Film| Muzika| Na današnji dan| Nostalgija| Reč i slika

Dan mladosti

tasadebeli RSS / 25.05.2018. u 06:22

 

1985-back.jpg

 

 

 

Срећан рођендан свима који Га и данас славе! *


Посвета (што би рекао Шарски, cohort effect):

Елојееее, врати сеееее...

Много ми је досадно да се дописујем са овим недуховитим и једносмерним Титовим пионирима на Блогу Б92.

Ти нам фалиш у екипи јер једино са тобом (поред korisnickoime3, vcucka, urbane gerile, vrapca, lionsgate, naska и freehanda) пристајем да на Блогу Б92 размењујем пионирске мараме, па да видимо коме чија најлепше стоји. Кад то будемо утврдили, гласањем као на Евровизији, тај ће онда да носи штафету данас. Остали ће да трче у пратњи штафете...

И, наравно, сви заједно после правац стадион ЈНА на слет! 

 

 

2106188-tan2015-5-25-11833590-0.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

kuca-cvijeca-tito007.jpg

 

Dan-mladosti-4-670x447.jpg

 

dan-mladosti-u-kuci-cvijeca-tito-je-bio-cuvena-faca-2015003.jpg

 

666539_dan-mladosti-tito-kuca-cveca_sq-s.jpg

 

pionirke-dan-mladosti_1337903423.jpg

 

Komunajzer.jpg

 

 

 _____________________________________________________________________________ 

 

*- Novi izborni predmeti zvaće se jezik, mediji i kultura; pojedinac, grupa i društvo;

 

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 06:24 25.05.2018

Тастери









П.С. - Правда за Врапца!
bene_geserit bene_geserit 07:01 25.05.2018

Re: Тастери

Mator čovek, a kačiš one omladinke gore. Nema smisla.
zilikaka zilikaka 07:26 25.05.2018

Re: Тастери

Правда за Врапца!

Pitala sam direktno Supermoda zašto nema čoveka i odgovorio mi nešto u stilu "nije mu to bio prvi ban a i dalje je nastavio..."
Ne znam na šta konkretno mislio al kolko vidim odluke su mu u najmanju ruku čudne
tasadebeli tasadebeli 07:31 25.05.2018

Re: Тастери

bene_geserit
Mator čovek, a kačiš one omladinke gore. Nema smisla.



Које омладинке?

Има две слике са омладинкама са титовкама и пионирским марамама...





tasadebeli tasadebeli 07:34 25.05.2018

Re: Тастери

zilikaka
Правда за Врапца!

Pitala sam direktno Supermoda zašto nema čoveka i odgovorio mi nešto u stilu "nije mu to bio prvi ban a i dalje je nastavio..."
Ne znam na šta konkretno mislio al kolko vidim odluke su mu u najmanju ruku čudne



Не знам, Зили.

Допуштам ту могућност да ми је промакло нешто што је Врабац написао, а што би био оправдани разлог за бановање. Он сам ми није ништа рекао у мејловима по том питању. А ја га и не питам. Ако он не жели да о томе нешто каже, није моје да будем толико радознао.

Али очигледно је да се неко нашао много увређеним због нечега што је Врабац написао иако то можда и није било кршење дисклејмера.
gedza.73 gedza.73 13:01 25.05.2018

Re: Тастери

Правда за Врапца!

Ne znam na šta konkretno mislio

Vrabac je 'uživo' odličan momak. Možda nekad čovek popizdi pa na blogu napiše preoštar komentar više da bi provocirao nego što mu je namera da nekog uvredi.

Ujedno da kažem kako me i Nikvet oduševio. Prijatan momak, pozitivan, opušten... svašta pametno da čuješ od njega.
c_h.arlie c_h.arlie 13:14 25.05.2018

Re: Тастери

zilikaka
Правда за Врапца!

Pitala sam direktno Supermoda zašto nema čoveka i odgovorio mi nešto u stilu "nije mu to bio prvi ban a i dalje je nastavio..."
Ne znam na šta konkretno mislio al kolko vidim odluke su mu u najmanju ruku čudne

Vremenom su mi postali sumnjivi svi oni koji imaju bilo kakve specijalne i poprečne veze sa cenzorima.
c_h.arlie c_h.arlie 13:14 25.05.2018

Re: Тастери

gedza.73
Правда за Врапца!

Ne znam na šta konkretno mislio

Vrabac je 'uživo' odličan momak. Možda nekad čovek popizdi pa na blogu napiše preoštar komentar više da bi provocirao nego što mu je namera da nekog uvredi.

Ujedno da kažem kako me i Nikvet oduševio. Prijatan momak, pozitivan, opušten... svašta pametno da čuješ od njega.

A tek kada bi mene upoznao !
zilikaka zilikaka 16:31 25.05.2018

Re: Тастери

oni koji imaju bilo kakve specijalne i poprečne veze sa cenzorima.

E, te veze se ne stiču lako.
Prvo dobiješ na pp da si kandidovan za listu podobnih.
Ocenjuju te da bi mogao da im budeš od koristi.
Ujedno traže da opravdaš kandidaturu.
To podrazumeva da bar dvoje blogera predložiš za udaljavanje uz linkove komentara koji bi za to bili opravdanje.
Posebno se ceni ako pošalješ pp prepisku sa nekim od njih, da pokažeš da si dovoljno upućen. Ako te odaberu, a to je teško, pošalju ti specijalnu adresu z a direktan kontakt 7/24.
Možeš da im pišeš u svako doba. Posebna privilegija.
Uz to povremeno dobijaš pitanja i zadatke. To već nije šala. Treba i privatnih podataka.
Ako skupiš dovoljno traženih podataka stičeš novu privilegiju - da ti povremeno odgovore ako ti nešto pitaš.
...meni odgovorili, pa ti vidi...
gedza.73 gedza.73 19:04 25.05.2018

Re: Тастери

A tek kada bi mene upoznao !

Biće prilike Čarli.
zilikaka zilikaka 19:36 25.05.2018

Re: Тастери

Он сам ми није ништа рекао у мејловима

pozdravi ga s moje strane u narednom mailu, ne bilo ti zapovedjeno.
Milan Novković Milan Novković 20:55 25.05.2018

Re: Тастери

tasadebeli
...Које омладинке?...



tasadebeli tasadebeli 01:37 26.05.2018

Re: Тастери

zilikaka
Он сам ми није ништа рекао у мејловима

pozdravi ga s moje strane u narednom mailu, ne bilo ti zapovedjeno.



Хоћу, хвала.
docsumann docsumann 07:01 25.05.2018

jednom mlad, uvijek lud...

tasadebeli tasadebeli 07:47 25.05.2018

Re: jednom mlad, uvijek lud...

docsumann



Избор музике, као и увек, прави! Удара право у дерт!



jinks jinks 08:30 25.05.2018

...

Baš interesantan čovek. Živeo je bogatije verovatno i od najbogatijih ljudi sveta. Jedna u principu dobrostojeća zemlja bila je njegova, sa bezbrojnim vilama i ostrvima njemu na izvolte, kao i milionima ljudi svih na gotovs.

Štaviše, odabrali su mu verovatno statistički dva najlepša dana u godini, onaj malo topliji i svetliji za rođendan, a drugi nešto malo hladniji i tamniji od prvog kao smrtovdan. Gde i pored svega što mu je dato i učinjeno, on i njegovi ništa izgleda nisu u principu ni uradili na tome da iza sebe ostave nekog ko će nastaviti dalje, i ko neće kako u neposrednoj budućnosti tako i kasnije napraviti haos.
Черевићан Черевићан 08:41 25.05.2018

et cetera

Dan(i) mladosti ....бивше

на овакав Присет
имун тешко бити,
део нам живота
тешко га побити,

јер ветрови данас
....другачије пиире,
до сазнања многих
прошлост не допире,

а Она је …...таква
не'мош је мењати,
но на Њу поменом
треба …… указати
tasadebeli tasadebeli 14:55 25.05.2018

Re: et cetera

Черевићан
Dan(i) mladosti ....бивше

на овакав Присет
имун тешко бити,
део нам живота
тешко га побити,

јер ветрови данас
....другачије пиире,
до сазнања многих
прошлост не допире,

а Она је …...таква
не'мош је мењати,
но на Њу поменом
треба …… указати



Е зато вас волим, гос'н Чер.

Елеганција, мера и... Истина.



Milan Novković Milan Novković 20:52 25.05.2018

Re: et cetera

tasadebeli
Черевићан
Dan(i) mladosti ....бивше

на овакав Присет
имун тешко бити,
део нам живота
тешко га побити,

јер ветрови данас
....другачије пиире,
до сазнања многих
прошлост не допире,

а Она је …...таква
не'мош је мењати,
но на Њу поменом
треба …… указати



Е зато вас волим, гос'н Чер.

Елеганција, мера и... Истина.




Kakva mera kod Čera, bre, ja mislim da nam on neumereno podiže adrenalin i testosteron (ne kažem da znamo šta ćemo sa dotičnim, nego samo kažem


Черевићан Черевићан 10:22 26.05.2018

Re: et cetera

утрефи ме те набодем
коментар .......на теме,
да кратко се ко дружимо
те ......осмислим време,

ето
not2old2rock not2old2rock 08:56 25.05.2018

pašteta gadosti

nsarski nsarski 10:26 25.05.2018

Смеј се ти, Тасо, смеј...

Али ја сам довољно матор да сам као школарац основне школе једном учествовао на слету за Дан младости (тако ли се исправно пише? ). Од раног пролећа смо увежбавали наступ (уместо часова физичког), па смо после имали пробе на стадиону ЈНА, са све војском и старијим девојчицама, гимназијалкама. Ја сам био сувише мали да бих на те сукњасте омладинке обраћао пажњу, али војска се много трудила, то памтим.
И би тај слет и пренос на ТВ, нација гледала, а кад сам дошао кући рекоше ми да ме камера ухватила на трен у првом плану. Жив ме срам изјео.
gedza.73 gedza.73 13:02 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

војска се много трудила


tasadebeli tasadebeli 15:18 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

nsarski
Али ја сам довољно матор да сам као школарац основне школе једном учествовао на слету за Дан младости (тако ли се исправно пише? ). Од раног пролећа смо увежбавали наступ (уместо часова физичког), па смо после имали пробе на стадиону ЈНА, са све војском и старијим девојчицама, гимназијалкама. Ја сам био сувише мали да бих на те сукњасте омладинке обраћао пажњу, али војска се много трудила, то памтим.
И би тај слет и пренос на ТВ, нација гледала, а кад сам дошао кући рекоше ми да ме камера ухватила на трен у првом плану. Жив ме срам изјео.



Само да ти шапнем да најлепша жена на свету, шест месеци старија од мене (cohort effect као и сви они побројани у уводном тексту), која је такође учествовала чак на два слета (ја нисам, јбг, мене зајебала нека шпенадла - Тито на челу с Партијом или Партија на челу с Титом, то никако нисам могао да упамтим - па нисам важио баш за толико примерног омладинца као вас двоје) сутра иде на обележавање 40 година мале матуре, тј. скупља се друштво из основне школе са Чубуре.

И ево програма:

Иду на дводневни излет у близини Бгд, тамо где су ишли на рекреативну наставу са учитељицом.

Сви морају да обуку беле кошуље или мајице и плаве панталоне или сукње, а на свечаној академији сутра после ручка планирана је подела пионирских марама.

Кад сам чуо, мал'не ме шлаг утрефио. Од смејања.

Већ сам замислио ову моју како држи говор:

"Драги друже Тито!

Од тебе више волим Џонија Вајсмилера у улози Тарзана и Гарија Купера у свим улогама..."

Лично ћу се постарати да у припреми свог говора Принцеза никако не изостави Рета Батлера и Скарлет из Прохујало са вихором.

Док будем носио оглас у Политику да је се одричем преко новина, исто као и тебе.

Морам. Иначе ћу изгубити углед, добар глас и статус окорелог србочетничког шовинисте на Блогу Б92.








П.С. - Скинуо сам вам, бре, рибу из краја!

То ми је највећи плезир у свему томе и једино заиста вредно помена...






nsarski nsarski 15:32 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

скупља се друштво из основне школе са Чубуре.

Школа ”Милица Павловић”?
tasadebeli tasadebeli 15:45 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

nsarski
скупља се друштво из основне школе са Чубуре.

Школа ”Милица Павловић”?


Јес...
nsarski nsarski 15:57 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

Јес...


Ето, јбг. Ја сам једно полугодиште ишао у МП (кречили нам школу ”Светозар Марковић” тог пролећа, па смо наставу похађали у МП). Али, тада је твоја драга била у обданишту, а можда и у јаслицама...
tasadebeli tasadebeli 19:29 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

nsarski
Јес...


Ето, јбг. Ја сам једно полугодиште ишао у МП (кречили нам школу ”Светозар Марковић” тог пролећа, па смо наставу похађали у МП). Али, тада је твоја драга била у обданишту, а можда и у јаслицама...




Мали свет...

И онај буразер из САД што га помињем на Блогу такође ишао у МП. Само, он је '62. годиште. Живео у Вардарској.

Остао упамћен у крају као неко ко је имао убедљиво највише саобраћајки и падова на разним моторима, од веспе, па надаље. Сав је изломљен, мученик...
myredneckself myredneckself 20:20 25.05.2018

Ko rano poludi, sav mu život prođe...

u veselju.
docsumann
jednom mlad, uvijek lud...

Tasa
Срећан рођендан свима који Га и данас славе! *

Ne slavim. Pod jedan, ne dolikuje mi, nisam više mlada, a i inače u ovim godinama su mi smor svi državni praznici, ono, kad sve stane i zašuti pod mus. Ja k'o neki nesvet, jedva čekam da prođu.
Ali, pustimo mene...ugadnubaburastem.

Nego, usput mi pala na pamet jedna mala usporedba, današnji mladi na svim stranama sveta, koji pevuše i ono o čemu pevuše.
Njihovi izbori, na primer. (ali dobro, za slobodne izbore se zalažemo, ima raznih izbora svud po svetu.)
A svet je šaren kao božja bašta, i menja se, ali... Ne u onom pravcu koji sam očekivala.

Izbor br.1 (pored svih lepih pesama)


Izbor br.2

Taso, ko to još (osim ove starmale, pod rednim brojem 2, inače nedorasle ovom tekstu) baca razne čini i mađije, ja ne znam, lepo nisam pametna.

Edit:
ne dolikuje mi, nisam više mlada,
Uuu, jbt, kud ovo sročih i šta mi bi!? Da me ne vidi samo moj dragi sugrađanin Srki Fuks, ako svrne. Dala sam mu netraženi šlagvort na ono njegovo sve sama baba i đedo su ostali na blogu, ako sam ga u preletu preko jednog njegovog posta dobro razumela.
Milan Novković Milan Novković 20:43 25.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

myredneckself
...Ne slavim. Pod jedan, ne dolikuje mi, nisam više mlada, ...

Nisma ni ja, baš, u cvetu mladosti, ali da se ja pitam ja bih sve slavio, ...

... nego se ne pitam

Milan Novković Milan Novković 20:49 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

gedza.73
војска се много трудила



Prajsles, meditativna, dušu leči

myredneckself myredneckself 21:00 25.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

Milan Novković
myredneckself
...Ne slavim. Pod jedan, ne dolikuje mi, nisam više mlada, ...

Nisma ni ja, baš, u cvetu mladosti, ali da se ja pitam ja bih sve slavio, ...

... nego se ne pitam


Milane, nisi, iskreno. Al da zna i ova publika - ti i ja smo young at heart.
Ti Vincent, a ja Mia, i boooliii nas.
Tričetir'...Eee, izuj cipele, pliz.




gedza.73 gedza.73 21:10 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

Milan Novković
Prajsles, meditativna, dušu leči


Forrest Gump
Director: Robert Zemeckis
Writers: Winston Groom (novel), Eric Roth (screenplay)

Drill Sergeant: Gump! What's your sole purpose in this army?

Forrest Gump: To do whatever you tell me, drill sergeant!

Drill Sergeant: God damn it, Gump! You're a god damn genius! This is the most outstanding answer I have ever heard. You must have a goddamn I.Q. of 160. You are goddamn gifted, Private Gump.

Milan Novković Milan Novković 21:25 25.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

myredneckself
Milan Novković
myredneckself
...Ne slavim. Pod jedan, ne dolikuje mi, nisam više mlada, ...

Nisma ni ja, baš, u cvetu mladosti, ali da se ja pitam ja bih sve slavio, ...

... nego se ne pitam


Milane, nisi, iskreno. Al da zna i ova publika - ti i ja smo young at heart.
Ti Vincent, a ja Mia, i boooliii nas.
Tričetir'...Eee, izuj cipele, pliz.





Takoe

Evo, u to ime, još jedne opuštene

Milan Novković Milan Novković 21:31 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

gedza.73
Milan Novković
Prajsles, meditativna, dušu leči


Forrest Gump
Director: Robert Zemeckis
Writers: Winston Groom (novel), Eric Roth (screenplay)

Drill Sergeant: Gump! What's your sole purpose in this army?

Forrest Gump: To do whatever you tell me, drill sergeant!

Drill Sergeant: God damn it, Gump! You're a god damn genius! This is the most outstanding answer I have ever heard. You must have a goddamn I.Q. of 160. You are goddamn gifted, Private Gump.


Po smajliju zaa-ključujem da si još uvek suviše mlad

Evo ti, onda, bezazlenog klipa (tačno znam i ko je blogerka ovde ali neću da ti kažem


gedza.73 gedza.73 21:41 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

dobri. negde sam video ove pokrete (lupanje nogama i 'sviranje klavira') al se ne sećam gde



malo su mi smajli bleskast, pubertetski, način ekspresije al' ih i sam ponekad koristim.

sva sreća da nemam FB tek bi tu pao na testu zrelosti.
Milan Novković Milan Novković 21:50 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

gedza.73
dobri. negde sam video ove pokrete (lupanje nogama i 'sviranje klavira') al se ne sećam gde



malo su mi smajli bleskast, pubertetski, način ekspresije al' ih i sam ponekad koristim.

sva sreća da nemam FB tek bi tu pao na testu zrelosti.

Ma, bre, vi mladi se previše džilitate u svakom smislu, evo jednog Lindija Hopa za nas što kapiramo Foresta Gampa

gedza.73 gedza.73 22:00 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

Ma, bre, vi mladi se previše džilitate u svakom smislu




myredneckself myredneckself 23:36 25.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

Milan Novković
gedza.73
dobri. negde sam video ove pokrete (lupanje nogama i 'sviranje klavira') al se ne sećam gde



malo su mi smajli bleskast, pubertetski, način ekspresije al' ih i sam ponekad koristim.

sva sreća da nemam FB tek bi tu pao na testu zrelosti.

Ma, bre, vi mladi se previše džilitate u svakom smislu, evo jednog Lindija Hopa za nas što kapiramo Foresta Gampa


Aaa, znam ovog Maxa, igra fenomenalno čovek. Bila neka krimi seksualna afera oko njega, Je li? Ne mogu sada da se setim, bilo je neko silovanje, ili sex. uznemiravanje, tako nešto, šteta.
tasadebeli tasadebeli 01:20 26.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

myredneckself

Taso, ko to još (osim ove starmale, pod rednim brojem 2, inače nedorasle ovom tekstu) baca razne čini i mađije, ja ne znam, lepo nisam pametna.



А јес' ти малу видела када пева Szomorú vasárnap? (Да не кажем Gloomy Sunday...)

Мислим да сам се мање уплашио када сам први пут гледао Ноћ вештица... К'о да је мала possessed, боже ме се прости...



myredneckself myredneckself 08:37 26.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

Tasa
А јес' ти малу видела када пева Szomorú vasárnap?

Mit láttál, hallgatta!
(Googleta, the prevodilac - Šta videla, slušala! On je kriv za eventualne greške, jer kad prevodi zvuči kao ja kad probam da govorim mađarski onih tridesetak reči što znam, što bi rekli da me baš ne prodaju.)

Angelina je vrlo talentovana. Nadam se da će kad bude starija biti još bolja, ako nastavi puno da radi kao do sada, i kad bude razumela i osetila sve što peva. (i kad prestane tuitamo da imitira, nešto je valjda još uvek vuče, mala je)

(ona od četvrte godine uzima časove pevanja, to sam negde pročitala.)
Milan Novković Milan Novković 09:30 26.05.2018

Re: Смеј се ти, Тасо, смеј...

myredneckself
Milan Novković
gedza.73
dobri. negde sam video ove pokrete (lupanje nogama i 'sviranje klavira') al se ne sećam gde



malo su mi smajli bleskast, pubertetski, način ekspresije al' ih i sam ponekad koristim.

sva sreća da nemam FB tek bi tu pao na testu zrelosti.

Ma, bre, vi mladi se previše džilitate u svakom smislu, evo jednog Lindija Hopa za nas što kapiramo Foresta Gampa


Aaa, znam ovog Maxa, igra fenomenalno čovek. Bila neka krimi seksualna afera oko njega, Je li? Ne mogu sada da se setim, bilo je neko silovanje, ili sex. uznemiravanje, tako nešto, šteta.

Da, nisam znao do juče, video neki kratak komentar ispod YouTube klipa, pa sad proverio posle tvog komentara.

A tražio jednu igru gde su meni on i Pamela najbolji, ali search je više ne izbacuje, a ne znam detalje. I ova je odlična.
tasadebeli tasadebeli 09:59 26.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

myredneckself

Angelina je vrlo talentovana.



Ма знам, Реднек, али тај глас...

Поцепан дуваном, алкохолом, гудро, болом и тугом и усамљеношћу,...

К'о да је дух Били Холидеј ушао у тело седмогодишње девојчице.

Смрз'о сам се када сам први пут чуо.

Тиха језа.

А ти још поменула неке чини... А ја читам то после поноћи...

Иди бегај, бре!


myredneckself myredneckself 11:44 26.05.2018

Re: Ko rano poludi, sav mu život prođe...

Tasa
Ма знам, Реднек, али тај глас...

Поцепан дуваном, алкохолом, гудро, болом и тугом и усамљеношћу,...


Da, da taj glas. I baš na to sam mislila kad sam rekla da bi bilo dobro da se oslobodi tih tuitamo imitacija, jer, jedna je Bili, a ona je tek pupoljak.
deset_slukom deset_slukom 20:38 25.05.2018

***

Остали ће да трче у пратњи штафете...

И, наравно, сви заједно после правац стадион ЈНА на слет!




tasadebeli tasadebeli 00:44 27.05.2018

Re: ***

deset_slukom







Па ћуј, стари, слетова је било откако је света и века.

И биће их док буде света и века.

Ја сам можда исувише стар да бих ти давао било какве савјете, али сјећам се чак и неких древних слетова...

Одржавали су се исто у пролеће као и овај наш Дан младости у доба наше младости.

Није ни чудо... Радујемо се пролећу, новој години, новом животном циклусу,...


nask nask 21:24 25.05.2018

Video sam Tita

čak tri puta, u ukupnom trajanju od nekih 20 s.

Imao sam druga čiji se ćale slikao sa Titom i tu su fotografiju držali iznad troseda u dnevnoj sobi. To je ujedno bila i jedina slika u toj sobi.

Trčao sam jednom u pratnji štafete i slika mi izašla u svim novinama tadašnje nam domovine, u lokalnim čak na naslovnoj strani.

Dobio sam jednom ulaznice za slet ali nisam otišao. Mrzelo me, Tito je već bio umro.
myredneckself myredneckself 23:40 25.05.2018

Re: Video sam Tita

nask
Video sam Tita

Ja nikad, osim iz daljine u autu kako odmahuje, ono kad su nas izvodili da mašemo zastavicama i bacamo cveće na put. Tako je bilo tamo gde sam ja išla u školu.
nask nask 23:41 25.05.2018

Re: Video sam Tita

osim iz daljine u autu


čak tri puta, u ukupnom trajanju od nekih 20 s.
tasadebeli tasadebeli 00:25 26.05.2018

Re: Video sam Tita

nask

čak tri puta,



Видела га и моја ташта дваред.

Једном још као пионирка, водили је на Дедиње почетком педесетих у гомили осталих пионира и пионирки за Дан младости и тамо били послужени сутлијашем.

А други пут га видела када је већ била девојка, шездесетих, на отварању робне куће "Београд" на Теразијама. И то одозго, са спрата, а он био у приземљу.

Па се разочарала када је схватила да матори фарба косу у ону бакарну боју јербо му је нису добро офарбали до корена власи, и то се онда видело као код оних запуштених домаћица.


anamarkana anamarkana 23:19 25.05.2018

ne slavim...


ni sad kao stara, a nisam ni kao mlada

učestvovala na četiri sleta na jednom provincijskom stadionu, još čuvam crno/bele fotografije i uspomene na divno druženje, bezbrižnost, lepotu mladosti

sada pokušavam ali ne uspevam da razumem taj poriv za omalovažavanjem na razne načine tog 25.maja-Dana mladosti nekakvim jeftinim humorom, potpuno usiljeno i po svaku cenu nalupati bilo šta pa možda nekome bude duhovito

tako da eto mene matore i frigidne nikako da shvatim u čemu je zadovoljstvo
tasadebeli tasadebeli 00:42 26.05.2018

Re: ne slavim...

anamarkana

nikako da shvatim u čemu je zadovoljstvo



Како не схваташ?

Па ја једва чекам да моја лепша и паметнија половина прекосутра донесе кући пионирску мараму коју ће добити по други пут у свом животу на обележавању 40 година откако је завршила основну школу.

А видиш, ја се те своје безбрижне и безбедне младости са Титом и Даном младости најбоље сећам са Севера Звездиног стадиона...

Оно, кад народна милиција на некој утакмици крене да нас масовно деље пендрецима због неке глупости, а ми кренемо да скандирамо:

"Тито, Партија, омладина, акција,... Тито, Партија, омладина, акција,..."

Керове је то начисто збуњивало... Нису онда знали да ли смеју да нас бију или не.

То јест, да ли је баш морално-политички подобно да пендрекаш некога ко скандира Титово име.

А на Хајберију у Лондону мук, јеботе...





Само још да ти кажем да и ја волим седамдесете и радо их се сећам.


tasadebeli tasadebeli 01:45 26.05.2018

Re: ne slavim...

И извини, anamarkana, али само да приметим да ти се ово баш нешто и не слаже једно с другим:


ne slavim...

ni sad kao stara, a nisam ni kao mlada



и

učestvovala na četiri sleta



И право да вам кажем, другови пионири и другарице пионирке и другови омладинци и другарице омладинке, уопштено гледано после првог дана овог блога некако најпоштенији од свих вас овде који сте се до сада јавили испадоше Шарски и гос'н Чер.

Гледе, што би неки рекли, успомена из младости... На Дан младости.

Одувек сам знао да на њих двојицу могу да се ослоним.


zilikaka zilikaka 06:48 26.05.2018

Re: ne slavim...

после првог дана овог блога некако најпоштенији од свих вас овде који сте се до сада јавили испадоше Шарски и гос'н Чер.

Pa normalno. Njihova sećanja su verodostojnija. Šta mi, nismo stigli ni da odrastemo dok je on stigo da umre. Dalje je čista legenda, napravljena prema nahodjenju i potrebama. Ko i za Hrista, recimo.
c_h.arlie c_h.arlie 06:54 26.05.2018

Re: ne slavim...

anamarkana

ni sad kao stara, a nisam ni kao mlada

učestvovala na četiri sleta na jednom provincijskom stadionu, još čuvam crno/bele fotografije i uspomene na divno druženje, bezbrižnost, lepotu mladosti

sada pokušavam ali ne uspevam da razumem taj poriv za omalovažavanjem na razne načine tog 25.maja-Dana mladosti nekakvim jeftinim humorom, potpuno usiljeno i po svaku cenu nalupati bilo šta pa možda nekome bude duhovito

tako da eto mene matore i frigidne nikako da shvatim u čemu je zadovoljstvo

Nema tu nikakvog zadovoljstva, već čemeran osećaj kako je to matoro zagorsko đubre nama Srbima uspelo da proda ciglu.
Bilo, ne ponovilo se nikome.
gedza.73 gedza.73 08:27 26.05.2018

Re: ne slavim...

Šta mi, nismo stigli ni da odrastemo dok je on stigo da umre. Dalje je čista legenda, napravljena prema nahodjenju i potrebama


Meni čudno, nevezano za nas, kako se čovek nađe u tom sistemu i kako ga prihvati za normalno stanje stvari. Razumem 'posao', razumem 'sigurnost' ali opet valjda ima neki crv u glavi koji mu ponekad kaže 'jel ovo sve baš toliko idealno?'

Prosto mi neverovatno da se za petnaest godina jake propagande sletom proslavlja Vučićev rođendan ili rođendan bilo kog državnog činovnika po ideji vazduplohova Babića.

Zavije se u ideološku oblandu, obloži krep papirom i da mu se osećaj zajedništva. Pa svi srećni.
I On što ga toliko obožavamo i mi što smo dobili priliku da ga obožavamo. običnog državnog namesnika sa mandatom na određeno vreme.


pojedinac bi trebao da bude protiv rigoroznog sistema, da preispituje, kritikuje, pronalazi, stvara... ne da veliča partijski konzervatizam i ideološku tradiciju.
myredneckself myredneckself 09:02 26.05.2018

Re: ne slavim...

gedža
po ideji vazduplohova Babića.

Pa, ako se nađe prikladan aerodrum, sve je moguće. Viš kako se pelceri kod nas dobro primaju...
tasadebeli tasadebeli 09:49 26.05.2018

Re: ne slavim...

zilikaka
после првог дана овог блога некако најпоштенији од свих вас овде који сте се до сада јавили испадоше Шарски и гос'н Чер.

Pa normalno. Njihova sećanja su verodostojnija. Šta mi, nismo stigli ni da odrastemo dok je on stigo da umre. Dalje je čista legenda, napravljena prema nahodjenju i potrebama. Ko i za Hrista, recimo.



Па да, Зили.

Зато и наглашавам у уводном тексту тај cohort effect са свима онима побројанима (извињавам се што нисам баш све набројао) јер је блог и настао пре свега за нас малкице старије који памтимо Тита живог и како су нас колективно водили са часова у школи на улице да кличемо и бацамо цвеће белој рукавици која маше кроз прозор мерцедеса са шесторо врата.

Да се мало присетимо младости... И исповедамо успомене.

Иако су сви овде добродошли, ипак сам качећи овај блог имао пре свега у виду нас малкице старије, а не вас млађарију који сте певали заједно са Тајчи "Хајде да лудујемо ове ноћи, хајде заљуби се у моје оЋи, твоје су усне као чоколада, то ми се допада..."


Видиш како су Реднек и Милан то одмах укапирали заједно са Шарским и гос'н Чером...





П.С. - И да знаш да ми је жао што Кркиша не учествује.

Он би уживао у овој теми.
nask nask 10:46 26.05.2018

Re: ne slavim...

gedza.73
i kako ga prihvati za normalno stanje stvari.


Pa kad ne znaš za bolje. Drugo, kako polako matorim sve se više pitam koje su stvari bitne prilikom odrastanja i formiranja ličnosti. Da upotrebim Tasin najomljeniji izraz u poslednjih 48 h, šta određuje kohort efekat. Kako stvari stoje ispada da društveno-politički sistem u kome se odrasta i nema tako veliko važnost, sem onih najekstremnijih.

Prosto mi neverovatno da se za petnaest godina jake propagande sletom proslavlja Vučićev rođendan ili rođendan bilo kog državnog činovnika po ideji vazduplohova Babića.


U prvoj polovini prošlog veka su štafete i sletovi po celoj Evropi bili jedan od najomiljenijih načina da se pokazuje i dokazuje vernost vođama ili političkim idejama. Očigledno je da današnjoj politici (globalno) ne treba ta vrsta legitimacije. Meni izgleda da pored dramatičnog izumiranja pčela i drugih insekata (koji su od neprocenjive važnosti za funkcionisanje eko sistema) odumiremo i mi sami kao davaoci legitimnosti datih dp-sistema. Jedina je razlika što će se insekti kad-tad oporaviti, za nas nisam baš siguran.

pojedinac bi trebao da bude protiv rigoroznog sistema, da preispituje, kritikuje, pronalazi, stvara... ne da veliča partijski konzervatizam i ideološku tradiciju.


Poslednjih dvadesetak godina se taj predmet, u kome se sve to uči, ukida po celom svetu. Ma šta ukida, zabranjuje.
gedza.73 gedza.73 11:55 26.05.2018

Re: ne slavim...

myredneckself
aerodrum

Viš kako se pelceri kod nas dobro primaju...

Mislim da to vuče od one najruralnije, najzatucanije porodične zadruge gde brkati dekica određuje što će ko, kad i gde da radi, ima svoje miljenike, najbolje se hrani, kupi svima po šaku bombona u varoši kad proda stoku a kad starac Fočo umre sa njim zakopaju i novčanik.

Onako blentavi i izdresirani da ne razmišljaju nađu se na vetromašini pa počne tuča oko najboljih njiva, nesnalaženje po vašarima i plakanje za vremenima dok je Deda bio živ.

nask
Pa kad ne znaš za bolje

Granice. Mala ti Horgoš-Preševo jer ti je bila velika Triglav-Đevđelija. Sve dok ne pređeš granicu par km dalje u Goricu ili Trst. Pa vidiš da je i ta 'velika' u stvari 'mala' i 'krezuba'.

Poslednjih dvadesetak godina se taj predmet, u kome se sve to uči, ukida po celom svetu. Ma šta ukida, zabranjuje.

Možeš da zabranjuješ. Ali je samo pitanje vremena kad će ta zabrana da pukne.

. Kako stvari stoje ispada da društveno-politički sistem u kome se odrasta i nema tako veliko važnost, sem onih najekstremnijih.

Iz male Slovenije imaš ljude koji su napravili onog mačka Toma i jednog svetski poznatog Akrapoviča. Koji proizvod je imala SFRJ poznat na Zapadu? Da nije žal za Smoki, Plazmu i Eurokrem?



U onolikoj Jugoslaviji, sa onim društvenim uređenjem, bi ovi ljudi bili poštari, ćate, obični radnici. Kupovali EI Niš televizor, Obod frižider, svetleću gondolu iz Venecije za komodu.

Ljudi poput ovih Slovenaca kupuju luksuzan nameštaj (neko ga proizvodi), slike (neko crta), kampere (dizajnira), mašine (smišlja), podižu hale (gradi)...
Sutra će da bude neki nov Akrapovič. Keč je da taj 'nov' nije nužno lopov koji izrabljuje radnike već možda čovek koji ulaže u razvoj, smišlja nove proizvode, sarađuje sa sposobnim a ne podobnim inženjerima.

Zabrana takvog, slobodnog u svakom smislu (do kriminalnog), društva je samo gubitak. Društvo u kome su kriminalci imali nedodirljiv oreol 'tvrdih momaka' i pasivnu zaštitu državnih vojno-policijskih struktura dok su poslušni a preduzetnici proglašavani za neprijatelje proletera i revolucije je moralo dovesti do ovoga gde smo danas.

evo jedan dobar SFRJ.
Koja je zajednčka osobina Srba i Hrvata?
Ni jedni ni drugi nemaju Kosovo.

zilikaka zilikaka 12:06 26.05.2018

Re: ne slavim...

Иако су сви овде добродошли, ипак сам качећи овај блог имао пре свега у виду нас малкице старије, а не вас млађарију

Taso, kolko si ti godina imao kad je on vzdohno?
Još si bio za kratke pantalone, ko što priliči balavcima.
Jedina razlika za nas ovde je što smo bili dovoljno daleko da ne budemo usput, te nismo vodjeni da budemo scenografija.
Mada, ja sam se vala nastajala na suncu slušajući onolike govore i glumeći paravane. To im najzgodnije bilo, izvedu nas i ostave do kraja. Ko podne u onesvest samo odnose a mi već bili utrenirani da se neprometno preraspodelimo i popunimo rupu.
Na početku himna, svi ustaju. Na kraju unisono "Druže Tito mi ti se kunemo".

Opet svi ustaju a mnogi i pevaju punim grlom, i plaču. Čist delirijum.
zilikaka zilikaka 12:47 26.05.2018

Re: ne slavim...

Skoro pa da propustim da kažem najvažnije.
Oni gorepomenuti pevači punim grlom i sa suzama u očima su se nekako po pravilu prvi prestrojili. Jbg, mala sredina pa se ljudi znaju.
Malo njih iz tih prvih redova publike, gde se zna ko seda, je ostalo ma tom putu. Uglavnom se mogu naći po lokalnim crkvenim odborima, il u najmanju ruku partijskim glavnim odborima. Neki su prošetali desno-levo-desno, neki ostali desno.
Negde im je zajednički imenitelj da su pod stare dane otkrili da su Srbi i da su pravoslavni, pa hitaju da nadoknade.

...i tako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 26.05.2018

Re: ne slavim...

Taso, kolko si ti godina imao kad je on vzdohno?
Još si bio za kratke pantalone, ko što priliči balavcima.
Jedina razlika za nas ovde je što smo bili dovoljno daleko da ne budemo usput, te nismo vodjeni da budemo scenografija.


Nas je redovno vodilo tamo ka Revi, prema Pančevu, ne znam zašto su baš tuda uvek navaljivali da trče sa štafetom, kroz komarce i zaglušujući kreket žaba krastača, znam da sam uvek završavao u zadnjim redovima iz kojih nije moglo da se vidi ništa, plus koprive tu iz put, a i divlja svinja je umela da odvuče ponekog pionirčića iz pozadine (ni nalik na moderno predgrađe metropole kako to danas izlgeda). A tek taj prolaz na putu od škole do Reve, prvo kroz džunglu ko iz Avatara, pa onda kroz onaj usrani i večito potopljeni tunel ispod pruge, u koji su samoorganizovani građani samonabacali nekoliko kamenova i cigala da može da se preskače bez većeg kvašenja, da, baš je nekako sve bilo u duhu NOB-a.

Ja sam jednom spasao priredbu povodom Dana mladosti u mojoj osnovnoj školi, kad je pred sam početak programa jedan od dva mikrofona prestao da radi. I šta ću, znali neki Drugovi da po ćaletovoj liniji imam elektroničarsku radnju u kući, uvalili mic u kesu, pa poslali kući, da interventno zalemim dve žice. Mislim, nije da sa hvalim, mada me niko nije javno pohvalio zbog iskazane domišljatosti i herojske preduzimljivosti, ali osećao sam se pomalo kao Sirogojno, ili Boško Buha (to je ono dete partizan što su ga zaklali četnici dok su se bavili antifašističkom borbom kao što je sad postalo poznato, pošto ih je ovaj mali neprestano ometao u radu, putem ručnih bombi).
nask nask 16:39 26.05.2018

Re: ne slavim...



Ovi moji sonarodnici su opet pokazali da imaju najbolji i najunosniji smisao za humor od svih bivših sonarodnika.

Evo nam sada prilike da na ovu vrućinu ubijemo po kojeg Tita.
zilikaka zilikaka 17:36 26.05.2018

Re: ne slavim...

najbolji i najunosniji smisao za humor od svih bivših sonarodnika.

Pametno.
Ljudi vole da nešto bude različito i novo.
SveCka pića možeš svuda da pazariš, al lokalno pa još začinjeno političkom egzotik9m...
Svaka čast za ideju. Verujem da im ide prodaja.
tasadebeli tasadebeli 18:52 26.05.2018

Re: ne slavim...

zilikaka

Taso, kolko si ti godina imao kad je on vzdohno?



16.

Већ сам то причао на Блогу... (Ерос и Танатос су два рођена брата близанца, зар не?)

Мени је ова реченица





нераскидиво повезана у свести са сликом женских груди.

Наиме, када су нас из школе водили да одамо почаст пролазећи поред одра (а чекало се сатима и сатима, нас су ставили на крај реда код Зеленог венца, па узбрдо на Теразије, па према Скупштини) угледао сам је у реду... Била је из неке друге школе...

И тако, нисмо стигли са нашим школама ни до Златног буренцета у Призренској, а она и ја смо већ били на Калишу. Милина. Нигде никог, нико нас не омета на клупици. А она не мора да жури кући, могла да остане читав дан и читаву ноћ са мном, изговор имала добар:"Чекала сам у реду да видим друга Тита."






И зато, Зили, кад год неко помене како је и када и зашто Тито умро и шта је ко тада радио, ја имам врло живахне присете у стилу гос'н Чера.







Само, овај пост није о дану када је Тито умро него о Дану младости.

И о нашим успоменама из младости.

А Тито може ту да буде само колатерална штета, што се мене тиче.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 26.05.2018

Re: ne slavim...

to je ono dete partizan


Nisu valjda partizani decu koristili za svoje ciljeve?
Ili su to bila klasno osvešćena deca?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 26.05.2018

Re: ne slavim...

hoochie coochie man
to je ono dete partizan


Nisu valjda partizani decu koristili za svoje ciljeve?
Ili su to bila klasno osvešćena deca?


Ma, ta pogan nije birala sredstva kad je u pitanju bila borba protiv vaših nemačkih partnera. Mada, ja sam čuo i da je Boško fejkovao aj-di, samo da bi se priključio nemani.

Btw, moj pokojni deda je bio samo malo stariji od njega, ali je imao dosta više sreće kad su u pitanju bile interakcije sa ovim tvojim ućebanim gibaničarima.

...

Huči, druže, ja mislim da nema potrebe da dokazujemo bilo kome da smo u stanju da sjebemo i ovaj blog. Eto, pregurasmo nekako Dan poraza, pa Dan omladostimoja, daj da odmorimo malo, bar do Himlerovog rođendana koji ćete ne sumnjam svečano i dostojanstveno obeležiti na blogu, pa da se tad opet podovatimo, ako treba.


freehand freehand 20:58 26.05.2018

Re: ne slavim...

daj da odmorimo malo, bar do Himlerovog rođendana koji ćete ne sumnjam svečano i dostojanstveno obeležiti na blogu, pa da se tad opet podovatimo, ako treba.

Bilo, pre nešto malo jače od mesec dana
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 26.05.2018

Re: ne slavim...

Huči, druže, ja mislim da nema potrebe da dokazujemo bilo kome da smo u stanju da sjebemo i ovaj blog.


I da je zato najbolje da tvoja, ovako odmerena i pomirljiva, sa sve našim partnerima, ućebanim gibaničarima, Himlerom.... ostane poslednja?

Ajd važi:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 26.05.2018

Re: ne slavim...

freehand
daj da odmorimo malo, bar do Himlerovog rođendana koji ćete ne sumnjam svečano i dostojanstveno obeležiti na blogu, pa da se tad opet podovatimo, ako treba.

Bilo, pšre nešto malo jače od mesec dana


A, šta, slave mu i smrt i rođendan? Pa, dobro, zaslužio je čovek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 26.05.2018

Re: ne slavim...

hoochie coochie man
Huči, druže, ja mislim da nema potrebe da dokazujemo bilo kome da smo u stanju da sjebemo i ovaj blog.


I da je zato najbolje da tvoja, ovako odmerena i pomirljiva, sa sve našim partnerima, ućebanim gibaničarima, Himlerom.... ostane poslednja?

Ajd važi:)


Znao sam da si čovek od razuma i tolerancije, hvala!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 26.05.2018

Re: ne slavim...

Znao sam da si čovek od razuma i tolerancije, hvala!


Naravno, razum i tolerancija su uvek bili svojstveni demokratama, to nas je valjda i spasilo od posrnuća ka komunističkoj "pameti".
:)
anamarkana anamarkana 23:29 26.05.2018

Re: ne slavim...

tasadebeli
И извини, anamarkana, али само да приметим да ти се ово баш нешто и не слаже једно с другим:


ne slavim...

ni sad kao stara, a nisam ni kao mlada




učestvovala na četiri sleta







pa ako ti ovo ne razumeš šta očekivati od drugih !? nisam slavila i ne slavim - već sam samo učesnik sletova iz razloga moranja kao srednjoškolka.....

i šta se ovde ne slaže, profo !?




tasadebeli tasadebeli 00:02 27.05.2018

Re: ne slavim...

anamarkana
tasadebeli
И извини, anamarkana, али само да приметим да ти се ово баш нешто и не слаже једно с другим:


ne slavim...

ni sad kao stara, a nisam ni kao mlada




učestvovala na četiri sleta







pa ako ti ovo ne razumeš šta očekivati od drugih !? nisam slavila i ne slavim - već sam samo učesnik sletova iz razloga moranja kao srednjoškolka.....

i šta se ovde ne slaže, profo !?







У склопу читавог оног твог коментара то МОРАЊЕ је изгледало као РАДОВАЊЕ и СЛАВЉЕЊЕ.

učestvovala na četiri sleta na jednom provincijskom stadionu, još čuvam crno/bele fotografije i uspomene na divno druženje, bezbrižnost, lepotu mladosti



Погрешно сам протумачио, извини због те грешке.

Опусти се мало, испричај нам неку своју успомену, драгу или мање драгу, са тих слетова.

То је циљ овог блога.

Некако имам утисак из ваших коментара да сте и ти и Фрихенд нешто превише стегнути некаквим невидљивим оковима који вам не дају да дишете и да се мало размахнете када је ова пионирска тема у питању.

sada pokušavam ali ne uspevam da razumem taj poriv za omalovažavanjem


(sic!)

na razne načine tog 25.maja-Dana mladosti nekakvim jeftinim humorom, potpuno usiljeno i po svaku cenu nalupati bilo šta pa možda nekome bude duhovito



(sic!)

tako da eto mene matore


(sic!)


i frigidne


(sic!)

nikako da shvatim u čemu je zadovoljstvo



Одговорио сам ти.


profo



(sic!)


А можда ми је и тај мој утисак погрешан као и оно моје читање твог претходног коментара.



blogovatelj blogovatelj 04:50 27.05.2018

Re: ne slavim...

Naravno, razum i tolerancija su uvek bili svojstveni demokratama, to nas je valjda i spasilo od posrnuća ka komunističkoj "pameti".


E, komunista, a zapalio u Ameriku, da mu deca žive u slobodi?! Nimalo nije povukao na đedove, da ostane u beogradskim pripizdinama i odatle kao Paja radio stanicom komunicira sa kosmajskim partizanima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:41 27.05.2018

Re: ne slavim...

E, komunista, a zapalio u Ameriku,

Zapalio tamo gde su i četnici palili.

Ma paradoks je Srkijevo drugo ime:)

Principijelni zagovarač poštovanja konvencija koji podržava vojsku koja je masovno ubijala civile i ratne zarobljenike, borac za prava dece koji podržava ideologiju koja je zloupotrebljavala decu, demokrata koji podržava diktaturu, poštovalac petokrake koji je zapalio u zemlju koja je petokraku rušila najupornije, zgražava se nad Srerbrenicom a za Blajburg kaže, ako i treba tako...

Mora da je zanimnjivo imati tako šarene principe :)
not2old2rock not2old2rock 10:06 27.05.2018

Kako sam postao disident

tasadebeli


Наиме, када су нас из школе водили да одамо почаст пролазећи поред одра (а чекало се сатима и сатима




I mene onomad dobrovoljno doteraše sa školom "da se poklonim senima druga presednika koji je još uvek presednik, samo je trenutno sprečen da obavlja dužnost", ali me ne pustiše unutra! Naime, tad sam, kao hipik početnik, s kosom koja je padala preko ramena, Jim Morrison ogrlicom od perlica kupljenih u Trstu i nizanih na najlon za pecanje



oko vrata imao i neku bakarnu ogrlicu sa popriličnim ank znakom. Dok smo stajali u redu pred ulazom neki od vazda gorila (koliko li ih ga je čuvalo dok bio živ kad su ga mrtvog toliki obezbeđivali?) mi je prišao i rekao "Ti nemoš unutra s tom krstačom!", te sam ja i dan-danas zbog toga neutešan.
zilikaka zilikaka 11:34 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

te sam ja i dan-danas zbog toga neutešan.

Kod nas u kući, s obzirom da smo iz provincije te se ti obilasci organizovali nešto kasnije, kad dodjemo na red, važilo da odmah na pomen neke takve organizovane posete zgranuto izjaviš:"šta, vi ste se tek sad setili? Pa mi smo tamo porodično već bili, naravno, a ne da vas čekamo..."
I tako i mene mimoišlo.
Mislim da sam posle, nakon 3-4 godine bila, opet nešto sa grupom, ali tad već odavno bila prošla euforija. Bilo prazno.
freehand freehand 12:02 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

zilikaka
te sam ja i dan-danas zbog toga neutešan.

Kod nas u kući, s obzirom da smo iz provincije te se ti obilasci organizovali nešto kasnije, kad dodjemo na red, važilo da odmah na pomen neke takve organizovane posete zgranuto izjaviš:"šta, vi ste se tek sad setili? Pa mi smo tamo porodično već bili, naravno, a ne da vas čekamo..."
I tako i mene mimoišlo.
Mislim da sam posle, nakon 3-4 godine bila, opet nešto sa grupom, ali tad već odavno bila prošla euforija. Bilo prazno.

I ja sam jedan što je otišavši godinu kasnije izbegao robiju i streljanje a na licu mesta razočaran što sve zajedno nije ni blizu monumentalno kako sam očekivao pa mi je pažnja bila pocepana na (za mene) zapanjujuće urlanje paunova, pokušaje da nasmejem gardistu pored groba i muvanje devojaka iz drugih gradova i škola.
Pisanje ovog komentara svdoči da ni u tim kriminalnim radnjama nisam uhvaćen i likvidiran kakav je tada, po nekim ovdašnjim komentatorima, bio običaj.
freehand freehand 12:02 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

...
tasadebeli tasadebeli 13:06 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

not2old2rock


tasadebeli

Наиме, када су нас из школе водили да одамо почаст пролазећи поред одра (а чекало се сатима и сатима


I mene onomad dobrovoljno doteraše sa školom "da se poklonim senima druga presednika koji je još uvek presednik, samo je trenutno sprečen da obavlja dužnost", ali me ne pustiše unutra! Naime, tad sam, kao hipik početnik, s kosom koja je padala preko ramena, Jim Morrison ogrlicom od perlica kupljenih u Trstu i nizanih na najlon za pecanje

ko vrata imao i neku bakarnu ogrlicu sa popriličnim ank znakom. Dok smo stajali u redu pred ulazom neki od vazda gorila (koliko li ih ga je čuvalo dok bio živ kad su ga mrtvog toliki obezbeđivali?) mi je prišao i rekao "Ti nemoš unutra s tom krstačom!", te sam ja i dan-danas zbog toga neutešan.






Мноооого Јутјуб клипова!

Таман за нови пост...
freehand freehand 13:14 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

Taso, znam da je ovo tvoj blog i izvinjavam se ako ovo liči na nevaspitanje, al moram da pitam: što ne napraviš kanal na JuTjubu kad toliko voliš da kačiš klipove?
ili stvarno ne možeš da razumeš koliko time otežavaš otvaranje u učitavanje svake stranice na kojoj se pojaviš sa ovim yt manijačenjem, svoje i tuđe?
tasadebeli tasadebeli 13:18 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

freehand
Taso, znam da je ovo tvoj blog i izvinjavam se ako ovo liči na nevaspitanje, al moram da pitam: što ne napraviš kanal na JuTjubu kad toliko voliš da kačiš klipove?
ili stvarno ne možeš da razumeš koliko time otežavaš otvaranje u učitavanje svake stranice na kojoj se pojaviš sa ovim yt manijačenjem, svoje i tuđe?



Ево, ево!!!






tasadebeli tasadebeli 13:35 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT


EDIT: У праву си, Фри, нема збора!

Не Збора као што би ти можда помислио када сам ја у питању, него збора.

Не, без зезања, Фри, стварно си у праву.

А постоји још један разлог осим моје љубави према Јутјуб клиповима за отварање новог поста.

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).

Па пошто препознајем жељу да се и о Титовој смрти пише, рачунао сам што овде где треба да се слави младост и нови живот да причамо шта је ко радио и где је био када је Матори гекнуо.

Ено тамо, па опуштено и овде и тамо...

Овде, брате, о успоменама из младости, а тамо да дајемо парастос.

То је мој предлог.


c_h.arlie c_h.arlie 17:25 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

tasadebeli

...

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).
...


Ma, nebitno !
Samo neka je krepao ćopavi Zagorac !
Kako je (nekima) izgledalo, ti su (i) verovali da 'veliki vođa' i otac i sin neće nikada krepati.
Do svoje smrti neće prežaliti onoga kojega su voleli više od (svoga) mame i tate.
freehand freehand 17:32 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

c_h.arlie
tasadebeli

...

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).
...


Ma, nebitno !
Samo neka je krepao ćopavi Zagorac !
Kako je (nekima) izgledalo, ti su (i) verovali da 'veliki vođa' i otac i sin neće nikada krepati.
Do svoje smrti neće prežaliti onoga kojega su voleli više od (svoga) mame i tate.

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао (nada najčešće tako izgleda)!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand
c_h.arlie
tasadebeli

...

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).
...


Ma, nebitno !
Samo neka je krepao ćopavi Zagorac !
Kako je (nekima) izgledalo, ti su (i) verovali da 'veliki vođa' i otac i sin neće nikada krepati.
Do svoje smrti neće prežaliti onoga kojega su voleli više od (svoga) mame i tate.

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао (nada najčešće tako izgleda)!


Naprotiv, čuo sam i da se nedavno priženio pod stare dane (mada verovatno nije bio obavešten o tome), čudo je ta ruska aronija, izgleda da budi pastuva i u ostarelom desničaru.

(Slušao pre neki dan PLJIŽ, dok sam farbao lajsne, valjao sam se od smeha dok na kraju nisam zamalo prosuo kantu farbe na svež patos. Kako je Mićko skinuo Zlojeba, sa sve facijalnim grčem, maestralno. Znam, znam, izvinjavam se što gledam amerčku televiziju N1, šta ću, ne znam gde drugo da se dnevno informišem o zbivanjima u Srbiji.)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 27.05.2018

Re: ne slavim...

hoochie coochie man
E, komunista, a zapalio u Ameriku,

Zapalio tamo gde su i četnici palili.

Ma paradoks je Srkijevo drugo ime:)

Principijelni zagovarač poštovanja konvencija koji podržava vojsku koja je masovno ubijala civile i ratne zarobljenike, borac za prava dece koji podržava ideologiju koja je zloupotrebljavala decu, demokrata koji podržava diktaturu, poštovalac petokrake koji je zapalio u zemlju koja je petokraku rušila najupornije, zgražava se nad Srerbrenicom a za Blajburg kaže, ako i treba tako...

Mora da je zanimnjivo imati tako šarene principe :)


Huči, obeć'o sam deci.
c_h.arlie c_h.arlie 20:11 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

srdjan.pajic
freehand
c_h.arlie
tasadebeli

...

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).
...


Ma, nebitno !
Samo neka je krepao ćopavi Zagorac !
Kako je (nekima) izgledalo, ti su (i) verovali da 'veliki vođa' i otac i sin neće nikada krepati.
Do svoje smrti neće prežaliti onoga kojega su voleli više od (svoga) mame i tate.

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао (nada najčešće tako izgleda)!


Naprotiv, čuo sam i da se nedavno priženio pod stare dane (mada verovatno nije bio obavešten o tome), čudo je ta ruska aronija, izgleda da budi pastuva i u ostarelom desničaru.

(Slušao pre neki dan PLJIŽ, dok sam farbao lajsne, valjao sam se od smeha dok na kraju nisam zamalo prosuo kantu farbe na svež patos. Kako je Mićko skunuo Zlojeba, sa sve facijalnim grčem, maestralno. Znam, znam, izvinjavam se što gledam amerčku televiziju N1, šta ću, ne znam gde drugo da se dnevno informišem o zbivanjima u Srbiji.)

Ko je Zlojeb ?
Inače, mislim da je Mićko najbolje 'skinuo' Koštunicu.
freehand freehand 20:14 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

c_h.arlie
srdjan.pajic
freehand
c_h.arlie
tasadebeli

...

Не знам уопште како, али овде се са Дана младости (25. мај) отишло на Титову смрт (4. мај, ако се не варам) иако је овде јасно назначена категорија На данашњи дан (додуше, поред је и Носталгија, али нисам баш рачунао да ћемо да дајемо Матором парастос овде).
...


Ma, nebitno !
Samo neka je krepao ćopavi Zagorac !
Kako je (nekima) izgledalo, ti su (i) verovali da 'veliki vođa' i otac i sin neće nikada krepati.
Do svoje smrti neće prežaliti onoga kojega su voleli više od (svoga) mame i tate.

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао (nada najčešće tako izgleda)!


Naprotiv, čuo sam i da se nedavno priženio pod stare dane (mada verovatno nije bio obavešten o tome), čudo je ta ruska aronija, izgleda da budi pastuva i u ostarelom desničaru.

(Slušao pre neki dan PLJIŽ, dok sam farbao lajsne, valjao sam se od smeha dok na kraju nisam zamalo prosuo kantu farbe na svež patos. Kako je Mićko skunuo Zlojeba, sa sve facijalnim grčem, maestralno. Znam, znam, izvinjavam se što gledam amerčku televiziju N1, šta ću, ne znam gde drugo da se dnevno informišem o zbivanjima u Srbiji.)

Ko je Zlojeb ?
Inače, mislim da je Mićko najbolje 'skinuo' Koštunicu.

Глупости!
Успут - Коштуница - јел то онај с маћке или онај с кучики?

Едит: успут 2 - ко је Коштуница?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

ne znam gde drugo da se dnevno informišem o zbivanjima u Srbiji


probaj ovde

Slušao pre neki dan PLJIŽ, dok sam farbao lajsne, valjao sam se od smeha


Slušam i ja ponekad, ali stvarno, zar ti ne izgleda malo nategnuto?
Nekako im humor ne ide glatko, zapinje, usiljeno nešto.

Dražu (Petrović, ne boj se) samo ime vadi, humor mu nikad nije bio jača strana ma koliko se trudio, Mićko, prirodni dar za imitaciju nesporan, ostalo..tanko jbg.
Voja Žanetić ispade još i najbolji.
gedza.73 gedza.73 20:37 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Ko je Zlojeb ?

ma pusti Zlojeba ovde više ne možeš da pohvataš dal' su partizani za Ruse ili Amerikance, jel u redu što su Amerikanci propustili četnike a zajebavali za vize antifašiste, dal' desničari brane komunizam a levičari demokratiju...

skakuću sa podrške Kim Džongu preko Atile do Pol pota, od slobode medijima do spaljivanja knjiga, milosrdnog bombardovanja do napalm demokratije, obaveznog učenja ruskog jezika i opštenarodne odbrane do bežte na Zapad tam je spas, vojska pravi od dečaka čoveka do vojska zabranila predstavu...

tasadebeli tasadebeli 21:36 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

gedza.73

ma pusti Zlojeba ovde više ne možeš da pohvataš dal' su partizani za Ruse ili Amerikance, jel u redu što su Amerikanci propustili četnike a zajebavali za vize antifašiste, dal' desničari brane komunizam a levičari demokratiju...

skakuću sa podrške Kim Džongu preko Atile do Pol pota, od slobode medijima do spaljivanja knjiga, milosrdnog bombardovanja do napalm demokratije, obaveznog učenja ruskog jezika i opštenarodne odbrane do bežte na Zapad tam je spas, vojska pravi od dečaka čoveka do vojska zabranila predstavu...






not2old2rock not2old2rock 21:54 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident

freehand


I ja sam jedan što je otišavši godinu kasnije izbegao robiju i streljanje a na licu mesta razočaran što sve zajedno nije ni blizu monumentalno ...




Nije tebi lako
Bili Piton Bili Piton 22:54 27.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

srdjan.pajic
Kako je Mićko skunuo Zlojeba, sa sve facijalnim grčem


Da, potpuno je spuki.

Inače, Huči, to i jeste šou za znalačko smejuljenje a ne za raucous laughter, za to drugo je Ivan Ivanović (onaj što ga tamo neki mangupi zovu Džiber).


freehand

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао


Jel ovo tehnika "scream the child down?"
Slabe su joj šanse s ovim subjektom
c_h.arlie c_h.arlie 05:05 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Bili Piton
srdjan.pajic
Kako je Mićko skunuo Zlojeba, sa sve facijalnim grčem


Da, potpuno je spuki.

Inače, Huči, to i jeste šou za znalačko smejuljenje a ne za raucous laughter, za to drugo je Ivan Ivanović (onaj što ga tamo neki mangupi zovu Džiber).


freehand

Глупости! Коштуница није Загорац, није ћопав и није крепао


Jel ovo tehnika "scream the child down?"
Slabe su joj šanse s ovim subjektom

Kakva je to tehnika ?
Bili Piton Bili Piton 13:40 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

c_h.arlie

Kakva je to tehnika ?


Bela
freehand freehand 13:51 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Bili Piton
c_h.arlie

Kakva je to tehnika ?


Bela

Бела?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT


Inače, Huči, to i jeste šou za znalačko smejuljenje


Ejbg sad Bili, znalačko smejuljenje ili valjanje po podu od smeha, koga da slušam, tebe ili Srkija?

Ma jeste to cilj vidi se, al ne dobacuju.
Milsim, skidaju i čereče Koštunicu, više apsolutno nikom važnog lika, pa kome to može da bude zanimnjivo?
A čereče ga jer im to leži, kod ostalog su tanki, to i sami znaju ili im je neko rekao, pa daj šta daš.
Mogli su isto tako i Aćima Ćumića da tranžiraju, otprilike isti značaj ima kao i Koštunica.

Mora se biti baš baš dobre volje, i baš baš pristrasan, iz sve snage navijati za njih, pa to njihovo svrstati u kategoriju super.

Navijam ija za njih i dva plus do tri minus im dajem, i to onako, široke ruke.
Ali sve je to stvar ukusa valjda, a o tome....

za to drugo je Ivan Ivanović

Možda, to ne mogu da procenim, ne zadržavam se.


A taj N1, uglavnom on i RTS su gledljivi, ostalo žali bože mesta u memoriji televizora.
Najjača redakcija N1 je izgleda zagrebačka, biće da tamo ima dosta dobrih novinara ali i satiričara.
Teško je tvrditi jer bi trebalo poznavati tamošnje politilčke prilike pa proceniti, ali onako na ovlaš gledanje reklo bi se da su kvalitetniji od beogradske.

OnE jadnE Sarajlije..milsim šta reći, valjda nemaju boljih..tuga.
Naida je skroz ok, ali poltički deo, ka-ta-stro-fa!

EDIT
E da, sinoć naletim na serijal na TOP koji je radio Milan Vasić (mislim) za TV Nova, dok su se ovi nadali nacionalnoj frekvenciji, nije loše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana