In memoriam

BOJKOT skotova!

Filip Mladenović RSS / 18.01.2016. u 01:53

VANredni izbori
VANredni izbori
Nerazumni i neshvatljivi potez aktuelnog samodršca da se opet ide na tzv. vanredne parlamentarne izbore još jedan je porazni dokaz da srpska politička klasa NE ZNA i NE UME da vlada. Da nije sposobna da jednu državu na teritoriji Evrope (pre)uredi u pravnu tvorevinu i ekonomski prosperitetno društvo.

Pre svega zato što neće ili ne želi da promeni važeći izborni zakon, koji forsira partokratiju umesto demokratije. Sa postojećim, naopakim izbornim zakonom tzv. parlamentarni izbori su još jedna neuspela predstava u nizu, smešnija i farsičnija od one juče na sceni zemunskog „Madlenianuma".

A zatim što nema ni znanja, ni umeća, ni volje da sprovede u delo nekoliko logičnih i produktivnih zakona, koji bi Srbiju izvukli iz višegodišnje recesije i zaustavili sve veći broj ekonomskih emigranata, mladih pre svega.

Tzv. vanredni parlamentarni izbori su zapravo vanredno stanje jednog društva, nemoćnog, poharanog, ubijenog u pojam, da iznedri, da IZABERE političke faktore koji će javni interes staviti iznad privatnog. Koji će više misliti na buduće generacije umesto na buduće izbore. Koji će preporoditi naše društvo umesto da ga gura u blato svakojakih glupirity šou programa.

Srbija se od tzv. izbora do tzv. izbora tetura dok se ono najbolje i najrednije potiskuje, tera, izbacuje, pljuje i degradira. Čak i da se na našoj dosadnoj i korumpiranoj političkoj sceni pojavi neka relevantna društvena snaga, pokret, stranka ili političar formata državnika, bili bi smesta uvaljani u katran i perje žute štampe i PINK medija.

Prisustvujemo jalovoj i nakaradnoj invaziji primitivaca svih fela, budaletina svih kalibara, bataljona neznalica, rulje pokvarenjaka, farmi kameleona, našminkanih kriminalaca, kostimiranih hohštaplera... nemoćni da se na civilizovan način odupremo, a kamoli dignemo protiv!

Srbiji su potrebni pobuna zdravog razuma, trijumf znanja i ustanak dobrote.

A do tada, BOJKOT tzv. izbora i strategija BELIH LISTIĆA!

 

Atačmenti



Komentari (348)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 16:42 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Milane, retko kad sam na ovom blogu imao prilike da pročitam mudrost kao što je ova. Kažem bez ironije, da neko ne protumači pogrešno...Potpuno se slažem sa tezom da postoji samo subjektivna stvarnost. Ona objektivna ne...sem u preseku mnogih subjektivnih.

Ne čačkaj objektivnu stvarnost, ubićeš je ko mačku!
larisa_bg larisa_bg 20:10 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Filip Mladenović

Do tada - BELI LISTIĆI ZA ČIST OBRAZ GRADJANSTVA SRBIJE!


Reči su suvišne.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:16 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

larisa_bg
Filip Mladenović

Do tada - BELI LISTIĆI ZA ČIST OBRAZ GRADJANSTVA SRBIJE!


Reči su suvišne.




Ja da sam Vučić mnogo bih se potrudio da pomognem da se Beli listići i za ove izbore vrate u punom sjaju.
freehand freehand 21:42 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic
larisa_bg
Filip Mladenović

Do tada - BELI LISTIĆI ZA ČIST OBRAZ GRADJANSTVA SRBIJE!


Reči su suvišne.




Ja da sam Vučić mnogo bih se potrudio da pomognem da se Beli listići i za ove izbore vrate u punom sjaju.

Ko kaže da se on ne trudi?
emsiemsi emsiemsi 11:58 24.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Milan Novković
Pošto je očigledno da ljubav i dalje cveta na blogu, a pre ovoga sam, igrom slučajnog prelistavanja, video negde komentar NŠarskog, a njegovo ime je ID vektora u četvorodimenzialnom prostoru interesovanja sa koordinatama (fizika, književnost, kuvanje, pecanje), pa je tu i Mad Max (IT, filozofija, ...) evo šta se upravo desilo sa ovim komentarom koji pišem, koji, u stvari, nema smisla - ne postoji dok ga neko prvi od vas ne pročita:

- Ne tako davno su "dokazali" Wheeler's delayed choice experiment povrh ne više fotona, nego atoma, valjda, što je značajan korak na putu ka nama blogerima, koji kaže da ovokva ili onakva priroda tako neke čestice nema smisla dok neko ne "pogleda" tu česticu.

- Wittgenstein bi sad tu bio jako strog i rekao da ako baš nijedna priroda nečega nema smisla dok se neko od nas nije dotakao tog nečega po prvi put onda to nešto nije ni postojalo pre doticanja.

- Da bi neki površni amater brzopleto zaključio kako objektivno ni ne postoji....

- .... pre nego što bi, čak pre nego što bi Dekart "potegao" svog Demona, neki multi-disciplinarac utreniran u finoj umetnosti filozofije i nauke o jeziku primetio kako neki pojam ne bi imao smisla, recimo "kuhinja", ako kuhinja ne bi objektivno postojala, tj ne bi postojao čak ni "oblak" raznih subjektivnih koncepata kuhinje pošto relano, tj objektivno postojim samo ja, a svi vi ostali ste privid.

Vrlo prosto, mi smo, ako ne svi a ono većina dovoljna da pobedi na bilo kojim izborima, simulirani!

Dekartov Demon je bio "seljak", u stvari, nego naš neki moderniji kolega geek danas radi pravi posao (i Spinoza je "seljak", slepac, i bolje mu je da brusi ta svoja tamo sočiva i progleda na kraju nego da se petlja u humanities), simulira nas.

Samo to je nebitno, bitno je to da komentari na koje se osvrćemo nisu postojali dok mi nismo rešili da ih pročitamo

Шта си хтео да кажеш Милане --- свашта си надробио !?
emsiemsi emsiemsi 12:00 24.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
Мислим да је Кокан Младеновић последњи који треба да се цитира у стварима политике. Не због тога што су га глумци збацили, већ што оне судбоносне 2000. године, када смо рушили Miloševića, богами неки залажући за то и властиту кожу, Кокан је мени и друштву на једној прослави објашњавао да он превасходно гледа ко има какав политички програм у вези са позориштем. Уз њега је, тада -- тачније он уз њу -- била доцнија функционерка ДС власти Бранка Прпа, која је објашњавала да на изборе уопште не треба изаћи, да је сам Ђинђић можда чак и гори од Милошевића, а исти, то је већ извесно. Не могу баш тачно да се сетим како га је звала -- "мала гњида", "gad mali", тако нешто, у том смислу.

Кад год неко спомене Прпу или Кокана, ја се сетим те вечери и њихових бесловесних наступа, који су их дисквалификовали за било какво касније озбиљно разматрање њихових речи.

Уз резумевање личне трагедије Бранке Прпе која ју је задесила убиством Ћурувије, мени она делује као неко ко искрено мрзи Србе --- слично овом Кркану са блога.
larisa_bg larisa_bg 17:40 24.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic

Ja da sam Vučić...


Nemoj, molim te. Budi neko drugi.
freehand freehand 02:30 18.01.2016

Pa dobro

... Filipe, maka mu stara - zar na ovolikom dunjaluku među Slovencima, Grcima, Talijancima, Zanzibaržanima da ne nađeš ni jedan primer za ovaj blog na koji treba da se ugledamo nego uvaljuješ neke reprinte, neki rimejk, šta li je?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:38 18.01.2016

Re: Pa dobro

"U osnovi romana OGLED O LUCIDNOSTI je sarkastična Saramagova parabola o pravilima igre zapadne demokratije: neopredeljeni birači, kako ove tvrdoglavce nazivaju, sasvim su mirni, čak poslušni gradjani kakve vlast samo poželeti može. Ali njihovo odbijanje da se pretvaraju kako im izborni proces daje neki izbor vredan glasanja, sa stanovišta vlasti, duboko je subverzivno - to je neoprostiv greh i nedopustiv propust." Terens Raferti, The New York Times
freehand freehand 02:40 18.01.2016

Re: Pa dobro

Filip Mladenović
"U osnovi romana OGLED O LUCIDNOSTI je sarkastična Saramagova parabola o pravilima igre zapadne demokratije: neopredeljeni birači, kako ove tvrdoglavce nazivaju, sasvim su mirni, čak poslušni gradjani kakve vlast samo poželeti može. Ali njihovo odbijanje da se pretvaraju kako im izborni proces daje neki izbor vredan glasanja, sa stanovišta vlasti, duboko je subverzivno - to je neoprostiv greh i nedopustiv propust." Terens Raferti, The New York Times

Pa ti, Filipe, živiš rezultate te subverzije iz 2012, Odrekli su je se oni koji su je smislili i oni koji su je sproveli, eno najglasniji njeni propagatori se ubiše objašnjavajući kako to nije ništa i ne produkuje nikakav efekat. O čemu ti pričaš?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:07 18.01.2016

Re: Pa dobro

O čemu ti pričaš?

on hoće da kaže, ako sam ga dobro razumela da izbori treba da propadaju sve dok se ne usvoji novi izborni zakon i dok se ne oslobode mediji (to ne znam tačno da li filip zna šta ustvari znači, ali mu se sviđa kako zvuči), a to bi se sprovodilo tako što bi ljudi svi u srbiji, svaki put, predavali bele listiće, ili bojkotovali izbore, ali SVI u srbiji, svaki put. to mi se čini kao scenario.
tyson tyson 02:46 18.01.2016

Proces

Srbiji su potrebni pobuna zdravog razuma, trijumf znanja i ustanak dobrote.

OK, razumem šta hoćeš da kažeš (zaista).

No, kakav bi onda bio plan? Možeš li da izložiš svoju teoriju promene, sled događaja koji bi bili inicirani bojkotom izbora a doveli do... nečeg drugog (čega tačno? I to bi valjalo da objasniš, šta bi konkretno bilo cilj).


Filip Mladenović Filip Mladenović 02:55 18.01.2016

Re: Proces

Pa promena naopakog izbornog zakona i oslobodjenje medija.

Da biste pokrenuli svoj auto, najpre morate da otključate vrata i potom startujete motor.

Da biste sproveli u jednoj državi slobodne i fer izbore, najpre morate da imate valjan izborni zakon i slobodne medije.

U suprotnom, imate samo puku formu, tj. farsu. Glasače, a ne birače, partokratiju, a ne demokratiju!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:05 18.01.2016

Re: Proces

filipe, čovek te lepo pitao za konkretan plan akcije. :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:15 18.01.2016

Re: Proces

BebaOdLonchara
filipe, čovek te lepo pitao za konkretan plan akcije. :)


Peticije, gradjanski protesti, studentska pobuna, formiranje gradjanskog pokreta, demonstracije, lupanje u 19,30h u šerpe i lonce, gen. štrajk... dok se ne promeni sadašnji naopaki izborni zakon i ne oslobode mediji.

U suprotnom, produžetak agonije uz sve farsičnije predstave, u "Madlenianumu" i van njega.
jkt2010 jkt2010 03:38 18.01.2016

Re: Proces

tyson
Srbiji su potrebni pobuna zdravog razuma, trijumf znanja i ustanak dobrote.

OK, razumem šta hoćeš da kažeš (zaista).

No, kakav bi onda bio plan? Možeš li da izložiš svoju teoriju promene, sled događaja koji bi bili inicirani bojkotom izbora a doveli do... nečeg drugog (čega tačno? I to bi valjalo da objasniš, šta bi konkretno bilo cilj).


Kibuci (ili komune).

Okupe se istomišljenici, naprave kibuc (ili komunu) i gledaju svoja posla.

Čujem da za 500 soma dolara mogu da se kupe cela sela po Srbiji - pa eto ga plan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:43 18.01.2016

Re: Proces

Peticije, gradjanski protesti, studentska pobuna, formiranje gradjanskog pokreta, demonstracije, lupanje u 19,30h u šerpe i lonce, gen. štrajk... dok se ne promeni sadašnji naopaki izborni zakon i ne oslobode mediji.

blogovatelj blogovatelj 07:24 18.01.2016

Re: Proces

formiranje gradjanskog pokreta,


Brale mili, njemu je mozak stao sa radom 1996. kad je formirana koalicija Zajedno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:07 18.01.2016

Re: Proces

Neko neka smisli šaljive parole, pa da se zalećemo na skupštinu!
petargli petargli 04:32 18.01.2016

Skotovi

Oni mozda jesu skotovi, ali su nasi skotovi!

I zato nije lepo da ih bojkotujemo, niposto ...
nsarski nsarski 16:14 22.01.2016

Re: Skotovi

petargli
Oni mozda jesu skotovi, ali su nasi skotovi!

I zato nije lepo da ih bojkotujemo, niposto ...


Pa onda, umesto da se organizuje bojkot skotova, mozda je bolje da bude skojkot botova?
krkar krkar 05:53 18.01.2016

Milibože!


Došao do kraja, Beba najlucidnija. A blog je politički!

Ovo mora da je neka postmoderna tragikomedija koja se sama piše, neka interaktivna dekonstrukcija ili tako nešto!!!
looping looping 07:31 18.01.2016

1

Bojkot belim listićima!

Prošli put je upalilo. Upaliće i ovaj put. Dobre ideje ne treba menjati.
krkar krkar 08:08 18.01.2016

Re: 1

Bojkot belim listićima!


A Radule?
blogovatelj blogovatelj 08:56 18.01.2016

Re: 1

A Radule?


Gaće mu se nadule.
looping looping 09:10 18.01.2016

Re: 1

krkar
Bojkot belim listićima!


A Radule?

Radula još niko ne zna. Osim blogera. I tu još nekih u BG-u.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:11 18.01.2016

Re: 1

looping
Bojkot belim listićima!

Prošli put je upalilo. Upaliće i ovaj put. Dobre ideje ne treba menjati.


Beli listići - trenutno najuticajniji gradjanski pokret u Srbiji.
looping looping 09:13 18.01.2016

Re: 1

Filip Mladenović
looping
Bojkot belim listićima!

Prošli put je upalilo. Upaliće i ovaj put. Dobre ideje ne treba menjati.


Beli listići - trenutno najuticajniji gradjanski pokret u Srbiji.

Da.
Zapravo, najviše utiču oni koji ne utiču.
jkt2010 jkt2010 09:20 18.01.2016

Re: 1

Filip Mladenović
Beli listići

blogov_kolac blogov_kolac 10:28 18.01.2016

Re: 1

Filip Mladenović
looping
Bojkot belim listićima!

Prošli put je upalilo. Upaliće i ovaj put. Dobre ideje ne treba menjati.


Beli listići - trenutno najuticajniji gradjanski pokret u Srbiji.

Bas zbog "uticaja" koji su imali na ishod predsednickih izbora 2012, oni koji su ih praktikovali tada retko se osvrcu (bar ne sa ponosom) na tu svoju cuvenu "u inat selu odsekao sebi onu stvar" epizodu... ali ne i ti Filipe...
krkar krkar 10:30 18.01.2016

Re: 1

blogov_kolac




Jesi u redu sa zdravljem, daleko bilo?

Post od samo 2 1/2 reda?!
blogov_kolac blogov_kolac 10:40 18.01.2016

Re: 1

krkar
Jesi u redu sa zdravljem, daleko bilo?

Post od samo 2 1/2 reda?!

Hvala sto si se odmah javio da se vidi i jedan ziv primer onih koji su svojevremeno jako pametovali na temu belih listica, a sada bi, kada se negde ti listici spomenu, radije da skrenu diskusiju u nekom drugom smeru...

Ali dobro, i to je odraz nekakve evolucije u razmisljanju... koja je ocito Filipa zaobisla...
freehand freehand 10:48 18.01.2016

Re: 1

blogov_kolac
krkar
Jesi u redu sa zdravljem, daleko bilo?

Post od samo 2 1/2 reda?!

Hvala sto si se odmah javio da se vidi i jedan ziv primer onih koji su svojevremeno jako pametovali na temu belih listica, a sada bi, kada se negde ti listici spomenu, radije da skrenu diskusiju u nekom drugom smeru...

Ali dobro, i to je odraz nekakve evolucije u razmisljanju... koja je ocito Filipa zaobisla...

Jok more. Krkar je direktni Tomin glasač i propagator. I jope bi. Dublja je tu veza u pitanju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:49 18.01.2016

Re: 1

Ma glasačima ne može da se digne... ni ponos, ni prkos!
krkar krkar 10:52 18.01.2016

Re: 1

I jope bi.


Ne bi. Ovog puta neće. I zato mu je sad frka za koga glasati.

Valjda će Madžari imati neku suvislu listu. Ili Bošnjaci iz Sanxhaka. Kad smo već kod toga, šta bi sa Rizom Halimijem?
krkar krkar 10:55 18.01.2016

Re: 1

jedan ziv primer onih koji su svojevremeno jako pametovali na temu belih listica


Da, definitivno te uhvatio onaj Krojcfeld od ludih krava što sivu masu pretvara u sunđerasto tkivo (i to ne ono koje se diže, da razočaram Filipa koji dole nešto aforiše o dizanju).

Nikad nisam podržavao bele listiće ni kurčićocrtajuće idiote koji nisu uspevali da shvate jednostavne matematičke dokaze svoje gluposti i političke neodgovornosti.
freehand freehand 10:59 18.01.2016

Re: 1

krkar
jedan ziv primer onih koji su svojevremeno jako pametovali na temu belih listica


Da, definitivno te uhvatio onaj Krojcfeld od ludih krava što sivu masu pretvara u sunđerasto tkivo (i to ne ono koje se diže, da razočaram Filipa koji dole nešto aforiše o dizanju).

Nikad nisam podržavao bele listiće ni kurčićocrtajuće idiote koji nisu uspevali da shvate jednostavne matematičke dokaze svoje gluposti i političke neodgovornosti.

Potpuna istina, u oba iskaza. I koliko se god ja ne slagao sa izborom i obrazloženjimaKrkarov stav na tim izborima je bio milion puta pošteniji i na nekakvoj, makar i uvrnutoj logici zasnovan.
A ovaj Filipov blog - to je kad pustiš tutumraka u vremeplov a ne vežeš mu ruke da ništa ne dira.
alselone alselone 11:02 18.01.2016

Re: 1

kurčićocrtajuće idiote koji nisu uspevali da shvate jednostavne matematičke dokaze svoje gluposti i političke neodgovornosti


Како закључујеш да нису схватали?
krkar krkar 11:08 18.01.2016

Re: 1

Како закључујеш да нису схватали?


Ja sam samo nepopravljivi optimista i verujem da ipak postoji neka tačka kad pritisnuta dokazima i najveća budala mora da postane svesna sopstvene gluposti.

Biće ipak da si ti, kao realista, u pravu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:34 18.01.2016

Re: 1

Jedina logika, i to perverzna, tzv. vanrednih parlamentarnih izbora je uguravanje Šešelja u poslaničke klupe.

Ko to ne vidi ili je glup ili je zlonameran.

Što reče koleginica Vera Vujošević u svom komentaru na društvenim mrežama: "Užas, a niko ni repom da mrdne!"
alselone alselone 12:02 18.01.2016

Re: 1

"Užas, a niko ni repom da mrdne!"


Kakva dubina misli, pa nisi mogao sam da kazes nego citiras ovakvu sentencu.
krkar krkar 12:09 18.01.2016

Re: 1

pa nisi mogao sam da kazes nego citiras ovakvu sentencu.


Hvali se koliko je načitan
alselone alselone 12:13 18.01.2016

Re: 1

Hvali se koliko je načitan


Zamisli samo koliko mozak mora da ti bude relaksiran da bi pamtio ko je, kada i gde rekao "niko ni da mrdne repom".
krkar krkar 12:22 18.01.2016

Re: 1

"niko ni da mrdne repom".


Možda ti i ja ne dopiremo do pune dubine značenja
predatortz predatortz 12:34 18.01.2016

Re: 1

Što reče koleginica Vera Vujošević u svom komentaru na društvenim mrežama: "Užas, a niko ni repom da mrdne!"


Mrdnuo bih, ali nemam ni rep ni rogove...
Atomski mrav Atomski mrav 13:38 18.01.2016

Re: 1

Beli listići - trenutno najuticajniji gradjanski pokret u Srbiji.

Jer samo WC papir napravljen od čiste celuloze može biti potpuno beo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:58 18.01.2016

Re: 1

Bolje i celuloza WC papira nego nebuloza tzv. izbora.

Davati ponovo legitimitet političkoj klasi Srbije ogrezloj u kriminalu, korupciji i demagogiji je mazohizam bez premca u istoriji parlamentarne demokratije.
Atomski mrav Atomski mrav 16:05 18.01.2016

Re: 1

U nekom paralelnom univerzumu gde bi se svi građani (ili ogromna većina) sa pravom glasa dogovorili da bojkotuju izbore, tvoje reči bi možda imale smisla. Ili kada bi se vratila ona granica od 50% izlaznosti bez koje izbori nisu uspešni. Ali kakve bismo imali koristi od ponavljanja izbora? U praksi, vladajuće stranke uvek uspeju da namaknu dovoljno tzv. sigurnih glasova tako da bojkot izbora ide njima u korist.

Filip k'o Slavko Simić u "Više od igre" - pravda će pobediti!
JJ Beba JJ Beba 16:51 19.01.2016

Re: 1


biraj za koga ćeš glasati



angie01 angie01 17:37 19.01.2016

Re: 1

obecanja dacu sve do krova,
da budem tamo gde je lova!
Jukie Jukie 12:04 18.01.2016

Obrnuta psihologija

Možda je ovo primer obrnute psihologije. Kaže nam se da su beli listići dobri, ali sa lošim objašnjenjem, i onda mi namerno glasamo bez belih listića a to je i bio cilj :)

evo malo Tome Savijera:




Tom gave up the brush with reluctance in his face, but alacrity in his heart. And while the late steamer Big Missouri worked and sweated in the sun, the retired artist sat on a barrel in the shade close by, dangled his legs, munched his apple, and planned the slaughter of more innocents. There was no lack of material; boys happened along every little while; they came to jeer, but remained to whitewash. By the time Ben was fagged out, Tom had traded the next chance to Billy Fisher for a kite, in good repair; and when he played out, Johnny Miller bought in for a dead rat and a string to swing it with—and so on, and so on, hour after hour. And when the middle of the afternoon came, from being a poor poverty-stricken boy in the morning, Tom was literally rolling in wealth. He had besides the things before mentioned, twelve marbles, part of a jews-harp, a piece of blue bottle-glass to look through, a spool cannon, a key that wouldn't unlock anything, a fragment of chalk, a glass stopper of a decanter, a tin soldier, a couple of tadpoles, six fire-crackers, a kitten with only one eye, a brass door-knob, a dog-collar—but no dog—the handle of a knife, four pieces of orange-peel, and a dilapidated old window sash.

He had had a nice, good, idle time all the while—plenty of company—and the fence had three coats of whitewash on it! If he hadn't run out of whitewash he would have bankrupted every boy in the village.

Tom said to himself that it was not such a hollow world, after all. He had discovered a great law of human action, without knowing it—namely, that in order to make a man or a boy covet a thing, it is only necessary to make the thing difficult to attain. If he had been a great and wise philosopher, like the writer of this book, he would now have comprehended that Work consists of whatever a body is obliged to do, and that Play consists of whatever a body is not obliged to do. And this would help him to understand why constructing artificial flowers or performing on a tread-mill is work, while rolling ten-pins or climbing Mont Blanc is only amusement. There are wealthy gentlemen in England who drive four-horse passenger-coaches twenty or thirty miles on a daily line, in the summer, because the privilege costs them considerable money; but if they were offered wages for the service, that would turn it into work and then they would resign.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:20 18.01.2016

Re: Obrnuta psihologija

Ja o uguravanju još jednog psihopate u tzv. srpski parlament, a vi o citatu.
O tempora. O mores.
krkar krkar 12:23 18.01.2016

Ima cihopata u parlamentu???

Ja o uguravanju još jednog psihopate u tzv. srpski parlament, a vi o citatu.
O tempora. O mores


Kako JOŠ jednog? Pa zar već neki ima?
tyson tyson 15:52 18.01.2016

Da se podsetimo; o izborima:

anamarkana anamarkana 16:07 18.01.2016

da mi je znati



za koga će glasati svi ovi premudri pa da se prosvetlim
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:29 18.01.2016

Re: da mi je znati

Eh, da još može Mira Marković da se vrati, pa da tzv. vanredni parlamentarni izbori uspeju 100%.
anonymous anonymous 17:57 18.01.2016

Sistemom eliminacije .....

...ne Tadić, ne Čeda, ne Čanak....
...ne Pajtić i ekipa.....
...ne vinogradar preporođeni....
...ne naprednjaci .....da ne budu previše jaki ....
...ne rifuz od DSS-a

....ostaju .....DSS + Dveri ili.....

....Levica, ako bude i ....patriotska !

Ali u svakom slučaju nikako b e l i listići ili neizlazak.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:04 18.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

To što nabrojaste -sve ispušene lule...

Beli listići za čist obraz gradjanstva Srbije!
highshalfbooze highshalfbooze 18:10 18.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

Beli listići za čist obraz gradjanstva Srbije!

Filipe, ti nesvesno priznaješ onog što lupeta gluposti kao vlastodršca u Srbiji. Ko u ovoj vukojebini raspisuje izbore? Ko po zakonu ima pravo na to. Šta ste se uspalili, možda je moša.
freehand freehand 18:14 18.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

...ne naprednjaci .....da ne budu previše jaki ....

Da, to je ozbiljan rezon i dobar razlog.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:24 18.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

highshalfbooze
Beli listići za čist obraz gradjanstva Srbije!

Filipe, ti nesvesno priznaješ onog što lupeta gluposti kao vlastodršca u Srbiji. Ko u ovoj vukojebini raspisuje izbore? Ko po zakonu ima pravo na to. Šta ste se uspalili, možda je moša.


Ma može on i da raspiše memoare, kurseve za izradu maketa, tečajeve demagoških veština... bilo šta, pa i to što Vi potpuno pogrešno nazivate izborima.

Koji, bre, izbori?

To je puko glasanje, za koje će se ponovo arčiti više miliona evra, bitnijih i efikasnijih za ulaganja u razvoj malih i srednjih preduzeća, za stipendije najboljim IT stručnjacima, za subvencije najuspešnijim poljoprivrednim proizvodjačima, za preporod srpskih banja...

Neka mi bilo ko od blogera navede makar 1 (jedan) razuman razlog za raspisivanje ove nove farse "madlenianumske"!?
Milan Novković Milan Novković 23:27 18.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

Neka mi bilo ko od blogera navede makar 1 (jedan) razuman razlog za raspisivanje ove nove farse "madlenianumske"!?

Pa nije bitan razlog, od onog trenutka kad nemaš izbora, tj ne možeš da utičeš na raspisivanje ili neraspisivanje izbora.

Ali ono što je bitno, i morao bi više da slušaš ljude pogotovo kad ih imaš ovoliko raznolikih na blogu, je sledeće:

- Na rezultat izbora možeš da utičeš. Pa ti je, prosto, nepisana dužnost da to uradiš u najboljem društvenom interesu.

- Taj interes se tiče života ljudi, ne tvog "uživanja" u "višim" ideologijama, pogotovo ako drugi, ogromna većina, dovode kvalitet tih ideologija u pitanje.

- Ajd odraslim i starijim ljudima ali, recimo, mladima je posebno bitno da li će, u fer maniru, dobiti manju ili veću šansu, da li će im do pristojnog okruženja u Srbiji proći 10, 5 ili 3 godine života.

Tako, ako se već slažeš sa ostalima da je vreme da ova garnitura iz vlasti ide, trebao bi da pomogneš da odu što pre, a u svakom slučaju nikako ne bi smeo da budeš kontraproduktivan.
larisa_bg larisa_bg 15:54 19.01.2016

Re: Sistemom eliminacije .....

Filip Mladenović

Neka mi bilo ko od blogera navede makar 1 (jedan) razuman razlog za raspisivanje ove nove farse "madlenianumske"!?


你太笨了
alselone alselone 19:15 18.01.2016

Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Cisto da pokazu malima da se ne kurce.
Hansel Hansel 20:39 18.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Све је то "Инсајдер" најавио пре три године.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:46 18.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Pa samo to im je i ostalo: da hapse jedni druge zbog otimačine naših para.
alselone alselone 20:47 18.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Jeste, samo konstatujem zanimljivu vremensku koincidenciju. Pazi sto ga je i Vukadinović dobro nabo. Ima i prašćić koju pametnu.

Политички аналитичар Ђорђе Вукадиновић изјавио је данас да је премијер Александар Вучић расписао ванредне парламентарне изборе како се не би подвукла црта, те да се стално ствара утисак новог почетка.
alselone alselone 20:48 18.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Kad je teško - Ćora.
Atomski mrav Atomski mrav 09:25 19.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Kad je teško - Ćora.

Ne bojim se ja za Ćoru. Neće njemu ništa biti, ovo je samo malo predizbornog folklora.
milisav68 milisav68 09:51 19.01.2016

Re: Jeste skontali kako je uhapsilo Coru danas

Atomski mrav
Kad je teško - Ćora.

Ne bojim se ja za Ćoru. Neće njemu ništa biti, ovo je samo malo predizbornog folklora.

Ma da, već viđeno.
alselone alselone 20:54 18.01.2016

Jebo ti sve ovo

Idem u Ameriku da glasam za Bernija. Covek je osvezenje na svetskoj politickoj sceni.

G.Cross G.Cross 21:15 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

alselone
Idem u Ameriku da glasam za Bernija. Covek je osvezenje na svetskoj politickoj sceni.




Ma bio je osvezenje i Obama nego mu odma na pocetku dadose Nobelovu nagradu i ubacise u masinu.
NIsta od tih demokrata. Isti ko ovi nasi.

Ja bih licno u USAu glasao samo za Americku Naprednu Stranku.


Filip Mladenović Filip Mladenović 21:29 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo



Španija je bliža:

"Podemos" se u svom programu zalaže za ekonomski oporavak: sa akcentom na javnu kontrolu, smanjenje siromaštva i obezbeđivanje socijalnog dostojanstva obezbeđivanjem osnovnog prihoda za svakoga, za kontrolu lobiranja i kaznene mere protiv izbegavanja poreza od strane velikih korporacija i multinacionalnih organizacija, kao i promovisanje manjih preduzeća; promovisanje slobode, jednakosti i bratstva i probijanje barijera širom Evrope, redefinisanje suvereniteta, ukidanje ili promenu Lisabonskog sporazuma, povlačenje iz nekih sporazuma, ozdravljenje životne sredine, smanjenje potrošnje fosilnih goriva, stimulisanje lokalne proizvodnje hrane u malim i srednjim preduzećima, legalizaciju prostitucije, marihuane i eutanazije.
gedza.73 gedza.73 22:00 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

Španija je bliža:

"Podemos" se u svom programu zalaže za ekonomski oporavak: sa akcentom na javnu kontrolu, smanjenje siromaštva i obezbeđivanje socijalnog dostojanstva obezbeđivanjem osnovnog prihoda za svakoga, za kontrolu lobiranja i kaznene mere protiv izbegavanja poreza od strane velikih korporacija i multinacionalnih organizacija, kao i promovisanje manjih preduzeća; promovisanje slobode, jednakosti i bratstva i probijanje barijera širom Evrope, redefinisanje suvereniteta, ukidanje ili promenu Lisabonskog sporazuma, povlačenje iz nekih sporazuma, ozdravljenje životne sredine, smanjenje potrošnje fosilnih goriva, stimulisanje lokalne proizvodnje hrane u malim i srednjim preduzećima, legalizaciju prostitucije, marihuane i eutanazije.




I neko će da glasa za ove?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:13 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

Na nedavno održanim parlamentarnim izborima u Španiji (20. decembar 2015.) za "Podemos" /"MOŽEMO"/ je glasalo 20,6 odsto gradjanki i gradjana, procenat i po manje od socijalista. "Podemos" je ušao u španski parlament - 69 poslanika od 350.
gedza.73 gedza.73 22:36 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

a "Podemos" /"MOŽEMO"/ je glasalo 20,6 odsto gradjanki i gradjana

Baš lepo. To isto kao oni što se bore za očuvanje životne sredine, protiv seče šuma a nose luksuznu garderobu koju šiju deca iz siromašnih zemalja.

Mada mi ovi deluju kao i ostali koje si reklamirao. Bepe Grilo (bilo nekog domaćinskog muvanja sa novcem, koketiranja sa fašizmom), MOST ('žrtvovali' se za veće dobro?), grčki ustanak, sad PODEMOS sa kućama od čokolade za sve.

To ti je 'dragi gospodine, samo minut, imamo predivnu ponudu za vas, vas smo izvukli (odakle?), blabla, blablabla, poklon ne plaćate ništa samo troškove isporuke, simbolična suma u iznosu od xxxx dinara'.
A suma kao da ga transportuju zlatnim kočijama.


N E M E Ž E!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:12 18.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

NIsta od tih demokrata. Isti ko ovi nasi.

Bernie nije demokrata, ali je ušao u mašinu - jer to je jedini naćin da bude zabeležen na nekoj višoj pozornici. Jednostavno, da nije to uradio, prošao bi marginalno kao Ralf Nader.
svarog svarog 10:25 19.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

Čovek je valjda 20+ godina što u kongresu što u senatu. Odavno je on u mašini. A činjenica da je on popularan pokazuje koliko su SAD otišle u q
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:22 19.01.2016

Re: Jebo ti sve ovo

da, ali on je u Vermontu: što znači da je njegov broj glasača oko 150 hiljada i ta brojka je prilično mizerna na nacionalnom nivou. Mora neko da ruši sistem i iznutra, ne može se samo spolja:)
nsarski nsarski 22:43 18.01.2016

Propustena prilika

Filipe, slazem se s tobom da skotove treba unistiti. Medjutim, zaboravio si da pomenes vaznu strategiju: masovni napad zajedljivim sloganima i vickastim aforizmima!
Ako ne crknu od moralnog stida i srama, umrece od smeha.
Bori se!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:14 18.01.2016

Re: Propustena prilika

Medjutim, zaboravio si da pomenes vaznu strategiju: masovni napad zajedljivim sloganima i vickastim aforizmima!

Sve čekam da neko izađe sa ovom strategijom, u meni gore parole:)
angie01 angie01 23:15 18.01.2016

Re: Propustena prilika

u meni gore parole:)


Obrni-okreni, ako nevalja-promeni!


Choose not to lose!

Stasaj pa glasaj!

Vice masa- ne dam glasa!

Daj mi glas- za svoj spas!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:21 18.01.2016

Re: Propustena prilika

Ja sam za jedan dobro oprobani, čist minimalizam: MUĆNITE GLAVOM!


Filip Mladenović Filip Mladenović 23:25 18.01.2016

GRADJANSKE PORUKE:

KO GLASA, NEMA MU SPASA! SAMO KO BIRA – PROFITIRA!

RADNA MESTA, A NE TAPKANJE U MESTU!

HOĆU POSAO i PLATU!

NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!

BOLNICE I ŠKOLE, A NE CRKVE I STADIONE!

BUDI POSLANIK, A NE INVENTAR RESTORANA!

PUN FRIŽIDER, A NE PUN TV EKRAN!

DOSTA NAM JE LAGANJA I PINKA, USTALA JE KUKA I MOTIKA!

VRATITE NAM KAJMAK SA KAJMANSKIH OSTRVA!

REČ JE REČ, ALI JE DOBRA PLATA DOBRA PLATA!

NEĆEMO KLONOVE TAJKUNA, VEĆ ČLANOVE ZAKONA!

PREOKRET, OD DŽIPA DO SKROMNOG TIPA!

POKRENIMO SRBIJU: POREZI ZA BOGATE, SOCIJALNE KARTE ZA SIROMAŠNE!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:28 18.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

PREOKRET, OD DŽIPA DO SKROMNOG TIPA!


angie01 angie01 23:36 18.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

stefan.hauzer
PREOKRET, OD DŽIPA DO SKROMNOG TIPA!



freehand freehand 23:42 18.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

KO GLASA, NEMA MU SPASA! SAMO KO BIRA – PROFITIRA!

Ko neće da glasa čeka ga Kinšasa.
nsarski nsarski 23:47 18.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

NEĆEMO KLONOVE TAJKUNA, VEĆ ČLANOVE ZAKONA!


Crkoh...

(Mada su i ostali odlicni).
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:32 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

Dobri su i oni što žele da završe sve što su počeli, a i oni koji žele da dokrajče to što su ovi započeli. (Mirko Minić)

Srbi su automobilska velesila. Voze nas bolidi. (Zoran Plavšić)

Neki analitičari predviđaju da će na izborima glasati samo budale!
Znači, opet će pobediti isti. (Vasil Tolevski)

Biračko telo je očvrsnulo. Tamo gde je nekada bilo salo sada su kost i koža. (Dejan Tofčević)

Oni koji su sišli sa uma, ne silaze sa bilborda. (Bojan Rajević)
JJ Beba JJ Beba 00:43 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:


NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:46 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

Gazda nam je ukinuo topli obrok.
To je njegov doprinos borbi protiv globalnog otopljavanja!
freehand freehand 00:47 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

JJ Beba

NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!




DOSTA NAM JE LAGANJA I PINKA, USTALA JE KUKA I MOTIKA!

Ustala je kunka i motinka!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:14 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

"Naša elita ne želi realnost koja je proizašla iz istorije, već iz narodnih pesama i pseudo mitologije. Ono što imamo u udžbenicima po školama i fakultetima je serija nebuloza i mistifikacija koje su proistekle iz slepačkih guslanja. To nije smešno, to je tragično." Svetislav Basara

"Veoma je bitno razlikovati istorijsko saznanje i istorijsku svest. Saznanje je rezultat proučavanja i iskustava, a ono je po nekom usudu našeg društva često bivalo inferiornije od istorijske svesti, koja je sazdana od sećanja, legendi i mitova. Bilans na prelazu iz XX u XXI vek nalaže nam da pokušamo ne samo da postavljamo pitanja, već i da tražimo odgovore kojima bi pripremali jednu drugačiju elitu da krči put ovom zapuštenom, siromašnom i zaostalom narodu. To su odgovornosti i obaveze istoričara." Latinka Perović
blogovatelj blogovatelj 02:46 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!


Jel može muda i bubrezi za obroke?
blogovatelj blogovatelj 02:50 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!





Kako ova parola alanfordovski zvuči, pokidah se od smeha
Štrajk radnika i nose transparent na kome piše "kruha i čokolade"
Čovek od pedeset godina traži da jede tri puta dnevno?! Kao da mu je pet, a ne pedeset.
jkt2010 jkt2010 05:28 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

blogovatelj
NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!


Jel može muda i bubrezi za obroke?


"Ko nema muda džaba mu qrac"
stari62 stari62 08:48 19.01.2016

Voglio una donnaaaaaa

JJ Beba

NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU UNA DONNAAAAA




emsiemsi emsiemsi 15:47 19.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

Filip Mladenović

...
NEĆU MUDA ZA BUBREGE, HOĆU 3 obroka dnevno!
...

Пре муда иде курац !
Често у главу.
tyson tyson 02:08 20.01.2016

Re: GRADJANSKE PORUKE:

"Ko nema muda ima qrac"

Ko nema muda dobiće kurac.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana