Budućnost| Društvo

Ne mora da ima

niccolo RSS / 28.09.2019. u 14:24

Postoji jedan krajnje zanimljiv aspekt afere oko „doktorata“ Siniše Malog, koji sjajno ilustruje zablude kojima je srpsko društvo sklono. Tu zabludu je prvi osvetlio sam Vučić, ističući kako Mali ni ne mora da ima diplomu, može da ima i samo osnovnu školu, te da je u pitanju politički izbor čije eventualne negativne posledice treba da snosi onaj koji ga je napravio (politički izbor, ne Malog). Posle Vučića, još je nekoliko njih ponavljalo/potvrđivalo da ovaj ne mora da ima.

 

Međutim, da li je to baš tako? Formalno govoreći, svi su oni u pravu. Ne postoji zakonski zahtev da ministar ispunjava bilo kakav uslov da bi postao ministar. Suštinski gledajući, šta je realnije, da društvo koje smatra potpuno normalnim da najviše države funkcije zauzmu oni koji nemaju potrebna znanja da bi obavljali dužnosti napreduje ili da nazaduje? Pri tome govorimo o jednom od najvažnijih (ako ne i najvažnijem) ministarstvu, koje je zaduženo za upravljanje novcem, planiranjem prihoda i rashoda i sl.

 

Nemam odgovor, ili barem nemam dobar odgovor, na pitanje zbog čega je srpsko društvo sklono minimiziranju značaja znanja i verovanju da je sve to isto, i oni obrazovani i oni neobrazovani. Pri tome, da smo mi neko mnogobrojno društvo, pa da čovek i razume da zanemarujemo znanje jer računamo na golu silu tih stotina miliona ili milijardu ljudi. Ali ovako odbacujemo jedino što može da nam pomogne da se ovih par miliona uzdigne.

 



Komentari (239)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:38 28.09.2019

Sem jedne

... demagoške i populističke izjave Slobodana Miloševića (svi su mu isti, doktor nauka i seljak) ne znam da je ikad iko na ovaj način javno degradirao značaj obrazovanja.
doduše, nije to suština ove izjave. Suština je čuvena Vučićeva ako ste hteli da me pitate spin fora kojom se pažnja sa žarišta skreće u neki potpuni efe gde se ljudi bave podmetnutom koskom umesto realnim problemom.
Dakle - niko nije pominjao stručne kvalfikacije Siniše Malog za mesto ministra, već je reč o druge dve stvari: plagiranju i prevari oko njegove disertacije i moralu takvog čoveka i posredno onog ko ga protežira i podupire.
Ali, što reče drug Ljiro:

niccolo niccolo 08:03 29.09.2019

Re: Sem jedne

Suština je čuvena Vučićeva ako ste hteli da me pitate spin fora kojom se pažnja sa žarišta skreće u neki potpuni efe gde se ljudi bave podmetnutom koskom umesto realnim problemom.

To svakako, ali zašto se taj spin prihvata i razgovara o njemu - konkretan povod za moj tekst je neki profesor sa FPN koji na N1 potvrđuje da Malom ne treba doktorat - i to na način koji možda formalno jeste tačan, ali suštinski šteti. Dakle ne, nije tačno da ministru finansija ne treba nikakva diploma, društvo koje bi neobrazovanom čoveku dalo da upravlja njegovim novcem nije društvo koje će naprevodati. Stav da obrazovanje nije važno je štetan za Srbiju. To bi trebalo da bude odgovor na spin, ako se na spin želi odgovarati.
pecaros pecaros 13:10 29.09.2019

Re: Sem jedne

niccolo
Dakle ne, nije tačno da ministru finansija ne treba nikakva diploma, društvo koje bi neobrazovanom čoveku dalo da upravlja njegovim novcem nije društvo koje će naprevodati. Stav da obrazovanje nije važno je štetan za Srbiju.


Mislim da kod nas diploma već odavno ne znači baš ništa, što, naravno, ne znači da treba da nam ministruju šoferi i keramičari. Ali, ipak...

Imam nedavni primer jedne poznanice, knjigovođe starog kova, kojoj se obratila studentkinja nekog Megatrenda, s molbom da joj uradi bilans uspeha na osnovu zadatih podataka.

Uradila je to, sutradan je klinka došla, pokupila uradak...

- Hej, čekaj da ti objasnim!
- Žurim, nemam vremena!

Sutradan se javila telefonom - položila, devetka. Inače, već joj je rezervisano rukovodeće radno mesto u nekoj javnoj prćiji.
freehand freehand 13:19 29.09.2019

Re: Sem jedne

pecaros
niccolo
Dakle ne, nije tačno da ministru finansija ne treba nikakva diploma, društvo koje bi neobrazovanom čoveku dalo da upravlja njegovim novcem nije društvo koje će naprevodati. Stav da obrazovanje nije važno je štetan za Srbiju.


Mislim da kod nas diploma već odavno ne znači baš ništa, što, naravno, ne znači da treba da nam ministruju šoferi i keramičari. Ali, ipak...

Imam nedavni primer jedne poznanice, koja je knjigovođa starog kova, i kojoj se obratila studentkinja nekog Megatrenda, s molbom da joj uradi bilans uspeha na osnovu zadatih podataka.

Uradila je to, sutradan je klinka došla, pokupila uradak...

- Hej, čekaj da ti objasnim!
- Žurim, nemam vremena!

Sutradan se javila telefonom - položila, devetka. Inače, već joj je rezervisano rukovodeće radno mesto u nekoj javnoj prćiji.


pecaros pecaros 13:44 29.09.2019

Re: Sem jedne

freehand



Zanimljiva je ta fascinacija procentnim računom, verovatno je to najviši domet tipičnog SNS uma. Pritom, možeš da izgrešiš za ceo red veličina a da glasači i ne primete razliku.
freehand freehand 13:46 29.09.2019

Re: Sem jedne

pecaros
freehand



Zanimljiva je ta fascinacija procentnim računom, verovatno je to najviši domet tipičnog SNS uma. Pritom, možeš da izgrešiš za ceo red veličina a da glasači i ne primete razliku.

A možeš i bez dame i oba topa skakačem sa z9 na nj11 iako oni očekuju laufera koji javlja sa lj6 na b22.
niccolo niccolo 16:11 29.09.2019

Re: Sem jedne

Inače, već joj je rezervisano rukovodeće radno mesto u nekoj javnoj prćiji.

Pa da, to je ono što kažem dole, mora se posedovati papir za odgovarajuće mesto.
mirelarado mirelarado 22:39 29.09.2019

Re: Sem jedne

Dakle ne, nije tačno da ministru finansija ne treba nikakva diploma, društvo koje bi neobrazovanom čoveku dalo da upravlja njegovim novcem nije društvo koje će naprevodati.


Ne samo da neće napredovati, nego će se strmoglavo sunovratiti. Q.E.D.
alselone alselone 14:47 28.09.2019

Degradacija znanja

u punom jeku a sa druge strane svi kupuju lažne diplome mamu im jebem, degradirajući i to malo školstva što nam je ostalo. Svi žele da budu veliki dr mr.

Što kaže Torbica u Državnom poslu, parafraziraću - prvo ste nas pokrali a onda ste sebi napravili Megafaluse i druge fakutltete da opravdate svoje pozicije i ukradeni novac.

Što je posve sudeći najtužnije, ovaj magarac Mali je bio odličan student i po svemu sudeći zna svoj posao, samo što je moralni nitkov i kradljivac. E, zato ne sme biti ni ministar a ni ništa drugo.
predatortz predatortz 16:19 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

u punom jeku a sa druge strane svi kupuju lažne diplome mamu im jebem, degradirajući i to malo školstva što nam je ostalo. Svi žele da budu veliki dr mr.


Ma nemoj! Ti doktorir'o, pa bi sad da zabraniš ljudima da se snalaze!
alselone alselone 16:24 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

Ma nemoj! Ti doktorir'o, pa bi sad da zabraniš ljudima da se snalaze!


Što kaže onaj fazon - znam kako si doktorirao, ali kako si srednju školu završio.

Zamenik gradonačelnika Novog Sada je poznat i po tome što je srednju školu završio u 24.godini.
predatortz predatortz 16:27 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

alselone
Ma nemoj! Ti doktorir'o, pa bi sad da zabraniš ljudima da se snalaze!


Što kaže onaj fazon - znam kako si doktorirao, ali kako si srednju školu završio.

Zamenik gradonačelnika Novog Sada je poznat i po tome što je srednju školu završio u 24.godini.


Jbga, neki se kasnije uozbilje pa onda navale na knjigu. Mlados' ludos'! Posle žena, deca, obaveze, pa se ljudi uozbilje i navale da uče.
alselone alselone 16:31 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

Važno je da je sveže znanje.

predatortz predatortz 16:33 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

Važno je da je sveže znanje.


Au, sunce ti jebem!
I ono o nečemu odlučuje!
I to ne u nekoj pripizdini, nego u Novom Sadu.
alselone alselone 16:38 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

I ono o nečemu odlučuje!

Ja zapravo sumnjam da on nešto odlučuje. Svih ovih godina mi nije bilo jasno kako uopšte naša javna preduzeća i opstaju kada ih vode ovakvi. I onda shvatih - on je tu samo da potpisuje i ništa ne odlučuje. Za to dobije status u gradu, propere nešto para, pozapošljava rođake, nađe švalerku i ode recimo na safari kao sadašnji direktor Elektrovojvodine.

zilikaka zilikaka 17:04 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

. Svih ovih godina mi nije bilo jasno kako uopšte naša javna preduzeća i opstaju kada ih vode ovakvi. I onda shvatih - on je tu samo da potpisuje i ništa ne odlučuje. Za to dobije status u gradu, propere nešto para, pozapošljava rođake, nađe švalerku i ode recimo na safari kao sadašnji direktor Elektrovojvodine.

Javna preduzeća funkcionišu kao deo državnog plena na izborima. Imaju neki broj ljudi koji mora da postoji da bi ipak radilo to zbog čega postoji, i oni mu dođu nužno zlo i tamo kod njih se zalazi samo kad moraš. KAo stoka u štali. Sve drugo je privatna prćija. Radi ko stigne, šta stigne, a pod potronatom onog čiji je deo plena to preduzeće.

...obavezno imaš i armiju novozaposlenih za koje niko ne sme da pita šta će tu i šta uopšte rade. Al to je tako od ranije. Ovi su samo pojačali.
nask nask 17:53 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

Javna preduzeća služe prevashodno da se društvene pare prelivaju u privatne džepove. U pitanju su vrlo ozbiljne pare. Prijatelji, rođaci i jebačice koje idu uz to, e to je samo kolateralna šteta. Iz telekoma su u poslednjih godinu dana iscedili gotovo 10^9 eura, nemala para za zemlju kao što je NL, a kamoli za SR.
predatortz predatortz 18:03 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

jebačice koje idu uz to,


Sad znam gde sam se zajebao kad sam izabrao da radim u privatnom sektoru!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

samo što je [Mali] moralni nitkov i kradljivac. E, zato ne sme biti ni ministar a ni ništa drugo.


Samo da uramim ovo.
floki floki 19:14 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

srdjan.pajic
samo što je [Mali] moralni nitkov i kradljivac. E, zato ne sme biti ni ministar a ni ništa drugo.


Samo da uramim ovo.


za bajdena i klintonku ti treba ram? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:29 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

floki
srdjan.pajic
samo što je [Mali] moralni nitkov i kradljivac. E, zato ne sme biti ni ministar a ni ništa drugo.


Samo da uramim ovo.


za bajdena i klintonku ti treba ram? :)


A tek za Putina?! I njegov klavirštimer je bogatiji od Hilari i Bajdena zajedno.
macak.tosa031 macak.tosa031 19:31 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

srdjan.pajic
floki
srdjan.pajic
samo što je [Mali] moralni nitkov i kradljivac. E, zato ne sme biti ni ministar a ni ništa drugo.


Samo da uramim ovo.


za bajdena i klintonku ti treba ram? :)


A tak za Putina?! I njegov klavirštimer je bogatiji od Hilari i Bajdena zajedno.

Putinovo bogatstvo je ljubav naroda!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 28.09.2019

Re: Degradacija znanja

macak.tosa031

Putinovo bogatstvo je ljubav naroda!


Šteta što ne izlazi češće na tviter.
docsumann docsumann 07:28 29.09.2019

Re: Degradacija znanja

Putinovo bogatstvo je ljubav naroda!


naroda kao jednina ili kao množina?
macak.tosa031 macak.tosa031 07:33 29.09.2019

Re: Degradacija znanja

docsumann
Putinovo bogatstvo je ljubav naroda!


naroda kao jednina ili kao množina?

Dobro pitanje.
niccolo niccolo 08:10 29.09.2019

Re: Degradacija znanja

Važno je da je sveže znanje.

Pa i to što je 2012. postao diplomirani ekonomista je da bi imali pokriće da ga stave za direktora Elektrovojvodine. Doduše, u to vreme je bio drugi Zakon o javnim preduzećima, ali su posle toga doneli novi, sa šatro konkursima, pa su mnogi direktori javnih preduzeća morali i doktorat da dobiju, jer se i to boduje. Mislim da je to glavni razlog svih kupovina diploma, ispunjenje formalnih uslova tog nekog partjiskog poslušnika da ga imenuju u javno preduzeće/ministarstvo/agenciju...
predatortz predatortz 15:49 28.09.2019

Ne mora

To stoji, i to niko ne osporava.
Da nema te diplome, koju mu osporavaju, niko i ne bi dovodio u pitanje njegovo formalno obrazovanje, koje, da budemo korektni, nije za potcenjivanje.
Međutim, dragi naš vođo, šta ako je doktorski rad plagijat?
Šta to govori o njemu, a šta o tebi?
Šta ako je do te diplome došao neregularno?
Znači li da zbog toga ne treba da snosi posledice jer mu, eto, ne treba?
Ribozom Ribozom 21:45 28.09.2019

Re: Ne mora

Prodajes hartije od vrednosti na koje dajes kamatu 4% u proseku, nazoves to investicijom. Prosle godine ti spoljnotrgovinski deficit bude 6 mld. evra, ove prvo polugodiste 3,9 mld.
Ali vazno da ti je dinar jak, je**s izvoz. Budzetski suficit ti 32 mld. dinara koje si uzeo od domace privrede i time je umrtvujes. Investiras u gradjevinske projekte, jer nemas nikakvu strategiju da napravis nesto sto ces prodati vani. A sad jos da im prodje zakon o oporezivanju, da ze**bu i programere. NBS ti samo menjacnica, zaduzujes se da bi tvoje budzetlije bucnuli du*e u grckoj.

Ne mora nikakva skola, samo je potrebno da si varalica i bitanga.
niccolo niccolo 08:22 29.09.2019

Re: Ne mora

Međutim, dragi naš vođo, šta ako je doktorski rad plagijat?
Šta to govori o njemu, a šta o tebi?
Šta ako je do te diplome došao neregularno?
Znači li da zbog toga ne treba da snosi posledice jer mu, eto, ne treba?

A to je drugi aspekt ove priče, da li u našem društvu oni koji varaju idu u zatvor ili na mesto ministra. Tek u pogledu tog aspekta nisam siguran koliko nas bi glasalo za jedno, a koliko za drugo.
freehand freehand 08:25 29.09.2019

Re: Ne mora

niccolo
Međutim, dragi naš vođo, šta ako je doktorski rad plagijat?
Šta to govori o njemu, a šta o tebi?
Šta ako je do te diplome došao neregularno?
Znači li da zbog toga ne treba da snosi posledice jer mu, eto, ne treba?

A to je drugi aspekt ove priče, da li u našem društvu oni koji varaju idu u zatvor ili na mesto ministra. Tek u pogledu tog aspekta nisam siguran koliko nas bi glasalo za jedno, a koliko za drugo.

Imao si prebrojavanje 2012. prilično precizno.
mlatisa mlatisa 16:55 28.09.2019

Искуства других?

Ево из Немачке две оставке.

[url=https://www.theguardian.com/world/2013/feb/09/german-education-minister-quits-phd-plagiarism]
ЛИНКЧИНКЛИНК[/url]

Изгледа да је вођа у проблему. Мањкају људи од поверења.
niccolo niccolo 08:23 29.09.2019

Re: Искуства других?

Мањкају људи од поверења.

Manjkaju ljudi od poverenja koji imaju barem mrvicu nekakvog obrazovanja...
maksa83 maksa83 18:28 28.09.2019

Meecha Yowanoweetch


alselone alselone 18:33 28.09.2019

Re: Meecha Yowanoweetch

To isto pa i malo više ali ispričano na smešan način.

aureus aureus 18:51 28.09.2019

Zašto

niccolo
Nemam odgovor, ili barem nemam dobar odgovor, na pitanje zbog čega je srpsko društvo sklono minimiziranju značaja znanja i verovanju da je sve to isto, i oni obrazovani i oni neobrazovani. Pri tome, da smo mi neko mnogobrojno društvo, pa da čovek i razume da zanemarujemo znanje jer računamo na golu silu tih stotina miliona ili milijardu ljudi. Ali ovako odbacujemo jedino što može da nam pomogne da se ovih par miliona uzdigne.

Došla takva vlast.

A znamo odakle je došla ova vlast.
Iz korpusa radikalne stranke koja, pošto je zastupala naopake stvari a naopako ih je i zastupala (uz laži, galamu i nemoral), nija bila u stanju da sebi privuče skoro nikoga zaista obrazovanog nego je mahom privlačila neobrazovane i slabo obrazovane.
Kad su, uz dosta umivanja i pripreme, naprednjaci došli na vlast - suočili su se sa onim s čim su morali da se suoče: sa nedostatkom obrazovanog kadra u svojim redovima. Imali su masu, nisu imali obrazovanje. Čak i nakon nekog vremena provedenog na vlasti - obrazovani im nisu prilazili. Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom. E naravno, pošto su došli na vlast, naprednjaci su nedostatak skrupula koji ih krasi ustoličili za pravilo. A onda su to pravilo prenijeli na čitavo društvo u kojem je već bilo dovoljno onih koji inače smatraju da si pametan ako znaš da prevariš. Ne ako nešto uradiš kako treba regularnim putem nego upravo zaobilaznim, na prevaru.
Što moraš da imaš regularnu diplomu ili doktorat ako već na mufte možeš doći do papira koji ti treba? Tako oni razmišljaju. I ne grize ih savjest.
Na žalost, promjene na bolje ne koči samo brutalna hobotnica na vlasti nego i priličan broj običnih ljudi koji znaju da u normalnijim okolnostima ne bi dobili to što dobijaju u mutnim - jer nemaju kvaliteta. A ionako se, vjerujem, mnogima među njima čini da je uvijek bilo ovako kako je sad i da bolje i ne može biti. Bar njima.
maksa83 maksa83 20:20 28.09.2019

Re: Zašto

Čak i nakon nekog vremena provedenog na vlasti - obrazovani im nisu prilazili. Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom

Milan Božić, džepni nožić.
freehand freehand 22:01 28.09.2019

Re: Zašto

Kad su, uz dosta umivanja i pripreme, naprednjaci došli na vlast - suočili su se sa onim s čim su morali da se suoče: sa nedostatkom obrazovanog kadra u svojim redovima. Imali su masu, nisu imali obrazovanje. Čak i nakon nekog vremena provedenog na vlasti - obrazovani im nisu prilazili. Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom. E naravno, pošto su došli na vlast, naprednjaci su nedostatak skrupula koji ih krasi ustoličili za pravilo.

Jel tu opisuješ i ovdašnje blogovske deklarisane i latentne naprednjake i podržavaoce iz tog vremena? Ili smao one eksterne?
macak.tosa031 macak.tosa031 05:10 29.09.2019

Re: Zašto

freehand
Kad su, uz dosta umivanja i pripreme, naprednjaci došli na vlast - suočili su se sa onim s čim su morali da se suoče: sa nedostatkom obrazovanog kadra u svojim redovima. Imali su masu, nisu imali obrazovanje. Čak i nakon nekog vremena provedenog na vlasti - obrazovani im nisu prilazili. Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom. E naravno, pošto su došli na vlast, naprednjaci su nedostatak skrupula koji ih krasi ustoličili za pravilo.

Jel tu opisuješ i ovdašnje blogovske deklarisane i latentne naprednjake i podržavaoce iz tog vremena? Ili smao one eksterne?

Koji su to?
aureus aureus 07:18 29.09.2019

Re: Zašto

freehand
Kad su, uz dosta umivanja i pripreme, naprednjaci došli na vlast - suočili su se sa onim s čim su morali da se suoče: sa nedostatkom obrazovanog kadra u svojim redovima. Imali su masu, nisu imali obrazovanje. Čak i nakon nekog vremena provedenog na vlasti - obrazovani im nisu prilazili. Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom. E naravno, pošto su došli na vlast, naprednjaci su nedostatak skrupula koji ih krasi ustoličili za pravilo.

Jel tu opisuješ i ovdašnje blogovske deklarisane i latentne naprednjake i podržavaoce iz tog vremena? Ili smao one eksterne?

Samo ekstremne.
Ti blogerske duže i bolje poznaješ i pamtiš.
Spomenuo sam dolazak Vujovića 2014. kao čovjeka od kalibra, ali sam propustio da pomenem blogera Radulovića kome još 2013. nije bilo mrsko da uđe u vladu da bi zaveo red.

Posle nekog vremena, bivajući aktivan u politici, Radulović je skovao priču "da ovi odu a da se oni ne vrate". Potrošio je čitav svoj pokret i podršku birača i uspio je u jednoj polovini svoje zamisli. Oni se nisu vratili. Nisu ni ovi otišli, ali jebiga - ne može baš sve.
niccolo niccolo 08:27 29.09.2019

Re: Zašto

Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom.

Dobro, Vujovića je poslao njegov poslodavac da bude ministar finansija. Ali si u pravu da im je prišlo jako malo ljudi od kalibra, te su naštancali svoje ljude barem sa parčetom papira, kad već ne mogu da naprave kalibar od njih.
freehand freehand 08:38 29.09.2019

Re: Zašto

Ti blogerske duže i bolje poznaješ i pamtiš.
Spomenuo sam dolazak Vujovića 2014. kao čovjeka od kalibra, ali sam propustio da pomenem blogera Radulovića kome još 2013. nije bilo mrsko da uđe u vladu da bi zaveo red.

Pa eto, i pre Radulovića a tek sa njim imao si čitav jedan pokret podrške, sastavljen od blogera teoretičara spremnih da njemu i vladi pomognu da napravi izvanredne stvari. Po pšravilu ih prepoznaš tako što sad najviše pljuju i jednog i drugog.
Inače, taj Vujović je ozbiljna enigma. Jer da bi čovek radio sa Vučićem i za Vučića, bez obzira odakle je delegiran, treba imati ozbiljne moralne otklone od normalnog. Treba biti spreman da se u vladi i skupštini sedi sa bandom ništarija i pored sebe svakoga dana gledati i slušati najveću od njih.
ali činjenica je i nešto drugo - da je vučić upravo od njega naučio to malo što sad o ekonomiji zna frljajući se engleskim izrazima i izigravajući doktora ekonomije.
Elem, jedino što je Vučićeva vlast zaista učinila za Srbiju je stabilizacija javnih finansija. To, naravno, nije nikakva velika nauka, a Vučićeva uloga bila je da obezbedi političku podršku.
Sad, ko je spreman da žmuri na sve laži, krađe i kršenja zakona i ustava ubrojaće mu to u velike zasluge. Ostali možemo da tutimo i čekamo momenat da izađe pred sud.
aureus aureus 08:48 29.09.2019

Re: Zašto

niccolo
Mislim da je Vujović bio prvi (2014) za kojeg se moglo reći da je tip od kalibra koji se usudio da uđe u kolo s tom družinom.

Dobro, Vujovića je poslao njegov poslodavac da bude ministar finansija.

I on je zadatak obavio. Srezao je javnu potrošnju, iskoristio je Vučićeva leđa da zamrzne plate i capne penzije, zaustavio rast zaduživanja - što je ujedno dobar dokaz da naprednjaci 2012. kad su došli na vlast pojma nisu imali šta treba da rade jer da jesu - Vujovića bi doveli 2012. ili bi neko drugi uradio nešto slično samo u blažem obliku jer je situacija 2012. bila povoljnija.
Posle nekog vremena trend zaduženosti je obrnuo smjer i ona je počela da opada.
Ni međunarodni povjerioci ne moraju da brinu - Srbija je sposobna da vraća svoje dugove.
Postignuta je makroekonomska stabilnost i Vujović je mogao da se povuče.

Kao ministar bi bio uspješniji da je mogao da pokrene ostale strukturne reforme, recimo u javnim preduzećima, ali za to naravno nije bilo političke volje. Što Srbiju čini prilično ranjivom u slučaju neke nove svjetske krize.

No za Vujovića je i ovo bilo dovoljno.

On može da kaže da je u vladu ušao zbog teškog položaja u kojem se zemlja našla (patriotsko-profesionalni razlozi) a ne zbog toga što su mu naprednjaci nešto ponudili, i da je, uspješno obavivši misiju, iz priče izašao neokrnjen.
A naravno da ne smeta ni u CV-ju da se nađe i to: bio ministar finansija neke zemlje.

Daleko su više okrnjeni Tasovac, Udovičić i tako ti...
aureus aureus 08:58 29.09.2019

Re: Zašto

Inače, taj Vujović je ozbiljna enigma. Jer da bi čovek radio sa Vučićem i za Vučića, bez obzira odakle je delegiran, treba imati ozbiljne moralne otklone od normalnog. Treba biti spreman da se u vladi i skupštini sedi sa bandom ništarija i pored sebe svakoga dana gledati i slušati najveću od njih.

I samom mi to padne na pamet.
Opet, on je neko ko je dugo radio u Svjetskoj banci, vjerujem da se na raznim nivoima i u raznim prilikama nagledao svakojakih ništarija.
Ni u ludilu ne bih tvrdio da je Vujović neka dobrica.

Opet, bilo je situacija kad je držao neki standard.
Recimo kad je tadašnji gradonačelnik Beograda, a sadašnji naslednik Vujovića na mjestu ministra finansija, doktor Siniša Mali, namjerno plasirao u javnost priču da je Đilas ostavio Beograd u nevjerovatnim dugovima, sabirajući sve čega je mogao da se sjeti.
Vujović je hladnokrvno, mislim na neko novinarsko pitanje, odgovorio da se zna kako se računa dug države ili nekog grada, objasnio u par rečenica najbitnije i zapravo pobio Sinišu Malog.
Kome to naravno nije bio nikakav problem nego je nastavio da laže.
tasadebeli tasadebeli 21:54 28.09.2019

Кафица?

Nemam odgovor, ili barem nemam dobar odgovor, na pitanje zbog čega je srpsko društvo sklono minimiziranju značaja znanja i verovanju da je sve to isto, i oni obrazovani i oni neobrazovani. Pri tome, da smo mi neko mnogobrojno društvo, pa da čovek i razume da zanemarujemo znanje jer računamo na golu silu tih stotina miliona ili milijardu ljudi. Ali ovako odbacujemo jedino što može da nam pomogne da se ovih par miliona uzdigne.





shone shone 21:57 28.09.2019

Re: Кафица?

Кафица?


Kakva deminutivizacija.

Kafa bre domaća,crna,bez mleka,bez šećera.



P.S. Vidim T - nešto si tela?
tasadebeli tasadebeli 22:06 28.09.2019

Re: Кафица?

shone
Кафица?


Kakva deminutivizacija.

Kafa bre domaća,crna,bez mleka,bez šećera.



P.S. Vidim T - nešto si tela?



Са заслађивачем. Ипак мало да му га засладим кад ми је већ живот горак.

Ма ништа, ја то онако... Идем тако улицама, па гледам около...




shone shone 22:10 28.09.2019

Re: Кафица?

Идем тако улицама, па гледам около...


tasadebeli tasadebeli 22:14 28.09.2019

Re: Кафица?

shone
Идем тако улицама, па гледам около...

Pazi bandera



Пазим, пазим... Али онда обавезно упаднем у неку од Весићевих црних рупа заобилазећи те бандере.

Но, утешно је што сам из Африке па ме онда у тим црним рупама нико и не примећује.
shone shone 22:26 28.09.2019

Re: Кафица?

Али онда обавезно упаднем у неку од Весићевих црних рупа заобилазећи те бандере.


Biće označeno - ne sekiraj se.


tasadebeli tasadebeli 23:35 28.09.2019

Re: Кафица?

shone
Али онда обавезно упаднем у неку од Весићевих црних рупа заобилазећи те бандере.


Biće označeno - ne sekiraj se.





ОК, сад ми је лакнуло.

Него...


Зар ова твоја слика није доказ да ти никаква школска диплома уопште не треба ни за какав посао у Србији?

Битно је само да вири два прста из горњег џепа, зар не?
shone shone 10:16 29.09.2019

Re: Кафица?

Битно је само да вири два прста из горњег џепа, зар не?


Ne. Jes da treba da viri al' ne iz džepa.


tasadebeli tasadebeli 15:00 29.09.2019

Re: Кафица?

shone
Битно је само да вири два прста из горњег џепа, зар не?


Ne. Jes da treba da viri al' ne iz džepa.





Па добро, ово сада већ иде у родослов, такорећи педигре, а не у партијску припадност.
shone shone 15:28 29.09.2019

Re: Кафица?

Па добро, ово сада већ иде у родослов, такорећи педигре, а не у партијску припадност.


Koga zanima partijska pripadnost. To je prevaziđena kategorija.
Черевићан Черевићан 00:27 29.09.2019

bez odgovorа

na zablude kojima je naše društvo sklono

пред сваким су ено .....2 путића
којим ће у посо ........ закорачи,
-сигурнији .......онај политички
-школом која често мало значи
niccolo niccolo 08:35 29.09.2019

Re: bez odgovorа

или школом што му слабо значи

Tek s ovim nisam saglasan, imamo mi samo po blogu veći broj primera ljudi čiji roditelji su bili srednja klasa (u smislu nije da su im roditelji ostavili novac), pa su oni završili kojekakve škole i sada prilično dobro zarađuju, naročito za srpske uslove. Naravno da škola malo znači ako neko želi preko noći da se obogati u siromašnom društvu, ali pristojan život baveći se nečim što voliš nije moguć bez škole...
tasadebeli tasadebeli 08:57 29.09.2019

Re: bez odgovorа

niccolo
или школом што му слабо значи

Tek s ovim nisam saglasan, imamo mi samo po blogu veći broj primera ljudi čiji roditelji su bili srednja klasa (u smislu nije da su im roditelji ostavili novac), pa su oni završili kojekakve škole i sada prilično dobro zarađuju, naročito za srpske uslove. Naravno da škola malo znači ako neko želi preko noći da se obogati u siromašnom društvu, ali pristojan život baveći se nečim što voliš nije moguć bez škole...



Додао бих још поред твоје синтагме "сиромашном друштву" и у дубоко корумпираном систему који почива на некаквој клановској припадности са ја теби ти мени начином функционисања, а не на способностима људи и показаним резултатима рада. Што рече ономад Цане Партибрејкер, сировински састав негативне селекције.

После вишедеценијског, више од пола века, форсирања таквог система, логична последица буде да ти министар војни буде керамичар, некадашњи чукаџија (онај што проверава осовине на вагонима у станици оним дугачким чекићем) директор железнице, морални патуљак с кратким рукицама на гитари реформатор банкарског система у Србији, а министар просвете човек који је у ствари желео да буде председник рукометног савеза али је ето то место, јбг, већ било заузето.


Manjakju ljudi od poverenja koji imaju barem mrvicu nekakvog obrazovanja...



Черевићан Черевићан 09:52 29.09.2019

primerima ljudi

Tek s ovim nisam saglasan

ма без школе у мраку бауљаш
само чекаш стицај околности ,
садашњице сведоци смо живи
чекаџија школaрце гле премости
predatortz predatortz 10:17 29.09.2019

Zašto?

Jednostavno! Svi totalitarni režimi, komunizam, fašizam, nacizam, u središte svog interesovanja stavljaju tzv. "malog čoveka, čoveka iz naroda". Kada demagogijom, poput ove sa deljenjem bureka komunalcima, postigneš simpatije te većine, na konju si. Oponentima možeš da radiš šta hoćeš. Ako su ti oponenti, pritom, obrazovani pa narod i ne razume najbolje njihove stavove, bojazan da će biti nekog otpora je još manja. A mali čovek iz mase će doživeti i neko zadovoljenje, osećaće se bitnije i još čvršće će prigrliti vlast.
gedza.73 gedza.73 10:20 29.09.2019

Re: Zašto?

mali čovek iz mase će doživeti i neko zadovoljenje, osećaće se bitnije i još čvršće će prigrliti vlast.




a nennene, molim vas. ja sam samo stranka.
alselone alselone 10:20 29.09.2019

Re: Zašto?

Svi totalitarni režimi, komunizam, fašizam, nacizam, u središte svog interesovanja stavljaju tzv. "malog čoveka, čoveka iz naroda"


He, he, simpatično i cenim trud da ubaciš još jedan bambi u svoju košaru ali ovo nije tačno. Naprotiv, cenatr i komunizma i nacizma nije pojedinac nego nacija. Centar u liberalizmu je jedinka, individua.
shone shone 10:23 29.09.2019

Re: Zašto?

Jednostavno! Svi totalitarni režimi, komunizam, fašizam, nacizam, u središte svog interesovanja stavljaju tzv. "malog čoveka, čoveka iz naroda". Kada demagogijom, poput ove sa deljenjem bureka komunalcima, postigneš simpatije te većine, na konju si. Oponentima možeš da radiš šta hoćeš. Ako su ti oponenti, pritom, obrazovani pa narod i ne razume najbolje njihove stavove, bojazan da će biti nekog otpora je još manja. A mali čovek iz mase će doživeti i neko zadovoljenje, osećaće se bitnije i još čvršće će prigrliti vlast.


Samo neki to uporno ne shvataju.
Vrlo jednostavno.
Neće da uče.
predatortz predatortz 10:23 29.09.2019

Re: Zašto?

Naprotiv, cenatr i komunizma i nacizma nije pojedinac nego nacija


A izvođač radova je mali čovek iz mase, povezan u snop sa istim takvim.
Taj osećaj bitnosti i pripadnosti masi mu je osnovni pokretač, a neprijatelji svi oni koji štrče. Oni koji postavljaju pitanja, posebno.

Edit:

Uz opasku da se za komunizam pre može reći da mu je centralna bitnost klasa, a ne nacija. Komunizam je (bio) nadnacionalan. Komunisti je bliži drugi komunista, nebitno kojoj naciji pripada, od pripadnika njegove nacije koji nije komunista.
Primer: srpski komunisti koji su interes Srba i Srbije uvek podređivali interesu partije, Kominterne...
alselone alselone 10:26 29.09.2019

Re: Zašto?

A izvođač radova je mali čovek iz mase, povezan u snop sa istim takvim.


Nastaviš kao da si upravo to i rekao.

Pa uvek je izvođač radova čovek iz mase, mislim, nismo lego kockice da se složimo u veće jedinke. I u kapitalizmu je izvođač radova mali čovek.

Priznaj da si celu ovu mudrost smislio samo zbog prve polovine druve rečenice.
predatortz predatortz 10:31 29.09.2019

Re: Zašto?


Priznaj da si celu ovu mudrost smislio samo zbog prve polovine druve rečenice.


Pročitaj edit, mrzi me ponovo da kuckam.
niccolo niccolo 10:52 29.09.2019

Re: Zašto?

Ko god da je u centru i šta god da je cilj, uvek treba ukazivati na otvaranje pogrešnih obrazaca - evo od jutros dobrog primera o "podstanarima koji su prepušteni samovolji stanodavaca". Zamisli molim te, vlasnik sam odlučuje po kojoj ceni će da nudi svoju imovinu u zakup. Ne, nego treba neki komesar da svima odredi istu cenu
docsumann docsumann 11:07 29.09.2019

Re: Zašto?

Naprotiv, cenatr i komunizma i nacizma nije pojedinac nego nacija



nacija, radnička klasa, čovječanstvo...pojedinac je tu nebitan.


Zaboravi da si gram i zamisli sebe kao milioniti dio tone - iz romana "Mi", Jevgenij Zamjatin
freehand freehand 13:02 29.09.2019

Re: Zašto?

nacija, radnička klasa, čovječanstvo...pojedinac je tu nebitan.

Sem kod libertarijanaca, al oni su tek ludilo od sekte.
Teorija društvenog ugovora postoji oko pet vekova, valjalo bi odvojiti sat-dva da se čovek obavesti bar o osnovnim stvarima ako već voli da se bavi ovim temama. To mu dođe kao tablica množenja u društvenim naukama kad se dotakneš modernog doba.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:37 30.09.2019

Re: Zašto?

Zamisli molim te, vlasnik sam odlučuje po kojoj ceni će da nudi svoju imovinu u zakup. Ne, nego treba neki komesar da svima odredi istu cenu


mislis kao ovi komesari u svajcarskoj?


The increase must be clearly justified and explained in detail. As a rule, rents are based upon the reference interest rate, development of the cost of living (National Consumer Price Index) and the landlord's maintenance costs.

Reference interest rate
According to the ordinance concerning tenancy law modified on 1 January 2008, the reference interest rate applicable throughout Switzerland is decisive for establishing the monthly rent. It is determined on a quarterly basis and is published by the Federal Department of Economic Affairs.

Rent increases and maintenance costs
40 per cent of the increase in prices due to inflation as Based on the National Consumer Price Index may be used for a rent increase. On the other hand, according to the Federal Supreme Court, the landlord must clearly justify maintenance costs, explain them in detail and may not pass on these as a flat fee. Conclusion: As a tenant, you should accept only those rent increases which are clearly justified.

Rent increases following a renovation
The law allows a landlord to increase rents following a renovation that brings additional services and benefits. If only appliances are replaced, that does not justify a rent increase. However, if additional appliances are installed or if the kitchen, bathroom or even the complete apartment are totally renovated, the rent can be increased.


niccolo niccolo 14:44 30.09.2019

Re: Zašto?

Pa da, švajcarci su poznate komunjare...
aureus aureus 14:58 30.09.2019

Re: Zašto?

niccolo
Pa da, švajcarci su poznate komunjare...

Sprovode samoupravljanje, sve stavljaju na referendum.

S druge strane, kod njih možeš imati nezamislivo velike količine novca u nekoj banci a da niko i ne zna da imaš otvoren račun.

Šašavi su ti Švajcarci.
maksa83 maksa83 15:46 30.09.2019

Re: Zašto?

S druge strane, kod njih možeš imati nezamislivo velike količine novca u nekoj banci a da niko i ne zna da imaš otvoren račun.

To je bilo nekad i samo na filmu. Pre deset godina je bila ovde neka ekipa direktora i menadžera Gradske Ćistoće (čak ne iz Beograda nego negde s juga) koja je neke silne pare (da, to može i u gradskoj čistoći) maznula i uhvatili su ih tako što je glavni otišao (video na filmu) u Švajcarsku sa par miliona EUR i došao na šalter i rekao "dobar dan, ja bih da otvorim račun". Ovi su momentalno zvali Državu (Srbiju) da prijave sumnjivu transakciju i tako su ih pohvatali.
aureus aureus 18:37 30.09.2019

Re: Zašto?

maksa83
S druge strane, kod njih možeš imati nezamislivo velike količine novca u nekoj banci a da niko i ne zna da imaš otvoren račun.

To je bilo nekad i samo na filmu. Pre deset godina je bila ovde neka ekipa direktora i menadžera Gradske Ćistoće (čak ne iz Beograda nego negde s juga) koja je neke silne pare (da, to može i u gradskoj čistoći) maznula i uhvatili su ih tako što je glavni otišao (video na filmu) u Švajcarsku sa par miliona EUR i došao na šalter i rekao "dobar dan, ja bih da otvorim račun". Ovi su momentalno zvali Državu (Srbiju) da prijave sumnjivu transakciju i tako su ih pohvatali.

Ee, pa ti ode odmah na kriminal. C c c...
Švajcarske banke po zakonu ne smiju nikome da otvore račun ako znaju da je novac zarađen kriminalom, a da bi uopšte znale - one potencijalnom klijentu traže dokumentaciju o porijeklu imovine, a imaju pravo i da sumnjaju. Godišnje zbog toga odbiju 5-6 posto zainteresovanih.
Ali ako si prošao, onda vrijedi bankarska tajna.
Osim u slučaju optužnica za određena krivična djela.
macak.tosa031 macak.tosa031 19:03 30.09.2019

Re: Zašto?

maksa83
S druge strane, kod njih možeš imati nezamislivo velike količine novca u nekoj banci a da niko i ne zna da imaš otvoren račun.

To je bilo nekad i samo na filmu. Pre deset godina je bila ovde neka ekipa direktora i menadžera Gradske Ćistoće (čak ne iz Beograda nego negde s juga) koja je neke silne pare (da, to može i u gradskoj čistoći) maznula i uhvatili su ih tako što je glavni otišao (video na filmu) u Švajcarsku sa par miliona EUR i došao na šalter i rekao "dobar dan, ja bih da otvorim račun". Ovi su momentalno zvali Državu (Srbiju) da prijave sumnjivu transakciju i tako su ih pohvatali.

To je bilo nekada.
Sada je država liberalnija.
Mislim - Srbija.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:21 30.09.2019

Re: Zašto?

Gradske Ćistoće


ćistoće



(poenta je u malom slovu, ne u 'ć').
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:22 30.09.2019

Re: Zašto?

Ali ako si prošao, onda vrijedi bankarska tajna.
Osim u slučaju optužnica za određena krivična djela.


kao i u svakoj drugoj evropskoj drzavi. srbija included.

alselone alselone 14:23 29.09.2019

....



Ako nisam 20 puta pogledao, nisam ni jednom.
Bili Piton Bili Piton 15:12 29.09.2019

Re: ....

alselone


Ako nisam 20 puta pogledao, nisam ni jednom.


Njištim.

Inače moj omiljeni UK comedy character je Alan Pardtridž, koji je je u osnovi brutalna karikatura baš ovakvih likova kakav je Faraž.
alselone alselone 15:18 29.09.2019

Re: ....

Ali i Faraž me je oduševio kako je sportski primio zajeb. Svaka mu čast. Potpuno britanski.
Bili Piton Bili Piton 15:22 29.09.2019

Re: ....

alselone
Ali i Faraž me je oduševio kako je sportski primio zajeb. Svaka mu čast. Potpuno britanski.


Heh, meni je to kao ono kad se Suzani Mančić u živi program javio "Daki Kurčina" a ona ga brže bolje isključila i napravila se da ništa nije čula.
alselone alselone 15:26 29.09.2019

Re: ....

Heh, meni je to kao ono kad se Suzani Mančić u živi program javio "Daki Kurčina" a ona ga brže bolje isključila i napravila se da ništa nije čula.


Meni je ovo sam top zajebancija. Prvo kako se ovaj momak spremio, ona kako je odigrao, pa kako ga je navukao i kako je zajebana strana reagovala.
Bili Piton Bili Piton 15:28 29.09.2019

Re: ....

alselone alselone 15:42 29.09.2019

Re: ....

Brate ja njih ništa ne razumem.
Bili Piton Bili Piton 15:50 29.09.2019

Re: ....

Ja ove epizode sve napamet znam od reči do reči...kao Kapetana Džona Piplfoksa nekad
alselone alselone 15:54 29.09.2019

Re: ....

Nemam uvo za britanski sleng i za tako brz govor. Nisam još nikad bio u UK, pa da bar malo vežbam.

Trebao sam na Gibraltar jednom, ali mi Česi ili Poljaci, ko vam već radi vize, to nešto odužili i onda prošao sastanak pa ne odoh. A i na Kajmanska sam trebao jednom, čak i vizu dobio ali se izjalovilo, odlučilo da ne ulazimo u posao (ne onaj zbog kojih se obično ide na Kajmanske otoke).
niccolo niccolo 16:12 29.09.2019

Re: ....

Poljaci
alselone alselone 16:23 29.09.2019

Re: ....

katolici.
Bili Piton Bili Piton 16:26 29.09.2019

Re: ....

Franjevci.
docsumann docsumann 17:20 29.09.2019

Re: ....

meni ti franjevci ovako zvuče



vjerovatno tako i izgledaju
angie01 angie01 17:44 29.09.2019

Re: ....

meni ti franjevci ovako zvuče


zasto se meni ne ocitavaju neki klipovi?...uopste ih ne vidim.
gedza.73 gedza.73 08:32 01.10.2019

.

da društvo koje smatra potpuno normalnim da najviše države funkcije zauzmu oni koji nemaju potrebna znanja da bi obavljali dužnosti napreduje ili da nazaduje?

Tradicija.
Prvo je bilo da se zauzmu rukovodeća mesta a onda da se adekvatnom diplomom pokrije radno mesto.
Ko nije mogao da upiše ili završi Beogradski univerzitet išao je u Prištinu. Uvek je postojao rezervni Megatrend gde se brzopotezno dobijala diploma.

Nakon toga su ti roditelji počeli da guraju svoju decu sličnim putem. Znam dosta ljudi koji su na taj način (preko veza i porodičnih poznanstava) završavali fakultete i dobijali radna mesta.

Relativno skoro je načelnik, ako s ene varam, KBC Niš za prijem anesteziologa, doktora, hirurga organizovao klasičan test znanja.
oni sa najboljim ocenama su najgore prošli. Ali su ujedno za njihovo zaposlenje najviše i urgirali.

Jednom sam glavuške uleteo u diskusiju gde se (u jeku prozivke privatnih kiosk fakulteta) kao loša strana privatnih navodilo da se ispit plaća 50 eura.
'Pa u čemu je problem? Takav ispit na Pravnom u Kg je 500 eura'

sajtovi sa diplomskim, 'teže' i 'lakše' smene učenika gde deca čiji su roditelji političari, doktori, tajkuni imaju daleko više 'olakšavajućih' okolnosti i već spremljena radna mesta...

alselone alselone 09:02 01.10.2019

Re: .

Ko nije mogao da upiše ili završi Beogradski univerzitet išao je u Prištinu. Uvek je postojao rezervni Megatrend gde se brzopotezno dobijala diploma.


De, de, znam da vi četnici ne možete da odolite ali daleko bilo da je univerzitet u prištini bio kao megatrend. Da se ne lažemo. Bio je lakši, to je sigurno jeste a da si samo došao po diplomu, to sigurno nije.
gedza.73 gedza.73 09:12 01.10.2019

Re: .

znam da vi četnici ne možete




Bio je lakši, to je sigurno jeste a da si samo došao po diplomu, to sigurno nije.

Sigurno nije bilo za neke kao što sigurno jeste bilo za neke.

iz moje generacije ima jedno nadrndano stvorenje koje se iživljava nad decom.
možda bi' mu i progledao kroz prste da skoro ceo fakultet nije prošao na foru i vezu.
Koliko nadrndanih 'profesora' ima bilo u srednjoj, bilo na fakultetu koji 'zakucaju' studenta ne znajući da adekvatno prenesu i objasne gradivo koje predaju a tražeći od studenta da bude u najmanju ruku naučnik svetskog glasa.
I nekako im se uvek poneki pojedinac provuče ispod 'radara' jer su mu mama i tata neko.
I nekako se uvek taj pojedinac zaposli pre drugog koji je mnogo poštenije zaradio diplomu.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:09 01.10.2019

Re: .

gedza.73
znam da vi četnici ne možete




Bio je lakši, to je sigurno jeste a da si samo došao po diplomu, to sigurno nije.

Sigurno nije bilo za neke kao što sigurno jeste bilo za neke.

iz moje generacije ima jedno nadrndano stvorenje koje se iživljava nad decom.
možda bi' mu i progledao kroz prste da skoro ceo fakultet nije prošao na foru i vezu.
Koliko nadrndanih 'profesora' ima bilo u srednjoj, bilo na fakultetu koji 'zakucaju' studenta ne znajući da adekvatno prenesu i objasne gradivo koje predaju a tražeći od studenta da bude u najmanju ruku naučnik svetskog glasa.
I nekako im se uvek poneki pojedinac provuče ispod 'radara' jer su mu mama i tata neko.
I nekako se uvek taj pojedinac zaposli pre drugog koji je mnogo poštenije zaradio diplomu.

Budalčine!
milisav68 milisav68 19:42 01.10.2019

Re: .

De, de, znam da vi četnici ne možete da odolite ali daleko bilo da je univerzitet u prištini bio kao megatrend. Da se ne lažemo. Bio je lakši, to je sigurno jeste a da si samo došao po diplomu, to sigurno nije.

Pa neko nije morao ni da se pojavi (a ni da plati).

Posle su tu praksu preneli u Kragujevac.

Odatle afera kojoj je pre neki dan bila desetogodišnjica.

Tada je rektor Univerziteta u Kragujevcu (diplomirao u Prištini) bio otac Jelena Trivan, a brat/sin postao sudija Ustavnog suda (sa diplomom iz Kragujevca).

Pričao ja o tome ovde, ali su neki tvrdili da ne znam da vodim dijalog.

..............................

Meni je u srednjoj (mašinsko-elektrotehničkoj) školi Goša u Palanci, osnove elektronike `85/86 predavao jedan takav prevarant iz Prištine (po diplomi, rodom iz okoline Palanke), i na svako pitanje odgovarao sa - imate u knjizi.
alselone alselone 19:43 01.10.2019

Re: .

Posle su tu praksu preneli u Kragujevac.


To nam je kapitalizam doneo. Kao i megatrend.

Nikako to da provalite.
predatortz predatortz 19:46 01.10.2019

Re: .

Meni je u srednjoj (mašinsko-elektrotehničkoj) školi Goša u Palanci, osnove elektronike `85/86 predavao jedan takav prevarant iz Prištine (po diplomi, rodom iz okoline Palanke), i na svako pitanje odgovarao sa - imate u knjizi.


Meni je jedan, doduše kratko, predavao fiziku sa završenim PMF u Rijeci. Što bi rekli Zemunci - tuga brate!
No, brzo si ga ubedili da treba da pređe u neku drugu školu, u kojoj fizika nije toliko bitna, te da ne talasa previše.
predatortz predatortz 19:50 01.10.2019

Re: .

alselone
Posle su tu praksu preneli u Kragujevac.


To nam je kapitalizam doneo. Kao i megatrend.

Nikako to da provalite.


Grešiš!
Spomenuh ovaj PMF u Rijeci. To, kažu, samo ko je odustao nije završio. Kadrovi koje je taj fakultet davao su bili ispod nivoa osrednjeg gimnazijalca.
Pravo u Skoplju je, takođe, bilo predmet sprdačine. U Prištini manje više sve.
Samo, ti si dosta mlađi od mene pa te priče nisi ukačio.

zilikaka zilikaka 19:53 01.10.2019

Re: .

Samo, ti si dosta mlađi od mene pa te priče nisi ukačio.

Uh, u baše vreme bio popularan vic o doktoratu u Prištini.
"Kad njema krilja, muva nje ćuje"
Sećate se?
predatortz predatortz 19:57 01.10.2019

Re: .

zilikaka
Samo, ti si dosta mlađi od mene pa te priče nisi ukačio.

Uh, u baše vreme bio popularan vic o doktoratu u Prištini.
"Kad njema krilja, muva nje ćuje"
Sećate se?


Ja pamtim da ljudi nisu bili baš oduševljeni da ih leči lekar školovan u Sarajevu ili Tuzli. Od lekara školovanog u Prištini se bežalo.
alselone alselone 19:59 01.10.2019

Re: .

Grešiš!
Spomenuh ovaj PMF u Rijeci. To, kažu, samo ko je odustao nije završio. Kadrovi koje je taj fakultet davao su bili ispod nivoa osrednjeg gimnazijalca.
Pravo u Skoplju je, takođe, bilo predmet sprdačine. U Prištini manje više sve.


Ne grešim, ja sam to što kažeš i rekao. Bilo je lakših fakulteta sa slabijim kriterijumima ali nije bilo megatrenda i kupovine diploma kao na pijaci.

Pošto su se vama kada pričamo o ovakvim stvarima desile sve neverovatne stvari, ne sumnjam da znate jednog koji je kupio diplomu, ali to je izuzetak, ne zaboravite. Danas je to sasvim normalno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana