušićeve, i svako uzme nešto s vrha a on zapeo za Šarenka. I dok je kopao da izbunari Šarenka stvore se tu organi reda (tad su još bili narodna milicija) i sve ih pohvataju. True story. Dorčolci... I tako je Sale neko vreme bio Sale-jebo-te-Šarenko.

Al' realno, tad je Šarenko bio onoliki i možda je vredelo stavljati glavu u torbu, sad ovo, nemam pojma, ni da uđeš u šatro-službeni ulaz sa njim, ne znam šta je Urošu sve to trebalo, osim kao malo open source adrenalina...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:46 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
mozda si ti u pravu...

:))))))))))))))
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:47 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83


Al' realno, tad je Šarenko bio onoliki i možda je vredelo stavljati glavu u torbu, sad ovo, nemam pojma, ni da uđeš u šatro-službeni ulaz sa njim, ne znam šta je Urošu sve to trebalo, osim kao malo open source adrenalina...


Jes vala, da vidiš odmah skače pritisak
maksa83 maksa83 11:50 08.06.2015

Re: Sloboda

Jes vala, da vidiš odmah skače pritisak

Ne bih da sipam so na Šarenka, ali Azure i-zu-va. Stvarno. Briljantno od koncepta do izvedbe.

(Ozbiljno ti kažem, a nisam njina kučka već 3 godine).
angie01 angie01 11:51 08.06.2015

Re: Sloboda

Predrag Brajovic
angie01
mozda si ti u pravu...

:))))))))))))))


sto se smejes,

lepo ti velim, da su meni info dali u radnji- sad mozda oni ne znaju:)))

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:52 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
Jes vala, da vidiš odmah skače pritisak

Ne bih da sipam so na Šarenka, ali Azure i-zu-va. Stvarno. Briljantno od koncepta do izvedbe.

(Ozbiljno ti kažem, a nisam njina kučka već 3 godine).


Jeste, kapa dole stvarno. I onaj Office365 izuva koliko je dobar.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:54 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
Predrag Brajovic
angie01
mozda si ti u pravu...

:))))))))))))))

sto se smejes,
lepo ti velim, da su meni info dali u radnji- sad mozda oni ne znaju:)))

Pa simpatično mi je ovo -- možda.
urbana_gerila urbana_gerila 11:54 08.06.2015

Re: Sloboda

maksa83
dok sam nešto vredeo mamurluk sam gasio rumenkom, jutros, ko zadnja cava - king 7 secrets.

Sine, ništa mi ne pričaj. Imam drugara iz srednje koji je onomad vo vremja pao zbog Šarenka. Vraćali se oni tako zorom ranom mamurni preko Terazija, i jeo im se sladoled, i obiju oni sanduk tamo oko Nušićeve, i svako uzme nešto s vrha a on zapeo za Šarenka. I dok je kopao da izbunari Šarenka stvore se tu organi reda i sve ih pohvataju. True story. Dorčolci...

Al' realno, tad je Šarenko bio onoliki i možda je vredelo stavljati glavu u torbu, sad ovo, nemam pojma, ni da uđeš u šatro-službeni ulaz sa njim, ne znam šta je Urošu sve to trebalo, osim kao malo open source adrenalina...


kada smo konfiscirali jogurte nije bilo šansone da ne pogledam datum na pakovanju.
džaba ortaci, to u zoru zna da potraje a ja vozim, vrište - da je tek istovaren...
mirelarado mirelarado 11:57 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
Predrag Brajovic
angie01
mozda si ti u pravu...

:))))))))))))))


sto se smejes,

lepo ti velim, da su meni info dali u radnji- sad mozda oni ne znaju:)))



Пеђа је у праву, Енџи.

линк


Обратити пажњу на беспризорника који седи на степенику на фотографији. :))))
maksa83 maksa83 11:59 08.06.2015

Re: Sloboda

Обратити пажњу на беспризорника који седи на степенику на фотографији. :))))

To je prst u oko sa sve uvrtanjem, ali ovaj mića sa rdečim pantalonama... pa kako to još nismo deportovali, o Srbijo majko i maćeho?

urbana_gerila urbana_gerila 12:00 08.06.2015

Re: Sloboda

mirelarado

Обратити пажњу на беспризорника који седи на степенику на фотографији. :))))


i to na ladnom betonu, ccccc....
angie01 angie01 12:04 08.06.2015

Re: Sloboda

Pa simpatično mi je ovo -- možda.


ja sam krajnje fer osoba, ako nisi primetio,
ne mogu da tvrdim nesto do koske, ako postoji i neki drugi info, koji mi deluje prihvatljivo, nisam u sukobu interesa, ne uznemirava mi ego, ne ratujem,

mozda su obe stvari istinite- ono, vlasnik se zove Moric i omiljeni lik iz detinjstva mu je bio Moric iz Busovih knjiga pa se poklopilo,....ako su te knjige jos uvek u radnji, pogledaj, mnogo su lepe-ja imam originale-od bake:)))


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:14 08.06.2015

Re: Sloboda

Knјige su naknadno ubačene, tek u drugu radnju.
I to se Moric zeza na račun samog sebe -- kao, radnja se ne zove po njemu.

To je kao da je dam nekoj svojoj firmi ime Brajović, i onda ustanovim da je to po glumcu Voji Brajoviću.

Uzgred, Mića je jako prijatan momak, kojeg sam po gradu uvek sretao sa isto takvim pa još i lepim ženskim svetom. Cela njegova ekipa je cool.
urbana_gerila urbana_gerila 12:14 08.06.2015

Re: Sloboda

nego, sećate li se onoga - daš liz?
ili, kada je dece mnogo a sladoleda malo - (moj) prvi liz!
angie01 angie01 12:27 08.06.2015

Re: Sloboda

Knige su naknadno ubačene, tek u drugu radnju.
I to se Moric zeza na račun samog sebe -- kao, radnja se ne zove po njemu.


e, sad, hebemiliga, varijacije na temu,...meni bi bilo i logicnije i jednostavnije da na pitanje, zasto sladoled Moric- kazu- pa vlasnik se tako zove...a ne, kako mi je receno.:))


I ne zove, jer on je Frid.
Radnja se prezimuje po njemu.



...e sad ga tupis, al najstrasnije!
maksa83 maksa83 12:30 08.06.2015

Re: Sloboda

Uzgred, Mića je jako prijatan momak, kojeg sam po gradu uvek sretao sa isto takvim pa još i lepim ženskim svetom. Cela njegova ekipa je cool.

To je sjajno, nego ne vidim kako će takav crvenguz i fini i svilen da nas brani od Turaka i čime? Onim za sladoled kugle? Dajmo ljudi malo istorijske odgovornosti.

<smajli rezignirano baca Šarenka u prašinu, tužno ga gleda neko vreme a onda drugom rukom prihvata od predatorza ponuđeni jatagan>
angie01 angie01 12:34 08.06.2015

Re: Sloboda

tek u drugu radnju.


koja ti je druga radnja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana