Sitan vez....

Drago Kovacevic RSS / 13.04.2008. u 13:53

Da dam ovakav naslov tekstu, asociralo me mnogo šta....a najviše jedan duhovit Adamovov komentar na Jeleninom blogu. Sitan vez je umeće vezilje, a traži mnogo napora, dobar vid i veštu ruku. Onakav, otplike, kao što je bio na onoj zaves, negde u Rumuniji, odakle je Boris Tadić molio palioce i rušitelje u Beogradu da budu fini..o))

No, ta sintagma se koristi i u ironičnom smislu, ali ja je u konkretnom slučaju koristim da opišem pokušaj, uspešan ili neuspešan, da zavedete određenu osobu, više njih, neku društvenu grupu ili pak biračko telo kombinacijom određenih sitnih koraka, čudno upletenih niti ili poteza koje podsećaju na "sitan vez" i zavode direktno za "Goleš planinu"..o))

Od ranoga jutra slušam, čitam i gledam predstavnike Tadićeve liste. prosto, nema čovek gde se skloni od obilja i gustine tih poruka, od čudnih čvorova i mrtvouzica koje vezu. Eno ga Dinkić. Pokreće u Pančevu peticiju za zaštitu čovekove okoline. Zamislite veličinu i genijalnost toga poteza...Ispitivati volju Pančevaca da im vazduh, voda i zemlja bude čistija.Sve uz ličnu kartu, matični broj i svojeručni potpis. I to, od strane čoveka koji je u vlasti već dobrih osam godina u raznim vidovima. Potom slušam Suzanu Grubješić na "Slobodnoj Evropi"..Kaže, ima da preispitaju prodaju NIS-a, gasni aranžman i koncesije o auto - putu...Ne može to tako da se radi, ima da to ponište čim dobiju većinu...A kroz dve vlade u kojima učestvuje ona i njena stranka upravo su nastali ti arnžmani. Da, nastali. Pa opravdavali su ih od konstatacije da jew velja najbolji ministar pa do toga da je Koštunica najbolji mogući od svih premijera. Potom lično Tadić. On kaže da je za gasni aranžman, za te ugovore, da je lično tome najviše doprineo i da će ga majci, skupština ratifikovati čim bude imao većinu. Kaže još da je otvorio sva vrata kako bi se to realizovalo. Onda, dodatno povlači neke "crvene crte" tajkunima. Kaže, ne preko crte.A oko mogućeg potpisa SSP. Sad, Tadić neće tu privilegiju koju mu daje Bečka konvencija. Velikodušno to prepušta Đeliću jer ovaj je davno oglasio da ima penkalo. A, ako sutra Koštunica bude nešto zanovetao, lako je reći - ma to je Boža, kome je svejedno. To ne dira račune.Kad je pristao da izigrava kandidata za premijera što ne bi i potpisom pomogao predsedniku. Potom Đelić. Jučer kaže, teško će blokirati ulazak Kosova u MMF i Svetsku banku, a danas kaže, sve treba uraditi da ih blokiram..o)) U isto vreme se zalaže da ne vraća kosovski dug..Valjda su veće šanse za nevraćanje ako blokira..o))

Bez Đilasa ne može. On je svuda. Na Kosovu, u Pančevu, sa decom, u ustanovama za decu sa posebnim potrebama, na južnom bulevaru, u Borči koju je već proglasio Beogradom 3. Čovek nosi u džepu NIP. I deli. Kaže, evo tebi iz NIP-a toliko, ti okreči, ti asfaltiraj, ti doteraj...ti kupi vatrogasnu opremu, ti obeli šljive.Može mu se. Ta, ne sprečava ga nikakav Zakon u tome kako će to da potroši. taman posla. Zakon bi sputavao kreaciju. I kaže danas na južnom bulevaru kako su za kašnjenje radova krivi izvođači...Mili bože. E, ali teši čovek građane. Kaže, ok, radovi kasne, ali će zato biti uređeni parkovi da bi ste imali kompenzaciju. Iz NIP-a naravno.

Šutanovac se, pak svađa sa Andrejom Mladenovićem. Bolje on nego Tadić. Jer kad sutra budu pravili vladu u kojoj će opet premijer biti Koštunica ko će se sećati sa kim se svađao Šutanovac. Bitni su principi i podela odgovornosti.

Nego nema Vukova. Jeremića i Draškovića. Kao da nije najbolje vreme za Vukove....o)) iako, što jes, jes..I oni umeju da "sitno vezu"...o))

Još ovaj put, kaže Tadić. Još ovaj put glasajte za mene,i rešićete se svih hamletovskih dilema. E, to je ključna nit u sitnome vezu..o))



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jeremija Jeremija 14:08 13.04.2008

Sitno kaluđerski

Sitno veze Tadić i DS, al i ti Drago trukuješ sitno kaluđerski.
Ponekad mi se učini da ste svi vi u mrtvom čvoru (Videti kod Milana Novakovića).

Jeremija,
dugogodišnji VIP komentator bloga b92
Vera Johnson Vera Johnson 00:21 14.04.2008

Re: Sitno kaluđerski

gospodin drago bese gradonacelnik, te poBJeze u bAograd,sad se ... da ne kazem ruznu rIJec. da li je drago jos uvjek izbjeglica ili je stekao srpsko drzavljanstvo?

prozrdrav dragi/dragu (nisam sigurna kako se kaze) ja sam jedna od onijeh cija je familija (ne pordica) istJerana iz njegovog kraja, a prije posljednjih ratova.

sad se drago nash'o da muti po srbijci :) srecom, ja sam daleko, jos uvek mislim da imam pravo na nekakav property u medackom dzepu. no, to naseg dragu nece niti uzbuditi, niti interesovati. njemu je da udje u "glupshtinu", pa da "tJera dalje" :)
doktorka doktorka 15:39 14.04.2008

Re: Sitno kaluđerski

Vera Johnson
gospodin drago bese gradonacelnik, te poBJeze u bAograd,sad se ... da ne kazem ruznu rIJec. da li je drago jos uvjek izbjeglica ili je stekao srpsko drzavljanstvo?prozrdrav dragi/dragu (nisam sigurna kako se kaze) ja sam jedna od onijeh cija je familija (ne pordica) istJerana iz njegovog kraja, a prije posljednjih ratova.sad se drago nash'o da muti po srbijci :) srecom, ja sam daleko, jos uvek mislim da imam pravo na nekakav property u medackom dzepu. no, to naseg dragu nece niti uzbuditi, niti interesovati. njemu je da udje u "glupshtinu", pa da "tJera dalje" :)


drago sigurno nije ratni profiter, jer bi u tom slucaju bio perjanica neke od nasih stranaka na vlasti ili u "opoziciji " (mislim na srs i sps). a vi , umesto sto ste pobegli , trebalo je da ostanate i pokusate da sacuvate vasu rodnu grudu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:54 14.04.2008

Re: Sitno kaluđerski

Vera Johnson
gospodin drago bese gradonacelnik, te poBJeze u bAograd,sad se ... da ne kazem ruznu rIJec. da li je drago jos uvjek izbjeglica ili je stekao srpsko drzavljanstvo?

danas je, vidim, tvoj red.
udri.
sve što znaš i što te muči.
al malo na našem jeziku i malo gledaj u tastaturu da nekako ukapiramo šta si htela.
JJ Beba JJ Beba 19:02 14.04.2008

Re: Sitno kaluđerski

gospodin drago bese gradonacelnik, te poBJeze u bAograd,sad se ... da ne kazem ruznu rIJec. da li je drago jos uvjek izbjeglica ili je stekao srpsko drzavljanstvo?

prozrdrav dragi/dragu (nisam sigurna kako se kaze) ja sam jedna od onijeh cija je familija (ne pordica) istJerana iz njegovog kraja, a prije posljednjih ratova.

sad se drago nash'o da muti po srbijci :) srecom, ja sam daleko, jos uvek mislim da imam pravo na nekakav property u medackom dzepu. no, to naseg dragu nece niti uzbuditi, niti interesovati. njemu je da udje u "glupshtinu", pa da "tJera dalje" :)

ajd titluj, keve ti
adam weisphaut adam weisphaut 14:09 13.04.2008

Moram da priznam da je

Bez Đilasa ne može. On je svuda. Na Kosovu, u Pančevu, sa decom, u ustanovama za decu sa posebnim potrebama, na južnom bulevaru, u Borči koju je već proglasio Beogradom 3. Čovek nosi u džepu NIP. I deli. Kaže, evo tebi iz NIP-a toliko, ti okreči, ti asfaltiraj, ti doteraj...ti kupi vatrogasnu opremu, ti obeli šljive.Može mu se. Ta, ne sprečava ga nikakav Zakon u tome kako će to da potroši. taman posla. Zakon bi sputavao kreaciju. I kaže danas na južnom bulevaru kako su za kašnjenje radova krivi izvođači...Mili bože. E, ali teši čovek građane. Kaže, ok, radovi kasne, ali će zato biti uređeni parkovi da bi ste imali kompenzaciju. Iz NIP-a naravno.

Đilas moj favorit, retko ko možetako besramno da se izreklamira kdad odnese dva DVD-a i Tv (ukupna vrednost je samo delić koliko se potroši na benzin skupocenih automobila pratnje)u neku seosku školu u pratnji 20-30 novinara.
Inače da li je još neko primetio da je ministarstvo za NIP (kada pomislim šta je to NIp bolje bi im bilo da se pokriju ušima) počelo da se masovno reklamira po TV-u, baš ćudna koinicidencija da se ministar kandiduje za gradonačelnika istovremeno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:21 13.04.2008

A pazi ovu majstoriju..

adam weisphaut
Bez Đilasa ne može. On je svuda. Na Kosovu, u Pančevu, sa decom, u ustanovama za decu sa posebnim potrebama, na južnom bulevaru, u Borči koju je već proglasio Beogradom 3. Čovek nosi u džepu NIP. I deli. Kaže, evo tebi iz NIP-a toliko, ti okreči, ti asfaltiraj, ti doteraj...ti kupi vatrogasnu opremu, ti obeli šljive.Može mu se. Ta, ne sprečava ga nikakav Zakon u tome kako će to da potroši. taman posla. Zakon bi sputavao kreaciju. I kaže danas na južnom bulevaru kako su za kašnjenje radova krivi izvođači...Mili bože. E, ali teši čovek građane. Kaže, ok, radovi kasne, ali će zato biti uređeni parkovi da bi ste imali kompenzaciju. Iz NIP-a naravno.

Đilas moj favorit, retko ko možetako besramno da se izreklamira kdad odnese dva DVD-a i Tv (ukupna vrednost je samo delić koliko se potroši na benzin skupocenih automobila pratnje)u neku seosku školu u pratnji 20-30 novinara.
Inače da li je još neko primetio da je ministarstvo za NIP (kada pomislim šta je to NIp bolje bi im bilo da se pokriju ušima) počelo da se masovno reklamira po TV-u, baš ćudna koinicidencija da se ministar kandiduje za gradonačelnika istovremeno.

Tadić je istakao da se, isto tako, zalaže se za ratifikaciju energetskog sporazuma sa Rusijom u Skupštini Srbije dodavši da bi bilo tragikomično da se ne zalaže za to, jer je pre nekoliko godina bio inicijator celog sporazuma.

"Tada me je vlada (Vojislava) Koštunice i (Miroljuba) Labusa kritikovala zbog te ideje. Dobro je da je bar jedan partner iz te vlade u međuvremenu promenio mišljenje", kazao je Tadić.

adam weisphaut adam weisphaut 14:30 13.04.2008

Re: A pazi ovu majstoriju..


Tadić je istakao da se, isto tako, zalaže se za ratifikaciju energetskog sporazuma sa Rusijom u Skupštini Srbije dodavši da bi bilo tragikomično da se ne zalaže za to, jer je pre nekoliko godina bio inicijator celog sporazuma.

"Tada me je vlada (Vojislava) Koštunice i (Miroljuba) Labusa kritikovala zbog te ideje. Dobro je da je bar jedan partner iz te vlade u međuvremenu promenio mišljenje", kazao je Tadić.

Dosledan čovek, pa to ti je.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:33 13.04.2008

Re: A pazi ovu majstoriju..

adam weisphaut

Tadić je istakao da se, isto tako, zalaže se za ratifikaciju energetskog sporazuma sa Rusijom u Skupštini Srbije dodavši da bi bilo tragikomično da se ne zalaže za to, jer je pre nekoliko godina bio inicijator celog sporazuma.

"Tada me je vlada (Vojislava) Koštunice i (Miroljuba) Labusa kritikovala zbog te ideje. Dobro je da je bar jedan partner iz te vlade u međuvremenu promenio mišljenje", kazao je Tadić.

Dosledan čovek, pa to ti je.

Jedino NIS ne spominje...A i prilikom toga potpisa je bio prisutan..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:24 13.04.2008

Ili ovo..

Beograd -- G17 plus priprema tužbu protiv generalnog sekretara Vlade Srbije Dejana Mihajlova zbog prikrivanja informacija o stanovima koje su radikali dobili od države, piše Blic.
Turnesol Turnesol 14:30 13.04.2008

Re: Ili ovo..

Diidiiiit! Drago, u toku je izborna kampanja.

dragan7557 dragan7557 17:32 13.04.2008

Re: Ili ovo..

Beograd -- G17 plus priprema tužbu protiv generalnog sekretara Vlade Srbije Dejana Mihajlova zbog prikrivanja informacija o stanovima koje su radikali dobili od države, piše Blic.


Ćorava posla, policija i sud NEZNAJU Atres. A i kad doznaju taj ne dolazi na suđenja, čovek se užario do usijanja zbog izbora bivši, sadašnjih, budućih....... a, žar k'o žar ne popušća.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:27 13.04.2008

ili, ovo..

Beograd -- DS je pozvao premijera Vojislava Kostunicu da zakaže sednicu vlade na kojoj će biti usvojeno povećanje zarada za zaposlene u javnom sektoru i državnoj upravi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:31 13.04.2008

ili, ovo..

Šutanovac je negirao da su njegovi učestali medijski istupi u minulom periodu najava da će biti kandidat Demokratske stranke za mandatara nove vlade.

"Sigurno se neću samokandidovati ni za jednu funkciju buduće vlade. Ja nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.
adam weisphaut adam weisphaut 14:33 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Drago Kovacevic
Šutanovac je negirao da su njegovi učestali medijski istupi u minulom periodu najava da će biti kandidat Demokratske stranke za mandatara nove vlade.

"Sigurno se neću samokandidovati ni za jednu funkciju buduće vlade. Ja nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.

Ako pod najboljim mislie Vojsislava Koštunicu, u pravu je
Tadić zna da će se DSS vratiti na evropski put.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:34 13.04.2008

Re: ili, ovo..

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Šutanovac je negirao da su njegovi učestali medijski istupi u minulom periodu najava da će biti kandidat Demokratske stranke za mandatara nove vlade.

"Sigurno se neću samokandidovati ni za jednu funkciju buduće vlade. Ja nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.

Ako pod najboljim mislie Vojsislava Koštunicu, u pravu je
Tadić zna da će se DSS vratiti na evropski put.

Pa, zna Šule...o))
JJ Beba JJ Beba 14:37 13.04.2008

Re: ili, ovo..

tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:53 13.04.2008

Re: ili, ovo..

JJ Beba
tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)

Kad je misao suptilna....o))
To nije do njih, to je do misli, šure..o))
JJ Beba JJ Beba 15:00 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Kad je misao suptilna....o))
To nije do njih, to je do misli, šure..o))

šure, kažeš do misli?
veće praznine - veće su i mogućnosti, cenim
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:07 13.04.2008

Re: ili, ovo..

JJ Beba
Kad je misao suptilna....o))
To nije do njih, to je do misli, šure..o))

šure, kažeš do misli?
veće praznine - veće su i mogućnosti, cenim

Što veća prazina to veća mogućnost..o))
Sjajno...
AlexDunja AlexDunja 15:12 13.04.2008

Re: ili, ovo..

"Sigurno se neću samokandidovati ni za jednu funkciju buduće vlade. Ja nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.

zar nije precednik negde rekao da ce imati
"vanstranackog" kandidata?
irvas irvas 15:13 13.04.2008

Re: ili, ovo..

tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:16 13.04.2008

Re: ili, ovo..

irvas
tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)




Baš lep nasad..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:17 13.04.2008

Re: ili, ovo..

AlexDunja
"Sigurno se neću samokandidovati ni za jednu funkciju buduće vlade. Ja nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.

zar nije precednik negde rekao da ce imati
"vanstranackog" kandidata?

Jest, rekao je....da ne bi nekog iz stranke dovodio u Đelićevu poziciju..o))
adam weisphaut adam weisphaut 15:18 13.04.2008

Re: ili, ovo..

irvas
tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)




Neka cveta hiljadu cvetova
irvas irvas 15:21 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Neka cveta hiljadu cvetova

dok se boje ne rastope :)))
JJ Beba JJ Beba 15:24 13.04.2008

Re: ili, ovo..

tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
Baš lep nasad..o))

ja bih rekla naser. Sve sami Naseri ))))
adam weisphaut adam weisphaut 15:27 13.04.2008

Re: ili, ovo..

ja bih rekla naser. Sve sami Naseri ))))

Kakav Naser, Hajle Selasije (car Afrike i Azije)
AlexDunja AlexDunja 15:31 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Neka cveta hiljadu cvetova

ne mogu da odolim trolu, pa to ti je:))))
(kada ste inspirativni, vas dvojica, drago i adame)
najsitniji vez

jefimija, prva srpska pesnikinja(i vezilja)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 13.04.2008

Re: ili, ovo..

AlexDunja
Neka cveta hiljadu cvetova

ne mogu da odolim trolu, pa to ti je:))))
(kada ste inspirativni, vas dvojica, drago i adame)
najsitniji vez

jefimija, prva srpska pesnikinja(i vezilja)

Misliš:
Jefimija ćerka gospodara Drame..o))
AlexDunja AlexDunja 15:53 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Misliš:
Jefimija ćerka gospodara Drame

ta.
i zena despota ugljese.
(negde sam nekada cula da je zapravo bila grkinja)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:56 13.04.2008

Re: ili, ovo..

AlexDunja
Misliš:
Jefimija ćerka gospodara Drame

ta.
i zena despota ugljese.
(negde sam nekada cula da je zapravo bila grkinja)

Kako, bre Grkinja pa da veze...o))
I da bude prva srpska književnica..o))
AlexDunja AlexDunja 15:59 13.04.2008

Re: ili, ovo..

I da bude prva srpska književnica..o))

jezik je bitan,drago!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:13 13.04.2008

Re: ili, ovo..

AlexDunja
I da bude prva srpska književnica..o))

jezik je bitan,drago!

Jest, ne sporim...
AlexDunja AlexDunja 17:29 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Jest, ne sporim...

ma znam, nego da naglasim:))))
(znas ti sta je meni najvaznije:))))
dragan7557 dragan7557 17:35 13.04.2008

Re: ili, ovo..

a nemam nikakvu sumnju u to da će predsednik Boris Tadić izabrati najboljeg kandidata", rekao je Šutanovac.


Jašta, neće valjda narod da bira.
dragan7557 dragan7557 17:48 13.04.2008

Re: ili, ovo..

u šumi glava izgubila se misao

Praznih.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:01 13.04.2008

Re: ili, ovo..

AlexDunja
zar nije precednik negde rekao da ce imati
"vanstranackog" kandidata?


Hm, mislim da si se ti nesto zajabunila Dunjo moja ... koliko sam ja cuo, jedini "vanstranacki" kandidat na ovim izborima je buduca gradonacelnica:))))

pozz
AlexDunja AlexDunja 18:04 13.04.2008

Re: ili, ovo..

koliko sam ja cuo, jedini "vanstranacki" kandidat na ovim izborima je buduca gradonacelnica:))))

ne propustas:)))))
pozz
Nenad M. Nenad M. 18:39 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Virtuelni Vasilije
AlexDunja
zar nije precednik negde rekao da ce imati
"vanstranackog" kandidata?


Hm, mislim da si se ti nesto zajabunila Dunjo moja ... koliko sam ja cuo, jedini "vanstranacki" kandidat na ovim izborima je buduca gradonacelnica:))))

pozz


Vaso ti si u krivu. Tadic je pominjao da razmislja i o nestranackoj licnosti stop mu se ne da zameriti s obzirom ko je ostao u ds-u
Dolybell Dolybell 18:50 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Baš lep nasad..o))


Valjda rasad ..o))
Dolybell Dolybell 18:52 13.04.2008

Re: ili, ovo..

ja bih rekla naser. Sve sami Naseri ))))


Seti me svojevremenog, mogućeg skandiranja: Tito -Naser ...))
(niko to nije smeo da izgovori, a propo)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:31 13.04.2008

Jefimija nije bila Grkinja,

biće da ste je pomešali sa princezom Irinom, poznatijom u Srbiji kao "prokleta Jerina", koja je poreklom bila Grkinja iz porodice Kantakuzina, ženom despota Đurđa Brankovića.
Jefimija je bila ćerka vlastelina Vojihne (to ime Grk baš ne bi imao), svetovno ime joj je bilo Jelena. A kao prva srpska književnica se vodi i zbog pesme koju je napisala nakon smrti svog jedinog, četvorogodišnjeg sina.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:48 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Nenad M.
Tadic je pominjao da razmislja i o nestranackoj licnosti stop mu se ne da zameriti s obzirom ko je ostao u ds-u


Hehe, kao sto secas ja se odusevio onim intervjuom buduce gradonacelnice zato sto je inistirala na postavljanju nestranackih licnosti odnosno strucnjaka na odgovarajuce pozicije ... a ova tvoja logika mi nije pala na pamet ))

Ma verujem ja i dalje i njoj i Tadicu ... ko god se zalaze za smanjenje uticaja partijske pripadnosti kad je u pitanju dolazak na "radno mesto" ima moju podrsku. Mada ako se to ne ostvari sto se tice predsednika vlade, moze covek i da "progleda kroz prste" ... posto je to redak slucaj i u EU (ako ga uopste ima) ...

pozz
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:54 13.04.2008

Drago,

samo da te pitam, je l' ti stvarno misliš da je duhovito nekome slikom insinuirati da je narkoman (što irvas ne radi prvi put, to je već radio i ivani23)? Pogotovu što se ljudi iz ldp jako vređaju zato što neki isto to podmeću i Čedi J., u čemu ih ja podržavam, jer tu vrstu plitkog podmetanja političkim neistomišljenicima smatram potpuno nedopustivom i prizemnom. Naročito od strane onih koji su drogu čuvali u sefovima banaka, zato da bi se sada, tokom kampanje ačili kako će se baš oni boriti protiv narkomanije u Srbiji.
Nenad M. Nenad M. 20:20 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Virtuelni Vasilije
Tadic je pominjao da razmislja i o nestranackoj licnosti stop mu se ne da zameriti s obzirom ko je ostao u ds-u


Hehe, kao sto secas ja se odusevio onim intervjuom buduce gradonacelnice zato sto je inistirala na postavljanju nestranackih licnosti odnosno strucnjaka na odgovarajuce pozicije ... a ova tvoja logika mi nije pala na pamet ))

Ma verujem ja i dalje i njoj i Tadicu ... ko god se zalaze za smanjenje uticaja partijske pripadnosti kad je u pitanju dolazak na "radno mesto" ima moju podrsku. Mada ako se to ne ostvari sto se tice predsednika vlade, moze covek i da "progleda kroz prste" ... posto je to redak slucaj i u EU (ako ga uopste ima) ...

pozz


ljudi na izborima ne glasaju za predstavnike u upravnim odborima javnih preduzeca ali bi voleli da znaju ko je ciji kandidat za premijera. Ako Diljas moze da bude kandidat za gradonacelnika koji se ne bira direktno zasto ne bi znali ko ce biti premijer ako DS pobedi?

Jednostavno, nestranacka licnost kao premijer postavlja pitanje o potrebi postojanja stranaka. S druge strane, javna preduzeca ce pre ili kasnije biti razvlascena kroz privatizaciju i prepustena trzisnim kriterijumima efikasnosti tako da ce se Biljanina prica dogoditi pre ili kasnije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:52 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Nenad M.
ljudi na izborima ne glasaju za predstavnike u upravnim odborima javnih preduzeca ali bi voleli da znaju ko je ciji kandidat za premijera. Ako Diljas moze da bude kandidat za gradonacelnika koji se ne bira direktno zasto ne bi znali ko ce biti premijer ako DS pobedi?

Jednostavno, nestranacka licnost kao premijer postavlja pitanje o potrebi postojanja stranaka. S druge strane, javna preduzeca ce pre ili kasnije biti razvlascena kroz privatizaciju i prepustena trzisnim kriterijumima efikasnosti tako da ce se Biljanina prica dogoditi pre ili kasnije.


Hehe ma ja mislim da je nama Dunja ovde samo ubacila kosku da diskutujemo o necemu sto verovatno Tadic nije ni rekao:))) I meni je neverovatno da bi predsednik vlade bio nestranacka licnost ... O tome ko ima kadrove a ko nema (DS ili LDP) nema smisla ni diskutovati - to znaju i vrapci na grani (osim ako ne slusaju pescanik:)))

A za ove druge nestranacke licnosti nisam bas siguran da se razumemo. Slazem se ja da ce se deo javnih preduzeca smanjiti pa i pomenuti problem. Ali u svim drzavama i dalje postoji veliki javni sektor pa sam ja (a nadam se i Biljana) i mislio i na taj deo (recimo skolstvo, zdravstvo, organi uprave itd.). Recimo drzavni teatri mogu uvek da postoje ... ali je smesno postaviti nekog iz partije na vlasti ... a ima i bezbroj drugih primera ..

pozz


ivana23 ivana23 22:06 13.04.2008

Re: ili, ovo..

diskutujemo o necemu sto verovatno Tadic nije ni rekao:)))

Diskutanti...

http://www.blic.co.yu/politika.php?id=36331
Nenad M. Nenad M. 22:07 13.04.2008

Re: ili, ovo..

Virtuelni Vasilije
Nenad M.
ljudi na izborima ne glasaju za predstavnike u upravnim odborima javnih preduzeca ali bi voleli da znaju ko je ciji kandidat za premijera. Ako Diljas moze da bude kandidat za gradonacelnika koji se ne bira direktno zasto ne bi znali ko ce biti premijer ako DS pobedi?

Jednostavno, nestranacka licnost kao premijer postavlja pitanje o potrebi postojanja stranaka. S druge strane, javna preduzeca ce pre ili kasnije biti razvlascena kroz privatizaciju i prepustena trzisnim kriterijumima efikasnosti tako da ce se Biljanina prica dogoditi pre ili kasnije.


Hehe ma ja mislim da je nama Dunja ovde samo ubacila kosku da diskutujemo o necemu sto verovatno Tadic nije ni rekao:))) I meni je neverovatno da bi predsednik vlade bio nestranacka licnost ... O tome ko ima kadrove a ko nema (DS ili LDP) nema smisla ni diskutovati - to znaju i vrapci na grani (osim ako ne slusaju pescanik:)))

A za ove druge nestranacke licnosti nisam bas siguran da se razumemo. Slazem se ja da ce se deo javnih preduzeca smanjiti pa i pomenuti problem. Ali u svim drzavama i dalje postoji veliki javni sektor pa sam ja (a nadam se i Biljana) i mislio i na taj deo (recimo skolstvo, zdravstvo, organi uprave itd.). Recimo drzavni teatri mogu uvek da postoje ... ali je smesno postaviti nekog iz partije na vlasti ... a ima i bezbroj drugih primera ..

pozz




pa da, i vrapci na grani znaju da su kadrovi na strani ldp-a;
Tadic je pomenuo da ce mozda biti nestranacka licnost, kako razmislja o tome isl. Cuo sam ga, veruj mi
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:15 13.04.2008

Re: ili, ovo..

ivana23
Diskutanti...


Hvala informatorko ... i izvini Dunjo, nisi "bacila kosku"

pozz
AlexDunja AlexDunja 22:27 13.04.2008

Re: ili, ovo..

izvini Dunjo, nisi "bacila kosku"

nisam
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:40 14.04.2008

Re: ili, ovo..

Drago Kovacevic
irvas
tadić, dinkić, đelić, đilas, šutanovac, grubješć, vukovi...u šumi glava izgubila se misao
:)




Baš lep nasad..o))

ko će to da se bakće da bere, suši itd.


irvas irvas 01:03 14.04.2008

Re: Drago,

samo da te pitam, je l' ti stvarno misliš da je duhovito nekome slikom insinuirati da je narkoman (što irvas ne radi prvi put, to je već radio i ivani23)?

ako je trava droga i ako ja insinuiram da je neko djanki zbog duvanja onda stvarno... neozbiljno jelice.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:35 14.04.2008

Re: Drago,

Jelica Greganović
samo da te pitam, je l' ti stvarno misliš da je duhovito nekome slikom insinuirati da je narkoman (što irvas ne radi prvi put, to je već radio i ivani23)? Pogotovu što se ljudi iz ldp jako vređaju zato što neki isto to podmeću i Čedi J., u čemu ih ja podržavam, jer tu vrstu plitkog podmetanja političkim neistomišljenicima smatram potpuno nedopustivom i prizemnom. Naročito od strane onih koji su drogu čuvali u sefovima banaka, zato da bi se sada, tokom kampanje ačili kako će se baš oni boriti protiv narkomanije u Srbiji.

Jelice, izvini, ali ja to nisam shvatio kao insinuaciju o kojoj ti pričaš...No dopuštam da je sve stvar subjektivnoga doživljaja. Ako je i imao u primisli, biljka na slici je legalizovana u sasvim ozbiljnim zemljama gde je narkomanije mnogo manje nego u Srbiji.


Jelica Greganović Jelica Greganović 09:45 14.04.2008

Re: Drago,

Ako je i imao u primisli, biljka na slici je legalizovana u sasvim ozbiljnim zemljama gde je narkomanije mnogo manje nego u Srbiji.


izvini, ali ja sam očekivala ozbiljniji odgovor. Mada, ovakav odgovor je potpuno u skladu sa temom - sitan vez.
Dakle, šta je onda slikom, koja je simbol droge, irvas hteo da kaže? Da navedeni političari nad slikom treba da legalizuju travu? A kasnija Exitus Letalis želi slikom da kaže, šta? Da isti ti političari piju "vitamine", koji se suše od irvasovog nasada?
Ili, ako ja uradim ovo





pretpostavljam da bi i to isto trebalo da je ok? Da li i tu dopuštaš da je "sve stvar subjektivnog doživljaja"?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:12 14.04.2008

Re: Drago,

Jelica Greganović
Ako je i imao u primisli, biljka na slici je legalizovana u sasvim ozbiljnim zemljama gde je narkomanije mnogo manje nego u Srbiji.


izvini, ali ja sam očekivala ozbiljniji odgovor. Mada, ovakav odgovor je potpuno u skladu sa temom - sitan vez.
Dakle, šta je onda slikom, koja je simbol droge, irvas hteo da kaže? Da navedeni političari nad slikom treba da legalizuju travu? A kasnija Exitus Letalis želi slikom da kaže, šta? Da isti ti političari piju "vitamine", koji se suše od irvasovog nasada?
Ili, ako ja uradim ovo





pretpostavljam da bi i to isto trebalo da je ok? Da li i tu dopuštaš da je "sve stvar subjektivnog doživljaja"?


Malo su mi nervozne tvoje reakcije Jelice...i prvi put ih vidim kao apsolutno navijačku reakciju..Daleko sam od toga da to smatram nedopustivim, ali sam prilično iznenađen oštrinom..
Evo, postovala si Čedinu sliku, pa onda špriceve i sve moguće vrste droge koji se mogu naći na crnom tržištu...
Ako to smatraš adekvatnom reakcijom, neka tako i ostane. Samo ne razumem otkud ti potreba da apostrofiraš Čedu kad o njemu nije bilo uopšte govora. Pa taman da je tvoje mišljenje sukladno kompoziciji koju si postavila...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:44 14.04.2008

Re: Drago,

kao prvo, ovo nije samo Čedina slika, no je reklama za LDP u kampanji, skinuta sa sajta B92. Dakle, ta slika je reklama za LDP ili ja ne razumem dobro?

Drugo, što sam sad pa ja "oštra", ako nije oštar irvas, koji pod spiskom imena političara druge stranke okači slike trave od koje se pravi i droga? A kad ja okačim istu tu biljku, za koju ti napisa da je "legalizovana u sasvim ozbiljnim zemljama" (što podrazumeva valjda i njene proizvode?), onda sam još i "navijačka"?

E sad, pošto ti pokušavaš da zameniš teze, pa da meni prebaciš ono što sam ja prebacila irvasu, postavivši ti pitanje, moraću da te podsetim. Ja sam smatrala i ranije, kao i sada, da je nedopustiva ta vrsta plitkog podmetanja u kampanji i političkoj komunikaciji uopšte.

Dakle, o tome sam ovde pisala pre dve godine, a i dalje stojim iza toga. I to ne za jednu stranku ili nekog njenog pojedinca, već to važi i za druge. Ne vidim što bi za jedne stranke ili političare, to bilo "adekvatna reakcija", a za druge ne? Ili kada se radi, kao ovde o političarima iz DS, onda nema veze čega je osnovni simbol konoplja, ali kada se radi o političaru iz LDP onda je to odjednom bitno. Odjednom su problematični proizvodi koji se od konoplje, koju je inače prvi irvas okačio, prave. A kad se to prikači drugoj stranci, onda se verovatno misli na kozmetiku i medicinu? Zbog čega je u redu raditi nekome ono što ne voliš da se radi tebi?

Kada sam ovo pisala pre dve godine, nisi mislio da sam "nervozna" i "oštra", niti da je moja reakcija "neadekvatna":

http://blog.b92.net/arhiva/node/3552

I još nešto, ako bi mogli da komuniciramo bez dijagnoza i prideva, to bi bilo jako dobro. Jer ako ja tebi ne postavljam iste, dakle ne pišem ti da si "nervozan", "navijački"i "oštar", nemoj ni ti meni to podmetati...ili ako želiš tako da razgovaraš, reci, pa da opletem i ja sitan vez.



Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:58 14.04.2008

sitan vez vezuje drogu i politiku ?

Sta je ovo, ljudi ?
Jel' ovo dilema koju drogu koja stranka u Srbiji ljubi ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:08 14.04.2008

Re: sitan vez vezuje drogu i politiku ?

Ne, nego bih ja samo želela da se droga i tovrsna podmetanja, verbalna ili u slikama, izbace iz kampanje i političke komunikacije uopšte. Ili: nemoj raditi drugima ono što ne voliš da se radi tebi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:08 14.04.2008

Re: Drago,

Dakle, šta je onda slikom, koja je simbol droge, irvas hteo da kaže? Da navedeni političari nad slikom treba da legalizuju travu? A kasnija Exitus Letalis želi slikom da kaže, šta? Da isti ti političari piju "vitamine", koji se suše od irvasovog nasada?

stvar tumačenja.
odavno je bataljena relna percepcija, kao i u književnosti.
malo po henri džejmsu. stvar viđenja.
ja sam mislila da je pučanstvo na sedativima već dve decenije.
ako mora baš sve eksplicitno, evo.
poznato je da se u srbiji troše više bensadini, bromozepami, leksilijumi etc. jeftniji su od kilo leba a duže traju.
i od navedenih vitamina.
još eksplicitnije:

Srbija bez "sirotinjske utehe"

Bensendin u Srbiji je više od leka koji "smiruje napetost, opušta mišiće i centralni nervni sistem". Bensedin je dijagnoza društvenog stanja. "Tako veliko i nekontrolisano korišćenje sedativa govori da nešto ovde duboko nije u redu", kaže dr Žarko Trebješanin, psiholog. "Mi se suočavamo sa masovnom neurozom." Prošle godine potrošeno je: 41 milion tableta bensedina, 63 miliona bromazepama i 40 miliona dijazepama. Sedam tableta po stanovniku. Potrošnja se godinama povećava. "Iz najnovijih zahteva za uvoz aktivne supstance za proizvodnju sedativa proizlazi da je reč o 200 miliona tableta. Računica kaže da će se naredne godine potrošiti 25 tableta po stanovniku!"

Profesor Svetomir Bojanin, psihijatar, objašnjava da je običan čovek "pred političkim i ekonomskim nasiljem bespomoćan, gurnut u lažnu stvarnost u kojoj kao noj zariva glavu u pesak. Ne može da utiče ni na šta. Bensedin se tu pojavljuje kao prekid veze između retikularnog sistema, bitnog za organizovanje funkcija svesti i same svesti. On slabi integrativne moći pažnje i uvodi nas u lak i dug san. Kao kad pritisnemo kuplung u autu i izađemo iz brzine: sve stane, a sve radi."

pise ovde pa ko zeli da se podseti
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:11 14.04.2008

Re: sitan vez vezuje drogu i politiku ?

Ne, nego bih ja samo želela da se droga i tovrsna podmetanja, verbalna ili u slikama, izbace iz kampanje i političke komunikacije uopšte.

Ta Vasa zelja je dostojna postovanja.
Ili: nemoj raditi drugima ono što ne voliš da se radi tebi.

Ni ovome se nema sta prigovoriti.
E, sad, kako cemo to ? Mislim, mi, ovde ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:18 14.04.2008

Jedino

što si ti tu sliku okačila pod spisak imena političke opcije koju kritikuješ, a ne pod "običnog čoveka", a i kao nastavak slike irvasove ("ko će to da se bakće bere itd" pod istim tim spiskom. Naravno kao i u slučaju dve slike koje sam ja okačila to je onda "stvar tumačenja" i "bataljena realna percepcija" i "malo po henri džejmsu"? Što li onda Drago misli da sam ja "oštra", "nervozna" i "navijačka", a da ti nisi?
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:05 14.04.2008

Re: Jedino

Jelica Greganović
što si ti tu sliku okačila pod spisak imena političke opcije koju kritikuješ, a ne pod "običnog čoveka", a i kao nastavak slike irvasove ("ko će to da se bakće bere itd" pod istim tim spiskom. Naravno kao i u slučaju dve slike koje sam ja okačila to je onda "stvar tumačenja" i "bataljena realna percepcija" i "malo po henri džejmsu"? Što li onda Drago misli da sam ja "oštra", "nervozna" i "navijačka", a da ti nisi?

opet stvar percepcije. mislim dragove.
ali ne znam jelice što si se ti namestila na mene toliko.
čak smo se i upoznale i vrlo pristojno, skoro bi se moglo reći, prijateljski pričale.
ako nam se stavovi, teme, dileme, mišljenja etc. razilaze, ne znači da moramo da se vređamo. zar ne?
uzred i samo uzgred, irvasovu livadu sam skapirala kao narkozu koju narod rado troši a koji je inače (mislim narod) anesteziran poodavno, bar od gazimestana. nadam se da se oko toga slažemo.
bar oko toga.
pa sam ponudila jeftiniju varijantu:)))
dakle, nisam mislila na političare gore navedene ni da se drogiraju ni da diluju drogu, mada po drugim pitanjima o većini mislim sve najgore.
al to nije tema.
ako ima šta nejasno, samo izvoli.
tu sam.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:44 14.04.2008

Jelice

Evo, Jelice da krenem od ovoga zadnjega...


još nešto, ako bi mogli da komuniciramo bez dijagnoza i prideva, to bi bilo jako dobro. Jer ako ja tebi ne postavljam iste, dakle ne pišem ti da si "nervozan", "navijački"i "oštar", nemoj ni ti meni to podmetati...ili ako želiš tako da razgovaraš, reci, pa da opletem i ja sitan vez.

Nisam imao nameru da postavljam dijagnoze. Sad bih voleo da nisam napisao ovo "nervozna"...Izvini, ako to nešto znači...
No, što se tiče tvoje reakcije na "livadu" koju je postirao Irvas, mislim da nam se mišljenje razlikuje. Ja je tumačim. kao stav da se zdrav razum od besmislica koje mu se plasiraju može braniti jedino ako je dobro napušen pa to može iskulirati, što opet nije zdravo ali je primenjivo. Ti to tumačiš kao direktnu uvredu navedenih političara pa i pružaš paralele sa Čedom postavljajući dodatno još šprice, heroin, kokain i hašiš...
Mogao bih o navedenim imenima svašta misliti ali da imaju neke veze sa drogom, ni slučajno. Oni uz to ne idu, taman posla...No običan puk ima sve više veze sa drogom. Iz raznih razloga.
I to bi zaslužilo poseban post, posebnu raspravu u okviru koje je moguće raspraviti stvari poput one o legalizaciji marihuane, što neke partije u Evropi imaju u svojim programima a šta je u Holandiji i realizovano.
Ne znam da li mi je uspelo, ali mislim da je sada bar jedan razlog za nesporazume manji...

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:00 14.04.2008

Re: Jelice

kao stav da se zdrav razum od besmislica koje mu se plasiraju može braniti jedino ako je dobro napušen pa to može iskulirati, što opet nije zdravo ali je primenjivo.

Ih, pa nije samo odbrana ono sto je lepo kada je taj zdrav razum napusen, ima tu ponekad i raznih kreativnosti koje idu pride kada je zdrav razum napusen...
No običan puk ima sve više veze sa drogom.

Ali, na zalost ne i sa zdravim razumom, zar ne ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:56 14.04.2008

Re: Jelice

Ninoslav Randjelovic
kao stav da se zdrav razum od besmislica koje mu se plasiraju može braniti jedino ako je dobro napušen pa to može iskulirati, što opet nije zdravo ali je primenjivo.

Ih, pa nije samo odbrana ono sto je lepo kada je taj zdrav razum napusen, ima tu ponekad i raznih kreativnosti koje idu pride kada je zdrav razum napusen...
No običan puk ima sve više veze sa drogom.

Ali, na zalost ne i sa zdravim razumom, zar ne ?

Tačno Ninoslave...Ni reči ne bih dodao...
Nenad M. Nenad M. 17:55 14.04.2008

Re: sitan vez vezuje drogu i politiku ?

Jelica Greganović
Ne, nego bih ja samo želela da se droga i tovrsna podmetanja, verbalna ili u slikama, izbace iz kampanje i političke komunikacije uopšte. Ili: nemoj raditi drugima ono što ne voliš da se radi tebi.



eto Jelice ja travu nisam ni primetio na nacin na koji ti pricas, a i trava je ok ali ono sto si ti uradila je i vise nego navijacki, na nacin na koji to rade jos samo u Kuriru.
JJ Beba JJ Beba 19:06 14.04.2008

Re: Drago,

pretpostavljam da bi i to isto trebalo da je ok? Da li i tu dopuštaš da je "sve stvar subjektivnog doživljaja

a zebra? a džip? a konji?
lobe, crta, gan to smo imali
šaraj malo
ajmo novo nešto
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:44 14.04.2008

Drago,

"izvini" ima značenje onda kada se to ozbiljno misli. To sporno nije :)

1. Što se "livade", koju je irvas postirao tiče, e to već neće tako biti...dakle ono livada nije, čak ni pod navodnicima.
Livada je ovo



a slika koju je irvas okačio je nasad marihuane



2. Kada se pod spisak političara okači slika nasada marihuane, poruka je jasna i milo rečeno je razvlačenje asocijacija da se stigne do toga da se tu u stvari misli na narod, koji mora zato što ti političari...livada itd.
Obzirom da irvas to ne radi prvi put, da je takve dve slike već jednom okačio recimo ivani23 kao komentare na njen komentar, bilo bi mnogo lakše reći da to nije ok, no rastezati priču u nedogled, ne bi li se time zataškala banalna poruka irvasovog komentara.

3. Droga i problem droge u Srbiji je veliki problem, ali to nije tema ovog bloga, ni mog komentara. Ono što sam ja pitala, a verujem i da si me mnogo bolje razumeo, no što se može videti iz tvojih komentara je da li ti misliš da je ružno raditi nekome ono što ne voliš da se tebi radi? Dakle, ako je ružno (a jeste ružno) podmetati LDP i njenom lideru insinuacije o drogi, da li je to ružno i kada se radi drugima?







Jelica Greganović Jelica Greganović 21:06 14.04.2008

JJ Bebo,

a zebra? a džip? a konji?
lobe, crta, gan to smo imali
šaraj malo
ajmo novo nešto


Ne izgleda mi da razumeš o čemu pričam, dakle ne radi drugome ono što ne voliš da tebi ili tvojim suistomišljenicima rade. Podsetiću te još jednom http://blog.b92.net/arhiva/node/3552 To sam pisala pre dve godine, ali to je aršin koji važi i za druge.
Što se tiče "šaranja", je l' mogu da prošaram Peščanikom od 14.1.2005. i Reporterom i Feralom iz 2001. godine?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:11 14.04.2008

Nenade M.,

pa gde si ti? Eto nije davno kako si posle jedne od naših diskusija zatražio da te se klonim, a sad bi opet da popričamo...fino.

a i trava je ok ali ono sto si ti uradila je i vise nego navijacki, na nacin na koji to rade jos samo u Kuriru.


A ako nešto volim kod tebe, to je tvoj stalni pokušaj zamene teza. Sad bih ja trebalo da se branim da ja nisam kao oni u Kuriru, pa da nisam navijačka...itd. E, vidiš to neće da se desi. Vrati se malo unazad pa probaj da ispratiš priču od početka. To što ti travu ni primetio nisi, to tek nije razlog da meni podvaljuješ ono protiv čega ja upravo i govorim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:23 14.04.2008

Exitus Letalis,

ali ne znam jelice što si se ti namestila na mene toliko.
čak smo se i upoznale i vrlo pristojno, skoro bi se moglo reći, prijateljski pričale.
ako nam se stavovi, teme, dileme, mišljenja etc. razilaze, ne znači da moramo da se vređamo. zar ne?


Ne znam zašto ti misliš da sam se "namestila" na tebe? Je li to zato što sam napisala da mislim da nije u redu kačiti slike tableta, pod slike marihuane, a sve pod spiskom imena političara koje kritikujete?

Naravno da se sećam da smo se upoznale i naravno da smo prijateljski pričale, što mi je jako drago. Upravo zato mi nisu bili jasni tvoji grubi napadi na mene, kada si time "branila" marumi. Drago mi je što si se sada ipak setila da smo se upoznale.

Upravo zbog toga što verujem da je loše vređati nekoga samo zato što ima drugačije mišljenje, ja sam svoje komentare i napisala Dragu. To sam i ranije mislila, to mislim i sada. Dobro je što se oko toga slažemo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:14 14.04.2008

Re: Exitus Letalis,

Naravno da se sećam da smo se upoznale i naravno da smo prijateljski pričale, što mi je jako drago. Upravo zato mi nisu bili jasni tvoji grubi napadi na mene, kada si time "branila" marumi. Drago mi je što si se sada ipak setila da smo se upoznale.

nisam nikad ni zaboravila.
Ne znam zašto ti misliš da sam se "namestila" na tebe? Je li to zato što sam napisala da mislim da nije u redu kačiti slike tableta, pod slike marihuane, a sve pod spiskom imena političara koje kritikujete?

ne samo zbog toga.
i nije samo sada.
ne vidim da sam išta pogrešila.
možda sam tebi bila nejasna i eto, pokušala da objasnim. prilično opširno. al očigledno without eny visible success:)))
što se marumija ilikakoveć tiče, ako je to ono spočitavanje o pismenosti, pa ne znam šta da ti kažem...
da ne trolujemo. ovde se ne pišu sabrana dela. nekad se pogreši. nekad se zezamo. neko je pomalo zaboravio jezik. ništa strašno. nisu svi ljudi ni istog obrazovanja i ne vidim da treba tražiti dlaku u jajetu.
a to se najčešće radi da se zamagli suština - ajde (bez apostrofa:)) da ti kažem da se itekako piše odvojeno ili ne piše se predpostavka nego pretpostavka a šta si napisao u postu/komentaru, kakve veze ima. ko te to pita. ima da staviš tačku gde treba inače ništa što si napisao/la ne važi.
ne stiče se kredibilitet pravilnim stavljanjem zareza, navoda etc.
mogla bih ceo dan da sedim i da lovim greške i svoje i tuđe.
al nije u tome stvar, već u suštini.
i ti to znaš.


Jelica Greganović Jelica Greganović 23:48 14.04.2008

Re: Exitus Letalis,

Naravno da znam, kao što i ti to znaš, ali kada to nije slučajna greška, tj. kada to redovno pokazuju tekstovi nekoga ko pretenduje da arogantno komunicira sa drugima, pa još i vređa, onda je to najmanje što mu se može napisati. A marumi je to radila. Uostalom, nisam primetila da ti je zasmetalo kada neko sa čijim se mišljenjem slažeš učini isto što sam i ja tada. Bilo je i primera pre samo par dana. Dakle, to je to...a možemo da se ispravljamo u beskraj, to sporno nije...i da jedni drugima "spočitavamo" (jer i ti si malo uzbrdo onoj komentatorki davala uputstva oko kucanja i korišćenja jezika
al malo na našem jeziku i malo gledaj u tastaturu da nekako ukapiramo šta si htela.
). U suštini se očito ne slažemo, po ovom pitanju. Što je meni ok, sve dok zbog toga nema vređanja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:02 15.04.2008

Re: Exitus Letalis,

Uostalom, nisam primetila da ti je zasmetalo kada neko sa čijim se mišljenjem slažeš učini isto što sam i ja tada.

zamisli, bila sam banovana na nedelju dana:)))
al malo na našem jeziku i malo gledaj u tastaturu da nekako ukapiramo šta si htela.

nemoj jelice životati, to nije bilo zbog grešaka.
znaš i sama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:05 15.04.2008

Re: Exitus Letalis,

EDIT: a što se vređanja tiče, pa draga, ne znam da je neko toliko vređan ko ja lično.
da sam skupljala moga sam da objavim knjigu. da i ja imam jednu.
i naravski, nikom nije smetalo. sem nekolicini mojih frendova. nije čak ni brisano
u najvećem broju slučajeva.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:21 15.04.2008

Re: Exitus Letalis,

Ja te nikada banovala nisam. Ni vređala. Uvek sam se trudila da kada neko nekog vređa, u diskusiji "oko mene", na bilo čijem blogu, probam to da zaustavim. Ili bar, kao i ovde, upitam zašto se to radi. Što je obično (kao i ovde) shvaćeno kao napad, ostrašćenost i navijaštvo, naravno sa moje strane. A o tome koliko bi trebalo brisati komentara koji sadrže i otvorene uvrede, o tome bolje da ne otvaramo priču sada. Previše često su se pojavljivali milo rečeno uvredljivi komentari ( sećam se "kretena", "idiota", "političkih masturbatora", "budala", "bez mozga"...), što se mene tiče to je sve trebalo brisati.
irvas irvas 01:48 15.04.2008

Re: Drago,

Dakle, šta je onda slikom, koja je simbol droge, irvas hteo da kaže? Da navedeni političari nad slikom treba da legalizuju travu?

jelice,

prvo, irvas ne smatra da je trava droga. irvas smatra da je trava zajebancija i nista vise od toga.

ti si pomenula dogadjaj sa biljaninog bloga kada sam ivani odgovorio sa slikama trave i tripova. to je takodje bila zajebancija koju ivana nije shvatila tako i ja sam se odmah potom, na istom blogu izvinuo. ne vidim sta tebi treba da budes ivanin advokat. ako je ivana uvredjena zbog tih slika ja joj se opet izvinjavam.

drugo, ovde je okacena slika rasada marihuane kao odgovor na bebin komentar o "sumama glava" nasih politicara. dakle parodija bas kao i mnogo drugih main stream parodija gde se pominje trava. ti se ponasas ovde kao da: (i)veze nemas sta je duvanje ili; (ii) vrlo konzervativno ili; (iii) ne podnosi moju pojavu na blogu ili pak neko kome smeta svako zezanje na racun zvanicnika DS-a tj na racun aktuelnog rezima.

u buduce, ako imas sta da mi porucics ili da me kritikujes, molio bih te da mi se obracas direktno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:23 15.04.2008

Re: Drago,

Jelica Greganović
"izvini" ima značenje onda kada se to ozbiljno misli. To sporno nije :)

1. Što se "livade", koju je irvas postirao tiče, e to već neće tako biti...dakle ono livada nije, čak ni pod navodnicima.
Livada je ovo



a slika koju je irvas okačio je nasad marihuane



2. Kada se pod spisak političara okači slika nasada marihuane, poruka je jasna i milo rečeno je razvlačenje asocijacija da se stigne do toga da se tu u stvari misli na narod, koji mora zato što ti političari...livada itd.
Obzirom da irvas to ne radi prvi put, da je takve dve slike već jednom okačio recimo ivani23 kao komentare na njen komentar, bilo bi mnogo lakše reći da to nije ok, no rastezati priču u nedogled, ne bi li se time zataškala banalna poruka irvasovog komentara.

3. Droga i problem droge u Srbiji je veliki problem, ali to nije tema ovog bloga, ni mog komentara. Ono što sam ja pitala, a verujem i da si me mnogo bolje razumeo, no što se može videti iz tvojih komentara je da li ti misliš da je ružno raditi nekome ono što ne voliš da se tebi radi? Dakle, ako je ružno (a jeste ružno) podmetati LDP i njenom lideru insinuacije o drogi, da li je to ružno i kada se radi drugima?








E, dobro Jelice
Bar smo malo od onog dvojbenoga relaksirali..o))
Jeste, to što si postavili je livada..No u širem smislu, nema livade a da na njoj ne raste neka trava koja je u stanju da "razveseli" da "otupi" ili ne daj bože da otruje. Zavisi šta i kako uzmemo. Kako su mene trave u životu zanimale, koristio sam knjigu dr Jovana Tucakova koji je to najbolje znao. Kad to čovek gleda svaku bi travu mogao smatrati drogom. Na ovoj tvojoj autentičnoj livadi ima ih bar deset vrsta koje su u određenim kombinacijama mnogo "opasnije" od biljke sa Irvasove livade. Ja ću navesti samo jednu. Zove se kukurjek....
Pojasnio sam kako sam u konkretnom slučaju doživeo Irvasovu "veštačku livadu"...kao šaljivu repliku, ali i ozbiljnu opomenu da silovanje zdravog razuma traži odbranu. A aktuelna politika u Srbiji zaista svašta radi zdravom razumu, tu se valjda slažemo. Svejedno da li je ta odbrana najbolja i najracionalnija. Verovatno o veštačkoj livadi razmišljamo različito. Ona za mene nije simbol zla ni pošasti kao što nije ni zasad duvana ili neki šljivik.
No, kako je zakon brani, ja recimo na svojim njivama ne bih imao takve zasade. Isključivo zbog zakona.
Sasvim na kraju mislim da nije bilo mesta za postovanje Čedine slike i onih špriceva te drugih dodatnih sadržaja. Bez obzira što si htela poručiti tim slikama.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:48 15.04.2008

Re: Drago,

No, kako je zakon brani, ja recimo na svojim njivama ne bih imao takve zasade. Isključivo zbog zakona.

Ali moze u ormanu. Zakon tu obicno ne zalazi. Cisto da znate.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:58 15.04.2008

irvase,

da li smatraš travu drogom, to za mene nije relevantno u ovom razgovoru.

Ako si se ivani "izvinuo", to je jako lepo, ali mora da je bolelo.

Što se tiče tvog objašnjenja "parodije", ni to mi ne pije vodu. Naročito ne, ako se uzmu u obzir potpuno suprotne reakcije tvojih suistomišljenika, kada se radi o "parodiji" na račun političke orjentacije, koju vi podržavate. Ovde je pre svega problem načinu komunikacije i u dvojnim kriterijumima.

"Imam veze" šta je duvanje. Živim preko puta metadonskog centra. Imam "zadovoljstvo" svaki dan da gledam posledice svih oblika uživanja droga, uključujući i jednog "duvača", koji to radi od svoje neke 13-te godine, redovno, pred mojim ulazom. Duvao je sve što je stigao i rastao, ljuljajući se, pred mojim očima. Još uvek ga viđam kako baulja ka pomenutom centru.

Obzirom da sve to gledam, da - jesam konzervativna po tom pitanju.

Što se tvoje molbe tiče, ne mogu da ti obećam da ću ti izaći u susret. Kada budem htela, tada ću ti se obratiti, a do tada ostavljam sebi slobodu da komuniciram sa kime ja želim. U ovom slučaju sa domaćinom bloga, koji blog i komentare na njemu i uređuje, odnosno trebalo bi da reaguje kada dođe do vređanja u razgovoru.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:06 15.04.2008

Re: Drago,

slika koju sam ja postovala je samo naredni korak od slike nasada marihuane. Dakle, u uglu list marihuane, a sve ostalo su samo produkti te biljke, zbog čega njena slika ima vrlo jasnu asocijaciju.
O sadržaju livada ne bih (mada moram da kažem da mi je iznenađujuće da na livadi može da se nađe kukurek, jer iako ima tri vrste kukureka, sve tri rastu samo u šumama, jer izrazito vole hladno i hladovinu), jer to je ponovno razvlačenje i odvlačenje od teme ovog razgovora. Kao ni o razvlačenju pojma trave.
A, poruku slika koje sam ja postovala, mogu evo i treći put da napišem: Ne radi drugome ono što ne voliš da se radi tebi.
JJ Beba JJ Beba 13:53 15.04.2008

Re: Drago,

Ne radi drugome ono što ne voliš da se radi tebi.

da mama
:)

irvas irvas 01:54 16.04.2008

Re: irvase,

Ako si se ivani "izvinuo", to je jako lepo, ali mora da je bolelo.

a o tome ces ti da sudis? sta si joj ti? keva?
Što se tiče tvog objašnjenja "parodije", ni to mi ne pije vodu. Naročito ne, ako se uzmu u obzir potpuno suprotne reakcije tvojih suistomišljenika, kada se radi o "parodiji" na račun političke orjentacije, koju vi podržavate. Ovde je pre svega problem načinu komunikacije i u dvojnim kriterijumima.

ja ne znam koji je tvoj problem posto svako ima pravo da tumaci sliku i poruku iste kako zeli. valjda u tome i jeste fora kod komentara koji sadrze SAMO sliku. ljudima se dopalo i meni je to ok.

po tvom poredjenju metadonske terapije sa duvanjem, vidim da STVARNO nemas pojma. ovo me posebno zbunjuje kod nekoga ko sebe zove novinarom. medjutim, nikada nije kasno jelice. savetujem ti da srolas jedan. nije lose za opustanje

ps. hvala ti na direktnom obracanju.
irvas irvas 01:59 16.04.2008

Re: Drago,

slika koju sam ja postovala je samo naredni korak od slike nasada marihuane. Dakle, u uglu list marihuane, a sve ostalo su samo produkti te biljke, zbog čega njena slika ima vrlo jasnu asocijaciju.

jeste. jos kada bi pravili kokain i heroin od marihuane...
ivana23 ivana23 19:06 16.04.2008

Re: irvase,

Ako si se ivani "izvinuo", to je jako lepo, ali mora da je bolelo.


a o tome ces ti da sudis? sta si joj ti? keva?


Zar ne znas..

- Izvinuo si ledja.

- Izvinio si se osobi.

Tu je poenta Jelicinog komentara, gore citiranog!
irvas irvas 02:36 17.04.2008

Re: irvase,

Tu je poenta Jelicinog komentara, gore citiranog!

pozdravi kevu.
ivana23 ivana23 07:55 17.04.2008

Re: irvase,

irvas
Tu je poenta Jelicinog komentara, gore citiranog!pozdravi kevu.

Hocu, a ti prelistaj gramatiku..
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:27 13.04.2008

.........

kandidati Ds- su jednom recju smesni!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:30 13.04.2008

Re: .........

Velimir Mladenovic
kandidati Ds- su jednom recju smesni!

Rekao bih pre da je smešna politika koju oni furaju..ako je to uopšte politika a ne "sitan vez"...
irvas irvas 15:30 13.04.2008

Re: .........

Velimir Mladenovic
kandidati Ds- su jednom recju smesni!

a da ih dovedem da mi oberu ovo malo ganje sto sam zasadio za izbore?
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:33 13.04.2008

Re: .........

Drago Kovacevic

Velimir Mladenovickandidati Ds- su jednom recju smesni!Rekao bih pre da je smešna politika koju oni furaju..ako je to uopšte politika a ne "sitan vez"...


na to sam i mislio...
spasitelj spasitelj 15:36 13.04.2008

Re: .........

VM-majstoreeee!!!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:37 13.04.2008

Re: .........

Velimir Mladenovic
Drago Kovacevic

Velimir Mladenovickandidati Ds- su jednom recju smesni!Rekao bih pre da je smešna politika koju oni furaju..ako je to uopšte politika a ne "sitan vez"...


na to sam i mislio...

Razumeo sam, naravno....samo sam hteo da još jednom podvučem..o))
pozz
mariopan mariopan 16:08 13.04.2008

Re: .........

irvas
Velimir Mladenovic
kandidati Ds- su jednom recju smesni!

a da ih dovedem da mi oberu ovo malo ganje sto sam zasadio za izbore?

Podeli ti to narodu, sad ces da vidis kakav red ce da se napravi ( ajde ne gurajte se narode ) pa mozes da biras kandidata kojeg hoces ima od muke da se pojedu sto se toga nisu oni setili ....a svega drugog jesu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:46 14.04.2008

Re: .........

irvas
Velimir Mladenovic
kandidati Ds- su jednom recju smesni!

a da ih dovedem da mi oberu ovo malo ganje sto sam zasadio za izbore?

džaba si sadio.
mase su već u dubokom snu :)))
Brooklyn Brooklyn 15:31 13.04.2008

*

da li vi ne shvatate da ce pobediti SRS ili bas to prizeljkujete?
irvas irvas 15:33 13.04.2008

Re: *

Brooklyn
da li vi ne shvatate da ce pobediti SRS ili bas to prizeljkujete?

onda njih da zovem da mi pomognu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:35 13.04.2008

Re: *

Brooklyn
da li vi ne shvatate da ce pobediti SRS ili bas to prizeljkujete?

Ne, ti to shvataš..
Pa vrednosti SRS su ovde pobedile 2003. godine. Samo se svi ne zovu SRS...

mariopan mariopan 16:14 13.04.2008

Re: *

Brooklyn
da li vi ne shvatate da ce pobediti SRS ili bas to prizeljkujete?

Naravno da prizeljkuju , u tu svrhu sluze ove nebulozne izjave koje daju za medije. Ne znam kome je to u interesu ali slusajuci ih sve ovako na gomilu mogu da kazem da im dobro ide.....samo radikalima u korist . Toliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana