Sport

Baksuzni trofej

NNN RSS / 13.08.2018. u 15:30
Ovo je pričica o (najvećim) teniserima kojima neki trofej(i) uporno izmče (izmiču).
Za početak oni najveći torfeji - Gren Slem:
Endi Mari je do sada svih 5 puta gubio finale Australian Opena (2010. od Federera i 4 puta od Novaka 2011, 2013, 2015 i 2016.)! Čak mu je 2012. izmaklo finale u maratonu protiv Đokovića (u 5. setu na 5:5 je imao dve vezane brejk lopte).
Još su njegov bivši trener Lendl i pomenuti Đoković po 5 puta gubili u finalu jednog GS - na US Openu, ali su ga i pored toga više puta osvajali, a Novak će uskoro imati priliku da popravi taj saldo (što se tiče osvojenih, a ne izgubljenih :)). 
(Naj)stariji ljubitelji tenisa sigugurno pamte nepobedivost Bjerna Borga, ali verovatno se ne pamti toliko da je (sva) 4 puta gubio u finalu US Opena (ostala finala na RG i Vimbldonu je dobio - svih 11). 
Federer je npr. 4 puta gubio u finalu Rolan Garos-a od Nadala, ali je ipak osvojio trofej (protiv Soderlinga u finalu).
rookwood2.jpg 
Što se Mastersa  tiče (a to nas trenutno najviše zanima), Novak Đoković je do sada gubio 5 puta u finalu Sinsinatija i to je jedini veliki turnir koji tek treba da osvoji. U finalima je gubio 3 puta od Federera (koji je rekorder Sinsinatija sa 7 titula) i 2 puta od Marija. Uglavnom je gubio finala posle dobre igre i trofeja na Kanadskom Mastersu koji je praktično vremenski spojen sa Sinsinatijem, pa je bivao umorniji od protivnika (koji su često preskakali Rodžers Kup).
Federer je po 4 puta gubio u finalima Mastersa u Monte Karlu i Rimu (i to u više navrata u taj-brejku odlučujućeg seta!) i to su jedina dva velika trofeja koja mu nedostaju.
Nadal je takođe čak 5 puta gubio u finalu Mastersa u Majamiju (i jednom u Parizu koji mu takođe nedostaje).
Negde se može naći (netačan) podatak da je Lendl osvojio svih 9 Mastersa, ali to je podložno diskusiji i mogu da objasnim u komentarima i generalno da ugušim drugim detaljima vezanim za ove teniske turnire :D
 
Dakle, ove nedelje je na programu teniski Masters turnir u Sinsinatiju i još što šta...
 
Opširnije u komentarima...


Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:44 13.08.2018

докон поп ...

Мени је тренутно запала за око шареноликост АТП листе. Првих 11 су из различитих земаља, а чак 16 земаља има представника у првих 18.

ЕДИТ. И ВТА листа је шаролика, али не толико. Првих 7 су из различитих земаља, а 13 земаља има представника у првих 17.
NNN NNN 17:33 13.08.2018

Re: докон поп ...

Ne ustručavaj se, budi ono što jesi!

... i ja često obraćam pažnju na ovakve stvari, pa mi lakše kada vidim da ima još entuzijasta (to je pravi izraz, a ne dokon pop)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:08 13.08.2018

Re: докон попaj ...

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:30 13.08.2018

рафа се отказао

Рафа се (после жреба!) отказао од Синсинатија и тиме бар мало отворио Новаков жреб. Наиме, Новак и Рафа су били у истој четвртини, а сада је Рафа земењен Малеком Џазиријем.

Наравно, жреб није пресудан већ срце у јунака, али ипак.
NNN NNN 19:09 13.08.2018

Re: рафа се отказао

Problem sa Sinsinatijem je što je bukvalno spojen sa Mastersom u Kanadi
(svake godine pogledam kalendar i jbg. jedino su bili razdvojeni 2016. zbog OI)
pa je čak i Rafa morao da otkaže!
Inače Rafa je poslednji koji je uspeo da veže oba 2013. a pre njega je to uradio Rodik 2003. (i obojica su tada osvojila i US Open)!

Generalno je retko da se osvajaju ovi back-to-back Masterssi (Rafa je par puta uspeo da veće Madrid i Rim, kao i Novak 2011.) i time smo pokrili 21. vek (ako ne računamo u "spojene" Indian Vels i Majami).

Žreb je za "slabiće"

Kad god nešto nisam siguran u Novakovu formu - gledam žreb (i on po pravilu bude loš), ali kada je on-fire žreb nema nikakvog značajnijeg uticaja.

A ne mora ni da se "ostvari", npr. Mari je u Vimbldonu dobio pretežak žreb,
ali u prvim kolima su ispali Federer (od Stahovskog - prekinut niz od 9 godina uzastopnih minimum četvrtfinala na GS), Nadal od Darsisa, Conga, Izner, čilić se povukli... bukvalno nije imao protivnika iz prvih 20, do finala, a na papiru je imao pretežak žreb.
NNN NNN 18:27 13.08.2018

Počeo Mari

ali kako je počeo - bolje da nije!
Trenutno ne može da se sastavi protiv Puja (ali to ne mora ništa da znači), bio je skroz pristojan na turniru u Vašingtonu pre dve nedelje.
niccolo niccolo 20:11 13.08.2018

uzima

100%
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:14 13.08.2018

Re: uzima

Нисам био скроз сигуран, али сад кад је Мари испао -- готова ствар!
blogovatelj blogovatelj 22:50 13.08.2018

Re: uzima

Нисам био скроз сигуран, али сад кад је Мари испао -- готова ствар!


Na čemu bazirate optimizam? Smeo bih da kažem da će ga verovatno uzeti, ali baš da sam zicer siguran, nema šanse.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:56 13.08.2018

Re: uzima

Па на Вимблдону је морао да седам кола победи све редом и успео је, а сада само шест!
NNN NNN 23:40 13.08.2018

Re: uzima

Мари

Prvo finale (od trenutno 19 međusobnih finala) su odigrali upravo ovde pre 10 godina.
Mari je pobedio u dva gusta taj-brejka,
tad sam ga nešto bio zanevoleo, jer "se samo brani"...
NNN NNN 00:10 14.08.2018

Re: uzima

Мари

Mari je "stekao ime" upravo ovde davne 2006.
On je te godine već uspeo da osvoji svoj prvi turnir i skine neke viđenjije skalpove, međutim ono što se dogodilo u Sinsinatiju ni mama Džudi nije mogla da očekuje - zinućete od čuda kada vam obelodanimo istinu:
Te godine Federer je imao monstruoznu sezonu 92 pobede i samo 5 poraza, osvojio je 12 turnira (3 GS + 4 Mastersa + završni + neka buranija) igrao je 16 finala (4 poraza od Nadala, naravno - 2:4 skor te godine) i jedan jedini turnir u kome nije stigao do finala je bio (njegov) Sinsinati kada je u 2. kolu izgubio od golobradog Marija!
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:51 14.08.2018

Re: uzima

Испаде и Иснер, што значи да ће га Ноле прећи на листи и бити -- бар девети!
blogovatelj blogovatelj 04:06 14.08.2018

Re: uzima

Па на Вимблдону је морао да седам кола победи све редом и успео је, а сада само шест!



I to tamo po tri seta, ovde po dva.
Bome se mučio sa ovim brkicom Amerikancem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:46 15.08.2018

Re: uzima

Отказа се и Доминик Тим, што значи да ће га Ноле прећи на листи и бити -- бар осми!
NNN NNN 09:12 15.08.2018

Re: uzima

marco_de.manccini
Отказа се и Доминик Тим, што значи да ће га Ноле прећи на листи и бити -- бар осми!

ukrade mi komentar (kad ja spavam, a ti koristiš vremensku razliku )

Bitnost bivstvovanja među 1. osam se ogleda i u tome što na 7 Mastersa (svi osim "Sunsine Double" tj. IW i Majami) prvih 8 (nosilaca) ne igraju 1. kolo već kreću od 2.

EDIT sad vidim da u Parizu učestvuje 48, tako da je tamo za 2. kolo dovoljno biti u prvih 16
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:40 15.08.2018

Re: uzima

Хм, занимљиво је то, Индијан Велс и Мајами имају 96 учесника, дакле седам кола, с тим што 32 учесника има директан пролаз у друго коло, па онда 6 мастерс турнира с 56 учесника, Монте Карло, Мадрид, Рим, Канада, Синсинати, Шангај, дакле по 6 кола, при чему по 8 учесника има директан пролаз у друго коло, и коначно Париз, 48 учесника, 6 кола и 16 учесника с директним пролазом. Немам појма зашто само Париз има специјалан статус.

Кад бих морао да нагађам, односно да измислим сам себи разлог, рекао бих да је то зато што је Париз последљи озбиљан турнир пред завршни АТП турнир од 8 учесника и да се ту, на париском турниру, често прелама ко ће тачно проћи у тих 8. Будући да, мање-више, у том тренутку само првих 16 има бар некакве теоретске шансе, можда је идеја да тих 16, бар на том последњем великом турниру пред завршницом, да би све било занимљивије, има исте услове.

EDIT. Ovo s preskakanjem kola je, u stvari, malo komplikovano, pa evo da zamrsimo. Oni koji na "malom mastersu" (svi mastersi osim Indijan Velsa i Majamija) izgube u prvom kolu dobijaju 10 poena, a oni koji izgube u drugom, dobijaju 45.

EDIT2 Hmm, u stvari, uopšte nisam dobro objasnio. Nije toliko bitno ali da probam. Oni koji na "malom mastersu" (svi mastersi osim Indijan Velsa i Majamija) igraju i izgube prvom kolu dobijaju 10 poena, a oni koji pobede u prvom , a izgube u drugom dobijaju 45. S druge strane, oni koji se direktno plasiraju u drugo kolo, dobijaju samo 10 poena za poraz u *svom* prvom kolu (koje je, u stvari, drugo). Dakle, poraz u istom kolu, drugom, vrednuje se drugačije, u zavisnosti da li je neko igrao u prvom ili nije. Od trećeg kola nadalje nema razlike (svi koji izgube u istom kolu dobijaju isti broj poena, bez razlike da li su igrali u prvom kolu ili ne).
NNN NNN 23:42 19.08.2018

Re: uzima

uzima
100%

zato sam i otvorio blog
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:52 19.08.2018

Re: uzima

marco_de.manccini
Нисам био скроз сигуран, али сад кад је Мари испао -- готова ствар!

Тражим бар пола награде за ово!
vcucko vcucko 07:05 14.08.2018

Strah od letenja

[i](Naj)stariji ljubitelji tenisa sigugurno pamte nepobedivost Bjerna Borga, ali verovatno se ne pamti toliko da je (sva) 4 puta gubio u finalu US Opena (ostala finala na RG i Vimbldonu je dobio - svih 11).


Kod Borga, koliko se sećam, nije bilo u pitanju nikakvo izmicanje trofeja. Nego prost strah od aviona. Zato u Australiji nikad nije ni igrao, u njegovo vreme to je bila avantura od cca 24 sata leta sa presedanjima, uzletanjima, poletanjima; a na USO je išao verovatno pod žešćim lekovima. Izgubio je 4 finala, mogu da zamislim njegovu psihu na dane tih finala. "Sutra moram u avion, kukumenimajko".
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:41 14.08.2018

Re: Strah od letenja

Kod Borga, koliko se sećam, nije bilo u pitanju nikakvo izmicanje trofeja. Nego prost strah od aviona. Zato u Australiji nikad nije ni igrao, u njegovo vreme to je bila avantura od cca 24 sata leta sa presedanjima, uzletanjima, poletanjima; a na USO je išao verovatno pod žešćim lekovima. Izgubio je 4 finala, mogu da zamislim njegovu psihu na dane tih finala. "Sutra moram u avion, kukumenimajko".


Ima i brod do tamo.
vcucko vcucko 10:08 14.08.2018

Re: Strah od letenja

apacherosepeacock
Kod Borga, koliko se sećam, nije bilo u pitanju nikakvo izmicanje trofeja. Nego prost strah od aviona. Zato u Australiji nikad nije ni igrao, u njegovo vreme to je bila avantura od cca 24 sata leta sa presedanjima, uzletanjima, poletanjima; a na USO je išao verovatno pod žešćim lekovima. Izgubio je 4 finala, mogu da zamislim njegovu psihu na dane tih finala. "Sutra moram u avion, kukumenimajko".


Ima i brod do tamo.

Teoretski da. Queen Mary je valjda jedina išla Liverpool - NY za manje od 100 sati (4 dana) i to za plavu traku. Obični brodovi idu 7-8 dana. Sad zamisli sponzore kako se znoje i u očima im otkucava gubitak sa puno nula svaki dan. To je moglo u neka stara vremena.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:19 14.08.2018

Re: Strah od letenja

vcucko
apacherosepeacock
Kod Borga, koliko se sećam, nije bilo u pitanju nikakvo izmicanje trofeja. Nego prost strah od aviona. Zato u Australiji nikad nije ni igrao, u njegovo vreme to je bila avantura od cca 24 sata leta sa presedanjima, uzletanjima, poletanjima; a na USO je išao verovatno pod žešćim lekovima. Izgubio je 4 finala, mogu da zamislim njegovu psihu na dane tih finala. "Sutra moram u avion, kukumenimajko".


Ima i brod do tamo.

Teoretski da. Queen Mary je valjda jedina išla Liverpool - NY za manje od 100 sati (4 dana) i to za plavu traku. Obični brodovi idu 7-8 dana. Sad zamisli sponzore kako se znoje i u očima im otkucava gubitak sa puno nula svaki dan. To je moglo u neka stara vremena.


Pa shvatam ali racunam bolje tako nego nakljukati ga pilulama i izgubiti 4 finala..

A na brodu onako relaksiran, odmoran stigne pa navali u fajt na terenu.

PS. Ima na tim lux brodovima i teniskih terena, nije on bio sirotinja da putuje u potpalublju. (mislim, nagadjam onako..:)


vcucko vcucko 10:31 14.08.2018

Re: Strah od letenja

apacherosepeacock



A na brodu onako relaksiran, odmoran stigne pa navali u fajt na terenu.



Da bre, kao Moša i Tirke u Montevideu
NNN NNN 13:46 14.08.2018

Re: Strah od letenja

da, ali nije putovao na finala US Opena avionom,
nego je pre tih finala morao da odigra 6 mečeva i to na licu mesta.
vcucko vcucko 13:55 14.08.2018

Re: Strah od letenja

NNN
da, ali nije putovao na finala US Opena avionom,
nego je pre tih finala morao da odigra 6 mečeva i to na licu mesta.

Ama zezam se. Ali svejedno, finale je u nedelju. U ponedeljak mora na avion. To kad se približi, ljudima sa fobijom stvara nemalu muku, o tome pričam
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:13 14.08.2018

Re: Strah od letenja

U ponedeljak mora na avion.

Мислим да финалисти УС Опена немају такву обавезу.
NNN NNN 15:12 14.08.2018

Re: Strah od letenja

marco_de.manccini
U ponedeljak mora na avion.

Мислим да финалисти УС Опена немају такву обавезу.

Zapravo pobednik ima obavezu da ostane i dan posle finala (mediji, fotkanje, kokteli...),
tako da ispada da je Borg žurio da se suoči sa svojim strahovima
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:45 15.08.2018

Re: Strah od letenja

Мени се чини да Нола, како се врати од Пепета, нема снаге у себи. И то након што га је Couch упозорио да се не бави Будом већ спортом (можда није требао то јавно да ради јер му је, очито, нагазио на сујету). То је као када би Салах на сред меча узео ћилимче и распростро поред терена и кренуо да пегла илахије, или када би ватерполисти постили пред Мундијал (срећом па је Деки из здраве социјалистичке породице).
NNN NNN 22:20 14.08.2018

Fudbal - Evrokupovi

Preko Trnave do Zvezde u grupnoj fazi (eventualno LŠ, ali minimum Liga UEFA)

Potpuno zaslužen prolaz pobedom posle produžetaka 2:1 protiv grubog Spartaka.
NNN NNN 18:10 16.08.2018

Đoković - Dimitrov

Ovo bi mogao da bude prvi ozbiljniji izazov protiv branioca trofeja*,
mada ni juče protiv Manarina nije bilo lako, naprotiv, ali to uglavnom zato što se Novak osećao nešto loše (a i servis ga nije nešto služio, a bekhend mu je bio nikakav u 1. polovini meča).

*Bugarin je osvojio 1 jedini Masters (šta više samo je jednom do sad stigao do nekog Masters finala) i ima Sinsinati (a naš Đoko ima 30 Masters trofeja (iz 44 finala) i nijedan Sinsinati)

...ista priča je i za preprošlogodišnjeg osvajača Čilića!

... a da bi "miševi" kolo vodili - potrebno je da nema mačke;
prethodne dve godine, osim Đokovića, nije igrao ni apsolutni rekorder Sinsinatija - Federer.
NNN NNN 18:13 16.08.2018

Re: Đoković - Dimitrov

zbog kiše današnji program će da kasni (ustvari već kasni neka dva sata)
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:18 17.08.2018

Re: Đoković - Dimitrov

Program za petak je sulud. Đoković treba da završi meč s Dimitrovim, a ako pobedi onda treba da igra protiv Raonića. U stvari, ovo je jedan od boljih rasporeda, Federer ima dva cela meča u programu, ukoliko pobedi u svom prvom. Srećom po igrače, moguće je da vreme neće dopustiti toliko mečeva u jednom danu koliko su oni zamislili. Mada, ne bi me onda začudilo da stave i četvrtinu finala i polufinale u subotu.
niccolo niccolo 18:52 17.08.2018

Re: Đoković - Dimitrov

Evo dobio prvi današnji...
NNN NNN 19:22 17.08.2018

Re: Đoković - Dimitrov

Eto, nije bilo lako, u 1. setu Bugarin je zabijao nož u leđa (hoće li ove fore prestati posle 100 godina?) Đokovićevim ambicijama, a ni Novak mu nije nešto odmagao, prvi brejk je pretrpeo nesrećno (na gem lopti lagan forhend u malecki aut), ali je posle igrao toliko pasivno da je bilo mučno za gledanje! A Grigor nije grešio.
U drugom setu je proigrao, ali je opet nesrećno izgubio servis i nije uspeo odmah da vrati brejk (iako je imao 0:30), međutim igrao je mnogo odlučnije (i da nije bila vrlo neprijatna situacija - set i brejk manjka, ne bih se ni malo sekirao), sredinom 2. seta je Dimitrov konačno počeo da više greši, Novak je zadržao nivo i da nije bilo one kiše, bio bi u vrlo lagodnoj situaciji.
NNN NNN 19:32 17.08.2018

Đoković - Raonić

Neko na "ić" sigurno bar u polufinalu (a i finale deluje prilično izvesno).

Novak igra protiv Raonića kojeg je dosada pobedio u 8 međusonih susreta.
Raonić i Karenjo Busta su jedini juče dobili mečeve 1/8 pa će biti odmorniji od Đokovića i Čilića koji će za oko sat vremena ponovo na teren (ali ovi će bar biti zagrejaniji).

Ako Đoković pobedi večeras, stići će na ATP Dimitrova koji je ostao bez 1000 bodova, tačnije 910 (mada u ovom trenutku su mnogo bitniji trofeji od pozicije).
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:02 17.08.2018

Re: Đoković - Raonić

mada u ovom trenutku su mnogo bitniji trofeji od pozicije

тај ћуп што се добија за синсинати је толико ружан да ја потпуно разумем новака зашто се инати и неће да га узме.
NNN NNN 00:32 18.08.2018

Re: Đoković - Raonić

Uhh, kako teška pobeda!
U oba seta koja je dobio Novak je jurio brejk zaostatka - i to protiv Raonića, koji je servirao kao posednut (čak i za svoje kriterijume)!
Novakov 1. servis je u proseku bio sporiji od Raonićevog 2. za 10 km/h (a od 1. za 40 km/h).
Raonić je (osim baš samog početka 1. seta) igrao iznenađujuće dobro u polju.
Raonić je u 1. setu dosta grešio, a onda je u 2. drastično smanjio greške, čak je imao neverovatnih 80% osvojenih poena na svoj 2. servis!
U 3. setu je usledio masterpis, Novaku je proradio "3. servis", uzeo je 9/10 poena na Raonićev 2. servis,
a u gemu u kojem je vratio brejk je do jedne brejk lopte došao vrativši 1. servis od čak 235 km/h!!
Novak se vraća ritern na prepoznatljiv nivo, još uvek mu nedostaje 1. servis na bitnim poenima (ali je danas 2. bio na visokom nivou + što mu je to na Vimbldonu perfektno proradilo u 5. setu protiv Nadala i u 3. protiv Anredsona!)
i ono gde mu još nedostaje malo konstantnosti je dozirana agresivnost prilikom razmena (to se videlo i u nekim poenima ove, a naročito u 1. setu protiv Dimitrova, kada je bio neobično pasivan).

Novak je danas proveo više od 3 sata na terenu (protiv dva nezgodna protivnika) sutra bio trebalo da igra prvo polufinale.
NNN NNN 12:45 18.08.2018

Re: Đoković - Raonić

Od ostalih zanimljivosti u četvrtfinalu se izdvaja da je Federer izgubio set od Vavrinke (čak je Vavrinka u 2. setu u TB servirao za meč-loptu) a da Vavrinka (3. put u rečenici) nije imao ni jednu jedinu brejk-loptu*!
Federer, kada je poslednji put učestvovao u Sinsinatiju 2015. je toliko dominantno osvojio turnir da nije pretrpeo ni jedan jedini brejk (a sada zamalo da ispade bez brejk-lopte)!

*2013 kada je Nadal osvojio Sinsinati u finalu je dobio Iznera (u 2 TB) a da nije izborio ni jednu jedinu brejk-loptu!
To je verovatno jedinstven slučaj u finalima ovih turnira (a i inače je vrlo retko).
NNN NNN 12:48 18.08.2018

Đoković - Čilić

Obojica su imala vrlo sličan raspored juče (nastavak 3. seta 1/8, pa par sati kasnije meč QF protiv odmornijih protivnika), Novak je bio set više na terenu, ali to ne bi trebalo da ima uticaja, čak bi pobednik trebalo da bude nešto odmorniji od 2. finaliste.
mirelarado mirelarado 22:28 18.08.2018

Re: Đoković - Čilić

2:1
NNN NNN 21:29 19.08.2018

Re: Đoković - Čilić

Još jedna teška pobeda,
nisu blistali, Đoković je previše nedovoljno dugačkih lopti slao Čiliću na forhend što je ovaj obilato koristio.
U 3. je Novak malo zategao konce igre (mada ih i dalje nije dovoljno čvrsto držao), magičnim udarcem je došao do presudnog brejka i odservirao za novo finale.
NNN NNN 21:30 19.08.2018

Đoković - Federer

Superklasik u najavi.
mirelarado mirelarado 23:15 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Pao je i Sinsinati!!!
NNN NNN 23:17 19.08.2018

Re: Đoković - Federer




... ne znam da li možete da sagledate veličinu ovog dostignuća

NNN NNN 23:18 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Evo u gornjem komentaru za svaki Masters trofej po jedan smajli
NNN NNN 23:22 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Što se samog meča tiče, ovo je bilo bar za klasu iznad os Novakovih prethodnih mečeva ovde!

Koliko je Novak ozbiljno shvatio (i odigrao) ovaj meč govori i činjenica da je od početka igrao u beloj majici
mirelarado mirelarado 23:30 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

NNN NNN 23:36 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Što se Federera tiče, on do ovog meče nije pretrpeo ni jedan jedini brejk (čak se u poslednja 3 meča nije suočio ni sa jednom brejk loptom)...
da stvar bude još veća, kada je ovde poslednji put nastupao 2015. - osvojio je turinir baz pretrpljenog brejka!!

Do sada je u finalima imao 7 od 7.
NNN NNN 23:37 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Do finala je Novak svih 5 mečeva igrao duže od 2 sata,
proveo je na terenu oko 11 i po sati,
Federer je do finala na terenu proveo oko 5 i po sati.
NNN NNN 23:41 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Zahvalnost i Čiliću,
jer pade mi na pamet da je u prethodna 3 finala na Gren Slemovima koja su odigrali međusobno Đoković i Federer (Vimbldon 2014. i 2015 i US Open 2015. u kojima je Federer možda bio blagi favorit!) - Novak na putu do finala dobijao Čilića

(sa kojim od ponedeljka deli 6. mesto na listi, ako je to sada bitno)
NNN NNN 23:57 19.08.2018

Re: Đoković - Federer

Pored toga što je kompletirao Masters trofeje,
da napomenm da je ovo Novaku 31. Masters,
a 70. titula ukupno
(Nadal je u Kanadi uzeo 80. a Federer je trenutno na 98, pa ima šanse da uskoro stigne do 100)

...ova tri ludaka trenutno imaju 50 Gren Slem titula i ovo im je 91. Masters!

npr. 50 GS titula imaju zajedno Lendl, Konors, Agasi, MekInro, Vilander, Edberg i Beker!
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:01 20.08.2018

Re: Đoković - Federer

npr. 50 GS titula imaju zajedno Lendl, Konors, Agasi, MekInro, Vilander, Edberg i Beker!

И плус Димитров.
NNN NNN 00:43 20.08.2018

Re: Đoković - Federer

Димитров

Novak je do ove titule došao pobedivši pobednike iz prethodne 4 godine!

Mada nije to toliko veliko kao kada je "pretposlednji" Masters trofej osvojio po prvi put - morao je u Monte karlu da pobedi osvajače prethodnih 8 godina (tj. samo Nadala)
NNN NNN 23:43 19.08.2018

Novakova finala Sinsinatija

iz mog ugla:
NNN NNN 23:49 19.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

Prvo finale je ovde igrao 2008. protiv Marija,
ne sećam se detalja, ali je Mari dobio u dva gusta taj-brejka i da sam imao utisak da se "samo branio" i da me nervirao...

Ima neki vic kada se čovak opkladi da će da pojede 100 krofni,
pa ih jede, jede... 80... 90... 95, 96, 97 jedva, 98 na silu, 99 guta povraća proguta nekako i gleda onu stotu i tresne je o pod "Da sam znao, pojeo bi' te prvu!"

E tako i ovo, da smo znali da će ovoliko da se oduži...
i to na podlozi gde je Novak praktično najbolji u istoriji...

ali, eto, možda je ovako slađe.
NNN NNN 00:00 20.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

2009. protiv Federera se uopšte ne sećam
(Znam da je te godine stalno gubio neka finala - izgubio 4 Masters finala i konačno uzeo Pariz ...to sam gledao u nekom lokalu na Adi sa nekim blogerima, tj. ja sam zevao u TV, a žena se uglavnom družila sa njima )
NNN NNN 00:11 20.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

2011. protiv Marija sam gledao u Budimpešti u nekom lokalu,
Novak je prethodno uzeo Kanadu (Mari valjda ispao u 1. kolu) i bio je baš nešto premoran.
Prvi servis mu je pao na ispod 100 milja,
bukvalno je bio izduvan i predao u 2. setu (baš kada je konobar otišao po toplu čokoladu) i u tom trenutku je "nebo zaplakalo", tj. krenuo je takav pljusak u Sinsinatiju, publika se razbežala, ali je prenos i dalje tekao jer se čekala ceremonija dodele pehara. Konobar (koji je vrlo zainteresovano pratio meč) je ostao zbunjen uz TV dobrih 15-20 minuta (mi smo već napustili lokal) a da nije imao pojma da je meč već završen.
NNN NNN 00:23 20.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

2012. protiv Federera se desilo prvi put u istoriji Sinsinatija da u finalu igraju prva dva nosioca.
Novak je otvorio meč sa dva asa u 1. servis gemu i lagano je pretrpeo brejk, ja sam žurio na neki (beo)voz i Palanke, pa sam posle tog gema bukvalno tržao do železničke stanice i kada sam stigao tamo već je bilo 0:5 i Federer jje servirao za set!
u vozu sam pratio rezultat preko telefona i nije bio ni jedne brejk lopte, taman smo stigli do Mladenovca za taj-brejk, pa sam sa drugom svratio neki lokal da odgledamo. I to je teklo linerano, čak je Novak imao 1. set loptu (inače do sada nikada nije bio uzeo ni set u finalu Sinsija), Federer je neutralisao, a kada je on došao do meč-lopte, blok riternom je imao sreće da lopta padne u sam ćošak, Novak je to vratio nekako na njegov bekhend, ali je bilo relativno plitko i slabo, i onda se dogodilo nešto što će vas zapanjiti
"stari" Federe bi takvu lopticu raspizdeo i bilo bi 50:50 da li će da bude atraktivan viner (ako se neko seća spasene meč-lopte u finalu Vimbldona 2008.) ili promašaj!
"novi" Federer je odigrao Đokovićevski precizno i duboko i praktično izgradi laga završšetak u sledećm udarcu!
Ja sam (i pored Đokovićevog poraza) bio zadivljen da neko sa toliko trofeja i toliko godina (kao Novak sada ) i dalje unapređuje svoju igru!!!
NNN NNN 00:26 20.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

2015. protiv Federera (koji je preskočio Kanadu) ludi Đoka je igrao svoj 14. meč za 11 dana.
Federer je bio superagresivan i ubijao je, a Novak se "na konopcima" držao skroz pristojno i iako nije uspeo da ozbiljnije zapreti, bio sam optimista za predstojeći US Open.
NNN NNN 00:27 20.08.2018

Re: Novakova finala Sinsinatija

...a da li ćete se vi sećati gde ste bili kada je Novak igrao finale u Sinsinatiju 2018?
NNN NNN 00:33 20.08.2018

Trofej Sinsinatija konačno u pravim rukama

blogovatelj blogovatelj 01:38 20.08.2018

Re: Trofej Sinsinatija konačno u pravim rukama

Trofej Sinsinatija konačno u pravim rukama


Trofej kao da su kupili na pijaci.
Koji mu je sledeći cilj? Da svaki masters i gren slem uzme po dva puta.
Da mi je da doživim da Nadala pobedi u finalu Garosa, posle ne moram ni da gledam više tenis.
NNN NNN 01:50 20.08.2018

Re: Trofej Sinsinatija konačno u pravim rukama

Da, i meni oduvek bio nekako nelep, ali sada više cenimo njegovu vrednost!

Moguće, ni taj cilj ni bi trebalo da bude mnogo daleko
(još Rolan Garos - možda baš protiv Nadala u finalu
i još jedan Sinsinati, tu je sada pobedio nepobedivog)

Lično bi me najviše obradovalo (a ubeđen sam i Novaka) zlato na Olimpijskim Igrama u singlu.
blogovatelj blogovatelj 01:51 20.08.2018

Sacam pogledo

Nole svaki masters i gren slem sem Sinsinatija i Garosa već ima osvojeno barem po dva puta.

PS.

Gren slemovi

AO - 6
Garos - 1
Vimbldon - 4
US Open - 2

Završni masters - 5

Masters turniri

Indijan Vels - 5
Majami - 6
Monte Karlo - 2
Madrid - 2
Rim - 4
Kanada - 4
Sinsinati - 1
Šangaj - 3
Pariz - 3

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana