Društvo

Proglas

kosta.babic RSS / 13.03.2019. u 16:22

PROGLAS

Osnivamo partiju –BANACKI  PACOVI. Stranka ima da bidne lokal patrijiocka.

Nećemo da se bavimo sveckom politikom ni domaćom.

Samo da ljudi bolje živu.

Na čelo parije da budem ja doživotno i bata Đole kao zamenik.

I nema da se kraducka i pobegne na Sejšale ima da se ostane ovde.

ČLANSTVO

1.Da postane član može ko oće.

2.Svi su dobrodošli ; i Srbi i Mađari i Rusini i Slovaci i Makedonci iz Jabuke i Romi i sve nacije koje žive u Vojvodini.

3.Jedini uslov je da se oseća kao građanin Srbije.Tj.Srbin.( ako živiš u Americi onda si Amerikanac,a kod kuće mož da budeš šta oćeš).

4. Veroispovest je potpuno slobodna.

CILJEVI STRANKE

1.Da se konačno završi obilaznica oko Bavaništa a ne da ljudi ginu na glavnoj ulici.

2. Da se prvo završi kanalizacija pa tek obndak  fabrika vode koja je početa i nikad završena.

3. Da deca ne moraju da znaju svaku lekciju,neka može i da se preskoči.

4.Da niko ne sme da vređa male rome jer su romi.

5.Da učitelji pazu na decu a ne da radu samo za platu.

6. Da država razreže porez na zarađeno a ne na otprilike.

7. Da nam svako jutro počne sa – Dobar dan komčija ma koje vere i nacije bio.

8. Da se ukine ova „burazerska“ i ona globalistička ekonomija.

9. Da svako može da preživi od sopstvenog rada ili penzije.

 

Ako znate kako se registruje stranka i koliko treba para i potpisa javite. Naravno trebaće nam i“ portparolka „. Poželjno iskustvo u komunikaciji sa medijima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:24 13.03.2019

Eto

Onolika kuknjava za novim licem i jasnim programom i kad se to novo lice sa novim programom pojavi - nigde nikog?
4krofnica 4krofnica 20:57 13.03.2019

Re: Eto


pustiš samo ovaj spot, zamisliš ga kao predizborni za ovu partiju i sve bude mnogo zabavnije
(odlična đuska, momci!:)



neverovatan neverovatan 21:17 13.03.2019

Re: Eto

4krofnica

pustiš samo ovaj spot, zamisliš ga kao predizborni za ovu partiju i sve bude mnogo zabavnije
(odlična đuska, momci!:)




Da, da.
Ovi su baš dobri.
nsarski nsarski 21:41 13.03.2019

Re: Eto

freehand
Onolika kuknjava za novim licem i jasnim programom i kad se to novo lice sa novim programom pojavi - nigde nikog?


Mislim da je jednom davno u Šumatovcu osnovano neko pevačko (ili slično) društvo, i sebe su nazvali JOKS (Jebonas onaj konas sastavi). Možda bi i vi mogli da smislite bolji naziv za svoj enterprajz, mislim, ko će da glasa za paRcove?!
freehand freehand 21:44 13.03.2019

Re: Eto

nsarski
freehand
Onolika kuknjava za novim licem i jasnim programom i kad se to novo lice sa novim programom pojavi - nigde nikog?


Mislim da je jednom davno u Šumatovcu osnovano neko pevačko (ili slično) društvo, i sebe su nazvali JOKS (Jebonas onaj konas sastavi). Možda bi i vi mogli da smislite bolji naziv za svoj enterprajz, mislim, ko će da glasa za paRcove?!

Ti da ćutiš, sad ću Fuksa da zovem da te pita zašto si ti loš Amerikanac, kod Koste kod koga možeš da budeš šta hoćeš ako si Srbin.
kosta.babic kosta.babic 14:49 14.03.2019

Re: nsarski

nsarski
freehand
Onolika kuknjava za novim licem i jasnim programom i kad se to novo lice sa novim programom pojavi - nigde nikog?


Mislim da je jednom davno u Šumatovcu osnovano neko pevačko (ili slično) društvo, i sebe su nazvali JOKS (Jebonas onaj konas sastavi). Možda bi i vi mogli da smislite bolji naziv za svoj enterprajz, mislim, ko će da glasa za paRcove?!

Moj ujak je svojevremeno voleo da njega i njegove drugare zovu - Društvo sokaković.
kosta.babic kosta.babic 14:51 14.03.2019

Re: free

freehand
nsarski
freehand
Onolika kuknjava za novim licem i jasnim programom i kad se to novo lice sa novim programom pojavi - nigde nikog?


Mislim da je jednom davno u Šumatovcu osnovano neko pevačko (ili slično) društvo, i sebe su nazvali JOKS (Jebonas onaj konas sastavi). Možda bi i vi mogli da smislite bolji naziv za svoj enterprajz, mislim, ko će da glasa za paRcove?!

Ti da ćutiš, sad ću Fuksa da zovem da te pita zašto si ti loš Amerikanac, kod Koste kod koga možeš da budeš šta hoćeš ako si Srbin.

Ili Amerikanac ako imaš njihov pasoš i živiš u Americi.
highshalfbooze highshalfbooze 20:14 13.03.2019

Ono kad...

Ono kad nisi ni osnovao stranku, a već si ostvario prvi cilj:

CILJEVI STRANKE

1.Da se konačno završi obilaznica oko Bavaništa a ne da ljudi ginu na glavnoj ulici.


freehand freehand 21:45 13.03.2019

Re: Ono kad...

highshalfbooze
Ono kad nisi ni osnovao stranku, a već si ostvario prvi cilj:

CILJEVI STRANKE

1.Da se konačno završi obilaznica oko Bavaništa a ne da ljudi ginu na glavnoj ulici.



Sad ljudi mogu lepo da ginu na obilaznici, kao sav normalan svet.
kosta.babic kosta.babic 14:57 14.03.2019

Re: Ono kad...

highshalfbooze
Ono kad nisi ni osnovao stranku, a već si ostvario prvi cilj:

CILJEVI STRANKE

1.Da se konačno završi obilaznica oko Bavaništa a ne da ljudi ginu na glavnoj ulici.



Si vido? pola ciljeva smo ostvarili a da još nismo osnovali stranku.
kosta.babic kosta.babic 14:58 14.03.2019

Re: free.

Sad ljudi mogu lepo da ginu na obilaznici, kao sav normalan svet.

Jeste.
shone shone 21:37 13.03.2019

.

zemljanin zemljanin 22:37 13.03.2019

stranke su demode

stranke su ti velika petljavina, pisi propalo ... nego verska zajednica je buducnost ... mozda se nesto menjalo u medjuvremenu ali onomad ti je trebalo 50 eurica i desetak poklonika, nakon par dana racun je spreman za donacije, poklone, nasledstva i sl. ... nista knjige, zakon, porez i sl. ... i ne moze niko da te smeni
zilikaka zilikaka 22:55 13.03.2019

Re: stranke su demode

zemljanin
stranke su ti velika petljavina, pisi propalo ... nego verska zajednica je buducnost ... mozda se nesto menjalo u medjuvremenu ali onomad ti je trebalo 50 eurica i desetak poklonika, nakon par dana racun je spreman za donacije, poklone, nasledstva i sl. ... nista knjige, zakon, porez i sl. ... i ne moze niko da te smeni

I još uz to imaš sjajan biznis - pranje love uslužno.
To gotovo javno rade i pojedinci iz SPC, kakve tek mogućnosti otvara kad si sam svoj gazda.
zemljanin zemljanin 23:22 13.03.2019

Re: stranke su demode

zilikaka

I još uz to imaš sjajan biznis - pranje love uslužno.
To gotovo javno rade i pojedinci iz SPC, kakve tek mogućnosti otvara kad si sam svoj gazda.

to ti pricam i sto stati tu, evo citao sam ta dogadjanja sa CarGo ... prsnuti malo vode, mleka ili sl. tekuce supstance na aplikaciju i to je odmah versko pitanje prevoza sledbenikana na verske konsultacije
angie01 angie01 23:46 13.03.2019

Re: stranke su demode

2.Svi su dobrodošli ; i Srbi i Mađari i Rusini i Slovaci i Makedonci iz Jabuke i Romi i sve nacije koje žive u Vojvodini.

3.Jedini uslov je da se oseća kao građanin Srbije.Tj.Srbin

kapiram ovaj deo- mogu svi, ma koje nacionalnosti da su, al ne kapiram kako onda oni mogu da se osecaju kao Srbi,...da budu gradjani Srbije to je jasno, to nemaju sta da se osecaju, to je valjda administrativno/pravni status,...al da se recimo, Madjar ili Rumun, ili ko god od nacionalnih manjina oseca kao Srbin, to mi je malo nejasno.
nsarski nsarski 23:59 13.03.2019

Re: stranke su demode

kapiram ovaj deo- mogu svi, ma koje nacionalnosti da su, al ne kapiram kako onda oni mogu da se osecaju kao Srbi


Gledaj NG, obrati pažnju. Kad sam davno, pre oko 20 godina, polagao zakletvu da ću štititi usa ustav i ostale dekoracije, i dobio onu ćagu da sam Amer, zamnom u redu za primanje ćage je bio neki Sulejman, Bosančeros.
Dobijemo mi ćage, jedan za drugim, i on stoji, gleda u ono pismeno, pa mi kaže: "Eto, dušmani su hteli da nas rastave, ali opet smo sada zemljaci, zemo!"

Znači, on se oseća kao Amer, i ja se osećam kao Amer, i šta je tu problem? Sada smo zemljaci, a on je iz Guvna, Duvna, Livna ili neke slične lokacije. Nećeš ti mene tim filozofskim izvrtanjima da odvojiš od Sulje! Mi smo zeme, uprkos dušmanima.
angie01 angie01 00:07 14.03.2019

Re: stranke su demode

Nećeš ti mene tim filozofskim izvrtanjima da odvojiš od Sulje! Mi smo zeme, uprkos dušmanima.


nemerem bilivat:)
zemljanin zemljanin 00:34 14.03.2019

Re: stranke su demode

nsarski

bas sam se izmenjao sa raznim drzavljanstvima, pasosima i tako to ... citao sam onaj tvoj deo o Domovini i Otadzbini i razmlisljam kako nikako ne mogu da se identifikujem sa tim pojmovima ... OK, rodjen sam u SFRJ sada Srbija ali to je otprilike to, samo podatak ... i sada zivim ovde, dugo vec i zelim da zivim ovde ali nemam tu identifikaciju da je to bilo sta drugo osim neke geografske sirine i duzine ... ima jos nekih mesta na ovoj planeti na kojima bih mogao da zivim bas tako kako zelim ali opet bez identifikacije ... jbg. nomad-anarhista u dusi
angie01 angie01 00:44 14.03.2019

Re: stranke su demode

Domovini i Otadzbini i razmlisljam kako nikako ne mogu da se identifikujem sa tim pojmovima


nesto se tu profa zbunio,...a i malo kreirao:))...posto su ta dva pojma sinonimi i bez obzira na drzavljanstvo i trenutno mesto zivljenja- domovina ili otadzbina je samo jedna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:32 14.03.2019

Re: stranke su demode

bas sam se izmenjao sa raznim drzavljanstvima, pasosima i tako to ... citao sam onaj tvoj deo o Domovini i Otadzbini i razmlisljam kako nikako ne mogu da se identifikujem sa tim pojmovima ... OK, rodjen sam u SFRJ sada Srbija ali to je otprilike to, samo podatak ... i sada zivim ovde, dugo vec i zelim da zivim ovde ali nemam tu identifikaciju da je to bilo sta drugo osim neke geografske sirine i duzine ... ima jos nekih mesta na ovoj planeti na kojima bih mogao da zivim bas tako kako zelim ali opet bez identifikacije ... jbg. nomad-anarhista u dusi


Saće stručnjaci za geopolitiku, vakcinaciju, avioniku i sve ostale discipline ljudskog uma i tela, da ne nabrajam detaljno, da navale da te ubeđuju da se foliraš, maksimalno. Srbin, brale, ovde, tamo, negde, nigde, nije bitno gde si, od toga ne možeš pobeći ma koliko se kurobecao. Ja sam, eto, dugo pokušavao, ali sam na kraju bio prinuđem da dignem ruke.
neverovatan neverovatan 06:24 14.03.2019

Re: stranke su demode

zemljanin
nsarski

bas sam se izmenjao sa raznim drzavljanstvima, pasosima i tako to ... citao sam onaj tvoj deo o Domovini i Otadzbini i razmlisljam kako nikako ne mogu da se identifikujem sa tim pojmovima ... OK, rodjen sam u SFRJ sada Srbija ali to je otprilike to, samo podatak ... i sada zivim ovde, dugo vec i zelim da zivim ovde ali nemam tu identifikaciju da je to bilo sta drugo osim neke geografske sirine i duzine ... ima jos nekih mesta na ovoj planeti na kojima bih mogao da zivim bas tako kako zelim ali opet bez identifikacije ... jbg. nomad-anarhista u dusi

I ja bih mogao da živim na raznim mestima - bez obzira što sam Srbin.
I što volim što živim u Srbiji.
alselone alselone 07:48 14.03.2019

Re: stranke su demode

Saće stručnjaci za geopolitiku, vakcinaciju, avioniku i sve ostale discipline ljudskog uma i tela, da ne nabrajam detaljno, da navale da te ubeđuju da se foliraš, maksimalno. Srbin, brale, ovde, tamo, negde, nigde, nije bitno gde si, od toga ne možeš pobeći ma koliko se kurobecao. Ja sam, eto, dugo pokušavao, ali sam na kraju bio prinuđem da dignem ruke.


Meni je super ta neka, da je tako nazovem dualna priroda naših shvatanja, jer - ako Mađar živi u Srbiji on je onda Srbin, ali ako Srbin emigrira u Nemačku i počne da priča nemački i kaže da je Nemac, onda je pokondirena tikva, izadjnik i slično. Ima da ide na Boru Drljaču i jede ćevape i priča srpski na ulici.
highshalfbooze highshalfbooze 09:32 14.03.2019

Re: stranke su demode

i razmlisljam kako nikako ne mogu da se identifikujem sa tim pojmovima ... OK, rodjen sam u SFRJ sada Srbija ali to je otprilike to, samo podatak ... i sada zivim ovde, dugo vec i zelim da zivim ovde ali nemam tu identifikaciju da je to bilo sta drugo osim neke geografske sirine i duzine ... ima jos nekih mesta na ovoj planeti na kojima bih mogao da zivim bas tako kako zelim ali opet bez identifikacije

Samo podatak? Pa šta te je nateralo da dođeš na ovaj blog, zašto nisi na nekom blogu gde se okupljaju oni iz Nikarague na primer?
shone shone 11:14 14.03.2019

Re: stranke su demode

domovina ili otadzbina je samo jedna.


Ko to kaže ko to laže?

Šta domovinu čini definicijom - ljudi ili prostor ili sve zajedno.

Ili..

angie01 angie01 11:46 14.03.2019

Re: stranke su demode

ako Mađar živi u Srbiji on je onda Srbin,




nadji mi jednog Madjara da to kaze.

angie01 angie01 11:59 14.03.2019

Re: stranke su demode

Šta domovinu čini definicijom - ljudi ili prostor ili sve zajedno.


sem geografije, ona odredjuje tvoju kulturolosku pripadnost, ili nacionalnu identifikaciju, mesto porekla,...

...ono sto zemljanin prica, ili Pajke, a ne veruju mu:)- je po meni, vise osecaj da se negde van svoje zemlje porekla osecas kao kod kuce, da si se uklopio u nacin zivota, kultorloske obrasce,...moze isto osecanje da postoji i za vise geografskih odrednica,....

...u krajnjoj liniji, da nije bilo migracija, koje su normalne, nasa planeta ne bi bila toliko sarenolika i bogata upravo zbog mesanja tih razlika,...pa ta Amerika, najjaca sila na svetu je i izgradjena od naseljenika, koji su svi doneli nesto drugo iz svojih domovine kao specificnost i tako pomesani dali sasvim novu kulturu.
zemljanin zemljanin 12:14 14.03.2019

Re: stranke su demode

highshalfbooze

Samo podatak? Pa šta te je nateralo da dođeš na ovaj blog, zašto nisi na nekom blogu gde se okupljaju oni iz Nikarague na primer?

pa ako bih merio intenzitet aktivnosti, ovaj blog mi je negde na 2-3 mestu ... stavise, poslednjih par godina, najcesce sam na nekom nemackom blogu a ima tu jedna osoba koja je bas iz Nikaragve ... cudo je ovaj internet ... a sa ljudima iz lokala, iz zemlje u kojoj zivim, vidjam se svakodnevno pa mi je malo neobicno da se, pored toga, vidjamo i online ... ali, ko zna

EDIT. proverio pa - greska nije covek iz Nikaragve ali jeste iz jedne od slicnih drzava
neverovatan neverovatan 14:15 14.03.2019

Re: stranke su demode

zemljanin
highshalfbooze

Samo podatak? Pa šta te je nateralo da dođeš na ovaj blog, zašto nisi na nekom blogu gde se okupljaju oni iz Nikarague na primer?

pa ako bih merio intenzitet aktivnosti, ovaj blog mi je negde na 2-3 mestu ... stavise, poslednjih par godina, najcesce sam na nekom nemackom blogu a ima tu jedna osoba koja je bas iz Nikaragve ... cudo je ovaj internet ... a sa ljudima iz lokala, iz zemlje u kojoj zivim, vidjam se svakodnevno pa mi je malo neobicno da se, pored toga, vidjamo i online ... ali, ko zna

EDIT. proverio pa - greska nije covek iz Nikaragve ali jeste iz jedne od slicnih drzava

Meni je baš drago što dolaziš na ovaj blog.
Drago mi je zbog svih naših iz rasejanja koji dolaze na blog.
Koji god da su ti/njima razlozi.
kosta.babic kosta.babic 14:52 14.03.2019

Re: stranke su demode

I još uz to imaš sjajan biznis - pranje love uslužno.
To gotovo javno rade i pojedinci iz SPC, kakve tek mogućnosti otvara kad si sam svoj gazda.


kosta.babic kosta.babic 15:03 14.03.2019

Re: angie01

angie01
2.Svi su dobrodošli ; i Srbi i Mađari i Rusini i Slovaci i Makedonci iz Jabuke i Romi i sve nacije koje žive u Vojvodini.

3.Jedini uslov je da se oseća kao građanin Srbije.Tj.Srbin

kapiram ovaj deo- mogu svi, ma koje nacionalnosti da su, al ne kapiram kako onda oni mogu da se osecaju kao Srbi,...da budu gradjani Srbije to je jasno, to nemaju sta da se osecaju, to je valjda administrativno/pravni status,...al da se recimo, Madjar ili Rumun, ili ko god od nacionalnih manjina oseca kao Srbin, to mi je malo nejasno.

Na ulici smo svi Srbi tj.građani Srbije a kod kuće kako ko oće.
angie01 angie01 15:44 14.03.2019

Re: angie01

Na ulici smo svi Srbi tj.građani Srbije a kod kuće kako ko oće.


biti Srbin i gradjanin Srbije nije isto,...Madjar, Rumun,...ko god druge nacionalnosti, je to i na ulici i kod kuce,...to nije ni tajna, ni sramota, ni greska, da bi bilo skriveno, da se tako izrazim- a i Ustavom je zagarantovano pravo.
highshalfbooze highshalfbooze 15:54 14.03.2019

Re: stranke su demode

neverovatan
Meni je baš drago što dolaziš na ovaj blog.
Drago mi je zbog svih naših iz rasejanja koji dolaze na blog.
Koji god da su ti/njima razlozi.


I meni je drago, da se razumemo. Nadam se da ono što sam napisao ne znači da ja imam nešto protiv što se Zemljanin druži sa nama ovde na blogu.

Hteo sam da kažem da neko ima motiva da prati neko mesto zbog osećaja pripadnosti temi, struci, kulturi, jeziku...

zemljanin
a sa ljudima iz lokala, iz zemlje u kojoj zivim, vidjam se svakodnevno pa mi je malo neobicno da se, pored toga, vidjamo i online

Ja bih se rado sa svojim sugrađanima viđao online zbog komunalnih problema na primer.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 14.03.2019

Re: stranke su demode

Hteo sam da kažem da neko ima motiva da prati neko mesto zbog osećaja pripadnosti temi, struci, kulturi, jeziku...

z


Jeste, zbog jezilka (bar kad smo mi, gastosi, u pitanju, ili, evo, da se ogradim, kad sam ja u pitanju), i jer se nigde, koliko ja znam, ne svađa bolje nego na ovom mestu. Takođe, ovde je mnogo lakše prepoznati palamudere, jer smo svi manjeviše iz istog sranja potekli, a po neki i utekli, i sećamo se kako su stvari zapravo tekle.

Osim toga, i dalje dosta bolje vladam maternjim jezikom nego engleskim, delom zahvaljujući i blogu. A ispravljanje krivih drina mi je odavno zadnja rupa na svirali, i kad me uvatite da to radim, možete biti skoro stoprocentno sigurni da se zajebavam, i uglavnom silno zabavljam, naročitio kad se neko, ono, baš primi.

neverovatan neverovatan 19:05 14.03.2019

Re: stranke su demode

srdjan.pajic
Hteo sam da kažem da neko ima motiva da prati neko mesto zbog osećaja pripadnosti temi, struci, kulturi, jeziku...

z


Jeste, zbog jezilka (bar kad smo mi, gastosi u pitanju, ili, evo da se ogradim, kad sam ja u pitanju), i jer se nigde, koliko ja znam, ne svađa bolje nego na ovom mestu. Takođe, ovde je mnnogo lakše prepoznati palamudere, jer smo svi manjeviše iz istog sranja potekli, a po neki i utekli, i sećamo se kako su stvari zapravo tekle.
...


Nije da me zanima (baš) onoliko, no, daj makar sa samo 2 početna slova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:09 14.03.2019

Re: stranke su demode

neverovatan



Nije da me zanima (baš) onoliko, no, daj makar sa samo 2 početna slova.


Nije u redu da opanjkavam kolege i pravim spiskove, a i oni će se uvek sami prepoznati.
jadragoljub jadragoljub 19:46 14.03.2019

Re: stranke su demode

srdjan.pajic
[
pa i mi ovde , koji nitkad nećemo biti u situaciji da skrenemo levo od albukerkija imamo korist od tebe a bogme i ostalih ovdašnjih američana. od vas možemo da saznamo šta je to prava-svakidašnja amerika, kad bi saznao da ne smete diziđete iz kuće jer vas love pume, međedi, losovi, sve ljudožderke i ostali civilni život.

bez zanja ti, profa i mancinijevi su prilično obogatili moje znanje o pravoj ameriki plus neki moji lični prijatelji koji tamo živu il odilaze povremeno kod decu.
zemljanin zemljanin 00:15 15.03.2019

Re: stranke su demode

Hteo sam da kažem da neko ima motiva da prati neko mesto zbog osećaja pripadnosti temi, struci, kulturi, jeziku...

od svega pomalo, nisam ti ja nesto redovan ovde, vise u talasima ... ponekad naleti neka tema i sagovornici pa se preangazujem ali vecinom je to jutro (moje jutro), pijem kafu i dolazim sebi pa izbegavam ozbiljne teme i onda obidjem par mesta, i ovaj blog, i tako ... nekad su ljudi kupovali novine i odlazili u kafance na kafu da kuliraju pa da ocuvam zaboravljenu tradiciju

mada ima ovaj blog neku specificnost u temama koje su vrlo raznorodne, barem povremeno ... a ja sam ti na ostrvu, svi se znaju i druze, vitrualno ludilo se jos nije toliko zapatilo ...
jadragoljub jadragoljub 00:24 15.03.2019

Re: stranke su demode

nekad su ljudi kupovali novine i odlazili u kafance na kafu da kuliraju pa da ocuvam zaboravljenu tradiciju

da, takodže. mada ja sam neradnik pa to produžim i nadalje
kosta.babic kosta.babic 14:30 15.03.2019

Re: stranke su demode

angie01
ako Mađar živi u Srbiji on je onda Srbin,




nadji mi jednog Madjara da to kaze.


Nađi mi jednog Kineza,Malajca,Japanca itd koji živi u Americi busa se u prsa i ispred kongresa u Vašingtonu viče - Ja sam Kinez i ovo je moja zemlja.
zilikaka zilikaka 08:46 14.03.2019

Ljudi, dajte da se dogovorimo

Ne mora taj Mađar, Rumun, šta god, da bude Srbin, ako mu to ne odgovara.
Eto, neka bude Srbijanac.
alselone alselone 09:09 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

nsarski nsarski 09:16 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Eto, neka bude Srbijanac.


Bolje i to nego mašinac.
zilikaka zilikaka 11:00 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

nsarski
Eto, neka bude Srbijanac.


Bolje i to nego mašinac.

Ja sam falanapitanju dobro, koje i vama od sveg srca želim.
nsarski nsarski 12:16 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

zilikaka
nsarski
Eto, neka bude Srbijanac.


Bolje i to nego mašinac.

Ja sam falanapitanju dobro, koje i vama od sveg srca želim.




That's the spirit!
kosta.babic kosta.babic 15:03 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

zilikaka
Ne mora taj Mađar, Rumun, šta god, da bude Srbin, ako mu to ne odgovara.
Eto, neka bude Srbijanac.


shone shone 16:00 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Eto, neka bude Srbijanac.


Naravno, kao što imaš Zrenjanince i Zrenjanijance.
zilikaka zilikaka 20:47 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Naravno, kao što imaš Zrenjanince i Zrenjanijance

Ne znam za to, al pouzdano znam za Melenčanke i Melenkinje, i još sličnih.
shone shone 20:56 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Ne znam za to, al pouzdano znam za Melenčanke i Melenkinje, i još sličnih.


Pusti, još grđe da je ostao Bečkerek pa još i veliki i mali.
zilikaka zilikaka 21:29 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Pusti, još grđe da je ostao Bečkerek pa još i veliki i mali.

Veliki, molimlepo!
Mali je osto u Rumuniji.
jadragoljub jadragoljub 21:44 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

zilikaka
Pusti, još grđe da je ostao Bečkerek pa još i veliki i mali.

Veliki, molimlepo!
Mali je osto u Rumuniji.

meni taj bečkerek deluje pristojno ime, no ne mešam se.
shone shone 21:47 14.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Veliki, molimlepo!


Bečkerekčani i Bečkerekčanijanci - Veliki!

Uf,teško.
mirelarado mirelarado 00:36 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

shone
Veliki, molimlepo!


Bečkerekčani i Bečkerekčanijanci - Veliki!

Uf,teško.


Imam dvojicu kolega iz tog grada. Divne osobe.
shone shone 00:48 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo


Imam dvojicu kolega iz tog grada. Divne osobe.


Zrenjanincima svaka čast - zezamo se sa stilskim vežbama-lomimo jezik.
Volim da pecam u tom kraju.
zilikaka zilikaka 08:35 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo


shone

Imam dvojicu kolega iz tog grada. Divne osobe.


Zrenjanincima svaka čast - zezamo se sa stilskim vežbama-lomimo jezik.
Volim da pecam u tom kraju.


Ju, nemojte nas faliti. 
Ko da vam nešto trebamo.

maksa83 maksa83 09:05 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Zrenjanincima svaka čast - zezamo se sa stilskim vežbama-lomimo jezik.

Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina + pametna i zabavna pritom. Noge smo obili po koncertima devedesetih.

Otišla i ona sa porodicom u Njemačku. :(

Drago mi je zbog nje ali mi žao zbog nas.
zilikaka zilikaka 09:24 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina....

E, onda mora d je do vode, nema druge.
maksa83 maksa83 09:30 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

E, onda mora d je do vode, nema druge.

Valjda ta patnja sa tom vodom tamo oplemenjuje, ne znam...
jadragoljub jadragoljub 10:39 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

zilikaka
Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina....

E, onda mora d je do vode, nema druge.

ja kao nešto ćito da vam sredili to sa vodom, el istina?
zemljanin zemljanin 10:54 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

jadragoljub
zilikaka
Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina....

E, onda mora d je do vode, nema druge.

ja kao nešto ćito da vam sredili to sa vodom, el istina?

prica se da su opet angazovali masince tako da
alselone alselone 11:08 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Što je najgore, uložili su neku lovu, dobili su te neke rezultate, ali voda i dalje nije za piće.
zilikaka zilikaka 11:13 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

prica se da su opet angazovali masince tako da

Ako, ako, bar neko da napravi red, kad već ne umeju.
Što se vode tiče, sad smo u fazi "sve je gotovo i ništa ne valja"
Elem, našli su i rešenje za pucanje cevi (doduše, problem se uči na trećoj, četvrtoj godini), pa je fizika ok al hemija ne valja. Kriju izveštaje o analizi, loptaju se krivicom a voda je i dalje tehnička.
Jedino imamo priliku da vidimo razne boje iste.
Jednom crvenkasta, posle plava, pa onda uobičajeno žuta...
jadragoljub jadragoljub 11:41 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Jednom crvenkasta, posle plava, pa onda uobičajeno žuta

fali još crvena i ljupičasta pa da bude ko ona zastava, možda oni što su 'popravljali ' vodovod i pripadaju tom pokretu
g.radicevic g.radicevic 17:45 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Kriju izveštaje o analizi, loptaju se krivicom a voda je i dalje tehnička.


biće da su pred-uzimači krivi. Uzeli mnogo, pa nije ostalo da se fabrika vode uradi kako bog zapoveda.



g.radicevic g.radicevic 17:55 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina


ih samo jedna
ja ih slabo znam koji nisu tak'i

neverovatan neverovatan 20:42 15.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

maksa83
Zrenjanincima svaka čast - zezamo se sa stilskim vežbama-lomimo jezik.

Jedna od najdivnijih i najblagorodnijih osoba koje znam je iz Zrenjanina + pametna i zabavna pritom. Noge smo obili po koncertima devedesetih.

Otišla i ona sa porodicom u Njemačku. :(

Drago mi je zbog nje ali mi žao zbog nas.

Jbg.
Ma, samo neka nas ima - pa gde god da bili.
mariopan mariopan 17:00 16.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

zilikaka
Naravno, kao što imaš Zrenjanince i Zrenjanijance

Ne znam za to, al pouzdano znam za Melenčanke i Melenkinje, i još sličnih.

Melenčovan.
mariopan mariopan 17:05 16.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

alselone
Što je najgore, uložili su neku lovu, dobili su te neke rezultate, ali voda i dalje nije za piće.

Valjda je zato tako skupa.

Meni svaki dan prva voda koju pustim da teče ima ukus na naftu, kao firnajz ili neko mazivo. Tek kada isteče neka količina može da se podnese ukus. Mada je bistrija nego što je bila, ne znam kakvog je kvaliteta jer o tome nemam informacije.
jadragoljub jadragoljub 16:00 18.03.2019

Re: Ljudi, dajte da se dogovorimo

mariopan
zilikaka
Naravno, kao što imaš Zrenjanince i Zrenjanijance

Ne znam za to, al pouzdano znam za Melenčanke i Melenkinje, i još sličnih.

Melenčovan.

melencijanci
49 41 49 41 19:46 16.03.2019

Burazeru, dogovoreno

ce ti ga dovedem i njega i nju.

https://youtu.be/SGAhJq-t1gg

49 41 49 41 22:32 16.03.2019

Proglas samo kako, to nama prilici

ko u dobos, ko u rabos

https://youtu.be/OloK_WIRV6k




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana