Društvo| Politika

I posle Tita-Tito

kosta.babic RSS / 01.12.2016. u 15:45

 

Počeo sam da pišem kraći komentar na Tasin tekst al se da izvinete odužilo pa ko velim da se ne baci. Nadam se da se Tasa ne ljuti.

 

Period druge Jugoslavije (Titove) može da se podeli na tri perioda:

1.     Vreme realnog komunizma

    U ovom periodu proleteri su zauzeli sve vile na Dedinju. Poubijani su ili utamničeni svi neprijatelji revolucije uključujući i one koji bi to mogli da postanu. Seljacima je oduzeta zemlja koju su generacijama teškom mukom sticali. Osnivane su zemljoradničke zadruge a na njhovo čelo dovođeni su ljudi koji su pobegli od krša i kamena (šesta lička) i oranicu videli samo na razglednicama. Tako su bar formalno svi postali jednaki.

 

2.     Nesvrstani i samoupravljanje

        Kad mu je postalo malo dosadno i kad je video da sve ide dobro upravo kako je on to zamišljao,Josip Broz zvani Tito dozvolio je svojim liderskim ambicijama da se razmahnu. Osnovao je pokret nesvrstanih.

        U počerku je to dobro išlo.Između istoka i zapada bilo je dovoljno mesta da se svašta prodaje a bogami i da se uzmu neki krediti koje će ipak neko morati da vrati, Zemlja je procvetala. Međutim, kako se to nije dopadalo ni istoku ni zapadu rešili su da uz pomoć Fidela Kastra ovu organizaciju demoliraju. Za to vreme jedna grupa ljudi se domogla značajnog bogatstva dok su ostali bili zadovoljni odlaskom na more.   Tada je drug vrhovni ostajući veran nekakvoj ideju komunizma rešio da uvede radničku kontrolu i tako onemogući mangupima iz svojih redova da se previše obogate. Novi sistem se nazvao-radničko samoupravljanje. Zahvaljujući njemu,treći skretnićar na pruzi odlučivao je koje lokomotive treba kupiti. Čistačica u bolnici odlučivala je koju vrstu skenera treba nabaviti a ložač u namenskoj koje oružje treba praviti. Ovo nije baš  funkcionisalo pa se od toga ubrzo odustalo. Vlasništvo nad firmama ostalo je i dalje društveno a poslovica kaže da-opštinska kobila lipsava na ulici.

 

 

3.     I posle Tita-Tito

Još za života ,znajući naše mentalitete i naravi,pretpostavljajući da će jednog dana može biti i da umre,Ustanovio je pretsedništvo Jugoslavije. Nešto kasnije precednok nas je napustio. Predstavnici republika budući da su ih one izabrale,počeli su da traže sve veća prava i beneficije za svoje republike. A onda je došao kafedžoja da naplati što se pojelo i popilo.

Kako niko nije imao para već samo dugove, kafedžija je objavio fajront i raspustio kafanu.

Šta je dalje bilo znate i sami jer to je skorija istorija.

 

PS.

    U vreme vladavine KP i JBT o moralu se nije puno raspravljalo. Crkveni moral je bio zastareo i dekadentan a novi komunistički nikad nije ni bio ustrojen je se nikad nije imalo vremena.Govorilo se –nemoj sad vidiš da je OVA situacija.A što se tiče propagande tu je tek nejasna stvar. Ko je koga plagirao? Da li Rusi Gebelsa da li mi Ruse ili i Ruse i Gebelsa. Ili su nam i to podmetnuli oni pokvareni zapadnjaci?

 



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:02 01.12.2016

ima sjajan lik

igra se sa istim kao ovaj tvoj tekst, baci de oko na opšta mesta
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:21 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

au bre! što gnjavite s tim Titom -

inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!



kosta.babic kosta.babic 16:51 01.12.2016

Re:Srđan

au bre! što gnjavite s tim Titom -

A što se nisi bunio kad je on gnjavio nas?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:19 01.12.2016

Re: Re:Srđan

kosta.babic
au bre! što gnjavite s tim Titom -

A što se nisi bunio kad je on gnjavio nas?


ne gnjavi me, nemam strpljenja za blogomentalne vratolomije, prestara sam kuka... nisam se bunio zato što sam bio zabavljen zanimljivijim stvarima, tipa klajberima, odvikavanjem od cucle, i sl.

protiv malog Tita sam se bunio, no besplodno. tj., srušili ste ga kada sam ja već zapalio iz srbije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:45 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!


:)
Fala, fala.



kosta.babic kosta.babic 19:04 01.12.2016

Re: Re:Srđan

nisam se bunio zato što sam bio zabavljen zanimljivijim stvarima, tipa klajberima, odvikavanjem od cucle, i sl.

Blago tebi. Nikad nisi optuživan da pripadaš "Crnom talasu u kinematografiji"Gledao si svoja posla i bavio se sobom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 01.12.2016

Re: Re:Srđan

kosta.babic

Blago tebi. Nikad nisi optuživan da pripadaš "Crnom talasu u kinematografiji"Gledao si svoja posla i bavio se sobom.


ruku na srce,

učestvovao sam indirektno, ljubljenjem unuke jednog od crnotalasaca.

Dušan Makavejev, Žika Pavlović, Saša Petrović, Želimir Žilnik, Mika Antić, Lordan Zafranović, Mića Popović and Marko Babac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:36 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

hoochie coochie man
inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!


:)
Fala, fala.





da li sam ti ikada pričao da sam ja počasni gardista Vojske Kraljevine? :)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:46 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

Huči, provali kako King Peter ima mešavinu izraza ponosa, tuge, bola i saosećanja, oficirski stav i asketizam - švajcarska škola (inače, upoznao sam jednog sjajnog momka koji je u švajcarskoj vojsci danas, rođen tamo, naše gore list, često se zezamo - kada zavrljačimo Acu sa balkona Beograda na vodi u Savu, da ćemo doći da ga proizvedemo u kralja; 23 godine ima dečko, mislim da je već podoficir) kao da zna šta će nas sve zadesiti narednih stotinu godina... mnogo dirljiv lik ovaj Pera.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

da li sam ti ikada pričao da sam ja počasni gardista Vojske Kraljevine? :)


To postoji?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 01.12.2016

Re: ima sjajan lik

hoochie coochie man
da li sam ti ikada pričao da sam ja počasni gardista Vojske Kraljevine? :)


To postoji?


postoji, kao red vitezova Stefana Nemanje... au, jbte, nije bitno da li postoji, bitna je priča...

kosta.babic kosta.babic 20:40 01.12.2016

Re: hoochie coochie man

Liturgija opelo.Savremenim oprostačenim rečnikom rečeno;predivno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 01.12.2016

Re: hoochie coochie man

ne zanima te priča, jebo vas inženjerluk i matiš, da l' postoji il' ne postoji, niš' poezija. a lepa je priča, na isti način sam i počasni kuvar kafe čoveku koji je kuvao kafu Vinaveru.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 01.12.2016

Re: hoochie coochie man

ne zanima te priča,


Pa daj je.
Nisam te razumeo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:02 01.12.2016

Re: hoochie coochie man

oću, možda osmislim kao posebnu temu u čast 98. godišnjice ujedinjenja južnih Slovena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 01.12.2016

Re: hoochie coochie man

oću, možda osmislim kao posebnu temu u čast 98. godišnjice ujedinjenja južnih Slovena.


Čekam.
predatortz predatortz 08:32 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!


Na ovaj dan, prijatelju, Srbin treba da se isplače!
Na taj dan je briljantna pobeda srpske vojske, golgota naroda i države, popišana voljom jednog idiota. To je dan početka srpskih stradanja i srpskog poniženja.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:08 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

predatortz
popišana voljom jednog idiota.


Koga, Saleta misliš?
tasadebeli tasadebeli 14:00 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

Srđan Fuchs


inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!




А мени да честиташ?


Срам те, бре, било што си ме заборавио!









П.С. -



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

tasadebeli
Srđan Fuchs


inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!




А мени да честиташ?


Срам те, бре, било што си ме заборавио!









П.С. -





jeste, pomislio sam juče - čekaj, a Taske?! je li, ili nije, ako jeste, lakše mi je da mu se izvinim nego da ga lažno stavim u naš tabor!
tasadebeli tasadebeli 15:33 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

Srđan Fuchs
tasadebeli
Srđan Fuchs


inače, Hučiju, Predi i meni želim srećan današnji praznik!




А мени да честиташ?


Срам те, бре, било што си ме заборавио!









П.С. -





jeste, pomislio sam juče - čekaj, a Taske?! je li, ili nije, ako jeste, lakše mi je da mu se izvinim nego da ga lažno stavim u naš tabor!



Извињење прихваћено.


И даље мислим да је та Југа била најбоље решење за ове фронцле од народа диљем Балкана.


Бат хебига!

Ниш' од тога.

Тако то увек испадне кад се нешто гради на силу на лажима и прећуткивању истине.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

И даље мислим да је та Југа била најбоље решење за ове фронцле од народа диљем Балкана.


Briši ga Srki :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

hoochie coochie man
И даље мислим да је та Југа била најбоље решење за ове фронцле од народа диљем Балкана.


Briši ga Srki :)


gospodine Tasiću, izbrisan si sa spiska naše bande.

tasadebeli tasadebeli 22:55 02.12.2016

Re: ima sjajan lik

Srđan Fuchs
hoochie coochie man
И даље мислим да је та Југа била најбоље решење за ове фронцле од народа диљем Балкана.


Briši ga Srki :)


gospodine Tasiću, izbrisan si sa spiska naše bande.




Не разумете ви сву дубину моје политичке промисли...









(Клик на слик.)


Занимљиво штиво.

Из 1937. Јес маторо скоро 80 година, али вреди га прочитати.

И још један доказ колико је и краљ Сале жудео за тако нечим као и друг Тита.

Али им се није остварило.

Оног првог скратили за главу због грешних мисли о једној великој балканској држави, а овога другога кредитима убедили да одсутане од тога.


Јбг, тако то ваљда иде када сањаш оно што је забрањено сањати.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:39 03.12.2016

Re: ima sjajan lik

siroma' Aca... šalim se, Taske, za mene ćeš uvek biti deo bande, čak i kada umremo, jahaćemo zajedno, jer će Sveti Petar biti neodlučan da nas pusti u raj, a za pakao nismo... barem ćemo jahati sa Majstorom i Margaritom, ako ništa.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:01 03.12.2016

Re: hoochie coochie man

hoochie coochie man
oću, možda osmislim kao posebnu temu u čast 98. godišnjice ujedinjenja južnih Slovena.


Čekam.


ili možda bolje uz neku radžu u tvom kraju, nisam nikada bio u tom delu Srbije, a ni klinci... ovde od umišljenih beogradskih salonskih levičara ne može da se opusti čovek.
Lionsgate Lionsgate 19:57 01.12.2016

Davna proslost

Danasnji klinci u srednjoj skoli imaju maglovitu predstavu o postojanju YU a Tito im je totalno nepoznat. Jbt, pa i ja sam bio u osnovnoj skoli kad je on geknuo. Jos deceniju-dve i da na onaj svet odu svi koji su drhtali od njega pa da prestane smaranje sa generalizacijama tipa "za vreme bravara je bilo tako i tako", ala cemo onda da se odmorimo...
zemljanin zemljanin 20:10 01.12.2016

Re: Davna proslost

Lionsgate
Danasnji klinci u srednjoj skoli imaju maglovitu predstavu o postojanju YU a Tito im je totalno nepoznat. Jbt, pa i ja sam bio u osnovnoj skoli kad je on geknuo. Jos deceniju-dve i da na onaj svet odu svi koji su drhtali od njega pa da prestane smaranje sa generalizacijama tipa "za vreme bravara je bilo tako i tako", ala cemo onda da se odmorimo...

e bravo ... to sam i sam rekao pre ~20g ... da svi rodjeni pre smrti Tita (i ja) moraju da zarastu u travu da bi se ovde nešto unormalilo ... većina su bili uvlakači i gaćolisci pa se sad sećaju ukusa ... pa umesto da se "istuširaju" oni viču "sistem kriv" ... jer gde bi oni(mi) bili takvi beskičemenjaci da nije bilo njega ... jer to su BRE, sve bili integriteti i gromade
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 01.12.2016

Re: Davna proslost

Jos deceniju-dve i da na onaj svet odu svi koji su drhtali od njega pa da prestane smaranje sa generalizacijama tipa "za vreme bravara je bilo tako i tako", ala cemo onda da se odmorimo...


razumem te popuno :)

Ne znam koliko se ljudi toga seća, ali za vreme komunizma je bilo obavezno da se u dnevniku objavi kad umre neko ko je bio nosilac partizanke spomenice.
A bilo je toga poprilično, pa kad su došli u godine da se mre, svaki dan su saopštavali da je neko odapeo.
E tad sam ja, kao ti sad, mislio, dajte bre pomrite već jednom pa se odmorimo.
zilikaka zilikaka 20:26 01.12.2016

Re: Davna proslost

većina su bili uvlakači i gaćolisci pa se sad sećaju ukusa ... pa umesto da se "istuširaju" oni viču "sistem kriv" ... jer gde bi oni(mi) bili takvi beskičemenjaci da nije bilo njega ... jer to su BRE, sve bili integriteti i gromade

Napravi presek u bilo kojoj grupi ljudi, ne mora kod nas samo, i dobićeš slične rezultate po pitanju spremnosti da budu uvlakači. Većina radi sopstvenog ćara, ko sitnijeg ko krupnijeg, a mnogi i zbog nekog nedefinisanog straha.
Integriteti su retke zverke.
Ako je sistem takav da nagrađuje poslušne a lomi one druge, većina će se prilagoditi.
To ne znači da bilo koga pravdam, nego da je jednostavno tako. I da nije loše imati realnu sliku o svetu oko sebe.
kosta.babic kosta.babic 20:28 01.12.2016

Re: lionsgate

ala cemo onda da se odmorimo...

A onda će te deci da drvite kako je bilo teško za vreme autokratije Aleksandra Vučića.Ili ako živiš u Americi kako je teško bilo kad je precednik bio Tramp.Malo istorije nije na odmet ni tebi ni tvojoj deci ili detetu.
Uostalom,Što rekla Zili "Iz ovog mnogo toga može da se nauči"
Lionsgate Lionsgate 20:49 01.12.2016

Re: lionsgate

.Malo istorije nije na odmet ni tebi ni tvojoj deci ili detetu.

Hajde sto ja zahvatio malo Tiletovog vremena pa da se maglovito toga setim ali sto bi deca koja su rodjena 20 ili 30 godina po njegovoj smrti morala da znaju ko je i kakav on bio... plus sto ta istorija nije pouzdana, istorijske cinjenice su cesto iskrivljene ili skriivene a secanja vas "klasica" su cesto nepouzdana ili iskrivljena (zal za mladost).

Bilo (a ipak nije ni priblizno bilo sjajno kako zele da yugonostalgicari to da prikazu) i proslo. Zato i kazem, jos deceniju-dve i dok voljenom marsalu na isposvest ne odu svi...
kosta.babic kosta.babic 21:02 01.12.2016

Re: lionsgate

Lionsgate
.Malo istorije nije na odmet ni tebi ni tvojoj deci ili detetu.

Hajde sto ja zahvatio malo Tiletovog vremena pa da se maglovito toga setim ali sto bi deca koja su rodjena 20 ili 30 godina po njegovoj smrti morala da znaju ko je i akkav on bio... plus sto ta istorija nije pouzdana, istorijske cinjenice su cesto iskrivljene ili skriivene a secanaj vas "klasica" su cesto nepuzdana ili iskrivljena (zal za mladost).

Bilo (a ipak nije ni priblizno bilo sjajno kako zele da yugonostalgicari to da prikazu) i proslo. Zato i kazem, jos deceniju-dve i dok voljenom marsalu na isposvest ne odu svi...

Istorija nije nauka mada bi to htela da postane.Sve osim datuma dešavanja je laž.A ni datumi nisu sigurni(stari kalendar,novi kalendar)Sve je stvar ličnog pristanka.Kao na filmu.Ako pristaneš da su glumci obučeni u belo pozitivci a oni u crnom negativci onda je to tako.
Lionsgate Lionsgate 21:16 01.12.2016

Re: lionsgate

Ma meni nesto drugo pada u oci, malo pa malo blog o Tiletu, SFRJ, lepim starim vremenima... brate, nigde toliko yugonostalgicara kao u Srbiji, pogotovo na blogu. OK, kapiram, ostarilo se, od kolevke do groba najlepse je djacko doba ali sine, prosecan stanovnik Srbije ( 40-41 godine) je bio u zabavistu kad je Tile umro, Varsavski pakt je propao pre 26 godina, SSSR i SFRJ se raspali jos u to doba.

Dokle ce u Srbiji da se zivi u proslosti i samosazaljenju? Jel postoji sutrasnjica?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:19 01.12.2016

Re: lionsgate

Lionsgate
Ma meni nesto drugo pada u oci, malo pa malo blog o Tiletu, SFRJ, lepim starim vremenima... brate, nigde toliko yugonostalgicara kao u Srbiji, pogotovo na blogu. OK, kapiram, ostarilo se, od kolevke do groba najlepse je djacko doba ali sine, prosecan stanovnik Srbije ( 40-41 godine) je bio u zabavistu kad je Tile umro, Varsavski pakt je propao pre 26 godina, SSSR i SFRJ se raspali jos u to doba.

Dokle ce u Srbiji da se zivi u proslosti i samosazaljenju? Jel postoji sutrasnjica?


Vidi okay je biti nostalgičan, valjda :)

Uostalom Tita i Jugoslavije nema decenijama, neće biti da smo mi nostalgičari baš odgovorni ni za stanje danas, evo moja profesija je napredovala ohoho od doba Jugoslavije...
Štuca nama nešto drugo. Kapiram ja da Jugoslovenski sistem vrednosti nije valjao i nek se uklonio, ali jbt što ga ne zameniše boljim, da ne ostanemo bez nikakvog.
highshalfbooze highshalfbooze 21:37 01.12.2016

Re: lionsgate

Kapiram ja da Jugoslovenski sistem vrednosti nije valjao i nek se uklonio, ali jbt što ga ne zameniše boljim, da ne ostanemo bez nikakvog.

Bili su zauzeti kritikom starog sistema, pa nisu stigli da naprave bolji.
I sada samo može da se čuje kako su za sve krivi oni od pre. Zarazno je to...
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:38 01.12.2016

Re: lionsgate

highshalfbooze
Kapiram ja da Jugoslovenski sistem vrednosti nije valjao i nek se uklonio, ali jbt što ga ne zameniše boljim, da ne ostanemo bez nikakvog.

Bili su zauzeti kritikom starog sistema, pa nisu stigli da naprave bolji.
I sada samo može da se čuje kako su za sve krivi oni od pre. Zarazno je to...


Razumem. Satraše se tražeći argumente, pa da, nije lako, iz suve drenovine iscediti...

Doduše mogli su da se oslone na svetlu tradiciju, pa da vrate ono što su nam stari praktikovali... Ah da, i to - ne valja. O dođavola.
Lionsgate Lionsgate 21:39 01.12.2016

Re: lionsgate

Vidi okay je biti nostalgičan, valjda :)


Nostalgican da, ali yugonostalgican hmm...

To mi dodje kao ona prica o narodima koji zive u stagnirajucim drustvima pa pricaju o svojoj slavnoj proslosti... samo sto je SFRJ daleko od toga da je bila slavna, napredna u odnosu na ostatak sveta itd.
zemljanin zemljanin 21:40 01.12.2016

Re: lionsgate

Varsavski pakt je propao pre 26 godina, SSSR i SFRJ se raspali jos u to doba.

e sad kad se nisam šlogirao ... ju BRE kad pre
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:42 01.12.2016

Re: lionsgate

Lionsgate
Vidi okay je biti nostalgičan, valjda :)


Nostalgican da, ali yugonostalgican hmm...

To mi dodje kao ona prica o narodima koji zive u stagnirajucim drustvima pa pricaju o svojoj slavnoj proslosti... samo sto je SFRJ daleko od toga da je bila slavna, napredna u odnosu na ostatak sveta itd.



pa vidi meni mladost bila u toj državi, pa nema na šta drugo da sam nostalgičan...
Mada da sam živeo u Danskoj da vidiš kako bih bio nostalgičan za `70. `80. u Kopenhagenu :)
highshalfbooze highshalfbooze 21:46 01.12.2016

Re: lionsgate

To mi dodje kao ona prica o narodima koji zive u stagnirajucim drustvima

Ne, to je ona priča o narodu koji živi u nazadujućem društvu.
zemljanin zemljanin 21:53 01.12.2016

Re: lionsgate

nisam primetio da je neko ovde a ni na drugim temama jugonostalgičan ... ljudi iznose neko svoje viđenje, iskustva i poređenja ... neka su osnovana neka nisu ... ali nostalgiju nisam primetio, više razočarenje što neka rešenja iz te države danas više ne postoje, kao pozicija nauke kod Uroša na blogu ...

a sad što se termin koristi u tako širokom spektru značenja a nekako je ugodniji of jednostavnog komunjara, to je druga priča ... klasična partizani-četnici
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:53 01.12.2016

Re: lionsgate

highshalfbooze
To mi dodje kao ona prica o narodima koji zive u stagnirajucim drustvima

Ne, to je ona priča o narodu koji živi u nazadujućem društvu.

ima onaj vic kad Pera pita Miku:
"Kad će nam biti bolje?"
A Mika odgovori:
"Eh, pa to je već bilo."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:03 01.12.2016

Re: Davna proslost

i dobićeš slične rezultate po pitanju spremnosti da budu uvlakači


da, ovo je nažalost odlika modernog srbina.

ulizice, i tasteri još pride.
highshalfbooze highshalfbooze 22:04 01.12.2016

Re: lionsgate

"Eh, pa to je već bilo."

Kad se malo bolje razmisli, kako uopšte i može da bude bolje kasnije kada si stariji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:05 01.12.2016

Re: lionsgate

zemljanin
... klasična partizani-četnici


di je Maksa, on vole take teme.
Lionsgate Lionsgate 22:26 01.12.2016

Re: lionsgate

Sine, ala smo Kosti razvili blog a niko nije pominjao sex

Jbg, mio smo generalno narod koji stalno prica da je nekad ranije bilo bolje ( u kralja/tita je sve bilo bolje) a da su drugi narodi u kompletu nesto nostalgicni za prohujalim vremenima i nisu bas, ma kako pojedinci bili setni za dobom kad su mogli triputastojecki. Ko zna, mozda je u Srbiji to iz razloga sto je ta 2017-ta (kad ce biti dooobro) sve dalje i dalje...
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:45 01.12.2016

Re: lionsgate

Lionsgate
Sine, ala smo Kosti razvili blog a niko nije pominjao sex

Jbg, mio smo generalno narod koji stalno prica da je nekad ranije bilo bolje ( u kralja/tita je sve bilo bolje) a da su drugi narodi u kompletu nesto nostalgicni za prohujalim vremenima i nisu bas, ma kako pojedinci bili setni za dobom kad su mogli triputastojecki. Ko zna, mozda je u Srbiji to iz razloga sto je ta 2017-ta (kad ce biti dooobro) sve dalje i dalje...

Rekao Vođa stže zlatno doba Srbije, dakle can`t wait...
blogovatelj blogovatelj 01:34 02.12.2016

Re: lionsgate

ali jbt što ga ne zameniše boljim


Sta mislis da u ovom sistemu nije bolje?
emsiemsi emsiemsi 05:59 02.12.2016

Re: lionsgate

Lionsgate
Sine, ala smo Kosti razvili blog a niko nije pominjao sex

Jbg, mio smo generalno narod koji stalno prica da je nekad ranije bilo bolje ( u kralja/tita je sve bilo bolje) a da su drugi narodi u kompletu nesto nostalgicni za prohujalim vremenima i nisu bas, ma kako pojedinci bili setni za dobom kad su mogli triputastojecki. Ko zna, mozda je u Srbiji to iz razloga sto je ta 2017-ta (kad ce biti dooobro) sve dalje i dalje...

Еееее, то су била времена.
Сада три пута тек лежећки.
Lionsgate Lionsgate 06:03 02.12.2016

Re: lionsgate

Еееее, то су била времена.
Сада три пута тек лежећки.

Ali odozdo, jel tako?
uros_vozdovac uros_vozdovac 07:49 02.12.2016

Re: lionsgate

blogovatelj
ali jbt što ga ne zameniše boljim


Sta mislis da u ovom sistemu nije bolje?

u sistemu vrednosti - mnogo šta.
tasadebeli tasadebeli 13:46 02.12.2016

Re: Davna proslost

Lionsgate

Jbt, pa i ja sam bio u osnovnoj skoli kad je on geknuo.



Не сери, брате!

Па све си заборавио!

Били смо прва година средње школе.

Памтим то добро зато што сам тада први пут убедио девојчицу да ми дозволи да јој завучем руке и испод мајице.

Ономад кад смо из реда испред Скупштине у којем се чекало да се прође у мимоходу поред Титовог одра и где су нас довели са школом онако колективно, девојчица и ја побегли на Калиш, па се тамо ваћарили до касно увече.


Зато мени, кад год се помене Титова смрт, испред очију изађу женске сисе.


Другима изађе онај спикер Здравковић, а мени сисе.


Јебем ти Фројда да ти јебем!







Него, јел' се сећаш ти оног нашег другара из школе што је седео у последњој клупи?

Оног Немца? Алцхајмера?
predatortz predatortz 13:50 02.12.2016

Re: Davna proslost

Били смо прва година средње школе.

Памтим то добро зато што сам тада први пут убедио девојчицу да ми дозволи да јој завучем руке и испод мајице.

Ономад кад смо из реда испред Скупштине у којем се чекало да се прође у мимоходу поред Титовог одра и где су нас довели са школом онако колективно, девојчица и ја побегли на Калиш, па се тамо ваћарили до касно увече.


Зато мени, кад год се помене Титова смрт, испред очију изађу женске сисе.


Другима изађе онај спикер Здравковић, а мени сисе.


Јебем ти Фројда да ти јебем!




zemljanin zemljanin 16:59 02.12.2016

Re: Davna proslost

a kazu I da je tada umro poslednji predsednik poslednje suverene države na Balkanu ... mislim tako kažu
Lionsgate Lionsgate 17:43 02.12.2016

Re: Davna proslost

Sine Taso, ja se tog Svabe uopste ne secam, mora da si sa njim bas na "jebi se, opet ti" kad ga vec spominjes

Prvi dodir zenskih sisa ne vezujem za druga Tita, meni se desilo to na malomaturskoj ekskurziji u Postojni, eto ja imam lepe uspomene na Sloveniju a jebes ga, apsolutno nicega licnoga se ne secam u vezi sahrane Tileta sem jedne tetke mi koju su snimili ljudu sa Studia B kako rida u skupstini dok prolazi pored odra sa mrtvim predsednikom. Kasnije su godinama, do nedavno, taj snimak koristili da ilustruju politicke i istorijske emisije, tetka koja je u medjuvremenu postala ostrasceni nacionalista i antikomunista (Kostunica pa bog) na prozivku da je za Titom prolila vise suza nego za ocem samo odmahne rukom i kaze "svaka od nas ponekad zgresi, a bolje je tako nego onako".

Znaci, omanuo sam za godinu, jbg, mnogo bitnijih stvari u zivotu mi se izdesavalo u tih 37 godina (skoro) ali ne menja na sustini, davno-davno prosuto mleko za kojim ne treba zaliti pogotovo ako nisi ni ziveo zivot tad.
tasadebeli tasadebeli 23:03 02.12.2016

Re: Davna proslost

zemljanin
a kazu I da je tada umro poslednji predsednik poslednje suverene države na Balkanu ... mislim tako kažu


Е?

А Грчка, Бугарска, Албанија, Румунија, Турска?



Једном речју Византија









Published on Sep 21, 2015

Откако је први пут приказан на програму руске државне телевизије, документарни филм "Пропаст Империје - Византијска лекција'' не престаје да узбуђује јавност у највећој земљи на свету. Ускомешали су се и многи духови ван њених граница. Не без разлога. „Пропаст империје – Византијска лекција” у основи се бави успоном и падом хиљадугодишњег царства, али, истовремено, и на не много скривен начин, говори о свему што се дешава у данашњој Русији, о проблемима са којима се она суочава, али и онима који јој се свакодневно намећу од стране такозваног Запада. Није стога чудно што је судбина Византије готово преко ноћи прерасла оквире средњошколских уџбеника и постала незаобилазна тема разговора свугде – од научних института и телевизијских дебата, до подземне железнице и фризерских салона…

Према аутору филма, архимандриту Тихону Шевкунову, игуману Сретењског манастира (по некима личном исповеднику руског председника Владимира Путина), Византијско царство, које је трајало од почетка 4. до половине 15. века и, посебно, његова престоница Константинопољ пали су као жртва занемаривања сопствене хиљадугодишње традиције и неселективног прихватања агресивних спољних утицаја. Ово се односило на све сфере деловања државе – од политичког, правног и социјалног система, до стварања уског круга олигарха или разбијања армије. Уместо да настави путем који јој је донео статус најмоћније државе света тог времена, и ослони се на сопствене снаге, Византија се приклонила „погубним реформама” које су јој, на суптилне начине, наметане од стране католичке Европе.

А паралеле са актуелном светском геополитичком ситуацијом су све само не случајне...



tasadebeli tasadebeli 23:10 02.12.2016

Re: Davna proslost

Lionsgate


eto ja imam lepe uspomene na Sloveniju



Па кад ниси служио ЈНА тамо...


"svaka od nas ponekad zgresi, a bolje je tako nego onako".



Или што би рекла моја кева која је за сваку ситуацију имала пригодну народну изреку:


"У младости јебица, у старости светица."



pogotovo ako nisi ni ziveo zivot tad.









Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:43 03.12.2016

Re: Davna proslost

tasadebeli
zemljanin
a kazu I da je tada umro poslednji predsednik poslednje suverene države na Balkanu ... mislim tako kažu


Е?

А Грчка, Бугарска, Албанија, Румунија, Турска?



Једном речју Византија









Published on Sep 21, 2015

Откако је први пут приказан на програму руске државне телевизије, документарни филм "Пропаст Империје - Византијска лекција'' не престаје да узбуђује јавност у највећој земљи на свету. Ускомешали су се и многи духови ван њених граница. Не без разлога. „Пропаст империје – Византијска лекција” у основи се бави успоном и падом хиљадугодишњег царства, али, истовремено, и на не много скривен начин, говори о свему што се дешава у данашњој Русији, о проблемима са којима се она суочава, али и онима који јој се свакодневно намећу од стране такозваног Запада. Није стога чудно што је судбина Византије готово преко ноћи прерасла оквире средњошколских уџбеника и постала незаобилазна тема разговора свугде – од научних института и телевизијских дебата, до подземне железнице и фризерских салона…

Према аутору филма, архимандриту Тихону Шевкунову, игуману Сретењског манастира (по некима личном исповеднику руског председника Владимира Путина), Византијско царство, које је трајало од почетка 4. до половине 15. века и, посебно, његова престоница Константинопољ пали су као жртва занемаривања сопствене хиљадугодишње традиције и неселективног прихватања агресивних спољних утицаја. Ово се односило на све сфере деловања државе – од политичког, правног и социјалног система, до стварања уског круга олигарха или разбијања армије. Уместо да настави путем који јој је донео статус најмоћније државе света тог времена, и ослони се на сопствене снаге, Византија се приклонила „погубним реформама” које су јој, на суптилне начине, наметане од стране католичке Европе.

А паралеле са актуелном светском геополитичком ситуацијом су све само не случајне...





s tom velikom razlikom što je grčka duhovnost svetla, mediteranska, vaskrsenjska, dok je ruska tmurna, servilna, zimska... i što nećemo ni mi, ni Grci, ni Gruzini pristajati da se stavljamo pod steg ruskog Imperatora, ma ko on bio.
tasadebeli tasadebeli 08:41 03.12.2016

Re: Davna proslost

Srđan Fuchs
tasadebeli
zemljanin
a kazu I da je tada umro poslednji predsednik poslednje suverene države na Balkanu ... mislim tako kažu


Е?

А Грчка, Бугарска, Албанија, Румунија, Турска?



Једном речју Византија









Published on Sep 21, 2015

Откако је први пут приказан на програму руске државне телевизије, документарни филм "Пропаст Империје - Византијска лекција'' не престаје да узбуђује јавност у највећој земљи на свету. Ускомешали су се и многи духови ван њених граница. Не без разлога. „Пропаст империје – Византијска лекција” у основи се бави успоном и падом хиљадугодишњег царства, али, истовремено, и на не много скривен начин, говори о свему што се дешава у данашњој Русији, о проблемима са којима се она суочава, али и онима који јој се свакодневно намећу од стране такозваног Запада. Није стога чудно што је судбина Византије готово преко ноћи прерасла оквире средњошколских уџбеника и постала незаобилазна тема разговора свугде – од научних института и телевизијских дебата, до подземне железнице и фризерских салона…

Према аутору филма, архимандриту Тихону Шевкунову, игуману Сретењског манастира (по некима личном исповеднику руског председника Владимира Путина), Византијско царство, које је трајало од почетка 4. до половине 15. века и, посебно, његова престоница Константинопољ пали су као жртва занемаривања сопствене хиљадугодишње традиције и неселективног прихватања агресивних спољних утицаја. Ово се односило на све сфере деловања државе – од политичког, правног и социјалног система, до стварања уског круга олигарха или разбијања армије. Уместо да настави путем који јој је донео статус најмоћније државе света тог времена, и ослони се на сопствене снаге, Византија се приклонила „погубним реформама” које су јој, на суптилне начине, наметане од стране католичке Европе.

А паралеле са актуелном светском геополитичком ситуацијом су све само не случајне...





s tom velikom razlikom što je grčka duhovnost svetla, mediteranska, vaskrsenjska, dok je ruska tmurna, servilna, zimska... i što nećemo ni mi, ni Grci, ni Gruzini pristajati da se stavljamo pod steg ruskog Imperatora, ma ko on bio.




Ма ово ти је, Срки, руски пропагандни филм.

Пропаганда отприлике на нивоу те о "последњем преседнику последње суверене државе на Балкану".


П.С. - Мада се неке чињенице из самог филма, као и сваког другог пропагандног филма, и не могу опорећи.

Нпр. оно о хиљадугодишњој империји, Ромејском царству, о једном од узрока пада царства и Турака у Истанбулу данас итд. итд.





krkar krkar 21:20 01.12.2016

Pojebaja svija ćopčo


Tebe je, Kosta, greota bilo opismenjavati. Tebi taman pristaje da budeš seoska budala a za to pismenost zaista nije nužna.
kosta.babic kosta.babic 21:38 01.12.2016

Re: Krkar

krkar

Tebe je, Kosta, greota bilo opismenjavati. Tebi taman pristaje da budeš seoska budala a za to pismenost zaista nije nužna.

Hvala što si se javio već sam se zabrinuo za tebe a i za sebe.Sad mi je lakše,veruj mi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:13 01.12.2016

zanimljivo viđenje jednog našeg komrada

SFRJ je pala otvaranjem sovjetskog tržišta za sve i ulaskom Kine na svjetsko tržište. Jugoslavija je postala preskupa, nekonkurentna i ekonomski nepotrebna. Bez ikakvih teorija zavjera. Jedina zavjera protiv Jugoslavije je bila KPJ/SKJ zavjera prevelike potrošnje vrhuške i neulaganja u nove proizvodne tehnologije. Jugoslavenski radnik je postao najskuplji po produktu. Slikovito: Za istu cijenu francuski radnik je napravio 6 puta više cipela, japanski 10 puta više, kineski 20 puta više. Jugoslavenska finalna industrija je od kraja 1960-ih godina postala nekonkurentna na svjetskom tržištu, osim par tvrtki kao što je bila Podravka. Mogla je prodavati svoju robu samo u zatvorenom klirinškom tržištu. Na otvorenom tržištu je mogla prodavati uglavnom sirovine i polufabrikate. Većina proizvodnje je bila totalno obsoletna ili štetočinska. Jugoslavija bi jeftinije prošla da to nije proizvodila i davala radnicima 12 mjeseci godišnjeg, nego što su gradili te fabrike i uništavali repromaterijal, a za oboje su dizali kredite.

Citiram, drug Stipe Šuvar:
Gradilo se u ovoj zemlji previše i mnogo, bez sigurnog tržišta, napamet, na ledinama; glavno je bilo da se ugleda dimnjak i da se dobije bilo kakvo radno mjesto, a nije propadalo ništa osim sitnih pogona, sva tzv. velika industrija i privreda je spašavana, socijalizacijom gubitaka, štampanjem novca i svim oblicima fiktivnog poslovanja.
Dakako, tu je onda i veliki vanjski dug. Kao što znate, uspjeli smo reprogramirati značajan dio naših dugova. Mnogo veći problem od njihovog vraćanja je taj što Jugoslavija nema što izvoziti na svjetsko tržište a da bi pritom zarađivala, a ne gubila.
anamarkana anamarkana 22:47 01.12.2016

nema spasa ...


ima nekolicina samozvanih pametnjakovića koji moraju da zapljunu svaku temu makar im bila nezanimljiva, glupa i odvratna ali moraju da iskoriste priliku da sve svoje frustracije obruše na blogera i njegov blog

pa ako ste rodjeni 30 godina posle Tita šta tražite ovde? glupi su vam jugonostalgičari pa što ih čitate? terajte se bre odavde sa tim vašim pametovanjem i vi ste nekome dojadili i odvratni

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...
zemljanin zemljanin 22:51 01.12.2016

Re: nema spasa ...

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...

e da se i nas neko seti ... ja jbg. ne mogu da budem nostalgičan kad mi je sad najbolje u životu ... preko leba pogaču ne valja tražit

pa ako ste rodjeni 30 godina posle Tita šta tražite ovde

to nema poštovanja prema starijim IČ
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:54 01.12.2016

Re: nema spasa ...

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...

Dobro, bre, šta sam pa sad zajebao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:55 01.12.2016

Re: nema spasa ...

anamarkana

ima nekolicina samozvanih pametnjakovića koji moraju da zapljunu svaku temu makar im bila nezanimljiva, glupa i odvratna ali moraju da iskoriste priliku da sve svoje frustracije obruše na blogera i njegov blog

pa ako ste rodjeni 30 godina posle Tita šta tražite ovde? glupi su vam jugonostalgičari pa što ih čitate? terajte se bre odavde sa tim vašim pametovanjem i vi ste nekome dojadili i odvratni

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...


jbte, jesi ti stalno nadrndana, il' samo kada se uključiš na net?
niccolo niccolo 22:55 01.12.2016

Re: nema spasa ...

e da se i nas neko seti

Dobro me podseti, htedoh već da te pitam - jel mu vi tamo dođete neki vulkan?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:55 01.12.2016

Re: nema spasa ...

marco_de.manccini
a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...

Dobro, bre, šta sam pa sad zajebao?

ti si kriv jer si čaopri da Kilari dobija laganica!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:03 01.12.2016

Re: nema spasa ...

stvarno, tako lepo ime, i tako uzvišen nadimak, a devojčurak nadrndan od jutra do mraka? BG, don't poison our children!
zemljanin zemljanin 23:12 01.12.2016

Re: nema spasa ...

niccolo
e da se i nas neko seti

Dobro me podseti, htedoh već da te pitam - jel mu vi tamo dođete neki vulkan?

live long and prosper



a inače su ovde sve vulkanska ostrva pa je stalno toplo
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:14 01.12.2016

Re: nema spasa ...

ti si kriv jer si čaopri da Kilari dobija laganica!

Ih, da ja išta znam ne bih ni bio u dijaspori.
niccolo niccolo 23:42 01.12.2016

Re: nema spasa ...

sve vulkanska ostrva

cool
blogovatelj blogovatelj 01:38 02.12.2016

Re: nema spasa ...

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...


emsiemsi emsiemsi 06:03 02.12.2016

Re: nema spasa ...

anamarkana

ima nekolicina samozvanih pametnjakovića koji moraju da zapljunu svaku temu makar im bila nezanimljiva, glupa i odvratna ali moraju da iskoriste priliku da sve svoje frustracije obruše na blogera i njegov blog

pa ako ste rodjeni 30 godina posle Tita šta tražite ovde? glupi su vam jugonostalgičari pa što ih čitate? terajte se bre odavde sa tim vašim pametovanjem i vi ste nekome dojadili i odvratni

a posebni i najgori kenjatori su mi likovi iz dijaspore ...

Добро јутро !
Може ли како да се помогне ?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:07 01.12.2016

ozbiljno, Beograđani

morate da promenite nešto sa sobom - il' ste nadrndani, il' 'ladni kao ledenjače, il' neki ostrast? 'de nam je onaj veseli, široki, užurbani grad, otvoren svima i rad svima?
Lionsgate Lionsgate 23:16 01.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

morate da promenite nešto sa sobom - il' ste nadrndani, il' 'ladni kao ledenjače, il' neki ostrast? 'de nam je onaj veseli, široki, užurbani grad, otvoren svima i rad svima?


Sine, to beogradjani kao sto si i ti novosadista, sve dodjos do dodjosa (da jos malo ulja na vatru dospem ).
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:27 01.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Srđan Fuchs
morate da promenite nešto sa sobom - il' ste nadrndani, il' 'ladni kao ledenjače, il' neki ostrast? 'de nam je onaj veseli, široki, užurbani grad, otvoren svima i rad svima?

Loš vibe se zapatio gradom... otkad nema Juge :)
myredneckself myredneckself 00:50 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Lionsgate
morate da promenite nešto sa sobom - il' ste nadrndani, il' 'ladni kao ledenjače, il' neki ostrast? 'de nam je onaj veseli, široki, užurbani grad, otvoren svima i rad svima?


Sine, to beogradjani kao sto si i ti novosadista, sve dodjos do dodjosa (da jos malo ulja na vatru dospem ).

Lajonsgejte, Srki je naš, čim se oženio s novosadistkinjom. Tu dalje nema zbora, ni govora, jer, znaš ono -
-Odakle si?
-Pa, normaaalno, odakle mi je žena.
Lionsgate Lionsgate 00:54 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Lajonsgejte, Srki je naš, čim se oženio s novosadistkinjom.

Ja se isto ozenio odozgo ali nisam ujvidecanin, razliciti smo a?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:27 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Ti mora da si se ženio na Limanu 3, to povodljivo za Beograđanima, dok je opštepoznato da su 1 i 2 žestoki lokalpatrioti... žestoki, čuj! Kao dođoš, još ne mogu da se naviknem na pitomost karaktera i jezika ovde, čak i kod opasnih tipova, kada čuješ na ulici: "Tebra, znaš kako sam se iznervirao!"

Sada, kada to čuješ ovde na ulici, to zvuči toliko karakteristično bački razvučeno, da moraš da se okreneš i da pokreneš da li taj neko i zaista jeste iznerviran - moj sin priča tako! Od mene, sina mangupa sa Slavije sina Starozvezdarca, sin priča kao mali Lala?! Eh, moj brate, šta ćeš... život nas je razbacao kao zrna peska na olujnome vetru! I kada pogledaš, kada neko to isto izgovori u našem kvartu, Zemunu, mestu koje nam je Beograd kulturno preoteo, asimilirao, tu istu rečenicu kada izgovore, bežiš sa tog mesta pre nego što krene prangijanje!



maksa83 maksa83 12:40 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Od mene, sina mangupa sa Slavije sina Starozvezdarca, sin priča kao mali Lala?!

Nemoj da se žališ, to ti je evolutivni korak napred. You did well.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

a, iznenadio me Sale kada je rekao da si ti Laloš isto, ja mislio Begejac sve ove godine... pa da, to objašnjava suštinsku mirnoću kod tebe.

ps. nego, Cigani pičke maznuli Vošinim sve zastave... malo su me razočarali time... što Vošinim, jeb'o mater, crvenobela boja. ignorišem Sever do nekog daljnjeg izvinjenja...
noboole noboole 13:59 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Srđan Fuchs
Ti mora da si se ženio na Limanu 3, to povodljivo za Beograđanima, dok je opštepoznato da su 1 i 2 žestoki lokalpatrioti... žestoki, čuj! Kao dođoš, još ne mogu da se naviknem na pitomost karaktera i jezika ovde, čak i kod opasnih tipova, kada čuješ na ulici: "Tebra, znaš kako sam se iznervirao!"

Sada, kada to čuješ ovde na ulici, to zvuči toliko karakteristično bački razvučeno, da moraš da se okreneš i da pokreneš da li taj neko i zaista jeste iznerviran - moj sin priča tako! Od mene, sina mangupa sa Slavije sina Starozvezdarca, sin priča kao mali Lala?! Eh, moj brate, šta ćeš... život nas je razbacao kao zrna peska na olujnome vetru! I kada pogledaš, kada neko to isto izgovori u našem kvartu, Zemunu, mestu koje nam je Beograd kulturno preoteo, asimilirao, tu istu rečenicu kada izgovore, bežiš sa tog mesta pre nego što krene prangijanje!







Alo bre bate, ko nam je sta preuzeo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:25 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

noboole


Alo bre bate, ko nam je sta preuzeo?



ma, zez sa bratom-po-ženi-s-Limana Lajonajem oko Мунзеконзаа,
a ako pitaš za transparente, digli Cigani Voši par transparenata, što ti je, u svetu navijača - nema Tribine ako nema zastava.
Lionsgate Lionsgate 18:02 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

ma, zez sa bratom-po-ženi-s-Limana Lajonajem oko Мунзеконзаа,

Sine, moja nije dodjos sa Limana, njeni su nadjosi u ruralnijem delu Neoplante, nemoj da joj kazem sta si rekao za nju ima da te mrzi kao ss-ovca, bre mnogo su ponosni sto su jednu generaciju pre limanaca dosli iz Curuga...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Lionsgate

Sine, moja nije dodjos sa Limana, njeni su nadjosi u ruralnijem delu Neoplante, nemoj da joj kazem sta si rekao za nju ima da te mrzi kao ss-ovca, bre mnogo su ponosni sto su jednu generaciju pre limanaca dosli iz Curuga...


što ka'e Zili - svi smo mi Banaćani, Temišvar, i tako ti radovi, rani XVIII vek.
tasadebeli tasadebeli 23:36 02.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Ја мислим да су везе Београда и Новог Сада дубоке и нераскидиве.


Ево, и ово нашО дете, рођени Брђанин, приженило се једном Неоплантагенеткињом. (ЛИНК)


Љуби га тетка!
blogovatelj blogovatelj 00:39 03.12.2016

Re: ozbiljno, Beograđani

Od mene, sina mangupa sa Slavije sina Starozvezdarca, sin priča kao mali Lala?!


Znam tu muku, moja deca pricaju skoro pa somborski. Nista Sumadijo, Sumadijo, livadico i avlijo... Niko u kuci da ljudski izgovori gitarIsta, basIsta, klavijaturIsta...
Unfuckable Unfuckable 03:35 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Srđan Fuchs
morate da promenite nešto sa sobom - il' ste nadrndani, il' 'ladni kao ledenjače, il' neki ostrast? 'de nam je onaj veseli, široki, užurbani grad, otvoren svima i rad svima?


sine koja opsesija Beogradom

pazi, magarče, to oko menjanja:
mi stalno i oduvek menjamo.

Samo što ti, pojmaroš, to naravno - malo ne kapiraš


(sad naravno ide ono -"adamalosamsezezaovošazvezdaajmorajagdesitebraovoono" )

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:46 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Unfuckable


pazi, magarče, to oko menjanja:
mi stalno i oduvek menjamo.





gle ovog, sa promenama ličnosti...

ps. ti pričaš u ime celog grada? ne misliš da si ti zreo da te pogleda neko? broj jedan, ja se zezam sa svojim drugarom i likom kojeg volim, čije komentare volim da čitam, osvedočenim Zemuncem i NS zetom, Lionsgate-om; broj dva, hvala ti da si iskazao svoju pravu emociju, da ne budem u zabludi sa tobom pod (tvojim) alter-niknejmovima. a magarac __ ______, ______ dvolični. edit: obrisao sam afekat, upiši sam šta ti priliči, po slobodnom izboru.
Lionsgate Lionsgate 06:59 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Cek, unfack ima i drugi nick? Pazi kad ja sumnjam za 75% blogera da imaju i drugi nick, cesto imam osecaj da je post napisao neko drugi, neko ko mi je "poznat" sa bloga. Cesto za prvih pola sata neki bloger dobije 5-6 preporuka, sine, pa ni mama rodjena ga ne bi toliko volela...
emsiemsi emsiemsi 07:35 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Lionsgate
Cek, unfack ima i drugi nick? Pazi kad ja sumnjam za 75% blogera da imaju i drugi nick, cesto imam osecaj da je post napisao neko drugi, neko ko mi je "poznat" sa bloga. Cesto za prvih pola sata neki bloger dobije 5-6 preporuka, sine, pa ni mama rodjena ga ne bi toliko volela...

Ја немам !
Истина, и овај ми је понекада сувишан.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:11 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Lionsgate
Pazi kad ja sumnjam za 75% blogera da imaju i drugi nick, cesto imam osecaj da je post napisao neko drugi, neko ko mi je "poznat" sa bloga. Cesto za prvih pola sata neki bloger dobije 5-6 preporuka, sine, pa ni mama rodjena ga ne bi toliko volela...


pazi kada nikada nisam uspeo da shvatim ovu šizofreniju, još otkad je startovala čet-sekcija, probno tamo iz Trnske nakon što nas je banovao Cobe, i zvanično otkad je padao - leto/jesen dveiljadite.
Lionsgate Lionsgate 08:14 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Pogledas listu blogera, ima par hiljada (ko sve to da selektuje i prebroji) a aktivnih nema ni 100. Jbg, zasto bi neko dolazio ovde, registrovao se, gubio vreme na to i nikad nista ne napisao... OK, neki ljudi su otisli, neki su banovani (i vise puta) ali opet je stravican raskorak izmedu registrovanih i aktivnih blogera.

Inace, jel jos neko ima narkomanske potrebe? Za dozom bloga..
tasadebeli tasadebeli 08:29 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

emsiemsi
Lionsgate
Cek, unfack ima i drugi nick? Pazi kad ja sumnjam za 75% blogera da imaju i drugi nick, cesto imam osecaj da je post napisao neko drugi, neko ko mi je "poznat" sa bloga. Cesto za prvih pola sata neki bloger dobije 5-6 preporuka, sine, pa ni mama rodjena ga ne bi toliko volela...

Ја немам !
Истина, и овај ми је понекада сувишан.



Немам ни ја.

Јбг.

Ти и ја спадамо у оне глупе на Блогу?

А и за ову сувишност си у праву.

Понекада је боља само присутност.

А понеки пут, богами, и одсутност.




zilikaka zilikaka 08:32 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Inace, jel jos neko ima narkomanske potrebe? Za dozom bloga..


Pa uglavnom bar pola od onih 100 pomenutih. Ima ko uspe trajno da se skine, al uglavnom ljudi budu višestruki povratnici.

Mene teši jer ovo malo šmrkanja može da se podnese ako ne piješ, ne pušiš...
Lionsgate Lionsgate 08:36 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Mene teši jer ovo malo šmrkanja može da se podnese ako ne piješ, ne pušiš...


... . Sram te bilo
zilikaka zilikaka 08:43 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Lionsgate
Mene teši jer ovo malo šmrkanja može da se podnese ako ne piješ, ne pušiš...


... . Sram te bilo

Šta bre, samospoznaja je prvi korak ka izlečenju.
Ti bolje sebe da gledaš. Otišo preko pola kugle zemaljske u novi život, al ovde redovan.
Si se zato iseljavo?
Lionsgate Lionsgate 08:52 03.12.2016

Re: ozbiljno, Bolestan

Sine zili, ovde od 75 dana koliko sam 66 ili 67 pada kisa, pa ti vidi, sta covek drugo da radi, mokra mi 3 para cipela. Secam se da je pre 13 godina bila rekordno kisna godina a ja im ponovo dosao i vec smo oborili rekord. Inace svi samo blenu u ekrane, smartphonova, tableta, laptopova, jbg, kad si u Rimu budi i ti Rimljanin

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana