Ko kome (ne) treba?

Mungos RSS / 15.03.2008. u 10:38

Treba li i koliko Srbija EU ili EU - Srbiji? Da li je Srbija sa sve nepocudnim, svojeglavim & tvrdoglavim Srbaljima zaista strateski toliko vazna Zapadu i jos Zapadnijima i Istoku i jos Istocnijima? Pitanja su koja sebi moraju da postave (i na njih odgovore, zelj. Mung.): zagovornici politike "Nema problema, samo kazi sta treba!"; i oni prgaviji, sa "Ej', polako bre, kud' si navr'o?"

722px-Balkans_Animation_1800-2006.gifKako mnogi faktori koji su u poziciji da u Srbiji rezu, presecaju i/li odsecaju ocigledno nemaju ili ne vide odgovore na gore postavljena pitanja, dobrovoljno (u' sto lazem, naterala me devojka, prizn. Mung.) im pruzam "pomoc prijatelja" u nadi da ce ih pravi odgovor napraviti milionerima, al' na rados' svih... 'Ajmo prvo od para ili kako je to sada "in" da se kaze: O ekonomiji, menadzmentu i geopolitici, ..bote...
Sa ekonomskog aspekta, polozaj Srbije je veoma povoljan. Sa geopolitickog - vrlo nepovoljan, bas zbog prethodne cinjenice. U geo-ekonomskom razmatranju, Srbija nije tek tako neka drzava tu, na Balkanu, sa nekim prirodnim resursima. Srbija je drzava-koridor, poput Avganistana, a sto npr. Svajcarska nikako NIJE (nesto kasnije o tome, nap. Mung.). Koridorski polozaj Srbije je njen najveci kapital, a istovremeno i najtezi kamen o vratu! Cinjenica zbog koje su Srbi tokom cele svoje istorije bili primorani da se biju (i medjusobno i sa drugima, neizdrz. Mung.) ili bar iscrpljujuce dugo pregovaraju sa nekim iz komsiluka. (ne mogu da se setim ijednih pregovora koji NISU zavrseni ratom, zal. Mung.)

Unatoc, dapace..

Medjutim, Srbiji tj. Srbaljima se, u ovom momentu, dvostruko razbija o glavu ta ekonomska (ne)povoljnost. Sada su koncentrisane dve istorijske tendencije kojima treba koridor preko Srbije, ako ne i cela teritorija kao takva:
1. Islamska, najzesce gurana iz Saudijske Arabije, Irana i Turske, a zdusno potpomognuta od strane anglosaksonske imperije, sa ciljem da se formira tzv. "Zelena transverzala" (Turska-Trakija-severna Makedonija /Presevska dolina-Kosovo-Sandzak-Gorazde/Trnovski koridor-Sarajevo-Bihac) kako bi se Bliski Istok kopnom povezao sa Bosanskom Federacijom - jedinim drzavno-pravnim subjektom Zemljana islamske veroispovesti u Evropi
2. Zapadnoevropska + anglosaksonska ciji je cilj visestruk:
a) kontrola protoka robe i Zemljana sa Bliskim Istokom, ukljucujuci tu, naravno, i naftu i gas, sto je najjednostavnije receno - kontrola jugoistocne granice EU.
b) transfer trupa NATO-a prema granici sa Rusijom, "ako zatreba" (Ma, nece trebati sine! To se cike sale... zaj. Mung.)

Prva tendencija je starija i od ALF-a i od njegovih kreatora, kao i parlamentarizma samih njihovih stvoritelja i jako asocira na verskofanaticnu avanturu Osmanlija koje behu ustopane tek pod Becom. Druga tendencija neodoljivo podseca prvo na Hitlera, The Monstera & Co., kojima je trebao nesmetan prolaz kroz Srbiju ne bi li obezbedili snabdevanje Rajha naftom sa iranskih naftnih polja, a onda i na vojnotehnicku ponudu (citaj: izricit zahtev, prim. Mung.) u Rambujeu pre devet godina, kada je NATO-u trebalo da... (ma, pusti sad to! usr. se Mung.)

Aleksandar & Hanibal

Avganistan mi pada na pamet iskljucivo zbog nekih sitnih podudarnosti...Da bi stigao do Indije, Aleksandar, The Veliki / Makedonski je morao preko Avganistana. Takodje i oni koji su nameravali da se iz zapadne Kine ili Kazahstana zapute ka velikom trgovackoj luci Karaciju ili ka Teheranu, morao je neizostavno da oseti cari Avganistana i njegovih "carinika".
S tim u vezi, cinjenica nesto novijeg datuma: Nekadasnji anglosaksonski saveznici Talibani su "pukli" jer su, navodno, trazili mnogo para za naftovod koji bi Kazahstansku naftu trebalo do spusti do okoline Karacija, gde bi se snabdevali Exxon-Mobil-Chveron-Shell-BP-Istatijaznamcijisve tankeri i zato sto nisu hteli americke vojne baze na svom tlu, cija je svrha, kako se tvrdi, anti-rusofilna. A i bivsi sef odeljenja za suzbijanje narkotika LA policije Majkl Rupert, nesto spominje da je za talibanske vlasti uzgoj cahurica sa heroinskim suzama bio potpuno zamro, dok se nije pojavila Koalicija i spasila stvar... Kaze covek procvetalo je, bre, otkako se "oni" motaju po Tora-Bori! Uz to "cveta" i biznis lokalnim "Topalovicima": bombe, upucavanja, mrtvi Zemljani, mahom domaceg porekla, skoro k'o nikada pre. Nakon ovoga zaista ne znam da li je potrebno dodati i ono sto sam cuo pre 15 dana od Azima, jednog kolege, Avganistanca: da se ove zime tamo smrzlo 1400 ljudskih bica...

Svajcarske se setih bas zato sto se ni po cemu ne moze porediti sa Srbijom! Koliko mi je poznato, jednom se jedan Hanibal, The Kartaginjanin zablesavio preko Alpa, u nameri da zaj... prevari i iznenadi Rimljane. Jeste stig'o ante portas Rimljanima, ali smrtno umoran te ni blizu nije ostvario cilj svog kamikaznog pohoda. Kazu da je polovinu posla rimskih legionara odradila majka priroda... I nakon toga nikom nije padalo na pamet da se bez preke potrebe vrzma medju Maternhornima, Mon Blanovima i statijaznamkojimsvevrhovima. Svicu su, nakon nesrecnog Hanibala, svi, a posebno ozbiljni ratnici, vazda pametno zaobilazili.
I bas zbog svoje nepovoljnosti u smislu tranzita bilo cega & koga i karakteristika prirodne tvrdjave, Svica je na vreme postala izuzetno tetosena od svih onih koji su se vazda nesto pitali, kao vrlo pozeljno mesto za deponovanje/skrivanje para i posrednu isplatu (ne)sumnjivih poslova. Dakle, bas zato sto je dobra ni-za-sta-drugo, osim za cuvanje para, skijanje, veranje, alpsko mleko i klizanje po Zenevskom jezeru, Svica je prilicno pustena da se stara o sebi samoj i bude neutralna kada koliko god to 'oce i nece. Pri tome, bas imaju para & standard! Recept za uspeh: Helveti "postali dobri" sa svima, tako da ustvari niko ne sme da ih pipne, jer ce se ozbiljno sukobiti sa onim drugim s kojim je Svica takodje veoma "dobra".

A Srbalji?

Dakle, Srb(ija) ima resurs prividno bolji od svajcarskog, ali realno los kao i avganistanski. Resurs - strateski znacajan za celo Zapadno carstvo od oko 500 miliona dusa, ali koji poslednjih 1000 godina stvara strahovite nevolje. S druge strane, postoji i carstvo Vladimira, The Nepobedivog - sila vrlo konkurentna EU i jos zapadnije, koje takodje ima simpatije prema hronicnoj srpskoj geo-ekonomskoj (ne)povoljnosti, zbog nekih svojih poslovno-odbrambenih interesa. I vrhuska tog carstva nema preterane simpatije prema EU i nekim njenim "saveznicima"... I, samo da podsetim: nedavno su se ostro konfrontirali sa tim svojim nesimpaticnim konkurentom, bas zbog Srbije!

 

NAPOMENA: Mungos, The Autor prihvata samo POLITICKI NEOBOJENE komentare, koji se odnose iskljucivo na temu. Svako "strancarenje" bice sankcionisano brisanjem komentara. Hvala unapred, najmanje!



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 10:58 15.03.2008

Treba li i koliko Srbija EU

ili EU - Srbiji?

Evo da ti dam jedno, stranacki neobojeno misljenje :)
Gradjanima Srbije treba EU. Predstavnicima Srbije ocigledno ne treba. Gradjanima EU puca kofer za Srbiju, a i njihove predstavnike boli svetlo na biciklu za Srbiju i njene stratesko-geopoliticke, ekonomske i dr. mogucnosti.
Mungos Mungos 11:08 15.03.2008

Re: Treba li i koliko Srbija EU

Cemu onda tolika frka?

Mungos, The ???
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:08 15.03.2008

Re: Treba li i koliko Srbija EU

drugim recima, gradjani Srbije bi jedini profitirali od projekta "Srbija u EU". Clanstvo u EU znaci (na duze staze): bolji standard i neogranicenu slobodu kretanja (vozenje & letenja) za obicne ljude. Za srpsku elitu, ulazak u EU bi znatno suzio mogucnosti za pljacku i lov u mutnom. (Ovo nije stranacka, vec licna observacija.)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:21 15.03.2008

Re: Treba li i koliko Srbija EU

Gradjanima EU puca kofer za Srbiju, a i njihove predstavnike boli svetlo na biciklu za Srbiju i njene stratesko-geopoliticke, ekonomske i dr. mogucnosti.

right...ja obicno, kad me se xyz ne tice, ne resavam probleme doticnog, ne ulazim mu u kucu, ne pitam ga nista, zabole me za istog...ne zelim nista od istog i ne nudim mu. s tim u vezi, sta ce svi ti silni predstavnici EU kod nas nudeci nam papire za potpisivanje? cemu sve te EU banke kod nas? sto, ako nemaju nikakav interes?
i ne govori se o gradjanima EU...

Za srpsku elitu, ulazak u EU bi znatno suzio mogucnosti za pljacku i lov u mutnom.

nije ni to sasvim tacno. pogledaj grcku i bugarsku, rumuniju...korupcija i dalje na snazi. moja drugarica koja je radila za drzavnu laboratoriju je primala platu visokoobrazovanog, ali je cudom, bila prijavljena kao cistacica... poznato? prvo im nisu uplacivali plate, pa onda nisu doprinose...pa su resili da vise od pola novozaposlenih budu kafe-kuvarice i cistatice. to je deo balkanskog mentaliteta. zasto u grckoj ne postoji muzicka akademija? jer muzicke skole/konzervatorijume po grckoj drzi odredjeni niz mocnika koji rade i ozbiljan biznis i ne daju da se otvori akademija. ovako, konzervatorijumi su vrh.
dracena dracena 11:04 15.03.2008

Stani, bre, Mungose, kud si zap'o

TRANZITNO ovo, pa TRANZITNO ono! Ja mislila da je Zemlja okrugla, pa je zato na njoj sve tranzitno!
Kad ono, ispade da negde grešim.


Šalu na stranu. Lep ti je tekst. Drago mi je što sam imala prilike da ga pročitam.

Preporuka i pozdravi uz prigodne balončiće.:))

Mungos Mungos 11:07 15.03.2008

Re: Stani, bre, Mungose, kud si zap'o

Hvala Draco! Ja nisam nigde... nego - oni!

Mungos, The Zbunjet
gordanac gordanac 11:13 15.03.2008

The Bravo...

...i za ilustraciju i za tekst
I još informacija:
NATO posle raspada "partnerskog" vojnog saveza na severnoj hemisferi ima ukupno tri lokacije na kojima je vojno, bezbednosno i politički "situiran" (dobro, možda 3 1/2, ako trupe EUFOR u BiH smatraš kao faktički NATO trupe, more or less):
1. KFOR (Kosovo)
2. ISAF (Avganistan)
3 Active Endeavour (Sredozemlje)
..and ..that`s all folks!

Funkcionalna protivrečnost dobro opisuje našu geografiju, dobro si to uočio.
Neprekidne protivrečnosti koje "per se" blokiranje pozitivnih procesa uvek čine "verovatnijim" nego podsticanje i ulaganje energije u pozitivan razvoj.
Nedostatak strateškog promišljanja je osnovni i veliki nedostatak, a manjkamo ga koliko zbog čestog nedostatka volje da se i to nauči, toliko i zbog večitog nedostatka vremena da se većini na našoj geografiji strateški pristupi i strateško promišljanje - omili :))))
Ko ne planira - taj planira sopstvene neuspehe.
Iz tvog teksta se jasno vidi da nam više drugi planiraju geografiju nego što to činimo sami, a iz toga jasno sledi i odgovor na pitanje iz naslova:
- da, potrebni smo (neophodni) jedni drugima.
Ostalo će opet biti - istorija.

EDIT:
Postoje eseji, članci i istraživanja o tome kako su uopšte mogući "funkcionalni paradoksi" kojima smo obeleženi, ako stignem dodaću linkove i citate. Relativno retko se o tome i piše i priča, a činjenica je da su nam i društveni i istorijski i politički procesi upravo obeleženi "funkcionalnim paradoksima". Ono - ne bi trebalo, ali ipak - radi! :))))
Mungos Mungos 11:19 15.03.2008

Re: The Bravo...

Hvala, Gordana, i za pohvalu i za dobar komentar!
Da, trebamo jedni drugima ali to nijedna strana nije u stanju da shvati na pravi nacin, zbog cega i jedni i drugi trpimo strahovitu stetu, u svakom mogucem smislu.

Mungos, The Realan
gordanac gordanac 11:33 15.03.2008

Re: The Bravo...

obrati "pažnju koncentracije" na izraz "funkcionalni paradoks"
It works
tvoj komentar je čist dokaz
"Oni" teško poimaju navedeni izraz, a "mi" teško poimamo potencijale da se iz realnosti izvlači pozitivan maksimum
realno
Probaću primer:
"Mi" izražavamo strasnu volju za partnerstvom, a izražavaju je i "oni"
Sadržaj tih "volja" je međusobno protivrečan, a da i "mi" ii "oni" vrlo retko ili nikako o toj protivrečnosti razgovaramo, jer ni "mi" ni "oni" ne vidimo (još) koliko je ta protivrečnost BITNA
realno
But - it works (funkcionalni paradoks)
Kad je sasvim jasan?
Kad čitaš "factsheets".
"Mi" i "oni" čitamo potpuno iste brojke koje su dokaz, čist kao suza, obostranog napredovanja u partnerstvu, ali su nam INTERPRETACIJE toga protivrečno različite.
Naše protivrečnosti, kao i naš "funkcionalni paradoks" ima uzrok u - interpretaciji činjenica, a ne u činjenicama samim.
Onda to bude istorija.
Mungos Mungos 11:48 15.03.2008

Re: The Bravo...

Delimicno se slazem sa tim. Problem je sto razlike nisu spontane, vec su NAMERNE.

BTW, mi, ljudska bica smo samo za poslednjih 100 godina, stvorili toliko paradoksa, sto majka priroda nije za svo svoje vreme.

Mungos, The Slucajni
Unfuckable Unfuckable 12:37 15.03.2008

Re: The Bravo...

The Bravo za pojavljivanje, фајнли !!!!
Morao sam triput da pročitam da bih se uverio da si to zaista ti.
Problem nastao kada sam hteo tri preporuke da dodelim....hehe
jesi ti to negde u Komšiluku, Bro ?!?!?

Unfuckable The Ne Može Da Veruje
(copyright by Mungos The Evo Ga)
Mungos Mungos 12:42 15.03.2008

Re: The Bravo...

Hvala, Bro'!:)
Mozda i jesam... zavisi sta smatras konjsilukom?:()

Mungos, The Uslovni Komsija
mariopan mariopan 13:11 15.03.2008

Re: The Bravo...

Lep tekst Mungose, preporucila dakako.

Lepo kazes da mi trebamo jedni drugima i to je tacno. Kada Srbija ne bi trebala i njima zasto bi se ovoliko trudili? A da treba nama to je jasno , nema dileme. Samo jos da pronadjemo model kako to sve da se uradi. Ocekivala sam da pametni , veliki svet zna kako da se taj model nadje, jer ocigledno mi odavde ne znamo..ali ni oni izgleda ne znaju drugacije nego silom?

Mislim da bi ta dilema bila manja da se taj svet samo malo pazljivije odnosio prema nama. Tada ne bi postojao ovoliki otpor prema njima...tu mislim na bombardovanje i razne njihove angazmane koji su bili upereni protiv nas. To prosecan covek u Srbiji ne moze da oprosti...a prosecni cine vecinu u svakoj zemlji pa se sada mislimo sta ce biti posle ovih izbora?

Umesto da , znajuci sta svetu treba od nas, pametno TRGUJEMO sa svetom i izvucemo maksimum za sopstveni narod i zemlju....mi se sada sa njima inatimo. Delimicno su i oni za to krivi.
Unfuckable Unfuckable 13:14 15.03.2008

Re: The Bravo...

pa...s obzirom na Teritorij...sve mu sada dođe Komšiluk......

ajmo malo o geopolitičkoprivrednokakogodhoćemo položaju, iz jednog drugog ugla :
moj Stav, koji mi se po lobanji vrzma već duže vreme, a danas se iskristalisao, je da smo mi klimatsko - geopolitički pandan Islandu ili Ognjenoj zemlji, svejedno....
Evo zašto : kada čovek ode na zelenu pijacu, pa shvati da litar zejtina košta 2 evra, glavica zelene salate 1, a pet rotkvica skoro 1 evro - ne ostaje mu ništa drugo nego da zaključi da živi u zemlji izrazito nepovoljnih klimatskih uslova i da Svevišnjem mora biti beskrajno zahvalan na vaskolikoj milosti ( evro je evro, ali rotkvica je rotkvica....).
Veliki je trud potreban da se u uslovima večitog snega i leda odgaji bilo šta što bi moglo da zaliči na sveže voće i povrće, bukvalno otimajući svako parčence neplodne zemlje od ledenosnežnog pokrivača....
Međitim - postoji i drugačije gledište - i to je ona tačka koja mi stvara konfuziju : mi smo u stvari mediteranska zemlja, klot ......
Zašto : pa jasno je - pomorandže & kivi nam definitivno bolje uspevaju od fuckin jabuka, bar po ceni sudeći...a i transport banana iz Amsterdama definitivno je jeftiniji od dovoza jabuka iz udaljene Grocke
očekujem veoma skoro da otkrijemo da su Sava i Dunav slanovodni i da brancin bude jeftiniji od šarana
Mungos Mungos 13:24 15.03.2008

Re: The Bravo...

Hvala, Mariopan! I tebi preporuka za razumevanje poente & stav!

Mungos, The Happy
Mungos Mungos 13:27 15.03.2008

Re: The Bravo...

Bro', zar ocekujes da ce npr. EU resiti problem suludog dispariteta cena? Nece nas pustiti ni na prag, dok to sami ne uradimo!

Mungos, The Siguran
Unfuckable Unfuckable 13:35 15.03.2008

Re: The Bravo...

he, eto još jednog paradoxa :
(moja omiljena Tema, pa'i sad : gordanac s leva..!)

paradox se ogleda u tome - po meni, amaterskom ekonomskom analitičaru i profesionalnom ljubitelju teorija zavere - što Vlasnik Svega Postojećeg malo zeza samog sebe, e da se azemVlasi ne dosete ?!?!
(...mislim, šalim se - naravno - taj zeza samo & isključivo Naskaotakve...).
jednom rukom besomučno uvozi, jel'te.....šta zna dete gde je Amsterdam ili Izrael, agrumi su zdravi
a drugom je kupio skoro celu proizvodnju hrane u Ognjenoj Srbiji.
ok, možda ne celu, ali tu je negde.....

dakle : gdegod da se okreneš ..... (iza svakog ugla vreba - Dragan Kojić Keba)
mariopan mariopan 15:20 15.03.2008

Re: The Bravo...

Mungos
Hvala, Mariopan! I tebi preporuka za razumevanje poente & stav!

Mungos, The Happy

Nije ovo moj stav od moje dobre volje nego pod moranje. Onaj ko drzi najveci buzdovan ima mnogo nacina da nas natera na svoju vodenicu i to radi. Da li cemo cekati da MORAMO ili cemo sad kada kao mozemo da biramo...pitanje je sad.

Ne zive sve zemlje EU tako dobro i bogato kao sto mi zamisljamo, to je cini mi se osnovna greska. Tamo nema boljitka dok se ne zaradi...logicno. Pa mi moramo sami to da zaradimo, taj boljitak i tek tada ce da nas puste. A vidim da smo bar 20 godina iza sveta pa cemo bar deset da cekamo i radimo i radimo i radimo da mozemo da udjemo tamo. Mozda ce nam dati neke kredite za ekonomski razvoj ali cemo i to morati da vratimo i fala im na tome. Prvi korak...drugi korak i tako redom....
edi-va edi-va 20:30 15.03.2008

Re: The Bravo...

Mi" i "oni" čitamo potpuno iste brojke koje su dokaz, čist kao suza, obostranog napredovanja u partnerstvu, ali su nam INTERPRETACIJE toga protivrečno različite.


moze li se to nazvati dijametralno suprotno?

@Mungos

bash duhovito srocheno:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:45 15.03.2008

Re: The Bravo...

Ocekivala sam da pametni, veliki svet zna kako da se taj model nadje, jer ocigledno mi odavde ne znamo..ali ni oni izgleda ne znaju drugacije nego silom?

mislim da ni oni ne znaju/znaju-a-nece onako kako bi Mi zeleli. (i) o tome negde govori mungosov text. oni hoce da rese kako Oni zele da rese kako njima odgovara sto je opet prilicno suprotno od onog sa Mi zelimo. Sredjivanje kosta, a njihova cena je visoka. E sad, mi bi da nas oni srede a da ne platimo. e onda sila! probaj da ne platis hleb...
Ono kako se daje teritorija za oderdjenu cenu je primer Kosova. ono sto je problem, a sa kojim ce se kosovari suociti uskoro je kakva je i koliko stvarna nezavisnost koju su dobili (pri tom mislim na davanje nase teritorije trecem licu - The Velikima.)
hint: danas razgovaram sa prijateljem ovde u BG i prica mi kako je upoznao albanku sa kosova pre par godina u kanadi. njena porodica je zajedno s njom (inace malo imucnija) pobegla '99. u makedoniju i ubrzo zatim u kanadu, gde i sad zivi. par godina kasnije je otisla do kosova i us*ala se kad je videla kako sve to izgleda dole. najvise se uplasila Koje su zgrade&objekti i Kolike i Za Sta su izgradjene, sto sve govori o tome koliki ce biti stepen nezavisnosti i kolilo Dugo ce se The Veliki zadrzati tamo. narodu se servra nezavisnost i off-od-srbije a stvarne koristi od svega ce imati neko drugi.

ne bih da remetim temu, ai kosovo je bilo pomenuto...

uelkam, mister Mungos, The Genije
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:53 15.03.2008

@Unfuckable

da me se ne shvati pogresno...ali...aj lav ju!!!! ))) potpuno fenomenalan komentar!!!!
rotkvice ))))
grocka, haha!
nadam se da ce mungos the vratio se da skapira troolez koji umemo da pravimo :-p
nedavno slusam kako je presan grasak 1kg 5 dindzi a kasnije u kesi 2 Jura...bručno, brate. bru-čno.


Unfuckable Unfuckable 21:11 15.03.2008

Re: @Unfuckable

pazi Bebo :
Grocka ...ne Grčka...Grocka
pazi i nije troolez, kad se malo pažljivije pročita, ima mnogo veze sa onim što je Bro napisao :

Bro', zar ocekujes da ce npr. EU resiti problem suludog dispariteta cena? Nece nas pustiti ni na prag, dok to sami ne uradimo!


jasno je
između Nas i Bilokakvenaznake Normalnog Života stoji ....On
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:25 15.03.2008

Re: @Unfuckable

ma razumela sam ja tebe a troolez sam samo najavila ;-) da ne bude posle The Nije Znao! i...vidi, znam razliku izmedju grcke i grocke (zamisli!).
a obama? pa ne vidim nista revolucionarno ali obican svet reaguje na krizu. na to mislim...to mi se dopada.
ps. ...sve ok?
Unfuckable Unfuckable 21:31 15.03.2008

Re: @Unfuckable

naravno da je ok, e - b'e - Bro is back!
biće mućo zabavna predizborna kampanja ; ))))
vidim da si u Komšiluku....hehe .... ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:37 15.03.2008

Bro is back indeed!

bice bello bellissimo za predozbornu...indeed
a ja sam tebi verimač u komšiluku.
Unfuckable Unfuckable 21:40 15.03.2008

Re: Bro is back indeed!

ehm, izgleda da je i Bro ...tu negde......arround
Mungos Mungos 22:22 15.03.2008

Re: The Bravo...

Hvala BoL! Kosovo nije bilo eksplicitno pomenuto, ali se sasvim dovoljno (& potrebno, dod. Mung.) nazire u mom izlaganju.

Mungos, The Preporucio
gordanac gordanac 10:20 16.03.2008

:))))

he, eto još jednog paradoxa :
(moja omiljena Tema, pa'i sad : gordanac s leva..!)

(italic ruleZ! :)))))
Nisam pravovremeno (juče) videla ovu rečenicu, ali - ni jutarnja "prozivka" ne škodi... :)

Dakle i za Oštrookog i za whoever kratka lista paradox-a koji rade:
- monoploiste može da "ukloni" ("timbeeeeer!"- i u vašem gradu, uskoro! :)) samo sistem, a oni koji glasno kažu da žele da ih "uklone" rade sve da "uklone" samo njihkaotakve
- svi su za evropske integracije, skoro niko ne zna šta im je sadržaj, skoro svako o tome govori kroz sopstveni stereotip
- do 1996. niko ne zna stvarne rezultate izbora u Srbiji, (a ni inače), svi se pozivaju na njih u raznim interpretacijama
- svi se (s pravom) pozivaju na ogromne probleme korupcije u društvu, malo njih smatra da je korupcija "naći vezu", dati poklon "da ti se završi pos`o", "doplatiti" lekara, "zaobići" uslove kakvog konkursa,....
- preko 70% stanovništva pokazuje jasnu volju i stav "za" kad su pitani o evropskim integracijama, a samo 20% ima i pozitivan stav o EU, ostali ili nemaju informacije ili su neutralni ili negativni. Ali - hoće u EU. Svi.
- o evropskim integracijama se često govori kao o spoljnjopolitičkoj temi, a evropske integracije su isključivo unutrašnjopolitička tema (veze nemaju ni sa spoljnjom politikom EU ni sa sopstvenom spoljnjom politikom, osim što unutar domaćeg MFA moraš imati sektor koji se "sprema da ume" da bude deo MFA u EU)
- evropske integracije su "rule taker, rule maker" sistem, o pravilima se ne pregovara, samo o rokovima, a kod nas se "najbolje vole" rasprave o tome "šta to oni traže od nas". To "šta traže od nas" smo pitali kad smo tražili od EU početak procesa integracija u junu 2003., a oni kazali "OK, evo pravila, hajmo o rokovima!". Oni bi i sada samo o rokovima , a mi bi ponekad o pravilima, a ponekad o rokovima.
- sve mane, problemi, prepreke, teškoće, nepravde, sve "loše" što obeležava društva u tranziciji je "njima" (EU) samo lista onoga što treba menjati tokom vremena, a "nama" (Srbija) često samo "krunski fokaz" da smo potpuno nesposobni za bilo kakve promene na bolje (usput sva tranziciona društva o sebi misle da su najgora na svetu, ali kod nas ti opisi ponekad izgledaju kao da se u njima "uživa" - najčešće kod tkz. "elite" - šta god to bilo u Srbiji)
- činjenice da je relativno uređenim državama (Finska, Irska, Portugal, Španija...) trebalo 7-10 godina za proces evropskih integracija, a bivšim jednopartijskim 14-17 godina od početka procesa do trenutka prijema u EU ne proizvodi skoro nikakav utisak kod nas, mi pitamo "a što več nismo, a kad ćemo", a formalno vodimo evropske integracije 4 1/2 godine, neformalno ukupno 7 godina. (usput, stanovništvo je postiglo dva puta bolje rezultate nego bilo koje drugo za isto vreme)
- odluke o integracijama su donete i one se imaju ili sprovoditi ili povući, ne može i jedno i drugo, a ne može ni - ni jedno ni drugo. Paradox je u tome što se odluka faktički sprovodi, a u javnosti "valjaju stereotipi" da je moguće ono što ne može (i -i ili ni-ni)

I ovako dugačka i dosadna, lista nikako nije gotova, ovako se može kroz sve sektore, ne samo kroz monopole ili evropske integracije....

Funkcionalni paradoksi.
Protivrečnosti. Duboke.
But - it works.
Veliki, sjajan potencijal, čim i ako razumeš Srbiju kaotakvu i ako ne prezireš činjenice i realnost i najvažnije - ako ne prezireš ljude u Srbiji.Prezir je neproduktivan. To se ne sme.A radi se. I misli se ponekad da se radi zato što se poznaje Srbija. Paradox, Hawkeye. paradox is the name of the game.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:11 15.03.2008

Bravo za animaciju

...potpuno je super. Text je takođe odličan.....da li se ja slažem sa analizom.....well, pa može i tako. Sve zavisi od ugla gledanja na stvari. Mož' da bude, al ne mora da znači.......mada, s' obirom da je cena nafte već 110$, a cena fine unce zlata preko 1000$ (najviša u istoriji) nešto smrdi u Državi Danskoj prijatelju opasno
Mungos Mungos 13:32 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

Hvala, AM! Trulo je ovde odavno, bar od 2001! Samo, imaj u vidu da su, spram Evra, pomenute cene nesto malo uvecane. Dolar vestacki slabi!.

Mungos, The Evropljanin U Vasingtonu
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 14:08 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

Dolar vestacki slabi!.

to sam i ja mislila u početku (pre jedno godinu dana) ali sada mi se čini da su im se stvari malo otrgle kontroli, a to će se razbiti svima o glavu. Izgleda da su sami sebe upucali u nogu. Da li znaš koliko ima novih beskućnika u Americi zbog credit crush-a?.....and counting.....KO drugome jamu kopa sam u nju upada ))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:49 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

jesu! pucali sebi u nogu. kao sto je kod njih sve na ivici&marici da se ne srusi, tako i ekonomija i ekonomija besmislenih ratova. i po kolicini glasova za Obamu, cini mi se da su provaljeni ;-) konacno!!!
Unfuckable Unfuckable 20:52 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

i po kolicini glasova za Obamu, cini mi se da su provaljeni ;-) konacno!!!


sorry sada, drugarice ....
ali - bash si naivna
- da se razumemo : meni je Obama cool.
ali - i Djindjic mi je bio cool
Gaženje u tanjir se ne oprašta
Mungos Mungos 22:30 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

Unfuckable
i po kolicini glasova za Obamu, cini mi se da su provaljeni ;-) konacno!!!


sorry sada, drugarice ....
ali - bash si naivna
- da se razumemo : meni je Obama cool.
ali - i Djindjic mi je bio cool
Gaženje u tanjir se ne oprašta


Bro' nemoj da si toliki pesimista, iako postoji debeo razlog za toc... Samo bih te ispravio glede gazenja u tanjir: Nije im spustio nogu u tanjir, vec nesto drugo, u sta noga obicno greskom zagazi!

Mungos, The Optimista Sa Iskustvom
Unfuckable Unfuckable 22:36 15.03.2008

Re: Bravo za animaciju

u pravu si :
gaženje u tanjir znaći nešto potpuno drugačije od onog što sam hteo da kažem. Izvinjinjavam se zbog nepromišljenosti.
Ono što sam hteo da naznaćim je :
pokušao je da njihovu "ekonomsku nišu" otvori na više strana i da je proluftira....konkurencija itajrad, jer bi običan čovek tako najbrže osetio boljitak
metak
bravar bravar 14:42 15.03.2008

bez naslova

Pa dobro, gde si Ti Mungos the nestao.
Mislim se sve ovo vreme da te nije oduvao snezni nanos the prolecnog sunca, pa da si se zagubio negde usput, kad ono - evo ga u najneocekivanijem momentu... Mungos the vratijose:))))

Kad je rec o geopolitickom s(t/r)anju zemlje nam, sta drugo reci sem da smo jedina zemlja, rekla bih, u kraju (EU) koja nema fakultet, a ni institut za ista istrazivanja.
Onda nam se desava da nas, kao the Tebe) vetar snezni, kisni ili prolecni razbacuje kojkude. A mi, nesrecni, kako moramo...i dokle stignemo. A cini mi se, da u mestu poskakujemo...
Mungos Mungos 23:24 15.03.2008

Re: bez naslova

bravar
Pa dobro, gde si Ti Mungos the nestao.
Mislim se sve ovo vreme da te nije oduvao snezni nanos the prolecnog sunca, pa da si se zagubio negde usput, kad ono - evo ga u najneocekivanijem momentu... Mungos the vratijose:))))

Kad je rec o geopolitickom s(t/r)anju zemlje nam, sta drugo reci sem da smo jedina zemlja, rekla bih, u kraju (EU) koja nema fakultet, a ni institut za ista istrazivanja.
Onda nam se desava da nas, kao the Tebe) vetar snezni, kisni ili prolecni razbacuje kojkude. A mi, nesrecni, kako moramo...i dokle stignemo. A cini mi se, da u mestu poskakujemo...


Hvala Bravarice, The Drugarice Moja Verna!
Kao sto sam i hiljadu puta do sada p/dokazao - eto me kada mi se najmanje nadas...

Kao sto svi znamo, postoje neki privatni centri / instituti za pomenuta istrazivanjua, ali su oni svakako DALEKO od od nivoa koji je potreban. I to sada otvara drugo pitanje: da li su oni koji ih finansiraju toliko slepi ili je u pitanju nesto drugo? Uf, brcnuo sam tamo gde netreba...

Mungos, The Realan
bravar bravar 14:05 16.03.2008

Re: bez naslova

Realno je da smo jedini koji izgleda rade protiv interesa sopstvene drzave. Neki pomaci postoje, ali od krupnih zalogaja bojim se da beze. Strah od davljenja, valjda.

Ne verujem da smo toliko glupi da ne shvatamo znacaj takvog nacina rada. Imamo, zaista, neke, ali samo neke naznake postojanja, ali se sve zavrsava u domenu savetnika, politickih analiticara, novinara i to je to.

trener trener 17:36 15.03.2008

Ko kome (ne) treba?

"Sada su koncentrisane dve istorijske tendencije kojima treba koridor preko Srbije, ako ne i cela teritorija kao takva:"
Odlično objašnjeno, preporuka
Još jednostavnije, mi smo kao kafana na glavnom putu,koja ima nameru da postane hotel sa zvezdicama, ali gazda kafane konobari stalno pijani, što je osnovni preduslov za propast iste, i stalno se lokalne barabe tuku,pa samo zbog toga dolaze i tipovi sa strane,oni koji bi svratili i potrošili kintu naravno zaobici ce,"poljak" u dvorištu, brkatu šankericu i da ne nabrajam, sličnost je vrlo namerna.Dok se ne ukapira da treba da se prilagodi,promeni doci ce neko drugi i napraviti ono što donosi profit nnije bitno sto nije na glavnom putu, a nas ce na kraju zakljucati u neki "Kovin ",proglasiti ludim i nesposobnom da upravljamo svojim posedom i staviti pod starteljstvo (To se desilo i sa Kosovom koliko mi se cini)
sentinel26 sentinel26 18:04 15.03.2008

Re: Ko kome (ne) treba?

trener
"Sada su koncentrisane dve istorijske tendencije kojima treba koridor preko Srbije, ako ne i cela teritorija kao takva:"
Još jednostavnije, mi smo kao kafana na glavnom putu,koja ima nameru da postane hotel sa zvezdicama, ali gazda kafane konobari stalno pijani, što je osnovni preduslov za propast iste, i stalno se lokalne barabe tuku,pa samo zbog toga dolaze i tipovi sa strane,oni koji bi svratili i potrošili kintu naravno zaobici ce,"poljak" u dvorištu, brkatu šankericu i da ne nabrajam, sličnost je vrlo namerna.Dok se ne ukapira da treba da se prilagodi,promeni doci ce neko drugi i napraviti ono što donosi profit nnije bitno sto nije na glavnom putu, a nas ce na kraju zakljucati u neki "Kovin ",proglasiti ludim i nesposobnom da upravljamo svojim posedom i staviti pod starteljstvo (To se desilo i sa Kosovom koliko mi se cini)

Odlično objašnjeno, preporuka
obojici.

The Mungosu za animaciju i vama za ovaj komentar.
Nažalost ova vaša prognoza se već polako ostvaruje.

Jedna sugestija The Mungosu. Evropa će manje plakati od nas i ona će svoju štetu (bez obzira kolika je) naplatiti i to sa kamatom - razlika je prava sitnica.
Mungos Mungos 22:34 15.03.2008

Re: Ko kome (ne) treba?

Hvala. Setinel! Slazem se sa opaskom. Nazalost, niko nema pravu volju da izbegne stetu, samo zarad sto vece koristi!:(

Mungos, The Realan
trener trener 23:27 15.03.2008

Re: Ko kome (ne) treba?

Jos prostije
Imali smo prvo "
"Svrati bato", pa smo stavili "Hilton", a onda su neki stavili
"Svrati bato u Hilton", e to tako ne moze.
Ivan Marović Ivan Marović 18:29 17.03.2008

Istorijski falsifikat

Mungos
The Kartaginjanin zablesavio preko Alpa, u nameri da zaj... prevari i iznenadi Rimljane. Jeste stig'o ante portas Rimljanima, ali smrtno umoran te ni blizu nije ostvario cilj svog kamikaznog pohoda.
Ovo je čista latinska propaganda, svaki pošteni Feničanin zna da je Hanibal bio vrlo odmoran kad je prešao Alpe, da je odradio bitku kod Kane, da je godinama žario i palio Italijom sve dok nije morao svom rodnom gradu da pritekne u pomoć. Ne verujte ništa Mungosu, Latini su stare varalice.
Mungos Mungos 20:20 18.03.2008

Re: Istorijski falsifikat

Hvala Blogu sto se konacno neko pojavio da otvori oci ljudima! Jedino se plasim sto si tako krenuo i protiv Zlobe...:(

Pozdrav, "ratni" druze!

Mungos, The Latinski Lazov
Kazezoze Kazezoze 16:25 18.03.2008

samo

da pozhelim dobrodoshlicu mom dragom blogeru mungosu...
preporuchim i smestim medju moje vip blogere ;-)

Mungos Mungos 20:21 18.03.2008

Re: samo

Hvala, KZZ!

A komentar u vezi sa temom?

Mungos, The Radozn'o
Kazezoze Kazezoze 22:03 18.03.2008

Re: samo

pa tema je mnogo teshka. to shto si ti napisao sve stoji, samo se bojim da je to samo jedan delic u chitavom lancu velikih politichkih igara kojim se bave svetski tajkuni.
kad neko normalan pokushava da o tome razmishlja na logichan nachin, suochava se sa toliko puno lazhi, prevara, zamki kojim se sluzhe svetski politichari, da sve to vishe lichi na nauchno fantastichni film, nego na stvarnu situaciju.
evo ova zadnja kriza cene nafte. iako se izmishljaju svi moguci razlozi divljanja cene nafte, meni ipak sve mirishe da je glavni problem shto ameri nemaju nikakve koristi od nafte u iraku, jer ovi tkz. teroristi non stop vrshe napade na naftna postrojenja, tako da ameri, ne samo da nemogu iskorishtavati irachku naftu, nego moraju da koriste svoju naftu za potrebe svojih vojnika tamo, kao i potrebe irachana kojima uvode demokratiju.
to sve ide iz dzepa americhkih gradjana, kojima oni serviraju sve vecu cenu nafte.
shpekulacije sa ratovima placaju uvek obichni gradjani, dok tajkuni ubiru lovu.
Mungos Mungos 00:02 19.03.2008

Re: samo

kad neko normalan pokushava da o tome razmishlja na logichan nachin, suochava se sa toliko puno lazhi, prevara, zamki kojim se sluzhe svetski politichari, da sve to vishe lichi na nauchno fantastichni film, nego na stvarnu situaciju.


To je vazilo da skoro. U poslednjih mesec dana maske su konacno pale i sve ranije schpekulacije, govorkanja, teorije su, kako koja, pale u vodu ili se dokazale.
Davno sam naucio da reci / izjave (cije god, nap. Mung.) imam na umu, a da del posmatram i po njima sudim...

evo ova zadnja kriza cene nafte. iako se izmishljaju svi moguci razlozi divljanja cene nafte, meni ipak sve mirishe da je glavni problem shto ameri nemaju nikakve koristi od nafte u iraku...


Netacno! Malo pazljivijim posmatranjem , lako je zapaziti da dok cena nafte U DOLARIMA skace, ista valuta pada - najvise u odnosu na Jen i Evro. Necu dalje da elaboriram zasto, jer je svakom sa elementarnim poznavanjem makroekonomije i Keynes-ovog modela jasno. o cemu je rec.

glavni problem shto ameri nemaju nikakve koristi od nafte u iraku, jer ovi tkz. teroristi non stop vrshe napade na naftna postrojenja, tako da ameri, ne samo da nemogu iskorishtavati irachku naftu, nego moraju da koriste svoju naftu za potrebe svojih vojnika tamo, kao i potrebe irachana kojima uvode demokratiju.


Netacno. I te kako je eksploatisu, ali ona ne stize do SAD, vec kupcima malo blize. Npr., u Basri je guzva od tankera a i ono malo irackih naftovoda je obezbedjeno bolje nego Bela kuca , sto i jeste primarni zadatak snaga Koalicije mraka. Nemoguce je da SAD nafta ide americkim vojnicima iz prostog razloga sto SAD proizvode najvise 9%, a trose (kod kuce!) 25% svetske prizvodnje!!! Pri tome, ovde nije evidentiran nikakav pad domace potrosnje, bez obzira na skok cene beznina.
Ona manjina trupa van naftnih polja i puteva sluzi tek kao nekakvo pokrice za uvodjenje Bozemesacuvaj "demokratije".
Da, to sve ide iz nasih dzepova. I ne samo to...

Mungos, The Siguran
Milan Lukić Milan Lukić 15:05 19.03.2008

EU RSuzama ne veruje ;-)

ciao mugasine,drago mi da si krenuo s postiranjima

interesantna prica,znacaj polozaja/resursi srbije,ko je kome zaista potreban...

ali izgleda da je bas ta prica glavna "postapalica" ovdasnjim domoljubima,teoreticarima zavere,"nacionalno osvescenima" i "patriotama", itd...takodje ova prica je devalvirana i od strane DS i slicnih "demokratskih faktora" (srbija koja se unapred etiketira kao "lider u regionu",kako to gordo zvuci,ali i netacno... liderstvo u regionu?pokazite ga.cime?ne znam.a znaju li oni?pa onda one smesne,simpaticne grlate floskule-geografija za nize razrede..."dve reke u susretu,sava,dunav,drina,morava,kopnena raskrsnica bliskog i daljeg istoka sa srednjom evropom i dalje na"...itd itd i sta sve ne...)

meni se malo cini da takvima koji su naklonjeni tim nekim "razlozima" zasto je navodno bas srbija ta koja je toliko "vazna",geostrateski,geopoliticki...dakle,cini mi se da im nema pomoci.a mislim da su u zabludi.
jer ta je prica precenjena i to do granica nezamislivosti.
ali ono sto mi se ne cini vec je fakat (a nema ga na toj sjajnoj wikimedia mapi u zaglavlju tvog posta) jeste i koridor preko madjarske,koji dalje "vozi" teritorijom naseg suseda-rumunijom pa sve dole niz bugarsku do turske,bliskog i daljeg istoka,sve do afganistana kojeg si pomenuo...tu je izvesna i trasa koja iz evrope prolazi preko BiH,kosova,makedonije i dalje na istok...to su vec dva koridora koja ce nas,sasvim izvesno, zaobici...nekada je geostrateski polozaj zemlje bio diktiran geografskim (ne)pogodnostima teritorije na kojoj je drzava smestena,a taj je polozaj bio i obrnuto proporcionalan nedostatku alternativa;jbg,u proslosti nije bilo asfaltnih saobracajnica niti avio-koridora,jelte,vec je usled tog nedostatka mogucnosti jedino preostajala konjica,pesadija,mazge konji i bisage s robom.sve to moralo je da vrluda stazama i bogazama i losim putevima,sve to uzasno sporo.a najvaznije je,kao i danas bilo samo jedno:preci preko neke teritorije za sto krace vreme i stici do zeljene destinacije.
nekada je zaista vazilo to o cemu pricas.ali danas je to malo drugacije.
tako je bilo nekad,medjutim taj je geostrateski "arsin" odavno zastareo...

evo npr autobahn (izum hitlera,koji promice kroz ovu pricu) kao produkt industrijske ere,postoji tek nekih sedamdesetak godina,50tih & 60tih auto putevi su bili cudo nevidjeno ali vec odavno su default... naravno, nije ga nimalo lako napraviti-ali nije ni komplikovano(najvise boli "po dzepu",a ostalo je sve izvodljivo)...pitanje je sta je danas zaista veci problem:geostrateska pozicija,geopolitika ili nesto trece?avioni kamioni brodovlje takodje default,telekom internet sateliti...o cemu danas pricamo kada pricamo o geostrateskoj povoljnosti?
mazge,konje i kamile zamenili su 18-wheelers,konjicu je smenila avijacija a pesadija se usled ubojitosti modernog naoruzanja gubi i nestaje...prasinare iz rovova i topove nasledile su za interkontinentalne rakete.(nista od tog prelaska vojske preko nase teritorije o kojoj pises,bojim se,to ce oni uraditi na drugi,elegantniji nacin::))
dakle ta prica o "povoljnosti"polozaja je odavno deplasirana i prevazidjena.pregazena vremenom.
pomenuo si svajcarce...oni ljudi profitiraju od svoje sjajne "politicke pozicije",tj neutralnosti.
ne zavise od "geopolitickih,geostrateskih" kriterijuma,pogodnosti tla,recnih tokova...
sve se danas zavrsava samo uz pomoc stabilnosti i demokratskog ustrojstva.garancija na duge staze.
a eto,srbi malo oskudevaju u razmisljanju o stabilnim i prosperitetnim politickim modelima i matricama koje bi nam i te kako koristile danas,niko nas vise ne uzima ni za kakav satro "geostrateski faktor"...
primer iz istorije,sulud,sumanut,evo,da ovako pomislimo za samo jedan trenutak:
da nije bilo gavrila principa-ne bi bilo ni prvog svetskog rata.a bez prvog sv.rata na istorijsku scenu ne bi stupio isfrustrirani kaplar i umetnik u pokusaju-adolf hitler,.niti bi bilo aspiracija za osnivanjem Velikog Carstva koje su srbi srusili prvim svetskim ratom...da nije bilo hitlera-ne bi bilo ni ausvica ni 50tak miliona mrtvih.(ali ne bi takodje bilo ni ubrzanja razvoja tehnike,tehnologije...atomska bomba bi malo "okasnila"...)
...misliti se moze i na ovakav nacin,uostalom vrlo logican....

nesto kao poenta,danas je najvaznija stabilna demokratija koju jedna drzava zeli da odrzi,jer ona daje izvesnost svima koji racunaju da budu "globalni igraci" bas u toj zemlji (npr srbiji) a ne u albaniji...i upravo zbog te nase nestabilnosti, politicke - usled nedostatka demokratije,zapravo-srbija je vec na dobrom putu da bude zaobidjena,skrajnuta.

ali,kao sto kazes-necemo o politici
;-)
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:58 20.03.2008

Dobrodošao, dragi

mungose :)


Izvinjavaj, tek sada sam stigla do bloga, pa tako nađoh i tebe. Bila mi je draga poseta iz Bgd.

Nego, oko ovog...pa, vidi...što se mene tiče, da. Da, Srbiji je potrebna EU i EU je potrebna Srbija, jer možda ne treba zaboraviti osnovnu poentu tih i takvih priča - mir.
Ima EU svoje mane, sporno nije. Ima ih i Srbija, a kako je zakasnila i n'ume da bude Švajcarska, onda je tu EU. Jednom, mi je sadašnji evr. komesar rekao, off the record, "kažu Slo je mala neće moći da odlučuje u EU, niko nas neće tamo fermati...dobro...ali, ako ostanemo van EU, hoćemo li biti veća država, hoće li nas onda fermati, koliko možemo da odlučujemo o EU, koja poprilično odlučuje o nama, ako nismo unutra?"
A, geostrateški položaj...o, da...i Lapovo kao pupak.
Mungos Mungos 13:21 21.03.2008

Re: Dobrodošla, draga...

...kumo!:)
Nema veze sto si okasnela - nisi nista znacajno propustila, jadatikazem! Nek' si ti meni ziva i zdrava!

Nacelno se slazem sa tvojim stavom, s tim sto imam jednu golemu primedbu: nije Lapovo, bre, nego - Kostunici!!!

Mungos, The Kumin

P.S. Nego, odakle ti ova moja slicka, gde sam lep k'o ... bozmeprosti? Stvarno ne mogu da smislim paparace...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:58 21.03.2008

Re: Dobrodošla, draga...

pa sta se bunis ti mungose, bre? bas ti je lepa slika! a ako ti nije lepa...evo ti onda ja dajem jednu lepsu, sa vevericama (ja sam ova levo!)



ili....(ops! sramtebilo! fujto) eto...mungosi uvek u nekom 'nevaljalstvu' prvi!



ili ove?



pa...bebe


ili....'bebe'?


a ima i plavusa...


sorry na troolezi, ali stosekaze, sto si cacko mecku?
Mungos Mungos 07:44 22.03.2008

Re: Dobrodošla, draga...

Dobro, BoL, ne moras sad da otkrivas kako to rade mungosi & veverice....

Mungos, The :)))))
bravar bravar 22:24 22.03.2008

Re: Dobrodošla, draga...

Mungos, The :)))))

veoma veseo:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana