Zdravlje

Ponedeljak: Dan prvi posle izbora

Vojislav Stojković RSS / 03.04.2017. u 11:33

Da sam kojim slučajem na mestu politiačara, koji je na jučerašnjim izborima ostvario više nego ubedljivu pobedu, sve bi biračima po spisku.  I onima koji su glasali za mene, a pogotovo ostalima.

Sve to iz samo jednog razloga - da utvrdim gde su granice srpskog mazohizma i da se na idućim izborima kandidujem za kralja, cara ili sultana.

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 11:49 03.04.2017

1

Da sam kojim slučajem na mestu političara, koji je na jučerašnjim izborima ostvario više nego ubedljivu pobedu, hebao bi vam mater svima.

Da je baba muško zvala bi se Duško.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:55 03.04.2017

Re: 1

kao prvo, svaka čast na 1. mestu, a kao drugo sreća tvoja da ja nisam jučerašnji pobednik. Mislim, ne bi bilo ni bloga b92, a ni fejsbuka.
anonymous anonymous 12:16 03.04.2017

Re: 1

looping
Da sam kojim slučajem na mestu političara, koji je na jučerašnjim izborima ostvario više nego ubedljivu pobedu, hebao bi vam mater svima.

Da je baba muško zvala bi se Duško.




Да си .... али ниси...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:04 03.04.2017

Re: 1

anonymous
Да си .... али ниси...

Sreća vaša što nisam.
anonymous anonymous 17:21 03.04.2017

Re: 1

Vojislav Stojković
anonymous
Да си .... али ниси...

Sreća vaša što nisam.

Naebali bismo...
loader loader 22:28 03.04.2017

Re: 1


Da sam kojim slučajem na mestu političara, koji je na jučerašnjim izborima ostvario više nego ubedljivu pobedu...

Hm ... Mislim da - ne mora da radi ništa od onoga što je nabrojano u postu. Samo bi razglavio inače čvrstu stolicu na kojoj sedi. Ovako, ima tih nekoliko medija, slobodica, internet pojava .... čije vreme i prostor , odnosno uticaj na mnjenje su ograničeni do te mere da su bezopasni, a samim tim što postoje - odaju utisak da postoji "slobodna reč" u Srbiji. Dakle, mnogo je jači s njima - ako neko hoće i s nama (koji zvocamo) - nego da pomenute, potemkinove ukrase demokratije ukida !





emsiemsi emsiemsi 12:06 04.04.2017

Re: 1

Vojislav Stojković
kao prvo, svaka čast na 1. mestu, a kao drugo sreća tvoja da ja nisam jučerašnji pobednik. Mislim, ne bi bilo ni bloga b92, a ni fejsbuka.

Ово што сада влада Србијом није толики проблем сам по себи.
Већи проблем је спознаја да (и) даље не постоји истинска свест о потреби рада на системским основама --- дакле, враћања елементарних референци напаћеном народу ... добро / зло, поштење / лоповлук, институције / аматеризам итд ...
Ово је јасан индикатор колико је оно што је претходило овоме било дубоко погрешно.
Оно што мени буди наду је (лични) осећај да ниже да паднемо више не можемо.
Оно што ми преостаје да се надам је --- да ћемо успон са овога дна остварити мирним путем, дакле, изборним процесима као остале уређене земље.
Грозим се примисли да би поновно могли да рушимо, јер --- то смо већ пробали много пута.
Основни задатак сваке политиче организације, на власти или не, је повратак оптимизма народу. Но, на жалост, то је, уједно, и најтежи задатак.
freehand freehand 12:14 04.04.2017

Re: 1

emsiemsi
Vojislav Stojković
kao prvo, svaka čast na 1. mestu, a kao drugo sreća tvoja da ja nisam jučerašnji pobednik. Mislim, ne bi bilo ni bloga b92, a ni fejsbuka.

Ово што сада влада Србијом није толики проблем сам по себи.
Већи проблем је спознаја да (и) даље не постоји истинска свест о потреби рада на системским основама --- дакле, враћања елементарних референци напаћеном народу ... добро / зло, поштење / лоповлук, институције / аматеризам итд ...
Ово је јасан индикатор колико је оно што је претходило овоме било дубоко погрешно.
Оно што мени буди наду је (лични) осећај да ниже да паднемо више не можемо.
Оно што ми преостаје да се надам је --- да ћемо успон са овога дна остварити мирним путем, дакле, изборним процесима као остале уређене земље.
Грозим се примисли да би поновно могли да рушимо, јер --- то смо већ пробали много пута.
Основни задатак сваке политиче организације, на власти или не, је повратак оптимизма народу. Но, на жалост, то је, уједно, и најтежи задатак.

Smaraš!
sasaminijature sasaminijature 12:28 04.04.2017

Re: 1

Smaraš!


А? Чвркнуо те у живац?
urbana_gerila urbana_gerila 13:06 04.04.2017

Re: 1

emsiemsi
Vojislav Stojković
kao prvo, svaka čast na 1. mestu, a kao drugo sreća tvoja da ja nisam jučerašnji pobednik. Mislim, ne bi bilo ni bloga b92, a ni fejsbuka.

Ово што сада влада Србијом није толики проблем сам по себи.
Већи проблем је спознаја да (и) даље не постоји истинска свест о потреби рада на системским основама --- дакле, враћања елементарних референци напаћеном народу ... добро / зло, поштење / лоповлук, институције / аматеризам итд ...
Ово је јасан индикатор колико је оно што је претходило овоме било дубоко погрешно.
Оно што мени буди наду је (лични) осећај да ниже да паднемо више не можемо.
Оно што ми преостаје да се надам је --- да ћемо успон са овога дна остварити мирним путем, дакле, изборним процесима као остале уређене земље.
Грозим се примисли да би поновно могли да рушимо, јер --- то смо већ пробали много пута.
Основни задатак сваке политиче организације, на власти или не, је повратак оптимизма народу. Но, на жалост, то је, уједно, и најтежи задатак.




pojasni !
narcis narcis 11:53 03.04.2017

lupaš

srbija je izabrala, i to je to.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:57 03.04.2017

Re: lupaš

Lupam, slažem se. Međutim, da li je Srbija izabrala za svoje dobro, ili na sviju štetu, pitanje je sad.... ovog pondeljka.
narcis narcis 12:05 03.04.2017

Re: lupaš

Vojislav Stojković
Lupam, slažem se. Međutim, da li je Srbija izabrala za svoje dobro, ili na sviju štetu, pitanje je sad.... ovog pondeljka.

sasvim nebitno srbija je izabrala ono što ona misli da je za nju dobro, mi koji ne mislimo tako smo manjina, pa nas ima manje nego onih beslovesnih koji nisu izašli, odokativno nema nas ni 25% a mi bi teli da krojimo kapu na ovih 75%, to je i nerealno i nemoralno.
ja i ti smo druže manjina u ovoj zemlji, što pre to shvatimo tim pre ćemo i da se uljudimo i ponašamo kako i pristoji manjini.
mi smo samo relikt prošlosti.
predatortz predatortz 12:19 03.04.2017

Re: lupaš

Vojislav Stojković
Lupam, slažem se. Međutim, da li je Srbija izabrala za svoje dobro, ili na sviju štetu, pitanje je sad.... ovog pondeljka.


Srbija za svoje dobro ne bira još od 1918. godine. Što reče Sremac:

Kada Srbin hoće da bude napredan, on prihvata mišljenje svojih neprijatelja.
anonymous anonymous 12:35 03.04.2017

Re: lupaš

predatortz
Vojislav Stojković
Lupam, slažem se. Međutim, da li je Srbija izabrala za svoje dobro, ili na sviju štetu, pitanje je sad.... ovog pondeljka.


Srbija za svoje dobro ne bira još od 1918. godine. Što reče Sremac:

Kada Srbin hoće da bude napredan, on prihvata mišljenje svojih neprijatelja.

looping looping 13:41 03.04.2017

Re: lupaš

narcis
srbija je izabrala, i to je to.

narcis narcis 13:57 03.04.2017

Re: lupaš

looping
narcis
srbija je izabrala, i to je to.


a zajebi, šta samo sendvić, a iljadarka, kamgu iljadarka, potkradaš nas jadne igladne botove
sram te bilo
gedza.73 gedza.73 16:25 03.04.2017

Re: lupaš

narcis
a iljadarka, kamgu iljadarka, potkradaš nas jadne igladne botove
sram te bilo

Tu je, saće, samo što nije legla

narcis narcis 17:00 03.04.2017

Re: lupaš

gedza.73
narcis
a iljadarka, kamgu iljadarka, potkradaš nas jadne igladne botove
sram te bilo

Tu je, saće, samo što nije legla


čovjek od rječi
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:08 03.04.2017

Re: lupaš

narcis
ja i ti smo druže manjina u ovoj zemlji, što pre to shvatimo tim pre ćemo i da se uljudimo i ponašamo kako i pristoji manjini.
mi smo samo relikt prošlosti.

Slažem se i odoh u ćošak da se pokrijem ušima.
medjutim92 medjutim92 18:15 03.04.2017

Re: lupaš

predatortz
Vojislav Stojković
Lupam, slažem se. Međutim, da li je Srbija izabrala za svoje dobro, ili na sviju štetu, pitanje je sad.... ovog pondeljka.


Srbija za svoje dobro ne bira još od 1918. godine.


Ni za 1914 nisam baš siguran da smo izabrali za svoje dobro, al ajd'..
loader loader 22:47 03.04.2017

Re: lupaš

Vojislav Stojković
narcis
ja i ti smo druže manjina u ovoj zemlji, što pre to shvatimo tim pre ćemo i da se uljudimo i ponašamo kako i pristoji manjini.
mi smo samo relikt prošlosti.

Slažem se i odoh u ćošak da se pokrijem ušima.

Nego ne vidim bilo kakve vesti o protestima,
ni na tv,
ni na sajtu B92,
ni ...

Samo društvene mreže nešto prenose.

narcis narcis 22:49 03.04.2017

Re: lupaš

eno ja na dnu dao obavijest al nitko ni da šukne
klik23 klik23 22:51 03.04.2017

Re: lupaš

narcis
eno ja na dnu dao obavijest al nitko ni da šukne

Omamljeno sve to od jučerašnje "pobede"


aureus aureus 22:55 03.04.2017

Re: lupaš

Čuj protesti? Otkud protesti nakon ovako veličanstvene pobjede? :)
A što se tiče izvještavanja medija - ipak je ovo Vučićeva Srbija, u njoj se mediji bave samo važnim stvarima.
narcis narcis 22:58 03.04.2017

Re: lupaš

aureus
Čuj protesti? Otkud protesti nakon ovako veličanstvene pobjede? :)
A što se tiče izvještavanja medija - ipak je ovo Vučićeva Srbija, u njoj se mediji bave samo važnim stvarima.

ma pričo onaj vućkov lajavac netkaj na pinklu al ja pretrčo , nisam imo pojma o čemu priča, tkad sam vidijo posle na fejzu bješe pokasno da se vrnem.
nije bitno što nema na teveju ali što nitko ovdje ne priča? samo ja i louder i nađa.
nitko
aureus aureus 23:01 03.04.2017

Re: lupaš

Pratim i ja.
Evo ga i Borko Stefanović srećan što može da se pridruži mladima.

Borko tvituje: Nema kraja povorci. Nova mladost, nova jaja. Među najstarijima sam ovde.
narcis narcis 23:04 03.04.2017

Re: lupaš

aureus
Pratim i ja.
Evo ga i Borko Stefanović srećan što može da se pridruži mladima.

Borko tvituje: Nema kraja povorci. Nova mladost, nova jaja. Među najstarijima sam ovde.

ne cvrkutjem, numjem i netju,
al nema više novijeh djetalja ni na fejzu
a ni čovjeci gi nijema.
poapsilo, al kako poapsilo i po londrama i ostalim amerikama i germanijama?
eno ćak se ni šaban-pajitj ne javlja, mora da mu poslali mječku damu tancuje pred vrata a pume zapjevavaju.
aureus aureus 23:30 03.04.2017

Re: lupaš

Kad moraš da gledaš Al Džaziru da bi znao šta se dešava u Srbiji...

Obratite pažnju na mladu djevojku od 1:42



- Ne želim da živim u državi koja podržava autokratiju, tiraniju...da se ljudi ucenjuju za radno mesto da bi glasali. Mislim da je to sramota za nas mlade prvenstveno. Ja želim da ostanem ovde, da se školujem i da se zaposlim zato što vredim, a ne zato što sam učlanjena u stranku i to je prvenstveno razlog (protesta).


Kratko, jasno, iskreno, tačno: što bi jedan političar koji je loše prošao na ovim izborima rekao - "koji deo nije jasan?"
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:42 03.04.2017

Re: lupaš

loader
Nego ne vidim bilo kakve vesti o protestima,
ni na tv,
ni na sajtu B92,
ni ...
Samo društvene mreže nešto prenose.

Naravno i N1: KLIK
Uglavnom, počelo je. Prvo u Beogradu, pa u Novom Sadu i Nišu. I što je najvažnije, protestuju studenti.
aureus aureus 00:06 04.04.2017

Re: lupaš

Djeluju dosta masovni ovi protesti.
Ajmo, mladunci moji lijepi!

mesan mesan 01:36 04.04.2017

Re: lupaš

Vojislav Stojković
I što je najvažnije, protestuju studenti.


"Studenti su u pravu!"
- A.V., 4.4.2017.

"Za samo 7 - 8 meseci reformisaćemo biro za zapošljavanje.
Ali moraće i studenti da se potrude.
Evo ja radim 19 - 20 sati dnevno, što se ne grabe za moj posao?"
- A.V., 5.4.2017.

Lažno optužene lažne diplome ostaju na radnim mestima, sud verifikuje doktorate iz svih "nauka i naučnosti".
- RTS, 19.4.2017.

Organizatori protesta su dokaz slobode u Srbiji.
Slučajno za njihovu decu nema mesta u obdaništima u krugu 15km.
Informer saznaje da je svaki od njih ubio nekog svog prijatelja ali su sile mraka iz prošlosti zataškale slučaj.
2017. do 2025.+
anonymous anonymous 01:52 04.04.2017

Re: lupaš

aureus
Djeluju dosta masovni ovi protesti.
Ajmo mladunci moji lijepi!



Gde...???

Za šta ...???

I ...šta posle ....???


aureus aureus 02:14 04.04.2017

Re: lupaš

anonymous
aureus
Djeluju dosta masovni ovi protesti.
Ajmo mladunci moji lijepi!

Gde...???
Za šta ...???
I ...šta posle ....???

Писао сам већ о томе да не морамо баш сваку лошу власт да трпимо 10-15 година и да би за Србију било боље да је, рецимо, 1995-1996. нашла снаге да се ријеши Милошевића. Мање би се енергетски истрошила. Екипа која је дошла 2000. постојала је и 4-5 година раније, али јој се стално приговарало да је неспособна (а од власти је још називана издајничка, плаћеничка, западњачка...). Није пуно способнија била ни 2000, али људи више нису могли Милошевића да трпе.
У Милошевићевој смјени студенти су одиграли сасвим солидну улогу преко Отпора.

На жалост, Милошевић в.2 још увијек није довољно додијао људима и продужење његове власти ће их поново коштати превише изгубљених година, живаца и енергије (а све су то необновљиви ресурси).
Али је добро да им додије што прије.
Ако ће студенти поново дати свој допринос његовом урушавању - ја им дајем подршку, и брига ме за Москву, Берлин, Вашингтон и Пекинг. Важније ми је да становници Србије не излуде под овим, како смо га оно назвали - извођачем радова за кога сви знамо да може да се преметне у нешто прилично малигно.

Напослијетку, студенти ЗАИСТА имају због чега да протестују - чак и да не протестују против Вучића директно.
petargli petargli 04:31 04.04.2017

Re: lupaš

anonymous

Gde...???

Za šta ...???

I ...šta posle ....???

Botujes za sve sendvice na svakom (politickom) blogu ... Smara ...

Da sam kockar, kladio bih se da se iza ovog nika krije Nebojsa iz Bg ... :)


tyson tyson 06:17 04.04.2017

Re: lupaš

nije bitno što nema na teveju ali što nitko ovdje ne priča? samo ja i louder i nađa.
nitko

Pa kad ni ne znamo da se nešto događa, jer vest ne postoji u medijima.

To je valjda ta nova, post-izborna Srbija.

nsarski nsarski 06:37 04.04.2017

Re: lupaš

Pa kad ni ne znamo da se nešto događa, jer vest ne postoji u medijima.

To je valjda ta nova, post-izborna Srbija.

Ma, ima ako se potrudiš. Ali, to nije poenta.

Meni ovi protesti liče na one post-Brexit proteste po Londonu. "Jao, jao, mi smo pro-evropejci, mi za ovo nismo glasali! Sramota je da niži staleži (taj termin je tamo dozvoljen, a znači neobrazovani, neinformisani i lako manipulisani) određuju sudbinu nas pametnih i osvešćenih. Selim se u Evropu, neću da budem deo ovoga." Itd.

I od svega toga nije ispalo ništa, niti će ispasti, čini mi se.
predatortz predatortz 08:07 04.04.2017

Re: lupaš

Meni ovi protesti liče na one post-Brexit proteste po Londonu. "Jao, jao, mi smo pro-evropejci, mi za ovo nismo glasali! Sramota je da niži staleži (taj termin je tamo dozvoljen, a znači neobrazovani, neinformisani i lako manipulisani) određuju sudbinu nas pametnih i osvešćenih. Selim se u Evropu, neću da budem deo ovoga." Itd.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 08:20 04.04.2017

Re: lupaš

tyson
nije bitno što nema na teveju ali što nitko ovdje ne priča? samo ja i louder i nađa.
nitko

Pa kad ni ne znamo da se nešto događa, jer vest ne postoji u medijima.

To je valjda ta nova, post-izborna Srbija.



Eto, B92 je oduvek bio avangarda - on je i pre izbora bio post-izborni medij kojem je glavni problem bio zaključavanje blogova, a sada uredno obaveštaa o Tominoj kijavici i o tome gde su gužve u gradu - al od kola.

Doduše, oni su barem samo formalno pisali blogerima, nisu ništa i faktički nasilno radili, no su se svi hrabri bporci za slobodu samozaključavali.

Što će kasti - kakav pred-izborni narod, takva i post-izborna Srbija ☻


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 08:48 04.04.2017

Re: lupaš

od svega toga nije ispalo ništa, niti će ispasti, čini mi se.


Nije bitno da li će odmah nešto da "ispadne", protesti su uvek dobri. Em čeliče učesnike ☺ em ne daju "pobednicima" da baš potpuno mirno spavaju pre nego krenu da obećavaju nove Kule i Gradove.


nsarski nsarski 09:12 04.04.2017

Re: lupaš

Nije bitno da li će odmah nešto da "ispadne", protesti su uvek dobri. Em čeliče učesnike...


Imaš pravo. Evo, naš Filip, one man army, već godinama protestuje uzalud. I očeličio se, primetno.
tyson tyson 10:34 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Meni ovi protesti liče na one post-Brexit proteste po Londonu. "Jao, jao, mi smo pro-evropejci, mi za ovo nismo glasali! Sramota je da niži staleži (taj termin je tamo dozvoljen, a znači neobrazovani, neinformisani i lako manipulisani) određuju sudbinu nas pametnih i osvešćenih. Selim se u Evropu, neću da budem deo ovoga." Itd.

Ne, po mom mišljenju ovo je poenta: ti donosiš zaključak o prirodi protesta i motivima protestanata na osnovu svoje pretpostavke; možeš biti potpuno u zabludi. A primoran si da zaključke donosiš na osnovu pretpostavke jer nemaš nikakve upotrebljive informacije. Informacija nema zbog medijskog mraka, uspostavljenog izrečenom ili neizrečenom pretnjom.

Eto, i domaćin, B92, kad se odvažio da najzad objavi urbi et orbi da se nešto događa, to radi u 11 uveče drugog dana, objavljujući manirom umivenog Komrakova najobičniji policijski izveštaj lišen ikakve upotrebljive informacije, kao da su ljudi na ulici u Antananarivu a ne njima ispred nosa pa ne mogu da ih priupitaju zašto su tu.

To je Srbija danas.

I moja je pretpostavka da su zbog tog distopijskog saznanja ljudi na ulicama.

narcis narcis 10:36 04.04.2017

Re: lupaš

nsarski
Pa kad ni ne znamo da se nešto događa, jer vest ne postoji u medijima.

To je valjda ta nova, post-izborna Srbija.

Ma, ima ako se potrudiš. Ali, to nije poenta.

Meni ovi protesti liče na one post-Brexit proteste po Londonu. "Jao, jao, mi smo pro-evropejci, mi za ovo nismo glasali! Sramota je da niži staleži (taj termin je tamo dozvoljen, a znači neobrazovani, neinformisani i lako manipulisani) određuju sudbinu nas pametnih i osvešćenih. Selim se u Evropu, neću da budem deo ovoga." Itd.

I od svega toga nije ispalo ništa, niti će ispasti, čini mi se.

što nisu izašli da glasaju?
nego izlazak na glasanje je tako dosadan a zlazak na priteste je super.

evo šta kaže blic o našim greškama , i u pravu je tisuću procenata
tyson tyson 10:46 04.04.2017

Re: lupaš

što nisu izašli da glasaju?
nego izlazak na glasanje je tako dosadan a zlazak na priteste je super.

Tek će se, nadam se, istražiti koje grupe su u većem, a koje u manjem broju izašle na izbore. Ne treba preuranjeno donositi zaključke.

Ovi što su na ulicama možda protestuju i protiv tih "svojih" koji nisu glasali, ko zna. Nemamo pojma, jer valjda sami treba da ih pitamo umesto novinara.


narcis narcis 11:19 04.04.2017

Re: lupaš

Tek će se, nadam se, istražiti koje grupe su u većem, a koje u manjem broju izašle na izbore. Ne treba preuranjeno donositi zaključke.

te neće da prihvate da ne glasamo samo mi krezubi i polupismeni za vučića i šešeljeta.
uporno neće da vide onu omlatinu koja stoji iza vučića, vučić, kad bi netko skupio i analizirao, ima sigurno najmlađi sastav vlade od svih vlada od 91. na ovam.
botovi nismo mi krezubi i polupismeni koji čukamo u kaskaturu sa kažiprst desne ruke, ja eto sam napredan pa čukam sas oba kažiprsta obe ruke, bravo za ja.
Vice jeobjavio a ja plasirao ođe kako su omlatinci reagovali na pobedu vučića, nitko ot vas ni da me opljune na taj comenat, ne odgovara vam istina.
mi se pradstavljamo kao kulturni a na fejzu i ostalim komunikacijama smo pljuvali po krezubima kao radikali devedesetih po nama.
i još nešto
zamoljet sam d strane udruženja " Pravda za salatu i ostalo drvlje i lisje" da ovjavim njihov proglas, pa evo da im učinim
freehand freehand 11:44 04.04.2017

Re: lupaš

tyson
što nisu izašli da glasaju?
nego izlazak na glasanje je tako dosadan a zlazak na priteste je super.

Tek će se, nadam se, istražiti koje grupe su u većem, a koje u manjem broju izašle na izbore. Ne treba preuranjeno donositi zaključke.

Ovi što su na ulicama možda protestuju i protiv tih "svojih" koji nisu glasali, ko zna. Nemamo pojma, jer valjda sami treba da ih pitamo umesto novinara.



Mnogo tražiš. Lakše je bez zamaranja činjenicama.
aureus aureus 11:49 04.04.2017

Re: lupaš

Медијска сцена у Србији: хиљаде студената протестује (ово је вијест у свим нормалним земљама) а медији објављују шта је Вучић рекао о протестима!

У овој земљи можеш да постојиш у медијима само онолико колико Вучић или неко његов прича о теби.

Новинари и њихови уредници су постали прави биједници.

narcis narcis 11:58 04.04.2017

Re: lupaš

У овој земљи можеш да постојиш у медијима само онолико колико Вучић или неко његов прича о теби.

a ti zaboravio da su kolko juče blozeri zaključavali blozeve samo na predlog uprave
to ti ništa nije kazalo
nsarski nsarski 12:03 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Ne, po mom mišljenju ovo je poenta: ti donosiš zaključak o prirodi protesta i motivima protestanata na osnovu svoje pretpostavke; možeš biti potpuno u zabludi.


Da se razumemo, ja imam sve simpatije za taj većinom mlad svet, ali mi ovo deluje više kao post-izborni bluz.

A što se medija tiče: niko da se seti da osvetli neku javnu zgradu (i osvetljavanje je medij svoje vrste) bojama ruske zastave povodom terorističkog napada u St. Peterburgu u kome je stradao 14 ljudi i ranjeno višetruko više. Mislim, bio Berlin, bila Nica, bio St. Patrik...uvek je bilo prigodno osvetljenje.
aureus aureus 12:10 04.04.2017

Re: lupaš

narcis
У овој земљи можеш да постојиш у медијима само онолико колико Вучић или неко његов прича о теби.

a ti zaboravio da su kolko juče blozeri zaključavali blozeve samo na predlog uprave
to ti ništa nije kazalo

Нисам заборавио.
Да питам колеге које су дуже на Б92 блогу: да ли је и раније спровођена предизборна ћутња овдје на овај начин?
narcis narcis 12:19 04.04.2017

Re: lupaš

Да питам колеге које су дуже на Б92 блогу: да ли је и раније спровођена предизборна ћутња овдје на овај начин?

NE
nit je uređaj pokušavao nit je blozerima to padalo na mozak. a ovde sam od septembra oktobra '07e
freehand freehand 12:23 04.04.2017

Re: lupaš

aureus
narcis
У овој земљи можеш да постојиш у медијима само онолико колико Вучић или неко његов прича о теби.

a ti zaboravio da su kolko juče blozeri zaključavali blozeve samo na predlog uprave
to ti ništa nije kazalo

Нисам заборавио.
Да питам колеге које су дуже на Б92 блогу: да ли је и раније спровођена предизборна ћутња овдје на овај начин?

Bilo je. Ne sećam se koji su tačno izbori bili u pitanju ali je bilo slično ovome. Mislim da su meni jednom zatvorili blog za komentarisanje.

P.S. A inače - ne vidim tu razlog za neku posebnu dramu. Sa jedne strane ta "izborna ćutnja" na interentu je bespojamna glupost, ali sa druge strane ovo je privatno vlasništvo, a ćutnja nije stvar nezameranja vlasti nego izbegavanje rizika, koliki god da je da medij zbog toga bude drakonski finansijski kažnjen. I to je razlogšto sam ja pristao da blog zaključam, svakako ne bilo kakav strah ili zabrinutost zbog eventualnih sankcija od strane moderacije.
tyson tyson 12:30 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Da se razumemo, ja imam sve simpatije za taj većinom mlad svet, ali mi ovo deluje više kao post-izborni bluz.

Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Pretpostavljam.


tyson tyson 12:34 04.04.2017

Re: lupaš

Медијска сцена у Србији: хиљаде студената на протесту (ово је вијест у свим нормалним земљама) а медији објављују шта је Вучић рекао о протестима!

To je na ovom ostatku nekadašnjeg B92 uobičajena norma.

Tako nisu ni slovo objavili o ispovesti i optužbama Malijeve bivše žene; jedno jedino slovo, iako je cela zemlja brujala o tome.

Ali su onda posle nekoliko dana poslušno i bez trunke sramote objavili Vučićevo mišljenje.

To je Srbija danas.


narcis narcis 12:34 04.04.2017

Re: lupaš

Bilo je. Ne sećam se koji su tačno izbori bili u pitanju ali je bilo slično ovome. Mislim da su meni jednom zatvorili blog za komentarisanje.

sećam se pokušaja ali i toga da smo ismejali takve pokušaje, no vreme čini svoje pa i zaborav.

Sa jedne strane ta "izborna ćutnja" na interentu je bespojamna glupost, ali sa druge strane ovo je privatno vlasništvo, a ćutnja nije stvar nezameranja vlasti nego izbegavanje rizika, koliki god da je da medij zbog toga bude drakonski finansijski kažnjen. I to je razlogšto sam ja pristao da blog zaključam, svakako ne bilo kakav strah ili zabrinutost zbog eventualnih sankcija od strane moderacije.

zabrana se odnosi, i samo je to ispravno, na kandidate i njihove agencije,
ovo što mi radimo je samo privatan razgovor na javnom mestu.
šta da smo u kafani i da pričamo o izborima, dal bi gazda morao da nas izbaci napolje i dal bi država imala pravo da ga kazni.
a to sa privatnim medijom je tek glupost, ovo je javni medij u privatnom vlasništvu i za njega isto važi princip da nesme d se ograničava slobboda govora -pisanja
to bi bilo kao
imam privatnu firmu i u njoj mogu da držim robove i da ih vezujem lancima, silujem žene i ubijam buntovnike jer jebiga to je moje privatno vlasništvo, što me boli qrac za ustav i ostala sranja.
looping looping 12:37 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

tyson
Da se razumemo, ja imam sve simpatije za taj većinom mlad svet, ali mi ovo deluje više kao post-izborni bluz.

Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Pretpostavljam.



Kako to da im izbor Tome nije smetao toliko.
freehand freehand 12:37 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

tyson
Da se razumemo, ja imam sve simpatije za taj većinom mlad svet, ali mi ovo deluje više kao post-izborni bluz.

Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Pretpostavljam.



E pa qme - budu li i danas izašli u većem broju može da se ispostavi da će ovo biti okidač i za ozbiljnije stvari. ne bih ja žurio.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:52 04.04.2017

Re: lupaš

Ovi što su na ulicama možda protestuju i protiv tih "svojih" koji nisu glasali, ko zna. Nemamo pojma, jer valjda sami treba da ih pitamo umesto novinara.


Bilo je negde (pa brzo i nestalo, sada je tamo daleko, u dubini arhive) da Protestari pominju da će eto možda ovo (protesti i njihov nastavak na FBu) da angažuje i one mlade koji nisu izašli na izbore. Ili tako već nekako, baš ću da vidim da l može da se nađe di su zakopali vest ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:57 04.04.2017

Re: lupaš

Aha, eve:

"Kako se glasovi još uvek broje i postoji šansa za drugi krug, u slučaju da dođe do njega ovaj protest će da služi za tri miliona ljudi koji nisu izašli - deo je opisa ovog događaja na Fejsbuku."

http://www.blic.rs/vesti/beograd/letele-flase-jaja-i-banane-najavljen-novi-protest-video/003lshd

"Protest je organizovan i u Novom Sadu, najviše zbog, kako kažu, činjenice da polovina njihovih sugrađana nije izašla na izbore. "

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2017&mm=04&dd=03&nav_category=12&nav_id=1246821
anonymous anonymous 12:57 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

nsarski


... niko da se seti da osvetli neku javnu zgradu (i osvetljavanje je medij svoje vrste) bojama ruske zastave povodom terorističkog napada u St. Peterburgu u kome je stradao 14 ljudi i ranjeno višetruko više. Mislim, bio Berlin, bila Nica, bio St. Patrik...uvek je bilo prigodno osvetljenje.



nsarski nsarski 13:07 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Ali taj bluz sam po sebi won't bring their baby back.

Protesti, rekao bih, imaju strukturu drame. A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".
Na primer, protest "žuta patkica" je tražio smene odgovornih, osudjivanje počinilaca; i drugi protesti su imali nekakav precizan, kolikogod realan ili nerealan, cilj ili težnju. Ovaj protest je, za sada, u vazduhu, lebdi. Tako mi se čini.
aureus aureus 13:12 04.04.2017

Re: lupaš

Pretpostavljam da su naši dobri studenti* ZGROŽENI činjenicom da žive u zemlji u kojoj nema drugog kruga - a moralo bi da ga bude s obzirom ko je na vlasti.

Studenti koji su izašli na ulice studiraju u gradskim sredinama i pretpostavljam da u njihovom okruženju mnogo ljudi ne simpatiše Vučića. Dok studiraju suočavaju se sa mnogim stvarima koje ne valjaju: kupljenim diplomama, negativnom selekcijom, nedostatkom perspektive itd. Sve u njima govori da nešto sa njihovom zemljom ozbiljno nije u redu. Onda dođu izbori na kojima bi bar nešto moglo da se promijeni i - puf! - nema ni drugog kruga, Vučić pobijedio u prvom.

Ako stvari čitam dobro, to jeste pobuna protiv Vučića, ali je i poruka svim onim koji ih tjeraju iz zemlje: "Dobro, ljudi, jeste li vi normalni?"


*Kad kažem "naši dobri studenti" mislim na one koji su izašli na proteste i na one koji će tek izaći. Nemam iluzije da se radi o cjelokupnoj studentskoj populaciji.
tyson tyson 13:21 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Kako to da im izbor Tome nije smetao toliko.

Moraćeš njih da pitaš.

Jer ih srpski novinari ne pitaju ništa, pa od njih ne možeš da saznaš.

predatortz predatortz 13:27 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

tyson
Kako to da im izbor Tome nije smetao toliko.

Moraćeš njih da pitaš.

Jer ih srpski novinari ne pitaju ništa, pa od njih ne možeš da saznaš.



Jedan od odgovora leži u pitanju:

Koliko je većina njih imala godina pre pet godina?
tyson tyson 13:29 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".

Ma, pusti sad velike misli i pravila...

Drama je na protestima uvek tu, a cilj i ne baš.






aureus aureus 13:49 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Neki su već počeli sa otporom.



EDIT: A neki sa kontraotporom.

vcucko vcucko 13:57 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

nsarski

Ali taj bluz sam po sebi won't bring their baby back.

Protesti, rekao bih, imaju strukturu drame. A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".
Na primer, protest "žuta patkica" je tražio smene odgovornih, osudjivanje počinilaca; i drugi protesti su imali nekakav precizan, kolikogod realan ili nerealan, cilj ili težnju. Ovaj protest je, za sada, u vazduhu, lebdi. Tako mi se čini.

Da se ne lažemo. Protest koji ima iza sebe neki konkretan subjekat medunarodne moći (cija, mi5, bija u krajnjoj iiniji; fsb sa druge strane) ima 100% izgleda na uspeh.
Onaj koji nema, izgledi su tu oko nule, možda i manje.
I to je sva priča.
aureus aureus 14:06 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

vcucko

Da se ne lažemo. Protest koji ima iza sebe neki konkretan subjekat medunarodne moći (cija, mi5, bija u krajnjoj iiniji; fsb sa druge strane) ima 100% izgleda na uspeh.
Onaj koji nema, izgledi su tu oko nule, možda i manje.
I to je sva priča.

S tim da je ipak najbolje ako se za nešto izboriš sam.
Nije loše ni ako se izboriš uz nečiju pomoć.
Najgore je kad čekaš da se neko drugi izbori za tebe.

Dosta je onih koji danas, s lulom u ustima, kažu da nije trebalo ustati protiv neprijatelja '41, već je trebalo čekati da ovi veliki riješe te stvari među sobom, pa bi tako i nas neko usput oslobodio. Ha!
angie01 angie01 14:09 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Protesti, rekao bih, imaju strukturu drame. A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".
Na primer, protest "žuta patkica" je tražio smene odgovornih, osudjivanje počinilaca; i drugi protesti su imali nekakav precizan, kolikogod realan ili nerealan, cilj ili težnju. Ovaj protest je, za sada, u vazduhu, lebdi. Tako mi se čini.


ili si ti omatoreo, pa sad samo solis iz neke ugodne pozicije na koju ovi izbori nemaju neki uticaj,

...a na ovu decu ima, on tek treba da krenu u onaj aktivni deo zivota- a i rekli su protiv cega protestuju, samo odgledaj postavljene klipove-ovde ima jedan, na YT ima sa svih protesta od juce i deca lepo kazu zasto su izasla,...malo mi bez veze ovo podsmevanje....a uz podrsku sakrivenih snsovaca.
looping looping 14:26 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

tyson
Kako to da im izbor Tome nije smetao toliko.

Moraćeš njih da pitaš.

Jer ih srpski novinari ne pitaju ništa, pa od njih ne možeš da saznaš.


Da. Medijski mrak. Koji je jedino probio Beli.

Bez srpskih novinara oni ne daju izjave? Na Facebook-u, Twitter-u, Youtube-u, ovde na blogu?
nsarski nsarski 14:37 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

ili si ti omatoreo, pa sad samo solis iz neke ugodne pozicije na koju ovi izbori nemaju neki uticaj,

...a na ovu decu ima, on tek treba da krenu u onaj aktivni deo zivota- a i rekli su protiv cega protestuju, samo odgledaj postavljene klipove-ovde ima jedan, na YT ima sa svih protesta od juce i deca lepo kazu zasto su izasla,...malo mi bez veze ovo podsmevanje....a uz podrsku sakrivenih snsovaca.

Ah, Angie!!!
tyson tyson 14:38 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Bez srpskih novinara oni ne daju izjave? Na Facebook-u, Twitter-u, Youtube-u, ovde na blogu?

Šta, alternativno novinarstvo? "Građansko novinarstvo"?

Ja mislio da vodimo kudikamo ozbiljan razgovor ovde. Mea culpa.


nsarski nsarski 14:43 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

Da se ne lažemo. Protest koji ima iza sebe neki konkretan subjekat medunarodne moći (cija, mi5, bija u krajnjoj iiniji; fsb sa druge strane) ima 100% izgleda na uspeh.
Onaj koji nema, izgledi su tu oko nule, možda i manje.


To je sasvim druga priča u koju se ne bih upuštao. Istina, verovatnoća koja je manja od nule je samo teorijski konstrukt. Ima i OVDE
mariopan mariopan 15:07 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

nsarski
Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Ali taj bluz sam po sebi won't bring their baby back.

Protesti, rekao bih, imaju strukturu drame. A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".
Na primer, protest "žuta patkica" je tražio smene odgovornih, osudjivanje počinilaca; i drugi protesti su imali nekakav precizan, kolikogod realan ili nerealan, cilj ili težnju. Ovaj protest je, za sada, u vazduhu, lebdi. Tako mi se čini.

Слажем се са тобом у томе да протест мора имати неки циљ, неки захтев који је оправдан, али се слажем и са онима који кажу "полако, још не знамо ништа о томе, и шта стоји иза протеста"?

Надам се да ово није оно незрело и дечије "ја нећу Вучића" па идемоооо на улицу?

Надам се да их нико неће изманипулисати, испровоцирати да крену жешће, да не буде разбијених глава и поломљених излога.

Рецимо, да су истакли захтев да се избори пониште јер је Вучић прекршио закон, водио је кампању ресурсима државе са места премијера, користио 90% медијских промоција а други кандидати неупоредиво мање, сама утакмица је тако била унапред намештена?

Али ја ништа још не знам о природи протеста, шта захтевају, шта предлажу да нам је чинити.....или само хоће да скину Вучића? Надам се да ће однекуд бити више информација за дандва?

Иначе дувам и на ладно од петог октобра до данас.
freehand freehand 15:25 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

nsarski
Ma, naravno da je bluz; šta mogu da postignu? Ništa. Verovatno i nemaju neki cilj, nego samo iskazuju nezadovoljstvo, valjda nastavkom stanja u zemlji onakvog kakvo je.

Ali taj bluz sam po sebi won't bring their baby back.

Protesti, rekao bih, imaju strukturu drame. A kako reče E. Albee (Ko se boji Virdžinije Vulf), "glavni junak mora nečemu da teži, da ima neki cilj, inače nema drame".
Na primer, protest "žuta patkica" je tražio smene odgovornih, osudjivanje počinilaca; i drugi protesti su imali nekakav precizan, kolikogod realan ili nerealan, cilj ili težnju. Ovaj protest je, za sada, u vazduhu, lebdi. Tako mi se čini.

Profo, omekšao si, zgurao si se u prosek i statistike, razumna objašnjenja, racio i logiku. Protesti ne funkcionišu tako.
Mislim - ja odoh tamo, a vi matori kako hoćete.
narcis narcis 15:29 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

ja mislim da je profa upravu, sve mi liči na one američanske proteste onomad. nije pobedila zlobaba i mi smo iznenađeti i uvređeti( onaj lik iz belu lađu) i oćemo da skinemo precednika.
nisu izašli na izbore pa sad oće da se opravdaju, a dobra žurka na ulicu.
moje mišljenje, kad već iman dupe što nebi i mišljenje.

narcis narcis 15:30 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

nsarski
OVDE

volim ga samo zato što uvek nađe neku matematiku za primer
nsarski nsarski 15:51 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato


Vidim da se i ti

Profo, omekšao si, zgurao si se u prosek i statistike,


i Angie

ili si ti omatoreo, pa sad samo solis iz neke ugodne pozicije na koju ovi izbori nemaju neki uticaj,


bavite mojom ličnošću i mentalnim stanjem, na čemu sam vam zahvalan.

Ja sam zaista na vašoj strani, naravno. Samo napred!



freehand freehand 15:54 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

bavite mojom ličnošću i mentalnim stanjem, na čemu sam vam zahvalan.

Jok, more! Ja se bavim tvojim revolucionarnim duhom i večnom mladošću, zapuštaš buntovnika u sebi!
Non serviam, čekam te pred skupštinom. Posle može pivo.
anonymous anonymous 16:29 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

freehand
bavite mojom ličnošću i mentalnim stanjem, na čemu sam vam zahvalan.

Jok, more! Ja se bavim tvojim revolucionarnim duhom i večnom mladošću, zapuštaš buntovnika u sebi!
Non serviam, čekam te pred skupštinom. Posle može pivo.


Ih,pred skupštinom...pa, još i pivo...
Ja rekoh, ti ćeš u šumu ....

Pa, u partizane.


aureus aureus 16:51 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

anonymous

Ih,pred skupštinom...pa, još i pivo...
Ja rekoh, ti ćeš u šumu ....
Pa, u partizane.


Vučić je pobjedio (imao više glasova u odnosu na prvog pratioca) u svim opštinama u Srbiji izuzev Čajetine (Stamatović), Sente (Janković), tri centralne beogradske opštine (Janković) i - vidjećemo šta će reći konačni rezultati, možda više nema drugih oaza slobode.
Pobjedio je u svim okruzima - horor.
U Sandžaku gdje neki vragolani počesto navijaju za Tursku, Vučić dobio 70%! - iznad republičkog prosjeka.

Njegova stranka je vladajuća u državi. On prelazi na mjesto gdje će biti vrhovni komandant (neformalno i dosad), koordinator svih službi bezbjednosti (i dosad) a ostaće na čelu stranke.
Svi relevantni mediji su pod njegovom kontrolom.
Finansijski tokovi, takođe.

Ovo jeste neki vid okupacije.
Tako da ja pozdravljam aktiviranje nekih novih partizana.
S tim što ovaj put vjerovatno neće biti podrške iz inostranstva.
aureus aureus 17:38 04.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

tyson
Kako to da im izbor Tome nije smetao toliko.

Moraćeš njih da pitaš.
Jer ih srpski novinari ne pitaju ništa, pa od njih ne možeš da saznaš.


Mora se priznati da je Vučić davnih dana naučio kako treba sa medijima:



(Jesu to bile posebne okolnosti, ali je lekciju dobro naučio. Kad god je mogao, on se brinuo da mediji budu korektni.)
zilikaka zilikaka 19:42 04.04.2017

Re: lupaš

Tek će se, nadam se, istražiti koje grupe su u većem, a koje u manjem broju izašle na izbore. Ne treba preuranjeno donositi zaključke.


Živo me zanima, ali najozbiljnije i bez trunke ironije, kako se to može istražiti.
Postoji li legalan način da recimo neki sociolog za potrebe istraživanja dođe do biračkih spiskova sa sve potpisima.
Mislim da ne bi smeo postojati.

Takođe, kako će neko na osnovu imena, JMBG i adrese zaključiti kojoj "grupi" ko pripada, osim ako se ne radi isključivo o starosnim grupama.
tyson tyson 20:01 04.04.2017

Re: lupaš

Postoji li legalan način da recimo neki sociolog za potrebe istraživanja dođe do biračkih spiskova sa sve potpisima.
Mislim da ne bi smeo postojati.

Sav izborni materijal dostupan je na uvid strankama i predstavnicima kandidata neko određeno vreme posle izbora.

Nisam siguran šta se onda sa njim dešava kasnije.

A istraživanja ne moraju nužno da obuhvate samo uvid u izborni materijal, mada bi bilo zanimljivo. Postoje istraživanja javnog mnenja, razgovori sa predstavnicima određenih segmenata stanovništva, itd. Neki sociolog bi ovde bio od veće pomoći, da objani metodologiju.

aureus aureus 20:11 04.04.2017

Re: lupaš

zilikaka

Živo me zanima, ali najozbiljnije i bez trunke ironije, kako se to može istražiti.
Postoji li legalan način da recimo neki sociolog za potrebe istraživanja dođe do biračkih spiskova sa sve potpisima.


Само да не буде социолог Вулетић.
Прије неколико дана је изјавио да није било већих неправилности у вези ових избора. Ко зна до каквих закључака би дошао оштроумни Вулетић да му се на увид дају подаци о којима говориш.
nsarski nsarski 07:17 05.04.2017

Re: Se non e vero, e ben trovato

A što se medija tiče: niko da se seti da osvetli neku javnu zgradu (i osvetljavanje je medij svoje vrste) bojama ruske zastave povodom terorističkog napada u St. Peterburgu u kome je stradao 14 ljudi i ranjeno višetruko više. Mislim, bio Berlin, bila Nica, bio St. Patrik...uvek je bilo prigodno osvetljenje.


Ipak su se setili. Opravdavam.


aureus aureus 12:11 03.04.2017

Нови круг мрцварења

Вучић је остварио једну од својих најважнијих побједа. На изборима на којима је била досад најбоља политичка понуда побједио је у првом кругу. Сад ће прећи на мјесто предсједника одакле ће моћи да ради оно штo иначе највише воли: контролише медије и разбија опозицију (притисцима, дезинформацијама и тројанцима).

Мислим да од европских земаља, само се у Русији и Бјелорусији побјеђује у првом кругу.

За овакав исход најодговорнији су бирачи.
freehand freehand 12:16 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

Мислим да од европских земаља, само у Русији и Бјелорусији се побјеђује у првом кругу

Koja je to zemlja "Bjelorusija"? Inače - pobeuđe se i u drugim zemljama u prvom krugu, itekako.
aureus aureus 12:28 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

freehand
Мислим да од европских земаља, само у Русији и Бјелорусији се побјеђује у првом кругу

Koja je to zemlja "Bjelorusija"? Inače - pobeuđe se i u drugim zemljama u prvom krugu, itekako.

Ми ијекавичари понекад претјерамо.
freehand freehand 12:30 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

aureus
freehand
Мислим да од европских земаља, само у Русији и Бјелорусији се побјеђује у првом кругу

Koja je to zemlja "Bjelorusija"? Inače - pobeuđe se i u drugim zemljama u prvom krugu, itekako.

Ми ијекавичари понекад претјерамо.

To ti kažem.
aureus aureus 12:40 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

freehand
aureus

Ми ијекавичари понекад претјерамо.

To ti kažem.

Са српске Википедије:
Белорусија (или Бјелорусија) (блр. Беларусь; рус. Беларусь, Белоруссия, званична транслитерација: Respublika Bielaruś), званично Република Белорусија (од 1991. службени назив државе је Беларус, али у многим страним државама укључујући Србију ова промена још увек није званично прихваћена).

А Хрвати уредно говоре Бјелорусија. У БиХ такође. У ЦГ исто. :)

Фрихенде, чистунцу један! :)
freehand freehand 13:03 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

Фрихенде, чистунцу један! :)

Čistunče nijedan! Tako se kaže.
aureus aureus 13:25 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

freehand
Фрихенде, чистунцу један! :)

Čistunče nijedan! Tako se kaže.

Него, је ли дозвољено Бјелорусија? :)
Милан Шипка у свом Правописном речнику српског језика каже да јесте. :)

freehand freehand 13:37 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

aureus
freehand
Фрихенде, чистунцу један! :)

Čistunče nijedan! Tako se kaže.

Него, је ли дозвољено Бјелорусија? :)
Милан Шипка у свом Правописном речнику српског језика каже да јесте. :)


Ne važi kad nisam u pravu.
Mada sam zaista prvi put u životu čuo/pročitao da iko tako kaže, pa si se i ti kao Brajović prvo useknuo pa malo guglao...

Nevezano - meni nekako izgleda da Gugl za svaku psinu nađe argumente i podlogu.
aureus aureus 13:45 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

freehand
aureus
freehand
Фрихенде, чистунцу један! :)

Čistunče nijedan! Tako se kaže.

Него, је ли дозвољено Бјелорусија? :)
Милан Шипка у свом Правописном речнику српског језика каже да јесте. :)


Ne važi kad nisam u pravu.

Е ово сам већ примјетио. :)
Ипак, лијепо је што ти је стало до језика. Наравно, некад си у праву, некад ниси, али тако је и са многим другим људима.
sasaminijature sasaminijature 14:02 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

Е ово сам већ примјетио. :)
Ипак, лијепо је што ти је стало до језика. Наравно, некад си у праву, некад ниси, али тако је и са многим другим људима.





Лебееееееее

Јашта, лакше је оволики бол поднети ако се волимо!
vcucko vcucko 15:12 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

freehand
Мислим да од европских земаља, само у Русији и Бјелорусији се побјеђује у првом кругу

Koja je to zemlja "Bjelorusija"? Inače - pobeuđe se i u drugim zemljama u prvom krugu, itekako.

Čisto faktički: izvorno je "Respublika Bjelarus". S tim da ovo poslednje "s" usled mekog izgovora može da se protumači i kao "Bjelaruš".
aureus aureus 16:19 03.04.2017

Re: Нови круг мрцварења

vcucko

Čisto faktički: izvorno je "Respublika Bjelarus". S tim da ovo poslednje "s" usled mekog izgovora može da se protumači i kao "Bjelaruš".

G. vcucko, hvala na intervenciji, ali nešto je drugo u pitanju. :)
Kako god da stranci izgovaraju imena svojih zemalja, regija i gradova (ali i imena osoba, organizacija itd) - imamo mi pravo da ta imena izgovaramo na svoj način.
Tu se može desiti razdvajanje na ekavičare i ijekavičare.
I bez obzira što Freehand nije čuo za Bjelorusiju - ja tako govorim otkako sam za tu zemlju čuo. Nama ijekavičarima je prirodnije reći Bjelorusija nego Belorusija.

Druga stvar su imena iz jezika koji razumijemo, a koji smo nekad rado zvali srpsko-hrvatski.
Tu nemamo prava da ijekaviziramo ekavske nazive, a vrijedi i obrnuto.
Prema tome, Crvena Zvezda je ZVEZDA i za ijekavičare, a Bjelovar je BJELOVAR i za ekavičare.
Isto je sa Svetlanama i Svjetlanama.
tasadebeli tasadebeli 07:16 04.04.2017

Re: Ја неупућен

Напослијетку, студенти ЗАИСТА имају због чега да протестују - чак и да не протестују против Вучића директно.


Не зезам се, стварно не пратим фабулу радње...

А који су, у ствари, захтеви демонстраната испред Скупштине?

Шта се очекује да се постигне овим протестима?

Шта то значи "масовно", ако је демонстраната неколико хиљада, а бирачко тело у Србији броји 6 милиона људи?

Да ли је ово српски Мајдан или пука зајебанција у кади пуној воде са жутом паткицом? (Зарад оправдавања потрошених донација из иностранства.)


И на крају, пошто не лаје куца/џукела (заокружити по нахођењу) села ради, него себе ради, за мене најважније питање.

Да ли да почнем већ сада, на време, да прилагођавам моје школске планове и програме за часове од по 30 минута (оне штрајкачке к'о и 1997, 1998. и 2000.) или да оставим све како и јесте јербо ће ови протести остати на том "масовни" од пар хиљада људи?

Дајте, помозите, реците неуком учитељу шта да ради...


П.С. -

Успут, Васа је запалио жито... Студент није крив.
freehand freehand 07:27 04.04.2017

Re: Ја неупућен

И на крају, пошто не лаје куца/џукела (заокружити по нахођењу) села ради, него себе ради, за мене најважније питање.

Да ли да почнем већ сада, на време, да прилагођавам моје школске планове и програме за часове од по 30 минута (оне штрајкачке к'о и 1997, 1998. и 2000.) или да оставим све како и јесте јербо ће ови протести остати на том "масовни" од пар хиљада људи?

Дајте, помозите, реците неуком учитељу шта да ради...

Tenkove, šta bi drugo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana