Društvo

Hipokrizija

niccolo RSS / 10.04.2018. u 21:07

Čujem da će nastavnica koja je pokazala inicijativu i povela đake u Amsterdam da bude kažnjena od strane Ministarstva prosvete. Zato što program podrazumeva i obilazak Ulice crvenih fenjera.

Ova vest nam je došla od Ministra na dan na koji su najtiražnije dnevne novine objavile fotografije neka dva čovekolika oblika života kako se jebu u direktnom prenosu jednog od mnogobrojnih rijalitija na našim televizijama.

 

Da preciziramo, učenici koji su ostali u Srbiji su mogli prvo na televiziji da gledaju jebavanje, a za slučaj da su to slučajno propustili, imaju fotke u novinama. A problem je u turističkom obilasku Amsterdama, u kome barem navuku zavese dok je work in progress.
 
 
Pretpostavljam da je razlika u tome što su ovo naše kurve, a ne neke tamo zapadne...

 



Komentari (510)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 21:43 10.04.2018

sve

tri situacije su pogrešne
niccolo niccolo 21:47 10.04.2018

Re: sve

Za onu prvu još ne znamo da li je pogrešna, šta ako profesorka iskoristi posetu da sa učenicima razgovara o problemu prostitucije, o makroima, trgovini ljudima itd.?
c_h.arlie c_h.arlie 08:24 11.04.2018

Re: sve

Ova vest nam je došla od Ministra na dan na koji su najtiražnije dnevne novine objavile fotografije neka dva čovekolika oblika života kako se jebu u direktnom prenosu jednog od mnogobrojnih rijalitija na našim televizijama.


Pa gde sam ja bio da mi ovo promaklo !?
Strašno !
niccolo niccolo 10:54 11.04.2018

Re: sve

Biće repriza 100%
deset_slukom deset_slukom 21:49 10.04.2018

***

Ulica crvenih fenjera jeste jedna od znamenitosti tog grada, i sigurno se nalazi u većini programa obilaska Amsterdama, baš kao i Rijksmuseum. U suštini, to je jedna lepa ulica u kojoj se ništa opsceno ne može videti.

To ministarstvo baš nema pametnija posla.
narcis narcis 21:53 10.04.2018

Re: ***

deset_slukom
Ulica crvenih fenjera jeste jedna od znamenitosti tog grada, i sigurno se nalazi u većini programa obilaska Amsterdama, baš kao i Rijksmuseum. U suštini, to je jedna lepa ulica u kojoj se ništa opsceno ne može videti.

To ministarstvo baš nema pametnija posla.

lepa ulica, si bio ti nekad uveče tamo?
kako god da bilo i šta god da pričate , voditi pubertetlije na kanale je idiotizam, moralno slepilo.
bez obzira na farmu ejer je i farma moralno slepilo i jedno slepilo ne opravdava drugo.

to je na nivou: što ste klali?... pa i oni drugi su klali.
jebemte lodžiko.
niccolo niccolo 21:57 10.04.2018

Re: ***

lepa ulica, si bio ti nekad uveče tamo?

Turisti obično obilaze danju

Šalim se, osim što smatram da je čista hipokrizija u ovakvoj Srbiji se buniti protiv obilaska Amsterdama, pa makar to uključivalo i taj deo grada...
deset_slukom deset_slukom 22:17 10.04.2018

Re: ***

lepa ulica, si bio ti nekad uveče tamo?


Uveče izmile zombiji? Inače, ne verujem da je nastavnica organizovala ekskurziju u svrhu noćne posete toj ulici, ali, što reče Niccolo, to nije ni bitno.

Pitam sa kako autohtoni Holanđančići opstaju u svetu gde su okruženi coffe šopovima i sexom? To ne preživi makar svako drugo normalno dete, džaba im svi ti muzeji.
zilikaka zilikaka 22:19 10.04.2018

Re: ***

To ministarstvo baš nema pametnija posla.

Uvek je nekako kod takvih forma daleko ispred suštine.
Imaš gomilu ucrvljalih guzica koji sami baš teško da bi išta uradili al zato odlično umeju da iščačkaju šta sve formalno nije u redu kod onih koji su preuzeli neku inicijativu.

Ko nije vodio ekskurziju taj ne zna šta je stres.

Ja sam svojevremeno išla na saslušanje kod direktora jer sam svojim maturantima zabranila odlazak u lokalne kafane u Bjeloj ali sam tolerisala kupovinu alkohola i dovlačenje u sobe.

Tako sam bila sigurna da su svi na okupu, da se neće pokačiti sa lokalcima i fasovati batine il još nešto gore, a čak smo imali dogovor da ovi što ne piju zbrinjavaju i smeštaju u krevet ove druge.
Pored toga, imali smo dogovor da su sve vrste droga strogo zabranjene, a za to su bili odgovorni baš oni koji su po tome bili čuveni. i poštovalo se.

Naravno, svi došli živi i zdravi, bez jedne brljotine i izgreda (što sam smatrala za lučni uspeh s obzirom na sastav koji mi je bio poveren) ali su se koleginice zgražavale zbog tolerisanja alkohola. I prijavile, naravno.

Od nas se očekivalo da se ponašamo kao da smo u saksiji odrasle i da nemamo pojma da momci sa 18 godina piju. Posebno na ekskurziji.

Ovo sad je isto to samo mnogo gore po profesorku.
Navaliće joj se na vrat svi dušebrižnici koje zabole za djake, al platu treba opravdati.


niccolo niccolo 22:22 10.04.2018

Re: ***

ali sam tolerisala kupovinu alkohola i dovlačenje u sobe.

Pogrešno, trebalo je ti da ideš sa njima, da se uveriš da kupuju kvalitetan alkohol.
narcis narcis 22:28 10.04.2018

Re: ***

deset_slukom
lepa ulica, si bio ti nekad uveče tamo?


Uveče izmile zombiji? Inače, ne verujem da je nastavnica organizovala ekskurziju u svrhu noćne posete toj ulici, ali, što reče Niccolo, to nije ni bitno.

Pitam sa kako autohtoni Holanđančići opstaju u svetu gde su okruženi coffe šopovima i sexom? To ne preživi makar svako drugo normalno dete, džaba im svi ti muzeji.

šta da ti kažem, nemaš pojma nikad nisi bio na kanale, i da nema autonomnih holandčića tamo, eto nema.
narcis narcis 22:29 10.04.2018

Re: ***

Od nas se očekivalo da se ponašamo kao da smo u saksiji odrasle i da nemamo pojma da momci sa 18 godina piju. Posebno na ekskurziji.

ovde je reč o deci od 14 godina.
zilikaka zilikaka 22:40 10.04.2018

Re: ***

ovde je reč o deci od 14 godina.

Sad vidim.
Pazi, ne smatram da je to potez za padanje u nesvest ali mislim da to nije uzrast kojem teeba tako nešto posebno prezentovati. Najviše što možeš da dobiješ je kikotanje.
deset_slukom deset_slukom 22:42 10.04.2018

Re: ***

narcis

ovde je reč o deci od 14 godina.


I vodilo ih noću "na kanale"? Da li su, uopšte, videli tu ulicu? Nešto mi govori da se ta stvar nalazi samo u programu obilaska grada. Šta god da je u pitanju, kod mene dominira osećaj da će se batina srpskog politikantstva opet slomiti na nedužnim leđima.
zilikaka zilikaka 22:44 10.04.2018

Re: ***

Pogrešno, trebalo je ti da ideš sa njima, da se uveriš da kupuju kvalitetan alkohol.

Ma obilazila sam ih.naravno, čak su me pozivali da sedim s njima nego mi bio smor da ih gledam takve pa dežurala cele noći u hodniku, za ne daj bože.
Srećom da mi to kratko trajalo jer ne znam da li bih se ponovo u tako nešto uputila.
niccolo niccolo 22:45 10.04.2018

Re: ***

Nešto mi govori da se ta stvar nalazi samo u programu obilaska grada.

Ma naravno, ona je to nudila i drugoj deci, pa su se neki roditelji skandalizovali i tako je krenula priča visokomoralnih Srba. A kad čitaš neke komentare još će da ispadne da je cela poenta puta bila da se vide kurve (doduše, jeste da bi im bilo jeftinije da su ostali kod kuće, uključili tv i tamo videli kurvu u rijalitiju)...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:12 11.04.2018

Re: ***

To ministarstvo baš nema pametnija posla.

ministarstvo je mrdnulo iz zemlje samo u šoping ture.
NNN NNN 14:58 12.04.2018

Re: ***

lepa ulica

Taj deo grada je stvarno lep:
stari deo grada, autentična arhitektura (a ni izlozi nisu za bacanje, iako oni zablistaju tek noću).
Evo fotke sa nekog mog bloga od pre dve godine (doduše nisam ni znao da fotkanje na pojedinim mestima nije dozovljeno - pa da napravim bolju )

niccolo niccolo 20:49 12.04.2018

Re: ***

sa nekog mog bloga od pre dve godine

Jes vala, bio je to dobar blog...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:57 12.04.2018

Re: ***

NNN
lepa ulica

Taj deo grada je stvarno lep:
stari deo grada, autentična arhitektura (a ni izlozi nisu za bacanje, iako oni zablistaju tek noću).
Evo fotke sa nekog mog bloga od pre dve godine (doduše nisam ni znao da fotkanje na pojedinim mestima nije dozovljeno - pa da napravim bolju )

Мање је познато -- и Милано је град канала.

niccolo niccolo 21:08 12.04.2018

Re: ***

и Милано је град канала

Jašta more. I Venecija kad smo kod toga
aureus aureus 21:43 12.04.2018

Re: ***

niccolo
и Милано је град канала

Jašta more. I Venecija kad smo kod toga

Baš sam sinoć sačuvao ovo:



Ali i ovo.



Čuvajmo.
- Fotografije?
- Veneciju.
niccolo niccolo 21:45 12.04.2018

Re: ***

Baš sam sinoć sačuvao ovo:

Mene nekako Santa Maria razočarala kad sam bio. Valjda sam zbog Laze očekivao da će to nešto da bude vau, kad ono ništa posebno ako mene pitaš.
aureus aureus 22:11 12.04.2018

Re: ***

niccolo
Baš sam sinoć sačuvao ovo:

Mene nekako Santa Maria razočarala kad sam bio. Valjda sam zbog Laze očekivao da će to nešto da bude vau, kad ono ništa posebno ako mene pitaš.

Pa šta znam...upotrebili su preko MILION drvenih šipova da bi je fundirali, pa možda nije ostalo dovoljno para za ono gore.

Ionako se 29 gradskih odbornika protivilo da se podigne.
Ali 66 je bilo ZA, po projektu, dabome, nisu Venecijanci neki zvrndovi. Kod njih se procedure poštuju vijekovima.

Crkve mogu biti impresivne i kad su male.
Rimski Tempietto je dobar primjer.



pikuc pikuc 21:53 10.04.2018

Zdravo

Koliko sam ja shvatio problem je sto je nastavnica vodila djake mimo pravilnika, zakona kojim je definisano putovanje grupe ucenika i nastavnika.
Da se tim ucenicima nesto desilo, da nije bilo te price o fenjerima trazili bi ste smenu ministra zbog rasula u obrazovanju koje je ugrozilo decije zivote.
A ovako ispade ministar kriv.
A zapravo radi svoj posao u interesu i nastavnika i dece pa i drustva.
niccolo niccolo 21:56 10.04.2018

Re: ***

Koliko sam ja shvatio

narcis narcis 22:00 10.04.2018

Re: ***

niccolo
lepa ulica, si bio ti nekad uveče tamo?

Turisti obično obilaze danju

Šalim se, osim što smatram da je čista hipokrizija u ovakvoj Srbiji se buniti protiv obilaska Amsterdama, pa makar to uključivalo i taj deo grada...

pa to zato što ti su ti moralni kriterijumi na nuli, i nije tačno da se na kanal ide samo noću, noću jeste gužva zbog turista ali kurve rade ceo dan.
i , u moje doba nisi mogo da vidiš malodobnika da šeta tim kvartom , a ni turisti niszu vodili decu.
inače, čisto da vas obavestim, u svakom , skor nisam baš bio u svakom, holandskom gradu ima ulica sa crvenim fenjerom. i rade nopstop.
pikuc pikuc 22:24 10.04.2018

Re: ***

niccolo
Koliko sam ja shvatio


" Ministar prosvete Mladen Šarčević najavio je kaznene mere za nastavnicu osnovne škole "Karađorđe" koja je grupu đaka odvela na putovanje u Amsterdam.

IZVOR: TANJUG PONEDELJAK, 9.04.2018. | 11:03

To putovanje je uključivalo i obilazak ulice "crvenih fenjera".

Kako kaže, dobio je izveštaj o tom slučaju i informaciju da škola i njen direktor nisu organizovali sporno putovanje, već nastavnica "po privatnoj liniji".

"To je neprimereno, nastavnik će imati sankcije", rekao je Šarčević za Prvu i objasnio da svaki plan i program ekskurzije mora da se prijavi u školi i bude verifikovan na nastavničkom veću.

"To je sistem ličnog dila, ništa drugo, biće posledica", rekao je ministar i dodao da ima dosta nastavnika koji su u dobrim odnosima sa roditeljima, "pa rade na svoju ruku".


https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=04&dd=09&nav_category=11&nav_id=1378962
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 10.04.2018

Re: Zdravo

Koliko sam ja shvatio problem je sto je nastavnica vodila djake mimo pravilnika,


Jeste, mimo budućeg pravilnika, koji evo samo što nije donet.
Tako kaže ministar.
Ništa nije prekršeno, ništa što sad važi.

Prošli klinci, neki i punoletni a drugi samo što nisu, ulicom u kojoj su javne kuće (i dečiji vrtić, kaže nastavnica) i to je stvarno skandal o kome i ministar mora da zna i da se izjašnjava.

Većeg licemerja i lažnog morala odavno nisam video.
Kao da ti klinci nisu znali da postoje javne kuće, da postoji seks za pare, pa im to nastavnica otkrila i time ih dovela u iskušenje.

zilikaka zilikaka 22:26 10.04.2018

Re: ***

u svakom , skor nisam baš bio u svakom, holandskom gradu ima ulica sa crvenim fenjerom. i rade nopstop.

I u skladu sa tim potpuno je glupo da to ne vide prilikom posete toj zemlji.
Posebno što se sigurno ne radi o uzrastu osnovne škole. Za njih baš i nije primereno jar ne bi razumeli, ali praviti se pred skoro odraslima da ta źivotinja ne postoji samo povećava jaz i odbojnost prema profesorima.
niccolo niccolo 22:31 10.04.2018

Re: Zdravo

u kojoj su javne kuće (i dečiji vrtić, kaže nastavnica)

Dobro, ima i onih kafića gde prodaju smešne cigare...

samo povećava jaz i odbojnost prema profesorima.

E stvarno, to je i mene uvek nerviralo kod profesora, seks i bilo šta što ima veze s njima slučajno da se ne pomene u školi...mislim, koji kurac?
narcis narcis 22:33 10.04.2018

Re: Zdravo

Dobro, ima i onih kafića gde prodaju smešne cigare...

i ti misli da može 14to godišnjak da uđe tamo i kupi smešne cigare
pikuc pikuc 22:37 10.04.2018

Re: Zdravo

hoochie coochie man
Koliko sam ja shvatio problem je sto je nastavnica vodila djake mimo pravilnika,


Jeste, mimo budućeg pravilnika, koji evo samo što nije donet.
Tako kaže ministar.
Ništa nije prekršeno, ništa što sad važi.

Prošli klinci, neki i punoletni a drugi samo što nisu, ulicom u kojoj su javne kuće (i dečiji vrtić, kaže nastavnica) i to je stvarno skandal o kome i ministar mora da zna i da se izjašnjava.

Većeg licemerja i lažnog morala odavno nisam video.
Kao da ti klinci nisu znali da postoje javne kuće, da postoji seks za pare, pa im to nastavnica otkrila i time ih dovela u iskušenje.



Jel to znaci da je do sada svaki nastavnik mogao mimo skole da ugovara sa razredom gde da putuju?
Ako je tako kako kazes
niccolo niccolo 22:38 10.04.2018

Re: Zdravo

O bože Dragoljube...nisi ti jedini na ovom svetu koji je ikada bio u Amsterdamu i zaista nema potrebe da se tako ponašaš na ovom blogu, jer deluješ kao neko ko veruje da ima ne znam kakvo tajno znanje, a u stvari svi znaju isto što i on. Ima i drugih ovde koji znaju i da kurve rade preko dana i ko može da kupi smešne cigare itd. itd.
niccolo niccolo 22:41 10.04.2018

Re: Zdravo

Jel to znaci da je do sada svaki nastavnik mogao mimo skole da ugovara sa razredom gde da putuju?

Nek ti odgovori sam ministar (link).
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 10.04.2018

Re: Zdravo


u skladu sa tim potpuno je glupo da to ne vide prilikom posete toj zemlji.


Apsolutno.
Stvar koja je asocijacija za Amsterdam, opevana, (tu kurave u izlozi sedu, čutu pušu, prolaznike gledu...) za koju su klinci siguno znali pre polaska, verovatno i želeli da je vide, i zbog nekog puritanizma praviti se blesav.
Glupo.

Slušam tu nastavnicu većeras i prepričava primedbu jednog od klinaca
Kad su prošli ulicu, klinac je pita:
I to je to nastavnice?
Da, i to je to, nkakav spektakl, u toj ulici ljudi žive, imaju decu, postoji vrtić, obična ulica.
narcis narcis 22:46 10.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
O bože Dragoljube...nisi ti jedini na ovom svetu koji je ikada bio u Amsterdamu i zaista nema potrebe da se tako ponašaš na ovom blogu, jer deluješ kao neko ko veruje da ima ne znam kakvo tajno znanje, a u stvari svi znaju isto što i on. Ima i drugih ovde koji znaju i da kurve rade preko dana i ko može da kupi smešne cigare itd. itd.

pa što se onda ponašate ko da nemate pojma, što iskrivljujete istinu.
predstavljate tu četvrt ko da deca nopstop vise tamo, šopve ko da prodaju deci travu ko cocacolu.
tako da sam zaključio, iz vašeg pisanja, da ste prošli ko naj magarac iz soluna u solun.
jedno ozbiljno moralno pitanje treba li deca od četrnes godine da idu organizovano po četvri gde se nalaze javne kuće i kurve vi ptevarate u sprdnju.
el ne misliš da svojim pisanjem doprinosiš totalnom moralnom uništavanju ove nacije, i to na svim poljima ne samo na ovom o kom pišeš.
zilikaka zilikaka 22:47 10.04.2018

Re: Zdravo

Jel to znaci da je do sada svaki nastavnik mogao mimo skole da ugovara sa razredom gde da putuju?

Ima toga onoliko.
Dogovore recimo smeštaj negde na planini ili moru pa pivedu grupu.
Škola naglasi da nema ništa sa tim i da je to privatna organizacijja al deci znači da imaju priliku da se zajedno provode pa idu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 10.04.2018

Re: Zdravo

Ima toga onoliko.
Dogovore recimo smeštaj negde na planini ili moru pa pivedu grupu.
Škola naglasi da nema ništa sa tim i da je to privatna organizacijja al deci znači da imaju priliku da se zajedno provode pa idu.


Ovo je otprilike bilo to, skupili se njih nekoliko, nastavnica i nekliko roditelja naravno, našli agenciju, skupili kintu i klinci videli malo sveta.
Al videli i fenjer, to ih načisto upropastilo.
niccolo niccolo 22:52 10.04.2018

Re: Zdravo

jedno ozbiljno moralno pitanje treba li deca od četrnes godine da idu organizovano po četvri gde se nalaze javne kuće i kurve vi ptevarate u sprdnju.

Ja sam ti na tvoj prvi komentar ozbiljno odgovorio. A i na drugi ako ćemo pošteno. Na šta si ti počeo da vičeš kako su moju moralni kriterijumi na nuli. To čisto o tome ko je prvo priču pretvorio u sprdnju...
narcis narcis 22:54 10.04.2018

Re: Zdravo

nisi mi odgovorio na pitanje da li misliš da četrnestogodišnjaci treba da idu na ta mesta i da li misliš da maloletnici mogu da kupujju travu po šopovima.
angie01 angie01 22:57 10.04.2018

Re: Zdravo

i ti misli da može 14to godišnjak da uđe tamo i kupi smešne cigare


moze ispred svake skole kod kuce,..i osnovne i srednje.
narcis narcis 22:59 10.04.2018

Re: Zdravo

angie01
i ti misli da može 14to godišnjak da uđe tamo i kupi smešne cigare


moze ispred svake skole kod kuce,..i osnovne i srednje.

ozbiljno, znaš , lično ne iz priče.
niccolo niccolo 22:59 10.04.2018

Re: Zdravo

nisi mi odgovorio na pitanje da li misliš da četrnestogodišnjaci treba da idu na ta mesta i da li misliš da maloletnici mogu da kupujju travu po šopovima.

Neću ni da ti odgovorim dok mi se ne izviniš zbog onoga da su moji moralni kriterijumi na nuli. Šta ti bre misliš koji si ti kurac ovde, pa ćeš okolo da postavljaš pitanja i da daješ kvalifikacije? Jesam ti lepo na početku dao alternativnu verziju, u kojoj nastavnica zapodene ozbiljan razgovor o problemu prostitucije, trgovini ljudima itd. I jesi li išta odgovorio na to? Nisi, nego važno da ti meni kažeš da su moji moralni kriterijumi na nuli. I sad ćeš još da me ispituješ ovo ono. Jesi li bre ti svestan svojih komentara?
pikuc pikuc 23:01 10.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
Jel to znaci da je do sada svaki nastavnik mogao mimo skole da ugovara sa razredom gde da putuju?

Nek ti odgovori sam ministar (link).

Odgovorio je,
"Postoje procedure, javne nabavke u organizovanju ekskurzija. Ukoliko skupite grupu dece vi ste zaobišli sve moguće procedure i napravili sebi posao. Ovde je interes dnevnice i zarade, a ne bezbednost dece", rekao je Šarčević."

Dakle, jeste prekrsila nesto jer vec postoji procedura kako to ide, javna nabavka skole.
Dakle zaobisla je skolu.

Meni se uopste ne dopada to ortacenje nastavnika sa decom.
Nastavnik je tu da postavi autoritet zasnovan na svome znanju koga prenosi.
Takav nastavnik je najbolji prijatelj deci, dobar za njihovu buducnost.

Ovo sa fenjerima i cela ta prica samo pokazuje koliko je odnos nastavnika i ucenika degradiran.
Obesmisljen.
Skola obesmisljena kao institucija i zvanje nastavnika kao poziv.
To nema veze sa niskim platama u prosveti niti ce visoke plate to izmeniti.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 10.04.2018

Re: Zdravo

Dakle, jeste prekrsila nesto jer vec postoji procedura kako to ide, javna nabavka skole.
Dakle zaobisla je skolu.


Nije, čitaj dalje

"
Po novom pravilniku svaki od nastavnika će morati da traži dozvolu od uprave škole ukoliko želi da organizuje nešto sa školskom decom u protivnom biće kažnjen", rekao je Šarčević novinarima u Beogradu.


Dakle, nekad u budućnosti će morati, sada ne.
pikuc pikuc 23:13 10.04.2018

Re: Zdravo

hoochie coochie man
Dakle, jeste prekrsila nesto jer vec postoji procedura kako to ide, javna nabavka skole.
Dakle zaobisla je skolu.


Nije, čitaj dalje

"
Po novom pravilniku svaki od nastavnika će morati da traži dozvolu od uprave škole ukoliko želi da organizuje nešto sa školskom decom u protivnom biće kažnjen", rekao je Šarčević novinarima u Beogradu.


Dakle, nekad u budućnosti će morati, sada ne.


Kako nije kad jeste, receno je da je mimo skole, veca, direktora odvela decu u drugu drzavu.
Ljudi zar je vama to normalno?
Ajde nevezano za zakon, pitam vas jel vama to normalno da tako funkcionise skola?
angie01 angie01 23:14 10.04.2018

Re: Zdravo

Ovde je interes dnevnice i zarade, a ne bezbednost dece", rekao je Šarčević."




aha, sto u onim drugim ekskurzijama nije interes- u kojima se pored paprenih cena, dodatno placaju dnavnice nastavnicima.

Ovo sa fenjerima i cela ta prica samo pokazuje koliko je odnos nastavnika i ucenika degradiran.
Obesmisljen.


je l, a po cemu/- sto ih je nastavnica vodila u Amstradam i u okviru razlglednja, prosli i kroz ovu, u sve itinerere ukljucenu atrakciju grada?


Skola obesmisljena kao institucija i zvanje nastavnika kao poziv.


pa jeste, ali zato sto se o skolama ne vodi racuna i sto nastavnicki kadar nema licencu- nego sada svaka suasa sa vezom moze da predajei time unizava one valjane profesore, sto su direktori postavljani kadrovi od strane stranke i od skola napravili svoje prcije, a ne oni koji su zasluzili svojim znanjem tu poziciju.

je l ima nekih vesti o toliko potrebnoj reformi, ili se opet sve svodi na kozmetiku,...uniforme, ovo/ono....
angie01 angie01 23:16 10.04.2018

Re: Zdravo

Ljudi zar je vama to normalno?


ne lupetaj- ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.
narcis narcis 23:16 10.04.2018

Re: Zdravo

zato što jesu tvoji moralni kriterijumi na nuli, zato što ti u sebi nosiš hipokriziju za koju optužuješ one koji teaguju i još i zato što si nesposoban da trpiš kritiku na tvoj stav.
šta te uvredilo? to što sam reko da da se tamo ne šetaju holandska deca na exkurziju?
to što nema droge na svakomćošku, ili to što se deca ne šetaju nadrogirana po ulicama, kao što ti i ostali ovde implicirate.
pa super ti je moral.
a ti treba meni da se izviniš što si me oterao u kurac, ja tebe nisam psovao vveć kritikovao, al ti ne umeš izgleda da vidiš razliku.
angie01 angie01 23:18 10.04.2018

Re: Zdravo

ozbiljno, znaš , lično ne iz priče.


daj bre, Dragoljube, pa to je glavna svinjarija vec decenijama-mreza dilera ispred skola je baza celog biznisa i niko ih ne dira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 10.04.2018

Re: Zdravo

Kako nije kad jeste, receno je da je mimo skole, veca, direktora odvela decu u drugu drzavu.


opet moram da citiram iz teksta koji i ti i ja ćitamo, pročitaj ga do kraja čoveče, da ti ne prenosim ovde bez veze
Podseća da je važno gde je takvo putovanje ugovarano, te ukoliko je nastavnica to radila u školi direktor mora da pokrene disciplinski postupak.

Ukoliko je ugovarano u prostorijama škole jeste problem, a ako je ugovarano u agenciji, kafani, parku, na ulici, nije problem.
Ajde nevezano za zakon, pitam vas jel vama to normalno da tako funkcionise skola?


Može i da bude dozvoljeno i da bude zabranjeno, ni jedno od ta dva rešenja nije strašno, ima argumenata i za i protiv, ali ovo što je ova žena uradila nije protivno propisima (ako nije dogovarala u školi) i, važnije, problem nije nastao zbog organizacije putovanja nego zbog prolaska kroz tu ulicu.

E to jeste licemerje krajnje vrste.
niccolo niccolo 23:29 10.04.2018

Re: Zdravo

šta te uvredilo?

Ništa me nije uvredilo, samo sam odlučio da te napušim pošto si se popeo na šamlicu da držiš moralno političku nastavu izigravajući moralnu gromadu. A čitavo delovanje ti je da sakrijemo prostituciju od tinejdžera, umesto da ih edukujemo o psihološim i socijalnim posledicama prostitucije. Pa će ti tvoji da odrastu verujući da je prostitucija kad platiš da se zadovoljiš i nikada neće razmišljati o svemu onome što to znači za prostitutku. Od kojih su mnoge na to prisiljene i žrtve su trgovine ljudima.
pikuc pikuc 23:35 10.04.2018

Re: Zdravo

angie01
Ljudi zar je vama to normalno?


ne lupetaj- ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.


To nije posao nastavnice!
Nju je tu postavila skola a ne roditelji.
Ona prima platu od drzave da radi svoj posao.
Njen posao je da nauci deci necemu i da to radi onako kako skola kaze tj. propise.
Tu spadaju i ekskurzije.

Posao nastavnika nije da zabavlja decu vec uci.
Ovo je cist primer onoga sto skola ne sme da bude, sto je rusi.
Ej, dokle smo dosli
Da roditelji i deca preko nastavnika uticu na rad skolske ustanove.
To je tako!
Sve nakaradno.
I sto je najgore, oni uopste ne kapiraju da time deci uslugu ne cine, ta nastavnica i ti roditelji.
Ova eskurzija i ti fenjeri su samo simbol toga odnosa nastavnik-ucenik.
Za onoga kome je ovo Cool nikada to nece shvatiti.
niccolo niccolo 23:38 10.04.2018

Re: Zdravo

Posao nastavnika nije da zabavlja decu vec uci.

Neverovatno koliko ste svi isti...ti znaš pouzdano da ona ništa decu nije naučila tokom tog putovanja? Ništa im nije pričala o Amsterdamu, o muzejima, o ovome i onome? Samo ih je vodila na kurve, a?
narcis narcis 23:38 10.04.2018

Re: Zdravo

, samo sam odlučio da te napušim pošto si se popeo na šamlicu

daklem svako ko drugačije misli od tebe je zaslužio da bude napušen
znači sasvim je okej , po tebi da i ja tebe oteram u pičku materinu zato što misliš drugačije od mene.
super su ti moralni standardi. onako visoki.
angie01 angie01 23:39 10.04.2018

Re: Zdravo

Ovo je cist primer onoga sto skola ne sme da bude, sto je rusi.
Ej, dokle smo dosli
Da roditelji i deca preko nastavnika uticu na rad skolske ustanove.
To je tako!
Sve nakaradno.
I sto je najgore, oni uopste ne kapiraju da time deci uslugu ne cine, ta nastavnica i ti roditelji.




boktemazo, gavrilo, ti lupetas za dvadesetoricu.
niccolo niccolo 23:43 10.04.2018

Re: Zdravo

je zaslužio da bude napušen

Zaslužio si da budeš napušen jer izigravaš moralnu gromadu, a ne zato što drugačije misliš od mene. To se najbolje vidi iz tvog prvog komentara tj. mog odgovora, kada sam pokušao ozbiljno da razgovaram sa tobom o temi, iako je i tada bilo jasno da različito mislimo o njoj. Postavlja se pitanje zbog čega ti nisi sposoban da ozbiljno razgovaraš o temi, već si odmah krenuo da ti ostalima objašnjavaš kakav je Amsterdam, iako sad dole vidimo da bog zna kada si poslednji put bio tamo i da nemaš pojma da li se i koliko promenio za svo to vreme.
pikuc pikuc 23:45 10.04.2018

Re: Zdravo

hoochie coochie man
Kako nije kad jeste, receno je da je mimo skole, veca, direktora odvela decu u drugu drzavu.


opet moram da citiram iz teksta koji i ti i ja ćitamo, pročitaj ga do kraja čoveče, da ti ne prenosim ovde bez veze
Podseća da je važno gde je takvo putovanje ugovarano, te ukoliko je nastavnica to radila u školi direktor mora da pokrene disciplinski postupak.

Ukoliko je ugovarano u prostorijama škole jeste problem, a ako je ugovarano u agenciji, kafani, parku, na ulici, nije problem.
Ajde nevezano za zakon, pitam vas jel vama to normalno da tako funkcionise skola?


Može i da bude dozvoljeno i da bude zabranjeno, ni jedno od ta dva rešenja nije strašno, ima argumenata i za i protiv, ali ovo što je ova žena uradila nije protivno propisima (ako nije dogovarala u školi) i, važnije, problem nije nastao zbog organizacije putovanja nego zbog prolaska kroz tu ulicu.

E to jeste licemerje krajnje vrste.


Cekaj malo.
Tebi je normalno da nastavnik u parku, kafani bilo gde mimo skole ugovara sa decom i njihovim roditeljima bilo sta sto nije u okvirima skole, sto zaobilazi skolu?
Pa i to da ih vodi u drugu drzavu?

Meni je to neshvatljivo.
Da takav nastavnik uopste moze da radi u skoli.
A ti roditelji posebna su prica.
A ovi sto podrzavaju jos to, to je elita.
Srpska kulturna elita.

Sve skupa tragedija!

Laku noc

niccolo niccolo 23:48 10.04.2018

Re: Zdravo

Tebi je normalno da nastavnik u parku, kafani bilo gde mimo skole ugovara sa decom i njihovim roditeljima bilo sta sto nije u okvirima skole, sto zaobilazi skolu?


Da, gavrilo, to je potpuno normalno. Zove se još demokratija i prava i slobode građana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 10.04.2018

Re: Zdravo

Tebi je normalno da nastavnik u parku, kafani bilo gde mimo skole ugovara sa decom i njihovim roditeljima bilo sta sto nije u okvirima skole, sto zaobilazi skolu?
Pa i to da ih vodi u drugu drzavu?


Nije zabranjeno, propisima nije zabranjeno, o tome govorim.

Da li treba ili ne treba da bude zabranjeno, rekao sam već, nije strašno ni jedno ni drugo rešenje, ali je strašno ako se neko proizva, kažnajva a da ništa protiv propisa nije uradio, jer se to, eto, ne uklapa u nečiji (kvazi)moral.

A ti roditelji posebna su prica.

E njih treba na robiju, plus, oduzeti im decu.
Da oni puste svoju decu sa njihovom nastavnicom na putovanje, to je stvarno za robiju.
pikuc pikuc 23:50 10.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
Posao nastavnika nije da zabavlja decu vec uci.

Neverovatno koliko ste svi isti...ti znaš pouzdano da ona ništa decu nije naučila tokom tog putovanja? Ništa im nije pričala o Amsterdamu, o muzejima, o ovome i onome? Samo ih je vodila na kurve, a?


Ti fenjeri su potpuno nevazni sada.
To je samo simbol toga odnosa koji se nazire iz cele ove price.
Zapravo ne hvata se ni ministar fenjera a ni ja vec vi.
Sustina je odnos u koji nastavnik ulaza sa decom i roditeljima.
To je jedna zajebancija, ja da ti kazem.
Skola ide da bude zajebancija.
niccolo niccolo 23:51 10.04.2018

Re: Zdravo

ja da ti kazem.

To kao ono na početku što si verovao da si shvatio?
angie01 angie01 23:52 10.04.2018

Re: Zdravo

Tebi je normalno da nastavnik u parku, kafani bilo gde mimo skole ugovara sa decom i njihovim roditeljima bilo sta sto nije u okvirima skole, sto zaobilazi skolu?
Pa i to da ih vodi u drugu drzavu?





pikuc pikuc 23:58 10.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
Tebi je normalno da nastavnik u parku, kafani bilo gde mimo skole ugovara sa decom i njihovim roditeljima bilo sta sto nije u okvirima skole, sto zaobilazi skolu?


Da, gavrilo, to je potpuno normalno. Zove se još demokratija i prava i slobode građana.


Ne, to se zove zloupotreba polozaja, cin te nastavnice.
A svima je jasno da je skola, obrazovanje temelj drustva, postoji konsenzus u Srbiji oko toga.
Ako se dozvoli potkopavanje tih temelja drustvo ide u sunavrat.

niccolo niccolo 00:02 11.04.2018

Re: Zdravo

Ne, to se zove zloupotreba polozaja, cin te nastavnice.

Vidiš, to je upravo problem sa vama vučićevcima, previše olako zahvatate iz Krivičnog zakonika. I onda vam se dešava da najvećeg dilera droge možete da optužite samo za nekakvu katastarsku prevaru, pa čak ni za to ne uspete da ga osudite.
pikuc pikuc 00:02 11.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
ja da ti kazem.

To kao ono na početku što si verovao da si shvatio?


Hoces diskusiju o blogu koji si ti napisao ili o mojoj licnosti?

angie01 angie01 00:04 11.04.2018

Re: Zdravo

A svima je jasno da je skola, obrazovanje temelj drustva, postoji konsenzus u Srbiji oko toga.
Ako se dozvoli potkopavanje tih temelja drustvo ide u sunavrat.


kazi da se zahebavas, ne mogu vise da se smejem, leba ti.

( je l taj konsenzus u drzavi koja je potpuno unistila obrazovanje, u kojoj predsednik drzave ima kupljenu diplomu, kao i neki ministri i ljudi na polozajima,....sta diplome, doktorate,... u kojoj guvrenerka takodje pripada toj ekipi, ovo/ono,...u kojoj je Kragujevc visedecenijska meka za takve rabote, koja se cuva,.... u kojoj univerzitet nema autonomiju,....)
niccolo niccolo 00:06 11.04.2018

Re: Zdravo

Hoces diskusiju o blogu koji si ti napisao ili o mojoj licnosti?

Najiskrenije, tvoj stav me ne zanima ni o jednom ni o drugom. U principu - ni o čemu - ako ćemo pravo. Ali nemoj da te to sprečava, ja verujem u slobodu govora...
pikuc pikuc 00:11 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01
A svima je jasno da je skola, obrazovanje temelj drustva, postoji konsenzus u Srbiji oko toga.
Ako se dozvoli potkopavanje tih temelja drustvo ide u sunavrat.


kazi da se zahebavas, ne mogu vise da se smejem, leba ti.


Ja se ne zezam.
Ako ovako nastavi skola.
Deca ove dece jesce mastan burek prvi cas zajedno sa nastavnikom, deca donesu burek a nastavnik jogurt.
Druze se i jedu!
Sta tu lose ima!
To je ljubav, vazno je da se vole.
I volece se dok god budu djaci donosili burek a nastavnik jogurt!
Roditelji presrecni, posto nemaju vremena jesti sa decom
Ako me razumes...
pikuc pikuc 00:14 11.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
Hoces diskusiju o blogu koji si ti napisao ili o mojoj licnosti?

Najiskrenije, tvoj stav me ne zanima ni o jednom ni o drugom. U principu - ni o čemu - ako ćemo pravo. Ali nemoj da te to sprečava, ja verujem u slobodu govora...


A pa sto odmah to ne kazes, meni se ucinilo ko da citas moje stavove i reagujes na njih.
I Hvala ti sto si mi dao slobodu.
angie01 angie01 00:16 11.04.2018

Re: Zdravo

napisala sam ti nastavak u predhodnom komentaru- ne mogu vise, toliko gluposti pises, da je gubljenje vremena samo citati ih....


pikuc pikuc 00:21 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01
napisala sam ti nastavak u predhodnom komentaru- ne mogu vise, toliko gluposti pises, da je gubljenje vremena samo citati ih....




Video sam.
Krenuo sam ti odgovarati pa sam odustao.
Taj teren na koji prebacujes lopticu nije za ovu lopticu.
niccolo niccolo 00:22 11.04.2018

Re: Zdravo

I Hvala ti sto si mi dao slobodu.

Pa ne dajem ti ja slobodu, kapiram ja da si ti navikao na gospodara bez čijeg amina ne smeš ništa da govoriš (verovatno ni misliš), ali je ta sloboda u stvari propisana Ustavom.
angie01 angie01 00:28 11.04.2018

Re: Zdravo

Taj teren na koji prebacujes lopticu nije za ovu lopticu.


a je l- to ti ne odgovara:)))...pa to je pravo stanje stvari, a ovo sa nastavnicom, koja je odvela decu da vide nesto drugo od ovog ovde cirkusa i pravljenja drame oko prolaska kroz jednu ulicu, koja je turisticka atrakcije, je uobicajeno zamajavanje, jer se NISTA drugo ni ne radi.
Jukie Jukie 00:33 11.04.2018

Re: Zdravo

narcis

jedno ozbiljno moralno pitanje treba li deca od četrnes godine da idu organizovano po četvri gde se nalaze javne kuće i kurve vi ptevarate u sprdnju.

Ima neki park kod Ekonomskog fakulteta poznat po prostitutkama i deca tuda svaki dan prolaze sama na putu do škole (a kada idu poslepodne u školu onda se logično i vraćaju kući po mraku)
A kao što smo videli deca u Amsterdamu su prošla nekom ulicom i nisu bili impresionirani.
14-godišnjaci inače zakonski nisu deca, u proseku su viši od odraslih ljudi (jedu meso bogato hormonima rasta) i sasvim sigurno ih ostali tinejdžeri startuju sa erotskim namerama kada noću odu u provod po ulicama Beograda
Jukie Jukie 00:39 11.04.2018

Re: Zdravo

pikuc

Kako nije kad jeste, receno je da je mimo skole, veca, direktora odvela decu u drugu drzavu.
Ljudi zar je vama to normalno?
Ajde nevezano za zakon, pitam vas jel vama to normalno da tako funkcionise skola?

Čekaj, ako se roditelji npr. iz moje zgrade dogovore pa daju kasirki iz Maksija da im vodi dete u Holandiju na privatan izlet, za vreme raspusta, tu treba da konsultuju školu (koju školu? možda ta deca idu u tri različite škole). Koga BRIGA šta će neka tamo škola da kaže kada su deca na raspustu? Mene su roditelji leti vodili na selo, nisu konsultovali ni školu ni veće ni direktora (ni mene koji sam hteo da ostanem kući i bezbedno gledam Opstanak)
sweet64 sweet64 03:09 11.04.2018

Re: Zdravo

niccolo
Ne, to se zove zloupotreba polozaja, cin te nastavnice.

Vidiš, to je upravo problem sa vama vučićevcima, previše olako zahvatate iz Krivičnog zakonika. I onda vam se dešava da najvećeg dilera droge možete da optužite samo za nekakvu katastarsku prevaru, pa čak ni za to ne uspete da ga osudite.


Ovde su na sceni vučićevićevci a ne vučićevci, jer nije u pitanju čak ni lažni moral. Oni stvarno veruju u tu kvazirealnost. Ne znam što mi pada na pamet devedezdeveta, pomračenje sunca i spuštene roletne. Ko će se zanosi sa garavljenjem stakla, kome treba da rizikuje, kad će ionako sve da bude na televiziji gde su neke čike lepo objasnile pravila ponašanja.
blogovatelj blogovatelj 03:10 11.04.2018

Re: Zdravo

Da, gavrilo, to je potpuno normalno. Zove se još demokratija i prava i slobode građana.


I sloboda okupljanja, koja je u civilizovanom svetu garantovano pravo.
niccolo niccolo 06:39 11.04.2018

Re: Zdravo

Ovde su na sceni vučićevićevci a ne vučićevci, jer nije u pitanju čak ni lažni moral. Oni stvarno veruju u tu kvazirealnost.

I to što kažeš.
narcis narcis 07:32 11.04.2018

Re: Zdravo

Jukie
narcis

jedno ozbiljno moralno pitanje treba li deca od četrnes godine da idu organizovano po četvri gde se nalaze javne kuće i kurve vi ptevarate u sprdnju.

Ima neki park kod Ekonomskog fakulteta poznat po prostitutkama i deca tuda svaki dan prolaze sama na putu do škole (a kada idu poslepodne u školu onda se logično i vraćaju kući po mraku)
A kao što smo videli deca u Amsterdamu su prošla nekom ulicom i nisu bili impresionirani.
14-godišnjaci inače zakonski nisu deca, u proseku su viši od odraslih ljudi (jedu meso bogato hormonima rasta) i sasvim sigurno ih ostali tinejdžeri startuju sa erotskim namerama kada noću odu u provod po ulicama Beograda

ne radi se o toome šta će da vide već o tome da je to organizovano da baš to vide,niko nije reko da su nešto drugo gledali po a-damu.
recimo da su išli na turu brodovima po kanalima pa su mogli da vide grad , jedan deo je ulazak u a-damsku luku, jednu od najvećih na svetu, da vide koliko su veliki prekookeanski brodovi iz perspektive tog brodića, nezaboravan ustisak. da vide najužu kuću na svetu, jednostavno da vide nešto pozitivno a ne nešto na ivici kriminala.
da su jednostavno prošetali neki delom a.
ovako, niko nije rekao drugačije, u a-dam su došli da vide prostitutke.
o tome pričam.
al jebiga vi ste napredni ljudi koji jedan moral ukidate a drugi ne uspostavljate.
drug treće i četvrto taj odnos prema prostituciji nigde na svetu nije uspeo da se primi an holandski način, a bogme nema razloga ni da se zapati ni kod nas , osim kao kreatura i loša kopija.
o tome pričam sumanuto je organizovati posteu javnim kućama i kurvama u izlogu đacima osnovne škole.
šta je sledeće organizovana tura posete tajlandskih kurvi? još ako su srednjoškolci i sticanje praktičnog iskustva. i to nije nikakav moralni problem po vama?
tasadebeli tasadebeli 08:20 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01

aha, sto u onim drugim ekskurzijama nije interes- u kojima se pored paprenih cena, dodatno placaju dnavnice nastavnicima.



Па јок, него ћу да водим твоје дете на екскурзију и да му бесплатно будем дадиља 24 сата током тих 1-5 дана када ти можеш да заборавиш да си родитељ и да уживаш?

((Дневница за екскурзију у мојој школи 600 динара ове године. Шесто динара подељено на 24 сата је 25 динара по сату. Нађи ми још негде на овом свету такве будале од дадиља и гувернанти које раде за 25 динара по сату.)

Успут, одричем се својих дневница за екскурзију и дајем их на руке свакоме оном ко хоће уместо мене да води на пар дана (и ноћи!) 25-30 хиперубрзаних пубертетлија на гуаранама (за чије неограничено конзумирање им родитељи дају писане и потписане дозволе), чоколадицама и крвавим мортал комбат компјутерским игрицама.

Не само што се одричем тих јебених родитељских дневница за екскурзију које се нама наставницима стално набијају на нос већ деценијама, него ћу приде да доплатим и из свог џепа свакоме оном ко хоће да ме одмени мало у томе.

Успут 2: Распитао сам се да ли могу да одбијем да водим било кога на те посране екскурзије које ми се као наставнику у школи намећу пошто-пото наставним плановима и програмима.

Нигде не пише ни да могу да одбијем, али нигде не пише експлицитно ни да не могу да одбијем.

А у овој Србији смо сви научили да је много важније оно што не пише у законима и прописима, а не оно што пише.

Дакле, довољно ми је само да кажем да не желим да преузмем на себе ту одговорност.

И ја то и радим.

Пунктум.
c_h.arlie c_h.arlie 08:38 11.04.2018

Re: Zdravo

pikuc

...
"Postoje procedure, javne nabavke u organizovanju ekskurzija. Ukoliko skupite grupu dece vi ste zaobišli sve moguće procedure i napravili sebi posao. Ovde je interes dnevnice i zarade, a ne bezbednost dece", rekao je Šarčević."

Dakle, jeste prekrsila nesto jer vec postoji procedura kako to ide, javna nabavka skole.
Dakle zaobisla je skolu.
...

Tako je !
Nemoj da bi neko prenebregao proceduru.
Znaš li ti, uopšte, čemu služe te javne nabavke !?
One služe da se poslovima dogovorenim u 4 oka, naknadno ogrne oreol zakonitosti.
Nemoguće da to ne znaš ?!
pikuc pikuc 08:41 11.04.2018

Re: Zdravo

Jukie
pikuc

Kako nije kad jeste, receno je da je mimo skole, veca, direktora odvela decu u drugu drzavu.
Ljudi zar je vama to normalno?
Ajde nevezano za zakon, pitam vas jel vama to normalno da tako funkcionise skola?

Čekaj, ako se roditelji npr. iz moje zgrade dogovore pa daju kasirki iz Maksija da im vodi dete u Holandiju na privatan izlet, za vreme raspusta, tu treba da konsultuju školu (koju školu? možda ta deca idu u tri različite škole). Koga BRIGA šta će neka tamo škola da kaže kada su deca na raspustu? Mene su roditelji leti vodili na selo, nisu konsultovali ni školu ni veće ni direktora (ni mene koji sam hteo da ostanem kući i bezbedno gledam Opstanak)


Ne treba.
Postoji razliku izmedju maksija i skole
Izmedju lica koje je zaposleno u skoli i onoga koje radi u maksiju.
Roditelj ne treba traziti dozvolu od skole gde ce voditi svoje dete na raspust.

Ne znam sto sad to ubacujes kada je ovde stvar jasna.
Nastavnica je preko skole organizovala putovanje djaka bez odobrenja skole.
Cak nije toliko vazno ni gde su isli.
Ako nastavnica ne postuje skolu, taj neki aparat skole pa sto bi to djaci radili?
Taj potez nastavnice je iz vise razloga los po skolu, obrazovanje, skolstvo.
c_h.arlie c_h.arlie 08:42 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01
Ljudi zar je vama to normalno?


ne lupetaj- ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.

Saglasan !
To bi tako trebalo uvek i da se radi - da roditelji budu najodgovorniji za ceo proces eksurzija, da se oni najviše pitaju, a ne kojekakve (kurčeve) agencije koje su utaljene sa kojekakvim (k.......) direktorima.
pikuc pikuc 08:45 11.04.2018

Re: Zdravo

c_h.arlie
pikuc

...
"Postoje procedure, javne nabavke u organizovanju ekskurzija. Ukoliko skupite grupu dece vi ste zaobišli sve moguće procedure i napravili sebi posao. Ovde je interes dnevnice i zarade, a ne bezbednost dece", rekao je Šarčević."

Dakle, jeste prekrsila nesto jer vec postoji procedura kako to ide, javna nabavka skole.
Dakle zaobisla je skolu.
...

Tako je !
Nemoj da bi neko prenebregao proceduru.
Znaš li ti, uopšte, čemu služe te javne nabavke !?
One služe da se poslovima dogovorenim u 4 oka, naknadno ogrne oreol zakonitosti.
Nemoguće da to ne znaš ?!


To nije toliko ni vazno, to je detalj, javna nabavka.
Sustina je vazna, koju sam nekoliko puta napisao.

pikuc pikuc 08:56 11.04.2018

Re: Zdravo

c_h.arlie
angie01
Ljudi zar je vama to normalno?


ne lupetaj- ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.

Saglasan !
To bi tako trebalo uvek i da se radi - da roditelji budu najodgovorniji za ceo proces eksurzija, da se oni najviše pitaju, a ne kojekakve (kurčeve) agencije koje su utaljene sa kojekakvim (k.......) direktorima.

c_h.arlie
angie01
Ljudi zar je vama to normalno?


ne lupetaj- ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.

Saglasan !
To bi tako trebalo uvek i da se radi - da roditelji budu najodgovorniji za ceo proces eksurzija, da se oni najviše pitaju, a ne kojekakve (kurčeve) agencije koje su utaljene sa kojekakvim (k.......) direktorima.


Saglasan!
Ali onda kada se nesto desi, neka roditelji angazuju drugi autobus ili privatan avion iz svog dzepa kada nesto zakaze.
A ne da to radi onaj aparat iznad koga su se postavili!

Evo roditelji odlucuju i o zdravlju kolektiva, oni odlucuju kako kolektiv treba da se leci, koje prevencije da se koriste itd.
Pa sto ne bi odlucivali i ovo.
To mu dodje kao nista naspram vakcinacije o kojoj odlucuje roditelj.
Kaze njegovo dete.
Pa ako je njegovo sto od drzave trazi deciji dodatak?
Dosta tu ima nelogicnosti.
angie01 angie01 08:58 11.04.2018

Re: Zdravo

Па јок, него ћу да водим твоје дете на екскурзију и да му бесплатно будем дадиља 24 сата током тих 1-5 дана када ти можеш да заборавиш да си родитељ и да уживаш?


vidi, nisam citala tvoj komentar do kraja- al samo cu ovo, jer si potpuno pogrsno replicirao,

moj komentar se odnosio samo na gavrilovo lupetanje oko koristi- jer se u svim ekskurzijama placaju dnevnice nastavnicima koji vode-i pored vrlo visokih cena osnovnog paketa, koje su, gle cuda, uvek vece nego da sam putujes preko agencije i uvek sa gomilom zaheba- oko hrane, ispostovavanja svega sto je dogovoreno i sli...., no ja nigde nisam rekla da sam protiv tih dnevnica, jer kapiram koliki j to nivo odgovornosti i angazovanja, a u slucaju da je profesor ok, jer neki i nisu bas takvi,...pri tome, nastavnici putuju besplato, tj, oni koriste one bonuse za mesta na odredjeni broj prikupljenih putnika u grupi.

sada, kao da pricas nekom ko nema pojma, pa hoces da mu obNjasnis- te ekskurzije su deo skolskog programa i zato se organizuju- sem sto se smestaju nekim turoperatorime preko veze za vece pare i losu uslugu, jer sta znaju deca,....i ja licno ni ne zelim da neko mojoj deci bude dadilja, niti za to vreme uzivam i zaboravljam da sam roditelj- nego sam u brizi- sa svim ostalim roditeljima, barem vecinom, koji su stalno uzajamno na vezi sa informacijama,...licno dete nikada ne bih ni pustila, sto je prilicno nemoguce s obzirom na njihovu zelju da budu sa ekipom i sto su im ekskurzije zabavni momenat i svakako nesto sto bi trebalo da se pamti.

vec sam rekla- moja deca NIKADA nisu isla sa skolom negde, a da je to bilo ok, apsolutno je UVEK neki zaheb u pitanju, na ovaj ili onaj nacin- sto opet ne znaci, da se u nekim skolama ne organizuju dobra putovanja, koja super budu i realizovana.

evo, poslednji put, su isli na putovanje "klasicna Grcka", koja svuda traje 7 dnana, jer toliko je potrebno da se sve vidi u nekom normalnom izdrzljivom tempu, kako bi obilazak imao smisla-ali je skola dogovorila sa agencijom za koju nikada nisam cula, a nije ni iz BGDa, da se ista tura optrci za 5 dana, ali zato za vece pare kao sto je ona od 7 + gnevnice za nastavnike,...pa su deca potpuno smorena, vise u busu nego bilo gde, samo zguzvana, neispavana izlazila na lokacije, nesposobna da se skoncentrisu na pricu vodica,...u Atini nisu posetili ni muzej, sto je OBAVEZAN deo u tim turama iz razumljivog razloga, jer je to riznica te anticke Grcke koju su dosli da vide- to bi bilo isto kao da odes u Kairo i ne posetis muzej gde se apsolutno sve sto treba da vidis, da bi shvatio velicinu te nekadasnje kulture nalazi-....i naravno losa hrana, apsolutno u svim hotelima- ono, klasicno zahebavanje dece, koja ionako nista ne znaju
i nije im bitno.
zilikaka zilikaka 09:13 11.04.2018

Re: Zdravo

Ukoliko je ugovarano u prostorijama škole jeste problem, a ako je ugovarano u agenciji, kafani, parku, na ulici, nije problem.

Praksa kod takvih putovanja je da roditelji pojedinačno potpisuju ugovor sa agencijom.
Znači, poslao si dete na potpuno jasan način

To što nama svima odgovara da nam neko povede decu negde, da budu sa društvom, ne znači da tog nekog imamo pravo da seciramo.
Zamislite sebe da imate čopor dece iz komšiluka koju inače poznajete, i sasvim su ok klinci, al vas neko priupita da na putovanje povedete pored svoji(može i ne mira) još dosta petoro tudje dece.
Eto, roditelji će plate vama put i još neki dinar.
Da li bi se neko ovde toga prihvatio?
tasadebeli tasadebeli 09:19 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01

vidi, nisam citala tvoj komentar do kraja- al samo cu ovo, jer si potpuno pogrsno replicirao,



Нисам то ни очекивао од тебе. Исто као што и не очекујем да и оно мало што прочиташ, прочиташ разумевајући шта је то написано.

(То се, иначе, зове функционална неписменост.)

Зато нећу ни ја читати твој коментар до краја, само овај први редак...

За разлику од тебе, ја барем разумем шта пише и у том једном реду.
angie01 angie01 09:40 11.04.2018

Re: Zdravo

(То се, иначе, зове функционална неписменост.)


to sto si napisao je funkcionalna nepismenost, jer ne odgovara cinjenicama, za koje bi ti, po difolutu, trebalo da si vise potkovan od ostalih, al eto, odgovara ti da ucitavas nesto sto podupire lazni slucaj i krivicu.
cassiopeia cassiopeia 09:48 11.04.2018

Re: Zdravo

Praksa kod takvih putovanja je da roditelji pojedinačno potpisuju ugovor sa agencijom.
Znači, poslao si dete na potpuno jasan način


Baš tako. Isto važi i za organizovanje proslave mature. Škola nema veze sa tim, osim u slučajevima da se organizuje proslava u samoj školi.

Sve smo sami organizovali sa agencijom, platili ketering, prostor, obezbeđenje, animatore i decu ispraćali do vrata i preuzimali u ponoć, svako svoje dete. Deca pozvala nastavnike koje su želeli, razredna išla pod obavezno.

Sve dogovorio savet roditelja i da se bilo šta nepredviđeno desilo, škola ne bi snosila nikakvu odgovornost. Tako nam rečeno i tako smo i uradili. Nismo hteli kafanu ili neki restoran (što nikad neću razumeti kao opciju za osmake) i izabrali salu za priredbe u kulturnom centru na našoj opštini.
gedza.73 gedza.73 10:29 11.04.2018

Re: Zdravo

angie01

ona je decu odvela u dogovoru sa roditeljima- valjda se oni tu najvise pitaju i odlucuju, a i roditelji su isli.


To su eksurzije koje organizuje nastavnik u koga roditelji imaju poverenje. Mi klinca redovno šaljemo na takve ekskurzije koje su daleko edukativnije, zanimljivije, opuštenije od klasičnih školskih (preskupe, loše organizovane, glupe, nameštene sa friziranim cenama).

Skoro su išli sa decom iz beogradskih gimnazija i prelepo se proveli. Profesori odlični pedagozi, dobro organizovana tura, deca se družila među sobom (provincija - glavni grad), razmenjivala znanja i iskustva.

Tako da pored svih gluposti koje je ministarsvo prosvete pravilo, pravi i praviće oni ruše jednu dobru ideju. Umesto da je formulišu na neki drugi način oni je gase.

Pa se posle čudimo kakva nam je prosveta. Ko je vodi, ko odlučuje o profesorsko - nastavničkom kadru i ne čudi me što nam je ovakvo.

Kako reče ministar prosvete za prebijanje učenika u školi
-Pa na čelu mu piše 'MAltretirajte me'.

(možda ponavljam nečije komentare nisam doš'o do kraja)

Dakle ja sam pre za ovakve eksurzije nego za klasične školske.
niccolo niccolo 10:56 11.04.2018

Re: Zdravo

niko nije reko da su nešto drugo gledali po a-damu.

niccolo niccolo 11:00 11.04.2018

Re: Zdravo

Mi klinca redovno šaljemo na takve ekskurzije koje su daleko edukativnije, zanimljivije, opuštenije od klasičnih školskih (preskupe, loše organizovane, glupe, nameštene sa friziranim cenama).

Nemoguće, vidiš da oni koji nemaju školsku decu znaju da je to neka sodoma i gomora
karabasbarabas karabasbarabas 13:53 11.04.2018

Re: Zdravo

Vecina vas ne konta bas ponajbolje kako se organizuju ekskurzije poslednjih par godina.
Naime, pre nekog vremena odvela neka uciteljica djake na ekskurziju, deca zavristala "ocemonarignispil, ocemonaringispil" ona sta ce pustila ih.
Ringispil puko i slomio i sebe i decu na njemu.
Ta uciteljica dobije otkaz zato sto nije trazila atest za ringispil od tog klosara koji ga je drzao (godinama) na tom mestu.
Tada ondasnji ministar, ne secam se koje je debilce bilo dezurno tad, raspise stroge uslove po kojima se vode ekskurzije, kao i da sve sto se desi tamo pet dana pre i posle ide na teret onog jadova koji se usudi da povede ekskurziju.

Od tog casa veoma mali broj skola ide na ekskurzije preko zvanicnih kanala. Uglavnom se to radi potpuno van znanja skole, tako sto roditelji skupe pare i plate agenciji ili nekom nastavniku ili grupi nastavnika koji bi ih vodili negde.
Uglavnom agencije angazuju nastavnike posto oni vec znaju klince.
Kapiram da je tako bilo i ovde, na poucnom proputovanju kroz holandska mejdunozja.
angie01 angie01 14:38 11.04.2018

Re: Zdravo

gedza.73



c_h.arlie c_h.arlie 15:34 11.04.2018

Re: Zdravo

hoochie coochie man
Koliko sam ja shvatio problem je sto je nastavnica vodila djake mimo pravilnika,


Jeste, mimo budućeg pravilnika, koji evo samo što nije donet.
Tako kaže ministar.
Ništa nije prekršeno, ništa što sad važi.

Prošli klinci, neki i punoletni a drugi samo što nisu, ulicom u kojoj su javne kuće (i dečiji vrtić, kaže nastavnica) i to je stvarno skandal o kome i ministar mora da zna i da se izjašnjava.

Većeg licemerja i lažnog morala odavno nisam video.
Kao da ti klinci nisu znali da postoje javne kuće, da postoji seks za pare, pa im to nastavnica otkrila i time ih dovela u iskušenje.


Čekaj, kakvi su to klinci koji su u 8. razredu osnovne škole već punoletni - ili samo što nisu !?
karabasbarabas karabasbarabas 15:41 11.04.2018

Re: Zdravo

c_h.arlie
hoochie coochie man
Koliko sam ja shvatio problem je sto je nastavnica vodila djake mimo pravilnika,


Jeste, mimo budućeg pravilnika, koji evo samo što nije donet.
Tako kaže ministar.
Ništa nije prekršeno, ništa što sad važi.

Prošli klinci, neki i punoletni a drugi samo što nisu, ulicom u kojoj su javne kuće (i dečiji vrtić, kaže nastavnica) i to je stvarno skandal o kome i ministar mora da zna i da se izjašnjava.

Većeg licemerja i lažnog morala odavno nisam video.
Kao da ti klinci nisu znali da postoje javne kuće, da postoji seks za pare, pa im to nastavnica otkrila i time ih dovela u iskušenje.


Čekaj, kakvi su to klinci koji su u 8. razredu osnovne škole već punoletni - ili samo što nisu !?


Napredni, druze.
Budici kadar vlasti, koja god da bude tad kad jos malo porastu.
Jes da je pao nekoliko puta, al' zato ima diplomu vel'ku ko Ceca.
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:55 11.04.2018

Re: ***

i , u moje doba nisi mogo da vidiš malodobnika da šeta tim kvartom , a ni turisti niszu vodili decu.

inače, čisto da vas obavestim, u svakom , skor nisam baš bio u svakom, holandskom gradu ima ulica sa crvenim fenjerom. i rade nopstop.


a sta si ti radio tamo pa to tako dobro znas?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana