Sport

Završnica

niccolo RSS / 10.09.2022. u 14:30

Nema nam NNN, pa da ja uskločim.

Na Evropskom prvenstvu u košarci su već počele utakmice osmine finala, Francuska je posle produžetka dobila Turke i ići će na boljeg iz sutrašnjeg duela Srbija - Italija. Trenutno igraju Slovenija i Belgija, a danas još imamo i Nemačka - Crna Gora i na kraju Španija - Litvanija.
 
Sutra prvo idu Ukrajina - Poljska, pa Finska - Hrvatska, onda igramo mi (od 18h) i na kraju dana Grčka - Češka.
 
Na USO danas igraju žensko finale Švjontek - Žabar, a sutra će Rud - Alkaraz (ko dobije eto ga na prvom mestu).
 
Verujem da ima i nešto od fudbala, što ovog naškog što američanskog, ali nemam pojma detalje. 

 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 14:50 10.09.2022

?

Је л' још увек игра Јокић за репрезентацију Србије?



Уосталом, вечите близанце, фудбалске клубове Црвену звезду у Партизан треба угасити, а управе сместити у затворе.

И Асанжа ослободити.

niccolo niccolo 14:54 10.09.2022

Re: ?

Је л' још увек игра Јокић за репрезентацију Србије?



Уосталом

Dabome
niccolo niccolo 15:39 10.09.2022

Re: ?

Slovenci prošli 88:72
softelectronics_e softelectronics_e 17:42 10.09.2022

Re: ?

shmoo
Је л' још увек игра Јокић за репрезентацију Србије?



Уосталом, вечите близанце, фудбалске клубове Црвену звезду у Партизан треба угасити, а управе сместити у затворе.

И Асанжа ослободити.


Jedan je Jokić!
svarog svarog 19:55 10.09.2022

Re: ?

Kriminalno suđenje. A i Dončićevo ponašanje nije baš na nivou
omega68 omega68 21:01 10.09.2022

Re: ?

Završnica

Ручна или ...
milisav68 milisav68 21:44 10.09.2022

Re: ?

svarog
Kriminalno suđenje. A i Dončićevo ponašanje nije baš na nivou

I ne samo njegovo, cela reprezentacija je iritantna sa gestikulacijama na svaku sudijsku odluku.

Postali su gori i od Španaca, koji usput odoše u produžetke sa Litvancima.

Dopuna

Pobediše Španci.
Черевићан Черевићан 21:39 10.09.2022

in praesenti

Verujem da ima i nešto od fudbala

спорта нама управо ....не мањка
потешко ми баш све пропратити,
политика лагано пење се на јаја
кратак дан.. да ..то све сместити
niccolo niccolo 09:51 11.09.2022

Re: in praesenti

Jes vala, moglo bi se po ceo dan skakutati s kanala na kanal.
NNN NNN 23:01 10.09.2022

Hvala

sad sam mislo da sam preterao sa "tišinom", ali ima budnih :)

danas sam "uveo" i MTS-ov Iris (čiju su "Go" aplikaciju smrdljivci isključili pre desetak dana preko drugih provajdera), ukratko imam i Arenu i Sport Klub (opet)

Danas je bio prebogat sportski dan (i još uvek je):

prvo su Francuzi bizarno izbacili Tursku koja je na 12 sekundi do kraja imala +2, dva bacanja i loptu (i faul na raspolaganju), uglavnom brat Osman promaši oba bacanja, Turci izgube loptu, dopuste da im Gober prikuca odbitak, promaše pobedu i izgube u produžetku (mislim ko ih jebe).
Onda se Belgijanci držali cele 3 četvrtine protiv Slovenije, čak su na samom početku 4. poveli, a onda su Slovenci napravili 17:0 seriju.
Posle su Nemci gazili Crnu Goru, imali +27 na početku 3. četvrtine, a braća došla na -3 i dalje nisu mogli.
Onda možda u nazanimljivojoj utakmici Španci izbacili Litvance posle produžetaka (ne znaš za koga bi više voleo da ispadne )

U odbojci Poljaci (domaćini, koje vodi Nikola Grbić) u 5 setova pobedili Brazil i prošli se u finale, gde se plasirala i Italija pobedom nad Slovenijom.

U vaterpolu domaćini Hrvatska pobedili Mađarsku.

Trenutno se igra finale US Opena za žene i Ons Žaber se bori da izbori odlučujući set protiv Ige Švjontek.

Što je najluđe od svega nabrojanog (osim drugog polufinala u odbojci) sam uspeo da štrpnem po malo (a da opet ne provedem baš ceo dan ispred TV-a )


NNN NNN 23:20 10.09.2022

Re: Hvala

Poljakinja pobedila, mada sam ja navijao za Tunišanku.
Odgledao sam od sredine 2. seta i borila se Žaber kao lav, igrala srcem, ali je Iga ove godine (posle povlačenja Barti) praktično nedodirljiva.
Inače Ons je jedna od retkih iz vrha svetskog tenisa koja je javno podržala Novaka u Australiji početkom godine, žena ima petlju, ujedno ona je valjda Afrikanka (ali i "predstavnica arapskog sveta'') sa najboljim plasmanom u istoriji - dogurala je do 2. mesta na WTA listi, a ovo joj je drugo (uzastopno!) Gren Slem finale, valjda će nekada uzeti titulu i/ili doći da 1. mesta.
NNN NNN 23:20 10.09.2022

Re: Hvala

Sledeće veče igraju Rud i Alkaraz za prvu Gren Slem titulu i za 1. mesto na ATP listi,
igraće se i finale SP u odbojci, pre toga je trka formule 1 u Monci (15h), ali sve je to nebitno u odnosu na košarku i našu utakmicu.
niccolo niccolo 09:50 11.09.2022

Re: Hvala

Tnx za ove dodatke sa ostalim sportovima - ja sam video da treba da igraju Poljaci i Brazilci odbojku, ali uopšte nisam pratio to takmičenje pa nemam pojma ko tu igra i zašto.

softelectronics_e softelectronics_e 11:54 11.09.2022

Re: Hvala

niccolo
Tnx za ove dodatke sa ostalim sportovima - ja sam video da treba da igraju Poljaci i Brazilci odbojku, ali uopšte nisam pratio to takmičenje pa nemam pojma ko tu igra i zašto.


Završila odbojka, Poljaci pobedili 3 : 2.
NNN NNN 13:51 11.09.2022

Re: Hvala

igraju Rud i Alkaraz za prvu Gren Slem titulu i za 1. mesto na ATP listi
Teniska vest dana je da će Novak Đoković igrati na Australian Openu 2023.
niccolo niccolo 14:55 11.09.2022

Re: Hvala

Ništa ne verujem Ozijima, to su stare varalice
NNN NNN 01:20 12.09.2022

Re: Hvala

Dobio Alkaraz
(da li počinje nova era u tenisu?)
imao je Rud u 3. setu 2 set-lopte za preokret, ali sam više gledao reprizu one mučne utakmice... kako sad da spavam (nije baš kao protiv Argentine 2019. i Francuske 2005.)
niccolo niccolo 11:33 11.09.2022

Današnji program

počeo utakmicom Ukrajina - Poljska, gusto za sad.
svarog svarog 12:58 11.09.2022

Re: Današnji program

Kada završi utakmica Srbija Italija prebacite na derbi AFC east Majami - Nju Ingland, a od 22.30 derbi severa NFC Grin bej - Minesota. To ko gleda na TV, a ko strimuje preporučujem u večernjem terminu LA Čardžers-LV Rejders - očekujem da tu puca na sve strane. obe ekipe su se baš pojačale pred ovu sezonu.
niccolo niccolo 13:02 11.09.2022

Re: Današnji program

Jel mu to dođe prvo kolo?

Usput, otišli Poljaci na Slovence. Za 45 minuta idu finci na braću ustaše.
svarog svarog 13:09 11.09.2022

Re: Današnji program

Jeste, mada je otvaranje sezone bilo u četvrtak na petak utakmicom LA Rems- Bafalo Bils
niccolo niccolo 15:34 11.09.2022

Re: Današnji program

Pričalo se da su Hrvati u poslednjoj utakmici u grupi promašili slobodno bacanje na kraju, jer su birali deo kostura gde će da budu. Ne znam da li je to tačno, ali znam da se završilo tako što su ispali odmah u osmini finala. Markanen im ubacio 43 poena.

Takođe zanimljivo da se spominjalo kako je naša grupa najslabija, a evo već dve ekipe iz naše grupe prošlo ove iz grupe C…
vcucko vcucko 18:12 11.09.2022

Re: Današnji program

svarog
Kada završi utakmica Srbija Italija prebacite na derbi AFC east Majami - Nju Ingland, a od 22.30 derbi severa NFC Grin bej - Minesota. To ko gleda na TV, a ko strimuje preporučujem u večernjem terminu LA Čardžers-LV Rejders - očekujem da tu puca na sve strane. obe ekipe su se baš pojačale pred ovu sezonu.

Nema šanse večeras. U Bajri na Bombonjeri se igra Superklasiko, najveći derbi sveta. Boka - River. 22:00, Arena.
Taj meč je esencija fudbala. Kakav god bio, kako god završilo.

niccolo niccolo 09:36 12.09.2022

Re: Današnji program

Boka - River

Koji je rezultat bio?
vcucko vcucko 09:48 12.09.2022

Re: Današnji program

niccolo
Boka - River

Koji je rezultat bio?

1-0 za Boku, realno loša utakmica.
solo solo 14:44 11.09.2022

još uvek bez dobrog naslova






niccolo niccolo 17:50 11.09.2022

Srbija - Italija

51:45 prvo poluvreme
alselone alselone 18:39 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

rasulo. veoma loša igra, "bez karaktera" kako kažu komentatori. nadamo se čudu ali mi se čini da ne dolazi.

baš mi je žao.
niccolo niccolo 18:51 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Jebemmumater
svarog svarog 19:04 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Kako su odigrali Italijani odbranu ovo je fantasticno.
S druge strane, odbrana u drugom poluvremenu uzas. Spisu sve sto je pogodio su otvoreni sutevi
milisav68 milisav68 19:10 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

svarog
Kako su odigrali Italijani odbranu ovo je fantasticno.
S druge strane, odbrana u drugom poluvremenu uzas. Spisu sve sto je pogodio su otvoreni sutevi

Ni u prvom nije bila mnogo bolja.

Kari je loše pripremio utakmicu, a naši su mislili da će svi da skidaju gaće pred Jokićem i Micićem.
niccolo niccolo 19:11 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Spisu sve sto je pogodio su otvoreni sutevi

To jeste, naročito one tri trojke za redom. Ali smo i mi u tom periodu silovali trojke koje nismo mogli da ubacimo - a nismo probali da se spusti lopta ili da krene u prodor.
alselone alselone 19:13 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Bezidejno i smoreno. Silovanje trojki. Još Jokića zalepi lik niži od njega u momentu kada se lomi rezultat.

Možda bi neki igrač znao da ponese ekipu u takvim momentima.
alselone alselone 19:14 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Najsrčaniju košarku od devedesetih smo igrali za vreme Đorđevića. U odnosu na to, ovo je luk i voda. Deljali smo boraniju i to je bilo prijatno za gledanje ali čim je zateglo, omlohavili smo se ko dedina patka.
niccolo niccolo 19:16 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

ali čim je zatehlo, omlohavili smo se ko dedina patka.

Da, ispade tako.
milisav68 milisav68 19:18 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

niccolo

To jeste, naročito one tri trojke za redom. Ali smo i mi u tom periodu silovali trojke koje nismo mogli da ubacimo - a nismo probali da se spusti lopta ili da krene u prodor.

A i Pešić je zaboravio Vanju na klupi koji je imao (čini mi se) dve od dve trojke u startu.
niccolo niccolo 19:20 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

A i Pešić je zaboravio Vanju na klupi

To sam i ja primetio, ali što kaže Micić (sad sam pročitao izjavu) definitivno psihološki nisu bili spremni za čvrstu utakmicu.
alselone alselone 19:22 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Eto seta me seća na igrače koji nisu bili ništa posebno po kvalitetu, tipa Braduljica koji igra u Kini (?!) ili kapiten Krstić, ali braćo bez zvona i praporaca, sa njih su parčad otpadala koliko su ginuli.

Baš sam se smorio.


Ovo je trebalo da bude prvenstvo koje gledam sa sinom (mladim košarkašem).
alselone alselone 19:23 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

ali što kaže Micić (sad sam pročitao izjavu) definitivno psihološki nisu bili spremni za čvrstu utakmicu.

Šta to znači uopšte?

Prvi put vide čvrstu utakmicu pa im treba terapeut pre toga? Pa igraju košarku od osnovne škole, odigrali su 1000 čvrstih utakmica, koja kurčeva priprema im treba?
niccolo niccolo 19:32 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Šta to znači uopšte?

Nisam bio precizan, to je moj komentar koji se nadovezao na to što je on rekao nešto u smislu da su definitivno fizički imali snage, ali da je verovatno falio psihološki momenat - ti si odlično podsetio sad na Braduljicu, koji je tada zaista igrao u Kini. Danas su svi bili mrtvi u poređenju na tadašnjeg Braduljicu, tačno kao kad ne veruješ da ćeš da postigneš rezultat pa si stegnut ko srednjevekovna devica koja nosi mider.
alselone alselone 19:37 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Nisam bio precizan, to je moj komentar koji se nadovezao na to što je on rekao nešto u smislu da su definitivno fizički imali snage, ali da je verovatno falio psihološki momenat

Psihološki momenat ima dve strane, prva je ona što kaže "ili nemaš ili imaš kad te s vrata spazi primaš", a druga je ta da se to gradi. Pešić nije uspeo i jebiga. Malo je i do igraća (iako se naravno uvek viteški kaže da je selektor kriv za sve).

vcucko vcucko 19:48 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

alselone
ali što kaže Micić (sad sam pročitao izjavu) definitivno psihološki nisu bili spremni za čvrstu utakmicu.

Šta to znači uopšte?

Prvi put vide čvrstu utakmicu pa im treba terapeut pre toga? Pa igraju košarku od osnovne škole, odigrali su 1000 čvrstih utakmica, koja kurčeva priprema im treba?

Ekstremno glupa izjava Micića. Za šta su bili spremni u kup sistemu gde nema popravnog?

Bud'mo realni. Naši nisu tim. Od nekog ekstra kvaliteta imamo debelog belca i to je to. Pa mi smo mediokriteta Milutinova čekali kao Mesiju i naravno bio među prvima koji su nas ukanalili. Metroseksualac aus Pirot krečana teška, Marinković kakav je da je lepo počeo a ovaj ga zaboravio na klupi. Ne kažem da bi nešto rešilo, ali jbg posle ovakvog potopa ima (trebalo bi bar) svi da polože račune.

Debeli belac je privatnik, drži SBR (samostalnu basket radnju). Što uopšte nije problem. I drugi su. Nego je ovaj očigledno dobio sve što je tražio. Da metrokrečana ne sme da mu zucne i da nema nikog na puškomet ko bi mogao da mu otme ni delić slave. Otud cirkus sa Teom (opet kakav je da je Teo). Pa smo s njim u igri bili jedno, bez njega nešto između Rumunije i Izraela. Znači debeli se sam namestio za krivicu.

Ovo je težak poraz. Povratak u realnost. Posle ovoga idemo u cušpajz, za puno godina. Možda i zanavek. Najo zemja košarke. Juga bila, sa sve dinaridima, Srbija teško.
alselone alselone 20:05 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Slažem se Čučko sve osim dramaturgije na kraju kako propadnosmo zauvek. Tako je bilo i 2005, pa sve do 2009, pa je bilo i kada nismo otišli na olimpijske igre pa sad opet a u medjuvremenu je bilo sjajnih uspeha.

Sve je to normalno.
niccolo niccolo 20:15 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Nisam skroz ubeđen za Tea. Na ovakvom meču ti je više falio šuter tj. Bogdan
alselone alselone 20:20 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Nisam skroz ubeđen za Tea. Na ovakvom meču ti je više falio šuter tj. Bogdan

C.

Falio je neko da povede. Da uđe pod koš ili uz fintu opali sa polu distance. Da se probude ostali.

To se vidi po silovanju trojki i bezidejnosti. Trebao je neko sa mudima da izmisli poen.

Eto, ne mora Teodosić, može i Bodiroga. :)
niccolo niccolo 20:24 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

može i Bodiroga. :)

:)
vcucko vcucko 20:39 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

niccolo
Nisam skroz ubeđen za Tea. Na ovakvom meču ti je više falio šuter tj. Bogdan

Uopšte nisam mislio da je nedostajao Teo kao fizičko lice imena Miloš Teodosić. Nego je očigledno sklonjen da ne bi pala ni najmanja senka na auru NJ.V. Debelog Belca. Samim prisustvom, nebitno igrom.

Pa imamo siuaciju da prvih nekoliko minuta poslednje, odlučujuće četvrtine, NJ.V. sedi na klupi, naravno sve se raspada, sa +4 idemo na -9, a metro-Piroćanas verovatno i ne primećuje da NJ.V. nije na terenu. Ebe ga onaj Švabo, doktor Al-nešto, onaj što mu krije stvari po kući.
alselone alselone 20:46 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Čule govori ono što se drugi stide da kažu.
niccolo niccolo 21:05 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

To jeste, u drugim timovima - kad se mora - najbolji igrač je minimalno odmarao.
milisav68 milisav68 21:12 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

alselone

Falio je neko da povede.

Ma kakvi, nismo igrali odbranu, pogledaj snimak mirne glave i videćeš gomilu otvorenih šuteva, i gomilu ničijih lopti koji su uhvatili Italijani.

Nevoljno moram da priznam da je Pešić loše spremio ekipu, što taktički, što psihološki.

A u glavi je loše spremio utakmicu, gde je pokušao silnim rotacijama još u prvoj četvrtini da odmara igrače čim smo se odlepili 10 razlike, kada je Vanja dao drugu trojku, a Poceko tražio tajmaut.

Posle toga sledi raspad naše igre.

alselone alselone 21:15 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

Ma kakvi, nismo igrali odbranu,

Tačno je da nismo igrali odbranu ali nismo igrali ni napad.
milisav68 milisav68 21:53 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

alselone

Tačno je da nismo igrali odbranu ali nismo igrali ni napad.

Ako kaniš pobjediti...



Iz dobre odbrane se stvara sigurnost za napad.

Svi gledaju trojke, a niko lake poene.

U ovoj utakmici nam dva Bogdana ne bi pomogla.
predatortz predatortz 21:53 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

alselone
Ma kakvi, nismo igrali odbranu,

Tačno je da nismo igrali odbranu ali nismo igrali ni napad.



Nedostajao Teo...


shmoo shmoo 22:23 11.09.2022

Defence, defence, defence!!!

predatortz
alselone
Ma kakvi, nismo igrali odbranu,

Tačno je da nismo igrali odbranu ali nismo igrali ni napad.



Nedostajao Teo...





Баш вечерас на Чукаричком (стадиону) ови што прате кошарку као и ви рекоше како ће сада сви да кукају да је недостајао Теодосић.



А ја вам лепо кажем да је потпуно свеједно да ли игра или не игра Јокић.

И са њим и без њега Италијани нас сваки пут пукну као малу децу која први пут играју кошарку са великима.

Али није то уопште, изгледа, до прљавих жабара.

До нас је.





shmoo shmoo 22:45 11.09.2022

Re: Srbija - Italija

alselone
ali što kaže Micić (sad sam pročitao izjavu) definitivno psihološki nisu bili spremni za čvrstu utakmicu.

Šta to znači uopšte?

Prvi put vide čvrstu utakmicu pa im treba terapeut pre toga? Pa igraju košarku od osnovne škole, odigrali su 1000 čvrstih utakmica, koja kurčeva priprema im treba?









vcucko vcucko 22:53 11.09.2022

Re: Defence defence

shmoo
predatortz
alselone
Ma kakvi, nismo igrali odbranu,

Tačno je da nismo igrali odbranu ali nismo igrali ni napad.



Nedostajao Teo...





Баш вечерас на Чукаричком (стадиону) ови што прате кошарку као и ви рекоше како ће сада сви да кукају да је недостајао Теодосић.



А ја вам лепо кажем да је потпуно свеједно да ли игра или не игра Јокић.

И са њим и без њега Италијани нас сваки пут пукну као малу децу која први пут играју кошарку са великима.

Али није то уопште, изгледа, до прљавих жабара.

До нас је.






Datome, Meli i Tonut igraju za reprezentaciju, čini mi se, čitav 21. vek (naravno karikiram, ali ne mnogo). Fali samo Galinari. I kad je Datome bio cenjen NBA igrač nije se uopšte postavljalo pitanje, da li igra. To se podrazumeva, stvar elementarnog dobrog ukusa.

Ovo me podseća na odnos Brazil - Argentina u fudbalu. Brazilaca ima 5-6 puta više, imaju desetine i stotine zvezda i zvezdica po Evropi, mislio bi čovek ne može niko drugi da bude prvak sveta. Ali te zvezde i zvezdice često nemaju pravi odnos prema državnom dresu. Mnogi traže pare da bi igrali za reprezentaciju (ovo je istina, ne lažem). U zavisnosti od selektora i tima, ako dominiraju Paulisti Rio navija protiv reprezentacije i obratno. Oni su cirkus kao i mi.
Argentincima je igranje za reprezentaciju, u blanco-celeste dresu, kruna i iznad svega. I onima iz Boke i onima iz Rivera i svima. Svetinja.
Urugvajci su tek posebna priča, oni bi ubili za to. Oni se redovno pobiju, i navijači i igrači, kad selektor objavi spisak. Zašto nije uvršten ovaj ili onaj, to je lična uvreda. Nebitno Nacional/Penjarol.

Ako me razumeš...

shmoo shmoo 23:45 11.09.2022

Re: Defence defence

vcucko

Datome, Meli i Tonut igraju za reprezentaciju, čini mi se, čitav 21. vek (naravno karikiram, ali ne mnogo). Fali samo Galinari. I kad je Datome bio cenjen NBA igrač nije se uopšte postavljalo pitanje, da li igra. To se podrazumeva, stvar elementarnog dobrog ukusa.

Argentincima je igranje za reprezentaciju, u blanco-celeste dresu, kruna i iznad svega. I onima iz Boke i onima iz Rivera i svima. Svetinja.
Urugvajci su tek posebna priča, oni bi ubili za to. Oni se redovno pobiju, i navijači i igrači, kad selektor objavi spisak. Zašto nije uvršten ovaj ili onaj, to je lična uvreda. Nebitno Nacional/Penjarol.

Ako me razumeš...


Ја те савршено разумем али те изгледа не разумеју ови што су до имбецилности заљубљени у тог Јокића па сад као не капирају зашто смо пукли од Италијана (по други пут у две године у такмичарској текми) и каче Јокићеве слике како тера коње по тем Сомбору уместо да игра за репрезентацију једне године (па не одемо на Олимпијаду или тако нешто), а онда одушевљено следеће године сматрају да је Србија као првак Европе већ готова ствар јер се тај исти Јокић вратио у репрезентацију и да наши играчи треба само да се појаве на терену, не морају ни да играју, а златна медаља им је већ у рукама.

Лепо рекох да такви као што је Јокић и њему сличне спортске силиконске старлете домаћих медија после само једног одбијања да играју за репрезентацију Србије више никада не треба ни да буду позивани. Па ако већ губимо, онда барем знамо да губимо зато што имамо лошије играче од противника, а не зато што наши играчи немају срце и муда него се на европском првенству чувају повреда због својих вишемилионских уговора у НБА или тако нешто.

И зато нам је кошаркашка репрезентација Србије стварно циркус исто као и бразилска фудбалска репрезентација.

Али један је Јокић, љубе га његови мајка, тајка и нарочито браћа криминалци, као и сви они по Србији који не капирају да у екипним спортовима екипа мора да буде изнад сваког појединца иначе од успеха нема ништа, зар не?

П.С. - Одушевљен сам овом генерацијом фудбалера репрезентације Србије (за разлику од кошаркаша) и њиховим односом према дресу са државним грбом.

Далеко смо од оних најјачих, веома далеко. Можемо понекога да изненадимо, али сигурно немамо нити ћемо имати континуитет добрих резултата који би нам гарантовали неки успех.

Али момци барем имају срце. Јбт, онај Тадић и Митра гол би за репрезентацију Србије играли и пузећки ако треба. И ови млађи од њих у фудбалској репрезентацији Србије то онда и поштују.

А кошаркаши?

Добили Турску, добили Грчку, аутсајдере Словачку, Латвију, пукли од папана Белгијанаца, и онда добили ових 5 шупака у групи (Пољска, Финска, Израел, Холандија, Чешка, све кошаркашке велесиле, јбт!) и већ су их сви видели као прваке Европе.

Па да ли сте нормални, људи моји?

Зар не видите како код тих кошаркаша ту нема ни Е од екипе и како немају ни муда ни срце за тако нешто? То што су играли, играли су само зарад сопствене личне самопромоције и таква им је била и игра на терену.

Имена и саморекламирање не играју.

Људи играју.

А за неки успех у том спорту мораш ипак пре свега да будеш човек, а не говно од човека.

На кога ће онда млађи у кошаркашкој репрезентацији Србије да се угледају, ко да им буде модел понашања у дресу са државним грбом?

Јокић?

Ма дај, немојте да се зајебавамо.

NNN NNN 00:01 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

Nedostajao Teo...
Ma kakav Teo, ljudi, pa lik je igrao protiv ove iste Italije prošlog leta u Beogradu i bio najgori na terenu!
Da odbrnu ne igra to se zna, ali je tada i trojke šutirao 0/6

Nismo odigrali dobru odbranu (mada je ovakve Talijane teško braniti, ali ja sam bio optimista posle one rapsodije protiv Finske koji igraju slično brzo u napadu)

Sad gledam i reprizu, mada ne znam čemu ovoliki mazohizam, ali u napadu čak nismo bili ni loši toliko koliko smo otvorenih šuteva za 3 promašili.
Micić 1/8 trojke i to pogodio onaj jedan najteži kada je igra sa Melijem 1-na-1, a sve ostale iz blokova promašio, a inače tako šutira i solidno pogađa.
Gudurić 0/4 iz nekog razloga ima tendenciju da se usere, mada je još u Zvezdi pokazivao da ume da igra kad se lomi, ali u reprezentaciji ne da nestaje, nego se često ni "ne pojavi"
Lučić 0/3 bruka za kapitena, a kada je dao posle onog faula (kada je Poceko isključen) mislio sam da će da zagrize i povede - sledeća dva napada je promašio potpuno otvorene šuteve za 3
Jaramaz 0/2 - znalo se da kuburi sa organizacijom igre, ali se bar očekivalo da pogodi kada ima otvoren šut za 3
Evo ova četvorica kombinovano 1/17 uglavnom otvoreni šutevi - da baba ima onu stvar - da su dali samo 4 od tih 17 druga pesma bi se pevala.
Kalinić solidno pogađao, ali ono najvažnije što se od njega očekuje da poveže igru u odbrni - tu je skroz zakazao.
"ne bih da upirem prstom" ali bih - Milutinov odigrao najgoru utakmicu od kad ga gledam, skroz se pogubio kao da ne čuva Melija nego "adirala" Demarkusa Nelsona (ex Zvezdinog beka koji ga je tresuo o parket još dok je ovaj bio tinejdžer).
Jokić imao neke prodate lopte na kraju (kada je već bilo prilično rešeno), ali čovek je za manje od 29 minuta na parkeu imao 32 poena i sa njim smo imali +11, dakle za onih 11 minuta kada nije igrao (a igrao je Milutinov) smo imali -19
(zapravo sad gledam i kuriozitet je da je Jokić imao veći +/- i od svih Talijana!)
tu možemo da bacim teret i na Pešića, bilo je važnih utakmica gde npr. Dončić skoro i da ne izlazi sa parketa, pa ako bez Jokića nije išlo (a očigledno je da nije) trebalo je brže da ga vrati u igru!
Jesmo igrali mnogo ispod očekivanja, ali opet ispada da je prelomni trenutak bio isključenje Poceka (tada je Lučić pogodio 2 od 3 bacanja) i bilo je 63:57 za nas,
od tog trenutka Talijani vezuju 3 trojke, a onda na tom talasu na početku četvrte daju još 4 trojke i to kakve! Kod prve smo odigrali dobru odbranu, izbili loptu - koja je nažalost pala njima u ruke i pogodili su iz ćoška u poslednjoj sekundi, a sledeće 3 su sve dali preko ruke!
Bukvalno kad ih je krenulo jahali su na tom talasu, a mi smo tad bili k'o uštrojeni!
Tu je trebalo neko da "povuče ručnu", jak faul, tehnička klupi, neka šok terapija, Poceko je sve vreme pravio predstavu, a mi smo nemo posmatrali kako nam izmiče utakmica iz ruku.
Loše smo odigrali, a oni dobro, ali jednostavno ta sekvenca od 7:25 nekao nije smela da se desi (mada ih je baš kenjalo, čega sam se plašio, ali sam se nadao da ćemo uspeti makar na suv kvalitet, ako nam je već igra pukla)


NNN NNN 00:31 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

7:25
u tom intervalu (od nekih 9 minuta) mi smo šutirali trojke 1/9 (Kuridža dao), a Talijani 7/10 (Spisu 5/5)
NNN NNN 01:26 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

Trenutno se igra i košarkaško prvenstvo Amerike, u finalu Argentina vodi protiv Brazila, za Argentince igra većina onih koji su nas ukanalili, doduše ne igra Skola, ali igra Delfino (pre dve nedelje napunio 40 godina)!
Ako se neko seća 2006. na SP smo u grupi igrali protiv (olimpijskih šampiona) Argentinaca i vodili smo (Rakočević razbijao Đinobilija), a onda u poslednjoj četvrtini uđe Delfino i preokrene utakmicu sa 4 vezane trojke (kao Spisu večeras :p)
Inače Delfino bio ubedljivo najgori igrač (računajući i čak i Vuleta Avdalovića) na OI 2004. u Atini.
vcucko vcucko 06:34 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

NNN

Ako se neko seća 2006. na SP smo u grupi igrali protiv (olimpijskih šampiona) Argentinaca i vodili smo (Rakočević razbijao Đinobilija), a onda u poslednjoj četvrtini uđe Delfino i preokrene utakmicu sa 4 vezane trojke (kao Spisu večeras :p)

Da nisi pomešao to sa OI u Atini, kad nam je Đinobili ubacio u poslednjoj sekundi?
niccolo niccolo 09:41 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

koliko smo otvorenih šuteva za 3 promašili

E da, dobro me podseti, hteo sam da pitam šta se desilo sa šutem sa poludistance. Ono, neće te trojka a ti uđeš pola metra napred i pogodiš za dva. Možda bude četiri-pet koševa tako u modernoj košarci.
NNN NNN 10:27 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

Da nisi pomešao to sa OI u Atini, kad nam je Đinobili ubacio u poslednjoj sekundi?
Nisam.
NNN NNN 10:32 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

7:25
u tom intervalu (od nekih 9 minuta) mi smo šutirali trojke 1/9 (Kuridža dao), a Talijani 7/10 (Spisu 5/5)
Taman je tih 6 trojki razlike napravilo ovih 18 poena viška, a što je naluđe naši šutevi su bili "otvoreniji" (Polonara obe dao preko ruke i Spisu poslednju, ali kad je već vezao 4 (otvorene) ne vidim što ne bi pokušao i 5.), a mi smo više-manje sve otvorene promašivali tad :(
To je košarka.
Gledaš da sebi izgradiš što povoljniju situaciju za šut (a protivniku što nepovoljniju) i da se nadaš da će na dovoljno velikom uzorku statistika da odradi svoje
(ali treba i neki kvalitet, uigranost, kontinuitet, rutina, mentalitet da se ne usereš kad kola krenu nizbrdo)
milisav68 milisav68 12:35 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

vcucko
Znači debeli se sam namestio za krivicu.

Ma kakvi, nije njegov posao da čuva spoljne igrače.
softelectronics_e softelectronics_e 13:02 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

milisav68
vcucko
Znači debeli se sam namestio za krivicu.

Ma kakvi, nije njegov posao da čuva spoljne igrače.

Eeeee!
Da je bio Teo.
Taj što igra odbranu, to nema.
milisav68 milisav68 13:18 12.09.2022

Re: Defence defence

shmoo

А кошаркаши?

Добили Турску, добили Грчку, аутсајдере Словачку, Латвију, пукли од папана Белгијанаца, и онда добили ових 5 шупака у групи (Пољска, Финска, Израел, Холандија, Чешка, све кошаркашке велесиле, јбт!) и већ су их сви видели као прваке Европе.

Aj malo smanji doživljaj, i prestani da se naslađuješ sa tim - Jokić glavni problem, jel sam vam rekao.

Nije da igranje/ne igranje Jokića ne utiče na reprezentaciju, ali nije u tome problem.

Prvo, FIBA je ušla u rat sa ULEB-om (privatna firma koja je organizovala Evroligu), pa je promenila koncept kvalifikacija (kao u fubdalu, s tim što u fudbalu nema takve vrste rata, odnosno Liga šampiona je pod ingerencijom FIFA i UEFA), pa je te kvalifikacije napravila u sred sezone, gde privatni NBA i evroligaški klubovi nemaju pauzu, i gde ne puštaju svoje igrače, da igraju kvalifikacije.

I ABA liga je privatna liga koja je pod ingerencijom ULEB-a, kao i Košakaška liga Srbije koja nije pod ingerencijom KSS.

Plus je na svetskom nivou izmenjen koncept da se finalisti evropskog prvenstva u košarci direktno kvalifikuju na svetsko prvenstvo i olimpijske igre, a da ekipe plasirane od trećeg do osmog mesta igraju baraže pred samo takmičenje.

To je omogućavalo ekipama koje su imale kvalitetne igrače poput naše, da ili odmaraju ili igraju samo baraž tokom leta.

I onda dobiješ papazjaniju od reprezentacije, gde za kvalifikacije skupljaš igrače kako se snađeš, pa izgubiš od papana Belgijanaca, koji su uigran TIM.

Košarka je specifičan sport, gde se ta uigranost baš vidi, pa zato u završnici velikih takmičenja skoro uvek imaš Špance, Francuze, Italijane, Grke, Litvance (i Tursku u zadnje vreme), jer imaju jake domaće igrače.

Mi, bez obzira na super pojedince, nismo uigran TIM, jer većina igrača nije igrala zajedno u našoj (i ABA ligi), eventualno jedne sezone.

Pa onda možeš da vidiš da se povremeno razumeju Jokić, Micić i Jaramaz jer su jedne sezone igrali zajedno za Megu (koja je usput grobar naše nacionalne košarke).

Slično možeš da vidi kod Kalinića i Gudurića, koji su odigrali jednu zajedničku sezonu u Feneru.

Uglavnom, čeka nas drugi deo kvalifikacija za SP, gde smo u nezavidnoj situaciji, gde u tim tzv "Prozorima" treba da dobijemo Grčku u gostima, i Tursku kao domaćin, i gde nećemo da imamo na raspolaganju kvalitetne igrače, a i te koje skupimo, igraće prvi/drugi put zajedno u životu, plus Belgija treba da izgubi sve do kraja.
milisav68 milisav68 13:46 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

niccolo
koliko smo otvorenih šuteva za 3 promašili

E da, dobro me podseti, hteo sam da pitam šta se desilo sa šutem sa poludistance. Ono, neće te trojka a ti uđeš pola metra napred i pogodiš za dva. Možda bude četiri-pet koševa tako u modernoj košarci.

Psihologija.

Šut za tri ubija u pojam jer stvara razliku (ili pristiže vođstvo).

To se upravo desilo sinoć, gde su nas Italijani prvo stigli, a zatim se odlepili trojkama.

Tu ne pomažu dva Jokića, ali pomaže jedan Vanja (ili Bogdan).

Mi smo juče u nekom sedmom minutu imali +15, da bi poluvreme završili sa +6, ne sulujući trojke, već upravo tom nekom igrom za dva poena (nadajući se da će Italijanima stati trojka).

E sad, tu mora malo da se igra i odbrana, a ne samo da se želi i nada.

U drugom poluvremenu je vrag odneo šalu, igračima ušla voda u uši, a selektor malo zaspao.

Tako da, može to da funckioniše, ali odbrana na spoljnim igračima mora da bude baš-baš jaka.

Zato je sinoć falio Teo.
niccolo niccolo 14:25 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

Ne, ne, mislio sam uopšteno šta se dešava sa time, u košarci uopšte- niko više ne igra tako.
svarog svarog 14:40 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

niccolo
Ne, ne, mislio sam uopšteno šta se dešava sa time, u košarci uopšte- niko više ne igra tako.

pomeriš se korak nazad i dobiješ 50% više poena ako pogodiš. Odnos trud/prinos daleko u korist šuta za 3. A kad je krančovanje statistike ušlo u sport i postalo baza za pravljenje taktika - bilo je neizbežno
milisav68 milisav68 15:03 12.09.2022

Re: Srbija - Italija

niccolo
Ne, ne, mislio sam uopšteno šta se dešava sa time, u košarci uopšte- niko više ne igra tako.

Ne "isplati se".Objasnio Svarog, a sinoćna utakmica je baš onako klasičan primer, odličan za pokazivanje.

Dopuna

Postavljanjem linije za tri, razvukla se odbrana, pa se otvorio prostor za ulaz i lake poene.Što bi rekao Strajnić - Jako i do samog kraja.
shmoo shmoo 19:39 12.09.2022

Re: Defence defence

milisav68
shmoo

А кошаркаши?

Добили Турску, добили Грчку, аутсајдере Словачку, Латвију, пукли од папана Белгијанаца, и онда добили ових 5 шупака у групи (Пољска, Финска, Израел, Холандија, Чешка, све кошаркашке велесиле, јбт!) и већ су их сви видели као прваке Европе.

Aj malo smanji doživljaj, i prestani da se naslađuješ sa tim



Зашто бих то чинио?

Ко им јебе матер, и Јокићу и свима осталима у српској кошарци данас.

Тебе изгледа баш погодило то што нас Талијани у кошарци тако редовно пуцају у главу исто к'о што се ови Јарилови пуцају у буљу на Прајду?

Па нека те наше кошаркаше пуца у главу ко год стигне јер имају пилећи мозак.

Боље и не заслужују.

А не могу порећи да ми је баш мило и драго када видим како умишљене будале јебе у тај пилећи мозак ко год стигне. Како да одолим, а да се не наслађуем.

Нека жању сада то што сеју већ 2-3 деценије у српској кошарци.

Умишљени фолиранти и продавци магле.

solo solo 20:28 12.09.2022

Re: Defence defence

исто к'о што се ови Јарилови пуцају у буљу на Прајду?


Pucaju u bulju.

Sjajno.

shmoo shmoo 21:08 12.09.2022

Re: Defence defence

solo
исто к'о што се ови Јарилови пуцају у буљу на Прајду?


Pucaju u bulju.

Sjajno.





Сведочио сам (не и учествовао! ) док сам боравио по харапским земљама да је тамо пуцање мушкића у буљу пре брака било сасвим уобичајно јер је секс са женскићима пре брака био просто немогућ због чувања ђане дотичне женске персоне не би ли се боље удала.

Рецимо да је секс пре брака за жене тамо табу.

Неког Аустријанца што сам га познавао, неког Хермана, јурила цела арапска фамилија дотичне женске персоне у намери да га убије на лицином месту јер је скинуо ђану њиховој сестри/ћерки. Крили смо Хермана сваку ноћ у другој кући да му не би ушли у траг.

И онда ти мушкићи Арапи шта ће јадни, морају с неким да се пуцају у недостатку жена.

Па се сви неожењени мушкарци тамо држе за ручице по улици.

Сасвим нормална појава.

А после свадбе све се враћа у мушко-женски однос, праве буљуке деце без проблема, шаљу их по Јуропи итд.

И нико тамо ни данас не организује никакве прајдове због тога, колико видим.

Нормални људи, а не к'о ови Јарилови европски педери што кукумавче оволико по улицама европских градова и од тога праве политички перформанс.



milisav68 milisav68 00:02 13.09.2022

Re: Defence defence

shmoo
Ко им јебе матер, и Јокићу и свима осталима у српској кошарци данас.

Dobro.
Тебе изгледа баш погодило то што нас Талијани у кошарци тако редовно пуцају у главу

Jok.
shmoo shmoo 11:38 13.09.2022

Re: Defence defence

milisav68
shmoo
Ко им јебе матер, и Јокићу и свима осталима у српској кошарци данас.

Dobro.
Тебе изгледа баш погодило то што нас Талијани у кошарци тако редовно пуцају у главу

Jok.



Добро.




literatesa literatesa 18:42 11.09.2022

Hm

Prije nekoliko dana izdvojim iz teksta, više kao hvalu našim košarkašima nekad nego što sam povjerovala njegovim riječima danas..

literatesa literatesa 19:13 11.09.2022

Re: Hm

Hm, stvarno ovaj sad poraz nikom nije trebao. Ni meni.

I da pohvalim još jednom Sportal.rs, vrhunski, i kad tipkaju sirove rečenice pa naprave nekoliko grešaka, propuste slovo, dodaju, zbrzaju u žaru,
jednostavno,
posvećeni, talentovani i pismeni sportski komentatori.
solo solo 19:30 11.09.2022

.



NIKOLA KALINIĆ POSLE BRUKE ORLOVA: Ne znamo ni mi šta nam se desilo!


Desilo se.

Ende!

alselone alselone 20:30 11.09.2022

Pobeda!

Sklonimo misli sa onog poraza od Italije i imamo jedne dobre vesti! Reprezentacija Srbije u pecanju je ostvarila pobedu na svetskom prventstvu koje je ovog vikenda održano u Hrvatskoj! Naša ekipa je upecala 148 riba, čak 148 od drugoplasirane Italije!

niccolo niccolo 20:32 11.09.2022

Re: Pobeda!

Bravo!
niccolo niccolo 08:54 12.09.2022

Re: Pobeda!

Evo i basketaši uzeli zlato
niccolo niccolo 09:12 12.09.2022

Re: Pobeda!

A i rvači, Datunašvili i Arsalan
shmoo shmoo 22:17 11.09.2022

Један је Јокић!

Е јбг, Николо!

Сад можеш да закључаш свој блог.

А тек си га јуче отворио.

Хоћеш да ти ја пишем како је вечерас Чукарички на врху Брдета добио Војводину 2:0 тек да се овде макар нешто коментарише?




niccolo niccolo 23:00 11.09.2022

Re: Један је Јокић!

Хоћеш да ти ја пишем како је вечерас Чукарички на врху Брдета добио Војводину 2:0

Piši
shmoo shmoo 23:46 11.09.2022

Re: Један је Јокић!

niccolo
Хоћеш да ти ја пишем како је вечерас Чукарички на врху Брдета добио Војводину 2:0

Piši



Ма нећу.

Један је Јокић.

NNN NNN 00:06 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

Један је Јокић.
Ovo je tačno, jer da smo nekim čudom imali dva Jokića - lagano bismo pobedili večeras
solo solo 06:22 12.09.2022

nisu imali ovaj žar u očima

Ovo je tačno, jer da smo nekim čudom imali dva Jokića - lagano bismo pobedili večeras




p.s.

Do mentaliteta je!

shmoo shmoo 06:28 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

NNN
Један је Јокић.
Ovo je tačno, jer da smo nekim čudom imali dva Jokića - lagano bismo pobedili večeras




Да, знам.

Тако су и за Тита говорили пред његову смрт.

Него мангупи у нашим редовима, јбг.

Па сад пишемо о Алкаразу и италијанским одбојкашима уместо о кошаркашима репрезентације Србије.

solo solo 06:33 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

Него мангупи у нашим редовима, јбг.

Па сад пишемо о Алкаразу и италијанским одбојкашима уместо о кошаркашима репрезентације Србије.


Sve si u pravu samo malo boli kad se dogodi po ko zna koji put jbg.

Eno i Pajić i družina su jako uspešni tamo daleko samo ovde kući nisu ni za qrac.

Rekoh mora da je nešto do vode ovde.

Bem li ga šta je.
shmoo shmoo 06:33 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

solo

p.s.

Do mentaliteta je!



До васпитања је пре него до менталитета.

Па сада жањемо оно што смо деценијама сејали - у се, на се и пода се.

shmoo shmoo 06:34 12.09.2022

Купи ме - продај ме, новац у рукама

solo
Него мангупи у нашим редовима, јбг.

Па сад пишемо о Алкаразу и италијанским одбојкашима уместо о кошаркашима репрезентације Србије.


Sve si u pravu samo malo boli kad se dogodi po ko zna koji put jbg.



Па кад нешто деценијама сејеш, онда тако деценијама и жањеш.

Али важно је да је један Србин МВП НБА лиге, зар не?

То је важније него да Србија буде првак Европе јер НБА лига, то ти је као да сви они играју овде у Србији.


solo solo 06:37 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

До васпитања је пре него до менталитета.


Komplikovana je tu razlika uzročnoposledična.
solo solo 06:39 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

Али важно је да је један Србин МВП НБА лиге, зар не?

То је важније него да Србија буде првак Европе.


Mislim da je najvažnije da ja i ti radimo za po 500e. Ceo radni vek.

A Lidl je Lidl.

Među nama kako bi te boleo tuki da imaš u džepu 250 miliona dolara.

Novac kvari decu.
shmoo shmoo 06:40 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

solo
До васпитања је пре него до менталитета.


Komplikovana je tu razlika uzročnoposledična.



Сложено јесте.

Али се пажљивим посматрањем и са мало памети да увидети и та разлика.

И са мало напора се може то и поправити.

Питање је једино да ли се користи то мало памети и да ли се има воље за оправком.

Или се уместо тога затварају очи пред стварношћу све се тешећи неким таблоидним глупостима.


shmoo shmoo 06:42 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

solo
Али важно је да је један Србин МВП НБА лиге, зар не?

То је важније него да Србија буде првак Европе.


Mislim da je najvažnije da ja i ti radimo za po 500e. Ceo radni vek.

A Lidl je Lidl.



Овде не причамо само о теби и о мени.

Причамо о Србима у целини.

Као народу.

Зли језици кажу, народу у нестајању.

А Лидл ће увек бити Лидл.

Није само Србима Лидл дошао у госте.

И другима је.

Па нас опет ти други пукну на срце и муда као нас синоћ Италијани.


solo solo 06:43 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

Или се уместо тога затварају очи пред стварношћу све се тешећи неким таблоидним глупостима.


Ne budi lud. Pa bez tabloida život bi stao.
shmoo shmoo 06:44 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

solo
Или се уместо тога затварају очи пред стварношћу све се тешећи неким таблоидним глупостима.


Nebudi lud. Pa bez tabloida život bi stao.






Знам. И без Фарме и Парова такође.



solo solo 06:46 12.09.2022

Re: nismo imali ovaj žar u očima

Знам. И без Фарме и Парова такође.


Pa tu je sve. Zdravstvo,školstvo,sudstvo........

Glavna tema u Srbiji Baka Prase VS željko mitrović.

Nisi u toku.
shmoo shmoo 06:49 12.09.2022

Re: Један је Јокић!

solo

Eno i Pajić i družina su jako uspešni tamo daleko samo ovde kući nisu ni za qrac.

Rekoh mora da je nešto do vode ovde.

Bem li ga šta je.



То није тачно.

Ко има кућу у Котору овде, тај није онда овде био ни за курац.

(Осим Јарила можда, но добро сад...)

Неко у Котору, неко на Корчули,...

Него су отишли тамо да буду још успешнији.

И ако су. Свако то према себи кроји.

Било би лепо да се онда такви какви су, ти успешни, више и не враћају овде да нам држе предавања како треба ми да успемо у животу исто као и они.

И то онда важи и за Јокића, уосталом.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana