Hipokrizija

Jelena Milić RSS / 12.04.2008. u 13:14

 “Dalibor Bubnjević, simpatizer ekstremne miloševićevske  levice,  stalni saradnik pomagača osuđuvanih nacista, zbunjen je  kao i sama Srbija.”  

Moj drug Vlada Ilić, 5.7.2007   

U novinarstvu, kažu, važi pravilo: jednom je slučaj, dva puta su slučaj, tri puta-to je već  TREND. Ovo je post o odsustvu  bilo kakvih političkih ideja i načela kod nosilaca moći na lokalu u  unutrašnjosti Srbije. O hipokriziji samoproglašenih nosilaca  EU vrednosti. Na osnovu tri priče u kojima sam, ovako ili onako, lično učestvovala ili je u njima učestovao meni neko blizak. 

b_tadic_navijac.jpg

 Bila juče na odličnoj  prezentaciju prvog profesionalnog  istraživanja javnog mnenja o Statusu LGBT populacije  u Srbiji koje je za potrebe Gej strejt alijanse uradio Cesid.  Potresni rezultati i analize koji svakao zaslužju poseban post, od toga da 70% naše populacije homosekrualnost i dalje smatra bolešću pa nadalje. Ono što mi se u metodologiji istraživanja  posebno svidelo je što su ispitivani i aktivsti samoproglašenih pro EU stranka na lokalu ( drugi deo istraživanja, institucije i status LGBT populacije). Oni su pristali da daju intervjue umesto onih iy cetrala koji su ispitivace ladno eskivirali, nesvesni kakvu sliku o sebi salju i ti su nalazi, ta njihova otvorena homofobija, u potpunom neskladu sa onim što im čelnici stranaka, pre svih  DS i G17+,  pričaju kad se predstavljaju kao moderni, kao  nosioci pro EU ideje. Boris Miličević, direktor GSA,  je upravo DS apostrofirao kao stranku koja guši svaku mainstream raspravu o stanju ili mogućnost kreiranja politika vezanih za stanje LGBT populacije kod nas.  

 

A ja još nekako pod utiscima sa tribine AKC u Nišu. Ne toliko zbog dešavanja tog dana, već zbog spoznaje  kako tamo izgleda svakodnevni život aktivista za ljudska prava, za saradnju sa Hagom, za gej prava. Strah od skinsa, povlačenje po kućama, zaključavanje prostorija,  otkazi vlasnika prostora u kome rade, sve je to zastrašujuće i deprimirajuće. I sami policajci kažu--šta vredi, privedemo pa pustimo, nema optužnica, nema osnova....  Zašto  DS i G17+  centrale i/ili niški odbori ne preduzimaju išta protiv toga?  Na osnovu priče koja sledi o tome šta se mom dragom drugu, sociologu Vladi  Iliću, ovih dana dešava, rekla  bih da je DS led koalicija, u Zrenjaniu bar, pre  saučesnik u promovisanju najkonzervativnijih i negativnijih trendova u Srbiji, nego glavni  nosilac EU vrednosti i modernizacije.

Evo Betine  vesti od malopre, čisto da vas uvede u priču. 

ZRENJANIN-SUD -Sud proglasio krivim za uvredu obe strane u sporu  Opštinski sud u Zrenjaninu proglasio je krivim za uvredu izdavača Ivana Danikova, glavnog urednika lista "Zrenjanin" Dalibora Bubnjevića i profesora beogradskog Filozofskog fakulteta Vladimira Ilića.Sud je naložio okrivljenima da svako od njih plati svoj deo sudskih troškova, navodi se u presudi u koju je Beta imala uvid. Ilić je podneo krivičnu tužbu protiv Danikova i Bubnjevića, ali su potom i oni podneli krivičnu protivtužbu protiv njega.Sudjenje po tom osnovu objedinjeno je u jedan proces. Na početku sudjenja, 18. marta, Ilić je izjavio da ne želi da se na sudu nagodi "sa pomagačima nacista".

"Pre sam voljan da žrtvujem karijeru i novac, nego da se sporazumevam sa pomagačima nacista", rekao je Ilić pred sudom.

Ivan Danikov je izdavač knjige "Slučaj Nacionalni stroj", koju je napisao Goran Davidović, neformalni vodja neregistrovane neonacističke organizacije Nacionalni stroj, a Bubnjević je njegov saradnik u izdavaštvu. Ilić, Danikov i Bubnjević pre krivičnog procesa imali su i
gradjansku parnicu. Opštinski sud u Zrenjaninu doneo je 6. marta presudu po kojoj Danikov
i Bubnjević moraju da plate Iliću odštetu od 200.000 dinara za naknadu štete.

Istovremeno, sud je doneo i presudu po kontratužbi Danikova i Bubnjevicha protiv Ilica, po kojoj je Ilić dužan da plati po 20.000 dinara dvojici tužilaca. Spor je nastao zbog saopštenja za javnost u kojem je Ilić, povodom prošlogodišnjeg imenovanja Bubnjevića  za glavnog urednika lista "Zrenjanin", ocenio da je Bubnjević "stalni saradnik Ivana Danikova, pomagača osudjivanog naciste Gorana Davidovicha Firera". Danikov i Bubnjević su na to saopštenje odgovorili javnim optužbama da Ilić širi jednoumlje, da im preti na nacionalnoj osnovi i pozvali policiju da ih "zaštiti". 

 

f_firerm_23a3b9a.jpg

Da još malo dopunim slku u kojim i kavim okolnostima je moj drug Vlada završio u istom košu sa Bubnjevićem i Danikovim, pa time i sa Firerom. Dalibor Bubnjević je zadužen za marketing u Art projektu, firmi  koja je izdala nacističku knjigu “Slučaj nacioanlni stroj.”  Danikov je urednik u spomenutoj  kući, i on je taj koji je knjigu izabrao za objavljivanje. U  Zrenjaninu na lokalu vlast ima DS, koji je faktički imenovao Bubnjevića, nekadasnjeg simpatizera JUL, pa člana GSS pa  G17, zatim saradnika na objavljivanju knjige “Slučaj nacionalni stroj” Gorana Davidovića Firera,  na mesto glodura “Zrenjanina.”  DS nije smetala Bubnjevićeva profesioanlno-institucionalna  podrška Davidoviću, sve dok  mogu da računaju da će tako da  kontrolišu  vrlo uticajni lokalni list, što “Zrenjanin” zasigurno jeste. U opštini sa 106 000 biraca on  ima tiraž od  oko 10 000, a svaki broj pročitaju bar  3-4 čoveka.   Priča se dalje  odmotava u više pravaca od kojih svaki otkriva novi sloj licemerstva. Suvlasnik lista je Nikić, istovremeno i  vlasnik i urednik  ultra-autonomaškog novosadskog Gradjanskog lista. Ni njemu ništa, očito, nije smetalo da zadrži  Bubnjevića na mestu glavnog urednika “Zrenjanina”, već  ga je postavio i za direktora. 

 

 Bubnjević, BTW,  sada kobojagi  služi civilni vojni rok u Direkciji za izgradnju grada (u kojoj ga čeka zamrznuto radno mesto ako ga najure iz Zrenjanina) a usput je i dalje  direktor i gl. urednik lista “Zrenjanin”. Nacionalni strojevi i ostala nacionalistička klika, kritikuju koncept civilnog služenja kao izdajnički i nepatriotski.  Ali očito samo  dok ne dođe do njih, onda vladaju drugi aršini. Čini se malo problematičnimi i to da vojnik koji radi puno radno vreme na rukovodećem mestu, a  koji se vodi da je na služenju civilnog vojnog  roka u jednoj firmi,  radi s punim radnim vremenom u drugoj, privatnoj. 

 

 I sama presuda Opstinskog suda je  priča za sebe. U njenoj izreci stoji da su sva trojca proglašeni krivim, ali da su branili javni unteres pa se stoga oslobađaju kazne!  Živo me zanima koji to javni interes brane Danikov i Bubnjević, pošto se propagiranje nacističkih ideja ne može svesti pod slobodu izražavanja.  Valja podsetiti da nacisti  nisu sistematski istrebljivali “samo” Jevreje, Rome, liberale, komuniste i invalide, nego i homosekualno orijentisane osobe. Svi su oni bili ARTFREMDEN-RASNO DRUGAČJI. U programu Nacionalnog stroja,  čiji vam deo u prilagu takođe stavljam i molim blog da ga ostavi,  posve je vidljiva ova klasična nacističa ideologija. U Srbiji u kojoj je tako visok stepen homofobičnosti, ovakve poruke padaju na zapaljivo tle. Čiji je to “javni interes” tačno?  

 

solana.jpg

A mi se posle pitamo zašto je Srbija zbunjena!  Pa nije  zbog Stroja,  radikala, DSS i Dveri na kamari, oni su se svi redom autovali. Zbunjena je zbog licemerja onih koji su se ubacili u prostor pro EU opcija a ne zagovaraju ih uvek i na svakom mestu. Onih što šilje i dalje penkalo za 28,  istovremeno  sprovodeci  politiku uslovljavanja prema ostalim pro EU opcijama, dok na lokalu prave potpuno neprihvatljiv cross –over ka osvedočenim nacistima!  Koliko ih među njima može, kao Vlada, reći: "Pre sam voljan da žrtvujem karijeru i novac, nego da se sporazumevam sa pomagačima nacista.”  Ko će, u ovakvim  uslovima,  da odbrani legalnost od legalista, ko će da odbrani demokratiju od demokrata i da se suprotsavi nacistima a da nije  puki, samo na rečima pro EU orijentisani,  profiter-pozer. Pitanje je da li će ovi ili tek neki naredni izbori dati odgovor. A EU će, valjda, i dalje nastaviti da se meša u naše unutrašnje stvari, jer sami očito ne možemo da etabliramo EU vrednosti u mainstream koji je kontaminiran vrednosno- ideološki licemrnima .

Deo programa koji nedvosmisleno govori o nacističkom karakteru organizacije „Nacionalni stroj“  objavljen na str. 183 knjige „Slučaj nacionalni stroj“:

 

“2. Zahtevamo ujedinjenje svih srpskih zemalja u jedinstvenu srpsku nacionalnu državu koja osigurava postojanje i preporod srpske nacije u veličini slovenskog arijevskog nasleđa, pretežno dinarskog podrasnog tipa.

 

6.Zahtevamo uvođenje centralne vlasti kao nacionalne službe, time, što bi najčasniji i najsposobniji u narodu bili birani i vladali u korist narodne zajednice po principu vođstva i odgovornosti. Trenutnu podelu i narodno samoubistvo parlamentarizma bismo zamenili vladavinom narodnog predstavništva.

 

7. Puno građansko pravo kao svest nacionalne odgovornosti, mogu imati samo lojalni građani naše zemlje, koji su pripadnici bele arijevske rase, dok bi državljani ne bele rase i rasno mešani imali određeni status i ograničena prava, oslobođeni građanskih dužnosti. Visoki predstavnici naroda na odgovornim položajima od nacionalnog značaja moraju biti srpskog porekla.

 

8. Inostrana politika srpske nacionalne države, služiće interesima naše zemlje i naroda, kao i zajedničkom interesu bele Evrope. Smatramo da je vrednost rase osnova za evropsko jedinstvo i unapređenje evropske civilizacije.

 

9. Verujemo u biološku nejednakost, kako među pojedincioma, tako i među rasama. Fizičke, mentalne i moralne karakteristike su nasledne i nepromenljive. Želimo da svako sačuva svoju posebnost i živi u harmoniji sa ostalim rasama u interesu unapređenja čovečanstva. Verujemo u geografsku segregaciju.

 

10. Zalagaćemo se za uvođenje eugenskog programa kao napretka ljudske vrste i zabraniti svaki oblik rasnog mešanja. Očuvanje sopstvene rase i nasleđa ne znači porobljavanje ili uništavanje drugih, već prirodno pravo na sopstveni rasni identitet.”

  

 

Atačmenti



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:22 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

Dolybell
sloboda izbora je uslov svake slobode.


Dopuna - sloboda izbora ne sme da ugrozi tuđu slobodu (izbora),
teoretski je tako ali praktično ?

izvini, nisam bila precizna. mislila sam na slobodu izbora partnera.
samo na to.
slažem se s ostalim što si napisala.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:28 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

Što se bolesti vezanih za ljudsko ponašanje tiče , klasifikuju se na osnovu stavova stručnih tela formiranih na bazi različitih interesa (političkih, ekonomskih, ... a i ličnih).

ti to iz glave il iz knjiga?
pa dao ti je gore petrović reference. ti to ne uvažavaš. samo ono što se tebi dopada.
ipak to moraš da rešiš sam sa sobom.
Pedofilija jeste bolest, definisana kao nastrano seksualno ponašanje, i za razliku od pederastije sankcionisana zakonom.

zar ne treba svako nastrano ponašanje sankcionisati?
pa i homoseksualnost, koja je to isto po tebi.
vidim da bi ti njih na prinudno lečenje.
al ništa od toga, srećom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:35 13.04.2008

Re: tigrks

Nemam ništa protiv pedera, ali se u njihovom društvu ne osećam prijatno.


kao prvo, nemoj da ovde upotrebljavaš reč "peder" i nemoj da me ubeđuješ da oni sami sebe tako zovu.
to je isto kao i sa albancima da oni sami sebe zovu šiptari.

kao drugo, stvarno, što ti je neprijatno u njihovom društvu?
meni kad je u nekom, nečijem društvu neprijatno, tačno znam zašto je tako.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:21 13.04.2008

Re:Strasno je da su Srbi toliki homofobic

LinkBrakovi uopste su zastarela stvar bili homoseksualnoi ili heteroseksualni.


Iskustvo?




Izbor! Poznajem mnogo vanbracnih parova, kao i bracnih. Moj izbor nema veze sa pravom na izbor drugih ljudi. Za to smo se, uz sexualnu ravnopravnost i slobodu, odavno izvborili, generalno, jos u proslom veku.


irvas irvas 03:45 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

Vračarac
To što tebi "Peščanik" nema značaja i koji očito ni ne pratiš, ne treba TI da svrstavaš u nešto što nema značaja.Mnogo je više onih za koje "Peščanik" ima značaja, nego što si ti kao jedinka koja to procenjuje.

oko 5 %

varate se vracarac. ali nema veze, u par navrata ste vec pokazali neobavestenost tako da se ova vasa procena ne moze uzeti za ozbiljno.

savetujem vam da ipak probate da pazljivo odslusate barem jednu emisiju pescanika. zaista ima mnogo toga zanimljivog da se cuje i to od ljudi koji znaju sta govore.
Dolybell Dolybell 05:46 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

To što tebi "Peščanik" nema značaja i koji
očito ni ne pratiš, ne treba TI da svrstavaš u nešto što nema značaja.
Mnogo je više onih za koje "Peščanik" ima značaja, nego što si ti
kao jedinka koja to procenjuje.


oko 5 %


Kad bi se emitovao na TV verujem da bi ih bilo, po vašoj proceni, malo više?
Kod nas je 5% ili malo više postotak slušalaca radija, a da nije samo muzika.
Dolybell Dolybell 06:30 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

Zalazem se za slobodno stvaranje bracnih zajednica, nezavisno od pola, seksualnog opredeljenja i sl.
Kao i za pravo na nasledjivanje imovine, penzije koje takodje ne sme da zavisi od pola i sexualnog opredeljenja. Prava koja imaju dve osobe suprotnog pola moraju imati i dve osobe istog pola. Inace su kao par diskriminisani.


Samo mogu da se saglasim sa vašim mišljenjem.

Htela bih da svima (koji imaju predrasude prema homoseksualnim
parovima ili osobama, a inače tvrde da ih nemaju, mada se u takvim društvima
ne osećaju prijatno) da napomenem da je homoseksualnost prirodna pojava,
kao i da nije ni stečena ni nasledna bolest, što je inače već rečeno.
Ako čovek nije prirodna pojava, onda za njega nije ni homoseksualnost
prirodna pojava.
Homo sum: humani nihil a me alienum puto. (Terent.,Heaut.I 1, 77)
Vračarac Vračarac 06:54 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

varate se vracarac. ali nema veze, u par navrata ste vec pokazali neobavestenost tako da se ova vasa procena ne moze uzeti za ozbiljno.

nemojte tako. Vrlo dobro znate šta sam hteo da kažem.
Kod nas je 5% ili malo više postotak slušalaca radija, a da nije samo muzika.

Spadam u tih 5% slušalaca radija.
P.S. I dalje ne dobijam odgovor na pitanje zašto se LDP svim silama trudi da uđe pod skute (koalicija) "odvratne i nikakve" DS?
irvas irvas 11:45 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

P.S. I dalje ne dobijam odgovor na pitanje zašto se LDP svim silama trudi da uđe pod skute (koalicija) "odvratne i nikakve" DS?

mozda ne dobijate odgovor zato sto to vase pitanje nema nikakvog smisla?
Vračarac Vračarac 12:42 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

mozda ne dobijate odgovor zato sto to vase pitanje nema nikakvog smisla?

Pa to je mantra vrha LDP-a. Ukoliko ste primetili samo o tome pričaju. Ne vade DS iz usta.
tigrks tigrks 23:10 13.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

da napomenem da je homoseksualnost prirodna pojava,
kao i da nije ni stečena ni nasledna bolest, što je inače već rečeno.
Ako čovek nije prirodna pojava, onda za njega nije ni homoseksualnost
prirodna pojava.
Homo sum: humani nihil a me alienum puto.

Naravno da je prirodna pojava, neprirodne pojave ne postoje . I cunami je veoma prirodna pojava, i pedofilija je prirodna pojava.... to što je nešto prirodno ne znači da je i pozitivno. Homoseksualnost nije nasledna - tačno, ali stečena jeste (zašto i kako? To je opet u domenu psihologije).
Čovek jesam, ali mnoge ljudske postupke i delovanja ne podržavam.

A odgovor na pitanje zašto mi nije prijatno u društvu pedera je jednostavan: negativno, vrlo ružno, iskustvo.
Hoćete li da vam o tome pričam?
Dolybell Dolybell 06:19 15.04.2008

Re: Strasno je da su Srbi toliki homofobic

pedofilija je prirodna pojava.


To nije tačno, pedofilija ne postoji u prirodi, i nije prirodna pojava.
licumurka licumurka 21:00 12.04.2008

dalibor-tako mlad a već smrad

Preporuka za text i dva komentara:
Prvo me zanima ko je sudija koji je doneo presudu po kontratužbi Danikova i Bubnjevicha protiv Ilića pošto presudu nije doneo sud, već sudija sa imenom i prezimenom.
Drugo, list „Zrenjanin“ već više od godinu dana upadljivo bojkotuje LDP. I bez njihove medijske podrške LDP je na parlamentarnim izborima prošle godine osvojio više od 11%. Prošle nedelje su se članovi Liberalno demokratske partije Zrenjanin uputili u redakciju lokalnog lista "Zrenjanin" sa namerom da glavnom i odgovornom uredniku Daliboru Bubnjeviću predaju pismo u kojem ga kritikuju zbog selektivne uređivačke politike i bojkota LDP-a.
Pismo u celosti na:

www.ldp-zrenjanin.org.yu/index.php?subaction=showfull&id=1207238655&archive=&start_from=&ucat=&

Nakon toga u listu se oglašava Milan Matić, portparol OO DSS, koji smatra da je reč o „pritisku na medije“.
Bezobrazluku ovih likova nema kraja.

Inače, Dalibor Bubnjevic je bio u kancelariji zakljucan i nije smeo da izadje na megdan. Pre toga je nazvao nekoliko urednika lokalnih medija i dopisnika da se ne odazovu na poziv LDP. Inace Dalibor je nekad bio clan NKPJ, pa JUL-a, zatim GSS-a, pa G17+ a danas DSS-a. (hvala insajderu sa KOJOT-a na detaljima)
medjutim medjutim 23:14 12.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

licumurka
Drugo, list „Zrenjanin“ već više od godinu dana upadljivo bojkotuje LDP. I bez njihove medijske podrške LDP je na parlamentarnim izborima prošle godine osvojio više od 11%.


Slazem se da Zrenjanin preskace LDP, ali.. LDP 11%, a LSV.. verovatno nista?

Ispravite me ako gresim, ali LDP je u Vojvodini bio slabiji partner u tadasnjoj koaliciji sa LSV.. Videcemo kako ce sad biti..
Vračarac Vračarac 23:35 12.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

LDP je na parlamentarnim izborima prošle godine osvojio više od 11%. Prošle nedelje su se članovi Liberalno demokratske partije Zrenjanin uputili u redakciju lokalnog lista "Zrenjanin" sa namerom da glavnom i odgovornom uredniku Daliboru Bubnjeviću predaju pismo u kojem ga kritikuju zbog selektivne uređivačke politike i bojkota LDP-a.

A na uređivačku politiku danas-a i B92 se verovatno nisu žalili. To im odgovara
Vračarac Vračarac 00:07 13.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

„Zrenjanin“

A kada će tom gradu vratiti njegovo pravo ime "PETROVGRAD" ili bar "VELIKI BEČKEREK" ružno je da tako lep grad i dalje nosi ime koje su mu SKOJevci nadenuli.
corn mouth corn mouth 00:15 13.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

Vračarac
„Zrenjanin“

A kada će tom gradu vratiti njegovo pravo ime "PETROVGRAD" ili bar
"VELIKI BEČKEREK" ružno je da tako lep grad i dalje nosi ime koje su mu
SKOJevci nadenuli.

to je tako dosadna tema.

dok su mladic i karadzic na slobodi, dok po beogradu horde fasista pale ambasade, dok 70% stanovnistva veruje da je gay bolesrt, pa onda, dok ovo

"“Sa samo 2 meseca starosti, zenka pacova moze da donese na svet 12 mladuncadi! Ovim tempom razmnozavanja ona moze da doprinese da se njihova populacija u Indiji poveca za 15.000 jedinki! Neverovatan prirastaj (koji premasuje cak i onaj kosovskih Albanaca), zajedno s cinjenicom da pacovi u Indiji imaju sve manje prirodnih neprijatelja, zasluzan je sto poslednjih godina glodaripreplavljuju ovu mnogoljudnu zemlju…”

dakle, dok ovo pise ni manje ni vise nego u TV Novostima,
stalo mi je do toga da liu se grad neki zove Zrenjanin ili Petrovgrad
kao do lanjskog snega.
Dolybell Dolybell 05:49 13.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

A kada će tom gradu vratiti njegovo pravo ime "PETROVGRAD" ili bar "VELIKI BEČKEREK" ružno je da tako lep grad i dalje nosi ime koje su mu SKOJevci nadenuli.


A zašto mu ne bi dali novo ime, pošto Zrenjanin nije adekvatno, po vama ?
Zbog čega mislite da ga treba vratiti na staro?
Dolybell Dolybell 05:55 13.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

dok po beogradu horde fasista pale ambasade

Karl Jaspers je nazvao istoriju o nacionalnom socijalizmu kao opomenu. „Bilo je moguće da se to dogodi, i može u svako doba da se desi“.
Vračarac Vračarac 06:56 13.04.2008

Re: dalibor-tako mlad a već smrad

to je tako dosadna tema.

dok su mladic i karadzic na slobodi, dok po beogradu horde fasista pale ambasade, dok 70% stanovnistva veruje da je gay bolesrt, pa onda, dok ovo

Za raliku od ove teme.
licumurka licumurka 07:33 13.04.2008

@medjutim

ja znam kako će biti
Jelena Milić Jelena Milić 08:19 13.04.2008

Novosti -Skandal



... kad bi ti alarmiala blogersku javnost da pomogne da se nadje tv dodatak koji ide uz vecernje novosti od juce, gde je, svojim ocima sam videla i procitala u Guliju, najavljena emisija rat pacova na b92 (da l je to dokumentarac, sta li je) sledecim recima: pacovi su takve i takve zivotinje, blabla, razmnozavaju se brzo, od 2 se za godinu dana dobije 15000 pacova (takvu stopu razmnozavanja nemaju ni kosovski Albanci) blablabla...

Potpuni skandal. Tu nema sta ni da se kaze. To je samo da popizdis, kao sto sam popzdela citajuci ovo sta se desava Vladi Ilicu.

:(



Korn, Hi, odavno te nije bilo.

ovo je deo prepiske od juce sa mojom jako dobrom drugaricom, pricale o decijem casopisu mali vitez koji siri etnicke predrasude etc....kad ono Novosti. hvala ti sto si i ti alertirao.

evo teksta iz Danasa, mislim da je i ovde deo odgovora zasto smo jos uvek takvi kavi smo. zato sto smo dovoljno okrutni da kontaminiramo i lazemo i najmladje

Beograd - Èasopis za decu "Mali vitez 1", koji se distribuira po osnovnim ¨kolama, objavio je u najnovijem broju strip koji dotièe i politièke odnose Srbije sa SAD i Rusijom.
U stripu pod nazivom "Zorka Smorka", na 20. stranici "Malog Viteza 1", u jednu srpsku porodicu dolazi gost iz SAD s kojim ta porodica razgovara o hrani, sportu i na kraju, o politici. Posle razgovora o srpskoj nacionalnoj kuhinji i uspesima srpskih sportista, sledi pitanje gosta "za¨to ste se onda tukli sa svima", kao i konstatacija istog lika "zaratili ste s najveæom silom na svetu". Na to junakinja Zorka odgovara: "E, vala nismo... nismo nikad ratovali s Rusijom".
Autor teksta stripa je Stefan Popadiæ, a produkcija je Agencija "Vitez", koja je osnivaè i izdavaè Èasopisa za mali¨ane "Mali Vitez 1". Glavni i odgovorni urednik je Nedeljko Popadiæ. U savetu èasopisa "Vitez", izmeðu ostalih su Matija Beækoviæ, Minja Subota, Vuk Bojoviæ, Milovan Vitezoviæ, Rajko Petrov Nogo i Bora Ðorðeviæ. U impresumu se navodi i da je re¨enjem Ministarstva kulture iz 2001. godine èasopis "Vitez" postao publikacija od posebnog interesa za obrazovanje i kulturu. Èasopis "Mali vitez" uglavnom se distribuira preko ¨kola, po¨to se na poèetku ¨kolske godine deci podeli jedan besplatan broj. Posle toga je potrebno da se roditelji opredele da li æe platiti polugodi¨nju pretplatu, koja iznosi 650 dinara. Jedan broj pojedinaèno ko¨ta 130 dinara.
Turnesol Turnesol 11:56 13.04.2008

Re: Novosti -Skandal

To je skandalozan nacin da se uzmu ogromne kolicine para! Roditelji ne zele da im se deca izdvajaju iz gomile i onda obicno svi kupuju te casopise koji se u povlascenim uslovima distribuiraju. Kada pomnozite broj skolske dece sa cenom shvatite koliko je to novca za ljude privrzene retrogradnim idejama. Treba pokrenuti akciju za bojkotovanje tog casopisa ili cak i ukidanje dozvole za distribuciju.

Ali sta vi kazete na reagovanje kosovskog Odbora za ljudska prava i slobode, glavne kosovske nevladine organizacije za ljudska prava, koja je ocenila da su izjave Karle Del Ponte o trgovini organima talaca iz logora u Albanijii, "čiste laži"?

Zar vam to ne potvrdjuje ono sto vam odavno govorim, da su albanski odbori za ljudska prava zapravo obicni paravani za delovanje nacista?
pufna pufna 00:38 13.04.2008

''Grozba, ili razgovor o ljubavi''



Sokrat: Ti, časni Kritone, veliš da ljubav muškarca prema muškarcu nije grijeh.

Kriton: Ne velim da ne velim.

Sokrat: I priznaješ da ta sklonost nije ni duševni poremećaj, ni nasljeđena bolest?

Kriton: Upravo tako. Jer da je nasljedna, naši preci ne bi imali potomaka.

Sokrat: Onda si ti jedan od građana atinskih koji se ne protive braku dva muškarca.

Kriton: Jesam, i ne protivim se.

Sokrat: Ali protiviš se da usvajaju djecu?

Kriton: Itekako.

Sokrat: Ali kakve razloge ti navodiš, i drugi poput tebe? Da li zato što ne odobravaš njihovo ponašanje, ili ti se ne sviđa njihov izgled?

Kroton: I jedno i drugo.

Sokrat: Ali ne radi se ni o poremećaju ni o bolesti.

Kroton; Rekao sam već da se ne radi.

Sokrat: Onda mi reci o čemu se radi. Da li ti želiš svakome čije ti se ponašanje ne sviđa uskratiti pravo da odgaja djecu, ili samo muškarcima o kojima je ovdje riječ?

Kroton: Samo muškarcima o kojima je ovdje riječ.

Sokrat: Zato jer dijete trebaju odgajati otac i majka, a ne dva muškarca?

Kriton: Tako je.

Sokrat: Ko tako govori, čini mi se da ne govori pravo. Odgovori mi šta ti misliš kad izjavljuješ da dijete trebaju odgajati otac i majka.

Kriton: Mislim da bogovi daju djetetu majku da ga pouči ponašanju žena, a oca ponašanju muškaraca.

Sokrat: I to dijete može naučiti samo od pravog oca i od prave majke?

Kriton: Tako je.

Sokrat: Ti dakle tvrdiš da dijete može postati potpuni čovjek samo ako ima pravog oca i pravu majku.

Kriton: Tako nekako.

Sokrat: Veliš li, drugim riječima, da svi koji su odrasli bez oca ili bez majke, ili sa očuhom, ili sa mećehom, nisu potpuni ljudi?

Kriton: Tako ispada.

Sokrat: Ako tako ispada, onda se sigurno slažeš da sva djeca čiji su očevi poginuli za našu domovinu nisu potpuni ljudi. Ili su i ta djeca normalna kao i druga?

Kriton: Nesumnjivo ima među njima i normalnih.

Sokrat: Dakle, ne griješimo kad kažemo da dijete može postati potpun čovjek i ako odraste bez oca?

Kriton: Ne griješimo.

Sokrat: A isto tako i bez majke?

Kriton: Ima i takvih slučajeva.

Sokrat: Šta onda veliš: da djeca pravilan odgoj dobijaju samo od roditelja, ili da mogu dobiti i od drugih.

Kriton: Nikako samo od roditelja.

Sokrat: Nego i od drugih koji umiju odgajati djecu?

Kriton: Tako je.

Sokrat: A kako ti, Kritone, razlikuješ ko umije a ko ne umije odgajati djecu? Odgajaju li djecu bolje oni koji imaju plave oči, ili oni sa smeđim očima?

Kriton: Mislim da to nije važno.

Sokrat: A ko bolje odgaja djecu: onaj koji piše lijevom rukom, ili onaj koji piše desnom.

Kriton: Izvan svake sumnje, Sokrate, mislim da ne postoji izvana razlog da nekoga smatramo boljim a nekoga lošijim odgajateljem.

Sokrat: Želiš li reći da boja kože, ili stas, ili izgled čovjeka ne utiču na vaspitanje?

Kriton: Baš tako.

Sokrat: Da li bolje odgaja onaj koji voli plavu boju, ili onaj koji voli zelenu? Onaj koji radije sluša muziku, ili onaj koji se više divi našim kiparima? Ili se slažeš sa mnom kad kažem da nema načina načina da unaprijed znamo ko je dobar odgajatelj, a ko nije?

Kriton: Slažem se s tobom u potpunosti.

Sokrat: A možeš li mi onda reći na osnovu čega ima? Na osnovu izgleda i ponašanja, ili na osnovu postupaka?

Kroton: Bez sumnje, na osnovu postupaka.

Sokrat: Na osnovu postupaka odgajatelja, ili na osnovu postupaka djeteta?

Kroton: Priznajem da na to ne znam odgovoriti.

Sokrat: Ne vidimo li u postupku djeteta postupke odgajatelja?

Kroton: Tačno je tako i nikako drugačije.

Sokrat: Dakle, slažeš se sa mnom kad kažem da se o sposobnosti nekoga da odgaja djecu ne može suditi prije nego mu se djeca povjere na odgajanje.

Kroton: Ne mogu da se ne složim, kad tako razlažeš stvari.

Sokrat: Nema dakle razloga da pravo odgoja uskraćujemo bilo kome ko je za to sposoban, duhovno i fizički i po njegovoj volji i želji.

Kriton: Nema, Sokrate, uistinu ne vidim niti jedan.
Dr M Dr M 11:33 13.04.2008

Re: ''Grozba, ili razgovor o ljubavi''

Kroton: Ne mogu da se ne složim, kad tako razlažeš stvari.


Razlika izmedju Kritona i "kretena", u jednoj recenici.
zanimljivtip zanimljivtip 08:08 14.04.2008

homofobija

Boris Drenca Boris Drenca 09:13 14.04.2008

Reciklaža

U novinarstvu, kažu, važi pravilo: jednom je slučaj, dva puta su slučaj, tri puta-to je već TREND


Inače originalna izreka kaže: "Prvi put je incident, drugi koincidencija a treći put definitivno zavera"

Kada bi se pretresale biografije svih "kadrovskih rešenja" naročito u medijskoj branši mnogi bi se iznenadili. Ovo se odnosi i na privatne medije. Perjanice slobodnog novinarstva. Ti detalji se zaboravljaju. Ili vešto kriju.

Ne znam da li se sećaš perioda teške Slobine vladavine i pokušaja opozicije da osvoji vlast? Tada je među iskrenim opozicionarima postojala bojazan šta će se dogoditi "ako slučajno osvoje vlast". Naime strahovanja su bila utemeljena na verovanju i saznanju da opozicione partije nemaju dovoljno kvalitetnih kadrova za sva mesta u vlasti i da će za tu svrhu morati da angažuju neke od onih iz aktuelnog režima. Pošto do 2000. godine nije bilo velikog talasa osvežavanja opozicionih redova (trio Jovanović, Ratković, Antić je tako mali da se ne može nazvati talasom) pribeglo se zahvatanju iz Slobinih redova.

E zbog toga moramo da se pitamo kako se neki ljudi iz JUL prebaciše u GSS pa G17 pa DS....

Da bi reciklaža bila potpuna potrebno je videti pogledati predizbornu kampanju. Iako svi recikliraju neke stare parole i ideje ipak najviše bole DS i DSS

DS : I Srbija i Svet (pardon, i Kosovo i EU, manja zemlja )
DSS : Andrija, Voja, Slobodan kao trio fantastikus Vlade Srbije dodatno potkovan mudrostima iz Knjige "Sabrane misli i srenogrami sa konferencija za novinare Ivana Markovića i Gorana Matića". Posebno dobro izučen Ciklus o izdajnicima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana