Život

Preletačević - predsednički kandidat!

Filip Mladenović RSS / 13.03.2017. u 23:01

Srbija 2017!
Srbija 2017!
Šta se beli u zemlji Srbiji
pred izbore drugoga aprila?

Da l' su beli glasački listići,
il' će opet na izbore ići
bleda lica s crnih umrlica?

Nit' glasovi, nit' glasači bledi,
većma Beli u kočijam' sedi!
na njemu se sve odelo sija
dok nasmejan maše iz kočija,
beli konji ponosno ga vuku,
sirotinja ljubi ga u ruku!

Aca njemu do članaka nije,
s njim direktno boj ne sme da bije,
pa mu brani đavolje notare,
pa mu traže pogoleme pare
da bi mog'o kandidatom biti:
jer zna Aca, neće pobediti
u prvome izbornome krugu -
- a izdržat' neće bitku drugu.

Džabe Aca zakulisno radi,
jerbo ljudi umiru od gladi,
a sendviči popularnost gube,
jer od šunke sarmu više ljube,
pa potpise Belom daju rado:
dobro došla, izgubljena nado!

U očaju Aca hleb ne peče,
sna mu nema kada padne veče,
ni avion više ne pomaže,
nit' uz pivo mutno - brojne laže!

Užele se raja bistre vode,
trezne glave, radosti, slobode,
Belom potpis zadnjom parom plaća:
sirotinja udarac uzvraća!

Atačmenti



Komentari (299)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 22:54 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Re: Dazed and Confused

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?


Ja.



Pa ja vec glasao za tebe na onom blogu anketi pre neki dan.
G.Cross G.Cross 22:55 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

jedine legalne mogucnosti su na izborima, u kojima je uvek ponuda takva, da ti treba da se odlucis za manje zlo, od mahom istih igraca.

Nije rec o pojedinacnoj utakmici nago o pravilima po kojima se utakmica igra.



Srbiji treba dvodoma skupstina od koje jedan dom izabran na neposrednim izborima a drugi ( dom mudrih, dom staraca) na neki drugi nacin , recimo gde je svaki clan izabran na rerefendumu dozivotno ( ne samo na cetrii godine)

Edit, malo sam promenio prvobitni komentar da boljeodrazi ono sto hocu da kaem.
highshalfbooze highshalfbooze 23:00 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?

Ima naravno dosta ljudi. Ja sam 2000. glasao samo da srušim Miloševića i to je poslednji put da glasam protiv nekog, a ne za nekog. I sada će prvi put posle 2000. da glasam na predsedničkim izborima za nekoga.
nsarski nsarski 23:02 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Vecina onih koji sada vicu "bolje iko nego Vucic" su pre cetiri godine, vikali bolje iko nego Tadic, i ako Bog da ce vikati za cetiri godine " bolje iko nego Beli ( sto je bolji iko nego onaj iz DJB ili onaj iz UN ili onaj iz Haga ). Eh a onaj iz ombudmanistana, o njemu ne znam nista.


Za njega oni manje obrazovani kazu da je "omnibus".

Mislim da si preveliki pesimista. Pogledaj Amere, na primer. Mrzeli su Niksona, pa su izabrali Kartera (sada ga mrze, ne mogu ocima da ga vide), pa Regana (ja znam ljude koji pricaju horror stories o njegovoj vladavini - jedva su cekali da mu istekne mandat), pa prvog Busa koji ih je uvukao u rat pre skoro 30 godina i koji jos traje, ostalo znas i sam. Ja sam onomad glasao za Obamu jer je drugi izbor bio onaj psihopata Mek Kejn. E, prosle godine nisam glasao ali sam navijao za Trampa iz razumljivih razloga.
Za sve to vreme - od, npr. kraja Vijetnamskog rata pa na ovamo, srednja klasa u USA je propadala i propadala i najzad je sada u veoma losem stanju.
Ukratko, poslednjih skoro 50 godina Ameri urusavaju svoj sistem licnih sloboda, ugrozavaju standard, postaju sve vise autisticni. Nije im lako.
angie01 angie01 23:04 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Ozbiljni igraci ne raspravljaju o pojedinacnoj utakmici nago o pravilima po kojima se utakmica igra.


e, hebo ti takve ozbiljne igrace,...u tome je d pojnt,...pri tome, pravila su i napravljena po njihovim potrebama.


...evo, malo je osvezena ponuda, pa mi je nekako najnormalnije da se proba s njima,...euforija ce izostaiti zbog loseg dosadasnjeg iskustva.

...daj boze da bude prilike i dokazu da je izbor bio pravi.
G.Cross G.Cross 23:12 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Kartera


Moj omiljeni US president. Kakav je on pravio kikiriki!!!

Malo manje se razumeo u letenje helikoptera u pustinji ali jebi ga.

nsarski nsarski 23:17 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Moj omiljeni US president. Kakav je on pravio kikiriki!!!

A tek brother Billy! Istina, pivo mu nije bilo nesto posebno, kao, uostalom, sva americka piva. I druzio se sa Gadafijem, mmmujbm!
Ali, bez sale. Ja sam prvi put u amere otisao kao klinac, 1970., i od tada sam blizu 30 godina tamo proveo (tri puta sam se selio tamo i nazad), i svaki put kada sam iznova tamo odlazio situacija je bila sve gora.
freehand freehand 23:18 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?

Nema?


kako nema pored tebe živog? A i kako može da bude neko bolji od Vučića?
angie01 angie01 23:20 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Ima naravno dosta ljudi. Ja sam 2000. glasao samo da srušim Miloševića i to je poslednji put da glasam protiv nekog, a ne za nekog. I sada će prvi put posle 2000. da glasam na predsedničkim izborima za nekoga.


pa dobro, tu je bio glavni gaf u laznom demokreti koji je isturen ispred Dosa kao kandidat, koji je procenjen kao najprihvatljiviji za masu,...i on je, na zalost, odmah pokazao svoje drugo lice- zlobino...dok su ostali iz koalicije gledali kako da se domognu pozicija i lapanja,...i tako je do danas.
freehand freehand 23:23 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Za sve to vreme - od, npr. kraja Vijetnamskog rata pa na ovamo, srednja klasa u USA je propadala i propadala i najzad je sada u veoma losem stanju.
Ukratko, poslednjih skoro 50 godina Ameri urusavaju svoj sistem licnih sloboda, ugrozavaju standard, postaju sve vise autisticni. Nije im lako.

Nemoj tako, profo, moglo bi se iz toga zaključiti da nije Srbija usamljena i prkno vaseljene u kome je koncentrisano sve negativno što postoji.
aureus aureus 23:23 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

angie01
Ima naravno dosta ljudi. Ja sam 2000. glasao samo da srušim Miloševića i to je poslednji put da glasam protiv nekog, a ne za nekog. I sada će prvi put posle 2000. da glasam na predsedničkim izborima za nekoga.


pa dobro, tu je bio glavni gaf u laznom demokreti koji je isturen ispred Dosa kao kandidat, koji je procenjen kao najprihvatljiviji za masu,...i on je, na zalost, odmah pokazao svoje drugo lice- zlobino...dok su ostali iz koalicije gledali kako da se domognu pozicija i lapanja,...i tako je do danas.


Ostavimo mogućnost da je poneko htio da stvari zaista promjeni.
Ali nekoliko ruku ne pomjeraju planinu.
nsarski nsarski 23:30 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Nemoj tako, profo, moglo bi se iz toga zaključiti da nije Srbija usamljena i prkno vaseljene u kome je koncentrisano sve negativno što postoji.

To urusavanje amera nije nikakvo opravdanje za nas da da budemo u ovom stanju.

Ali, jbg, pogledaj kako se zivot talasa u Juznoj Americi - malo poboljsanja, malo bede i pendrecenja, pa nanovo, svakih 10-15 godina. Od 2003., na primer, pa do prosle godine Argentina je cvetala, otvarali se poslovi, buducnost bila ruzicasta. Onda su ih poduhvatili majstori za poduhvatanje i sada je opet sranje. Slicno sa Brazilom. Itd.
G.Cross G.Cross 23:34 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Ali, bez sale. Ja sam prvi put u amere otisao kao klinac, 1970., i od tada sam blizu 30 godina tamo proveo (tri puta sam se selio tamo i nazad), i svaki put kada sam iznova tamo odlazio situacija je bila sve gora.



Razumem.

Ali gde je to bolje u poslednjih 30 godina za srednju klasu ?

Osim u Srbiji i cujem juce u Islandu ?


Ovo mozda zasluzuje poseban blog o Tacerizmu/Reganizmu kao religiji i njihovom uticaju na raspad srednje klase.

Takozvani narodni kapitalizam iliti Uticaj penzionih fondova na Wall street i Sablasne Nevene .




G.Cross G.Cross 23:36 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

A i kako može da bude neko bolji od Vučića?



Uuuh zaboravih tebe. Ti si bolji, izvini.
freehand freehand 23:37 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

pa dobro, tu je bio glavni gaf u laznom demokreti koji je isturen ispred Dosa kao kandidat, koji je procenjen kao najprihvatljiviji za masu,...i on je, na zalost, odmah pokazao svoje drugo lice- zlobino...dok su ostali iz koalicije gledali kako da se domognu pozicija i lapanja,...i tako je do danas.

Nema druge nego da se Filip umoli da bude predsednik a ti predsdnik vlade. Pa posle da se menjate.
Mislim, ja ne znam nikog više tako istovremeno poštenog i anđeoski čistoga a tako nadnaravno pametnog i sveznajućeg.
i jedno prizemno pitanje - zašto Koštunica nije bio demokrata? msilim, u svom skučenom umu i znanju ja bih svašta mogao da mu prigovorim, ali nedostatak demokratskog duha i prakse sigurno ne.
A siguran sam d aneko s atakvim moralnim i intelektualnim kvalitetima ne bi tako nešto izgovorio bez utemeljenja u činjinicama.
freehand freehand 23:38 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

G.Cross
A i kako može da bude neko bolji od Vučića?



Uuuh zaboravih tebe. Ti si bolji, izvini.

A ne. Ja nisam u takmičenju. Ali volim tvoje analize u kojima okreni-obrni ostaju Vučić i sponzori.
nsarski nsarski 23:40 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Ali gde je to bolje u poslednjih 30 godina za srednju klasu ?


Pa, ne mozda za 30 godina, nego recimo 15, ali bolje je u Australiji, cak Rusiji do nedavno, pa i Kini. O skandinavskim zemljama da ne pricamo. U svim zemljama, usudjujem se da kazem, kojima MMF ne kroji kapu.
freehand freehand 23:40 14.03.2017

Re: Dazed and Confused


To urusavanje amera nije nikakvo opravdanje za nas da da budemo u ovom stanju.

Nije, naravno. Ali može da pokaže izvesnim lumenima da nije proces samo u Srbiji, i da se sem njihovih mentalnih i neki drugi, viši i snažniji talasi ovde prelivaju.
G.Cross G.Cross 23:48 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

freehand
G.Cross
A i kako može da bude neko bolji od Vučića?



Uuuh zaboravih tebe. Ti si bolji, izvini.

A ne. Ja nisam u takmičenju. Ali volim tvoje analize u kojima okreni-obrni ostaju Vučić i sponzori.



Alal ti analiza majstore.

Dje bre nadje mene da podrzavam Vucica ?


Pa sad si me razocarao .

Pa kazi majstore ko je toliko dobar od ovih da za njega vredi glasati i ako Vucic ne bi postojao ( osim naravno tebe).

Naravno Vucica treba rusiti ali jos naravnije konacno Srbiji treba kvalitet, na kratke, srednje i duge staze . ali njega nema ( osim naravno tebe)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:49 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Growth in real average income for the bottom 90%


Share of income earned by top 1%, 1975–2013


A brief history of middle-class economics: Productivity, participation, and inequality in the United States
angie01 angie01 23:58 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

ali nedostatak demokratskog duha i prakse


pa jeste, demokratski je sacuvao i stitio sve sto mu je zloba ostavio u amanet i majcicu je sa nosacem gajbica cak pustio da ode, sa sve parama, iako je bila vec podignuta optuznica protiv nje- ne znam kako je imala pasos i kako su presli granu,...mrzi me da kucam dalje.

...ne znam samo zasto ostrasceno, kreces uvek u neki licni obracun, dajuci oponentu neke uloge i kakrakteristike, koje bi trebalo da ga omalovaze,...ti slobodno misli da je kostunije bio van serijski demokrata, a mene pusti da mi je bio drugi zloba, potuljeni torjanski konj.
highshalfbooze highshalfbooze 23:59 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

i jedno prizemno pitanje - zašto Koštunica nije bio demokrata?

Ako se veličina jednog demokrate meri u prepisivanju zakona, donošenju istih po hitnom postupku i uzurpiranju zakonodavne vlasti, onda je veći demokrata od Koštunice samo još Boris Tadić.

I najbolje je njega da pitaš zašto nije bio demokrata.
nsarski nsarski 00:07 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Predrag Brajovic
Growth in real average income for the bottom 90%

Share of income earned by top 1%, 1975–2013

Peggia, na gornjem grafiku je log skala. Ne zaboravi da je log(100)=2, a log(600)=2.7. Nije bas neki rast za poslednjih 50+ godina.
Na donjem su procenti: kod Amera, od 1975 do sada, porast se duplirao (od oko 7% do oko 18%). Sta to znaci? Pa bogatuni, u realnom iznosu, imaju 2.5 puta vise.
Jebiga, ovo je kao da raspravljamo o globalnom zagrevanju: oni koji "ne veruju" u njega imaju svoje grafike, oni drugi imaju svoje. Kao, sta je par stepeni za planetu? Pa, na primer, ona pukotina na ledu Juznog pola
koja je duga oko 30km danas i stalno raste, kao i nije vazna. Nekima.

Ali, pricali smo ovde o teoriji katastrofa, o tipping pointu, itd. Sitnice, kao ta pukotina, mogu da budu nagovestaj kataklizmicnih promena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Demokrata koji je malo žonglirao voljom građana.
Stvarno jak demokrata.

Mnogo puta je taj vajni demokrata Koštunica izjavljivao kako je on pobedio Miloševića.
A nije on nego koalicija koju on nije formirao, u kojoj je učestvovao sa svojom marginalnom strančicom, a koja je, eto, greškom ispostailo se, njega stavila na listu.
Što, bato, nisi sam Slobi izašao na crtu, pobedio ga, pa posle telalio o svojoj pobedi, a ne da volju građana lažno pripisuješ sebi.

Za političara to žongliranje i nije neki preveliki greh, ali za nekoga ko se kune u demokratiju, bogami jeste.
princi princi 01:05 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Vecina onih koji sada vicu "bolje iko nego Vucic" su pre cetiri godine, vikali bolje iko nego Tadic, i ako Bog da ce vikati za cetiri godine " bolje iko nego Beli ( sto je bolji iko nego onaj iz DJB ili onaj iz UN ili onaj iz Haga ). Eh a onaj iz ombudmanistana, o njemu ne znam nista.

Pa tako funkcioniše demokratija. Kad bi se čekao supermen nikad niko nikog ne bi biralo. Nešto kao evolucija: varijacija i prirodna selekcija, pa mic po mic.
emsiemsi emsiemsi 06:11 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

hoochie coochie man
Demokrata koji je malo žonglirao voljom građana.
Stvarno jak demokrata.

Mnogo puta je taj vajni demokrata Koštunica izjavljivao kako je on pobedio Miloševića.
A nije on nego koalicija koju on nije formirao, u kojoj je učestvovao sa svojom marginalnom strančicom, a koja je, eto, greškom ispostailo se, njega stavila na listu.
Što, bato, nisi sam Slobi izašao na crtu, pobedio ga, pa posle telalio o svojoj pobedi, a ne da volju građana lažno pripisuješ sebi.

Za političara to žongliranje i nije neki preveliki greh, ali za nekoga ko se kune u demokratiju, bogami jeste.

И шта кажеш --- било свеједно кога поставити те 2000. за кандидата, па тако поставило, када је већ свеједно, Коштуницу !?
Јеботе патак !
Па када је било свеједно, што нису поставили некога другога !?
vcucko vcucko 08:53 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

G.Cross

Srbiji treba dvodoma skupstina od koje jedan dom izabran na neposrednim izborima a drugi ( dom mudrih, dom staraca) na neki drugi nacin , recimo gde je svaki clan izabran na rerefendumu dozivotno ( ne samo na cetrii godine)

Neki dan smo pričali o tome i ideja je sjajna, naravno uz razradu.
Čak mislim da bi taj gornji dom - veće staraca trebalo da vodi kompletnu državnu politiku. Ovi dole, izabrani, da se drže lokalnih i komunalnih problema. Za bolje nisu, kao ni oni/mi što ih biramo.
freehand freehand 09:03 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Naravno Vucica treba rusiti ali jos naravnije konacno Srbiji treba kvalitet, na kratke, srednje i duge staze . ali njega nema ( osim naravno tebe)

To ti kažem. Ti nisi za Vučića, ali koga bi mogao da nam (nama koji ovde živimo sa tvojim preporukama i izborima) preporučiš sem njega?
Logički je to potpuno jasno: on jeste najgora varijanta, ali šta čovek da radi kad ima smao još šest opcija i sve su gore iako je on najgori?
Jbt, Vučić i njegovi botovi sa Azurne obale...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:31 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Vidi ovo ispod, prenosim sa FBa, nalog Sibina Grašića:

Sibin Grašić
2 hrs ·
Miroje Jovanović je juče napravio tri greške.

1) Podneo je prigovor na kandidaturu Belog kao "građanin"
2) Javno je to objavio na FB-u i tviteru da pokaže kako je on super kul osomo faca.
3) Nije znao kako internet funkcioniše i koliko su Srbi lud, nebeski, narod.

Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav.

Vest o tome da nekakav nebitnjaković šalje prigovor na rešenje o kandidaturi koje još nije ni bilo javno se proširila brzinom munje po svim društvenim mrežama.

Anonymous Srbija kače vest i tu u komentarima neko kači mirojev mail, kao i kontakt telefone.
Ti kontakt telefoni i mail kreću dalje da se šire uz poziv da se Miroju na sve načine objasne neke stvari i onda zapravo kreće ludilo.

Jadni Miroje je prvo (sudeći po skrinshotovima koje je sam postovao) prijavljen na oko 10.000 raznoraznih spamerskih mailing listi, a nakon toga su krenuli pokušaji hakovanja istog tog maila

Facebook mu je isprijavljivan verovatno par hiljada puta, te mu je sistem automatski ugasio profil.

U paraleli sa time, jadnom Miroju stižu stotine SMS-ova, poziva pretnji, želji čestitki, i sl. Neki su čak i naručivali stvari na njegovu adresu i davajući njegove kontakt podatke.

Ovo su sve kratkoročne posledice. Ono što jadni Miroje verovatno nije svestan je da će u skorije vreme krenuti da dobija gomilu pošte i promo materijala koji će biti slati širom sveta.

Jadni Miroje je sve ovo mogao da izbegne samo da se malo ranije informisao kako zapravo internet funkcioniše.
Čak nije morao ni to. Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

Jadni Miroje nažalost ništa nije naučio, pa sada preti svima živima krivičnim prijavama i tvrdi da je Ljubiša Preletačević Beli kriv i odgovoran za dešavanja.

Naravno, smatram da su prenje smrću koje je dobijao ozbiljna stvar i da neko treba da se pozabavi time, ali sa druge strane kao advokat čiji su kontakti javno dostupni ne može da se ljuti na bilo koga jer je podelio njegove brojeve telefona.

---------------

Summa summarum, ovo je odličan case study za psihologiju mase, čačkanje mečke, bespotrebnog kurčenja, funkcionisanje interneta, delotvornost tzv. "Life Ruination" taktika u praksi, i sl.

P.S. Odavno me nešto nije nasmejalo kao ova dešavanja danas.
P.P.S. U gornjim dešavanjima nisam učestvovao, bio sam samo nasmejani posmatrač :)
P.P.P.S Miroje dobrodošao na Internet. Mesto gde se živi #BrzinomSkrinšota

Addendum, pošto sam zaboravio.

Чика Мироје, извините се јавно у стилу "Опростите ми моју ружну прошлост, и људи ће заборавити да постојите за пар недеља".

Љуби Син Сибин #СамоЈако
milisav68 milisav68 10:05 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

emsiemsi

И шта кажеш --- било свеједно кога поставити те 2000. за кандидата, па тако поставило, када је већ свеједно, Коштуницу !?
Јеботе патак !
Па када је било свеједно, што нису поставили некога другога !?

Nije bilo svejedno, nego je Koštunica silom prilika bio iznuđeno rešenje u "poslednji čas", jer je bilo još kandidata (od kojih je jedan platio glavom), a ispostavilo se da nije dorastao zadatku.

Stožer pobede na tim izborima je bio DS, koji se potrudio da ima predstavnike na svim izbornim mestima (plus što više nije bilo Kosova kao izvor izmišljenih glasova).

Očigledno je da si kao i uvek neobavešten, ali ti to ne smeta da imaš mišljenje.
emsiemsi emsiemsi 10:34 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

milisav68
emsiemsi

И шта кажеш --- било свеједно кога поставити те 2000. за кандидата, па тако поставило, када је већ свеједно, Коштуницу !?
Јеботе патак !
Па када је било свеједно, што нису поставили некога другога !?

Nije bilo svejedno, nego je Koštunica silom prilika bio iznuđeno rešenje u "poslednji čas", jer je bilo još kandidata (od kojih je jedan platio glavom), a ispostavilo se da nije dorastao zadatku.

Stožer pobede na tim izborima je bio DS, koji se potrudio da ima predstavnike na svim izbornim mestima (plus što više nije bilo Kosova kao izvor izmišljenih glasova).

Očigledno je da si kao i uvek neobavešten, ali ti to ne smeta da imaš mišljenje.

И шта кажеш --- Коштуница изнуђено решење !?
Па што нису (онда) изнудили неког од тих других кандидата.
Ееее, мој ти --- мисли мало својом главом. То чак више није нити коњуктурно. Под "то" мислим на то што покушаваш да кажеш,а што су иберменшови дугосрбијански и слични говорили.
milisav68 milisav68 12:02 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

emsiemsi
И шта кажеш --- Коштуница изнуђено решење !?
Па што нису (онда) изнудили неког од тих других кандидата.

Pa nisu mogli, pošto im se ukazao bog u liku Koštunice.
Ееее, мој ти --- мисли мало својом главом. То чак више није нити коњуктурно. Под "то" мислима на то што покушаваш да кажеш,а што су иберменшови дугосрбијански и слични говорили.

Ne, nego nemaš pojma šta se dešavalo u proleće/leto 2000.

Zato tako pričaš u floskulama, a možemo malo i da se igramo sa takvom logikom.

Ako je Koštinica bio dovoljan sam po sebi da pobedi Miloševića, zašto to nije uradio sam (sa DSS-om), nego se kandidovao ispred DOS-a (17 stranaka)?
urbana_gerila urbana_gerila 12:22 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

milisav68
Ne, nego nemaš pojma šta se dešavalo u proleće/leto 2000.
Zato tako pričaš u floskulama, a možemo malo i da se igramo sa takvom logikom.
Ako je Koštinica bio dovoljan sam po sebi da pobedi Miloševića, zašto to nije uradio sam (sa DSS-om), nego se kandidovao ispred DOS-a (17 stranaka)?



jok, ti znaš.

naravno da koštunica nije mogao sam da pobedi miloševića, najverovatnije ga nije pobedio ni ispred dosa, ali je bio jedini iza koga su i svi u dosu i njihovi članovi i glasači hteli da stanu.
da ne pominjem neopredeljene...
emsiemsi emsiemsi 12:25 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

milisav68
emsiemsi
И шта кажеш --- Коштуница изнуђено решење !?
Па што нису (онда) изнудили неког од тих других кандидата.

Pa nisu mogli, pošto im se ukazao bog u liku Koštunice.
Ееее, мој ти --- мисли мало својом главом. То чак више није нити коњуктурно. Под "то" мислима на то што покушаваш да кажеш,а што су иберменшови дугосрбијански и слични говорили.

Ne, nego nemaš pojma šta se dešavalo u proleće/leto 2000.

Zato tako pričaš u floskulama, a možemo malo i da se igramo sa takvom logikom.

Ako je Koštinica bio dovoljan sam po sebi da pobedi Miloševića, zašto to nije uradio sam (sa DSS-om), nego se kandidovao ispred DOS-a (17 stranaka)?

Није био довољан сам по себи !
То је ваљда и теби јасно.
Оно што теби није јасно је --- па зашто онда он, а не неко други (када је, како се то уобичајено лапрда, било сасвим свеједно ... могла је и сова, као и Коштуничина мачка и слично) !?
Успут --- само јако и без сикирације !
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

И шта кажеш --- било свеједно кога поставити те 2000. за кандидата, па тако поставило, када је већ свеједно, Коштуницу !?
Јеботе патак !
Па када је било свеједно, што нису поставили некога другога !?


A šta ti kažeš, bilo je svejedno na kojoj listi bi se kandidovao Voja Demokrata, ali se, eto, kad je već svejedno, odlučio baš za tu!?
Pa ako je bilo svejedno što se ne kandidova na svojoj, na listi svoje stranke, oduva Slobu i bog da ga vidi.

Ne možemo tvrditi mnogo stvari, ali nešto je sigurno
DOS bi možda prošao i bez Koštunice, ali Koštunica bez DOSa sigurno ne bi.
Ostao bi šef male mračnjačke stranke, a kad je, najviše zaslugom drugih, postao predsednik, krenuo je da se hvališe nekom svojom pobedom.
emsiemsi emsiemsi 19:31 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

hoochie coochie man
И шта кажеш --- било свеједно кога поставити те 2000. за кандидата, па тако поставило, када је већ свеједно, Коштуницу !?
Јеботе патак !
Па када је било свеједно, што нису поставили некога другога !?


A šta ti kažeš, bilo je svejedno na kojoj listi bi se kandidovao Voja Demokrata, ali se, eto, kad je već svejedno, odlučio baš za tu!?
Pa ako je bilo svejedno što se ne kandidova na svojoj, na listi svoje stranke, oduva Slobu i bog da ga vidi.

Ne možemo tvrditi mnogo stvari, ali nešto je sigurno
DOS bi možda prošao i bez Koštunice, ali Koštunica bez DOSa sigurno ne bi.

Ostao bi šef male mračnjačke stranke, a kad je, najviše zaslugom drugih, postao predsednik, krenuo je da se hvališe nekom svojom pobedom.

Јебеш Коштуницу --- мртво пувало и бивши председник.
Но, пошто покушаваш да се курчиш логиком, таутологијом и контрадикцојом, да ја теби кажем шта је сигурно у вези болдованога --- сигурно је да је ДОС прошао са Коштуницом на челу листе. Све остало није сигурно.
Успут --- само јако и без сикирације !
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

сигурно је да је ДОС прошао са Коштуницом на челу листе. Све остало није сигурно.


Ali je možda.
Koštunica bez dosa ni možda.
Samo da se zna.
:)
Uzgred....samo jako!
mariopan mariopan 20:22 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Uzgred....samo jako!

G.Cross G.Cross 21:13 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Jbt, Vučić i njegovi botovi sa Azurne obale...



Pa sad ako ce to da ti pomogne ja da dodjem u Pancevo a ti dodji ovde.

Na zalost tuzni moj prijatelju sva ta tvoja opozicija je veca sprdnja od Belog.

Da su bolji od Vucica pobedili bi.

Prihvati to.


To je tragedija Srbije. I ljudi kao ti koji bi da podrze "svoje" ma koliko bili nesposobni.

A sad ako te put navede do Azurne Obale , dodji na kafu.
freehand freehand 21:24 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Na zalost tuzni moj prijatelju sva ta tvoja opozicija je veca sprdnja od Belog.

:) Tužan si ti, kolega blogeru, kad ne umeš bolje od ovih ličnih pizdarija. Nisam ja Azurnu obalu pomenuo zato što ti zavidim, nego kao fantastičnu paradigmu o tome ko sve i na koji način podržava Vučića ovde.
Pa se onda u rečenici pojavi i beli.
To je tragedija Srbije. I ljudi kao ti koji bi da podrze "svoje" ma koliko bili nesposobni.

Eto - sad ti možeš svoje a ja ne mogu svoje... Nije lepo.
A sad ako te put navede do Azurne Obale , dodji na kafu.

Rado, hvala.
naravno, ja ću je platiti.
G.Cross G.Cross 21:48 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

freehand
Na zalost tuzni moj prijatelju sva ta tvoja opozicija je veca sprdnja od Belog.

:) Tužan si ti, kolega blogeru, kad ne umeš bolje od ovih ličnih pizdarija. Nisam ja Azurnu obalu pomenuo zato što ti zavidim, nego kao fantastičnu paradigmu o tome ko sve i na koji način podržava Vučića ovde.
Pa se onda u rečenici pojavi i beli.
To je tragedija Srbije. I ljudi kao ti koji bi da podrze "svoje" ma koliko bili nesposobni.

Eto - sad ti možeš svoje a ja ne mogu svoje... Nije lepo.
A sad ako te put navede do Azurne Obale , dodji na kafu.

Rado, hvala.
naravno, ja ću je platiti.



Pa ti si poceo licne pizdarije kao i uvek free.

You don't get it ,do you?

Ja samo ovaj put mi dosadilo da ocutim.

Vucic je kriminalac koji ce, ako ikada stvari u Srbiji dodju igde blizu normalnosti zavrsiti na dugoj robiji.

Podrzavati iste takve kriminalce koji sada kradu manje, samo iz razloga sto su bili glupi i nisu pobedili Vucica na proslim izborima je nesto sto ostavljam tebi.

I opet ce i opet ce ako bude srece.

Mi smo dva daleka univerzuma koji nemaju sanse da se ikada sretnu a kamoli razumeju. Tako ja predlazem da posle tvoj acidnog odgovora mi ovu diskusiju zavrsimo.

Go Beli Go.

Whatever.
freehand freehand 21:55 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Podrzavati iste takve kriminalce koji sada kradu manje,

Saša Janković, Vuk Jeremić, Aleksandar Popović, Boško Obradović i mlađani Luka su kriminalci?
I to ti znaš na osnovu nekih specijalnih moći ili ti je Informer dovoljan?

Go Beli Go.

Pa gde će jadan Beli kad nema kud jer mu je G. Cross već više puta rekao da nema nikog sem Vučića?
Go Beli Go.


Bože, Bože, kakve li folirancije...
tyson tyson 21:57 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Istina, pivo mu nije bilo nesto posebno, kao, uostalom, sva americka piva

Kuku i prekuku, pa gde ti piješ pivo, i koje? Puna USA odličnih piva, izbor je skoro nepresušan.


G.Cross G.Cross 21:59 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

freehand
Podrzavati iste takve kriminalce koji sada kradu manje,

Saša Janković, Vuk Jeremić, Aleksandar Popović, Boško Obradović i mlađani Luka su kriminalci?
I to ti znaš na osnovu nekih specijalnih moći ili ti je Informer dovoljan?

Go Beli Go.

Pa gde će jadan Beli kad nema kud jer mu je G. Cross već više puta rekao da nema nikog sem Vučića?
Go Beli Go.


Bože, Bože, kakve li folirancije...



Ja sam ocekivao da zavrsimo diskusiju sa acidnim a ne glupim tvojim komentarom, ali sta bilo samo da zavrsimo.

freehand freehand 22:00 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Ja sam ocekivao da zavrsimo diskusiju sa acidnim a ne glupim tvojim komentarom, ali sta bilo samo da zavrsimo.

Smatraj to mojim pokušajima da se prilagodim sagovorniku i napisano mu učinim razumljivim.
G.Cross G.Cross 22:03 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

freehand
Ja sam ocekivao da zavrsimo diskusiju sa acidnim a ne glupim tvojim komentarom, ali sta bilo samo da zavrsimo.

Smatraj to mojim pokušajima da se prilagodim sagovorniku i napisano mu učinim razumljivim.



A gde je cvetic? Ja sam tebi dao .
freehand freehand 22:04 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

G.Cross
freehand
Ja sam ocekivao da zavrsimo diskusiju sa acidnim a ne glupim tvojim komentarom, ali sta bilo samo da zavrsimo.

Smatraj to mojim pokušajima da se prilagodim sagovorniku i napisano mu učinim razumljivim.



A gde je cvetic? Ja sam tebi dao .

Pa ja nisam licemer.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

A gde je cvetic? Ja sam tebi dao .

Kur moj: ne da ovaj!
Teška sorta.

G.Cross G.Cross 22:12 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

freehand
G.Cross
freehand
Ja sam ocekivao da zavrsimo diskusiju sa acidnim a ne glupim tvojim komentarom, ali sta bilo samo da zavrsimo.

Smatraj to mojim pokušajima da se prilagodim sagovorniku i napisano mu učinim razumljivim.



A gde je cvetic? Ja sam tebi dao .

Pa ja nisam licemer.



Mozda ali nemas smisla za humor i nesposoban si da se opustis.

Relax don't do it...




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Relax don't do it...

Eh, lako je tebi da se relaksiraš na Azurnoj obali...
nsarski nsarski 22:29 15.03.2017

Re: Dazed and Confused

Kuku i prekuku, pa gde ti piješ pivo, i koje? Puna USA odličnih piva, izbor je skoro nepresušan.


Majk, primeti da sam napisao "americka piva", ne uvozna. Uvoznih piva ima svih vrsta i mnoga su odlicna. Poslednje decenije su se pojavile micro-breweries koje ponekad prave dobra piva, ali ona mainsteam piva (Buweiser i slicna) su im shit. O tim mainstream kreacijama govorim. Billy beer je katastrofa, and it tastes like battery acid.



EDIT: Najveci proizvodjac mainstream piva u Amerima je Anheuser-Busch iz St. Louisa (Budweiser, Busch...) i oni su pokupovali manje vise sve vece pivare po svetu. Recimo, meksicke Sol i Modelo, koji prave piva Corona, Dos Equis, Sol, Pacifico, itd., i njih valjaju po svetu - neki od ovih ima i kod nas u prodaji.Oni preostali prozvodjaci, uglavnom iz Milvokija (Miller, Schlitz, Coors...), uglavnom gube trku.
Anheuser-Bush je industrija koja pravi oko 45 milijardi dolara godisnje, vise nego cela Srbija.
Jedan detalj: Augustus Busch II, predsednik kompanije je "dobrotvor" milioner prestizne Olin School of Business u St. Louisu, pa je dolazio na dodele diploma te skole (obicno je stizao helikopterom). E, pa jedne godine je prisustvovao ceremoniji kada je Sinisa Mali dobio MBA diplomu. Znam, bio sam tamo, imam fotke. Na toj commencement ceremony je rekao: "Ja imam najbolji posao na svetu. Kad ujutru dodjem na posao, sednem za sto i popijem pivo!" (Aplauz, aplauz, smeh...)

U svakom slucaju, mainstream americka piva su ocajna.
milisav68 milisav68 10:39 16.03.2017

Re: Dazed and Confused

urbana_gerila
naravno da koštunica nije mogao sam da pobedi miloševića, najverovatnije ga nije pobedio ni ispred dosa, ali je bio jedini iza koga su i svi u dosu i njihovi članovi i glasači hteli da stanu.
da ne pominjem neopredeljene...

Na stranu to što nikad nećemo moći da saznamo stvarne rezultate tih izbora, većina nije glasala za Koštunicu, već protiv Miloševića.

A bilo je još kandidata oko kojih se razmišljalo i pričalo, pa je tako Stambolić to platio glavom.
emsi
Оно што теби није јасно је --- па зашто онда он, а не неко други (када је, како се то уобичајено лапрда, било сасвим свеједно

Tebi nije jasno da se glasalo protiv, a ne za, pa je u tom smislu svejedno.
tyson tyson 21:35 17.03.2017

Re: Dazed and Confused

nsarski
Kuku i prekuku, pa gde ti piješ pivo, i koje? Puna USA odličnih piva, izbor je skoro nepresušan.

Majk, primeti da sam napisao "americka piva", ne uvozna.
(...)
Poslednje decenije su se pojavile micro-breweries koje ponekad prave dobra piva, ali ona mainsteam piva (Buweiser i slicna) su im shit. O tim mainstream kreacijama govorim.
(...)
U svakom slucaju, mainstream americka piva su ocajna.

Jebiga, rekao si "sva američka piva"...
Mejnstrim piva su zlo, ali ima tušta i tma mikropivara, i sad zaista u USA može da se popije vrlo, vrlo dobro pivo. Apsurdno - čak je veća verovatnoća da se popije vrhunsko pivo u provinciji, u nasumično odabranoj točionici lokalne mikrovivare, nego u velikom gradu u isto tako nasumično izabranom baru (mada se i oni popravljaju s ponudom).


aureus aureus 22:55 14.03.2017

Bolji je izbor sada

A na izborima 2000. ponuda je bila sljedeća:

1) Slobodan Milošević (krvnik, diktator)
2) Vojislav Koštunica (sumnjivi legalista, nesumnjivi nacionalista)
3) Tomislav Nikolić (četnički vojvoda, budući diplomac)
4) Vojislav Mihajlović (unuk četničkog prvaka Mihajlovića)
5) Miodrag Vidojković (ko to bješe?)

Jebem ti život!
zilikaka zilikaka 23:13 14.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

A na izborima 2000. ponuda je bila sljedeća:

Tek ti izbori su bili specifični. Ili-ili.
Ja lično nemam problem sa tadašnjom odlukom već sa glupo pretpostavljenom korelacijom.

Ono kad misliš da oni koji su na odredjenoj političkoj strani imaju i druge osobine koje bi ti želeo da imaju.

Stvar neiskustva.
Ko kad se ko klinac zaljubiš u nekog jer je lep pa odmah pretpostaviš i da je plemenit, pametan, vredan i sposoban.

aureus aureus 00:14 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

zilikaka
A na izborima 2000. ponuda je bila sljedeća:

Tek ti izbori su bili specifični. Ili-ili.


I ovi su izbori u velikoj mjeri ili-ili, samo što to veliki broj ljudi ne osjeća.
Nema sankcija, može da se putuje vani, crveno-crni još nisu počeli da ubijaju, penzije jesu smanjene ali se ipak isplaćuju, mediji jesu prorežimski ali tviter nije zabranjen...
Ja lično nemam problem sa tadašnjom odlukom već sa glupo pretpostavljenom korelacijom.

Ne, naravno, odluka da se glasa za Koštunicu je bila ispravna. Srbija je tada dobila šansu. To što šansa nije dobro iskorištena je sasvim druga stvar. I sada, kao i tada, Srbija ne glasa za munjevit preporod već za šansu.

Ono kad misliš da oni koji su na odredjenoj političkoj strani imaju i druge osobine koje bi ti želeo da imaju.

Kao ova stvar sa Jankovićem. Režim kao što je Vučićev može do te mjere da sludi ljude i baci ih u očajanje, da su oni kadri da bilo koju normalnu osobu koja se upušta u političku borbu protiv tog režima proglase za spasitelja i u nju učitaju sve svoje nade i očekivanja. Takva očekivanja su po definiciji nerealna.

Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.


looping looping 06:12 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.

Da. Na primer

aureus aureus 06:29 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

looping
Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.

Da. Na primer



Ne ON.
Fino piše: "za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti".
Ne piše "za nekoga ko ti se ne sviđa nikako."
looping looping 08:04 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

aureus
looping
Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.

Da. Na primer



Ne ON.
Fino piše: "za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti".
Ne piše "za nekoga ko ti se ne sviđa nikako."

Ako ti se ne sviđa nikako znači - da ti se ne sviđa u potpunosti.
0% < 100%. Tj. crva nije ni bilo.
Jukie Jukie 09:42 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

Ja se kroz maglu sećam nekih izbora kada su bila tri kandidata, a istovremeno je na BK televiziji išla serija Alfred Džonatan Kvak i potrefilo se da u petak puštaju epizodu kada se u njihovom zoopolisu održavaju izbori

Bila su tri kandidata:
-Dolf (poluvrana polukos, izgleda kao Hitler)
-roda (demokratski kandidat)
-prase
A kod nas su kandidati bili
-Šešelj
-neki demokratski kandidat
-Sloba

translacija 1:1

Nikad nisu prikazali sledeću epizodu jer je kod nas pobedio Sloba; samo su je preskočili.
Mnogo godina kasnije su bile reprize i videlo se da kod njih nije pobedio Sloba (prase) nego demokratski kandidat (roda)

Inače moja mama je gledala tu epizodu i rekla "pa neće valjda da glasaju za tu malu patkicu, treba da glasaju za nekog jakog čoveka"
"Ne, mama, ne glasa se za patku nego za RODU, patka je potparol"
princi princi 10:34 15.03.2017

Re: Alfred Džonatan Kvak

Jukie, moram ti još jednom izjaviti svoju neizmernu ljubav. Ti si ubedljivo najkulskiji lik ovde na blogu.
bladerunner92 bladerunner92 11:39 15.03.2017

Re: Alfred Džonatan Kvak

Jukie, moram ti još jednom izjaviti svoju neizmernu ljubav. Ti si ubedljivo najkulskiji lik ovde na blogu.



Saglasna.
emsiemsi emsiemsi 11:48 15.03.2017

Re: Alfred Džonatan Kvak

bladerunner92
Jukie, moram ti još jednom izjaviti svoju neizmernu ljubav. Ti si ubedljivo najkulskiji lik ovde na blogu.



Saglasna.

Сагласан !
mariopan mariopan 20:24 15.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

aureus
A na izborima 2000. ponuda je bila sljedeća:

1) Slobodan Milošević (krvnik, diktator)
2) Vojislav Koštunica (sumnjivi legalista, nesumnjivi nacionalista)
3) Tomislav Nikolić (četnički vojvoda, budući diplomac)
4) Vojislav Mihajlović (unuk četničkog prvaka Mihajlovića)
5) Miodrag Vidojković (ko to bješe?)

Jebem ti život!



Pa šta ti bi da me podsećaš, taman sam se lepo nasmejala onom što je Brajović napisao gore.
mariopan mariopan 20:25 15.03.2017

Re: Alfred Džonatan Kvak

princi
Jukie, moram ti još jednom izjaviti svoju neizmernu ljubav. Ti si ubedljivo najkulskiji lik ovde na blogu.

Saglasna.
st.jepan st.jepan 01:54 16.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

looping
aureus
looping
Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.

Da. Na primer



Ne ON.
Fino piše: "za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti".
Ne piše "za nekoga ko ti se ne sviđa nikako."

Ako ti se ne sviđa nikako znači - da ti se ne sviđa u potpunosti.
0% < 100%. Tj. crva nije ni bilo.


Ne, nego ako ti se ne sviđa nikako, znači da ti se u potpunosti ne sviđa.
Razumeš? Inverzija mala, razlika velika.
emsiemsi emsiemsi 06:02 16.03.2017

Re: Bolji je izbor sada

st.jepan
looping
aureus
looping
Ne krivim ljude što žele promjenu, i ona treba da se desi sad, bez odlaganja.
Ali vrijedilo bi pokazati i malo hladnokrvnosti kako pri analizi kandidata tako i kod glasanja. Ako misliš da skidaš diktatora, ne treba da se stidiš što si glasao za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti.

Da. Na primer



Ne ON.
Fino piše: "za nekoga ko ti se ne sviđa u potpunosti".
Ne piše "za nekoga ko ti se ne sviđa nikako."

Ako ti se ne sviđa nikako znači - da ti se ne sviđa u potpunosti.
0%

Ne, nego ako ti se ne sviđa nikako, znači da ti se u potpunosti ne sviđa.
Razumeš? Inverzija mala, razlika velika.

Молим појашњење --- да ли је инверзија то што се мени једна јако свиђа, а ја се њој никако не свиђам !?
eloy eloy 12:07 15.03.2017

avioni kamioni- samo nek se ljulja

eloy eloy 12:12 15.03.2017

............

Lionsgate Lionsgate 17:27 15.03.2017

Uzgred

Juce-prekljuce sam negde na sajtu B92 video vest da su bivsi supruznici Mali postigli dogovor o zajednickom staranju nad maloletnom decom i jos nekim tricama i kucinama tipa "necemo vise u javnosti iznositi detalje nasih privatnih zivota". Pa sad, setih se da je Filip pokrenuo blog o zlocestom gradonacelniku i da je ovde virtuelno izmazan govnima kao necastan covek koji je majci oduzeo decu. Nisam video (mozda ima negde doduse) da se komentarise najnovija vest.

Mozda zbog toga sto smo jos jednom uleteli u propagandnu shemu Gospodara Vucica, cela afera "ostavljene zene" je bilo njegovo pranje od savamalske afere pred predsednicku kandidaturu i nema nikakve veze sa porodicnim razmiricama (ako ih je uopste i bilo). Neverovatno je na sta su njegovi podrepasi spremni da pristanu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 17:52 15.03.2017

Re: Uzgred

Ceo taj manevar "zajedničkog saopštenja" bračnog para Mali je uradjen zbog predstojećeg saslušanja Marije Mali u Tužilaštvu, a povodom afere "Savamala".

Marija Mali je pre "pomirenja" novinarima rekla da zna naziv firme, čiji su bageri bili angažovani tokom rušenja legalnih objekata u Hercegovačkoj ulici 25. aprila 2016.

Ako se sazna naziv te firme, celo klupko će se odmotati. A ako se ne sazna...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:58 15.03.2017

Re: Uzgred

Ako se sazna naziv te firme, celo klupko će se odmotati. A ako se ne sazna...

:)))))))))))))))
Naziv firme zna ne manje od sto-dvesta ljudi. Svi iz firme i još malo naokolo. Pa nije bager kutija šibica. Problem je što niko ne progovara.
aureus aureus 18:02 15.03.2017

Re: Uzgred

Predrag Brajovic
Ako se sazna naziv te firme, celo klupko će se odmotati. A ako se ne sazna...

:)))))))))))))))
Naziv firme zna ne manje od sto-dvesta ljudi. Svi iz firme i još malo naokolo. Pa nije bager kutija šibica. Problem je što niko ne progovara.


Evo, blog je dobra prilika.

Ime na sunce!

Uh, baš sam nesmotren. Nije da niko ne zna, nego ne zna niko od blogera.
Lionsgate Lionsgate 18:04 15.03.2017

Re: Uzgred

I sta ti kao obavesten srpski novinar mislis da ce se desiti? Bivsa gospodja Mali ce da kaze ime firme?

Meni je verovatnije da je sve to napakovano i pusteno preko "neovisnog" Krika samo zarad Gopodara Vucica, pokazalo se da eto (nad)covek nije imao pojma da se desilo to rusenje u Savamaloj dok nije iscitao blog B92 a pokazao je briznu roditeljsku dusu i sapatnistvo sa zenom kojoj su oduzeta deca. Brate idealan predsednicki kandidat, cak i zenama sa bloga B92.

Filipe, i onda se pitam dokle ce tebe da veslaju
looping looping 19:09 15.03.2017

1

Ajd' neka neko kaže ovom Jankoviću da ne izbacuje više tvitove.

Kosovske vlasti prisvojile su danas državnu imovinu Srbije. Cena - snishodljivi osmeh u društvu Angele Merkel. Možda pošaljemo i voz pride.

Stvarno ne znam koja mu je ciljna grupa. Nacionalisti ili elitno građanstvo?

Mislim ne navijam za njega ali voleo bih da makar bude u trci.
Lionsgate Lionsgate 19:23 15.03.2017

Re: 1

Sta je elitno gradjanstvo? Oni koji zive na Vracaru?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:29 15.03.2017

Re: 1

Stvarno ne znam koja mu je ciljna grupa.

Neobično: ovo mu je najpopularniji tvit. Uzgred, nije njegov, već iz štaba: on nema taj cinizam.

Jbg, politika, izbori, ovo-ono...
looping looping 20:18 15.03.2017

Re: 1

Predrag Brajovic
Stvarno ne znam koja mu je ciljna grupa.

Neobično: ovo mu je najpopularniji tvit. Uzgred, nije njegov, već iz štaba: on nema taj cinizam.

Jbg, politika, izbori, ovo-ono...

Meni to liči na tvit Dveri. Moguće je da uskoro tvitne da je EU štetna po Srbiju.
gedza.73 gedza.73 20:34 15.03.2017

Re: 1

Kosovske vlasti prisvojile su danas državnu imovinu Srbije. Cena - snishodljivi osmeh u društvu Angele Merkel. Možda pošaljemo i voz pride.


Sine, ovo više ne moš da po'vataš.
Drnč* i to onaj najgori.
Ne znaš ko je nacionalista, ko populista, ko su proevropljani a ko rusofili, ko je a ko nije za liberalnu ekonomiju, ko za naše njive a ko da sve prodamo....
To se gađa po širokim frontovima pa šta mreža za'vati.

*
Drnč

reč sa dva značenja, a oba su vezana za vojsku.
Koristi se kao naziv za "čorbu" čiji su glavni sastojci ostaci jela od predhodnih dana i servira se uz parolu "ako ti se ne sviđa poljubi pa ostavi"...


princi princi 20:44 15.03.2017

Re: 1

looping
Ajd' neka neko kaže ovom Jankoviću da ne izbacuje više tvitove.

Kosovske vlasti prisvojile su danas državnu imovinu Srbije. Cena - snishodljivi osmeh u društvu Angele Merkel. Možda pošaljemo i voz pride.

Stvarno ne znam koja mu je ciljna grupa. Nacionalisti ili elitno građanstvo?

Mislim ne navijam za njega ali voleo bih da makar bude u trci.

Da, jeste malo neobična poruka, ne znam kako će neka Borka Pavićević, na primer, ili Goran Marković ili Biki Srbljanović da reaguju. Verovatno nemaju twitter naloge, :).

Beli definitivno ima momentum. Opozicionarski orijentirana provincija najzad ima svog kandidata i upper hand nad (pomalo metiljavom) beogradskom alternativom, pri čemu Beli ima dodatni potencijal da mažnjava i tradicionalno radikalske i nacionalističke glasove (možda i baš zbog tog svog provincijskog podrijetla). Žao mi je što niko ne spominje ozbiljno Aleksandra Popovića, koji je, zapravo, vrlo kvalitetan kandidat. Da ne kažem da bi u nekom idealnom scenariju za Srbiju drugi krug bio između njega i nekog od Jeremić/Janković dvojca. Ali, jbg...
gedza.73 gedza.73 20:46 15.03.2017

Re: 1

Bogami, zna se ko bi da sve prodamo, seljaci, al najozbiljnije

Zemlja i voda. BIće skupo. Možda mi ne dočekamo ali ne kupuju glavonje njive po Srbiji zato što vole prirodu.


edit
Žao mi je što niko ne spominje ozbiljno Aleksandra Popovića, koji je, zapravo, vrlo kvalitetan kandidat.

'teo ja.
Malopre večeram i vidim AP i 'grupu za podršku'. Pokisli, zbunjeni, pogubljeni, oni što drže transparente k'o da su taoci, dođe mi da glasam za njega.
princi princi 20:51 15.03.2017

Re: 1

U slučaju Evropske unije zanimljiv je podatak da stanovnici sela imaju dosta pozitivniji stav o EU nego stanovnici Beograda i predgrađa. Zbunjeni smo zašto je to tako i šta bi tu moglo da bude",

Pa zaluđivanje Rusima je privilegija zbrinutih. Ljudi koji moraju da zarađuju znaju da EU članstvo znači pristup EU radnom tržištu, više mogućnosti da se zaradi, makar i sezonskim radom. Ruse obožavaju nesposobni i lenji.
princi princi 20:54 15.03.2017

Re: 1

Malopre večeram i vidim AP i 'grupu za podršku'. Pokisli, zbunjeni, pogubljeni, oni što drže transparente k'o da su taoci, dođe mi da glasam za njega.

Meni je žao što on nije preuzeo DSS od Koštunice. Čovek je vrlo inteligentan i preduzetan. Srbiji fali artikulisana i jasna nacionalistička opcija.
gedza.73 gedza.73 20:57 15.03.2017

Re: 1

Srbiji fali artikulisana i jasna nacionalistička opcija.

Svi su se grebali o nju kad god su mogli da imaju bilo kakvu, pa i minimalnu, korist pa tako upropastili čak i naznake neke ozbiljnije diskusije i podrške.
princi princi 21:00 15.03.2017

Re: 1

Da. AP bi u svakoj normalnoj državi bio jedan od najačih kandidata (on bi i Jeremića i Jankovića mogao da stavi u mali džep). Na žalost, Srbija već dugo nije normalna država.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:09 15.03.2017

Re: 1

AP bi u svakoj normalnoj državi bio jedan od najačih kandidata (on bi i Jeremića i Jankovića mogao da stavi u mali džep).

AP je čovek bez harizme.
Nju, kakvu-takvu, druga dvojica imaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 15.03.2017

Re: 1

Srbiji fali artikulisana i jasna nacionalistička opcija.


Fali.

Iz nekog razloga u Srbiji je mnogo teško da takva opcija, ozbiljna, jasna, ali ne populistička, bude artikulisana.

princi princi 23:31 15.03.2017

Re: 1

Iz nekog razloga u Srbiji je mnogo teško da takva opcija, ozbiljna, jasna, ali ne populistička, bude artikulisana.

Da. I tačno vidiš fali ta opcija u ponudi. Ali mislim da se generalno politička ponuda u Srbiji značajno popravila i da Srbija odavno nije imala bolji izbor kad su predsednički kandidati u pitanju. Mislim, bez Vučića, ovi srpski izbori su, maltene, k'o francuski, s tim što su francuski kandidati korumpiraniji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:53 15.03.2017

Odgledajte

Završna konvencija Belog za opštinske izbore, gde je obećao da će da izgradi Dubai za braću Rome i more...

emsiemsi emsiemsi 20:18 15.03.2017

Re: Odgladajte

Predrag Brajovic
Završna konvencija Belog za opštinske izbore, gde je obećao da će da izgradi Dubai za braću Rome i more...


Нормално !
Бели има да ископа канал, не смо од Београда до Солуна, него и до Хамбурга - у смеру север - југ.
У смеру исток - запад још 3 пута дужи.
looping looping 20:20 15.03.2017

Re: Odgladajte

emsiemsi
Predrag Brajovic
Završna konvencija Belog za opštinske izbore, gde je obećao da će da izgradi Dubai za braću Rome i more...


Нормално !
Бели има да ископа канал, не смо од Београда до Солуна, него и до Хамбурга - у смеру север - југ.
У смеру исток - запад још 3 пута дужи.

Samo jako!


I bez sikiracije.
aureus aureus 22:19 15.03.2017

Prvi koraci

Da ponovim još jednom.
Ako dođe na vlast, Beli će morati malo da se uozbilji.

Prvo što bih mu savjetovao je da što prije zbrine Prilepka kako bi se (on - Beli) mogao posvetiti važnim državnim poslovima.

Drugo, neke stvari zaista moraju da se mijenjaju. Obavezno čarape. Moraju da se mijenjaju te čarape, pogotovo posle kampanje, ili bar da se operu.
Odijelo može da ostane. I Tito je volio bijelo odijelo - znači prolazi u svijetu.

Treće (ovo je već manje važno), jedna od prvih stvari po osvajanju vlasti bi trebalo da mu bude potpisivanje uredbe kojom se svaki dan šalje sto grama kafe na kućnu adresu gospodina Miroja Jovanovića u narednih trideset godina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:21 15.03.2017

Re: Prvi koraci

Je l' Miroje neki "naš"?
Mislim, od tvoje i moje fele?
zilikaka zilikaka 22:34 15.03.2017

Re: Prvi koraci

Je l' Miroje neki "naš"?

Brajoviću, skoncentriši se!
zilikaka zilikaka 22:42 15.03.2017

Re: Prvi koraci

aureus
Da ponovim još jednom.
Ako dođe na vlast, Beli će morati malo da se uozbilji.

Prvo što bih mu savjetovao je da što prije zbrine Prilepka kako bi se (on - Beli) mogao posvetiti važnim državnim poslovima.

Drugo, neke stvari zaista moraju da se mijenjaju. Obavezno čarape. Moraju da se mijenjaju te čarape, pogotovo posle kampanje, ili bar da se operu.
Odijelo može da ostane. I Tito je volio bijelo odijelo - znači prolazi u svijetu.

Treće (ovo je već manje važno), jedna od prvih stvari po osvajanju vlasti bi trebalo da mu bude potpisivanje uredbe kojom se svaki dan šalje sto grama kafe na kućnu adresu gospodina Miroja Jovanovića u narednih trideset godina.

Ja sam danas pratila čet na novom sajtu "precednik.rs"

Učestvovali uglavnom klinci, neuki i neiskusni.
Ono što mi se dopalo al nisam mogla da pomognem je da se javila ideja da se nađe način kako deo para koji država uplaćuje kandidatima za kampanju prebaciti u humanitarne svrhe.

Ideje bile nedorađene. Verujem da postoji način koji je u okviru zakona al ih treba posavetovati.

Eto, ako neko neko ima ideju, nek im javi.

Tako nešto zaslužuje podršku, bez obzira na lična politička opredeljenja.

highshalfbooze highshalfbooze 23:02 15.03.2017

Re: Prvi koraci

Ono što mi se dopalo al nisam mogla da pomognem je da se javila ideja da se nađe način kako deo para koji država uplaćuje kandidatima za kampanju prebaciti u humanitarne svrhe.

Tako što će da se organizuju u grupu 500 000 i kažu, koji kandidat uplati najviše love u humanitarne svrhe, dobije 500 000 glasova.
zilikaka zilikaka 23:13 15.03.2017

Re: Prvi koraci

Pretpostavljam da to mora da bude registrovana grupa. Ima li nekih propisanih okvira?
Da li mora da ima toliko registrovanih članova?S druge strane, śta ako najveća uplata stigne od SNS il nekog drugog. Njima nije problem da nadju pare.
Ne verujem da su ti mladi ljudi spremni da samo prodaju svoj glas, pa ni po cenu humanitarne uplate.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:27 17.03.2017

Konac delo krasi:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana