Društvo| Ljudska prava| Politika| Zdravlje| Život

STOP izvršiteljskom terorizmu!

Filip Mladenović RSS / 01.08.2019. u 00:13

MINI Oluja, Bljesak...
MINI Oluja, Bljesak...
Uniformisani izbacivači
Uniformisani izbacivači
U petak, 26. 7. 2019. većina narodnih poslanika vladajuće koalicije usvojila je Izmene i dopune Zakona o izvršenju i obezbeđenju, koje su, na žalost, pretežno kozmetičke prirode.

Nesporno je da u izmenama i dopunama ima poboljšanja, u cilju uspostavljanja balansa izmedju potraživanja poverilaca i obaveza dužnika. No, opet je zakazala socijalna komponenta ovih izmena i dopuna, tako da će domaća javnost i dalje biti zgrožen svedok mučnih scena iseljavanja porodica na ulicu i povećanja broja beskućnika širom Srbije.

Jedina svetla tačka proteklog petka je bila, verovali ili ne, Maja Gojković, koja je u nastupu milosrdja i pojačane lične i društvene odgovornosti, najpre polemisala sa ministarkom pravde Nelom Kuburović o najosetljivijem članu Zakona o izvršenju i obezbedjenju (član 394), zahtevajući od nje da se izmeni zakon kako bi bili zaštićeni svi od iseljavanja iz jedine nekretnine zbog duga do 5 000 evra u dinarskoj protivvrednsoti (glavnica duga), bez obzira prema kome je dug nastao (a ne samo prema komunalnim firmama, što je ministarka pravde predlagala), da bi potom podnela i amandman koji - nije prihvaćen!?

Nela Kuburović je ostala pri stavu da bi ovo dovelo do zloupotreba i da ukoliko bi se zabrana prodaje jedine nekretnine proširila na sve verodostojne isprave bilo bi dovedeno u pitanje poslovanje i menični promet.

- Neko bi izdavao više menica za iznos obezbeđenja od 5 000 evra i samim tim sebe zaštitio da ne može da se sprovede izvršenje na njegovoj nepokretnosti. Isto tako bi bilo kod izdavanja čekova - rekla je ministarka za skupštinskom govornicom odbijajući čak i dopunski predlog Maje Gojković da se ova klauzula primenjuje SAMO na dugove fizičkih lica.

Pažljivim čitanjem usvojenih Izmena i dopuna Zakona o izvršenju i obezbeđenju mogu se uočiti 2 /dve/ najveće crne rupe, koje u socijalnom, moralnom i civilizacijskom smislu ugrožavaju ljudska prava i lične slobode, garantovane Ustavom Srbije i potpisanim Medjunarodnim konvencijama.

Te 2 crne rupe su izmenjeni i dopunjeni članovi 355 i 394 Zakona o izvršenju i obezbedjenju:

Član 355
Izvršenje počinje da se sprovodi kada istekne 30 dana od kada je izvršni dužnik primio rešenje o izvršenju.
Ako su iseljenjem obuhvaćena maloletna lica, kao i lica kojima je neophodno obezbediti nužan smeštaj, javni izvršitelj će obavestiti organ starateljstva najkasnije 8 dana pre pristupanja izvršenju.
U slučaju iz stava 2. ovog člana, organ starateljstva će bez odlaganja pružiti svu neophodnu pomoć pri sprovođenju.
Izvršni poverilac dužan je da obezbedi potrebnu radnu snagu i prevozna sredstva, na zahtev javnog izvršitelja.
Zahtev mu se saopštava najkasnije 8 dana pre pristupanja izvršenju.

Član 394
Predlog za izvršenje je uredan i kada umesto potpisa izvršnog poverioca ili punomoćnika sadrži faksimil.
Ne može se odrediti izvršenje prodajom jedine nepokretnosti u vlasništvu izvršnog dužnika fizičkog lica radi namirenja potraživanja čija glavnica ne prelazi iznos od 5.000 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan podnošenja predloga za izvršenje.
Rešenje se izvršava posle njegove pravnosnažnosti.
Potvrdu o nastupanju pravnosnažnosti rešenja izdaje javni izvršitelj.
Verodostojnu ispravu predstavlja račun ili izvod iz poslovnih knjiga o izvršenim komunalnim ili srodnim uslugama.
Verodostojna isprava mora da bude podobna za donošenje rešenja o izvršenju na osnovu verodostojne isprave (član 53).
O predlogu za protivizvršenje odlučuje sud koji bi bio nadležan da odlučuje o predlogu za izvršenje.

U članu 355 aktuelni režim neodredjenom, bezobalnom formulacijom prebacuje odgovornost za izbacivanje dece i osoba sa posebnim potrebama na ulicu, iz JEDINE nekretnine, na tzv. organ starateljstva. Zašto zakonodavac nije u ovom članu jasno definisao obaveze organa starateljstva, po ugledu na sve države Evrope!? Te pravne i organizovane države na razne načine brinu o porodicama koje ostaju bez jedine nekretnine (premeštaj u tzv. opštinski stan, plaćanje stanarine u iznajmljenom stanu tokom narednih 12 ili 18 meseci ili ostanak u JEDINOJ nekretnini tokom narednih 12 ili 18 meseci uz uslov plaćanja stanarine novom vlasniku).

A u članu 394 propušteno je da se navede da se ne može  odrediti izvršenje prodajom jedine nepokretnosti u vlasništvu izvršnog dužnika fizičkog lica radi namirenja potraživanja čija glavnica ne prelazi iznos od 5 000 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan podnošenja predloga za izvršenje za sve vrste dugova fizičkih lica!

Sada ostaje jedino da se od predsednika Srbije zahteva da ne potpiše ovaj našminkani zakon i da ga vrati parlamentu na preispitivanje!

No, ako Aleksandar Vučić ipak potpiše ove izmene i dopune, time će aminovati nastavak izvršiteljskog terorizma, koji odnosi živote i ugrožava zdravlje najsiromašnijih i najobespravljenijih slojeva stanovništva u Srbiji.

De facto imaćemo i dalje neke vrste mini "Oluja", "Bljeska" i kosovskog pogroma u režiji privatnih izvršitelja i sa pokroviteljstvom policije, a uz saglasnost aktuelnog režima!

P.S.
Naravno, posebna priča su izmene i dopune koje predvidjaju drakonske kazne za hrabre pojedince i udruženja gradjana, koji svojim telima sprečavaju izvršitelje i policajce da izbacuju porodice iz JEDINE nekretnine. Izmene zakona olakšavaju posao izvršitelja, jer su kazne od 10 000 do 200 hiljada dinara za fizička lica i od 100 hiljada do dva miliona dinara za udruženja građana koja sprečavaju iseljenja!!!

Atačmenti



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 12:09 02.08.2019

klackalicom obaveza i potraživanja

трагом неприхваћеног амандмана

сведоци смо грађанских отпора
закони указом лелујави, скрити,
но ако желимо прогрес у Србији
друштвеног реда ипак МОРА бити

но како постићи да се све повеже...питање је теже

Filip Mladenović Filip Mladenović 17:15 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01
http://mondo.rs/a1209328/Info/Drustvo/Srpski-i-kineski-policajci-ce-patrolirati-zajedno.html


Kako je krenulo, uskoro će doći i ruski policajci, trenutno sprečeni zbog "stručne prakse" na ulicama i trgovima Moskve...

3 u 1.
angie01 angie01 18:01 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

prvo sam se setila ovoga,



kada su mogli da pucaju na svoje studente, pa lako ce na tudje demonstrante.

...ja sam bila na Tjenmenu, dve godine posto je pucano na nenaoruzane demonstrante i jos uvek se osecala jeza na tom prostoru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:24 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

mayo1 mayo1 19:50 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

DVOJICA KINESKIH POLICAJACA PRVI PUT SU U ZADRU I POMAŽU SVOJIM TURISTIMA

Šestero policajaca iz Koreje će paziti na turiste iz svoje zemlje

Ne treba sve odmah gledati loše. U Hrvatskoj od 2006. u turističkoj sezoni dolaze policajci iz zemalja odakle dolaze turisti. Ove godine 95 policajaca iz 19 zemalja. Između ostalih i - Srbije.

Koliko znam u Srbiji, što poslovno, što kao turisti, ima dosta Kineza, tako da to nije loš potez.

angie01 angie01 20:56 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

, tako da to nije loš potez.


sta ima policija iz Kine da patrolira u drugoj drzavi?

sta to tacno znaci i koje su im ingerencije?


da li zakoni te zemlje i njihovo funkcionisanje ne obezbedjuju sigurnost?

Kinezi u zapadnim zemljama mahom zive u Kineskim cetvrtima i uspostavili su u njima svoja pravila- koja se naravno ne konfrotniraju zakonima tih zemlaja, ali, khm, jedno vazi za njih, drugo za ostale-kao npr, cena robe koju prodaju,...u Kanadi, ceo protok novca u tim cetvrtima, ne prolazi kroz drzavni sitem,

u Srbiji, svaki privatnik mora da ima kasu i da izdaje racune za prodanu robu, ili bilo koju drugu transakciju,...samo Kinezi imaju radnje bez kase i trzisna inspekcija ih ne dira.
mayo1 mayo1 21:08 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

sta ima policija iz Kine da patrolira u drugoj drzavi?

Naravno da je to prije svega 'reklamni' potez. U Hrvatskoj ima osam policajaca iz Kine, rapoređenih po dvojica u turističkim središtima gdje dolazi najviše Kineza. Patroliraju uz hrvatskog policajca, ne nose oružje i njihov prvenstveni zadatak je kontakt sa Kinezima u slučaju potrebe.
Ne treba reći da djeluju u okviru hrvatskih zakona.

Taj koncept podupire i podržava Interpol.

u Srbiji, svaki privatnik mora da ima kasu i da izdaje racune za prodanu robu, ili bilo koju drugu transakciju,...samo Kinezi imaju radnje bez kase i trzisna inspekcija ih ne dira.


Ovo nema veze se kineskim policajcima, nego sa (ne)funkcioniranjem države.
angie01 angie01 21:21 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

U Hrvatskoj ima osam policajaca iz Kine,


i dalje ne kapiram, zasto bi bio policajac,...moze da bude u svojstvu pomoci turistima iz svoje zemlje- al zna se za sta sluzi policija,...da li je kineski policajac zaduzen samo za Kineze, ili i za druge gradjane?

za Srbiju pise da ce zajedno da patroliraju kineski i srpski policajci, wtf?

hocu i ja onda srpskog policajca u zemljama u koje cu da otputujem ili da boravim,...


Ovo nema veze se kineskim policajcima, nego sa (ne)funkcioniranjem države.


ne, ovo je primer da u njihovom slucaju, uvek postoje neke iznimke- zato sam ti dala primer i u Kanadi, koja sigurno nije drzava koja ne funkcionise,...mene zanima, kako je to moguce i zasto,...ako za sve vaze ista pravila, samo za njih ne,...pa u Kenjadi, ako nemas broj bankovnog racuna i za njega vezane bar 10 platnih kartica, ti kao i da ne postojis....a ovamo cela jedna siva zona ladno dozvoljeno funkcionise.
mayo1 mayo1 21:47 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hocu i ja onda srpskog policajca u zemljama u koje cu da otputujem ili da boravim,...

eto, u Hrvatskoj imaš.
ne, ovo je primer da u njihovom slucaju, uvek postoje neke iznimke- zato sam ti dala primer i u Kanadi, koja sigurno nije drzava koja ne funkcionise,...mene zanima, kako je to moguce i zasto,...ako za sve vaze ista pravila, samo za njih ne,

Znači da Kanada baš i nije u potpunosti "funkcionalna" država.

Mislim da pričamo o dvije različite stvari.
Jedno je ovo što navodiš o kineskom 'poslovanju'u drugim zemljama - zašto to ove dozvoljavaju, vjerojatno postoji neki (ne)opravdan razlog - a drugo je ovo zajedničko policijsko 'patroliranje'.

To nije neki grande-udar na kriminal, ali je pozitivno kao suradnja plus turistima je vjerojatno interesantno vidjeti svog pandura u drugoj zemlji.

Isprika domaćinu zbog skretanja s teme.
Bili Piton Bili Piton 22:23 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Oce pisem kazna ili 100 dinala?
freehand freehand 22:36 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Filip Mladenović

Bože, koliko su ovi panduri fini u odnosu na one Francuze...
freehand freehand 22:41 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


u Srbiji, svaki privatnik mora da ima kasu i da izdaje racune za prodanu robu, ili bilo koju drugu transakciju,...samo Kinezi imaju radnje bez kase i trzisna inspekcija ih ne dira.

Jebiga.... Moram.
Ovo je neistina. Ima već nekoliko godina kako su i Kinezi "uterani" u ovdašnbji poreski sistem, i to striktno i ozbiljno. Naravno da ima prekršaja, ali taman kao i domaćih preduzetnika.
Inače, ti policajci služe pre svega da budu pomoć turistima iz zealja iz kojih dolaze i rade više kao prevodioci i medijatori, jezički i pravni između tih turista i domicilnih vlasti
I naravno da je uvek važeći zakon zemlje domaćina.
Sem kad su u pitanju Amerikanci, pa onda Britanci, pa često i Francuzi. No to nije naročito popularno viđenje pa da ne kvarimo sad zgražanje nad kineskim ponašanjem..
angie01 angie01 22:41 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Mislim da pričamo o dvije različite stvari.


da, da...samo sam dodala, kad vec divanimo o Kinezima,...a ono cajniz polis,...ne znam da l ima bas nekih Kinez turista u Srbiji,...ono neverovatna navala, da im treba nacionalna garda u tudjoj zemlji,...a ovamo, u istoj toj zemlji, nista racuni za prajvet biznis, sve siva zona,...zanimljivo...


eto, u Hrvatskoj imaš.


kada ste vi spremni da ugodite:)

To nije neki grande-udar na kriminal,


ja i ne mislim da je zbog kriminala,...nego se povecava vojska odbrane.
angie01 angie01 22:49 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ovo je neistina. Ima već nekoliko godina kako su i Kinezi "uterani" u ovdašnbji poreski sistem, i to striktno i ozbiljno. Naravno da ima prekršaja, ali taman kao i domaćih preduzetnika.


free, mozda kod vas u Pancevu,...dodze ovde tebe pokazem.


ti policajci služe pre svega da budu pomoć turistima iz zealja iz kojih dolaze i rade više kao prevodioci i medijatori, jezički i pravni između tih turista i domicilnih vlasti


:))),...ako je to ideja, pa sto onda ne organizuju policiju iz drzava iz kojih ima najvise turista,..mislim, prvi put cujem ideju o policiji za turiste iz maticne zemlje....koliko se ja radzume,...sa turistima obicno dolazi vodic, koji je taj trnslejter i medijator:))), upucuje ih, vodi, pokazuje, brine, sredjuje,...dok za pravne stvari sluzi embajada.



Jebiga.... Moram.



freehand freehand 23:00 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

free, mozda kod vas u Pancevu,...dodze ovde tebe pokazem.

Ne, nije to "kod nas u Pančevu". Kinezi su u Srbiji izgubili taj poreski imunitet, i to je - sem opšteg pada kupovne moći sa jedne strane i uvođenja finansijske i poreske discipline sa druge strane razlog što ih je toliko manje poslednjih nekoliko godina. Oni što su ostali ztakupljuju veće lokale, ulažu neuporedvio više u njihovo opremanje i ne samo da imaju nego i koriste fiskalne kase. I bivaju zatvoreni kad ih uhvate u prekršaju.
:))),...ako je to ideja, pa sto onda ne organizuju policiju iz drzava iz kojih ima najvise turista,..mislim, prvi put cujem ideju o policiji za turiste iz maticne zemlje....koliko se ja radzume,...sa turistima obicno dolazi vodic, koji je taj trnslejter i medijator:))), upucuje ih, vodi, pokazuje, brine, sredjuje,...dok za pravne stvari sluzi embajada.

Mislim da će i kineske i vlasti svih zemalja koje sa njima na taj način sarađuju - a mislim da je u pitanju ozbiljan deo Evrope - sa dosta poštovanja i osmehom koji kaže "gospodžo, niste baš razumeli" odgovoriti na tvoj mejl negodovanja.

P.S. U SFRJ je bilo gotovo pravilo da sa ekskurzijama kad su postojale opravdane bojazni da bi moglo doći do problema putovali policajci u civilu. Sa nama su, na primer, '78 dvojica putovala u Ohrid.
angie01 angie01 23:31 02.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Kinezi su u Srbiji izgubili taj poreski imunitet,


lepo ti kazem, dodji da ti pokazem,...mala tura po kineskim radnjama,... one velike robne kuce su usle u sistem,...ali zato ovi manji privatnici nisu,...pa moj omiljeni cajna fud iz komsiluka-NIKADA ne daje racun,...nisam videla ni da ima kasu, sve pise na nekim papiricima- al ti racun ne daje,...znaci NE daje.


a mislim da je u pitanju ozbiljan deo Evrope


ako ti ne bi bilo tesko da mi nabrojis te zemlje, kada ih je bas toliko,...pri tome, vest iz Srbije glasi, da ce kinska policije da patrolira sa srpskom, a ne da ce tu da se nadje svojim turistima,...kao sto je mayo napisao da je slicaj kod njih.


P.S. U SFRJ je bilo gotovo pravilo da sa ekskurzijama kad su postojale opravdane bojazni da bi moglo doći do problema putovali policajci u civilu.


i ovo prvi put cujem, a nije da nisam bila u materiji,...al ajd i da je tako bilo, jedno je da sa turom krene neko pojacanje- tada iste drzave-, ako su okolnosti nestabilne, a drugo je da ti po gradu patrolira policija druge zemlje- ja lepo pitala sta su im ingerencije....
predatortz predatortz 10:07 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hocu i ja onda srpskog policajca u zemljama u koje cu da otputujem ili da boravim,...


Hoću u ja "Kobre" u našoj ambasadi u Washington DC! Pa kad izađu u grad sa utokama i pomlate se sa američkom omladinom u nekom klubu da naš ambasador kaže:
No, no... Ne dirajte naše momke!
predatortz predatortz 10:21 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Naravno da je to prije svega 'reklamni' potez. U Hrvatskoj ima osam policajaca iz Kine, rapoređenih po dvojica u turističkim središtima gdje dolazi najviše Kineza. Patroliraju uz hrvatskog policajca, ne nose oružje i njihov prvenstveni zadatak je kontakt sa Kinezima u slučaju potrebe.


Ja tu vidim atrakciju, dobar potez. Ne i problem. Ako će par nečijih policajaca narušiti suverenitet bilo koje države, onda ta država nije ni zakurac!

Sa druge strane, ne mislim da bi nekim smetalo da na ulicama Beograda vide britanske Bobije. Uzgred, mislim da bi dolazak Bobija bio baš odlična turistička fora i atrakcija.

Ovo je klasičan izliv rasizma!

Čuj, spremni da gaze svoje studente!
Pa, jbte, imaš idiote koji su pokazali da su spremni da bace dve atomske bombe, da sprže dva grada i sve živo u njima. Idiote koji su '92. u LA sa zemljom sravnili komplet crnačke kvartove.
Ali, ovo su Kinezi!
Čist rasizam!

Uzgred, niti sam veliki ljubitelj Kineza, naročito ne njihovog sistema, samo reagujem na teško licemerje.

angie01 angie01 13:02 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ja tu vidim atrakciju, dobar potez. Ne i problem. Ako će par nečijih policajaca narušiti suverenitet bilo koje države, onda ta država nije ni zakurac!


:)))

tebi je sve sto ova radikalska vlast smisli ok, imas opravdanje i bas ono volis,..pa neka dodje onda i hrvatski policajac, vise ima Hrvata turista i Slovenaca, nego Kineza.

Ovo je klasičan izliv rasizma!


u cemu se tacno ogleda rasizam u ovome sto je napisano?

ti kada krenes da se frljas krupnim recima,...a ovamo Turci, osveta, odlicna ratna strategija,...ajde bre molim te,...to je licemerje, a ne ovo sto ja pitam, zasto to i cemu.

niko mi jos nije rekao, koje ce biti ingerencije ove policije iz KIne- ako u vesti pise, kako ce zajedno da patroliraju sa Srpskim policajcima, onda tu nema naznaka da su oni u funkciji turista Kineza,...kojih btw, bas i nema nesto u pomenutim gradovima.


Čuj, spremni da gaze svoje studente!


pa da 89. je pobijeno- kazu nezvanicni podaci, jer zvanicni nisu dostupni javnosti, oko 2500 nenaoruzanih studenata,...pa normalno da mi to prvo padne na pamet,...pri tome, to nikakve veze nema sa tvojim primerom sa atomskom bombom- ne znam da l da ti crtam zasto.


Ali, ovo su Kinezi!
Čist rasizam!


evo, jos jednom, u cemu se tacno ogleda rasizam u onome sto je napisano,...da su rekli da ce doci rumunski policajci, isto bih pitala zasto i sa kojim ingerencijama.
freehand freehand 13:11 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Čuj, spremni da gaze svoje studente!

Istini za volju taj deo je radila vojska.
predatortz predatortz 13:13 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

pa neka dodje onda i hrvatski policajac, vise ima Hrvata turista i Slovenaca, nego Kineza.


Neka dođe, u dogovoru sa našim MUP, da bude na usluzi njihovim građanima.
Neki problem?

evo, jos jednom, u cemu se tacno ogleda rasizam u onome sto je napisano


Napisao sam, ko ume da čita.
Stalna ekipa naoružanih američkih marinaca, koji znaju da prave probleme kad se malo opuste, to je ok.
Nenaoružani kineski policajci jesu.
Zašto?
Zato jer su Kinezi.
predatortz predatortz 13:18 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Čuj, spremni da gaze svoje studente!

Istini za volju taj deo je radila vojska.


Tako je!
I za to ne postoji nikakvo opravdanje.
No, kad bi se po tom principu uređivali odnosi sa drugim državama, naročito sa velikim silama, diplomatski odnosi ne bi ni postojali.

Šta su sve radili neki drugi, i svojim i tuđim građanima, teško da bi imali odnose sa bilo kim. Za nas, šta su nam radili Nemci, Austrijanci, Hrvati, Bugari... po Anđinom rezonu to nije problem. Ali, Kinezi!
angie01 angie01 13:32 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Istini za volju taj deo je radila vojska.


:)),..razni izvori kazu kako je proglaseno vanredno stanje, izvedeno tesko naoruzanje i izvedena vojska- sto se vidi i na snimcima,...ali je sve vreme ucestvovala i policija,...da bi 2011. Vikiliks objavio dokumenta, po kojima vojska nije bila ta koja je pucala na studente.
angie01 angie01 13:40 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Neka dođe, u dogovoru sa našim MUP, da bude na usluzi njihovim građanima.
Neki problem?


u kom smislu da budu na usluzi- je l moze neko da mi objasni, sta su ingerencije policije iz druge zemlje?


Napisao sam, ko ume da čita.


nisi napisao nista, samo si nesto ispinovao,...ono rasizam, bla, bla,..pa rekoh, da mi kazes, gde si to prepoznao,...


Stalna ekipa naoružanih američkih marinaca, koji znaju da prave probleme kad se malo opuste, to je ok.
Nenaoružani kineski policajci jesu.
Zašto?
Zato jer su Kinezi.


evo i dalje lupetas,...prvo, to da su marinci obezbedjenje u svojoj ambasadi- napisao je kurir,...ja to ne znam,....drugo, jedno su sluzbe u ambasadi, drugo je policija koja patrolira gradom,...btw- ti marinci su bili napdanuti od navijaca...
predatortz predatortz 13:49 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


u kom smislu da budu na usluzi- je l moze neko da mi objasni, sta su ingerencije policije iz druge zemlje?


Vrlo jednostavno i ništa zbog čega bi kao građani Srbije trebali da brinemo:
Patroliraju sa našim policajcima tamo gde je velika frekvencija turista, pa i njihovih građana, sa ciljem da olakšaju komunikaciju svojim građanima sa našim organima reda ukoliko se za tim ukaže potreba.

Ingerencije nad građanima Srbije nemaju.

To je ustaljena praksa, koja je po meni pozitivna. Naši policajci su odavno, tokom turističke sezone, u CG i Hrvatskoj.
Saradnja policija može biti samo na korist, nikako na štetu, poštenim građanima.

Što se mene tiče, neka svi pošalju nekoliko policajaca u naš grad da budu na usluzi svojim građanima koji dolaze u njega. Nikakve štete od toga nećemo imati. Prošla su vremena kad je policija disala za vratom svim strancima. To nije bilo normalno, ovo jeste.
angie01 angie01 14:02 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Patroliraju sa našim policajcima tamo gde je velika frekvencija turista, pa i njihovih građana, sa ciljem da olakšaju komunikaciju svojim građanima sa našim organima reda ukoliko se za tim ukaže potreba.


reko doktor Slina,...Saolin polis....no, videcemo.


Saradnja policija može biti samo na korist, nikako na štetu, poštenim građanima.


:)))


Prošla su vremena kad je policija disala za vratom svim strancima. To nije bilo normalno, ovo jeste.


...kao sto rekoh- ovo sve je po tvojoj meri.
predatortz predatortz 14:10 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

kao sto rekoh- ovo sve je po tvojoj meri.


Nije, ni izbliza.
Samo, ne kritikujem stvari koje nisu za kritiku i ne tražim problem tamo gde ga nema.

Evo, susjed ti reče da je to i u Hrvatskoj ustaljena praksa. U CG takođe.

Ja se ne libim da kritikujem bilo koju vlast. Samo, radim to kad postoji razlog. Ovi policajci to nisu. Naprotiv, daju gradu onaj šmek koji ti tvrdiš da voliš - šmek svetske metropole.
Zamisli da u šetnji Knezom sretneš kineske pandure, Bobije, francuske žandarme...
nsarski nsarski 14:46 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Zamisli da u šetnji Knezom sretneš kineske pandure, Bobije, francuske žandarme...


Ja bih odmah pomislio da se snima neki film. Kao onaj Žandarm u Njujorku. Mada, treba širiti bratstvo-jedinstvo narodnih milicija.

predatortz predatortz 14:49 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


Ja bih odmah pomislio da se snima neki film. Kao onaj Žandarm u Njujorku.


Pa, to ti kažem profo! Nek' se šareni!
Sigurno ne bih pomislio da su došli da nas apse, zatvaraju, ubijaju.

Mislim, ljudi!
Par nenaoružanih pandura. Nije došla kineska oklopna divizija.
angie01 angie01 15:08 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Mada, treba širiti bratstvo-jedinstvo narodnih milicija.


:)))
nsarski nsarski 15:13 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Sigurno ne bih pomislio da su došli da nas apse, zatvaraju, ubijaju.


Ma, naravno. Talijani sede po kafićima i šarmiraju žemske (ma che bella ragazza, che belle gambe!), Bobiji regulišu saobraćaj na auto-komandi (will you move over to the other lane, my dear sir), Francuzi piju svoj demi u Knezišu (Oh, la, la), Japanci s foto-aparatima lutaju po Mirijevu tražeći centar grada (ekskuz mi, vel iz d centel of d siti?), Rusi, eh Rusi! Itd.
Internacionalna divota!
predatortz predatortz 15:13 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Mada, treba širiti bratstvo-jedinstvo narodnih milicija.


Treba! To je u interesu svih nas sa one ispravne strane zakona.
angie01 angie01 15:16 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Samo, ne kritikujem stvari koje nisu za kritiku i ne tražim problem tamo gde ga nema.


ma ne, ti hvalis, branis,...

Prošla su vremena kad je policija disala za vratom svim strancima. To nije bilo normalno, ovo jeste.


hebiga, u tim proslim vremenima je bilo sejf za gradjane, a i za one koji su navratili, nije bilo svakodnevnih obracuna po ulicama, nisu se ubijali strani drzavljani, jer recimo navijaju za tim svoje zemlje, nije bilo toliko ubistava, nasilja, nisu klinci izlazili sa nozem, nije se dilovala droga ispred skole,...dopisi.

a sada je sve sito tako, samo potpuno drugacije, haos opsti u svakom smislu,...ovo vise nije normalan grad- po meri je onih koji su ga zaposeli.


Ovi policajci to nisu. Naprotiv, daju gradu onaj šmek koji ti tvrdiš da voliš - šmek svetske metropole.


kakv bre smek svetske metropole sa kineskim policajciam u patroli sa ovim nasim,...kojih btw nema nigde, eventualno dodju kada je neki kriminal vec zavrsen,...a ni tada nije sigurno,...najvise se vidjaju, kada su neki skupovi, ili kada treba da dodje neki zvanicnik, za bezbednost grada- ponajmanje.

...ti mozda tako zamisljas svetsku metropolu- al hebiga- nije...
angie01 angie01 15:19 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Japanci s foto-aparatima lutaju po Mirijevu tražeći centar grada


...ako smem samo da ispravim,...cela scena stoji, samo sto se odigrava u Prokopu,...ko god tamo da izunidje, nema pojma ni gde je ni u kom pravcu treba eventualno da krene, a nema ni prevoza,..kao u svim metropolama.
predatortz predatortz 15:19 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

ovo vise nije normalan grad- po meri je onih koji su ga zaposeli.


Sve rečeno.
Provincijalka vrišti iz tebe.
Verovatno je i neka kanadska ljanka tebe tako doživljavala kao ti mene.
angie01 angie01 15:43 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Verovatno je i neka kanadska ljanka tebe tako doživljavala kao ti mene.


kako si se prepoznao?:)))

...btw- u Kenjadi su svi dodjosi....al moraju da se prilagode tamosnjem uspostavljenom redu, da usvoje pravila.
predatortz predatortz 15:49 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

btw- u Kenjadi su svi dodjosi


I u Beogradu su. Kad su Turci predali ključeve grada u njemu je živelo više Jevreja i Cincara nego Srba.
Ja zakone poštujem, a i red boga mi.
Skoro sam učio komšije, zanimljivo izodavde,da se voda od klime ne prosipa sa terase na ulice.
Inače, došao sam iz grada, manjeg doduše. No, nekad mi se čini da je bio sa mnogo više gradskih manira. Ja nastavio u tom fazonu, često štrčim ali neću da menjam.
freehand freehand 15:51 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

No, nekad mi se čini da je bio sa mnogo više gradskih manira. Ja nastavio u tom fazonu, često štrčim ali neću da menjam.

Ah vi neizlečivi jugonostalgičari i komunisti...
predatortz predatortz 16:05 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
No, nekad mi se čini da je bio sa mnogo više gradskih manira. Ja nastavio u tom fazonu, često štrčim ali neću da menjam.

Ah vi neizlečivi jugonostalgičari i komunisti...


Ti da ćutiš!
U svakoj vašoj varošici u Vojvodini je mnogo više grada neko u ovoj džungli.
Oseti se to, brate, na svakom koraku.
freehand freehand 16:08 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

predatortz
freehand
No, nekad mi se čini da je bio sa mnogo više gradskih manira. Ja nastavio u tom fazonu, često štrčim ali neću da menjam.

Ah vi neizlečivi jugonostalgičari i komunisti...


Ti da ćutiš!
U svakoj vašoj varošici u Vojvodini je mnogo više grada neko u ovoj džungli.
Oseti se to, brate, na svakom koraku.

Jebi ga, ja kad Beogradžanima kažem da kad je ovo bila varoš tamo preko je bila mahala oni nešto besne...
angie01 angie01 16:10 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Jebi ga, ja kad Beogradžanima kažem da kad je ovo bila varoš tamo preko je bila mahala oni nešto besne...


pazi kad to kazem i ja:).
angie01 angie01 16:11 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

U svakoj vašoj varošici u Vojvodini je mnogo više grada neko u ovoj džungli.


ceTkaj, je l to sada provincjalac viri iz tebe, ili...
predatortz predatortz 16:13 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Jebi ga, ja kad Beogradžanima kažem da kad je ovo bila varoš tamo preko je bila mahala oni nešto besne


Činjenice su činjenice, besmisleno ih je osporavati.
A to se najbolje primeti u odnosu prema gradu u kojem živiš, bio ti rođen u njemu, ili te voz doneo.
Mene fascinira čistoća. To, i što ne trče preko tebe kao veprovi u prevozu, na kasi, na pešačkom.
Ovde su svi neki qratz bitni. Kad ih propustiš u saobraćaju misle da ne znaš pravila pa ti ovi iza trube k'o ludi.
Ma, ne vuci me za jezik...
angie01 angie01 16:16 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Mene fascinira čistoća. To, i što ne trče preko tebe kao veprovi u prevozu, na kasi, na pešačkom.
Ovde su svi neki qratz bitni. Kad ih propustiš u saobraćaju misle da ne znaš pravila pa ti ovi iza trube k'o ludi.


pa hebiga- kad su svi navrli ovde,...sa sve svojim obicajima, tradicijom & kulturom.
predatortz predatortz 16:21 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


pa hebiga- kad su svi navrli ovde,...sa sve svojim obicajima, tradicijom & kulturom


Ako ćemo pošteno, dolazio sam ja u Beograd i pre ratova. Šabana ovde ni osamdesetih nije manjkalo. Uostalom, šabanizacija je odavde krenula.
Ne bih da iznosim moja sećanja na Beograd i Zagreb pre rata.
A lepo sam proboravio u oba grada da se može reći da sam ih upoznao
freehand freehand 16:25 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

pa hebiga- kad su svi navrli ovde,...sa sve svojim obicajima, tradicijom & kulturom.

Eto, na primer, iz ovoga vrišti kultur-šovinizam.
Ja eto uživam da čujem i dijalekte, i različite pesme i da slušam te razgovore, i vidim običaje. To ne može biti problem u kulturnoj sredini koja one malo sirovije brzo pripitomi umesto da bilo koga ili bilo šta lomi. I svako prožimanje kultura je bogatstvo za svaku sredinu.
predatortz predatortz 16:26 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ja eto uživam da čujem i dijalekte,


Ja i da čujem i da pokušam da ih "skinem".

Edit:

Čačane i Ere redovno ubedim da sam njihov. Crnogorce isto.
angie01 angie01 16:28 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Šabana ovde ni osamdesetih nije manjkalo. Uostalom, šabanizacija je odavde krenula.


mada,...osamdesete su bile gradSke godine,...skc, kulusic rules,...sabani su bili na ibarskoj...i da ti ne kazem gde jos:).


da se može reći da sam ih upoznao


tebi nista ne verujem, jer govoris nepouzdano u raznim pravcima....a i ova oservacija ti nije bas tacna.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:30 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

I svako prožimanje kultura je bogatstvo za svaku sredinu.


..osim ako nije u pitanju prozimanje nekultura.
predatortz predatortz 16:32 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

mada,...osamdesete su bile gradSke godine,...skc, kulusic rules,...sabani su bili na ibarskoj...i da ti ne kazem gde jos:).


Ne sumnjam. Mada, svi Šabani, Sinani, Fahrete i ostali pankeri su ovde nalazili i studio za snimamnje, a Boga mi i publiku.

Nije da tih tehničkih mogućnosti nije bilo u Zagrebu ili Ljubljani, ali će biti da je ovde bilo plodnije tlo.
freehand freehand 16:36 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Nije da tih tehničkih mogućnosti nije bilo u Zagrebu ili Ljubljani, ali će biti da je ovde bilo plodnije tlo.

Zato sad Agram zveči od cajki.
freehand freehand 16:37 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

apacherosepeacock
I svako prožimanje kultura je bogatstvo za svaku sredinu.


..osim ako nije u pitanju prozimanje nekultura.

Takoe. Samo kultura uvek mora da nadjača, ne silom i podsmehom već vrednostima i kvalitetom. Da ne budem baš mis pa da kažem i "ljubavlju".
predatortz predatortz 16:40 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Nije da tih tehničkih mogućnosti nije bilo u Zagrebu ili Ljubljani, ali će biti da je ovde bilo plodnije tlo.

Zato sad Agram zveči od cajki.



Jbga, biće da je to slast zabranjenog voća.
Ali ovde je to institucionalizovano.
Doduše, bolje i to nego Tompson.
angie01 angie01 16:41 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Eto, na primer, iz ovoga vrišti kultur-šovinizam.


sto me bas ono zabole- jer mi je svih tih kulturoloskih obicaja preko glave,...pljuvanje, bacanje djubreta, siledzijstvo, guranje, nepostovanje, dranje,...raskopavanje, secenje, Sava mala,,,,i te munje...


Ja eto uživam da čujem i dijalekte, i različite pesme i da slušam te razgovore, i vidim običaje


i sam znas da ne govorim o tome- ali kao moj najverniji obozavalac, moras da budes zanimljiv,...
To ne može biti problem u kulturnoj sredini koja one malo sirovije brzo pripitomi umesto da bilo koga ili bilo šta lomi. I svako prožimanje kultura je bogatstvo za svaku sredinu.


kako da ti kazem- svaka sredina koja drzi do sebe, da se tako izrazim, trudi se da svoju uspostavljenu kulturolosku normativu odrzi, cuva je i ne da da se tek tako urusi,...i obicno one koji dodju, natera da joj se prilagode, sto je normalno svuda,....ona pomeranja koja cine karakteristike razlicitih novih pridoslih kultura, su spora i pozeljna jer oplemenjuju, sire, obogacuju i to nije isti par rukava.
freehand freehand 16:47 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

sto me bas ono zabole- jer mi je svih tih kulturoloskih obicaja preko glave,...pljuvanje, bacanje djubreta, siledzijstvo, guranje, nepostovanje, dranje,...raskopavanje, secenje, Sava mala,,,,i te munje...

Neam ništa protiv bolova ovde, a što se osttalog tiče - na koga tačno sumnjaš? Nas domaće provincijalce, Bosance, Crnogorce, čarapane, Šiptae... O kome je tačno reč?
A što se Sava male tiče to je možda i najbolja slika toga što govoriš. "Idioti u vrhu beogradske vlasti" su tada bili mahom Beogradžani-kolenovići.
A tek sada sa Radojčićem i Ajom Jung - ne pitaj.
angie01 angie01 16:53 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

na koga tačno sumnjaš?


prosetaj gradom, udji u prevoz, kafic, kafanu, splav, klub,...-videces....udji u bilo koju drzavnu firmu,....bilo koji gradski servis,...bilo sta sto ti padne na pamet,...taj sveopsti haos, javasluk, nevaspitanje, siledzijstvo,..eto to,...a ti slobodno sve to skupa uzNI kao lepote razlicitosti u kojima uzivas.


predatortz predatortz 16:58 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01
na koga tačno sumnjaš?


prosetaj gradom, udji u prevoz, kafic, kafanu, splav, klub,...-videces....udji u bilo koju drzavnu firmu,....bilo koji gradski servis,...bilo sta sto ti padne na pamet,...taj sveopsti haos, javasluk, nevaspitanje, siledzijstvo,..eto to,...a ti slobodno sve to skupa uzNI kao lepote razlicitosti u kojima uzivas.




I baš svi ti došli?
Niko nije odavde?
Jbte, ne vuci ne za jezik!
Gledam ove kuće oko mene po Zemunu.
Aj' što se bojim da mi se krovovi i ograde na decu ne smandrljaju, nego se iskreno plaši da se tifus i kolera ne zapate.
Od tolike kulture ne stigoše ni da okreče decenijama. Krov da zamene, prozore promene, to ne dolazi u obzir! Ali, kučiće šetaju. Doduše, ne kupe za njima.
Ma, Beč bre!
K'o i one dvorišne vile po Vračaru i DorČolu.

angie01 angie01 17:04 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Aj' što se bojim da mi se krovovi i ograde na decu ne smandrljaju, nego se iskreno plaši da se tifus i kolera ne zapate.


osiromasili, nema se za zivot,...dok su neki drugi, zahvaljujuci toj tvojoj vlasti u Zemunu, doneli, dobili, zaposeli, avanzovali...

poznajem dosta starih Zemunaca- eno ih sede na slepu svake nedelje,...ili u Belom zecu, koji drze Vlada i Bjaka ili u Zlatnom burencetu, u koje ne mozes da udjes ako te ne poznaju,...ili utorkom u ladjarima, svira se jazz i stari Zemunci, sa sve podmadkom prze i dzuskaju, skockani samo za tu priliku u svoje najbolje autfite iz naftalina....a nemaju vise ni za leba.
freehand freehand 17:05 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

prosetaj gradom, udji u prevoz, kafic, kafanu, splav, klub,...-videces....udji u bilo koju drzavnu firmu,....bilo koji gradski servis,...bilo sta sto ti padne na pamet,...taj sveopsti haos, javasluk, nevaspitanje, siledzijstvo,..eto to,...a ti slobodno sve to skupa uzNI kao lepote razlicitosti u kojima uzivas.


Da, moj pokojni ćale je govorio tako, to uZni, tako se govori u župskom Aleksandrovcu.
Nego nijeto bitno, ovo o emu govoriš kultur-politički fenomen vezan za potpuno uništavanje svih moralnih standarda, što opet nema veze ODAKLE je ko došao, nego što se skupio šljam i škart sa svih strana i isplivao na površinu.
Kao tebi ove predrasude što malo-malo pa provale.
Jeste, čitavo se društvo poseljačilo, ali poseljačilo u kulturološkom smislu, ne tako što su došli seljaci (poput Tesle, Pupina, Milankovića) nego je negativna selekcija ovde na vrh izbnacila gospođe Živke i počasne konzule Nikaragve. Jebiga, pametni ljudi i prava gospoda su nadglasani tako što su neki bili nedovoljno glasni a drugi nisu hteli da se prljaju, pa sad eto.
A ja veće seljačine, priznajem nisam video od nekih "starosedelačkih" nobles potomaka Miloševih ajduka i batinaša sa zlatnim pisoarima i imrpresionistima po zidovima.
predatortz predatortz 17:08 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


osiromasili, nema se za zivot,...dok su neki drugi, zahvaljujuci toj tvojoj vlasti u Zemunu, doneli, dobili, zaposeli, avanzovali...


Da, ali se u februaru bira apatnan u Grčkoj, a ispred kuća audiji i bembare. Sa sve nameštajem na ulici, da im neko parking ne zauzme.
Koliko god siromašan neko bio, može travu da ošiša oko i ispred kuće.
angie01 angie01 17:14 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

, što opet nema veze ODAKLE je ko došao, nego što se skupio šljam i škart sa svih strana i isplivao na površinu.


jedno i drugo free- ja retko cujem bilo gde bEEeogradski naglasak,...da me opet ne razumes pogresno,...al ako vecina vuce neke drugacije nacine govora, znaci da se stanovnistvo vecinski promenilo.


ne tako što su došli seljaci (poput Tesle, Pupina, Milankovića)


ja nemam nista protiv bilo koga- rekoh protiv cega imam, a to jeste posledica,


Jebiga, pametni ljudi i prava gospoda su nadglasani tako što su neki bili nedovoljno glasni a drugi nisu hteli da se prljaju, pa sad eto.

angie01 angie01 17:17 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Da, ali se u februaru bira apatnan u Grčkoj, a ispred kuća audiji i bembare. Sa sve nameštajem na ulici, da im neko parking ne zauzme.


ne znam gde zivis- al za ovakve slucajeve ne znam...Zemunci su vrlo specificni, a ovo sto si napiso ne lici na to....kako ja ne znam ni za jednog komsiju, kada je, da li je uopste i za koju destinaciju uplatio aranzman,...nemam pojma ni kada je tu ,...sem ako me ne zamoli da nesto pripazimo, zalivamo cvece ili slicno...
freehand freehand 17:18 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

jedno i drugo free- ja retko cujem bilo gde bEEeogradski naglasak,...da me opet ne razumes pogresno,...al ako vecina vuce neke drugacije nacine govora, znaci da se stanovnistvo vecinski promenilo.

Ono kakoje pričao Pekić rođen u Podgorici, Ili Kiš ili stihove piše Ljuba Simović iz Užica? Ili Kiš Subotičanin, ili - kud ćeš beograckije - Momo Kapor iz Sarajeva?
ne znam tačno na šta misliš, ali ako je to oNAJ beogracki - daleko mu lepa kuća. Mada, ako se bašbaš uželiš eto Vesića i bebe da te želja mine, da se nauživaš.
doduše i vesara je iz Kruševca, al se fino adaptirao.
angie01 angie01 17:21 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

ne znam tačno na šta misliš,


ma znas, al koristis priliku,...neka ti, ako te cini srecnim.


ali ako je to oNAJ beogracki - daleko mu lepa kuća.


pa kako da ti kazem- zar ovo nije kulturfasizam i to onaj kompleksaski,...sad ti sto uzivas u narecijima bla, bla,..a tu si u komsiluku, bas ovaj najblizi ne mozes da podneses:))).

eda,


kud ćeš beograckije - Momo Kapor iz Sarajeva?


pa Momo je ceo zivot, sem tih par godina u detinjstvu, proveo u Beogradu i govorio je bas bEOgradski.
st.jepan st.jepan 17:32 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

kineski policajci (u Srbiji)


Odlično!
Ali to vidim samo kao prvi korak.
Očekujem da im se uskoro pridruže kineski islednici, tužioci i sudije.
Uveren sam da Vučić, koji je borbi protiv korupcije onoliko posvećen, ozbiljno računa s njihovom prekaljenošću u suzbijanju iste.

angie01 angie01 18:43 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ali to vidim samo kao prvi korak.


pardon, drugi,...prvi su one kamere po gradu,...a i slican je kapitalizam uspostavljen, jedna partija totalitaristicki kontrolise narod i upravlja kapitalom,....ono ljudi pod policijskim nadzorom rintace za male pare i skroman zivot,....al evo, znaju ljudi da ovo sa patrolama nije losa ideja, sve sa ciljem udovoljavanja i sigurnosti.



freehand freehand 20:21 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

pa kako da ti kazem- zar ovo nije kulturfasizam i to onaj kompleksaski,...sad ti sto uzivas u narecijima bla, bla,..a tu si u komsiluku, bas ovaj najblizi ne mozes da podneses:))).

Loš pokušaj. Pitao sam da li je to ONAJ beOgracki šminkerski PeđadBoj i GojkoSisa folirantski kome se sav normalan narod smeje. Za drugi beogradski ne znam.
pa Momo je ceo zivot, sem tih par godina u detinjstvu, proveo u Beogradu i govorio je bas bEOgradski.

Pa nije. Al eto, nije rodženi Beogradžanin nego je došao da upropasti Beogradžane svojim provincijalnim duhhom i seljoberstvom.

Jelda da nije, kao ni svi ostali koji su došli i svojim provincijalizmom gladima i strastima razbucali žabokrečinu beograckog kruga malograđanštine tek uspostavljenu u prethodnoj generaciji dođoša koji su netom počeli sa prezirom da gledaju na svoje rođake koji pristižu na stanicu i studije ili zanat, užagrenih očiju, radoznali i još nenaučeni na novouspostavljene kisdihand manire seljačke metropole?
angie01 angie01 21:06 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Pitao sam da li je to ONAJ beOgracki šminkerski PeđadBoj i GojkoSisa folirantski kome se sav normalan narod smeje. Za drugi beogradski ne znam.


ja koliko znam, ima samo jedan bEOgradski i samo si na taj mogao da mislis,...sada sto pominjes pedzudboya, koji je iz Krusevca, pa je malo prenaglasio i preterao u kezenju dok govori, ne bi li licio vise,...da ne pominjem jos razloge,... pa je kasnije potpuno preskakao, kao da nikada nije ni postojao njegov drug iz grupe, Misko, koji pak jeste bio iz Beograda....ti i nije neki ubedljiv stos.


Al eto, nije rodženi Beogradžanin nego je došao da upropasti Beogradžane svojim provincijalnim duhhom i seljoberstvom.


to je tvoja insinuacija...i predatorova, koji sada zna, da je bolje nego nekada sto je bilo:)- ja nikada nisam rekla nista protiv nekoga ko nije iz Beograda, samo zbog te cinjenice i vrlo sam jasno napisala protiv cega sam, a ti sad popi jos koju, pa pisi do prekosutra sta ja mislim i sta sam hitela da kazem, bez obzira sta jesam napisala,...Moma, je bio vise nego Beogradjanin, jer ga je iskreno voleo i promovisao na razne nacine,....( bez obzira sto je devedesetih zavesalo pogresni pravac).

poslednji pasus bas nisam najbolje razumela zasto meni pises i kakve veze sa prethodno izrecenim ima, al ajde, tu uvek imas umetnicke slobode u interpretaciji.
predatortz predatortz 21:11 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

sada sto pominjes pedzudboya, koji je iz Krusevca,




Kako je mogao?! Kako se drznuo da govori bEOgradski?!
freehand freehand 21:14 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

to je tvoja insinuacija...

pa hebiga- kad su svi navrli ovde,...sa sve svojim obicajima, tradicijom & kulturom.
a ti sad popi jos koju, pa pisi do prekosutra

Ako smo zaboravili šta je malograđanski diskurs u razgovoru, evo: ovo je to.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

jedna partija totalitaristicki kontrolise narod i upravlja kapitalom,


poznato mi ovo nešto?
angie01 angie01 21:42 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Kako je mogao?! Kako se drznuo da govori bEOgradski?!


panije, samo se prenemaze,...svaki kraj, grad, imaju svoje specificnosti u govoru,...koje, ako se neko vreme zadrzis u njima, udju u uho i krenes i sam tako da govoris, bez neke specijalne nakane:),...to je prosto tako,...imam drugaricu iz Kekende, koja je vec dugo ovde i preuzela je ovaj izgovor, no kada ode kuci i provede tamo nedelju dana, kada se vrati, oteze po Kekendski, kao da nikada nije ni mrdnula odande.


pa hebiga- kad su svi navrli ovde,...sa sve svojim obicajima, tradicijom & kulturom.


ti po potrebi zivlacis iz konteksta, pa nadogradjujes:)


Ako smo zaboravili šta je malograđanski diskurs u razgovoru, evo: ovo je to.


meni vise lici na najblaze objasnjenje ovih tvojih uobicajenih insistiranja da ja nesto bas gadno i ruzno, pa kako god da okrenes...

poznato mi ovo nešto?


je l, pa nije tako tesko da se setis-okrenes se oko sebe, kad ono...
freehand freehand 21:46 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

ti po potrebi zivlacis iz konteksta, pa nadogradjujes:)

Citat, bez skraćivanja i dodavanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

je l, pa nije tako tesko da se setis-okrenes se oko sebe, kad ono..


da se setim ili da se okrenem?
Ja se sećam.
angie01 angie01 22:18 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Citat, bez skraćivanja i dodavanja.


pa da, ali je to bio odgovor na nesto konkretno,...a prilicno ironisano napisano, s obzirom na sta je replicirano.


angie01 angie01 22:20 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ja se sećam.


pa secaj se,...u tom nekada vremenu koje ti prezires, nisu ispunjeni uslovi iz navoda,..al ko te pita, pichi ti samo to tvoje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

nisu ispunjeni uslovi iz navoda

jedna partija totalitaristicki kontrolise narod i upravlja kapitalom,


Šta nedostaje?
angie01 angie01 22:36 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

samoupravljanje nije totalitarno-naprotiv, kao sto u socijalizmu nema kapitalizma:), jer je svojina drustvena...i profit nije glavni cilj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

samoupravljanje nije totalitarno-naprotiv, kao sto u socijalizmu nema kapitalizma:), jer je svojina drustvena...i profit nije glavni cilj.


Šta reći osim bravo:)

Jaka četvorka iz Marksizma se za ovo davala, jaka.
nsarski nsarski 22:53 03.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Šta reći osim bravo:)

Jaka četvorka iz Marksizma se za ovo davala, jaka.


Eh, da sam to na vreme znao...
nepopustljiv nepopustljiv 05:59 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
pa kako da ti kazem- zar ovo nije kulturfasizam i to onaj kompleksaski,...sad ti sto uzivas u narecijima bla, bla,..a tu si u komsiluku, bas ovaj najblizi ne mozes da podneses:))).

Loš pokušaj. Pitao sam da li je to ONAJ beOgracki šminkerski PeđadBoj i GojkoSisa folirantski kome se sav normalan narod smeje. Za drugi beogradski ne znam.
pa Momo je ceo zivot, sem tih par godina u detinjstvu, proveo u Beogradu i govorio je bas bEOgradski.

Pa nije. Al eto, nije rodženi Beogradžanin nego je došao da upropasti Beogradžane svojim provincijalnim duhhom i seljoberstvom.

Jelda da nije, kao ni svi ostali koji su došli i svojim provincijalizmom gladima i strastima razbucali žabokrečinu beograckog kruga malograđanštine tek uspostavljenu u prethodnoj generaciji dođoša koji su netom počeli sa prezirom da gledaju na svoje rođake koji pristižu na stanicu i studije ili zanat, užagrenih očiju, radoznali i još nenaučeni na novouspostavljene kisdihand manire seljačke metropole?

Pa da.
Zanimljivo zapažanje.
Izgleda da najveći stepen netrpeljivosti prema novopridošlim iskazuju oni koji su došli neposredno pre njih.
Mogla bi, čak, da se napravi korelacija, slična ovom .... što je manji vremenski gap između prethodno i novo-pridošlih, to je veći prezir prethodnih ka novima.
Mislim - šta uopšte da se očekujeo od budalčina koji išta afirmativno (tj. favorizabilno) pronalaze u ičijem mestu rođenja ili stanovanja.
Ako je nekome jedini kvalitet mesto gde se rodio, onda - do jaja.
anonymous anonymous 09:25 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
vesara je iz Kruševca, al se fino adaptirao.

U Kraljevu, gde je završio osnovnu školu i gimnaziju.


"Od 1990. do 1994. godine bio je novinar stranačkog lista “Demokratija”, a zamenik glavnog i odgovornog urednika “Studenta” od 1992. do 1993. Od 1994. do 1997. bio je šef kabineta predsednika Demokratske stranke dr Zorana Đinđića.

Kao političar važio je za jednog od glavnih Đinđićevih operativaca i ljudi od poverenja, jedan od onih koji su ‘izneli’ Đinđićeve unutarstranačke kampanje 1994. (protiv Mićunovića) i 2000. (protiv Vuksanovića)

Napisao “Manifest novih demokrata za novu Srbiju” za Dragana Đilasa "...


Biografija ?
Nije da nije - impresivna.
Ma koliko mi se kao pojava ne/sviđao.
freehand freehand 09:30 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Napisao “Manifest novih demokrata za novu Srbiju” za Dragana Đilasa "...

Kolikosam razumeo to što je on nešto napisao ne znači da je Đilas to ni naručio ni prihvatio.
Evo sad ima priliku da dokument ponudi novom gazdi.
anonymous anonymous 09:33 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Napisao “Manifest novih demokrata za novu Srbiju” za Dragana Đilasa "...

Kolikosam razumeo to što je on nešto napisao ne znači da je Đilas to ni naručio ni prihvatio.
Evo sad ima priliku da dokument ponudi novom gazdi.


Ne, nego da realizuje ono što Đilas nije umeo iliti nije stizao...
Bavećei se omiljenim sportom ...
predatortz predatortz 09:36 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bavećei se omiljenim sportom ...


Kakvi su ovi sportisti, Đilasa ćemo od blata da pravimo.
deset_slukom deset_slukom 11:51 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man
jedna partija totalitaristicki kontrolise narod i upravlja kapitalom,


poznato mi ovo nešto?


I meni je. Podseća me na oblik vladavine koji, u formalno različitim oblicima, odvajkada vlada ovim prostorima.

Evo, trenutno se raspravlja o tome da li će se jedina stranka koja se računa smilovati da u nekoj minimalnoj meri "ispoštuje" neke od zakona ove zemlje, a sve da bi se mogli održati izbori, koji će svakako biti pokradeni. Što bukvalno, što zloupotrebom vlasti.

O kapitalu da i ne pričamo, on je u sigurnim rukama.
Bili Piton Bili Piton 18:30 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Fascinantno mi je kako uvek ali uvek uspevate da se pofrkate oko stvari oko kojih se, siguran sam dvesta na sto, zapravo slažete - makar u načelu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Evo, trenutno se raspravlja o tome da li će se jedina stranka koja se računa smilovati da u nekoj minimalnoj meri "ispoštuje" neke od zakona ove zemlje, a sve da bi se mogli održati izbori, koji će svakako biti pokradeni. Što bukvalno, što zloupotrebom vlasti.


Ćuti, dobro je i to.
Zamisli da dođe vreme kad ne samo da nije postojala ni nada da će se jedina stranka smilovati da i drugima da šansu, nego se i na sam pomen drugih stranaka zaglavljivao aps.

Ono jeste to možda teško shvatljivo za ultrasenzibilne demokratske dušice kojma je samo najbolje dovoljno dobro, a koji u srcu čuvaju lepe uspomene na diktaturu, ali s obziromna njihovu šizofreniju ne treba se mnogo na njih ni obazirati.
deset_slukom deset_slukom 19:11 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man

Ćuti, dobro je i to.


Misliš - bitno je da dete dobije kolač, makar i od blata?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Misliš - bitno je da dete dobije kolač, makar i od blata?


Milsim da je i to bolje od batina koje je ranije dobijalo.
vcucko vcucko 19:17 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

predatortz
btw- u Kenjadi su svi dodjosi


I u Beogradu su. Kad su Turci predali ključeve grada u njemu je živelo više Jevreja i Cincara nego Srba.
Ja zakone poštujem, a i red boga mi.
Skoro sam učio komšije, zanimljivo izodavde,da se voda od klime ne prosipa sa terase na ulice.
Inače, došao sam iz grada, manjeg doduše. No, nekad mi se čini da je bio sa mnogo više gradskih manira. Ja nastavio u tom fazonu, često štrčim ali neću da menjam.



Svezi glede boldovanog: prvi Srbi unutar beogradskih zidina bili su ustanici koji su sa Vasom Čarapićem provalili Stambol kapiju. Uz Čamdžijinu pesmu
deset_slukom deset_slukom 19:17 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man

Milsim da je i to bolje od batina koje je ranije dobijalo.


Kakve batine, to ubijalo.
anonymous anonymous 19:21 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
hoochie coochie man

Ćuti, dobro je i to.


Misliš - bitno je da dete dobije kolač, makar i od blata?


Bitno je to da će to dete jednog dana, za razliku od mnogih danas "odraslih " znati da nam se na današnji dan dogodila "Oluja " .

Pa makar nikad i ne jelo kolače.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:21 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Kakve batine, to ubijalo.


Eto, shvatio si.
Konačno.
I zapamti to, nemoj opet da te potsećam.
vcucko vcucko 19:25 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01
Šabana ovde ni osamdesetih nije manjkalo. Uostalom, šabanizacija je odavde krenula.


mada,...osamdesete su bile gradSke godine,...skc, kulusic rules,...sabani su bili na ibarskoj...i da ti ne kazem gde jos:).

Baš tu negde (80-ih) je ista ta ibarska osvojila Kalemegdan i Taš. U buljucima, desetine hiljada odjednom, a treštalo je do Banovaca i dalje.
I pre i posle osme sednice.
deset_slukom deset_slukom 19:33 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

Bitno je to da će to dete jednog dana, za razliku od mnogih danas "odraslih " znati da nam se na današnji dan dogodila "Oluja " .

Pa makar nikad i ne jelo kolače.


Iskreno, nisam razumeo poentu. Da li si hteo da kažeš da nije bitno što nemamo demokratiju, nego je bitno da pamtimo Oluju?

Uzgred, u mojoj napomeni smo deca svi mi, i odrasli i deca.
anonymous anonymous 19:43 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
anonymous

Bitno je to da će to dete jednog dana, za razliku od mnogih danas "odraslih " znati da nam se na današnji dan dogodila "Oluja " .

Pa makar nikad i ne jelo kolače.


Iskreno, nisam razumeo poentu. Da li si hteo da kažeš da nije bitno što nemamo demokratiju, nego je bitno da pamtimo Oluju?

Uzgred, u mojoj napomeni smo deca svi mi, i odrasli i deca.


Demokratije imamo tačno onoliko koliko i svi drugi za koje ti verovatno misliš da je imaju.

A nemaju.

A o karakteru bloga i blogera sa autorskim licencama govori i to da se svi sete " Srebrenice" , a niko "OLuje "


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bili Piton
Fascinantno mi je kako uvek ali uvek uspevate da se pofrkate oko stvari oko kojih se, siguran sam dvesta na sto, zapravo slažete - makar u načelu.


Pa potrudi se malo, pa ćeš i ti uspeti.
Sve je stvar treninga (dobro, i malo talenta:)

Ali, nisam to hteo da kažem...

da ja ovaj tvoj komentar iskoristim da ovog predatora urazumim (i ne samo njega)

Što, bre, zbog Endži pljujete po Beogradu?

Nije to tako crno, makar u očima nas koji retko zabasamo tamo.
Milsim da sam pričao tu priču ovde, ali moram opet, baš paše.

Ulazim u zgradu u Beogardu, krenuo kod dece a to podrazumeva torbe u obe ruke, guram se nekako sa onim vratima, pomaže mi neki momak, ulazi on u lift, ja još daleko od njega, on ljubazno pita da li da li ću liftom da mi pridrži vrata, ma dečko da ga svaka majka za zeta poželi, fin, pristojan, maniri...

Dolazim kod ćera, pričam im kako imaju super komšiju, opišem im ga, kažu e baš je super, eto baš pre neko veče pucao iz kalašnjikova dole na ulicu (strogi centar Beograda)
Valjda neka droga, lova neka sigurno, nešto se sa nekim podžapao.
Ali kažu, zaista je fin i prema njima i prema ostalim komšijama (iako su one ipak malo podozrevale)

I znaš šta, dopao mi se taj momak. Na neki uvrnut način ali dopao.
Ima tu onog šmeka kad ti se negativac dopadne, lepo vasptan, pristojan.
Ono, Urke fazon ali uživo.
(i)To je Beograd.
deset_slukom deset_slukom 20:03 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

Demokratije imamo tačno onoliko koliko i svi drugi za koje ti verovatno misliš da je imaju.

A nemaju.


Ja bih, ipak, da se menjamo sa tim drugima, zlu ne trebalo. Ti kako hoćeš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana